Battlefield 2 Patch 1.41 - Discussietopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.056 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-09 12:59
Bor de Wollef schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:48:
Is het trouwens normaal dat je gelijk iets van 5 unlocks krijgt na het installeren van Special Forces? Ofwel, hangt er aan elke rank die je in BF-2 stijgt automatisch een unlock in BF-2 Vanilla EN SF (ofwel 2 unlocks per rank)?
Ja dat had ik ook na een paar speeluren in SF, erg fijn om in één keer zowel de L96A1 als de SCAR-L als de PKM en de G36E aan mijn pack toe te voegen. Dat was een mooi moment, vooral vanwege die L96A1 :P

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom denk je dat zoveel mensen iemand met SF met hun account laten spelen. Zodra iemand met jouw account een ronde SF speelt en afmaakt kan jij daarna gewoon SF wapens gaan unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:43:
Waarom denk je dat zoveel mensen iemand met SF met hun account laten spelen. Zodra iemand met jouw account een ronde SF speelt en afmaakt kan jij daarna gewoon SF wapens gaan unlocken.
Vindt het opzich nog wel jammer dat je de AF en EF wapens niet kan gebruiken/unlocken in BF2.
Daar zitten nog best aardige wapens tussen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 07:50:
[...]

Vindt het opzich nog wel jammer dat je de AF en EF wapens niet kan gebruiken/unlocken in BF2.
AF heefft geen extra wapens, die gebruikt gewoon de standaard BF wapens (met SF unlocks), maar die van EF wel. Vind ze echter niet echt toegevoegde waarde hebben. Wel leuk en aardig, tis wat anders, maar nou niet om perse in mijn pakket te hebben (hoewel het geen kwaad kan natuurlijk). Vind alleen die resupply wapen van de euroforces wel vet. Mooi geluid, maar niet zo zuiver als de pkm/saw.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:42

Vuurvoske

Nunquam cede!

Kan iemand die settings voor usersettings.con nog eens posten svp...

Lama, al gevonden.

Ik heb gister voor 10 euro Special forces gekocht en ik heb nu dus dikke spijt dat ik het niet eerder heb gekocht. Zo'n vette uitbreiding dat het is. Vooral met die grapling hook dat je de daken op kan klimmen enzo :D GE-WEL-DIG! :D

[ Voor 73% gewijzigd door Vuurvoske op 20-12-2006 12:04 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Vuurvoske schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:59:

Lama, al gevonden.

Ik heb gister voor 10 euro Special forces gekocht en ik heb nu dus dikke spijt dat ik het niet eerder heb gekocht. Zo'n vette uitbreiding dat het is. Vooral met die grapling hook dat je de daken op kan klimmen enzo :D GE-WEL-DIG! :D
Trage!!! }:O
;)

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Vuurvoske schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:59:

Lama, al gevonden.

Zelfde hier. Sinds is SF heb (paar dagen) niets anders meer gespeeld. Dat komt natuurlijk ook door de nieuwe maps. Ik was echt uitgekeken op de standaard BF-2 maps.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 07:50:
Spec-Op MP5 == :9~ Kan je allemaal checken in die Holland Map van OCTheEagle dacht ik :)
M4 Shotty ook erg lekker !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja alleen jammer dat er nog maar zo weinig SF servers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Even terug naar patch 1.41 :)

Iemand ook al irritante effecten gehad met de bug die ervoor zorgt dat je bij Wake Island in dat ene huisje bij de PLA airfield kan ? Dat was tevens mijn inzet voor de meest kromme zin in dit topic :) hihihi.

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:18:
290 wereldwijd, 61 in Nederland, ik zie het probleem niet.

In de wereld top tien van SF staat op 8 een Nederlandse server, die tevens overall BF2 7e staat in NL, tevens 64 slots, alle maps.

Zat keuze toch? Er zijn tientallen Ghost Town/ Warlord only (of die twee) servers, er zijn server met alle daymaps, server met alleen Devils Perch, maar net zo goed server met alle mappen.

Puntje is meer dat het aanbod van servers gebaseerd wordt op wat goed vol loopt.

Als nou blijkt dat je met SF de server niet vol krijgt (wat absoluut niet waar is, integendeel bij NOD), wordt dat niet gedraaid. Zelfde als met EF en AF: als mensen 's morgens er niet voor kiezen een lege EF of AF server te joinen, maar Karkand gaan spelen, gaan er steeds minder server EF en AF draaien. Ben je met een paar mensen en join je elke dag weer die ene EF of AF server, dan wordt het vanzelf drukker.

En dan nog het feit dat veel mensen SF te moeilijk vinden (ja, minder n00bs, leuk toch?), of zeggen dat het lagged (zet je settings lager of koop nieuwe PC, of allebei..).

De clan waarvan ik leader ben van de BF2 tak draait ook SF. Nu alle grote betalers eindelijk allemaal een highend bakje hebben zijn we het er allemaal over eens dat SF goed te doen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik heb op Wake Island vaak dat als ik in een jeep stap en ga rijden, ik problemen krijg met de verbinding. Klinkt misschien raar maar het gebeurt me zo vaak dat het geen toeval meer kan zijn. Hierdoor rij ik dus meestal de plomp in omdat ik niet meer zie wat er gebeurt (het beeld staat enige tijd stil). Heeft iemand een idee hoe dat kan komen? Ik zit overigens nog steeds op draadloos internet, maar wil naar een vaste kabel toe, dat scheelt misschien ping tijd. Verder kies ik altijd de laagst mogelijke pings, en dat zit voor mij dan rond de 60, soms wat lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor verbinding heb je dan, dat je laagste 60 is 8)7 :?

Ik zit meestal aan 15 ms, en ik ben pissig als het boven de 20 komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Zoufiax, dat ligt voor 99% zeker aan je wireless gebeuren. Ik heb er zelf ook thuis last van.

Ik had eerst een Netgear USB stick aan mn pc hangen, waardeloos! Pingtijden van 100+ms naar de router toe en vaak uitval.

Heb nu een Sitecom PCI Wireless LAN kaartje, is al stukken beter.

Ik ga nog wel een aparte kabel trekken, want ik ben zelf nog niet tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Voor SF zijn inderdaad genoeg servers. Er zijn altijd meerdere servers te vinden met goede pings die bijna vol zitten. Hoe veel worden de euroforces en andere packs eigenlijk gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:18:
Dat valt bij SF nogal mee. Op dit moment zo'n 40-tal servers met 900 spelers.

Als ik daarentegen 's avonds PRMM of PoE2 wilt spelen heb ik helaas maar de keuze tussen zo'n 10-tal servers, waarbij slechts enkele (2 tot 5) servers redelijk gevuld zijn.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik denk dat het gebrek aan PoE2 ea mod servers vooral komt omdat je dat niet ranked kunt spelen. Ik zelf speel ook nooit op unranked servers eigenlijk en ik hoor meer mensen die hetzelfde hebben. Wat dat betreft is het hele ranked gebeuren erg slecht voor de mod scene. Een echte hit zoals je Desert Combat bij BF-1942 had is er ook nog niet, misschien mede hierdoor.

[ Voor 30% gewijzigd door Bor op 20-12-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Bor de Wollef schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:01:
Ik denk dat het gebrek aan PoE2 ea mod servers vooral komt omdat je dat niet ranked kunt spelen. Ik zelf speel ook nooit op unranked servers eigenlijk en ik hoor meer mensen die hetzelfde hebben. Wat dat betreft is het hele ranked gebeuren erg slecht voor de mod scene. Een echte hit zoals je Desert Combat bij BF-1942 had is er ook nog niet, misschien mede hierdoor.
teveel noobs spelen nu poe2. Ik vind het wel best, is gewoon bf2 weer wat opgeruimd. Ik dacht juist dat alle diehards poe gingen spelen, helaas was dat niet zo. Ik speel het dus ook niet meer.

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:32:
[...]

teveel noobs spelen nu poe2. Ik vind het wel best, is gewoon bf2 weer wat opgeruimd. Ik dacht juist dat alle diehards poe gingen spelen, helaas was dat niet zo. Ik speel het dus ook niet meer.
Sorry maar het noob gehalte is veel hoger in bf2 dan POE2.
:z Hier kiezen mensen hun RGP of engineer als het nodig is iv BF2 waar je wordt beschuldigd van BAsecamper/raper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Dan moet je waib infantry gaan spelen. Ranked = sowiezo noobs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:56:
Wat voor verbinding heb je dan, dat je laagste 60 is 8)7 :?
KPN Direct ADSL met SpeedTouch 580 modem/router en Linksys WMP54G wireless kaart. Mijn ping naar de router is 1ms dus dat kost me de kop niet, maar ik wil het ook gaan proberen met een netwerkkabel, hopelijk dat het dan beter gaat. Mijn pc is wel OK denk ik: AMD X2 3800 met 2GB RAM en een 7600GT-videokaart. FPS zit rond de 90 of zoiets (alles zo'n beetje op gemiddeld ingesteld) dus het moet iets met de internetverbinding zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 17:42
Hoe heb je je verbinding ingesteld in het spel zelf. Ik heb het idee dat je wel een hele dikke lijn nodig hebt om ingame de instelling op T1 te zetten.

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh, ik zet hem altijd op T1

weet niet of het nog zo is, maar paar jaar geleden kreeg je anders dikke lag als je geen T1 selecteerde...

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 09:43

Hendal.

Chocolate moose

Ik heb vandaag een rare situatie meegemaakt.

Ik was in de map fushe pass.

De map begon net en ik zat in het china team in een j-10 te vliegen, de admins besloten om wat mensen van team te wisselen en ik werd tijdens het vliegen verplaatst naar het usmc team.

Het gekke was nu dat ik constant een lock tone kreeg bij het zien van eigen vliegtuigen en heli's, bij de bommen werden wel netjes de tegenpartij aangegeven met een mooi vierkantje. Alleen ik kon de heli's en vliegtuigen van china dus niet gelockt krijgen.

En het leuke was ik moest gewoon china aanvallen en steeds reloaden bij de china base, echt heel maf. :? :)

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 13:28
Hendal. schreef op donderdag 21 december 2006 @ 01:01:
Ik heb vandaag een rare situatie meegemaakt.

Ik was in de map fushe pass.

De map begon net en ik zat in het china team in een j-10 te vliegen, de admins besloten om wat mensen van team te wisselen en ik werd tijdens het vliegen verplaatst naar het usmc team.

Het gekke was nu dat ik constant een lock tone kreeg bij het zien van eigen vliegtuigen en heli's, bij de bommen werden wel netjes de tegenpartij aangegeven met een mooi vierkantje. Alleen ik kon de heli's en vliegtuigen van china dus niet gelockt krijgen.

En het leuke was ik moest gewoon china aanvallen en steeds reloaden bij de china base, echt heel maf. :? :)
nog mooie tk's gemaakt ook?

Etuuuuuh!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 21:55

JohnD

Bernd

Zoufiax schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:50:
[...]

KPN Direct ADSL met SpeedTouch 580 modem/router en Linksys WMP54G wireless kaart. Mijn ping naar de router is 1ms dus dat kost me de kop niet, maar ik wil het ook gaan proberen met een netwerkkabel, hopelijk dat het dan beter gaat. Mijn pc is wel OK denk ik: AMD X2 3800 met 2GB RAM en een 7600GT-videokaart. FPS zit rond de 90 of zoiets (alles zo'n beetje op gemiddeld ingesteld) dus het moet iets met de internetverbinding zijn.
wifi en online gamen gaat niet samen.

[ Voor 32% gewijzigd door JohnD op 21-12-2006 10:37 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:27

GurbY{nl}

GurbY{nl}

SunStorms_sletje schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:34:
[...]

Dat ben ik toch niet helemaal met je eens. OK, kabel is natuurlijk altijd beter. Maar via mijn linksys (beneden in de meterkast) kom ik op een flink aantal servers op een ping zo rond de 13, 14. En dat vind ik meer dan acceptabel.

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Hendal. schreef op donderdag 21 december 2006 @ 01:01:
....... de admins besloten om wat mensen van team te wisselen en ik werd tijdens het vliegen verplaatst naar het usmc team......
Daar begrijp ik geen hout van. Via BF2CC lukt het me alleen om player ID's aan te geven dat ze bij next death naar het andere team geswitched worden. Een player die gewoon aan het spelen is krijg ik niet in het andere team???

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:53
Heel erg vaag. Misschien hebben ze er een admin proggie opstaan waarbij het wel kan zoals bij CSS.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-09 12:59
Even ter fijne onderbreking, een van de mooiste screenshots die ik ooit van BF2 heb gezien :) Staat op Totalbf2.com

Afbeeldingslocatie: http://www.totalbf2.com/potd/upupandaway.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door goudvisblub op 21-12-2006 11:21 ]

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

• JohnD

JohnD

Bernd

gyedema schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:52:
[...]

Dat ben ik toch niet helemaal met je eens. OK, kabel is natuurlijk altijd beter. Maar via mijn linksys (beneden in de meterkast) kom ik op een flink aantal servers op een ping zo rond de 13, 14. En dat vind ik meer dan acceptabel.
Uitzonderingen zijn er altijd. Maar de stabiliteit van een wifi verbinding is erg beïnvloedbaar.

FKA SunStorms_Sletje

• Hendal.

Hendal.

Chocolate moose

Nee, gek genoeg niet.
robvanderaart schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:00:
Heel erg vaag. Misschien hebben ze er een admin proggie opstaan waarbij het wel kan zoals bij CSS.
Was ook de eerste keer dat het mij overkwam, de map was echt nèt begonnen dus misschien dat ik zo vroeg erin zat dat het nog wel werd doorgevoerd, ik zag iig linksbovenin staan dat ik van team verwisseld werd.

Wat me laatst ook opviel is dat ik in een j10 moeite heb om een f-18 neer te schieten, zelfs zo erg dat ik met een locktone 6 missles kan schieten op hem terwijl hij geen rare moves doet en ik er dus netjes achtervlieg en geen enkele missles raakt hem dan, zag zelfs een keer dat een missle net voordat hij de f18 raakt een hoek van 90 graden maakt en wegschiet wtf is that all about :? 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Hendal. op 21-12-2006 11:47 ]

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

SunStorms_sletje schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:34:
[...]

Uitzonderingen zijn er altijd. Maar de stabiliteit van een wifi verbinding is erg beïnvloedbaar.
Dat ben ik dan weer met jóu eens. Helemaal als er iemand beneden op de laptop foto's gaat zitten te versturen, of nog mooier: zitten te skypen. Dan sodemietert de boel mooi inelkaar ja. Voorheen had ik wel een brakke verbinding, maar een vervangende gateway heeft wonderen gedaan. De absoluut 100% juiste instellingen zijn dan ook echt een must blijkt na heel wat gepiel. Maar inmiddels draait de rommel meer dan acceptabel zonder één keer uitval (afkloppen). En een prima ping.

[ Voor 11% gewijzigd door GurbY{nl} op 21-12-2006 11:52 ]

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:14

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

SunStorms_sletje schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:34:
[...]

ook de grootste onzin wat je hier uitkraamt,

meeste mensen hebben max 10mbit (gemiddeld genomen) aan dl snelheid,
een wireless loopt meestal rond 20mbit

ik game op de wirless met een ping van 7-18 op de id3 servers

toen ik nog bekabeld gamede was me ping 10-20ms

maja ik woon nu ook ergens anders dus dat kan compleet daar vanaf hangen

daarbij gebruiken hier 8 mensen de 10mbit verbinding, maar heb nog nooooit lag gehad, waarom ?

omdat ik de netwerkbeheerder ben , en alle p2p en alle andere onzin word geblokkeerd.
en heerlijke is dat ik de max upload heb ingesteld per client ;)

[ Voor 32% gewijzigd door CrankyGamerOG op 21-12-2006 12:09 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• robvanderaart
Misschien vind hij dat het niet samengaat, omdat hij zijn Wireless Internet misschien niet beveiligd heeft waardoor bijv. 1 van zijn buren erop kunnen komen en lekker kunnen up / downloaden ? Wireless of bekabeld, het gaat allebei even snel qua spelen op internet met hetzelfde abonnement. Tenzij je natuurlijk over LAN wil spelen. Maar dat is niet aan de orde.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• JohnD

JohnD

Bernd

mijn familie mag ook gewoon gebruik maken internet. ik blokkeer ze niet alles. jij vindt blijkbaar alles maar onzin en ik vind het asociaal wat je doet. Ieder zijn mening.

Verder is mijn wlan gewoon beveiligd zodat er niemand er van buiten op kan.

Ping is op mijn wlan gewoon goed en soms vliegt deze 3sec. de lucht in waardoor ik een pingkick krijg. Ik ken genoeg mensen met hetzelfde probleem.

edit:
Ik heb ook geen zin om het uit te zoeken omdat ik in het totaal 0.5 meter cat 5 nodig heb om bekabeld internet te krijgen :P

edit2:
bedenk me net tussen m'n werk door dat ik aan topickaping heb gedaan. mijn excuses. ik post niet meer over wifi.

edit3:
Dank je Seesar ;)

[ Voor 56% gewijzigd door JohnD op 21-12-2006 15:38 ]

FKA SunStorms_Sletje

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

De enige reden dat Wifi langzamer of i.ig. niet geschikt is voor gaming is door de vele packetloss. Dit is niet te meten in lag of ping, maar veroorzaakt wel dat je vaak een happering in de verbinding krijgt. Wifi is nou eenmaal niet zo " foutloos" als bekabeld (kabel is ook niet foutloos, maar heeft meer bandbreedte om in dezelfde tijd meer foutcorrectie toe te staan). Dat heeft niets te maken met de snelheid die wifi of kabel eigenlijk aankan: als het perfect zou werken zou je dus altijd 100mbit of 54 mbit kunnen lullen over het netwerk, en dat is niet het geval.

Zo'n klinkklare onzin is het niet dus. Mijn wifi ontvangst is uitstekend (router staat 2 m van me pc af) maar desondanks moet de verbinding om de zoveel tijd synchroniseren ofzo, i.i.g om de 50 a 60 sec hangt het voor 1 sec: tijdens vliegen is dat klote.

T60P Widescreen

• R-O-Y

R-O-Y

Even een vraagje, hoe lang duurt het bij jullie om bvb wake te laden. Bij mij duurt het checken van de data langer dan het laden van de map zelf. Duurt niet lang ofzo, maar wel gek dat dat checken zoveel tijd inbeslag neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:20
Bij mij ongeveer in totaal 35 seconden, niet met stopwatch maar denk ik. Verifien is bij mij oongeveer 10 seconden.

I love Raid-0

[ Voor 12% gewijzigd door SymenGT op 22-12-2006 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
R-O-Y schreef op donderdag 21 december 2006 @ 23:27:
Even een vraagje, hoe lang duurt het bij jullie om bvb wake te laden. Bij mij duurt het checken van de data langer dan het laden van de map zelf. Duurt niet lang ofzo, maar wel gek dat dat checken zoveel tijd inbeslag neemt.
Koop gewoon een klein, goedkoop sudoku puzzel boekje. Dan heb je wat te doen als de map aan't laden is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Laatst online: 20-03-2021
OCTheEagle schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:23:
[...]

Koop gewoon een klein, goedkoop sudoku puzzel boekje. Dan heb je wat te doen als de map aan't laden is. :)
Toen ik nog een langzame pc had ( O-) ) deed ik altijd even huiswerk tussendoor. Ging prima, want ik moest het muziekje toch +2 keer afluisteren |:(

Maar, dat verifying client data kun je versnellen door je favourites lijst zo kort mogelijk te houden. Bij verifien pingt/check hij namelijk alle servers uit je fav lijst, dus ook je history.

Om je favorietenlijst makkelijk op te schonen:

Ga naar Mijn Documenten/Battlefield 2/Profiels/<je eigenaccount, bij de meeste zal dat 0001 zijn>/General.con. In dat .con bestand even naar beneden scrollen en alle regels met 'GeneralSettings.addServerHistory <insert random serverip + servernaam>' even deleten. Dan opslaan en je favs zijn weg. (Wel even back-uppen als je bang bent dat je wat sloopt ;) )

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:49
nouw... volgens mij checkt ie niet je favourites op het moment dat je een server aan het joinen bent. Dit doet ie volgens mij zodra je BF2 opstart. Ik dacht altijd dat het "verifying client data" er was om te checken of er niet gerotzooid is met de content?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:43:
nouw... volgens mij checkt ie niet je favourites op het moment dat je een server aan het joinen bent. Dit doet ie volgens mij zodra je BF2 opstart. Ik dacht altijd dat het "verifying client data" er was om te checken of er niet gerotzooid is met de content?
Dit is helemaal juist. Het weghalen van de favorieten zal het opstarten versnellen, omdat het inloggen minder tijd kost. Bij het inloggen refreshed het spel namelijk je favorieten alvast.

Verifying client data heeft er niets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:45
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:20:
[...]

Dit is helemaal juist. Het weghalen van de favorieten zal het opstarten versnellen, omdat het inloggen minder tijd kost. Bij het inloggen refreshed het spel namelijk je favorieten alvast.

Verifying client data heeft er niets mee te maken.
keertje goed met een betaals programma je schijven defrafmenteren

Diskkeeper ofzo.
Helpt ook een heel stukje! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die update duurt wel belachelijk lang, die wil je iig niet te vaak installeren zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

SymenGT schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 00:53:
Bij mij ongeveer in totaal 35 seconden, niet met stopwatch maar denk ik. Verifien is bij mij oongeveer 10 seconden.

I love Raid-0
RAID 0 is de helft van het verhaal : Je moet eigenlijk 2 maal RAID 0 hebben en dan ook nog eens die 2 RAID's bouwen met schijven met een zo laag mogelijke access time ...

Kortom : SAS schijven van 15K toeren bij vooorkeur en minimaal iets van Raptor spul :P

En nou mag je 3 keer raden wie 2 RAID's gaat bouwen bestaande uit Raptor schijven ergens begin zomer :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:49

mvds

Totally awesome!

En dat allemaal om 20 sec sneller op te starten? Jij bent gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
obsidian schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 12:42:
En dat allemaal om 20 sec sneller op te starten? Jij bent gek!
Idd, ik vind het allersinds redelijk dat ik even laad voordat ik soms wel meer dan 30 min + kan gamen.
Met vliegtuigen etc etc. bewegende dingen en 63 players.
Ik klaag niet, zeker niet.
ik denk dat de meeste mensen snel willen laden zodat ze het vliegtuig oid hebben.
maar face it, er zijn altijd mensen met de beste pc aanwezig en die zijn IMMER sneller dan jij.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

640x480 alles laag wedden dat je als eerste ingame bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Laatst online: 20-03-2021
DrumandBass schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:11:
640x480 alles laag wedden dat je als eerste ingame bent :+
Dude, ik laad bijna iedereen eruit, met mijn 1337e 120 GB Hitach schijfje :+ (met 1024x786 en medium)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Equalized schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:25:
[...]

Dude, ik laad bijna iedereen eruit, met mijn 1337e 120 GB Hitach schijfje :+ (met 1024x786 en medium)
Amen!

Eek ga eens wat doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SymenGT schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 00:53:

I love Raid-0
Ik wiet niet precies hoeveel, maar wel: laadtijd SymenGT - 3 seconden :*)

(Ik heb dezelfde HDD's als hem, maar ik heb er drie en hij twee :> ) (en ik draai hogere reso met snellere CPU..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:10
Is het op dit moment mogelijk om BF2 (SF) in windowed mode te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreeShooter schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 02:15:
Is het op dit moment mogelijk om BF2 (SF) in windowed mode te draaien?
"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 0 +restart

Ook leuk: +Restart zorgt voor het overslaan van de filmpjes, dat is netter dan deleten.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

OCTheEagle schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:23:
[...]

lol, ik laad wel erg snel hoor. De map zelf is in 15 sec. Maar dat checken duurt net zo lang soms :? Wat is ie dan allemaal aan het doen dat zoveel tijd kost. Verder heb ik ook met resoluties getest maar daar merk ik niet echt verschil mee in laadtijd.

Ik heb 2 raptors in raid0 _/-\o_ Wel de oude versie, dat is weer jammer. Maar het is zeker een verbetering ten opzichte van m'n oude disk :) Dan duurde het laden 1-2 minuten. Waren er vaak al vlaggen weg voordat ik erin zat :P :O

[ Voor 19% gewijzigd door R-O-Y op 23-12-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.

Hendal.

Chocolate moose

Man ik begin me de laatste tijd steeds meer te irriteren aan admins.

Ik ga altijd op zoek naar servers die regels hebben waarin staat dat baserapen e.d. verboden zijn op de server, over het algemeen waar fair play zoveel mogelijk gehandhaafd word. Althans zo lijkt het uit de regels te komen.

Dan zijn er mensen in de server die alsnog besluiten om de regels lekker aan hun laars te lappen. Allemaal goed en wel, dit gebeurt onder het toeziend oog van dit soort admins, dan verwacht je dat ze vanzelf gekickt worden. Of je geeft ze aan de admin duidelijk aan dat het om die en die persoon gaat

En wat gebeurt er dan?? Helemaal niks, van die suffe admins die wel aan het spelen zijn maar niet hun eigen regels enforcen. Ben je op de carrier in gulf of oman en 5 minuten later ben ik al 8 gekilled door een of andere figuur in de bomber.

Dit geef je meerdere keren aan en dan krijg je de opmerking, er zijn weer mensen die wat te zeiken hebben en daardoor is de sfeer verpest en kan hij niet lekker spelen. JAH DUH, ik probeer me netjes aan ZIJN regels te houden en dan word je daarvoor gestraft.

En dan ook nog zo'n type die niet begrijpt dat het zijn onkunde op dat moment is wat de eigenlijke sfeer verpest OMG. :( }:| :| :/ :) :*) (wat een opluchting)

Ik heb wel een aantal van die servers gevonden waar actief ge-admind werd maar de volgende dag is die dan weer leeg. Weten jullie server waar (liefst alleen mappen waar gevlogen kan worden) actief ge-admind word?

[ Voor 7% gewijzigd door Hendal. op 23-12-2006 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:41
Jup, ik en een paar andere [NOD] admins zijn er wel... via de chat (in BF2) duidelijk maken wat het probleem is, kunnen wij via BF2CC er naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Bierhalle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Hendal. schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:53:

Ik ga altijd op zoek naar servers die regels hebben waarin staat dat baserapen e.d. verboden zijn op de server, over het algemeen waar fair play zoveel mogelijk gehandhaafd word. Althans zo lijkt het uit de regels te komen.

Dan zijn er mensen in de server die alsnog besluiten om de regels lekker aan hun laars te lappen. Allemaal goed en wel, dit gebeurt onder het toeziend oog van dit soort admins, dan verwacht je dat ze vanzelf gekickt worden. Of je geeft ze aan de admin duidelijk aan dat het om die en die persoon gaat

En wat gebeurt er dan?? Helemaal niks, van die suffe admins die wel aan het spelen zijn maar niet hun eigen regels enforcen. Ben je op de carrier in gulf of oman en 5 minuten later ben ik al 8 gekilled door een of andere figuur in de bomber.

Dit geef je meerdere keren aan en dan krijg je de opmerking, er zijn weer mensen die wat te zeiken hebben en daardoor is de sfeer verpest en kan hij niet lekker spelen. JAH DUH, ik probeer me netjes aan ZIJN regels te houden en dan word je daarvoor gestraft.

En dan ook nog zo'n type die niet begrijpt dat het zijn onkunde op dat moment is wat de eigenlijke sfeer verpest OMG. :( }:| :| :/ :) :*) (wat een opluchting)

Ik heb wel een aantal van die servers gevonden waar actief ge-admind werd maar de volgende dag is die dan weer leeg. Weten jullie server waar (liefst alleen mappen waar gevlogen kan worden) actief ge-admind word?
er staan 2 essexen op het schip. Ik heb nog niet meegemaakt dat je een jet niet kon uitschakelen als je ze allebei gebruikte. Vaak stapt iedereen maar in jets ed en dan ga je idd dood ;)

Zodra je geraped kan worden op de carrier ben je fout bezig door geen vlaggen te cappen/houden. Eigen schuld dikke bult. :+

[ Voor 3% gewijzigd door R-O-Y op 23-12-2006 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
geraped worden op de carrier gebeurt eigenlijk voornamelijk als de piloten rondjes blijven vliegen in plaats van boven een vlag eruit jumpen en evt. met wat squad collega's een vlag overnemen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
JohnnyV76 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 21:44:
geraped worden op de carrier gebeurt eigenlijk voornamelijk als de piloten rondjes blijven vliegen in plaats van boven een vlag eruit jumpen en evt. met wat squad collega's een vlag overnemen.
Was iedereen maar zo slim als jij! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Jet als transport is ook DE taktiek bij clanmatches :P werkt erg goed als je opeens ergens met 12 man staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
relaxte server ja...behalve dat ik er weer eens gebanned moest worden nadat ik minutenlang heb zitten w8en tot die n00bs een keer een vlag gingen cappen op Kubra Dam...gebeurde niet, ik ging dus maar wat tanks bombarderen...
ik vind het ook vaak grappig dat admins me gewoon gaan kicken omdat ze gewoon te hard geownd worden....of beter gezegd in een J-10 is iedere beetje speler met skills wel bijna onverslaanbaar :S
en ja de sfeer is vaak klote op servers...valt me op dat dit vooral op Wake only servers is....daar spelen ook voornamelijk veel n00bs valt me dan ook op...
k had vandaag een kater dus ik dacht ik ga eens lekker wake island voor de lol...en zelfs op servers waar je toegestaan bent om uncaps aan te vallen, gaan ze nog met zn allen je voor vanalles en nog wat uitschelden gewoon omdat ze maar wat stom staan te staan op die carrier...er wordt geen enkele actie ondernomen....geen tactics squads enz. enz. niks....kun je 1 squad maken per team...wat doet zo'n naab hij maakt squad en doet m dan op slot jaaa 8)7 dan vraag je er toch ook om om geraped te worden...
sowieso...de F35B, de F18, F15 enz. enz. hadden ze gewoon duidelijk wat sterker moeten maken (air to air), dan waren al die anti rape regeltjes enz. ook niet meer zo nodig

[ Voor 6% gewijzigd door SuX DeLuXe op 24-12-2006 03:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hendal. schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:53:

daarom ga ik altijd op servers zonder regels.

totaal geen gezeik en als je het niet leuk vind ga je er maar af als je geraped wordt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.

Hendal.

Chocolate moose

Ja dat systeem van teamwork gaat meestal niet zo goed op, 2 essexen bemannen in je eentje is nou niet echt zo makkelijk om te doen ;) .

Gauw een vlag cappen, op zich goed plan maar toch zovaak meegemaakt dat de rest lekker niet komt is dat plan ook weer in rook opgegaan.

sowieso als je een beetje goede piloten in de tegenpartij zit ben je toch wel kansloos hoor, hij komt vanuit verschillende hoeken waardoor je hem vaak te laat opmerkt en dan is de essex gun allang kapot.

Op zich kan het me meestal ook niet zoveel schelen maar gister werd m'n irri-grens behoorlijk overaschreden (stopppen met roken zal daar ook wel in meegespeelt hebben maar dat mag geen naam hebben :+ ). Toen ben ik wat discussie aangegaan met de admin en dan ben je blijkbaar de eikel omdat je op een andermans server aan hun regels houdt. Nou wil ik dat best doen maar als je dan alleen maar doodgaat omdat anderen het niet doen en er blijkbaar geen consequenties zijn zie ik geen reden om dat dan volgende keer wel te doen.

Idd gewoon een server zonder regels ingaan dan mag alles, wat je daar vaak ziet is enorme oneven teams waarbij 1 team de ander volledig aan het rapen is omdat het klasseverschil te groot is. Dan kom je altijd in het team terecht die geraped word en dan kun je vergeten dat je in je eentje zoveel verschil maakt hoor. ;) .

Ach ja, teamplay (of het gebrek daaraan meestal) moet je nou eenmaal mee leren leven maar af en toe :( grrrrr.

Ah wel het is kerst, relax 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Thrills33ka schreef op zondag 24 december 2006 @ 03:52:
[...]

relaxte server ja...behalve dat ik er weer eens gebanned moest worden nadat ik minutenlang heb zitten w8en tot die n00bs een keer een vlag gingen cappen op Kubra Dam...gebeurde niet, ik ging dus maar wat tanks bombarderen...
ik vind het ook vaak grappig dat admins me gewoon gaan kicken omdat ze gewoon te hard geownd worden....of beter gezegd in een J-10 is iedere beetje speler met skills wel bijna onverslaanbaar :S
en ja de sfeer is vaak klote op servers...valt me op dat dit vooral op Wake only servers is....daar spelen ook voornamelijk veel n00bs valt me dan ook op...
k had vandaag een kater dus ik dacht ik ga eens lekker wake island voor de lol...en zelfs op servers waar je toegestaan bent om uncaps aan te vallen, gaan ze nog met zn allen je voor vanalles en nog wat uitschelden gewoon omdat ze maar wat stom staan te staan op die carrier...er wordt geen enkele actie ondernomen....geen tactics squads enz. enz. niks....kun je 1 squad maken per team...wat doet zo'n naab hij maakt squad en doet m dan op slot jaaa 8)7 dan vraag je er toch ook om om geraped te worden...
sowieso...de F35B, de F18, F15 enz. enz. hadden ze gewoon duidelijk wat sterker moeten maken (air to air), dan waren al die anti rape regeltjes enz. ook niet meer zo nodig
met de f18 ontwijk je net zo goed als met de j10. Met de f35 zijn er zelfs mensen die het kunnen _/-\o_ Dat is echt skill, met de f35 kan ik het zeker niet :P Met de meeste jets ontwijk je wel alleen met die f35 vaak niet |:( Met onmogelijke bochten word je dan geraakt :(

Zijn hier trouwens mensen die op een breedbeeld gamen? Op een resolutie van 1680*1050 ofzo? Gaat dat lekker of is je beeld uitgerekt? Ik zit namelijk te twijfelen tussen een 21" 4:3 scherm of een 22" breedbeeld. Als breedbeeld ook gewoon fijn speelt heeft dat de voorkeur. Is stukken goedkoper :+

[ Voor 3% gewijzigd door R-O-Y op 24-12-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
R-O-Y schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:41:
[...]

met de f18 ontwijk je net zo goed als met de j10. Met de f35 zijn er zelfs mensen die het kunnen _/-\o_ Dat is echt skill, met de f35 kan ik het zeker niet :P Met de meeste jets ontwijk je wel alleen met die f35 vaak niet |:( Met onmogelijke bochten word je dan geraakt :(

Zijn hier trouwens mensen die op een breedbeeld gamen? Op een resolutie van 1680*1050 ofzo? Gaat dat lekker of is je beeld uitgerekt? Ik zit namelijk te twijfelen tussen een 21" 4:3 scherm of een 22" breedbeeld. Als breedbeeld ook gewoon fijn speelt heeft dat de voorkeur. Is stukken goedkoper :+
als er een J10 achter me zit en je zit in een F15 (bomber) ben je gewoon altijd dood...enige wat ie hoeft te doen is al z'n raketten afvuren zal altijd goed gaan...als ik daarentegen met een F15 achter een J10 hang...gaat er meestal 1 raak....van 7 raketten....of ik nu wacht tot de flares weg zijn of niet wachten....daarom ga ik ook meestal eerst proberen met de machine gun wat schade te doen, en als ie dat in de gaten heeft dan snel missiles dan lukt het vaak wel
F18 is wel wendbaar ja...daar heb je gelijk in...maar zijn raketten zijn alles behalve accuraat...vind ik dan...J10 is en blijft gewoon veruit de #1...

[ Voor 6% gewijzigd door SuX DeLuXe op 24-12-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

j10 is zeker het beste. Maar ik schakel j10 nu ook uit met elke jet. Je moet gewoon samen met iemand even gaan oefenen wanneer je je raketten moet schieten. Dan weet je wanneer je kan raken. Zelf wacht ik vaak tot ze gaan hervullen. Gaan ze wat langzamer en kan je ze machinegunnen en raketten. Zijn ze zeker weten dood :P Ik moet dan wel achter de j10 komen |:( Dat is in sommige gevallen nog wel moeilijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.

Hendal.

Chocolate moose

Thrills33ka schreef op zondag 24 december 2006 @ 15:03:
[...]

als er een J10 achter me zit en je zit in een F15 (bomber) ben je gewoon altijd dood...enige wat ie hoeft te doen is al z'n raketten afvuren zal altijd goed gaan...als ik daarentegen met een F15 achter een J10 hang...gaat er meestal 1 raak....van 7 raketten....of ik nu wacht tot de flares weg zijn of niet wachten....daarom ga ik ook meestal eerst proberen met de machine gun wat schade te doen, en als ie dat in de gaten heeft dan snel missiles dan lukt het vaak wel
F18 is wel wendbaar ja...daar heb je gelijk in...maar zijn raketten zijn alles behalve accuraat...vind ik dan...J10 is en blijft gewoon veruit de #1...
Dat is idd nog het raarste, missles die de j10 op een of andere manier niet raken, ik heb wel eens achter iemand gevlogen die blijkbaar niet de behoefte had om flares of ontwijkende manouevres te gebruiken en van de 6 raketten ging er maar 1-tje raak :? en ik zweer je, op een betere plek had ik ze niet af kunnen schieten.
Recht achter hem, hij vloog netjes in 1 richting zonder iets te doen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:41
volgende keer je boordkanon maar eens gebruiken dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.

Hendal.

Chocolate moose

Jorn1986 schreef op zondag 24 december 2006 @ 17:13:
volgende keer je boordkanon maar eens gebruiken dan :9
Duh, alsof je een keuze hebt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele dag leeg :/
Hendal. schreef op zondag 24 december 2006 @ 17:24:
[...]

Duh, alsof je een keuze hebt >:)
In de F-15 wel ja, op bombstand zetten, achter hem gaan zitten (als je mazzel hebt lukt dat) en je gunner hem laten mollen met een laserguided :P

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2006 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Thrills33ka schreef op zondag 24 december 2006 @ 03:52:
[...]

anti-air moet gewoon sterker en meer doelgerichter.. tblijft onzin dat je met static anti-air ongeveer 1x raak schiet per 6 missiles.. en dat je er eigenlijk 3 nodig hebt om een vliegtuig neer te halen...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
Oh. Ik speel de laatste tijd al weinig BF2 (zo wel, niet op Bierhalle), dus misschien zijn mijn herinneringen wat gedateerd inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

eendje schreef op zondag 24 december 2006 @ 23:50:
[...]

anti-air moet gewoon sterker en meer doelgerichter.. tblijft onzin dat je met static anti-air ongeveer 1x raak schiet per 6 missiles.. en dat je er eigenlijk 3 nodig hebt om een vliegtuig neer te halen...
AA raakt goed hoor. Wachten tot flares gedropt zijn en dan schieten. Deze missles zijn nog degene die het beste raken :)

[ Voor 58% gewijzigd door R-O-Y op 25-12-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Kan iemand me vertellen waar je als anti tank het beste een tank kunt raken? Ik kon er wel iets over vinden in het Engels, het schijnt dat de "hull" het zwakste punt is, maar wat is dat? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Laatst online: 10-09 12:24
Zoufiax schreef op maandag 25 december 2006 @ 21:48:
Kan iemand me vertellen waar je als anti tank het beste een tank kunt raken? Ik kon er wel iets over vinden in het Engels, het schijnt dat de "hull" het zwakste punt is, maar wat is dat? ...
http://www.secretsofbattlefield.com/tankshits.html

Daar kun je (vrij) precies zien hoeveel damage je doet op een bepaalde plaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

AA is overpowered nu

In SF tegen choppers in ieder geval wel.

Daar vliegen de raketjes gewoon opeens hoeken van 90 graden enzo, dikke bullshit. Iron Gator in de Apache? 2 cm boven de rand uit en 3 seconden later ben je dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Zoufiax schreef op maandag 25 december 2006 @ 21:48:
voor of achter op de tracks is de makkelijkste plek. Is vaak goed te raken en elk schot neemt 50% health af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
jongens,, ik baal echt als de tering. ik dacht ik ga weer eens bf2en dus ik mijn oude harddisk gepakt om te gaan gamen(daar staat hij op geinstalleerd met mijn cd-key) dus ik dacht wacht er zijn van die cd-key viewers waarmee je dan je key kan zien (wou hem op mijn nieuw hd ook zetten). En met de verhuising is het boekje en doosje kwijtgeraakt :| dus ik druk op dat view knopje en nou er kwam dus niks :| :| . dus ik nou ja andere downloaden maar he. dus ik nog eerst even bf2 spelen op mijn oude hd stond er cd-key is ongeldig dus ik denk dat dat programmatje hem blacklisten heeft gemaakt. dit is balen want ik heb er destijds de volle prijs voor betaald |:( . en ja voor een nieuwe key moet je boekje en alles hebben........... dus ja ik voelme zwaar kut ook aangezien ik niet zo 1,2,3 het geld heb voor het spel opnieuw te kopen

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Ik sla de keys van alles op. Ook op papier :) Het spel is nu nog maar 2 tientjes maar het is toch zonde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
digitale foto maken van je originele dvd's + hoesjes en het verhaal aan EA voorleggen en dan heb je best kans dat je een nieuwe key krijgt. Heb in eerdere topics al mensen gezien die zo om niet geldige redenen toch een "extra" key hebben weten te bemachtigen. Jij hebt een eerlijk (toch? ;) ) verhaal dus wie weet.

[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyV76 op 26-12-2006 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
JohnnyV76 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 12:46:
digitale foto maken van je originele dvd's + hoesjes en het verhaal aan EA voorleggen en dan heb je best kans dat je een nieuwe key krijgt. Heb in eerdere topics al mensen gezien die zo om niet geldige redenen toch een "extra" key hebben weten te bemachtigen. Jij hebt een eerlijk (toch? ;) ) verhaal dus wie weet.
Klopt, WhiteViper, hier ook op het forum kreeg binnen 5 min nieuwe key via zn mail toentie de foto's stuurde.
Wel eerst even belln!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik heb sinds gisteren de 1.41 patxh geïnstaleerd en om de één of andere reden lijkt het wel alsof het spel een eigen wil gekregen heeft :?
Characters lopen zomaar vanzelf (sta je net op een gebouw wil je schieten loopt je character zo het gebouw af :|), voertuigen gaan de andere kant op als dat ik stuur echt heel vreemd allemaal, of ik respawn onder een auto en ben direct dood. Heel frustrerend allemaal :(
Hebben andere personen hier ook last van of ligt eht aan mij ?
Ik heb hier voor nog nooit last gehad van zulke vreeemde dingen.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

sapphire schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 14:32:
Ik heb sinds gisteren de 1.41 patxh geïnstaleerd en om de één of andere reden lijkt het wel alsof het spel een eigen wil gekregen heeft :?
Characters lopen zomaar vanzelf (sta je net op een gebouw wil je schieten loopt je character zo het gebouw af :|), voertuigen gaan de andere kant op als dat ik stuur echt heel vreemd allemaal, of ik respawn onder een auto en ben direct dood. Heel frustrerend allemaal :(
Gamepads, stuurtjes eruit halen? Muis even opnieuw erin doen en toetsenbord ook + evt. stekkertjes en ingang schoonblazen?

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

sapphire schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 14:32:
ik dacht dat het aan mijn pc lag, maar ik heb heel vaak dat wanneer ik stuur (alleen links of rechts) dat die soms blijft hangen. Dan moet ik nog een keer naar links inndrukken om te voorkmomen dat ik blijf strafen of sturen. super irritant, denk ik hetzelfde bedoel als jij.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

R-O-Y schreef op zondag 24 december 2006 @ 15:16:
j10 is zeker het beste. Maar ik schakel j10 nu ook uit met elke jet. Je moet gewoon samen met iemand even gaan oefenen wanneer je je raketten moet schieten. Dan weet je wanneer je kan raken. Zelf wacht ik vaak tot ze gaan hervullen. Gaan ze wat langzamer en kan je ze machinegunnen en raketten. Zijn ze zeker weten dood :P Ik moet dan wel achter de j10 komen |:( Dat is in sommige gevallen nog wel moeilijk :+
die k*t j10, is gewoon geen leuke tegenstander. De grootste noob wint het van je (niet dat ik zo enorm goed ben). Die J10 missile's maken ook bochten waarvan je zelf verbaast bent als je een kill hebt: andersom nooit, meer mis dan raak. Enige nadeel van de j10 samen met de eurofighter is dat ze redelijk instabiel zijn. Voor bombing op tanks zijn ze te trillerig en zenuwachtig. Maar AA win je zonder je board canon eigenlijk nooit, tenzij er een amateur in vliegt die dat dign maar net boven de grond weet te hdouen....van mij hadden de verschillen wel iets kleiner gemogen.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.

Hendal.

Chocolate moose

Seesar schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 15:37:
[...]

ik dacht dat het aan mijn pc lag, maar ik heb heel vaak dat wanneer ik stuur (alleen links of rechts) dat die soms blijft hangen. Dan moet ik nog een keer naar links inndrukken om te voorkmomen dat ik blijf strafen of sturen. super irritant, denk ik hetzelfde bedoel als jij.
Of dat je c4 neerlegt en 3 keer op de knop moet drukken voordat ie afgaat? 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Nooit last van gehad. Zal wel aan de laggy server liggen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seesar schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 15:41:
[...]

die k*t j10, is gewoon geen leuke tegenstander. De grootste noob wint het van je (niet dat ik zo enorm goed ben). Die J10 missile's maken ook bochten waarvan je zelf verbaast bent als je een kill hebt: andersom nooit, meer mis dan raak. Enige nadeel van de j10 samen met de eurofighter is dat ze redelijk instabiel zijn. Voor bombing op tanks zijn ze te trillerig en zenuwachtig.
Nou... Moet je toch eens met Oemf0ef0e of MaxOss praten, die raken alles met zo'n ding. Ik ben er vaak het slachtoffer van als bommen / raket en gun magneet... |:(
van mij hadden de verschillen wel iets kleiner gemogen.
Nou, van mij ook hoor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
@Speeddragon:
Ik ben in het verleden ook wel eens het boekje kwijtgeraakt. Ik ben toen als volgt te werk gegaan:
-Servicedesk van EA in nl gebeld en situatie uitgelegd.
-Vervolgens e-mail naar: cs-nl AT ea.com met vermelding van naam contactpersoon vd servicedesk
-Weekje later via e-mail nieuw key ontvangen van EA

Suc6
[...]anti-air moet gewoon sterker en meer doelgerichter.. tblijft onzin dat je met static anti-air ongeveer 1x raak schiet per 6 missiles.. en dat je er eigenlijk 3 nodig hebt om een vliegtuig neer te halen...
Als je echt doeltreffende anti-air wil ervaren, moet je eens poe2 uitproberen. Daar haal je per ronde (als supply klasse om jezelf te bevoorraden) met gemak tussen de 10-20 airplanes en choppers neer. Daar zijn de anti-air missiles wellicht dan weer iets te overpowered.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

http://files.filefront.co...29206;;/fileinfo.html/1/1

wat chopper ownage van m'n broertje :P Wie gaat er tellen hoeveel jets eraan gaan :+

[ Voor 15% gewijzigd door R-O-Y op 27-12-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet maar weer! :P Eerst ff downen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

het is maar 70mb, valt wel mee toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:40:

wat chopper ownage van m'n broertje :P Wie gaat er tellen hoeveel jets eraan gaan :+
Doet 'ie goed. Maar ik heb toch liever een 2e persoon als gunner. Punt is dat TS zo lagged

Trouwens, denken jullie dat er een verband is tussen raak schieten met een TV raket en het hebben van een TFT of CRT? Ik denk het wel... inputlag van de TFT's. Als ik mijn TFT naast mijn CRT zet en door GoT scroll, zie ik dat de TFT merkbaar achterloopt....

• Hendal.

Hendal.

Chocolate moose

R-O-Y schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:40:

Doet ie zekers leuk, alleen valt me op dat hij zo makkelijk switch van vlieger naar gunner en dan naar tvguide, dat werkt bij mij dus voor geen ene meter, af en toe alleen als je net op het juiste moment drukt gaat ie redelijk snel naar tvguide maar anders kan ik het vergeten en duurt het bijna een seconde voordat ik tvguide scherm zie en is de chopper natuurlijk allang weggedraaid van hetgeen ik wil schieten.

• R-O-Y

R-O-Y

Hendal. schreef op donderdag 28 december 2006 @ 01:12:
[...]

Doet ie zekers leuk, alleen valt me op dat hij zo makkelijk switch van vlieger naar gunner en dan naar tvguide, dat werkt bij mij dus voor geen ene meter, af en toe alleen als je net op het juiste moment drukt gaat ie redelijk snel naar tvguide maar anders kan ik het vergeten en duurt het bijna een seconde voordat ik tvguide scherm zie en is de chopper natuurlijk allang weggedraaid van hetgeen ik wil schieten.
hij heeft daar mooie hardware voor staan :P De f1 en f2 zitten op de zijkant van de muis. Verder gebruikt ie dit ding:

http://www.t3.co.uk/__dat...age/61368/varieties/6.jpg

dat switchen op de muis gaat erg makkelijk. Die knop op dat gekke ding gebruikt hij om rond te kijken. Werkt best wel goed voor hem maar ik kan er niet mee spelen :P

Verwijderd

Met CTRL+muis kun je ook rondkijken. Gezeur is dat dat je je hand van de pijltjestoetsen af moet halen :(

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:45:
Met CTRL+muis kun je ook rondkijken. Gezeur is dat dat je je hand van de pijltjestoetsen af moet halen :(
gewoon WSAD gebruiken om te vliegen. Met je linkerkleine pink kun je dan de control toets bedienen terwijl je vliegt.

Verwijderd

Ja, en dan moet je nog steeds met de muis om je heen kijken. Ik vlieg met WASD en de vier pijltjestoetsen, niet met WASD en de muis, zoals sommigen doen. En de driesterrengeneraals wachten op mij om me te laten vliegen, dus kennelijk doe ik het wel goed.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post