Battlefield 2 Patch 1.41 - Discussietopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.942 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

@Eqa

Baserape is een grote definitie bij sommige servers.
Als we een voorbeeld nemen als Strike at karkand.

Is de rechtse spawnpoint aan de rechterkant van UMSC kant, kan je via een de berg omhoog en je bent zeer dicht bij hun spawns en je kunt ze allemaal vast zetten.
maar je bent niet in hun basis..

Maar als dat wel zo is waarom is het zo erg want ik ga wel is in me eentjes via de linkerkant van MEC de berg, om ze een tijdlang bezig te houden, tegen de mensen die daar spawnen terwijl het soms 6vs1 situaties zijn of zelfs meer.

Daarom vind ik baserape afentoe uit de context gerukt als je soms sommige mensen hun acties bekijkt

Zelfde met een tank vanaf stand de main basis beknallen om zo ervoor te zorgen dat er geen planes opstijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-04 17:02

Hendal.

hunneuh huh un whoopass?? (:-(

Anoniem: 109640 schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:36:
[...]

Zoals gemeld.
het werkt echt.

maar GSExtrapolationTime heb ik op default waardes staan omdat ik niet weet wat het doet.
maar ik heb nu wel een betere hit registratie en het lijkt dat ik meer op de animatie moet schieten dan daar achter :)
Ik heb laatst die settings ook eens veranderd en daarmee ben ik gaan vliegen, nou dat was echt niks zeg. Ik kon met een j-10 niet eens meer een f35b neerschieten want alle raketten gingen hoe dan ook mis, zonder dat er op dat moment flares van de f35b in de buurt waren.

Ga het aankomende dagen nog eens proberen om te kijken of het niet incident gevoelig is maar de eerste resultaten zijn niet bemoedigend. :/

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:13
Hendal. schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:50:
[...]

Ik heb laatst die settings ook eens veranderd en daarmee ben ik gaan vliegen, nou dat was echt niks zeg. Ik kon met een j-10 niet eens meer een f35b neerschieten want alle raketten gingen hoe dan ook mis, zonder dat er op dat moment flares van de f35b in de buurt waren.

Ga het aankomende dagen nog eens proberen om te kijken of het niet incident gevoelig is maar de eerste resultaten zijn niet bemoedigend. :/
Wat leuk, ( niet sarcatisch) Dat je met de INI files het spel aan kon passen. Nu raak jij niks meer nadat jij de consolecommand gepopend had.
Lijkt wel Delta force oid waarbij je alles zelf aan kan gaan passen 8)7

maar als het werkt werkt het, niets op tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Ik heb een paar dagen met onderstaande settings gegamed (gemiddelde ping tussen 30-60ms)

SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.050000
SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 1200
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 50

Ik heb het gevoel dat ik iets meer hits maak.

@Ace: thnx voor je tip. ;)
Equalized schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:59:
Hier zijn intern ook al meerdere topics over geweest, tegenwoordig wordt hier vrij streng op gelet, de teams worden nu eerlijk mogelijk verdeeld.
Is me gisteren inderdaad opgevallen dat jullie de members verdelen over de teams. Is voor de anderen prettiger spelen zo _/-\o_

Passen jullie deze speelswijze trouwens ook toe, als jullie op servers van "derden" spelen?
Kan mij namelijk nog matches herinneren dat jullie, tot groot verdriet van de aldaar aanwezige admins, de server volledig overheersten. :+

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.

Hendal.

Tomino schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:53:
[...]

Wat leuk, ( niet sarcatisch) Dat je met de INI files het spel aan kon passen. Nu raak jij niks meer nadat jij de consolecommand gepopend had.
Lijkt wel Delta force oid waarbij je alles zelf aan kan gaan passen 8)7

maar als het werkt werkt het, niets op tegen!
Nee, heb ook de ini files aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Indy91 schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:44:

Is me gisteren inderdaad opgevallen dat jullie de members verdelen over de teams. Is voor de anderen prettiger spelen zo _/-\o_

Passen jullie deze speelswijze trouwens ook toe, als jullie op servers van "derden" spelen?
Kan mij namelijk nog matches herinneren dat jullie, tot groot verdriet van de aldaar aanwezige admins, de server volledig overheersten. :+
Op andere servers willen we nog wel eens ownen ja ;)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Equalized schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:04:
[...]

Op andere servers willen we nog wel eens ownen ja ;)
Niet overdrijven, Eek :P

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

evilpin0 schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:51:
[...]

Ik heb al heel veel jets down zien gaan door een tv guided, de noobs die heel langzaam komen aanvliegen gaan altijd gegarandeert down. Ook altijd erg grappig om te zien dat als een goede pilot eenmaal een keer is gedownd door een tv guided die allemaal allemaal rare manuvres gaat uitvoeren, oa door vertical aan tevallen. Lach me altijd kapot als zon sjonnie piloot weer een halfe ronde al zijn energie steekt in het proberen neer te halen van je chopperass.

Moet echter eerst nog ff mijn voice met mijn gunner fixen, zonder een gunner die zegt van welke kant een jet komt aanvliegen ben je vaak kansloos. gelukkig kan maar ongeveer 1% van de pilots dodelijk mikken met de 30mm gun
langzame jets zijn idd altijd dood :D . Het is ook handig als je een clanmember als commander heeft. Kan die hem mooi spotten en kan jij hem afknallen. _/-\o_ :9

Ik gebruik trouwens NOOIT een raket tegen een heli. Dan weten ze dat je eraan komt en gaan ze draaien en gek doen ed. Rakketten tegen een heli missen altijd ook als ik schiet. Daarom ben ik oa ook gestopt met schieten. Ik vind ze meer afleiden dan helpen. Vaak raak ik m'n team er ook nog mee :X Maakt zo'n ding een bocht van 180 graden om even de heli van je team te pakken. :+

Ik spreek trouwens met m'n broertje af als ie in het andere team zit om elkaar niet te doden. Om de reden die jij zegt. Dan heb je een hele ronde bezig met 1 kill 8)7 Beetje zinloos. Hij vliegt tegenwoordig ook altijd solo. Dat gaat beter dan met gunner. Dan kan je zelf bepalen wat je schiet en waar je heen gaat. Als je dood gaat ligt het ook aan jezelf. :9

Wat ik trouwens ook gedaan heb nadat hij t zei. Ik heb met mouseware de knoppen van m'n logitech mx510 aangepast. Die knoppen op de zijkant zijn nu F1 en F2. De middelste muisknop indrukken is camera veranderen. (cockpit weghalen). Je kan dan veel makkelijker zelf machine gunnen. Switchen is dat een eitje geworden :)
Zoufiax schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:29:
Ik zie hier mensen met een zeer lage ping, in de orde van 10 ms. Zelf zit ik eerder zo rond de 50-60 of hoger, en ik vraag me af hoe jullie zo'n lage ping kunnen krijgen. Ik zit bij KPN Direct ADSL en heb een draadloos netwerk met SpeedTouch 580 router. Wordt de ping verbeterd als ik een netwerkkabel zou gebruiken, en hoeveel kan dat schelen? Verder las ik dat je de ping zou kunnen verbeteren door de MTU-size in te stellen in de registry. Is dat waar?
ik zit bij speedxs. Bij mijn vorige provider had ik ook een stuk hogere ping. Ik ben er erg tevreden over. Ook over de snelheid :P Draadloos gebruik ik uit principe niet voor gamen. Ik heb liever een kabel liggen :)

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Equalized schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:59:
[...]

Hier wordt tegenwoordig goed over nagedacht. Als 'startmap' een infantry map opzettne lijkt ons het beste. Vliegmaps zorgen toch vaak voor saaie potjes, vooral omdat de maps zo groot zijn.

Thnx :)
eerlijk gezegd denk ik dat er al veel te veel infantry servers zijn.... :'(
ik probeer vaak juist de echte chopper/plane mappen op te zoeken zoals Daqing Oilfields, Dalian Plant, Gulf of Oman, en juist die mappen vind je gewoon nergens :S ja wel in de standaard mapcycles maar er is haast geen enkele server die bijv alleen Dalian of Daqing draait....bij infantry is dat er in overvloed :S
Zoufiax schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:29:
Ik zie hier mensen met een zeer lage ping, in de orde van 10 ms. Zelf zit ik eerder zo rond de 50-60 of hoger, en ik vraag me af hoe jullie zo'n lage ping kunnen krijgen. Ik zit bij KPN Direct ADSL en heb een draadloos netwerk met SpeedTouch 580 router. Wordt de ping verbeterd als ik een netwerkkabel zou gebruiken, en hoeveel kan dat schelen? Verder las ik dat je de ping zou kunnen verbeteren door de MTU-size in te stellen in de registry. Is dat waar?
ik weet niet hoe het kan, ik heb ook maar een internet verbinding van 19.95 per maand van @home...
en toch altijd een van de laagste pings in de server....tussen de 10 en 40 zoiets meestal rond 15/20
denk dat je om te beginnen alle andere internet zooi uit moet zetten, zoals firewall, virusscanners enz. en ik heb dan ook een bedrade verbinding
R-O-Y schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:32:
[...]

langzame jets zijn idd altijd dood :D . Het is ook handig als je een clanmember als commander heeft. Kan die hem mooi spotten en kan jij hem afknallen. _/-\o_ :9

Ik gebruik trouwens NOOIT een raket tegen een heli. Dan weten ze dat je eraan komt en gaan ze draaien en gek doen ed. Rakketten tegen een heli missen altijd ook als ik schiet. Daarom ben ik oa ook gestopt met schieten. Ik vind ze meer afleiden dan helpen. Vaak raak ik m'n team er ook nog mee :X Maakt zo'n ding een bocht van 180 graden om even de heli van je team te pakken. :+
idd ik heb ook al vaker jets neergehaald...gister nog een J-10 @ full speed :D met Ace als pilot....moet je wel een klein beetje geluk mee hebben
en ik gebruik zelf ook nooit raketten in een plane tegen choppers...ze gaan vaak toch mis en met mitrailleur heb je ze dood voordat ze soms ook maar iets in de gaten hebben (n00bs)

[ Voor 64% gewijzigd door SuX DeLuXe op 11-12-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:27

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Dan heb ik mazzel denk ik, want ik zit (nu na een tijd ellende wel met een nieuwe) op een Linksys WAG200 (of zo); heb boven dan signaalsterkte van "Zeer Goed" tot "Uitstekend"; blijft telkens op 54mb staan en heb een ping van tussen de 10 en 15 gemiddeld. (niet te ver weg uiteraard).
Gevoelsmatig zou ik ook voor bedraad kiezen maar dat heeft de vorige eigenaar van het huis helaas vrijwel onmogelijk gemaakt... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ongeveer 100 posts terug werd gemeld dat een heli met joystick spelen, niet goed gaat, maar ik vind juist dat met joystick (okey, ik vlieg sinds bf1942 met joystick), veel beter gaat. Geen problemen met richten, of dat eindelose gesleep aan die muis om een salto of 180 graden bocht te maken. Ook het hoveren gaat perfect. Kan iemand mij uitleggen waarom alsnog een muis PERSE fijner zou moeten zijn dan een joystick?

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:43

mvds

Totally awesome!

Seesar schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:50:
Ongeveer 100 posts terug werd gemeld dat een heli met joystick spelen, niet goed gaat, maar ik vind juist dat met joystick (okey, ik vlieg sinds bf1942 met joystick), veel beter gaat. Geen problemen met richten, of dat eindelose gesleep aan die muis om een salto of 180 graden bocht te maken. Ook het hoveren gaat perfect. Kan iemand mij uitleggen waarom alsnog een muis PERSE fijner zou moeten zijn dan een joystick?
Dat is gewoon persoonlijke voorkeur denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

En buiten dat: eindeloos gesleep met de muis is met de Logitech G5 wel afgelopen als je em op 2000dpi zet... dan beweeg ik mijn pols een fractie en de chopper staat op zijn kop...
Alleen wel ff wennen als je daarna weer ergens rondloopt, want dan is het niet te doen en moet ie fors lager... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Het kan opzich wel, alleen muis geeft je gewoon nog meer controle imo in lastige situaties. Voornamelijk als iemand een tv guided naar je schiet, kan niet voorstellen dat je goed kan dodgen met een joystick.

Je moet idd je muis wel verslepen maar dat heb je in elk voertuig en op de grond tenzij je je sens hoog hebt staan.

Zag gisteren zelf nog wat hutters in jets down gaan tegen mij en een random gunner in heli :)
Dat is dus gubry zo te lezen :)

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 12-12-2006 11:47 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
gyedema schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:20:
En buiten dat: eindeloos gesleep met de muis is met de Logitech G5 wel afgelopen als je em op 2000dpi zet... dan beweeg ik mijn pols een fractie en de chopper staat op zijn kop...
Alleen wel ff wennen als je daarna weer ergens rondloopt, want dan is het niet te doen en moet ie fors lager... 8)
Gewoon bij Controls je sensitivity per voertuig aanpassen! Dat zorgt ervoor dat je alleen als gunner je DPI lager moet zetten, en voor de rest alles op 2000 kan blijven staan. Ik heb bijvoorbeeld als infantry 0.30, chopper iets van 3.00 ofzo, en land vehicle (tank/FAV) 1.50 ofzo. Zo blijf je het maximale uit je muis (2000DPI) halen.

En ik bestuur de heli ook met een muis, gewoon omdat ik denk dat je dan het beste kan corrigeren. Met een 2000DPI muis is het inderdaad erg fijn om moves te maken, barrelrolls, spinnen, whatever gaat vrij makkelijk. Met slepen heb ik niet zo heel veel moeite (Eyepad XL muismat 8) )

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Equalized schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:48:
[...]

Gewoon bij Controls je sensitivity per voertuig aanpassen! Dat zorgt ervoor dat je alleen als gunner je DPI lager moet zetten, en voor de rest alles op 2000 kan blijven staan. Ik heb bijvoorbeeld als infantry 0.30, chopper iets van 3.00 ofzo, en land vehicle (tank/FAV) 1.50 ofzo. Zo blijf je het maximale uit je muis (2000DPI) halen.

En ik bestuur de heli ook met een muis, gewoon omdat ik denk dat je dan het beste kan corrigeren. Met een 2000DPI muis is het inderdaad erg fijn om moves te maken, barrelrolls, spinnen, whatever gaat vrij makkelijk. Met slepen heb ik niet zo heel veel moeite (Eyepad XL muismat 8) )
Ik speel zelf met heli sens op 3.3 maar mijn muis is gewoon een standaard desktop muis van logitech, zelf versleep ik me muis altijd snel tijdens vluchtige bewegingen, rolls, saltos en spinns ect zijn leuk, maar gewoon zijkant/achteruit of dalende stafe beweging is goed genoeg alles af te schudden, bovendien hou je overzicht. Als ik een heli rolls zie maken in een poging tv guided te ontwijken, wat als je de roll/salto goed timed erg effectief kan zijn (tenzij je tegenstander wacht tot je eerst gaat rollen) probeer ik juist zoveel mogelijk hoogte te krijgen en uit zijn zicht te verdwijnen want je bent onderhand blind als je zulke bewegingen gaat doen :)

@Seesar
Het maximale haal ik niet vaak uit de heli, dat hoeft ook niet als je een beetje anticipeert. Alleen bij het strafen (is dat wel te doen met een joystick? )of af en toe een riskante ontwijkings maneuvre haal ik het maximale eruit. En om tv guided te dogen moet je hem echt precies in je vizier houden en je heli een swing geven op het juiste moment, daar is de muis toch echt master in :)
Thrills33ka schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:50:
[...]

idd ik heb ook al vaker jets neergehaald...gister nog een J-10 @ full speed :D met Ace als pilot....moet je wel een klein beetje geluk mee hebben
en ik gebruik zelf ook nooit raketten in een plane tegen choppers...ze gaan vaak toch mis en met mitrailleur heb je ze dood voordat ze soms ook maar iets in de gaten hebben (n00bs)
Die gun is eerder noob, in 2 sec heb je een heli ermee neer en je hoort geen eens een geluid als je geraakt wordt erdoor :( Als piloten met hun gun only aanvallen moet je een stuk waakzamer zijn als chopper pilot, maarja daar staat tegen over dat haast niemand er echt goed mee kan schieten :)

[ Voor 29% gewijzigd door evilpin0 op 12-12-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

evilpin0 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:41:
[...]

Het kan opzich wel, alleen muis geeft je gewoon nog meer controle imo in lastige situaties. Voornamelijk als iemand een tv guided naar je schiet, kan niet voorstellen dat je goed kan dodgen met een joystick.

Je moet idd je muis wel verslepen maar dat heb je in elk voertuig en op de grond tenzij je je sens hoog hebt staan.

Zag gisteren zelf nog wat hutters in jets down gaan tegen mij en een random gunner in heli :)
hoezo? als ik vol met mijn joystick naar rechts trek dan ontwijk ik die missile toch ook? Welke manouvre kan je met muis wel maken die je met joytscik niet kan maken? Welk voordeel heb je dan als iemand die tv missile op je afschiet? Joystick zit altijd gekoppeld aan de maximale uitwijkmogelijkheden van desbetreffende helicopter, met muis kun je dus zeker neit een snellere/kleinere bocht maken.

Ik denk juist dat je met muis/kb wat slechter afbent omdat je " links/rechts" (pitchen?) met je keyboard dus niet analoog doet: ik zie heel vaak een tegenstander die dan hikkend naar mij toe draait, heel houtirig dus, omdat ik express niet vol gas om mijn as draai en hij dus niet die d of a knop in gedrukt kan houden. Ook lekker 75% gas geven gaat zo heerlijk met een joystick: ja kan handig zijn om rustig over een tank/flag heen te vliegen (en de gunner te laten blaffen) zonder dat je vlieghoek beinvloed wordt.

Tja het heeft indd wel wat oefening en tijd gekost, maar vervolgens is 90% van de aanval dan ook een hit op een tank of apc: buggy's zijn iets moeilijker en mannetjes is soms geluk: 8 rakketen op die gozert en nog niet dood.

Het enige waarin ik restricted ben is het rondom kijken: dus knopje in douwen en met je muis om je heen koekeloeren, maar daarvoor heb ik front en back view @ mijn pov gemaakt.

[ Voor 16% gewijzigd door Seesar op 12-12-2006 11:09 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

ik heb een joystick maar heb die niet ingesteld voor de heli. Juist omdat met de muis veel beter speelt. Met shift kan je opzij kijken. Je kan snel seatswitchen. Alles gaat makkelijker met de muis. Hoe wil je een tv-guided schieten met de joystick :P Daarom vlieg ik er niet mee. Het gaat opzich wel prima als je toch met gunner vliegt. Maar dan nog vind ik een joystick meer iets voor jets. Sommige mensen zweren daar zelfs bij een muis :9

Met een muis hoveren is wel fijner trouwens. Hij blijft veel stiller hangen. Met de joystick (ik heb logitech wingman 3d) moet ik toch corrigeren. Als je de muis loslaat blijf je stilhangen en val je langzaam naar beneden.

[ Voor 10% gewijzigd door R-O-Y op 12-12-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

R-O-Y schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:23:
[...]

ik heb een joystick maar heb die niet ingesteld voor de heli. Juist omdat met de muis veel beter speelt. Met shift kan je opzij kijken. Je kan snel seatswitchen. Alles gaat makkelijker met de muis. Hoe wil je een tv-guided schieten met de joystick :P Daarom vlieg ik er niet mee. Het gaat opzich wel prima als je toch met gunner vliegt. Maar dan nog vind ik een joystick meer iets voor jets. Sommige mensen zweren daar zelfs bij een muis :9

Met een muis hoveren is wel fijner trouwens. Hij blijft veel stiller hangen. Met de joystick (ik heb logitech wingman 3d) moet ik toch corrigeren. Als je de muis loslaat blijf je stilhangen en val je langzaam naar beneden.
tv guided gaat perfect hoor, gewoon f2 (of knoppie @ de joystick) en dan rechterhand naar d emuis...dat is voor mij geen moeite, en die 1 sec die ik mis om mijn hand over te zetten corrigeer ik door de heli meer naar links te laten kijken t.o.v. het target.

De joystick geeft gewoon een ander dimensie aan het vliegen vind ik...het schijnt indd super simpel te zijn met muis, maar geeft mij niet de voldoening. Ik denk dat prestatie technisch even goed is. Maar muis is toch wel beetje "suf"? Flightsims ga je toch ook niet spelen met TB?

Niet als flame bedoelt naar d emuisers, maar probeer beetje inzicht te krijgen waarom muis beter/slechtr/ even goed is en waarom hij zo geliefd is bij de meeste spelers ipv joystick.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Seesar schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:49:
[...]

Niet als flame bedoelt naar d emuisers, maar probeer beetje inzicht te krijgen waarom muis beter/slechtr/ even goed is en waarom hij zo geliefd is bij de meeste spelers ipv joystick.
Speel eens tegen een goede pilot die met een muis speelt zou ik zeggen, dan kun je eventueel verschil merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

evilpin0 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:14:
[...]

Speel eens tegen een goede pilot die met een muis speelt zou ik zeggen, dan kun je eventueel verschil merken.
maar dan maak je verschil in skillz. Daar gaat mij niet om. Ik heb tot nu toe nergens gehoord waarom de muis nou beter is. Heb zelf 150 uurjtes in dat ding gespendeerd als pilot en vast wel een tegenstander gehad met muis, maar kan nou niet echt de verschillen merken: de ene significant beter, waarvan ik dan vermoed dat hij met muis speelt?

Am jeder fall, mss dwaal ik af en dat is niet de bedoeling. Maar komt er dus op neer dat er eigenlijk geen verschil is en dat het dus meer persoonsgebonden is dan een beperking van een van de twee?

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb het allebei gedaan: eerst de muis, waar ik (toen nog) niks mee kon, dus overgeschakeld naar de joystick. Dat me helemaal onder de knie gebracht. Toen op enig moment na een verse bf2 installatie zouden de assignments weer helemaal gebind moeten worden en daar had ik geen trek in dus pakte ik de muis maar. En tot mijn grote verbazing (als enorm flightsim fanaat, én met 2 brevetten IRL maar dat terzijde) ging het met de muis gewoon veel secuurder. Veel meer feeling en nuance in besturing. Joystick is een goeie en doet het tot en met FSX prima, maar in BF2 pak ik em alleen voor de jets en blijf ik absoluut bij de muis voor de chopper.
Voor MIJ is het in ieder geval een veel nauwkeuriger manier van besturing vd choppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Heeft iemand nog wat tips voor een beginneling? Welke kit kan ik het beste nemen? Welke map? Wat voor soort servers? Ik heb bijvoorbeeld noob-servers geprobeerd, maar heb het idee dat het niveau daar minstens even hoog is als op andere servers. Tot nu toe is het een erg kansloze toestand voor me (18 kills en 168 deaths).

Ook voor confrontaties op korte afstand heb ik tips nodig. Tot nu toe heb ik in al die gevallen het loodje gelegd.

Gisteren was ik sniper aan de MEC-kant. Alhoewel ik meermalen iemand echt in het vizier had (die zich niet bewoog), miste elke schot. Is er wat aan de hand met het MEC-sniper rifle? Moet ik significant hoger mikken of zo? Hetzelfde had ik gisteren met een assault-rifle en shotgun (weet de naam niet). Alhoewel ik toch echt mensen in het vizier had en schoot, raakte ik geen drol. Misschien kan het ook aan de settings liggen die hier in het topic besproken worden de laatste tijd.

Nog even een vraag. Met "renderer.drawFps 1" kan je de frames per second (huidig en gemiddeld) weergeven. Wat zijn een beetje normale waarden?

[ Voor 7% gewijzigd door Zoufiax op 13-12-2006 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Zoufiax schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:23:
Heeft iemand nog wat tips voor een beginneling? Welke kit kan ik het beste nemen? Welke map? Wat voor soort servers? Ik heb bijvoorbeeld noob-servers geprobeerd, maar heb het idee dat het niveau daar minstens even hoog is als op andere servers. Tot nu toe is het een erg kansloze toestand voor me (18 kills en 168 deaths).

Ook voor confrontaties op korte afstand heb ik tips nodig. Tot nu toe heb ik in al die gevallen het loodje gelegd.

Gisteren was ik sniper aan de MEC-kant. Alhoewel ik meermalen iemand echt in het vizier had (die zich niet bewoog), miste elke schot. Is er wat aan de hand met het MEC-sniper rifle? Moet ik significant hoger mikken of zo? Hetzelfde had ik gisteren met een assault-rifle en shotgun (weet de naam niet). Alhoewel ik toch echt mensen in het vizier had en schoot, raakte ik geen drol. Misschien kan het ook aan de settings liggen die hier in het topic besproken worden de laatste tijd.

Nog even een vraag. Met "renderer.drawFps 1" kan je de frames per second (huidig en gemiddeld) weergeven. Wat zijn een beetje normale waarden?
Ik ben zelf begonnen als support, dat is een vrij makkelijke class en je krijgt punten door ammo te geven. Doordat het een supportclass is moet je mensen om je heen hebben die je dekking kunnen geven. Sniper is ook makkelijk, als je een beetje goed bent met d emuis, want je bent dan ver van je tegenstander af. Goede muis en muismat doen wonderen.

Zelf vind ik het speelbaar boven de 30 fps. Daar beneden mis je teveel van de actie en ga je te vaak dood.

[ Voor 14% gewijzigd door mvds op 13-12-2006 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:55
@Zoufiax :

Ikzelf ben altijd:
-Sniper
-Medic
-Spec. ops.
-anti-tank.

Dat hangt puur van de map af en van de speelstijl in die map. Ga ik een vlag verdedigen die vrij ''open'' ligt dan kan ik op een dak gaan liggen wachten. Als medic kan je het beste bij een *goede* squad aansluiten; dan kan je zowel veel kills maken als veel mensen healen. Zo blijft je squad ook lang in leven. Hoewel in je 1tje als medic je ook heel veel kan bereiken... kill streaks van +10 zijn geen uitzondering, maar hangt ook van de plek af en hoe goed je snel kan richten en schieten. Spec. ops: als het een stadmap is met erg veel tanks in de buurt. Zo kan ik zowel scherp schieten in vuurgevechten als irritante tanks uitschakelen (mits bereikbaar). Anti-tank: veelal in grote open mappen zoals die Chinese.

tips:

*ga liggen in vuurgevechten, je bent dan minder makkelijk te raken... of eventueel even snel hurken (ctrl links) (is minder accuraat).
*ren over grote open stukken.
*sniperen: pak alleen goed raakbare targets, geen rennende gastjes; die zijn niet/nauwelijks te raken gezien de vertragingstijd van de sniperkogel in BF2. probeer altijd op hoofden te raken; dat brengt tót 90% damage op.
*leg als sniper op onverwachten plekken claymores neer, dat zijn 2 makkelijk verdiende punten ;)
*als je een medic bent: kijk goed om je heen waardoor diegene die je wilt gaan healen is gedood. Altijd eerst diegene uitschakelen voordat je iemand gaat healen, anders ben jij nummer 2 die er door doodgaat. Als er tanks/APC's in de buurt zijn die staan te rapen; niet eens proberen.
*als special force: wil je een tank of APC uitschakelen; probeer de C4 dan altijd te plaatsen zonder dat diegene het ziet (of 1 van z'n medepassagiers). Anders kan je ze net geplaatst hebben en doodgaan zonder dat je C4 af gegaan was.
*en zo zijn er nog zát tips... ikzelf ben fan van de serie sinds BF1942... alhoewel ik BF2142 (het nieuwste deel) weer helemaal niet leuk vind. Als je veel uurtjes BF2 speelt kom je er vanzelf wel achter wat je beter niet kan doen of juist wel. Kwestie van ervaring opbouwen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Jorn1986 op 13-12-2006 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024

Assault als class om te beginnen is goed te doen, je hoeft je alleen maar te richten op het killen en niet op het geven van ammo of healthkits.

Bij confrontaties op korte afstand moet je snel gaan liggen even richten op hoofd van tegenstander en met korte bursts schieten, maar het is gewoon een kwestie van oefenen en oefenen. Je merkt dat je vanzelf meer kills maakt en uiteindelijk meer kills maakt dan dat je doodgaat.
En je zult met eem sniper gun op grotere afstand wel iets meer boven de vijand moeten richten anders zul je niet of niet dodelijk raken. Maar je kunt zien aan je crosshair of je hem uberhaupt geraakt hebt dan zal die heel even veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:52

Paar tips:

- Leer de maps kennen. Als je weet waar het gros naar toe loopt, kun je mensen rustig besluipen en hoef je dus geen vuurgevecht aan te gaan.
- Voor de rest is de MEC Sniper Rifle leuk maar niet echt handig. Je hebt drie schoten (of twee door het hoofd) nodig om iemand te killen. Daarnaast moet je absoluut NIET bewegen en het liefst gaan liggen wil je super accuraat zijn.
- Voor de rest zou ik met stedelijke maps beginnen en het liefst Infantry Only. Tanks en Heli's zijn in het begin alleen maar vervelend. Later leer je ze wel uit de lucht te knallen maar in het begin is dat nog vrij lastig. En als je dan toch in stedelijke kaarten speelt, kies dan gewoon lekker voor een n00bwapen. Aan het begin is het niet erg, iedereen moet het leren. Kun je daarna gewoon oefenen met de M16, PKM en G36 wapens. N00bwapens zijn: M16 met Grenadelauncher, AK-47 met Grenadelauncher (beide Assault) of de shotgun van de MEC (klasse: Engineer). Ook Support is fijn want dan heb je een vrij zware gun bij je en kun je alles kapot schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Robkazoe schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:49:
En als je dan toch in stedelijke kaarten speelt, kies dan gewoon lekker voor een n00bwapen. Aan het begin is het niet erg, iedereen moet het leren. Kun je daarna gewoon oefenen met de M16, PKM en G36 wapens. N00bwapens zijn: M16 met Grenadelauncher, AK-47 met Grenadelauncher
als ik als MEC assault ben neem ik nog altijd de ak-47 omdat die naar mijn mening accurater schiet dan de G3, dus echt n00b wil ik het niet noemen. Of misschien vanwege dat gebash door die grenade launcher die erop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185070

Hey allemaal,

Ik speel nu bijna een week Battlefield 2 en vind het zeker een leuk spel. Wel moet ik wennen aan het schieten.

Ik heb ook mijn settings veranderd, om te kijken of ik nu wel wat makkelijker kills kon maken.
Dit heb ik er van gemaakt. (ping van ong. 30-40)

SettingsManager.boolSet GSClPunkBuster 1
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.040000
SettingsManager.boolSet GSExtrapolateFrame 0
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 40
SettingsManager.U32Set GSPerfLogAtPlayerCount 30
SettingsManager.stringSet GSPlayerName "cunani"
SettingsManager.boolSet GSShowNetGraph 0
SettingsManager.boolSet GSUseObjectCache 1

De eerste 3 schoten die ik afvuurde als sniper waren ook allemaal kills. Maar daarna ging het weer slechter (ik ben ook (nog) een echte noob ;) ), het viel wel op. Dus heb me settings weer veranderd en er maar "50" van gemaakt. Ik ga vandaag eens testen of dat beter werkt.

Ik had nog een vraag over:

Ik heb gelezen dat sommige mensen het wel veranderd hebben en sommige ook weer niet. Wat verandert er eigenlijk precies mee?

Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Ik dacht, laat ik het ook even testen. Ik een server met een ping van 9 gevonden. De instellingen op 0.03 en 30. Ik zal zien.

Goed, ik eindigde met 268 punten, het dubbele van de nummer 2. Een dik persoonlijk record kwa score, en ik raakte echt alles met mijn AK-101.

Ik denk, mooi, dit werkt fantastisch. Dus ik wil het voor alle mods veranderen, kijk ik eens goed naar welk bestand ik had veranderd. Was het die van POE2... Kortom ik had gewoon met de defaults gespeeld.

Het was toch een leuke score, maar dat lag niet aan die instellingen... Volgende keer weer proberen, nu wel de juiste file pakken :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
gyedema schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:19:
Ik heb het allebei gedaan: eerst de muis, waar ik (toen nog) niks mee kon, dus overgeschakeld naar de joystick. Dat me helemaal onder de knie gebracht. Toen op enig moment na een verse bf2 installatie zouden de assignments weer helemaal gebind moeten worden en daar had ik geen trek in dus pakte ik de muis maar. En tot mijn grote verbazing (als enorm flightsim fanaat, én met 2 brevetten IRL maar dat terzijde) ging het met de muis gewoon veel secuurder. Veel meer feeling en nuance in besturing. Joystick is een goeie en doet het tot en met FSX prima, maar in BF2 pak ik em alleen voor de jets en blijf ik absoluut bij de muis voor de chopper.
Voor MIJ is het in ieder geval een veel nauwkeuriger manier van besturing vd choppers.
Inderdaad, de feeling is erg goed met de muis. Vlieg ook volledig op gevoel en heb echt nooit problemen acties uit te voeren en ik heb mits ik niet te stoned ben erg goede controle over de heli.

Ik denk persoonlijk dat als je echt wil "ownen" in een heli een muis vereist is, een joystick is realtische zou je zeggen en daarom zou je bewegingen er beter mee kunnen uitvoeren. Echter zijn de bf2 helis het tegenover gestelde van realtische en is een arcade style besturing met de muis een veel beter opties omdat het in mijn ogen een veel beter feel en "absolute" controle geeft in sitiuaties waar arcade style vliegen vereist.

offtopic: strak dat je je brevetjes hebt :) maak je nog wel eens een vlucht irl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

evilpin0 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:59:
[...]
offtopic: strak dat je je brevetjes hebt :) maak je nog wel eens een vlucht irl?
Altijd te weinig... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Anoniem: 68393 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:18:
Ik dacht, laat ik het ook even testen. Ik een server met een ping van 9 gevonden. De instellingen op 0.03 en 30. Ik zal zien.

Goed, ik eindigde met 268 punten, het dubbele van de nummer 2. Een dik persoonlijk record kwa score, en ik raakte echt alles met mijn AK-101.

Ik denk, mooi, dit werkt fantastisch. Dus ik wil het voor alle mods veranderen, kijk ik eens goed naar welk bestand ik had veranderd. Was het die van POE2... Kortom ik had gewoon met de defaults gespeeld.

Het was toch een leuke score, maar dat lag niet aan die instellingen... Volgende keer weer proberen, nu wel de juiste file pakken :D .
Hehe, dat is het probleem. Door al die randomness is het moeilijk om het uit te testen. De ene ronde raak ik namelijk alles met de TV en de andere schiet ik alles overal door heen.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

evilpin0 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:59:
[...]

Inderdaad, de feeling is erg goed met de muis. Vlieg ook volledig op gevoel en heb echt nooit problemen acties uit te voeren en ik heb mits ik niet te stoned ben erg goede controle over de heli.

Ik denk persoonlijk dat als je echt wil "ownen" in een heli een muis vereist is, een joystick is realtische zou je zeggen en daarom zou je bewegingen er beter mee kunnen uitvoeren. Echter zijn de bf2 helis het tegenover gestelde van realtische en is een arcade style besturing met de muis een veel beter opties omdat het in mijn ogen een veel beter feel en "absolute" controle geeft in sitiuaties waar arcade style vliegen vereist.

maar nog steeds snap ik niet welke beweging je WEL met de muis kan en welke NIET met de joystick. De kleinste en subtielste bewegingen kan ik maken met joystick, en daarnaast konstant vloeiend 360 graden bochten trekken zonder veel gesleep met de muis (vroeg of laat moet je slepen, omdat je muismat aan zijn einde komt).

Heeft dit alles niet te maken met de " onkunde" dan van degene met joystick: anders gezegd de beperking zit niet in de joystick maar in de gebruiker? Als ik het andersom zou doen: met muis spelen zou ik denk ik spreken over chaos, irritant, lastig om te vliegen: simpelweg omdat ik het niet gewend ben. Je kunt geen " half gas" geven en op 30% om je as draaien zonder telkens te " tappen". Ik vind het ideaal dat ik met joystick mijn vermogen op 75% zet en dan rustig tussen bomen en huizen door mijn gunner de boel aan vlarden laat schieten. Met keyboard/muis moet je dus constant tappen en hikt je neus telkens omhoog/omlaag (bij lage snelheden uiteraard).

Ik heb 2 uurtjes geprobeerd met muis, maar ik kan er niets fijns aan ontdekken, i.i.g. niet iets waarvan ik zou denken om mezelf toch met muis te gaan leren (ondanks sinds bf1942 /vietnam (cobra/huey) met joystick spelen).

Belangrijk is denk ik wel welke joystick je hebt: precisie is een must en de rudder niet in de twist van de joystick hebben.
Mij lijkt het indd leuk om keertje met 1 van de muis-zweerders in een servertje te spelen. Ik zeg niet dat ik ster ben in dogfights, maar kan me goed redden, de beheersing is er, alleen ik schiet vaak onder/boven de vijandelijke heli :(.

Verder ik heb ook de lagmod gedaan en ik heb samen met mijn huisgenoot echt de indruk dat het verbeteringen heeft gemaakt! Veel meer controle over waar je op schiet en tenminste de eerste schoten ook echt raak. De SAW is my favourite nu :).

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Ik zou zeggen neem iig een server met de laagste ping die je kan vinden. Servers met een ping van zeg 40-45 heb je al de minste last van lag. Ik weet niet hoe zwaar je pc is maar ik speel meestal op 32 of minder player servers omdat op 64 player servers ik veel sneller last heb van fps drops.
Ik ben het wel eens dat je vanaf 30fps een beetje normaal kan spelen. Probeer anders eens je settings wat lager te zetten. Al het dynamische gedoe uit en je lightning op low ofzo. Dat geeft ook al een performance winst.

Verder zou ik zeggen, neem de medic kit. Dan kan je jezelf tenminste nog healen en je hebt een langere sprint. En als je mazzel hebt pakt iemand anders je kit op als je dood bent en healt hij jou. De AK van de MEC schiet super en de M16 vind ik ook een heel prettig wapen. En anders assault. Sterk wapen en iets meer armour. Nog een andere tip: Probeer te hurken of liggen als je schiet en hou niet je schietknop vast maar probeer er op te tappen. Vol auto gaat je wapen alle kanten op. Gewoon proberen 3 kogels tegelijk te schieten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Kan je je wapen eigenlijk niet op semi mode zetten zoals je in CoD kan doen? Dus single shot mode ipv auto mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 20:08

JohnD

Bernd

ja gewoon nog een keer op 3 drukken

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ligt ook aan het wapen. sommige wapens zijn al burst (3 shots) en andere weer full auto. Je kan dan kiezen tussen single shot en de standaard waarde. Ik speel bijna altijd single shot omdat je dan meer controle hebt. Is alleen weer wat lastiger in close combat. Dan zet ik m weer op auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Seesar schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:04:
[...]

maar nog steeds snap ik niet welke beweging je WEL met de muis kan en welke NIET met de joystick. De kleinste en subtielste bewegingen kan ik maken met joystick, en daarnaast konstant vloeiend 360 graden bochten trekken zonder veel gesleep met de muis (vroeg of laat moet je slepen, omdat je muismat aan zijn einde komt).
omg, je kan dezelfde bwegingen alleen vindt ik dat je meer controle met de muis. Jij vraagt: wat zijn de voordelen van muis tegenover joystick? Die zijn voor iedereen anders want ieder speelt op zijn manier, dat jij goed met joystick kan vliegen is mooi voor je. Heb hier echter ook een stickie staan en geloof me als ik dat ding voor bf2 ga gebruiken wordt ik er nooit zo goed mee als met de muis en dat ligt 100000% aan mij skills en controle over de muis, die is vertrouwt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-06 16:50
Nou moe... net een potje gespeeld... ging wel lekker. Het enige wat ik vreemd vind is de score van de commander. Zie plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://img296.imageshack.us/img296/4489/hmmzso6.th.jpg

Als ik de punten optel kom ik tot 908. Dit delen door 11 spelers is gemiddeld 82,5.
2x winst voor een overwinning kom ik op 165 punten. Ik weet dat ik slecht was in wiskunde op school dus als iemand weet hoe ie eraan komt... ben benieuwd.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
JohnnyV76 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:16:
Nou moe... net een potje gespeeld... ging wel lekker. Het enige wat ik vreemd vind is de score van de commander. Zie plaatje:

[afbeelding]

Als ik de punten optel kom ik tot 908. Dit delen door 11 spelers is gemiddeld 82,5.
2x winst voor een overwinning kom ik op 165 punten. Ik weet dat ik slecht was in wiskunde op school dus als iemand weet hoe ie eraan komt... ben benieuwd.
waarom plaatst men niet gelijk de "direct link to image" ? zo heb je ook niet die vervelende popups...

Afbeeldingslocatie: http://img296.imageshack.us/img296/4489/hmmzso6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
kijk maar eens naar de waarschuwing onder het plaatje ;)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Seesar schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:49:
[...]

tv guided gaat perfect hoor, gewoon f2 (of knoppie @ de joystick) en dan rechterhand naar d emuis...dat is voor mij geen moeite, en die 1 sec die ik mis om mijn hand over te zetten corrigeer ik door de heli meer naar links te laten kijken t.o.v. het target.

De joystick geeft gewoon een ander dimensie aan het vliegen vind ik...het schijnt indd super simpel te zijn met muis, maar geeft mij niet de voldoening. Ik denk dat prestatie technisch even goed is. Maar muis is toch wel beetje "suf"? Flightsims ga je toch ook niet spelen met TB?

Lol, als ik er een seconde langer over doe om te schieten is m'n broertje standaard sneller. Dan heb ik dus zowiezo geen kans. Met de muis kan je supersnel switchen en gelijk schieten. Met de muis kan je gelijk schieten als je switcht. Met de joystick moet je eerst nog de muis pakken. In de tijd dat jij de chopper naar links beweegt gooit m'n broertje zijn heli in een barrel-roll en tv-guide je tegelijk. Ik heb geen idee hoe hij dat allemaal doet. Ik crash de hele tijd in het water of tegen een boom ed :+ Ik vlieg dus meestal in een jet zodat hij veilig kan chopperen :P

Ik heb zelf dus wel een joystick maar verkies de muis toch met de heli. Werkt imo gewoon beter.
evilpin0 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:16:
[...]

omg, je kan dezelfde bwegingen alleen vindt ik dat je meer controle met de muis. Jij vraagt: wat zijn de voordelen van muis tegenover joystick? Die zijn voor iedereen anders want ieder speelt op zijn manier, dat jij goed met joystick kan vliegen is mooi voor je. Heb hier echter ook een stickie staan en geloof me als ik dat ding voor bf2 ga gebruiken wordt ik er nooit zo goed mee als met de muis en dat ligt 100000% aan mij skills en controle over de muis, die is vertrouwt voor mij.
100% mee eens :)

[ Voor 17% gewijzigd door R-O-Y op 13-12-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-06 10:11

[afbeelding]

Zijn er in de tussentijd niet mensen weggegaan die een aantal punten hadden? Die worden er bijgeteld, maar er wordt niet extra gedeeld, denk ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Mr. Bondt schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:12:
[...]

Zijn er in de tussentijd niet mensen weggegaan die een aantal punten hadden? Die worden er bijgeteld, maar er wordt niet extra gedeeld, denk ik :?
de commander krijgt voor elke punt die het team maakt ook een punt gedeeld door het aantal levende spelers. Verder krijgt ie nog wat punten met andere dingen. Dus als jij een punt maakt en de rest van je team is dood krijgt je commander er ook 1 (x2 :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-06 22:32

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

[afbeelding]

Wat ik nog opvallender vind, is de score van de commander van het andere team. Imho een veel te hoge score met maar 12 kills, 10 teampoints en geen 2x bonus. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Zijn vast cheaters :z

Zoek even uit hoe het werkt! Deze scores kloppen gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Oemfoefoe schreef op woensdag 13 december 2006 @ 22:44:
[...]

Wat ik nog opvallender vind, is de score van de commander van het andere team. Imho een veel te hoge score met maar 12 kills, 10 teampoints en geen 2x bonus. :/
die 2x bonus die zitten niet in afgebeelde waarde...dus al zou hij 2x bonus hebben dan zou je het verschil in ddie eindwaardes neit zien. Heb nooit begrepen waar je nou precies punten voor krijgt, maar als je beetje actief inzet dan gaan de punten met grote stappen omhoog.....maar vind er geen reet aan om te doen. De interface is kut en de team coordinatie/kleuring is niet fijn. Je kunt neit snel zien wie in welke squad hoort en zo een command geven. En gruwelijk irritant als ze je speeltjes slopen >:).
Doe mij ma'h schietah on ze battlefield

T60P Widescreen

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-06 23:56
Precies. Heb wel een paar keer commander gespeelt, maar op een gegeven moment gaat het je toch vervelen, en als sommige mensen ook niet luisteren.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
robvanderaart schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:14:
Precies. Heb wel een paar keer commander gespeelt, maar op een gegeven moment gaat het je toch vervelen, en als sommige mensen ook niet luisteren.
Helemaal mee eens.....alleen ben ik altijd erg blij als ons team wel een Commander heeft, al was het maar om de broodnodige supply crates, vehicle droppings, uav's en het spotten van de vijand.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• mvds

mvds

Totally awesome!

Indy91 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:52:
[...]

Helemaal mee eens.....alleen ben ik altijd erg blij als ons team wel een Commander heeft, al was het maar om de broodnodige supply crates, vehicle droppings, uav's en het spotten van de vijand.
Ik was gisteren met mijn nieuwe soldier commander, erg grappig als je als private de commander bent :D Gewoon omdat niemand anders er zin in had :P

• Tomino
obsidian schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:51:
[...]

Ik was gisteren met mijn nieuwe soldier commander, erg grappig als je als private de commander bent :D Gewoon omdat niemand anders er zin in had :P
Ieder z'n lol?

Ik snap de grap niet :)
Ik ben ook niet zon commder fan. In het begin wel gedaan maar nu toch liever met een gun in mn handen gamen!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Tomino schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:17:
[...]

Ieder z'n lol?

Ik snap de grap niet :)
Ik ben ook niet zon commder fan. In het begin wel gedaan maar nu toch liever met een gun in mn handen gamen!
private is laagste wat je kunt zijn, en een hogere rang heeft altijd voorrrang op commanderschap (bij aanmelden dan, eenmaal commander kun je niet zonder vote of resign van je zetel geschopt worden door hogere rang).

Wil dus zeggen dat als je met zo'n lage rang commander wordt dat er dus geen ander iemand (99% tijd mensen met hogere rang in server) commander wil worden. Maar echt bijzonder is het indd niet, zovaak dat ik uav aanvraag en dat er dan geen commander blijkt te zijn.

T60P Widescreen

• evilpin0
Ik heb 500+ uur gametijd, tijd als commander 0.00 :)

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

1000+ hrs on duty, 00:01:45 commander, wrs door ook te stoned verkeerde knopjes drukken..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• mvds

mvds

Totally awesome!

Seesar schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:20:
[...]

private is laagste wat je kunt zijn, en een hogere rang heeft altijd voorrrang op commanderschap (bij aanmelden dan, eenmaal commander kun je niet zonder vote of resign van je zetel geschopt worden door hogere rang).

Wil dus zeggen dat als je met zo'n lage rang commander wordt dat er dus geen ander iemand (99% tijd mensen met hogere rang in server) commander wil worden. Maar echt bijzonder is het indd niet, zovaak dat ik uav aanvraag en dat er dan geen commander blijkt te zijn.
Ach, ik vond het wel grappig :) Wel een teken van slecht teamwork als er geen commander is, net zoals wanneer er geen teams gevormd worden. In de BF reeks is teamwork toch meestal wel gewenst.

Anoniem: 120284

Zonder commander kun je ook prima winnen. Gewoon even zorgen dat de enemy commander ook niks kan.

Echt: vaak worden ze woedend als je een hele ronde doro hun rommal gaat opblazen.

In Warlord zeg ik vaak als SAS tegen mijn squadmembers: spawn spec ops en loop een rondje door de achtertuin van het paleis >:)

Ik heb in het begin ook vaak als commander gespeeld. Dat ging toen harder qua punten dan gewoon combat. Dat is ondertussen wel anders... en ik zit nu in een clan, dus is commanderen minder aantrekkelijk omdat het gewone spelen een stuk leuker is :)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 120284 op 14-12-2006 12:57 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

Anoniem: 120284 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:56:
Zonder commander kun je ook prima winnen. Gewoon even zorgen dat de enemy commander ook niks kan.

Echt: vaak worden ze woedend als je een hele ronde doro hun rommal gaat opblazen.

In Warlord zeg ik vaak als SAS tegen mijn squadmembers: spawn spec ops en loop een rondje door de achtertuin van het paleis >:)

Ik heb in het begin ook vaak als commander gespeeld. Dat ging toen harder qua punten dan gewoon combat. Dat is ondertussen wel anders... en ik zit nu in een clan, dus is commanderen minder aantrekkelijk omdat het gewone spelen een stuk leuker is :)
Tuurlijk, en als einzelganger kan je ook de hoogste rang behalen. Maar ik ben van mening dat je het veel langer uit kan houden als er samengewerkt word.

• Hendal.

Hendal.

Het is idd niet leuk als je commander bent en er wordt totaal niet naar je geluisterd.

Het is wel leuk als je squads meewerken want dan kun jij een leuk aanvalsplan opzetten die dan ook uitgevoerd word en als het dan lukt is het echt kicken. :)

• robvanderaart
Dat heb je meer als je alleen met clan members of maten erin zit. Of goede spelers.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:37

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Hendal. schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:47:
Het is idd niet leuk als je commander bent en er wordt totaal niet naar je geluisterd.

Het is wel leuk als je squads meewerken want dan kun jij een leuk aanvalsplan opzetten die dan ook uitgevoerd word en als het dan lukt is het echt kicken. :)
Ik heb er ruim 90 uur Commander opzitten en heb dus wel een redelijke ervaring.. ;)

Het is inderdaad goed voor de puntjes als je wint. Als je verliest had je beter een gewone speler kunnen zijn wat dat betreft.

Winnen is de kunst natuurlijk en dat is makkelijker met meerdere squads die ook nog eens doen wat je zegt. Moet je alleen wel het juiste strategische inzicht hebben.
Als je het goed doet ben je net zo hard bezig als een ieder ander en weet je dat de overwinning toch voor een redelijk deel aan jou te danken is.

En als de squads niet luisteren en elke keer in de val lopen en overdonderd worden geef je ze gewoon kratjes en UAV's en hoop je op het beste...

Of je gaat er uit natuurlijk ;)

Specs

Ik scoor zo'n beetje altijd meer dan de winnende commander, dus die motivatie om te commanderen heb ik niet meer.

Samenwerken is inderdaad cruciaal.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Vaak commander ik alleen als er geen commander is. Meestal zit je dan sowieso al in een butt team. :P

Echter als je dan toch gaat commanderen dan kun je behoorlijk verschil maken door alleen wat goede UAV's neer te gooien, spotten en crates te dumpen. Het is leuk om te zien dat door jouw commanderactiviteiten het potje veel gelijker eindigt..... :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• R-O-Y

R-O-Y

Vaak speel je dan wel mee als commander. Ik ga zelf iig nooit kansloos stil liggen om te commanden. Daar is geen zak aan :P Ik heb zelf aardig wat tijd maar dat was gewoon om voor m'n clanmaatjes of bekenden een uav neer te gooien. Dan heeft je team wat meer voordeel :)

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-06 14:34
R-O-Y schreef op donderdag 14 december 2006 @ 19:36:
Vaak speel je dan wel mee als commander. Ik ga zelf iig nooit kansloos stil liggen om te commanden. Daar is geen zak aan :P Ik heb zelf aardig wat tijd maar dat was gewoon om voor m'n clanmaatjes of bekenden een uav neer te gooien. Dan heeft je team wat meer voordeel :)
Daar ben ik het hartsgrondig mee ONEENS; commanders die meevechten zijn (behalve op 16 man maps) een liability voor hun team, en in 99% van de gevallen doen ze twee zaken tegelijk slecht, ipv één van de twee goed te doen. Als je telkens als een resource voor je team beschikbaar komt hem neergooit, daarnaast ook wat spot en je nog een paar orders geeft, ben je niet instaat om ondertussen ook nog eens de 1337rambo uit te hangen. Ik sta toch ook niet op mijn recht om tegelijkertijd chopper te vliegen en te e-mailen?

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Anoniem: 185687

Mensen,

Even een vraag tussen door :

Zijn er eventueel mensen die na patch 1.41 artifacts door hun beeld krijgen?

Met patch 1.40 had ik dit probleem nog niet

Andere games heb ik dit probleem nog niet gezien

groet bombxpert

Heb met alle versies wel soort van artefacts gehad.

• R-O-Y

R-O-Y

DexterBelgium schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:11:
[...]

Daar ben ik het hartsgrondig mee ONEENS; commanders die meevechten zijn (behalve op 16 man maps) een liability voor hun team, en in 99% van de gevallen doen ze twee zaken tegelijk slecht, ipv één van de twee goed te doen. Als je telkens als een resource voor je team beschikbaar komt hem neergooit, daarnaast ook wat spot en je nog een paar orders geeft, ben je niet instaat om ondertussen ook nog eens de 1337rambo uit te hangen. Ik sta toch ook niet op mijn recht om tegelijkertijd chopper te vliegen en te e-mailen?
ik heb het dan ook over situaties met weinig spelers waar niemand commander wil zijn. Dan kan je maar beter die uav desnoods voor jezelf pakken en gewoon spelen. In een 64 speler server zit altijd wel iemand die fulltime commander wil zijn. Ik vind het zonde van mijn tijd :P

Tenzij ik op een mooi sniperplekje lig. Dan zie ik op de scan vanzelf wanneer ik even moet schieten en ga daarna weer commanden. Werkt ook wel goed :9 Is wel oneerlijk voordeel maarja.. waarom zou je het niet doen als toch niemand echt wil commanden.

• R-O-Y

R-O-Y

Anoniem: 185687 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:39:
Mensen,

Even een vraag tussen door :

Zijn er eventueel mensen die na patch 1.41 artifacts door hun beeld krijgen?

Met patch 1.40 had ik dit probleem nog niet

Andere games heb ik dit probleem nog niet gezien

groet bombxpert
ik heb tegelijkertijd met de nieuwe patch windows + drivers ed allemaal opnieuw erop gezet. Het loopt helemaal vlekkeloos. Daarvoor dus echt niet. Misschien ook eens proberen. Kost je misschien een paar uurtjes maar je krijgt er (in mijn geval iig) wel veel voor terug.

Morgen trouwens m'n 2GB ram binnen van salland :D Hopelijk ga ik dmv 1 naar 2 GB ook wat sneller laden :)

edit
sorry voor dubbelpost, dacht dat ik m erbij zette :? |:( 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door R-O-Y op 14-12-2006 22:40 ]

• Tomino
De rest mag je lekker in een ander topic doen :)

vanaf hier weer ontopic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik vind dat als je gaat commanden in een server met veel mensen, je daar ook bijna al je tijd voor nodig hebt....vooral het spotten van enemy's die weer door de linie doorbreken en weer een achterste vlag proberen te pakken is belangrijk...ik heb er tenminste altijd veel aan als een commander goed aan het spotten is..maar dat gebeurt lang niet altijd

eigelijk zou het commanden ook gewoon aan beide kanten het dubbele moeten opleveren...ook bij verlies, of bij de winnaar het driedubbele....heb je tenminste nog wat aan een hogere rang, nu heeft t weinig voordeel. als je verliest en je bent commander heb je nog dik weinig punten, daarom ben ik ook niet vaak commander, tis vaak gewoon niet de moeite waard

[ Voor 33% gewijzigd door SuX DeLuXe op 15-12-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik herriner me de half-life mod natural selection nog (deel 2 voor hl2 gaat ook nog komen). Daar was het commanden tenminste spannend en intressant, je kan je mannetjes healen, dikke defensive bouwen en je had zelf verschillende build orders en tackieken die ook echt werken als je een beetje goede spelers hebt.

Dat commanderen was tenminste leuk omdat je invloed had, de commander van bf2 heeft alleen een ondersteunde rol, uav is handig, spotten is handig, kratjes zijn handig maar allemaal niet noodzakelijk. Ook vraag ik me af hoeveel mensen daadwerkelijk de orders op volgen van de commander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Wat dus al eerder aangegeven werd. Je heb voordelen en nadelen, mensen willen niet luisteren je team verliest maar als command krijg je dikke punten dus dat compenseert weer, je mag niet mensen gewoon neerschieten of meedoen aan de strijd dus je moet eigenlijk op een uncap base ergens helemaal achteraan een beetje zitten commanden wat na een tijdje erg kan vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Wat ik meestal doe als commander is mijzelf verstoppen op een hoge locatie, waar ik overzicht heb op 1 of meerdere vlaggen. Als ik via de scan in de gaten heb dat een enemy in de buurt komt van een vlag dan is het een kwestie van een paar sniper shots en het gevaar is geweken.

Bij servers met 32 spelers of minder speel ik altijd in de achterhoede als sniper. Bij infantry servers speel in altijd in de midden of achterhoede als support of medic. Hierdoor blijf je tenminste een beetje bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74431

Sjah laatste keer dat ik BF2 speel dus.
Weeet niet wat ze allemaal aan het kutten zijn maar het speeld nie meer.
Als ik met mijn support gun wil shielten moet ik eers 30 minuuten nix doen ofzo.
80% van de tijd dat ik ermee schiet hapert ie konstant.
Sta ff een shaggie te draaien, ik zie een enemy ik right ra......ta....ta...r...r...ra.. DEAD
Ja ik dus...
Volgens mij heet dat ding machine gun omdat ie zoveel kogels shiet.
Nou niet dus. eerst 30 minuten stil staan nix doen dan schiet ie ofzo..
Weet het allemaal niet hoor maar die gasten bij EA verneuken alles wat ze in handen krijgen.
Als ik crouch en dan weer omhoog kom, of ren en dan stil sta ja.
Mare niet als ik al 5 min stil sta begin te knallen en dan 5 kogels per minuut shiet ofzo.
Heb er genoeg van, alles met EA logo gaat in de "trashcan" waar het thuis hoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
zoals met zoveel dingen... je moet er aan wennen. Je hebt nu gewoon een delay als je opstaat.. je kunt niet gelijk schieten. Af en toe frustrerend maar iedereen heeft het dus moet je leren er mee om te gaan. Er kunnen talrijke oorzaken zijn dat je spel hapert... heb je alles al onderzocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185070

Ik heb nu 2x achter elkaar gehad dat het spel zonder enige reden afsluit terwijl ik aan het gamen ben. Ik snap hier het nu niet van denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Anoniem: 185070 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 13:37:
Ik heb nu 2x achter elkaar gehad dat het spel zonder enige reden afsluit terwijl ik aan het gamen ben. Ik snap hier het nu niet van denk ik?
speel versie 1.12 . Woot minder bugs/exploits geen crashed geen calymore noob whores ect.
en 20 extra FPS 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

En c4 gooien :D

ik heb zelf 1.12 en 1.41 op m'n pc. Patch 1.12 is the best :9 Blackhawks ook nog sterk ed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Ik heb trouwens die usersettings.con aangepast waar Ace Lightning het eerder over had.

Wil je hievoor bedanken :)

Ik raak nu veel meer :P

Als ik lig en raak mensen op hun hoofd met een L96A1 gaan ze nu ook daadwerkelijk dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
met de L96 heb ik dat probleem niet zo...met de M95 is het pas uber scheefheid vanaf een verre afstand...
Ace gaan we nog een potje gamen straks? wat chopper ownage ofzo? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
R-O-Y schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:51:
En c4 gooien :D

ik heb zelf 1.12 en 1.41 op m'n pc. Patch 1.12 is the best :9 Blackhawks ook nog sterk ed :P
Wat is jou ingame nick als ik vragen mag? En die van je broertje? Eventueel xfire ofzo?

:)

[ Voor 3% gewijzigd door Equalized op 16-12-2006 17:26 ]

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Hey,

ik kwam dit tegen (via de BF newsletter e-mail):

http://preferences.fun.ea...eld.asp?sssdmh=dm24.99269

en heb mezelf dus geregistreerd, zijn er meerdere mensen die wel eens gratis de full version van BF2142 willen proberen?

grz,

Jorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Jorn1986 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:17:
Hey,

ik kwam dit tegen (via de BF newsletter e-mail):

http://preferences.fun.ea...eld.asp?sssdmh=dm24.99269

en heb mezelf dus geregistreerd, zijn er meerdere mensen die wel eens gratis de full version van BF2142 willen proberen?

grz,

Jorn
Ok, ehmm niks is gratis dat is 1.

Addertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Uhhmm ff vraagje.

Had net iets raars. Ik kwam de hele tijd verschillende spelers tegen vd tegenpartij die niet in de lijst met players stonden? Is dat een bekende bug :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

K heb soms wel eens dat ik helemaal geen spelers in de tegenpartij lijst zie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Help!!!! schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 20:36:
Uhhmm ff vraagje.

Had net iets raars. Ik kwam de hele tijd verschillende spelers tegen vd tegenpartij die niet in de lijst met players stonden? Is dat een bekende bug :?
Er is wel iets dat je spelers van het andere team niet onder tab ziet. Dan moet je waar normaal de scrollbalk zit (die zie je niet, moet je even gokken) en dan die naar beneden slepen. Dan zie je ze als het goed is wel.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sinds de nieuwe patch heb ik al een paar keer gehad dat ik eruit gegooid wordt op het moment van het laden van de nieuwe map met de mededeling (heb een paar duvels op O-) ) : U heeft geen geldige bf2 versie, mods worden niet getolereerd blablabla....

Ja meer kan ik er effe niet van maken :P

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
LosGieros schreef op zondag 17 december 2006 @ 00:20:
Sinds de nieuwe patch heb ik al een paar keer gehad dat ik eruit gegooid wordt op het moment van het laden van de nieuwe map met de mededeling (heb een paar duvels op O-) ) : U heeft geen geldige bf2 versie, mods worden niet getolereerd blablabla....

Ja meer kan ik er effe niet van maken :P
Dit heb ik regelmatig. Gekke is dat ik er de ene dag geen last van heb en de andere dag 3x eruit gegooid wordt met de melding dat ik geen originele BF2 content heb. Geen idee hoe dit komt of wat je er aan kunt doen... het gebeurt gewoon te random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Equalized schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 22:46:
[...]

Er is wel iets dat je spelers van het andere team niet onder tab ziet. Dan moet je waar normaal de scrollbalk zit (die zie je niet, moet je even gokken) en dan die naar beneden slepen. Dan zie je ze als het goed is wel.
Bij een 32spelers server zijn er toch geen schuifbalken (nodig?) :?

Maar ik ga trachten het in de gaten te houden....

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Help!!!! schreef op zondag 17 december 2006 @ 11:18:
[...]

Bij een 32spelers server zijn er toch geen schuifbalken (nodig?) :?

Maar ik ga trachten het in de gaten te houden....
Het is ook een bug. Dan heb je zogenaamd helemaal naar beneden gescrolld, terwijl dat niet zo is. Dan moet je die onzichtbare scrollbalk weer even terugschuiven, dan zie je het hele team weer.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Equalized schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 17:22:
[...]

Wat is jou ingame nick als ik vragen mag? En die van je broertje? Eventueel xfire ofzo?

:)
m'n nicks zijn er te veel. Ik speel elke keer op andere accounts :P Het meeste op MartinAir en de_vlieger. ALs je me toevoegt op xfire (martinair2) heb je de meeste kans om me te vinden ;) Die van m'n broertje is afly. :)

[ Voor 3% gewijzigd door R-O-Y op 17-12-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Tomino schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:52:
[...]

Ok, ehmm niks is gratis dat is 1.

Addertje?
addertje: via de mail ''spam'' krijgen van EA games over nieuwe games/updates/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Jorn1986 schreef op zondag 17 december 2006 @ 18:22:
[...]

addertje: via de mail ''spam'' krijgen van EA games over nieuwe games/updates/etc.
En hoelang mochten we 2142 spelen daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Voor de mensen die het interessant vinden: de Special Forces expansion is op dit moment 9.99 bij de Dynabyte. Met de klantenkaart gaat daar nog eens 20% vanaf. Ik heb hem vandaag maar eens even gehaald en moet zeggen dat ik Ghost Town een leuke map vind (enige tot nu toe gespeeld). Ik kreeg overigens direct een unlock beschikbaar na de installatie.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:01
Hetzelfde bij de Bart Smit en de Free Record Shop ;)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:18

Shabbaman

Got love?

Die 1.41 patch werkt gewoon niet bij mij. En precies wat ik zeg: er gebeurt gewoon niets, behalve wat hd-geratel. Ik zie dat de c-schijf volloopt, dus ik gok er op dat er een tempfile aangemaakt wordt op c:... Bij oudere patches kreeg ik tenminste nog een foutmelding. Mijn c-schijf is gewoon te klein, maar daar was wel een truukje voor (zo uit mijn hoofd, in de registry de standaardlocatie van program files veranderen van c: naar d:), maar vanaf 1.2 ofzo had EA door dat het handig is dat je als gebruiker een schijf zou mogen kiezen. Hebben ze voor het gemak de gebruikvriendelijkheid maar weer afgeschaft?

EDIT:

Ik heb de patch nu geinstalleerd met EA link, dat werkt prima. Ik had eerst de link van Morpheus gebruikt, maar dat werkte dus echt niet. Wel mijn hele c: vol.

[ Voor 12% gewijzigd door Shabbaman op 20-12-2006 20:20 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Bor de Wollef schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:25:
Voor de mensen die het interessant vinden: de Special Forces expansion is op dit moment 9.99 bij de Dynabyte. Met de klantenkaart gaat daar nog eens 20% vanaf. Ik heb hem vandaag maar eens even gehaald en moet zeggen dat ik Ghost Town een leuke map vind (enige tot nu toe gespeeld). Ik kreeg overigens direct een unlock beschikbaar na de installatie.
Waauw, toch beetje boos nu ik dit lees.

Nog niet zo heel lang geleden stond er nog voor 24 euro :O

Achja, niks meer aan te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Tomino schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:30:
[...]

Waauw, toch beetje boos nu ik dit lees.

Nog niet zo heel lang geleden stond er nog voor 24 euro :O

Achja, niks meer aan te doen!
Och het kan altijd erger :)
Ik heb destijds €52,- betaald voor BF2 vanilla en €30,- voor Special Forces.
Maja... als ik dat geld door mijn speel uren deel dan kom ik nog op ongeveer 8,5 cent per uur. Daar doe je weinig voor tegenwoordig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is het trouwens normaal dat je gelijk iets van 5 unlocks krijgt na het installeren van Special Forces? Ofwel, hangt er aan elke rank die je in BF-2 stijgt automatisch een unlock in BF-2 Vanilla EN SF (ofwel 2 unlocks per rank)?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post