Ik zou nog veel meer 'echte' stenen in de mod verwerken. Als je in het 'echt' bij een waterval bent zijn het ook geen kleine keien maar ook grote rotsformaties.
Ga zo door!
Ga zo door!
Koeling is geen probleem. Er zit een 92mm fan in de achterkant van het systeem en de harde schijven worden gekoeld door een 30mm fannetje in de zijkant..Sjoerd schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:54:
hoe zit het trouwens met de koeling daar in? lijkt me dat het nogal heet gaat worden...
Dat ga ik ook nog wel doen. Maar op deze manier zit er al een mooie ondergrond onder. Ik wil daarnaast nog wat bomen, of boomstronken in de waterval leggen. Maar zover ben ik nog niet.T-!-M schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:15:
Ik zou nog veel meer 'echte' stenen in de mod verwerken. Als je in het 'echt' bij een waterval bent zijn het ook geen kleine keien maar ook grote rotsformaties.
Ga zo door!
bomen? dan sloop je je hele casemod in een keerTerw_Dan schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:15:
Dat ga ik ook nog wel doen. Maar op deze manier zit er al een mooie ondergrond onder. Ik wil daarnaast nog wat bomen, of boomstronken in de waterval leggen. Maar zover ben ik nog niet.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Dat lijkt mij wel een probleem.Koeling is geen probleem. Er zit een 92mm fan in de achterkant van het systeem en de harde schijven worden gekoeld door een 30mm fannetje in de zijkant.
Uiteraard komen er nog bladeren op, dit is enkel het geraamte.MeltedForest schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:57:
Al die details die je erin stopt
Je kan nog wel wat palmboombladeren op die 'takken' plakken zodat de bovenkant wat voller wordt.
Trouwens: palmbomen in de jungle?
[ Voor 57% gewijzigd door Xenomorphh op 08-04-2010 14:55 ]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Daarom ga ik juist geen houtlijm gebruiken hiervoor (houtlijm is op zich ideaal als het idd waterbestendig zou zijn).darkmage schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:47:
Let op: houtlijm is niet waterbestendig. Het lost gewoon weer op als er water bijkomt.
Die ken ik, maar die vind ik toch echt te nep.Xenomorphh schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:53:
MIsschien een idee voor die bomen.. Misschien bomen van lego??
De grote palm bomen dan natuurlijk.. Even kijken of ik een plaatje kan vinden.
http://www.ebricks.nl/webshop/images/eb_palmboom_l.jpg deze
[ Voor 3% gewijzigd door YannickH op 08-04-2010 16:32 ]
ey je heb het zelfde tangetje als ikTerw_Dan schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:39:
Ondertussen ben ik met wat anders aan het klooien gegaan. Met ijzerdraad en touw heb ik geprobeerd om de basis van een palmboom te maken.
[afbeelding]
Mop mop, gas derop!
woo, dat boompje uit dat filmje is wel vet, maar een beetje duur lijkt mijMegamind schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:35:
Misschien kan je eens kijken hoe bonsai boompjes gemaakt worden:
[video]
[ Voor 43% gewijzigd door T-!-M op 08-04-2010 20:54 ]
[ Voor 6% gewijzigd door T-Rhidon op 09-04-2010 13:18 ]
"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
En als aanvulling over deze tip. Kijk/vraag naar hout voor een Zuid-Amerikaans biotoop. Zoals hier. Dan krijg je zo'n mangrove ideeT-Rhidon schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:56:
Misschien een tip, ga naar een viswinkel, (voor aquariums). En koop daar misschien een stuk hout, daar heb je allerlei vormen en kan je gedeeltelijk in het water laten liggen. (dat het een soort van wortels lijken van de boom in het water, of zoals eerdere foto's van wat je wil dat het over de vervallen "gebouwen & dergelijke" valt)
Tevens kan je dat hout ook verder modden zoals: op de filmpjes die andere hierboven al hebben gepost. Maar dan heb je tenminste al een begin.
Voorbeelden:
- http://www.aquariumdecoratie.nl/images/F401397.JPG
- http://www.care4fish.nl/i...r%20rote%20Moorwurzel.jpg
- http://www.webklik.nl/use...t%20buiten%20de%20bak.JPG
- http://www.jumbopet.nl/st...log/product/4/4/44979.jpg
Mop mop, gas derop!
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Die komen van een nepplant af. Die had ik nog liggen van m'n eerste TR casemod.boazkl0p schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 07:19:
hoe kom je nou aan die bladeren?
Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB
Veel teveel, omdat ik iedere keer weer andere niet haalbare en lekkende kasten hadAppel2345 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:25:
't Ziet er al vet uit, maar wat ik me nu nog afvroeg: hoeveel heb je al uitgegeven aan deze mod?
Eh?
T-Rhidon schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:00:
Vroeg me laatst eigenlijk nog iets af maak je ook een soort van booby trap? Een rollende bal die Lara achterna komt? Van uit een schacht/muur/deur ?[afbeelding]
Signature
Voor als je de verkeerde schakelaar gebruikt om hem aan te doenT-Rhidon schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:00:
Vroeg me laatst eigenlijk nog iets af maak je ook een soort van booby trap? Een rollende bal die Lara achterna komt? Van uit een schacht/muur/deur ?[afbeelding]
Verwijderd
Maak je je het dan niet extra moeilijkBlietZ schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:37:
wat nog grappiger zou zijn
een knopwaardoor een bal of iets dergelijks van een baan af rolt, welke dan tegen een van de zovele power knoppen aanrolt
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik weet niet of je het al ergens had gepost... Maar ik zie een vijverTerw_Dan schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:29:
Wel een tof idee zo'n rollende bal, maar lastig te realisren ben ik bang in de vrij beperkte ruimte die ik heb. Ik wil uiteraard nog wel iets van een boobytrap maken, al moet ik nog even bedenken wat en hoe, ik heb nog niet helemaal in m'n hoofd hoe dat ding moet worden.
Ik heb gisteren de pilaren in dezelfde kleuren gespoten als de tegels en deze allemaal vastgezet, met dit als resultaat
[afbeelding]
De randen langs het water ga ik vol zetten met planten, stenen e.d.
Achterin tegen de wand wil ik een muur maken met iets boeiends erop, al weet ik nog niet precies wat (misschien een beeld van boetseerklei ofzo). Er hangen 2 fakkeltjes naast, dus moet het wel iets bijzonders zijn.
De tegels en de pilaren zijn vrij donker van kleur, dit wil ik doen om een mooi contrast te maken met de hoeveelheid planten die erin komen. Ik wil deze kast nog meer een junglelook geven als de vorige.
Verwijderd
Dat heb ik dus gemistTerw_Dan schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:10:
Er gaat uiteraard echt water in. Anders werken de pomp en de mistmaker niet zo heel tof
* floriske.nl blaat ook maar weer eens tussendoor tijdens het lurkenTerw_Dan schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:40:
...
spinnenwebben ga ik proberen te maken van hotglue, dat spul maakt ook altijd van die leuke draden. Geen idee of het lukt, anders heb ik nog viskoord liggen, maar dat is misschien wat te dik.
[ Voor 10% gewijzigd door floriske.nl op 14-04-2010 13:52 ]
Oké dat kan ook of van een lijm pistool als je dat uit elkaar trek, let wel op het is enorm warmTerw_Dan schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:40:
pijltjes schieten is best leuk, en dat moet ook vast wel te maken zijn (nuja, niet het schieten zelf, maar wel zo'n hoofd waar de pijltjes uitkomen) en dat zit ook genoeg in Tomb Raider. Verder zat ik te denken aan speren die uit de muur komen of zo'n muur die doorschuift ofzo.
spinnenwebben ga ik proberen te maken van hotglue, dat spul maakt ook altijd van die leuke draden. Geen idee of het lukt, anders heb ik nog viskoord liggen, maar dat is misschien wat te dik.
dacht ik dat past wel mooi bij je pilaren en stenen om daar tussen te zetten.zo'n hoofd waar de pijltjes uitkomen
Jup, zo'n spul hadden we vorig jaar bij x-life. Kon je heel leuk uit elkaar trekken en daar webjes van maken. Staat nog op het lijstje om ook uit te proberen.floriske.nl schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:50:
[...]
* floriske.nl blaat ook maar weer eens tussendoor tijdens het lurken
Wellicht dat dit iets voor je is?
geeft ongeveer dit effect:
[afbeelding]
Ervaring genoeg met m'n handen verbranden aan dat ding, gebeurt me toch zeker 2 keer per weekT-Rhidon schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:57:
[...]
Oké dat kan ook of van een lijm pistool als je dat uit elkaar trek, let wel op het is enorm warm. Ervaring mee met mijn poten te verbranden
.
Als je dit dan even laat liggen en dan uit elkaar trekt, kun je hele mooie slierten maken. En dit verwerken tot spinnen webben.
Ben ik dus niet de enige die er steeds mijn handen aan brandErvaring genoeg met m'n handen verbranden aan dat ding, gebeurt me toch zeker 2 keer per week
Maar goed, ik ga eerst eens iets bedenken voor de voorste eSATA poort en de voorste 2 USBpoorten.
[ Voor 44% gewijzigd door T-Rhidon op 14-04-2010 14:41 ]
niet helemaal in de style maar ik heb deze wel altijd heel leuk gevondenTerw_Dan schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:17:
Het is iets dat echt om de poorten moet komen, maar wel op zo'n manier dat de poorten nog wel gewoon te gebruiken zijn natuurlijk
Nee.T-Rhidon schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:37:
ga je de stammetjes nog dikker maken of niet (onderste foto)?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq