Ik kan je persoonlijk de de 8PD 006 354-011van Hella aanraden. Deze kan hoek-metingen uitvoeren en vervroeging/vertraging. Ik weet zo even niet meer wat het originele merk is, want het is een re-brand uitgebracht door Hella. Hij is verkrijgbaar bij de betere automaterialen handel (zoals Brezan).teacher schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:16:
ff wat anders...
Ben op zoek naar een stroboscoop om ontstekingen af te stellen. Maarrr... Hij moet ook dwell hoeken kunnen meten, en vervroegingen / vertragingen.
Ik kom uit de de innova / equus 5568. Weet iemand waar die dingen fatsoenlijk te krijgen zijn in Nederland? Of, een vergelijkbaar model wellicht?
Wat betreft Knippex, wat een super tangen. 5 installatie draden (3x 1,5mm2 en 2x 0,75mm2 masieve kern) in 1 keer doorknippen is geen probleem voor een kniptang van Knippex. En met een combinatietang kan je ook met gemak meerdere draden doorknippen. De bekken van die tangen zijn zo onwijs hard en goed geslepen... ik zou niks anders meer willen.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier