voordat je alle addons afkraakt, zorg eerst ff dat je de nieuwste versie hebt..Kevinp schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:43:
[...]
Mods die buggen en alleen maar voor de fun zijn gebruik ik niet meer. BV dmg meter die gebruik ik niet, heb een hele anub fight met een error in beeld moeten spelen.
ik wacht wel op de nieuwe.
Ik gebruik nog wel redelijk wat mods maar dat zijn toch standaard dingen.
bigwings als raid warner
CTRA tja euh.... weet eigenlijk niet waarom voor al die mooie shermpjes denk ik. en auto promote etc
rest van CT mod zitten leuke dingen in die makkelijk zijn en ik gebruik
titan panel. Leuk om wat dingen te zien, maar euh... die is tegenwoordig ook buggy icm sommige addons. Zo kan ik bv door titan panel geen duel starten.
Ik heb als enige add-on CTRA draaien en zelfs dat gaf me al een error zodat ik geen duel kon starten.Kevinp schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:43:
[...]
titan panel. Leuk om wat dingen te zien, maar euh... die is tegenwoordig ook buggy icm sommige addons. Zo kan ik bv door titan panel geen duel starten.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
ik kijk elke dag ff op curse-gaming voor nieuwe uploads en heb naar mijn weten dus de nieuwste versie van de addons. En iig een 2.0 versie. Verder kraak ik niks af, d'r zitten nog gewoon wat bugs in sommige dingen, en dat weten de meeste makers ook.BootVluchteling schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:50:
[...]
voordat je alle addons afkraakt, zorg eerst ff dat je de nieuwste versie hebt..
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Anoniem: 63072
Als je geen duel meer kan starten, doe het dan met /duel. Dat werkt nog wel gewoon. (in ieder geval bij mij). Het duel daarna was niet zo'n succes. 29 mage en 60 warlock zijn geen eerlijke match
lvl 40 mount is gratis, twee keer met iemand praten (pala in SW cathedral, lock in Ratchet) en je hebt je mount.Dampie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:56:
[...]
Niemand krijgt een gratis mount. Ook de locks en paladins niet, goed ze hoeven er geen goud voor te betalen (afgezien van speciale items die je nodig hebt) maar er moet wel tijd worden besteed aan de quest om dat beest te regelen. En die tijd kan je dan niet gebruiken om te grinden of op een andere manier je geld voorraad aan te vullen. Dus ook al moeten ze niet ter plekke 90G neer plempen, toch zijn zij ook hun centjes kwijt.
lvl 60 kost ons ook een aardig bedrag. In mijn geval zes arcanite bars, wat verschillende diamanten, wat runecloth, etc, en een bedrag van 350g. Toen Pristine Black Diamonds nog niet zo veel dropten betaalden sommmige pala's meer voor hun epic mount dan dat ze gewoon een mount gekocht zouden hebben. Ik heb er uiteindelijk zo'n 450g voor betaald.
Anoniem: 85443
Ik heb even een vraagje over die ag unitframes. Die is volgens vele sites die ik geraadpleegt heb, niet 2.0 compatible. Klopt dat? (zag hier namelijk wel een screenie met die addon)
Damagemeter heb ik inderdaad ook aan de kant gezet. Merkte ook dat ik toch vaak zoveel mogelijk probeerde te DPSen. Niet echt de bedoeling. Die duel bug zit hem in de mapmod van titanpanel. Toen ik die uitschakelde was het weg. Ach ja..over een paar weekjes zal alles wel weer up to date zijn. Ik irriteer me meer aan de slechte server op het moment (Trollbane). High pings, disconnects, Retrieving character hangs bla bla bla.Kevinp schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:43:
[...]
Mods die buggen en alleen maar voor de fun zijn gebruik ik niet meer. BV dmg meter die gebruik ik niet, heb een hele anub fight met een error in beeld moeten spelen.
ik wacht wel op de nieuwe.
Ik gebruik nog wel redelijk wat mods maar dat zijn toch standaard dingen.
bigwings als raid warner
CTRA tja euh.... weet eigenlijk niet waarom voor al die mooie shermpjes denk ik. en auto promote etc
rest van CT mod zitten leuke dingen in die makkelijk zijn en ik gebruik
Default blanke hetero
Ooooow dan is Drak'thul toch niet de enigste, server is al een paar keer voor een paar uur uit de lucht geweest deze weekEbayzo schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:14:
[...]
Damagemeter heb ik inderdaad ook aan de kant gezet. Merkte ook dat ik toch vaak zoveel mogelijk probeerde te DPSen. Niet echt de bedoeling. Die duel bug zit hem in de mapmod van titanpanel. Toen ik die uitschakelde was het weg. Ach ja..over een paar weekjes zal alles wel weer up to date zijn. Ik irriteer me meer aan de slechte server op het moment (Trollbane). High pings, disconnects, Retrieving character hangs bla bla bla.
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Anoniem: 40554
Bij mij loopt wow regelmatig vast .... me hele computer loopt dat vast...
(dit is alleen als ik wow speel)
Soms heb ik nergens last van, en soms gewoon 2x per avond.
Zijn er meer gotters die hier last van hebben
ik had dat wow vast liep, maar mijn pc dan nog werkte. soms kon ik nog wel in task manager komen, en soms niet. Dus bij mij was het een wow probleemAnoniem: 40554 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:25:
Maar op een of andere manier heb ik, en veel guildies met mij pc problemen /software problemen met wow gehad.
check je cpu temperatuur even, daarna videokaart evt. heb je genoeg werkgeheugen? pc al gedefragmenteerd? gecontroleerd op spyware..? (--> hitman pro)Anoniem: 40554 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:25:
Mooi om te horen! Vanavond respeccen dus. Nog even kijken waar ik die 3 punten die ik in Sanctified Judgement had gestopt in ga stoppen.Wiebbe schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:56:
[...]
Hmm, improved sanctity aura increased ALLE healing effects, dus ook van bandages, potions, items (Life giving gem bijv..) en alle heals van alle classes, zelfs warlocks met hun health funnel
Paladins hebben een boost gekregen dat je met crusader strike alle jugdements refreshed.. Dus 1 paladin laten dps'en, die gebruikt crusader strike en alle judgements van de rest van de paladins blijven gerefreshed elke 10 seconden.
Mana kost van je spells zou ik me niet druk om maken, alhoewel je dps wel omlaag schiet als een speer als je mana op isMaar met een beetje rejuvs van druids schiet je mana zo weer omhoog
Anoniem: 121555
Klopt niet, werkt gewoon. Wel de laatste versie nemen uiteraard.Anoniem: 85443 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:11:
Ik heb even een vraagje over die ag unitframes. Die is volgens vele sites die ik geraadpleegt heb, niet 2.0 compatible. Klopt dat? (zag hier namelijk wel een screenie met die addon)
wowace.com/files
vandaar dat mijn major healing pots voor 2 k kreeg ipv de standdard healingWiebbe schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:56:
[...]
Hmm, improved sanctity aura increased ALLE healing effects, dus ook van bandages, potions, items (Life giving gem bijv..) en alle heals van alle classes, zelfs warlocks met hun health funnel
Paladins hebben een boost gekregen dat je met crusader strike alle jugdements refreshed.. Dus 1 paladin laten dps'en, die gebruikt crusader strike en alle judgements van de rest van de paladins blijven gerefreshed elke 10 seconden.
Mana kost van je spells zou ik me niet druk om maken, alhoewel je dps wel omlaag schiet als een speer als je mana op isMaar met een beetje rejuvs van druids schiet je mana zo weer omhoog
Hartelijk dank. Ik ga het als ik thuis ben (ga nu naar huisAnoniem: 121555 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:40:
[...]
Klopt niet, werkt gewoon. Wel de laatste versie nemen uiteraard.
wowace.com/files
ergens op low lvl krijg je een trinket "ankh of life" ik heb die tot op het moment nog steeds in mij bank zitten, (healt iets van 150 hp ofzoremcio schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:59:
[...]
vandaar dat mijn major healing pots voor 2 k kreeg ipv de standdard healing
over jouw healin potion als horde zijnde ben ik een keer gecrit voor 2100 met een healing potion
vondt ik ook wel grappig.
die ankh kan wel weg hoor 150 is echt niks meer zeker op lvl 60. Al zou die stacken met dat aura dan krijg je dus 9 hp extra !Gohan-san schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:40:
[...]
ergens op low lvl krijg je een trinket "ankh of life" ik heb die tot op het moment nog steeds in mij bank zitten, (healt iets van 150 hp ofzo) vindt het alleen jammer dat die niet met + 256 spelldmg stacked. misshien met deze pally buff wel, maar ik ben horde
over jouw healin potion als horde zijnde ben ik een keer gecrit voor 2100 met een healing potion
vondt ik ook wel grappig.
Rejuv/hots geeft geen mana meer als je al op full hp zit (normale overheals wel overigens)Wiebbe schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:56:
[...]
Verder zijn er niet heel veel gevechten waar je kan dps'en, ik zelf ben sort of paladin class leader en heb besloten om een ret paladin per naxx run mee te nemen (3 holy, 1 ret) maar nog niet heel veel nut gezien. Soms is er gewoon geen plek voor een sanc aura in de MT groep (waar hij dus het beste uitkomt), en vaak moet je wel healen of een andere taak doen (cleansing).
Zo doe je op 4h, iig tot de eerste twee down zijn alleen maar healing, gothik heal je, instructor = heal (anders ben je zo dood), heigan = heal, noth = dps, loatheb = dps (hier is een ret erg goed, in theorie kan ik hier een dikke 1000 dps halen), patchwerk heal je, of als er genoeg is kun je dps'en, grob = heal, gluth = kite of dps, thaddius = heal of dps (meestal healing). en ga zo maar door
En crusaderstrike refreshed judgements is dus alleen leuk als je nonstop mag dps'en, anders verlopen ze in notime
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Anoniem: 104748
Ik heb nu all een paar keer gelezen hier, dat de pvp GM gear toch snel ingewisseld wordt door betere gear in TBC. Ik heb juist weer gehoord dat je met die gear tot lvl 70 kunt lvlen in TBC, en dat je bij End Raiding part 2 ©
, pas echt die gear gaat inruilen. Zeker voor damage classes zoals mage, zou de GM gear tijdje mee kunnen dankzij de spelldamage die er op zit.
Hoe zit het nu?
Hoe zit het nu?
Zo, hehe ik kon eindelijk weer op mn realm ( trollbane ) dus meteen maar ff gequest. toch wel aardige rewards, van 31g naar 42 gegaan, da vind ik nie heel slecht om eerlijk te zijn, ben nu goed opweg naar lvl 48 xD
Zolang de verschillende spells/items "instant"s zijn kun je zoveel spells onder een knop brengen als je wilt. In combinatie met een enkele langere.
/cast presence of mind
/stopcasting
/cast arcane power
/stopcasting
/cast fireball
instant arcane power fireball
/cast presence of mind
/stopcasting
/cast arcane power
/stopcasting
/cast fireball
...Als het maar werkt
Heb je al op het tech support deel van het officiele forum gekeken?Anoniem: 40554 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:25:
http://forums.wow-europe....A7ACF?forumId=11079&sid=1
In het verleden was het vaak een probleem met geheugen en moederbord type die voor vastlopers en resets zorgde. Maar ik weet niet wat voor specs je pc heeft, dus daarmee kunnen we je nog niet verder helpen.
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Hoi guys, aangezien ik me weer ff ingelezen heb in dit topic (en dit topic gaat al zo snel!) ff wat replies onder elkaar:
Dit zijn de mods die ik nu gebruik (decursive inmiddels vervangen voor SmartBuff (en Repelsteel is me 60 druid)) : http://matr1x.nl/wow2.txt
Nice, ik zie dat Square Minimap ook al is geüpdate, jammer dat ReMinimap dat nog niet is aangezien ik die gebruikte.
Daarvoor gebruik ik ItemRack die (buiten het switchen van gear met een button) ingebouwde mount events heeft zodat die carrot en gloves en boots met mount speed enchants worden ge-equiped. Helaas merk ik na de 2.0.1 patch geen increase in snelheid meerBaasie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:25:
voor de carrot on a stick ding heb je wel aparte mods d8
[knip]
HIj heeft dus een ingebouwde Mount swtich dat ie alleen je carrot on a stick verplaats met het op dat moment geequipde trinket en als je dismount en Out of combat doet dit ook weer terug zet....
SmartBuff werkt goed om te debuffen, van de week in MC gebruikt op me druid, je krijgt een venster met cijfers van je raid members (waar je ipv cijfers ook de namen kunt laten zien). Zodra iemand gecursed wordt, wordt zijn vakje rood en klik je erop om te decursen.Kevinp schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:59:
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=2323#download
dit zou moeten kunnen decursen, maar niemand heeft het nog geprobeerd, iemand hier wel al?
Dat probleem had ik ook met de voorlaatste alpha van Auctioneer, dit gebeurde nadat ik AH had gescanned, scannen laat ik dus nog ff achterwege.Rochette schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:32:
Ik heb het gedownload en gebruikt.
Er zitten nog een paar errors in.
Zo kan het gebeuren dat je niet meer kunt zoeken in AH. Enige optie die dan over blijft is restarten.
Maar verder doe tie het prima. Ik ben blij dat ik hem weer heb.
Mooie UI Erwin, ik heb inmiddels ook alweer een berg mods draaien, maar ik ga hier zeker wat van gebruiken als je het niet erg vindAnoniem: 121555 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 00:08:
Goed voorbeeld...
[afbeelding]
(klikbaar)
Anoniem: 61797
Die addon rechts met je rogue abilitys dewelke is dat??Anoniem: 85443 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:15:
Hey dudes,
ben aan de slag gegaan met de tips en dit is het resultaat.
[afbeelding]
reacties zijn nog steeds welkom (mss kan ik hem NOG beter maken)
Is Holger toch nog ergens goed voorWiebbe schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:56:
Paladins hebben een boost gekregen dat je met crusader strike alle jugdements refreshed.. Dus 1 paladin laten dps'en, die gebruikt crusader strike en alle judgements van de rest van de paladins blijven gerefreshed elke 10 seconden
Ik heb meer nieuws...Kevinp schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:32:
[...]
ik had dat wow vast liep, maar mijn pc dan nog werkte. soms kon ik nog wel in task manager komen, en soms niet. Dus bij mij was het een wow probleem
Maar op een of andere manier heb ik, en veel guildies met mij pc problemen /software problemen met wow gehad.
Hij liep vandaag weer stuk of 4x vast ... en de laatste keer dacht ik... ik wacht wel ff.
Maar nu blijkt dat wow voor +-6 seconden vast hangt.
En daarna kan ik gewoon weer verder spelen.
Echt super irritant!
Me spec:
AMD Athlon Dual Core 3700+
Asus A8N-32 Deluxe
XFX Geforce 7800 GT Extreme
Samsung Sata hd 250 gig
Maxtor ide 7200 rpm (2e hd voor backup spul)
Onboard netwerk en geluidskaart.
Nec 16x dvd brander en lg dvd speler.
Ik gebruik de nieuwe drivers oa:
93.71_forceware
6.86_nforce
Windows XP Sp 2 (inc alle updates)
Nod32 virusscanner
Office xp
Windows heb ik al opnieuw geinstalleerd...
Als iemand tips heeft, dan hoor ik ze graag!
-edit-
Temps zitten volgens mij wel goed...
Cpu idle 36 graden stressed +- 39
Videokaart 55 graden
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 13-12-2006 23:00 ]
Mijn level 60 hunter (lv 50 blue bow, rest is ongeveer T0 niveau, geen epics) is op dit moment nauwelijks meer of minder effectief dan mijn warrior, met oa. Asscandy, DFT, DTP...
rage gen nerf

dit is een bekend probleemAnoniem: 40554 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 22:50:toon volledige bericht
[...]
Ik heb meer nieuws...
Hij liep vandaag weer stuk of 4x vast ... en de laatste keer dacht ik... ik wacht wel ff.
Echt super irritant!
Me spec:
Asus A8N-32 Deluxe
Samsung Sata hd 250 gig
93.71_forceware
6.86_nforce
Nod32 virusscanner
Office xp
-edit-
Videokaart 55 graden
ik heb hier 2 pc's met hetzelfde probleem
en tevens heb ik van guildies gehoord dat zij er ook last van hebben
het is dus een probleem van WoW
Me broertje speelt ook wow, en hij heeft nergens last van...
Soms heb ik heb het 6x op een avond.
Heb je niet toevallig hardware wat hetzelfde is?
-edit-
want die 6 seconden kunnen dodelijk zijn in wsg
En nog iets...
De low level trunket kost 4000 honor!! dat is toch megaveel? (iets met isigna of horde)
Gister met mijn lvl 19 hunter stuk of 8 potjes wsg gewonnen ... en nu heb ik maar 480 honor.
-edit-

En nog iets...
De low level trunket kost 4000 honor!! dat is toch megaveel? (iets met isigna of horde)
Gister met mijn lvl 19 hunter stuk of 8 potjes wsg gewonnen ... en nu heb ik maar 480 honor.
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 14-12-2006 07:52 ]
Ik heb gister 7K honor gehaald.. HWL items kosten 5 x zoveelAnoniem: 40554 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 07:41:
Me broertje speelt ook wow, en hij heeft nergens last van...
-edit-
En nog iets...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
haha maar op een hoger level krijg je toch meer honor?
Voor de patch moest je rank 2 zijn voor de trunket.
Nu moet je daar 4000 honor voor hebben.
En ik heb al 25 wsg marks.
Daar kan je maar 100 van beethouden.
Kan je ze ook nog steeds in ruilen voor exp of honor ofzo?

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 14-12-2006 08:16 ]
Ik gebruik al een tijdje Insomniax. Een erg fijne interface, naar mijn mening.
Vorige week de 2.0 beta van Insomniax gedownload. Was even wennen, wel een paar bugs gevonden, maar eigenlijk weer een heel prettige inteface. Het koste een avondje om alle opties uit te zoeken (duh! Wwt handleiding lezen
), maar ik had het allemaal op orde,
Gisterenavond de nieuwe update van Insomniax gedownload.
Hebben ze alles veranderd! Moest ik weer alles uitzoeken...
Ik heb het op gegeven en het de oude (beta1) weer terug gezet. Ik wacht wel effe tot de stable release van 2.0 er is
Ben lekker felcloth aan het grinden geweest met mijn priest lvl 55, die ik net van holy (1 tot 55 holy geweest) naar shadow heb gezet. Ik vind de holy tree helemaal niets meer (geen veranderingen waar ik iets aan heb), dus ...
Iedereen zat blijkbaar in BG, want ik heb 2 uur lang niemand gezien ...
Vorige week de 2.0 beta van Insomniax gedownload. Was even wennen, wel een paar bugs gevonden, maar eigenlijk weer een heel prettige inteface. Het koste een avondje om alle opties uit te zoeken (duh! Wwt handleiding lezen
Gisterenavond de nieuwe update van Insomniax gedownload.
Hebben ze alles veranderd! Moest ik weer alles uitzoeken...
Ik heb het op gegeven en het de oude (beta1) weer terug gezet. Ik wacht wel effe tot de stable release van 2.0 er is
Ben lekker felcloth aan het grinden geweest met mijn priest lvl 55, die ik net van holy (1 tot 55 holy geweest) naar shadow heb gezet. Ik vind de holy tree helemaal niets meer (geen veranderingen waar ik iets aan heb), dus ...
Iedereen zat blijkbaar in BG, want ik heb 2 uur lang niemand gezien ...
A dead heealer can't heal you.
Wat leuk dat iedereen behalve Earthen Ring plezier heeft van de nieuwe patch.
Sinds de geweldige patch 2.0.1 ligt de server elke 30min op zijn gat, heb in 8 dagen tijd wel 2 keer een BG kunnen doen wat eindigde met : stuck in battleground. Raidgroup zelf, stuck in AQ40
Had goede hoop dat na een week van klachten de problemen met de maintenance opgelost zouden zijn, maar kwamen weer bedrogen uit.
Het is een fantasy game, maar dromen over een stabiele server is blijkbaar al ruim een jaar een illusie. Wie helpt mij om door deze illusie heen te prikken
Sinds de geweldige patch 2.0.1 ligt de server elke 30min op zijn gat, heb in 8 dagen tijd wel 2 keer een BG kunnen doen wat eindigde met : stuck in battleground. Raidgroup zelf, stuck in AQ40
Had goede hoop dat na een week van klachten de problemen met de maintenance opgelost zouden zijn, maar kwamen weer bedrogen uit.
Het is een fantasy game, maar dromen over een stabiele server is blijkbaar al ruim een jaar een illusie. Wie helpt mij om door deze illusie heen te prikken
Jezus ik denk gisteravond even te gaan pvpen in WSG, staan er fokking 122 available games en moet je alsnog lang wachten tot je kan joinen ....

dat is altijd zo op onze server er is gewoon teveel alliance, WSG en AB duren gemiddeld 15 - 20 minuten wacht tijd en AV kan zomaar 1:30 zijn. Daar word je helemaal ziek van.Thrilled schreef op donderdag 14 december 2006 @ 08:52:
Jezus ik denk gisteravond even te gaan pvpen in WSG, staan er fokking 122 available games en moet je alsnog lang wachten tot je kan joinen ....
Tis trinket btwAnoniem: 40554 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 08:15:
haha maar op een hoger level krijg je toch meer honor?
Op hoger level krijg je idd meer honor. Ik kwam erachter dat ik op mn twink hunter ook nog geen trinket had en kwam er ook achter dat ie aardig duur was.
[ Voor 39% gewijzigd door MantaMania op 14-12-2006 09:14 ]
Zonde van mijn tijd. Dan ga ik wel iets anders doen ...MantaMania schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:13:
[...]
dat is altijd zo op onze server er is gewoon teveel alliance, WSG en AB duren gemiddeld 15 - 20 minuten wacht tijd en AV kan zomaar 1:30 zijn. Daar word je helemaal ziek van.
A dead heealer can't heal you.
hahha wat ben ik blij dat ik van die schijt pvp af ben. Gister mn HW Razor gehaald en meteen crusader opgemikt. Best wel grappig evne tijdelijk dual crusader 
Denk dat ik maar voor maexxna's fang ga als we tenminste nog naxx gaan doen. Signups zijn zeer mager de laatste tijd, zijn er andere guilds die hier last van hebben?
Denk dat ik maar voor maexxna's fang ga als we tenminste nog naxx gaan doen. Signups zijn zeer mager de laatste tijd, zijn er andere guilds die hier last van hebben?
even een vraagje...
kunnen er meerdere guild masters in 1 guild zitten,
of moet je dat oplossen met 1 guild master en de rest officers...?
Anoniem: 87300
Daarom heb ik ook net voor dat de patch uitkwam, alle items gekocht tot aan level 58.MantaMania schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:13:
Op hoger level krijg je idd meer honor. Ik kwam erachter dat ik op mn twink hunter ook nog geen trinket had en kwam er ook achter dat ie aardig duur was.
Bow, trinkets, etc. Gold farmen gaat sneller als honor op level 38.
Dat pvp van nu verknoeit wel wat guilds. Veel mensen zien na een week in dan je binnen korte tijd voor toch goede solo PVE gear kan verzamelen, terwijl je in een guild een rol moet vervullen.
Onze guild blijft wel stabiel, maar tja verliezen mensen hierdoor wat gewoon balen is. Sommige willen nu gewoon snel dps gear zeker priests op het moment met hun shadow specc.
Gister erg slechte dag gehad, alleen anub dood en veel gewhiped, ondanks dat was de sfeer toch wel redelijk. Maar een van onze top healers heeft een kleine pauze, en ook een van onze main tanks wil even een pauzetje.
Hopelijk bedenken ze zich en gaan ze weer fulltime raiden.
ook een van onze mage classleaders wilde weer gewoon member zijn, dus dat hebben we als officers ook gedaan. Wel moest hij dat even zeggen in guild chat omdat een random demote van een CL die dan zelf verbaast is natuurlijk niet goed werkt.
die heeft nu zijn oude rank "guild failure" weer terug
.
Ook is d'r gister een priest geleaved die behoorlijk goed en actief was. Maar respect voor hem we hebben al veel members verloren tijdens het bestaan van onze guild, maar veel zijn gewoon ge /gquit. Hij vertelde het netjes in de chat, wat ik wel op prijs stel.
Nieuwe priests zal niet zo'n probleem zijn maar de vraag is willen we nog al die moeite doen om alles weer helemaal op orde te krijgen met 60 mensen terwijl je er over een paar weken toch veel kwijt wil, ik hoop van wel.
Verder hoop ik dat we nog een keer noth en patchwerk proberen al is het maar om het gevecht te zien.
Onze guild blijft wel stabiel, maar tja verliezen mensen hierdoor wat gewoon balen is. Sommige willen nu gewoon snel dps gear zeker priests op het moment met hun shadow specc.
Gister erg slechte dag gehad, alleen anub dood en veel gewhiped, ondanks dat was de sfeer toch wel redelijk. Maar een van onze top healers heeft een kleine pauze, en ook een van onze main tanks wil even een pauzetje.
Hopelijk bedenken ze zich en gaan ze weer fulltime raiden.
ook een van onze mage classleaders wilde weer gewoon member zijn, dus dat hebben we als officers ook gedaan. Wel moest hij dat even zeggen in guild chat omdat een random demote van een CL die dan zelf verbaast is natuurlijk niet goed werkt.
die heeft nu zijn oude rank "guild failure" weer terug
Ook is d'r gister een priest geleaved die behoorlijk goed en actief was. Maar respect voor hem we hebben al veel members verloren tijdens het bestaan van onze guild, maar veel zijn gewoon ge /gquit. Hij vertelde het netjes in de chat, wat ik wel op prijs stel.
Nieuwe priests zal niet zo'n probleem zijn maar de vraag is willen we nog al die moeite doen om alles weer helemaal op orde te krijgen met 60 mensen terwijl je er over een paar weken toch veel kwijt wil, ik hoop van wel.
Verder hoop ik dat we nog een keer noth en patchwerk proberen al is het maar om het gevecht te zien.
Je kan een identieke dubbele rang aanmaken met dezelfde rechten als de GM, hij kan alleen een aantal kleine dingetjes niet doen...patrieckske schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:18:
even een vraagje...
Deze plek is te koop.
ik heb serenity bars ook geinstalleerd, en ik vind hem erg handig i.s.m titan panel, zenks voor de tip.Anoniem: 85443 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:15:
Hey dudes,
ben aan de slag gegaan met de tips en dit is het resultaat.
[afbeelding]
reacties zijn nog steeds welkom (mss kan ik hem NOG beter maken)
alleen hoe krijg jij dat de tekst niet naar onder zakt door de onderste balk
Beetje erg als lock:Belgar schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:38:
Zolang de verschillende spells/items "instant"s zijn kun je zoveel spells onder een knop brengen als je wilt. In combinatie met een enkele langere.
/cast presence of mind
/stopcasting
/cast arcane power
/stopcasting
/cast fireball
- Unstable Affliction
- Amp Curse
- CoA
- Immolate
- Corruption
- Siphon Life
- Attack ranged
Handig tijdens een boss fight... een auto pilot
Denk niet dat Blizzard dit soort scripts toe staat...
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
een cast als unstable affliction kost 1,5 sec castingtijd.. corruption instant mits talentpoints gespendeerd..chromeeh schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:46:
[...]
Beetje erg als lock:
- Unstable Affliction
- Amp Curse
- CoA
- Immolate
- Corruption
- Siphon Life
- Attack ranged
mocht dit werken, laat het me ff horen.. maakt me helemaal imba in pvp
Dat kan helaas nietchromeeh schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:46:
[...]
Beetje erg als lock:
- Unstable Affliction
- Amp Curse
- CoA
- Immolate
- Corruption
- Siphon Life
- Attack ranged
moet er niet allang een nieuw topic geopend worden?
Ene opzich zou je als je hele guild problemen heeft natuurlijk ook ipv 4 raid dagen in de week 2 raid en 2 pvp dagen kunnen maken als je daarmee snel je zelf in goeie gear kan steken.
Ene opzich zou je als je hele guild problemen heeft natuurlijk ook ipv 4 raid dagen in de week 2 raid en 2 pvp dagen kunnen maken als je daarmee snel je zelf in goeie gear kan steken.
/castsequence reset=Target/Combat Unstable Affliction, Amplify Curse, Curse of Agony, Corruption, Immolate, Siphon Life, Shadow Bolt, Shadow Bolt, Shadow Bolt(, etc..)chromeeh schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:46:
[...]
Beetje erg als lock:
- Unstable Affliction
- Amp Curse
- CoA
- Immolate
- Corruption
- Siphon Life
- Attack ranged.
Niet instant, maar je hoeft dan maar op 1 knopje te drukken.
Music is not just a sound, it's a way of living.
Dit had ik afgelopen zomer. Doordat de voeding wat warmer werd, en dus alles net niet aankon. Ik kon het oplossen door alles behalve broodnodige voor wow aal te sluiten op de voeding(geen dvd spelers enzo). Ik zou het iig in die hoek zoeken, anders is er hardwarematig iets niet goed, waar je dan maar even voor moet zoeken hier op GoT.Anoniem: 40554 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 22:50:toon volledige bericht
[...]
Ik heb meer nieuws...
Echt super irritant!
Me spec:
Asus A8N-32 Deluxe
Samsung Sata hd 250 gig
93.71_forceware
6.86_nforce
Nod32 virusscanner
Office xp
-edit-
Videokaart 55 graden
Het goede intro filmpje voor TBC is hier nu te zien (dus niet de cam):
http://www.spiketv.com/events/vga2006/simulcast.html
Bescheurt om het schaap en de murlocs!
Bescheurt om het schaap en de murlocs!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Gelukkig dat het niet gaat...Verxx schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:50:
[...]
Dat kan helaas nietallemaal spells met global cooldown.
Anders wordt het helemaal makkelijk

1 button casting spammers...
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Werkt dit ook als je mouse-overt in ct_raidassist, of moet je echt je muis op het poppetje in je scherm houden?ErwienO schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:15:toon volledige bericht
[...]
Wat decusre etc macro's werkt top btw werkt ook voor healing en stuff gewoon als je je muis op een raid member hebt de knop bashen en hoppa.
Priest:
code:
1 2 3 /cast [target=mouseover] Dispel Magic /cast [target=mouseover] Cure Disease /cast [target=mouseover] Abolish Disease
Shaman:
code:
1 2 3 /cast [target=mouseover] Cure Disease /cast [target=mouseover] Cure Poison /cast [target=mouseover] Purge
(The Last one is for use on the enemy. Very useful.)
Druid:
code:
1 2 3 /cast [target=mouseover] Cure Poison /cast [target=mouseover] Remove Curse /cast [target=mouseover] Abolish Poison
Mage:
code:
1 /cast [target=mouseover] Remove Lesser Curse
Paladin:
code:
1 /cast [target=mouseover] Cleanse
worden jullie de laatste tijd ook zo kapot gespamd door die goldsell website kneuzen..?
Of je koopt een G1/G15 tobo. macro's ftw!Verxx schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:50:
[...]
Dat kan helaas nietallemaal spells met global cooldown.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
nice filmpje maar waarom zie ik NOOIT rogues in cinematics. Zijn we echt zo saai dat we niet in zo'n vet grafisch filmpje komen te staan?Viper2k1 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:00:
Het goede intro filmpje voor TBC is hier nu te zien (dus niet de cam):
Bescheurt om het schaap en de murlocs!![]()
Die Rogue's hebben 5/5 MoD!DrProctor schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:27:
[...]
nice filmpje maar waarom zie ik NOOIT rogues in cinematics. Zijn we echt zo saai dat we niet in zo'n vet grafisch filmpje komen te staan?
Hallo,
Ben nu bezig met mijn druid, maar was laatst bezig met mijn Leatherworking quest en moest nogal wat turtlescales hebben. Nu ben ik bijna een dag lang bezig geweest met turtles te killen met als resultaat dat ik er nog niet genoeg had. Nu wil ik dus een class gaan levelen waarmee grinden sneller gaat. Ik zit dat te denken aan bijvoorbeeld een mage. Is het ook zo dat een mage de meeste en het snelste instances kan soloen ? Of raden jullie een andere class aan.
Overigens ben ik net lvl 40 en heb mezelf maar eens op de balance tree gestort en loop nu rond als moonkin. Moet wel zeggen dat dit mij een beetje tegen valt. Max crit 550 met starfire, terwijl ik in feral cat, 800+ had op level 37. Maar goed, misschien wordt het beter. Heb nu voornamelijk gear met intellect, of moet ik me ergens anders op focussen?
Alvast bedankt !
p.s. heb ook iets gehoord over het aoe grinden dat dat in de patch zal veranderen.
Ben nu bezig met mijn druid, maar was laatst bezig met mijn Leatherworking quest en moest nogal wat turtlescales hebben. Nu ben ik bijna een dag lang bezig geweest met turtles te killen met als resultaat dat ik er nog niet genoeg had. Nu wil ik dus een class gaan levelen waarmee grinden sneller gaat. Ik zit dat te denken aan bijvoorbeeld een mage. Is het ook zo dat een mage de meeste en het snelste instances kan soloen ? Of raden jullie een andere class aan.
Overigens ben ik net lvl 40 en heb mezelf maar eens op de balance tree gestort en loop nu rond als moonkin. Moet wel zeggen dat dit mij een beetje tegen valt. Max crit 550 met starfire, terwijl ik in feral cat, 800+ had op level 37. Maar goed, misschien wordt het beter. Heb nu voornamelijk gear met intellect, of moet ik me ergens anders op focussen?
Alvast bedankt !
p.s. heb ook iets gehoord over het aoe grinden dat dat in de patch zal veranderen.
Hm ik kan atm Incendious niet meer solo'en. Wel jammer. Vondt het altijd wel leuk. FR gear is daar niet meer nutig door die debuff van hem.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
wat is nou precies het voordeel dan je hebt extra toetsen maar die toetsen kan je toch ook gewoon aan je "normale" toetsen bord toewijzen?Phydomir schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:27:
[...]
Of je koopt een G1/G15 tobo. macro's ftw!
dat was al een paar patches geleden.MrVegeta schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:34:
Hm ik kan atm Incendious niet meer solo'en. Wel jammer. Vondt het altijd wel leuk. FR gear is daar niet meer nutig door die debuff van hem.
[ Voor 32% gewijzigd door MantaMania op 14-12-2006 10:39 ]
`MantaMania schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:38:
[...]
wat is nou precies het voordeel dan je hebt extra toetsen maar die toetsen kan je toch ook gewoon aan je "normale" toetsen bord toewijzen?
Klopt. Maar je kan ook een combinatie van toetsen aan één toets verbinden, als het goed is ook met delays.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
[/quote]
ja maximaal 10 mobs ofzo, de rest doe je gewoonweg geen damage
[/quote]
heb jij dat keyboard.? ik zoek nog iemand die me kan laten zien hoe ik die macro's maak op mn G15..Phydomir schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:27:
[...]
Of je koopt een G1/G15 tobo. macro's ftw!
Dan is het voordeel van aoe ook weg volgens mij ? Of zie ik dat verkeerd. Nu is 10 mobs nog steeds een behoorlijk aantal. Maar ik heb een filmpje gezien van een mage die SM in een keer pulled en alles afmaakt. Dat gaat dan dus niet meer. Maar goed welke andere clas is dan het beste in staat om een gehele instance te soloen ?remcio schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:40:
[/quote]
een class die kan healen en tanken.. druid, paladin misschien, en met geluk een warlock misschien..?KraveN schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:51:
[...]
Dan is het voordeel van aoe ook weg volgens mij ? Of zie ik dat verkeerd. Nu is 10 mobs nog steeds een behoorlijk aantal. Maar ik heb een filmpje gezien van een mage die SM in een keer pulled en alles afmaakt. Dat gaat dan dus niet meer. Maar goed welke andere clas is dan het beste in staat om een gehele instance te soloen ?
Dat zou volgens mij al gedaan moeten zijn in de laatste patch. De dmg die je doet per mob zou aanzienlijk lager moeten worden. Maar met vol dmg op 10 mobs en de andere die geen dmg nemen wil niet zeggen dat je niet veel kan solo'en. Alleen vallen mobs iets trager neer.KraveN schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:51:
[...]
Dan is het voordeel van aoe ook weg volgens mij ? Of zie ik dat verkeerd. Nu is 10 mobs nog steeds een behoorlijk aantal. Maar ik heb een filmpje gezien van een mage die SM in een keer pulled en alles afmaakt. Dat gaat dan dus niet meer. Maar goed welke andere clas is dan het beste in staat om een gehele instance te soloen ?
Pas maar op met het gebruik van het toetsenbord.BootVluchteling schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:45:
[...]
heb jij dat keyboard.? ik zoek nog iemand die me kan laten zien hoe ik die macro's maak op mn G15..
Ik hoor zoveel berichten over mensen die na gebruik disbanned waren om hack-praktijken.
Ik ben van plan om een mail te schrijven naar blizzard met het verzoek om het nader toe te lichten.
Ik zit niet te wachten op een ban omdat ik gebruik maak van een toetsenbord die makkelijk gebruikt kan worden voor het aansturen van farm-bot's.
Sabriel
p.s. ik heb dus ook de G15, maar heb de macro-functietoetsen nog niet gebruikt
[ Voor 6% gewijzigd door sabriel op 14-12-2006 10:58 ]
Ik heb een G11, maar die software is hetzelfde. Ik heb echter nog niet met die macro's gespeeld. Zal vanavond eens kijken hoe dat zit.BootVluchteling schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:45:
[...]
heb jij dat keyboard.? ik zoek nog iemand die me kan laten zien hoe ik die macro's maak op mn G15..
Anoniem: 185485
Ik denk dat alle classes SM wel kunnen soloen op level 60. Heb er in ieder geval geen moeite mee met mijn hunter.
aoe farm is zelf nu nog wel mogelijk, je moet alleen wel de goeie gebieden nb plekken weten. ik kan gewoon naar de burbning steppes gaan en in dreadmaul rock 8 a 12 mobs pullen en in 10 sec killen. alleen die praktijken zoals sm willen ze niet meerKevinp schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:55:
[...]
Dat zou volgens mij al gedaan moeten zijn in de laatste patch. De dmg die je doet per mob zou aanzienlijk lager moeten worden. Maar met vol dmg op 10 mobs en de andere die geen dmg nemen wil niet zeggen dat je niet veel kan solo'en. Alleen vallen mobs iets trager neer.
haha idd of zoals iemand vna mn guildforum zei:RaseriaN schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:29:
[...]
Die Rogue's hebben 5/5 MoD!Je ziet ze niet!
u just didnt see the rogue. he was stealthed all time cause none of them was on low hp so he didnt get out of stealth.
Anoniem: 27963
Inderdaad, 10 is genoeg voor het normale AoE-grind werk. Maar die onzin als in SM is natuurlijk ook nooit echt de bedoeling geweest van AoE ;-)
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zou het ook doen, clever use of game mechanics =)
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zou het ook doen, clever use of game mechanics =)
Heeft er iemand een link naar dat SM filmpje dan. Ben wel heel nieuwsgierig naar hoe dat in zijn werk gaat.
Enne, ik heb ook een G15 keyboard. Gebruik een aantal G-toetsen, maar dan met de standaard dingen zoals die voorgeprogrammeerd staan in het tooltje. Niet echt flitsende dingen aangezien ik er niet zo heel veel van snap hoe het een en ander er in te krijgen. Als iemand hier wat over weet en dat zou willen posten zou het geweldig zijn.
Enne, ik heb ook een G15 keyboard. Gebruik een aantal G-toetsen, maar dan met de standaard dingen zoals die voorgeprogrammeerd staan in het tooltje. Niet echt flitsende dingen aangezien ik er niet zo heel veel van snap hoe het een en ander er in te krijgen. Als iemand hier wat over weet en dat zou willen posten zou het geweldig zijn.
Time spend gaming is time spend well
Volgens mij is het nu zo dat de dmg van 10 mobs verdeeld word over alle mobs
Dus Arcane explosion = 10 mobs x 500 dmg / 20 mobs = 250 dmg per mob per arcane explosion.
Althans, een guildie vertelde mij dit
Dus Arcane explosion = 10 mobs x 500 dmg / 20 mobs = 250 dmg per mob per arcane explosion.
nope ik crit nog steeds 530 arcane explosion als ik bijv 10 of 15 mobs pull, of ik kan bugt zijnImdaMned schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:19:
Dit is het filmpje dat ik bedoelde, en hier zie je dus zo'n mega pull
http://media.putfile.com/sm-in-3-mins-1-pull
http://media.putfile.com/sm-in-3-mins-1-pull
en deze dan ?
http://www.youtube.com/watch?v=Fi6TYJObmFU
http://www.youtube.com/watch?v=Fi6TYJObmFU
Nee, je target gewoon maar maximaal 10 mobs afaik.ImdaMned schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:19:
op welke server spelen de meesten eigenlijk hier, ben misschien van plan om te gaan migraten alleen dan moet ik dus ook nog een guild vinden
. en dan zoek ik ook een guild die bwl aq 40 doet.
[ Voor 14% gewijzigd door remcio op 14-12-2006 11:56 ]
Meesten zitten denk ik op Trollbane. Ik kan je alleen nu niet aanraden daarheen te komen, server is op z'n zachtst gezegd KUT!@#&!).
zoals bijna elke server is na de 2.0 patchSMulTiE schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:58:
Meesten zitten denk ik op Trollbane. Ik kan je alleen nu niet aanraden daarheen te komen, server is op z'n zachtst gezegd KUT!@#&!).
Gisteren in WSG trouwens premade Stormscale geslacht met onze premade (3-0), was echt leuk, vaag wel dat ze met 8 man gingen verdedigen. Hier werden inderdaad wel even echte tactics gebruikt (assault van roof, door gang, etc).
Pak de vlag, en players die dan ook degene met de vlag gaan beschermen. Alleen horde kiten/cc'en etc. Was leuk, zo hoort het imo. Oh, en we hadden geen druid ^^
Dag ervoor op server-only een premade ook met 3-0 geslacht (die cheatte zelfs, flag-cap 1 sec na start door een rogue, o rly...). Leuk =)
Pak de vlag, en players die dan ook degene met de vlag gaan beschermen. Alleen horde kiten/cc'en etc. Was leuk, zo hoort het imo. Oh, en we hadden geen druid ^^
Dag ervoor op server-only een premade ook met 3-0 geslacht (die cheatte zelfs, flag-cap 1 sec na start door een rogue, o rly...). Leuk =)
Gisteren (of eergisteren) had onze PvP group anders gemiddelde queues van een minuut of vijf geloof ik.MantaMania schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:13:
[...]
dat is altijd zo op onze server er is gewoon teveel alliance, WSG en AB duren gemiddeld 15 - 20 minuten wacht tijd en AV kan zomaar 1:30 zijn. Daar word je helemaal ziek van.
Macro werkt (werkte in ieder geval pre 2.0) alleen voor spells die de global cooldown niet activeren, zoals Divine Favor voor een paladin en Amplify Curse voor een lock. Heb 'm nog niet geprobeerd sinds de patch, gebruik geen macro's op m'n lock en heb alleen talent points geregeld bij m'n pala, verder nog niets gedaan daarop.chromeeh schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:46:
[...]
Beetje erg als lock:
- Unstable Affliction
- Amp Curse
- CoA
- Immolate
- Corruption
- Siphon Life
- Attack ranged
Iemand een tip waar ik TBC kan preorderen, zodat ik hem iig op launch dag (liefst daarvoor) in huis heb?
Hier op Jaedenar totaal geen problemen. Alles werkt gewoon goedKevinp schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:07:
[...]
zoals bijna elke server is na de 2.0 patch
Xrealm BG's werkt bij ons ook niet, veels te veel lag. Soms draait ie server-only en is het gewoon goed.
Anoniem: 38747
ik heb een pre-order gedaan bij www.bol.comSak3d schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:18:
Iemand een tip waar ik TBC kan preorderen, zodat ik hem iig op launch dag (liefst daarvoor) in huis heb?
goede ervaringen mee, toen wow uitkwam had ik hem ook op de release dag binnen
Ik heb 'm op de dag dat 't bekend werd, gelijk ge-pre-ordered bij Bol.com. Heb 't daar voor met Lost (tv serie) ook gedaan bij Bol, goede ervaringen mee.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anoniem: 63072
Wat betreft die G15 en bannen. Denk je nu echt dat een G15 opzich een reden voor een ban is? Blizzard heeft er zelfs ondersteuning voor ingebouwd.
Het enige wat ik gedaan heb is in windows aan de g-toetsen combinaties als Shift-F1 ... Shift-F12 toegekend. En vervolgens binnen WoW 3 knoppen balken van 2x3 gemaakt die ik deze combinaties als hotkey heb toegewezen.
Wat niet mag is automatiseren en zaken als delays gebruiken.
Het enige wat ik gedaan heb is in windows aan de g-toetsen combinaties als Shift-F1 ... Shift-F12 toegekend. En vervolgens binnen WoW 3 knoppen balken van 2x3 gemaakt die ik deze combinaties als hotkey heb toegewezen.
Wat niet mag is automatiseren en zaken als delays gebruiken.
Volgens mij is het een antec 450 watt voeding.Kevinp schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:57:
[...]
Dit had ik afgelopen zomer. Doordat de voeding wat warmer werd, en dus alles net niet aankon. Ik kon het oplossen door alles behalve broodnodige voor wow aal te sluiten op de voeding(geen dvd spelers enzo). Ik zou het iig in die hoek zoeken, anders is er hardwarematig iets niet goed, waar je dan maar even voor moet zoeken hier op GoT.
Dit moet wel genoeg zijn lijkt mij, met andere spellen heb ik verder geen problemen.
Maar ik kan het zo wel eens proberen
Gendi's rogue energy and cooldown ticker. Fijne mod. hier te downloadenAnoniem: 61797 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:06:
[...]
Die addon rechts met je rogue abilitys dewelke is dat??
Serenity bars? Ik heb trinity bars. Is het een typo of wel degelijk een andere versie? Trinity bugged een beetje te erg heb ik gemerkt. Ik nam die kleine problemen maar voor lief (geen tijdbar en geen balletje als je in een queu zit voor bg) Maar gisteren het grootste probleem gehad.thalantis schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:41:
[...]
ik heb serenity bars ook geinstalleerd, en ik vind hem erg handig i.s.m titan panel, zenks voor de tip.
alleen hoe krijg jij dat de tekst niet naar onder zakt door de onderste balk
Ik was zeer blij met me nieuwe ui en wilde spelen. Tot mijn verbazing werkte mijn stealthbar niet. Hij gebruikte gewoon mijn normale actionbar

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 14-12-2006 13:10 ]
Weet ik eigenlijk niet,SMulTiE schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:15:
[...]
Werkt dit ook als je mouse-overt in ct_raidassist, of moet je echt je muis op het poppetje in je scherm houden?
Maar ct_raidassist is bugd op het moment je kan beter x-perl gebruiken er naast is ook nog een stuk duidelijker met betrekking tot de MT's je kan de target iconen ook zien in je MT list dan
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
bah kan blijkbaar opzoek naar andere guild zo onderhand, na 1.5 jaar is het niet meer zoals het was.
minder behulpzaam, epix greedy, weinig opkomst voor raids, mensen letten niet op of zijn niet sereuis. nutteloze discussies omdat de ene de ander niet mag. geweldig gaat dit
minder behulpzaam, epix greedy, weinig opkomst voor raids, mensen letten niet op of zijn niet sereuis. nutteloze discussies omdat de ene de ander niet mag. geweldig gaat dit
volgens mij is de laatste ct-raidassist stabiel. Met wel een nadeel als je bv MT 3 assignt en verder geen dan komt die bovenaan te staan. Waar we normaal een plek vrij laten. Maar dit kan een instelling zijn dat weet ik niet.ErwienO schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:06:
[...]
Weet ik eigenlijk niet,
Maar ct_raidassist is bugd op het moment je kan beter x-perl gebruiken er naast is ook nog een stuk duidelijker met betrekking tot de MT's je kan de target iconen ook zien in je MT list dan
Sowieso voorlopig een slecht idee. Ik kan vele guilds opnoemen die op dit moment niet of minder raiden. De redenen zijn logisch en er is niets aan te doen:remcio schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:55:
op welke server spelen de meesten eigenlijk hier, ben misschien van plan om te gaan migraten alleen dan moet ik dus ook nog een guild vinden. en dan zoek ik ook een guild die bwl aq 40 doet.
• TBC komt er aan
• Kerst komt er aan, slacking periode voor velen
• Patch 2.0 zorgt voor massive PVP en daardoor massive lag
Ik gebruik Sraidframes (WowAce), werkt prima. Goed in te stellen/scalen/Buffs/debuffs, etc,etc. Verschillende stylen in te stellen. Ziet er bij mij nu zo goed als hetzelfde uit als CTRA. Vind dat persoonlijk het lekkerst werken.Anoniem: 121555 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:44:
[...]
Werkt dat Grid een beetje lekker? Ik ben namelijk niet tevreden over de (standaard) mogelijkheden van AgUf met raidframes. Het liefst zie ik alle healthbars zo dicht mogelijk bij elkaar met (relevante) buff-icoontjes klein erbij. Kan Grid dat?
Volgens mij wel. Kijk even in je "keybindings" in het optie menu van WoW.Anoniem: 27389 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:31:
Is het ook mogelijk om OneBag aan een key te binden?
Ik gebruikte voorheen altijd MyBags en die was echt super, altijd je inventory en bank in 2 schermpjes die je allebei aan een key kon binden (bijv 1 en 2).
Dit is afgelopen woensdag al aangepast afaik.remcio schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:40:
UI showoff;
UI buiten raid
UI in raid
Hmjah, zullen we maar in Het Grote World of Warcraft topic - Deel 96 verder gaan, of gaan we voor de 2000 deze keer? 
Het Grote World of Warcraft topic - Deel 96 dus.
Het Grote World of Warcraft topic - Deel 96 dus.
Surfin' paradise!
Die Bartender mod is populair de laatste tijd, maar is het niet irritant om zulke kleine knopjes te hebben? Voor de goede orde: ik heb ook hotkeys, maar toch vind ik het wel prettig om iets grotere knoppen te hebben. Ik moet er toch niet aan denken een demonic rune te slikken in plaats van een healing potion
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!