Woei, vandaag eindelijk de verzekering helemaal goed rond (konden ze zaterdag nog niet definitief doen, moest op een werkdag..

), dus vandaag rond gereden met vrienden

Heerlijk rijden met 3 man op de voorbank en 4 man achterin

En het zit niet eens krap

En het manoeuvreren door kleine straatjes en parkeerplaatsen is ook geniaal met die stuurbekrachtiging, en het trekt lekker wat bekijks
Wel nog wat mankementen ontdekt in de tussentijd... D'r zit af en toe een raar soort tik bij de linker achterkant, net alsof je over naden in het asfalt rijdt, niet echt rlx... Vriend van me dacht misschien aan een kapotte lager ofzo? Toch eens naar (laten) kijken, want dat zit me niet helemaal lekker eigenlijk...
Verder van de week ook de bedrading eens checken, want af en toe deed ie nogal raar, eerst deed de binnenverlichting het ff niet, na een tijdje weer wel, maar nu doet het grootlicht het weer niet... Maar dat is opzich ook niet zo vreemd als je de kabelspaghetti ziet onder het dashboard
En vanmiddag ook eens een paar liter benzine erin gegooid om eens te kijken hoe ie daarop rijdt (toch wat extra vermogen

) maar dat doet ie nog niet helemaal vlekkeloos. Een paar keer deed ie het, maar als ik wat gas inhield sloeg ie weer af. Maar wie weet hoelang ie niet meer op benzine heeft gereden, dus niet zo vreemd misschien... Zit alleen nu achteraf te denken of ik dat beter maar niet had kunnen doen, want wie weet wat voor ranzige zooi er allemaal in die tank zit.. misschien beter eerst schoon kunnen maken.