p.s. heb ook iets gehoord over het aoe grinden dat dat in de patch zal veranderen.
[/quote]
ja maximaal 10 mobs ofzo, de rest doe je gewoonweg geen damage
[/quote]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
heb jij dat keyboard.? ik zoek nog iemand die me kan laten zien hoe ik die macro's maak op mn G15..Phydomir schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:27:
[...]
Of je koopt een G1/G15 tobo. macro's ftw!
Dan is het voordeel van aoe ook weg volgens mij ? Of zie ik dat verkeerd. Nu is 10 mobs nog steeds een behoorlijk aantal. Maar ik heb een filmpje gezien van een mage die SM in een keer pulled en alles afmaakt. Dat gaat dan dus niet meer. Maar goed welke andere clas is dan het beste in staat om een gehele instance te soloen ?remcio schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:40:
p.s. heb ook iets gehoord over het aoe grinden dat dat in de patch zal veranderen.
[/quote]
een class die kan healen en tanken.. druid, paladin misschien, en met geluk een warlock misschien..?KraveN schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:51:
[...]
Dan is het voordeel van aoe ook weg volgens mij ? Of zie ik dat verkeerd. Nu is 10 mobs nog steeds een behoorlijk aantal. Maar ik heb een filmpje gezien van een mage die SM in een keer pulled en alles afmaakt. Dat gaat dan dus niet meer. Maar goed welke andere clas is dan het beste in staat om een gehele instance te soloen ?
Dat zou volgens mij al gedaan moeten zijn in de laatste patch. De dmg die je doet per mob zou aanzienlijk lager moeten worden. Maar met vol dmg op 10 mobs en de andere die geen dmg nemen wil niet zeggen dat je niet veel kan solo'en. Alleen vallen mobs iets trager neer.KraveN schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:51:
[...]
Dan is het voordeel van aoe ook weg volgens mij ? Of zie ik dat verkeerd. Nu is 10 mobs nog steeds een behoorlijk aantal. Maar ik heb een filmpje gezien van een mage die SM in een keer pulled en alles afmaakt. Dat gaat dan dus niet meer. Maar goed welke andere clas is dan het beste in staat om een gehele instance te soloen ?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Pas maar op met het gebruik van het toetsenbord.BootVluchteling schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:45:
[...]
heb jij dat keyboard.? ik zoek nog iemand die me kan laten zien hoe ik die macro's maak op mn G15..
[ Voor 6% gewijzigd door sabriel op 14-12-2006 10:58 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik heb een G11, maar die software is hetzelfde. Ik heb echter nog niet met die macro's gespeeld. Zal vanavond eens kijken hoe dat zit.BootVluchteling schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:45:
[...]
heb jij dat keyboard.? ik zoek nog iemand die me kan laten zien hoe ik die macro's maak op mn G15..
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 185485
aoe farm is zelf nu nog wel mogelijk, je moet alleen wel de goeie gebieden nb plekken weten. ik kan gewoon naar de burbning steppes gaan en in dreadmaul rock 8 a 12 mobs pullen en in 10 sec killen. alleen die praktijken zoals sm willen ze niet meerKevinp schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:55:
[...]
Dat zou volgens mij al gedaan moeten zijn in de laatste patch. De dmg die je doet per mob zou aanzienlijk lager moeten worden. Maar met vol dmg op 10 mobs en de andere die geen dmg nemen wil niet zeggen dat je niet veel kan solo'en. Alleen vallen mobs iets trager neer.
haha idd of zoals iemand vna mn guildforum zei:RaseriaN schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:29:
[...]
Die Rogue's hebben 5/5 MoD!Je ziet ze niet!
u just didnt see the rogue. he was stealthed all time cause none of them was on low hp so he didnt get out of stealth.
Anoniem: 27963
Time spend gaming is time spend well
nope ik crit nog steeds 530 arcane explosion als ik bijv 10 of 15 mobs pull, of ik kan bugt zijnImdaMned schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:19:
Volgens mij is het nu zo dat de dmg van 10 mobs verdeeld word over alle mobs
Dus Arcane explosion = 10 mobs x 500 dmg / 20 mobs = 250 dmg per mob per arcane explosion.
Althans, een guildie vertelde mij dit
Nee, je target gewoon maar maximaal 10 mobs afaik.ImdaMned schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:19:
Volgens mij is het nu zo dat de dmg van 10 mobs verdeeld word over alle mobs
Dus Arcane explosion = 10 mobs x 500 dmg / 20 mobs = 250 dmg per mob per arcane explosion.
Althans, een guildie vertelde mij dit
[ Voor 14% gewijzigd door remcio op 14-12-2006 11:56 ]
zoals bijna elke server is na de 2.0 patchSMulTiE schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:58:
Meesten zitten denk ik op Trollbane. Ik kan je alleen nu niet aanraden daarheen te komen, server is op z'n zachtst gezegd KUT!@#&!).
Gisteren (of eergisteren) had onze PvP group anders gemiddelde queues van een minuut of vijf geloof ik.MantaMania schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:13:
[...]
dat is altijd zo op onze server er is gewoon teveel alliance, WSG en AB duren gemiddeld 15 - 20 minuten wacht tijd en AV kan zomaar 1:30 zijn. Daar word je helemaal ziek van.
Macro werkt (werkte in ieder geval pre 2.0) alleen voor spells die de global cooldown niet activeren, zoals Divine Favor voor een paladin en Amplify Curse voor een lock. Heb 'm nog niet geprobeerd sinds de patch, gebruik geen macro's op m'n lock en heb alleen talent points geregeld bij m'n pala, verder nog niets gedaan daarop.chromeeh schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:46:
[...]
Beetje erg als lock:
- Unstable Affliction
- Amp Curse
- CoA
- Immolate
- Corruption
- Siphon Life
- Attack ranged
Handig tijdens een boss fight... een auto pilot
Denk niet dat Blizzard dit soort scripts toe staat...
Hier op Jaedenar totaal geen problemen. Alles werkt gewoon goedKevinp schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:07:
[...]
zoals bijna elke server is na de 2.0 patch
Anoniem: 38747
ik heb een pre-order gedaan bij www.bol.comSak3d schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:18:
Iemand een tip waar ik TBC kan preorderen, zodat ik hem iig op launch dag (liefst daarvoor) in huis heb?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anoniem: 63072
Anoniem: 40554
Volgens mij is het een antec 450 watt voeding.Kevinp schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:57:
[...]
Dit had ik afgelopen zomer. Doordat de voeding wat warmer werd, en dus alles net niet aankon. Ik kon het oplossen door alles behalve broodnodige voor wow aal te sluiten op de voeding(geen dvd spelers enzo). Ik zou het iig in die hoek zoeken, anders is er hardwarematig iets niet goed, waar je dan maar even voor moet zoeken hier op GoT.
Anoniem: 85443
Gendi's rogue energy and cooldown ticker. Fijne mod. hier te downloadenAnoniem: 61797 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:06:
[...]
Die addon rechts met je rogue abilitys dewelke is dat??
Serenity bars? Ik heb trinity bars. Is het een typo of wel degelijk een andere versie? Trinity bugged een beetje te erg heb ik gemerkt. Ik nam die kleine problemen maar voor lief (geen tijdbar en geen balletje als je in een queu zit voor bg) Maar gisteren het grootste probleem gehad.thalantis schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:41:
[...]
ik heb serenity bars ook geinstalleerd, en ik vind hem erg handig i.s.m titan panel, zenks voor de tip.
alleen hoe krijg jij dat de tekst niet naar onder zakt door de onderste balk
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 14-12-2006 13:10 ]
Weet ik eigenlijk niet,SMulTiE schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:15:
[...]
Werkt dit ook als je mouse-overt in ct_raidassist, of moet je echt je muis op het poppetje in je scherm houden?
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
volgens mij is de laatste ct-raidassist stabiel. Met wel een nadeel als je bv MT 3 assignt en verder geen dan komt die bovenaan te staan. Waar we normaal een plek vrij laten. Maar dit kan een instelling zijn dat weet ik niet.ErwienO schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:06:
[...]
Weet ik eigenlijk niet,
Maar ct_raidassist is bugd op het moment je kan beter x-perl gebruiken er naast is ook nog een stuk duidelijker met betrekking tot de MT's je kan de target iconen ook zien in je MT list dan
Sowieso voorlopig een slecht idee. Ik kan vele guilds opnoemen die op dit moment niet of minder raiden. De redenen zijn logisch en er is niets aan te doen:remcio schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:55:
op welke server spelen de meesten eigenlijk hier, ben misschien van plan om te gaan migraten alleen dan moet ik dus ook nog een guild vinden. en dan zoek ik ook een guild die bwl aq 40 doet.
Ik gebruik Sraidframes (WowAce), werkt prima. Goed in te stellen/scalen/Buffs/debuffs, etc,etc. Verschillende stylen in te stellen. Ziet er bij mij nu zo goed als hetzelfde uit als CTRA. Vind dat persoonlijk het lekkerst werken.Anoniem: 121555 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:44:
[...]
Werkt dat Grid een beetje lekker? Ik ben namelijk niet tevreden over de (standaard) mogelijkheden van AgUf met raidframes. Het liefst zie ik alle healthbars zo dicht mogelijk bij elkaar met (relevante) buff-icoontjes klein erbij. Kan Grid dat?
Volgens mij wel. Kijk even in je "keybindings" in het optie menu van WoW.Anoniem: 27389 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:31:
Is het ook mogelijk om OneBag aan een key te binden?
Ik gebruikte voorheen altijd MyBags en die was echt super, altijd je inventory en bank in 2 schermpjes die je allebei aan een key kon binden (bijv 1 en 2).
Dit is afgelopen woensdag al aangepast afaik.remcio schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:40:
Surfin' paradise!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq