Kan je dat ding niet op YouTube zetten of zo, dat downloaden van FileFront werkt niet.R-O-Y schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:40:
http://files.filefront.co...29206;;/fileinfo.html/1/1
wat chopper ownage van m'n broertjeWie gaat er tellen hoeveel jets eraan gaan
Verwijderd
Hoezo, 'werkt niet'?Zoufiax schreef op donderdag 28 december 2006 @ 11:59:
[...]
Kan je dat ding niet op YouTube zetten of zo, dat downloaden van FileFront werkt niet.
Zelfs mij is het gelukt!
haha komischeVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 11:50:
Ja, en dan moet je nog steeds met de muis om je heen kijken. Ik vlieg met WASD en de vier pijltjestoetsen, niet met WASD en de muis, zoals sommigen doen. En de driesterrengeneraals wachten op mij om me te laten vliegen, dus kennelijk doe ik het wel goed.
Als je serieus met de pijltjes EN wasda vliegt heb ik daar echt wel respect voor maar aan de andere kant is het ook weer een beetje lomp pijltjes te gaan gebruiken als je dat ook gewoon met veel meer controle met de muis kan doen
http://www.twitch.tv/jannustitannus
en driesterrren generaals zouden geen driesterren generaals zijn als ze niet meer ervaring op de grond dan in de lucht haddenVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 11:50:
Ja, en dan moet je nog steeds met de muis om je heen kijken. Ik vlieg met WASD en de vier pijltjestoetsen, niet met WASD en de muis, zoals sommigen doen. En de driesterrengeneraals wachten op mij om me te laten vliegen, dus kennelijk doe ik het wel goed.
i.i.g. threestarsgenerals zegt niet alles over de skillz in planes en heli's (dat zie je ook best vaak, dat de skillz beroerd zijn)
Overigens, iets heel anders. Mijn tv-missile's gaan nog steeds door die heli's heen, echt super irritant. Ik heb wel nog merkbaar verschil gekregen sinds de edit in mijn userconfig, maar met mijn GSExtrapolationTime @ 100 en mijn GSDefaultLatencyCompensation @ 0.015 of 0.03 gebeurt het nog steeds.....dus dat is toch niet helemaal een suitende solution op het probleem van missile's door de enemy = gaar.
[ Voor 13% gewijzigd door Seesar op 28-12-2006 15:04 ]
T60P Widescreen
Verwijderd
Klopt, als je je gunner laat schieten, zegt ook iets over het feit dat je een goede piloot bent. Waarom duiken en moeilijk doen met rakettjes als je gunner het met 1 TV'tje kan?
Wellicht staan ze daarom te wachten tot ik erin zit. Maakt mij weinig uit. Ik vind het leuk en zij halen punten, iedereen happy
(behalve de enemies natuurlijk
)
Wellicht staan ze daarom te wachten tot ik erin zit. Maakt mij weinig uit. Ik vind het leuk en zij halen punten, iedereen happy
Zo net effe special forces gekocht voor een tientje...nou belooft wat met de volgende error :

Iemand enig idee, mijn bf2 was al geupdate met de laatste patch en heb SF zo geinstalleerd.....(zou ik nog een keer moeten patchen/nee dus opnieuw gepatched werkt niet)
Map nagekeken en file is er idd niet aanwezig, kan iemand anders dit effe nakijken wat jullie erin hebben staan....Zie namelijk in de bf2/mods/xpack map wel een zipfile staan met bergen .fx files...
Heb het al gefixt
Effe die zip files in bf2 en xpack files inzipped in de shaders mappen toen de patch erover en werkend, na wat browsen toch een veel voorkomend geval
.
Iemand enig idee, mijn bf2 was al geupdate met de laatste patch en heb SF zo geinstalleerd.....(zou ik nog een keer moeten patchen/nee dus opnieuw gepatched werkt niet)
Map nagekeken en file is er idd niet aanwezig, kan iemand anders dit effe nakijken wat jullie erin hebben staan....Zie namelijk in de bf2/mods/xpack map wel een zipfile staan met bergen .fx files...
Heb het al gefixt
Effe die zip files in bf2 en xpack files inzipped in de shaders mappen toen de patch erover en werkend, na wat browsen toch een veel voorkomend geval

[ Voor 48% gewijzigd door LosGieros op 28-12-2006 16:13 ]
Rapapa...
Installeer je wel in de goede volgorde?
Eerst bf2 -> dan special forces -> dan de recentste full patch.
Eerst bf2 -> dan special forces -> dan de recentste full patch.
Sinds ik Special Forces heb gekocht heb ik echt niets meer gespeeld. Ik kan het iedereen aanraden deze uit de aanbiedingsbakken te halen. Hij kost nu geen 10 euro meer
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Heb hem destijds meteen gehaald voor 21 euro (Kreeg 10% korting overall als ik er drie haalde, ik kocht in voor drie man.
)
De grap is wel dat SF wat zwaarder draait.
En volgens mij lopen er in SF wat minder n00bs rond. In Karkand pof je makkelijker ventjes af dan in Warlord...
De grap is wel dat SF wat zwaarder draait.
En volgens mij lopen er in SF wat minder n00bs rond. In Karkand pof je makkelijker ventjes af dan in Warlord...
dan moet die gunner wel rakenVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:18:
Klopt, als je je gunner laat schieten, zegt ook iets over het feit dat je een goede piloot bent. Waarom duiken en moeilijk doen met rakettjes als je gunner het met 1 TV'tje kan?
Wellicht staan ze daarom te wachten tot ik erin zit. Maakt mij weinig uit. Ik vind het leuk en zij halen punten, iedereen happy(behalve de enemies natuurlijk
)

Verder werkt filefront toch gewoon, dat is ook echt een download ipv een streaming filmpje.
@evilpin0, wil je nu wel een 1 vs 1? Skillz zitten wel goed denk ik toch
Verwijderd
Als mijn gunner niet fatsoenlijk schiet, gaat hij eruit, no matter what
Desnoods wijs ik hem op onze regels dat onze server geen vliegschool voor beginners is.
Desnoods wijs ik hem op onze regels dat onze server geen vliegschool voor beginners is.

heeee, zat je niet in de NOD server oid vanavond met special forces?Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:19:
Als mijn gunner niet fatsoenlijk schiet, gaat hij eruit, no matter what![]()
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Jazeker, jcvjcvjcvjcv zat in de NOD server. Onze eigen server he. Maar we hadden het beide erg druk maar vandaag weer ff lekker knallen op de SF server.
Ik heb laatst op een andere server gespeeld dan de onze maar daar wordt geteamkilled bij het leven voor vehicles. Echt niet leuk en gekicked omdat je veel mensen afschiet. Toch liever onze eigen
Ik heb laatst op een andere server gespeeld dan de onze maar daar wordt geteamkilled bij het leven voor vehicles. Echt niet leuk en gekicked omdat je veel mensen afschiet. Toch liever onze eigen
Ik speel eens in de 2 weken en heb dan helaas geen zin in boring 1v1 heli fightsR-O-Y schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:00:
[...]
dan moet die gunner wel rakenVaak is dat niet het geval
![]()
Verder werkt filefront toch gewoon, dat is ook echt een download ipv een streaming filmpje.
@evilpin0, wil je nu wel een 1 vs 1? Skillz zitten wel goed denk ik tochZoals je ziet wordt er ook niks gecheat in de heli
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
*jcv kijkt naar zijn 'time' in het adminprogrammaLED-Maniak schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 01:35:
[...]
heeee, zat je niet in de NOD server oid vanavond met special forces?![]()
35 uur, 56 minuten en 50 seconden
Mja, ik zat er dus wel in toen, al was ik hoogstwaarschijnlijk idle
Verwijderd
Oh das zo erg...gister nog op Sharqi...ik kom in de map en we worden de hele tijd geraped op TV door de Mi-28. Dus op een gegeven moment komen we toch van t dak af met de cobra (ff als AT spawnen)...tja en toen was t klaar als een klontje...SymenGT schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:19:
Jazeker, jcvjcvjcvjcv zat in de NOD server. Onze eigen server he. Maar we hadden het beide erg druk maar vandaag weer ff lekker knallen op de SF server.
MEC was nergens meer veilig. Tot 2x toe gekicked. 1x zelfs voor being idle...uhuh! Beetje jammer als je zo´n low skilled admin hebt die het wel leuk vind om TV te rapen (easy kills) maar niet om zelf afgemaakt te worden. Dus dan moet je maar gaan....BAH

Maar nergens meer veilig, houdt dat ook opstijgen op hun safebase in? Want dat is namelijk nog steeds verboden, als baserape tenminste verboden is. Ik ben er ook op tegen hoor, maar volgens de kleine lettertjes is het wel zoVerwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:43:
[...]
Oh das zo erg...gister nog op Sharqi...ik kom in de map en we worden de hele tijd geraped op TV door de Mi-28. Dus op een gegeven moment komen we toch van t dak af met de cobra (ff als AT spawnen)...tja en toen was t klaar als een klontje...![]()
MEC was nergens meer veilig. Tot 2x toe gekicked. 1x zelfs voor being idle...uhuh! Beetje jammer als je zo´n low skilled admin hebt die het wel leuk vind om TV te rapen (easy kills) maar niet om zelf afgemaakt te worden. Dus dan moet je maar gaan....BAH
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Ligt er maar helamaal aan wat de server admins handhaven. Bij ons is het zo, alle bases mogen geraped worden. Behalve de uncapable bases (lees: Mainbase met zo'n rode cirkel erboven) die mag je niet rapen. Je mag dan weer wel bijvoorbeeld de AA wat in die bases staat kapot schieten, anders is er geen beginnen aan om een beetje chopper te ownen in Ghost town want daar krijg je aan de andere kant van de map nog een lock van hun mainbae AAEqualized schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:48:
[...]
Want dat is namelijk nog steeds verboden.

Dat is precies de definitie van baserapen. Base = safe base/uncappable/red crossed base/homebase hoe jet het ook wil noemen, en rapen is gewoon mensen op de safebase killen (door bijvoorbeeld bommen te droppen, of in een APC rond te crossen en eventueel te spawnrapen).SymenGT schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:55:
[...]
Ligt er maar helamaal aan wat de server admins handhaven. Bij ons is het zo, alle bases mogen geraped worden. Behalve de uncapable bases (lees: Mainbase met zo'n rode cirkel erboven) die mag je niet rapen. Je mag dan weer wel bijvoorbeeld de AA wat in die bases staat kapot schieten, anders is er geen beginnen aan om een beetje chopper te ownen in Ghost town want daar krijg je aan de andere kant van de map nog een lock van hun mainbae AA
AA uitschakelen is bij ons ook toegestaan, maar op andere servers mag dat soms ook niet. Gistermiddag zat ik op een server waar je zelfs een enemy jet niet over airfield mocht volgen. Dus als je in een dogfight over je vliegveld vloog was je onaantastbaar ofzo
Een crash in je friendly helo met de twee adminnetjes erin en een disconnect van mijn kant is dan het gevolg

sar·cas·me (het ~)
Verwijderd
Ach, met 'Play fair, no mainbaseraping' heb je eigenlijk alles al te pakken.
Ik vraag het me toch af hoe het kan dat er zoveel corrupte admins zijn
Naja, bij NOD hebben we een forum, waar mensen beklag kunnen doen en verder checken SymenGT en ik altijd wel de logs en moeten de andere admins verantwoording afleggen. (Zijn wij daar dan een van de weinigen mee
)
Ik vraag het me toch af hoe het kan dat er zoveel corrupte admins zijn

Naja, bij NOD hebben we een forum, waar mensen beklag kunnen doen en verder checken SymenGT en ik altijd wel de logs en moeten de andere admins verantwoording afleggen. (Zijn wij daar dan een van de weinigen mee

ach dat hele rape gedoe...ik reageer er soms niet eens meer op in een server...
bij mij zitten ze altijd te zeuren, en idd ook als die chopper al 1 minuut in de lucht hangt maar wel nog dicht bij hun base is, dan ben ik aant baserapen
gister op Dalian Plant ook...ik had de rondes daarvoor al met mijn team steeds gewonnen, komt er weer even zo'n 2 sterren generaal (waarschijnlijk voor de vehicles) connecten...heeft ie de hele ronde met z'n J-10 lopen irriteren en nog teamkillen ook...
en als dan de nieuwe ronde komt en ik pak een J10 en ik knal hem uit zn chopper en vervolgens nog een keer of 6 van de heli pad afgeramd, en dan ben ik een cheater en een raper....maar zelf doen ze er maar al te graag aan mee, en dan moet je niet gaan huilen als iemand anders het terug doet.
je moet voor de lol ook maar eens op EA UK wake only server gaan kijken...daar is het teamkillers paradise...geen tk limit, 10.000 ventjes die voor de J10 gaan springen allemaal sniper kit zodat ze elkaar eruit kunnen knallen....nouwja ik doe gewoon lekker mee hoor, als ze t zo willen kunnen ze t zo krijgen...ik had laatst iets van 100 punten gescoord omdat 1 zo'n n00b op de carrier de ander steeds zat te tken, en ik steeds reviven whaha
er zou eigelijk ook gewoon een soort van wacht-systeem moeten komen voor vehicles bij BF2...zou dat niet een geweldige oplossing zijn voor al die vehicle whores...gewoon op je beurt wachten, want dat gebeurt dus meestal niet...en daar komen ook altijd weer ruzie's uit
bij mij zitten ze altijd te zeuren, en idd ook als die chopper al 1 minuut in de lucht hangt maar wel nog dicht bij hun base is, dan ben ik aant baserapen

gister op Dalian Plant ook...ik had de rondes daarvoor al met mijn team steeds gewonnen, komt er weer even zo'n 2 sterren generaal (waarschijnlijk voor de vehicles) connecten...heeft ie de hele ronde met z'n J-10 lopen irriteren en nog teamkillen ook...
en als dan de nieuwe ronde komt en ik pak een J10 en ik knal hem uit zn chopper en vervolgens nog een keer of 6 van de heli pad afgeramd, en dan ben ik een cheater en een raper....maar zelf doen ze er maar al te graag aan mee, en dan moet je niet gaan huilen als iemand anders het terug doet.
je moet voor de lol ook maar eens op EA UK wake only server gaan kijken...daar is het teamkillers paradise...geen tk limit, 10.000 ventjes die voor de J10 gaan springen allemaal sniper kit zodat ze elkaar eruit kunnen knallen....nouwja ik doe gewoon lekker mee hoor, als ze t zo willen kunnen ze t zo krijgen...ik had laatst iets van 100 punten gescoord omdat 1 zo'n n00b op de carrier de ander steeds zat te tken, en ik steeds reviven whaha
er zou eigelijk ook gewoon een soort van wacht-systeem moeten komen voor vehicles bij BF2...zou dat niet een geweldige oplossing zijn voor al die vehicle whores...gewoon op je beurt wachten, want dat gebeurt dus meestal niet...en daar komen ook altijd weer ruzie's uit
[ Voor 9% gewijzigd door SuX DeLuXe op 29-12-2006 15:24 ]
als ik vind dat het mijn beurt is knal ik de ander er wel uit met een m95. Dat werkt toch prima. Een teamkill om een hele ronde een j10 te hebben, ik zit er niet mee
Vaak zitten er noobs in die die jet in de lucht houden maar er niks mee killen
lekker nutteloos bezig zijn die gasten. Een wachtsysteem ben ik niet voor omdat dan noobs ook aanspraak maken op een jet. Die moeten maar lekker op een lokale server leren bommen enzo. Dat ga je niet ranked leren

Hehe, er zijn inderdaad flink wat situaties op sommige servers waarbij mij die -4 puntjes niet uitmaken
Verder is het wel grappig om te zien dat soms gewoon 8 mensen zitten te wachten/vechten om 1 plane.
Verder is het wel grappig om te zien dat soms gewoon 8 mensen zitten te wachten/vechten om 1 plane.
t heeft wel iets grappigs ja...maar als je er zelf inzit kun je ontzettend pissig worden hehe 
op Wake Island, meestal van die noob servers, zitten ze ook altijd te tken...ik ga dan altijd met zo'n jeepje onder dat vliegtuig inrijden zodat alles en iedereen ontploft en hij de teamkill krijgt
hahha
op Wake Island, meestal van die noob servers, zitten ze ook altijd te tken...ik ga dan altijd met zo'n jeepje onder dat vliegtuig inrijden zodat alles en iedereen ontploft en hij de teamkill krijgt
dat kunnen jij en ik wel vinden, maar volgens de regels hebben noobs ook vaak recht op een plane...en meestal storten ze toch snel neer dus achja....waar ik echt niet tegen kan is dat ze dan komen aan huppelen en gewoon weten dat ik daar sta te wachten, dan knal ik ze dus neerR-O-Y schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:53:
Een wachtsysteem ben ik niet voor omdat dan noobs ook aanspraak maken op een jet. Die moeten maar lekker op een lokale server leren bommen enzo. Dat ga je niet ranked leren
[ Voor 48% gewijzigd door SuX DeLuXe op 29-12-2006 16:32 ]
Verwijderd
Safebase...hahaha...ik vind dat zo'n onzin...dat is meten met 2 maten. Als je dan Mec bent op sharqi geeft dat jou dus het recht om elke spawn te rapen maar jij zou in principe boven je "safebase" kunnen gaan hangen en daar vandaan alles en iedereen kunnen killen. En wanneer ben je in of buiten de safebase? Als jij zo "mans" bent om met je Mi-28 rondjes om de tv gaat strafen zónder dat iemand een poging doet om m over te nemen dan ben je gewoon voor je puntjes bezig. Dan vind ik dat je ook niet moet zeuren als mijn gunner je vanaf hotel weet te vinden. En 9 van de 10 keer laten we ze gewoon opstijgen. Daarna is het gewoon fair game. Ik vind ook dat als jij mij kan locken dat ik jou mag killen, safebase of niet!Equalized schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:48:
[...]
Maar nergens meer veilig, houdt dat ook opstijgen op hun safebase in? Want dat is namelijk nog steeds verboden, als baserape tenminste verboden is. Ik ben er ook op tegen hoor, maar volgens de kleine lettertjes is het wel zo
En ik weet dat het irri kan zijn maar je kan ook gewoon proberen de tv over te nemen. Heb je ook geen last van de heli! All is fair in love and war.
Verwijderd
Nee, bij mij op de server hebben we een regel tegen zulk soort n00bjes: leer maar vliegen in Single Player...Thrills33ka schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:31:
t heeft wel iets grappigs ja...maar als je er zelf inzit kun je ontzettend pissig worden hehe
op Wake Island, meestal van die noob servers, zitten ze ook altijd te tken...ik ga dan altijd met zo'n jeepje onder dat vliegtuig inrijden zodat alles en iedereen ontploft en hij de teamkill krijgthahha
[...]
dat kunnen jij en ik wel vinden, maar volgens de regels hebben noobs ook vaak recht op een plane...en meestal storten ze toch snel neer dus achja....waar ik echt niet tegen kan is dat ze dan komen aan huppelen en gewoon weten dat ik daar sta te wachten, dan knal ik ze dus neer
Verwijderd
wtf? Sinds wanneer weet jij wat de intentie is van iemand die komt aanlopen?Thrills33ka schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:31:
.waar ik echt niet tegen kan is dat ze dan komen aan huppelen en gewoon weten dat ik daar sta te wachten, dan knal ik ze dus neer
Gisteren ook, ik zie de chopper spawnen en ik loop er alvast naar toe om een plaatsje aan de guns te krijgen, word ik in de rug geschoten door één of andere lamzak die per se wou vliegen. Ik had nog eens niet te bedoeling om te vliegen!! Ik kan het toch niet zo goed, en het interesseert mij maar weinig. BF is voor mij een shooter, geen flightsim. Ik ga dan ook liever op de grond m'n battles uitvechten (jeeps en tanks, daar doe ik wel aan mee). Ik redeneer dan ook dat ik in het belang van m'n team, en dus ook mezelf, die vliegtuigen beter kan overlaten aan iemand die er mee overweg kan. Maar om me al bij voorbaat in de rug te teamkillen omdat ik naar een vliegtuig toe ren, is gewoon belachelijk. Wat is eigenlijk het gevolg van 'don't forgive'. Wordt er gewoon door de admin af en toe eens gekeken wie iets te veel 'don't forgive's' op z'n naam heeft? Of minder punten? Het lijkt niet zo veel zin te hebben eigenlijk.
Nu goed, asos zoals jij zullen er altijd wel zijn.
Dit gezegd zijnde, wat een prachtig spel is het toch. De mogelijkheden, alle classes, enz... De mappen zijn stuk voor stuk echte pareltjes. Als je even de moeite neemt om ze goed te bekijken dan zie je hoeveel moeite er in het ontwerp is gekropen, en hoezeer alles afgestemd is om zo goed mogelijke gameplay te krijgen. Altijd genoeg mogelijkheden om je doel te bereiken. Torens, openingen in schuttingen, choke points...
Ik speel dit breedbeeld en grafisch ziet alles er heel behoorlijk uit. Als ik dit vergelijk met de demo van BF2142 die ik ook heb gespeeld ziet BF2 er mooier uit vind ik. BF2142 gaf mij een kleurloze indruk. Alles nogal grauw en grijs. Ook had ik daar het gevoel dat alles nog meer vehicle based was. Terwijl dit in BF2 mooi in proportie is (denk ik) Dus niet te veel voertuigen gelijktijdig aan het werk.
Het hele concept is gewoon prachtig. Ik trek me ook niets aan van bugs of wat dan ook. (ik ken ze niet, ik wil ze niet kennen, en voor zover ik weet heb ik nog niemand een bug zien uitbuiten). Ik speel gewoon onbevangen en casual en ik heb er veel plezier aan.
De laatste dagen heel wat gespeeld, geen enkele crash naar de desktop, geen vastlopers, vlotte gamebrowser, vlot connecten, geen enkel probleem. Prachtig gewoon. (ik speel wel nog met 1.40)
Gisteren trouwens wel een bug gezien, maar die viel wel op
Verder heb ik pas de satchels ontdenkt bij de special ops class, heel leuk als je er wat mee leert omgaan. En hoe de unlocks werken heb ik nog niet helemaal door. Krijg je die door vooruit te gaan in rang? Of door veel met het wapen uit de class te spelen waarvoor je de unlock hebt gekregen. Maar goed, ik krijg ze af en toe, dus het maakt me verder ook niet zoveel uit. Met de medic unlock ben ik wel tevreden. Daarmee kan je tenminste nog iets uitrichten (in het geval van minder goede spelers zoals ik)
@ post hierboven.... zie dat je nog helemaal in de kerstgedachte zit 
RESPECT!
RESPECT!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
@Sin hou is op mij te teamkillen
maar het ging wel lekker zeg op de server.
Kleine mededeling:
Onze Dutchgamingclan server is omgezet naar een City map IO server
32 players totaal
64 mappen
2 Rondens
http://www.game-monitor.c..._City_Maps.html#variables
Kleine mededeling:
32 players totaal
64 mappen
2 Rondens
ik ben echt niet te beroerd om iemand anders te laten vliegen hoor...Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 22:43:
[...]
wtf? Sinds wanneer weet jij wat de intentie is van iemand die komt aanlopen?
Gisteren ook, ik zie de chopper spawnen en ik loop er alvast naar toe om een plaatsje aan de guns te krijgen, word ik in de rug geschoten door één of andere lamzak die per se wou vliegen. Ik had nog eens niet te bedoeling om te vliegen!! Ik kan het toch niet zo goed, en het interesseert mij maar weinig. BF is voor mij een shooter, geen flightsim. Ik ga dan ook liever op de grond m'n battles uitvechten (jeeps en tanks, daar doe ik wel aan mee). Ik redeneer dan ook dat ik in het belang van m'n team, en dus ook mezelf, die vliegtuigen beter kan overlaten aan iemand die er mee overweg kan. Maar om me al bij voorbaat in de rug te teamkillen omdat ik naar een vliegtuig toe ren, is gewoon belachelijk. Wat is eigenlijk het gevolg van 'don't forgive'. Wordt er gewoon door de admin af en toe eens gekeken wie iets te veel 'don't forgive's' op z'n naam heeft? Of minder punten? Het lijkt niet zo veel zin te hebben eigenlijk.
Nu goed, asos zoals jij zullen er altijd wel zijn.
Dit gezegd zijnde, wat een prachtig spel is het toch. De mogelijkheden, alle classes, enz... De mappen zijn stuk voor stuk echte pareltjes. Als je even de moeite neemt om ze goed te bekijken dan zie je hoeveel moeite er in het ontwerp is gekropen, en hoezeer alles afgestemd is om zo goed mogelijke gameplay te krijgen. Altijd genoeg mogelijkheden om je doel te bereiken. Torens, openingen in schuttingen, choke points...
Ik speel dit breedbeeld en grafisch ziet alles er heel behoorlijk uit. Als ik dit vergelijk met de demo van BF2142 die ik ook heb gespeeld ziet BF2 er mooier uit vind ik. BF2142 gaf mij een kleurloze indruk. Alles nogal grauw en grijs. Ook had ik daar het gevoel dat alles nog meer vehicle based was. Terwijl dit in BF2 mooi in proportie is (denk ik) Dus niet te veel voertuigen gelijktijdig aan het werk.
Het hele concept is gewoon prachtig. Ik trek me ook niets aan van bugs of wat dan ook. (ik ken ze niet, ik wil ze niet kennen, en voor zover ik weet heb ik nog niemand een bug zien uitbuiten). Ik speel gewoon onbevangen en casual en ik heb er veel plezier aan.
De laatste dagen heel wat gespeeld, geen enkele crash naar de desktop, geen vastlopers, vlotte gamebrowser, vlot connecten, geen enkel probleem. Prachtig gewoon. (ik speel wel nog met 1.40)
Gisteren trouwens wel een bug gezien, maar die viel wel op, er werden namelijk tientallen jeeps gedropt. Hele stukken van de map stonden er letterlijk vol van. Op zich wel grappig
Verder heb ik pas de satchels ontdenkt bij de special ops class, heel leuk als je er wat mee leert omgaan. En hoe de unlocks werken heb ik nog niet helemaal door. Krijg je die door vooruit te gaan in rang? Of door veel met het wapen uit de class te spelen waarvoor je de unlock hebt gekregen. Maar goed, ik krijg ze af en toe, dus het maakt me verder ook niet zoveel uit. Met de medic unlock ben ik wel tevreden. Daarmee kan je tenminste nog iets uitrichten (in het geval van minder goede spelers zoals ik)
ik schiet niet zomaar iemand neer als ie komt aanlopen, dat heb je verkeerd begrepen...
als iemand echt naast me komt staan en zit te duwen enz. en vervolgens de plane krijgt, dan knal ik hem neer of blijf ik ervoor staan, eerlijk is eerlijk....dus zo aso ben ik niet
Net even paar rondjes gespeeld maar zat aan de "noob"-kant dus winnen zat er niet in.Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:12:
@Sin hou is op mij te teamkillenmaar het ging wel lekker zeg op de server.
Kleine mededeling:
32 players totaal
64 mappen
2 Rondens
Vond wel dat er errrug veel snipers waren en die haat ik in infantry only. Het hoort erbij maar wat vind ik het lame als je de snipers elkaar ziet verdringen om snel de claymores te dumpen en naar safety te vluchten... bah!
Het waren echt een paar rondjes claymores en GP-30 verduren.... ook zo lame he die mensen die standaard met dat ding rond rennen. Ik vind Ak-101 ook een lekker wapentje maar gebruik die nade launcher bijna alleen als mijn clip leeg is of al iemand op een rot plekje zit... dus nog even... BAH BAH BAH... zo ben ik dat weer kwijt. Verder was de server ok en wil ik hem best nog wel eens meemaken als er aan mijn kant wel enig teamwork te bespeuren valt. Kwam zelfs niemand in mijn squad
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
was jij er dan toen ik er was??
aan mijn kant was er wel teamplay...binnen enkele minuten had de vijand geen vlag meer over op Road to jalalabad...en op Karkand ging ik ook aardig
ik ben nu weer wat meer met Spec ops aan het spelen...vooral de standaard guns (die met rode lasers,m4 enz.) zijn opzich ook sterke guns maar ze lijken bij mij vaak geen headshot te geven nadat ik 6 keer ofzo op iemand z'n kop heb geknald ermee...
en voor de rest L85A1 ownzz, van de unlocks dan vind ik...
ik vind trouwens jalalabad helemaal niet zo'n geweldige infantry map...tis zo'n verre afstand voor de USA en dan krijg je al die snipers tegen je...dan moet je zelf ook wel gaan snipen anders is het bijna niet te doen
aan mijn kant was er wel teamplay...binnen enkele minuten had de vijand geen vlag meer over op Road to jalalabad...en op Karkand ging ik ook aardig
ik ben nu weer wat meer met Spec ops aan het spelen...vooral de standaard guns (die met rode lasers,m4 enz.) zijn opzich ook sterke guns maar ze lijken bij mij vaak geen headshot te geven nadat ik 6 keer ofzo op iemand z'n kop heb geknald ermee...
en voor de rest L85A1 ownzz, van de unlocks dan vind ik...
ik vind trouwens jalalabad helemaal niet zo'n geweldige infantry map...tis zo'n verre afstand voor de USA en dan krijg je al die snipers tegen je...dan moet je zelf ook wel gaan snipen anders is het bijna niet te doen
Dat ken ik. Het lijkt wel alsof ik tegenwoordig he-le-maal niemand (itt tot "bijna helemaal niemandJohnnyV76 schreef op zondag 31 december 2006 @ 00:12:
BAH BAH BAH... zo ben ik dat weer kwijt.
Ik heb trouwens nog geen enkel probleem gehad met deze patch, ook wel eens een keer fijn.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
kweenie of jij er was, het was tussen 23:00 en 24:00. Wat is je nickname? Of is die hetzelfde als hier? Er zaten wel wat clangasten in met DG tag.Thrills33ka schreef op zondag 31 december 2006 @ 04:42:
was jij er dan toen ik er was??
Verwijderd
Dat is ook de L96A1 niet, die schiet gewone NATO ammo. De M95 kan dat, die schiet .50.Hendal. schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:27:
he ik dacht dat je met de l96a1 sniper door raampjes heen kon schieten om bv de pilot uit een jet kan schieten.
Schiet deze niet door een voorruit van een vodnik? gister 6x iemand op z'n hoofd geschoten door het raampje maar er gebeurde niks.
met de ak101,pkm, g3 is ook door de vooruit van een auto te schieten. Voor jets en heli's is dat helaas alleen de m95. De l96 schiet niet door ruiten
roflHendal. schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:27:
Schiet deze niet door een voorruit van een vodnik? gister 6x iemand op z'n hoofd geschoten door het raampje maar er gebeurde niks.
mijn ingame nick is Thr1lls33k4....maar ik heb ook de -={DG] tag ervoor nu sinds een tijdjeJohnnyV76 schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:41:
[...]
kweenie of jij er was, het was tussen 23:00 en 24:00. Wat is je nickname? Of is die hetzelfde als hier? Er zaten wel wat clangasten in met DG tag.
[ Voor 30% gewijzigd door SuX DeLuXe op 31-12-2006 16:04 ]
kan niet nee
maar als het wel gebeurt door een bug is toch mooi
je kan ook op rare manieren krijgen dat je m16 als een g36e gezien wordt. Misschien dat de server jouw l96 wel zag als m95 en dat je daardoor wel een kill kreeg
je kan ook op rare manieren krijgen dat je m16 als een g36e gezien wordt. Misschien dat de server jouw l96 wel zag als m95 en dat je daardoor wel een kill kreeg
M4 ook als G36CR-O-Y schreef op zondag 31 december 2006 @ 17:42:
kan niet neemaar als het wel gebeurt door een bug is toch mooi
![]()

/Über late reactie :
Er zijn van die dingen die je in het leven wil hebben/moet hebben gehad ondanks de kosten en verder heeft het niks met opstarten te makenobsidian schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 12:42:
En dat allemaal om 20 sec sneller op te starten? Jij bent gek!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Lol dat verklaart een hoop, ik dacht het ooit eens gelezen te hebben en daarvoor koos ik hem ook, nou ja toch een gelukkig nieuwjaar alvastVerwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:28:
[...]
Dat is ook de L96A1 niet, die schiet gewone NATO ammo. De M95 kan dat, die schiet .50.
Verwijderd
Weet iemand misschien waar ik felle skins kan downloaden voor BF2 characters? Ik weet dat veel "skilled" mensen met een hoge rank er gebruik van maken om zo makkelijk vijanden te kunnen raken met de straaljager, maar ik ben het een beetje zat om altijd in het nadeel te zijn.
Verwijderd
Dus je vraagt hier hoe je een cheat kan downloaden? Lol...dan zit je hier best wel verkeerd vriend! Je kan proberen om je lightning op low te zetten en je shadows uit. Dan zie je al wat meer...maar dat is al het advies wat je hier zult krijgen denk ik.Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 15:45:
Weet iemand misschien waar ik felle skins kan downloaden voor BF2 characters? Ik weet dat veel "skilled" mensen met een hoge rank er gebruik van maken om zo makkelijk vijanden te kunnen raken met de straaljager, maar ik ben het een beetje zat om altijd in het nadeel te zijn.
En hoezo denk jij dat skilled mensen dat gebruiken? Als ik in een jet zit schiet ik van te voren al op plekken waar ik weet/verwacht dat er mensen zitten. Heeft niets met cheaten te maken maar met ervaring. Je hebt gewoon van die standaard plekken waar mensen staan als ze de vlag overnemen enzo. En omdat jij het niet kan wil het niet zeggen dat andere mensen cheaten.
Je weet toch wel dat dat cheaten is, hè?Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 15:45:
En "skilled" mensen met een hoge rank maken daar helemaal geen gebruik van, die zijn gewoon echt skilled.
[ Voor 57% gewijzigd door Mr. Bondt op 01-01-2007 15:56 . Reden: Quote erbij :X ]
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 15:45:
eensch,^^ wat is je bron dan musclehedz?Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 15:54:
[...]
Dus je vraagt hier hoe je een cheat kan downloaden? Lol...dan zit je hier best wel verkeerd vriend! Je kan proberen om je lightning op low te zetten en je shadows uit. Dan zie je al wat meer...maar dat is al het advies wat je hier zult krijgen denk ik.
En hoezo denk jij dat skilled mensen dat gebruiken? Als ik in een jet zit schiet ik van te voren al op plekken waar ik weet/verwacht dat er mensen zitten. Heeft niets met cheaten te maken maar gewoon ervaring. Je hebt gewoon van die standaard plekken waar mensen staan als ze de vlag overnemen enzo. En omdat jij het niet kan wil het niet zeggen dat andere mensen cheaten.
[ Voor 19% gewijzigd door Tomino op 01-01-2007 16:02 ]
Verwijderd
Onzin, het gebeurd ook vaak op de meest vreemde plaatsen ondanks dat zelfs alle radar apparatuur kapot is gemaakt. En als het een cheat was dan waren de "goede" spelers ook wel gebanned. Gister was er ook een persoon die een cooldown van 5 seconden of minder op de arty had.Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 15:54:
[...]
Dus je vraagt hier hoe je een cheat kan downloaden? Lol...dan zit je hier best wel verkeerd vriend! Je kan proberen om je lightning op low te zetten en je shadows uit. Dan zie je al wat meer...maar dat is al het advies wat je hier zult krijgen denk ik.
En hoezo denk jij dat skilled mensen dat gebruiken? Als ik in een jet zit schiet ik van te voren al op plekken waar ik weet/verwacht dat er mensen zitten. Heeft niets met cheaten te maken maar met ervaring. Je hebt gewoon van die standaard plekken waar mensen staan als ze de vlag overnemen enzo. En omdat jij het niet kan wil het niet zeggen dat andere mensen cheaten.
Spectate maar eens.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2007 16:13 ]
Verwijderd
Wat heeft arty met felle skins te maken?? En ik heb geen UAV of wat ook nodig om te bedenken waar iemand zich schuil zou kunnen houden.
En wil jij je dan gaan verlagen tot dat soort zielige mensen voor wat puntjes? Ik zou lekker een andere server zoeken...keuze zat
En wil jij je dan gaan verlagen tot dat soort zielige mensen voor wat puntjes? Ik zou lekker een andere server zoeken...keuze zat
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2007 16:30 ]
Verwijderd
Op bijna alle publics zijn wel 1 of meer cheaters te vinden. Meest irritante zijn mensen met custom netcode, waarbij ze kunstmatige lag in je nadeel kunnen creëren.Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:21:
Wat heeft arty met felle skins te maken?? En wil jij je dan gaan verlagen tot dat soort zielige mensen voor wat puntjes? Ik zou lekker een andere server zoeken...keuze zat
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2007 16:34 ]
ik heb er anders nooit last van....
sterker nog ze noemen mij vaak cheater! (terwijl ik in een plane zit nog wel rofl
)
dus ik betwijfel het...van dat cheaten...
als je een map 2000 keer hebt gespeeld
, reken maar dat je dan elk hoekje en elk paadje kent waar steeds mensen lopen....en vaak kun je de mensen nog zien lopen vlak voor je de bommen lost...
sterker nog ze noemen mij vaak cheater! (terwijl ik in een plane zit nog wel rofl
dus ik betwijfel het...van dat cheaten...
als je een map 2000 keer hebt gespeeld

[ Voor 19% gewijzigd door SuX DeLuXe op 02-01-2007 00:06 ]
Verwijderd
Inderdaad...hehe...k heb zelfs al een paar keer gezien dat mensen me stadpadder noemde...dus ik vragen hoe ze daar aan komen...kijk eens goed vriend...ik zit in een vliegtuig!!
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:09:
[...]
Onzin, het gebeurd ook vaak op de meest vreemde plaatsen ondanks dat zelfs alle radar apparatuur kapot is gemaakt. En als het een cheat was dan waren de "goede" spelers ook wel gebanned. Gister was er ook een persoon die een cooldown van 5 seconden of minder op de arty had.
Spectate maar eens.

Je ziet te veelste veel vliegenVerwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:23:
[...]
Op bijna alle publics zijn wel 1 of meer cheaters te vinden. Meest irritante zijn mensen met custom netcode, waarbij ze kunstmatige lag in je nadeel kunnen creëren.
er zijn altijd wel wat top gamers in een public die gehakt maakt van andere gamers.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2007 16:50 ]
Verwijderd
Jij kan ook constant arty afvuren? Hoe moet dat dan?Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:48:
[...]
sorry maar je bent gewoon geownd.
[...]
Je ziet te veelste veel vliegen![]()
er zijn altijd wel wat top gamers in een public die gehakt maakt van andere gamers.
Verwijderd
Kom eens met een sluitend bewijs, en dus geen SingePlayer filmpje van YouTube, dan praten we verder. Ik ben het met Ace eens dat al die spannende verhalen over cheats niet echt veel zinvols toevoegen. Klinkt allemaal erg spannend, maar ik geloof er weinig van zonder bewijs.Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:21:
[...]
Jij kan ook constant arty afvuren? Hoe moet dat dan?
Verwijderd
Ik zal wel op de foute servers spelen ^^ Iemand met een beetje verstand en inzicht tijdens het spectaten kan zien dat er keihard gehacked wordt.Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:25:
[...]
Kom eens met een sluitend bewijs, en dus geen SingePlayer filmpje van YouTube, dan praten we verder. Ik ben het met Ace eens dat al die spannende verhalen over cheats niet echt veel zinvols toevoegen. Klinkt allemaal erg spannend, maar ik geloof er weinig van zonder bewijs.
Filmpje? ik wil het graag zien! discusseren we dan verder?Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:40:
[...]
Ik zal wel op de foute servers spelen ^^ Iemand met een beetje verstand en inzicht tijdens het spectaten kan zien dat er keihard gehacked wordt.
Verwijderd
Ik speel BF2 vanaf het begin en ik heb echt nog nooit zoiets meegemaakt. Zelfs geen commander hack waarbij er kistjes en autotjes blijven vallen. Er zullen best mensen zijn die weten hoe dat werkt of misschien wel een cheat hebben maar kom op...hoeveel zullen dat er zijn. En als jij denkt dat mensen cheaten op die server dan ga je toch lekker een andere server zoeken. BF2 is gewoon nog steeds buggy en ik word soms ook op de vreemdste manieren afgemaakt. En soms heb ik het zelf dat ik iemand afmaak waarvan ik denk...WTF??? En al zouden er veel mensen zijn die cheats gebruiken, ik zal me nóóit verlagen tot hun niveau. Als ik win dan win ik omdat ík bepaalde skills heb en niet omdat de computer voor mij mikt en ik alleen de muisknop in hoef te drukken.
Ik weet nu ook de bug van jalalabad. Je kan ergens dus door een steen heen schieten. Vandaar dat ik altijd afgesniped werd zonder dat je zag wie het deed
Verder kan je ergens naast een kistje ook door de muur knallen. Kan je zelf niet dood maar je zit niet in de muur ofzo.
Werkt erg raar. Mocht je dus ooit op een vreemde manier doodgaan daar weet je wat het is 
Het lijkt wel alsof er elke dag weer meer bugs bijgevonden worden. Wie vond er ook alweer dat het spel wel goed gecode was

Het lijkt wel alsof er elke dag weer meer bugs bijgevonden worden. Wie vond er ook alweer dat het spel wel goed gecode was
[ Voor 14% gewijzigd door R-O-Y op 01-01-2007 21:29 ]
Kerel je bent in de war met de UT reeks : Daar kan je felle skins gebruiken en is geen cheat verder of ietsVerwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 15:45:
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik had het niet over de PC opstarten maar over het spel starten en de map ladennero355 schreef op zondag 31 december 2006 @ 18:36:
Er zijn van die dingen die je in het leven wil hebben/moet hebben gehad ondanks de kosten en verder heeft het niks met opstarten te maken
LOLThrills33ka schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 01:06:
[...]
ik ben echt niet te beroerd om iemand anders te laten vliegen hoor...
ik schiet niet zomaar iemand neer als ie komt aanlopen, dat heb je verkeerd begrepen...
als iemand echt naast me komt staan en zit te duwen enz. en vervolgens de plane krijgt, dan knal ik hem neer of blijf ik ervoor staan, eerlijk is eerlijk....dus zo aso ben ik niet
Dat noem ik niet eerlijk hoor, hij was gewoon eerder ook al was het niet op zo'n normale manier. Maar om expres te gaan teamkillen/hinderen is en blijft gewoon lame. Je had ook gewoon kunnen wachten tot de volgende spawned. In BF2142 zie je dat soort dingen gelukkig nog niet.
Verwijderd
een vriend van me komt binnekort bij mij lannen, en we willen battlefield 2 online samen doen, ik met mijn eige code en account, en hij met zijn eigen code en account, en we zitten dan dus allebei op mijn ipadres
nou is mijn vraag, kan dit? zonder geblockt te worden door ea ofzo...
alvast bedankt..
alvast bedankt..
Dat kan, geen problemen gehad met 5 man op 1 ADSL lijn...Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:12:
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Verwijderd
met ieder zijn eigen code?glashio schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:17:
[...]
Dat kan, geen problemen gehad met 5 man op 1 ADSL lijn...
Kort en Krachtig, ja dat kanVerwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:12:
een vriend van me komt binnekort bij mij lannen, en we willen battlefield 2 online samen doen, ik met mijn eige code en account, en hij met zijn eigen code en account, en we zitten dan dus allebei op mijn ipadres
alvast bedankt..
Ik denk dat je iets niet goed begrijpt.obsidian schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 09:04:
[...]
LOL
Dat noem ik niet eerlijk hoor, hij was gewoon eerder ook al was het niet op zo'n normale manier. Maar om expres te gaan teamkillen/hinderen is en blijft gewoon lame. Je had ook gewoon kunnen wachten tot de volgende spawned. In BF2142 zie je dat soort dingen gelukkig nog niet.
Hij (Thrils33ka) zit op een plane te wachten, vervolgens komt iemand anders ff langslopen, zit tegen hem aan te duwen, en neemt vervolgens het vliegtuig mee. Logisch dus dat Thrils33ka die gast vervolgens neerknalt.
Anyway, ik ben weer helemaal hooked aan de armored fury mappen. Echt ongekend hoeveel punten je kunt scoren met een AA vehicle en een support kit. Verder is het leuk om te zien dat mensen in die A10's altijd dezelfde rondjes vliegen zodat je precies weet waar ze vandaan komen.
Ik speel sinds kort ook weer redelijk fanatiek BF2, en had eigenlijk verwacht dat er nu wel wat minder noobs zouden zijn, maar niks is minder waar..
Gister speelde ik op road to jalabad, en ik was MEC en we werden geowned door de tanks van de USMC. Na een aantal pogingen om die uit te schakelen met een anti-tank (ik was de enige, en aangezien ze bij een suppliescrate stonden werkte dat niet echt), besloot ik om maar een buggy vol met C4 te plakken en ze zodoende uit de weg te ruimen. Dat ging prima, en ik vond het wel leuk dat ik onderweg ook nog wat los lopende USMC kon overrijden. Afin, uiteindelijk toch verloren, en toen ik naar de stats keek was ik gewoon #2 van ons team, door alleen maar met C4 beplakte buggies rond te rijden
team play was ook ver te zoeken... ik speel overigens wel alleen de 64 player map, mss dat ik maar weer is 32 moet gaan proberen..
Gister speelde ik op road to jalabad, en ik was MEC en we werden geowned door de tanks van de USMC. Na een aantal pogingen om die uit te schakelen met een anti-tank (ik was de enige, en aangezien ze bij een suppliescrate stonden werkte dat niet echt), besloot ik om maar een buggy vol met C4 te plakken en ze zodoende uit de weg te ruimen. Dat ging prima, en ik vond het wel leuk dat ik onderweg ook nog wat los lopende USMC kon overrijden. Afin, uiteindelijk toch verloren, en toen ik naar de stats keek was ik gewoon #2 van ons team, door alleen maar met C4 beplakte buggies rond te rijden

zoals operation cleansweep?OCTheEagle schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:47:
[...]
Anyway, ik ben weer helemaal hooked aan de armored fury mappen.
[ Voor 11% gewijzigd door FireFoz op 02-01-2007 14:29 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Operation Cleansweep is een vanilla map. Armored Fury (boosterpack) maps zijn bijvoorbeeld Operation Smoke Screen of Midnight Sun.FireFoz schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:28:
zoals operation cleansweep?
sar·cas·me (het ~)
Alle 5 had z'n eigen cd-serial inderdaad.Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:19:
met ieder zijn eigen code?
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Iemand al ervaringen met BF2 en vista? Ik heb gegoogled maar kan weinig vinden en als ik wat vindt dan zijn het posts die stammen uit juni.
Werkt gewoon hoor, zolang je er maar voor zorgt dat je BF2 als admin laat draaien, maar dat is meer voor punkbuster dan voor BF2.OCTheEagle schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:06:
Iemand al ervaringen met BF2 en vista? Ik heb gegoogled maar kan weinig vinden en als ik wat vindt dan zijn het posts die stammen uit juni.
[ Voor 6% gewijzigd door mvds op 02-01-2007 15:08 ]
sommige servers kicken spelers met hetzelfde ip. Heb ik nu een paar keer gehad. Waarom dat is weet ik niet. Maar je zult er geen last van hebben. Zijn nog 3000 servers overVerwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:12:
alvast bedankt..
Verwijderd
Jup, heb het ook wel eens gedaan met 4 man op een 3200/512 lijntjeglashio schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:17:
[...]
Dat kan, geen problemen gehad met 5 man op 1 ADSL lijn...
Wat ik mij dan afvraag. Op Internet lees ik veel verhalen dat BF2 gewoon werkt op vista (uitgaande van de compatibility lijsten die overal te vinden zijn), echter lees ik ook veel verhalen dat mensen het spel niet aan de praat krijgen omdat het directx 9 nodig heeft. Op Internet las ik dat er een Direct X 9 .dll Pack beschikbaar is voor Vista die te downloaden is op http://emo.toastednet.org/d3dx9_dll_pack.rar. Helaas werkt deze link niet.obsidian schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:07:
[...]
Werkt gewoon hoor, zolang je er maar voor zorgt dat je BF2 als admin laat draaien, maar dat is meer voor punkbuster dan voor BF2.
Iemand een idee hoe je dat spel toch werkend kunt krijgen zonder te wachten tot directx 9.0L wordt gereleased?
[ Voor 97% gewijzigd door OCTheEagle op 02-01-2007 16:03 ]
Verwijderd
Misschien moet ik die boosterpacks dan ook maar eens kopen. (moet je daarvoor betalen?) Ik heb alvast gezien dat er viertal extra maps in zitten.
Ik draai nog altijd 1.40 (omdat dat voorlopig goed werkt bij mij) en ik merk dat het loaden van de serverlijst in het multiplayer menu ENORM vlot is. Zeker in vergelijking met wat het vroeger was. Toen duurde dat super lang, mouse lag, heel het programma leek vast te lopen. En nu instant refresh, en als je op de servers klikt zie je ook een spelerslijst onderaan verschijnen, wat vroeger ook vaak niet was.
Verder is BF2 nu ook heel erg stabiel. Waar ik vroeger bij het pas joinen terug disconnecte, of af en toe een vastloper had, heb ik nu nergens last van.
Anyway, de laatste paar dagen gewoon zonder problemen gegamed, en wat een prachtig spel is het toch
(serieus, ik heb me al lang niet meer zo geamuseerd met een game als nu met BF2, ik had dit veel vroeger moeten kopen)
Nog een vraagje: mijn account met mijn unlocks, wordt dat allemaal bewaard door EA? Dus als ik bvb een windows of BF2 herinstallatie moet doen, moet ik dan iets backuppen? Of gewoon terug inloggen bij een verse installatie... (ik ben niet zo goed dat ik mijn unlocks na 'effe te spelen' weer terug heb
Badges en ribbons en medals boeien me minder.)
Verder vind ik strike at karkand één van de beste mappen., zolang de battles zich afspelen in het eerste deel van de stad. Het stuk waar umsc naar beneden rijdt dus om zo de stad binnen te komen. Altijd heel intens daar, en veel vijanden achter alle hoekjes om op te schieten. Fijn stukje ook om eens een meerdere classes uit te testen, en zien wat het beste werkt in city combat. (en als special ops kan je enkele satchel charges op die weg leggen waar de tank altijd doorkomt)
Wat ik wel minder vind aan die map: als er toevallig één umsc heel geniepig langs kan sluipen kan die gemakkelijk van achter uit de flags capturen, want daar loopt hij dan toch helemaal alleen rond. En niemand gaat daar achterblijven om die punten in de gaten te houden, want daar is helemaal geen actie. Dus voor je het goed en wel beseft kan één mannetje daar drie vlagen of zo overnemen. En dan zit je in de tang als MEC. De beste games op karkand heb je als er echt een schuivende linie is van onder naar boven. Dus in de juiste volgorde. (misschien is die choke point in het begin iets te breed, vooral naar rechts, als mec gezien, daar kan altijd wel iemand tussendoor glippen)
Road to jalalabad is ook zoiets, en die met het televisiestation ook. Heerlijk om op die laatste op het bouwwerf te liggen snipen...
Wanneer krijg ik trouwens een nieuwe unlock als sniper? Ik gebruik praktisch alleen de sniper, maar ik heb wel al drie unlocks op andere classes die ik nauwelijks gebruik
(engineer bvb)
Klein bugje gisteren, ik spawnde met een wapen dat ik eigenlijk nog niet heb. Een of andere sniper, L96 nog wat... Spijtig genoeg was het éénmalig. Nu ja, wachten tot ik de unlock heb...
En dan nog één iets, op één site zag ik dat je voor bepaalde medals 3000 uur moet gespeeld hebben. Hallo?
Met één uur per dag is dat bijna acht jaar of zo. Wie heeft deze medals hier?
Ik draai nog altijd 1.40 (omdat dat voorlopig goed werkt bij mij) en ik merk dat het loaden van de serverlijst in het multiplayer menu ENORM vlot is. Zeker in vergelijking met wat het vroeger was. Toen duurde dat super lang, mouse lag, heel het programma leek vast te lopen. En nu instant refresh, en als je op de servers klikt zie je ook een spelerslijst onderaan verschijnen, wat vroeger ook vaak niet was.
Verder is BF2 nu ook heel erg stabiel. Waar ik vroeger bij het pas joinen terug disconnecte, of af en toe een vastloper had, heb ik nu nergens last van.
Anyway, de laatste paar dagen gewoon zonder problemen gegamed, en wat een prachtig spel is het toch
Nog een vraagje: mijn account met mijn unlocks, wordt dat allemaal bewaard door EA? Dus als ik bvb een windows of BF2 herinstallatie moet doen, moet ik dan iets backuppen? Of gewoon terug inloggen bij een verse installatie... (ik ben niet zo goed dat ik mijn unlocks na 'effe te spelen' weer terug heb
Verder vind ik strike at karkand één van de beste mappen., zolang de battles zich afspelen in het eerste deel van de stad. Het stuk waar umsc naar beneden rijdt dus om zo de stad binnen te komen. Altijd heel intens daar, en veel vijanden achter alle hoekjes om op te schieten. Fijn stukje ook om eens een meerdere classes uit te testen, en zien wat het beste werkt in city combat. (en als special ops kan je enkele satchel charges op die weg leggen waar de tank altijd doorkomt)
Wat ik wel minder vind aan die map: als er toevallig één umsc heel geniepig langs kan sluipen kan die gemakkelijk van achter uit de flags capturen, want daar loopt hij dan toch helemaal alleen rond. En niemand gaat daar achterblijven om die punten in de gaten te houden, want daar is helemaal geen actie. Dus voor je het goed en wel beseft kan één mannetje daar drie vlagen of zo overnemen. En dan zit je in de tang als MEC. De beste games op karkand heb je als er echt een schuivende linie is van onder naar boven. Dus in de juiste volgorde. (misschien is die choke point in het begin iets te breed, vooral naar rechts, als mec gezien, daar kan altijd wel iemand tussendoor glippen)
Road to jalalabad is ook zoiets, en die met het televisiestation ook. Heerlijk om op die laatste op het bouwwerf te liggen snipen...
Wanneer krijg ik trouwens een nieuwe unlock als sniper? Ik gebruik praktisch alleen de sniper, maar ik heb wel al drie unlocks op andere classes die ik nauwelijks gebruik

Klein bugje gisteren, ik spawnde met een wapen dat ik eigenlijk nog niet heb. Een of andere sniper, L96 nog wat... Spijtig genoeg was het éénmalig. Nu ja, wachten tot ik de unlock heb...
En dan nog één iets, op één site zag ik dat je voor bepaalde medals 3000 uur moet gespeeld hebben. Hallo?
Boosterpacks kosten 10 euro per stuk. Gemiddeld draaien 10 servers Armored Fury en 2 servers euroforces.
Al je gevechtsstatistieken worden in de EA mega servermachine gestopt. Deze zijn dus veilig mocht jouw computer de geest geven of mocht je Bf2 willen reinstallen.
[ Voor 5% gewijzigd door OCTheEagle op 02-01-2007 16:34 ]
Armored Fury is opzich best mooi....leuke mappen, leuke vehicles....
alleen ze worden echt niet veel gedraaid...Operation Roadrage wordt wel 24/7 gedraaid op enkele servers....die andere 2 mappen nog minder, terwijl ik Operation Harvest toch wel een goeie map vind
en dat er iemand door de linie heensluipt en probeert een vlag te veroveren is natuurlijk waar het om draait in die map....Als je nou een snelle pc hebt, ben je als eerste in de map pak snel een APC en rij dwars overal doorheen, knal nog ff 4 ventjes neer, en ga dan de vlag linksboven cappen...
werkt wel vaker....je kunt ook langs rechts die berg afgaan met APC...dan zit je wel ff buiten het slagveld maar als je snel rijdt kom je weer op tijd eruit...linksom gaan kan trouwens ook....
en als je MEC bent...heb je gewoon een goede commander nodig die enemy's spot die erdoorheen komen...het wil trouwens nog niet zeggen als je maar weinig vlaggen hebt, dat je dan ook meteen verliest....scores tellen ook mee
alleen ze worden echt niet veel gedraaid...Operation Roadrage wordt wel 24/7 gedraaid op enkele servers....die andere 2 mappen nog minder, terwijl ik Operation Harvest toch wel een goeie map vind
Karkand is ook een leuke map...maar niet voor 24/7...er zijn genoeg andere goeie mappen....Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:09:
en dat er iemand door de linie heensluipt en probeert een vlag te veroveren is natuurlijk waar het om draait in die map....Als je nou een snelle pc hebt, ben je als eerste in de map pak snel een APC en rij dwars overal doorheen, knal nog ff 4 ventjes neer, en ga dan de vlag linksboven cappen...
werkt wel vaker....je kunt ook langs rechts die berg afgaan met APC...dan zit je wel ff buiten het slagveld maar als je snel rijdt kom je weer op tijd eruit...linksom gaan kan trouwens ook....
en als je MEC bent...heb je gewoon een goede commander nodig die enemy's spot die erdoorheen komen...het wil trouwens nog niet zeggen als je maar weinig vlaggen hebt, dat je dan ook meteen verliest....scores tellen ook mee
[ Voor 79% gewijzigd door SuX DeLuXe op 02-01-2007 17:23 ]
Hmm mss dat ik amored fury nog ga aanschaffen dan. Ik heb Special ops ook maar die speel ik echt nooit, vind die lang niet zo leuk als de gewone BF2...weet ook niet waarom precies 
Ik wist niet dat je bij jalabad ook linksom kon gaan met een jeep, dat ga ik zo is even proberen
Je bedoeld buiten de map om toch, niet gewoon via de weg?
Ik wist niet dat je bij jalabad ook linksom kon gaan met een jeep, dat ga ik zo is even proberen
Hoe doe je dat dan precies? Het lijkt me dat als je naar een tank rijdt, uitstapt en dan de C4's laat ontploffen, de tank jou allang heeft neergelegd of zie ik dat verkeerd?FireFoz schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:28:Gister speelde ik op road to jalabad, en ik was MEC en we werden geowned door de tanks van de USMC. Na een aantal pogingen om die uit te schakelen met een anti-tank (ik was de enige, en aangezien ze bij een suppliescrate stonden werkte dat niet echt), besloot ik om maar een buggy vol met C4 te plakken en ze zodoende uit de weg te ruimen.
Op volle snelheid tegen die tank aanrijden, als die je nog niet gezien heeft anders is het

9/10 keer lukt ze dat niet. Tenminste, mits je het goede voertuig hebt gekozen. Die snelle buggies zijn het beste (waar je met zn 3en in kan), maar met de jeeps van Mec kan het ook wel.Zoufiax schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:10:
[...]
Hoe doe je dat dan precies? Het lijkt me dat als je naar een tank rijdt, uitstapt en dan de C4's laat ontploffen, de tank jou allang heeft neergelegd of zie ik dat verkeerd?
Die jeeps en buggies zijn rete snel, en als je er een beetje goed mee kan rijden dan raken ze je bijna niet, vooral als je van een beetje onlogische kant af aankomt rijden (dus niet recht van voren). Als ze je wel zien ben je vaak al redelijk dichtbij, en dan ga je gewoon met de loop van de tank mee draaien. Die draaid zo sloom dat ie je niet bij kan houden. Ondertussen dichterbij rijden en dan idd snel uitstappen en de c4 laten ontploffen. 50% kans dat je zelf ook dood bent, maar je hebt vaak wel 2 kills + een strategische zet natuurlijk, dat de tank weg is. Bovendien vind ik het ook altijd wel cool om te doen:) Ik heb wel is 6 kills gehad zo, 2 tanks met gunners + nog 2 die toevallig in de buurt liepen
Je moet overigens wel goed opletten waar je de C4 plakt, want als ze met hun kogels op de C4 schieten dan ontploft het ook...dus voorop de motorkap is wss niet zo goede. Ik plak het meestal of achterop, of bovenop.
[ Voor 17% gewijzigd door FireFoz op 02-01-2007 19:16 ]
en ik vind het vaak voor ubern00bsFireFoz schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:16:
[...]
9/10 keer lukt ze dat niet. Tenminste, mits je het goede voertuig hebt gekozen. Die snelle buggies zijn het beste (waar je met zn 3en in kan), maar met de jeeps van Mec kan het ook wel.
Die jeeps en buggies zijn rete snel, en als je er een beetje goed mee kan rijden dan raken ze je bijna niet, vooral als je van een beetje onlogische kant af aankomt rijden (dus niet recht van voren). Als ze je wel zien ben je vaak al redelijk dichtbij, en dan ga je gewoon met de loop van de tank mee draaien. Die draaid zo sloom dat ie je niet bij kan houden. Ondertussen dichterbij rijden en dan idd snel uitstappen en de c4 laten ontploffen. 50% kans dat je zelf ook dood bent, maar je hebt vaak wel 2 kills + een strategische zet natuurlijk, dat de tank weg is. Bovendien vind ik het ook altijd wel cool om te doen:) Ik heb wel is 6 kills gehad zo, 2 tanks met gunners + nog 2 die toevallig in de buurt liepenIk kwam perfect van achteren aanrijden, en ze stonden naast elkaar elkaar te repairen.
Je moet overigens wel goed opletten waar je de C4 plakt, want als ze met hun kogels op de C4 schieten dan ontploft het ook...dus voorop de motorkap is wss niet zo goede. Ik plak het meestal of achterop, of bovenop.
maar ik snap het wel, ik doe dat ook wel eens, vooral als die tank constant loopt te rapen en niet eens een poging doet om die vlag te pakken....maar gewoon van een afstandje blijven hangen dan ga ik ook met c4 doen...maar de laatste tijd is er zo'n n00b op de server waar ik altijd speel Niemal en die gebruikt dus alleen maar c4...das dus echt n00bstijl en hij doet het niet eens goed ook...na 3 of 4 keer heb je het wel door en is ie elke keer kapot
Ik speel BF2 ook vanaf het begin en ik heb die Commander hack op een ranked server dus wél meegemaakt. Ik was zelf Commander en iemand aan mijn zijde was dus opeens constant strikes aan het gooien op de enemy en kratjes op onze mensen...Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 19:31:
Ik speel BF2 vanaf het begin en ik heb echt nog nooit zoiets meegemaakt. Zelfs geen commander hack waarbij er kistjes en autotjes blijven vallen. Er zullen best mensen zijn die weten hoe dat werkt of misschien wel een cheat hebben maar kom op...hoeveel zullen dat er zijn. En als jij denkt dat mensen cheaten op die server dan ga je toch lekker een andere server zoeken.
Admins waarschuwen via de chat had geen resultaat en ben er uiteraard meteen uitgegaan. Vergeet ik de servernaam en IP te noteren

Bij mij draaide het gewoon vanaf het installeren al prima hoor, zolang het maar als admin draaideOCTheEagle schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:59:
[...]
Wat ik mij dan afvraag. Op Internet lees ik veel verhalen dat BF2 gewoon werkt op vista (uitgaande van de compatibility lijsten die overal te vinden zijn), echter lees ik ook veel verhalen dat mensen het spel niet aan de praat krijgen omdat het directx 9 nodig heeft. Op Internet las ik dat er een Direct X 9 .dll Pack beschikbaar is voor Vista die te downloaden is op http://emo.toastednet.org/d3dx9_dll_pack.rar. Helaas werkt deze link niet.
Iemand een idee hoe je dat spel toch werkend kunt krijgen zonder te wachten tot directx 9.0L wordt gereleased?
Nog een mogelijkheid is om UAC (User Account Control) in je accountsettings uit te zetten. Ben je gelijk van al die confirmationdialogs af.obsidian schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:27:
[...]
Bij mij draaide het gewoon vanaf het installeren al prima hoor, zolang het maar als admin draaide
Verwijderd
@Alvi
Ja hoor EA slaat alles keurig (nou ja, keurig... een tijdje geleden hebben ze een server crash oid. gehad waardoor een hoop accounts ineens foetsie waren
) op. Je kunt dus gewoon een clean install doen, no worries. Je moet alleen wel ff zorgen dat je je EA account + wachtwoord nog weet én die van je GameSpy account!
Voor de rest, die L96A1 is het summum qua snipen. Beter dan dat wordt het niet. Alleen heb daar wel Special Forces voor nodig (uitbreiding, en ja die moet je kopen) Heb je de M95 al geünlocked? zo niet dan moet je bij de volgende keer dat je een wapen krijgt niet gelijk op "Dit wapen kiezen" (of zoiets) drukken maar met de pijltjes even verder drukken, heb je nog veel meer keuze
@ de rest. Binnenkort een Lan-party met een stel BF2'ers maar ik ben bang dat ik mijn ooh zo geliefde L85A1 dan niet kan gebruiken. Want ik denk namelijk dat wanneer je een LAN opstart dat iedereen private wordt en dus geen unlocks heeft. Nu kom je soms unranked servers tegen waar alle unlocks "open" staan. is dat een instelling van de server of moet je daar een patch oid voor hebben?
Ja hoor EA slaat alles keurig (nou ja, keurig... een tijdje geleden hebben ze een server crash oid. gehad waardoor een hoop accounts ineens foetsie waren

Voor de rest, die L96A1 is het summum qua snipen. Beter dan dat wordt het niet. Alleen heb daar wel Special Forces voor nodig (uitbreiding, en ja die moet je kopen) Heb je de M95 al geünlocked? zo niet dan moet je bij de volgende keer dat je een wapen krijgt niet gelijk op "Dit wapen kiezen" (of zoiets) drukken maar met de pijltjes even verder drukken, heb je nog veel meer keuze
@ de rest. Binnenkort een Lan-party met een stel BF2'ers maar ik ben bang dat ik mijn ooh zo geliefde L85A1 dan niet kan gebruiken. Want ik denk namelijk dat wanneer je een LAN opstart dat iedereen private wordt en dus geen unlocks heeft. Nu kom je soms unranked servers tegen waar alle unlocks "open" staan. is dat een instelling van de server of moet je daar een patch oid voor hebben?
Heb je wel gelijk in, maar ik zit tegenwoordig op zulke n00b-servers, dat het me allemaal niet zo veel meer uitmaakt. Net zoals met punischments, na 5x gepunished te worden voor een echt super per-ongeluke TK (voor je auto lopen oid), heb je het ook wel gehad met de "forgives"...zeker als je zelf niet zeker bent dat het echt ongeluk was, of roekeloosheid van de ander. ik pas me meestal een beetje aan ana de server...in je eentje team-playen bijv lukt ook niet, dan ga ik ook maar in mn eentje aanklotenThrills33ka schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:58:
[...]
en ik vind het vaak voor ubern00bs
maar ik snap het wel, ik doe dat ook wel eens, vooral als die tank constant loopt te rapen en niet eens een poging doet om die vlag te pakken....maar gewoon van een afstandje blijven hangen dan ga ik ook met c4 doen...maar de laatste tijd is er zo'n n00b op de server waar ik altijd speel Niemal en die gebruikt dus alleen maar c4...das dus echt n00bstijl en hij doet het niet eens goed ook...na 3 of 4 keer heb je het wel door en is ie elke keer kapot
Verwijderd
ok, no worries dus. Ik weet alleen helemaal niets van een gamespy account? Alleen m'n battlefield login en paswoord. Gamespy heb ik helemaal niet geïnstalleerd, ik vond het vroeger al troep en ban het systematisch van m'n systeemVerwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:15:
@Alvi
Ja hoor EA slaat alles keurig (nou ja, keurig... een tijdje geleden hebben ze een server crash oid. gehad waardoor een hoop accounts ineens foetsie waren) op. Je kunt dus gewoon een clean install doen, no worries. Je moet alleen wel ff zorgen dat je je EA account + wachtwoord nog weet én die van je GameSpy account!
Die L96A1, dat was het idd, en die unlock heb ik nog niet, maar toch heb ik daar eens mee kunnen spelen. (één spawnbeurt, daarna was 'm weg). De M95 heb ik ook nog niet geünlockt. Dat van de pijltjes weet ik wel al
En ja, ik heb de uitbreiding special forces, dus die unlock zal ik nog wel krijgen hoop ik
Ik vind trouwens ook dat zelfs de standaard sniper in één shot zou moeten killen of de persoon neerhalen. Ook al is het de standaard sniper, als je een dergelijke kogel op je lijf krijgt, armour of niet, ben je gezien denk ik. Maar goed... Nu moet je echt wel specifiek headshots maken. (maar aangezien iedereen toch platligt is een hoofd het eerste wat je ziet....)
Daarom was black hawk down, en joint ops (slechte netcode !) veel leuker om als sniper te spelen. Iedere keer zonder uitzondering one shot one kill. Lichaam raken was dood. Heerlijk om zo te spelen.
Dat truukje in karkand moet ik eens proberen
En met buggy's suicide aanvallen doen, dat zie je veel, en ach, ik vind het op zich wel grappig.

Vaak doe ik het zo, als spec ops heb je die satchel charges, die plak ik dan vooraan een jeep of buggy. Als ik dicht genoeg ben E duwen, zo spring je uit het voertuig, voertuig gaat iets verder rijden, dan de remote nemen en BOEM
Nog een vraagje eigenlijk: kan ik in BF2 spec ops kiezen omdat ik de uitbreiding heb of heeft iemand die alleen de standaard game heeft ook de mogelijkheid om die spec ops klasse te kiezen. (bovenop het feit dat je meer unlocks hebt als je de uitbreiding ook speelt)
Wat betreft die uitbreiding, ik vind die minstens even goed als de standaard BF2 en speel beide ongeveer 60-40 (BF2-spec ops). Er zitten ook een paar prachtige maps tussen. (een paar met dat lanceerplatform) en ook zo een hele kleine map, lanceerplatform en drie flags. Lekker veel actie, veel mensen op een kleine oppervlakte.
OCTheEagle schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:33:
[...]
Boosterpacks kosten 10 euro per stuk. Gemiddeld draaien 10 servers Armored Fury en 2 servers euroforces.
volgens mij kan je dat in de .con files veranderen. Daar staat iets met unlocks 0,0,0,0 etc. 14x 0. Als je dat in een 1 verandert bij de server files zou je misschien wel unlocks hebben. Alleen echte mannen spelen natuurlijk altijd zonder unlocksVerwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:15:
@Alvi
Ja hoor EA slaat alles keurig (nou ja, keurig... een tijdje geleden hebben ze een server crash oid. gehad waardoor een hoop accounts ineens foetsie waren) op. Je kunt dus gewoon een clean install doen, no worries. Je moet alleen wel ff zorgen dat je je EA account + wachtwoord nog weet én die van je GameSpy account!
grappig dat jullie het nog over die commander hack hadden 
ik zat toennet te spelen, en hij was er opeens weer....VE VE VE VE VE VE VVV VV V V V VEHICLE DROP VEHICLE DROP VEHICLE DROP @ YOUR POSITION l000l...fps drops tot onder de 10 fps en opeens in een complete file van auto's....dit keer ontploften ze niet, vorige keer dat ik dat had ontploften die auto's allemaal toen ze de grond raakten nu was een grote bende
en jcvjcvjcv heb Special Forces weer installed en weer eens gezellig je public gejoind maar je was de hele tijd AFK....heb iig nog flink wat geownd daar
t was weer een rapers paradijs
ik zat toennet te spelen, en hij was er opeens weer....VE VE VE VE VE VE VVV VV V V V VEHICLE DROP VEHICLE DROP VEHICLE DROP @ YOUR POSITION l000l...fps drops tot onder de 10 fps en opeens in een complete file van auto's....dit keer ontploften ze niet, vorige keer dat ik dat had ontploften die auto's allemaal toen ze de grond raakten nu was een grote bende
en jcvjcvjcv heb Special Forces weer installed en weer eens gezellig je public gejoind maar je was de hele tijd AFK....heb iig nog flink wat geownd daar
Ach ja het leuke punish systeem, zit ik in een jet te vliegen en gaan teammates met een chopper midden op het vliegveld hangen, kom ik resupplyen en vlieg ze omver (kubra dam als usmc), wat hebben ze daar ook te zoeken, krijg natuurlijk alleen maar punishes ook al zeg je sorry.FireFoz schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 00:22:
[...]
Heb je wel gelijk in, maar ik zit tegenwoordig op zulke n00b-servers, dat het me allemaal niet zo veel meer uitmaakt. Net zoals met punischments, na 5x gepunished te worden voor een echt super per-ongeluke TK (voor je auto lopen oid), heb je het ook wel gehad met de "forgives"...zeker als je zelf niet zeker bent dat het echt ongeluk was, of roekeloosheid van de ander. ik pas me meestal een beetje aan ana de server...in je eentje team-playen bijv lukt ook niet, dan ga ik ook maar in mn eentje aankloten
heb k ook altijd....maar soms is dat ook gewoon pure noobheid (onwetendheid) van die gasten...die denken niet na dat dat een landingsbaan is....net als de straat...ik rij zovaak ventjes omver met een tank terwijl ze me duidelijk kunnen horen aankomen en nog niet oplettenHendal. schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 08:41:
[...]
Ach ja het leuke punish systeem, zit ik in een jet te vliegen en gaan teammates met een chopper midden op het vliegveld hangen, kom ik resupplyen en vlieg ze omver (kubra dam als usmc), wat hebben ze daar ook te zoeken, krijg natuurlijk alleen maar punishes ook al zeg je sorry.
Verwijderd
Wat ik niet begrijp is dat je dan voor de unlocks van die klasse kiest. Je had in principe bij je eerste unlock keuze al voor de M95 kunnen kiezen en bij de 2e voor de L96A1 (mits je Special Forces samen met BF2 had). Dus waarom kies je dan voor de wapens van de klasses waar je bijna nooit mee speelt??? Het is niet zo dat je vanzelf wapens krijgt toegewezen ofzo.Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 01:03:
[...]
.....Wat ik dus niet begrijp want ik heb een unlock voor medic, engineer, anti tank, en assault, waar ik heel weinig mee speel, maar voor de sniper, waar ik bijna altijd mee speel, nog helemaal niet.
Iedereen kan kiezen voor de Spec Op. Alleen krijg je als je de uitbreiding hebt een 2e unlock keuze qua wapen in BF2 vanilla. Mensen die niet de uitbreiding hebben krijgen alleen 1 unlock per klasse.Nog een vraagje eigenlijk: kan ik in BF2 spec ops kiezen omdat ik de uitbreiding heb of heeft iemand die alleen de standaard game heeft ook de mogelijkheid om die spec ops klasse te kiezen. (bovenop het feit dat je meer unlocks hebt als je de uitbreiding ook speelt)
Verwijderd
Jah, heb die hack ook wel eens op onze server gezien. Maar wie het nou deed was mij niet duidelijk. Bombt me ook weinig, want er gebeurde weinig sensationeels op 30 auto'tjes na. Na het commentaar op die gebeurtenis van 3 NOD'jes achter elkaar bleef het rustigThrills33ka schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 07:56:
grappig dat jullie het nog over die commander hack hadden
en jcvjcvjcv heb Special Forces weer installed en weer eens gezellig je public gejoind maar je was de hele tijd AFK....heb iig nog flink wat geownd daart was weer een rapers paradijs
En ja, ik wil nog wel eens een paar dagen idle zijn
Zit jij in DG
Verwijderd
? Ik heb nergens iets gekozen. Ik ben gewoon beginnen spelen? Ofwel zat ik zomaar rond te klikken zonder te weten wat ik deed...Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:51:
[...]
Wat ik niet begrijp is dat je dan voor de unlocks van die klasse kiest. Je had in principe bij je eerste unlock keuze al voor de M95 kunnen kiezen en bij de 2e voor de L96A1 (mits je Special Forces samen met BF2 had). Dus waarom kies je dan voor de wapens van de klasses waar je bijna nooit mee speelt??? Het is niet zo dat je vanzelf wapens krijgt toegewezen ofzo.
Misschien werden de unlocks dan random gekozen...
Maar als ik het goed begrijp moet je op voorhand aangeven welke unlock je wil.
Als je promoveert en teruggaat naar je BFHQ krijg je tromgeroffel te horen en kun je twee wapens kiezen. Daarbij staat voor welke class dat wapen is en welke damage het doet ed. Vrij simpel eigenlijk en ik heb nergens gezien dat je dat random kan laten doen.
Ik denk dat hij gewoon gekozen heeft voor dat wapen dat er dat moment geshowed word. Wss heeft hij niet gezien dat je de andere classes af kan gaan om een ander wapen te kiezen.Stef.NL schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:21:
Als je promoveert en teruggaat naar je BFHQ krijg je tromgeroffel te horen en kun je twee wapens kiezen. Daarbij staat voor welke class dat wapen is en welke damage het doet ed. Vrij simpel eigenlijk en ik heb nergens gezien dat je dat random kan laten doen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:Lees dit door voordat je post
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt: