Battlefield 2 Patch 1.41 - Discussietopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.910 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:15
MicroStar_NL schreef op zondag 26 november 2006 @ 11:19:
ach ja, voor Special Forces zijn nog servers, om voor Armored Fury maar te zwijgen. Met een beetje geluk zie je dr een Euro Force tussen. Ik heb nu 1 EF server gevonden die goed draait(qua ping), en 2 AF servers.

Erg jammer dat deze uitbreidingen zo weinig gespeeld worden.
zoek eens op i3d - NOD ;) SF-server met een aardig goede ping. Wordt dagelijks nog aardig veel gespeeld... kom ook eens langs :)

[ Voor 70% gewijzigd door Jorn1986 op 26-11-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:02

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Special Forces blijft overigens het leukste. Dat je gewoon op elk gebouw kan komen geeft het spel een hele ander kijk. Als er mensen echt op zoek zijn naar een Europse EF server en AF server kunnen wij wel 2x 32 ranked hiervoor opzetten.
SF server kan ik de 'i3d.nl - NOD Clan - 64 public' server echt aanraden. Deze server (84.244.131.54) zit bijna altijd vol :)

[ Voor 51% gewijzigd door Stewie! op 26-11-2006 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178361

Ik weet inmiddels dat er een hoop mensen zijn die SF leuk vinden maar kan iemand me ook vertellen of ik hem door kan verkopen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13284

Ik heb net weer BF2 geinstalleerd samen met de mod PoE2, maar ik zal geen bf2 meer spelen. Wat is die mod toch mooi :9, veel meer sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Anoniem: 178361 schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:00:
Ik weet inmiddels dat er een hoop mensen zijn die SF leuk vinden maar kan iemand me ook vertellen of ik hem door kan verkopen? _/-\o_
Waarom zou dat niet mogen dan? Je kan een spel gewoon verkopen volgens mij, mits het maar geen kopie is.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja goed, maar krijg ik dan geen geouwehoer met EA dat ze mijn account blocken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:45

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jouw account kan als t goed is niet meer op SF, waardoor dat niets uitmaakt.
Enkel de serial in je register met eventueel de dvdrom in je drive geven je online access, maakt niet uit hoeveel accounts je wilt, en niet getreurt je unlocks blijf je houden in je bf2...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sain onez schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:59:
jouw account kan als t goed is niet meer op SF, waardoor dat niets uitmaakt.
Enkel de serial in je register met eventueel de dvdrom in je drive geven je online access, maakt niet uit hoeveel accounts je wilt, en niet getreurt je unlocks blijf je houden in je bf2...
:*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Jorn1986 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 18:21:
Ik heb een probleempje (alweer):

heb sinds kort een X-Fi, waarbij de optie ''extreem hoog'' voor geluid bij BF2 tevoorschijn komt. Maar: op sommige stukjes hoor ik heel veel gekraak en gepiep van het geluid. Wat is er aan de hand?
even een heatsinkje op de x-fi chip doen.

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Jorn1986 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 18:21:
Ik heb een probleempje (alweer):

heb sinds kort een X-Fi, waarbij de optie ''extreem hoog'' voor geluid bij BF2 tevoorschijn komt. Maar: op sommige stukjes hoor ik heel veel gekraak en gepiep van het geluid. Wat is er aan de hand?
Kijk eens hier:

http://forums.creative.co...dblaster&message.id=61926

Overigens raad ik mensen, die het leuk vinden om te vliegen, aan om eens de map 'Attack at sea' te downloaden. Deze kun je vinden op : http://battlefieldsinglep.../index.php?pg=maps&mp=177

Zelf heb ik de map aangepast; daarbij heb ik alle us vliegtuigen een respawn time gegeven van 3 seconden en de lucht veranderd waardoor het lijkt alsof je in de nacht speelt. Als je dan met 40 bots speelt, en je speelt MEC dan moet je heeeeeeeeeel goed zijn om te overleven. :)

[ Voor 35% gewijzigd door OCTheEagle op 27-11-2006 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, nu ben ik over het algemeen geen klikker maar als ik cheater ontdek wordt ik gewoon heel pissig.

Statspadden, Glitchen, Spawn- en Baserapen vind ik allemaal nog wel door de beugel kunnen... Dat is zogezegd de features van het spel gebruiken. Maar er is één vorm van cheaten waar ik echt pissig van word en dat is een aimbot :(, Dat vind zó lame, laag en ontzettend n00bish...

Vanavond ontdekte ik er een, Geen admin aanwezig, Votes heb ik uitgeschakeld dus kan ook geen kickvote starten (alsof het werkt) Dus toen maar teamswitch gedaan en me lekker uitgeleefd op die kerel met m'n mesje >:) , Kostte me wel 20 punten, maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen.

Ik weet zeker dat hij een aimbot had omdat hij op karkand achter de Mounted MG zat tussen de factory en warehouse (in de uitkijktoren) Op zich niets vreemds aan, ware het niet dat hij constant gebukt zat. Ik ben in de container gaan staan (na 3x door hem gekilled te zijn) achter Warehouse en kon precies zien wanneer hij naar boven kwam om te kijken, Dat deed hij dus niet. Hij probeerde me wel kapot te schieten maar omdat alleen mijn hoofd boven de container uitkwam raakte hij me niet. (alleen de container)

Ondanks dat mijn woede gekoeld is wil ik hem toch voordragen aan de wall of shame:

*LFW* Wulfilein

Ik heb hem zeker 5 minuten in de gaten gehouden en weet gewoon zeker dat hij een aimbot gebruikt :r ... N00b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-06 19:51
Zijn accuracy is tamelijk slecht voor iemand met een aimbot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Weet je dat zeker Sarin.
want in die mounted MG kan je gewoon clippen.

Hij zag jouw wel maar jij zag hem nog niet omdat de animatie te langzaam was.
ook hebben de aimbot de verschijnselen als er 1 dood dat MG ineens naar ling of rechts springt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-06 20:31
Het enige goeie aan het filmpje is de muziek :)

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

is het niet mogelijk om net als dat je de trap op loopt gewoon camera view te veranderen? Dan kan je ook je kop beneden houden en gewoon kijken waar je schieten moet.

Wat je mist bij die aimbot is dat hij een beetje vooruit loopt op het hoofd van de vijand. Nu gaat veel er gewoon achterlangs. Die gast reload ook echt veel te vaak. :)

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Heb je vaak met mensen die aimbot gebruiken. Zie je ook genoeg in CSS.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R-O-Y schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:58:
is het niet mogelijk om net als dat je de trap op loopt gewoon camera view te veranderen? Dan kan je ook je kop beneden houden en gewoon kijken waar je schieten moet.

Wat je mist bij die aimbot is dat hij een beetje vooruit loopt op het hoofd van de vijand. Nu gaat veel er gewoon achterlangs. Die gast reload ook echt veel te vaak. :)
die gast lijk t wel tegen bots te spelen :o (filmpje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Zou goed kunnen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:26
ik had gister ook een gast gezien die zijn G3 met de snelheid van een mp7 afschoot. Je hoorde het geweer echt zeer snel schieten. Zeker zijn script of macro :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maxoss schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:26:
ik had gister ook een gast gezien die zijn G3 met de snelheid van een mp7 afschoot. Je hoorde het geweer echt zeer snel schieten. Zeker zijn script of macro :O
:S je schiet je G3 echt wel binnen 3 seconden leeg. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Anoniem: 109640 schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:29:
[...]

:S je schiet je G3 echt wel binnen 3 seconden leeg. :?
je hoorde het geweer echt ratelen, het was niet het normale geluid wat je anders bij een G3 moet horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Anoniem: 178361 schreef op maandag 27 november 2006 @ 00:52:
Ok, nu ben ik over het algemeen geen klikker maar als ik cheater ontdek wordt ik gewoon heel pissig.

Statspadden, Glitchen, Spawn- en Baserapen vind ik allemaal nog wel door de beugel kunnen... Dat is zogezegd de features van het spel gebruiken. Maar er is één vorm van cheaten waar ik echt pissig van word en dat is een aimbot :(, Dat vind zó lame, laag en ontzettend n00bish...

Vanavond ontdekte ik er een, Geen admin aanwezig, Votes heb ik uitgeschakeld dus kan ook geen kickvote starten (alsof het werkt) Dus toen maar teamswitch gedaan en me lekker uitgeleefd op die kerel met m'n mesje >:) , Kostte me wel 20 punten, maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen.

Ik weet zeker dat hij een aimbot had omdat hij op karkand achter de Mounted MG zat tussen de factory en warehouse (in de uitkijktoren) Op zich niets vreemds aan, ware het niet dat hij constant gebukt zat. Ik ben in de container gaan staan (na 3x door hem gekilled te zijn) achter Warehouse en kon precies zien wanneer hij naar boven kwam om te kijken, Dat deed hij dus niet. Hij probeerde me wel kapot te schieten maar omdat alleen mijn hoofd boven de container uitkwam raakte hij me niet. (alleen de container)

Ondanks dat mijn woede gekoeld is wil ik hem toch voordragen aan de wall of shame:

*LFW* Wulfilein

Ik heb hem zeker 5 minuten in de gaten gehouden en weet gewoon zeker dat hij een aimbot gebruikt :r ... N00b.
Pas dat trouwens mee op, aimbots/cheaters ontdekken is moeilijker dan het lijkt. Niks is irritanter dan mensen die bij de eerste kill roepen 'ChEaT0R!!, h4xx0r!1one, you lame cheat, put off aimboit, etc'. Ten eerste kunnen mensen gewoon goed zijn of geluk hebben. Ten tweede sta je vrij voor lul (imho) als je iemand voor cheater uitmaakt, terwijl hij het helemaal niet blijkt te zijn.

Wat Bondt aanhaalt is ook een aandachtspuntje. Dit is trouwens geen flame richting jou ofzo, ik wil je best geloven, maar ik probeer aan te geven iemand eerst goed te monitoren voordat je je conclusie trekt. Ik zat laatst met wat clanmates ook op een server, dit was defenitly wél een hacker. Hij volgde mensen gewoon door de muren heen (zie filmpje hierboven gepost), wist waar iedereen zat, en _elk_ schot was een headshot. M4, pistol, maakte niet uit. Best grappig om te zien dat mensen dan nog ontkennen dat ze cheaten, vooral als 2/3 mensen hem via spectaten aan het volgen zijn.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 14:54

Vuurvoske

Nunquam cede!

ik ben ook niet super goed, maar speelde pas geleden potje sharqi en had 5 of 6 headshots binnen 5minuten, zonder zelf dood te gaan. Puur kwestie van veel geluk.

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Anoniem: 109640 schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:08:
[...]

die gast lijk t wel tegen bots te spelen :o (filmpje)
zou best kunnen, zo dom zien ze er wel uit. De tank schiet ook niet naar hem, dus... Lijkt idd op bots.

Verder schiet je een G3 altijd in 3 sec leeg, dus wat is het probleem :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:25

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik kan de Special Forces expansion van iemand overkopen maar ik vraag mij af of dit gaat werken met mijn eigen account. Kan ik de expansion gewoon installeren en met mijn eigen account gebruiken of is na gebruik door een ander de expansion aan zijn / haar account gekoppeld en dus niet meer voor mij bruikbaar om online te spelen? Wie kan hier iets over vertellen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Bor de Wollef schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:38:
Ik kan de Special Forces expansion van iemand overkopen maar ik vraag mij af of dit gaat werken met mijn eigen account. Kan ik de expansion gewoon installeren en met mijn eigen account gebruiken of is na gebruik door een ander de expansion aan zijn / haar account gekoppeld en dus niet meer voor mij bruikbaar om online te spelen? Wie kan hier iets over vertellen?
Alle versies van Battlefield 2 staan los van accounts. Spelers kunnen daarom als zij dat willen ook zoveel accounts aanmaken als zij dat willen. Jij kunt dat spel dus gerust kopen, het account van hij / zij bestaat dan nog wel, alleen heeft hij / zij geen spel om erop in te loggen. Meneer A kan dus met zijn account op Meneer B zijn Special Forces inloggen :). Zelfde geldt dus ook voor Sarin.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben er voor 99% zeker van dat het een aimbot betreft, Ik heb een keer op internet een Aimbot gezien (filmpje) Waar er geen autoaim in zat maar meer een "infraroodzicht" Je kunt door muren heen kijken en ziet rode lichaampjes aan komen. ik zal vanavond eens proberen na te bootsen hoe hij schoot dmv clippen en dat filmpje proberen terug te vinden. En nogmaals ik maak niet zomaar iedereen voor cheater uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Anoniem: 178361 schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:33:
Ik ben er voor 99% zeker van dat het een aimbot betreft, Ik heb een keer op internet een Aimbot gezien (filmpje) Waar er geen autoaim in zat maar meer een "infraroodzicht" Je kunt door muren heen kijken en ziet rode lichaampjes aan komen. ik zal vanavond eens proberen na te bootsen hoe hij schoot dmv clippen en dat filmpje proberen terug te vinden. En nogmaals ik maak niet zomaar iedereen voor cheater uit?
Klopt!

Zoals ik al zei, probeerde ik alleen aan te geven dat het vrij moeilijk te zien is of iemand cheat of niet. Hoevaak zie ik namelijk wel niet mensen 'cheater!', of 'h4x0r!' roepen terwijl dat niet zo is
offtopic:
hè, Vuurvoske ;)

Ik geloof je wel hoor, ik (zoals al gezegd) heb het ook al eens meegemaakt, dat hij je gewoon aan zag komen. Nofi dus :).

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
hebben jullie trouwens ook altijd dat BF2 een beetje laggy is...ik heb dat bijna altijd, ook in verschillende servers...
meestal als ik BF2 een tijdje heb open staan en ik bijvoorbeeld tussendoor nog ALT+TAB doe, en ik na een uurtje weer ga spelen, lijkt ie nog iets schokkeriger.
gewoon van die kleine irritante schokjes, en soms wordt het heel erg dan lijkt het net of je alle kanten op wordt geslingerd, en sta je opeens compleet de andere kant op te kijken dan waar je d8 te zijn....ik vraag mij af of het aan mijn PC ligt, maar kan t me haast niet voorstellen

en dat van dat cheaten...vind k wel meevallen in BF2...kijk naar CS ofzo daar is het pas erg...gewoon vervelendd is het, je moet ook eigelijk altijd adminned servers opzoeken dan heb je het hele probleem niet, ongeacht of er nu wel of geen anti cheat software is
in bf2 is het me tenminste nooit echt opgevallen, gelukkig maar want ik heb er ook een schijt hekel aan ga dan gewoon een potje lamen, cheats zijn zo nep echt voor van die wannabe's

[ Voor 28% gewijzigd door SuX DeLuXe op 27-11-2006 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Ik ben nu al 2 keer gekickt met de melding:

Trying to update pb client, 2 minutes time out...

Hoe kan ik dit oplossen? Hij update de pb client toch automatisch?

[ Voor 14% gewijzigd door Dersan op 28-11-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:23

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Equalized schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:48:
[...]

Alle versies van Battlefield 2 staan los van accounts. Spelers kunnen daarom als zij dat willen ook zoveel accounts aanmaken als zij dat willen. Jij kunt dat spel dus gerust kopen, het account van hij / zij bestaat dan nog wel, alleen heeft hij / zij geen spel om erop in te loggen. Meneer A kan dus met zijn account op Meneer B zijn Special Forces inloggen :). Zelfde geldt dus ook voor Sarin.
En wat als de verkoper van die SF het spel gewoon geinstalleerd houdt? Dan wil jij installeren en krijg je de melding dat de serial al in gebruik is....
Met de gewone BF2 DVD erin start SF (en omgekeerd) dan ook nog gewoon op hoor bij de verkoper.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Ik ben nu al 2 keer gekickt met de melding:

Trying to update pb client, 2 minutes time out...

Hoe kan ik dit oplossen? Hij update de pb client toch automatisch?
http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php dit kan je met de hand doen door middel van een download via de bovenstaande pagina. In het programma voeg je BF2 toe en zoek je naar updates Ook mag je handmatig de frequentie aanpassen hoevaak PB de HDD scant:
in consol:
pb_sleep 500 (ent)
pb_writecfg (ent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Equalized schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:48:
[...]

Met uitzondering van de uitbreidingen Armored Fury en Euro Forces; die zijn EA-account gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
bvk schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:10:
[...]

En wat als de verkoper van die SF het spel gewoon geinstalleerd houdt? Dan wil jij installeren en krijg je de melding dat de serial al in gebruik is....
Met de gewone BF2 DVD erin start SF (en omgekeerd) dan ook nog gewoon op hoor bij de verkoper.
Dat zijn gewone 'verkoop' perikelen, die hebben niks te maken met wel of niet accountsgebonden zijn. Het is wel waar wat je zegt, dat is ook wat er zo tricky aan is. Daarom raad ik het niemand aan tweedehans spellen te kopen, vooral niet via internet en dergelijke.
Jorn1986 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:39:
[...]

Met uitzondering van de uitbreidingen Armored Fury en Euro Forces; die zijn EA-account gebonden.
Dank voor de correctie, was ik ff vergeten :).

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Jorn1986 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:39:
[...]

als je ze legaal koopt wel, gekraakt heb je die beperking niet. Ik heb de gekraakte en heb het welgeteld 1x gespeeld. Er is echt geen zak aan. Is gewoon een manier om weer 10 euro uit je zak te kloppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
R-O-Y schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:52:
[...]

als je ze legaal koopt wel, gekraakt heb je die beperking niet. Ik heb de gekraakte en heb het welgeteld 1x gespeeld. Er is echt geen zak aan. Is gewoon een manier om weer 10 euro uit je zak te kloppen :(
Dat is natuurlijk jou mening.....Zelf vind IK, AF dubbel en dwars zijn geld waard, alleen al vanwege de maps Operation Harvest en (in iets mindere mate) Midnight Sun.
Alleen jammer dat er op dit moment zo weing EF, AF en overige mods (OPK en PoE2) wordt gespeeld, al lijkt het aantal (vaste) spelers van de Project Reality en PoE2 mod zich te hebben gestabiliseerd.

@Sain: wat is jou ervaring met PRRM? Is het de moeite waard om het te installeren?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indy91 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:27:
[...]

Dat is natuurlijk jou mening.....Zelf vind IK, AF dubbel en dwars zijn geld waard, alleen al vanwege de maps Operation Harvest en (in iets mindere mate) Midnight Sun.
Alleen jammer dat er op dit moment zo weing EF, AF en overige mods (OPK en PoE2) wordt gespeeld, al lijkt het aantal (vaste) spelers van de Project Reality en PoE2 mod zich te hebben gestabiliseerd.

@Sain: wat is jou ervaring met PRRM? Is het de moeite waard om het te installeren?
Indy91 persoonlijk heb echt tegen iets van het uitmelken van je product, vooral als het spel na ander half jaar nog steeds niet gefixd is.

een van de grooste min punten van BF2 ipv bf1942 maakte de bugs en free maps voor de community.
plus 1 zeer goeie addon en 1 wat mindere addon.

oh en vooral met zo opstelling zullen bedrijven als EA meer geld vragen voor minder content, en dat voor FPS shooter :X

PS3 had toch ook plannen met het spel Driver of iets dergelijks? Nou het lijkt er niet goedkoper op te worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 28-11-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Anoniem: 91626 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:28:
[...]

http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php dit kan je met de hand doen door middel van een download via de bovenstaande pagina. In het programma voeg je BF2 toe en zoek je naar updates Ook mag je handmatig de frequentie aanpassen hoevaak PB de HDD scant:
in consol:
pb_sleep 500 (ent)
pb_writecfg (ent)
Dankje, het heeft gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Indy91 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:27:
[...]

ja ik vind AF ook mooie mappen...maar waar worden ze nog gespeeld dan? :'( nergens dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:31:
[...]een van de grooste min punten van BF2 ipv bf1942 maakte de bugs en free maps voor de community.
plus 1 zeer goeie addon en 1 wat mindere addon.

oh en vooral met zo opstelling zullen bedrijven als EA meer geld vragen voor minder content, en dat voor FPS shooter :X
Je hebt gedeeltelijk gelijk. EA is nou niet echt een uitgever gebleken, die fantastische en stabiele patches heeft uitgebracht. En ik druk me ook zacht uit als ik zeg dat EA niet al te snel is met het fixen van een brakke patch. Bovendien had ik ook liever gehad dat de content (EF en AF) gratis zou zijn aangeboden.

Aan de andere kant is er voor mij géén ander spel die zoveel speelvreugde (en frustratie’s) heeft gebracht als BF2. Daarnaast ben ik al lang blij dat het online gamen bij FPS gewoon gratis is, dit in tegenstelling tot de MMORPG (en de XBOX360).

Maar ik weet bijna zeker dat als er ooit een BF3 komt, wij weer vooraan in de rij staan om deze aan te schaffen. O-)
Thrills33ka schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 21:17:
[...]

ja ik vind AF ook mooie mappen...maar waar worden ze nog gespeeld dan? :'( nergens dus...
Tjsa....idd zijn er op dit moment 3 met spelers gevulde AF servers waarvan 1 in de States. :'(

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Messchien ben ik bij BF3 er ook bij maar EA heeft het goed verpruts(bij veel clanners)
en zullen het niet zo snel vergeten.

Maar de opkomende titels als UT2007&ETQW&FFOF <------- is zeer goeie tegenstander om bf2 te verslaan(voormalige DC makers, ze hebben al een community site online:http://www.frontlineswar.com/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

ik denk iig nog wel na voordat ik weer iets van EA games koop, iig niet als eerst. Ik wacht mooi op reviews en ervaringen van anderen. Als het niet goed is hoor je het snel genoeg. Is het wel goed hoor je weinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"I love it when a plan comes together"

Wie keek het vroeger niet? :*)

http://video.google.com/v...9220677279179829147&q=bf2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-04 17:02

Hendal.

hunneuh huh un whoopass?? (:-(

Ghehe geinig filmpje hebben ze leuk gedaan :) .

Even een vraag, ik heb de laatste dagen een lock-up probleem, bij een aantal servers als ik aan het spelen ben freezed m'n pc helemaal en moet ik een hard reset doen om hem weer werkend te krijgen.

Ik heb m'n pc ge-oc'd maar dat heb ik al wat aangepast en als ik bv. CS:S speel heb ik dit nog niet gehad dus ik vermoed dat het toch aan BF2 ligt, iemand deze klachten ook meegemaakt?

[ Voor 80% gewijzigd door Hendal. op 29-11-2006 09:59 ]

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20

mvds

Totally awesome!

Hendal. schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:57:

Even een vraag, ik heb de laatste dagen een lock-up probleem, bij een aantal servers als ik aan het spelen ben freezed m'n pc helemaal en moet ik een hard reset doen om hem weer werkend te krijgen.

Ik heb m'n pc ge-oc'd maar dat heb ik al wat aangepast en als ik bv. CS:S speel heb ik dit nog niet gehad dus ik vermoed dat het toch aan BF2 ligt, iemand deze klachten ook meegemaakt?
Misschien teveel stof opgehoopt in je CPU koeler? Of in de GraKa koeler? Nieuwe drivers geinstalleerd in de laatste paar dagen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik vindt dat alle bf2 veteranen Armed Assault zouden moeten proberen, bf2 kan een realistische feel geven mits in goed team verband wordt gespeelt maar aa biedt in vergelijking echt zoveel meer realisme en is echt massaal vergelijken met bf2. In AA kan je prachtige bossen in duiken, steden veroveren en echt actief opzoek zijn naar de vijand op een realistische manier. Bovendien hebben de helis in aa een erg realistische feel en kunnen ze in tegen stelling tot de helis uit bf2 niet strafen  Daarin tegen hebben ze echt gigantische firepower waarmee je echt een heel convooi in een paar seconde totaal kan vernietigen.

DaBoyz zijn al weer druk bezig het heli whoren te masteren.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-02 13:24

Sap

There is not enough space so..

Waar ik me de laatste tijd erg over kan opwinden is dat als ik tegenover een tegenstander sta. Hij opzij spingt een rol/duik-actie doet en mij in de tussentijd dus neerschiet. M'n ping ligt tussen de 10-20 eerst dacht ik dus dat het aan lagg lag, maar ik denk dat het BTF2 zelf is.

Ik denk dus dat er nog tijd is om goed te richten, maar voordat hij uitgerold is heeft hij me al neergeschoten .....erg irri.
Ook zie ik dat spelers als ze liggen totaal een andere kant op "kijken" en ik dus denk uit hun vuurlinie te staan me toch raken...ook irri.

Het alom bekende pistooltje heeft ook nog steeds meerdere hits nodig in het hoofd????

Ik vind dat EA erg weinig doet om hun community tevreden te houden. Ja uiteraard releasen ze nieuwe delen en add-ons, maar het fixen van de bijna standaard bugs etc laat gewoon ernstig lang op zich wachten. Ik heb na SF geen add-on meer gekocht mede door dit soort redenen. Je hebt het spel gekocht en dan moeten we MAANDEN wachten op een "goede"patch, dat is een erg slechte zaak in mijn ogen.
En ze kunnen nog wel zoveel zeggen, maar software[games] zijn bijna de enige producten die verkocht worden met zoveel gebreken en zulke trage ondersteuning.

Je mag de spellen niet downloaden, je mag ze niet terugbrengen, je mag ze niet copieeren maar elk andere product wat niet aan de verwachting voldoet of niet goed functioneerd kan je terugbrengen zo niet bij games...

Voordat ze add-ons gaan releasen zouden ze eerst het originele spel moeten fixen

MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Pistool is altijd 2 headshots geweest om iemand te doden. Verder zie jij die rol alleen als de vijand gaat liggen. HIj zelf ligt meteen en kan gelijk gaan schieten terwijl jij nog naar het rollen aan het kijken bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57485

evilpin0 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:52:
Ik vindt dat alle bf2 veteranen Armed Assault zouden moeten proberen,
Hoe kom je eraan dan? Zover ik weet is het nog nergens te koop. Hij is alleen in Tsjechie nog uitgebracht en komt hier pas in Januari toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap

Sap

R-O-Y schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:42:
Pistool is altijd 2 headshots geweest om iemand te doden. Verder zie jij die rol alleen als de vijand gaat liggen. HIj zelf ligt meteen en kan gelijk gaan schieten terwijl jij nog naar het rollen aan het kijken bent :)
Ja dat begrijp ik, maar dat gaat toch helemaal nergens over? headshot is headshot......
en hij ligt stabiel op de grond, maar als target beweegt hij nog omdat?????

MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-06 19:29
Hendal. schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:57:

Zoals al veel eerder meerdere malen gezegd,
Bf2 is ZEER gevoelig voor Oc pc's..
Zet hem gewoon is op stock, wedden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621

Joe..gasten. Heb vd week sinds lange tijd weer eens BF2 gespeeld en moet zeggen
dat het wennen was en eigenlijk... minder leuk dan voorheen.
Ik weet niet wat het is. Mischien benik te lang bezig geweest met PoE en
BF 2142. Vooral de laatste heeft de afgelopen weken mijn constante aandacht gehad
omdat ik gewoon redelijk getraind wil zijn voordat ik vanaf januari volgend jaar online
ga spelen en wat mensen/servers ga joinen voor gameplay.
Meer mensen met deze ervaringen of benik een uitzondering op de regel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:20:
dat het wennen was en eigenlijk... minder leuk dan voorheen.
Ik weet niet wat het is. Mischien benik te lang bezig geweest met PoE en
BF 2142. Vooral de laatste heeft de afgelopen weken mijn constante aandacht gehad
omdat ik gewoon redelijk getraind wil zijn voordat ik vanaf januari volgend jaar online
ga spelen en wat mensen/servers ga joinen voor gameplay.
Meer mensen met deze ervaringen of benik een uitzondering op de regel...
Heb je SF? Zo niet, schaf hem aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Sap schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:49:
[...]

Ja dat begrijp ik, maar dat gaat toch helemaal nergens over? headshot is headshot......
en hij ligt stabiel op de grond, maar als target beweegt hij nog omdat?????
De truuk is om te gaan schieten ook al is hij aan het rollen. Je hoeft niet te wachten ;) Als het zou kloppen met de werkelijkheid zou je beeld ook 360 graden moeten draaien. Lijkt me niet erg relaxt of wel? :) Dat headshot van pistol vind ik maar goed ook. Pistol is erg nauwkeurig en een headshot is zo moeilijk nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Anoniem: 153621 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:20:
dat het wennen was en eigenlijk... minder leuk dan voorheen....Meer mensen met deze ervaringen of benik een uitzondering op de regel.
Ik kan die ervaring niet met je delen. Ik heb in de periode augustus t/m begin november vrij veel SF en PoE (en een vleugje AF en OPK) gespeeld. Ik moet zeggen dat ik BF2 Vanilla weer net zo leuk vond als voorheen (verandering van spijs doet in mijn geval eten)

Maar het kan natuurlijk ook meespelen dat ik de infantry only mode nog niet zo heel veel heb gespeeld. Bovendien ben ik ook andere klassen gaan spelen (eerst voornamelijk AT, Spec Ops, en Engi) en daarnaast maak ik vaker gebruik van de standaard wapens, wat weer een iets andere manier van spelen vereist.

-edit-
R-O-Y schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:00:
[...]...Als het zou kloppen met de werkelijkheid zou je beeld ook 360 graden moeten draaien. Lijkt me niet erg relaxt of wel?
Zou idd niet relaxt zijn. In UT kon je destijds sideway (strafe) koprol maken. De animatie zag er vanuit het oogpunt van de tegenstander leuk uit, maar diegene die deze move daadwerkelijk uitvoerde, zag inderdaad de wereld 360 graden kantelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Indy91 op 29-11-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

R-O-Y schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:00:
[...]

De truuk is om te gaan schieten ook al is hij aan het rollen. Je hoeft niet te wachten ;) Als het zou kloppen met de werkelijkheid zou je beeld ook 360 graden moeten draaien. Lijkt me niet erg relaxt of wel? :) Dat headshot van pistol vind ik maar goed ook. Pistol is erg nauwkeurig en een headshot is zo moeilijk nog niet.
Maar het is gewoon dom dat wanneer je naast iemand staat en een pistool tegen zijn hoofd zet en schiet, je hem niet omlegt. Terwijl een messteek wel dodelijk is, waar je hem ook raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
obsidian schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:42:
[...]

Maar het is gewoon dom dat wanneer je naast iemand staat en een pistool tegen zijn hoofd zet en schiet, je hem niet omlegt. Terwijl een messteek wel dodelijk is, waar je hem ook raakt.
ik weet niet hoe het kan maar ik moet ALTIJD 2x steken voordat ik iemand neersteek :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Indy91 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:16:
Zou idd niet relaxt zijn. In UT kon je destijds sideway (strafe) koprol maken. De animatie zag er vanuit het oogpunt van de tegenstander leuk uit, maar diegene die deze move daadwerkelijk uitvoerde, zag inderdaad de wereld 360 graden kantelen.
Dat is ook het kutte aan die 'rol'. Als iemand zo'n rol maakt en ik sta voor hem kan ik hem amper een headshot geven. Hij heeft echter helemaal geen last van die rol en voor hem lijkt het alsof hij gewoon gaat liggen. Vooral als sniper is het irritant, want door die rol ontwijken zij mijn kogel, maar hebben er zelf geen last van en schieten rustig terug.
maxoss schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:50:
[...]

ik weet niet hoe het kan maar ik moet ALTIJD 2x steken voordat ik iemand neersteek :|
Hoeft niet. Klinkt raar maar het ligt er net aan hoe je er voor ligt/staat. Ik kan iemand in één keer killen als ik hem in zijn voet prik, maar als ik hem in zijn body raak gaat hij soms niet dood. Heeft denk ik met de afstand waarop je ligt/staat te maken.

[ Voor 24% gewijzigd door Equalized op 29-11-2006 15:53 ]

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
nee; de body heeft een body armor waar je doorheen moet prikken; vandaar dat je 2 keer moet steken in de romp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Oja, natuurlijk, thnx :) .

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Equalized schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:51:

Hoeft niet. Klinkt raar maar het ligt er net aan hoe je er voor ligt/staat. Ik kan iemand in één keer killen als ik hem in zijn voet prik, maar als ik hem in zijn body raak gaat hij soms niet dood. Heeft denk ik met de afstand waarop je ligt/staat te maken.
1 keer raken is gewoon altijd dood.
maakt niet uit waar of hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:31:
[...]

1 keer raken is gewoon altijd dood.
maakt niet uit waar of hoe.
Niet dus, zoals hierboven gezegd speelt ook body armor een rol, en ik denk ook de afstand waarop je staat. Ik zie namelijk vaak genoeg 'stof' van iemand afkomen (en ik hoor het ook) als ik iemand knive, maar wat geen kill is.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Equalized schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:34:
[...]

Niet dus, zoals hierboven gezegd speelt ook body armor een rol, en ik denk ook de afstand waarop je staat. Ik zie namelijk vaak genoeg 'stof' van iemand afkomen (en ik hoor het ook) als ik iemand knive, maar wat geen kill is.
maakt echt niet uit.

Begin van clanwars wedstrijden ga ik wel is me maat reviven en knive net zo lang dat het een keer mislukt.

En als er stof op komt waaien is je hit niet geregistreerd.
dit hadden ze verkloot met patch 1.4 trouwens met patch 1.3 had ik er helemaal nergens last van.

Mensen die hebben geklaagd over hit detectie in patch 1.41 moet ik ook confirmen.
want een half 30 bullets van 1 meter afstand in iemand pompen en resultaat is nog steeds niet dood.
:/

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 29-11-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Ah, na flink wat tijd is er eindelijk weer een nieuwe nummer 1 op de BF2 rankings. Het leuke aan deze speler is dat hij niet karkand 134538513 keer speelt maar juist de map Warlord 192252523 keer speelt.

Ik vraag mij toch af hoeveel uur je per dag moet spelen om zo'n score te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
OCTheEagle schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:56:
Ah, na flink wat tijd is er eindelijk weer een nieuwe nummer 1 op de BF2 rankings. Het leuke aan deze speler is dat hij niet karkand 134538513 keer speelt maar juist de map Warlord 192252523 keer speelt.

Ik vraag mij toch af hoeveel uur je per dag moet spelen om zo'n score te behalen.
lol die stats zeggen haast niks...
die RD Volx is misschien nog wel goed, maar de rest van die top 10 bar weinig...
ik check ze wel eens, meestal spelen die gasten gewoon 14 uur op een dag :S
ik weet niet of ze miljonair zijn, of werkloos, of ze zijn 65+ :P maar zoveel tijd heb ik niet eens ervoor al zou ik het willen
kijk maar bijvoorbeeld naar die Nederlander in de top10 LORD#OF#WEED, die speelt ook gemiddeld 10 uur per dag

[ Voor 7% gewijzigd door SuX DeLuXe op 29-11-2006 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrills33ka schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:11:
[...]

lol die stats zeggen haast niks...
die RD Volx is misschien nog wel goed, maar de rest van die top 10 bar weinig...
ik check ze wel eens, meestal spelen die gasten gewoon 14 uur op een dag :S
ik weet niet of ze miljonair zijn, of werkloos, of ze zijn 65+ :P maar zoveel tijd heb ik niet eens ervoor al zou ik het willen
kijk maar bijvoorbeeld naar die Nederlander in de top10 LORD#OF#WEED, die speelt ook gemiddeld 10 uur per dag
DIe gast heeft 100K aan nade kills rolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-04 17:02

Hendal.

hunneuh huh un whoopass?? (:-(

Equalized schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:51:
Dat is ook het kutte aan die 'rol'. Als iemand zo'n rol maakt en ik sta voor hem kan ik hem amper een headshot geven. Hij heeft echter helemaal geen last van die rol en voor hem lijkt het alsof hij gewoon gaat liggen. Vooral als sniper is het irritant, want door die rol ontwijken zij mijn kogel, maar hebben er zelf geen last van en schieten rustig terug.
Dan heb je ook nog degenen die springen en dan mid-air al kunnen gaan schieten omdat ze voor hun animatie al op de grond liggen, ik zie ze echter dan nog mid-air en wacht (en daarbij richtend op de plek waar hij neerkomt wat ik niet meer dan logisch vind(uche uche CS trekje ;) ) en dan wordt je van te voren neergeschoten, dat is toch onmogelijk om te aimen dan.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Ik heb nu een nieuwe laptop. Is het toegestaan om hier ook bf2 op te installeren en te spelen? (evt tegelijk met mijn desktop aangezien ik ook een special-forces dvd heb)
Of ga ik dan problemen krijgen (ban?) als er 2x dezelfde serial in een server zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:59:
Ik heb nu een nieuwe laptop. Is het toegestaan om hier ook bf2 op te installeren en te spelen? (evt tegelijk met mijn desktop aangezien ik ook een special-forces dvd heb)
Of ga ik dan problemen krijgen (ban?) als er 2x dezelfde serial in een server zitten?
Dat kan uiteraard niet. Serial in use :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Speel ik net lekker op Wake Island als china, en hebben we het vijandelijke team klem op het vliegdeschip. Zie ik dat er na een half uur het eiland verdedigen nog steeds geen commander in ons team zit, dus denk ik, kom op word ik toch commander? Beetje uav's en supply's uitdelen en af en toe een bootje of heli afschieten die op het eiland afkomt. Krijg ik een kick van de admin omdat ik commander ben en in een jeep zit tegelijkertijd 8)7

Kom ik 5 minuten later weer op de server, hebben we nog steeds geen commander en zijn we 3 vlaggen kwijt
Nee echt, great job admin! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190625

Gisteravond op een EA server me helemaal dood geergerd aan een gozer genaamd B4CON.
Die kerel was niet te kloppen tevens wist hij me overal en altijd te vinden zelfs als ik me express verstopte !
Nou had ik dus vandaag met een vriend van mij het over die ervaring en toen kreeg ik de tip om op de volgende website te kijken.
Nou eerlijk waar ik viel nog net niet van mijn stoel af !
Begrijp nou ook waarop bepaalde lieden ALTIJD nr 1 worden en over zowat onwerkelijk hoge rankings beschikkingen.
Anyways kijk zelf maar !
Die gozer die de eigenaar is van dit gedoe zou de doodstraf moeten krijgen vind ik !!

MiST multiplayer hacks not detectable !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-06 19:29
Niet dat ik er voor ben,
maar moet er wel om lachen :)

Gast verpatst deze hack, Pb weet ervan, das zeker.

En die gast op de screens speelt met alle settings low.

Volgens mij verkoopt het niet goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:( Oh fijn ben 100 Gig aan DVD aan het back-uppen voor een schone reinstal.
en me Battlefield 2 crashd om de haverklap als ik klik op join :z

wat heeft het back-up proces te maken met inees CTD met het spel battlefield 2 genaamd. ;(

• mvds

mvds

Totally awesome!

Anoniem: 147126 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:58:
Speel ik net lekker op Wake Island als china, en hebben we het vijandelijke team klem op het vliegdeschip. Zie ik dat er na een half uur het eiland verdedigen nog steeds geen commander in ons team zit, dus denk ik, kom op word ik toch commander? Beetje uav's en supply's uitdelen en af en toe een bootje of heli afschieten die op het eiland afkomt. Krijg ik een kick van de admin omdat ik commander ben en in een jeep zit tegelijkertijd 8)7

Kom ik 5 minuten later weer op de server, hebben we nog steeds geen commander en zijn we 3 vlaggen kwijt
Nee echt, great job admin! |:(
Als commander hoor je ook niks af te schieten, je hoort ergens in een hoekje stil te gaan zitten en gewoon je werk te doen :P

• mvds

mvds

Totally awesome!

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:34:
:( Oh fijn ben 100 Gig aan DVD aan het back-uppen voor een schone reinstal.
en me Battlefield 2 crashd om de haverklap als ik klik op join :z

wat heeft het back-up proces te maken met inees CTD met het spel battlefield 2 genaamd. ;(
Aparte data-disk nemen, dan hoef je alleen je progs schijf te backuppen als je een herinstallatie wilt doen :P

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-06 10:18
Tomino schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:27:
Niet dat ik er voor ben,

De beste man die deze shit verkoopt is anders wel eigenaar van een flinke villa met ferrari voor de deur geworden door deze hack. Er zijn dus zat mensen die er toch in trappen

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:44
Tomino schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:27:
Niet dat ik er voor ben,

Ik geloof het niet zo... het enige wat wel kan is die cartillery want dat heb ik van de week zelf gezien. Op al die andere plaatjes speelt ie tegen bots (kijk maar naar de namen van de poppetjes). Heb zelf ook wel eens het gevoel dat iemand "niet klopt" en er gebeuren altijd wel eens dingen die niet zouden kunnen maar dat zullen dan wel de bugs van BF2 zijn. Als je denkt dat iemand cheat dan heeft ie meestal nog een redelijk normale k/d ratio.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• R-O-Y

R-O-Y

http://www.bf2hacks.com/

Kijk is naar het aantal subscibers a 150 euro pp. Aardig wat. Deze hack heeft iemand uit m'n broertjes oude clan en alles wat beweerd wordt klopt ook echt :)

Nog meer glitches, nog steeds mogelijk in de nieuwe patch :X

http://img124.imageshack.us/my.php?image=screen034wz4.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door R-O-Y op 30-11-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap

Sap

R-O-Y schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:39:
http://www.bf2hacks.com/

Kijk is naar het aantal subscibers a 150 euro pp. Aardig wat. Deze hack heeft iemand uit m'n broertjes oude clan en alles wat beweerd wordt klopt ook echt :)

Nog meer glitches, nog steeds mogelijk in de nieuwe patch :X

http://img124.imageshack.us/my.php?image=screen034wz4.jpg
Ik snap hier dus echt niks van he....Die mensen hoe die praten op de site over andere spelers die lekker niet zien dat ze een hack hebben, vragen hoe ze screens kunnen maken zonder dat de admins hun hack zien. Sterker nog ze betalen er ook nog eens voor....

Die jochies [want ik kan me bijna niet indenken dat dit volwassen mensen zijn] hebben echt iets gemist in hun opvoeding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-05 20:27
Weet iemand of dat er al een dualcore patch is voor battlefield 2? Ik merk namelijk dat mijn gpu(geforce 8800 gtx) niet volledig kan draaien door een cpubottleneck(C2D E6600).

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Laatst online: 30-03 09:55
skelleniels schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:27:
Weet iemand of dat er al een dualcore patch is voor battlefield 2? Ik merk namelijk dat mijn gpu(geforce 8800 gtx) niet volledig kan draaien door een cpubottleneck(C2D E6600).
BF2 is multi core supported. Waarschijnlijk ligt het probleem elders, kijk eens of je de oude drivers wel goed geuninstalled hebt na de installatie van je 8800 :)

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Sap schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:50:
[...]

Ik snap hier dus echt niks van he....Die mensen hoe die praten op de site over andere spelers die lekker niet zien dat ze een hack hebben, vragen hoe ze screens kunnen maken zonder dat de admins hun hack zien. Sterker nog ze betalen er ook nog eens voor....

Die jochies [want ik kan me bijna niet indenken dat dit volwassen mensen zijn] hebben echt iets gemist in hun opvoeding....
betalen doe je toch altijd voor goede software :z Op dit stukje coden van deze gasten is niks aan te merken. De support is perfect en alles werkt gewoon prima. Daarom kopen zoveel mensen het ;) Wees maar blij dat ze geld vragen anders was BF2 allang helemaal vergeven van de cheaters. :) Verder heeft de hack standaard "clean" screenshots, je ziet dus een gewoon scherm zonder blauwe poppetjes ed..

Verder zijn het niet alleen kindjes he, hoeveel hebben er 150$. Ik denk niet zoveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wou jij nog zeggen dat je gamen met een hack nog gamen noemt?

Zulke mensen doen het voor de stats. En die stats interesseren geen hond behalve je ego, en die weet stiekum toch wel dat je niet eerlijk aan die stats bent gekomen... Dus in feite: Je bederft de gameplay van anderen om zelf lol te hebben maar diep van binnen is de lol er al lang vanaf... De lol ging er vanaf toen je nog eerlijk werd geowned.. Toen je nog headshot na headshot kreeg, toen je nog een loser was op de battlefield, maar nee, nu ben jij de held. Jij maakt de punten, jij maakt headshot na headshot.... In feite is het installen van een hack of wat voor cheat dan ook gewoon keihard toegeven dat je een loser bent, dat je het niet red om echt te kunnen gamen. Dat je in feite gewoon een nobody bent... .... CHEATERS :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Van hackens opzich heb ik weinig last gehad op publics tot nu toe, wel een wat verdachts gezien, maar zelden iets met vol bewijs.

Waar ik me wel aan erger is deze steeds erger wordende hype. Je kan geen normaal rondje public meer spelen zonder te worden uitgemaakt voor hacker. Als je ook maar een beetje te goed speelt naar andersmans smaak ben je een hacker, en kickvotes volgen. Ben er nog nooit afgekickt, maar ik erger me er steeds meer aan. De mensen met de hoogste scores zijn op elke servers "hackers" en krijgen om de 5 minuten een verse kickvote.

Kijk daar erger ik me wel aan, want dat gebeurd steeds meer. Een hacker kom ik amper tegen (of ze zijn structureel waardeloos dat ik ze gewoon met het gros afschiet), maar al die verwensingen en kickvotes tijdens een rondje zijn wel vervelend. En aangezien ik steeds beter ga spelen en de hacker-hype steeds verder toeneemt, begint het nu echt een probleem te worden.

Vind je een hacker, heb je een bewijs ga naar BFROE ofzo, laat de rest erbuiten. Hij wordt echt gebanned als het bewijs goed is. Maar laat alsjeblieft die hype niet verder groeien, het verpest het spel, elke ronde die kickvotes tegen alles en iedereen, nutteloos. Ga spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:44
Soms is het wel eens vervelend om voor cheater of wat dan ook uitgemaakt te worden maar ondertussen vind ik het stiekum wel een beetje leuk. Feit dat iemand je kennelijk zo goed vind dat ie denkt dat je cheats gebruikt terwijl je dat niet doet is best ego-strelend. Dus geniet ervan zou ik zeggen. :) Waar ik meer van baal is dat je echt uit een server gekicked wordt (vanwege te lage!!! ping, excessive teamkills zonder ook maar 1 tk gemaakt te hebben etc.) Is me vaak genoeg gebeurt dat je op een gouwe plak staat maar vlak voor het eind gekicked wordt zodat meneer X van clan Y de goude plak krijgt. Da's lame maar snel een andere server joinen en je bent het weer vergeten.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

JohnnyV76 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 12:25:
Is me vaak genoeg gebeurt dat je op een gouwe plak staat maar vlak voor het eind gekicked wordt zodat meneer X van clan Y de goude plak krijgt. Da's lame maar snel een andere server joinen en je bent het weer vergeten.
En dat is dus niet waar....k heb al vaak genoeg gezien dat meneer X of Y die al niet meer in de server zit tóch gewoon nog de gouden plak krijgt omdat hij nog steeds meer punten had als de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Ik wist dat goud me niet meer kon ontgaan.

Toen werd ik gekickt omdat ik verdacht werd voor cheater. Echt kansloos ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Anoniem: 178361 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 03:30:
Wou jij nog zeggen dat je gamen met een hack nog gamen noemt?

Zulke mensen doen het voor de stats. En die stats interesseren geen hond behalve je ego, en die weet stiekum toch wel dat je niet eerlijk aan die stats bent gekomen...
dat is dus de grootse fout die je gemaakt hebt he :z Ik denk dat 50% het gebruikt voor de stats, de andere 50% gebruikt het af en toe voor de fun. Degene die ik ken met de hack maken zowat elke maand een nieuwe account aan met een grappige naam. Het interesseert ze geen drol. Het grappige is juist dat mensen gaan roepen "ik ga je reporten!!!!". Ze lachen je uit en nemen screens DAARVAN. Die bewaren ze en daar maken ze een onderschrift van voor op een forum ofzo, dus je kan beter niks zeggen of gewoon weggaan. Reporten is toch wel het allerzieligste wat je kan doen vind ik. Dan denk je dat andere mensen net zoveel om stats geven als jijzelf :X _O-

[ Voor 4% gewijzigd door R-O-Y op 02-12-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik heb van de week BF2 gekocht (2e-hands), en na wat gekloot met poorten op de firewall, en m'n pc die elke keer een verkeerd IP-nummer kreeg (waar de poorten niet naar werden doorgestuurd), ben ik nu zover dat ik BF2 kan gaan spelen. Probleem is dat ik 100% noob ben. Heb ook nooit BF1942 gespeeld. Ik heb wat gezocht naar noob-guides en zo, maar kan tot op heden niets vinden. Kan iemand mij er één aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Nee het aller zieligste wat je kan doen is het goedpraten en een beetje opscheppen erover...van mij mag je wegblijven uit dit topic want iets zinnigs heb je toch niet te vertellen. :r :r

Cheaters zijn het laagste van het laagste wat mij betreft. Van mij mogen ze iets uitvinden dat een hardware ban tot resultaat heeft. En wat mij betreft een master ban list die van toepassing is voor ieder spel. Gewoon de hele cheat/hack scene uitbannen, dan hoef je ook nooit meer voor cheater uitgemaakt te worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 02-12-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ R-O-Y, Nee het interesseert me geen kloten dat die n00bs om de drie dagen een andere account aanmaken, Wat mij betreft maken ze na ieder potje een nieuw account aan, Dat ze Shots nemen en die lekker op een forum posten, Ja, dat is lekker mature. Anyway ik snap niet dat zulke gasten het leuk vinden om andermans spelplezier te bederven. Dat zijn waarschijnlijk van die jongetjes die vroeger ook al vals speelden met knikkeren omdat ze anders altijd alles verloren... Het interesseert me geen kl*ten wat hun drijfveer is, Ik vind het gewoon Losers :r.

Quote:"Reporten is toch wel het allerzieligste wat je kan doen vind ik." Nee, Cheaten is nét ietsje zieliger.

@Zoufiax, Gewoon wat gaan spelen op non-ranked servers, Gewoon dingen proberen en je zult zien dat je het gauw genoeg leert.

@PhoeniX _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

PassieWassie schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 21:05:
[...]

BF2 is multi core supported. Waarschijnlijk ligt het probleem elders, kijk eens of je de oude drivers wel goed geuninstalled hebt na de installatie van je 8800 :)
Dat is BF2 helemaal niet en verder zou ik lekker die E6600 gewoon OC'en dan gaat alles vast wel harder vanzelf @ 3,6 GHz :+

Daarnaast is BF2 niet echt een heel erg zwaar spel voor je kaart IMHO vooral als je hoogstwaarschijnlijk achter een TFT zit die niet verder dan 1280x1024 gaat...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 21:12
Tuurlijk is BF2 dat wel. Zo goed als alle games en programma's supporten 2 cores, je kunt een klant moeilijk zeggen: "Koop maar een single-core PC, op multi-core computers leveren we geen support..."

BF2 _gebruikt_ die 2e (en hogere) core misschien niet, maar je moet toch al hele exotische dingen doen om er niet op te kunnen draaien :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
R-O-Y schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:47:
[...]

dat is dus de grootse fout die je gemaakt hebt he :z Ik denk dat 50% het gebruikt voor de stats, de andere 50% gebruikt het af en toe voor de fun. Degene die ik ken met de hack maken zowat elke maand een nieuwe account aan met een grappige naam. Het interesseert ze geen drol. Het grappige is juist dat mensen gaan roepen "ik ga je reporten!!!!". Ze lachen je uit en nemen screens DAARVAN. Die bewaren ze en daar maken ze een onderschrift van voor op een forum ofzo, dus je kan beter niks zeggen of gewoon weggaan. Reporten is toch wel het allerzieligste wat je kan doen vind ik. Dan denk je dat andere mensen net zoveel om stats geven als jijzelf :X _O-
heb je wel gelijk in...de ene helft zijn gewoon wannabe's die het voor hun stats doen, de andere helft zijn geeneens echte gamers, die lopen maar wat te kloten omdat ze reacties willen uitlokken en mensen pissig willen maken...hier maken ze vervolgens een screen of filmpje van en daarmee gaan ze showen op een forum, kijk maar naar myg0t. ik ken ook gasten...die gewoon hacken om mensen alleen maar te klooien, ik vind het kinderachtig maargoed ik ga dan liever een potje teamkillen of mensen irriteren...das ook kinderachtig maargoed nogaltijd beter dan cheaten

trouwens iemand wel eens infantry gedaan op grote mappen? net Wake Island, Fushe Pass, Zatar Wetlands gedaan met infantry. eigelijk best leuk :P met zn allen in bootjes en goeie teamplay via squads...vind het nog leuker dan infantry in een city map als ik eerlijk ben

[ Voor 9% gewijzigd door SuX DeLuXe op 02-12-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robvanderaart schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:30:
Ik wist dat goud me niet meer kon ontgaan.

Toen werd ik gekickt omdat ik verdacht werd voor cheater. Echt kansloos ;(
dat is wel jammer.

Maar kansloos blijf je altijd tegen admins :P
sommigen mensen zijn echt een n00b.

persoon zit achter het muurtje, ik loop en schiet hem neer omdat er toevallige een UAV boven me hangde.

Enemy say: haxor
ik zeg:No noob it the freaking bird above your head who say where you are :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:59
Paul Nieuwkamp schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:37:
[...]
Tuurlijk is BF2 dat wel. Zo goed als alle games en programma's supporten 2 cores, j
hier heb je 't toch mis...bf2 heeft géén multicore-ondersteuning..(net als de meeste spellen die uit zijn)

dat bf2 draait op een dualcore is een ander verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 21:12
Mr. Detonator schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:44:
hier heb je 't toch mis...bf2 heeft géén multicore-ondersteuning..(net als de meeste spellen die uit zijn)

dat bf2 draait op een dualcore is een ander verhaal
Dan krijg je dus een discussie over de definitie... Wordt een 2e core ondersteund? Ja, het werkt gewoon zonder crashes / foutmeldingen etc.

Ik vind "ondersteunen" eerder "er goed mee overweg kunnen gaan" dan "gebruiken".

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Anoniem: 178361 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 14:59:
@ R-O-Y, Nee het interesseert me geen kloten dat die n00bs om de drie dagen een andere account aanmaken, Wat mij betreft maken ze na ieder potje een nieuw account aan, Dat ze Shots nemen en die lekker op een forum posten, Ja, dat is lekker mature. Anyway ik snap niet dat zulke gasten het leuk vinden om andermans spelplezier te bederven. Dat zijn waarschijnlijk van die jongetjes die vroeger ook al vals speelden met knikkeren omdat ze anders altijd alles verloren... Het interesseert me geen kl*ten wat hun drijfveer is, Ik vind het gewoon Losers :r.

Quote:"Reporten is toch wel het allerzieligste wat je kan doen vind ik." Nee, Cheaten is nét ietsje zieliger.

@Zoufiax, Gewoon wat gaan spelen op non-ranked servers, Gewoon dingen proberen en je zult zien dat je het gauw genoeg leert.

@PhoeniX _/-\o_
Ik zeg alleen dat ze niet om stats geven wat hier ergens beweerd wordt. Mag dat niet? aan de hand van het nieuwe-account voorbeeld maak ik duidelijk dat ze niet om stats geven :) Niks mis mee toch?

Waarom op niet ranked servers spelen? Bang dat je stats er niet goed uit gaan zien _/-\o_ Knap hoor. Op unranked zitten vaak betere spelers ook :)

[ Voor 6% gewijzigd door R-O-Y op 02-12-2006 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:59
Paul Nieuwkamp schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:57:
[...]

Ik vind "ondersteunen" eerder "er goed mee overweg kunnen gaan" dan "gebruiken".
bf2 kan goed met een dualcore overweg, alleen gebruikt ie de tweede core niet
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post