Ok, nu ben ik over het algemeen geen klikker maar als ik cheater ontdek wordt ik gewoon heel pissig.
Statspadden, Glitchen, Spawn- en Baserapen vind ik allemaal nog wel door de beugel kunnen... Dat is zogezegd de features van het spel gebruiken. Maar er is één vorm van cheaten waar ik echt pissig van word en dat is een aimbot

, Dat vind zó lame, laag en ontzettend n00bish...
Vanavond ontdekte ik er een, Geen admin aanwezig, Votes heb ik uitgeschakeld dus kan ook geen kickvote starten (alsof het werkt) Dus toen maar teamswitch gedaan en me lekker uitgeleefd op die kerel met m'n mesje

, Kostte me wel 20 punten, maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen.
Ik weet zeker dat hij een aimbot had omdat hij op karkand achter de Mounted MG zat tussen de factory en warehouse (in de uitkijktoren) Op zich niets vreemds aan, ware het niet dat hij constant gebukt zat. Ik ben in de container gaan staan (na 3x door hem gekilled te zijn) achter Warehouse en kon precies zien wanneer hij naar boven kwam om te kijken,
Dat deed hij dus niet. Hij probeerde me wel kapot te schieten maar omdat alleen mijn hoofd boven de container uitkwam raakte hij me niet. (alleen de container)
Ondanks dat mijn woede gekoeld is wil ik hem toch voordragen aan de wall of shame:
*LFW* Wulfilein
Ik heb hem zeker 5 minuten in de gaten gehouden en weet gewoon zeker dat hij een aimbot gebruikt

... N00b.