Battlefield 2 Patch 1.41 - Discussietopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.903 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Anoniem: 120284 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:29:
[...]

Jah, heb die hack ook wel eens op onze server gezien. Maar wie het nou deed was mij niet duidelijk. Bombt me ook weinig, want er gebeurde weinig sensationeels op 30 auto'tjes na. Na het commentaar op die gebeurtenis van 3 NOD'jes achter elkaar bleef het rustig :+

En ja, ik wil nog wel eens een paar dagen idle zijn >:)

Zit jij in DG :?
op het moment wel....Krysiss had me gevraagd (Ace Lightning hier op forums)
ik heb alleen nog niet echt actief wars gedaan enz. wel 1 training
ik heb vannacht weer gespeeld op je server....maar wat een fps drops heb ik bij die map Iron Gator....echt 10 fps op sommige stukken...maar het ging wel super eigelijk, ik zat met zo'n gast in chopper en die van USA hadden nog 1 vlag bovenop het dek hahah pure raperij daarzo ;)
en Ghost town was weer minders....als je daar chopper probeert te pakken wordt je van alle kanten afgeknald, overal AA vehicles en Igla's en dan ook nog gewone tanks die je zo zien opstijgen
eigelijk is mijn fps bij special forces te laag om echt lekker te ownen...vooral als je met je gun rondloopt...pfff Iron gator in die trappenstelsels daar als daar ff wat traangas wordt gegooid en er komen een paar kerels erbij dan kom ik nauwelijks meer vooruit....tijd voor nieuwe PC :P en die nachtmappen zijn ook vet zwaar gewoon

[ Voor 22% gewijzigd door SuX DeLuXe op 04-01-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Tja, eerder was het ook altijd gezeur binnen onze clan over SF. Aantal mensen vonden het ook onspeelbaar qua framerate. Nu heeft iedereen een dikke bak en zeggen we tegen de nieuwe: of je haalt een nieuwe bak, of je houdt je bek dicht over de lag ;)

Night maps vind ik fantastisch, alleen jammer dan er dan veel mensen disconnecten :?

Maar er zit ook zeker een voordeel qua aantal bezoekers aan de nightmaps. Wat dat is, ga ik niet vertellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 120284 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 17:22:
Tja, eerder was het ook altijd gezeur binnen onze clan over SF. Aantal mensen vonden het ook onspeelbaar qua framerate. Nu heeft iedereen een dikke bak en zeggen we tegen de nieuwe: of je haalt een nieuwe bak, of je houdt je bek dicht over de lag ;)

Night maps vind ik fantastisch, alleen jammer dan er dan veel mensen disconnecten :?

Maar er zit ook zeker een voordeel qua aantal bezoekers aan de nightmaps. Wat dat is, ga ik niet vertellen :P
ik draai dan ook alles op High settings (ik ben alleen tevreden met het hoogste:P)
en dan wordt het af en toe zwaar...Nightmaps zijn wel leuk, maar echt wennen met die nightvision...je ziet ook niks als je nightvision aan hebt en ergens komt waar veel licht is, dan moet je snel switchen....ik vind Warlord, Surge, Mass Destruction en Ghost town ook wel goeie mappen, omdat k daar toch nog een redelijke fps heb :P en ze hebben goeie gameplay vind ik...Warlord heeft wat weg van Karkand
maar bij Devil's Perch bijvoorbeeld gister, is het gewoon af en toe weer zoeken naar de ingang 8)7 bij die vlag linksboven ofzo op de kaart, heb je zo'n poort, ik wist ff niet meer hoe je d'r inkomt lollll en dan ook nog in het donker maarja is wel leuk voor de afwisseling

[ Voor 11% gewijzigd door SuX DeLuXe op 04-01-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Zijn er hier nog mensen die een 5.1 setje oid gebruiken? Ik heb er net een aangeschaft maar m'n geluid ingame is flink klote. Heeft iemand enig idee hoe dat kan? Of werkt het gewoon niet met bf2 :? Als ik dts uitzet, dat maakt surround sound van mp3 ed, dan hoor ik alleen geluid over 2 boxen en de sub. Als ik dts aanlaat hoor ik via alle boxen wat alleen klopt er geen hol meer van. De locktone is weg. Alle hogere tonen lijken te zijn verdwenen. Iemand die hier ook last van heeft gehad en misschien een oplossing heeft? :P

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-04 12:13
Ik zou even de softeware van je audio kaart opstarten en eens je 5.1 settings controleeren want ik denk dat je je front speakers niet in de juiste uitgang hebt zitten, of misschien staat het volume van die speakers wel op 0 ofzo.

Ik gebruik zelf de zalman 5.1 hoofdtelefoon met BF2 en BF2142 en het werkt gewoon zoals het zou moeten zowel met m'n onboard (toen ik dat nog gebruikte) als met m'n X-Fi....

[ Voor 8% gewijzigd door digital8 op 04-01-2007 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Kan iemand mij trouwens misschien ff uitleggen waar en hoe ik mijn routerpoorten open moet zetten voor BF2...
ik krijg met router steeds een gamespy error na 3 mapchanges en das natuurlijk frustrerend...
ik heb met Ace al ff besproken maar ik kom er niet echt uit....ik heb de poortnummers bij de hand en ik weet het ip naar mijn router 192.nog wat...maar als ik daar ben heb je verschillende menu's, alleen hoe moet ik het doen...of ben ik nou ontzettend offtopic bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Thrills33ka schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:47:
Kan iemand mij trouwens misschien ff uitleggen waar en hoe ik mijn routerpoorten open moet zetten voor BF2...
ik krijg met router steeds een gamespy error na 3 mapchanges en das natuurlijk frustrerend...
ik heb met Ace al ff besproken maar ik kom er niet echt uit....ik heb de poortnummers bij de hand en ik weet het ip naar mijn router 192.nog wat...maar als ik daar ben heb je verschillende menu's, alleen hoe moet ik het doen...of ben ik nou ontzettend offtopic overbodig bezig
;) Je runt geen server dus niet nodig ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
nero355 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 01:11:
[...]

;) Je runt geen server dus niet nodig ;)
hoe bedoel je het is niet nodig?:P
niet nodig om uit leggen of niet nodig om router poorten in te stellen...
denk dat t wel nodig is om me router te configureren, want ik krijg steeds een gamespy error na 2 of 3 mapchanges...maar moet ik dat misschien ergens anders vragen? dunnow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Stef.NL schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:21:
Als je promoveert en teruggaat naar je BFHQ krijg je tromgeroffel te horen en kun je twee wapens kiezen. Daarbij staat voor welke class dat wapen is en welke damage het doet ed. Vrij simpel eigenlijk en ik heb nergens gezien dat je dat random kan laten doen.
Hendal. schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:09:
[...]
Ik denk dat hij gewoon gekozen heeft voor dat wapen dat er dat moment geshowed word. Wss heeft hij niet gezien dat je de andere classes af kan gaan om een ander wapen te kiezen.
:P :+ :X

Dat dus. Ik had wel begrepen dat het unlocks waren, maar niet dat je er kon kiezen. Ik dacht dat je deze wapens daar default ontving (voor u gekozen), en dat je gewoon wat extra uitleg kreeg en dan het kadertje wegklikt. Volgende keer beter lezen en selectief zijn dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:40
Thrills33ka schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 02:59:
[...]

hoe bedoel je het is niet nodig?:P
niet nodig om uit leggen of niet nodig om router poorten in te stellen...
denk dat t wel nodig is om me router te configureren, want ik krijg steeds een gamespy error na 2 of 3 mapchanges...maar moet ik dat misschien ergens anders vragen? dunnow :P
Als client hoef je geen poorten open te zetten om te kunnen connecten. Als je een server host moet het wel omdat anders niemand jouw server kan vinden. Dit zou dus niet het probleem mogen zijn (maarja, heb gekkere dingen meegemaakt met computers dus er is altijd een kans). Sowieso, als een geblokkeerde poort het probleem zou zijn zou je er bij het eerste potje last van moeten hebben...

Als je het toch zou willen proberen moet je zoeken naar NAT instellingen. Daar kun je meestal wel je TCP en UDP poorten open zetten. Ik heb zelf een draytek router en daar is het heel simpel te doen maar ken jouw router niet dus weet niet precies waar je het zoeken moet. Om te testen kun je ook kijken of er ergens een DMZ (Demilitarized Zone) kunt instellen. Als je jouw PC (check je locale IP adres) opgeeft als DMZ dan gooit ie alle poorten open. Als je het dan nog steeds hebt dan weet je dat het niet aan de router poorten ligt. DMZ is natuurlijk wel risky tenzij je een goeie virusscanner + softwarematige firewall hebt.

Suc6

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-04 17:02

Hendal.

hunneuh huh un whoopass?? (:-(

Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 03:41:

:P :+ :X

Dat dus. Ik had wel begrepen dat het unlocks waren, maar niet dat je er kon kiezen. Ik dacht dat je deze wapens daar default ontving (voor u gekozen), en dat je gewoon wat extra uitleg kreeg en dan het kadertje wegklikt. Volgende keer beter lezen en selectief zijn dus.
Of op grote infanterie servers spelen en gauw 50.000 puntjes bijeensprokkelen en dan heb je ze allemaal, moet er zelf nog 3000 punten en dan heb ik ze :) :) .

Op inf. servers is het goed te doen om een SPM van 4 tot 5 te hebben en dan tikt het lekker aan :P

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-05 12:23
Hendal. schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 09:14:
[...]
Of op grote infanterie servers spelen en gauw 50.000 puntjes bijeensprokkelen
*Gauw* 50.000 puntjes bijeen sprokkelen? dat zijn 5000 rondes van 100 punten. * 30 minuten per ronde = 150000 minuten = 2500 uur = 30 dagen fulltime spelen (12 uur per dag, 7 dagen in de week) Dat is natuurlijk idioot dus bij zeg 14 uur per week, (2 uur per dag) = 178 dagen. En bij een wat relaxter tempo van 7 uur per week dus 356 dagen. :P

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.

Hendal.

goudvisblub schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:21:
[...]

*Gauw* 50.000 puntjes bijeen sprokkelen? dat zijn 5000 rondes van 100 punten. * 30 minuten per ronde = 150000 minuten = 2500 uur = 30 dagen fulltime spelen (12 uur per dag, 7 dagen in de week) Dat is natuurlijk idioot dus bij zeg 14 uur per week, (2 uur per dag) = 178 dagen. En bij een wat relaxter tempo van 7 uur per week dus 356 dagen. :P
Lol, overdrijven is ook een vak he ;)

Deel dat aantal rondes eens door 10 want nu ben je hard op weg om 500.000 punten bijeen te sprokkelen _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
Hendal. schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:40:
[...]

Lol, overdrijven is ook een vak he ;)

Deel dat aantal rondes eens door 10 want nu ben je hard op weg om 500.000 punten bijeen te sprokkelen _/-\o_ :D
aaaargh ik zie het, hoewel 500k ook niet gek is :P goed opnieuw en beter dus:

*Gauw* 50.000 puntjes bijeen sprokkelen? dat zijn 500 rondes van 100 punten. * 30 minuten per ronde = 15000 minuten = 250 uur = 21 dagen fulltime spelen (12 uur per dag) Dat is natuurlijk nog steeds idioot, dus bij zeg 14 uur per week, (2 uur per dag) = 125 dagen. En bij een wat relaxter tempo van 7 uur per week dus 250 dagen. :P nog steeds heel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67663

Ik zat na 400 dagen op 37998 nog wat punten -(

Nu BF2142 gekocht, en....hogere rank.....

In minder als 1 maand !>?(ja wel ff meer ureeeen per dag gemaakt.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.

Hendal.

Ja maar hij heeft ook wel wat punten en ik weet niet precies hoeveel hij nu heeft. het kan ook best zijn dat hij maar 5000 punten nog hoeft te halen voor een volgende unlock, dan kan hij natuurlijk redelijk vlot voor de sniper kiezen. :)

Ik speel nu 7 mnd. dus ongeveer 200 dagen en heb nu bijna 50.000 punten dus het kan redelijk vlot, ben laatste tijd niet meer op inf. servers aan het spelen dus het gaat nu iets langzamer maar duurt niet lang meer.

[ Voor 31% gewijzigd door Hendal. op 05-01-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
JohnnyV76 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 08:50:
[...]

Als client hoef je geen poorten open te zetten om te kunnen connecten. Als je een server host moet het wel omdat anders niemand jouw server kan vinden. Dit zou dus niet het probleem mogen zijn (maarja, heb gekkere dingen meegemaakt met computers dus er is altijd een kans). Sowieso, als een geblokkeerde poort het probleem zou zijn zou je er bij het eerste potje last van moeten hebben...

Als je het toch zou willen proberen moet je zoeken naar NAT instellingen. Daar kun je meestal wel je TCP en UDP poorten open zetten. Ik heb zelf een draytek router en daar is het heel simpel te doen maar ken jouw router niet dus weet niet precies waar je het zoeken moet. Om te testen kun je ook kijken of er ergens een DMZ (Demilitarized Zone) kunt instellen. Als je jouw PC (check je locale IP adres) opgeeft als DMZ dan gooit ie alle poorten open. Als je het dan nog steeds hebt dan weet je dat het niet aan de router poorten ligt. DMZ is natuurlijk wel risky tenzij je een goeie virusscanner + softwarematige firewall hebt.

Suc6
nou ik zal je vertellen, ik gebruik niet eens een firewall of anti virusscanner :D niet echt nodig...als je maar oppast, ik merk het meestal zodra er dingen niet meer kloppen.
maar wat ik zelf uitgezocht heb is dat ik in de instellingen van m'n router moet zijn...via 192.168.123.254...
dan heb ik mijn Battlefield boekje...met daarin allemaal poorten...die moet ik ergens invullen maar waar??? ik heb via google de site www.portforward.com gevonden, daar kun je precies je router type (een Sitecom DC202V5) selecteren, en zelf het type programma! BF2 dus....dan krijg je een twaalftal nummers maar hoe je ze precies moet invullen is me nog niet duidelijk...
en ik krijg toch echt die Gamespy error door m'n router hoor...had het vroeger al, gister legde ik m weer even ertussen en ja hoor na 3 mapchanges boem gamespy error eruit....meteen maar de router weer ertussenuit getrokken...
hier zie je de precieze uitleg kijk http://portforward.com/en...C-202v5/Battlefield_2.htm
preciezer ken je t niet krijgen...maar toch snap ik niet waar die nummers nou moeten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 67663 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:51:
Ik zat na 400 dagen op 37998 nog wat punten -(

Nu BF2142 gekocht, en....hogere rank.....

In minder als 1 maand !>?(ja wel ff meer ureeeen per dag gemaakt.....)
ik zit na minder dan 400 dagen op 140.000 punten :D
maar oke ik ben dan ook addicted sinds dag 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.

Hendal.

guttegut even een klaagpost over wat net gebeurt.

Ik zit in de DECT-server en daar staat netjes in van te voren aangegeven dat er maar 3 regels zijn, geen spawnkill, geen baserape en veel plezier.

Ik denk leuk er zitten ook wat dect mensen in dus betekent actief adminnen dus dat wordt goed in de gaten gehouden.
Word ik notabene na een korte tijd in de server gewoon door dect mensen zelf gekilled als mec in gulf of oman in de uncap.
Dus ik zeg: wat is dit voor iets belachelijks dat jullie je niet aan je eigen regels houden.

Kicken ze me voor bad language. :')

Wat een sneue server zeg.

Op zoek naar een andere maar weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 20:12

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Thrills33ka schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:24:
[...]

ik zit na minder dan 400 dagen op 140.000 punten :D
maar oke ik ben dan ook addicted sinds dag 1
jij bent zeker zo'n urban whoretje :P....nah ik speel ook van begin af aan, maar dan wel 30% heli. dan heb je simpelweg niet zoveel punten maar dat vind ik wel het leukste om te doen. ook dat mediccen vind ik geen kont aan, das alleen maar voor de stads leuk, maar vind het knapper mensen die met de ak-47 e GL aan de slag kunnen. Heb ook veel gespeeld met de GL, misschien lame, maar op afstand zijn er weldegelijk skillz nodig.

Ik heb er nu 90000 vanaf dag 1, dus dat is in 1.5 jaar, ik speel gemiddeld 1.45 uur per dag (volgens spielerstats), maar veel avonden trek ik door tot 6 a 7uurtjes maar worden teniet gedaan door vakantie en werk dagen.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Seesar schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 01:30:
[...]

jij bent zeker zo'n urban whoretje :P....nah ik speel ook van begin af aan, maar dan wel 30% heli. dan heb je simpelweg niet zoveel punten maar dat vind ik wel het leukste om te doen. ook dat mediccen vind ik geen kont aan, das alleen maar voor de stads leuk, maar vind het knapper mensen die met de ak-47 e GL aan de slag kunnen. Heb ook veel gespeeld met de GL, misschien lame, maar op afstand zijn er weldegelijk skillz nodig.

Ik heb er nu 90000 vanaf dag 1, dus dat is in 1.5 jaar, ik speel gemiddeld 1.45 uur per dag (volgens spielerstats), maar veel avonden trek ik door tot 6 a 7uurtjes maar worden teniet gedaan door vakantie en werk dagen.
nee hoor...
ben t met je eens...
ik heb helemaal niet zo veel Karkand gespeeld....meeste Wake island, voor de rest veel Sharqi, Mashtuur, Gulf of Oman, Dalian Plant....ben ook niet zo'n karkand hoertje....maar ik ben zowel met air als infantry gewoon vrij skilled (meestal top3 op publics)
heb ook 35 % van mijn kills in een plane, en 12 % in een chopper....dusja...maar je moet gewoon spelen wat je leuk vind en schijt aan anderen....mijn SPM is iets van 2.3 ofzo, dat zou 2 x zo hoog zijn als ik Karkand only zou spelen maar boeie dat interesseert me echt niet zoveel...die rankings haal je uiteindelijk toch wel en unlocks zijn toch allang binnen dus wat boeit het nog...en ik gebruik tegenwoordig ook veel de standaard wapens (m4, M16, AK-47, AK101), ze zijn wel goed maar af en toe rete scheef....bijvoorbeeld de m16 is met single shot te zwak voor dichtbij en met burst shot is ie kansloos voor veraf....als je dan op pub speelt tegen een skilled iemand met unlocks verlies je echt wel hoor

[ Voor 12% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-01-2007 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Hendal. schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 23:28:
guttegut even een klaagpost over wat net gebeurt.

Ik zit in de DECT-server en daar staat netjes in van te voren aangegeven dat er maar 3 regels zijn, geen spawnkill, geen baserape en veel plezier.

Ik denk leuk er zitten ook wat dect mensen in dus betekent actief adminnen dus dat wordt goed in de gaten gehouden.
Word ik notabene na een korte tijd in de server gewoon door dect mensen zelf gekilled als mec in gulf of oman in de uncap.
Dus ik zeg: wat is dit voor iets belachelijks dat jullie je niet aan je eigen regels houden.

Kicken ze me voor bad language. :')

Wat een sneue server zeg.

Op zoek naar een andere maar weer :P
das battlefield....admins maken hun eigen regels enz.
neem nou voorbeeld aan die i3d server van BD...als je daar het woordt lul gebruikt word je auto gekickt :| hallo? heb ik iets gemist ofzo, denk je ff netjes schelden me inhouden paf boem word je dr af gekickt
en net als dat je op bijna elke server kick krijgt voor t woord noob...nou sorry hoor maar staat het woord noob ook in een woordenboek? het stikt nu eenmaal van de noobs in servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om die reden heb ik laatst bij NOD het scheldwoordenboek flink ingekort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50893

Thrills33ka schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 02:38:
[...]

das battlefield....admins maken hun eigen regels enz.
neem nou voorbeeld aan die i3d server van BD...als je daar het woordt lul gebruikt word je auto gekickt :| hallo? heb ik iets gemist ofzo, denk je ff netjes schelden me inhouden paf boem word je dr af gekickt
en net als dat je op bijna elke server kick krijgt voor t woord noob...nou sorry hoor maar staat het woord noob ook in een woordenboek? het stikt nu eenmaal van de noobs in servers
Gewoon heropvoeding ;) Schelden en vloeken hoeft gewoon helemaal niet toch ? Make a better world, start by yourself :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:19
inderdaad, je kan het beter netjes vragen dan als een boerenlul de chat vol gaan typen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
_O- Laatst was ik gekicked omdat ik het woord 'waarschuwing' zei, waar dus 'arsch' inzat. Later werd ik geband omdat ik 'lullig' tegen een teammate zei die nogal 'lullig' was gecrashed met zijn jet.

Heerlijk als die language filters zo strak staan :')

Later ben ik toch weggegaan omdat ik door admins (!) werd geteamkilled omdat ik als commander zijnde teveel zou spotten. Dat kan ik opzich wel begrijpen, aangezien het irritant is om steeds die stem van die commander te horen, maar als admin zijnde beginnen te teamkillen, als je dacht nodig acht :N

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Equalized schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 11:55:
_O- Laatst was ik gekicked omdat ik het woord 'waarschuwing' zei, waar dus 'arsch' inzat. Later werd ik geband omdat ik 'lullig' tegen een teammate zei die nogal 'lullig' was gecrashed met zijn jet.

Later ben ik toch weggegaan omdat ik door admins (!) werd geteamkilled omdat ik als commander zijnde teveel zou spotten. Dat kan ik opzich wel begrijpen, aangezien het irritant is om steeds die stem van die commander te horen, maar als admin zijnde beginnen te teamkillen, als je dacht nodig acht :N
LOL :+
Tomino schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 11:55:
inderdaad, je kan het beter netjes vragen dan als een boerenlul de chat vol gaan typen :/
Ik kan mezelf dus soms echt niet inhouden hoor...
als ik zelf de regels naleef en opeens doen anderen het niet, dan moeten de admins daarnaar luisteren....

heb m'n router nu trouwens precies volgens t boekje geconfigureerd....en ja hoor nog steeds "There was an error reading from Gamespy" om de 2 of 3 rondes

[ Voor 27% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-01-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Mijn persoonlijke #1 topper is : "KICKASS!!!" Al die o zo brave admins vinden dat ASS natuurlijk heel erg is in een game die 12+ ofzo als rating heeft :')

Scheld filter lekker uit laten en een admin laten kicken als die dat nodig vindt is imho het beste :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Equalized schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 11:55:

wat dacht je van het woord cockpit......................al zo vaak gekicked en gebant door dat woord. hahaha wel grappig, maar compleet useless.......die opvoeding begint niet in een server en wekt alleen maa rmeer frustatratie op.
inderdaad, je kan het beter netjes vragen dan als een boerenlul de chat vol gaan typen
nee klopt, maar deze zin zet dan ook geen zoden aan de dijk nietwaar?

Bdw dat anti vloeken doet mij denken aan Demolition man (ovirgens morgen op de buis).....heerlijk als gekke sylvester naast dat apparaat pleepapier aan het trekken is.

Op mijn server zou alleen het woord k*nker geband worden, rest is toch alelmaal over te laten aan de fantasie van de gefrustreerde speler.

[ Voor 21% gewijzigd door Seesar op 06-01-2007 19:34 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op mijn server zou alleen het woord k*nker geband worden, rest is toch alelmaal over te laten aan de fantasie van de gefrustreerde speler.

Gewoon zoveel mogelijk een admin online houden. Heb je geen auto-dingen meer nodig. Gewoon manual kick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laatst was ik ergens goed bezig en werd daar gekickt omdat ik 'wtf' typte. Hallo? een afkorting heeft alleen maar betekenis voor die mensen die de volledige uitdrukking begrijpen. Helemaal niet expliciet of zo.

Maar goed. Na mijn unlock mishaps van de vorige keer (dus gewoon de voorgeschotelde wapens selecteren ipv zelf één te kiezen 8)7 :X ) heb ik dan maar vlijtig doorgespeeld tot m'n volgende rank om toch die sniper te kunnen kiezen.

Volgende rank is sergeant en benodigde score is 2500. Nu heb ik 2532 of zo, en het balkje 'progres to next rank' is helemaal vol, maar mijn rank blijft op corporal staan en de optie tot het kiezen van een unlock is ook nog niet voorbijgekomen. Wat klopt hier niet? Uitloggen en inloggen maakt niets uit. Why??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Anoniem: 131051 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:57:
Laatst was ik ergens goed bezig en werd daar gekickt omdat ik 'wtf' typte. Hallo? een afkorting heeft alleen maar betekenis voor die mensen die de volledige uitdrukking begrijpen. Helemaal niet expliciet of zo.

Maar goed. Na mijn unlock mishaps van de vorige keer (dus gewoon de voorgeschotelde wapens selecteren ipv zelf één te kiezen 8)7 :X ) heb ik dan maar vlijtig doorgespeeld tot m'n volgende rank om toch die sniper te kunnen kiezen.

Volgende rank is sergeant en benodigde score is 2500. Nu heb ik 2532 of zo, en het balkje 'progres to next rank' is helemaal vol, maar mijn rank blijft op corporal staan en de optie tot het kiezen van een unlock is ook nog niet voorbijgekomen. Wat klopt hier niet? Uitloggen en inloggen maakt niets uit. Why??
Dagje wachten ! en een paar puntjes meer halen. misschien is 1 kill al genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Sterker nog...1 punt is al genoeg..ik promoveerde een keer terwijl ik op de tank zat en de tankpiloot een kill maakte. Begin van de ronde op karkand...ik had nog niets gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik zat toenstraks weer op een "typische" Wake island server :P
overal lamers en teamkillers en plane hoertjes...

ik kwam de commander hack weer tegen...dit keer gebeurde het elke ronde de hele tijd...en de hele server ging ervan laggen echt niet fijn meer...
Afbeeldingslocatie: http://img161.imagevenue.com/loc307/th_66953_screen108_122_307lo.jpg

op een gegeven moment had ik het echt gehad....toen moest ik ff wat brute actie terug maken en dan krijg je zoiets :D:
Afbeeldingslocatie: http://img162.imagevenue.com/loc371/th_66948_screen109_122_371lo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Ik snap de connectie niet zo...iemand gebruikt de commanderhack en jij gaat dan maar arty op je eigen mensen gooien? Schiet mij maar in een kerstboom.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 102880 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:17:
Ik snap de connectie niet zo...iemand gebruikt de commanderhack en jij gaat dan maar arty op je eigen mensen gooien? Schiet mij maar in een kerstboom.... :?
lol....ken jij de server EA Uk jolt Wake only...
elke keer weer als ik daar kom zitten er van die plane hoertjes die gewoon 0,0 skill hebben...en teamkillen bij het leven (er staat geen eens een TK limit aan!)
nou na 4 of 5 rondes en 0,0 teamplay meegemaakt te hebben was er toch geen lol meer aan op een normale manier te spelen...en t waren toch allemaal ego's en jatters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 102880 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:13:
Sterker nog...1 punt is al genoeg..ik promoveerde een keer terwijl ik op de tank zat en de tankpiloot een kill maakte. Begin van de ronde op karkand...ik had nog niets gedaan :P
bij een nieuwe ronde meestal...of als de scores erbij zijn geteld bij je stats...meestal binnen een uur na je disconnect...dus toch vrij snel...t kan alleen voorkomen dat als je de hele tijd blijft spelen dat ie niet promoveert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrills33ka schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:24:
[...]

bij een nieuwe ronde meestal...of als de scores erbij zijn geteld bij je stats...meestal binnen een uur na je disconnect...dus toch vrij snel...t kan alleen voorkomen dat als je de hele tijd blijft spelen dat ie niet promoveert
Daarnet terug even gespeeld (een paar uur nadat ik een voldoende score heb gehaald om te promoveren) en idd, ineens kreeg ik de melding terwijl ik aan het gamen was (hoewel ik de benodigde punten dus al een tijdje had)

Bij het disconnecten naar BFHQ kon ik de unlocks kiezen. En deze keer heb ik wel de juiste gekozen :)

Ik kon twee unlocks kiezen (hoort dat zo? Twee per stijging in rang). Anyway, mij hoor je niet klagen. Ik heb uiteraard de twee snipers gekozen deze keer :) M95 en L96, toch wel een zekere meerwaarde, vooral in precisie. Spijtig genoeg heb je toch vaak twee schoten nodig (ik merk het ook bij mezelf als iemand met die snipers op me schiet, dan heb je vaak nog twee blokjes health over.)

Wat een ook een extreem goede unlock is, is het wapen dat je kan unlocken bij medic. 8)7 (met een scope). Hallo, wat een heerlijk wapen. Ik ben echt niet zo goed, eerder gemiddeld, maar met dat ding kan ik van echt vrij ver vlotte kills maken. Scope op en schieten maar. Korte burstjes. Je kan het gebruiken op een range die je bijna kan vergelijken met 'short range snipen'. I like ;)

Hier bvb
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1128441994.jpg

Vanop dat heuveltje waar die AA staat (ter hoogte van de neus van de chopper) tot aan de huizen aan de checkpoint (ongeveer ter hoogte van waar die wagens staan, net niet zichtbaar op de screenshot) zonder al te veel problemen. Dat moet je met het standaard '3 shot' ding niet proberen (ik toch niet :+ ) Al met al een klasse waar je eigenlijk veel punten mee kan halen. Veel healen en met die unlock kan je jezelf en de slachtoffers goed beschermen... De medic wordt hierdoor wel een klasse die ik vaal speel.

Deze unlock bedoel ik dus:
Afbeeldingslocatie: http://img97.imageshack.us/img97/6536/unlockmedicweapon9ga.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 03:21:
[...]

Daarnet terug even gespeeld (een paar uur nadat ik een voldoende score heb gehaald om te promoveren) en idd, ineens kreeg ik de melding terwijl ik aan het gamen was (hoewel ik de benodigde punten dus al een tijdje had)

Bij het disconnecten naar BFHQ kon ik de unlocks kiezen. En deze keer heb ik wel de juiste gekozen :)

Ik kon twee unlocks kiezen (hoort dat zo? Twee per stijging in rang). Anyway, mij hoor je niet klagen. Ik heb uiteraard de twee snipers gekozen deze keer :) M95 en L96, toch wel een zekere meerwaarde, vooral in precisie. Spijtig genoeg heb je toch vaak twee schoten nodig (ik merk het ook bij mezelf als iemand met die snipers op me schiet, dan heb je vaak nog twee blokjes health over.)

Wat een ook een extreem goede unlock is, is het wapen dat je kan unlocken bij medic. 8)7 (met een scope). Hallo, wat een heerlijk wapen. Ik ben echt niet zo goed, eerder gemiddeld, maar met dat ding kan ik van echt vrij ver vlotte kills maken. Scope op en schieten maar. Korte burstjes. Je kan het gebruiken op een range die je bijna kan vergelijken met 'short range snipen'. I like ;)

Hier bvb
[afbeelding]

Vanop dat heuveltje waar die AA staat (ter hoogte van de neus van de chopper) tot aan de huizen aan de checkpoint (ongeveer ter hoogte van waar die wagens staan, net niet zichtbaar op de screenshot) zonder al te veel problemen. Dat moet je met het standaard '3 shot' ding niet proberen (ik toch niet :+ ) Al met al een klasse waar je eigenlijk veel punten mee kan halen. Veel healen en met die unlock kan je jezelf en de slachtoffers goed beschermen... De medic wordt hierdoor wel een klasse die ik vaal speel.

Deze unlock bedoel ik dus:
[afbeelding]
das nou die gun, waarvan ik altijd zeg dat ie hard ownt...
de L85A1...maar dan zeggen ze weer tegen mij dat dat wel meevalt...ik gebruik tegenwoordig ook veel de G36C of de G36E, of de AK-47, de AK101, de M16 of de M4...maar soms dan wil het dus gewoon niet lukken dan pak ik de L85 en werkelijk alles raak met dat ding en meestal eindig ik dan nog met een dikke score....maar tis wel zo dat ie soms ook kuren heeft...dan blijf je maar rammen op iemand maar hij gaat niet dood. maarja dat heb je met alle guns wel

[ Voor 4% gewijzigd door SuX DeLuXe op 09-01-2007 05:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:28

SgtStrider

Fractal Switchover!

Thrills33ka schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 05:43:
[...]
maar tis wel zo dat ie soms ook kuren heeft...dan blijf je maar rammen op iemand maar hij gaat niet dood. maarja dat heb je met alle guns wel
Tja, dat is BF2 ten voeten uit. Ik vind het nog steeds belachelijk dat de MP5 zo underpowered is; een wapen wat erg vaak gebruikt wordt, en een tactisch voordeel biedt. In Counter-Strike (ik weet... slechte vergelijking), komt de MP5 beter tot zijn recht vind ik zelf. Een shortrange smg welke ook flink wat schade toebrengt :) Dit is ook gelijk het hele heikelpunt aan BF2. De realiteit, of tenminste affiniteit met enigzins de werkelijkheid is ver te zoeken. Aan de ene kant logisch, anders is het niet leuk meer, maar aan de andere kant ook irritant....

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:23
een echte diehard speelt alleen zonder unlocks en no scope, ben je in het voordeel ook :)

ak101 en m16 O+

[ Voor 9% gewijzigd door maxoss op 09-01-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
maxoss schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:39:
een echte diehard speelt alleen zonder unlocks en no scope, ben je in het voordeel ook :)

ak101 en m16 O+
ik vind dat een echte die hard OOK met die guns goed moet kunnen omgaan...
maar om nou te zeggen dat je alleen met die guns mag spelen vind ik niet helemaal eerlijk...
als jij tegen een goeie speler met unlocks staat heb je echt wel nadeel...vooral van veraf, van dichtbij kan t wel voordeliger zijn...
als ik op een bepaald moment steeds van verre afstanden moet schieten kies ik liever de L85 of de G36E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
met een g36e raak je echt alles, dat ding is echt veelste zuiver, L85 is nooit mijn ding geweest.

Kijk maar is op die inf servers al die generals spelen met de g36e, ik vind dat echt zo noob |:(

met een ak schiet je iemand zo een headshot op lange afstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Ik heb echt zo iets kuts gister meegemaakt. Ik zit dus in de chopper op Sharqi en ik had bijne 1/2 van al mijn shots met de tv-guided een dubbele reload. Dus blokkeert hij, begint hij opeens te reloaden of hoor ik hem schieten maar kan ik hem niet besturen.

Normaal heb ik het ook wel eens, maar gister echt absurd veel. Echt 50% was kut. Waar ligt het aan dat dat opeens zo extreem is in een ronde :? 8)7

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
Thrills33ka schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:05:
[...]

ik vind dat een echte die hard OOK met die guns goed moet kunnen omgaan...
maar om nou te zeggen dat je alleen met die guns mag spelen vind ik niet helemaal eerlijk...
als jij tegen een goeie speler met unlocks staat heb je echt wel nadeel...vooral van veraf, van dichtbij kan t wel voordeliger zijn...
als ik op een bepaald moment steeds van verre afstanden moet schieten kies ik liever de L85 of de G36E
Als ik een intense man versus man battle in moet gebruik ik altijd de M16 of AK101. Heerlijk krachtig die wapens, zeker in burst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:32

mvds

Totally awesome!

maxoss schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:12:
met een g36e raak je echt alles, dat ding is echt veelste zuiver, L85 is nooit mijn ding geweest.

Kijk maar is op die inf servers al die generals spelen met de g36e, ik vind dat echt zo noob |:(

met een ak schiet je iemand zo een headshot op lange afstand
Dus het beste/zuiverste wapen kiezen maakt je een noob? :? Rare redenering heb jij hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

obsidian schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:02:
[...]

Dus het beste/zuiverste wapen kiezen maakt je een noob? :? Rare redenering heb jij hoor...
Als je in clanverband zou spelen zou je het messchien begrijpen..
maar kort uitgelegd. Het benodigde geen skill om een G36E te gebruiken.

als we naar een Mod als POE kijken zijn de wapens daar veel meer dodelijker dan de G36E maar daar heeft elke gun zijn weakness en in BF2 heeft de G36E dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:36:
[...]

als we naar een Mod als POE kijken zijn de wapens daar veel meer dodelijker dan de G36E maar daar heeft elke gun zijn weakness en in BF2 heeft de G36E dat niet.
g35E heeft zijn weakness dat ie burstmode heeft. Das niet altijd een voordeel, zeker niet in alleys die karkand of jalalabd te bieden hebben.

Heel veel beginnenlingen willen geen burstwapen maar fullauto zoals de g36c. Overigens vind ik de g36e niet zo enorm fijn eigenlijk. Het is een goede allrounder, maar dichtbij heb ik liever ak of de saw (telkens liggen is wel klote). Veraf liever de f2000 of een sniperrifle natuurlijk. Zo enorm perfect is die g36e niet en je kunt het makkelijk winnen hoor.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:36:
[...]

Nee hoor, ik zou het dan nog niet begrijpen. Als je in clanverband gaat spelen moet je ineens kiezen voor wapens waarmee het moeilijker is om kills mee te maken omdat je anders als noob gezien word... :? Lijkt mijd at je uitgenodigd word voor een clan vanwege je skills, ongeacht welk wapen je voorkeur heeft.

Waarom het makkelijk doen als het moeilijk kan dus?

[ Voor 9% gewijzigd door mvds op 09-01-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Seesar schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:05:
[...]

g35E heeft zijn weakness dat ie burstmode heeft. Das niet altijd een voordeel, zeker niet in alleys die karkand of jalalabd te bieden hebben.

Heel veel beginnenlingen willen geen burstwapen maar fullauto zoals de g36c. Overigens vind ik de g36e niet zo enorm fijn eigenlijk. Het is een goede allrounder, maar dichtbij heb ik liever ak of de saw (telkens liggen is wel klote). Veraf liever de f2000 of een sniperrifle natuurlijk. Zo enorm perfect is die g36e niet en je kunt het makkelijk winnen hoor.
Ah, come on man

G36E is gewoon retegoed wapen. Ook in gangetjes. 1 burst op iemand z'n kop en je hebt hem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Anoniem: 120284 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:19:
[...]

Ah, come on man

G36E is gewoon retegoed wapen. Ook in gangetjes. 1 burst op iemand z'n kop en je hebt hem. ;)
met bijna elk wapen een schot op het hoofd = kill, maar als je nou geen naab voor je hebt staan maar een springerige, liggerige, hurkende saw gebruiker die teveel cs heeft gespeeld dan wordt het al snel moeilijk om met burst iets te raken.........sommige zijn met full auto saw nog niet eens te raken. Uiteraard oefening baart kunst, maar full auto lijkt mij fijner in een gang dan burst. In bf2 loont sprayen duidelijk :)

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Seesar schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:24:
[...]

met bijna elk wapen een schot op het hoofd = kill, maar als je nou geen naab voor je hebt staan maar een springerige, liggerige, hurkende saw gebruiker die teveel cs heeft gespeeld dan wordt het al snel moeilijk om met burst iets te raken.........sommige zijn met full auto saw nog niet eens te raken. Uiteraard oefening baart kunst, maar full auto lijkt mij fijner in een gang dan burst. In bf2 loont sprayen duidelijk :)
Als iemand lekker veel Bunny hopt en gaat liggen, vooral kwestie van schatten waar hij neerkomt. Als hij dan neerkomt(neer gaat komen) begin je met burst te knallen, als hij dan naar beneden komt heb je op elk deel van het lichaam wel een hit! En als tie staat maak je het af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

obsidian schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:14:
[...]

Nee hoor, ik zou het dan nog niet begrijpen. Als je in clanverband gaat spelen moet je ineens kiezen voor wapens waarmee het moeilijker is om kills mee te maken omdat je anders als noob gezien word... :? Lijkt mijd at je uitgenodigd word voor een clan vanwege je skills, ongeacht welk wapen je voorkeur heeft.

Waarom het makkelijk doen als het moeilijk kan dus?
Bij sommigen clans wel...
maar iedereen kan met de G36E iemand neer knallen omdat er bijna geen recoil(randomnes) is en heeft goeie damage en is zeer accuraat.

zelfde met PKM in patch 1.2 waar ze gewoon sniper PKM maakte :z
ik hoop dat je me punt begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Seesar schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:05:
[...]

Burst mod maakt echt niet uit bij de G36E, je schiet iemand met een full auto AKA-101 er gemakkelijk mee neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Seesar schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:24:
[...]

het springen en hurken valt mee hoor.. ik denk dat jij moet leren hoe je met burst moet omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Tomino schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:28:
[...]

Als iemand lekker veel Bunny hopt en gaat liggen, vooral kwestie van schatten waar hij neerkomt. Als hij dan neerkomt(neer gaat komen) begin je met burst te knallen, als hij dan naar beneden komt heb je op elk deel van het lichaam wel een hit! En als tie staat maak je het af!
theoretisch mooi idee, maar in de praktijk :) feit blijft dus als je deze skills niet hebt dat een autowapen dus handiger/fijner blijft en dat het dus t.o.v. een ander wapen in het nadeel KAN zijn. Dat er mensen zijn die 1 shot one kill hebben, kunnen dus ook uit de voeten met een ak of g36c :).

DUs kun je een g36e handelen dan kun je ook een g36c of ak handelen. Andersom niet altijd.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakulukia
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-02 16:21
Dit hele wapen talk is nogal zinloos. Elk wapen heeft haar eigen specialiteit .
(L85A1 suxxx, M16A2 :P )
(PKM suxxx, RPK74 pwns)

Bug:

soms wil je TV guided missile niet reloaden of niet afvuren...
Komt dit ook wel eens bij jullie voor?

Want soms klik ik 5 keer ofso maar vuurt het niet af... Dan moet ik meestal ff weg van de TV screen, 5 sec wachten, terug TV screen, shoooot.

http://bf2s.com/player/66264922/

[ Voor 9% gewijzigd door Kakulukia op 09-01-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Kakulukia schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:40:

Bug:

soms wil je TV guided missile niet reloaden of niet afvuren...
Komt dit ook wel eens bij jullie voor?
zo vaak eigenlijk, soms vaker wel dan niet, komt vooral als je te snel nog een keer wil schietne dan raakt dat bf2 van slag ofoz en dan doet die raket helemaal niets, of je hoort hem afschieten maar je tv screen vliegt niet mee. Of de reload doet het helemaal niet, dan hangt dat ding, moet je ook rustig beschoten worden totdat die raket het eindelijk weer doet.

Valt in categorie: bug die nooit zal verdwijnen, ook na 100 patches niet bij bf2.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
SgtStrider schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 09:20:
[...]
Dit is ook gelijk het hele heikelpunt aan BF2. De realiteit, of tenminste affiniteit met enigzins de werkelijkheid is ver te zoeken. Aan de ene kant logisch, anders is het niet leuk meer, maar aan de andere kant ook irritant....
Als je meer realiteit wilt in BF2, kan ik je zeker Project Reality Mini Mod aanbevelen.
Realisme in prmm:
  • Overall gameplay is erg realistisch doordat de Devs voornamelijk (voormalig) militairen zijn.
  • Relatief veel spelers van prmm hebben een militaire achtergrond.
  • Géén crosshairs
  • 2 shots = instant kill
  • 1 shot = bloeden en indien je niet snel genoeg wordt gehealed, bloed je dood
  • Tanks/apc’s = 1 chauffeur en 1 aparte gunner (bij tank evt. 1 persoon in koepel)
  • Je moet vlag voor vlag overnemen (soort van Frontline mode als in PoE2) , andere vlaggen zijn op dat moment niet overneembaar.
  • Als je op een bepaalde manier geraakt wordt, hoor je jezelf hoesten en zie je wazig. (dezelfde animatie als bij SF indien je met teargas in aanraking komt)
  • Medic kan geen healing bags rondstrooien. Medic houdt healing bag vast.
Meerdere pro’s:
  • De Gameplay van prrmm bevordert veel Teamplay
Doordat spawnpoints vaak achter de vlaggen zijn gesitueerd, vertrek je vaak met je squadmembers naar het front toe (veelal met hummers, vodniks, little birds of te voet). Je vecht dan ook vaker samen met je squadmembers (meer dan in Vanilla)
Er is teamplay voor nodig om een tank/APC te slopen: SpecOps heeft slechts 2 plakbommen (lopen op een timer, géén C4) , terwijl een tank dan nog niet gesloopt is. Normale AT klasse heeft slechts 1 AT raket ter beschikking.
  • Hoofdzakelijk infantry biased (no planes, in sommige mappen gevechtsheli’s, veel “little birds” als transportmiddel)
  • Mooie maps:
Citymaps zoals Strike@Karkand2
Jungle maps zoals Mao’s Valley (Fallen in het quadraat)
Desert maps zoals EJOD Desert.
  • Alle wapens zijn min of meer gelijkwaardig
USMC: M16/M4
MEC:G3/HK53A3/AK101
British Forces: L119A1(canadese versie van M4) L85A2
PLA: AK47/QBZ95
  • Insurgents: diverse wapens (zoals policeman klasse: teargas en DOA-12)
  • Alle wapens maken gebruik van tracers (rood = NATO, groen = Overige legers) (muv snipers)
Eventuele cons:
  • Beperkt aantal speciale kits (1 of 2 per team afhankelijk van mapgrootte), enkel op te vragen bij je eigen vlag.
Sniper klasse
Anti Air klasse (draagbare stinger)
Heavy AT klasse (de normale AT klasse heeft maar 1 AT rocket bij zich)
Support klasse
  • Lange respawntijd: hoe vaker je doodgaat des te langer de respawntijd duurt
  • Geen global unlocks, geen global points (waardoor betere balans tussen wapens)
Vooral de Thor's Brigade (Duits) en .:IGI:. (UK) servers kan ik je aanbevelen.

Edit:
Nog een realistisch tintje aan prmm: je ziet daadwerkelijk het bloed rond spatten als je iemand op een (head) shot tracteert.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.

Hendal.

Indy91 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:08:
[...]

Als je meer realiteit wilt in BF2, kan ik je zeker Project Reality Mini Mod aanbevelen.
Realisme in prmm:
  • Overall gameplay is erg realistisch doordat de Devs voornamelijk (voormalig) militairen zijn.
  • Relatief veel spelers van prmm hebben een militaire achtergrond.
  • Géén crosshairs
  • 2 shots = instant kill
  • 1 shot = bloeden en indien je niet snel genoeg wordt gehealed, bloed je dood
  • Tanks/apc’s = 1 chauffeur en 1 aparte gunner (bij tank evt. 1 persoon in koepel)
  • Je moet vlag voor vlag overnemen (soort van Frontline mode als in PoE2) , andere vlaggen zijn op dat moment niet overneembaar.
  • Als je op een bepaalde manier geraakt wordt, hoor je jezelf hoesten en zie je wazig. (dezelfde animatie als bij SF indien je met teargas in aanraking komt)
  • Medic kan geen healing bags rondstrooien. Medic houdt healing bag vast.
Meerdere pro’s:
  • De Gameplay van prrmm bevordert veel Teamplay
Doordat spawnpoints vaak achter de vlaggen zijn gesitueerd, vertrek je vaak met je squadmembers naar het front toe (veelal met hummers, vodniks, little birds of te voet). Je vecht dan ook vaker samen met je squadmembers (meer dan in Vanilla)
Er is teamplay voor nodig om een tank/APC te slopen: SpecOps heeft slechts 2 plakbommen (lopen op een timer, géén C4) , terwijl een tank dan nog niet gesloopt is. Normale AT klasse heeft slechts 1 AT raket ter beschikking.
  • Hoofdzakelijk infantry biased (no planes, in sommige mappen gevechtsheli’s, veel “little birds” als transportmiddel)
  • Mooie maps:
Citymaps zoals Strike@Karkand2
Jungle maps zoals Mao’s Valley (Fallen in het quadraat)
Desert maps zoals EJOD Desert.
  • Alle wapens zijn min of meer gelijkwaardig
USMC: M16/M4
MEC:G3/HK53A3/AK101
British Forces: L119A1(canadese versie van M4) L85A2
PLA: AK47/QBZ95
  • Insurgents: diverse wapens (zoals policeman klasse: teargas en DOA-12)
  • Alle wapens maken gebruik van tracers (rood = NATO, groen = Overige legers) (muv snipers)
Eventuele cons:
  • Beperkt aantal speciale kits (1 of 2 per team afhankelijk van mapgrootte), enkel op te vragen bij je eigen vlag.
Sniper klasse
Anti Air klasse (draagbare stinger)
Heavy AT klasse (de normale AT klasse heeft maar 1 AT rocket bij zich)
Support klasse
  • Lange respawntijd: hoe vaker je doodgaat des te langer de respawntijd duurt
  • Geen global unlocks, geen global points (waardoor betere balans tussen wapens)
Vooral de Thor's Brigade (Duits) en .:IGI:. (UK) servers kan ik je aanbevelen.
Idee klinkt leuk, enige nadeel van geen crosshair hebben is dat je natuurlijk gewoon een kliijn stickertje of wat dan ook in het midden van je scherm plakt en presto je hebt een crosshair en daarmee het grote nadeel dat een aantal mensen dus gebruik maakt van deze bug :+ om een oneerlijk voordeel te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Ik vermoed dat dit wel zal meevallen, immers het merendeel van de spelers die realism mods in het “algemeen” spelen (CoD, BF etc.) zullen vooral puur voor de realistische beleving deze mods spelen, en dus zonder extra voordeeltjes willen spelen.
Spelers die deze methode (van een puntje plaatsen in het centrum van het beeldscherm) toepassen, zullen meer gericht zijn op het behalen van overwinningen of punten.
Daar PRMM géén global points systeem kent, zullen deze spelers deze mod waarschijnlijk mijden.

offtopic:
deze methode werd overigens onder het grote publiek bekend, toen een Scandinavische speler op deze wijze (gecentreerd puntje op beeldscherm) ooit wereldkampioen was geworden met een bepaalde fps (ik dacht UT2K3).

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Hendal. schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:34:
[...]

Idee klinkt leuk, enige nadeel van geen crosshair hebben is dat je natuurlijk gewoon een kliijn stickertje of wat dan ook in het midden van je scherm plakt en presto je hebt een crosshair en daarmee het grote nadeel dat een aantal mensen dus gebruik maakt van deze bug :+ om een oneerlijk voordeel te hebben.
Nah, klopt niet. Als je schiet vliegen je kogels alle kanten op. Bij CS kon het dacht ik (AWP), maar hier heeft dat niet veel zin. Het is namelijk niet zo dat als je schiet, de kogels dan ook daarheen gaan. Plak maar eens een stickertje op het midden van je scherm, en schiet met een sniperrifle op iemand. Meestal geen hit.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:30:
[...]

Bij sommigen clans wel...
maar iedereen kan met de G36E iemand neer knallen omdat er bijna geen recoil(randomnes) is en heeft goeie damage en is zeer accuraat.

zelfde met PKM in patch 1.2 waar ze gewoon sniper PKM maakte :z
ik hoop dat je me punt begrijpt.
Ik snap het :) Neemt niet weg dat ik het onzin vind om iemand dan als noob te bestempelen als hij in een normaal spel (dus geen clan vs clan) toch voor het betere wapen kiest :)

Als er een groep tegenstanders bij elkaar gaat staan kan ik de rambo uit gaan hangen en er met mijn mes tussenduiken om mijn skills te laten zien en na 3 a 4 kills zelf het loodje leggen of ik kan er een granaat ingooien en effe lekker snel en simpel een hoop kills halen. Wat denk je dat ik zal kiezen? ;)

Maar oke, ieder zijn voorkeur zal ik maar zeggen :)

Ik zou iemand alleen een noob noemen vanwege zijn gebrek aan skills en zijn gedrag, niet omdat ie kiest voor het betere wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hendal. schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:34:
[...]

Puntje in het midden van je scherm plakken heeft alleen maar zin als je alleen maar recht vooruit kijkt, omhoog en omlaag kijken maakt dat puntje dus waardeloos. Lijntje over het midden van het scherm heeft dan meer zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.

Hendal.

obsidian schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:46:
[...]

Puntje in het midden van je scherm plakken heeft alleen maar zin als je alleen maar recht vooruit kijkt, omhoog en omlaag kijken maakt dat puntje dus waardeloos. Lijntje over het midden van het scherm heeft dan meer zin ;)
Lol :? Lijkt me niet, het puntje geeft het midden van je scherm aan net zoals een crosshair dat doet, hoe mik jij anders dan?
Indy91 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:33:
Ik vermoed dat dit wel zal meevallen, immers het merendeel van de spelers die realism mods in het “algemeen” spelen (CoD, BF etc.) zullen vooral puur voor de realistische beleving deze mods spelen, en dus zonder extra voordeeltjes willen spelen.
Spelers die deze methode (van een puntje plaatsen in het centrum van het beeldscherm) toepassen, zullen meer gericht zijn op het behalen van overwinningen of punten.
Daar PRMM géén global points systeem kent, zullen deze spelers deze mod waarschijnlijk mijden.

offtopic:
deze methode werd overigens onder het grote publiek bekend, toen een Scandinavische speler op deze wijze (gecentreerd puntje op beeldscherm) ooit wereldkampioen was geworden met een bepaalde fps (ik dacht UT2K3).
Er zijn altijd mensen die altijd als beste willen eindigen dus dat zal sowieso gebeuren, ik zeg niet dat je er iets van hoeft aan te trekken maar andere mensen vinden het juist leuk om skills tegen elkaar te meten :)
Equalized schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:37:
[...]

Nah, klopt niet. Als je schiet vliegen je kogels alle kanten op. Bij CS kon het dacht ik (AWP), maar hier heeft dat niet veel zin. Het is namelijk niet zo dat als je schiet, de kogels dan ook daarheen gaan. Plak maar eens een stickertje op het midden van je scherm, en schiet met een sniperrifle op iemand. Meestal geen hit.
Dus jij kijkt uberhaupt niet waar mensen zijn er sprayed er maar wat op los ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Hendal. op 09-01-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:40
wat ouderwets zo'n lijntje op je scherm... er zijn tegenwoordig kleine progjes die een stip of crosshair digitaal op je scherm toveren in elke gewenste kleur. Heb voor BF2 een paar jaar Vietcong gespeeld en daar gebruikte praktisch iedereen het omdat er in het spel geen crosshair zat in multiplayer mode. Alleen in Vietcong gingen je kogels ook echt de kant op waar je mikte en BF2 kan soms zo frusteren dat het lijkt dat je kogels precies om je doel heen vliegen. En ik denk dat je met de meeste wapens wel kunt ownen, het is maar net waar je veel mee speelt. Ik heb om mijn Spec Ops 100 uur vol te maken veel met G36C gespeeld en als je hem door hebt kun je er heerlijk mee spelen... en zo is het met elk wapen... als je leert wat de sterke en zwakke punten zijn van het wapen kun je overal mee ownen. Zo pak ik soms wel es op drukke infantry only servers op Sharqi de DAO-12 erbij... als er 3 man de hoek om komen rennen trek je hem open terwijl je strafed en ze vallen bij bosjes :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hendal. schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:52:Lol :? Lijkt me niet, het puntje geeft het midden van je scherm aan net zoals een crosshair dat doet, hoe mik jij anders dan?
Oh shit, tijd om naar huis te gaan... Duh! Je crosshair blijft altijd in het midden van het scherm! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Hendal. schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:52:
Dus jij kijkt uberhaupt niet waar mensen zijn er sprayed er maar wat op los ;)
Nee, de kogels zullen niet heengaan waar jij op mikt. Probeer maar eens met een sniperrifle op iemands hoofd te schieten met je puntje. Zal geen kill worden. Het is natuurlijk wel makkelijker, maar als er geen crosshair is zullen de wapens er ook wel zo op gemaakt zijn dat je met een puntje zo'n voordeel hebt.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

een makro om je burst wapens automatisch te maken? of gewoon zelf snel klikken. Dat is echt het probleem niet. Ik heb verder geen respect voor iemand die de boel bij elkaar schiet met een g36e of f2000 ofzo. Dat is gewoon te makkelijk. Iemand die met een ak101 of soortgelijks speelt en de toko ownt is in mijn ogen heel wat beter. Zoek maar is op wat filmpjes. Dan zie je dat mensen headshots schieten op erg grote afstand (met ak101) zonder ook maar ingezoomd te zijn. :)

Verder is het ook een goede oefening. Goed worden zonder unlocks en als er dan een keer een vervelende speler is pak je een unlock. Schiet je meteen beter :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
R-O-Y schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:35:
een makro om je burst wapens automatisch te maken? of gewoon zelf snel klikken. Dat is echt het probleem niet. Ik heb verder geen respect voor iemand die de boel bij elkaar schiet met een g36e of f2000 ofzo. Dat is gewoon te makkelijk. Iemand die met een ak101 of soortgelijks speelt en de toko ownt is in mijn ogen heel wat beter. Zoek maar is op wat filmpjes. Dan zie je dat mensen headshots schieten op erg grote afstand (met ak101) zonder ook maar ingezoomd te zijn. :)

Verder is het ook een goede oefening. Goed worden zonder unlocks en als er dan een keer een vervelende speler is pak je een unlock. Schiet je meteen beter :*)
kijk jij snapt hem :) ik denk er precies hetzelfde over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.

Hendal.

Equalized schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:07:
[...]

Nee, de kogels zullen niet heengaan waar jij op mikt. Probeer maar eens met een sniperrifle op iemands hoofd te schieten met je puntje. Zal geen kill worden. Het is natuurlijk wel makkelijker, maar als er geen crosshair is zullen de wapens er ook wel zo op gemaakt zijn dat je met een puntje zo'n voordeel hebt.
Dus eigenlijk bedoel je wel precies wat ik zeg. De kogel zal wel enigszins in een bepaalde richting op je scherm gaan oftwel in de richting waar normaal je crosshair ongeveer is. Dus heb je wel degelijk het voordeel als je een een puntje op je scherm maakt waar anders de crosshair zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

het was ook niet de stelling wie met welk wapen beter was. De " discussie" begon welk wapen het beste was, niet wie de meeste skillz nodig heeft voor welk wapen ;).

Maar uiteindelijk ben je bij bf2 altijd enigzins overgeleverd aan de toeval en de bugs.....zovaak komt het voor dat je rustig met alle tijd op iemand (stilstaat of ligt op een berg) richt met ak, g36e/c, f2000 en dat dat ding gewoon NIET raak schiet. Hele verhaal met die lag-correctie etc zal er wel mee te maken hebben.

Uiteindelijk vind ik de meeste wapen meer van het zelfde. Vaak is de hectiek te groot om gebruik te maken van de preciesie van het ene wapen en het ander. je hebt soms geen tijd om uitgebreid te richten als er 3 man op je af komen, dan zul je gewoon botweg het vuur moetne openen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 07:47

Dat kan ook weer aangeven dat de AK te precies is...........;)

maar vind et toch altijd wel weer knap als ik over grote afstand dood wordt geschoten in 1 schot door iemand met een AK.
Zelf speel ik meestal Specop met de g36. Ook hiermee kan je over grote afstand mensen makkelijk killen. Altijd leuk om snipers terug te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Man je moet eens op die Waib of DKE server spelen.
Daar krijgt iedereen die denkt goed te zijn, dik billenkoek.

Met ak en m16 wordt je ind gehead.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Pepperana schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:52:

speel eigenlijk altijd op i3d bd-hq server. Vind het niveau daar wel aardig en de admins zijn vrij normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
MarcoZ20 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:58:
[...]

speel eigenlijk altijd op i3d bd-hq server. Vind het niveau daar wel aardig en de admins zijn vrij normaal.
genoeg over welke server we goed vinden.

Nu weer on-topic s.v.p! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Is daar wat veranderd dan? Of hebben we een verschillende interpretatie van 'aardig niveau'?

// laat maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Anoniem: 120284 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:11:
[...]

Is daar wat veranderd dan? Of hebben we een verschillende interpretatie van 'aardig niveau'?

// laat maar :+
denk het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

op waib heb je niet eens admins nodig.
er wordt daar altijd wel goed gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eh..

NOD down
GAMERT down
bd-hq down
i3d site down
meteen voicemail op 010-8501106

i3d? >:)

=RC= en www.le-clan.de zijn trouwens ook down :/ (Zit dat nou allemaal op dezelfde hardwareserver? In hetzelfde rack?) :?

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 120284 op 10-01-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Alleen jij Pep :P :9

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb blijkbaar een kleine polemiek gestart met mijn verhaaltje over die medic unlock :)

Laat ik het kort houden. Ik ben niet zo goed en skilled (en pro) als de meeste hier. Haarscherpe kills met een 3 shot burst ding is niet aan mij besteed. Als ik een beetje meer mee kan doen met de big boys door met die medic unlock te schieten, dan is de keuze snel gemaakt. Tegenover een goede speler wordt ik nog steeds ge-owned, i presume.

Zo haal ik vaak top drie, tweede plaats, een enkele keer een eerste plaats... (zelfs één keer een eerste plaats overall, qua punten dan, terwijl ik in het verliezende team zat :p ) Anyway, dat heeft dan in grote mate te maken met het feit dat ik die medic unlock goed beheers...

Moet ik dan per se moeilijk doen en tegen m'n zin met een slechter wapen spelen om niet als n00b gezien te worden? Ik haal meer plezier uit de game als ik met m'n unlocks speel. En waarom speel je een game? (kleine tip: om plezier te beleven ;) ). Iets wat die die hard miereneukers, simulatie freaks al snel vergeten.

Sommige dingen zijn idd vrij arcade, maar je moet ergens concessies doen om de gameplay voor een groot publiek aangenaam te houden. Ik ga me dan echt geen bedenkingen maken of de wapen en schiet physics wel honderd procent overeen komen met real life wapens... Vermits ik, en het overgrote deel hier, irl nooit met een echt wapen heb geschoten, so why would i care :p

Als alles super realistisch was zou het al snel heel vervelend worden. Natuurlijk is er voor alles een publiek, net zoals er heel veel die hard AA spelers zijn. Maar voor mij is BF2 als licht game entertainment gewoon vele malen leuker dan het over the top realistische AA. Daar gaat alles zo ver dat het gamen 'an sich' geen plezier meer is maar meer een opgave. (heb het even gespeeld, maar dat dood zijn en wachten tot het potje herstart vind ik niets aan. Als ik een uurtje game wil ik geen half uur spectator zijn, laat mij dan maar lekker spelen)

Dus als BF2 niet goed is omwille van wat dan ook, dan moet je maar een game zoeken die wel aan je verwachtingen voldoet, niemand verplicht je om het te spelen :) . Zoals een opel kopen en dan kwaad zijn dat die niet op een ferrari gelijkt of zoiet ;)

Het enige wat ik wel zou willen in de standaard BF2, en wat uit die realism mod komt, is front werking. Dus dat je volgende spawnpunt dat je wil overnemen binnen een beperkte straal van de vorige ligt. Dat kunnen er nog steeds bvb twee zijn, maar niet meer. En zo kan je nog steeds kiezen met welke je begint. Gisteren in jalalabad weer hetzelfde, ergens achter u beginnen ze spawns te nemen, en niemand heeft zin om dat te bekijken omdat de actie op dat eerste punt te intens is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Goed verhaal alvi. Ik heb ook geen problemen met het matige realisme in BF2. En blijf gewoon lekker met de unlocks spelen en laat de pro's pro zijn ;)

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:50

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Anoniem: 120284 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:46:
eh..

NOD down
GAMERT down
bd-hq down
i3d site down
meteen voicemail op 010-8501106

i3d? >:)

=RC= en www.le-clan.de zijn trouwens ook down :/ (Zit dat nou allemaal op dezelfde hardwareserver? In hetzelfde rack?) :?
Nee, zelfs op geografisch gespreide locaties, maar after all zijn alle BF2's afhankelijk van de masterserver :N
Tegelijkertijd lag bij ons een heel vlan plat (site/teamspeak/dns1)

[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 10-01-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

lol inderdaad. Noobs die daar joinen zijn ook vaak na 6x dood gaan (90sec :D ) weer weg :P Echt wel lache daar. Er zijn mensen die spelen daar alleen maar. Ik vind het zelf ook wel leuk maar hou er ook wel van om met een jet te huishouden ergens. Vrijwel iedereen die veel op dke waib speelt is wel goed. Ik ben daar trouwens een keer een dag gebanned geweest. De admin teamkillen en dan teabaggen vond ie niet zo leuk :+ Verder wel grappige gasten daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:54:
[...]

Nee, zelfs op geografisch gespreide locaties, maar after all zijn alle BF2's afhankelijk van de masterserver :N
Tegelijkertijd lag bij ons een heel vlan plat (site/teamspeak/dns1)
Waar lag het dan wel aan...

Nu issie weer down. Je wordt er elke minuut afgekicked :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 21:29

JohnD

Bernd

jammer dat je verhaal niet in mijn sig past anders had ik deze direct veranderd _o_

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Presto
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb af en toe last van iets raars, soms vallen alle vlag icoontjes opeens weg. Ik bedoel de icoontjes die je ziet in first-person view om aan te geven waar vlaggen zitten. Dit is super irritant, omdat ik dan niet kan zien of ik op een enemy of friendly base afloop, todat ik dichtbij ben, en het kan zien op mijn hud map, of op de grote map. Druk ik een toets in dat ze laat verdwijnen, of is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 15:09
Gewoon op de linker alt knop drukken :P

Vreemde zaken bij i3d.nl en BF2 mainservers. Net nu weer onze server he.

[ Voor 55% gewijzigd door SymenGT op 11-01-2007 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:17:
[...]

op waib heb je niet eens admins nodig.
er wordt daar altijd wel goed gespeeld.
helemaal geen admins is natuurlijk helemaal relax, zeker gezien het feit de meeste admins irritante mannetjes zijn die alles doen om zelf te kunnen winnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Joe Presto schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 01:15:
Ik heb af en toe last van iets raars, soms vallen alle vlag icoontjes opeens weg. Ik bedoel de icoontjes die je ziet in first-person view om aan te geven waar vlaggen zitten. Dit is super irritant, omdat ik dan niet kan zien of ik op een enemy of friendly base afloop, todat ik dichtbij ben, en het kan zien op mijn hud map, of op de grote map. Druk ik een toets in dat ze laat verdwijnen, of is dit een bug?
Dit zit inderdaad op je linkeralt. Ik zou deze even in een ongebruikte knop die wat verder weg zit veranderen, aangezien je de alt wel eens per ongeluk indrukt.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Equalized schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 07:56:Dit zit inderdaad op je linkeralt. Ik zou deze even in een ongebruikte knop die wat verder weg zit veranderen, aangezien je de alt wel eens per ongeluk indrukt.
NOFI Maar dan ben je wel erg raar bezig :X
Enige keer dat ik de linker ALT aanraak is als ik ALT-Tab en dan de vlaggen dus verdwijnen inderdaad om ze weer tevoorschijn te toveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 21:29

JohnD

Bernd

nero355 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:18:
[...]

Enige keer dat ik de linker ALT aanraak is als ik ALT-Tab en dan de vlaggen dus verdwijnen inderdaad om ze weer tevoorschijn te toveren :)
Alsof dat zo raar is. Je hoeft maar een keer je vingers verkeerd op het keyboard te zetten en je raakt de alt aan. Gebeurt mij ook wel eens.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
nero355 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:18:
[...]

Alleen om dat al te voorkomen zou ik hem op een andere key binden. Ik wil die vlaggen gewoon altijd zien en wil dat dus niet kunnen veranderen.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Equalized schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:50:
[...]

Alleen om dat al te voorkomen zou ik hem op een andere key binden. Ik wil die vlaggen gewoon altijd zien en wil dat dus niet kunnen veranderen.
Je moet alt als liggen instellen, dan own je iedereen. En dus met je duim drukken.

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

dan kan je beter dit halen:
http://azerty.nl/producte...d-zwart-grijs-retail.html

35 euro en de toetsaanslag is heerlijk. Je zult ook nooit misgrijpen oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
DrumandBass schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:37:
[...]

Je moet alt als liggen instellen, dan own je iedereen. En dus met je duim drukken.
ik heb het weer heel anders...
linker alt is bij mij bukken
rechter alt is vlaggen weg...(heb altijd vlaggen aan)
speel verder met W A X D ipv WASD...kan ook niet goed spelen met WASD
voor de rest heb ik spatie rennen, shift springen, en Z gewoon liggen...
tis maar gewoon wat je gewend bent, ik had deze settings al in het Counterstrike tijdperk :P dus dat blijft gewoon zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 15:09
Thrills33ka schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 18:57:
[...]

ik heb het weer heel anders...
linker alt is bij mij bukken
rechter alt is vlaggen weg...(heb altijd vlaggen aan)
speel verder met W A X D ipv WASD...kan ook niet goed spelen met WASD
voor de rest heb ik spatie rennen, shift springen, en Z gewoon liggen...
tis maar gewoon wat je gewend bent, ik had deze settings al in het Counterstrike tijdperk :P dus dat blijft gewoon zo
Lol zo zie je ieder weer iets anders. :)
Ik heb een MX518 en daar zitten mooi 2 duimknoppen op eentje voor prone en eentje voor de parachute.
Mijn handen hoeven op deze manier nooit van het toetstenbord af behalve als ik iets wil gaan typen of zoiets.

[ Voor 7% gewijzigd door SymenGT op 12-01-2007 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
knop boven scroll wiel shock paddles. scrollwiel naar links medic pack, scrollwiel naar rechts knife.
bij de duim is voor praten over ts. verder alles standaard. Speel met een mx1000 trouwens
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post