Zaterdag hadden we met F-Body.NL een Auto-X meeting op het Midland circuit bij Lelystad. Er waren ook non-Fbodies bij (zelfs non-Amerikanen). Ik heb maar weinig pics/filmpjes gemaakt, maar hier een greep uit het assortiment Amerikanen 

We deden Slalomrace (behendigheid), Sprintrace (dragstrip) en Circuitrace.
Ik vond de 1970 Plymouth Barracuda in dragster-uitvoering verreweg het bruutste. Wat een geluid
. Maar wat moet een dragster op een behendigheidsparcours zou je zeggen?? Nouja, LOL maken natuurlijk!!!
En het verbaasde me nog behoorlijk hoe makkelijk en snel hij de bochten nam. Het was wel zo, hij hoefde maar naar het gaspedaal te KIJKEN en de kont wilde al om
maar dat is juist de lol! De sprintjes heeftie volgens mij allemaal gewonnen... op z'n sloffen
Ik heb ook nog naast hem gestaan, dat was echt humor 
Enige dat ik jammer vond is dat die kerel van die grijze Corvette C5 Convertible niet kon rijden. Zo vaak als hij lomp, hard en ongecontroleerd achterstevoren kwam te staan, damn. Veel spectakel natuurlijk
maar meerdere maningen om rustiger aan te doen heeftie genegeerd. Niet echt fijn dus.

We deden Slalomrace (behendigheid), Sprintrace (dragstrip) en Circuitrace.
Ik vond de 1970 Plymouth Barracuda in dragster-uitvoering verreweg het bruutste. Wat een geluid

Enige dat ik jammer vond is dat die kerel van die grijze Corvette C5 Convertible niet kon rijden. Zo vaak als hij lomp, hard en ongecontroleerd achterstevoren kwam te staan, damn. Veel spectakel natuurlijk
[ Voor 6% gewijzigd door Knightwolf op 03-09-2007 01:52 ]