Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Mwa... met dynamic lighting verlies je volgens mij geen eye candy.Thrills33ka schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 17:27:
[...]
gefeliciteerd nog ja![]()
enne graphics op low zetten gaat er bij mij niet inook niet als de gameplay daardoor beter wordt...
een tip van mij is: als je een enemy van heel veraf wilt lokaliseren, bijvoorbeeld in een chopper doe ik dat constant, moet je gewoon daar richten en dan de enemy spotten, niet te vaak want dan word je geblocktje kunt dit ook gewoon te voet doen...als jij iets verdachts ziet in de struiken/tussen de bomen dan richt je gewoon je crosshair naar daar en je spot de enemy's...vaak komen ze dan toch op je radar te staan ook al zie je ze niet eens
Op de tweakguide van BF2 kun je zien wat alles zo'n beetje doet... en uiteraard kan iedereen voor zichzelf beslissen hoe ie het wil hebben:
http://www.tweakguides.com/BF2_5.html
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
[ Voor 96% gewijzigd door OCTheEagle op 14-01-2007 18:06 . Reden: Probleem opgelost ]
Haaa, eindelijk weer eens wat leven in de brouwerij, dit topic loopt al een paar maanden itt tot de "normale" (bash)topicsJohnnyV76 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:35:
[...]
Mwa... met dynamic lighting verlies je volgens mij geen eye candy.
Op de tweakguide van BF2 kun je zien wat alles zo'n beetje doet... en uiteraard kan iedereen voor zichzelf beslissen hoe ie het wil hebben:
http://www.tweakguides.com/BF2_5.html
Het spel zelf is alweer anderhalf jaar oud en ik vind het er nog steeds prachtig uitzien, die sfeer vooral! Daarnaast heb ik ook echt de prachtmaps ontdekt, 24/7 Karkand spelen wordt namelijk erg saai en eentonig met al die mensen die het alleen om de puntjes doen;
Vooral Ghost Town (SF) is mij erg positief bevallen en Songhua Stalemate is m.i. nog erg ondergewaardeerd (lekker in de mist door de bamboe heen lopen
En graphics? Ik had het eerst altijd op medium, maar dat liep toch niet zo lekker, nu heb ik alle ingewikkelde belichting & schaduwen uitgezet; wel effe wennen maar het speelt véél soepeler (en het blijft mooi!)
Topspel, nog steeds
Anoniem: 165613
Ik speel het bijna sinds dag 1 en blijf er plezier in hebben.
Alleen wordt ik de laatste tijd wat moe van de =GTI= high point server.
De admins kunnen er heerlijk gezegt niet zo veel van, maar ik en een vriend van me zijn er vaak genoeg de dupe van. Altijd als er een admin is wordt ik wel gekicked voor ''cheaten''.
Dat bederft soms de pret, want je kan er niets tegen beginnen.
Maar goed, Battlefield 2 is een vet spel wat ik nog lang zal spelen
Vanmiddag weer even huisgehouden op een server. Heb een nieuwe killstreak van 108 neergezet in de jet
Dat haal je never nooit als infantry of chopper piloot. Heb mijne ook ooit als piloot gehaald maar mijnes is nog niet de helft van jouwes
Ben wel trots op de kill streak van mijn meissie... was het rondje waarin ze 72-0 eindigde als gunner van de MEC chopper op sharqi... en dat voor een meisje...
Ze eindigt sowieso vaak top 5 op inf. only servers, jullie jongens moeten je schamen
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
108 haal je in een jet wel makkelijker dan in een heli idd. Je bent snel bij een ander voertuig en je bent ook weer snel pleite als het moet
Volgens mij is tickets niet aan mapsize gebonden. Sommige ronden zijn maar 100 tickets en grote map en sommige 300 of zelfs meer! Ik zat ook pas op een ranked server die gewoon doorspeelde met 4 man
Anoniem: 128025
Tickets zijn ook aan mapsize gebonden, tevens kan een serveradmin de "ticketratio" aanpassen, op sommige servers staat deze wel eens erg hoog wat tot lange rondes kan leiden!R-O-Y schreef op maandag 15 januari 2007 @ 00:12:
Volgens mij is tickets niet aan mapsize gebonden. Sommige ronden zijn maar 100 tickets en grote map en sommige 300 of zelfs meer! Ik zat ook pas op een ranked server die gewoon doorspeelde met 4 manVolgens mij was dat ook niet helemaal jofel
En dat ligt eraan dat er een soort buffer is ingebouwd, dat als mensen leaven waardoor het aantal spelers onder het benodigde komt te liggen, dat er nog even doorgespeeld kan worden om te kijken of er nog snel andere mensen joinen/terugjoinen (na bijvoorbeeld een CTD).R-O-Y schreef op maandag 15 januari 2007 @ 00:12:
Ik zat ook pas op een ranked server die gewoon doorspeelde met 4 manVolgens mij was dat ook niet helemaal jofel
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Oooh ja als iemand dat weet zou wel lekker zijn, bf1942, tadadadaDAMDAM!Shabbaman schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:08:
Zo! Nou kwam ik toevallig weer eens op een server terecht waar Armored Fury op draaide, maar damn, die muziek die daar bij hoort is toch lekker. Ik vind die klassieke bf1942 deun zo goed, nog steeds een gemiste kans dat ze die in bf2 een beetje hebben laten varen. Weet iemand hoe je die nummers kan wisselen, zodat ik niet steeds naar dat suffe achtergronddeuntje hoef te luisteren?
het max daarvoor is 60sec. Dit was meer een kwartier. Toen ging ik wegEqualized schreef op maandag 15 januari 2007 @ 08:48:
[...]
En dat ligt eraan dat er een soort buffer is ingebouwd, dat als mensen leaven waardoor het aantal spelers onder het benodigde komt te liggen, dat er nog even doorgespeeld kan worden om te kijken of er nog snel andere mensen joinen/terugjoinen (na bijvoorbeeld een CTD).
Anoniem: 120284
Dat werkt anders shit. Ik zat eens met 8 man in de server en nog 5 man joining; die waren dus nog aan het laden. Mr. #8 smeert hem en prompt stopt de game.Equalized schreef op maandag 15 januari 2007 @ 08:48:
[...]
En dat ligt eraan dat er een soort buffer is ingebouwd, dat als mensen leaven waardoor het aantal spelers onder het benodigde komt te liggen, dat er nog even doorgespeeld kan worden om te kijken of er nog snel andere mensen joinen/terugjoinen (na bijvoorbeeld een CTD).
Vertel...Anoniem: 128025 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 07:52:
[...]
Tickets zijn ook aan mapsize gebonden, tevens kan een serveradmin de "ticketratio" aanpassen, op sommige servers staat deze wel eens erg hoog wat tot lange rondes kan leiden!
"Players needed to start the game" kan ik ook op 2 zetten op mijn ranked server. Alleen pikt hij dat nooit. Net zoals de ticketratio; dat pikt hij ook niet
Wijs me maar eens een ranked server met meer dan 330 tickets per side per round
Op zich kan dat wel.Shabbaman schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:08:
Zo! Nou kwam ik toevallig weer eens op een server terecht waar Armored Fury op draaide, maar damn, die muziek die daar bij hoort is toch lekker. Ik vind die klassieke bf1942 deun zo goed, nog steeds een gemiste kans dat ze die in bf2 een beetje hebben laten varen. Weet iemand hoe je die nummers kan wisselen, zodat ik niet steeds naar dat suffe achtergronddeuntje hoef te luisteren?
- Converteer het BF1942 deuntje naar wav formaat.
- Download de ogg converter op: http://bf2-archiv.planet-...loads&file=details&id=242
- Ga naar je 'battlefield2/mods/bf2' directory.
- Open common client.zip
- Ga naar sound -> menu -> music Daar zie je 3 bestanden genaamd 'load_ch_music', 'load_us_music' en 'load_mec_music'
- Overwriten en voila
Verder weet ik niet of BF2 moeilijk gaat doen bij het verifieren van je bestanden. Gebruik op eigen risico dus.
zoek in de serverlijst op ggp en daar staan de tickets achterlijk hoog. Hoe hoog weet ik niet precies. Kan best 330 zijn geweest. Met een mannetje of 16/20 gaat dat niet zo snel naar beneden.Anoniem: 120284 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:30:
[...]
Vertel...
"Players needed to start the game" kan ik ook op 2 zetten op mijn ranked server. Alleen pikt hij dat nooit. Net zoals de ticketratio; dat pikt hij ook niet![]()
Wijs me maar eens een ranked server met meer dan 330 tickets per side per round

Ja, ik heb ook wel eens een 100 minuten rondje gehad. 4 tegen 3 met een paar idlers.
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Blij Met Wilco
gotland servers!!!glashio schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:31:
Iemand nog server aanrader voor Armored Fury maps ?
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Kan ook via Click&Buy-Thunder- schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:38:
Wat ik niet snap, op bol.com zie ik een boost pack staan maar als ik naar de site van EA ga, dan staat er dat die alleen via hun daar te koop is via het net met een credit card....
Ik in een APC, ik zie een transport aankomen dus ik als een gek lopen schieten. Transport explodeert, ik wil vrolijk verder rijden, en vervolgens crasht het wrak van de transport op m'n apc. Tja... en daar krijgt de tegenstander dan nog 2 punten voor ook
Ik vraag me af of ze daar in het echt ook last van hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door OCTheEagle op 16-01-2007 16:00 ]
Dank. Nu weet ik in ieder geval waar ze staan. Ik vind load_US_music goed genoeg als bf1942 kloon. Eens kijken of ik het aandurf die te hernoemen...OCTheEagle schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:23:
[...]
Op zich kan dat wel.
- Converteer het BF1942 deuntje naar wav formaat.
- Download de ogg converter op: http://bf2-archiv.planet-...loads&file=details&id=242
- Ga naar je 'battlefield2/mods/bf2' directory.
- Open common client.zip
- Ga naar sound -> menu -> music Daar zie je 3 bestanden genaamd 'load_ch_music', 'load_us_music' en 'load_mec_music'
- Overwriten en voila
Verder weet ik niet of BF2 moeilijk gaat doen bij het verifieren van je bestanden. Gebruik op eigen risico dus.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik heb nu eindelijk ook een originele versie van BF2.
Ik heb alleen een probleem sinds de laatste update. BF2 zegt dat mijn key ineens 'invalid' is.
En dit terwijl hij echt origineel is enzo. Volgens de support site van EA kan dit te maken hebben met de installatie van de laatste update en hoef ik alleen mij key te refreshen zoals ze dat zeggen.
Weet iemand hoe dat moet, want dat stond er net effe niet bij.
Thanks,
ps. link naar EA support site
Blij Met Wilco
Bij mij zegt ie na de install van 1.41 ook gewoon "1.4"-Thunder- schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 20:12:
Klopt het trouwens dat als je patch 1.41 oid installeerd dat je ingame niet die patch nummer ziet staan ? Ik niet iig , kennis geloof ik ook niet. Is dat normaal ?
Wat betreft mijn ping, ik wist niet dat je in-game de ping kon zien, en noemde dus de ping die ik zag als je een server uitkiest om op te spelen. Dat was zo rond de 60-70, maar in game zit ik meestal op 10-20, net als veel anderen hier. Dat was met mijn draadloze adapter ook al zo, en nu dus helemaal.
Maar goed, mijn conclusie is dus dat BF2 vrijwel niet te spelen is met een draadloos netwerk. Het gebeurde me gewoon te vaak dat ik de melding "Je hebt een probleem met de verbinding" o.i.d. kreeg, waarna ik dood was als de verbinding weer goed was. Of dat ik als helikopterpiloot neerstortte vanwege hetzelfde probleem, met passagiers aan boord. Maar goed, van die problemen ben ik nu gelukkig af.
Dat ding moet toch harstikke dood zijn??!
Heh... je klinkt verbaasd??Tomino schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 08:46:
Hmm, gister weer op Jalalabad met een tank ge-pwnd. Maar zo vreemd, er komt een autootje aankarren van de zijkant. Jij schiet er vol op raak met je tank, tegen de zijkant en dat !@@#!@ autootje rijd gewoon door ZONDER schade!
Het gaat hier om BF2 he!? Je weet dat er nog enkele bugs hier en daar inzitten toch?
Dit heb ik zelf ook tig keer gehad.. vooral vervelend als ze ontsnappen naar je homebase of als het een C4-jeep is. Och zie het als een uitdaging... het geeft alleen een beter gevoel als je hem op flinke afstand alsnog kapot schiet
en die raketten in een chopper, als je gunner bent, en je raketten laden niet.....zul je altijd zien dat je een mooi plaatje voor je hebt van een chopper of een tank vol mensen, maar nee mijn raket wilt niet herladen
eigelijk zou een 1.5 zeker nog nodig zijn....maar dat zal wel nooit meer komen denk ik

[ Voor 21% gewijzigd door SuX DeLuXe op 17-01-2007 10:43 ]
Als een auto/buggy recht op je af komt rijden, en van een kort afstand schiet je op de buggy dan registreert BF2 dat niet. Hetzelfde als je anti tank class speelt, er rijdt een buggy op je af en je schiet een AT raketje af. Deze zal helaas nooit de buggy raken waardoor je dus wordt overreden door de buggy.Tomino schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 08:46:
Hmm, gister weer op Jalalabad met een tank ge-pwnd. Maar zo vreemd, er komt een autootje aankarren van de zijkant. Jij schiet er vol op raak met je tank, tegen de zijkant en dat !@@#!@ autootje rijd gewoon door ZONDER schade!
een woord:OCTheEagle schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:18:
[...]
Als een auto/buggy recht op je af komt rijden, en van een kort afstand schiet je op de buggy dan registreert BF2 dat niet. Hetzelfde als je anti tank class speelt, er rijdt een buggy op je af en je schiet een AT raketje af. Deze zal helaas nooit de buggy raken waardoor je dus wordt overreden door de buggy.
betafield 2
T60P Widescreen
Op zoek naar wat afwisseling startte ik SF op en zag daar de NOD server. Rondje ging wel goed maar wat was het weer enorm wennen. Natuurlijk de ene na de andere Airstrike op mijn knar (nu weet ik weer waarom infantry leuk is) en helicopter vliegen was ook niet meer wat het geweest was en zwabberde alle kanten op.
zag trouwens jvcjvcjvcjvcjvcjvc ook nog in de server maar die heeft het hele rondje niet gejoined?!?!
wat was je aan het doen man?
Hij idlet heel veelJohnnyV76 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:25:
whaaa... net sinds lange tijd weer eens een server met vehicles gespeeld ipv inf. only.
Op zoek naar wat afwisseling startte ik SF op en zag daar de NOD server. Rondje ging wel goed maar wat was het weer enorm wennen. Natuurlijk de ene na de andere Airstrike op mijn knar (nu weet ik weer waarom infantry leuk is) en helicopter vliegen was ook niet meer wat het geweest was en zwabberde alle kanten op.
zag trouwens jvcjvcjvcjvcjvcjvc ook nog in de server maar die heeft het hele rondje niet gejoined?!?!
idlet?
ik idle
jij idlet
ik heb geidlet?
Hij is veel idle
sar·cas·me (het ~)
Eh, ik ben net wakkerJohnnyV76 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:25:
whaaa... net sinds lange tijd weer eens een server met vehicles gespeeld ipv inf. only.
Tja, wat ik aan het doen was in de server: de n00bs het idee geven dat er een admin is. Sommigen trappen er echt in ook al ben je 30 uur idle. Verder staat mijn PC toch aan om dienst te doen als router (USB modem sinds router RMA is), dus gaat het servergemiddelde weer iets omhoog.
Anoniem: 109640

How important is teamwork in the game? Can players be a lone wolf in certain situations?
Kevin Cloud and I decided a year or more ago that we would never ‘nerf’ the gameplay simply to make the game more instantly accessible That would sacrifice gameplay depth, which is critical to game longevity and really important to clan players competing in tournaments.
Ze zeggen daar wat bij ET:QW

precies wat tegenovergestelde wat Dice heeft gedaan

De interviews
http://www.cgonline.com/i...ask=view&id=1052&Itemid=1
http://www.planetquakewars.net/content.php?content.44
Het zou me niet verbazen als het BF2 ten onder gaat bij de community, iedergeval wel bf2142 want W:ET heeft nu meer players online dan bf2142
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 17-01-2007 16:14 ]
Ow lol, tuurlijk weet ik van de bugs in bf, maar wist niet dat dat er ook 1 van was..Thrills33ka schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:41:
wat ik nou echt een van de meest irritante bugs van dit moment vind nog steeds, is die medic reanimeer-bug...dan wil ik iemand reviven maar dat ding begint opeens te spammen midden in een slagveld...sta je daar wat voor joker met je shockpaddles te proberen, word je afgeknald ook nog, en niet eens 2 punten voor revive....dat irriteert mij. en ook heb ik vaker dat de shock paddles gewoon niet werken! en ja ik mik op z'n borst en ik ga bukken/zitten, maar dan doet ie t gewoon niet, soms als ze zo schuin liggen op een heuveltje ofzo dan lukt het gewoon niet
en die raketten in een chopper, als je gunner bent, en je raketten laden niet.....zul je altijd zien dat je een mooi plaatje voor je hebt van een chopper of een tank vol mensen, maar nee mijn raket wilt niet herladen
eigelijk zou een 1.5 zeker nog nodig zijn....maar dat zal wel nooit meer komen denk ik
als de geschiendenis bekijkt van de patches.Tomino schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:21:
[...]
Ow lol, tuurlijk weet ik van de bugs in bf, maar wist niet dat dat er ook 1 van was..
Patch werd geintroduceerd voor SF
zelfde met alle andere patches voor de boosterpacks. daarna kwamen de patches die de patches fixen er boven op.
En nu zijn er geen addons of boosterpacks in de maak, en je ziet ook geen een patch verschijnen.
en patch 1.4 was geen patch, dat was een patch om patch 1.3 te fixen.

snapie
Huh? Ik dacht dat 1.4 juist bedoeld was om BF2 zodanig verder te verpesten dat iedereen er genoeg van zou krijgen en BF2142 zou kopen. Of denk ik nu iets te EA-verkoopstrategie-matig?Anoniem: 109640 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:25:
[...]
En nu zijn er geen addons of boosterpacks in de maak, en je ziet ook geen een patch verschijnen.
en patch 1.4 was geen patch, dat was een patch om patch 1.3 te fixen.![]()
snapie
Grapjas, het is ook een gratis gameAnoniem: 109640 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:04:
Het zou me niet verbazen als het BF2 ten onder gaat bij de community, iedergeval wel bf2142 want W:ET heeft nu meer players online dan bf2142

Desalniettemin zal QW een game worden waar iedereen op heeft gewacht. Ben alleen benieuwd of ze hun beloftes kunnen waarmaken, als je de verschillende interviews leest zijn ze goed in PR, slecht in de inhoud (interviews spreken elkaar tegen) en komen nu al de eerste negatieve punten naar buiten.
Wat dacht je van slechts een 24 slots online speelmodus. En als men meer wilt, moet de comunity maar zelf grotere maps maken, aldus de ontwikkelaars
Maar ik dacht dat jij zo'n enorme fan was van alle mods voor BF2? Denk je niet dat die de speelduur van een game wel aardig kunnen verlengen?
[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 17-01-2007 23:17 ]
Wat Crysister / Ace Lightnign probeert te zeggen: elke keer als een boosterpack of expansion uitkomt, komen er nieuwe wapens, legers en mappen uit. Deze worden in een patch gestopt samen met wat normaal in een patch zit, immers: elke speler moet de nieuwe wapens kunnen zien en gebruiken, dus elke speler moet die content downloaden en installeren. Hoe doe je dat? In een patchJohnnyV76 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:04:
[...]
Huh? Ik dacht dat 1.4 juist bedoeld was om BF2 zodanig verder te verpesten dat iedereen er genoeg van zou krijgen en BF2142 zou kopen. Of denk ik nu iets te EA-verkoopstrategie-matig?
Kans is klein dat er nog een patch uitkomt. Game is twee jaar oud, opvolger is er al en er zijn geen grote bugs meer die als zeer storend worden ervaren door een voldoende grote groep spelers.
Hoezo grapjas.DaMorpheus schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:13:
[...]
Grapjas, het is ook een gratis game![]()
Desalniettemin zal QW een game worden waar iedereen op heeft gewacht. Ben alleen benieuwd of ze hun beloftes kunnen waarmaken, als je de verschillende interviews leest zijn ze goed in PR, slecht in de inhoud (interviews spreken elkaar tegen) en komen nu al de eerste negatieve punten naar buiten.
Wat dacht je van slechts een 24 slots online speelmodus. En als men meer wilt, moet de comunity maar zelf grotere maps maken, aldus de ontwikkelaars
Maar ik dacht dat jij zo'n enorme fan was van alle mods voor BF2? Denk je niet dat die de speelduur van een game wel aardig kunnen verlengen?
Dat een gratis 5 jaar oude game bf2142 kan verslaan is niet mijn fout want de community's zijn echt wel anders.
Ik denk dat je het verkeerd heb gelezen.
De mappen zijn gebouwd voor 24 spelers wegens de objectieve gameplay.
maar er zit geen limiet op hoeveel spelers je er wilt op hebben op de server
Ook worden bij W:ET de cunstom maps veel meer gewaardeerd dan bf2142 omdat er geen ranking systeem en ipv boosterpacks waar je moet voor betalen.
welke spellen zijn W:ET (wolfenstein enemy terretory)? en QW????????????????DaMorpheus schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:13:
[...]
Grapjas, het is ook een gratis game![]()
Ik vind bf2 zo vet omdat het realistische wapens zijn, hoewel arcade vliegen en schieten, blijft het realistischer dan bf vietnam en mooier dan flashpoint etc. Ik zou -naast mijn prinicipe's tegen EA inmiddels- nooit bf2142 als opvolger van bf2 zien omdat ik niet van die sciencefiction zooi houd. Ik zie dat als compleet andere game/genre.
Zolang er dus geen gelijkend spel is als BF2 speel ik niets anders, behalve naast wat mods. Maar zodra een spel uitkomt wat er enigzins op lijkt, ben ik de eerste die vertrokken is. Hoe beter je wordt hoe meer je je gaat ergeren aan de bugs zoals die lag compensation, rakket door heli's etc etc. Dan wordt je precisie/skillz teniet gedaan door e.e.a. flut bugje, de tijd dat je zeker wist dat iets raak was (CS, CoD, Cod2) is allang in het achterhoofd verdwenen en stilaan geaccepteerd dat neit ieder schoot raak is, maar dat er een windvlaag je kogel maar heeft meegenomen. Waanzin, complete waanzin.
T60P Widescreen
Meer info: nieuws: 'ET: Quake Wars is Battlefield 2-killer'
Ik vraag me trouwens af, als Battlefield 2142 helemaal gepatched is, of ze dan een battlefield 3 gaan aankondigen
[ Voor 26% gewijzigd door OCTheEagle op 18-01-2007 08:58 ]
zeg dan: " 'ET: Quake Wars is Battlefield 2142-killer' " . Heeft toch niet dezelfde genre als bf2.......ik kan percentatge niet inschatten, maar er zullen een hoop mensen zijn die de realistische wapens en voertuigen juist het mooie van BF2 vinden en niet ide sciencefiction rotzooi? Zou niet weten waarom de BF2 community overstapt naar QW. Compleet ander soort spel in mijn ogen.OCTheEagle schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 08:57:
QW = Quake Wars
Meer info: nieuws: 'ET: Quake Wars is Battlefield 2-killer'
T60P Widescreen
Er zullen veel clans wel overstappen omdat de developers anders kijken dan Dice waar ze alles nerfen om het zo makkelijk te maken.Seesar schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:00:
[...]
zeg dan: " 'ET: Quake Wars is Battlefield 2142-killer' " . Heeft toch niet dezelfde genre als bf2.......ik kan percentatge niet inschatten, maar er zullen een hoop mensen zijn die de realistische wapens en voertuigen juist het mooie van BF2 vinden en niet ide sciencefiction rotzooi? Zou niet weten waarom de BF2 community overstapt naar QW. Compleet ander soort spel in mijn ogen.
minder clans betekent minder support.(in algmene zin dan)
Denk dat veel clans het zat zijn van de brakke support. er is de alfgelopen jaar geen een fatsoenlijke patch uitgekomen.(vanaf 1.1).
Ook het horen, van de kogels landen waar je schiet is weer grote verbetering akka bf2/2142
De logica van wapens in bf2: ik ga liggen en heb super Accuracy, gelijk.
bij bf2142: hoe meer ik schiet hoe accurater me support wapen wordt.
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 18-01-2007 09:25 ]
allemaal waar, allemaal waar, maar de grootste community is denk ik niet het clan verband. Ik kan me niet voorstellen dat meer dan 70% in clan verband speelt, en dat van die clans mensen niet uit een clan stappen omdat ze een spel gaan spelen wat niet aansluit bij hun interesse (misschien de betaalde/profi clans, maar dit is een zeer klein deel van de totale aantal spelers @ bf2).Anoniem: 109640 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:06:
[...]
Er zullen veel clans wel overstappen omdat de developers anders kijken dan Dice waar ze alles nerfen om het zo makkelijk te maken.
minder clans betekent minder support.(in algmene zin dan)
Denk dat veel clans het zat zijn van de brakke support. er is de alfgelopen jaar geen een fatsoenlijke patch uitgekomen.(vanaf 1.1).
Ook het horen van de kogels landen waar je schiet is wweer grote verbetering akka bf2/2142
de logica van wapens in bf2: ik ga liggen en heb super Accuracy, gelijk.
Het schieten is brak, het raken is brak, alles is het net niet. Daarom zeg ik ook als er een gelijkend spel komt als BF2 stap ik METEEN over en verdwijnen mijn stats mediarecta in de prullenbak. Maar zolang dit er neit is zal ik het met de brakke zooi van EA moeten doen.
T60P Widescreen
Nee de grooste community is niet het clanverbandSeesar schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:24:
[...]
allemaal waar, allemaal waar, maar de grootste community is denk ik niet het clan verband. Ik kan me niet voorstellen dat meer dan 70% in clan verband speelt, en dat van die clans mensen niet uit een clan stappen omdat ze een spel gaan spelen wat niet aansluit bij hun interesse (misschien de betaalde/profi clans, maar dit is een zeer klein deel van de totale aantal spelers @ bf2).
Het schieten is brak, het raken is brak, alles is het net niet. Daarom zeg ik ook als er een gelijkend spel komt als BF2 stap ik METEEN over en verdwijnen mijn stats mediarecta in de prullenbak. Maar zolang dit er neit is zal ik het met de brakke zooi van EA moeten doen.
dan zijn de pubs
Ik weet niet of je het opmerkt amar BF2 is langzaam aan het dood gaan aan servers en spelers, (er komen geen servers meer bij maar eraf)terwijl de CS community zeer stabiel blijft.
Dat zie je ook op veel grote ladders als op CB/ESL/CPL ect(minder activiteit)
http://www.clanbase.com/ladders.php?gid=55
Ken je FFOW al
ik ben zeer benieuwd wat er gaat gebeuren met de BF community in het geheel als de andere grote FPS platformen uit komen..
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 18-01-2007 09:50 ]
Nou heb ik over het algemeen niet zo'n moeite om je te volgen Ace, maar dit laatste stuk snap ik echt niet. Komt dat nou omdat ik geen BF2142 speel, en dus niet weet dat je accuracy daar beter wordt naarmate je meer speelt (en dus meer schiet) of bedoel je iets anders?Anoniem: 109640 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:06:
[...]
Ook het horen, van de kogels landen waar je schiet is weer grote verbetering akka bf2/2142
De logica van wapens in bf2: ik ga liggen en heb super Accuracy, gelijk.
naar maten je meer schiet heb je een betere accuracy, met de support is het zeer merkbaarTheJoker schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:40:
[...]
Nou heb ik over het algemeen niet zo'n moeite om je te volgen Ace, maar dit laatste stuk snap ik echt niet. Komt dat nou omdat ik geen BF2142 speel, en dus niet weet dat je accuracy daar beter wordt naarmate je meer speelt (en dus meer schiet) of bedoel je iets anders?
maar we gaan offtopic.
Heeft messchien iemand ideetje of er ooit een patch uit gaat komen nu er geen boosterpacks of addons in de maak zijn.
Het aantal BF2 servers is juist nog stijgende, ondanks Battlefield 2142.
Lees even http://www.quakewars.net/, het is nog lang niet duidelijk hoeveel spelers ET QW gaat ondersteunen, als dat zo weinig is zal het nooit een serieuze concurrent van BF2 (of een opvolger van BF2) worden.
EA heeft overigens bewust gekozen voor het ranking systeem. ET: QW heeft ook zo'n systeem, echter verlies je je ranking na elke mapcycle weer. Dat is een keuze van de ontwikkelaar. Je zal zien dat veel mensen het liever als BF2 hebben en ik voorspel dan ook dat er snel een ETQW mod zal uitkomen die de ranking doortrekt tot na elke mapcycle.
Dan nog even over de activiteit in cups: misschien is het jou ook opgevallen maar we hebben net de decembermaand achter de rug. December is traditioneel de rustigste maand voor pro-cups en ladders.
[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 18-01-2007 15:55 ]
DaMorpheus schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:53:
Lol Ace, verzin wat feitjes, leuke discussie.
Het aantal BF2 servers is juist nog stijgende, ondanks Battlefield 2142.
Lees even http://www.quakewars.net/, het is nog lang niet duidelijk hoeveel spelers ET QW gaat ondersteunen, als dat zo weinig is zal het nooit een serieuze concurrent van BF2 (of een opvolger van BF2) worden.
EA heeft overigens bewust gekozen voor het ranking systeem. ET: QW heeft ook zo'n systeem, echter verlies je je ranking na elke mapcycle weer. Dat is een keuze van de ontwikkelaar. Je zal zien dat veel mensen het liever als BF2 hebben en ik voorspel dan ook dat er snel een ETQW mod zal uitkomen die de ranking doortrekt tot na elke mapcycle.
Dan nog even over de activiteit in cups: misschien is het jou ook opgevallen maar we hebben net de decembermaand achter de rug. December is traditioneel de rustigste maand voor pro-cups en ladders.

eerst boven de 6000 servers en nu rond 5200.
http://archive.gamespy.com/stats/
De activiteiten van de cups hebben niks te maken als je messchien al daar voor heb gekeken dan is het kwa activiteit onder ladders aan het dalen.
Alleen hoe kan je dat nou zeggen: Dat is een keuze van de ontwikkelaar. Je zal zien dat veel mensen het liever als BF2 hebben en ik voorspel dan ook dat er snel een ETQW mod zal uitkomen
ET:QW is niet uit, dus eigenlijk lopen we alle bij te gissen wat er gaat gebeuren.
En als er bij ET meer spelers online hebben dan BF2142, wil dat echt iets zeggen dat rankings niet de main gameplay ellement is:
QW developers
For the persistent military ranking, and unlike other multiplayer combat games, you will not gain significant promotions without playing a combat role effectively with your team. The game doesn’t reward playing XX hours, or endlessly ‘griefing’ the enemy: a higher military rank is a valid reflection of team-playing ability. A high military rank in ETQW is something a player can be really proud of, rather than a reward for bloody-minded persistence.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 18-01-2007 17:37 ]
Oja, helemaal vergeten. Alles negatief aan QW mogen wij niet over oordelen, ook al zeggen de developers het zelfAnoniem: 109640 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:29:
[...]
Servers zijn stijgend sinds de introductie van BF2142, ze zijn alleen maar daalend.
![]()
eerst boven de 6000 servers en nu rond 5200.
http://archive.gamespy.com/stats/
De activiteiten van de cups hebben niks te maken als je messchien al daar voor heb gekeken dan is het kwa activiteit onder ladders aan het dalen.
Alleen hoe kan je dat nou zeggen: Dat is een keuze van de ontwikkelaar. Je zal zien dat veel mensen het liever als BF2 hebben en ik voorspel dan ook dat er snel een ETQW mod zal uitkomen
ET:QW is niet uit, dus eigenlijk lopen we alle bij te gissen wat er gaat gebeuren.
En als er bij ET meer spelers online hebben dan BF2142, wil dat echt iets zeggen dat rankings niet de main gameplay ellement is:
QW developers
For the persistent military ranking, and unlike other multiplayer combat games, you will not gain significant promotions without playing a combat role effectively with your team. The game doesn’t reward playing XX hours, or endlessly ‘griefing’ the enemy: a higher military rank is a valid reflection of team-playing ability. A high military rank in ETQW is something a player can be really proud of, rather than a reward for bloody-minded persistence.

Anyway: in plaats van feitjes te verzinnen, probeer ze op te zoeken. Of doen we een discussie waar iedereen dingen mag verzinnen en de persoon die het hardste roept wint?
Samengevat:
Eerst riep je dat BF2 goed was, toen was het slecht, toen was PoE2 goed, toen crysis, toen Quake Wars, toen kwam PoE2 uit en was PoE2 slecht, toen Quake Wars nog goed, toen was BF2142 slecht en Crysis veel beter, toen weer Quake Wars.
Je roept alleen maar stoere verhalen over games die nog uit moeten komen. Dat is toch zinloos. Dit is een mooi Battlefield 2 topic, ga lekker in de andere topics schreeuwen hoe goed die game die over 6 maanden uitkomt wel niet is.
De community laat zelf al zien dat ze anders dan jou denken, kijk eens hoeveel mensen BF2 elke avond spelen. En doe niet alsof je een 'pro'-gamer bent die weet hoe het zit. De BF2 topclans en alle grote BF2 communties zijn allang duidelijk in hun verhaal
[ Voor 18% gewijzigd door Stewie! op 18-01-2007 17:57 ]
wel zou ik een 1.5 patch toch op z'n plaats vinden....
en of dat Quake Wars ET mij gaat aanspreken vraag ik me ook nog af hoor....die setting enz. is toch heel anders dan de BF2 setting....ik hou wel van de gewone hedendaagse oorlog shit en er zijn maar weinig spellen zoals BF2 dusja
De servers mogen volgens jou dan wel stijgen alhoewel ik ook steeds minder servers zie, maar het aantal spelers daalt zeer zeker van wel. Meer servers die gewoon 24/7 leeg staan etc.
Tja, 20% ofzo zit op BF2142 nu, maar ik zie het wel gebeuren dat die weer BF2 gaan doen.Dikkie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:57:
@DaMorpheus
De servers mogen volgens jou dan wel stijgen alhoewel ik ook steeds minder servers zie, maar het aantal spelers daalt zeer zeker van wel. Meer servers die gewoon 24/7 leeg staan etc.
Enige probleem van BF2 is in de mod community. Door de ranking zijn zowat alle mods bij voorbaat al kansloos, en je ziet unranked servers dan ook bij bosjes uit de lucht gaan. Echter in ranked servers zit nog een flinke stijging. Vooral in Nederland en de USA. Nederland is vrij speciaal door de centrale Europese ligging voor de grotere gamelanden, je ziet dus veel buitenlanders in Nederland de BF2 ranked gameserver huren.
Zonder aanwijsbare redenen, en in geen enkel ander spel heb ik er last van.
[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 18-01-2007 18:12 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Ja, en daardoor is NOD nog steeds niet #1 op de Game-Monitor ranks. Door die k*tcrashes zelfs weer #3DaMorpheus schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:05:
[...]
Tja, 20% ofzo zit op BF2142 nu, maar ik zie het wel gebeuren dat die weer BF2 gaan doen.
Enige probleem van BF2 is in de mod community. Door de ranking zijn zowat alle mods bij voorbaat al kansloos, en je ziet unranked servers dan ook bij bosjes uit de lucht gaan. Echter in ranked servers zit nog een flinke stijging. Vooral in Nederland en de USA. Nederland is vrij speciaal door de centrale Europese ligging voor de grotere gamelanden, je ziet dus veel buitenlanders in Nederland de BF2 ranked gameserver huren.
Ja, allicht dat het aantal servers daalt. Er zijn servers zat! Met 50% minder zit nog steeds de helft leeg in het weekend. Wat hebben 5.000 servers voor nut op 21.000 spelers? Juist, onnodig dus. Maarja, iedere clan wil zijn server in de lucht houden en daar doe ik hard aan mee
En allicht dat BF2 iets daalt. BF2142 pikt gewoon gamers van BF2 en een paar van daarbuiten. Maar er komen er ook wel terug zoals DaMorpheus al zegt.
Een patch zou inderdaad wel fijn zijn. Graag geen wallhacks meer en 6 players to start the game, ook okp 64 slots servers
Want waarom 6 man op een 16 slots server met 64 maps en 8 man op 64 slots 64 maps? Ik ben het 'the game will start when 1 more player(s) join' aardig zat. Is #8 er eindelijk, krijgt #7 een CTD ..
Ze zijn trouwens wel aardig bezig hier.. telefoon is al een uur down en internet doet het ook maar bij vlagen.

Het lijkt me dat er dan iets aan je systeem niet lekker is. Als eerste zou ik mijn geheugen checken.CodeCaster schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:11:
Ik ben het echt zat aan het worden, ik zou voor de derde keer alles (Windows, Drivers, BF2, Patch 1.41) opnieuw installeren voor enkel battlefield...........[knip]...............
- Als je als sniper of engineer mijnen legt, en iemand loopt of rijdt er overheen, levert je dat punten op. Maar als je zelf in de tussentijd dood bent gegaan, krijg je er dan nog steeds punten voor als iemand er daarna overheen loopt of rijdt? Dezelfde vraag geldt eigenlijk ook voor medic-kits en support-kits (munitiepacks).
- Is het mogelijk, of is het voor bepaalde klasses mogelijk, om mijnen van de tegenstander te zien liggen, en om ze onschadelijk te maken?
- Soms krijg ik aan de rechterkant van m'n scherm een rood vierkant in beeld met een soort doodshoofd erin. Wat betekent dat?
_@/'
Zoufiax schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:16:
[...]
Het lijkt me dat er dan iets aan je systeem niet lekker is. Als eerste zou ik mijn geheugen checken.

messchien moet je hem zeggen speel 1.2 of 1 want dan de stabielere versies.
want ik vlieg er ook gewoon uit met een schone win xp instal
Als je dood gaat, leg je zo'n tas neer waar jouw kit inzit. Na een tijdje verdwijnt die tas. Als die tas verswijnt, verdwijnen ook de mijnen, medpacks en ammopacks die je hebt neergegooid.Zoufiax schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:18:
Even wat noob-vragen:
- Als je als sniper of engineer mijnen legt, en iemand loopt of rijdt er overheen, levert je dat punten op. Maar als je zelf in de tussentijd dood bent gegaan, krijg je er dan nog steeds punten voor als iemand er daarna overheen loopt of rijdt? Dezelfde vraag geldt eigenlijk ook voor medic-kits en support-kits (munitiepacks).
Engineer kan claymores en AT-mines onschadelijk maken door met de wrench die mijnen te 'repareren'. Je snapt denk ik de catch bij claymores wel- Is het mogelijk, of is het voor bepaalde klasses mogelijk, om mijnen van de tegenstander te zien liggen, en om ze onschadelijk te maken?
Dat betekent dat er mijnen in de buurt zijn. Geeftie aan bij zowel friendly mijnen als enemy mijnen.- Soms krijg ik aan de rechterkant van m'n scherm een rood vierkant in beeld met een soort doodshoofd erin. Wat betekent dat?
Bij mij en vele anderen is BF2 veel stabieler dan wat CodeCaster hier beschrijft, dus lijkt het me dat hij het bij zijn systeem moet zoeken en dat het niet zozeer aan BF2 hoeft te liggen.Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:30:
[...]
Dat zulke comments nog kan verwachten
Bij mij heb ik hem nog nooit enemy mijnen of claymores zien aangeven... Is dat server gerelateerd?Mr. Bondt schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:54:
Dat betekent dat er mijnen in de buurt zijn. Geeftie aan bij zowel friendly mijnen als enemy mijnen.
Object reference not set to an instance of an object
nee indd, enemy mijnen zal die NOOIT weergeven. Zou je in principe ook niet kunnen weten of die van de enemy of friendly zijn, tenzij je een enemy ze ziet neerleggen en dan zo'n teken erboven. maar dit is geloof ik nooit; zou het hele idee van die mijnen weghalen he?Oktopus schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:21:
[...]
Bij mij heb ik hem nog nooit enemy mijnen of claymores zien aangeven... Is dat server gerelateerd?
overigens gebeurt het wel vaak andersom: friendly's die niet gemarkeerd worden, das een bug en soms ook nog de nare gewoonte om te exploderen wanneer er een friendly overheen rijd ook al staat friendly mines detonation off.
T60P Widescreen
Mr. Bondt schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:54:
[...]
Als je dood gaat, leg je zo'n tas neer waar jouw kit inzit. Na een tijdje verdwijnt die tas. Als die tas verswijnt, verdwijnen ook de mijnen, medpacks en ammopacks die je hebt neergegooid.
maar je krijgt wel de punten van de mensen die er nog gebruik van maken voordat ze verdwijnen: ik heb zo doende wel eens 4 kills achter elkaar gehad omdat mijn 2 oude claymores nog afgingen (van vorige " leven" ) en min 2 nieuwe na respawning
[...]
Engineer kan claymores en AT-mines onschadelijk maken door met de wrench die mijnen te 'repareren'. Je snapt denk ik de catch bij claymores wel
claymores kun je makkelijk van de achterkant/zijkant benaderen. Zolang je achter het verlengde van de breede blijft is er niets aan de hand. Dus als een claymore iets voor een deur opening ligt ipv ering, dan loop je tegen de muur achter de claymore langs om hem te passeren of onschadelijk te maken: blijven wel leuke dingen die claymores, alleen het bereik is te groot vind ik.
[...]
Dat betekent dat er mijnen in de buurt zijn. Geeftie aan bij zowel friendly mijnen als enemy mijnen.
[ Voor 18% gewijzigd door Seesar op 19-01-2007 15:47 ]
T60P Widescreen
Ha, ha. Als je de rest van die post ook even leest. Het gebeurt bij geen enkel ander spel. Ik kan bij wijze van spreken 48 uur achter elkaar UT2004 (ook geen licht spel) of Serious Sam 2 spelen, zonder problemen. Maar bij Battlefield 2 breekt me na een uurtje het zweet al uit: "wanneer zal 'ie nu weer crashen?". Maar het zal wel aan m'n gloednieuwe laptop liggen hoor...Zoufiax schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:08:
[...]
Bij mij en vele anderen is BF2 veel stabieler dan wat CodeCaster hier beschrijft, dus lijkt het me dat hij het bij zijn systeem moet zoeken en dat het niet zozeer aan BF2 hoeft te liggen.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
BF2 is inderdaad (zoals geeneen Battlefield ooit) niet het meest stabiele spel ter wereld (maw, de code is inderdaad in de grond gewoon slecht, en een spel dat zoveel patches nodig heeft toont idd aan dat er wat mis is met de ontwikkeling ervan), maar toch: UT2004 en SS2 zijn, in vergelijking met BF2 wél lichte spelen. Een GeForce 6800 ga je niet doen zweten met die spellen, terwijl die serieus mag werken om BF2 te renderen. Die spellen zijn bijna letterlijk een generatie achter.CodeCaster schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:09:
[...]
Ha, ha. Als je de rest van die post ook even leest. Het gebeurt bij geen enkel ander spel. Ik kan bij wijze van spreken 48 uur achter elkaar UT2004 (ook geen licht spel) of Serious Sam 2 spelen, zonder problemen. Maar bij Battlefield 2 breekt me na een uurtje het zweet al uit: "wanneer zal 'ie nu weer crashen?". Maar het zal wel aan m'n gloednieuwe laptop liggen hoor...
[Poging tot oplossing:] Run eens atitool (de "artifact finder"), of rthdribl om je graka te testen, memtest om je geheugen te testen en prime95 om je cpu te testen, want dán pas mag je met recht en reden zeggen dat je een stabiel systeem hebt.
Hiermee wil ik niet zeggen dat het niet ten dele (of eventueel helemaal) aan BF2 ligt, maar het is gewoon zo dat BF2 véél (te) gevoelig(er) is voor foutjes die voor een ander spel geen probleem zijn.
Bijv: mijn unlocked 6800LE artifactte vroeger alleen op bovengenoemde testen en BF2, niet in HL2, niet in 3dmark, niks...
[ Voor 7% gewijzigd door DexterBelgium op 19-01-2007 17:41 . Reden: Geprobeerd wat meer nuance in de post te brengen ]
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
BF2 = EA =

Gebruik het zelf(1600x1050) en dat gaat perfectSteephh schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:25:
Ik vraag me af wanneer het eindelijk eens mogelijk is om een breebeeld resolutie te gaan gebruiken. Ik weet dat het via cmd kan, staat op WSGF. Maar zelfs bij Battlefield 2142 wordt het nog niet standaard ondersteund. Terwijl er al best veel gebruikers zijn met een breedbeeldscherm.. Ik heb dat nog niet geprobeerd, maar volgens mij wordt het beeld dan vervormd.. Iemand ervaring met Battlefield 2 en breedbeeldschermen?
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
2142 of 2? Bij 2 lukte het mij niet met patch 1.4..LED-Maniak schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 14:43:
[...]
Gebruik het zelf(1600x1050) en dat gaat perfect
_@/'
Anoniem: 131051
Ik draai 1.4 en gebruik 1440*900 zonder problemen. Ingame vind je deze resolutie idd niet terug.Steephh schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 16:19:
[...]
2142 of 2? Bij 2 lukte het mij niet met patch 1.4..
Je moet dit toevoegen aan de snelkoppeling, (dus rechts klik, properties).
......\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1440 +szy 900 (of 1680*1050, al naargelang).
Beetje vreemd inderdaad dat het nog niet is opgenomen in het ingame menu. Als het via een aanpassing van de snelkoppeling kan dan moet het toch ook zeker mogelijk zijn dat via een patch in het menu in te brengen. Zeker omdat tegenwoordig breedbeeldschermen niet meer verwaarloosd kunnen worden. Alleen al op laptops is alles tegenwoordig breedbeeld, en ook op de desktop zie je ze steeds meer verschijnen.
Ik heb ooit de booster Euro Forces gedownload na betaling van €10 via mijn credit card maar ondertussen is mijn pc geformatteerd geweest en heb ik tot nu toe nog niet de behoefte gehad EF opnieuw erop te zetten... tot nu (wil af en toe mss eens op z'n server spelen ter afwisseling)
Probleem is dat ik niet weet hoe ik het er opnieuw kan opzetten. Heb via EA Link (nieuwe naam van EA downloader) geprobeerd maar lukt niet. Iemand hetzelfde gehad en de oplossing gevonden?
excuus, ik ben er al achter... ik had kennelijk 2 accounts voor EA link, met de andere kon ik hem gewoon opnieuw downloaden en installeren.
[ Voor 13% gewijzigd door JohnnyV76 op 20-01-2007 22:03 ]
Ik denk even leuk een potje Golf of Oman te spelen, ben ik gewoon 2x kicked en 1x banned in een kwartier tijd! Dit is echt niet leuk meer zo
Ik word strontziek van admin die niet tegen hun verlies kunnen

En word ik banned omdat ik zei tegen iemand dat hij me moest oppicken met z'n heli omdat hij niet alleen in de server was, maar er ook nog andere speelden. Krijg ik als ban-message te zien dat ik aan het teamkillen ben geweest

echt heel erg zielig, dat mensen zich zo gedragen en het spel daarmee gewoon verneuken voor anderen

Anoniem: 78101
die admins doen maar waar ze zin in hebben.
en bij die clans is het nog erger bijv. de server bd-hg.nl , wat een stel stoere paardelullen zijn dat.
www.bd-hq.nl ?Anoniem: 78101 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 21:04:
ik ken dat.
die admins doen maar waar ze zin in hebben.
en bij die clans is het nog erger bijv. de server bd-hg.nl , wat een stel stoere paardelullen zijn dat.
met alle respect hoor maar als iemand alleen wilt vliegen mag dat toch? Als diegene in z'n eentje beter is snap ik dat bestleonpwner1 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 20:13:
!@$^*(!@#$*!@&$!&^@#$ ik word nu echt boos
Ik denk even leuk een potje Golf of Oman te spelen, ben ik gewoon 2x kicked en 1x banned in een kwartier tijd! Dit is echt niet leuk meer zo
Ik word strontziek van admin die niet tegen hun verlies kunnenkomen ze met kansloze argumenten dat ik spawnrape (terwijl ik in een plane zit en een andere plane achtervolg
)
En word ik banned omdat ik zei tegen iemand dat hij me moest oppicken met z'n heli omdat hij niet alleen in de server was, maar er ook nog andere speelden. Krijg ik als ban-message te zien dat ik aan het teamkillen ben geweestwhatever...
echt heel erg zielig, dat mensen zich zo gedragen en het spel daarmee gewoon verneuken voor anderenOpnieuw een server joinen heb ik nu geen zin meer in zoals je mischien wel kunt begrijpen...
Ja maar hij had een transport heli, en ik sta daar op die carrier zonder enig transport. Ik doe heel de tijd Requesting a pick-up!. En via de chat zei ik: pick me up please, you aren't playing alone, help your teammates. Maar dat is blijkbaar associaal van mij, en totaal onlogisch geredeneerdR-O-Y schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 21:37:
[...]
met alle respect hoor maar als iemand alleen wilt vliegen mag dat toch? Als diegene in z'n eentje beter is snap ik dat bestAls je dan loopt te zeiken en je hebt de verkeerde kan het je een ban opleveren. Mijn ervaring is dat de banlist op veel servers niet echt goed werkt oid. Vaak is het na een dag of paar dagen alweer weg.
Bovendien is een ban wel heel zwaar voor zoiets, zelfs al had ik een berg teamkills gemaakt. Kick is meer op z'n plaats imo.
Maarja, mensen spelen blijkbaar geen games meer voor hun plezier. De meeste mensen in bf2 die ik tegenkom zijn een stel @^#$ egoïsten die alleen maar aan stats denken, en totaal niets aan teamplay doen.
Als ik post dat ik gister gekicked werd, don'nt bunnyhop you fucking cockbreath.
1x springen terwijl je loopt

Hopeloos dus!
Anoniem: 131051
Agree, het is soms echt wel erg. En daarvoor bannen is gewoon nonsens. Duidelijk een gevalletje van mods met machtsmisbruik. Bannen is iets voor wanneer je teamkills maakt of zo (en het duidelijk niet per ongeluk was, en wie doet nu zoiets...)
Ik probeer altijd low profile te blijven zodat ik zeker niemand op z'n korte p*k trap, maar soms is het frustrerend. Zeker als je op een normale manier zonder schelden een pick up vraagt. wth?
Dat was gewoon netjes. Als ze dat al als provocerend zien, en je had nog gelijk ookEn via de chat zei ik: pick me up please, you aren't playing alone, help your teammates.
En het erge is dat mensen die consistent teamkillen om choppers te bemachtigen gewoon mogen blijven doorspelen, omdat ze zelf mod zijn, of vriendjes van de mod.
En in uw geval had je gewoon gelijk. Een complete transportheli verprutsen omdat je zonodig alleen wil vliegen. Vlieg dan niet he. Want met die transportheli's kan je alleen toch niets doen. De guns zitten opzij. Dat is gewoon opstijgen, naar ginder vliegen en parachute drop. En ondertussen op de carrier maar wachten om transport te krijgen. Kan verdorie 8 man in of zo. :x
En de respawntijd van die voertuigen kan soms echt lang zijn.
Zelfde heb je met die bootjes op wake (op het artillerie eiland). Altijd nemen ze een bootje, en het eerste wat ze doen is weggassen naar dat eiland.

Kijk, echt teamplayen hoeft van mij nog niet eens, als je liever lone wolf je ding wilt doen, prima, maar dat ze dan gewoon niet asociaal doen.
En als iemand me teamkillt geef ik iedereen bij de minste twijfel van de bedoeling van die persoon het voordeel van de twijfel (forgive) En vaak is het ook m'n schuld. (onhandig zitten doen rond voertuigen). Maar soms zie je ze gewoon over die banen racen met die buggy's, plaats genoeg om te ontwijken, maar toch iemand omver rijden... En bij het minste ongelukje wordt je zelf een teamkill aangesmeerd. (granaten, of iemand die ineens voor je staat en één hit van je krijgt en daarmee doodgaat)
Soms is het inderdaad intriest. Maar goed, ik beleef nog genoeg plezier aan het spel om die momenten niet de overhand te laten nemen in m'n beoordeling van BF2
97133
Heel vaag maar waar. De installatie van de patch 1.41 mislukt elke keer weer. Genoeg diskspace, per disk ruim 8 gb of meer, maar alsnog failed de installatie. Elke keer weer te weinig diskspace...
Misschien heeft iemand iets gelezen waardoor dit soort updates fout gaan ?
-----------------------------------------------------------------------------------------------
edit...
complete herinstallatie ban bf2 werkt goed en lost het probleemop.
Ik zal hier niet al te veel vuile woorden richting EA sturen, maar het is echt een @#$%^&* patch.
[ Voor 30% gewijzigd door 97133 op 21-01-2007 00:23 ]

sar·cas·me (het ~)

lijkt sharqi wel

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 21-01-2007 18:49 ]
sar·cas·me (het ~)
Wat denk je van het plaatje?
ik denk eerder een battlefield killer:

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 21-01-2007 19:38 ]
Duurt nog een tijdje voor het uit isDaMorpheus schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:47:
Ik zie een plaatje waar flink Photoshop overheen is geweest. Heb je geen ingame screenshots?
deze pics komen uit gameinformer(er is geen gameinformer in NL) zij hebben de exclusieve rechten, het zal wel een tijdje duren voor er high reg screenshots worden vrij gegeven.
(preview uploaden)
http://img159.imageshack.us/img159/3527/picture0113uk.jpg
http://img263.imageshack.us/img263/3176/picture0106bi.jpg
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 21-01-2007 19:57 ]
Zie screen 2 uit de post van AcE
Waar o waar heb ik dit toch eerder gehoord?

Niet zeuren ik, toch beniewd!
ET:QWTomino schreef op zondag 21 januari 2007 @ 20:06:
"The way to win the game is to work as an team to move the frontline forward."
Zie screen 2 uit de post van AcE
Waar o waar heb ik dit toch eerder gehoord?![]()
Niet zeuren ik, toch beniewd!
ben zeer benieuwd of Frontlines de battlefield killer wordt want ik wordt zo moe van BF2 zelf.
Dan heb ik het over dingetjes als de F35B fix, als ze dat zouden maken zijn gelijk de 3 china maps weer speelbaar.
Dat is ondertussen wel duidelijk ja, je blijft alle BF2 topics vol spammen met PoE2, Quake Wars, Crysis, FL: FoW en nog een berg games die allemaal nog uit moeten komen.Anoniem: 109640 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 20:14:
[...]
ET:QWiedergeval geen BF2/2142 uitspraak, toch ?
ben zeer benieuwd of Frontlines de battlefield killer wordt want ik wordt zo moe van BF2 zelf.

zal het niet meer doenDaMorpheus schreef op zondag 21 januari 2007 @ 20:55:
[...]
Dat is ondertussen wel duidelijk ja, je blijft alle BF2 topics vol spammen met PoE2, Quake Wars, Crysis, FL: FoW en nog een berg games die allemaal nog uit moeten komen.
Ik ben bezig de oude startpost van Lighteye te updaten, ik open vanmiddag een nieuw deelCrash schreef op zondag 21 januari 2007 @ 21:54:
[...]
Zou tijd worden![]()
Waar het ook tijd voor is: een nieuw topic deel
sar·cas·me (het ~)
Dit topic is gesloten.
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt: