Battlefield 2 Patch 1.41 - Discussietopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.913 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:44
Mr. Detonator schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:27:
[...]
bf2 kan goed met een dualcore overweg, alleen gebruikt ie de tweede core niet
heh... da's best een grappige uitspraak. Ik zou zelf zeggen dat als BF2 de 2e core niet gebruikt hij ook niet zo goed met dualcore overweg kan toch?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:07
Crasht hij dan? Heb je op een dualcore nog meer bugs dan op singlecore? Kelderen je FPS?

Antwoord: Nee, het draait net zo goed (of slecht, net hoe je wilt) als op een singlecore -> BF2 kan overweg met dualcore. Dat je met ondersteunen gebruiken bedoeld, okee, maar met ermee overweg kunnen ook al?

Hoe noem je het dan als een programma niet overweg kan met dual core omdat het gewoon keihard crashed? Want nu gaan we snel door de beschikbare namen heen, als iedereen alles maar als "gebruiken" bedoelt.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Paul Nieuwkamp schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:27:
Crasht hij dan? Heb je op een dualcore nog meer bugs dan op singlecore? Kelderen je FPS?

Antwoord: Nee, het draait net zo goed (of slecht, net hoe je wilt) als op een singlecore -> BF2 kan overweg met dualcore. Dat je met ondersteunen gebruiken bedoeld, okee, maar met ermee overweg kunnen ook al?

Hoe noem je het dan als een programma niet overweg kan met dual core omdat het gewoon keihard crashed? Want nu gaan we snel door de beschikbare namen heen, als iedereen alles maar als "gebruiken" bedoelt.
eh lol.

Battlfield 2 ondersteund deulcore gewoon niet goed.
zoek maar op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
maar het lijkt me dat met 2 cores altijd beter is dan met 1...dan kan 1 core zich toch richten op alle windows programma's die draaien en de andere core op BF2....of zie ik het nou weer helemaal verkeerd? ik heb zelf nog 1 core, maar daar gaat binnekort verandering in komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrills33ka schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:46:
maar het lijkt me dat met 2 cores altijd beter is dan met 1...dan kan 1 core zich toch richten op alle windows programma's die draaien en de andere core op BF2....of zie ik het nou weer helemaal verkeerd? ik heb zelf nog 1 core, maar daar gaat binnekort verandering in komen...
ja maar het doet het gewoon niet goed.
en ook is de bf2 engine totaal niet duelcore geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mwa zullen we dan maar zeggen dat BF2 niet SMP Enabled is zoals de Quake 3/4 Engines ?? :)

Trouwens Ranked is gewoon een MMOFPS wat mij betreft alleen jammer dat EA het zo opblaast en je bij een bedrijfje als i3d.nl moet gaan bedelen om een servertje nadat je veel te veel geld overmaakt dat genoeg is om een server voor 3 maanden te co-locaten :+

Slightly een flame, maar zo denk ik over al die bedrijfjes die voor EA slaafje spelen.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:22

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Nero, ben je weer verwend aan 't doen? ;)
In Nederland heb je nog wel de laagste prijzen voor deze gameservers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Anoniem: 109640 schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:43:
[...]

eh lol.

Battlfield 2 ondersteund deulcore gewoon niet goed.
zoek maar op google.
Dan niet, dat was mijn punt ook niet, maar dat doet niets af aan de definitiestudie.

Dual core zou ik niet weten, maar dual processor (2x Xeon met ook nog HT enabled, dus 4 grafiekjes in Windows) werkt gewoon normaal.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Weet iemand waar de muscle car zich bevindt in Armored Fury? Voor zover ik weet, staat deze auto ergens bij de rechts-onder vlag in de map 'midnight sun', echter kan ik em daar niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

OCTheEagle schreef op zondag 03 december 2006 @ 19:16:
Weet iemand waar de muscle car zich bevindt in Armored Fury? Voor zover ik weet, staat deze auto ergens bij de rechts-onder vlag in de map 'midnight sun', echter kan ik em daar niet vinden.
Er is een tankstation bij de vlag: Construction Office (oid) daar staat de muscle car geparkeerd!
Het is ongeveer op het midden van de map, je kan op 32 size bij de meest linker US vlag het water over dmv mooie stalen brug, dan over de brug links af en voila, de muscle car!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-02 13:24

Sap

There is not enough space so..

R-O-Y schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:47:
[...]

dat is dus de grootse fout die je gemaakt hebt he :z Ik denk dat 50% het gebruikt voor de stats, de andere 50% gebruikt het af en toe voor de fun. Degene die ik ken met de hack maken zowat elke maand een nieuwe account aan met een grappige naam. Het interesseert ze geen drol. Het grappige is juist dat mensen gaan roepen "ik ga je reporten!!!!". Ze lachen je uit en nemen screens DAARVAN. Die bewaren ze en daar maken ze een onderschrift van voor op een forum ofzo, dus je kan beter niks zeggen of gewoon weggaan. Reporten is toch wel het allerzieligste wat je kan doen vind ik. Dan denk je dat andere mensen net zoveel om stats geven als jijzelf :X _O-
Diegene die JIJ kent? Jij kent mensen die met hacks spelen op het net? Ze verneuken het spel voor andere spelers en daar lachen ze om.....

Ik heb liever dat iemand veel om z'n stats geeft en ze eerlijk verdiend, dan dat iemand mijn speelplezier bederft doordat ze een hack gebruiken om andere mensen te irriteren.

En in je posts meen ik geen afkeer te lezen van dit soort hacks. D'r zijn geen ergere mensen op het net dan diegene die het spel plezier opzettelijk bederven, buitendat hebben dit soort mensen echt geen eergevoel. En reporten is echt niet het allerzieligste wat je kan doen.....maar dat weet jij ook wel :>

MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:26
@ Sap

Helemaal mee eens :)

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gisteren sinds lange tijd weer eens lekker ge heli whored met wzza, had een tijdje Armed Assault lopen spelen en had die helis redelijk onder de knie, met joystick wel te verstaan :)

Wat ging dat weer lekker zeg, die totaal onrealistische heli besturing blijft echt heerlijk, vergeleken met de besturing van aa waar je veel minder controle hebt. Meteen de eerste ronde na maanden niet gespeelt te hebben weer ff 95 kills en 3 deaths gescored op fuse pass met 64 man. Het duurde niet lang voordat de eerste cheat/lamer opmerking kwamen :) (en nee geen base rape! )

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Nice.

Speel ook meestal in een heli gewoon zonder joystick. Gaat me ook wel aardig af, alleen moet even oefenen op die TV-guided missiles.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
robvanderaart schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:34:
Nice.

Speel ook meestal in een heli gewoon zonder joystick. Gaat me ook wel aardig af, alleen moet even oefenen op die TV-guided missiles.
Idd, joystick is alleen leuk voor de vliegtuigen de bf2 helis zijn gewoon gemaakt voor de muis. Beter gezegt ik denk dat haast niemand echt goed ermee kan vliegen met een joystick, iigg niet zo als met ene muis. Maar daarintegen vliegen de helis in aa echt weer crap zonder joystick.

Mijn gunner is aardig getrained: http://www.bf2stats.nl/player/47487228/
Kill - deahth ratio van 10.54 na 38146 kills is ongevenaard in bf2 :)

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 04-12-2006 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
:$ :9~ O+ :9 :o :D d:)b

Achja mijn KD is nog niet je van het, omdat het me eerste account is, maarja probeer het te verbeteren. Ik speel meestal Strike at Karkand dus daarom heb je niet zoveel met Heli's te maken. Dus maar wat meer Wake Island 2007 spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 17:57

Belgar

Archmaster ranzige code..

Thrills33ka schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:46:
BF heeft timing problemen met sommige Dual's. Ik draai BF altijd single core, en dat is qua performance ook geen probleem. AMD heeft een redelijk goede pagina die uitlegt waarom dual core soms problemen kan geven. Bij mij uit zich dat door een korte stotter elke 30 seconden. Als ik BF specifiek op een enkele core draai loopt het allemaal perfect.

Ik snap ook niet goed waarom spellenmakers hier zelf nog weinig aan doen qua opties. Als ik het goed begrijp zijn het 2 bits in de header van een thread waarmee je de opties aan kunt zetten. Lijkt me nou niet echt een enorme overhead

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Wake Island is niet de beste map om te gaan chopper whoren...er is maar 1 chopper pad waar ze met z'n 5en altijd minstens staan te duwen om die chopper te krijgen.
heb je m eenmaal word je meestal eruit getkd of je krijgt artillery op je dak
beter kies je Daqing Oilfields of Dalian Plant daar heb je meer chopper pads en ook meer choppers...
het is wel zo dat je op Wake island makkelijker ownt als je eenmaal een chopper hebt, je hoeft maar 1 richting te controleren voor rondvliegend gevaarte en das wel een stuk makkelijker

[ Voor 21% gewijzigd door SuX DeLuXe op 04-12-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Thrills33ka schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:15:
Wake Island is niet de beste map om te gaan chopper whoren...er is maar 1 chopper pad waar ze met z'n 5en altijd minstens staan te duwen om die chopper te krijgen.
heb je m eenmaal word je meestal eruit getkd of je krijgt artillery op je dak
beter kies je Daqing Oilfields of Dalian Plant daar heb je meer chopper pads en ook meer choppers...
mwhja, in daqing heb je het probleem dat mensen vaak zich in aa in de bosjes laf gaan verstoppen en wordt je op ze tijd nog wel eens neergehaalt vooral in 64 man servers zit er net teveel aa in.

Dalian plant is een heerlijke en relaxte map om te chopper whoren, vooral het chopper vs chopper valt hier goed te oefenen.

En dan wake, hehe als je eenmaal in de heli zit als china kan het feest beginnen, fixed aa is te ontwijken door heel laag over de waterspiegel te vliegen, van het ship anderende vijanden worden vrijwel altijd gespot, erg grappig om mensen zoveel moeten te zijn doen door helemaal om te varen, om na 5 min varen alsnog opgeblazen te worden :) .
En dan de vlaggen :9~ gewoon gemaakt om te rappen, je kan er pefect om heen straffen en je hebt altijd dekking doordat je lager dan grond niveau kan vliegen. 100+ kills in wake waren ook meer routine dan uitzondering.

Ik weet offc dat het een beetje laf is, maar wat kan je die carrier altijd heerlijk rapen als je eenmaal door hebt hoe je eromheen moet vliegen. We rapte bijna altijd tot alle rakketen opwaren en daar waren we echt zeer zuinig mee of gekicked werden ! :) Die machine gun moest tijdens rapen door ook regelmatig gereload worden. Opzich wel leuk zoveel kills te halen maar wel weer lullig aan de andere kant want de tegenstander kan echt gewoon niks, hooguit een klein beetje schade doen met machine gun voordat je worden afgeschoten. geef toch wel goed gevoel though, ff aantal minuten carrier out of service leggen en dan na vele kills levend en wel even gaan rearmen.

edit:
Thrills33ka schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:15:
maar die K D ratio van die vriend van jou evilpin0 is haast niet normaal meer...10.0 kD....ik heb iets van 2.57 ofzo....maar dat komt omdat ik ook veel piloot ben en dan maak je minder kills
Die man ze aim is gewoon buiten gewoon goed, gecombineerd met goede en effectieve vliegtechnieken van mijn kant is die k/d rate haalbaar :) Zijn hier meerde mensen op got die dat kunnen bevestigen :P

[ Voor 11% gewijzigd door evilpin0 op 04-12-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
achja dat rapen van een carrier doe ik zelf ook waar het mogelijk is :+
moeten ze zichzelf maar verdedigen en hun planes gebruiken denk ik dan altijd...als je gewoon ongemerkt ernaartoe kunt vliegen waarom dan niet
maar die K D ratio van die vriend van jou evilpin0 is haast niet normaal meer...10.0 kD....ik heb iets van 2.57 ofzo....maar dat komt omdat ik ook veel piloot ben en dan maak je minder kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
evilpin0 schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:27:
mwhja, in daqing heb je het probleem dat mensen vaak zich in aa in de bosjes laf gaan verstoppen en wordt je op ze tijd nog wel eens neergehaalt
aldus meneer de carrier-rapert :+

In de bosjes verstoppen met AA is juist het slimste wat je kunt doen :) Zo'n AA heeft 0,01 aan armor, iedere AT of c4-dude die langskomt blaast je voertuig op, om nog maar niet te spreken van alle vliegtuigen en helicopters die je proberen zo snel mogelijk dood te krijgen.

Een AA heeft maar 2 doelen in het leven: vliegtuigen en helicopters afschieten en zelf overleven. Dat 2e omdat anders van dat eerste niets terrecht komt. Geen van beiden zijn dus gebaat bij het midden in het weiland / op een heuveltop gaan staan en knipperende neonbordjes "hier ben ik, schiet me maar af" op te hangen.

Dat zo'n chopperpiloot dat zwaar irritant vind is alleen maar meegenomen >:)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik ben zwaar tegen de manier waarop daboyz hun chopperuurtjes verkrijgen, teamkillen voor voertuigen is eerder uitzondering dan regel bij hen, erg jammer.

Voor de rest wel respect enzo voor de skills, jammer dat jullie zo'n slechte reputatie hebben (bij mij en mijn clanvriendjes iig, door al het tken)

En over het baserapen, vind het gewoon lame en veel te makkelijk. Geef die gasten eens een kans, het is al zo moeilijk om van de carrier af te komen. Daarbij komt dat er voor rapen met een helo erg weinig skill nodig is, dit is gewoon een beetje rondjes vliegen en blazen met die gun.

edit:

Die verstopte AA vereist inderdaad wat meer skill dan een carrier rapen. Op 64 man server is het wel een beetje extreem soms, een chopper is vrij snel neergehaald door een mobile AA, vooral als je hem niet kan locaten. Dan is het echt stressen soms, maar wel wreed als je zo'n hele server met zijn tweeën kan domineren. Jammer dat mijn vaste gunner geen BF2 meer speelt ;( .

[ Voor 24% gewijzigd door Equalized op 04-12-2006 12:48 ]

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Equalized schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:43:
vooral als je hem niet kan locaten.
Je commander / engineers schoppen :P Engineers om de satlink heel te houden / repairen en commander om te spotten :P Zo'n mobile AA moet toch wel 50% van de tijd te zien zijn op je kaart als je commander zijn best doet :)

Dat zo'n commander op publics gekickt wordt omdat de teamleden het niet weten te waarderen dat ze constant dat spotted aan moeten horen is dan weer jammer :P

Edit: Is er trouwens een manier om de kleur van de crosshair bij het tv-guiden aan te passen? Tegen de lucht valt het ding zeer lastig te zien, waardoor choppers/vliegtuigen tv-guiden wat alstig wordt :P

[ Voor 16% gewijzigd door Paul op 04-12-2006 12:55 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160435

Paul Nieuwkamp schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:41:
[...]
aldus meneer de carrier-rapert :+

In de bosjes verstoppen met AA is juist het slimste wat je kunt doen :) Zo'n AA heeft 0,01 aan armor, iedere AT of c4-dude die langskomt blaast je voertuig op, om nog maar niet te spreken van alle vliegtuigen en helicopters die je proberen zo snel mogelijk dood te krijgen.

Een AA heeft maar 2 doelen in het leven: vliegtuigen en helicopters afschieten en zelf overleven. Dat 2e omdat anders van dat eerste niets terrecht komt. Geen van beiden zijn dus gebaat bij het midden in het weiland / op een heuveltop gaan staan en knipperende neonbordjes "hier ben ik, schiet me maar af" op te hangen.

Dat zo'n chopperpiloot dat zwaar irritant vind is alleen maar meegenomen >:)
Helemaal mee eens. Trouwens, ik heb jullie (EvelPino en WzzA ook wel eens met de chopper achter een heuvel zien hangen en dan nog met de guided een tank, apc of AA zien raken die jullie tijdens het aanvliegen hadden gezien maar op het moment van afvuren van de guided niet konden zien. Petje af hoor maar ga dan niet zeuren als er een AA in de bosjes gaat staan, dat is alleen maar tactisch nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Sap schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:42:
[...]

Diegene die JIJ kent? Jij kent mensen die met hacks spelen op het net? Ze verneuken het spel voor andere spelers en daar lachen ze om.....

Ik heb liever dat iemand veel om z'n stats geeft en ze eerlijk verdiend, dan dat iemand mijn speelplezier bederft doordat ze een hack gebruiken om andere mensen te irriteren.

En in je posts meen ik geen afkeer te lezen van dit soort hacks. D'r zijn geen ergere mensen op het net dan diegene die het spel plezier opzettelijk bederven, buitendat hebben dit soort mensen echt geen eergevoel. En reporten is echt niet het allerzieligste wat je kan doen.....maar dat weet jij ook wel :>
Ik heb er ook geen afkeur voor omdat iedereen die ik ken de hack niet misbruikt :) af en toe een potje aimbotten is best grappig. Verder als je gewoon normaal aan het spelen bent en een admin kicked je voor niks, bvb omdat ie teveel om z'n puntjes geeft. Dan kan je dus ook de mooie lieve puntjes van hem weghalen door de server te crashen. Als ik namelijk een ding erger vind dan continue cheaten is het wel admin abuse. DAT vindt ik namelijk pas zielig. Iedereen die goed is wegschoppen zodat er alleen noobs overblijven. Dan heb je geen aimbot nodig :z Dat zie ik trouwens vooral op ned/bel servers :X Niet echt iets om trots op te zijn. ALs je met wat clanmembers met de jets bvb het andere team van een clan ownt wordt je er snel afgeschopt. Dus er zijn zat manieren om te lamen en veel mensen met admin powers misbruiken die ook |:(

Verder zijn er mensen die uren besteden aan reporten. Ze gaan filmpjes maken met fraps, screenshots proberen te maken. Dan nog op de EA site de report zelf invullen. Echt kansloos als je het mij vraagt want ze doen er niks mee. Dit weet ik doordat ik + wat anderen een keer een glitch filmpje gemaakt hebben. Dit hebben we naar EA gestuurd, naar dat report gebeuren, en ze doen er niks mee. KLASSE!!

[ Voor 7% gewijzigd door R-O-Y op 04-12-2006 13:24 ]

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik ben zwaar tegen de manier waarop daboyz hun chopperuurtjes verkrijgen, teamkillen voor voertuigen is eerder uitzondering dan regel bij hen, erg jammer.

Voor de rest wel respect enzo voor de skills, jammer dat jullie zo'n slechte reputatie hebben (bij mij en mijn clanvriendjes iig, door al het tken)

En over het baserapen, vind het gewoon lame en veel te makkelijk. Geef die gasten eens een kans, het is al zo moeilijk om van de carrier af te komen. Daarbij komt dat er voor rapen met een helo erg weinig skill nodig is, dit is gewoon een beetje rondjes vliegen en blazen met die gun.

edit:

Die verstopte AA vereist inderdaad wat meer skill dan een carrier rapen. Op 64 man server is het wel een beetje extreem soms, een chopper is vrij snel neergehaald door een mobile AA, vooral als je hem niet kan locaten. Dan is het echt stressen soms, maar wel wreed als je zo'n hele server met zijn tweeën kan domineren. Jammer dat mijn vaste gunner geen BF2 meer speelt ;( .
Over tk is al gesproken en deze discussie weer boven halen heb ik niet zon zin in, feit is wel dat je gelijk hebt, ik voel me ook lame als ik een respectvolle speler eruit moet snipen (serieus) :)

Overbase rapen het zelfde eigenlijk, het is lame maarja om nou rondjes om je eigen flag te gaan vliegen totdat de vijand weer eens opduikt is niet onze style.

Die verstope aa haalt ons ook meestal maar 1x neer, daarna is die prime target :) Maar het kan idd soms wel wat "stress" opleveren als je gewoon echt in het duister tast waar die zit, gelukkig heeft wzza ze controls goed ingesteld en kijkt hij in zon situatie in third person achter ons om hem alsnog te kunnen spotten.

@heinrich
Leuk dat die wat daboyz acties in je geheugen gebrandt zijn :) Als ik aan jouw denk, denk ik meteen aan een kansloze acp's, volgens mij ben jij nog steeds de nummer 1 target van ons . Dat je altijd nog in je apc durfde te stappen heb ik zeker respect voor :)

@ R-O-Y
Wat probeer je nou aan te tonen? Cheaters zijn zielige mensen dat jij dat zo probeert goed te maken duidt erop dat je zelf ook een laffe cheater bent, ga lekker cheaten en post je ervaring op shitlovers.com

Ik las zelf dat er in middels een nieuw teamnl bf2 is! Zie dat maxoss van hier ebrij zit :) Nog wat gewonnen? De laaste keer dat wij bij team nl een stage probeerde te regelen werden we voor n00bs uitgemaakt, tsja respect moet wel van beide kanten komen O-)

@maxoss
In de heli neem ik aan? Mocht je nog behoefte hebben het eens tegen daboyz op te nemen (of observeren) hoor ik dat graag :) Lang geleden dat we heli vs heli gedaan hebben. Jet tegen heli was ook altijd leuk, geloof het of niet maar wij kwamen meestal als winnaar uit het gevecht, je lacht je kapot als je een jet geraakt ziet worden door een tv :)

[ Voor 16% gewijzigd door evilpin0 op 04-12-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:45
evilpin0 schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:41:
[...]
Ik las zelf dat er in middels een nieuw teamnl bf2 is! Zie dat maxoss van hier ebrij zit :) Nog wat gewonnen? De laaste keer dat wij bij team nl een stage probeerde te regelen werden we voor n00bs uitgemaakt, tsja respect moet wel van beide kanten komen O-)
:) 10 dec gaat de cup van start tegen hongarije. Verder pas 1 match tegen een poolse clan gespeeld en gewonnen (nummer 6 van conquest clanbase 12v12)

ik mag samen met oemfie de lucht roeleren :z
In de heli neem ik aan? Mocht je nog behoefte hebben het eens tegen daboyz op te nemen (of observeren) hoor ik dat graag :) Lang geleden dat we heli vs heli gedaan hebben. Jet tegen heli was ook altijd leuk, geloof het of niet maar wij kwamen meestal als winnaar uit het gevecht, je lacht je kapot als je een jet geraakt ziet worden door een tv :)
als je mijn stats hebt bekeken zie je dat ik niet vaak in een heli zit. Ondanks dat ik niet veel tegen jullie heb gespeeld, wil ik best een keer een practice (jet vs heli) doen tegen jullie (misschien samen met oemf?) >:)

[ Voor 37% gewijzigd door maxoss op 04-12-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

@evilpin0

Had je maatje wzza zijn BF2 + account nou niet een tijjd geleden op Marktplaats staan?

Het is iig leuk voor jou dat je nog steeds met je vaste maatje gameservers kan ownen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Oemfoefoe schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:59:
@evilpin0

Had je maatje wzza zijn BF2 + account nou niet een tijjd geleden op Marktplaats staan?

Het is iig leuk voor jou dat je nog steeds met je vaste maatje gameservers kan ownen. ;)
Ja die knuppel dacht echt ff dat die binnen was :) Die dacht dat ze accountje goud waard was :P
Achja hij is maar een arm studentje die altijd over al winst uit probeetr te halen.

Na zon lange tijd gespeelt te hebben was het idd weer erg leuk, hij had eigenlijk ze pc verkocht maar het begon toch weer te kriebelen, nu die een nieuwe pc heeft kan die iig niet meer zeuren over fps drops :)

Spelen eigenlijk voornamelijk coop Armed Assault en als je dan na een lange tijd gespeelt te hebben gevloert wordt door een verdwaalde kogel begint het altijd te kriebelen naar de arcade gameplay van bf2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Laatst online: 07-06 18:19

Younes

Wie, Wat, Waar?

Dutch_Razor schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 23:16:
[...]

En wanneer is de laatste keer dat dat ook werkte?

In mijn 200 uur BF2 nog nooit ook maar 1 succesvolle gezien zonder dat de player zelf t spel verlaatte.
Ik heb bijna 60 uur gespeeld nu en ik heb dat toevallig gisteren voor het eerst meegemaakt... :)

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edit:

hmm geef die gasten is een kans.

Wat dacht van ga samenwerken of laat ons jouw rapen omdat je niet samenwerkt.
de rape situatie komen meestal voor omdat de mensen niet samen werken en dat hun stats achter uit gaan.

zelf is beneden deks een prima oplossing en vooral met een bootje snel uitvaren en de heli uitlokken van zijn strafe circkel of death(boven deks)

Dat doe ik meestal om te zorgen dat me team genoten de kans hebben om normaal te spawnen maar de meeste mensen hebben de intellegentie niet om dit idee op te voeren en gaan daar ipv whinen.

:O Het wordt echt afentoe zo makkelijk gemaakt met als die niet baserape regels.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 04-12-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
[...]

Over tk is al gesproken en deze discussie weer boven halen heb ik niet zon zin in, feit is wel dat je gelijk hebt, ik voel me ook lame als ik een respectvolle speler eruit moet snipen (serieus) :)

Overbase rapen het zelfde eigenlijk, het is lame maarja om nou rondjes om je eigen flag te gaan vliegen totdat de vijand weer eens opduikt is niet onze style.

Die verstope aa haalt ons ook meestal maar 1x neer, daarna is die prime target :) Maar het kan idd soms wel wat "stress" opleveren als je gewoon echt in het duister tast waar die zit, gelukkig heeft wzza ze controls goed ingesteld en kijkt hij in zon situatie in third person achter ons om hem alsnog te kunnen spotten.
Mja, ik wilde er eigenlijk ook al niet over beginnen. Ik ben soms ook zó gefrustreerd als ik zie dat een map volledig gedomineerd wordt door een goed chopperduo, en nog stappen die private's van mijn team elke keer weer in, terwijl ze al 20x geownd zijn. Laat het dan iemand anders proberen. Slechte gunners idem dito, als je met je frontgun op een tank begint te ratelen stap dan niet in als gunner. Gelukkig kan ik me meestal inhouden.

Heb je trouwens een ingame nick/xfire voor mij? Misschien kan ik nog wat van jullie leren ;)
Anoniem: 109640 schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:43:
[...]

hmm geef die gasten is een kans.

Wat dacht van ga samenwerken of laat ons jouw rapen omdat je niet samenwerkt.
de rape situatie komen meestal voor omdat de mensen niet samen werken en dat hun stats achter uit gaan.

zelf is beneden deks een prima oplossing en vooral met een bootje snel uitvare en de heli uitlokken van zijn strafe circkel of death(boven deks)
Ik heb het sowieso altijd over public servers, geen commentaar nodig denk ik. Iedereen stapt in die F35 om J10s te gaan neerhalen (laat me niet lachen) ipv ergens bailen wat goed is voor het team. Zelfde geld dus voor geraped worden. In public is het gewoon lame, omdat de teamplay zodanig kut is dat je vaak niet van die carrier afkomt. Hoe goed mensen individueel ook zijn, van samenwerking komt het nooit. In clanwars is dit een heel ander verhaal, als je eenmaal pinned-down bent op de carrier heb je er altijd tactieken voor, of plan A/B/C you name it. Dit is ook de reden dat ik steeds minder public speel.

[ Voor 29% gewijzigd door Equalized op 04-12-2006 15:50 ]

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:14
Hebben jullie er de laatste tijd ook last van dat je ping van 10 naar 200 kan springen? Nu al 2 dagen dat er een enorme lag is. Heel kort sprint hij dan omhoog en dan weer normaal, je beeld gaat er van stotteren.

En vandaag uiteraard weer 3 Crashes to desktop :(

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
LED-Maniak schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:58:
Hebben jullie er de laatste tijd ook last van dat je ping van 10 naar 200 kan springen? Nu al 2 dagen dat er een enorme lag is. Heel kort sprint hij dan omhoog en dan weer normaal, je beeld gaat er van stotteren.

En vandaag uiteraard weer 3 Crashes to desktop :(
Ik heb het wel (zelden hoor), dat ik opeens begin te stotteren, dan kijk ik naar mijn ping, hij piekt naar 200/300 en zakt dan weer met stapjes van 50 terug naar normaal (10/20). Heb er verder niet zoveel last van, gebeurd niet zovaak. CTD heb ik amper last meer van, hoogstenst af en toe tijdens het spelen opeens, maar dit is echt verwaarloosbaar weinig.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Equalized schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:46:
[...]

Mja, ik wilde er eigenlijk ook al niet over beginnen. Ik ben soms ook zó gefrustreerd als ik zie dat een map volledig gedomineerd wordt door een goed chopperduo, en nog stappen die private's van mijn team elke keer weer in, terwijl ze al 20x geownd zijn. Laat het dan iemand anders proberen. Slechte gunners idem dito, als je met je frontgun op een tank begint te ratelen stap dan niet in als gunner. Gelukkig kan ik me meestal inhouden.

Heb je trouwens een ingame nick/xfire voor mij? Misschien kan ik nog wat van jullie leren ;)

[...]
Ik ken het de frustatie van n00b gunners :) Zonder wzza speel ik altijd op de grond want in random gunners heb ik echt geen zin, je bent gewoon blij als ze een tank raken.

mijn ingame nick is 404s, geen xfire, maar als je in de avond rond 6/8 uur of na tienen het even intoets in een stats site zie je prolly wel waar we spelen.

@ace
Die machine gun van de kleine bootjes doen geen of haast geen dmg op een heli, bovendien is het altijd wel al meteen duidelijk als weer iemand zo slim probeert te zijn en als je na 2 seconden schieten de aandacht van de heli hebt kan je beter snel suicide doen :)

samenwerken tegen heli = strategishe in jeepjes campen :)
eneh, leaven als je op wake only speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:04:
[...]

Ik ken het de frustatie van n00b gunners :) Zonder wzza speel ik altijd op de grond want in random gunners heb ik echt geen zin, je bent gewoon blij als ze een tank raken.

mijn ingame nick is 404s, geen xfire, maar als je in de avond rond 6/8 uur of na tienen het even intoets in een stats site zie je prolly wel waar we spelen.

@ace
Die machine gun van de kleine bootjes doen geen of haast geen dmg op een heli, bovendien is het altijd wel al meteen duidelijk als weer iemand zo slim probeert te zijn en als je na 2 seconden schieten de aandacht van de heli hebt kan je beter snel suicide doen :)

samenwerken tegen heli = strategishe in jeepjes campen :)
eneh, leaven als je op wake only speelt :P
het is maar om even aandacht van de carrier te halen. ;)
3 seconden is beter dan niks.

ik heb veel ervaring met rapers bij de carrier, en dat hun doodleuk boven deks goed bezig zijn. Kan ik met me boot in een goed schiet positie zetten, en ik kan wat lekker streepjes afhalen van de heli,
omdat ze toch nooit beneden rapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap

Sap

R-O-Y schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:22:
[...]

Ik heb er ook geen afkeur voor omdat iedereen die ik ken de hack niet misbruikt :) af en toe een potje aimbotten is best grappig. Verder als je gewoon normaal aan het spelen bent en een admin kicked je voor niks, bvb omdat ie teveel om z'n puntjes geeft. Dan kan je dus ook de mooie lieve puntjes van hem weghalen door de server te crashen. Als ik namelijk een ding erger vind dan continue cheaten is het wel admin abuse. DAT vindt ik namelijk pas zielig. Iedereen die goed is wegschoppen zodat er alleen noobs overblijven. Dan heb je geen aimbot nodig :z Dat zie ik trouwens vooral op ned/bel servers :X Niet echt iets om trots op te zijn. ALs je met wat clanmembers met de jets bvb het andere team van een clan ownt wordt je er snel afgeschopt. Dus er zijn zat manieren om te lamen en veel mensen met admin powers misbruiken die ook |:(

Verder zijn er mensen die uren besteden aan reporten. Ze gaan filmpjes maken met fraps, screenshots proberen te maken. Dan nog op de EA site de report zelf invullen. Echt kansloos als je het mij vraagt want ze doen er niks mee. Dit weet ik doordat ik + wat anderen een keer een glitch filmpje gemaakt hebben. Dit hebben we naar EA gestuurd, naar dat report gebeuren, en ze doen er niks mee. KLASSE!!
Je frustratie ten aanzien van de admins kan ik begrijpen, maar de server laten crashen is wel een erg trieste actie. Erzijn namelijk nog meer mensen dan jij en de admin, maargoed......

Verder hoop ik niet dat je "vriendjes" betaald hebben voor de hack, want anders snap ik het niet zo goed. [wel dokken, maar niet gebruiken....right]

Verder gebruiken ze het dus wel, als je even goed nadenkt dat snap je wel dat het dus niet uitmaakt hoelang je het gebruikt. Af en toe aimbotten is triest, maakt echt geen hol uit of het nou voor een potje is of niet.
Verder vraag ik me dus af hoe je kan weten dat aimbotten soms leuk is als je het zelf niet hebt. Klinkt namelijk alsof je het zelf ook doet?!

MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Sap schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:09:
[...]

Je frustratie ten aanzien van de admins kan ik begrijpen, maar de server laten crashen is wel een erg trieste actie. Erzijn namelijk nog meer mensen dan jij en de admin, maargoed......

Verder hoop ik niet dat je "vriendjes" betaald hebben voor de hack, want anders snap ik het niet zo goed. [wel dokken, maar niet gebruiken....right]

Verder gebruiken ze het dus wel, als je even goed nadenkt dat snap je wel dat het dus niet uitmaakt hoelang je het gebruikt. Af en toe aimbotten is triest, maakt echt geen hol uit of het nou voor een potje is of niet.
Verder vraag ik me dus af hoe je kan weten dat aimbotten soms leuk is als je het zelf niet hebt. Klinkt namelijk alsof je het zelf ook doet?!
Laat hem maar, meerdere mensen (waaronder) ik hebben hem proberen duidelijk te maken dat er nog meer mensen spelen, die wél fun willen hebben. Aangezien hij het niet begrijpt/er niks om geeft is deze discussie nutteloos en het vergiftigt dit draadje alleen maar :).

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap

Sap

Equalized schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:15:
[...]

Laat hem maar, meerdere mensen (waaronder) ik hebben hem proberen duidelijk te maken dat er nog meer mensen spelen, die wél fun willen hebben. Aangezien hij het niet begrijpt/er niks om geeft is deze discussie nutteloos en het vergiftigt dit draadje alleen maar :).
Ja, je hebt gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wist je dat ik beter schiet dan een aimbot :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:30
@ ^^

Waarom zijn de vorige topics toch gesloten?

Hou dan gewoon je mond dicht!

vanaf hier ontopic! :(

[ Voor 3% gewijzigd door Tomino op 04-12-2006 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tomino schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:42:
@ ^^

Waarom zijn de vorige topics toch gesloten?

Hou dan gewoon je mond dicht!

vanaf hier ontopic! :(
Sorry kon het even niet laten.
Aimbots zijn gewoon waardeloos, want je laat een programma toch niet voor je schieten.
is voor niks een First Person Shooter waar je het spel voor heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Equalized schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:46:
[...]

[...]
whahaaaha ik kan me dus echt nooit inhouden bij van zulke n00bs :D
sterker nog; ik weiger om met hun te vliegen....toennet nog....die gasten zijn werkelijk te dom voor woorden...ik schreeuw dan de hele buurt bij elkaar ze moeten gewoon oprotten, zo is er geen enkele fun aan voor MIJ

en @ ROY wat is er grappig aan om af en toe aimbot te gebruiken....ik heb dat vroeger ook gedaan bij CS....maar dat was echt puur om mensen te irriteren...nu heb ik die fase wel gehad hoor, ik denk dat het ook iets leeftijdsgebonden is, echt zo van wauw kijk een aimbot....net alsof dat zo schokkend is....tis gewoon kinderlijk...zoals ik al eerder zei, ga dan een potje teamkillen of vliegtuigje duwen :D of weet ik wat er is genoeg grappigs te vinden, ik ga daar geen hacks voor downloaden daar voel ik me wel weer wat te oud voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Sap schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:09:
[...]

Lol, ik aimbot niet zelf. Ik vind het wel grappig als diegene met de SVD of TYPE88 gaat spawnkillen vanaf een erg grote afstand. Kan je het wel allemaal zielig vinden, het is en blijft grappig om te zien. Verder vindt ik teamkillen of mensen op een andere manier zieken ook spelbederf?? Daar hoor ik niemand over? Teamkillen doe ik alleen een hele ronde lang bij mensen die tk'en voor voertuigen :) Dan vindt ik dat het verdiend is.

Betalen voor die hack en niet gebruiken is toch niet erg? Sommige mensen hebben gewoon geld over :) Verder zul je NOOIT kunnen bewijzen dat iemand hacked. Als je spectate zie je het niet (misschien wel maar GEEN bewijs). Als punkbuster iets niet vindt is het er toch ook niet :z Verder snap ik de lol ook wel van mensen die zelf hacks maken. (ja die zijn er ook) Elke keer kijken wat de punkbusters scanrange is en je hack aanpassen om weer slimmer te zijn. Is ook een spelletje. Ik snap niet hoe ze het doen maar vind het wel knap van ze.

Verder weet ik zeker dat als je met wat mensen op TS zit een eentje schiet met aimbot je de grootste lol hebt. Kan je wel gaan roepen dat het zielig is, zal wel, maar het blijft grappig.

Maar volgens mij denkt iedereen hier dat ik fulltime glitcher/aimbotter/hacker ben ofzo :z Ik hecht er eigenlijk vrij weinig waarde aan omdat ik zelf wel weet hoe ik speel :? Dus heren, veel plezier nog met je thread, ik ben pleitosssssssssssss voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

:w

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

Ff wat anders; het inloggen duurt bij mij altijd +/- 1 minuut. Nou was ik laatst bij een maat en daar duurde het nog geen 10 seconde. :/
Wat doe ik fout. :) (firewall etc. uit of aan maakt niet uit, en andere internetprovider ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 00:07:
Ff wat anders; het inloggen duurt bij mij altijd +/- 1 minuut. Nou was ik laatst bij een maat en daar duurde het nog geen 10 seconde. :/
Wat doe ik fout. :) (firewall etc. uit of aan maakt niet uit, en andere internetprovider ook niet)
Nee je favorieten lijst cleanen.
door alle rode servers te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:45
Laat maar |:(

[ Voor 82% gewijzigd door SymenGT op 05-12-2006 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 00:10:
[...]

Nee je favorieten lijst cleanen.
door alle rode servers te verwijderen.
Sowieso je favolijst zo klein mogelijk houden. Schijnt dat de server ook je favolijst wilt pingen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oemfoefoe schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 00:13:
[...]

Sowieso je favolijst zo klein mogelijk houden. Schijnt dat de server ook je favolijst wilt pingen ofzo.
jzeker daar is het bf2 nog brakker in.
ik snap niet dat ze max value aan zetten voor het pingen waneer je inlogd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

[...]

Zo te horen ben je aardig 1337 in een heli. Kom een keertje naar de unranked kubra Chopper Mayham server. Misschien vind je het leuk om een keer een SOLO tegen hem te doen. Hem lijkt het iig leuk om een keer tegen goede spelers te vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
R-O-Y schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 00:46:
[...]

Zo te horen ben je aardig 1337 in een heli. Kom een keertje naar de unranked kubra Chopper Mayham server. Misschien vind je het leuk om een keer een SOLO tegen hem te doen. Hem lijkt het iig leuk om een keer tegen goede spelers te vliegen :)
zo te lezen ben jij een cheatah en speel ik liever tegen mensen die op een eerlijke manier willen winnen.

zal anyway wel eens langskomen in de avond.

[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 05-12-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Anoniem: 38733 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 00:07:
Even in het mapje profiles kijken en ik dacht General.con openen met notepad.

Alles weghalen met addserverhistory (uit mn hoofd) en eventueel even je favorites opschonen. Hij checked namelijk al die servers bij t inloggen ofzo...als je daar niets of weinig hebt staan gaat het inloggen veeeeeel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
En, wellicht ten overvloede: met "+restart 1" in je snelkoppeling achter de +fullscreen etc sla je de filmpjes over, zodat het ook sneller start :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

evilpin0 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:11:
[...]

zo te lezen ben jij een cheatah en speel ik liever tegen mensen die op een eerlijke manier willen winnen.

zal anyway wel eens langskomen in de avond.
LOL geloof je het zelf :) Verder speel je dan niet tegen mij maar tegen m'n broertje. Die is een stukkie beter in de heli dan mij. Verder gaat cheaten ook echt goed in een jet of heli :z ;)
Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:24:
En, wellicht ten overvloede: met "+restart 1" in je snelkoppeling achter de +fullscreen etc sla je de filmpjes over, zodat het ook sneller start :)
of gewoon de filmpjes deleten! :P

[ Voor 24% gewijzigd door R-O-Y op 05-12-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
R-O-Y schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:06:
[...]

LOL geloof je het zelf :) Verder speel je dan niet tegen mij maar tegen m'n broertje. Die is een stukkie beter in de heli dan mij. Verder gaat cheaten ook echt goed in een jet of heli :z ;)
Dat doe jij mij geloven :)
Heb sowie geen zin in saaie heli vs heli gevechten waar iedereen altijd zo hoog mogelijk probeert te vliegen.

Het aantal goede servers waar ik nog niet gebanned ben is nu wel heel erg klein :( Zit gewoon 5 minuten te zoeken naar een goede server, het totaal aantal servers vindt ik verder opzich nog best hoog als je bedenkt dat de opvolger ook al een tijdje uit is.

@oemfoe
mailtje in je inbox, de tegenstand op random (noob) servers is nihil, ik ben er van overtuigd dat de hut mensen mits ze samen werken weerstand kunnen bieden. Wordt het weer wat intressanter voor ons :)

[ Voor 21% gewijzigd door evilpin0 op 06-12-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
evilpin0 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:55:
[...]

Heb sowie geen zin in saaie heli vs heli gevechten waar iedereen altijd zo hoog mogelijk probeert te vliegen.

Het aantal goede servers waar ik nog niet gebanned ben is nu wel heel erg klein :( Zit gewoon 5 minuten te zoeken naar een goede server, het totaal aantal servers vindt ik verder opzich nog best hoog als je bedenkt dat de opvolger ook al een tijdje uit is.
* Equalized mompelt iets met kont en blaren ;)

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Het aantal goede servers waar ik nog niet gebanned ben is nu wel heel erg klein
offtopic:
Als jullie beloven om aan onze regels te houden, ben ik bereid om jullie een voorwaardelijke unban te geven op onze server.
Gezien GoT niet is bedoeld om dit soort zaken te regelen, verzoek ik je contact met mij te zoeken.

Sorry Crash/Terr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hit detectie van bf2 verot

http://www.youtube.com/watch?v=MPTwGSrjsgo
zal messchien heel veel duidelijkheid scheppen voor sommige mensen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 06-12-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou je geen aimbot hebben voor helis dan...bijv je tv guided

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:33:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MPTwGSrjsgo[/youtube]
Niets verrots aan, is gewoon zo ontworpen om ook mensen met een slechtere internet verbinding mee te kunnen laten spelen, iets wat bijvoorbeeld bij CS: S stuk moeilijker is.

De gemiddelde speler boeit het allemaal geen ene reet, die wilt een spel opstarten en kunnen spelen, niet allemaal instellingen eerst aanpassen of gehinderd worden in spelplezier omdat de buurman adsl heeft en hij 56k6.
En de echte pro's? Die spelen een spel en passen zich aan, die lullen niet over iets wat zo ontworpen is in een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MPTwGSrjsgo[/youtube]
Dit idee heb ik ook bij altijd bij CS. Erg pijnlijk om te zien. Niet dat het zo zwart-wit is, maar ik heb erg slechte ervaringen met de hitboxes van BF2 :(. Vooral choppers/jeepjes/armor niet kunnen raken is echt een pain in the ass.

Edit: met helo's bedoel ik dit dus. Eerste stukje van het filmpje iig, want ik geloof niet dat je het dmv een consolecommand op kan lossen. Alhoewel je het met EA nooit weet...
Anoniem: 102880 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:42:
Nee, er schijnen wel 'auto-clickers' te zijn. Dmv macro's oid makkelijk te kunnen raken doordat je niet hoeft te klikken ofzo. Maarja, BF2 registreert toch maar een aantal clicks per seconde dus het zal niet veel uithalen denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Equalized op 06-12-2006 17:02 ]

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:45
die command in dat filmpje, zou die echt werken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:52:
[...]

Niets verrots aan, is gewoon zo ontworpen om ook mensen met een slechtere internet verbinding mee te kunnen laten spelen, iets wat bijvoorbeeld bij CS: S stuk moeilijker is.

De gemiddelde speler boeit het allemaal geen ene reet, die wilt een spel opstarten en kunnen spelen, niet allemaal instellingen eerst aanpassen of gehinderd worden in spelplezier omdat de buurman adsl heeft en hij 56k6.
En de echte pro's? Die spelen een spel en passen zich aan, die lullen niet over iets wat zo ontworpen is in een spel.
:X Ja hoor, maakt dat de kat wijs.

De hitboxes laggen gewoon achter de animatie net als bij cs:srouce

En de snelheid die wordt aan geraden voor je internet is minimaal 128kbps
en als het 512 of hoger wordt heeft de ping zowat bijna geen effect meer op het spel.

De gemmidelde speler weet niet eens hoe je HUD of FPS moet aan of uit zetten.
maar de mensen die dit wel weten ergeren zich aan en vertellen het gerust wel door aan andere mensen.

Als ik op punt A richt van 10M en de persoon gaat rechts en ik zie dat..
dan horen de hitboxes gewoon te volgen en niet een halve meter achter te lopen.
want wat je net zei klopt echt geen reet.
Met die 56Kbps verbinding.

Als ik dat mannetje al zie lopen naar rechts dan is logische dat de hitboxes daar ook zijn want ik zie hem op dat moment daar waar de server hem aan duidt(maar de hitboxes zijn een beetje laat, en dat is dus niet door een slechte verbinding want zie hier http://www.youtube.com/wa...4F_GdgnQjk&watch_response , hier geven ze de ping aan)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 06-12-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

[...]

@oemfoe
mailtje in je inbox, de tegenstand op random (noob) servers is nihil, ik ben er van overtuigd dat de hut mensen mits ze samen werken weerstand kunnen bieden. Wordt het weer wat intressanter voor ons :)
200 meter is toch niet zo hoog met een heli, daar vliegen de meeste mensen. Je kan kiezen uit alle heli's dus dat is nog eerlijk ook. Geband worden omdat je ownt vind ik erg triest. Dat is nou net die admin abuse waar ik het over had. Teamkillen voor een jet of een heli vind ikzelf gewoon goed als je je team daarmee helpt. Soms heb je bvb een noob in een jet die hem alleen in de lucht houdt. HIj schiet er niks mee dood. Erg fijn zulke mensen.

Verder zijn alle mensen die bf2 spelen op enig niveau allemaal niet overgestapt op 2142. Als aardig wat mensen dat gedaan hebben verklaart dat de hoop servers :)
Anoniem: 102880 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:42:
uh nee, dat hebben ze nog niet werkend gekregen

http://www.youtube.com/watch?v=MPTwGSrjsgo
met een aimbot heb je hier dus erg veel last van. Zonder schiet je beter want mis = raak :) Wie zij dat je goed kon cheaten in bf2 :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:22:
[...]

:X Ja hoor, maakt dat de kat wijs.

De hitboxes laggen gewoon achter de animatie net als bij cs:srouce

En de snelheid die wordt aan geraden voor je internet is minimaal 128kbps
en als het 512 of hoger wordt heeft de ping zowat bijna geen effect meer op het spel.

De gemmidelde speler weet niet eens hoe je HUD of FPS moet aan of uit zetten.
maar de mensen die dit wel weten ergeren zich aan en vertellen het gerust wel door aan andere mensen.

Als ik op punt A richt van 10M en de persoon gaat rechts en ik zie dat..
dan horen de hitboxes gewoon te volgen en niet een halve meter achter te lopen.
want wat je net zei klopt echt geen reet.
Met die 56Kbps verbinding.

Als ik dat mannetje al zie lopen naar rechts dan is logische dat de hitboxes daar ook zijn want ik zie hem op dat moment daar waar de server hem aan duidt(maar de hitboxes zijn een beetje laat, en dat is dus niet door een slechte verbinding want zie hier http://www.youtube.com/wa...4F_GdgnQjk&watch_response , hier geven ze de ping aan)
Nee klopt, wat andere mensen zeggen klopt nooit ;)
Alles van een copy/paste forum klopt vanzelfsprekend wel, want "de pro's" zeggen dat he ;)

Als je even goed terug leest: hoe maak je een game voor iedereen speelbaar?
Juist, even nadenken.

Hoe maak je een game voor de mensen met de beste pc en beste internet verbinding het beste speelbaar en benadeel je 99,9% van de andere spelers.
Juist.

Tip: denk aan lagcorrectie. Waarbij 'lag' de vertraging is, de verbinding, tussen de client en de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Waarom verander je de gameplay constant?? Juist om het speelbaar te maken voor de NOOBS die lopen te klagen. Zal echt wel weer wat voor EA zijn wat je zegt! Als je goed wilt gamen regel je toch een fatsoenlijke verbinding? Duur zijn ze niet meer hoor. Om het spel te verpesten voor spelers die evt een trage verbinding hebben is redelijk kansloos. Als je jejezelf ook maar een klein beetje als gamer beschouwt zul je echt niet spelen op een 56k lijntje :>

Ik zit nu bij speedxs en ik heb in vrijwel elke fatsoenlijke server een ping van 8-18. Lijkt me dat daar minder correctie op moet zitten dan mensen met 400 ping. Houden ze daar ook rekening mee? Bij i3d servers zit ik altijd onder de 10 in ieder geval. Dat vind ik dan weer mooi hoor :)

[ Voor 29% gewijzigd door R-O-Y op 06-12-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Maar R-O-Y, niet elk land is zo verwend met verbindingen als Nederland. En andere landen, ik noem de VS, daar is de geografische afstand zo groot dat je gewoon bizarre pingverschillen hebt die wij in Nederland nooit zullen zien.

Je ziet de echte topgamers ook alleen maar spellen als CS 1.6, Q3, painkiller en warsow spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:28:
[...]

Nee klopt, wat andere mensen zeggen klopt nooit ;)
Alles van een copy/paste forum klopt vanzelfsprekend wel, want "de pro's" zeggen dat he ;)

Als je even goed terug leest: hoe maak je een game voor iedereen speelbaar?
Juist, even nadenken.

Hoe maak je een game voor de mensen met de beste pc en beste internet verbinding het beste speelbaar en benadeel je 99,9% van de andere spelers.
Juist.

Tip: denk aan lagcorrectie. Waarbij 'lag' de vertraging is, de verbinding, tussen de client en de server.
Waarom was dat met bf1942 beter geregeld?
want daar had ik het veel minder last van.

Ook weet ik dat je PC de bewegingen voorspellen om zo goed mogelijk beeld te verkijgen.

Maar ga jij me dan nou toch is uit leggen over dat tweede filmpje waar allebij de mensen een goeie ping hebben.
Sorry maar als je me geen technische verklaring kan af geven tussen de hitmoddelen en de animatie.van ehet filmpje terwijl de bijde heren een goeie ping hebben.. Blijf ik bij me punt.

Want als als jij die persoon al ziet lopen heeft de server het al door gegeven maar hitboxes blijven gewoon achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
lagcorrectie zit in een engine, dat is niet een 'per-speler-variabel' dingetje.
En nogmaals: als je er gewoon rekening mee houdt is het niet storend?

[ Voor 14% gewijzigd door Stewie! op 06-12-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:43:
[...]

Ooit geprobeerd een rennende speler neer te knallen van de zijkant.

best vervelend en vooral als ze gaan springen en liggen, dan hebben zij het voordeel ineens,
mah eigenlijk heb ik er best veel last van want je ziet gewoon veel stof wolkes afentoe :z

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 06-12-2006 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Het idd best kut als je iemand met een shotgun recht in z'n gezicht schiet dat hij niet dood gaat. Kan er nog zoveel lag correctie zijn ed het slaat nergens op. Met de amerikanen en engelsen waar ik wel is mee speel valt de ping ook wel mee. Sommige hebben 50 of 60 en dat is het wel. Dus dat iedereen die niet in NL woont een hoge ping heeft is ook niet zo, daar hebben ze ook wel goede verbindingen :)

Voor die paar mensen met een slechte verbinding ga je je spel toch niet aanpassen zodat mensen die hun zaakjes goed geregeld hebben er last van hebben? |:( Je moet er gewoon van uit gaan dat iedereen de voorgeschreven verbinding heeft met een niet bizar hoge ping :)

[ Voor 24% gewijzigd door R-O-Y op 07-12-2006 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 16:04
Je gaat nooit uit van het vereiste, je gaat altijd uit van een minimum bij een media productie. Je gaat bij een website maken er toch ook niet van uit dat men de 'zaakjes' voor elkaar heeft en een 1680*1050 scherm heeft?

Je moet altijd rekening houden met lag in games zolang het er nog is. Ik weet zeker dat ook jij wel eens last hebt van lag, het is er dus nog, dus moet er rekening mee gehouden worden! :)

PS: Niet aanvallend bedoeld..

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
R-O-Y schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:00:
Dus dat iedereen die niet in NL woont een hoge ping heeft is ook niet zo, daar hebben ze ook wel goede verbindingen :)
_O-

Nooit buiten Nederland geweest?
Noem maar even een Italie, Spanje, Portugal, Frankrijk, heel oost-europa, ja en zelfs Engeland. En dan hebben we alleen Europa gehad. Wie noemt even de rest van de wereld? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

in sommige servers heb ik alleen maar lag. Ik heb dan wel een ping van nog steeds 10 ofzo. Ik heb geen idee hoe dat kan maar ik denk toch haast dat het aan de server ligt. Dat je bvb in een jet zit en dat je beeld even bevriest. Zodra je weer beeld hebt : "you were killed" :/

Wat op de verpakking staat dat je minimaal nodig hebt, daar kan je toch wel vanuit gaan met de correctie. 128kbps staat op de doos, mensen met 56k hebben dan pech of niet? Daar ga je het spel toch niet op aanpassen. Voordat ik thuis een ander abbo had zat ik ook op een niet al te snelle verbinding. Gamen ging nog wel prima. Met die verbinding die voorgeschreven is kan je ook gewoon fatsoenlijk gamen, waarom moet je dan achter iemand schieten wil je m raken?

Ik pas me wel aan hoor met spelen, ik vind het alleen dom dat het zo moet. Ziet er niet echt realistisch uit. Ik heb ook zo vaak gehad dat je met de tank een jet raakt dat het niks doet. Er klopt gewoon iets niet. Wat je is een keer moet proberen, plak c4 achter op een jet. Laat iemand wegvliegen. De hoeveelheid die normaal dodelijk is zal nu niet doden. Het lijkt wel alsof het vliegtuig niet meer in de explosie zit als de berekening gedaan wordt. Leuk die correctie _/-\o_ ;)

edit, de Verenigde Staten?? Ik hoor niemand klagen daar hoor, net zo min als dat ik engelsen hoor klagen. :) Misschien heeft 100% van de mensen die ik ken toevallig een goede verbinding. Dat zal best. Het blijft dom hoe ze sommige dingen geregeld hebben in dit spel ;(

[ Voor 9% gewijzigd door R-O-Y op 07-12-2006 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap

Sap

DaMorpheus schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:43:
[...]

Het is maar hoe je een 'goede' game defineert, als dat is dat alle systemen en allerlei soorten verbingen erop kunnen spelen ok! Maar dit gaat tenkoste van het speelplezier.

Het gaat toch nergens over dat als ik voor een mannetje sta, een shotgun op zn hoofd zet hij niet neergaat. Een rennend mannetje is onmogelijk neer tehalen als hij niet 180 graden van je af of naar je toe rent.

Die animations, de speler ligt al op de grond en jij ziet hem nog rollen en vallen...en dan schiet hij je neer.....

Je kan wel zeggen dat we ons aan moeten passen, maar we hebben een cursor in het spel om aan te geven waar de kogels heen gaan, maar vervolgens lopen de hitboxes achter op de visualisatie van een andere speler......lekker logisch.
Dit heeft echt niks van doen met gameplay, maar meer met [nog] meer geld verdienen tenkoste van de kwaliteit. En ja dat doet EA goed.

Leg mij nou eens uit wat voor zin het heeft om naast je tegenstander te moeten richten om hem neer te schieten? Dat is niet natuurlijk, en ja mensen die voor de punten gaan en zoveel mogelijkribbons willen halen DIE passen zich wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Duh dat is toch logisch :/

mensen met een slechte verbinding schieten hierdoor wel raak. Dat jij nou een goede verbinding neemt is toch je eigen schuld |:(

:+ EA maakt gewoon troep, voor mij geen games meer van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Achja heb hier ook last van. Gewoon in een Nederlandse server. Een mannetje staat fijn stil (sniper met M95) ik schiet op zijn hoofd met een L96A1. Niet eens damage gegeven. Nog een keer dan maar, geen dmg. Hij schiet ploep You have been killed. Dan word ik gewoon echt pissed off :( Me ping is gewoon goed, de zijne ook van de server ook maar waar het aan ligt, het is mij een raadsel }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Lekker flamen weer mensen, maar maak je eigen mening eens op basis van spelervaring in plaats van een copy/paste filmpje :)
Heb je er nou écht ingame last van? Dacht het niet.
Dit heeft echt niks van doen met gameplay, maar meer met [nog] meer geld verdienen tenkoste van de kwaliteit
Jaja :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
robvanderaart schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:34:
Achja heb hier ook last van. Gewoon in een Nederlandse server. Een mannetje staat fijn stil (sniper met M95) ik schiet op zijn hoofd met een L96A1. Niet eens damage gegeven. Nog een keer dan maar, geen dmg. Hij schiet ploep You have been killed. Dan word ik gewoon echt pissed off :( Me ping is gewoon goed, de zijne ook van de server ook maar waar het aan ligt, het is mij een raadsel }:|
Als je over grote afstanden schiet moet je altijd wat anders richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

DaMorpheus schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:35:
Lekker flamen weer mensen, maar maak je eigen mening eens op basis van spelervaring in plaats van een copy/paste filmpje :)

[...]

uh ja iedereen heeft hier last van. Dat voorbeeld met snipen op een stilstaand mannetje is zo bekend. Ze gaan gewoon niet dood. Met je mes is het tegenwoordig ook goed mis!! Je kan iemand 3x steken met een rookwolkje en ze gaan gewoon niet dood. Mag jij mij uitleggen hoe ik dat voorkom? Moet ik soms achter me steken? Dat hij dan wel dood is, zeg het maar.

Als je in sharqi de chopper op het dak van hotel parkeert kan je door dat kleine torentje schieten. Ook weer zo mooi gemaakt. Ik vind battelfield een leuk spel, daar zeg ik niks over. Ik zeg wel wat van de manier waarop het gemaakt is en hoe het onderhouden wordt. Dat is namelijk gewoon kut. Kan jij hoog en laag springen, kom eens met duidelijke argumenten waarom iets zo is.

Wij weten allemaal dat het spel gebugd is. Jij zegt van niet, kom maar met bewijs of een ingame filmpje desnoods. Laat maar zien dat je iedereen in 1x knived en dat je stilstaande mannetjes ook dood. Ik moet namelijk 12x steken en al m'n clips schieten wil ik iemand doden. Raken lukt wel maar dood gaan ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R-O-Y schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:59:
[...]

uh ja iedereen heeft hier last van. Dat voorbeeld met snipen op een stilstaand mannetje is zo bekend. Ze gaan gewoon niet dood. Met je mes is het tegenwoordig ook goed mis!! Je kan iemand 3x steken met een rookwolkje en ze gaan gewoon niet dood. Mag jij mij uitleggen hoe ik dat voorkom? Moet ik soms achter me steken? Dat hij dan wel dood is, zeg het maar.

Als je in sharqi de chopper op het dak van hotel parkeert kan je door dat kleine torentje schieten. Ook weer zo mooi gemaakt. Ik vind battelfield een leuk spel, daar zeg ik niks over. Ik zeg wel wat van de manier waarop het gemaakt is en hoe het onderhouden wordt. Dat is namelijk gewoon kut. Kan jij hoog en laag springen, kom eens met duidelijke argumenten waarom iets zo is.

Wij weten allemaal dat het spel gebugd is. Jij zegt van niet, kom maar met bewijs of een ingame filmpje desnoods. Laat maar zien dat je iedereen in 1x knived en dat je stilstaande mannetjes ook dood. Ik moet namelijk 12x steken en al m'n clips schieten wil ik iemand doden. Raken lukt wel maar dood gaan ze niet.
Ben ik het toch nog een keer met m eensch... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Het was toch al overduidelijk bekend dat bf2 problemen had met lag enzo? Ik irriteer me er ook vaak aan, maarja het is niet anders. Speel anders eens Armed Assault en probeer daar eens iets te raken wat snel beweegt, in dat spel hebben kogels daadwerkelijk "realistische" vertraging. Alleen is daar de machine gun weer 100% accuraat en kan je lekker 200 kogels knallen zonder overheat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
DaMorpheus schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:36:
[...]

Als je over grote afstanden schiet moet je altijd wat anders richten.
Het was niet over een grote afstand. Tenzij je van Woonwijk naar het begin van de dalende weg ver noemt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:16

mvds

Totally awesome!

R-O-Y schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:59:
[...]

Of dat jij met het meest zuivere wapen (de L96A1) nog geen olifant op 5 meter raakt, en een of andere mafkees je met zijn pistool je met 2 schoten dood heeft :(

Ik hoop ECHT dat ze dat eens gaan fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

dat is dus het sniper voorbeeld. Iedereen heeft daar wel is last van. Vaak kan je een 2e keer schieten maar soms krijg je die kans niet :/ Tis gewoon slecht, EA gaat het niet fixe denk ik. Ze moeten nu 2142 fulltime patchen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap

Sap

DaMorpheus schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:35:

[...]

Ik flame nergens, en ja ik heb er wel degelijk 'ingame' last van. Ik irriteer me dood aan dit soort dingen.

Je downplayed alles alsof het normaal is dat je naast je tegenstander moet richten om hem te raken.....

En ja je hebt gelijk EA is geen commercieel bedrijf en ze willen geen geld maken, ze denken alleen maar aan ons plezier.... :D

[ Voor 10% gewijzigd door Sap op 07-12-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Altijd dat roepen om bewijs en copy/paste forum filmpjes :z

Blijkbaar heeft men alleen op GoT altijd ergens last van zodra een spannend filmpje wordt gepost met als toevoeging "EA suxors", en dan vindt iedereen het direct een rotspel _O-
En vervolgens speelt iedereen datzelfde rotspel weer online met veel plezier.

In de CS: Source scene was hetzelfde probleem een jaar terug. Wat mensen riepen dat het spel slecht was, de 'reg' was slecht, de hitboxen verkeerd, de zelfbenoemde 'pro' spelers waren er lekker op los aan het schelden. Elke keer als ze doodgingen was dat de schuld van de uitgever, de geldwolf, de honden, de server, de wereld, maar nooit de schuld van de speler.

Wel gek, iedereen speelt hetzelfde spel met dezelfde code met dezelfde handicaps met dezelfde features. Waarin wordt jij dan benadeeld vergeleken met een andere speler? Nergens in, je speelt hetzelfde. Misschien kan je er beter mee overweg als je minder focust op dat rode stipje in het midden van het scherm en wat meer focust op de gameplay en de afwijkingen van wapens, afstand, en beweging leert zodat je volgende keer wel raak schiet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Sap schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:36:
[...]
dat je naast je tegenstander moet richten om hem te raken.....
Ja, bij een bewegende tegenstander dien je altijd te richten met in acht neming van zijn beweging. Dat is in elk serieus spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap

Sap

DaMorpheus schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:39:
[...]

Blijkbaar heeft men alleen op GoT altijd ergens last van zodra een spannend filmpje wordt gepost met als toevoeging "EA suxors", en dan vindt iedereen het direct een rotspel _O-

In de CS: Source scene was hetzelfde probleem een jaar terug. Wat mensen riepen dat het spel slecht was, de 'reg' was slecht, de hitboxen verkeerd, de zelfbenoemde 'pro' spelers waren er lekker op los aan het schelden. Elke keer als ze doodgingen was dat de schuld van de uitgever, de geldwolf, de honden, de server, de wereld, maar nooit de schuld van de speler.

Wel gek, iedereen speelt hetzelfde spel met dezelfde code met dezelfde handicaps met dezelfde features. Waarin wordt jij dan benadeeld vergeleken met een andere speler? Nergens in, je speelt hetzelfde. Misschien kan je er beter mee overweg als je minder focust op dat rode stipje in het midden van het scherm en wat meer focust op de gameplay en de afwijkingen van wapens, afstand, en beweging leert zodat je volgende keer wel raak schiet. :)
Waar heb jij het in godsnaam over man???

We hebben het hier over grove fouten in het spel. Die afwijking moet MINDER worden naarmate je dichterbij komt, als ik een shotgun op iemands hoofd zet van 1 meter afstand dan moet z'n hoofd eraf.....

Het gaat toch ook niet over dat mensen worden benadeeld t.o.v. elkaar??? Lees je wel wat er hier gezegd word? Het lijk wel of je voor ze werkt man. Zit je soms in hun sales team?? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap

Sap

DaMorpheus schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:41:
[...]

Ja, bij een bewegende tegenstander dien je altijd te richten met in acht neming van zijn beweging. Dat is in elk serieus spel :)
Ja VOOR z'n loop richting niet erachter...... of werkt dat bij jouw anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Sap schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:44:
[...]

Ja VOOR z'n loop richting niet erachter...... of werkt dat bij jouw anders?
idd, je zou er voor moeten mikken. Niet erachter. Die gozer wil gewoon niks toegeven. Het gaat EA gewoon om het geld. Zodra dat binnen is kan het ze geen ene ruk meer schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Inderdaad. Ze brengen altijd patches uit waar je dan ook niks aan heb. De belangrijkste fixes die gedaan moeten worden die ook heel vaak in fora te zien zijn word toch nooit wat aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-04 17:02

Hendal.

hunneuh huh un whoopass?? (:-(

Damorpheus,

Mag je me toch eens vertellen waarom een skin op een bepaalde plaats is en de hitbox erachter, beide worden door de server aangegeven waar ze zijn.

Waarom is het dan blijkbaar onmogelijk om ze op dezelfde plaats te hebben :?

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
R-O-Y schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:01:
[...]

idd, je zou er voor moeten mikken. Niet erachter. Die gozer wil gewoon niks toegeven. Het gaat EA gewoon om het geld. Zodra dat binnen is kan het ze geen ene ruk meer schelen.
Wat valt er aan toe tegeven? Hij is geen ea programmeer ofzo, dat de kogels in bf2 scheef gaan is wel heel oud nieuws. Hij deelt alleen met ons de informatie dat het expres erin is gemaakt.

Werken je cheats niet door de netwerk lag ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Hendal. schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:17:
Damorpheus,

Mag je me toch eens vertellen waarom een skin op een bepaalde plaats is en de hitbox erachter, beide worden door de server aangegeven waar ze zijn.

Waarom is het dan blijkbaar onmogelijk om ze op dezelfde plaats te hebben :?
Dit is waarschijnlijk een afweging die je maakt.

Dit is in elk geval mijn theorie er over:

Bij de skin zullen ze iets meer schatten waar je naar toe gaat. Dus bij lag visueel de speler laten doorrennen in dezelfde richting en met dezelfde snelheid als voorheen. Het moet er gewoon 'smooth' uit zien, of het helemaal overeenkomt met de werkelijkheid is niet van belang.

Bij de hitbox hebben ze dan meer de daadwerkelijke informatie gebruikt. Aangezien dat even duurt, kan er wel eens een vertraging in zitten.
Ik denk namelijk ook dat de hitbox niet altijd achter de speler zit, maar meer 'hopt'. Kleine sprongetjes maakt als er weer informatie binnenkomt. Visueel ziet dat niet uit, maar bij een onzichtbare hitbox kan dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

evilpin0 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:22:
[...]

Wat valt er aan toe tegeven? Hij is geen ea programmeer ofzo, dat de kogels in bf2 scheef gaan is wel heel oud nieuws. Hij deelt alleen met ons de informatie dat het expres erin is gemaakt.

Werken je cheats niet door de netwerk lag ofzo? :)
ik cheat niet gozer. Het zuigt gewoon dat het spel aan alle kanten niet klopt. Kom jij maar is met je verhalen over tv guided missles. Wedden dat je dat kut vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
R-O-Y schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:30:
[...]

ik cheat niet gozer. Het zuigt gewoon dat het spel aan alle kanten niet klopt. Kom jij maar is met je verhalen over tv guided missles. Wedden dat je dat kut vindt :)
ik zelf was meestal de pilot, maar kan je wel verklappen dat je inderdaad vaak niet op de hitbox maar net iets erachter moet mikken. Alhoewel dat wel weer voor elke server verschillend is, i3d servers met 64 man waren ook niet helemaal joffel.

dit spel wordt al zolang gespeelt, raar dat nu ineens de discussie hierover los barst.

[ Voor 7% gewijzigd door evilpin0 op 07-12-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:39:
[...]

Dan moet je misschien eens de andere fora bekijken. Als je het officiele EA forum bekijkt staat het ook vol met dit soort beklag. En ik speel hetzelfde rotspel met "plezier" omdat ik er ook gewoon €50 voor betaald heb en gebrek aan een beter spel. Je leert er soort en met mee leven maar echt plezierig is het niet als je weer eens 2 bommen vol op een tank gooit die vervolgens zowat een meter de grond in gaat maar daarna weer vrolijk verder rijd om maar iets te noemen. Of als je weer eens iemand 8x in zn hoofd schiet die jou kennelijk wel in 1 schot kan killen nadat hij 5 sec bezig is geweest om je te vinden.
Dus als iedere auto die je koopt standaard een afwijking heeft naar links word er niemand benadeeld want elke auto heeft het. Dat je vervolgens de hele dag naar rechts moet sturen om rechtdoor te gaan is maar bijzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speed24 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:22:
[...]
Dit is waarschijnlijk een afweging die je maakt.

Dit is in elk geval mijn theorie er over:

Bij de skin zullen ze iets meer schatten waar je naar toe gaat. Dus bij lag visueel de speler laten doorrennen in dezelfde richting en met dezelfde snelheid als voorheen. Het moet er gewoon 'smooth' uit zien, of het helemaal overeenkomt met de werkelijkheid is niet van belang.

Bij de hitbox hebben ze dan meer de daadwerkelijke informatie gebruikt. Aangezien dat even duurt, kan er wel eens een vertraging in zitten.
Ik denk namelijk ook dat de hitbox niet altijd achter de speler zit, maar meer 'hopt'. Kleine sprongetjes maakt als er weer informatie binnenkomt. Visueel ziet dat niet uit, maar bij een onzichtbare hitbox kan dat wel.
Ja maar dat verklaard niet dat mensen met een ping of 20 nog steeds een grote afwijking bij zit.
of moet je GSPtime of iets bij stellen.(is een setting hoeveel keer je de informatie stuurd per ms)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 07-12-2006 13:16 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post