Het Grote World of Warcraft topic - Deel 95 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.291 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-09 22:12
Denk dat je in de war bent met Echeyakee Soulflame, dat is namelijk de lion die je moet summonen voor een quest, maar die heeft een witte skin. Humar the Pridelord is een rare elite die rond de trees in de buurt van Ratchet spawned. Redelijk moeilijk te vinden, maar sinds de attack speed normalisation wel de moeite waard.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ja, je hebt gelijk. I stand corrected :). Echeyakee ziet er ook wel leuk uit, maar is minder snel, dus minder interessant (al wil je trouwens in de expansie als je level 60+ bent, liefst een pet met rond de 2.0 attack speed, want dan heb je grotere kill command damage dan met snelle pets...)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:01

Wiebbe

<none />

Hebben ze de pet attack speeds in 2.01 niet helemaal genormalised? Dus dat elke pet dezelfde attack speed en movement speed heeft?

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 00:05
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:10:
Ik heb er zelf ook last van ... met meer mods zelfs.
En hoe heb jij je player/map zo mooi gekregen?

Bij mij is het gewoon standaard rond .. bij jou ziet het er veel mooier uit.
Mijn minimap is zoals The Will al heeft gepost Squeenix. Ik ben er nog niet helemaal mee klaar, die knopjes eromheen zijn atm best lelijk (vooral herb gathering) :P Als ik daar tijd voor heb zal ik het wat mooier maken.

Mijn player frame is van Perl Classic Unitframes. Ik switch vrij vaak van unitframes, heb momenteel deze sinds 2.0.1. Heb er altijd wel fijne ervaringen mee gehad.
Exitium schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:42:
[...]

Die zat bij mij in Xloot of hoe dat ding ook mag heten. (zat in Photek) Heb het zelf ook bij disenchanten. Als ik wat zooi moet dissen verzamel ik het dus, zet ik alle addons uit, DE m'n spullen en zet een backup van m'n UI terug. :P
Ah ok, ik heb zelf ook Xloot. Vind het een hele prettige loot interface. Ik zal hem morgen eens uitgooien, kijken wat er allemaal wel of niet gebeurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wiebbe schreef op maandag 11 december 2006 @ 00:35:
Hebben ze de pet attack speeds in 2.01 niet helemaal genormalised? Dus dat elke pet dezelfde attack speed en movement speed heeft?
nee, nog niet :)

m'n Broken Tooth heeft nu 0.64 atk speed nadat ie crit (en dat is vrij snel en daarna onderhand continue :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Movement speed is al wel genormaliseerd (sinds patch 1.9), maar attack speed is inderdaad nog niet genormaliseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-09 22:12
Ah okay, dacht dat dat met deze patch al geïmplementeerd zou worden. Op de TBC test servers is het iig wel normalised voor zover ik kan zien. Allebei mijn pets hebben dezelfde attack speed (2.0), ik zal Broken Tooth even tamen om het zeker te weten, maar ik vrees het ergste. Of de pet speed normalisation er ook daadwerkelijk zal komen als TBC live gaat hangt denk ik af van het aantal whine threads in de Hunter forums. ^^

Edit: En ook Broken Tooth zit weer op 2.0. Leuk detail is wel dat Snarler (rare wolf in Feralas) zo te zien zijn +100 to all resistances behoudt als je hem tamed. Ik verwacht dat dit nog gefixed gaat worden voor release. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door The Will op 11-12-2006 01:37 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Vorige week vrijdag besloten dat ik voor TBC nog een char tot 60 wil lvlen, en wel m'n toen lvl 19 lock. We hebben een raidstop en ik had dus wat tijd over. Ben inmiddels lvl 36.5 terwijl ik op 35 gerekend had. (we zouden eigenlijk nog een raid hebben vanaaf, maar van de 34 inschrijvingen voor BWL kwamen er maar rond de 20 online, meesten zijn toen AQ20 gaan doen maar ik heb m'n lock nog wat omhoog gewerkt dus. Hoop nu woensdag/donderdag de 40 te halen, rond kerst 50 en in januari 60.

Moet zeggen dat het erg makkelijk lvlt. Succy op mob af, Siphon Life / CoA / Corruption erop, een Life Tap en daarna maar drainen, krijg ik vanzelf aggro. Heb op het moment vrijwel geen downtime en leg mobs met gemak neer. Vrijdagavond als lvl 31 de quest voor m'n robe gedaan en daarbij in Desolace een lvl 37 mob gesolo'd. (en de laatste 30-40% gekite) Best een imba class en ook erg uitdagend om te spelen moet ik zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:21

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmm dus wij zijn niet de enige guild die last heeft van lage opkomst sinds de patch.. gisteren na 2!!! uur eindelijk onyxia gedaan met 30 man.. kwamen tot 7% totdat 3 locks achter elkaar agro kregen.. threatmeter doet het nog niet helemaal goed :/

daarna vond ctraid het leuk om te irriteren, want het update de health niet van raidmembers, moest ze dus handmatig langs om te kijken of iemand healing nodig had :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
net zoals elke andere guild en hun hond en hun guild en diens moeder... etc etc etc :P

maar wat guild pvp's groepjes gemaakt is even oefenen maar toch wel wat leuke potjes gehad.

WSG steamrolls geven meeste honor voor zover ik kan zien.
Heb bijna al genoeg marks van alles om te halen wat ik wil, enkel kwestie van honorfarmen nu

echt ik heb het nog nooit zo druk gezien in de pvp hall in orgrimmar :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al wat gekocht met die marks + honor points? Ik ben benieuwd of het uberhaubt wel werkt, maar ik wil eerst doorsparen :p

Ik vind het overigens irritant dat iedereen aan het BGén is nu. Waarom gaan al die l33t instance farmers in eens PVP-en? een beetje Tier 2 set is echt wel sterker dan die HWL / GM set.

Maar goed, beetje jammer. PVP is eigenlijk alles wat ik speelde, omdat ik geen tijd heb om alle grote instances te doen (al gauw 4 u achter elkaaar) Nu is het zo druk, dat de helft van de tijd je een BG niet eens in kunt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
eendje schreef op maandag 11 december 2006 @ 07:21:
hmm dus wij zijn niet de enige guild die last heeft van lage opkomst sinds de patch.. gisteren na 2!!! uur eindelijk onyxia gedaan met 30 man.. kwamen tot 7% totdat 3 locks achter elkaar agro kregen.. threatmeter doet het nog niet helemaal goed :/

daarna vond ctraid het leuk om te irriteren, want het update de health niet van raidmembers, moest ze dus handmatig langs om te kijken of iemand healing nodig had :/
Had ik dus ook. Dacht gewoon ff de blizzrd frames erbij te pakken, maar die deden hetzelfde :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Laatst online: 24-09 15:25

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 08:03:
Iemand al wat gekocht met die marks + honor points? Ik ben benieuwd of het uberhaubt wel werkt, maar ik wil eerst doorsparen :p
Het werkt, na 1 weekendje GM wapen......geen fun meer dus.

Mensen met GM stuff waren ppl die 24/7 speelde etc, als ik nu een altje naar lvl 60 ding, heeft ie na een paar dagen dezelfde gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[..]
Ik vind het overigens irritant dat iedereen aan het BGén is nu. Waarom gaan al die l33t instance farmers in eens PVP-en? een beetje Tier 2 set is echt wel sterker dan die HWL / GM set.
nog steeds zijn er veel mensen die geen BWL doen/kunnen doen
voor hun is goede gear nu vele malen dichterbij gekomen, waar dat eerst alleen bereikbaar was de 24/7 farm teams

en gear, mja ik draag nu ZG gear (alleen ns bracers) we hebben MC wel op farm, (behalve rag) maar het enige wat ns meer heeft is FR en de set bonus is wel leuk

de HW armor set geeft mij minder attackpower, maar wel meer Stam, dat is voor mij de minste upgrade

de wapens echter, de HW wapens zijn on par/beter dan MC/BWL wapens

Perdition Blade (MC Ragnaros drop)
Binds when picked up
Unique
One-Hand Dagger
73 - 137 Damage Speed 1.80
(58.3 damage per second)
Requires Level 60
Chance On Hit: Blasts a target for 40 to 56 Fire damage.

VS

High Warlord's Razor
Binds when picked up
One-Hand Dagger
95 - 143 Damage Speed 2.00
(59.5 damage per second)
+7 Stamina
Requires Level 60
Equip: Increases your critical strike rating by 14.
Equip: Increases attack power by 28.

en

Chromaticly Tempered Sword (BWL Chromoggaus drop)
Binds when picked up
Unique
One-Hand Sword
106 - 198 Damage Speed 2.60
(58.5 damage per second)
+14 Agility
+14 Strength
+7 Stamina
Requires Level 60

VS

High Warlord's Blade
Binds when picked up
One-Hand Sword
138 - 207 Damage Speed 2.90
(59.5 damage per second)
+7 Stamina
Requires Level 60

nuff said denk ik, en dan heb ik nog niet eens de healermace en caster dagger gelinkt

BG items zijn een sure get, met bwl/mc moet je en eerst zien of ze droppen en dan nog zien of jij wel genoeg dkp heb

keuze snel gemaakt denk ik
Maar goed, beetje jammer. PVP is eigenlijk alles wat ik speelde, omdat ik geen tijd heb om alle grote instances te doen (al gauw 4 u achter elkaaar) Nu is het zo druk, dat de helft van de tijd je een BG niet eens in kunt :/
hmmz nog geen echt last van gehad, alleen dat het soms wat laggy is, maar 10 man premade wsg is instajoin, zelfde voor ab btw bij ons (Bloodscalp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Bokkie schreef op maandag 11 december 2006 @ 08:22:
[...]

nog steeds zijn er veel mensen die geen BWL doen/kunnen doen
voor hun is goede gear nu vele malen dichterbij gekomen, waar dat eerst alleen bereikbaar was de 24/7 farm teams

en gear, mja ik draag nu ZG gear (alleen ns bracers) we hebben MC wel op farm, (behalve rag) maar het enige wat ns meer heeft is FR en de set bonus is wel leuk

de HW armor set geeft mij minder attackpower, maar wel meer Stam, dat is voor mij de minste upgrade

de wapens echter, de HW wapens zijn on par/beter dan MC/BWL wapens

Perdition Blade (MC Ragnaros drop)
Binds when picked up
Unique
One-Hand Dagger
73 - 137 Damage Speed 1.80
(58.3 damage per second)
Requires Level 60
Chance On Hit: Blasts a target for 40 to 56 Fire damage.

VS

High Warlord's Razor
Binds when picked up
One-Hand Dagger
95 - 143 Damage Speed 2.00
(59.5 damage per second)
+7 Stamina
Requires Level 60

en

Chromaticly Tempered Sword (BWL Chromoggaus drop)
Binds when picked up
Unique
One-Hand Sword
106 - 198 Damage Speed 2.60
(58.5 damage per second)
+14 Agility
+14 Strength
+7 Stamina
Requires Level 60

VS

High Warlord's Blade
Binds when picked up
One-Hand Sword
138 - 207 Damage Speed 2.90
(59.5 damage per second)
+7 Stamina
Requires Level 60

nuff said denk ik, en dan heb ik nog niet eens de healermace en caster dagger gelinkt

BG items zijn een sure get, met bwl/mc moet je en eerst zien of ze droppen en dan nog zien of jij wel genoeg dkp heb

keuze snel gemaakt denk ik

[...]

hmmz nog geen echt last van gehad, alleen dat het soms wat laggy is, maar 10 man premade wsg is instajoin, zelfde voor ab btw bij ons (Bloodscalp)
Ze vonden het bij ons nodig om met 300 man orgrimmar binnen te vallen. Nadat we anub neer hadden, met een grote error in beeld(leuk al die nieuwe addons). Gingen we richting farleana, omdat het vrij goed ging met clearen waren we bij die humanoids aan gekomen. Konden we niet ressen. Dus 20 minuten pause(raid op orgri was aangekondigd) daarna server reboot. Meeste wel terug, maar niet voldoende om verder te gaan.

Nog wel ff ony neer gelegd. Met maar 7 doden(dat is voor ons ongeveer een record).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

ik vind de nieuwe bgs maar niks, AV = Rush to sp, niet snel genoeg = allies win
ab is beter maar daar gebeurt ook wel van laat ze maar winnen
wsg heb ik nog niet gedaan

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
MysticSnake schreef op zondag 10 december 2006 @ 01:06:
Ik had even een vraag over het bereiken van een aantal gebieden:
1. Hoe kom je op het dak / de gates van Ironforge? (het schijnt via Loch Modan te moeten...maar hoe?
2. Hoe kom je onder Stormwind City?
3. Hoe kom je op Mount Hyjal? Je moet ergens in het zuiden van Winterspring tussen de demons een weg vinden, maar dat is niet zo makkelijk zoeken daar.

Op onze realm doen vele geheimzinnig hierover en willen en niet zeggen :/
Vooral doen, kan je je account kwijt zijn voordat je met je ogen knippert.
Er zijn in het verleden mensen gebanned omdat ze dit hadden gedaan.

Als je leveled, ben je nog niet zo lang bezig, maar ik vind het zonde om mijn 160 dagen played character te laten bannen om even op de berg te zijn.
Gewoon een waarschuwing, niet doen als je het spel wil blijven spelen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
sabriel schreef op maandag 11 december 2006 @ 08:32:
[...]

Vooral doen, kan je je account kwijt zijn voordat je met je ogen knippert.
Er zijn in het verleden mensen gebanned omdat ze dit hadden gedaan.

Als je leveled, ben je nog niet zo lang bezig, maar ik vind het zonde om mijn 160 dagen played character te laten bannen om even op de berg te zijn.
Gewoon een waarschuwing, niet doen als je het spel wil blijven spelen.
of even met een gohst van een guest account gaan kijken :). Even downloaden en een guest account aanmaken, weet alleen niet of je een mount nodig hebt dan heb je idd wel een probleem. Dan kan je misschien wel ressen bij een spirit resser ofzo. Als die gebanned word is het niet zo erg

en onyxia bij ons is degene die wil en de meeste agro heeft tankt, rogue mage lock dps warrior druid maakt niet uit als je maar op de goede plek staat.

en lage opkomst echt niet de laatste tijd zelfs met zo'n 50 mensen online regelmatig (62 spelers in de guild)

[ Voor 14% gewijzigd door Kevinp op 11-12-2006 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Wij hadden er voor de patch al last van, alleen toen niet zo extreem en niet op zondag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 22-09 09:01

Wiebbe

<none />

Wij hebben ook echt precies hetzelfde, we proberen 2/3x in de week te raiden, maar tot nu toe is de opkomst echt belabberd. Wel beetje lame though, hadden iemand die naar ons gemigrate is om wat minder te raiden (van naxx 6x per week, naar 1xbwl, 2xAQ/Naxx) en die is nu een beetje pissed ^_^

maar ja, shit happens ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:40

Snuffel

Vroem!

Had nog een Priest quest lopen in Sunken Temple, ik dacht gisteren: kom, laat ik het nieuwe LFG eens proberen.
Zo gezegd zo gedaan. Binnen twee minuten een full party, binnen 5 minuten zaten we met zijn allen in ST.
Groep was imba, en we hebben in no-time ST gecleared.
Alle bosses gedood en begraven, en net bij de laatste mobs gingen onze druid en ik vrijwel tegelijk dood waardoor we alsnog een wipe kregen.
Helaas maar waar, maar wel een erg leuke zondagmiddag besteding gehad :)

En ik ben positief over de nieuwe LFG. Maar goed, dit was pas mijn eerste ervaring....

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Wiebbe schreef op maandag 11 december 2006 @ 08:49:
Wij hebben ook echt precies hetzelfde, we proberen 2/3x in de week te raiden, maar tot nu toe is de opkomst echt belabberd. Wel beetje lame though, hadden iemand die naar ons gemigrate is om wat minder te raiden (van naxx 6x per week, naar 1xbwl, 2xAQ/Naxx) en die is nu een beetje pissed ^_^

maar ja, shit happens ;)
haha, tja ook hij wist dat dat kan gebeuren. Het gebeurd bij 75% van de guilds dat ze minder raiden of alleen farm instances. Horde site waren zo'n 7 BWL guilds, en 4 naxx guilds.

een naxx guild is weg(uit elkaar) en van een hoor ik niks (bestaan nog wel is de oudste guild op de server). Er zijn er dus nog twee, misschien drie die progress willen halen en opkomst hebben. Geen enkele bwl guild durft het aan om naxx in te gaan op dit moment, ondanks dat ze zo maar toch nog razuvious en anub wel kunnen killen. Farleana is wel lastiger geworden denk ik omdat je toch snel moet depoisonen.
Snuffel schreef op maandag 11 december 2006 @ 08:51:
Had nog een Priest quest lopen in Sunken Temple, ik dacht gisteren: kom, laat ik het nieuwe LFG eens proberen.
Zo gezegd zo gedaan. Binnen twee minuten een full party, binnen 5 minuten zaten we met zijn allen in ST.
Alle bosses gedood en begraven, en net bij de laatste mobs gingen onze druid en ik vrijwel tegelijk dood waardoor we alsnog een wipe kregen.

En ik ben positief over de nieuwe LFG. Maar goed, dit was pas mijn eerste ervaring....
het nadeel is dat als je bv een druid hebt dat je dan ineens al een TANK!!<-- en een healer hebt. Ook al is die druid resto build zonder tank gear. Dus dat werkt niet echt lekker. Pas met iemand nog scholo gegaan omdat zijn account gehacked was en hij 40 dagen niet kon spelen, en dus geen naxx attunement had(friendly ad) dus ff naar honored moest worden.

Ook vind ik het altijd fijn als er een priest/shaman mee is ipv een druid, Je kan nou eenmaal ooit doden hebben. En een druid heeft alleen maar combat res wat dus niet echt lekker is in zo'n geval(1x in de 30 minuten).

[ Voor 38% gewijzigd door Kevinp op 11-12-2006 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Snuffel schreef op maandag 11 december 2006 @ 08:51:

Had zaterdag mijn eerste ervaring. Groep voor Gnomeregan met m'n alt, kwam aan met een 33 lock (ik), 32 rogue, 30 hunter, 28 mage en 27 priest... We zijn dus maar niet gedaan en hebben met drie man wat elite quests in Wetlands gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik hoop dat Blizzard ons 1/2 gratis dagen geeft. Wij kunnen op trollbane al 5 dagen niet raiden dankzij de patch. BG servers klappen er als eerste uit en daar na kun je geen instance meer in of uit. Ook zaten er mensen in BG's vast waardoor we geen 40 man hadden tijdens de raid. En natuurlijk op de eerste dag van 2.01 lag ook alles plat.

Ook knallen de BG's er een aantal keer per dag uit. En dan sta je daar 45 min of langer te wachten tot ze weer up zijn.....

Ik ben alles behalve bij met de patch veel te veel problemen. Aan de andere kant goed dat ze het nu doen en niet als TBC uit komt.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Wij hadden ook een rot start dit weekeind vrijdag waren alle addons nog zo waardeloos dat het allemaal erg moeizaam ging. Normaal komen we tot nefarian in 1 dag maar nu waren we zelf maar net voor bij broodlord. Zaterdag dus weer bwl en dat was weer lastig wel de 3 dragons neer maar chromaggus ging niet. Zondag dus weer bwl en chromaggus 2e try nee net als nefarian, daarna nog ony snel gedaan. Dat maakte het toch wel weer goed zeker als we hoorde dat het andere grote guilds niet gelukt was chrom of nef neer te leggen. Voor mij was de positieve instelling weer helemaal terug na die andere klere dagen.

En ik ben echt 100% tevreden met mn warrior wat een heerlijke tank het grootste verschil is voor mij toch wel die 3 rage minder per ability en ik heb dus ook improved sunder en hs (samen met thunderfury), agro is echt sky high. Bij broodlord ben ik niet 1 keer agro kwijt geraakt das toch wel erg gaaf.
Ook een beetje pvp gedaan en viel me niet eens tegen na alle horror verhalen die ik hoorde zeker omdat het toch vaak geen 1 vs 1 is.
Altijd leuk om in av drek te tanken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Astennu schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:13:
Ik ben alles behalve bij met de patch veel te veel problemen. Aan de andere kant goed dat ze het nu doen en niet als TBC uit komt.
En als je denk dat TBC anders is kom je bedrogen uit.
Ik denk dat je de eerste week bijna niet kan spelen van lag/server down/patches die niet werken etc.

Hetzelfde als nu maar dan in het kwadraat, iedereen zit namelijk in de start-area's.
Doet me weer denken aan de opening van gates van AQ, de server was so laggy dat pas na 8uur na de gong de gate openging. En dan het killen met 1 fps tops

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Dan hebben jullie meer geluk. Woensdag konden we niets server was down. Donderdag hebben we het geprobeerd. Maar hadden mensen problemen met plugins die lagg veroorzaakte en werd alles onspeelbaar. Vrijdag mensen vast in BG's. En gister weer alles plat.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MantaMania schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:23:
Wij hadden ook een rot start dit weekeind vrijdag waren alle addons nog zo waardeloos dat het allemaal erg moeizaam ging. Normaal komen we tot nefarian in 1 dag maar nu waren we zelf maar net voor bij broodlord. Zaterdag dus weer bwl en dat was weer lastig wel de 3 dragons neer maar chromaggus ging niet. Zondag dus weer bwl en chromaggus 2e try nee net als nefarian, daarna nog ony snel gedaan. Dat maakte het toch wel weer goed zeker als we hoorde dat het andere grote guilds niet gelukt was chrom of nef neer te leggen. Voor mij was de positieve instelling weer helemaal terug na die andere klere dagen.

En ik ben echt 100% tevreden met mn warrior wat een heerlijke tank het grootste verschil is voor mij toch wel die 3 rage minder per ability en ik heb dus ook improved sunder en hs (samen met thunderfury), agro is echt sky high. Bij broodlord ben ik niet 1 keer agro kwijt geraakt das toch wel erg gaaf.
Ook een beetje pvp gedaan en viel me niet eens tegen na alle horror verhalen die ik hoorde zeker omdat het toch vaak geen 1 vs 1 is.
Altijd leuk om in av drek te tanken ;)
ik heb zelf geen imp sunder, en als je nooit agro kwijt raakt dan weet ik niet wat die andere warriros aan het doen waren. Maar dat kan echt niet als die ook defiance hebben.

Ik ben full defense build, maar kom wat punten te kort(oa heb maar 1x imp taunt). maar agro heb ik ehct veel meer idd.

Maar als je in BWL minder bent dan heb je gewoon niet de mensen die zich voorbereid hadden. Ok chrom mag een whipje wel voorkomen of twee. Maar dan moet je het toch wel kunnen doen(desnoods mensen 10 macro's laten maken voor decurse). Ok, horde is makkelijker, met totems dat scheelt veel klikwerk. Maar dan nog moet het goed te doen zijn.

Op onze server was een guild in MC gestopped met geddon omdat de priest niet snel genoeg kunnen decursen, ok het gaat iets trager, maar zoveel hoef je ook niet te decursen, zorg dat de healers gedecursed zijn en daarna komt de rest wel(tja dmg traag misschien maar toch).

diezelfde guild had voor de patch nefarian op 27%(ja vraag niet waarom 27%, dat weet ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:08
Nog meer mensen die sinds de nieuwe pvp regels bakken met geld verdienen aan enchanting en disenchanting?

Bij ons, boulderfist, gaan large brilliant shards en greater eternal essences beide voor meer dan 10g per stuk over de toonbank. Er wordt een hoop geklaagd, maar uiteindelijk wel betaald, want alle epix sletten willen toch hun enchant op hun nieuwe PVP gegrinde spul.

Ik heb een hoop ingeslagen net voor deze stijging voor 4-5 g per stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
yups enchanting mats zijn veel duurder geworden
had moeite om 10 greater eternals voor een schappelijke prijs te vinden voor spellpower op me blade of vaulted secrets

wat ik niet begrijp is dat mensen het gewoon kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren na 2!!! uur eindelijk onyxia gedaan met 30 man.. kwamen tot 7% totdat 3 locks achter elkaar agro kregen.. threatmeter doet het nog niet helemaal goed :/
Sorry, maar dit vond ik heel grappig om te lezen. :+ Dat krijg je dus als guilds 100% gaan vertrouwen op addons ipv skills.

Heb een maandje ofzo niet gespeeld, en ben woensdag weer ingelogd om m'n hunter voor het eerst BM te speccen en wat te pvpen. De conclusie is dat we echt heerlijk overpowered zijn :D Alles waar ik op schiet (let op, waar ik op schiet dus, dus dan heb ik het nog niet over m'n pet :P ) gaat binnen 10 seconden dood, warlocks en mages zelfs binnen 5 seconden. Dan hebben we dus nog m'n pet die echt overal doorheen vreet, en last, but not least hebben we The Beast Within. En dat is dus letterlijk de "I win" button. Of in arathi basin en wsg (uninterrupted flagrunnen _/-\o_ ) de "We win" button :D

M'n plan is om hier nog ff van te genieten, en dan kijken wat voor goeds MM allemaal brengt na deze patch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Ik heb de Crusader strike nog niet uitgeprobeerd maar ben op het moment erg blij met m'n 40/0/11 build. Seal of Righteousness is behoorlijk gebuffed en op dit moment zelfs beter dan SoC voor mij dan. JoR doet zo'n 750 damage en JoC 600(op een stunned target). Met ZHC heb ik reeds een 1400 JoR crit gehad en consecrate tikt voor mij ongeveer 120 dat is toch bijna 1k damage totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even me warlords schouders gehaald op me shaman :)
mja ik vind dit iets te makkelijk halen van PVP gear dan je zit gasten met greens rond lopen met High Warlord wapens beetje vaag mja :P..... en de hoeveelheid taurens in PVP hall is te irritant T.T duurt vet lang om de npcs aan te klikken =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
TomSmit82 schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:44:
Ik heb de Crusader strike nog niet uitgeprobeerd maar ben op het moment erg blij met m'n 40/0/11 build. Seal of Righteousness is behoorlijk gebuffed en op dit moment zelfs beter dan SoC voor mij dan. JoR doet zo'n 750 damage en JoC 600(op een stunned target). Met ZHC heb ik reeds een 1400 JoR crit gehad en consecrate tikt voor mij ongeveer 120 dat is toch bijna 1k damage totaal.
Aye, voor iedere paladin met een beetje spelldmg gear is SoR meesterlijk. Heb zelf ook een 40/0/11 build, met imp SoR, imp SotC en Libram of Fervor (gekocht voor 40g toen er één op AH stond, dag later stonden er twee voor dik 100g op :P) en de damage die ik kan doen is heerlijk. Heb SoC nog wel, maar dan puur voor stunned judgements in PvP. Denk dat het grinden voor m'n wintersaber mount volgende maand (wacht tot TBC uit is) een stuk sneller gaat nu. :)

En giev je Neltharion's Tear. :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:12
FireAge schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:34:
Nog meer mensen die sinds de nieuwe pvp regels bakken met geld verdienen aan enchanting en disenchanting?

Bij ons, boulderfist, gaan large brilliant shards en greater eternal essences beide voor meer dan 10g per stuk over de toonbank. Er wordt een hoop geklaagd, maar uiteindelijk wel betaald, want alle epix sletten willen toch hun enchant op hun nieuwe PVP gegrinde spul.

Ik heb een hoop ingeslagen net voor deze stijging voor 4-5 g per stuk :)
Hmm goed om weten, ik heb nog een stuk of 50 Large Brilliant Shards liggen. Eens kijken of ik er nog wat voor kan vangen op AH.

Nu moet ik wel toegeven dat ik zelf op zoek ben naar mats voor een 30 spell dmg enchant en de Golden Pearls gaan voor 40 à 50 gold op Kor'gall - Horde :| Kan je deze pearls farmen? Ik heb er zelf nog maar eentje gevonden in anderhalf jaar of zo 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Kapoen schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:04:
[...]

Hmm goed om weten, ik heb nog een stuk of 50 Large Brilliant Shards liggen. Eens kijken of ik er nog wat voor kan vangen op AH.

Nu moet ik wel toegeven dat ik zelf op zoek ben naar mats voor een 30 spell dmg enchant en de Golden Pearls gaan voor 40 à 50 gold op Kor'gall - Horde :| Kan je deze pearls farmen? Ik heb er zelf nog maar eentje gevonden in anderhalf jaar of zo 8)7
Vraagje eigenlijk. Ik (had/heb) een disenchanting alt, maar vroeger kon je met disenchating lvl'en tot lvl 50 ofzo met disenchating. Kan je dat nu gewoon eeuwing blijven doen of moet je ook echt spullen enchanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:32:
[...]

ik heb zelf geen imp sunder, en als je nooit agro kwijt raakt dan weet ik niet wat die andere warriros aan het doen waren. Maar dat kan echt niet als die ook defiance hebben.

Ik ben full defense build, maar kom wat punten te kort(oa heb maar 1x imp taunt). maar agro heb ik ehct veel meer idd.

Maar als je in BWL minder bent dan heb je gewoon niet de mensen die zich voorbereid hadden. Ok chrom mag een whipje wel voorkomen of twee. Maar dan moet je het toch wel kunnen doen(desnoods mensen 10 macro's laten maken voor decurse). Ok, horde is makkelijker, met totems dat scheelt veel klikwerk. Maar dan nog moet het goed te doen zijn.

Op onze server was een guild in MC gestopped met geddon omdat de priest niet snel genoeg kunnen decursen, ok het gaat iets trager, maar zoveel hoef je ook niet te decursen, zorg dat de healers gedecursed zijn en daarna komt de rest wel(tja dmg traag misschien maar toch).

diezelfde guild had voor de patch nefarian op 27%(ja vraag niet waarom 27%, dat weet ik niet).
De eerste dag (vrijdag) werkte ctra niet (dus geen tanks in mt window). Wat erg lastig is bij veal. Zowieso gebruikte de healers een addon die iemand uit de guild zelf gemaakt had om de juiste tank te selecteren die niet meer werkte. Veel mensen die heeeel veeeel lag hadden door fout addons, bossmods niet niet werkte (geen BA warning) etc etc. Dus het was niet vreemd dat het minder ging.

De dag daarna was de raidleider en backup raidleider er niet en 2 van de main tanks en er waren wat mensen op het laatst niet komen opdagen dus dan heb je toch een gedeelte B team en met niet werkende addons word het dan een heel stuk lastiger.
Ik vond het erg netjes dat we toch gewoon chrom en nef neer hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Exitium schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:04:
[...]
Aye, voor iedere paladin met een beetje spelldmg gear is SoR meesterlijk. Heb zelf ook een 40/0/11 build, met imp SoR, imp SotC en Libram of Fervor (gekocht voor 40g toen er één op AH stond, dag later stonden er twee voor dik 100g op :P) en de damage die ik kan doen is heerlijk. Heb SoC nog wel, maar dan puur voor stunned judgements in PvP. Denk dat het grinden voor m'n wintersaber mount volgende maand (wacht tot TBC uit is) een stuk sneller gaat nu. :)

En giev je Neltharion's Tear. :<
hehe hij dropte vorige week voor ons maar de locks waren er niet mee eens dus hij ging voor dik veel dkp weg, ik wacht wel, voorlopig toch genoeg spelldmg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Kevinp schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:06:
[...]

Vraagje eigenlijk. Ik (had/heb) een disenchanting alt, maar vroeger kon je met disenchating lvl'en tot lvl 50 ofzo met disenchating. Kan je dat nu gewoon eeuwing blijven doen of moet je ook echt spullen enchanten?
Je zult aan de bak moeten met enchanting. Met DE alleen kom je er niet.
En enchanting levellen is duur grapje, zeker nu alle reagents zo schreeuwend duur zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door FireAge op 11-12-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:35
Zo, weer een weekendje WoW achter de rug.

Zondag middag voor de verandering MC in. Dit was de eerste keer dat het overdag geraid werd. Veel nieuwe mensen mee, weinig mains. Het ging best goed tot en met de flamepacks. Toen moest een tier 2 priest en warrior weg en waren we nog maar met 32 man. Uiteindelijk Raggie niet neer gekregen terwijl we dit regelmatig pre sons doen. Echt mega lame loot, we hadden bij de eerste 5 bazen 4 shammy drops, en er staat nu 1 shammy BoE op de guildbank.. :(

Zondag avond stond Naxx geplanned, maar door net te weinig sign-ups hebben we besloten om toch maar BWL de laatste 4 bazen af te gaan. Daar gelukkig geen shammy loot gehad. Chrommy was erg leuk, elke groep een dedicated decurser aanwijzen en klaar is kees. Denk 1 van de beste kills ooit! (who needs decursive?). Goede belonging ook, warrior trinket en Claw of Chrommy! Nefarian was een ander verhaal. De throne techniek werkt inderdaad niet meer. Daarna dus maar ff proberen met 2 pally's op de warrior plek. Dit was ook geen succes.
Dan maar de tactiek leren met 2 groepen. 1 met casters, 1 met vooral melee (blue affliction). De 2de keer ging het goed, fase 2 was alleen te rommelig en de tanks hadden de taunt cycle niet goed doorgesproken, whipe. Uiteindelijk zijn we een half uur eerder gestopt dan geplanned. Wel leuk om zonder decursive te spelen, dan komt het toch meer aan op concentratie en skills!

PvP: Op mn rogue toch maar een beetje de battlegrounds in gegaan. Met een guild pre made is dat echt wel leuk. Honor gaat ook mega snel. Zit nu op de 4000 met ongeveer 5 uurtjes battlegrounds spelen. Gister na de raid nog even WSG in. De eerste 3 games waren easy wins tegen best goede pre made's. Dus toch nog maar 1 om het af te leren. Weer een pre made, dit keer met tier 3 en goede communicatie, die naxx daggers doen pijn! Uiteindelijk na een uur lang intensief spelen verloren. Was wel echt gaaf! Ook erg cool dat wij met tier 1 en tier 2 spelers zo lang konden volhouden tegen tier 3 monsters. Begin PvP nog leuk te vinden, en ja, die rewards zijn ook zeker de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:01

RaseriaN

So much choices..

Gelukkig is gear != skills en ook totaal niet relevant voor het verkrijgen van dergelijke gear.
Blijf het jammer vinden dat PvP gewoon een 'grind' is ipv. een skill spelletje.

Achja, ik vermaak me wel als Dagger Rogue zijnde.
Lekker met Ambush en Backstab weer spelen en weer een echte rogue zijn (Swords/Maces/Fist Rogue's zijn eigenlijk Leather Warriors ;))

Nu hopen dat ik zsm. genoeg Honor heb om een GM Daggers naast mijn Perdition's Blade te zetten. Heb de pech dat Dragonfang Blade, Harbinger of Doom of Maexxna's Fang echt nooit droppen! Dus dan maar zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Bokkie schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:37:
yups enchanting mats zijn veel duurder geworden
had moeite om 10 greater eternals voor een schappelijke prijs te vinden voor spellpower op me blade of vaulted secrets

wat ik niet begrijp is dat mensen het gewoon kopen :P
Ja, waarom zouden ze het niet kopen? De meesten interesseerd het blijkbaar niet. En intussen houden we de prijzen lekker hoog. Zag vanochtend iemand large brilliant shards aanbieden voor 5g terwijl alle anderen ze voor 10 g aanbieden. Meteen opgekocht en voor 10g weer erop gezet.

Heb gisteren avond veel runecloth goedkoop ingekocht. Ben skinner dus rugged leather heb ik al. Dat naar guildie gestuurd, die maakt er handschoentjes van, en die DE ik weer. Voor 40 g aan materialen gebruikt, voor 120 g aan reagents uit de DE gehaald :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MantaMania schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:09:
[...]

De eerste dag (vrijdag) werkte ctra niet (dus geen tanks in mt window). Wat erg lastig is bij veal. Zowieso gebruikte de healers een addon die iemand uit de guild zelf gemaakt had om de juiste tank te selecteren die niet meer werkte. Veel mensen die heeeel veeeel lag hadden door fout addons, bossmods niet niet werkte (geen BA warning) etc etc. Dus het was niet vreemd dat het minder ging.

De dag daarna was de raidleider en backup raidleider er niet en 2 van de main tanks en er waren wat mensen op het laatst niet komen opdagen dus dan heb je toch een gedeelte B team en met niet werkende addons word het dan een heel stuk lastiger.
Ik vond het erg netjes dat we toch gewoon chrom en nef neer hebben gehaald.
Vrijdag werkte CTRA wel. Ok sommige zagen geen MT window, maar blizzard heeft zelf ook target of target dan kon je daar naar kijken. En als je KTM threatmeter had kon je inschatten welke tank agro ging krijgen.

verder wekte Bigwings gewoon(werkt gewoon) en als zelfs maar een persoon die had gehad had je BA warnings kunnen laten wisperen, en als hij een assist had een skull laten plaatsen.

Begrijp me niet verkeerd hoor, het is een klote patch die te snel komt(ook omdat er totaal niks met de bugs uit PTR is gedaan), maar addons werkte gewoon iig de belanrijkste werkte.

En ja chrom neer krijgen is een goede prestatie, aangezien die addon niet werkt. Decursive werkt vast over een week of 2 wel weer, ze roepen al sinds patch 1.5 dat decursive niet meer gaat werken.

De lag van de addons(ctra) toendertijd was alleen als mensen disconnecten of connecten of van group switchten of geinvite waren. Maar dit soort dingen gebeuren zelde in gevechten.

De enige addon die ik nu zelf nog echt mis is raidtracker, ik heb een laptop dus als ik nu in raids zit update ik die realtime, maar normaal was het ff copy paste en het werkt.
FireAge schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:10:
[...]

Je zult aan de bak moeten met enchanting. Met DE alleen kom je er niet.
En enchanting levellen is duur grapje, zeker nu alle reagents zo schreeuwend duur zijn.
dat is een lvl 5 rogue dus geen enchanting meer voor mij dan. Enchating lvl'en is te duur om het alleen te gebruiken voor te disenchaten, als het al kan op lvl 5

[ Voor 10% gewijzigd door Kevinp op 11-12-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
FireAge schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:17:
[...]

Ja, waarom zouden ze het niet kopen? De meesten interesseerd het blijkbaar niet. En intussen houden we de prijzen lekker hoog. Zag vanochtend iemand large brilliant shards aanbieden voor 5g terwijl alle anderen ze voor 10 g aanbieden. Meteen opgekocht en voor 10g weer erop gezet.
omdat ze zelf zo de prijzen hoog houden
Heb gisteren avond veel runecloth goedkoop ingekocht. Ben skinner dus rugged leather heb ik al. Dat naar guildie gestuurd, die maakt er handschoentjes van, en die DE ik weer. Voor 40 g aan materialen gebruikt, voor 120 g aan reagents uit de DE gehaald :).
dat deed ik ook al toen die meuk nog goedkoop was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, dat is de economie he. Zo gaat het in het echt ook. Senseo en Ipod is eigenlijk ook veel te duur en kan nu echt wel een keer goedkoper. Maar...mensen kopen het toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:21:
Tsja, dat is de economie he. Zo gaat het in het echt ook. Senseo en Ipod is eigenlijk ook veel te duur en kan nu echt wel een keer goedkoper. Maar...mensen kopen het toch :)
ja maar mensen kopen het en dat snap ik dus niet :P
maarja hun gold/tijd whatever

@Kapoen
Golden pearls droppen van naga's, gewoon naga's slopen dus
laatst nog uutje naga's gegrind en 6 golden pearls :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 13:29

On_E

Housemusic

Bokkie schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:24:
[...]
@Kapoen
6 in een uur ? 8)7

Ik heb ruim een jaar Naga gefarmed voor soulshards, duizenden naga dood dus, en maar liefst 2 golden pearls in al die tijd.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ja 6 in een uur :P echt dik, 4 op ah gegooid, 2 bewaard voor spellpower ^^ had er beter 4 kunnen bewaren want maybe binnenkort weer een nieuw wapen en dus weer spellpower nodig

naja eerst maar weer grinden voor agi en crusader

rogues hebben volgens mij echt meer luck.
won ook een keer 3 orbs in 1 strat run :P (van de 6 die er dropten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik heb juist besloten om de rank 14 caster dagger maar niet te nemen omdat ik geen spellpower enchant kan betalen op ‘t moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
On_E schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:27:
[...]

6 in een uur ? 8)7

Ik heb ruim een jaar Naga gefarmed voor soulshards, duizenden naga dood dus, en maar liefst 2 golden pearls in al die tijd.
droppen ook uit clams, Heb d'r ooit 4 in 2 uur gehad, en dat was behoorlijk veel. heb al duizende stonescale eels gefished, en de daarbij behoorende clams maar dus in totaal nog maar 4 ooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Bokkie schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:20:
[...]
omdat ze zelf zo de prijzen hoog houden
Ja helemaal waar, want er worden vanzelf mensen ongedurig als hun spul niet verkoopt.
Nu heb ik dat met reagents niet zo, omdat je geen deposit hoeft te betalen om ze op AH te gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Gisteravond nog even doorgeleveld , 2 balkjes van lvl 59 af, haal ik vanavond dus wel.. iemand een idee of ik eind van de avond misschien al 60 ben? heb een beetje rested bonus, tot aan 2 balkjes in 59 gok ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:40:
Gisteravond nog even doorgeleveld , 2 balkjes van lvl 59 af, haal ik vanavond dus wel.. iemand een idee of ik eind van de avond misschien al 60 ben? heb een beetje rested bonus, tot aan 2 balkjes in 59 gok ik...
Ligt eraan wat je al gedaan hebt. Ik heb op 59 Alle quests voor Scholo en strat verzameld. ben met een goede groep die instances ingegaan. Alle quests gedaan en oila: Nieuwe gear, hoop XP van de kills en quests en was nog maar 2 blokjes van 60, die ik voor rep bij de timbermaw bij elkaar heb gegrind. Ik had wel een half level rested bonus moet ik erbij zeggen.

Wil je Solo? Doe dan zoveel mogelijk Silithus questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Thrilled schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:40:
vroeger had ik een addon die liet zien hoeveel mobs je moest killen om lvl up te gaan. Je zou die laatste twee balkjes ff kunnen farmen. Gewoon iets kiezen wat makkelijk killed(die beesten in WS bijvoorbeeld).
maar idd waarschijnlijk wat quests doen in strat en scholo gaat het snelst.
ook in silitius zijn wat makkelijke quests.

[ Voor 10% gewijzigd door Kevinp op 11-12-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Ik volg Jame's Alliance Leveling Guide btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:46:
[...]

Ligt eraan wat je al gedaan hebt. Ik heb op 59 Alle quests voor Scholo en strat verzameld. ben met een goede groep die instances ingegaan. Alle quests gedaan en oila: Nieuwe gear, hoop XP van de kills en quests en was nog maar 2 blokjes van 60, die ik voor rep bij de timbermaw bij elkaar heb gegrind. Ik had wel een half level rested bonus moet ik erbij zeggen.

Wil je Solo? Doe dan zoveel mogelijk Silithus questen.
Silithus is XP heaven op dat level inderdaad. Heb op m'n pala op een zaterdag van 58.5 tot 60 gespeeld zonder rested bonus, vrijwel alleen maar in Silithus. Deels alleen gedaan, deels met twee hunters uit m'n toenmalige guild. Liep op tot 10k-12k per quest op een gegeven moment.

Edit:
Thrilled schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:47:
Die volg ik momenteel ook op m'n lock, schiet echt door de levels heen. Zit waarschijnlijk woensdag al op 40 terwijl ik dat in eerste instantie voor vrijdag/zaterdag ingepland had. Hij zit af en toe alleen behoorlijk mis met z'n "je zou nu bijna lvl xx moeten zijn" in mijn geval.

[ Voor 21% gewijzigd door Exitium op 11-12-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:19:
[...]

Vrijdag werkte CTRA wel. Ok sommige zagen geen MT window, maar blizzard heeft zelf ook target of target dan kon je daar naar kijken. En als je KTM threatmeter had kon je inschatten welke tank agro ging krijgen.

verder wekte Bigwings gewoon(werkt gewoon) en als zelfs maar een persoon die had gehad had je BA warnings kunnen laten wisperen, en als hij een assist had een skull laten plaatsen.

Begrijp me niet verkeerd hoor, het is een klote patch die te snel komt(ook omdat er totaal niks met de bugs uit PTR is gedaan), maar addons werkte gewoon iig de belanrijkste werkte.

En ja chrom neer krijgen is een goede prestatie, aangezien die addon niet werkt. Decursive werkt vast over een week of 2 wel weer, ze roepen al sinds patch 1.5 dat decursive niet meer gaat werken.

De lag van de addons(ctra) toendertijd was alleen als mensen disconnecten of connecten of van group switchten of geinvite waren. Maar dit soort dingen gebeuren zelde in gevechten.

De enige addon die ik nu zelf nog echt mis is raidtracker, ik heb een laptop dus als ik nu in raids zit update ik die realtime, maar normaal was het ff copy paste en het werkt.

[...]
CTRA werkte bij ons op vrijdag nog niet de juiste patch was er volgens mij ook pas zondag middag maar oke bij ons had zo goed als niemand. KTM was vrijdag nog helemaal bugged. Wij hadden wel veel buggs tussen door (ctra boss mod en mapnotes kwamen continue in beeld) en er waren er een heel aantal met veel lag we werden net na broodlord ook gedisconnect allemaal en we de loot nog niet verdeeld hadden helaas hebben we die nog niet terug gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:47:
Da's mooi. Maar Jame zit er een beetje naast af en toe. Heb 1 mannetje volgens de guide gedaan. Die was echter 52 toen de guide zei dat hij 48 moest zijn. Toen ben ik maar zelf verder gegaan naar de 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Net lvl 60 doorgelezen in die guide, maar silithus komt er niet in voor, blackrock depts wordt de exp gainer in het verhaal vanavond.. ik doe die wel op lvl 60 denk ik? en maak gewoon de guide af qua quests..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Nou kijk als healer krijg je niet zulke goede solo/pvp gear. Bovendien zijn een heleboel rogues 1 wapen spec en willen de sword rogues dus ook wel een dagger om te PvPen. Ik kan lastig als priest gewoon even de damage staff van Kel'thuzad meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:12
Bokkie schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:24:
[...]

ja maar mensen kopen het en dat snap ik dus niet :P
maarja hun gold/tijd whatever

@Kapoen
Ja ik weet dat ze van de naga's komen, ik heb mijn golden pearl gevonden toen
ik per toeval een naga afmaakte die in de weg stond naar de Hydraxian waterlords :)

Ondertussen heb ik met mijn 2 andere chars ook (zoals On_E) al heel wat van die beesten gekilled.
Ik heb een aantal stormshroud patterns gevonden, redelijk wat groene items, maar geen enkele pearl :?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MantaMania schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:57:
[...]

CTRA werkte bij ons op vrijdag nog niet de juiste patch was er volgens mij ook pas zondag middag maar oke bij ons had zo goed als niemand. KTM was vrijdag nog helemaal bugged. Wij hadden wel veel buggs tussen door (ctra boss mod en mapnotes kwamen continue in beeld) en er waren er een heel aantal met veel lag we werden net na broodlord ook gedisconnect allemaal en we de loot nog niet verdeeld hadden helaas hebben we die nog niet terug gehad.
ok, tja het is gewoon een crappy patch waarbij ze net zo goed geen ptr hadden kunnen hebben. Deze patchis voor mijn gevoel gepushed omdat ze het gedacht hadden. Maar van mij had het niet gehoeven.

waarschijnlijk zal het woensdag wel weer extended maintanance zijn en een aantal hot fixes. heef nu maar gewoon TBC want die is toch al gedrukt en waarschijnlijk al bijna onderweg naar de distributiecentra.

ik snap het niet, je moet zo'n test realm releasen, een week laten spelen. Dan 2 dagen onderhoud + verbeteringen een week spelen. nog wat verbeteringen. Weeer een weekje spelen. Dan sluiten, weekje wat bugfixes en dan releasen.

Zelfde geld voor TBC die test loopt door tot januari ofzo die had een maand geleden moeten sluiten, wat fixes meoten maken en dan drukken en afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Kapoen schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:10:
[...]

Ja ik weet dat ze van de naga's komen, ik heb mijn golden pearl gevonden toen
ik per toeval een naga afmaakte die in de weg stond naar de Hydraxian waterlords :)

Ondertussen heb ik met mijn 2 andere chars ook (zoals On_E) al heel wat van die beesten gekilled.
Ik heb een aantal stormshroud patterns gevonden, redelijk wat groene items, maar geen enkele pearl :?
zeker geen rabbit's foot in je bags? :')

ik had het laatst eens uitgetest, eerst allerlei wolfjes afgemaakt bij goldshire tot ik 5 rabbit's foot had (1 stack vind ik wel genoeg :P) en een paar kills daarna ineens een green drop! iemand wel eens een green item gehad van een lvl 6 wolfje bij goldshire??? ik hou die voetjes gewoon lekker bij me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Hmm is er ook zo'n 'guide' voor horde side? die ik tot nu heb gevonden zijn allemaal brak en gaat niet sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Jame heeft er eentje, tauren 1 - 12 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:34
dr is een Joana's Horde leveling Guide..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31
B1gk1ller schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:28:
Hmm is er ook zo'n 'guide' voor horde side? die ik tot nu heb gevonden zijn allemaal brak en gaat niet sneller
Joana's is zo'n beetje de beste guide die er is, maar is Horde-only.

Jame's Alliance guide is daar een slap aftreksel van.

Nadeel van Joana's is dat die geld kost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Dergelijke zaken vragen we hier niet op GoT ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 11-12-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook het idee dat Hunters overpowerd raken?
Van het weekend, na veel geklungel met het up en running krijgen van m'n UI, WSG in gedoken.
Heb nu 1 stack (100) WSG Honor Marks. Ben benieuwd hoeveel je er uberhaupt mag hebben.
Na ieder partijtje zie je een overzicht van het aantal Killing Blows en vanaf deze patch ook Damage Done. Bijna in elk partijtje heeft m'n hunter een paar K tot soms wel 10K meer Damage Done dan de overige individuele spelers.

Ben overigens nog steeds LvL 38, The Rake als Pet met Claw en Bite voor in BG en BM specced.

Heb weinig problemen met classes in PvP, de één is lastiger als de ander. Alleen Druids krijg ik maar niet neer. Iemand hier nog tips over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:52:
Van het weekend, na veel geklungel met het up en running krijgen van m'n UI, WSG in gedoken.
Heb nu 1 stack (100) WSG Honor Marks. Ben benieuwd hoeveel je er uberhaupt mag hebben.
Na ieder partijtje zie je een overzicht van het aantal Killing Blows en vanaf deze patch ook Damage Done. Bijna in elk partijtje heeft m'n hunter een paar K tot soms wel 10K meer Damage Done dan de overige individuele spelers.

Ben overigens nog steeds LvL 38, The Rake als Pet met Claw en Bite voor in BG en BM specced.

Heb weinig problemen met classes in PvP, de één is lastiger als de ander. Alleen Druids krijg ik maar niet neer. Iemand hier nog tips over?
ja idd hunters zijn erg sterk nu. En die maar denken dat ze generfed werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31
Thrilled schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:47:
[...]

Er is toch vast wel iemand geweest die dat ding gekocht heeft en op internet heeft gezet?
Vast wel, maar daar mogen we het hier niet over hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:34
Niet nodig om dat hier te posten ;)

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 11-12-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 15:42

PromWarMachine

Forsaken Archer

Inderdaad. Een Hunter met gelijkwaardige gear als ik als Mage mept me in 9 seconden neer. Dat lijkt veel, maar schijn bedriegt.

Als je met meer mensen tegelijk vecht, dan zie je niet altijd direct waar de Hunter staat. Ik als Mage zie de Hunter pas als ik damage vang. Dan heb ik in de meeste gevallen al een aimed shot van 2.5k in m'n nek. 1,5 seconde (global cooldown) krijg ik een 1.5k multi-shot in m'n arse.

Gelukkig merk ik in de praktijk de Hunter iets eerder op dan na de aimed shot, want 4k life heb ik meestal niet. M'n team hamert er in WSG of AB op dat ik de healers eerst moet afmaken, maar als ik een Hunter zie, gaat die er toch echt eerst aan. 'k Heb weinig keus, anders ben ik namelijk zelf dood. Bovendien zijn Hunters toch niet de prioriteit van healers, dus burst dps ik hem wel neer. Zeker in WSG werkt dit bijna altijd.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

dus ik mag hier ook niet de links neerzetten van Joane's video's? Aangezien ze allemaal op google te vinden zijn en ik ze al mooi gerangschikt heb

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:30
PromWarMachine schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:10:
Inderdaad. Een Hunter met gelijkwaardige gear als ik als Mage mept me in 9 seconden neer. Dat lijkt veel, maar schijn bedriegt.

Als je met meer mensen tegelijk vecht, dan zie je niet altijd direct waar de Hunter staat. Ik als Mage zie de Hunter pas als ik damage vang. Dan heb ik in de meeste gevallen al een aimed shot van 2.5k in m'n nek. 1,5 seconde (global cooldown) krijg ik een 1.5k multi-shot in m'n arse.

Gelukkig merk ik in de praktijk de Hunter iets eerder op dan na de aimed shot, want 4k life heb ik meestal niet. M'n team hamert er in WSG of AB op dat ik de healers eerst moet afmaken, maar als ik een Hunter zie, gaat die er toch echt eerst aan. 'k Heb weinig keus, anders ben ik namelijk zelf dood. Bovendien zijn Hunters toch niet de prioriteit van healers, dus burst dps ik hem wel neer. Zeker in WSG werkt dit bijna altijd.
L2spec frost : P

Toep aanklikken, elemental casten, en in ijsblokje zitten :P

m'n elemental gooit dan frost boltjes van iets over de 600, zelf al crits gezien van 900 + \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Qck

Bazinga

ImdaMned schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:17:
[...]
L2spec frost : P
Toep aanklikken, elemental casten, en in ijsblokje zitten :P
m'n elemental gooid dan frost boltjes van iets over de 600, zelf al crits gezien van 900 + \o/
Silencing shot, elemental dood. En je bent weer terug bij af. :P

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 08:29
Mja, afgelopen weekend ook een shitload aan PvP gedaan en ook een GM wapen gescoord (healing mace). Dat het nu makkelijker is, a la... maar dat het zó makkelijk is, vind ik toch wel een beetje lame. Ik zie gewoon warriors in greenies rondlopen met de epic FM shoulders. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Leuke aan de nieuwe patch is dat world PvP bij ons weer totaal tot leven gekomen is. SS - TM raids, XR raids, UC/TB raids, etc. Nadeel is dat van 't weekend heel XR uitgemoord was, een vriendin wilde op haar horde wat quests inleveren en dat ging dus nogal moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ik ben als Shadow Priest nog niet geheel gelukkig met de nieuwe talenten.
Afgelopen weekend veel gespeeld, en ik kan alleen maar de conclusie trekken dat ik er kwa DPS op achteruit ben gegaan.
Waar ik voorheen met gemak +1000dmg deed, kom ik nu met pijn en moeite af en toe net boven de 900.
Even grinden zit er niet lekker in, ik ben na twee, drie mobs door mijn mana heen.

En niet meteen lopen zeuren: neem dan Holy specced. Ik ben geheel bewust Shadow specced en zal dat voorlopig nog blijven (ben lvl 53 momenteel).

Meer mensen ervaringen (positief/negatief) met de nieuwe shadow builds?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

hoe heet die mod waarbij je allemaal kleine buttons ziet voor, say, yell, guild, etc
heb al even gezocht met google maar kan niks vinden

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Snuffel schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:42:
Afgelopen weekend veel gespeeld, en ik kan alleen maar de conclusie trekken dat ik er kwa DPS op achteruit ben gegaan.
Waar ik voorheen met gemak +1000dmg deed, kom ik nu met pijn en moeite af en toe net boven de 900.
Even grinden zit er niet lekker in, ik ben na twee, drie mobs door mijn mana heen.

En niet meteen lopen zeuren: neem dan Holy specced. Ik ben geheel bewust Shadow specced en zal dat voorlopig nog blijven (ben lvl 53 momenteel).

dan doe je iets fout. Shadowpriests zijn ZO sterk geworden. Als warrior ben ik blij als ik d'r ook mar 1 HP vanaf krijg.

Ik heb ooit een keer een duel gewonnen. Dat was door een charge, reclessnes last stand lifegiving gem te gebruiken maar anders kom ik echt d'r niet doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Laatst online: 27-08 20:56
Snuffel schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:42:

Van de week ubrs gedaan met wat alts, Ik als paladin (3x tier 1 en wat zg spul) geheald samen met een druid die ook 2e tank was. De shadowpriest zorgde er met zn vamp. embrace (dit is toch de group healing) voor dat ik het vrij goed kon healen, de mana regen voor de rest van zijn groep was ook heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik vind eerlijk gezegd ook dat PvP rewards te makkelijk te verkrijgen zijn. Ik ben als absolute PvP noep nu toch best vaak aan het pvpen. Het pvpen is niet meer weggelegd voro de diehard no-life rank 11+ mensen, maar voor iedereen. En dat is echt een ontzettende verbetering en boost voor het PvP. Toch blijven items te makkelijk haalbaar imho. Ik zit dan toevallig in een guild dat BWL farmed en in andere instances ook best progress maakt. Maar de meeste 60s zitten niet in deze positie. Dan is een beetje pvpen al snel makkelijker om aan goede gear te komen. Daardoor missen veel mensen toch wel de raid ervaring die ik zelf erg veel vind toevoegen aan wow. Ook de leercurve gaat verloren, ze zullen misschien wel de gear hebben voor bijvoorbeeld een AQ40 guild, maar de skills om als 40 mans team samen te werken is er dan niet.

Ik vroeg gister aan een greenie mage met epic GM shoulders wat zn volgende item zou worden... Hij vertelde dat hij vrijdag 60 was gedinged en ging gewoon voor de hele set. Niks baron scholo etc en daarna ZG, AQ, MC, BWL grinden voor vergelijkbare tot betere gear.
Hij had in 1,5 dag al de shoulders. Over een week heeft deze kerel 4 a 5 epic items.. van ongeveer tier 2 sterkte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:52:

Druids zou niet zo'n probleem voor je moeten zijn, ik word als druid juist vaak door hunters aangepakt. Gebruik gewoon scare beast als we in form zijn, en zorg dat we niet kunnen healen. Tevens ben je lv38, op dat level hebben we nog geen dire bear form en zou het dus niet zo moeilijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

hulkie schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:49:
Hij had in 1,5 dag al de shoulders. Over een week heeft deze kerel 4 a 5 epic items.. van ongeveer tier 2 sterkte....
En over 5 weken is al die gear weer ge-vendored, ik vind het prima zoals ze het nu gedaan hebben met die PvP rewards zo vlak voor TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

hulkie schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:49:
Ik vroeg gister aan een greenie mage met epic GM shoulders wat zn volgende item zou worden... Hij vertelde dat hij vrijdag 60 was gedinged en ging gewoon voor de hele set. Niks baron scholo etc en daarna ZG, AQ, MC, BWL grinden voor vergelijkbare tot betere gear.
ach tis gewoon makkelijk nu en als je er tijd insteekt heb je gewoon goeie gear om straks TBC mee te beginnen. Snap niet waarom er nu zoveel mensen aan het zeuren zijn over hoe makkelijk het nu te krijgen is blablabla......
Het enige jammere eraan vind ik dat de raids eronder gaan lijden mja nog een maandje en dan zien we wel verder.

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Kevinp schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:45:
[...]

dan doe je iets fout. Shadowpriests zijn ZO sterk geworden. Als warrior ben ik blij als ik d'r ook mar 1 HP vanaf krijg.

Ik heb ooit een keer een duel gewonnen. Dat was door een charge, reclessnes last stand lifegiving gem te gebruiken maar anders kom ik echt d'r niet doorheen.
Dan ben ik benieuwd wat ik verkeerd doe :)
Ik ben overigens niet PvP gespecced, maar ben echt gericht op grinden.
Dus mensen met een mooie build: graag!! Ik wil alles weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Het makkelijk behalen van Marshall gear is Blizzards manier om de epics in de 'uitverkoop' te gooien. Ok, je zult erwel nog voor moeten spelen, maar het is idd een stuk gemakkelijker geworden. Maar de BC is nog maar een dikke maand verwijderd van ons. En de meesten van ons weten dan ook dat onze epics op lvl 60 dan mooie start gear is, maar binnen 4-5 levels waardeloos zijn. Dus logische uitverkoop, aangezien in de BC zelfs green items beter zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:30
Gennis schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:34:
[...]

Silencing shot, elemental dood. En je bent weer terug bij af. :P
of banish (ziet dat je lock bent) maar beiden is tot nu toe 0 x gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik whine er niet echt over, ik merk alleen op dat het wel erg makkelijk gaat allemaal. Ik ben zelf absoluut een pve'er. Toch ben ik op mijn rogueje steeds meer aan het pvpen. Dat zegt toch wel wat. In raids kan ik niet tegen andere rogues opboksen met mijn DKP, op mijn priest wel. Nu vind ik raiden op een ander char voor de afwisseling leuk, en neem ik het char mee dat het meeste toevoegd op de raid voor dat moment. Toch is er minder insentive voor me om met mn rogue te raiden als ik items ook relatief makkelijk kan krijgen door af en toe een paar uurtjes te pvpen.
Het komt mij dus best goed uit, don't get me wrong... Maar inderdaad raids kunnen er wel onder gaan lijden, in ons geval zie je dat aan de 20 men en MC raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 20:34

Paladin

Play Ball!

Wat mij trouwens opvalt in AB (dat heb ik dit weekend voornamelijk gespeeld) is dat na de healers de warlocks er het eerst aan moeten geloven om gesloopt te worden. Is dit een nieuwe trend ofzo, want in mijn eerdere pvp encounters werd er maar weinig aandacht aan me besteed...

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Paladin schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:17:
Wat mij trouwens opvalt in AB (dat heb ik dit weekend voornamelijk gespeeld) is dat na de healers de warlocks er het eerst aan moeten geloven om gesloopt te worden. Is dit een nieuwe trend ofzo, want in mijn eerdere pvp encounters werd er maar weinig aandacht aan me besteed...
Ik sta vaak te defenden met een Shaman maatje van me, en ze pakken altijd mij eerst. (wat dus niet lukt omdat ik continu heals krijg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Laatst online: 10:29
zwAf schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:09:
[...]

Ik heb em gekregen :*
in een rarretje ;o
//edit: maar idd, daar zullen we het maar niet over hebben xD
Die heb je ook maar van mij. :P

Gisteren even van begin 46 tot 48 geleveld. Voor TBC moet ik nog wel de 60 halen hopelijk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Modbreak:Check je mail :Y)

[ Voor 79% gewijzigd door Crash op 11-12-2006 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Laatst online: 24-09 15:25

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Paladin schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:17:
Misschien heeft die uber-pet er iets mee te maken :D

moet zeggen dat ik als (frost mage) toch aardig kan uitleven in pvp, maar tegen hunters...ik heb nog geen goede tactiek gevonden om die makkelijk omver te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Laatst online: 10:29
Modbreak:Check je mail :Y)

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 11-12-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

jammer genoeg maakt dat het aantal healers nog veel kleiner, wat mij wel in een prima positie brengt ;) Over het algemeen zijn de pvp rewards voor healers niet zo best, de offhand is nog wel oke (AV offhand heeft echter mijn voorkeur) maar voor de rest is het maar magertjes..

Wat je dus ziet is dat teams met tier x gear en een healer per groep vaak in het begin de battle kunnen beslissen, tegenover full pvp geared mensen die vaak een zwakkere healer (of geen !) mee hebben en het puur op stamina en rambo-stijl proberen af te maken...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
KeeZ schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:38:
jammer genoeg maakt dat het aantal healers nog veel kleiner, wat mij wel in een prima positie brengt ;) Over het algemeen zijn de pvp rewards voor healers niet zo best, de offhand is nog wel oke (AV offhand heeft echter mijn voorkeur) maar voor de rest is het maar magertjes..

Wat je dus ziet is dat teams met tier x gear en een healer per groep vaak in het begin de battle kunnen beslissen, tegenover full pvp geared mensen die vaak een zwakkere healer (of geen !) mee hebben en het puur op stamina en rambo-stijl proberen af te maken...
Dan moet je toch nog maar even goed kijken bij de rewards, je kan een GM 1-handed hamer halen die ontzettend goed is: Stats, + mana/5 en + 134(?) healing!

Prima award, overweeg zelfs om met mijn priest BGs in te gaan om van die eeuwige Benediction af te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
CV_SmileY schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:24:
[...]

Misschien heeft die uber-pet er iets mee te maken :D

moet zeggen dat ik als (frost mage) toch aardig kan uitleven in pvp, maar tegen hunters...ik heb nog geen goede tactiek gevonden om die makkelijk omver te krijgen.
Heh, over die Uber pet gesproken. Van de week voor de lol met me infernal door SW gelopen, kwam ik een andere lock tegen met een felguard, zegt een omstander 'huh lijkt me interresant om die 2 tegen mekaar te zien vechten'

Dus we lieten Felguard tegen Infernal knokken, en mijn infernal won toch nog van 'm, maar echt heel nipt, dat geeft dus wel aan hoe uber sterk die felguard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Punica- schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:57:
[...]

Heh, over die Uber pet gesproken. Van de week voor de lol met me infernal door SW gelopen, kwam ik een andere lock tegen met een felguard, zegt een omstander 'huh lijkt me interresant om die 2 tegen mekaar te zien vechten'

Dus we lieten Felguard tegen Infernal knokken, en mijn infernal won toch nog van 'm, maar echt heel nipt, dat geeft dus wel aan hoe uber sterk die felguard is.
mja, ff een banishje erop en je hebt nergens last van :P
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!