Disco Stu ftw!
LOLz...
Hier nog een keertje een stretched Hummer, die bij mij op het werk langskwam in verband met een Award Program.
...:::everybeat.nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Disco Stu ftw!
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Je moet het misschien maar eens vervangen doorAint no substitute fo' cubic inches
Aint no substitute fo' 30 inches
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Ben het met je eens, als je zo'n ding hebt, moet je er minimaal een keer per week mee door de drek.Hydraulik-Phunk schreef op zondag 29 juli 2007 @ 03:20:
Zolang die dingen in een stad rondrijden vind ik 't echt dikke schijtdingen, vooral als limo's..
OF 30" onder zo'n ding flikkeren, óf door de fkn drek ermee.
Maar niet half zoetsappig B-celebrity's vervoeren (naar feestjes waar werknemers bewust lachen om hun manager) door straten waar zo'n ding eigenlijk niet doorheen kan.
Tja.. En dan te bedenken dat die H2 eigenlijk een omgebouwde Tahoe schijnt te zijn?Knightwolf schreef op zondag 29 juli 2007 @ 14:53:
Die standaard zooi onder een Hummer is idd niks... En gezien de H2 toch een P1MP bak is gooi er dan ook echte chromies onder
[ Voor 40% gewijzigd door Ad de Jong op 29-07-2007 17:06 ]
Idd zijn het showplaten , al had ik vroeger een setje California plates waarvan de registratie nog geldig wasKnightwolf schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 19:18:
Gaaf, alleen zijn dat dus wel showplaten die hier niet geldig zijn denk ik?
theBandit schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 08:27:
Komt goed, sparen ging de laatste tijd door tegenvallers minder
Maar dan nog, ik wil een TA in (redelijk) goede staat en dan zit je al snel tussen de 10&15.
En dat heb ik nog niet zo snel bij elkaar.
Ik heb geduld (nog wel tenminste) en er zijn nog meer dingen waar ik iets aan uit wil geven.
De TA staat hoog op de verlanglijst maar ik heb meer hobby's.
Maar komen doet hij er.......das een ding wat zeker is, heb alleen de termijn Prioriteitbij moeten stellen.
Mjam, die 2 mat zwarte strepen om die kont doen iets leuks vermoedenKnightwolf schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:45:
Owja, gisteren gespot op een bedrijventerrein bij Tilburg
[afbeelding]
[afbeelding]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Lijkt een beetje op die '69 Plymouth Roadrunner die ook in de serie Jericho gebruikt wordt.Knightwolf schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:45:
Owja, gisteren gespot op een bedrijventerrein bij Tilburg
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 03:07 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Knightwolf op 03-08-2007 01:17 ]
w00t! vette shit!
Verwijderd
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
*empty*
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Ad de Jong op 07-08-2007 13:21 ]
Jups... Die doen net afbreuk.theBandit schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:52:
Mooie Challenger, alleen die wielen....................![]()
Iets hoger op zijn poten en hij ziet er een heel stuk beter uit.
[..]
[ Voor 73% gewijzigd door Bestla op 08-08-2007 15:51 ]
[ Voor 14% gewijzigd door maarud op 08-08-2007 15:47 ]
Tjiiiiips.... Dat is wel een mooi iets om te horen over die F-250.maarud schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:44:
Ben er net achter gekomen dat de invoerrechten van een Ford F-250 maar 10% zijn![]()
En omdat de GVWR >3500kg is is het een vrachtwagen dus maar 20E in de maand wegenbelasting moehahahaha
offtopic:
nu de brandstofkosten nog laag houden
tering die hummer met die ubervelgen en bandjes van 2 cm dik is zooo lelijk
Verwijderd
Mhehe .. die laatste zin bevalt me primaJim Ingles (Jingles) was er achter gekomen dat de prototype C4 veel later zichtbaar was voor de radar dan een "gewone" auto. Het Corvette ingenieurs team was destijds bij Grumman om daar de eerste Gray-I te gebruiken om crashtests te simuleren. Het Corvette team ging ervan uit dat dit een resultaat was van het feit dat de Corvette van Polyester was. Toen men dit bij Grumman vernam is men dat verder gaan onderzoeken. Overigens is het digitale dashboard het resultaat van wat het Corvette ingenieurs team in de F14-Tomcat cockpit had gezien. Dat dashboard is overigens onder druk van de toenmalige pers veranderd in de "oude" metertjes.
Maar de C4 als begin van het stealth programma? Overigens heeft men destijds geconstateerd dat de raditator en de Airco ondensor de grootste reflector bleken te zijn. Het Corvette ingenieurs team heeft vervolgens zo veel mogelijk rechte hoeken proberen te voorkomen om de "rijders" van dienst te zijn
Fire AmVerwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 02:41:
Wat klopt hier niet?
[afbeelding]
[afbeelding]
Op foto 2 is die fricandel links van de camaro/bird/am weg gesoept???Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 02:41:
Wat klopt hier niet?
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij zie je op foto 1 iemand in dat geval stappen. Alleen verstopt ie zich achter de deurstijl. Hij wil niet herkend wordentheBandit schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 17:08:
[...]
Op foto 2 is die fricandel links van de camaro/bird/am weg gesoept???
[ Voor 5% gewijzigd door Duesenberg J op 12-08-2007 17:29 ]
[ Voor 22% gewijzigd door rimpeldinky op 13-08-2007 01:17 ]
*burp*
[ Voor 9% gewijzigd door Knightwolf op 14-08-2007 13:04 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Fire69 op 14-08-2007 14:08 ]
[ Voor 97% gewijzigd door maarud op 14-08-2007 16:04 ]
Verwijderd
K dan. Thanx! Moet zeggen dat die bakken toch ook wel iets hebben....Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:43:
Mercury Cougar.
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 02:32:
Ja. Als iemand zegt dat ie en Cougar heeft hoop ik steeds dat ie niet met een Fordje aan komt zetten.
En als iemand zegt dat ie een XR7 heeft hoop ik dat het geen verspreking is.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ja, met een 0 erachter zou het zelfs nog een normale prijs zijnWom schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 21:36:
Wat is het addertje, die prijs is toch wel aan de erg lage kant?
http://www.marktplaats.nl...%26fta_ind%3D1%26xref%3D1
Verwijderd
Dit was van vóór de crash?Wom schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 21:36:
Wat is het addertje, die prijs is toch wel aan de erg lage kant?
http://www.marktplaats.nl...%26fta_ind%3D1%26xref%3D1
Standaard scam dusHello,
I`m from Romania and the car is located here.
The price for this car is 4500 Euro.In this price are included the delivery taxes.
The deal work in this way:
- you will send me your name and adress;
- i will make a sales contract with you where will be writed the buyer details,the seller details, the car details and the way of the transaction.
- I put my signature on the sales contract and i will send it to you with my ID;
- after you will receive the sales contract and my ID you will start the payment through Western Union on my name and adress;
- after the payment is sent i will send you the car and you will receive it in maxim 48 hours.
I will wait for your name and adress so i can make the sales contract and we can start the deal!
Best regards and have a nice day!
Verwijderd
Op AAP ook altheBandit schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 22:13:
Op A.A.P. hebben ze er niet veel vertrouwen in.
Klik hier
[ Voor 7% gewijzigd door Knightwolf op 17-08-2007 13:09 ]
Waarom mag je niet vertellen hoe en wat?Hydraulik-Phunk schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:58:
Gister bij iemand geweest met één van de beste lowriders van Europa (niet uit NL), ik heb beloofd niet te zeggen hoe en wat, maar.. Ongelooflijk zeg, de details, de installatie, de paintjob. Fuckin' sick gewoon, impressive.
't Virus is nog wat meer aangewakkerd
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Blue Diamond?Hydraulik-Phunk schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:58:
Gister bij iemand geweest met één van de beste lowriders van Europa (niet uit NL), ik heb beloofd niet te zeggen hoe en wat, maar.. Ongelooflijk zeg, de details, de installatie, de paintjob. Fuckin' sick gewoon, impressive.
't Virus is nog wat meer aangewakkerd
Ik heb hem gemaild, en gezegt dat hij hem kom opsturen met een nep nummer erbij enzo. Kijken of hij reageert.theBandit schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 22:13:
Op A.A.P. hebben ze er niet veel vertrouwen in.
Klik hier
LoLz....FiXeR.nl schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:06:
[...]
Ik heb hem gemaild, en gezegt dat hij hem kom opsturen met een nep nummer erbij enzo. Kijken of hij reageert.
[ Voor 42% gewijzigd door tozzke op 19-08-2007 21:35 ]
Nice!Hydraulik-Phunk schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:41:
Iemand nog naar Assen geweest vandaag ?
[..]
Daarnaast erg veel leuks gezien bij de uitgang, vrij veel bekenden, o.a. iemand met een 700 pk 427 cu + NOS Camaro die ff een hele dikke burnout trok
DAMN! Je zou bijna gaan schreeuwen, this thread is worthless without pics and vids!Hydraulik-Phunk schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:06:
Hoorde dat 'ie tijdens de shootout praktisch de hele baan burnouts trok
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq