Battlefield 2 Patch 1.41 - Discussietopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.914 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

evilpin0 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:35:
[...]

ik zelf was meestal de pilot, maar kan je wel verklappen dat je inderdaad vaak niet op de hitbox maar net iets erachter moet mikken. Alhoewel dat wel weer voor elke server verschillend is, i3d servers met 64 man waren ook niet helemaal joffel.

dit spel wordt al zolang gespeelt, raar dat nu ineens de discussie hierover los barst.
Maar dit is meer algemeen bekend bij hardcore gamers dan het normaal publiek.
maar er was vroeger nog geen filmpje en toevallig kwam ik er een tegen op BF2s.

Uit ervaring wist ik het maar nooit vastgelegd daar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Ik weet precies waar ik moet mikken. Ik denk dat iedereen dat wel weet. Het gaat erom dat het niet zou hoeven. Het spel klopt niet = een feit. Ik kan er prima mee spelen maar dat doet niks af aan dat feitje ;(

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:20

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Laat ook maar.

[ Voor 117% gewijzigd door GurbY{nl} op 07-12-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R-O-Y schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:23:
Ik weet precies waar ik moet mikken. Ik denk dat iedereen dat wel weet. Het gaat erom dat het niet zou hoeven. Het spel klopt niet = een feit. Ik kan er prima mee spelen maar dat doet niks af aan dat feitje ;(
Ja maar @Damorpheus vind het meer een flame naar BF trilogie toe.
Maar dit onderwerp is eigenlijk niet veel besproken ook al wisten messchien veel mensen dat er wat goed mis was met Hit correctie of Hitboxes.

Het heeft mijn een goeie maand gekost om te bedenken waarom ik geen vijanden raak die via de zijkant lopen/rennen, terwijl ik in het begin voor met de target mee leande.

Maar het geeft je gewoon een groot voordeel als je gewoon weet dat de hitboxes achter lopen.
Zo heb ik veel Death shots af kunnen leveren waar mensen probeerde achter pilaar of andere stukje rotsblok probeerde te komen en daar ook zaten met de animatie, maar 1x burst was nog genoeg om hem aftemaken terwijl je het popptjes niet ziet, vooral met rennen lopen de hit boxes achter.
Hendal. schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:17:
Damorpheus,

Mag je me toch eens vertellen waarom een skin op een bepaalde plaats is en de hitbox erachter, beide worden door de server aangegeven waar ze zijn.

Waarom is het dan blijkbaar onmogelijk om ze op dezelfde plaats te hebben :?
Om wat kracht achter deze vraag bij te zetten!

Als er een lagcorrectie in het spel zit @Damorpheus
waarom heb je situaties waar de speler die bijvoorbeeld al een achter een muurtje zit toch nog wordt dood geschoten door de hitboxes die achterlopen.

terwijl van het perspectief van de aanvaller de speler echt achter muurtjes is verdwenen
Uit dit verhaal bljkt toch dat e posities van allebij personen zijn door gegeven.

Want:

1. Persoon die wordt dood geschoten, denkt wtf hoe kan dat nou weer. Ik was achter een muurtje
2.De persoon die schiet ziet de persoon ook achter het muurtjes verdwijnen maar toch is het nog mogelijk om hem te raken.

Dan zijn de posities toch bekend bij de server als alle bij de personen precies op dat moment zagen wat er werkelijk was gebeurd, terwijl de hitboxes achterlopen, maar het was bekend bij de server en de clients.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Anoniem: 109640 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:12:
[...]

Ja maar dat verklaard niet dat mensen met een ping of 20 nog steeds een grote afwijking bij zit.
of moet je GSPtime of iets bij stellen.(is een setting hoeveel keer je de informatie stuurd per ms)
Waarschijnlijk is dat de fout, de instelling staat vastgesteld op een bepaalde default waarde (100ms) volgens deze post o.a.: http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?pid=913543#p913543

Als ze dat meer dynamisch zouden maken (bijv. afhankelijk van je ping en verbindingssnelheid in de laatste paar minuten), zou het een stuk realistischer zijn.
Serverload en/of gebruikte bandbreedte zal wel iets omhoog lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:12

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Op de man gespeelde flames svp buiten GoT om doen, staat zo kinderachtig een topic dat al viermaal op het randje van een slotje is gekomen, thanks :)
Anoniem: 109640 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:45:
[...]
Ja maar @Damorpheus vind het meer een flame naar BF trilogie toe.
Hey ho, enige dat ik flamerig vind is ongefundeerd zeuren over iets dat altijd al zo was en doen alsof je nadeel hierdoor hebt, of doen alsof je een pro bent die hierdoor zijn pro-gaming niet kan doen. Niet zozeer alleen op jou, meer de reacties hier in het algemeen.
Als er een lagcorrectie in het spel zit @Damorpheus
waarom heb je situaties waar de speler die bijvoorbeeld al een achter een muurtje zit toch nog wordt dood geschoten door de hitboxes die achterlopen.
Speler zat er nog niet achter toen je schoot? Impact van de tankkogel? Een animatie die afwijkt van de hitbox? Wie zal het zeggen? Dat laatste heb je btw altijd, zie bijvoorbeeld het rollen van spelers. Zelf zie je de rol ook niet.

Het zal ook best dat hitboxen niet 100% met de animatie op je scherm overeenkomen. Maar die hele heisa die er opeens over komt, 16 maanden nadat het spel uit is gekomen, kom op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:13

mvds

Totally awesome!

DaMorpheus schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:04:Het zal ook best dat hitboxen niet 100% met de animatie op je scherm overeenkomen. Maar die hele heisa die er opeens over komt, 16 maanden nadat het spel uit is gekomen, kom op :)
Nou ja, als het altijd goed gewerkt heeft en na 16 maanden ineens niet meer, dan vind ik het wel een goede reden om erover te klagen hoor :D Maar dit is geen klagen meer, dit is zeuren, en het heeft inmiddels al lang genoeg geduurd (hoeveel delen zijn er al door verknalt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-06 17:56

JimmyWoo

sambalbij?

Ben deze thread nu al een tijdje aant volgen, maar je blijft constant de vraag ontwijken damorph.
Je ziet duidelijk dat zowel op als voor het poppetje schieten geen effect heeft, achter wel.

Put it how you want to, maar dat klopt gewoon niet.
Ik snap dat je je hand in het vuur wil steken voor EA aangezien jullie een "official dealer" of iets dergelijks zijn. Maar op het hitbox punt zuigt het gewoon.

p.s. Geen flame naar jouw of EA, ik snap jouw punt qua verdedigen en EA komt zichzelf ooit nog wel eens tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JimmyWoo schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:30:
Ben deze thread nu al een tijdje aant volgen, maar je blijft constant de vraag ontwijken damorph.
Je ziet duidelijk dat zowel op als voor het poppetje schieten geen effect heeft, achter wel.

Put it how you want to, maar dat klopt gewoon niet.
Ik snap dat je je hand in het vuur wil steken voor EA aangezien jullie een "official dealer" of iets dergelijks zijn. Maar op het hitbox punt zuigt het gewoon.

p.s. Geen flame naar jouw of EA, ik snap jouw punt qua verdedigen en EA komt zichzelf ooit nog wel eens tegen.
Het is omdat ze geen concurrent hebben of anders hadden ze al vlink wat goeie fixes gedaan.
ik zou graag een andere game zoeken maar er is geen look a like game als BF2 op de markt

Pas over een goeie 6/8 maanden FFOW:http://www.frontlineswar.com/
makers van DC mod voor bf1942(KAOS)
trailer: http://video.google.nl/vi...905281497697&q=frontlines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

DaMorpheus schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:04:
Hey ho, enige dat ik flamerig vind is ongefundeerd zeuren over iets dat altijd al zo was en doen alsof je nadeel hierdoor hebt, of doen alsof je een pro bent die hierdoor zijn pro-gaming niet kan doen. Niet zozeer alleen op jou, meer de reacties hier in het algemeen.

Maar die hele heisa die er opeens over komt, 16 maanden nadat het spel uit is gekomen, kom op :)
Hallo hee...ik gok dat als je de eerste deeltjes van dit topic checked dat mensen t oa al hebben over nog neergeschoten worden als je al de hoek om bent. Daar erger ik me al aan sinds dag 1!!

Ongefundeerd flamen? Het was inderdaad altijd al zo dus ongefundeerd is het niet. Krijg jij betaald per post waar je EA/Dice de hemel in prijs of verdedigd? Of heb je zo'n enorm bord voor je kop? O-)
Ik bedoel het niet eens rot maar jij probeert alles recht te breien en goed te praten terwijl er wel degelijk van alles rammelt aan BF2. En dat ik het blijf spelen neemt daar ook niets van weg. Het is gewoon 16 maanden na de release nog steeds buggy...punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Klopt, vanaf deel één zijn er bepaalde personen structureel al aan het klagen en zestien maanden later is het nog steeds zo. Zijn we daar op GoT effe flink mee opgeschoten he :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:17
Willen de heren en dames deze discussie staken en wat aardiger doen tegen elkaar? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Dat voorbeel van dat je de hoek om bent en toch dood gaat is idd ook echt een minpunt aan het spel. Ik heb zovaak dat ik iemand nog neerknal terwijl hij eigenlijk al weg is. Dan krijg je zo'n reactie van "huh, wtf dude". Op beide schermen zie je dat het gewoon niet klopt. Maar dat is natuurlijk lag correctie. Je kan dus voortaan beter achteruit wegsneaken omdat je hitbox dan minder goed te raken is ofzo |:( wordt dat ook taktiek 8)7 Zou mooi worden als je alles op een andere manier moet gaan doen in dit spel.

[ Voor 8% gewijzigd door R-O-Y op 07-12-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
R-O-Y schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:50:
[...]
Maar volgens mij denkt iedereen hier dat ik fulltime glitcher/aimbotter/hacker ben ofzo :z Ik hecht er eigenlijk vrij weinig waarde aan omdat ik zelf wel weet hoe ik speel :? Dus heren, veel plezier nog met je thread, ik ben pleitosssssssssssss voorlopig.
Toch niet dus? Anyways.

Het gaat niet om ongefundeerde copy/paste flames, maar ik maak het gewoon elke dag mee. Dat is gewoon klote. Niet dat ik pro ben ofzo, maar ik verlies wel honderden heli vs. heli fights terwijl mijn tv-guided erdoorheen ging, en die van hun niet. Eerlijk? Denk het niet, ik denk dat het gewoon kut is.

Kijk, ik vind die dubbele reloads vervelend, maar ik kan er mee leven omdat ik dan zoiets denk van 'tsja, IRL zullen die dingen ook niet vlekkeloos werken, en die tv-guided is al zo sterk en stuurt al zo smooth, ik neem dit op de koop toe'.

Maar als ik, met al mijn skill en tv guided RAAK schiet voor het zicht, en toch wordt hij geregistreerd als MIS, dan ben ik wel pissed, want dat betekent dat ik niet optimaal kan presteren. Ik wil gewoon missen door mijn eigen stomiteiten/kippigheden, en niet doordat BF2 het niet 'aankan'.

Over dat infantry, ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zoveel last van hebt. Het verklaart wel de keren dat ik mensen killde en over teamspeak hoorde roepen 'Ik lag net achter dat muurtje!'. Ik hou alleen niet van mensen napraten, ik vind de infantry in BF2 prima geregeld. Heb wel soms dat ik iemand door zijn hoofd snipe, ik zie er gewoon stof vanaf komen, en toch is het geen kill. Maar tsja, ik kan er ook mee leven, zelfde verhaaltje als de reloadbug van je hellfire. In BF2 is snipen al zo makkelijk (geen ademhaling die je moet corrigeren etc.) dus dat ene schot op de zoveel neem ik voor lief.

Bij voertuigen is het wel echt om te huilen, ik durf niet meer op de tracks te schieten met een TOW/SRAW met de angst dat hij erdoor heen gaat, ik kan geen FAVjes meer van de voorkant uitschakelen met een AT rocket, dat hij erdoor heen gaat is eerder regel dan uitzondering.

En die tv-guideds hè. Het lijkt soms gewoon wel of het random is. Dat heb ik sowieso bij BF2, maar het lijkt wel randomized te zijn of mijn 'hitpercentage' van de tv-guided hoog of laag is. Soms gaan ze er achter elkaar doorheen. Echt bijna alles! Toen ben ik uit pure wanhoop een keer gedisconnect en weer gejoined. Weinig resultaat, enfin. Een andere keer schiet ik wel weer alles raak. Goede schoten zijn dan ook gewoon een kill, en brakke schoten zijn mis, jammer dan. Dat ligt tenminste aan jezelf dan.

Dat het zo 'random' is kan je misschien verklaren met die '56k theorie'. Dat als er iemand met een slechte verbinding in je server zit, of iemand met een (relatief) hoge ping, die zorgt dat die hitboxes ruk zijn? Ik heb er geen verstand van, ik doe maar een gok.

Ik baal er iig wel van dat dit gewoon niet gefixt wordt, maar die mening deel ik met meerdere dus dat zal ik niet herhalen, al is het alleen maar voor de sfeer in dit topic.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:26

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Het meest en eigenlijk enig vervelende is dat het zo random is! Als ik lekker een avondje Karkand inf only speel, bijvoorbeeld als support met de PKM (dus dan de hele avond, op elke server die ik join) raak ik op de ene server alles en op een volgende server geen drol. Ook kan het per kant verschillen, speel je MEC is het raak, volgend rondje als US gaat de helft mis....

Dit was er denk ik altijd al, maar ik heb het idee dat het sinds patch 1.40 gewoon verergerd is |:(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bvk schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:13:
Het meest en eigenlijk enig vervelende is dat het zo random is! Als ik lekker een avondje Karkand inf only speel, bijvoorbeeld als support met de PKM (dus dan de hele avond, op elke server die ik join) raak ik op de ene server alles en op een volgende server geen drol. Ook kan het per kant verschillen, speel je MEC is het raak, volgend rondje als US gaat de helft mis....

Dit was er denk ik altijd al, maar ik heb het idee dat het sinds patch 1.40 gewoon verergerd is |:(
er is niet veel veranderd.
Maar met patch 1.41 wat sommigen mensen al zeiden is dat de hitcorrectie erger is geworden.
Iedergeval paar keer mee gemaakt dat iemand vol pompen met lood met een support gun heel wat kogels ineens kan kosten.

@ Equelized.

het hele t.v guide systeem is niet echt foutloos geschreven. :z maar met een ding kan ik je helpen.

De boxen van de heli lopen wat achter dus niet op de neus richten maar meer op de rotor

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 07-12-2006 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:44
LOL dus als je een gunner hebt die bijna alles raakt is het dus eigenlijk een waardeloze gunner?

:)

....tenzij diegene natuurlijk al met bovenstaande rekening houdt.

[ Voor 25% gewijzigd door JohnnyV76 op 07-12-2006 21:26 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
JohnnyV76 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:25:
LOL dus als je een gunner hebt die bijna alles raakt is het dus eigenlijk een waardeloze gunner?

Hela hola, kindercola!
Eindelijk iemand die het ook inziet _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
JohnnyV76 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:25:

Dat is juist het probleem. Soms gun je echt supergoed, alleen mis je bijna alle shots omdat ze door de chopper heengaan. Dan kan je nog zoveel skill hebben, maar als ze er doorheen gaan heb je er weinig aan.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Werk je eigenlijk nog steeds bij I3D Damorpheus ?
De grootste gamehoster van de Benelux. Daar hebben ze aardig wat BF2 / 2142 servertjes staan dunkt me...........

Of is dat niet de reden dat je hier altijd maar EA/DICE's fuck ups aan het goedpraten bent.

Het ligt altijd aan anderen bij jou, of het is "copy/paste" of het is "ingebouwd met een doel" of "andere spellen krijgen ook veel kritiek" etc etc.

Maakt Copy/paste een bericht waar of niet waar :? Zijn zaken ingebouwd met een doel, waarover fors geklaagd wordt in tal van fora over de hele wereld, eigenlijk wel nuttig?

Komt een stuk als EA brand "tarnished" according to analyst uit de lucht vallen :?

Zou het toevallig zijn dat in alle BF series tot nu toe enorm gekloot is met de patches :?

Mensen die jou hier aanspreken op je posts zijn duw je gelijk in de flamehoek en maak je verantwoordelijk voor het (bijna) sluiten van het topic. Misschien ben jij het juist wel die het uitlokt door jouw manier van posten.

Ik vraag me werkelijk af wat jouw reden is al die flaws in deze serie goed te blijven praten.
Is het zakelijk belang ivm I3D, heb je een plaat voor je kop of wat is het :X .

De reden dat mensen het veel spelen is niet dat EA/DICE nou zo geweldig is maar dat het concept goed is. De afwerking is slecht en de liefhebbers voelen zich gewoon genaaid omdat EA alleen maar bezig is met boosterpakjes en andere onzin.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-02 13:24

Sap

There is not enough space so..

DaMorpheus schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:04:
[...]

Op de man gespeelde flames svp buiten GoT om doen, staat zo kinderachtig een topic dat al viermaal op het randje van een slotje is gekomen, thanks :)

[...]

[...]

Speler zat er nog niet achter toen je schoot? Impact van de tankkogel? Een animatie die afwijkt van de hitbox? Wie zal het zeggen? Dat laatste heb je btw altijd, zie bijvoorbeeld het rollen van spelers. Zelf zie je de rol ook niet.

Het zal ook best dat hitboxen niet 100% met de animatie op je scherm overeenkomen. Maar die hele heisa die er opeens over komt, 16 maanden nadat het spel uit is gekomen, kom op :)
Op de man gespeelde Flame, a.u.b. zeg dat was en is niet mijn intentie, maar lange tenen heb je duidelijk wel...... ;)

Het is niet dat de hele heisa nu pas uitkomt, de heisa is er de hele tijd al. Alleen hopen mensen dat het gefixed word in een van die vele patches.

Het hele idee van het spelletje en andere FPS'ers is het richten toch? Je wapen [crosshair] is HET focus punt van de game en dat hebben ze nou net verneukt. En niet alleen op GOT wordt er geklaagd natuurlijk.

MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hallo, zijn jullie blind ofzo? Gewoon lekker doorgaan zelfs na meedere waarschuwingen van mods... Kap nou eens effe met die discussie man! Jullie komen er toch niet uit...

Modjes, tijd voor wat officiele waarschuwingen denk ik, zo gaat er weer een topic naar de klote omdat sommige niet kunnen stoppen met hun wedstrijdje verpissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Kunnen de heren eens ophouden met een discussie op de persoon af spelen? Dat is de grootste drogreden die er is :)
Bedankt!
Sap schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:25:
[...]

Het hele idee van het spelletje en andere FPS'ers is het richten toch? Je wapen [crosshair] is HET focus punt van de game en dat hebben ze nou net verneukt. En niet alleen op GOT wordt er geklaagd natuurlijk.
Sap, als je wilde dat de crosshair altijd het doel was, moest je maar een game met laserwapens gaan spelen die in een rechte lijn schieten zonder afwijking, Quake 3 of Unreal Tournament of wat je wilt. Dit zijn echte wapens en elke aap snapt dat als men wat realisme inbouwt elk wapen een afwijking heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
obsidian schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:41:
Hallo, zijn jullie blind ofzo? Gewoon lekker doorgaan zelfs na meedere waarschuwingen van mods... Kap nou eens effe met die discussie man! Jullie komen er toch niet uit...

Modjes, tijd voor wat officiele waarschuwingen denk ik, zo gaat er weer een topic naar de klote omdat sommige niet kunnen stoppen met hun wedstrijdje verpissen.
Gewone discussies kunnen imho wel op de discussie forum? Het gaat er alleen om dat DaMorpheus nu een beetje het mikpunt is vanwege zijn gedraai, waarom weet ik niet. Het gaat er gewoon om dat die hitboxes van slechte kwaliteit zijn, dat je geweer niet precies is geloof ik nu wel, maar dat een raket door een voertuig gaat vind ik echt te gek voor woorden.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo

JimmyWoo

sambalbij?

Help!!!! schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 01:21:

Mensen die jou hier aanspreken op je posts zijn duw je gelijk in de flamehoek en maak je verantwoordelijk voor het (bijna) sluiten van het topic. Misschien ben jij het juist wel die het uitlokt door jouw manier van posten.
Hulde! eindelijk nog iemand die het ziet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
DaMorpheus schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:30:

[...]

Sap, als je wilde dat de crosshair altijd het doel was, moest je maar een game met laserwapens gaan spelen die in een rechte lijn schieten zonder afwijking, Quake 3 of Unreal Tournament of wat je wilt. Dit zijn echte wapens en elke aap snapt dat als men wat realisme inbouwt elk wapen een afwijking heeft.
Ah dus ea denkt dat de tv guided achter een voertuig hoort te ontploffen en niet afgaat als hij het doelwit vol raakt? :)

Je eerste shot moet gewoon accuraat zijn, dat de spam die daarna volgt mis gaat is een ander verhaal. Had gister ook nog een paar de situatie dat ik en mijn tegenstander beide op de grond lagen op ca 7 meter afstand en allebei vrolijk 2 a 3 seconden aant spammen waren, zijn hoofdje keurig in mijn vizier en gewoon doodleuk alles nog missen terwijl de afstand klein was en we ook nog allebei op de grond lagen. Achja ben het gewend in dit spel.

Zag onderlaast een filmpie gepost door ace waarin iemand een setting in zijn console verandere en ineens wel normaal kon raken met de tv guided, werkt dit ook echt? En werkt het ook met de gewone wapens?

[ Voor 9% gewijzigd door evilpin0 op 08-12-2006 10:48 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:18
evilpin0 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:45:
Zag onderlaast een filmpie gepost door ace waarin iemand een setting in zijn console verandere en ineens wel normaal kon raken met de tv guided, werkt dit ook echt? En werkt het ook met de gewone wapens?
zie post van gurby, probeer het eens zal ik zeggen >:)

http://www.battlefieldcom...php?p=2373718#post2373718

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Battlefield is lief O+

En nu kappen met zeuren en COH kopen!!! :+

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Equalized schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:42:
[...]

Gewone discussies kunnen imho wel op de discussie forum? Het gaat er alleen om dat DaMorpheus nu een beetje het mikpunt is vanwege zijn gedraai.
:?
En welk gedraai moet dat dan zijn? Mijn mening is al dit hele topic ongewijzigd.
Blijkbaar denkt men op GoT er anders over, een discussie winnen door op de man te spelen,, door mij gelijk te stellen aan EA, het bedrijf dat blijkbaar zo gehaat is hier op GoT, bravo mensen, zorg maar vooral dat het niet ontopic gaat d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Je ontwijkt elke vraag. Daar houden de mensen in dit topic blijkbaar ook niet van. Verder maakt mij dat weinig uit. Naar mijn mening wordt je betaald door EA om het spel op te hemelen? Het spel is niet 100% goed. Probeer het dan ook niet zo te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
R-O-Y schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:42:
Naar mijn mening wordt je betaald door EA om het spel op te hemelen? Het spel is niet 100% goed. Probeer het dan ook niet zo te maken.
Ach Roy, als je meteen weer zo begint, dan zet je jezelf toch voor gek? Omdat ik een andere mening heb dan jij word ik betaald door EA? *knip

Is het spel 100% goed? Nee. Zeg ik dat? Nee
Wat zeg ik wel: dat het spel hartstikke leuk is en prima te spelen en dat een zo'n filmpje totaal niet overeenkomt met de gameplay. Heb je echt last hiervan? De gemiddelde speler niet. Die speelt voor zijn plezier lekker een potje en knalt erop los. En zo'n sensatie filmpje genaamd "EA teh suxors" daar lach je dan om d:)b

[ Voor 1% gewijzigd door Crash op 11-12-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo

JimmyWoo

sambalbij?

Het is een leuk spel, en de gemiddelde speler zal er geen last van hebben inderdaad.
Het is alleen jammer dat EA de kritische klanten constant bagatelliseert. "aah, valt wel mee", "hardcore minority" etc etc.
Maar zoals ik al zei, en in het artikeltje stond dat gepost werd door help, AE komt zichzelf nog wel eens tegen als het zo door blijft gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
DaMorpheus schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:40:
[...]

:?
En welk gedraai moet dat dan zijn? Mijn mening is al dit hele topic ongewijzigd.
Blijkbaar denkt men op GoT er anders over, een discussie winnen door op de man te spelen,, door mij gelijk te stellen aan EA, het bedrijf dat blijkbaar zo gehaat is hier op GoT, bravo mensen, zorg maar vooral dat het niet ontopic gaat d:)b
Ik wil zeker niet op de man spelen. Ik zie alleen dat jij een stelling probeert te verdedigen. Mensen vallen deze stelling aan (note: de stelling, niet jou dus). Jij vat dit op als een flame en reageert verder niet op het argument van deze persoon. Niet iedereen klampt zich namelijk vast aan filmpjes op het net. Het is gewoon een feit dat die hitboxes van BF2 verrot zijn, een raket hoort niet door voertuigen heen te gaan. Blijkbaar hoort dit bij het spel.

Nogmaals, nofi, ik vind het ook een tof spel wat ik met veel plezier speel, alleen baal ik er zo van dat EA alle macht over dit concept hebt, ik wed dat iedere andere publisher er tien keer zoveel aandacht aan had besteed! Dit concept is die aandacht namelijk wel waard!

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Misschien zouden ze er meer moeite voor willen doen als het pay 2 play was. Nu werken ze liever aan de opvolger (= meer geld) dan aan het onderhoud van de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo

JimmyWoo

sambalbij?

obsidian schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:42:
Misschien zouden ze er meer moeite voor willen doen als het pay 2 play was. Nu werken ze liever aan de opvolger (= meer geld) dan aan het onderhoud van de oude.
Wilde toevallig net ongeveer het zelfde zeggen. BF is een van de weinige spellen waarvoor ik een kleine bijdrage zou willen betalen alá World of warcraft etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

ALs je het spel voor het eerst doet denk je dat je mis schiet omdat je nog noob bent. Als je wat langer speelt vallen je steeds meer fouten op. Toen ik begon kon ik echt niet zoveel raken. Laat staan dat je merkt dat een hitbox niet klopt :z Het is zelfs zo dat ik 1x per week op een random server zit waar je wel kan schieten maar dat er niks gebeurt. Je ammo gaat ook niet op. Dit kan ook best aan de server liggen, na een restart is het ook weg. Maar het is best kut als je in een team zit waar je als infantry niks kan. Voertuigen werken vaak wel. Onze eigen server (i3d ;) ) heeft daar ook wel eens last van. Erg irritant.

Verder zeg ik toch ook niet dat het spel niet leuk is? anders zou ik het niet zoveel spelen. Ik zeg wel dat er aardig wat fouten inzitten. Jij doet ze af als iets onbenulligs. Respecteer dan ook gewoon mijn mening dat je (ik) er wel last van heb. Met de tv guided, of met de shotgun. Schiet je iemand recht in z'n gezicht als je een hoekje omspringt. Doet het niks. Zo zijn er nog talloze situaties die niet kloppen. Spelen ermee lukt prima, het blijft alleen irritant en het had zeker beter geweest als dit goed werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Vreemde is dat toen ik het spel net had ik door mijn onkunde juist vaak raak schoot :D Nu schiet ik steeds vaker mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-02 13:24

Sap

There is not enough space so..

Kunnen de heren eens ophouden met een discussie op de persoon af spelen? Dat is de grootste drogreden die er is :)
Bedankt!

[...]

Juist het wapen heeft een afwijking EN de hitboxen zitten niet op de juiste plek,. Dat is iets anders dan een afwijking van een kogel door de zwaarte kracht of wind.
Buitendat heeft een shotgun van 1 meter afstand echt geen significante afwijking.....

MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

obsidian schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:58:
Vreemde is dat toen ik het spel net had ik door mijn onkunde juist vaak raak schoot :D Nu schiet ik steeds vaker mis :P
dat komt dus omdat de hitboxes verkeerd zitten :+ In bf2 schieten noobs alles kapot en jij mist alles :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
R-O-Y schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:13:
[...]

dat komt dus omdat de hitboxes verkeerd zitten :+ In bf2 schieten noobs alles kapot en jij mist alles :9
Beetje overdreven hoor.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-04 17:02

Hendal.

hunneuh huh un whoopass?? (:-(

Wat een prachtige opmerking maak je nu waarmee je ons punt duidelijk maakt,
Dit zijn echte wapens en elke aap snapt dat als men wat realisme inbouwt elk wapen een afwijking heeft
Het wapen heeft een afwijking, ik heb bij elk realisme dan ook nog nooit gezien dat een persoon een afwijking heeft dat als je achter hem schiet hij wel geraakt wordt ;) .

En dan nog waarom als het poppetje wel op een bepaalde plek te zien is moet de hitbox daar ook kunnen zijn zonder problemen. :)

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een andere leuke "feature" van BF2. Het aanmaken van squads kan geregeld niet. Dan kan het bijvoorbeeld wel aan de USA kant maar niet aan de MEC kant of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speed24 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:00:
[...]

Waarschijnlijk is dat de fout, de instelling staat vastgesteld op een bepaalde default waarde (100ms) volgens deze post o.a.: http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?pid=913543#p913543

Als ze dat meer dynamisch zouden maken (bijv. afhankelijk van je ping en verbindingssnelheid in de laatste paar minuten), zou het een stuk realistischer zijn.
Serverload en/of gebruikte bandbreedte zal wel iets omhoog lijkt me.
Ik heb vroeger wat met instellingen wat zitten klooien maar naar een verse reinstal ben ik het kwijt geraakt ;)

Zal straks wel me bevindingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het fix daadwerkelijk je Hitreg

Now verified: How to fix your hitreg!

The permanent way to do it:

1: Go to C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\mods\bf2\settings
2: Open usersettings.con in notepad
3: Change the value of the line "SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime" to X (read below)

The one-off way:

Open up the console ingame ( ` ) and enter the command. Remember to use the same capitals!! if it worked you will see a 1 under your line, if it didn't either a zero (check it again for minor mistakes, or make sure you haven't already set it to that value) or a whole bunch of crap meaning you completely f*cked up.

The interp command controls how often updates are sent to the server. The lower the value, the more often. This stresses the server, hence why it is set to 100 normally. Of course, it won't ruin it, but if 32 players set it to 10 it will cause problems.

The less players, the lower the value. 10 minimum.
Using this command is a trade-off: the lower, the more accurate, but the easier you are to hit.

I recommend between 30 to 60 on pubs. On >48 servers 60-100

DISCLAIMER: This is fully 'legal'. You will not get reset by BFROE, and if PunkBuster thinks that your value is too high/low it will say so in a friendly way a few times before kicking you off the server. So if it does, just restore it to a normal value.

enjoy watching people die when you shoot them big_smile

lees de thread maar is door op BF2s http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=47186&p=1
Het werkt echt mensen en vooral met de m16 tegen supports wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
hmm interesting...
ben benieuwd of dit werkt... wil eigenlijk eerst wat ervaringen afwachten voor ik het zelf zal doen.
Dusssss... iemand al getest en verschil gemerkt?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn waardes

Sorry voor geen edit. Maar ik wil even een hele duidelijk en simpelen post maken (admin)

Ik heb dus mijn waardes uit het bestand usersettings.con veranderd

Dit waren:

rem
rem Settingsfile automatically saved by bf2
rem
SettingsManager.boolSet GSClPunkBuster 1
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.030000
SettingsManager.boolSet GSExtrapolateFrame 0
SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 1200
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 40
SettingsManager.U32Set GSPerfLogAtPlayerCount 30
SettingsManager.stringSet GSPlayerName "-={DG} Black_lagon"
SettingsManager.boolSet GSShowNetGraph 0
SettingsManager.boolSet GSUseObjectCache 1

De default waardes waren

rem
rem
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.100000
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 100

Zorgt ervoor tussen de connectie bij jouw(client) en de server.
De standard waarde was 0.1 ook wel PING van 100

Deze waardes moet je aanpassen die in verhouding staan met mett je ping.
Heb je dust een ping van 15ms, wat ik dus veel had en dus eigenlijk grotere nadeel omdat ik toch maar pas om de 100ms een pakketjes stuurt naar de server.

(topic: http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?pid=913543#p913543 )

Lees de topic die gepost is in me vorige post (edit: http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=47186&p=1 ).

Deze setting laat jouw PC bereken over de hitboxes dus hoe lager hoe sneller(logische toch??)
deze setting moet je ooka afstellen op je gemiddeld ping. Kan de Hitboxes die achterlopen bij de animatie een stuk verbeteren

;) Veel geluk mensen, bij Ace heeft het geholpen ,alleen vervelende dat je server wisseld en dan toch even die file moet bijstellen die verhouding met je ping staan.

Daarom heb ik me waardes wat omhoog gekrit want pings van 10/15 krijg ik alleen bij NL servers

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 08-12-2006 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:30
Ik ga er niet aan kloten.

Ben tevreden zo.

If it aint broke, dont fix it!

maar toch bedankt voor je info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tomino schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:38:
Ik ga er niet aan kloten.

Ben tevreden zo.

If it aint broke, dont fix it!

maar toch bedankt voor je info!
Maar je kan het altijd proberen want maakt gewoon even een back-up van je settings en voila ;)
En eigenlijk is het kapot, of heb jij nog nooit een wolkjes gezien bij de vijand waar jij heb opgeschoten?

8)7 Geweldig die headshot vliegen de oren om je heen,
Net 40-10 en M16 problemen zijn echt een stuk minder want het voelde altijd wel een beetje aan of wat kogels in het niets verdween.

Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/3351/screen002qh5.th.jpg

{Have mercy, ohh pleasee)

Afbeeldingslocatie: http://img201.imageshack.us/img201/4766/screen000gr0.th.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 08-12-2006 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
heb net ook even de instellingen aangepast.

SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 30

Daarna een server gejoined waar ik ping 9/10 had. Toen ik de server in kwam raakte ik 3 man op rij met de RPK dus had iets van "wtf het werkt". daarna eigenlijk weet beetje het zelfde als altijd. Ene moment kill je 3 man met 1 clip en het andere raak je geen kloot. Had wel het gevoel alsof ik zelf makkelijker geraakt werd van enorm lange afstanden. Potje gespeeld en moet eerlijk zeggen dat ik geen verbetering voel. Ga nu nog eens klooien om de settings juist de andere kant op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:34:
heb net ook even de instellingen aangepast.

SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 30

Daarna een server gejoined waar ik ping 9/10 had. Toen ik de server in kwam raakte ik 3 man op rij met de RPK dus had iets van "wtf het werkt". daarna eigenlijk weet beetje het zelfde als altijd. Ene moment kill je 3 man met 1 clip en het andere raak je geen kloot. Had wel het gevoel alsof ik zelf makkelijker geraakt werd van enorm lange afstanden. Potje gespeeld en moet eerlijk zeggen dat ik geen verbetering voel. Ga nu nog eens klooien om de settings juist de andere kant op te zetten.
Ja maar de RPK wapen is niet echt een goed wapen om te testen omdat je nogal snel mensen neer sprayed, daarvoor denk ik dat je wat langer moet spelen dan 2 rondens.

Het beste is om even de normalen of unlocks te gebruiken en echt gecontroleerd schieten en gecontroleerd bekijken wat er met de kogels gebeuren(Hit registratie en de hitmodel)

Iedergeval de topics van BF2s heben veel posetieve ervaringen opgeleverd bij sommigen mensen die deze tweaks hebben door gevoerd.

Ook lijken de gevechten met support bij close range veel gelijker te zijn na deze aanpassingen!!

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 08-12-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Je hebt wel een consolecommand iets van netgraph oid die je ingame grafieken moet geven van de connectie. Heb al sinds 1.2 patch oid niet meer gespeelt dus zou het verder niet weten of dat nog mogelijk is en voorzover ik weet is er weinig tot geen info beschikbaar wat die grafiekjes allemaal precies betekenen maar met wat logica en veel vergelijkingen kun je vast wel conclusies trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:06:
Mijn waardes

Sorry voor geen edit. Maar ik wil even een hele duidelijk en simpelen post maken (admin)

Ik heb dus mijn waardes uit het bestand usersettings.con veranderd

Dit waren:

rem
rem

De default waardes waren

rem
rem
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.100000
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 100

Zorgt ervoor tussen de connectie bij jouw(client) en de server.
De standard waarde was 0.1 ook wel PING van 100

Deze waardes moet je aanpassen die in verhouding staan met mett je ping.
Heb je dust een ping van 15ms, wat ik dus veel had en dus eigenlijk grotere nadeel omdat ik toch maar pas om de 100ms een pakketjes stuurt naar de server.

(topic: http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?pid=913543#p913543 )

Lees de topic die gepost is in me vorige post (edit: http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=47186&p=1 ).

Deze setting laat jouw PC bereken over de hitboxes dus hoe lager hoe sneller(logische toch??)
deze setting moet je ooka afstellen op je gemiddeld ping. Kan de Hitboxes die achterlopen bij de animatie een stuk verbeteren

;) Veel geluk mensen, bij Ace heeft het geholpen ,alleen vervelende dat je server wisseld en dan toch even die file moet bijstellen die verhouding met je ping staan.

Daarom heb ik me waardes wat omhoog gekrit want pings van 10/15 krijg ik alleen bij NL servers
ik ga dit ook even proberen. Ik zit zelf in vrijwel elke server tussen de 8-15. (behalve sommige, gelijk 200+, ben ik gelijk weg :) )Ik stel m wel in op 12 en dan vind ik het best :9 Thanks voor de info in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:49:
Je hebt wel een consolecommand iets van netgraph oid die je ingame grafieken moet geven van de connectie. Heb al sinds 1.2 patch oid niet meer gespeelt dus zou het verder niet weten of dat nog mogelijk is en voorzover ik weet is er weinig tot geen info beschikbaar wat die grafiekjes allemaal precies betekenen maar met wat logica en veel vergelijkingen kun je vast wel conclusies trekken.
Dit kun je denk ik aanpassen in het zelfde bestandje. Er staat daar de volgende regel:

lijkt mij als je de 0 in 1 veranderd de net graph aangezet wordt maar inderdaad... wat kun je er mee?

Trouwens gister nog een (lang) potje geprobeerd met deze settings:
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.070000
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 70

maar wederom kan ik niet zeggen dat ik verschil merk in de hit registratie... het blijft er gewoon vrij random uitzien. Ene moment knal je 3 man af met 1 clip en het ander raak je niks terwijl iemand met z'n rug naar je toe wegrent en je zelf prone ligt te mikken....

Zal nog eens wat klooien met de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 09:09:
[...]

Dit kun je denk ik aanpassen in het zelfde bestandje. Er staat daar de volgende regel:

lijkt mij als je de 0 in 1 veranderd de net graph aangezet wordt maar inderdaad... wat kun je er mee?

Trouwens gister nog een (lang) potje geprobeerd met deze settings:
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.070000
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 70

maar wederom kan ik niet zeggen dat ik verschil merk in de hit registratie... het blijft er gewoon vrij random uitzien. Ene moment knal je 3 man af met 1 clip en het ander raak je niks terwijl iemand met z'n rug naar je toe wegrent en je zelf prone ligt te mikken....

Zal nog eens wat klooien met de instellingen
Maar speel jij gemmideld met een ping van 70?
Trouwens ik kan de verbetering goed volgen omdat ik voor de aanpassing soms meer dan 3 burst in een support moest knallen van 2 meter afstand. :z.

Het zou met 2x burst genoeg moet zijn maar dan moest ik een derde keer knallen en dat is zo vervelend, want efficient zijn is mijn ding... :>

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 09-12-2006 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
speel meestal met ping rond de 10 - 20 en heb net een paar rondjes met deze instellingen gespeeld:

SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.012000
SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 800
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 400

Leek in het begin echt beter te gaan maar na een paar rondes ben ik weer terug bij: "het maakt niks uit". Dus het wordt er niet beter en niet slechter op per andere setting, randomness is nog steeds een grote factor denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 09-12-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 11:31:
speel meestal met ping rond de 10 - 20 en heb net een paar rondjes met deze instellingen gespeeld:

SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.012000
SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 800
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 400

Leek in het begin echt beter te gaan maar na een paar rondes ben ik weer terug bij: "het maakt niks uit". Dus het wordt er niet beter en niet slechter op per andere setting, randomness is nog steeds een grote factor denk ik.
Je moet Extraplation Time niet veranderen!
ik had gelezen als sommigen dingen meer veranderd, omhoog of omlaag dan kan het aanvoelen of je op een server van 200ms zit ipv 10ms.

Hoe heb jij het getest veder want ik heb gewoon geprobeerde van de zijkant enemy's te raken en het heeft me wel wat opgeleverd.

Ook met sniper veel minder dust shots.
ik vind deze settings dus gewoon prima en daar laat ik het ook bij waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Jij wil het echt niet snappen he :? :X Laatste waarschuwing voor jou. Volgende keer heb je een weekje vakantie van GoT :{

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 11-12-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Laatst online: 15-01 14:18
Tegenwoordig speel ik op de RUS servers. Goede ping en altijd wel gebalanceerde teams. BD server zit vol met BD clanleden die geen leven hebben, maar dit zal wel algemeen bekend zijn.

Verder trouwens gister weer een goede armored fury server gevonden. Naam is iets van 'gotland', 50 spelers, en de server staat in zweden (ping iets van 70). Deze tweede booster pack blijft voor de afwisseling erg leuk om te spelen doordat de speelstijl een stuk anders is dan de originele bf2 mappen. Wat wel jammer is, is dat die server samen met 5 andere servers het totaal vormt van alle armored fury servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
OCTheEagle schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:07:
Tegenwoordig speel ik op de RUS servers. Goede ping en altijd wel gebalanceerde teams. BD server zit vol met BD clanleden die geen leven hebben, maar dit zal wel algemeen bekend zijn.

Verder trouwens gister weer een goede armored fury server gevonden. Naam is iets van 'gotland', 50 spelers, en de server staat in zweden (ping iets van 70). Deze tweede booster pack blijft voor de afwisseling erg leuk om te spelen doordat de speelstijl een stuk anders is dan de originele bf2 mappen. Wat wel jammer is, is dat die server samen met 5 andere servers het totaal vormt van alle armored fury servers.
BD had ik al eerder opgemerkt....is rapers paradijs...met veel n00bs
en die AF server ben ik gebanned ofzo :S en verder zijn er geen tot weinig fatsoenlijke AF servers helaas....
had laatst nog eens Operation Harvest en Midnight Sun gedaan....opzich best mooie mappen maar helaas t wordt bijna niet gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Zie modbreak bij Ace Lightning. Ditzelfde geldt in mindere mate voor jou. Dit soort replies horen _niet_ in dit topic thuis.

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 11-12-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
OCTheEagle schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:07:
BD server zit vol met BD clanleden die geen leven hebben, maar dit zal wel algemeen bekend zijn.
Maar bedoel je nou de i3d.bd-hq Brotherhood of Death (BD) server of Dutch Bastards (DB) server?
Verder trouwens gister weer een goede armored fury server gevonden. Naam is iets van 'gotland', 50 spelers, en de server staat in zweden (ping iets van 70)
Gotland....ben ik ook wel eens vaker op geweest. Dacht dat die members daar ook een GOT-tag voor hun naam hadden staan. Wel grappig, beginnen ze in die server gewoon Zweeds tegen mij te praten :+

Het is inderdaad jammer dat er weinig AF gespeeld wordt, vooral de map Operation Harvest is erg mooi gemaakt.

Als je eens wat andere mappen wilt spelen, moet je eens de Project Reality Mini Mod uitproberen. In het begin was het voor mij nog even wennen aan het niveau van realisme, maar naar een tijdje ben ik ook deze mod gaan waarderen. Bovendien leunt PRMM erg veel op teamplay.
@Ace: de teams hebben, onafhankelijk van de klasse, soortgelijke wapens (US = versies van de M16/M4 ;) , PLA = versies van de AK, UK = versies van de L85 en de MEC = G3)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indy91 schreef op zondag 10 december 2006 @ 09:14:

@Ace: de teams hebben, onafhankelijk van de klasse, soortgelijke wapens (US = versies van de M16/M4 ;) , PLA = versies van de AK, UK = versies van de L85)
Waar heb jij het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
@Ace: ik doel op het feit dat je graag met de M16 speelt. Als je in PRMM als US speelt, dan heeft iedereen uit je team een M16 als standaard wapen m.u.v. spec-ops want die heeft de M4.

[ Voor 13% gewijzigd door Indy91 op 10-12-2006 10:27 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 16:04
R-O-Y schreef op zondag 10 december 2006 @ 00:40:
[...]
Net als in SOF2, als je goed schoot hadden mensen daar respect voor. In bf2 ben je gelijk een hacker/cheater/whatever.
offtopic:
Ik ben juist gestopt met SoF2 omdat ik constant werd uitgemaakt voor wallhacker, omdat ik ze hoorde aankomen, dat werd niet gewaardeerd

Overigens is het ene kansloze discussie, sommige lui reageren gewoon normaal alszijnde: "Why don't you ******* die?" terwijl een ander zegt "AIMBOTTER!". Zoals R-O-Y al zegt, hoe wil je dit doen in een F35B of J10? Sommige mensen zijn gewoon écht goed, accept it! Al dat gezeur ;) BF2 is inderdaad niet nice gecode, maar dat wil niet per definitie zeggen dat iedereen cheat ... !

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Laatst online: 15-01 14:18
Hebben jullie er ook last van dat als je commander bent in een ronde, dat dan in de volgende ronde je FPS met 1/3e in elkaar zakt? Ff alt-tabben helpt, echter vraag ik mij af of meer mensen ook dit probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Nog geen last van gehad. Geen idee hoe dat ook kan :?

Ik heb nu trouwens 2 raptors in raid0 staan. Dat verifieen van de client data duurt nog maar een paar sec. Op m'n oude disk duurde dat 30 sec of wel langer. Dat kon ook aan een vervuilde windows liggen O-) Ik ben er iig blij mee. Ik heb nu vaak de jet van de tegenstander voordat ze geladen zijn :P Dat vind ik wel grappig. :) Ook bf2 opnieuwe geinstalleerd. Moet dus nog even die tweaks weer doen. Daarna kijken of je echt beter schiet.

[ Voor 3% gewijzigd door R-O-Y op 10-12-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R-O-Y schreef op zondag 10 december 2006 @ 00:40:
[...]

Met die server had ik ook al gezeik met admins. Ik had een jet en m''n broertje een heli. Aangezien er zulke noobs in zaten ownden we de toko. Konden ze niet zo goed hebben. Wordt je er gelijk afgeschopt. Ik kom daar voortaan ook niet meer. :)

Net als in SOF2, als je goed schoot hadden mensen daar respect voor. In bf2 ben je gelijk een hacker/cheater/whatever. Ik werd zelf pas beschuldigd voor aimbotten in een j10 :X Dat vindt ik toch wel echt kansloos :z Aimbotten in een jet. Hoe wil je dan je targets leaden :?
Ik had dit dus van de week op de AFS (Antwerp Fun Shooters ofzo) server. Ik zat in de F-18 word ik ineens gekick met de boodschap CHEATER. Ik schoot nota bene 6 raketten raak op de J-10 en de laatste was pas de kill. Waarschijnlijk vonden ze het gewoon niet leuk dat ik na 3 min al een aantal keer de heli met 2 AFS gasten had neergehaald en op 18-2 stond ofzo. Dus ik terug om te vragen waar ze dat cheaten op baseren. Dus ik weer verder spelen, dit keer in de F-15. Ik word continu achterna gezeten door de J-10 en op een gegeven moment komen we boven hun basis uit waar net een vliegtuig opstijgt...ik krijg een lock en neem het schot. Kick voor baserape. Ik weer terug. stap weer in de F-15 en crash m aan t einde van de baan omdat ik nog net ff snel iets wilde typen. Kick voor teamkill (want ik had iemand bij me in de F-15). Dan vraag ik je.... :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:18
Dit hoort _niet_ in dit topic thuis!

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 11-12-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115939

Hee Maxoss, weer bezig geweest in je jet zekers? ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Crash op 11-12-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldMen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-05 19:01
Neem aan dat je dutchbastards bedoelt www.dutchbastards.nl.tt .
Met www.dutchbasterds.nl kom ik bij een clan uit die niks met bf2 temaken heeft

[ Voor 49% gewijzigd door Crash op 11-12-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Anoniem: 102880 schreef op zondag 10 december 2006 @ 16:35:
[...]

Ik had dit dus van de week op de AFS (Antwerp Fun Shooters ofzo) server. Ik zat in de F-18 word ik ineens gekick met de boodschap CHEATER. Ik schoot nota bene 6 raketten raak op de J-10 en de laatste was pas de kill. Waarschijnlijk vonden ze het gewoon niet leuk dat ik na 3 min al een aantal keer de heli met 2 AFS gasten had neergehaald en op 18-2 stond ofzo. Dus ik terug om te vragen waar ze dat cheaten op baseren. Dus ik weer verder spelen, dit keer in de F-15. Ik word continu achterna gezeten door de J-10 en op een gegeven moment komen we boven hun basis uit waar net een vliegtuig opstijgt...ik krijg een lock en neem het schot. Kick voor baserape. Ik weer terug. stap weer in de F-15 en crash m aan t einde van de baan omdat ik nog net ff snel iets wilde typen. Kick voor teamkill (want ik had iemand bij me in de F-15). Dan vraag ik je.... :X :X
de klassieke voorbeelden die clanmembers niet kunnen hebben. Ik heb ook vaaqk dat ik met een jet een heli neerhaal met 2 clangasten erin. Kunnen ze niet hebben omdat ze willen scorewhoren. Dan maar een kick. Als m'n broertje een heli heeft dat tv-guide ie me gewoon :? ik snap echt nog niet hoe hij zo vaak raak kan schieten. Als het mij overkomt is een beetje jammer. Als het iemand anders overkomt is het erg leuk om naar te kijken :P Chopper vs jet is niet zo heel erg kansloos. Sommige mensen willen alleen geen moeite doen om van de jet weg te komen. Typen en crashen is idd kut. Ik heb daarom ook vaak 2 halve zinnen omdat ik ff moet bijsturen :9

Ik kan echt zo slecht tegen die noob admins die het niet kunnen hebben als je beter bent dan hun. Alleen maar omdat ze voor punten spelen. Ik werd pas ook uit een server gebanned voor baserapen. Ik was in kubra dam de mec jet aan het proberen te stelen 8)7 Volgens mij is dat nog altijd geen uncap. Hulde aan de admins die niet eens weten hoe een map eruit ziet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
OldMen schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:52:
[...]

Neem aan dat je dutchbastards bedoelt www.dutchbastards.nl.tt .
Met www.dutchbasterds.nl kom ik bij een clan uit die niks met bf2 temaken heeft
BH is Brotherhood of Death = oude IKS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op maandag 11 december 2006 @ 08:00:
[...]

BH is Brotherhood of Death = oude IKS
Nee Dutch basterds :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik zie hier mensen met een zeer lage ping, in de orde van 10 ms. Zelf zit ik eerder zo rond de 50-60 of hoger, en ik vraag me af hoe jullie zo'n lage ping kunnen krijgen. Ik zit bij KPN Direct ADSL en heb een draadloos netwerk met SpeedTouch 580 router. Wordt de ping verbeterd als ik een netwerkkabel zou gebruiken, en hoeveel kan dat schelen? Verder las ik dat je de ping zou kunnen verbeteren door de MTU-size in te stellen in de registry. Is dat waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
R-O-Y schreef op maandag 11 december 2006 @ 07:15:
[...]

de klassieke voorbeelden die clanmembers niet kunnen hebben. Ik heb ook vaaqk dat ik met een jet een heli neerhaal met 2 clangasten erin. Kunnen ze niet hebben omdat ze willen scorewhoren. Dan maar een kick. Als m'n broertje een heli heeft dat tv-guide ie me gewoon :? ik snap echt nog niet hoe hij zo vaak raak kan schieten. Als het mij overkomt is een beetje jammer. Als het iemand anders overkomt is het erg leuk om naar te kijken :P Chopper vs jet is niet zo heel erg kansloos. Sommige mensen willen alleen geen moeite doen om van de jet weg te komen. Typen en crashen is idd kut. Ik heb daarom ook vaak 2 halve zinnen omdat ik ff moet bijsturen :9
Ik heb al heel veel jets down zien gaan door een tv guided, de noobs die heel langzaam komen aanvliegen gaan altijd gegarandeert down. Ook altijd erg grappig om te zien dat als een goede pilot eenmaal een keer is gedownd door een tv guided die allemaal allemaal rare manuvres gaat uitvoeren, oa door vertical aan tevallen. Lach me altijd kapot als zon sjonnie piloot weer een halfe ronde al zijn energie steekt in het proberen neer te halen van je chopperass.

Moet echter eerst nog ff mijn voice met mijn gunner fixen, zonder een gunner die zegt van welke kant een jet komt aanvliegen ben je vaak kansloos. gelukkig kan maar ongeveer 1% van de pilots dodelijk mikken met de 30mm gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-06 23:28

hbsJR

All rounder

Battlefield 2 is hier razend populair. Na de verhuizing is er een centrale gameroom gekomen in dit huis en ik moet zeggen: iedereen wil battlefield 2 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Kunnen de tweaks die bekend zijn om het spel soepeler te laten lopen en om de filmpjes over te slaan enzo toegevoegd worden aan de TS? :P Ik zoek me elke keer een breuk na een herinstallatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-06 23:28

hbsJR

All rounder

obsidian schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:17:
Kunnen de tweaks die bekend zijn om het spel soepeler te laten lopen en om de filmpjes over te slaan enzo toegevoegd worden aan de TS? :P Ik zoek me elke keer een breuk na een herinstallatie :)
waarom begrijp ik niet.. je heb een site als:
http://www.tweakguides.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 21:29

JohnD

Bernd

obsidian schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:17:
ik delete gewoon de filmpjes... probleem opgelost :P

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Hier wil ik toch even op reageren. Gisteren een uurtje of twee lekker gespeeld, in het begin ging het echt te slecht en ik kon samen met mn squadmember niet echt m'n draai vinden in het potje. Tot ik op een gegeven moment op wake island bij beach in de bossen lag en iedereen met de DOA12 dood knalde en het potje met een gouden medaille eindigde.

Toen werden er dus wel 6 keer achter elkaar door mensen kickvotes tegen me gestart met de mededeling dat ik cheat :S

Zelfde server dus en dezelfde zielige mensen die zo toch wel een lekker potje knallen goed verzieken :X

[ Voor 21% gewijzigd door Crash op 11-12-2006 16:00 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Het is vaak als je 'goed' bent dat je wordt beschuldigd van cheaten, jammer.
Ik kreeg gister kick vote achter kick vote omdat ik elke keer dezelfde tegenstander doodde. Dat was puur geluk, toch weer die kick-vote (die gelukkig het niet haalde:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Nou ik ben tussen de middag ff naar huis geweest en heb e.e.a. getest. Ik stond standaard, en heb het volgende ervan gemaakt:

SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.030000 (meestal is mijn ping 15)
SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 400

De Extrapolation ga ik nog wat mee klooien aangezien het wel wat jerky was voor mijn gevoel; was wel een 64player server met >40 man erin maar MAN O MAN... IEDER schot was RAAK. Heb ff met de G36E (medic 2e unlock, of is dat de C?) geprobeert: MAX 2x burst (=6 schoten), vaak 1x burst (=3) voldoende. Op lange afstand, dichtbij: maakt geen zak uit. Alles raak. Ga vanavond aan de slag om uit te vinden of het een laggy server was of dat die extrapolation uit maakt, en zal de tv missile gaan testen.

Overigens valt me de laatste tijd wel op, dat mijn ping <20 is, en er toch regelmatig kleine hikjes optreden. Op veel servers. En ik hoor het uit meer hoeken.

Dan mijn config om het af te maken:
Intell 3.2
6600GT
2gb intern
alles op medium; 4xAA
1280x1024
Normale ping tussen de 15 (NL servers) en zeg 30-40 op andere servers (dat wil zeggen: als mijn vrouw niet, als ik NET een chopper met de TV uit de lucht wil knallen, >2gig aan foto's naar skoonmoeke wil versturen op de pc beneden... damn... dan krijg je me toch een dikke ping....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
@gyedema
zeer intressant, ben benieuwt wat er uit je onderzoek gaat komen :D

jammer dat de hut server altijd leeg is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

evilpin0 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:42:

jammer dat de hut server altijd leeg is :(
Ja dat vind ik ook, maar je kunt natuurlijk ook altijd (spammodus) op één van de twee GameVillage servers terecht... (/spammodus)

[ Voor 12% gewijzigd door GurbY{nl} op 11-12-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gyedema schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:08:
Nou ik ben tussen de middag ff naar huis geweest en heb e.e.a. getest. Ik stond standaard, en heb het volgende ervan gemaakt:

SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.030000 (meestal is mijn ping 15)
SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 400

De Extrapolation ga ik nog wat mee klooien aangezien het wel wat jerky was voor mijn gevoel; was wel een 64player server met >40 man erin maar MAN O MAN... IEDER schot was RAAK. Heb ff met de G36E (medic 2e unlock, of is dat de C?) geprobeert: MAX 2x burst (=6 schoten), vaak 1x burst (=3) voldoende. Op lange afstand, dichtbij: maakt geen zak uit. Alles raak. Ga vanavond aan de slag om uit te vinden of het een laggy server was of dat die extrapolation uit maakt, en zal de tv missile gaan testen.

Overigens valt me de laatste tijd wel op, dat mijn ping <20 is, en er toch regelmatig kleine hikjes optreden. Op veel servers. En ik hoor het uit meer hoeken.

Dan mijn config om het af te maken:
Intell 3.2
6600GT
2gb intern
alles op medium; 4xAA
1280x1024
Normale ping tussen de 15 (NL servers) en zeg 30-40 op andere servers (dat wil zeggen: als mijn vrouw niet, als ik NET een chopper met de TV uit de lucht wil knallen, >2gig aan foto's naar skoonmoeke wil versturen op de pc beneden... damn... dan krijg je me toch een dikke ping....)
Zoals gemeld.
het werkt echt.

maar GSExtrapolationTime heb ik op default waardes staan omdat ik niet weet wat het doet.
maar ik heb nu wel een betere hit registratie en het lijkt dat ik meer op de animatie moet schieten dan daar achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Ik ben vooral erg benieuwd naar AT rockets/TV-guideds in combinatie met het verhaal hierboven.

En dat de HuT server vaak leeg is is inderdaad erg jammer. We zijn nu zoveel mogelijk bezig te idlen op de server, in de hoop dat hij volstroomt. Het is vrij lastig om echt leuke potjes te spelen, want daarvoor moeten er echt >30 man opzitten imho, we draaien 64pl. maps. Het mondt vaak uit in supersaaie potjes met 6vs6 of 9vs9 ofzo.

Iemand nog tips om een server vol te laten lopen? Gamevillage zit bijvoorbeeld 24/7 bijna helemaal vol, of komt dit gewoon doordat deze 24/7 <insert map> draait, of al heel lang bestaat?

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:51:
[...]

Ik heb al heel veel jets down zien gaan door een tv guided, de noobs die heel langzaam komen aanvliegen gaan altijd gegarandeert down. Ook altijd erg grappig om te zien dat als een goede pilot eenmaal een keer is gedownd door een tv guided die allemaal allemaal rare manuvres gaat uitvoeren, oa door vertical aan te vallen. Lach me altijd kapot als zon sjonnie piloot weer een halfe ronde al zijn energie steekt in het proberen neer te halen van je chopperass.

Moet echter eerst nog ff mijn voice met mijn gunner fixen, zonder een gunner die zegt van welke kant een jet komt aanvliegen ben je vaak kansloos. gelukkig kan maar ongeveer 1% van de pilots dodelijk mikken met de 30mm gun
Dat is juist de ideale aanvals techniek. Je raakt een heli het beste als je recht of schuin van boven aanvalt. Ben ik wel trots dat ik bij die 1% hoor want het gros van mijn helikills zijn met de 30mm ;) Ik neem vaak niet eens meer de moeite om een heli met raketten aan te vallen omdat ze in 95% van de gevallen toch gewoon er langs gaan. De pest is alleen als je vol gas op zo'n heli afstormd je wel op tijd moet optrekken/duiken. En ik ga meestal voor de kill met als gevolg dat ik daar soms te laat mee ben of nog net het wrak door mn cockpit krijg. :(

Maar ik word echt niet goed van die kicks omdat meer tegenstand bied dan dat ze aankunnen. Van de week had ik er weer een die alleen maar liep te janken dat ik hun mig had gejat. En er werd helemaal niets mee gedaan. K was al 10x langs gekomen maar hij stond gewoon stil dus dan is hij van mij :P
En maar roepen "kick Phoenix" "ban Phoenix" omdat ik hem steeds neerhaalde. En de volgende ronde wisselde we van kant en toen kwam hij snel in mijn team ook al was het 7 tegen 2. En dan nog proberen me uit de lucht te knallen met de gun. :O
Uiteindelijk werd ik toch nog gekicked zonder reden. Gatver wat :r ik op dat soort admins. Iedereen die tegenstand kan bieden van je server af gooien. :X :X

Wat het opvalt aan die contweaks is dat de AT nu als een bezetene te besturen is...je kan er zowat 90 graden bochten mee maken. Eerst reageerde ze veel slomer. En mn heli is gevoeliger qua besturing met mn joystick en dat is ook d:)b *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 11-12-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:17
Modbreak:Laatste waarschuwing voor eenieder die het meent hier een server voor weet ik veel allemaal wel niet moet uitmaken. Geblaat over hoe slecht admins op bepaalde servers wel niet zijn hoort hier _niet_ thuis! :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Equalized schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:55:

Iemand nog tips om een server vol te laten lopen? Gamevillage zit bijvoorbeeld 24/7 bijna helemaal vol, of komt dit gewoon doordat deze 24/7 <insert map> draait, of al heel lang bestaat?
Daar ben ik uiteraard dag en nacht mee bezig geweest om dat te achterhalen. Feit is dat we na de overgang van de maproulatie (tot mijn grote spijt) en de servers hebben ingesteld op Karkand Inf Only en Wake Only, we non-stop bezoekers hebben en global en landelijk hoog in de rankings staan. Mijn conclusie is dus: die twee maps trekken de meeste bezoekers. En geloof me: ik heb alles geprobeerd, tot en met SF, EF en AF special avonden en zo.

Vervolgens gaan er een paar man van GV in de server zitten en dat trekt volk aan. Als ie leeg is, blijft ie langer leeg, maar als er zeg een man of 4, 5 in zitten, dan is ie binnen 10 minuten daarna helemaal vol.

Maar even voor jou: ik heb maar 3 servers in mijn favo's staan, hoor.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Crash schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:04:
[modbreak]Laatste waarschuwing voor eenieder die het meent hier een server voor weet ik veel allemaal wel niet moet uitmaken. Geblaat over hoe slecht admins op bepaalde servers wel niet zijn hoort hier _niet_ thuis! :{ [/]
Mocht dat over de GV servers zijn gegaan (vast wel) dan is iedereen die zich onjuist behandeld voelt welkom om mij daarover met onderbouwing te mailen op gerben@battlefieldcommunity.nl

@Equalized: we proberen die servers dan ook heel strak te adminnen door de regels gewoon heel strak toe te passen. Daarmee scheidt je toch wel het kaf van de kwaliteit en krijg je als resultaat dat je redelijk vaak fijne games met goeie teamplay krijgt. Wil wel eens verschillen van dag tot dag, maar door de serverrules goed te hanteren en klieren eruit te gooien komt die server bij meer man in de favo's.

Back on topic maar weer: patch 1.41
Wie merkt nu de laatste tijd ook meer hikjes, alsof er toch wat lag is, terwijl de ping prima is? Ik melde het al eerder, maar het gaat me steeds meer opvallen. Net alsof je met een nét iets te hoge config in een 64 player server binnenkomt: eerst hikjes en dan later weer ok. Was volgens mij vóór patch 1.41 veel minder het geval..?? En ik hoor het van meer spelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

gyedema schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:14:
[...]

Back on topic maar weer: patch 1.41
Wie merkt nu de laatste tijd ook meer hikjes, alsof er toch wat lag is, terwijl de ping prima is? Ik melde het al eerder, maar het gaat me steeds meer opvallen. Net alsof je met een nét iets te hoge config in een 64 player server binnenkomt: eerst hikjes en dan later weer ok. Was volgens mij vóór patch 1.41 veel minder het geval..?? En ik hoor het van meer spelers...
ja dat heb ik ook: als ik dan inzoom dan verspringt mijn kijkrichting 2 cm naast de vijand, of hij zoomed in /uit als ik dat niet wil. Mega irritant. Soms met lopen ook dan hikje 2 keer heen en weer op het moment dat ik wil knallen.

Zo'n kut patch, nog steeds de bekende fouten :(, ik snap echt niet dat ea het zo slecht doet hiermee, echt niet.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 102880 schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:03:
[...]

Dat is juist de ideale aanvals techniek. Je raakt een heli het beste als je recht of schuin van boven aanvalt. Ben ik wel trots dat ik bij die 1% hoor want het gros van mijn helikills zijn met de 30mm ;) Ik neem vaak niet eens meer de moeite om een heli met raketten aan te vallen omdat ze in 95% van de gevallen toch gewoon er langs gaan. De pest is alleen als je vol gas op zo'n heli afstormd je wel op tijd moet optrekken/duiken. En ik ga meestal voor de kill met als gevolg dat ik daar soms te laat mee ben of nog net het wrak door mn cockpit krijg. :(
:) Wzza loopt op dit moment ergens in de hei of in het bos en komt pas de 14de weer terug als ik goed heb, als die er is komen we je ff proberen te ownen, vindt het wel altijd lachen heli vs jet. Erg chill als chopper pilot je hoeft alleen een beetje op je map te kijken en in te schatten hoe hoog die vliegt, heel soms sloop ik ook nog wel eens jet met de standaard rakketjes, altijd weer leuk :)

Om voor jullie server meer mensen te trekken is eventueel gebranding wel een opties, neem nou de server van i3d - alleen lekkere mappen, tsja valt niet veel op aan te merken als ik een plekkie zie join ik snel want er draaien immers alleen lekkere mappen :)

ALs alle hut mensen in hetzelfde team willen gaat dat ook ten koste van de bezoekers, als iemand joined en geownt wordt door een hut overmacht is de kans die nog terug komt niet zo groot.
Eventueel 64man server op 32 mapsize draaien waardeer ik persoonlijk ook wel, altijd wel genoeg actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Als je die HUT server weer vol wilt hebben dan moet je dus een paar dingen doen:
Het allerbelangrijkste is dat mensen willen weten waar een server voor staat. Je gaat niet iets in je favo's zetten als je elke keer andere kwaliteit van spelers / admin / maps aantreft.
Tweede belangrijkste is dat de speelervaring voor IEDEREEN leuk is.

Verder
- de populaire maps draaien. Zorg iig dat deze minimaal aan het begin van de avond starten en doordraaien tot in de nacht. (evt. icm infantry only)
- eenvoudige regels (bij HUT is het veel te ingewikkeld, je moet eerst een hele waslijst doorlezen op jullie homepage en dan nog is het "lastig". Het moet in een paar woorden samen te vatten zijn.)
- goed adminnen (dus ook ff die regeltjes op je eigen members van toepassing laten zijn ;) :P )
- gedurende 1700 tot 0000 a0100 moeten er altijd 1 a 2 admins zijn die ook echt adminnen.
- Zorgen voor evenwichtige teams. Toen ik nog wel ns op HUT zat hadden jullie er een handje van om met zijn allen bij elkaar te gaan zitten en iedereen te ownen. Tja, leuk voor jullie maar voor de rest is daar dus geen hol aan. Op zo'n server kom je dus niet terug. Een volwassen clan zorgt er voor dat de speelervaring voor iedereen leuk is.
- Wat ook niet leuk is als bijv een clanner continue in de planes / chopper zit en de andere kant volledig wegblaast.

BTW baserape moet je niet in regels willen vastleggen dat wordt veel te lastig. Goed adminnen lost dat wel op.
Op WRC bijvoorbeeld gooien ze op karkand de server op pauze als het te erg wordt. "mec fall back or kick". Bijna iedereen houdt zich daaraan omdat nadat je ff 5 minuten de US geownd hebt het toch leuker is als het enigszins gelijk opgaat.

Succes! :)

[ Voor 12% gewijzigd door Help!!!! op 11-12-2006 16:41 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Anoniem: 109640 schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:36:
[...]

Zoals gemeld.
het werkt echt.

maar GSExtrapolationTime heb ik op default waardes staan omdat ik niet weet wat het doet.
maar ik heb nu wel een betere hit registratie en het lijkt dat ik meer op de animatie moet schieten dan daar achter :)
Wat ik gelezen heb over de extrapolationtime is dat hoe sneller je processor is hoe lager de waarde kan staan. Zie hier van het EA forum:

SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 100
This has something to do with the time it takes to process what is already on the screen. But remember in order to lower it you need a fast CPU and, I'll assume you will need a high end video card along with a low ping, fast ISP for optimum results. Extrapolation: the process of constructing new data points outside a discrete set of "known data points", not sure. This appears to be client side. But this could mean location of your shot when fired (for example).

Dus ik zou zeggen.... speel er ook maar es wat mee en let us know als je verschil merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Help!!!! schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:32:
- Zorgen voor evenwichtige teams. Toen ik nog wel ns op HUT zat hadden jullie er een handje van om met zijn allen bij elkaar te gaan zitten en iedereen te ownen. Tja, leuk voor jullie maar voor de rest is daar dus geen hol aan. Op zo'n server kom je dus niet terug. Een volwassen clan zorgt er voor dat de speelervaring voor iedereen leuk is.
Ja daar heb je wel een punt volgens mij. Als ik naar mezelf kijk, dan loop ik de serverlijst wel eens af om te kijken waar (in volgorde)
- een goeie ping is
- niet al te volle servers zitten, zeg met een man of 10
- de rondes nét zijn begonnen (servers waar lui op zitten met 149 punten join ik niet)
- er niet al te veel clantags bijzitten

En daar heb je em gelijk: nu kom ik erg graag op HuT vanwege de relaxte sfeer, de teamplay en het hoge niveau, maar als je als gast daar komt en je zit aan de andere kant van HuT, waar een aantal topaviators rondhangen, dan ben je de sjaak. Dus als ik zie dat US 13 man heeft, met half HuT, en MEC 11 man, met een allegaartje, dan join ik niet want dan kom je geheid aan de kant waar je net niet wilt zitten...
(einde bangerikmodus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0

- Wat ook niet leuk is als bijv een clanner continue in de planes / chopper zit en de andere kant volledig wegblaast.

ja hallo dat hoort erbij hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

evilpin0 schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:43:
[...]

ja hallo dat hoort erbij hoor :P
Haha ja heb wel op n server gezeten waar jij bezig was. Vond het niet heel erg lang leuk... :P

Maar de vraag was, hoe krijg en houdt je een server vol?
In een clan zit meestal wel iemand die 90% van de tijd vliegt, daar zeer goed in is en continue havoc zaait bij de tegenpartij.
Als die tegenpartij geen gelijkwaardige piloot heeft en dat gebeurt vaak/meestal dan heeft die Clanpiloot een veel te groot overwicht. Gevolg: speler associeert Clantag piloot met Clantag server en denkt: hier ben ik pleitte.

Dit kun je kinderachtig vinden maar mensen spelen een spel voor het plezier in hun vrije tijd en hebben dan dus geen zin om continue dood te zijn door een overpowerde clanpiloot met 65000 vlieguren. ;)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:40:
[...]

Wat ik gelezen heb over de extrapolationtime is dat hoe sneller je processor is hoe lager de waarde kan staan. Zie hier van het EA forum:

SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 100
This has something to do with the time it takes to process what is already on the screen. But remember in order to lower it you need a fast CPU and, I'll assume you will need a high end video card along with a low ping, fast ISP for optimum results. Extrapolation: the process of constructing new data points outside a discrete set of "known data points", not sure. This appears to be client side. But this could mean location of your shot when fired (for example).

Dus ik zou zeggen.... speel er ook maar es wat mee en let us know als je verschil merkt.
Waar heb jij dit gevonden en heb messchien ook een betere uitleg voor: SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Als je die HUT server weer vol wilt hebben dan moet je dus een paar dingen doen:
Het allerbelangrijkste is dat mensen willen weten waar een server voor staat. Je gaat niet iets in je favo's zetten als je elke keer andere kwaliteit van spelers / admin / maps aantreft.
Tweede belangrijkste is dat de speelervaring voor IEDEREEN leuk is.

Verder
- de populaire maps draaien. Zorg iig dat deze minimaal aan het begin van de avond starten en doordraaien tot in de nacht. (evt. icm infantry only)
Hier wordt tegenwoordig goed over nagedacht. Als 'startmap' een infantry map opzettne lijkt ons het beste. Vliegmaps zorgen toch vaak voor saaie potjes, vooral omdat de maps zo groot zijn.
- eenvoudige regels (bij HUT is het veel te ingewikkeld, je moet eerst een hele waslijst doorlezen op jullie homepage en dan nog is het "lastig". Het moet in een paar woorden samen te vatten zijn.)
Ik wist niet dat mensen de regels te moeilijk vonden. We proberen het zo duidelijk mogelijk te laten zijn. De belangrijkste is iig dat baserape verboden is, de rest spreekt inderdaad wel voor zich.
- goed adminnen (dus ook ff die regeltjes op je eigen members van toepassing laten zijn ;) :P )
We hebben hier zelfs een speciaal beleid voor, een select groepje die admins zijn. Sinds kort hebben we ook een tooltje waarbij members ingame kunnen warnen/kicken, wat werkt met percentages. Dus als je met 3 man hutters in de server zit, dat er dan minimaal 2 mensen het kickcommand moeten geven om het werkend te krijgen. Dit om adminmisbruik te voorkomen. We willen het adminnen/regels naleven namelijk zo secuur en goed mogelijk doen. Onrechtvaardig kicken is hier natuurlijk bij uit den boze. Geef het dus ook aan als er slecht geadminnend wordt, en leg het uit (liefst op ons forum). Dit helpt ons mee het adminbeleid zo goed mogelijk te houden.
- gedurende 1700 tot 0000 a0100 moeten er altijd 1 a 2 admins zijn die ook echt adminnen.
Als de server daadwerkelijk zo lang nog vol zit zijn er altijd nog wel admins online, gelukkig.
Hier zijn intern ook al meerdere topics over geweest, tegenwoordig wordt hier vrij streng op gelet, de teams worden nu eerlijk mogelijk verdeeld.
Tsja, hier is ook al een balletje over opgegooid intern. Nadeel is natuurlijk dat mensen verschillende speelstijlen heeft. Als iemand graag jet vliegt, en niks anders, is het een beetje lastig om diegene zijn vliegtuig te weigeren. Maar het is inderdaad iets om bij stil te staan.[/quote]
BTW baserape moet je niet in regels willen vastleggen dat wordt veel te lastig. Goed adminnen lost dat wel op.
Op WRC bijvoorbeeld gooien ze op karkand de server op pauze als het te erg wordt. "mec fall back or kick". Bijna iedereen houdt zich daaraan omdat nadat je ff 5 minuten de US geownd hebt het toch leuker is als het enigszins gelijk opgaat.
Dat baserape niet toegestaan willen we zo duidelijk mogelijk maken. Als het duidelijk in de regels staat is een instant kick imho op zijn plaats. Een kick is een goede warning en terugjoinen is altijd mogelijk. We hebben nogal slechte ervaringen over warnen tegen baserapen en niet meer weten of hij/zij al een warning gehad heeft etc. Pause is iets wat ikzelf liever zou vermijden. Jetvliegers stellen dit over het algemeen minder op prijs ;)
Thnx :)

sar·cas·me (het ~)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post