Ik wil niet per se een "vrije" maar ik mag gewoon de setting die ubuntu heeft en veranderingen zoals Unity en het gedoe omtrend Mir niet. Heeft eigenlijk niets met het "vrije" te maken. Als bepaald drivers alleen non-free zijn dan heb ik daar geen problemen mee zolang het maar werkt, liever niet natuurlijk maar dat hap ik nog. Ik gebruik namelijk ook windows, ook niet echt heel "vrij". Maar als ik dan toch Linux ga dan wil ik niet Ubuntu, misschien heb ik er een verkeerd idee van maar de keuze is toch reuze, er zit vast wel wat bij voor dit geval.
Hmm denk niet dat trisquel verder wat is voor mij. Tot nu toe lijkt Manjaro LXQT of XFCE me wel wat, net wat simpeler op te zetten dan arch maar toch de flexibiliteit van arch, ook wel fijn en zolang ik vertel dat ie niet te gretig moet updaten ben ik niet zo bang voor "breaking changes".
Hmm denk niet dat trisquel verder wat is voor mij. Tot nu toe lijkt Manjaro LXQT of XFCE me wel wat, net wat simpeler op te zetten dan arch maar toch de flexibiliteit van arch, ook wel fijn en zolang ik vertel dat ie niet te gretig moet updaten ben ik niet zo bang voor "breaking changes".
Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)