Goed koper is duurder dan slecht koper

Gokje computeren? Of hij gaat met Lara spelenMeltedForest schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:29:
Wat ga je er eigenlijk mee doen als het klaar is?
En LAN's natuurlijk,
"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
Ik zou het doen hoor, met zo'n leipe kast steel je echt alle aandacht.MeltedForest schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:13:
Lijkt me een beetje lomp om mee te slepen naar LAN's, maar goed tof is het wel
De kast wordt voorzien van een leuk systeempje, Core i5 750 op een Gigabyte P55M-UD4 met 4GB ram en een nog niet bekende videokaart (die moet ik nog kopen) en ga ik gebruiken als gamebak.
Uiteraard gaat hij ook mee naar lanparties. In elk geval naar XLife 13 van de zomer. Andere lanparties is een beetje kijken of er de ruimte voor is want het is een best bakbeest
Vandaag heb ik niet zo heel veel dingen gedaan, voornamelijk even wat kleine dingetjes. Ben eerst eens puin gaan ruimen zodat mensen morgen enigszins fatsoenlijk binnen kunnen komen als ik m'n verjaardag vier
Maar heb zitten kijken waar ik Lara goed neer kan zetten, daarvoor moest ik wel even een tegeltje weghalen, want die hing heel slap op het randje.

De volgende echte update komt na het weekend, dan ga ik eerst verder met het wegwerken van de poorten aan de voorkant en zijkant van de kast.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Nope, de enige sponsor is momenteel Gigabyte waar het moederbord vandaan komt, en verder heb ik niet echt sponsoring nodig. De materialen zijn niet bijzonder duur en het is voornamelijk m'n eigen creativiteit waar ik het van moet hebben
That's The SpiritTerw_Dan schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:52:
[...]
Nope, de enige sponsor is momenteel Gigabyte waar het moederbord vandaan komt, en verder heb ik niet echt sponsoring nodig. De materialen zijn niet bijzonder duur en het is voornamelijk m'n eigen creativiteit waar ik het van moet hebben
Mop mop, gas derop!
WOW
En vandaag gelijk maar 1 van de kadootjes gebruikt om wat te proberen. Met boetseerklei heb ik nu de stam en takken van de boom bedekt en gelijk ziet het er al best heel erg gaaf uit.

Verder ben ik voorzien van binddraad (150meter), gips, verf, veel plantjes, roest, klei, lijm en hout om daarmee nog meer zooi te gaan maken, dus de komende dagen ga ik me echt niet vervelen

Boom ziet er btw best goed uit
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Echt mooi dat je boetseerklei gebruikt. Ziet er veel beter uit dan wanneer je het met tape of touw doet.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Weetje dat ik dit eigenlijk een heel stom topic vind... Het liefst zou ik hier niet naar kijken. Als ik toch weer kijk zie ik weer een update, en dan wil ik MEER
Verwijderd
Zie me oma al aankomen gefeliciteerd jonge, hier heb je roest
Ennuh gefeliciteerd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 23:36 ]

Die staat nu te drogen zodat die straks geschilderd kan gaan worden
Omdat het wel even duurt voordat de klei uitgehard is heb ik ook de rechtse eSATApoort onder handen genomen. Omdat deze vrij dicht in de berg zat wilde ik er niet al teveel aan doen. Met klei heb ik een paar kleine steentjes gemaakt rondom de poort.

En verder heb ik de tegels nog wat extra voorzien van wat groen. Dat stond namelijk wel leuk, maar ik vond het te weinig, het zag er nog niet echt uit als een overwoekerde vloer, nu is dat een heel stuk meer

Die eSATA-poort ziet er goed uit zo, en die boom lijkt ook een stuk echter met zo'n dikke stam. Die 'overwoekerde' tegels zijn ook leuk afgewerkt.
Ik ben nog steeds zeer benieuwd naar het eindresultaat!
[ Voor 13% gewijzigd door Ghost Dog op 20-04-2010 00:10 ]
Je hebt er wel engelen geduld mee moet ik zeggen, respect daarvoor
High Powered Madness

Duurt weer 2 dagen voordat het ding helemaal uitgehard is (en dat heet snelgips

Omdat ik toch weer moet wachten op van alles heb ik er nog maar een nieuw plantje bijgemaakt:

(daarnaast zie je overigens het knopje van de fancontroller als je goed kijkt).

De case wordt uiteraard nog veel groener, maar dat gebeurd als ik de grote dingen straks allemaal gebouwd heb, dan komen er heel veel plantjes in zodat het echt op een jungle lijkt.
Ici kann uw Werbung staan
projectJE ???DaViDoViTsCh schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:21:
Dude, wat een übercool projectje!
Mop mop, gas derop!
Toen ik thuis kwam stond op de achterkant dat het pas na 24 uur volledig uitgedroogd was. Dag dag 18 euro weg....
Ontopic:
Ik wist dat je de pilaren op een of andere manier als fan controller zou gebruiken.
Succes met het afmaken en 'keep up the good work'.
Tot dan zal ik natuurlijk dit blijven volgen.
Niet verkeerd gelezen dat het 86400 seconde lijm was.Sjoerd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:16:
Ik had ook laatst "secondenlijm" gekocht.
Toen ik thuis kwam stond op de achterkant dat het pas na 24 uur volledig uitgedroogd was. Dag dag 18 euro weg....

[ Voor 5% gewijzigd door T-Rhidon op 20-04-2010 16:27 ]
Mocht je nog 'live' foto's nodig hebben. Ben er in 2001 geweest. Mocht je nog ideeen nodig hebben. Verder vette mod en hoop hem te mogen aanschouwen op de LAN!Terw_Dan schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:09:
[...]
Uiteraard komen er nog bladeren op, dit is enkel het geraamte.
En palmbomen in de jungle klopt misschien niet helemaal, maar dit is de makkelijkste vorm om te maken. Ik wil dus eerst kijken of dit lukt en of het goed uitpakt, dan ga ik kijken wat ik er allemaal van kan maken. Of deze creatie erin komt weet ik nog niet, als hij leuk lukt maar past niet helemaal in het idee dan duw ik het gewoon in een andere casemod, het is puur voor het idee en te kijken of het lukt en hoe het eruit komt te zien.
In het beste geval maak ik een deel van Angkor Wat na, waar de bomen volledig over de tempels zijn heengegroeid
[afbeelding]
Maar dat is een kwestie van veel meer takken maken. Dus ik maak eerst iets simpels (palmboompje) en als dat lukt kan het altijd nog complexer
Basement Bios ---- Exo-S

De voorkant wil ik verder afwerken met veel plantjes, en misschien hier en daar nog een of ander frutseltje.
De pilaar die ik van de week heb gemaakt is eindelijk goed opgedroogd, die is dus geschilderd en voorzien van wat groen.

En die is vervolgens op de fancontroller gezet.

De pilaar is te draaien en daarmee is de fan voor de HDDs te regelen.
Hij staat scheef, en dat is ook de bedoeling, dit moet namelijk een stuk ingestort gedeelte voorstellen, dus dan mag het gerust scheef staan
Verder heb ik nog wat plantjes gemaakt van wat aquarium plantjes die ik heb gekocht, danwel gekregen heb voor m'n verjaardag. En deze heb ik alvast tussen de pilaren gezet aan de rechterkant, zodat dat wat meer op een overwoekerd gedeelte gaat lijken

Ik zal van de week weer wat foto's buiten maken, of met een statief zodat ik niet hoef te flitsen, dat ziet er namelijk niet zo heel tof uit
Kleine opmerking: ik vind het vele rood in dat plantje niet echt passen
Als je nog toffe foto's hebt zijn ze altijd welkom natuurlijk, extra ideeën zijn altijd leukMystikal schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:36:
[...]
Mocht je nog 'live' foto's nodig hebben. Ben er in 2001 geweest. Mocht je nog ideeen nodig hebben. Verder vette mod en hoop hem te mogen aanschouwen op de LAN!
Het idee is om op deze manier de planten de tempel een beetje over te laten nemen, zodat het er echt uit komt te zien als een overwoekerd geheel en een half vervallen tempel. Ik hoop dat ik daar een beetje in de buurt komT-Rhidon schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:36:
Dat plantje tussen de pilaren op de laatste foto vind ik er echt sjiek uitzien.
Je uitwerking is btw fantastisch! Keep on going :-).
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Duality: i5 4670K@4.2Ghz || Gigabyte Z87X-UD4H || 32GB Corsair 1600 || EVO 250GB + 2x4TB WD RE R1 || Radeon HD6970 || Lian Li V1000b || Seasonic 650w S12g || X-fi || => EK Supreme HF Ni-EK Supremacy GPU Ni-PA120.3-PA120.1-MCP355-MIPS ramfreezer 4
hoe heb je dat groen tussen de tegels en in de pilaren gemaakt?
Zoals eerder vermeld is hier strooigras (van de modelspoor) gebruikt.bjorn1980 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 08:09:
echt gaaf.
hoe heb je dat groen tussen de tegels en in de pilaren gemaakt?
Volg dit topic al een tijdje, en verbaas me bij elke update weer hoe gaaf het eruit ziet! Keep on going Terw_Dan!!!

't kutding lekte alweer, met als gevolg dat alles nat is
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 24-04-2010 21:10 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
gebruik om het riviertje te lijden een "halve"regen pijp.
en voor het risico verminderen kun je een kom vormige constructie maken van papier-maché en huishoud folie
het zijn maar ideeën,
wel heel jammer zeg van de lekkage

Het water is op zich alleen maar de DVD speler ingestroomd, verder zat alleen de voeding er nog in (hoog en droog).Rakkerzero schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 21:09:
Aaaah..... Wat jammer.Is de hardware defect nu? Kan je nog veel redden?
Dus gelukkig niet teveel schade aan hardware, de DVDspeler doet het vast nog wel na een dagje drogen. De rest van de kast ligt inmiddels uit elkaar en dat is gelijk het laatst dat ik aan dit ding ga doen.
Dit is al de zoveelste keer dat het onding lek raakt, dan maar geen waterval in de kast, dat werkt toch nooit fatsoenlijk.
Ik ga eens denken over wat ik nu ga maken, ik moet immers wel een casemod hebben voor x-life
Ik zei toch kunstwater van de modelbouw ergens?Terw_Dan schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 21:53:
[...]
Het water is op zich alleen maar de DVD speler ingestroomd, verder zat alleen de voeding er nog in (hoog en droog).
Dus gelukkig niet teveel schade aan hardware, de DVDspeler doet het vast nog wel na een dagje drogen. De rest van de kast ligt inmiddels uit elkaar en dat is gelijk het laatst dat ik aan dit ding ga doen.
Dit is al de zoveelste keer dat het onding lek raakt, dan maar geen waterval in de kast, dat werkt toch nooit fatsoenlijk.
Ik ga eens denken over wat ik nu ga maken, ik moet immers wel een casemod hebben voor x-life

Dit topic is gesloten.