Het Grote World of Warcraft topic - Deel 95 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 5.098 views sinds 30-01-2008

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05 10:16
p.s. heb ook iets gehoord over het aoe grinden dat dat in de patch zal veranderen.
[/quote]

ja maximaal 10 mobs ofzo, de rest doe je gewoonweg geen damage

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-05 15:59
Phydomir schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:27:
[...]

Of je koopt een G1/G15 tobo. macro's ftw!
heb jij dat keyboard.? ik zoek nog iemand die me kan laten zien hoe ik die macro's maak op mn G15..

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:34
remcio schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:40:
p.s. heb ook iets gehoord over het aoe grinden dat dat in de patch zal veranderen.
[/quote]

Dan is het voordeel van aoe ook weg volgens mij ? Of zie ik dat verkeerd. Nu is 10 mobs nog steeds een behoorlijk aantal. Maar ik heb een filmpje gezien van een mage die SM in een keer pulled en alles afmaakt. Dat gaat dan dus niet meer. Maar goed welke andere clas is dan het beste in staat om een gehele instance te soloen ?

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-05 15:59
KraveN schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:51:
[...]

Dan is het voordeel van aoe ook weg volgens mij ? Of zie ik dat verkeerd. Nu is 10 mobs nog steeds een behoorlijk aantal. Maar ik heb een filmpje gezien van een mage die SM in een keer pulled en alles afmaakt. Dat gaat dan dus niet meer. Maar goed welke andere clas is dan het beste in staat om een gehele instance te soloen ?
een class die kan healen en tanken.. druid, paladin misschien, en met geluk een warlock misschien..?

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 08:21
KraveN schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:51:
[...]

Dat zou volgens mij al gedaan moeten zijn in de laatste patch. De dmg die je doet per mob zou aanzienlijk lager moeten worden. Maar met vol dmg op 10 mobs en de andere die geen dmg nemen wil niet zeggen dat je niet veel kan solo'en. Alleen vallen mobs iets trager neer.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
BootVluchteling schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:45:
[...]
heb jij dat keyboard.? ik zoek nog iemand die me kan laten zien hoe ik die macro's maak op mn G15..
Pas maar op met het gebruik van het toetsenbord.
Ik hoor zoveel berichten over mensen die na gebruik disbanned waren om hack-praktijken.

Ik ben van plan om een mail te schrijven naar blizzard met het verzoek om het nader toe te lichten.
Ik zit niet te wachten op een ban omdat ik gebruik maak van een toetsenbord die makkelijk gebruikt kan worden voor het aansturen van farm-bot's.

Sabriel

p.s. ik heb dus ook de G15, maar heb de macro-functietoetsen nog niet gebruikt

[ Voor 6% gewijzigd door sabriel op 14-12-2006 10:58 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:21

Phydomir

Dennis

BootVluchteling schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:45:
[...]

Ik heb een G11, maar die software is hetzelfde. Ik heb echter nog niet met die macro's gespeeld. Zal vanavond eens kijken hoe dat zit.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Anoniem: 185485

Ik denk dat alle classes SM wel kunnen soloen op level 60. Heb er in ieder geval geen moeite mee met mijn hunter.

• remcio
Kevinp schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:55:
[...]

Dat zou volgens mij al gedaan moeten zijn in de laatste patch. De dmg die je doet per mob zou aanzienlijk lager moeten worden. Maar met vol dmg op 10 mobs en de andere die geen dmg nemen wil niet zeggen dat je niet veel kan solo'en. Alleen vallen mobs iets trager neer.
aoe farm is zelf nu nog wel mogelijk, je moet alleen wel de goeie gebieden nb plekken weten. ik kan gewoon naar de burbning steppes gaan en in dreadmaul rock 8 a 12 mobs pullen en in 10 sec killen. alleen die praktijken zoals sm willen ze niet meer

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
RaseriaN schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:29:
[...]

Die Rogue's hebben 5/5 MoD! :Y) Je ziet ze niet! :P
haha idd of zoals iemand vna mn guildforum zei:
u just didnt see the rogue. he was stealthed all time cause none of them was on low hp so he didnt get out of stealth.

Anoniem: 27963

Inderdaad, 10 is genoeg voor het normale AoE-grind werk. Maar die onzin als in SM is natuurlijk ook nooit echt de bedoeling geweest van AoE ;-)

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zou het ook doen, clever use of game mechanics =)

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Heeft er iemand een link naar dat SM filmpje dan. Ben wel heel nieuwsgierig naar hoe dat in zijn werk gaat.

Enne, ik heb ook een G15 keyboard. Gebruik een aantal G-toetsen, maar dan met de standaard dingen zoals die voorgeprogrammeerd staan in het tooltje. Niet echt flitsende dingen aangezien ik er niet zo heel veel van snap hoe het een en ander er in te krijgen. Als iemand hier wat over weet en dat zou willen posten zou het geweldig zijn.

Time spend gaming is time spend well

• ImdaMned
  • Laatst online: 09:26
Volgens mij is het nu zo dat de dmg van 10 mobs verdeeld word over alle mobs

Dus Arcane explosion = 10 mobs x 500 dmg / 20 mobs = 250 dmg per mob per arcane explosion.

Althans, een guildie vertelde mij dit

• remcio
ImdaMned schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:19:

Dus Arcane explosion = 10 mobs x 500 dmg / 20 mobs = 250 dmg per mob per arcane explosion.

nope ik crit nog steeds 530 arcane explosion als ik bijv 10 of 15 mobs pull, of ik kan bugt zijn :9

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:34
Dit is het filmpje dat ik bedoelde, en hier zie je dus zo'n mega pull

http://media.putfile.com/sm-in-3-mins-1-pull

• remcio

ImdaMned schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:19:

Nee, je target gewoon maar maximaal 10 mobs afaik.

• remcio
op welke server spelen de meesten eigenlijk hier, ben misschien van plan om te gaan migraten alleen dan moet ik dus ook nog een guild vinden :P. en dan zoek ik ook een guild die bwl aq 40 doet.

[ Voor 14% gewijzigd door remcio op 14-12-2006 11:56 ]

• Smultie
  • Niet online
Meesten zitten denk ik op Trollbane. Ik kan je alleen nu niet aanraden daarheen te komen, server is op z'n zachtst gezegd KUT!@#&!).

• Kevinp
SMulTiE schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:58:
Meesten zitten denk ik op Trollbane. Ik kan je alleen nu niet aanraden daarheen te komen, server is op z'n zachtst gezegd KUT!@#&!).
zoals bijna elke server is na de 2.0 patch

Gisteren in WSG trouwens premade Stormscale geslacht met onze premade (3-0), was echt leuk, vaag wel dat ze met 8 man gingen verdedigen. Hier werden inderdaad wel even echte tactics gebruikt (assault van roof, door gang, etc).
Pak de vlag, en players die dan ook degene met de vlag gaan beschermen. Alleen horde kiten/cc'en etc. Was leuk, zo hoort het imo. Oh, en we hadden geen druid ^^

Dag ervoor op server-only een premade ook met 3-0 geslacht (die cheatte zelfs, flag-cap 1 sec na start door een rogue, o rly...). Leuk =)

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
MantaMania schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:13:
[...]

dat is altijd zo op onze server er is gewoon teveel alliance, WSG en AB duren gemiddeld 15 - 20 minuten wacht tijd en AV kan zomaar 1:30 zijn. Daar word je helemaal ziek van.
Gisteren (of eergisteren) had onze PvP group anders gemiddelde queues van een minuut of vijf geloof ik.
chromeeh schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:46:
[...]

Beetje erg als lock:
- Unstable Affliction
- Amp Curse
- CoA
- Immolate
- Corruption
- Siphon Life
- Attack ranged

Handig tijdens een boss fight... een auto pilot :+
Denk niet dat Blizzard dit soort scripts toe staat...
Macro werkt (werkte in ieder geval pre 2.0) alleen voor spells die de global cooldown niet activeren, zoals Divine Favor voor een paladin en Amplify Curse voor een lock. Heb 'm nog niet geprobeerd sinds de patch, gebruik geen macro's op m'n lock en heb alleen talent points geregeld bij m'n pala, verder nog niets gedaan daarop.

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Iemand een tip waar ik TBC kan preorderen, zodat ik hem iig op launch dag (liefst daarvoor) in huis heb?

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:33
Kevinp schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:07:
[...]

zoals bijna elke server is na de 2.0 patch
Hier op Jaedenar totaal geen problemen. Alles werkt gewoon goed :)

Xrealm BG's werkt bij ons ook niet, veels te veel lag. Soms draait ie server-only en is het gewoon goed.

Anoniem: 38747

Sak3d schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:18:
Iemand een tip waar ik TBC kan preorderen, zodat ik hem iig op launch dag (liefst daarvoor) in huis heb?
ik heb een pre-order gedaan bij www.bol.com
goede ervaringen mee, toen wow uitkwam had ik hem ook op de release dag binnen

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb 'm op de dag dat 't bekend werd, gelijk ge-pre-ordered bij Bol.com. Heb 't daar voor met Lost (tv serie) ook gedaan bij Bol, goede ervaringen mee.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Anoniem: 63072

Wat betreft die G15 en bannen. Denk je nu echt dat een G15 opzich een reden voor een ban is? Blizzard heeft er zelfs ondersteuning voor ingebouwd.

Het enige wat ik gedaan heb is in windows aan de g-toetsen combinaties als Shift-F1 ... Shift-F12 toegekend. En vervolgens binnen WoW 3 knoppen balken van 2x3 gemaakt die ik deze combinaties als hotkey heb toegewezen.

Wat niet mag is automatiseren en zaken als delays gebruiken.

Anoniem: 40554

Kevinp schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:57:
[...]

Dit had ik afgelopen zomer. Doordat de voeding wat warmer werd, en dus alles net niet aankon. Ik kon het oplossen door alles behalve broodnodige voor wow aal te sluiten op de voeding(geen dvd spelers enzo). Ik zou het iig in die hoek zoeken, anders is er hardwarematig iets niet goed, waar je dan maar even voor moet zoeken hier op GoT.
Volgens mij is het een antec 450 watt voeding.
Dit moet wel genoeg zijn lijkt mij, met andere spellen heb ik verder geen problemen.

Maar ik kan het zo wel eens proberen ;)

Anoniem: 85443

Anoniem: 61797 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:06:
[...]

Die addon rechts met je rogue abilitys dewelke is dat??
Gendi's rogue energy and cooldown ticker. Fijne mod. hier te downloaden
thalantis schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:41:
[...]

ik heb serenity bars ook geinstalleerd, en ik vind hem erg handig i.s.m titan panel, zenks voor de tip.
alleen hoe krijg jij dat de tekst niet naar onder zakt door de onderste balk
Serenity bars? Ik heb trinity bars. Is het een typo of wel degelijk een andere versie? Trinity bugged een beetje te erg heb ik gemerkt. Ik nam die kleine problemen maar voor lief (geen tijdbar en geen balletje als je in een queu zit voor bg) Maar gisteren het grootste probleem gehad.
Ik was zeer blij met me nieuwe ui en wilde spelen. Tot mijn verbazing werkte mijn stealthbar niet. Hij gebruikte gewoon mijn normale actionbar :X . Daar kom ik dan na in totaal 2 uur achter. Tijdverspilling |:( , maar.. met de normale bars geen bugs dusja. Even afwachten.

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 14-12-2006 13:10 ]

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-04 18:27
SMulTiE schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:15:
[...]

Werkt dit ook als je mouse-overt in ct_raidassist, of moet je echt je muis op het poppetje in je scherm houden?
Weet ik eigenlijk niet,

Maar ct_raidassist is bugd op het moment je kan beter x-perl gebruiken er naast is ook nog een stuk duidelijker met betrekking tot de MT's je kan de target iconen ook zien in je MT list dan

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

• remcio
bah kan blijkbaar opzoek naar andere guild zo onderhand, na 1.5 jaar is het niet meer zoals het was.
minder behulpzaam, epix greedy, weinig opkomst voor raids, mensen letten niet op of zijn niet sereuis. nutteloze discussies omdat de ene de ander niet mag. geweldig gaat dit :P

• Kevinp
ErwienO schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:06:
[...]

Weet ik eigenlijk niet,

Maar ct_raidassist is bugd op het moment je kan beter x-perl gebruiken er naast is ook nog een stuk duidelijker met betrekking tot de MT's je kan de target iconen ook zien in je MT list dan
volgens mij is de laatste ct-raidassist stabiel. Met wel een nadeel als je bv MT 3 assignt en verder geen dan komt die bovenaan te staan. Waar we normaal een plek vrij laten. Maar dit kan een instelling zijn dat weet ik niet.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 21:51

PromWarMachine

Forsaken Archer

remcio schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:55:
op welke server spelen de meesten eigenlijk hier, ben misschien van plan om te gaan migraten alleen dan moet ik dus ook nog een guild vinden :P. en dan zoek ik ook een guild die bwl aq 40 doet.
Sowieso voorlopig een slecht idee. Ik kan vele guilds opnoemen die op dit moment niet of minder raiden. De redenen zijn logisch en er is niets aan te doen:

• TBC komt er aan
• Kerst komt er aan, slacking periode voor velen
• Patch 2.0 zorgt voor massive PVP en daardoor massive lag

Dividend for Starters

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 17:54
Anoniem: 121555 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:44:
[...]

Werkt dat Grid een beetje lekker? Ik ben namelijk niet tevreden over de (standaard) mogelijkheden van AgUf met raidframes. Het liefst zie ik alle healthbars zo dicht mogelijk bij elkaar met (relevante) buff-icoontjes klein erbij. Kan Grid dat?
Ik gebruik Sraidframes (WowAce), werkt prima. Goed in te stellen/scalen/Buffs/debuffs, etc,etc. Verschillende stylen in te stellen. Ziet er bij mij nu zo goed als hetzelfde uit als CTRA. Vind dat persoonlijk het lekkerst werken.
Anoniem: 27389 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:31:
Is het ook mogelijk om OneBag aan een key te binden?

Ik gebruikte voorheen altijd MyBags en die was echt super, altijd je inventory en bank in 2 schermpjes die je allebei aan een key kon binden (bijv 1 en 2).
Volgens mij wel. Kijk even in je "keybindings" in het optie menu van WoW.
remcio schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:40:

Dit is afgelopen woensdag al aangepast afaik.

UI showoff;

UI buiten raid
UI in raid

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-05 21:41

Snappie88

Mr. Hollywood

Hmjah, zullen we maar in Het Grote World of Warcraft topic - Deel 96 verder gaan, of gaan we voor de 2000 deze keer? :P

Het Grote World of Warcraft topic - Deel 96 dus.

Surfin' paradise!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 21:51

PromWarMachine

Forsaken Archer

Die Bartender mod is populair de laatste tijd, maar is het niet irritant om zulke kleine knopjes te hebben? Voor de goede orde: ik heb ook hotkeys, maar toch vind ik het wel prettig om iets grotere knoppen te hebben. Ik moet er toch niet aan denken een demonic rune te slikken in plaats van een healing potion :P

Dividend for Starters

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!