Het Grote World of Warcraft topic - Deel 95 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.288 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dosed schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:23:
[...]

Van 't weekend was het AB weekend, weet niet of je veel AB hebt gespeeld toen? Dus dat is zowieso extra honor. ;)
Dat is het dan waarschijnlijk geweest ja Gisterenavond heb ik ook alleen maar AB gedaan en kreeg ik nog steeds iedere 150 punten defiler rep.. Dus was het nog steeds AB weekend dacht ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-09 14:33

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:41:
[...]

Hoe heb je timestamps voor elkaar gekregen :? Dat zoek ik nog maar alle timestamp mods van 1.12 zijn nog niet geupdate. Vrij annoying.
Dat is inderdaad Prat.
Is gelukkig WoW 2.0 compatible en ook nog eens vrij makkelijk te configgen (Ace2 FTW).
Timestamps is standaard, maar de weergave van de namen is geconfigged.

Standaard is het 60:RaseriaN:<raidgroupnummer>, wat vrij irritant kan zijn (imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 10:02
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:58:
[...]

Dat is het dan waarschijnlijk geweest ja Gisterenavond heb ik ook alleen maar AB gedaan en kreeg ik nog steeds iedere 150 punten defiler rep.. Dus was het nog steeds AB weekend dacht ik :p
Tijdens AB weekend was het 300 dacht ik ipv 150. Maar ach, AB is wel lekker om honor etc te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hahaha, gaan we weer :Y)
"Ik werk 20 uur in de week, parttime, maar ik wil net zoveel verdienen/krijgen als de hardwerkende fulltime werknemer die 40 uur in de week werkt"
Wen er maar aan want in het echte leven werkt het precies hetzelfde :)

Het is een leuke change om lekker te PvPen en eventueel je achterlopende chars met leuke gear in TBC te laten levelen, maar helemaal eerlijk kan ik het niet vinden. Tevens vind ik dat deze ontwikkeling zich niet hoeft door te ontwikkelen in TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
ik weet niet waarom jullie allemaal weer zo tekeer gaan.. Ik praat in het algemeen.. ik speel zelf ook veel. slaat weer nergens op dit...

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Die discussie kan imho eeuwig doorgaan... aan de ene kant kan het oneerlijk zijn dat mensen met weinig tijd snel die goede gear kunnen krijgen.. aan de andere kant kan het oneerlijk zijn dat je een no-life persoon moet zijn om die goede gear te krijgen... kan alle kanten op!! ik vind het wel best zo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Casual vs Hardcore

Euh, ook waarom zou een casual speler hetzelfde verdienen dan een HC speler. Als je 20 uur in de week werkt IRL dan krijg je maar de helft van iemand die 40 uur werkt(zelfde werk ongeveer). Het kan voorkomen dat mensen die minder werken meer verdienen. Maar die hebben dan geluk of jij pech.

Nu dit vertalen naar wow.

Iemand die veel hardcore instances doet zou dus meer moeten krijgen, dan iemand die dat niet doet. Sommige mensen hebben geluk en daarvoor geld dat ze hetzelfde krijgen maar niet meer doen.
In mijn ogen zouden er meer world epics mogen komen zodat je dat geluk ook echt kan zien. Nu zijn er een paar items per class.

In mijn ogen zouden dus mensen die veel HC instance runs doen betere gear moeten krijgen dan mensen die af en toe spelen.

Maar mensen die af en toe spelen en geluk hebben zouden dezelfde gear met world drops moeten kunnen halen(dus een world epic set voor elke class zou er dan bij moeten komen).

het is wel sinterklaas geweest en bijna kerst maar dit is gewoon weggeven. Wat ik wel jammer vind.

Verder hebben andere d'r lang voor moeten spelen en die hebben toch wel een zekere status behaald. Wat jammer is dat ze die zomaar weg gooien.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Waar het om gaat is dat de casual denkt dat de epics je maar aan hoeven komen te waaien.
De reden dat raidgroups eisen stellen is omdat je zonder inzet er gewoon niet komt.

Een raidmember van ons heeft een run gedaan tot fieldmarshal. Het kostte hem 3 maanden en ongeveer 600G aan repairs. Ik heb er 10 maanden over gedaan om mijn T2 te krijgen, en nee dat is niet omdat het we er zo lang over deden voordat BWL clear was maar gewoon omdat het niet viel, laatste set-item heb ik 6 maanden op moeten wachten. en ik had al die tijd hoogste DKP.

En om een PvP-er een equavalent gear te geven als BWL met een fractie van de inspanning die normaal nodig is vindt ik te ziek voor woorden, en hoop dat PvP-gear ondergeschikt wordt aan PvE-gear. Waarom zou je anders nog instances doen als je zo makkelijk aan uber-epics kan komen.

WoW begint zo steeds meer te lijken op een FPS met magie ipv een MMORPG

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:58:
/slap Eyahan

You've been pwned by a TUF-warrior!

Dat was een leuk potje AV gisteravond. Zoals altijd kwam ik als een van de eersten aan bij de FW graveyard, en wie kom ik daar tot mijn grote verbazing tegen? Een lelijke koe in Dragonslayer! Ondanks dat wij als alliance snoeihard verloren (40 bonus honor :< ) heb ik me prima vermaakt. /target Eyahan /charge /hamstring /mepperdiemep! Alliance vol in de verdediging en horde vol in de aanval. Aid station hebben we denk ik meer dan een half uur volgehouden terwijl er constant 20 horde aan het pressen waren op het spawnpoint. Kan me voorstellen dat dat erg frustrerend was :P

Ik merkte overigens op een gegeven moment wel dat ik werd opgezocht door twee rogues, heb alleen niet duidelijk kunnen zien of dat BR'etjes waren :)

Al met al 209 HKs in iets minder dan een uur. Defense ftw :P
Lies! :P

Was erg funny. Gisteren de hele avond guild fixed Arathi Basin gesteamrolled. Welgeteld 1 keer verloren tegen het (voormalig) top alliance guild van onze eigen server, en zelfs daar stonden we de laatste paar minuten met 3-2 voor (we hadden het alleen weggegeven aan het begin).

Om 23:00 waren we het een beetje zat en was het "zullen we AV gaan doen". Dus allemaal tegelijk gejoined, zaten we met z'n 8en ofzo erin. Na 5 minuten ineens een IRC highlight van één of andere warrior nub :+

Eerste half uur gezorgd dat alliance totaal geen kans maakte bij frostwolf graveyard. Toen mezelf maar eens richtig de zerg begeven, die op aid station aan het hakken was. Daar even wat EZ hk's gescoord ( <3 overpoweredness ), en toen met nog wat mensen met mounts gaan rushen om alliance terug te drijven. Eén keer kon ik superlang blijven staan midden in de alliance zerg, ik vermoed dat 1 of andere warrior op dat moment wat anders te doen had :P

Maar echt opschieten deed het niet, dus toen was het op vent "zullen we dan maar Vanndar proberen met ons groepje". Ik ben natuurlijk voor alles in dus gogo Vanndar. Kwam alleen wat alliance mee, en pullde per ongeluk Vanndar nog met een multishot toen ik een rogue wou omleggen. Maar toen bleek dat we zoveel alliance meegetrokken hadden naar binnen dat ze buiten konden taggen, want aid station was ineens van ons _/-\o_ Weer even naar buiten gegaan om alle alliance op te ruimen, en toen weer naar binnen.

Guildie rogue in full dodgefang pullde en begon te evasion tanken. Ik m'n pet erop gezet en zelf ook begonnen met knallen. Rond 90% kwam aggro ineens op mijn pet, keklol :D Onze healers begonnen gewoon te healen, en m'n pet heeft 'm dus ook echt van 90% naar 0% getanked zonder dat iemand 'm eraf getrokken kreeg. Dat was wel een rofl momentje :P

Al met al was het erg gezellig :P Heb alleen geen idee wat de eindstand was, was veel te druk bezig met het feit dat m'n pet getanked had van 90% naar 0%, maar volgens Blistimo had ik het netjes gedaan \o/

Oh, en vanochtend Fang of the Faceless vervangen door High Warlords Cleaver. Scheelt toch 7 stamina en 10 dps. Niet de meest boeiende stats voor een hunter, maar in PvP toch wel heel fijn. Mages, warlocks, warriors en rogues op <10% wil ik nog wel eens melee-en, dan komt die hoge damage wel erg goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
eindelijk is een verhaal gebasseerd op feiten.. goed verhaal sabriel en ik ben het met je eens.. Raiden vind ik ook leuk maar aangezien die raidguilds geen mensen meer aannemen die alleen rares hebben kom ik dus niet in een raid guild.

Wat ook weer zo is is dat je in een raidguild verplichtingen hebt. en ik ga me niet verplicht voelen om een spel te spelen als ik geen zin heb..
Dan kun je zeggen.. Dan kies je ervoor om geen epics te hebben. Fout! Ik kies ervoor om te spelen wanneer ik zin heb.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kevinp schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:22:
[..]
Verder hebben andere d'r lang voor moeten spelen en die hebben toch wel een zekere status behaald. Wat jammer is dat ze die zomaar weg gooien.
je bedoeld status als no-lifer (meer nog dan de HC raiders) 8)7

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:30

On_E

Housemusic

Volgens mij heeft Blizzard dit gewoon express gedaan.

Er zijn ontzettend veel mensen gestopt met spelen de laatste tijd, veelal mensen die KT omgelegd hebben en het voor gezien houden, en mensen die juist nooit en te nimmer in de buurt van Naxx konden komen, en dus geen nieuwe content meer konden doen.

Als zoethoudertje hebben ze nu gewoon die PvP items redelijk makkelijk te halen gemaakt, zodat er niet nog eens duizenden spelers stoppen voor TBC er is.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:30:
[...]
** lang verhaal van iemand die Teddy verwaarloost **
arme teddy ;(

anyway gisteren helaas niet veel tijd gehad om te pvp'en :/ 3k honor maar loop nu achter op schema >_<

moet zeggen dat pvp me wel snel verveeld, sneller dan pve

ook al zit je met een premade en verlies je alleen op gear af en toe een potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bokkie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:36:
[...]
moet zeggen dat pvp me wel snel verveeld, sneller dan pve
Bij mij is het andersom, ik kan lachend 5 uur achter elkaar group PvP doen, terwijl ik PvE na een uurtje al zat ben.

Elke BG game is weer anders, terwijl in PvE je de hele tijd precies hetzelfde doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
SpoTs schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:32:
eindelijk is een verhaal gebasseerd op feiten.. goed verhaal sabriel en ik ben het met je eens.. Raiden vind ik ook leuk maar aangezien die raidguilds geen mensen meer aannemen die alleen rares hebben kom ik dus niet in een raid guild.

Wat ook weer zo is is dat je in een raidguild verplichtingen hebt. en ik ga me niet verplicht voelen om een spel te spelen als ik geen zin heb..
Dan kun je zeggen.. Dan kies je ervoor om geen epics te hebben. Fout! Ik kies ervoor om te spelen wanneer ik zin heb.
in mijn guild heb ik geen veerplichting om te komen voor raids, ik heb gewoon standaard dagen dat ik niet kom voor rest wanneer ik wil. ik kan het dus helemaal zelf bepalen en nog heb ik genoeg kans op mijn epixs ik heb de tijd. er zijn guilds die je kicken als niet genoeg komt ja complete onzin, want ik kom gewoon niet naar een raid als toch weet dat ik niet lang online ben of mijn plek wggeef aan een ander. sommige guilds zijn gewoon te streng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:38:
[...]

Bij mij is het andersom, ik kan lachend 5 uur achter elkaar group PvP doen, terwijl ik PvE na een uurtje al zat ben.

Elke BG game is weer anders, terwijl in PvE je de hele tijd precies hetzelfde doet.
uhuh

AV: AS rushen, marhsalls, vanndar
AB: Heen en weer rennen en intussen allies slopen
WSG: Zerg heen voor vlag, Zerg terug voor cap

zowel pve als pvp, gewoon steeds dezelfde routine
remcio schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:45:
[...]

in mijn guild heb ik geen veerplichting om te komen voor raids, ik heb gewoon standaard dagen dat ik niet kom voor rest wanneer ik wil. ik kan het dus helemaal zelf bepalen en nog heb ik genoeg kans op mijn epixs ik heb de tijd. er zijn guilds die je kicken als niet genoeg komt ja complete onzin, want ik kom gewoon niet naar een raid als toch weet dat ik niet lang online ben of mijn plek wggeef aan een ander. sommige guilds zijn gewoon te streng
zou eerder zeggen sommige guilds hebben gewoon een andere instelling/doel

[ Voor 38% gewijzigd door Bokkie op 12-12-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bokkie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:47:
[...]

uhuh

Met 1 verschil, je speelt tegen mensen in BGs en niet tegen NPCs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bokkie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:47:
[...]

uhuh

[...]

zou eerder zeggen sommige guilds hebben gewoon een andere instelling/doel
PVE = Select monster.. doe aanval

Select monster doe aanval...

ook dezelfde routine.. beetje makkelijk om dat te zeggen..

Je komt elke keer andere spelers tegen die je op een andere manier moet verslaan omdat het andere classes zijn. de ervaring van die spelers kan ook erg verschillen waardoor je altijd goed op je hoede moet zijn welke handelingen je uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom gelijk weer het cassual/hardcore verhaal, en waar slaat dat links stemmen meteen op? :? Zal allemaal wel... :)
PvP reward krijgen was vóór de patch gewoon te erg, nu is het "makkelijker" en iedereen die raid moppert gelijk. Krijg haast het idee dat raids alleen voor epic geile mensen was. Het valt me op dat je amper hoor dat mensen raiden voor fun, lach me rot om die meningen zoals: "maar ik heb zoveel moeite gedaan voor me gear" (ik heb iets gedaan puur met epic drijfveer..)
Hoedan ook: iedereen, just enjoy the game. :)

Ik verheug me tevens op arena in TBC, dat wordt meer spelen met skills en ook beloond worden met betere gear! Kortom klinkt als fun. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:05:
Waarom gelijk weer het cassual/hardcore verhaal, en waar slaat dat links stemmen meteen op? :? Zal allemaal wel... :)
PvP reward krijgen was vóór de patch gewoon te erg, nu is het "makkelijker" en iedereen die raid moppert gelijk. Krijg haast het idee dat raids alleen voor epic geile mensen was. Het valt me op dat je amper hoor dat mensen raiden voor fun, lach me rot om die meningen zoals: "maar ik heb zoveel moeite gedaan voor me gear" (ik heb iets gedaan puur met epic drijfveer..)
Hoedan ook: iedereen, just enjoy the game. :)

Ik verheug me tevens op arena in TBC, dat wordt meer spelen met skills en ook beloond worden met betere gear! Kortom klinkt als fun. :)
/signed

Het gaat tenslotte om het plezier van het spelen. Maar gelukkig gunnen nederlanders elkaar zoveel :P het is net ritsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:53
Ik vind eigenlijk dat de nieuwe patch alleen maar goede dingen heeft gebracht.

Mijn rogue is weer leuk om te spelen door het nieuwe pvp dat meer leven is ingeblazen. Gisteravond weer even 5 guild-WSG runnetjes gedaan. Toen hadden we geen zin meer, het gaat om de fun, niet om de epix, al zijn die een erg leuke bonus!
Was leuk om andere spelers weer te ownen. Het jammere is dat je soms inderdaad honor farmers in greens tegenkomt die totaal niet samenspelen, of skills hebben. Tegen premades met dikke epix is t wel erg leuk, maar weer minder effectief honor-wise.

Mijn priest is niet zo erg gebuffed als andere classes, op healing gebied that is. Maar dat is naar mijn mening ook alleen maar omdat we nog niet genoeg talent punten kunnen uitgeven (51), de priest talent verdeling wordt absoluut beter als je 5-10 meer punten kan spenderen. Door het effectief uitschakelen van emergency monitor en decursive is het raiden weer spannender, lastig voor vooruitgang, maar leuker tijdens standaard raids!

Die PvP rewards zijn stuk voor stuk best makkelijk te halen, maar als je een setje bij elkaar wilt grinden ben je toch wel even zoet hoor! En zo heel goed zijn die GM items niet eens. Ik wil voor de 2 GM swords gaan, die zijn absoluut een verbetering tov mn huidige vis kag en CHT, maar de armor van GM is eigenlijk alleen beter in stamina. Mijn gear uit ZG, AQ20 en MC is verder vrijwel identiek!
Natuurlijk kunnen een paar items vervangen worden, maar dat is niet echt het grinden waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja, die vergelijkingen met werk gaan natuurlijk ook niet echt op. Men vergeet wel eens dat Wow GEEN werk is en dat iedereen maandelijks hetzelfde bedrag betaald. Moet iedereen dan maar een lvl 60 in full tier 3 kado krijgen, neuh, maar vergelijkingen met werk slaan enrgens op imo.

Gister trouwens mijn PVP plannen na 3 potjes met de guild maar afgeblazen, als healer met zulke lag is onspeelbaar. Tegen de tijd dat mijn flash heal klaar is (seconde of 6 :P) heb ik wel weer een rogue aan mijn kont zitten. Ik moet zeggen dat ik mijn nieuwe disc build qua survivability erg fijn vind, maar wow is even onspeelbaar op Trollbane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Bokkie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:32:
[...]

je bedoeld status als no-lifer (meer nog dan de HC raiders) 8)7
ja ook goed wat jij wil :P. Maar iemand die naar mijn mening TE veel WoW speeld word nu zwaar benadeeld, en heeft geen fun meer(immers na een aantal dagen heeft hij zo alles al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 24-09 15:36
links = "eerlijk" verdelen van rijkdom

vervang rijkdom nu eens met epix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:05:
Gear > Skills

nuff said

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
hulkie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:08:
[..]
Die PvP rewards zijn stuk voor stuk best makkelijk te halen, maar als je een setje bij elkaar wilt grinden ben je toch wel even zoet hoor! En zo heel goed zijn die GM items niet eens. Ik wil voor de 2 GM swords gaan, die zijn absoluut een verbetering tov mn huidige vis kag en CHT, maar de armor van GM is eigenlijk alleen beter in stamina. Mijn gear uit ZG, AQ20 en MC is verder vrijwel identiek!
Natuurlijk kunnen een paar items vervangen worden, maar dat is niet echt het grinden waard.
yups same here :) loop rond in zg/aq gear (enkeld NS bracers)

en inderdaad de enige upgrade zijn de wapens, voor rogues dan iig, tenzij je de hele set haald, ik ga dus ook alleen voor de wapens, HW blade en quickblade, daarna nog de razor als dagger

terwijl voor andere classes de gear veel meer een upgrade is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Wat mij altijd opvalt is dat het echt altijd dezelfde verdeling is.
De hardcore raiders zeggen altijd "Hou een scheiding tussen Raid gear en PvP Gear en World Gear"
De Casuals zeggen "Wij verdienen ook dezelfde gear als raiders, ook al hebben wij minder tijd om te spelen".

WoW is inderdaad geen werk, maar je moet wel werk maken om iets te krijgen.
Helaas (of gelukkig) werkt het in WoW ook zo.

Zou leuk zijn, een casual die nog geen kwart van mijn played speelt en dan ook mij nog eens outgeared :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:08:
Achja, die vergelijkingen met werk gaan natuurlijk ook niet echt op. Men vergeet wel eens dat Wow GEEN werk is en dat iedereen maandelijks hetzelfde bedrag betaald. Moet iedereen dan maar een lvl 60 in full tier 3 kado krijgen, neuh, maar vergelijkingen met werk slaan enrgens op imo.

Gister trouwens mijn PVP plannen na 3 potjes met de guild maar afgeblazen, als healer met zulke lag is onspeelbaar. Tegen de tijd dat mijn flash heal klaar is (seconde of 6 :P) heb ik wel weer een rogue aan mijn kont zitten. Ik moet zeggen dat ik mijn nieuwe disc build qua survivability erg fijn vind, maar wow is even onspeelbaar op Trollbane.
Ik speel op zenedar en merk op dat de lag daar ook af en toe erg hard is. niet kwa typen of iets dergelijks.. maar gewoon reactie tijd van de server. duurt 3 sec voordat een cast begint. en dan de cast tijd. en dan nog 2 seconde om werkelijk iets te laten gebeuren. Vraag me af.. waar die 36 uur nieuwe hardware implementatie voor nodig was af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RaseriaN schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:12:
Wat mij altijd opvalt is dat het echt altijd dezelfde verdeling is.
De hardcore raiders zeggen altijd "Hou een scheiding tussen Raid gear en PvP Gear en World Gear"
De Casuals zeggen "Wij verdienen ook dezelfde gear als raiders, ook al hebben wij minder tijd om te spelen".

WoW is inderdaad geen werk, maar je moet wel werk maken om iets te krijgen.
Helaas (of gelukkig) werkt het in WoW ook zo.

Zou leuk zijn, een casual die nog geen kwart van mijn played speelt en dan ook mij nog eens outgeared :Y)
het enige verschil tussen raid epic en pvp epic is dat je met raid epic de kans moet hebben dat ie dropt. en dat je het meeste DKP moet hebben. als er genoeg voor iedereen dropt is het precies hetzelfde.

Verder boeie epics me geen drol. PvP daarentegen wel. en het "Freebees" PvP systeem is een stuk beter omdat je punten spaart vooor je items.. je bent dus nie tmeer verplicht om elke week 50.000 honor te halen.. dit kan je nu lekker uitsmeren over de periode die jij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:22:
Die discussie kan imho eeuwig doorgaan... aan de ene kant kan het oneerlijk zijn dat mensen met weinig tijd snel die goede gear kunnen krijgen.. aan de andere kant kan het oneerlijk zijn dat je een no-life persoon moet zijn om die goede gear te krijgen... kan alle kanten op!! ik vind het wel best zo ...
/QFT

Maar eeuhm die pvp gear is toch niet beter dan mijn tier 2 hoor, maar komt wel erg dicht in de buurt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
SpoTs schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:15:
[...]

het enige verschil tussen raid epic en pvp epic is dat je met raid epic de kans moet hebben dat ie dropt. en dat je het meeste DKP moet hebben. als er genoeg voor iedereen dropt is het precies hetzelfde.

Verder boeie epics me geen drol. PvP daarentegen wel. en het "Freebees" PvP systeem is een stuk beter omdat je punten spaart vooor je items.. je bent dus nie tmeer verplicht om elke week 50.000 honor te halen.. dit kan je nu lekker uitsmeren over de periode die jij wilt.
Ik hoop eigenlijk dat je die punten straks mooi houd dan wacht ik lekker tot lvl 70 en koop ik die zooi dan ;). Zeker dat schield is goed nu, hopelijk is dat straks vergelijkbaar goed.

De meeste honor die ik krijg is van met de raid naar een instance gaan. Vooral BWL en AQ40 Naxx is over het algemeen rustiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond voor het eerst met m'n priest aan het pvp-en geweest en ik kan u vertellen: de horde houdt niet van priests. :P Verder wel grappig, maar ook een hoop dood gaan als disc/holy specced dorf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Het enige wat mij irriteert is dat ik nu 100 AB en 100 WSG dingetjes heb, en het dus geen zin meer heeft om daar naartoe te gaan, mijn 2de probleem ik heb nog geen 20k honorpoints, ik denk dat ik iets van 15 AV tokens heb, misschien dat ik nog 80k honor points van AV haal, maar dat betwijfel ik. er zullen dus een hoop van die dingen verloren gaan in de mail.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SpoTs schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:15:
[...]

't systeem vind ik idd wel beter... alleen hadden ze de rank 14 items duurder mogen maken. 22k honor ofzo is TE makkelijk imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mwoah met 22k ben je wel ff zoet.. en je moet "tenminste dat wil ik" 2x GM Sword dus dat is 45000 honor en 60 marks. Ik wil ook nog de complete pvp set.. is ook weer 100.000 .. oftewel.. ik ben nog wel even lekker bezig.. zeker met de tijd die ik er nu aan besteed *0* .. Wii :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:09:
links = "eerlijk" verdelen van rijkdom

vervang rijkdom nu eens met epix...
Ik snap je, maar als reaktie was het in eerste isntantie onzin. Ooit over niet stemmen gehoord dan? Eng, we kunnen al niet meer anders dan links of rechts denken. Maar goed dat is een ander topic zou een mod zeggen, ik stop er dus over hierbij. :)
Door arena: Door skills: betere gear... eindeloze korte opmerkingen dus. :P

Na flink grinden heb ik me GM magedagger! heerlijk die 72 spelldamage, nu nog een goeie off hand. Wordt een lastige keuze, of GM off hand of een offhand van AV excalted.... Tips voor een mage? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:48:
[...]

Ik snap je, maar als reaktie was het in eerste isntantie onzin. Ooit over niet stemmen gehoord dan? Eng, we kunnen al niet meer anders dan links of rechts denken. Maar goed dat is een ander topic zou een mod zeggen, ik stop er dus over hierbij. :)

[...]

Na flink grinden heb ik me GM magedagger! heerlijk die 72 spelldamage, nu nog een goeie off hand. Wordt een lastige keuze, of GM off hand of een offhand van AV excalted.... Tips voor een mage? :)
nefrian offhand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

No offence, maar vraag een willekeurig, echt raidend persoon en die weet direct wat je moet pakken.
Sorry hoor, maar het lijkt m.i. een vrij simpele vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Welke mod is dat voor je UnitFrames? Ik wil 't wel mooi om alleen een HP en Mana bar te hebben met witte letters, ipv die portretjes etc.. :)

Verder ben ik dus vandaag bij de fysio geweest; arm/schouder overbelast. Elk uur een pauze van 10min, en maximaal 6 uur per dag achter de computer... Aangezien ik voor mijn werk alleen maar achter de computer moet zitten, wordt dat dus weinig WoW'en als ik thuis ben. Bah.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

[...]

Misschien 1 van die tomes @ AV rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Voor pve / mass pvp kies je spellblade + item met veel spelldmg. Vaak heb je toch genoeg range om gewoon te kunnen nuken en word je zelden geraakt.

voor duel kan je beter de warlord staff halen, sta > all in duel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

OkkE schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:55:
[...]

Welke mod is dat voor je UnitFrames? Ik wil 't wel mooi om alleen een HP en Mana bar te hebben met witte letters, ipv die portretjes etc.. :)
AG Unitframes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

[...]

GM offhand vind ik erg tegenvallen itt de rest van de wapens
ga zg voor bag of whammies of AQ20 voor Moam offhand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Bokkie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:03:
[...]

GM offhand vind ik erg tegenvallen itt de rest van de wapens
ga zg voor bag of whammies of AQ20 voor Moam offhand :P
klopt want deze hebben +crit of +hit and pvp offhands niet, dat scheelt wel weer. klopt heet anders sinds de nieuwe path weet niet zo gauw niet hoe het heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Ik kan waarschijnlijk morgen m'n GM Warhammer ophalen. Een goede vervanging voor me lok'amir waar nu weer spelldamage enchant op zit. Heb gelukkig voor de patch al de reagents gekocht voor 55 healing want damn die prijzen zijn gestegen. Ik ga ook alleen maar mee met premades, gaat het snelst minder ergenissen en soms vette battles tegen andere premades. Alleen jammer dat de lag zo kloot af en toe T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-09 17:39
Kevinp schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:22:
[...]

Ik hoop eigenlijk dat je die punten straks mooi houd dan wacht ik lekker tot lvl 70 en koop ik die zooi dan ;). Zeker dat schield is goed nu, hopelijk is dat straks vergelijkbaar goed.

De meeste honor die ik krijg is van met de raid naar een instance gaan. Vooral BWL en AQ40 Naxx is over het algemeen rustiger
Vergeet niet dat de rank 14 items in TBC allemaal blauw zijn (zie beta thottbot). Het schild zal inderdaad beter zijn dan de epic nu, maar minder in vergelijking met spul dat je uit de nieuwe instances haalt. Dat is trouwens ook door Blizz expliciet gezegd: via BGs ga je geen 'phat loot' meer kunnen verdienen in TBC, daarvoor moet je arena's doen.

Daarom ook dat het nu lijkt alsof Blizz goeie items weggeeft aan lage prijzen, maar in TBC wordt dat min of meer rechtgetrokken omdat de kwaliteit van de items een stap lager is dan nu.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Zzzzz

Groene gegearde 60's die allemaal mass. voor de HW shoulders gaan |:(

Ze snappen de BG's totaal niet, ze gaan in 1 group altijd naar 1 vlag (in AB) per keer..

Kwam laatst zelfs een mage tegen (allemaal lvl 40/50 groen, maar wel met HW schouders) die bleef proberen een druid te sheepen :+

Dit slaat echt nergens meer op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:10
Exitium schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:48:
[...]

Timestamps in CTMod werken gewoon.
CTmod zuigt.
Stealth2000 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:45:
@Kaap, op wowace.com/files staat ook een mod genaamd prat. Die kan o.a. timestamps toevoegen. Een aanrader imho
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

chatmod ftw voor wat betreft timestamps/chat etc.

Gister in een bloodscalp premade lopen rellen rond middernacht en warempel, kwamen we daar half cursed tegen :o met goed teamwork en goed gegearde mensen toch uiteindelijk de 5-0 weten te scoren :P

Ik ben nog 1 dag verwijderd van mn healing mace en daarna op zoek naar een leuk offhand speelgoedje voor mn TBC enhancement shaman...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
weet iemand of er een addon is die een gelijke functie bied als Gatherer? ik mis het echt namelijk en Gathere is nog steeds niet updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sak3d schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:29:
Zzzzz

Groene gegearde 60's die allemaal mass. voor de HW shoulders gaan |:(

Ze snappen de BG's totaal niet, ze gaan in 1 group altijd naar 1 vlag (in AB) per keer..

Kwam laatst zelfs een mage tegen (allemaal lvl 40/50 groen, maar wel met HW schouders) die bleef proberen een druid te sheepen :+

Dit slaat echt nergens meer op :/
Groen-gegearde spelers zitten zelden in pre-mades en winnen waarschijnlijk ook niet veel (50% vs andere randoms en 0% versus premades). Op die manier is honor verzamelen een stuk lastiger. Wij doen hier wel alsof dat weinig werk is, maar wij zitten vaak in premades of staan bovenaan de lijst in AV door ubergear. Ik ga niet/zelden dood in AV = geen honor voor de tegenpartij. Ook in WSG/AB ownen premades zo hard dat de tegenparty nauwelijks kills scoort (het gebeurt me ook in WSG/AB zeer regelmatig dat ik niet dood ga).

Dus de snelheid waarmee wij honor verzamelen is niet echt een proxy voor de snelheid waarmee de "noobs" dat doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:41:
chatmod ftw voor wat betreft timestamps/chat etc.

Gister in een bloodscalp premade lopen rellen rond middernacht en warempel, kwamen we daar half cursed tegen :o met goed teamwork en goed gegearde mensen toch uiteindelijk de 5-0 weten te scoren :P

Ik ben nog 1 dag verwijderd van mn healing mace en daarna op zoek naar een leuk offhand speelgoedje voor mn TBC enhancement shaman...
Dat zal niet Curse - Vek'nilash geweest zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:09
Yokidrink schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:57:
weet iemand of er een addon is die een gelijke functie bied als Gatherer? ik mis het echt namelijk en Gathere is nog steeds niet updated.
Cartographer -> http://www.wowace.com/files/

WoWace rules :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Yokidrink schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:57:
http://www.gathereraddon.com/dl/Gatherer/

alpha versie van gather schijnt goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Enige qua PvP wat ik er op aan te merken heb is dat de items misschien wat aan de goedkope kant zijn. Feit dat ze voor iedereen te halen zijn is perfect, feit dat er mensen in enkele avondjes PvP weer een item kunnen halen is wat vreemder IMO. Ga er zelf ook gebruik van maken als Ceth op 60 zit (is nu 38), wil dan op m'n pala de epic chest/boots/gloves halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:18:
Enige qua PvP wat ik er op aan te merken heb is dat de items misschien wat aan de goedkope kant zijn. Feit dat ze voor iedereen te halen zijn is perfect, feit dat er mensen in enkele avondjes PvP weer een item kunnen halen is wat vreemder IMO. Ga er zelf ook gebruik van maken als Ceth op 60 zit (is nu 38), wil dan op m'n pala de epic chest/boots/gloves halen. :)
Ik verzamel de honor/tokens voor lvl70, zodat je dan de best mogelijke gear heb om de raid-content in te gaan. 100k honor is max schijnt het, maar je kunt al 3 jewels kopen voor sockets = 80k meer. Als armorsmith kan ik de nether chain chest maken, zal zorgen dat ik tegen die tijd de reags heb (met 10k+ gold zal dat niet echt een probleem vormen).

Uiteraard ga ik alle content uitgebreid doorlopen, maar waarschijnlijk met mijn alt-priest, hunter wil ik asap op 70 hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:40:
[...]

Ik verzamel de honor/tokens voor lvl70, zodat je dan de best mogelijke gear heb om de raid-content in te gaan. 100k honor is max schijnt het, maar je kunt al 3 jewels kopen voor sockets = 80k meer. Als armorsmith kan ik de nether chain chest maken, zal zorgen dat ik tegen die tijd de reags heb (met 10k+ gold zal dat niet echt een probleem vormen).

Uiteraard ga ik alle content uitgebreid doorlopen, maar waarschijnlijk met mijn alt-priest, hunter wil ik asap op 70 hebben :)
zoiets wil ik ook doen, al vind ik zeker in de huidige raid dungeons het aantal schields(en vooral de droprate) echt te mager. Het is voor een warrior belangrijker om een goed shield te hebben dan bijna elk ander stukje armor, omdat dit toch 1/3e van je totale armor is(ongeveer).
we clearen BWL vanaf juni en deze week onze eerste bulwark gehad. Ondertussen wel 3x dat aq shield gehad, maar dat is niet super veel. Dit betekend warrirors die in Naxx tanken met dat stomme MC shield.

imho mag een offhand wel bij een set gaan horen en daarvoor bijbehorende tokens droppen. Ik heb liever een shield bij mijn set dan een ring, misschien voor hunters en rogues niet. Maar shamans palladins warriors een token
mages druids locks, priests een token
rogues hunters een token.

of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-09 11:12
hihi, als je harbinger ennarth stuk of 10 keer aanklikt, zegt ie op een gegeven moment dingen als

is this the way u keep yourself ammused?
i think someone is calling u

en nog een paar. hihi (hij is die tijger ofzo waar je in SW je honorcrap kan kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

BootVluchteling schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:58:
hihi, als je harbinger ennarth stuk of 10 keer aanklikt, zegt ie op een gegeven moment dingen als

is this the way u keep yourself ammused?
i think someone is calling u

en nog een paar. hihi (hij is die tijger ofzo waar je in SW je honorcrap kan kopen)
Dat doen alle NPCs hoor. Als je ze veelvuldig aanklikt gaan ze ge-irriteerd reageren. Dit deden ze overigens ook al in WC3, een echt blizzard-running-jokeje dus :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Dat was ook al in WC2. ;) En waarschijnlijk ook al in WC1.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Whaa cool, nog nooit opgevallen eerlijk gezegd! Dat was altijd één van de leuke dingen als je nieuwe units kreeg in warcraft. Meteen eentje maken en clicken tot je erbij neevalt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik wil dingen die ik veel gebruik uit m'n bag, zoals mount, bandage en food, apart ergens hebben bijvoorbeeld rechts in het scherm, zodat ze er altijd staan. Ook wil ik zoveel mogelijk moves onderaan hebben, staandaard heb je 10 op een rij, maar ik heb er meer nodig, welke mod heb ik voor deze dingen nodig?

Ook zoek ik een mod waarbij hij m'n carrot on a stick equipped als ik mount, en als ik afstap automatisch een andere trinket equipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Kevinp schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:27:
[...]

imho mag een offhand wel bij een set gaan horen en daarvoor bijbehorende tokens droppen. Ik heb liever een shield bij mijn set dan een ring, misschien voor hunters en rogues niet.
Mja, dan kan je wapens ook wel via tokens gaan verkopen. Zit je met complete instances waar alleen maar tokens droppen. Denk dat je dan een beetje te ver doorschiet. Admitted, T1 & 2 drops waren niet goed geregeld. Ik denk dat zo'n beetje 50% van alle raiding guilds in MC en BWL wel items hebben die ze nog nooit hebben zien droppen. In AQ en Naxx hebben ze dat probleem in ieder geval ondervangen door de armor via de token manier te laten droppen, wat mijns inziens ook een zeer logische en hulpzame oplossing was. Maar om dan de rest van de gear ook te 'tokenen'...

Een beetje luck hoort gewoon bij MMORPG's. Het is volgens mij veel leuker om een wapen te zien droppen dan dat je voordat je met je raid begint al weet dat je een nieuw wapen krijgt omdat jij als hoogste op de DKPlijst wat tokens betreft staat.
(... zegt iemand die zeker weet dat zijn GM-sword klaarligt :+ )
pasta schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:08:
Dat was ook al in WC2. ;) En waarschijnlijk ook al in WC1.
beidenooitgespeeld

[ Voor 8% gewijzigd door Blistimo op 12-12-2006 15:15 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:56
Blistimo schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:12:
[...]
Mja, dan kan je wapens ook wel via tokens gaan verkopen. Zit je met complete instances waar alleen maar tokens droppen. Denk dat je dan een beetje te ver doorschiet. Admitted, T1 & 2 drops waren niet goed geregeld. Ik denk dat zo'n beetje 50% van alle raiding guilds in MC en BWL wel items hebben die ze nog nooit hebben zien droppen. In AQ en Naxx hebben ze dat probleem in ieder geval ondervangen door de armor via de token manier te laten droppen, wat mijns inziens ook een zeer logische en hulpzame oplossing was. Maar om dan de rest van de gear ook te 'tokenen'...
Imho zou het mooiste zijn dat of alles via tokens gaat, (ook ringen, trinkets en wapens) of helemaal niets.
Wat je nu kunt krijgen in AQ40 en Naxx is dat iedereen na een 'vaste' tijd zijn armor compleet zal hebben, omdat je gewoon weet dat er een x aantal tokens vallen per run.
De overige items (de ringen, trinkets en wapens enzo) zijn veel zeldzamer, en puur afhankelijk van geluk. En die zullen dus nog steeds erg gewild zijn als iedereen al lang en breed z'n armor-set bij elkaar heeft. En dan is het maar te hopen dat je raid club nog steeds die instance wil doen.

[ Voor 3% gewijzigd door bras op 12-12-2006 15:21 ]

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:11:
Hey, ik wil dingen die ik veel gebruik uit m'n bag, zoals mount, bandage en food, apart ergens hebben bijvoorbeeld rechts in het scherm, zodat ze er altijd staan. Ook wil ik zoveel mogelijk moves onderaan hebben, staandaard heb je 10 op een rij, maar ik heb er meer nodig, welke mod heb ik voor deze dingen nodig?

Ook zoek ik een mod waarbij hij m'n carrot on a stick equipped als ik mount, en als ik afstap automatisch een andere trinket equipped.
je kan voor die eerst vraag allereerst gewoon je mount in een bar slepen en dan kan je em aanklikken, nu kom je mssn te weinig bar's tegen :P..... je kan er via blizzard zelf 5 hebben d8 ik, nu kan je naar www.curse-gaming.com gaan en daar op zoek gaan naar trinity bars, met dit kan je 8 verschillende bar's maken en plaatsen zoals jij ze moet, rondom horzontaal verticaal noem maar op, ook kan je de knoppen groter maken, de verplaatsen en meerdere op 1 bar krijgen.

Voor al die dingen die je opnoemt kan je gewoon vanauit je bag de desbetreffende item naar je bar slepen ...

voor de carrot on a stick ding heb je wel aparte mods d8 ik maar ik gebruik outfitter, die kan events en suits maken voor elke desbetreffende event, is het nou in nde stad lopen, of voor warrior's in verschillende stance's zijn of gewoon een FR gear maken en NR en een normal en deze ka je door eigen input met 1knopw wisselen van outfit.

HIj heeft dus een ingebouwde Mount swtich dat ie alleen je carrot on a stick verplaats met het op dat moment geequipde trinket en als je dismount en Out of combat doet dit ook weer terug zet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:25:
[...]

je kan voor die eerst vraag allereerst gewoon je mount in een bar slepen en dan kan je em aanklikken, nu kom je mssn te weinig bar's tegen :P..... je kan er via blizzard zelf 5 hebben d8 ik, nu kan je naar www.curse-gaming.com gaan en daar op zoek gaan naar trinity bars, met dit kan je 8 verschillende bar's maken en plaatsen zoals jij ze moet, rondom horzontaal verticaal noem maar op, ook kan je de knoppen groter maken, de verplaatsen en meerdere op 1 bar krijgen.

Voor al die dingen die je opnoemt kan je gewoon vanauit je bag de desbetreffende item naar je bar slepen ...

voor de carrot on a stick ding heb je wel aparte mods d8 ik maar ik gebruik outfitter, die kan events en suits maken voor elke desbetreffende event, is het nou in nde stad lopen, of voor warrior's in verschillende stance's zijn of gewoon een FR gear maken en NR en een normal en deze ka je door eigen input met 1knopw wisselen van outfit.

HIj heeft dus een ingebouwde Mount swtich dat ie alleen je carrot on a stick verplaats met het op dat moment geequipde trinket en als je dismount en Out of combat doet dit ook weer terug zet....
Ok bedankt, ik zal outfitter es proberen.

qua bars zoek ik dus zoiets: http://img84.imageshack.us/my.php?image=raserianuilu8.jpg
met Heartstone en bandage rechts, en onderaan 2 balken met moves. Dat kan dus met trinity bars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
bras schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:20:
[...]

Imho zou het mooiste zijn dat of alles via tokens gaat, (ook ringen, trinkets en wapens) of helemaal niets.
Wat je nu kunt krijgen in AQ40 en Naxx is dat iedereen na een 'vaste' tijd zijn armor compleet zal hebben, omdat je gewoon weet dat er een x aantal tokens vallen per run.
De overige items (de ringen, trinkets en wapens enzo) zijn veel zeldzamer, en puur afhankelijk van geluk. En die zullen dus nog steeds erg gewild zijn als iedereen al lang en breed z'n armor-set bij elkaar heeft. En dan is het maar te hopen dat je raid club nog steeds die instance wil doen.
nou ik vind niet alles, maar de tier 3 sets zijn 9 groot(8 + ring)
Persoonlijk vind ik als warrior dat een shield meer bij mijn set hoort. Dus ipv een ring een shield van een token.

bij rogue kan ik me iets bij een sword voorstellen(of dagger)
idols voor healers
shield voor shaman en pally(alleen dan healer shield, of dps offhand)
En op die manier het 9e item van de set in te vullen.

Dus dan heb je 8x armor + per class iets wat echt voor die class is, voor hunters zou zoiets dan een bow kunnen zijn. Maar een ring heeft niet zoveel meerwaarde tov andere items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:11:

1) Autobar, mooie bar waar je al je voedsel/mounts/potions in kwijt kan.
2) Wardrobe2 Kan je verschillende sets in maken. Zoals een FR/NR/Frost/Naked set en met 1 druk op de knop equipen. Ook kan een set maken die je equiped als je mount, dus als je op je mount stapt equiped ie het automatisch en als je afstapt weer je normale gear.

Weer 2 mooie Ace mods :P

Mocht je echt je bars willen veranderen zou ik Bartender3 (WoWace) of Trinity aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:31:
[...]

qua bars zoek ik dus zoiets: http://img84.imageshack.us/my.php?image=raserianuilu8.jpg
met Heartstone en bandage rechts, en onderaan 2 balken met moves. Dat kan dus met trinity bars?
Ik heb de Bartender3 mod gebruikt om bars te creeren.
Die Bandage en Hearthstone zijn tijdelijk omdat ik een beetje problemen heb met Autobar (zeg maar een bar die automatisch al je consumables in je bar drukt (Potions, Food, etc etc).

Iemand al iets gehoord over Bartender3_Circled? Je hebt die wel voor Bartender2
Dan worden je buttons zeg maar rondjes ipv de o-zo standaard hokjes

[ Voor 12% gewijzigd door RaseriaN op 12-12-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:40:
[...]

Zover dat ik heb kunnen nagaan kan je met de honor tokens die je met WSG, AV en AB verdient niet gebruiken als je in outland bent, daar heb je namelijk andere tokens e.d..

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
RaseriaN schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:37:
[...]

.....
Iemand al iets gehoord over Bartender3_Circled? Je hebt die wel voor Bartender2
Dan worden je buttons zeg maar rondjes ipv de o-zo standaard hokjes
CyCircled, ook te vinden op http://www.wowace.com/files

Ik vind het persoonlijk niet zo heel mooi omdat het weliswaar rondjes worden, maar een beetje op de achtergrond nogsteeds vierkantjes.

Ga zelf TrinityBars proberen. Deze schijnt het wel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
we_are_borg schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:54:
[...]

Zover dat ik heb kunnen nagaan kan je met de honor tokens die je met WSG, AV en AB verdient niet gebruiken als je in outland bent, daar heb je namelijk andere tokens e.d..
Maar je kan op lvl 70 nog steeds wsg / av / ab doen voor lvl 70 rewards ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb je voor lvl70 rewards ook tokens nodig, en zijn die hetzelfde als de huidige tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Er ging een gerucht door de guild dat blizzard toch iets aan de pvp rewards gaat doen in de patch van morgen. Ik kan het me niet voorstellen, maar toch even voor de zekerheid...

Hebben jullie hier iets over gehoord/ gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:31:
[...]

mhjah ik ben op zich niet zo een van van ace zoals al hierboven word gezegt voor wardrobe2, vond het buggy, outfitter heeft tot nu toe altijd gewerkt en kan voor jouw zelfs al je equipement die je aangemaakt heb gelijk in je bank dumpen die je niet op een anders set gebruikt......

kijk maar is ik heb itemrakc wardrobe2 en outftter alle drie gebruikt maar outfitte ris nog steeds het meest gebruiksvriendelijkst en kan alles automatisch doen van zelf de beste FR (hoogste) kiezen en alles in je bank drukken.

al die bars die hun zeggen zijn allemaal goed, trinity hbe ik als enigste gebruikt en heeft gelijk ook ene castingbar netjes verwerkt en laat gelijk zien waar de pet bar is (mijn vorige niet, was leuk joh eerste keer razorgore... GEEN pet bar ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:04:
Er ging een gerucht door de guild dat blizzard toch iets aan de pvp rewards gaat doen in de patch van morgen. Ik kan het me niet voorstellen, maar toch even voor de zekerheid...

ik heb gehoort dat ze de prijs met 50% omhoog gaan gooien (ook een gerucht in mijn guild ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Onzin lijkt me.

edit :
More than likely the prices will be adjusted for the current honor rewards sometime after the expansion releases to reflect their 'value' more appropriately when compared to expansion items.

That would mean the prices would be going down though, not up.

[edit]Changed original text to indicate that the prices, if lowered, would happen sometime after the release of the expansion and not right when it releases. I wouldn't want to mislead anyone in to thinking that they can save up for release day and spend their honor on newly cheapened items before running in to Outland. Likely that will not be the case.
[ Post edited by Drysc ]
Onzin dus...

[ Voor 49% gewijzigd door On_E op 12-12-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

lijkt me heel stug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Mij ook... Ben blij dat er meer mensen zo over denken. En die quote geeft me ook wat meer zekerheid. Ik kan dus gewoon rustig door pvpen als ik weer zin heb, en dan tegen de tijd dat ik de honor heb mn zwaardjes ophalen. Donderdag kan ik pas weer op WoW, ben benieuwd hoeveel honor ik gister heb gekregen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, daar ben ik ook weer eens :)

Ik heb mijn build getest en ben uiterst tevreden. Heb aardig wat instances gedaan en geduelled en ik ben overtuigd. Gister ook weer eens gepvpt met een maat. Ik, net als vele anderen wil ook wel wat items hebben.

Ook heb ik mods geprobeerd. Titan panel vind ik zeer relaxed. Zonde alleen dat ik een foutmelding krijgen als ik iemand uitdaag voor een duel, of poison wil applyen. Maargoed, als ik disable doe, werkt de mod nog steeds dusja. Kan alleen geen duel starten, omdat als ik bij die melding disable mijn titan panel verdwijnt. Vanavond maar eens nieuwe downloaden heb gezien dat er 1tje is van 12/11. Vanavond ook trinity bars eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-09 11:12
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:56:
Hoi, daar ben ik ook weer eens :)

Ik heb mijn build getest en ben uiterst tevreden. Heb aardig wat instances gedaan en geduelled en ik ben overtuigd. Gister ook weer eens gepvpt met een maat. Ik, net als vele anderen wil ook wel wat items hebben.

Ook heb ik mods geprobeerd. Titan panel vind ik zeer relaxed. Zonde alleen dat ik een foutmelding krijgen als ik iemand uitdaag voor een duel, of poison wil applyen. Maargoed, als ik disable doe, werkt de mod nog steeds dusja. Kan alleen geen duel starten, omdat als ik bij die melding disable mijn titan panel verdwijnt. Vanavond maar eens nieuwe downloaden heb gezien dat er 1tje is van 12/11. Vanavond ook trinity bars eens proberen :)
download de laatste versie.. dan heb je er geen last meer van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt he, de posts houden hier net voor 17.00 op, dan gaat iedereen naar huis en 's avonds wordt er gewow'd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 24-09 17:26

Bezulba

Formerly known as Eendje

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/eendje/wowgui.jpg mijn huidige gui.

mis nog 2 dingen. de mod die ervoor zorgt dat mijn mana/health en mn target mana/health in het midden staan zorgt er ook voor dat mijn hele party interface kwijt is, evenals mijn eigen portrait. moet ik nog even wat op vinden. En ik mis m'n av/ab timers :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31
eendje schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:48:
[afbeelding] mijn huidige gui.

mis nog 2 dingen. de mod die ervoor zorgt dat mijn mana/health en mn target mana/health in het midden staan zorgt er ook voor dat mijn hele party interface kwijt is, evenals mijn eigen portrait. moet ik nog even wat op vinden. En ik mis m'n av/ab timers :P
mmm wat kunnen sommige classes toch met lekker weinig buttons werken...

Ik heb (en gebruik) er ongeveer 3x zoveel als warlock... (en dat is alleen nog maar wat zichtbaar is en niet op secundaire balken :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 12-12-2006 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 17:59
gister lvl 40 gehaald met m'n rogue :D meteen ff mount gehaald maar wat een verschil met een epic mount is dat toch eigenlijk....was het bijna vergete ^^
zijn er meer op trollbane die er niet in kunnen trouwens? Retrieving character list en meer niet :(

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Laatst online: 24-09 18:32
eendje schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:48:
[afbeelding] mijn huidige gui.

Ik weet niet of je uiteindelijk Icehud bent gaan gebruiken, maar DHUD (Drathal's Hud) is er nu ook voor 2.0, misschien doet die het beter (niet getest hier overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 24-09 17:26

Bezulba

Formerly known as Eendje

Sleepie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:11:
[...]

Ik weet niet of je uiteindelijk Icehud bent gaan gebruiken, maar DHUD (Drathal's Hud) is er nu ook voor 2.0, misschien doet die het beter (niet getest hier overigens).
ah mooi, dhud gebruikte ik idd hiervoor :)

en ik ben een Druid dus ik heb wel degelijk veel knopjes nodig :) alleen zijn de knopjes niet zichtbaar als ik ze niet nodig heb.

die onderste balk verandert compleet als ik bijvoorbeeld in bearform ben, of in cat. Die zijn dus niet nuttig als ik niet in 1 van m'n forms zit want dan kan ik er toch niets mee. Ook m'n grootste heals zitten verborgen en komen pas tevoorschijn als ik crtl indruk :)

ik gebruik 4x zoveel knopjes dan dat je hier ziet :)

2bars in cat (1tje wneer ik prowl en 1tje normaal) 1 bar in bear, 1tje met m'n grote heals en wat random zut

[ Voor 10% gewijzigd door Bezulba op 12-12-2006 19:17 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:10:
[...]

ik heb gehoort dat ze de prijs met 50% omhoog gaan gooien (ook een gerucht in mijn guild ^^)
.

Now that the Before the Storm content patch has been live for the past week, we’ve had a better opportunity to track the rate at which players are accumulating honor, and subsequently how easy it's been to obtain honor rewards. In gauging these elements, we've determined that the effort required to obtain honor rewards is more trivial than we had intended. As a result, during today's maintenance we’ve applied a hotfix that reduced the amount of honor gained by approximately 30%. This change allows the honor rewards to be obtained at rate that better reflects the item’s in-game value.

The reason that we decided to reduce the rate of honor gain rather than simply raise the honor cost of each item, is to ensure that everyone’s time and effort participating in PvP since the patch is not diminished. As this change will only affect future honor accumulation.

In the bleak midwinter Frosty wind made moan, Earth stood hard as iron, Water like a stone; Snow had fallen, snow on snow, Snow on snow, In the bleak midwinter, Long ago.
-Christina Rossetti

http://forums.worldofwarc...d=55975614&sid=1&pageNo=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 17:59
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:28:
[...]

.

Now that the Before the Storm content patch has been live for the past week, we’ve had a better opportunity to track the rate at which players are accumulating honor, and subsequently how easy it's been to obtain honor rewards. In gauging these elements, we've determined that the effort required to obtain honor rewards is more trivial than we had intended. As a result, during today's maintenance we’ve applied a hotfix that reduced the amount of honor gained by approximately 30%. This change allows the honor rewards to be obtained at rate that better reflects the item’s in-game value.

The reason that we decided to reduce the rate of honor gain rather than simply raise the honor cost of each item, is to ensure that everyone’s time and effort participating in PvP since the patch is not diminished. As this change will only affect future honor accumulation.

In the bleak midwinter Frosty wind made moan, Earth stood hard as iron, Water like a stone; Snow had fallen, snow on snow, Snow on snow, In the bleak midwinter, Long ago.
-Christina Rossetti

lijkt wel of je op een private server aan het spelen bent :?
valt me erg tegen van blizzard

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:59

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Spuitelf alert...
hulkie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:43:
[...]

Mij ook... Ben blij dat er meer mensen zo over denken. En die quote geeft me ook wat meer zekerheid. Ik kan dus gewoon rustig door pvpen als ik weer zin heb, en dan tegen de tijd dat ik de honor heb mn zwaardjes ophalen. Donderdag kan ik pas weer op WoW, ben benieuwd hoeveel honor ik gister heb gekregen.. :P
nope, we're all fooked...

Thanx for letting us know blizzard...

altijd blij dat ze bij voorbaat het al goed kunnen doen :x
doen ze keer iets bij voorbaar, krijg je shammie loot als alliance en pally loot als horde.
gg!

Ohja, trollbane is ook alweer dood, gelukkig niet de 4e keer deze week (vanaf afgelopen woensdag dus) weer niet raiden, weer geen first kill op thadius, weer geen helmpie voor mij...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31
Bartjeuhz schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:31:
[...]

lijkt wel of je op een private server aan het spelen bent :?
valt me erg tegen van blizzard
Hoezo? Tis maar een klein foutje hoor... wat een gedoe..

Ze verlagen het ook maar met 30%, wat betekent dat ze nog steeds vrij makkelijk te krijgen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 09:43
Hoelang doe je er ongeveer over om zo'n GM wapen te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 14:56
Kevinp schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:12:
[...]

als het goed is staat naast je general log en combat log een spraakwolkje waar je oa dat kan instellen.
Ja, die stond er altijd bij mij, waarschijnlijk een buggy mod ofzo die er voor zorgde dat ik dat ding niet meer kon zien. I.i.g. bedankt voor je hulp, ik zag um zojuist weer op m'n scherm! :-)

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Hidde schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:37:
Hoelang doe je er ongeveer over om zo'n GM wapen te krijgen?
Afhankelijk van groepssamenstelling en inzet voor een 1H ongeveer een dag of 4, 4 uurtjes spelen en flink winnen...

16 uur*130% = 20,8 uur, oftewel voor mij een dagje langer pvp'en... soit :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:36
Ik zoek een nieuwe versie van Theorycraft of een vervangende mod. Ik heb al op de bekende modsites rondgekeken maar heb niets kunnen vinden. Theorycraft laat zien hoeveel dmg of healing je met een spell doet op de knop zelf. Er staat dan bijvoorbeeld op het icoontje van Healing Touch r11 bij mij dan 2850 om maar iets te noemen.

Ik zit nu met mijn level 34 Rogue op Deathwing. Deze realm is volgensmij best wel redelijk oud. Ik kan namelijk heel moeilijk een party vinden voor de instances die ik nu wil gaan doen. Bijvoorbeeld SM en RFD. Nu zit ik er over te denken om de rogue te gaan transferen naar een andere realm, welke nog maar net bestaat. Ik geloof ergens gelezen te hebben dat de realm 3 maanden oud moet zijn om er heen te mogen transferen? Klopt dit? Heeft iemand enig idee welke realm een aanrader is? Ik zoek een PvP realm die nog niet zo oud is, waar dus redelijk wat mensen in mijn level range zitten, en waar voornamelijk Engels wordt gesproken. :)

Hoe krijgen jullie eigenlijk zo veel honor bij elkaar? Ik zit pas op 1300 honor :X

[ Voor 52% gewijzigd door Dekay op 12-12-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 12-09 13:19
Ik weet niet hoe het bij de rest zit, maar als ik gewoon een avondje pvp (als de servers voor de verandering niet down zijn) haal ik in verhouding meer tokens dan honor.

Heb nu iets van 50 ab, 40 AV en 10 wsg tokens (bovenop de 30 van elke bg die ik al heb uitgegeven aan een pvp mount). en daartegenover staat 16k honor :S

Ik ben het er mee eens dat er wat aan gedaan, het is nu ook veel te makkelijk om ze te krijgen.
Maar mijn bevinding is dat de verhouding honor / tokens al scheef was, maar nu trekken ze m nog verder scheef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:59:
[...]

download de laatste versie.. dan heb je er geen last meer van..
Alles gedownload en wel (titan panel en trinity bars). Ik ben een tijd bezig geweest met finetunen enzo maar na ong 1 uur is dit het resultaat en het mag er zijn imho !
Degene die kwam met trinity _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://xs410.xs.to/xs410/06502/interface.JPG.xs.jpg

reacties zijn welkom :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 10:02
Mijn huidige UI:

*clickable*
Afbeeldingslocatie: http://www.cdupload.com/thumbs/small/1569_3vb71/wow-ui-combat.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cdupload.com/thumbs/small/1570_cviik/wow-ui-noncombat2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cdupload.com/thumbs/small/1571_gdgok/wow-ui-noncombat.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Dosed op 12-12-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Iemand al een *fix* gevonden voor die blizzard popup waar gevraagt word om de UI te disablen of te ignoren. Ik krijg vaak de error bij PopupPower(van Khaos) als ik iets loot en er alleen geld is. En soms ook bij de ImprovedErrorFrame addon..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:33:
Spuitelf alert...

[...]

nope, we're all fooked...

[...]

Thanx for letting us know blizzard...

altijd blij dat ze bij voorbaat het al goed kunnen doen :x
doen ze keer iets bij voorbaar, krijg je shammie loot als alliance en pally loot als horde.
gg!

Ohja, trollbane is ook alweer dood, gelukkig niet de 4e keer deze week (vanaf afgelopen woensdag dus) weer niet raiden, weer geen first kill op thadius, weer geen helmpie voor mij...
Geld dat ook voor ons morgen? Of alleen usa?
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!