Mooie hardware!
ik zie wel weer een 'echte' update verschijnen, zo te zien ben je bezig
ik zie wel weer een 'echte' update verschijnen, zo te zien ben je bezig
µATXGnermo schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 16:33:
Dat is toch echt mAtx die je linked.
[ Voor 21% gewijzigd door DjThase op 09-01-2010 13:43 ]
Mop mop, gas derop!
Signature
Ach, als je de foto's van de vorige ziet, daarbij was het ook 1 groot zooitje, maar die case is wel briljant geworden uiteindelijk.
Xtrafris schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:14:
heerlijk zooitje weer danny, ik wacht in spanning af! Als je die waterval echt gaat realiseren ga ik óf niet naast je zitten op X-life, óf t moet in de buurt van de plee zijn
Signature
Nou, ik zal dat ding ook echt niet het hele weekend aan gaan zetten hoor, daar wordt je nogal knetter van natuurlijk. Maar om het ding te showen is het natuurlijk wel hetgene dat het helemaal afmaaktXtrafris schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:14:
heerlijk zooitje weer danny, ik wacht in spanning af! Als je die waterval echt gaat realiseren ga ik óf niet naast je zitten op X-life, óf t moet in de buurt van de plee zijn
If water polo was easy, it would be called football
Zo'n soort spul heb ik al gevonden bij de action (niet als matjes, maar wel soortgelijke sprietjes). Dat gaat zeker bruikbaar zijn.wâldpyk schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:18:
als je nog soort van jungel gras zoekt. lijkt er sterk op
[afbeelding]
"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
Gaan de overhangende planten dan niet 'wapperen in de wind', wel een grappig, net echtTerw_Dan schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:20:
Het is een best groot gat, dus ik wil er wel iets voorhebben zitten. Dit wil ik zo wegwerken dat je er straks weinig meer van ziet dat het stuk eruit kan.
Het gat bedekken met overhangende planten is een leuk idee, maar dat wil ik al aan de andere kant toepassen, waar de fan zit naar de hdds toe.
Die fan gaat op een heel laag toerental draaien, eigenlijk alleen maar om te zorgen dat de lucht een beetje in beweging blijft. Echt wapperen zal er dus niet inzitten. Daarbij is het zo dat er zeker wel een paar cm zit tussen de plek waar ik de plantjes wil plaatsen en de fan, dus daar ben ik niet zo heel bang voor eigenlijk.freak-ish schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:23:
[...]
Gaan de overhangende planten dan niet 'wapperen in de wind', wel een grappig, net echt![]()
....maar met risico dat ze in de fans komen?
[ Voor 85% gewijzigd door T-!-M op 25-03-2010 19:59 ]
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Verwijderd
Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB
Mop mop, gas derop!
Nee, die rode ledjes komen aan een microcontrollertje te hangen die iedere led onafhankelijk aan gaat sturen. Maar ik wilde eerst weten of het uberhaupt ging werken natuurlijk.boazkl0p schreef op maandag 29 maart 2010 @ 18:08:
Ging je die rode ledjes nou nog op hdd activiteit aansluiten? Zodat ze lekker flikkeren?
Bleh alweer lekkage, zoveelste keer igg succes!Terw_Dan schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:28:
Balen
Het ding lekt net op dat ene punt waar het ding niet meer zou moeten kunnen lekken. Straks dus opnieuw beginnen met het bouwen van de waterloop. Ik ga de slang nu iets anders plaatsen. Daardoor komt het ding een stuk hoger te liggen maar buigt het ding in een boogje weer naar beneden. Nu is het probleem dat het water op de aansluiting van de slang en de folie weglekt door de hele kast. Dus dat wordt iets grondiger aangepakt.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
[ Voor 10% gewijzigd door .Sjoerd op 30-03-2010 18:27 ]
Betalen via ideal scheelt je een eurootje.Sjoerd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:21:
Nou, ik ga me een dezerdagen denk ik (€29 vind ik vrij veel, en nijmegen is voor mij echt een pokke end weg) inschrijven voor X-life (is de plek naast jou nog vrij danny?).
Kan ik je lifesize Lara aanschouwen
Een schuimgebakje is misschien nog wel een prima beschrijving, maar geloof me, hij komt er straks heel wat beter uit te zien.Ontopic: ik heb vandaag even het hele topic door gekeken. Maar ik kan nog niet bedenken hoe het er strakjes daadwerkelijk uit gaat zien. Vet dat zowiezo, maar tot nu toe vind ik het maar een grote schuimgebakje...
[ Voor 54% gewijzigd door TERW_DAN op 30-03-2010 22:35 ]
Nee, dat staat niet in de planning in elk geval.Appel2345 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 18:34:
Wow, nee, umm beter dan wow!
En ga je die Lara nog gebruiken in een case mod?
Nah, dan is het leuker om daar je power en resetknop in te duwen. Als je dan wil computeren heb je gelijk reden om aan haar borsten te zitten
Als ik ooit de ruimte heb kan ik er misschien wel eentje van scratch bouwen, maar goed, laat ik dit eerst maar afmakenwally1987 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:06:
Wouw!
*Reuze lara
*gedurfde combi
*scratch build
Dit gaat een enorm mooie casemod worden![]()
Idee voor de volgende mod, een rugzak voor lara met de benodigde hardware?
Nee.freak-ish schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:38:
Waarom 3 powerbuttons?
Laat me raden:
1. PC,
2. Verlichting,
3. Smoke on the water....
[ Voor 60% gewijzigd door freak-ish op 31-03-2010 14:46 ]
Ja, de 3 powerbuttons doen in principe hetzelfde. Maar praktisch iedere kast heeft maar 1 powerbutton, ik wil er gewoon 3freak-ish schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:46:
Dus alle 3 de powerbuttons doen het zelfde? en waarom heb je en apart reset button geplanned, is de powerbutton vasthouden niet gemakkelijker? scheelt je weer een draad of 2
Verwijderd
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ghehehe, misschien ook nog wel een ideetjeXenomorphh schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:58:
Gaat die half naakte Lara paaldansen met die pilaar?
Ik had zoiets al geprobeerd met [miniCM] Tomb Raider HDDmod. wat redelijk goed gelukt was. Alleen nu moesten ze wel wat langer zijn, en dat is redelijk aardig gelukt. Ik ga er denk ik nog wel een of 2 bijmaken als ik weet waar ik ze ga plaatsen, want ik ben wel tevreden over het resultaat. En dit is nog zonder dat er iets geschilderd is, gewoon de kleur van het gips.Petuhr schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:15:
Vind die pilaar er zeer netjes uitzien op deze manier Terw_Dan
Keep up the good work!
Haja, ik zie het. Leuk dat het met de 'gips' kleur er al knap uitziet, hoef je er voor de rest weinig aan te doen.Terw_Dan schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:32:
Ik had zoiets al geprobeerd met [miniCM] Tomb Raider HDDmod. wat redelijk goed gelukt was. Alleen nu moesten ze wel wat langer zijn, en dat is redelijk aardig gelukt. Ik ga er denk ik nog wel een of 2 bijmaken als ik weet waar ik ze ga plaatsen, want ik ben wel tevreden over het resultaat. En dit is nog zonder dat er iets geschilderd is, gewoon de kleur van het gips.
Tja, ik wil wel iets van een kleurtje doen. Grijs is vrij saai namelijk, maar ik moet nog even bedenken hoe ik het wil doen. Wil het in elk geval eruit laten zien als een overwoekerde tempel, met veel groen en dergelijkePetuhr schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:39:
[...]
Haja, ik zie het. Leuk dat het met de 'gips' kleur er al knap uitziet, hoef je er voor de rest weinig aan te doen.
Ik ga heel hard m'n best doen deze mee te nemen naar X-Life. Sowieso hebben we nog 3 maanden, dus ik moet heel ver kunnen komen. Zelfs als nog niet ieder detail in perfectie af is dan kan hij toch wel mee, het ding begint er nu toch best wel de juiste vorm te krijgen.bjorn1980 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:40:
echt geweldig geen andere woorden voor.
hopelijk te aanschouwen op X-life
Zoiets qua overwoekering ?Terw_Dan schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:45:
[...]
Tja, ik wil wel iets van een kleurtje doen. Grijs is vrij saai namelijk, maar ik moet nog even bedenken hoe ik het wil doen. Wil het in elk geval eruit laten zien als een overwoekerde tempel, met veel groen en dergelijke
Ahja, die is ook cool.Terw_Dan schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:00:
Zoiets ja. Je ziet het ook in de conceptart van Tomb Raider (zie http://www.laracroft.tv/images/tru/tru-conceptual-005.jpg) bijvoorbeeld.
Dat komt wel goed.
Ach, skill is er niet echt voor nodig hoor. Gewoon veel uitproberen en kijken wat voor resultaten je eruit krijgt. Soms mislukt het volledig (ook wel te zien aan de vele pogingen deze kast al heeft gehad) en soms lukt het verrassend goed
Zoiets heeft Frenkie ook gedaan met z'n dragon's lair en ik wil ook kijken naar zoiets. De ledjes zijn sowieso niet heel erg zichtbaar meer, dus moet even kijken wat mooi staat. Maar dat is 1 van de dingen die nog op de lijst staan om te doen. Maar dat is pas afwerking en detaillering die ik nu nog niet kan toepassen, maar het is zeker een leuk idee dat ik ga uitproberen.Petuhr schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 06:38:
Netjes hoor.
Voor die fakkels he, just an idea, als je iets van 10mm dik helder plexiglas neemt, en dat in de vorm van een 'vlam' schuurt/vijlt/zaagt, en de onderkant ook opruwt en dat bovenop de fakkel plaatst. Dan geeft dat volgens mij wel een 'aardig' effect.
[ Voor 3% gewijzigd door DJ-Visto op 05-04-2010 01:31 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq