Nah laat ik het zo zeggen: het tafelmodel mag wel groot zijn (ze komen niet letterlijk op mijn schap te staan, maar aan beugels te hangen) maar ik vind van die staanders zo ontzettend lelijk, en daarnaast onhandig omdat ik ze aan mijn muur wil hangen en niet naast mijn tv wil zetten.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:10:
Ik lees dat je eigenlijk echt op zoek bent naar kleine speakers maar als ik naar je muziekkeuze kijk dan moeten ze wel kunnen knallen in het laag. Helaas gaat dat niet samen. Mijn Aurum cantus zijn monitoren, maar niet zo klein en toch te zwaar om even ergens op een planke weg te duwen zeker ook aangezien de basreflexpoort aan de achterkant zit. Dus dan kom je misschien op de hele mooie BLaudio pastoral speakers die hierboven zeer mooi gefotografeerd staan. Mooie speakers, relatief goedkoop, maar gaan helaas maar tot 70 hz. En dat is wel beperkend in het laag als ik naar je muzieksmaak kijk. Dus of jou combinatie te vinden is in china is afhankelijk ban je budget. Kun je een knappe sub zetten naast die BLaudio speakers dan ben je voor relatief weinig geld de man.
Dus ze mogen best van formaat zijn, dat is het probleem niet.
Als ik de foto's van de BLaudio bekijk zijn ze relatief nog klein (op school met de draaitafel ernaast). De infinitys die ik ken (mij pa heeft ze, weet niet welk model, ze zijn +/- 10 jaar oud) dan meten die vele malen groter. Ik zou dan ook tevreden zijn met de bass die die dingen zonder sub produceren.
[ Voor 11% gewijzigd door Seesar op 24-01-2007 11:20 ]
T60P Widescreen