I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.
Ja duh, maar het was pet tegen pet, zonder interfentie van onsViggen schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:59:
[...]
mja, ff een banishje erop en je hebt nergens last van
Na wat beredeneren leek het ons trouwens dat er een aantal fijne combo's in de 2vs2 arena erg fijn werken. Sowieso heb je echt een healer nodig, en 't liefst eentje die flink wat klappen kan hebben (lees: paladin) Zet daarnaast een goeie burst-damagedealer en je bent echt niet te houden als team. Ondanks dat wij met z'n tweeën dus niet aan ons ideale profiel voldeden wonnen we dus wel alles. Hoewel je na 1 dag arena's natuurlijk nog niet echt veel kunt zeggen over wat werkt en wat niet.
Gisteravond een Scholo-runnetje (BGs waren down... goh!) 2 Warriors (allebei met twohanders uit, who needs shield anyway) 2 paladins en 1 priest. Ok, je mist de AoE, maar sweeping strikes en cleave/whirlwind x2 werkte ook prima. Alleen die kamer met die Occultists die in melee-immune ghosts veranderen waren wat vervelend
Ging er puur voor de lol heen, nog een enchanting recipe meegesnaaid en twee dis-greens. Priest was lvl 59 en kon als enige clothie 4 stukken Dreadmist looten, dus die was ook weer blij. We faalden echter op de pally-mount quest. Ik had er al wel eens wat over gelezen dat de green-ghost-spawn het lastigste punt in de encounter was en dat je eigenlijk alles in een corner moest aanpakken, maar dat waren we 'ff' vergeten. Vlak voor de lastige spawn vroegen we ons nog af of dit nou lastig was. Half minuutje later kregen we daar dus ook antwoord op
Verwijderd
Misschien dat ik er nog wat PvP epics voor probeer te scoren, met standaard lvl 60 gear word het vermoed ik vrij lastig in TBC, waarom zou Blizz anders de epics in de uitverkoop gooien?
Verwijderd
Als je ook nog iets van slaap wil halen vannacht lijkt me dat een mission impossibleThrilled schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:11:
Kan niet wachten tot ik thuis ben gewoonlvl 59 dingen en flink doorhalen naar de 60 (en misschien al 60 dingen vanavond
) nog maar 3 uurtjes
ik vroeg net al rond en het bleek snel te gaan lvl 59 > 60... maar goed ik zie wel hoever ik eindig..Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:13:
[...]
Als je ook nog iets van slaap wil halen vannacht lijkt me dat een mission impossible
net even terug zitten zoeken naar mijn reacties
en nu lvl 59Thrilled schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:45:
ik heb nu een lvl 11 mage
[ Voor 6% gewijzigd door Thrilled op 11-12-2006 14:19 ]
Ik betwijfel of je epics zal nodig hebben om TBC aan te vatten. Nieuwere spelers (of de massa draenei/blood elf altjes) zullen de moeite niet meer doen om de pvp epics van de 51-60 bracket nog te halen. Hetzelfde voor BWL/AQ/Naxx epics eigenlijk.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:05:
Mijn alt warrior van 49 naar 52 gespeeld dit weekenddie wil ik ook graag op 60 hebben voor TBC moet lukken lijkt me..
Misschien dat ik er nog wat PvP epics voor probeer te scoren, met standaard lvl 60 gear word het vermoed ik vrij lastig in TBC, waarom zou Blizz anders de epics in de uitverkoop gooien?
Daarom denk ik dat epics echt niet nodig zijn om aan TBC te beginnen en dat zelfs Naxx spul snel zal vervangen worden.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
weet ik, maar om ff aan te geven dat je die uber-pet ook makkelijk kunt uitschakelenPunica- schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:00:
[...]
Ja duh, maar het was pet tegen pet, zonder interfentie van ons
Verwijderd
Terecht stukje, hunters ownen voornamelijk omdat ze te ver weg staan en _in groepen_ dus vaak vrijuit dmg kunnen doen. Zowel skill voor nodig van de hunter (positionering) als een fout van de tegenstander (hunter zijn gang laten gaan). Goede tegenstanders laten dat niet zomaar gebeuren. Dit is mede de reden waarom hunters _rulen_ in AV (ik sta altijd bovenaan, zelfs al ga ik afk of defend ik gy's etc), gewoon afstand bewaren en zoveel mogelijk pijlen de andere kant op knallen. Ik ga ook max 3 tot 4 keer dood in een AV (van 30-60 min oid). Als ik doodga is het óf mijn eigen schuld óf omdat er geen weg was om terug te trekken (horde bij Vandarr oid).PromWarMachine schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:10:
Inderdaad. Een Hunter met gelijkwaardige gear als ik als Mage mept me in 9 seconden neer. Dat lijkt veel, maar schijn bedriegt.
Als je met meer mensen tegelijk vecht, dan zie je niet altijd direct waar de Hunter staat. Ik als Mage zie de Hunter pas als ik damage vang. Dan heb ik in de meeste gevallen al een aimed shot van 2.5k in m'n nek. 1,5 seconde (global cooldown) krijg ik een 1.5k multi-shot in m'n arse.
Gelukkig merk ik in de praktijk de Hunter iets eerder op dan na de aimed shot, want 4k life heb ik meestal niet. M'n team hamert er in WSG of AB op dat ik de healers eerst moet afmaken, maar als ik een Hunter zie, gaat die er toch echt eerst aan. 'k Heb weinig keus, anders ben ik namelijk zelf dood. Bovendien zijn Hunters toch niet de prioriteit van healers, dus burst dps ik hem wel neer. Zeker in WSG werkt dit bijna altijd.
Dit is met een MM-build btw, welke elke andere spec ownt in AV atm imo.
Tseric over class balance.
http://forums.worldofwarc...ml?topicId=55009808&sid=1
If you're going to talk about solo PvP balance, I am simply going to restate what any class developer is going to say. The game isn't designed for you to have any assurance of winning a solo fight. If you want to duel, that's fine. If you find yourself alone on a battleground, that happens, too. But there has never been a guarantee for any class of a win in a solo PvP situation.
If you want to call another class overpowered, go right ahead. I might even agree with you. What is not going to help your game is to think you should have counters for every 1v1 PvP situation built into your class, which is what I hear a lot of from many classes.
Example, warriors want crowd control or caster counters. Your a melee class and it is an intended weak side for the class to be suseptible to crowd control or snares. You do have some abilities that can break certain situations, but it is only for certain situations.
There will never be 'balance' for 1v1 just as there will never be 'balance' for world PvP. The factors are either minute in one case or too numerous in the other. We deal with the middle ground of dealing with group elements.
Kunnen al die Nerf dit en Nerf dat posts gelijk de prullenmand in1v1 will never be balanced in this game. This is because the only way to balance 1v1 is to homogenize every class. To dilute them until they have the same ability with a different name.
That is the inevitable pressure applied to 1v1 class design.
Yeah, we are ignoring it, because it is a fruitless path.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Ik lees wel vaker dat mensen lvl 60 willen halen voor TBC?Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:05:
Mijn alt warrior van 49 naar 52 gespeeld dit weekenddie wil ik ook graag op 60 hebben voor TBC moet lukken lijkt me..
zijn hier nog speciale redenen voor?
Verwijderd
Toch heb ik het idee dat er erg naar die nerf-cries wordt geluisterd door Blizz. Dus hoewel ik het met deze Blizz-gast eens ben denk ik niet dat dit ook volledig de manier is hoe men er gemiddeld bij Blizz over denkt.On_E schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:34:
Had iemand dit al gelezen ?
Tseric over class balance.
http://forums.worldofwarc...ml?topicId=55009808&sid=1
Kunnen al die Nerf dit en Nerf dat posts gelijk de prullenmand in
Dan kun je weer meespelen met de erg grote groep lvl60 spelers. Meer samen questen dus, ipv solo?Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:42:
[...]
Ik lees wel vaker dat mensen lvl 60 willen halen voor TBC?
zijn hier nog speciale redenen voor?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 14:44 ]
Verwijderd
Nee joh, helemaal niet nodig. Neem nou deze staff, da's een questreward van een hele simpele quest op level 60 of 61.Kapoen schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:19:
[...]
Ik betwijfel of je epics zal nodig hebben om TBC aan te vatten.
Nog twee random drops:

Om helemaal nog maar over blues en epics te zwijgen.
Je tier 1 spulletjes gaan snel genoeg richting vendor.

Verwijderd
Hoor van een wat guildies met TBC-Beta keys dat er tot lvl 65 vrij weinig valt te vervangen. Hoog uit Bracers ofzo.Kapoen schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:19:
[...]
Ik betwijfel of je epics zal nodig hebben om TBC aan te vatten. Nieuwere spelers (of de massa draenei/blood elf altjes) zullen de moeite niet meer doen om de pvp epics van de 51-60 bracket nog te halen. Hetzelfde voor BWL/AQ/Naxx epics eigenlijk.
Daarom denk ik dat epics echt niet nodig zijn om aan TBC te beginnen en dat zelfs Naxx spul snel zal vervangen worden.
http://www.thottbot.com/?i=53742 <-- Naxx epic, dus een lvl 60 wapen
http://www.thottbot.com/beta?i=14723 <-- Blue drop die er ongeveer in de buurt komt lvl65
5 lvls met een een hoog dps gehalte(warlord/naxx stuff) heb ik liever dan een paar weken met van die groene lvl 60 daggers rond te lopen.
Natuurlijk heb je geen Epix nodig om in TBC te lvlen, het is gewoon monstertje killen XP krijgen. Maar als je goed geared bent kan je snelle monsters killen/ sneller groups krijgen en dus sneller lvlen.
aan de wapens heb ik dus genoeg
wel grappig btw al die posts op het wow pvp forum :6
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
blup
Verwijderd
Verwijderd
OneBagVerwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:14:
Weet iemand toevallig ook of er al een werkende MyBags is? Ik kan totaal niet omgaan met al die losse tasjes
Hier effe bladeren.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 15:15 ]
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:14:
Weet iemand toevallig ook of er al een werkende MyBags is? Ik kan totaal niet omgaan met al die losse tasjes
zou dus al ergens in blizzard opties moeten zitten.Discontinued – CT_AllBags – Blizzard implemented the functionality.
ik zag wel dat trouwens ct-raidtracker modded een update heeft gehad
ff browsen op www.eqdkp.com forums en je vind het wel.
En ow waarom tier 2/3 verzamelen.
Feit tier 2 wordt vervangen op lvl 65
Feit tier 3 wordt vervangen op lvl 70
lvl 65 is ongeveer gelijk aan lvl 30 oude spel en lvl 70 aan lvl 60 oude spel
Nu vervang je nooit alles in een keer en moet je vaak eindeloos PuG zoeken om items te krijgen. Die dan weer door iemand anders gewonnen worden.
Nu vervang je dus op lvl 65 een item, lvl 66 volgende lvl 67 volgende, lvl 68 het item van lvl 66. En loop je dus op lvl 70 nog met een gedeelte tier 2 rond en/of tier 3. Simpelweg omdat er wel beter is maar die niet voor jou gedropped zijn.
Verder is het blijven farmen/instance runs doen goed om de guild bij elkaar te houden, waardoor je dus straks niet met noob pug mee moet maar mooi met vertrouwde guildies mee kan.
Ook scheelt dat weer solo questen waar vaak toch minder aan is.
Wel spaar ik nu runecloth enzo om zsm nieuwe bandage skill te hebben, het zou zonde zijn als ik daarvoor oude mobs moet gaan farmen.
[ Voor 70% gewijzigd door Kevinp op 11-12-2006 15:36 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Voor mijn werk zit ik de hele dag achter de computer, en vaak dus thuis ook nog (WoW, email, chatten, etc..). Helaas heb ik nu de laatste week zo'n last van mijn arm dat ik op mijn werk al problemen heb, dus thuis kom ik niet eens meer in de buurt van mijn computer.
Damn wat baal ik daar van! Gelukkig morgen ochtend naar de fysio, kijken of die wat bruikbare tips heeft. En binnenkort maar eens een nieuwe burostoel aanschaffen, zowel thuis als hier.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
tips tegen RSI(als het dat is)OkkE schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:34:
Ahh man, wat wil ik graag weer spelen!
Voor mijn werk zit ik de hele dag achter de computer, en vaak dus thuis ook nog (WoW, email, chatten, etc..). Helaas heb ik nu de laatste week zo'n last van mijn arm dat ik op mijn werk al problemen heb, dus thuis kom ik niet eens meer in de buurt van mijn computer.
Damn wat baal ik daar van! Gelukkig morgen ochtend naar de fysio, kijken of die wat bruikbare tips heeft. En binnenkort maar eens een nieuwe burostoel aanschaffen, zowel thuis als hier.Hoop echt dat ik rond kerst weer wat kan spelen, en anders iedergeval met TBC...
zet sensitivity van muis lager dus grotere beweging (schijnt te helpen)
Ga in goede houding zitten zowel thuis als op het werk en let hierop
en het belangrijkste, Neem regelmatig korte pauses. Als je hier echt last van hebt, moet je het zeker ook op het werk doen, immers beter jij in totaal een uurtje minder werken, dan straks een week in de ziektewet.
Als je werkelijk RSI hebt kun je van dat weekje wel een paar maanden maken (zo niet definitief).Kevinp schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:38:
[...]
tips tegen RSI(als het dat is)
en het belangrijkste, Neem regelmatig korte pauses. Als je hier echt last van hebt, moet je het zeker ook op het werk doen, immers beter jij in totaal een uurtje minder werken, dan straks een week in de ziektewet.
Zorg dat je arm iig volledig op een tafel kan rusten (geen ikea-computer-meubeltje-houding dus met alleen een hand op tafel en de rest in de lucht zwevend).
En zet je muis juist snel, zodat je minder beweging nodig hebt in je pols. Zo kun je je muis zelfs volledig met je vingers besturen.. je pols hoef je niet te gebruiken voor je muis.
[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 11-12-2006 15:46 ]
ik had juist gehoord dat de sensitivity hoger moest, minder bewegingen dus beter voor je arm?Kevinp schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:38:
[...]
tips tegen RSI(als het dat is)
Verwijderd
Speel je in the Beta?Kevinp schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:22:
Nu vervang je dus op lvl 65 een item, lvl 66 volgende lvl 67 volgende, lvl 68 het item van lvl 66. En loop je dus op lvl 70 nog met een gedeelte tier 2 rond en/of tier 3. Simpelweg omdat er wel beter is maar die niet voor jou gedropped zijn.
Tuurlijk, met tier 3 is alles gemakkelijker dan met tier 2, 1 of 0. Alleen ook zonder tier 3 (2,1 of 0) heb je geen enkel probleem om mee te komen. Binnen no time heb je questrewards of random drops waarvan je wel een klein gat in de lucht springt. Althans, dat is mijn ervaring.
Verse characters zullen niet eens tier 0 hebben tegen de tijd dat ze naar Outlands gaan.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:53:
De mobs zullen dus zeer sterk zijn verwacht ik. Met je tier 0 setje zal het dus vrij lastig worden
Het lijkt mij sterk dat Blizz levelen moeilijker gaat maken voor mensen met groene/blauwe items.
Er zal nu 1 golf zijn van level 60 mains met epics die naar 70 levelen, en daarna volgen de altjes en nieuwe characters. En tot de volgende expansion moet elk nieuw char even gemakkelijk kunnen levelen van 1 - 70 zoals nu tot 60. Ik verwacht niet dat Blizz speciaal gaat 'cateren' voor die ene golf van epic spelers
Verwijderd
Ik ben nu lekker aan het pvpen met mn hunter , ik vraag me alleen af hoe goed die High Warlord Crossbow is ( dus niet de bow ) voor een MM hunter ?
Heb al 18k aan honor nu dus nog even en ik heb hem..
Of kan ik beter voor een warlord piece gaan?
Dit is mn gear btw
http://ctprofiles.net/2414546
het gaat er niet om of je in de beta speelt of niet. Dit soort dingen gebeurde ook al in het normale spel. En wordt door alles en iedereen gezegdVerwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:47:
[...]
Speel je in the Beta?
Tuurlijk, met tier 3 is alles gemakkelijker dan met tier 2, 1 of 0. Alleen ook zonder tier 3 (2,1 of 0) heb je geen enkel probleem om mee te komen. Binnen no time heb je questrewards of random drops waarvan je wel een klein gat in de lucht springt. Althans, dat is mijn ervaring.
en jij hebt ook gelijk hoor. Ik zeg alleen dat je op lvl 70 aan komt met betere gear als je het gewoon blijft farmen. En BWL is gewoon 20g op een avondje + gear upgrate voor veel mensen.
Kan veranderd zijn hoor, maar toen ik d'r (inmiddels zo'n 3 jaar geleden) last van had, zei de doctor dat het beter was om grote bewegingen te maken dan hele kleine met je pols.Thrilled schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:45:
[...]
ik had juist gehoord dat de sensitivity hoger moest, minder bewegingen dus beter voor je arm?
[ Voor 34% gewijzigd door Kevinp op 11-12-2006 16:01 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Nou dan zal MC etc toch niet veel meer gedaan hebben lijkt me nadat TBC is uitgekomen. Toch zonde dat nieuwe spelers de rush van bijvoorbeeld de eerste keer Raggy neerhalen niet of toch in mindere mate gaan beleven.. Probeer maar es 40 man te vinden voor een PuG MCKapoen schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:48:
[...]
Verse characters zullen niet eens tier 0 hebben tegen de tijd dat ze naar Outlands gaan.
Het lijkt mij sterk dat Blizz levelen moeilijker gaat maken voor mensen met groene/blauwe items.
Er zal nu 1 golf zijn van level 60 mains met epics die naar 70 levelen, en daarna volgen de altjes en nieuwe characters. En tot de volgende expansion moet elk nieuw char even gemakkelijk kunnen levelen van 1 - 70 zoals nu tot 60. Ik verwacht niet dat Blizz speciaal gaat 'cateren' voor die ene golf van epic spelers
Verwijderd
Ergens vind ik het wel jammer dat Blizzard gewoon alles qua stats omhoog gooit ipv bijvoorbeeld met dezelfde gear moeilijkere bosses doen. Zal wel niet commercieel verantwoord zijn.Kevinp schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:59:
[...]
en jij hebt ook gelijk hoor. Ik zeg alleen dat je op lvl 70 aan komt met betere gear als je het gewoon blijft farmen. En BWL is gewoon 20g op een avondje + gear upgrate voor veel mensen.
In de gezondheidszorg veranderen dingen even snel als in de IT geloof ik.Kan veranderd zijn hoor, maar toen ik d'r (inmiddels zo'n 3 jaar geleden) last van had, zei de doctor dat het beter was om grote bewegingen te maken dan hele kleine met je pols.
Ja, maar met een verschil. In de IT is het omdat er iets beters wordt uitgevonden. En in de gezondheidszorg omdat ze gewoon geen gelijk hadden.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:07:
[...]
Ergens vind ik het wel jammer dat Blizzard gewoon alles qua stats omhoog gooit ipv bijvoorbeeld met dezelfde gear moeilijkere bosses doen. Zal wel niet commercieel verantwoord zijn.
[...]
In de gezondheidszorg veranderen dingen even snel als in de IT geloof ik.
weet iemand eigenlijk al iets over de opening van de dark portal schijnt een of ander event te zijn, al kan dat nooit veel zijn(immers je koopt TBC dus MOETEN ze het wel open stellen)
[ Voor 14% gewijzigd door Kevinp op 11-12-2006 16:18 ]
http://wow.warcry.com/new...rtal-event-and-cloth-type
Ook redelijk onmogelijkVerwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:07:
[...]
Ergens vind ik het wel jammer dat Blizzard gewoon alles qua stats omhoog gooit ipv bijvoorbeeld met dezelfde gear moeilijkere bosses doen. Zal wel niet commercieel verantwoord zijn.
Moet je als guild eerst MC, BWL, AQ40, Naxx doorlopen voor je aan TBC mag beginnen?
Verwijderd
nee toch niet, daarom dat het heroic systeem is bedacht. Instances kan je op gewone stand of op heroic zetten, hierdoor worden mobs moeilijker. Niet alleen meer hp/mana/ap, maar ook meer en nieuwe abilities. Dit zal in de TBC ook zo zijn voor voorgaande instances (MC/AQ/BWL/Naxx)Bosmonster schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:22:
[...]
Ook redelijk onmogelijk
Moet je als guild eerst MC, BWL, AQ40, Naxx doorlopen voor je aan TBC mag beginnen?
Verwijderd
Dat zou ik eerlijk gezegd niet eens zo gek vinden. Maar zoals eerder zo mooi geformuleerd: niet commercieel verantwoord.Bosmonster schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:22:
[...]
Ook redelijk onmogelijk
Ehm, werd er niet expliciet door Blizz zelf gezegd dat alle huidige instances blijven zoals ze zijn?Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:27:
[...]
nee toch niet, daarom dat het heroic systeem is bedacht. Instances kan je op gewone stand of op heroic zetten, hierdoor worden mobs moeilijker. Niet alleen meer hp/mana/ap, maar ook meer en nieuwe abilities. Dit zal in de TBC ook zo zijn voor voorgaande instances (MC/AQ/BWL/Naxx)
Wie zit er ook te wachten op een 'heroic' Scarlet Monastery of Molten BCore?
Moet zeggen geweldig vooral in BG's, en die triants zijn zo imba he ongelofelijk hoe snel je daar een warrior mee afkrijgt....
En moet ook zeggen dat het me beter bevalt dan Feral, echt geweldig die B00Mkin
Moet btw wel meer spell damage gear halen, en het is ook zonde dat dat voornamelijk cloth wordt.
[ Voor 13% gewijzigd door Dark Master op 11-12-2006 16:39 ]
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
of je nu mc doet of zometeen de nieuwe lvl 70 instance de rush blijft.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:07:
[...]
Nou dan zal MC etc toch niet veel meer gedaan hebben lijkt me nadat TBC is uitgekomen. Toch zonde dat nieuwe spelers de rush van bijvoorbeeld de eerste keer Raggy neerhalen niet of toch in mindere mate gaan beleven.. Probeer maar es 40 man te vinden voor een PuG MC
En zometeen zullen er best mensen te vinden zijn voor een mc pug al is het of voor de goeie ouwe fun of omdat ze het nog nooit gezien hebben.
BTW die instances op heroic houdt dat ook in dat je andere drops krijgt?
Verwijderd
Ik ben een paar keer solo de 2vs2 gejoined. Ook alles gewonnen op 1 keer na, dat was een 2vs1 (me).Blistimo schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:00:
Niemand die afgelopen weekend de skirmish-optie van de arenas uitgeprobeerd heeft? Ik ben een klein uurtje (tussen twee downtimes van meer dan 3 uur door) bezig geweest met een priestbuddy. Een potje of 20 gespeeld, niet één keer verloren. Ik ben zelf 3 keer doodgegaan door een ToEP/ZHC-mage, maar verder niet. Zelfs een warlock gesolo't
Na wat beredeneren leek het ons trouwens dat er een aantal fijne combo's in de 2vs2 arena erg fijn werken. Sowieso heb je echt een healer nodig, en 't liefst eentje die flink wat klappen kan hebben (lees: paladin) Zet daarnaast een goeie burst-damagedealer en je bent echt niet te houden als team. Ondanks dat wij met z'n tweeën dus niet aan ons ideale profiel voldeden wonnen we dus wel alles. Hoewel je na 1 dag arena's natuurlijk nog niet echt veel kunt zeggen over wat werkt en wat niet.
Wel een 1vs2 gewonnen tegen een warlock en een rogue
Heb een paar keer gevraagd op vent of er iemand zin had om samen wat potjes te doen, maar geen reactie (iedereen zat in een fixed pvp team). Ik vind het principe in ieder geval echt zwaar gaaf en ben heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Gaat heel wat leuke gevechten opleveren aangezien je telkens gematched zal worden tegen iemand van ongeveer jouw niveau als het goed is.
wij hebben het ook met 3 gedaan mage warrior en paladin dat was toch wel een lekker combi maar gedeeltelijk overpowered omdat die mage met zijn trinkets en stuff meestal 2 bolts binnen paar second gooide met die rond de 6k dmg waren (samen). Dan was de eerste al uitgeschakelt ja dan word het een stuk makkelijker.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:43:
[...]
Ik ben een paar keer solo de 2vs2 gejoined. Ook alles gewonnen op 1 keer na, dat was een 2vs1 (me).
Wel een 1vs2 gewonnen tegen een warlock en een rogueZe kwamen niet tegelijk naar buiten, en sinds afgelopen woensdag win ik elke 1vs1. Had zelfs nog 80% health over ofzo
![]()
Heb een paar keer gevraagd op vent of er iemand zin had om samen wat potjes te doen, maar geen reactie (iedereen zat in een fixed pvp team). Ik vind het principe in ieder geval echt zwaar gaaf en ben heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Gaat heel wat leuke gevechten opleveren aangezien je telkens gematched zal worden tegen iemand van ongeveer jouw niveau als het goed is.
Verwijderd
naa, een lvl 45 warrior kan mijn felguard easy soloen dus zo uber zijn ze nietPunica- schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:57:
[...]
Heh, over die Uber pet gesproken. Van de week voor de lol met me infernal door SW gelopen, kwam ik een andere lock tegen met een felguard, zegt een omstander 'huh lijkt me interresant om die 2 tegen mekaar te zien vechten'
Dus we lieten Felguard tegen Infernal knokken, en mijn infernal won toch nog van 'm, maar echt heel nipt, dat geeft dus wel aan hoe uber sterk die felguard is.
Dus standard mode zou volgens jou MC t/m Naxx moeten vervangen?Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:27:
[...]
nee toch niet, daarom dat het heroic systeem is bedacht. Instances kan je op gewone stand of op heroic zetten, hierdoor worden mobs moeilijker. Niet alleen meer hp/mana/ap, maar ook meer en nieuwe abilities. Dit zal in de TBC ook zo zijn voor voorgaande instances (MC/AQ/BWL/Naxx)
Pffff, nerf huntards plx!Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:43:
[...]
Ik ben een paar keer solo de 2vs2 gejoined. Ook alles gewonnen op 1 keer na, dat was een 2vs1 (me).
Wel een 1vs2 gewonnen tegen een warlock en een rogueZe kwamen niet tegelijk naar buiten, en sinds afgelopen woensdag win ik elke 1vs1. Had zelfs nog 80% health over ofzo
![]()
Gisteren tijdens de downtime ook een paar keer tegen een BM-hunter geduelled. Wij PvPen vaak samen, en ik vind dat we ook beide redelijke skills hebben, maar ik verloor van de 6 potjes er 5. Beast Within is echt zwaaaaar irritant. Kan je nog zo hard hamstringen en TUF/macespec stunnen, iedere keer krijg je netjes een IMMUNE meldinkje für die Nase.
Die ene keer dàt ik hem sloopte had ik zelf nog maar iets van 120 HP over en was ik hoogstwaarschijnlijk aan de DoT ten onder gegaan, ware het niet dat die bij het einde van het duel dus mooi verdwijnt
Tegen een Shadowpriest begon ik met een aantal overduidelijke losses, maar na 3 verliespotjes won ik er zelf ook 3. Qua gear lopen we in zo goed als gelijk spul (4/6 T1 PvP gear). Een beetje lucky crits en netjes blijven Mortal Striken en goed op tijd pummelen en de priest was het bokje.
Overall ben ik helemaal niet zo ontevreden over de veranderingen die de laatste patch met zich meegbracht heeft. Nu ben ik arms-specced, met maximale rage-talents (Anger Management, Macespec, Second Wind, Endless Rage) maar ik heb weinig last van een tekort aan rage. Sterker nog, ik kom soms gevechten uit met een tot de nok volle ragebar, en dan MS ik toch braaf elke 5 seconden, hamstring, whirlwind etc ik zovaak het kan/nuttig is.
Ik kan me voorstellen dat de Fury/Defense specced warriors daar meer problemen mee hebben overigens. Voornamelijk Furywarriors zullen toch problemen hebben iedere 6 (5?) seconden te kunnen Bloodthirsten in een PvE omgeving. In PvP zou ik het zelf moeten testen. Eerst even mn 2handed swordje halen tho, daarna kijken we wel of we nog zin hebben om nog een keer 45k honor te halen voor twee onehandertjes
--Wat dat betreft kan ik me indenken dat veel voormalig R14/13 mensen niet zo blij zijn met de PvP-overhaul. Persoonlijk ben ik tot R8 gekomen, daarna had ik gewoon echt geen zin meer om dagelijks na mn werk in te loggen en te PvPen, het begon echt op een verplichting te lijken. Nu kan ik er netjes de tijd voor nemen. Misschien red ik mn eerste doel niet eens voor TBC uit is, misschien ga ik TBC niet eens kopen, maar het plezierige is dat ik in ieder geval de kans krijg!
Pets kun je ook niet meer gewoon elkaar laten duellen, want de pet is nu compleet afhankelijk van de gear van zn warlock. Een Felguard van iemand met +700 spelldamage wint makkelijk van een infernal van iemand zonder +spelldamage.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:02:
[...]
naa, een lvl 45 warrior kan mijn felguard easy soloen dus zo uber zijn ze niet
Verwijderd
ah goed punt ! had ik inderdaad nog niet bij nagedacht. Mijn gear is niet zo imba atm, 2xtier2 en wat tier1 enzo.Bosmonster schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:19:
[...]
Pets kun je ook niet meer gewoon elkaar laten duellen, want de pet is nu compleet afhankelijk van de gear van zn warlock. Een Felguard van iemand met +700 spelldamage wint makkelijk van een infernal van iemand zonder +spelldamage.
Ah zie staan dat ze gaan billen op 11 Jan om 21:20 CET...zou best kunnen vanaf vandaag 21:20 dat ik dan die eerste maand krijg...nou ja ff wachten nog.
[ Voor 28% gewijzigd door junglebeast op 11-12-2006 18:26 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Of gewoon de tijd dat je geupgrade hebt misschien?junglebeast schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:56:
Argfgh ...iemand enig idee heeft wanneer Blizz denk dat het 11 december is, en mijn account upgrade ingaat? Was niet om 12 gisteravond, ook niet 12 uur smiddags? Doen ze US timezone misschien?
Verwijderd
Even een vraagje (meningen):
Ik vindt het moeilijk (mage) om te kiezen tussen de Dagger met ongeveer 72 spelldamage en een off hand, of de grand marshal staff, De dagger heeft meer spelldamage icm off hand, maar de staff heeft betere stats kwa stam/int/spir. Wat zouden julie doen, en waarom?
Verwijderd
Of l2p!Bosmonster schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:22:
[...]
Ook redelijk onmogelijk
Nah, snap wel wat je bedoelt hoor. Het lijkt me alleen wel tof als elk gevecht weer een uitdaging blijft en dat is nu gewoon niet. Ben benieuwd wat Blizzard verzint als een aantal guild alle instances in TBC leeg farmed?
blup
Heeft geen signature.
Ja die zoek ik ook. CTmod heeft het niet meer, teminste kan ik niet terug vinden...onze dank is groot.dommerick schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:29:
heeft iemand toevallig een addon die de rode cijfers als cooldown geven in je action bar. kan hem niet vinden op curse-gaming
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
nieuwste ct-mod installeren die doet het weerjunglebeast schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:53:
[...]
Ja die zoek ik ook. CTmod heeft het niet meer, teminste kan ik niet terug vinden...onze dank is groot.
Maar kan je ook ergens op een site een previeuw van die guide zien? Zoja kan je mij even het linkje PM'n?
Bvd
Verwijderd
Die vraag had ik ook.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:10:
Even een vraagje (meningen):
Ik vindt het moeilijk (mage) om te kiezen tussen de Dagger met ongeveer 72 spelldamage en een off hand, of de grand marshal staff, De dagger heeft meer spelldamage icm off hand, maar de staff heeft betere stats kwa stam/int/spir. Wat zouden julie doen, en waarom?
[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 12-12-2006 08:52 ]
Ik gebruik OmniCC, die geeft bij mij gele cijfers maar volgens mij kun je ook de kleurtjes aanpassen.dommerick schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:29:
heeft iemand toevallig een addon die de rode cijfers als cooldown geven in je action bar. kan hem niet vinden op curse-gaming
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Wit voor boven de minuut, geel tussen de minuut en 10 seconden, en rood onder de 5 seconden... Easy as that
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
handig vragen om een pm als je dm uitstaatB1gk1ller schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:36:
Ok, ik ben van plan om binnenkort die Joana's Guide aan te schaffen.
Maar kan je ook ergens op een site een previeuw van die guide zien? Zoja kan je mij even het linkje PM'n?
Bvd

Deze dan maar eens proberen voordien had ik gewoon nurfedui. Maar die is op dit moment nog niet echt leuk om te gebruiken en kon het daar ook niet in vindenMrData schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:51:
[...]
Ik gebruik OmniCC, die geeft bij mij gele cijfers maar volgens mij kun je ook de kleurtjes aanpassen.
Heeft geen signature.
Nieuwe systeem is wel leuk jah, maar het is gewoon achterlijk om te zien dat een bijna full green, net 60 geworden n00b met rank13 shoulders rondloopt ><. En verder vind ik het wel naaiend voor de mensen die rank13/14 geworden zijn voor de gear en nu zien dat iedereen binnen no-time zn set bij elkaar heeft....Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:10:
Ik hoor regelmatig gemopper over het nieuwe honor systeem, maar ik vindt het een hele goede keus van blizzard. Eindelijk zijn er 2 manieren om goeie gear te krijgen ipv alleen maar raiden met guilds. Zoveel makkelijker vindt ik ook wel meevallen, want als je 45000 honor nodig heb moet je toch heel wat uurtjes er in steken, het kost je echt nog wel moeite. Naar mijn mening was het oude systeem juist klote, lange tijd heel intens gamen, en dan je rank zien kelderen omdat je ff rust wil houden..
Verwijderd
Net zo naaiend om te zien dat iemand die jaren 60 is, over 2 maanden iemand naast zich heb staan met betere blauwe shoulders? Kom op, met zo een denkwijze kun je niets doen.superbassie schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:50:
[...]
Nieuwe systeem is wel leuk jah, maar het is gewoon achterlijk om te zien dat een bijna full green, net 60 geworden n00b met rank13 shoulders rondloopt ><. En verder vind ik het wel naaiend voor de mensen die rank13/14 geworden zijn voor de gear en nu zien dat iedereen binnen no-time zn set bij elkaar heeft....
Ik zit op terenas server, kan iemand me vertellen of Dutch Alliance guild nog actief is en hoe je die best bereikt (via ingame mail ofzo?)
het is niet alleen achterlijk om te zien het is ook nog eens acherlijk simpel. Ik heb al een tijdje wow niet meer gespeeld maar weet wel hoe moeilijk het was om rank 13 / 14 te worden. Nu kan elke boere.. dat soort wapens binnen no time krijgen. waar is dan de specialiteit van deze dingen heen? Het wordt een beetje als AV.. 2 weekjes grinden en bam je hebt TUF.superbassie schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:50:
[...]
Nieuwe systeem is wel leuk jah, maar het is gewoon achterlijk om te zien dat een bijna full green, net 60 geworden n00b met rank13 shoulders rondloopt ><. En verder vind ik het wel naaiend voor de mensen die rank13/14 geworden zijn voor de gear en nu zien dat iedereen binnen no-time zn set bij elkaar heeft....
Sorry, gefixtdommerick schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:24:
[...]
handig vragen om een pm als je dm uitstaatgeen email in profiel dus dat werkt wel lekker ja
Verwijderd
TuF? Maak daar maar twee dagen van.Webgnome schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 00:09:
[...]
het is niet alleen achterlijk om te zien het is ook nog eens acherlijk simpel. Ik heb al een tijdje wow niet meer gespeeld maar weet wel hoe moeilijk het was om rank 13 / 14 te worden. Nu kan elke boere.. dat soort wapens binnen no time krijgen. waar is dan de specialiteit van deze dingen heen? Het wordt een beetje als AV.. 2 weekjes grinden en bam je hebt TUF.
GM wapens zullen je een weekje kosten als je nog werkt / naar school gaat.
Verwijderd
Is het heel erg dat BG gear, nu niet vele male moeilijker te verkijgen is dan MC/BWL gear?Webgnome schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 00:09:
[...]
het is niet alleen achterlijk om te zien het is ook nog eens acherlijk simpel. Ik heb al een tijdje wow niet meer gespeeld maar weet wel hoe moeilijk het was om rank 13 / 14 te worden. Nu kan elke boere.. dat soort wapens binnen no time krijgen. waar is dan de specialiteit van deze dingen heen? Het wordt een beetje als AV.. 2 weekjes grinden en bam je hebt TUF.
Julie doen btw net ofdat het een eitje is om de gear nu te krijgen. Mischien simpeler dan voorheen, maar zeker niet veel makkelijker. Ik ben nu een weekend flink wezen BGen, maar ik heb toch echt niet genoeg honor voor de grand marshal staff bijv. En vergeet niet op het moment dat je dat éne item heb, je weer opnieuw mag verzamelen, ipv "koop nu in 1 keer alles met je grand marshal rang".
Ik hoop zelf dat BGs in TBC dezelfde waarde krijgen, want daar zouden vele blij mee zijn, als het zo een grote fun was om te end raiden zou niet iedereen opeens gaan BGen omdat je "makkelijker" je gear daar kan krijgen. Laat in mijn ogen meer zien hoe spuugzat iedereen het guild gedoe is. (discussies over gear, verplichte tallent specs en niet te vergeten de bazige leiders in veel gevallen)
Hoe dan ook ik ben dik te vreden met de nieuwe weg, zonder gestraft te worden toch goeie gear kunnen verdienen zonder raid verplichting.
Hopelijk laat dit de volgende stap zien in de WoW wereld, mooie gear verdienen op meerdere manieren.
Ik zit zelf ook op terenas en in een NL guild.. (Lowlanders).. Stuur me maar een berichtje in-game, zal ik je inviten.Soul_ schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:50:
Heb net wow in het weekend gekocht en ben atm lvl17 warlock en op zoek naar een guild
Ik zit op terenas server, kan iemand me vertellen of Dutch Alliance guild nog actief is en hoe je die best bereikt (via ingame mail ofzo?)
Mijn char heet: Nagoil
Wie oh wie kan mij vertellen waar ik kan instellen dat hetgeen ik zeg, alleen in de taal van het door mij gekozen ras (=dwarvish) is?
Kan de optie niet meer vinden in Wow.
[ Voor 8% gewijzigd door Zaagmans op 12-12-2006 00:37 ]
- Ruud
Dat 1e is niet helemaal waar. Veel guilds doen nu niet aan PVE vanwege de komende TBC. Instances uit TBC zullen (veel) meer PVE gear droppen en niet zozeer +dmg sets, die je dus wel uit PVP krijgt. Ik merk zelf uit BR dat er veel lui best nu willen PVE'en maar de grote groep niet, die gaan PVP'e, niet dat dat erg is oid, maar dan join je die maar omdat je wel iets leuks wil doenVerwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 00:20:
[...]
Ik hoop zelf dat BGs in TBC dezelfde waarde krijgen, want daar zouden vele blij mee zijn, als het zo een grote fun was om te end raiden zou niet iedereen opeens gaan BGen omdat je "makkelijker" je gear daar kan krijgen. Laat in mijn ogen meer zien hoe spuugzat iedereen het guild gedoe is. (discussies over gear, verplichte tallent specs en niet te vergeten de bazige leiders in veel gevallen)
Hoe dan ook ik ben dik te vreden met de nieuwe weg, zonder gestraft te worden toch goeie gear kunnen verdienen zonder raid verplichting.![]()
Hopelijk laat dit de volgende stap zien in de WoW wereld, mooie gear verdienen op meerdere manieren.
Gelukkig heb ik net vanaf .. 5 tot half 2 1 potje verloren en de rest allemaal gewonnen, 12.000H gehaald, dat schiet tenminste op.
Over het 2e. Vindt je niet dat als je meer speelt en een uitdaging neemt dat je betere gear moet krjigen dan iemand die "alleen" maar pvpt? Ik vindt van wel.
[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 12-12-2006 01:43 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Het lijkt mij van wel anders is het inderdaad wel belachelijk makkelijk om die Grand Marshall weapons te krijgen.
Verder nog iets over die PvP epic mounts, iedereen die voor de patch een epic mount kocht kunnen hem rijden met skill 75 en denken nu dat dat slimmer is. Nou niet dus, in de Burning Crusade moet je sowieso rank 150 hebben voor je rank 225 (voor flying mounts) kunt kopen.
MysticSnake schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 02:47:
Er is op onze realm nogal onduidelijkheid over of je je Honorpunten elke week ook weer kwijtraakt...
Het lijkt mij van wel anders is het inderdaad wel belachelijk makkelijk om die Grand Marshall weapons te krijgen.
bron : http://www.worldofwarcraft.com/pvp/honor-system-faq.htmlDo I need to keep playing to keep my honor points intact?
No, the honor points will accumulate like currency, similar to the gold and silver you can obtain through killing monsters or completing quests, and will not degrade or be lost over time. This allows you to participate in PvP at your own pace, working toward the honor rewards, which you can purchase as soon as you have enough honor points to do so.
die bolletjes linksonder in
Je kan /who Dutch Alliance typen, dan krijg je een lijst met de mensen bij Dutch Alliance te zien. Verder geloof ik dat Smoutebol/Oliebol er bij zit als officier.Soul_ schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:50:
Heb net wow in het weekend gekocht en ben atm lvl17 warlock en op zoek naar een guild
De OP heeft een link naar hun internet site. Daar zal ook wel het een en ander te vinden zijn, o.a. een forum waar je je vragen kunt stellen.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
als het goed is staat naast je general log en combat log een spraakwolkje waar je oa dat kan instellen.Zaagmans schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 00:37:
Ok, heb niet alle posts doorgelezen maar toch een vraagje:
Wie oh wie kan mij vertellen waar ik kan instellen dat hetgeen ik zeg, alleen in de taal van het door mij gekozen ras (=dwarvish) is?
Kan de optie niet meer vinden in Wow.
Verwijderd
Maar goed, gisteren de hele avond met Lucid in premades gezeten op AB. Alles gewonnen op 1 match na. Wat me op viel was dat ik vanmorgen toen ik even inlogde, zag dat ik maar 4500 HP had gehaald.. Terwijl ik eergisteren gewoon wat random BG's joinde en gewoon 5200 Hp haalde. Vaag, toen wonnen we nl niet zo veel.
Maar.. vanmorgen wel mn warlord schouders gehaald
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 09:41 ]
even vraagje, epic mount kost zo'n 900g... kheb op dit moment zo'n 350g .. wat farmen jullie voor goud? of liever gezegd, wat farmen die chinese botjes voor goud? dan ga ik daar lekker tussen staan en goud farmen...
Ben van 4.1k g 2 weken geleden naar 7.1g k nu gegaan : )
Voor de rest veel strat scarlet runs doen voor righteous orbs en DM runnen (class boekjes + greater eternal essences/large brilliant shard)

Tijd voor een UI-showoff!
Nah, gewoon ff inspiratie opdoen bij andere en omdat het gewoon leuk is.
Enige wat ik nog zoek is een WoW 2.0 Combat Log, HitsMode of Nurfed Combat Log genieten mijn voorkeur vanwege hun instellingen / weergave.
Tevens zou ik nog een Energy Meter. Heb gisteren kEnergy geprobeerd maar die geeft zich alleen weer als ik niet op 100 energy zit, dus ik kan mijn ticks niet timen voor het openen van het gevecht

SimpleCombatLogRaseriaN schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:59:
[afbeelding]
Enige wat ik nog zoek is een WoW 2.0 Combat Log, HitsMode of Nurfed Combat Log genieten mijn voorkeur vanwege hun instellingen / weergave.
Tevens zou ik nog een Energy Meter. Heb gisteren kEnergy geprobeerd maar die geeft zich alleen weer als ik niet op 100 energy zit, dus ik kan mijn ticks niet timen voor het openen van het gevecht(Wat imho toch wel nodig is als je geen 110 energy hebt)
Gonfbar Rogue energyticker
gebruik ze zelf ook beide
mijn ui is nog niet helemaal klaar (en hijs redelijk druk
als ik klaar ben met fintetunen laat ik em misschien wel zien
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Questmobs zijn er gewoon niet, server lagt elke 15s, raids zijn niet meer mogelijk.
Ben zelf deze week maar 1 uur on-line geweest en dat was vooral met het respeccen van mijn priest.
Nog 3 van zulke weken van niet normaal kunnen spelen en ik ben denk ik aardig van mijn addiction af.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
www.wowace.com/files en daar simplecombatlog downloadenRaseriaN schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:59:
[afbeelding]
Tevens zou ik nog een Energy Meter. Heb gisteren kEnergy geprobeerd maar die geeft zich alleen weer als ik niet op 100 energy zit, dus ik kan mijn ticks niet timen voor het openen van het gevecht(Wat imho toch wel nodig is als je geen 110 energy hebt)
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Wat koop je dan zoal, De shards die ik heb gaan voornameljik naar de guild voor mana oils ofzo. En de nexus die ik heb hou ik nog ff denk dat je die misschien wel nodig hebt voor enchantsImdaMned schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:52:
AH farmen, beste dat er is
Ben van 4.1k g 2 weken geleden naar 7.1g k nu gegaan : )
Voor de rest veel strat scarlet runs doen voor righteous orbs en DM runnen (class boekjes + greater eternal essences/large brilliant shard)
Van 't weekend was het AB weekend, weet niet of je veel AB hebt gespeeld toen? Dus dat is zowieso extra honor.Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:26:
Maar goed, gisteren de hele avond met Lucid in premades gezeten op AB. Alles gewonnen op 1 match na. Wat me op viel was dat ik vanmorgen toen ik even inlogde, zag dat ik maar 4500 HP had gehaald.. Terwijl ik eergisteren gewoon wat random BG's joinde en gewoon 5200 Hp haalde. Vaag, toen wonnen we nl niet zo veel.
Maar.. vanmorgen wel mn warlord schouders gehaaldNu nog die helm en dan ben ik weer tevreden
[ Voor 18% gewijzigd door remcio op 12-12-2006 09:33 ]
Hoe heb je timestamps voor elkaar gekregenRaseriaN schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:59:
[afbeelding]
ja, dan kan je als prot warrior eindelijk nuttig zijn, gewoon bij een flag gaan staan. En als het nodig is ff op TS schreeuwen. Je kan meestal redelijk iedereen van je af houden of iig in leven blijven. Dan komt er vaak een healer aan die je ff een greater heal geeft en een dps'er die de rest neer maait. En het is weer veiligremcio schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:33:
in mijn guild dit weekend allemaal premades, ze wonnen 95 % van alle ab goeie samenwerking over teamspeak. maar we zijn toch maar weer gaan pveen gisteren
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
@Ryceck, zorgt die simplecombatlog mod er ook voor dat mijn combatlog tenminste blijft staan ? Ik heb nu nog steeds dat deze van tijd tot tijd verdwijnt.
Ooooh, casual vs hardcore discussie, die hebben we de afgelopen 15 topics niet meer gehad.SpoTs schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:42:
Ik vind het zo een gezeur over mensen die beweren dat de mensen die gewoon VEEL meer tijd hebben items meer verdienen dan mensen die gewoon casual spelen. Ik vind dit gewoon nergens over gaan.. Iedereen heeft recht op mooie items ook al kan je niet veel spelen. Tuurlijk is het vervelend voor de mensen die rank 14 zijn geworden maar goed. daar heb je zelf voor gekozen. de items van PvP staan gelijk aan Tier2// BWL. Zo is de balance voor casual spelers ook weer normaal en krijg je niet dat alle mensen die niet zoveel tijd hebben alleen met Rares en common epics rondlopen. Nu heeft iedereen een eerlijke kans op mooi spul. Plus daarbij kan je ook nog is op je alt wat pvpen zonder dat je main daar op achteruit gaat.. Ik ben zeer tevreden met deze patch en hoop dat blizzard zulke dingen blijft doen om het spel voor iedereen aantrekkelijk te houden.
Maarre... je stemt links? (redenering achter m'n vraag kan je vast wel begrijpen)
**edit**
timestamp zit ook in CT_mod
Timestamps in CTMod werken gewoon.Kaap schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:41:
[...]
Hoe heb je timestamps voor elkaar gekregenDat zoek ik nog maar alle timestamp mods van 1.12 zijn nog niet geupdate. Vrij annoying.
Het is geen discussie ;-) het is gewoon zo dat iedereen dezelfde ervaring mag hebben. aangezien de "Meeste" raidguilds tegenwoordig alleen maar mensen laten joinen die 4 avonden in de week kunnen raiden is dit voor sommige mensen geen optie. en dan is dus PvP epics een prima alternatief. Kan je ook nog is je lvl 10 mage lvlen ofzoImdaMned schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:48:
[...]
Ooooh, casual vs hardcore discussie, die hebben we de afgelopen 15 topics niet meer gehad.
Maarre... je stemt links? (redenering achter m'n vraag kan je vast wel begrijpen)
**edit**
timestamp zit ook in CT_mod
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
You've been pwned by a TUF-warrior!
Dat was een leuk potje AV gisteravond. Zoals altijd kwam ik als een van de eersten aan bij de FW graveyard, en wie kom ik daar tot mijn grote verbazing tegen? Een lelijke koe in Dragonslayer! Ondanks dat wij als alliance snoeihard verloren (40 bonus honor :< ) heb ik me prima vermaakt. /target Eyahan /charge /hamstring /mepperdiemep! Alliance vol in de verdediging en horde vol in de aanval. Aid station hebben we denk ik meer dan een half uur volgehouden terwijl er constant 20 horde aan het pressen waren op het spawnpoint. Kan me voorstellen dat dat erg frustrerend was
Ik merkte overigens op een gegeven moment wel dat ik werd opgezocht door twee rogues, heb alleen niet duidelijk kunnen zien of dat BR'etjes waren
Al met al 209 HKs in iets minder dan een uur. Defense ftw
Dit topic is gesloten.
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!