Deze pech had ik dus exact. Ik heb mazzel dat ik "maar" juist die post aan het schrijven was en m'n browser zo lief was om na een reboot die tekst niet kwijt te zijn, maar je zult een belangrijk document aan het schrijven zijn. Ik ben benieuwd hoe Windows 8(.1) hiermee om gaat want ik krijg nou heel erg sterk de neiging om Windows 7 te ditchen. En dat terwijl ik op de meeste punten wel een mooi OS vind, als je de limitaties even vergeet.Hero of Time schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:47:
[...]
en met een beetje pech activeert de spatiebalk de herstart knop en ben je alles kwijt.
Wat zou, afgezien van de packagemanager, nou eigenlijk het verschil zijn (ik heb geen ervaring met Fedora)? Als het goed is kun je je Debianinstallatie hetzelfde inrichten, maar heb je een packagemanager die, afgaand op je beschrijving, een stuk fijner werkt.Ik ga iig de Fedora VM op m'n PC herinstalleren met F20 en kijk dat een tijdje aan. Voor mij valt of staat een distro ook met de package manager en het overzicht dat ik eruit kan krijgen. Yum is niet zoals aptitude, waarbij je een mooie curses interface beschikbaar hebt om packages te managen en direct de gevolgen kan zien mbt dependencies. Dat vind ik nog het mooiste van de Debian package management. Yum doet dat aan het eind pas, waardoor je maar moet gokken of dat wat je wilt ook gebeurt.
Saved by the buoyancy of citrus