Ik denk niet dat iemand er bezwaar tegen heeft wanneer opa weer ON TOPIC verder gaat met zijn eigen gezever?
Net bericht van Norman gehad en hij begrijpt niet waar de schade vandaan zou kunnen komen, hij heeft immers zelf het item verpakt en verstuurd, laatste check bij de douane te Hong Kong.
Voor zover hij weet is dit het enige model van de Classic en bestaat er geen "Europees" model.
Wanneer ik op de achterkant van de Classic 6.10 kijk dan is 'ie goed voor 220 V, er staat dus geen plaatje op met 220-230V, dus toch geproduceerd voor de lokale markt?
Wat staat er bij jou op de achterkant MGSNK?, ben nieuwsgierig.
Norman bied 50 US$ discount aan op de volgende aankoop of een mooie set zilveren interconnects wanneer ik de transportkosten betaal, later zelfs een mailtje waarin hij schrijft dat hij op zoek wil gaan naar een nieuw omhulsel voor mijn Classic 6.10.
Allemaal leuk, lief, aardig en goed bedoeld maar ik zit er zelfs over te denken om mijn 6.10 niet eens te houden, wel op geluidskwaliteit te controleren en te verkopen aan een iemand die minder kritisch is voor wat betreft de buitenkant van de versterker.
Mocht het ooit eens tot een powerbuy of inkoopactie komen (bij een andere leverancier) bv. Ornec dan denk ik wel mee te zullen doen....wanneer ik zeker weet dat het hier een model betreft gemaakt en bestemd voor de Westerse markt.
Heb ondertussen ook bij Pacific Audio naar de prijs voor een door hun te leveren Classic 6.10 geinformeerd.