op het moment wel....Krysiss had me gevraagd (Ace Lightning hier op forums)Anoniem: 120284 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:29:
[...]
Jah, heb die hack ook wel eens op onze server gezien. Maar wie het nou deed was mij niet duidelijk. Bombt me ook weinig, want er gebeurde weinig sensationeels op 30 auto'tjes na. Na het commentaar op die gebeurtenis van 3 NOD'jes achter elkaar bleef het rustig![]()
En ja, ik wil nog wel eens een paar dagen idle zijn
Zit jij in DG
ik heb alleen nog niet echt actief wars gedaan enz. wel 1 training
ik heb vannacht weer gespeeld op je server....maar wat een fps drops heb ik bij die map Iron Gator....echt 10 fps op sommige stukken...maar het ging wel super eigelijk, ik zat met zo'n gast in chopper en die van USA hadden nog 1 vlag bovenop het dek hahah pure raperij daarzo
en Ghost town was weer minders....als je daar chopper probeert te pakken wordt je van alle kanten afgeknald, overal AA vehicles en Igla's en dan ook nog gewone tanks die je zo zien opstijgen
eigelijk is mijn fps bij special forces te laag om echt lekker te ownen...vooral als je met je gun rondloopt...pfff Iron gator in die trappenstelsels daar als daar ff wat traangas wordt gegooid en er komen een paar kerels erbij dan kom ik nauwelijks meer vooruit....tijd voor nieuwe PC
[ Voor 22% gewijzigd door SuX DeLuXe op 04-01-2007 17:17 ]