Alles wat rijdt, from the USA.. deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.258 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:02

Bestla

Kvinne

theBandit schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:00:
Nop, valt me op dat je de laatste tijd meer Fbodies ziet dan voorheen lijkt wel.\
Alleen een "Bandit" zie je bijna niet.....
Die uit DB is ook al weer verkocht :(
Staan in Schijndel nog ergens 2 zwarte TA's waarvan er 1 al jaren binnen staat (van horen zeggen, en dat schijnt een "Bandit"te zijn)
Toen ik nog geen Firebird had, leek het zo dat er ook weinig Firebirds waren. Nu ik er 1 heb sterft het er van die dingen. Gelukkig is de mijne 1 van de 629 .(Er zijn er 629 gebouwd in 1971 in mijn uitvoering. tw een Formula 455)

Rijd ik toch in een zeldzaamheid zonder 'op te vallen' ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Bestla op 08-05-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:02
Nee echt, deze keer waren er veel meer Fbodies dan anders. Ik om al 2,5 jaar op de SNC en let er altijd al op, maar de F-bodie's zijn er nooit zoveel. Daarom viel het nou juist zo erg op. Ook waren er dit keer relatief veel Dodge Chargers :9
Woei! *O*

[ Voor 24% gewijzigd door Knightwolf op 08-05-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
theBandit schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:09:
Mooiste toch weer in het midden he ;)
[afbeelding]
BTW, goeie foto ja, staat vol met F-bodie's !! :D

Links de achterkant van een 1st gen Camaro, in het midden twee 2nd-gen TransAm's en rechts mijn 3rd-gen T/A 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Knightwolf schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:54:
Nee echt, deze keer waren er veel meer Fbodies dan anders. Ik om al 2,5 jaar op de SNC en let er altijd al op, maar de F-bodie's zijn er nooit zoveel. Daarom viel het nou juist zo erg op. Ook waren er dit keer relatief veel Dodge Chargers :9

[...]

Woei! *O*
Als ze tenminste niets meer te zeiken vinden bij de herkeuring(3 punten) @ de RDW

btw, het eerste ritje naar de RDW was wel een hele ervaring na 4 jaar werk *O* Wat rijd het fantastisch :Y

Veel bekijks, zelfs zo erg dat er bijna een kop staart botsing plaatsvond >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Bestla op 08-05-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:00

_Ernst_

Mark It Zero!

* _Ernst_ baalt nog steeds een beetje...
Zat zondagavond een beetje op marktplaats rond te kijken, valt m'n oog ineens op een Impala. Advertentie was een half uur geleden geplaatst ofzo; mat zwarte Chevrolet Impala 1974 voor 1650 euro? :? wtf, apk tot april 2008 (geen extreme roestbak lijkt me dus?), en zag er op het eerste gezicht goed uit op de foto's (geen dikke schadebak ofzo). Ff een vriend gebeld wanneer hij tijd zou hebben om te gaan kijken, even later refresh ik nog ff de advertentie om te gaan bellen, is ie weg :/
Nu hou ik me maar voor dat het echt niks was (kan bijna niet voor dat geld), maar dan nog blijft het jammer... was misschien de kans geweest om een mooie bak te kopen met mijn krappe budget :)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Misschien een 'tikfout' en bedoelde de verkoper 11650 euro ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Bestla schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:18:
Misschien een 'tikfout' en bedoelde de verkoper 11650 euro ofzo
Dacht ik ook, maar dan zou ie het toch veranderd hebben, of de advertentie terug geplaats hebben? Maargoed, ik zoek rustig verder naar iets leuks :P

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Reken met een APK tot 2008 echt niet op een roestvrije auto, integendeel.

Waar stond ie te koop ?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

+ Matzwart is een prima kleur om plamuurplekken ' weg te werken ' :Y)

Tip : neem een magneet mee ( hoeft geen beresterke te zijn, een zwakke is beter ), en ga daarmee langs de hele auto. Is iets niet magnetisch --> dik plamuur en/of poly spul.

Ik heb rare dingen gezien, tot aan krantenpapier aan toe >:)

[ Voor 25% gewijzigd door Bestla op 08-05-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:32

BrZ

Ik wil ook een amerikaan, en ik weet eindelijk wat ik wil... maar ik moet nog bijna 2 jaar wachten... :D

Wil namelijk een Chevrolet K30, maar de motorrijtuigenbelasting van die bakken is echt te veel (okok, is te verwachten met een bak van 2560 kg ;)). Maar begin 2009 zullen de 1e 25 jaar oud zijn, en dan worden ze opeens heel goed betaalbaar :P

Nog even geduld hebben dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
K30's in goeie staat zie je ook weinig in NL (heb ik ook nog een poosje naar gekeken), is een W200 niks voor je ?
Of nog beter, een eind jaren 60/70 C10 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

BrZ schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:51:
Ik wil ook een amerikaan, en ik weet eindelijk wat ik wil... maar ik moet nog bijna 2 jaar wachten... :D

Wil namelijk een Chevrolet K30, maar de motorrijtuigenbelasting van die bakken is echt te veel (okok, is te verwachten met een bak van 2560 kg ;)). Maar begin 2009 zullen de 1e 25 jaar oud zijn, en dan worden ze opeens heel goed betaalbaar :P

Nog even geduld hebben dus ;)
1 jaar voordat ze belastingvrij worden zijn de prijzen ongeveer op z'n laagst. Kwestie van stallingsruimte hebben, kopen, schorsen en opknappen. Op z'n 25e verjaardag cruisen en heb je een leuke brief gehad van de RDW waarin gezegd wordt dat je niet meer belastingplichtig bent. Indien u hiertegen bezwaar wenst te ma...... Yeah right :o :Y

Als ze al belastingvrij zijn , zijn de prijzen opeens veel hoger :Y

[ Voor 4% gewijzigd door Bestla op 08-05-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

W200 is ook erg leuk, maar heeft 1 groot nadeel: het verbruik. Gemiddeld 1:3/4 met benzine zie ik niet echt zitten, alhoewel het met gas nog enigzins te doen kan zijn.
maar gas is om op te koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Als hij voor dagelijks gebruik is, zou ik ook gas nemen.

In mijn geval niet , want ik gebruik hem straks alleen maar 2 dagen in de week voor 20km retour werk. 3 dagen met de Golf als mijn vrouw die niet nodig heeft. Of als ik zin heb om met de Bird te gaan rijden :Y
Maar ja alles staat en valt met de inhoud van de geldbuidel. ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Bestla op 08-05-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Wordt geen daily driver ;)

Alvast kopen en schorsen zat ik ook al aan te denken, maar ik heb geen stallingsruimte ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Zolang het van de openbare weg af is, mag het. Het hoeft niet perse overdekt te zijn.

bv Eigen oprit van huis, en zet hem onder een hoes.

[ Voor 26% gewijzigd door Bestla op 08-05-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Serieus, gas is echt niet om te koken.

Noem me 1 reden waarom je niet op gas zou rijden, afgezien van je credibility bij van die simpele hillbilly's die zoveel mogelijk cliché's aanhalen op meetings.

Ik vind het zo raar dat als je jezelf scheel betaalt aan benzine hardcore is, maar wel wacht tot 'ie belastingvrij is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:32:
Ik vind het zo raar dat als je jezelf scheel betaalt aan benzine hardcore is, maar wel wacht tot 'ie belastingvrij is 8)7
K30 op diesel! ;)

Maar eigenlijk heb ik geen problemen met gas hoor, en de prijs van gas maakt heel veel goed ;)

[edit]
Hmm, valt me nu pas op dat het verbruik zo'n 1:3 met gas is, en dat de brandstofkosten daarmee ongeveer gelijk zijn met m'n huidige auto 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door BrZ op 08-05-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestla schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:06:
[...]

Als ze tenminste niets meer te zeiken vinden bij de herkeuring(3 punten) @ de RDW

btw, het eerste ritje naar de RDW was wel een hele ervaring na 4 jaar werk *O* Wat rijd het fantastisch :Y

Veel bekijks, zelfs zo erg dat er bijna een kop staart botsing plaatsvond >:)
Rijdend naar de RDW? :o

Pas maar op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Ja hoe moetie er anders komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een trailer. Je mag niet ongekeurd rondrijden.

Of is dat net als bij de APK een uitzondering voor die dag? Is nogal leip als dat zomaar mag want er kan vanalles mis zijn. Remmen of zo.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:33

Destruction

(ex-)Automonteur

krijg je een tijdelijk kenteken voor afaik :)

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:46:
Op een trailer. Je mag niet ongekeurd rondrijden.

Of is dat net als bij de APK een uitzondering voor die dag? Is nogal leip als dat zomaar mag want er kan vanalles mis zijn. Remmen of zo.
Yep, even bellen met de RDW om een invoer afspraak te maken, chassis nummer doorgeven, en binnen 2 dagen heb je de eendagskenteken papieren binnen :)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Mooi is dat, kan in 2 dagen.
Nieuw kenteken aanvragen duurt 2-3 weken, tenzij je zelf naar Veendam gaat, dan heb je in 3 dagen nieuwe papieren 8)7

Bureaucratie :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Maar hoe weten ze dan dat jij verantwoord de weg op gaat? Stel je remmen werken amper, of je hebt geen verlichting, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Weten ze niet, denk dat ze 'n goeie verzekering hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleuk voor de doodgereden kinderen en hun familie ;)

Ik heb een van m'n auto's ook wel eens bijna 2 maanden na het verlopen van de APK naar de garage gereden voor keuring. Maar dat mag. Ook daarvoor is er een uitzondering. Tot 2 maanden dus. Tussen het verlopen en die rit stond ie stil op de oprit. Ook dat mag. Maar dan spreek je over een auto die pas nog gewoon een geldige APK had. En dat geeft, hoewel niet veel natuurlijk, wel enige garantie over een redelijk rijwaardige auto. Maar een wagen die al jarenlang geschorst is geweest of van de sloop vandaan komt .. sja ik vind het raar dat die zo de weg op mag voor een RDW-schouwing.

Nou valt het hier wel mee want bij de eerdere schouwing is er op die punten geen afkeur geweest, dus je kunt er best mee rijden, maar toch. Is ie de 1e keer wel op de trailer gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:30:
Weten ze niet, denk dat ze 'n goeie verzekering hebben :)
Zover ik weet moet je hem zelf verzekeren. Ik heb beide auto's onder tijdelijke dekking gehad ahv het chassis nummer bij een verzekeringsmaatschappij.

Waarbij ik het inderdaad bij 1 van de 2 meemaakte dat het gaspedaal bleef hangen :X

[ Voor 11% gewijzigd door reuzekind op 08-05-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Nu je 't zegt staat me daar ook wel wat van bij, ik weet ook niet precies hoe die regelgeving is.
Vraag me af trouwens op wat voor basis zoiets gaat, een ongekeurde auto verzekeren, lijkt me dat ze daar ook niet heel happig op zijn.

M'n Imp is ook vrijwel 2 mnd over datum.. moet 'm nog ff schorsen alvorens ik weer rij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 maanden kun je automatisch op een boete rekenen. Leuk hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Dat vind ik persoonlijk nog een ruime marge. Zeker omdat het nu allemaal gekoppeld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo is het gewoon geregeld. Je hebt je datum waarop ie gekeurd moet zijn. 2 maanden vantevoren mag je het laten doen, met dezelfde einddatum dus effectief rij je dan 14 maanden op dezelfde APK. En tot 2 maanden na dato krijg je geen boete, maar mag de auto ook niet de weg op. Na die 2 maanden is het nu dus automatisch raak ipv de steekproef in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Ik heb de auto eerst op een trailer naar de garage gebracht om alles na te laten kijken. Daarna weer op een trailer naar huis. Toen een 1 dagskenteken aangevraagd, en doorgegeven aan mijn verzekering. Hup de weg op naar de RDW. Afgekeurd op 3 punten : Geen gordels, benzinelekkage en teveel uitlaatherrie.
Vrijdag as. gaat hij op die 3 punten herkeurd worden, dus weer met een 1 dagskenteken erheen.

Gewoon op die dagen ben je verzekerd, en het is bedoeld om van en naar de RDW te rijden. Je mag dus niet nog eventjes bij je moeder op bezoek. Zo staat het op het kentekenbewijs dat het alleen voor de rit van en naar de RDW is.

Oja, ff wat leuks bij de eerste keuring. Het chassisnummer klopte niet in hun systeem, en dus ook niet op het kentekenbewijs. Er stond XXXXXX111xx. Maar op het plaatje achter de ruit en op de chassisbalk stond dit :XXXXXX1111xx
Ik heb toen gezegd : Wat geloof je eerder, Nummers in metaal of digitaal?
Hij werd stil en begon het keuringsrapport te schrijven. Toen ik dat in handen kreeg stonden daar wel opeens 1111xx 8)7

Duidelijk een gevalletje maandagochtend moeheid in 1971 :Y

[ Voor 26% gewijzigd door Bestla op 09-05-2007 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook op je rit náár de RDW kun je iemand doodrijden omdat je wagen ondeugdelijk is.

Vraag ik me toch af .. wat zijn de criteria om zo'n 1-dags kenteken te krijgen? Kijk, als daar een soort van APK-gelijke verklaring voor verplicht is, kun je stellen dat je auto iig wegwaardig is. Maar als Pietje een wagen in z'n schuur kan bouwen en dan met een telefoontje voor elkaar kan krijgen dat ie er 1 dag de weg mee op mag, dan vind ik dat bezopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Dat is inderdaad krom, je hebt geen apk verklaring of iets dergelijks nodig. Daarom heb ik zelf voor de zekerheid gekozen om alles na te laten kijken bij een garage.
Wat betreft Pietje: Iemand die zelf een auto bouwt moet met regelmaat naar de RDW om eerst aan de hand van tekeningen en berekeningen aan te geven wat zijn plannen zijn. Tussentijds moet je ook nog het project komen laten zien/keuren. Uiteindelijk ga je op voor de typegoedkeuring en als dat goed uitpakt ,krijg je een kenteken.

Criteria voor een 1 dagskenteken? Niets volgens mij. Ik heb gewoon gebeld en de gegevens van de auto doorgegeven. 2 dagen later viel het kenteken in de bus. Platen maken, die op de auto bevestigen en rijden maar. Die platen mogen van karton zijn, mits ze voldoen aan de maten van NL platen

[ Voor 22% gewijzigd door Bestla op 09-05-2007 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Geen criteria.
Eéndagskentekenbewijs
Voor de dag van de invoerkeuring door de RDW kunt u, bij het maken van de keuringsafspraak, een (gratis) ééndagskenteken aanvragen. Het ééndagskenteken is alleen in Nederland geldig en wel op de keuringsdag. Het keuringsstation stuurt u het ééndagskenteken met de bevestiging van de keuringsafspraak toe. Het kenteken is bedoeld om met het voertuig van en naar het keuringsstation en het BPM-aangiftepunt te rijden.

Als u de BPM op een andere dag betaalt, moet u voor die dag bij het keuringsstation een nieuw ééndagskenteken aanvragen. U moet zelf zorgen voor de verzekering van het voertuig op de dag van de keuring.

Het kentekennummer van het ééndagskenteken moet met zwarte letters op een plaat met witte ondergrond worden geplaatst. Dit hoeft geen originele kentekenplaat te zijn.

Eéndagskenteken bij keuren zonder afspraak
Als u een ingevoerd voertuig zonder afspraak bij een RDW-keuringsstation laat keuren of onderzoeken, kunt u ook voor de dag van keuring/onderzoek een ééndagskenteken aanvragen. U moet hierover ruim van tevoren met het betreffende keuringsstation bellen (vanwege toezending) en aangeven op welke dag u wilt komen. Tevens moet u het chassisnummer doorgeven.
Dit geld volgens mij alleen bij invoering van een voertuig. Daarbij gaat het dus om een normaal voertuig, en niet om een zelfbouw. Ik kan me best voor stellen dat als jij zelf aan de gang bent gegaan met het bouwen van een auto, dat er aparte criteria gelden. Immers je hebt ook geen chassis nummer. In zo verre, en niet herkenbaar chassis nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Gaat ook op voor NL kentekens die niet meer aktief zijn. Zoals die van mij. Als ik het invoer op de RDW site krijg ik : Voer een geldig kenteken in

Terwijl ik alle papieren in handen heb 8)7

Zelf een auto bouwen kan redelijk makkelijk. Je neemt een chassis van whatever auto en gaat aan de slag. bv Bouw een Hot Rod. Het chassis is de auto en wat voor ' koets' jij er op zet mag je zelf weten. Mits die koets maar binnen de wegenverkeerswet valt.

Bij ons op de club werd een Pontiac Grand Prix uit 1979 gestript. Het complete chassis gaat gebruikt worden om er een Hot Rod van te bouwen. Het kenteken is nog geldig dus apart keuren is niet nodig. Alleen een typegoedkeuring zal misschien nog moeten volgen want hij gaat zelf de body bouwen. Hij kan ook de semi kant en klare oplossing gebruiken. Neem een body van een jaren 30 Ford en knal die op het chassis. Op papier blijft het dus een Pontiac.

[ Voor 86% gewijzigd door Bestla op 09-05-2007 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:21:
M'n Imp is ook vrijwel 2 mnd over datum.. moet 'm nog ff schorsen alvorens ik weer rij :(
Als je hem schorst moetie minimaal 3 maanden geschorst blijven. Je kan hem wel binnen die 3 maanden uit de schorsing halen en opnieuw aanmelden, maar dan moet je de belasting over heel die periode alsnog betalen... en had je hem net zo goed niet kunnen schorsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. En schorsen is duurder dan een APK.

Maarja als het blok er uit ligt zou ik 'm al op de dag dat je 't er uit trok 'm hebben geschorst. APK ga je zo niet halen maar als je niet is geschorst ga je gewoon een boete krijgen. Beetje zonde zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Welke belasting over die periode ?

Sowieso zijn de tarieven daarvoor ook bezopen, en gebaseerd op een papierwinkel die al lang en breed de deur uit is, ook bij de RDW..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is kut. Maar wat wou je anders doen? 95 euro lappen, en wie weet hoevaak of met wat voor verhoging als je dan niet binnen termijn X alsnog laat keuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Owja, belasting vrij :P Maar dan nog, schorsen is een euro of 68 geloof ik, en uit de schorsing halen weet ik zo niet meer.

Maar wat wel kan zijn is dat als je hem binnen die 3 maanden weer uit de schorsing haalt je een extra aanslag mag betalen omdat je binnen die 3 maanden zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Schorsen voor 'n oldtimer is dan weer 23 euro oid, heb ik toen ook met mn Camaro gedaan.. moet maar, heb mn budget inmiddels toch al zwaar overschreden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
sjah, dan maakt het idd niet meer zoveel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Morgen herkeuren, en dan nog niet rijden :'(

Eerst een weekje op vakantie naar Duitsland *O*
Ik heb al 96 blikjes bier ingeslagen :9~

Als ik terug ben de kentekenplaten regelen en karren maar. Ik hoop dat de SNC in Juni prachtig weer heeft 8)

[ Voor 48% gewijzigd door Bestla op 10-05-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Krijg je een nieuw kenteken of kun je het oude straks weer gebruiken :)?

Hopelijk hebben ze nu niks meer te zeuren :)

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Ik kan het oude gebruiken want die papieren heb ik kompleet. Een oldtimerkenteken krijg je alleen als er geen papieren bij zitten of als het import is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Bier inslaan vóórdat je daar Duitsland gaat? :N
D'r is helemaal niets mis met Duits bier, das een stuk beter te drinken dan bijv Amstel ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Duits bier is idd :9~

De PONTIAC FIREBIRD FORMULA 455 IS GOEDGEKEURD

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Bestla op 11-05-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Feli's! :D

Nog even cruisen voor de vakantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

Bestla schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:32:

Congrats _/-\o_ _/-\o_

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Gefeliciteerd, eindelijk! :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Woei! :D

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Destruction schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:48:
Feli's! :D

Nog even cruisen voor de vakantie?
Nope, hij staat alweer binnen in afwachting van de papieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Feli! Je geduld wordt wel erg op de proef gesteld hè ;) Eerst nog op vakantie, dan pas cruisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd, volg het al een tijdje en nu eindelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

reuzekind schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:59:
[...]

Feli! Je geduld wordt wel erg op de proef gesteld hè ;) Eerst nog op vakantie, dan pas cruisen.
Dank u allen :)

Wat maakt 1 weekje nu uit op 4 jaar werk? Weinig eigenlijk, ik ben allang blij dat het nu is afgerond :Y
Alhoewel :? De VW Kever 1303 S uit 1974 van mijn vrouw is het volgende project :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Laatst online: 06:53
Van harte kerel....
Let's cruise dude..........................

SPN Mei?????????????????????????????????????? ;)

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

SNC Juni als ik de platen/papieren op tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Bestla schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:21:
[...]

Dank u allen :)

Wat maakt 1 weekje nu uit op 4 jaar werk? Weinig eigenlijk, ik ben allang blij dat het nu is afgerond :Y
Een weekje op 4 jaar is niks, maar nu ben je in de mogelijkheid om in het eindproduct te rijden. In die 4 jaar niet, dus daarom leek het mij moeilijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ik had ook in de planning begin april weer te rijden, maar jezelf wat minder op terrasjes met zicht op openbare wegen begeven helpt al 'n heel stuk ;)
En 't weer van afgelopen week maakt 't ook wat draaglijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Feli :)
Bestla schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:21:
De VW Kever 1303 S uit 1974 van mijn vrouw is het volgende project :Y)
Projecten blijven leuk maar hangt ook af van het doel wat je wilt doen. Ik blijf nog even bij de tweewielers, leef ik me ook voldoende aan uit. Misschien dat ik me ooit weer eens aan een ami V8 waag, denk het niet :) Moet ik eerst een hangaar hebben _o-

[ Voor 55% gewijzigd door Chevy454 op 12-05-2007 00:48 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Vrij toevallig trouwens, wilde jou net eens vragen of je je nog weer eens aan 'n V8 wilde wagen :)

Waarom niet ? Been there done that ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf

w00000000000t 8) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Whaha Knightwolf ook present hier zie ik... LOL

Nou dan zal ik me gebakje ook maar ff laten zien.

Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e112/Wilf13/cars/plymouth%20longtop/DSCN2768.jpg

en mijn ex-gebakjes:

Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e112/Wilf13/cars/Dodge%20verkocht%2013-5-2006/DSCN2677.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e112/Wilf13/cars/olds/olds1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e112/Wilf13/cars/de%20lincolns/lincoln_mk4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e112/Wilf13/cars/de%20lincolns/linc1.jpg

Allemaal met V8 natuurlijk - won't settle for less!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Wilf :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Hey Funk! :D

Geinig topic dit, naast het NOS-forum is dit het andere topic voor 'echte mannen' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ohja, er zijn ook nog andere fora hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ghehehe... Dat is voor mij #1 reason om op GoT te zitten: Networking en NOS! Dit is een leuke bijkomstigheid... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Laatst online: 08:01

KhaZ

Alfa Romeo

Leuk topic :)

Is er hier ook iemand met een Mustang?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Niet hier, maar de broer van 'n vriend heeft een (ik geloof) '66 Stang:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/IMG_5134.jpg

289 blok, ziet er erg goed uit, alleen niet heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 00:56:
Vrij toevallig trouwens, wilde jou net eens vragen of je je nog weer eens aan 'n V8 wilde wagen :)
Waarom niet ? Been there done that ?
Ik ben jong en er is zeeën van tijd :) Aan de prijzen van de ami's ligt het zeker niet maar wel aan de planning en dergelijke. Ik zit met school, het huis moet gerenoveerd worden, ik heb nog een zorgenkindje als project (eigenlijk 2 maar in die laatste heb ik al besloten om motorisch gewoon rijdend te krijgen. Dat tunen ga ik achterwegen laten ookal kriebelt het erg hard, soms moet je gewoon stoppen en je doel niet overschieten) dus ik krijg mijn tijd wel om.

En waarom die V8? :) Om gezamelijk in de file te staan? :) Ik zit nu goed op de motorfiets wat dat betreft en daar kan ik het vermogen beter gebruiken dan in een auto. Een motorfiets met 250pk heeft nog enigsinds meer zin in het verkeer dan een auto met zoveel vermogen.

Er staat wel een Suburban (kan het niet laten hé ;) ) in de planning maar dat zal pas over enkele jaren zijn als het huis gerenoveerd is, dat gaat toch minimaal een jaar of 4 duren en in de tussentijd als het renoveren een beetje moe zijn aan de fiets sleutelen :) Wat de prijzen van die wagen betreft ligt het iig niet maar ik zoek toch een model wat we vroeger thuis hadden maar dan een benzine (5.7) en geen 6.5TD.

En been there done that... Je begrijpt dat er meer uitdaging zit in het bouwen van een motorfiets van 100 naar 250pk als het restauraren van een wagen, ookal is het een V8.

[ Voor 19% gewijzigd door Chevy454 op 14-05-2007 15:04 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je nummerbord is leeggeveegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Chevy454 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:40:
[...]

En been there done that... Je begrijpt dat er meer uitdaging zit in het bouwen van een motorfiets van 100 naar 250pk als het restauraren van een wagen, ookal is het een V8.
Duidelijk :)
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:44:
[...]

Je nummerbord is leeggeveegd ;)
Ben jij ook goed in toch ? :+

Vond 't wel een tof ding trouwens, had 'm ook wel willen kopen toen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Wilf schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:48:

[afbeelding]

en mijn ex-gebakjes:
Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e112/Wilf13/cars/Dodge%20verkocht%2013-5-2006/DSCN2677.jpg

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Allemaal met V8 natuurlijk - won't settle for less!
redneck detected!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Wilf schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:48:

Yup, al bijna 7 jaar 8) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

HELL YEAH and fecking proud of it!

Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e112/Wilf13/teh_funnies/wilf-mug-shot3.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=BtYGzf-YIxk

[ Voor 8% gewijzigd door Wilf op 14-05-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Hey, die foto is gemaakt bij de super de boer in Hilversum :P Eerste foto toevallig ook in Hilversum gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Sterker nog: ALLE foto's zijn in Hilversum gemaakt! :P Ik heb daar gewoond wegens studie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Wilf schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:33:
Sterker nog: ALLE foto's zijn in Hilversum gemaakt! :P Ik heb daar gewoond wegens studie.
Wat een ontzettend gave bak!

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ehm... Welke? Mijn huidige of één van me exen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Wilf schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:28:
Ehm... Welke? Mijn huidige of één van me exen? :P
Sorry... verkeerde post lopen quoten..

Ik bedoelde dit ex- gebakje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Oh die! Ja, was ook wel een lompe bak ja :D Kon ik tenminste nog mee over stoepen, door bermen en rotondes rechtdoor nemen (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe beviel de Lincoln Continental MK III Wilf?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
M'n blokje geboord en al terug gekregen 8) , vanavond een kop doen (kleppen slijpen en schoonmaken), morgen nog een, grondverf erover en opbouwen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Wilf schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:27:
Oh die! Ja, was ook wel een lompe bak ja :D Kon ik tenminste nog mee over stoepen, door bermen en rotondes rechtdoor nemen (A)
Psies... En voldoende ruimte om ook nog eens iets mee te nemen. :)

Maareuh, die zwarte linc en oldsmobile zagen er ook enorm gaaf uit. Bevielen die ook, of helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Oldsmobile was wel geinig, zat een 3,5 liter aluminium blok in (voorloper van het Rover blok). De vorige eigenaar had er alleen een BMW bak achter gepauperd, dus perfect rijden deed 'ie niet :P

Een Mk III rijdt best wel bruut, beter als een Mk IV vind ik, maar da's persoonlijk. Een Mk III is iets spartaanser en heeft meer power (burnouts geen probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Wilf schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:58:
Oldsmobile was wel geinig, zat een 3,5 liter aluminium blok in (voorloper van het Rover blok). De vorige eigenaar had er alleen een BMW bak achter gepauperd, dus perfect rijden deed 'ie niet :P

Een Mk III rijdt best wel bruut, beter als een Mk IV vind ik, maar da's persoonlijk. Een Mk III is iets spartaanser en heeft meer power (burnouts geen probleem).
Zo'n MarkIII klinkt wel goed! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Gister teruggekomen uit voormalig Oost Duitsland ( Probstei Zella , Frankenroda Thuringen ) waar ik een week lang op Bier und Bratwurst heb geleefd :9~

Vandaag de schade aan de linkeruitlaat proberen te fixen. Die bleef met de demper hangen op de remmenstestbank van de RDW :/ . Met als gevolg dat die demper bijna op het asfalt hangt. Proberen of het met het roodgloeiend stoken van de frontplaat van de demper de boel weer recht kan krijgen met behulp van de krik.(of hamer. (forceer niets, neem een grotere hamer) >:) )
Anders moet ik de hele uitlaat weer van de headers af halen, om het op de werkbank weer recht te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:51

Reinier

\o/

Weet niet of deze al gepost waren, toch wel zonde:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0d1e5da0a4423a4e60bd9ef752000423/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3be2ac4ca9cf8b90a75b04d16a6f9521/full.jpg

Uit de fotopagina van nu.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
AUWTSJ!!!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Laatst online: 05-09 11:23

Empathy

Extreme Audio

Hydraulik-Phunk schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:41:
Niet hier, maar de broer van 'n vriend heeft een (ik geloof) '66 Stang:

[afbeelding]

289 blok, ziet er erg goed uit, alleen niet heel snel.
Heb je d'r al eens in gereden dan? Ik mocht nooit :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Reinier schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 11:46:

[afbeelding]

[afbeelding]

:o ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

ach, de Newport is nog heel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Empathy schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:47:
[...]

Heb je d'r al eens in gereden dan? Ik mocht nooit :( ;)
Ik wel, en je merkt ook goed dat 'ie stuur- en vooral rembekrachtiging mist.
Oh ja en gezien Richard 2 turf hoog is en de stoel verhoogd heeft zit je met je hoofd eh vrij hoog :+

* Hydraulik-Phunk is weer naar de garage nokkenas en krukas installeren :Y)
Gister krukas gepast, perfecte 'oil clearance', dus smeren en erin leggen dat ding.
Morgen hopelijk de zuigers, dan schiet 't echt mooi op.

[ Voor 9% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 22-05-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]

aww man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

[afbeelding]

[afbeelding]

zie je wel, toch slechte wegligging die amerikanen ;) :+

Just kidding, idd erg zonde, zeker als ze net gerestaureerd zijn...

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
COCK.. past m'n krukas (ff tijdelijk) niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!