Kan het zijn dat door de 1.41 patch er een vertraging is met de ranks?
Anoniem: 178361
@Thrills33ka,
Kun je de mensen die lopen te flamen en te zeiken niet gewoon kicken ipv het hele topic te sluiten? Toen het oude Battlefield forum werd gesloten baalde ik echt enorm, zat er met veel plezier info te zoeken over de game en lekker te discusseren over van alles en nog wat, Dat er af en toe een irritant bericht tussen zat ontken ik niet maar om dan maar het hele forum dicht te flikkeren vond ik IMHO enigszins overdreven. Voor de rest dat jij/jullie dit forum netjes en leesbaar houden, niets dan
Ontopic: - Bijna is het zover ik ga binnenkort mijn promotie halen tot 1st sergeant
(ja ik weet het, ik ben een slowranker, altijd geweest zal ook altijd zo blijven) En kan nu (Eindelijk) weer een wapen unlocken, mijn laatste unlock was per ongeluk de DAO-12 (drukte op Ok ipv Choose later
) Maar ik zit nu te twijfelen tussen de Flashbang, De MP7 (hoewel ik bijna nooit AT speel) of de SCAR-L. Er zijn hier vast genoeg mensen die hier deze wapens bezitten en mij er meer over kunnen vertellen en misschien wat tips geven over hoe ze schieten. Ik ben volledig verliefd op de hele G36 serie en de L85A1. Meestal speel ik (tegenwoordig) medic maar heb ook veel ervaring met Spec-ops. Ik hou van tactisch spelen en daarom gaat lichtelijk mijn voorkeur naar de FB uit. Wie wil mij wat info over de wapens geven? Hoe schieten ze bijvoorbeeld in vergelijking met .... Anyway Thx.
Wat betreft 1.41, merk weinig/geen verschil met 1.4 Alleen dat het opstaan vanuit prawn (nog) trager gaat en dat de conn. probs er nog steeds zijn aan het einde van elke ronde.
Kun je de mensen die lopen te flamen en te zeiken niet gewoon kicken ipv het hele topic te sluiten? Toen het oude Battlefield forum werd gesloten baalde ik echt enorm, zat er met veel plezier info te zoeken over de game en lekker te discusseren over van alles en nog wat, Dat er af en toe een irritant bericht tussen zat ontken ik niet maar om dan maar het hele forum dicht te flikkeren vond ik IMHO enigszins overdreven. Voor de rest dat jij/jullie dit forum netjes en leesbaar houden, niets dan
Ontopic: - Bijna is het zover ik ga binnenkort mijn promotie halen tot 1st sergeant
Wat betreft 1.41, merk weinig/geen verschil met 1.4 Alleen dat het opstaan vanuit prawn (nog) trager gaat en dat de conn. probs er nog steeds zijn aan het einde van elke ronde.
Ik ben zelf niet echt een infantry speler......maar zie ik regelmatig kills gemaakt worden met de Scar-L. Dus blijkbaar is dit toch een geliefd wapen.
Ik persoonlijk vind ik dat deze gun te weinig damage maken, maar Oemf heeft het liefst een mobiele H-bomb achter z'n HMMV hangen.
Lekker Karkand opruimen...
Ik persoonlijk vind ik dat deze gun te weinig damage maken, maar Oemf heeft het liefst een mobiele H-bomb achter z'n HMMV hangen.
SCAR-L vind ik idd te licht, je moet er iemand te vaak voor raken en dat schiet gewoon niet op. De FN2000 (assault met idd flashbangs) vind ik een prettig wapen en de flashbangs, alhoewel ze flink wat oefening vereisen, kunnen je veel voordeel opleveren. Dit wapen doet trouwens niet extreem veel damage, 34 nmlk. Dat zit tussen het standaard usmc (30 damage) en de standaard mec (38 damage) in.
MP7 is een proppenschieter IMHO.
MP7 is een proppenschieter IMHO.
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Hier staat genoeg informatie over de wapens die je kan unlocken of die je standaard al heb:
http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks
Staat informatie zoals dmg per schot, recoil, reload time etc.
http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks
Staat informatie zoals dmg per schot, recoil, reload time etc.
Probeer eens met Alcohol 120%. Een vriend van me gebruikte het ook i.c.m BF2 en het werkte perfect.Jorn1986 schreef op zondag 19 november 2006 @ 18:39:
Ik heb een probleempje met het opstarten van BF2:
de ene keer laadt hij in 1 keer door, de andere keer niet (gebeurd er niks). Ik maak altijd gebruik van een mini-image in daemon tools... de keren dat ik hem opstart met de echte DVD laadt hij altijd, maar met de mini-image heeft hij moeite...
ik gebruik dus die mini-image omdat ik het vrij vervelend vind om die schijf altijd in m'n dvd-rom te hebben liggen.
Weet iemand een oplossing?
[ Voor 62% gewijzigd door robvanderaart op 20-11-2006 09:21 ]
Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
DAO-12 is imho geen slechte keus, in close-combat maai je daar iedereen mee neer, op afstand heb je je pistol/SRAW. De MP7 is trouwens een unlock voor de engineer, 40 kogels in zijn magazijn en een hoge firingrate. Close combat is die op zijn best dus, afstand matig. Als je veel engi bent dus een aanrader, maar als engi zit je toch vaak in armor dus heb je niet zo heel veel aan wapens.
Over de flashbang ben ik niet zo te spreken, ik speel sowieso nooit met de F2000, maar ik vind een FB geen toegevoegde waarde hebben, gewoon omdat BF2 veel grootschaliger is dan één of andere tactical shooter (ala SWAT of Rainbow Six). Je vecht veel meer in op gebieden/velden ipv in gebouwen. Een FB zal dus minder effect hebben, en om in een heftig gevecht een FB te pakken, die goed (!) te gooien, kost ook vrij veel tijd. Het effect is niet zo groot, en een bijkomend nadeel is dat je makkelijk je teammates ook flashed, wat natuurlijk erg vervelend is.
Scar light, goed wapen. Red dot scope, goed om te richten dus. Heeft vrij veel damage, is een zwaar wapen. Ik vind de standaard spec-op wapens imho vrij goed, en de G36C wat jij al zei is ook een goede. Spec-op heeft dus niet zoveel behoefte aan een extra unlock, maar dat betekent niet dat de Scar-L slecht is. Ik weet niet welke jij allemaal nog kan kiezen, ik zou iig indien mogelijk voor de L96A1 gaan, dat is gewoon een geil sniperrifle. De P90 (AT) is ook aan te raden, de DAO is zoals hierboven al beschreven een wapen voor close-combat, en aangezien de standaard AT wapens meer proppenschieters dan guns zijn is P90 erg handig. 50 kogels (dacht ik) en op afstand redelijk, mits single shot. Van dichtbij lekker vanwege de hoge firingrate en de vele kogels.
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Alleen moet je eerst die andere sniper unlocken voordat je de L96a1 kunt unlocken.
Dit geldt voor alle unlocks. Per klasse moet je eerst unlock 1 hebben voordat je unlock 2 kunt nemen.
Alle wapens hebben zo hun voor en nadelen. Wat ook belangrijk is, is of je veel infantry only speelt / wilt gaan spelen. De AT klasse is dan bijv minder effectief.
Zelf speel ik veel infantry only en merk dat ik de 2e medic unlock en de tweede sniper unlock het meest gebruik.
[ Voor 102% gewijzigd door Help!!!! op 20-11-2006 13:36 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Uiteraard heb ik de L96A1 al geunlocked, En ben ook zeer te spreken over dit rifle. Hij schiet vele malen preciezer dan de M95 om er nog maar niet van te spreken dat je met de M95 op grote afstand niet kan richten omdat de crosshair VEEL te dik is. De SCAR-L wordt dus door sommigen aan- en af geraden. Ik Heb nog een paar dagen de tijd voordat ik mag kiezen dus ik kan er nog even rustig over na denken. Ik speel voornamelijk Karkand INF only dus gaat mijn voorkeur nog steeds lichtelijk naar de FB uit. De beschreven nadelen van de FB Zijn idd wel punten waar ik nog even goed over na moet denken. De F2000 is voor mij trouwens ook nog een unlock Ik heb hier een paar keer mee geschoten (kit gejat) en ik moet zeggen dat hij mij erg aan de P90 deed denken. Een proppenschieter die je erg goed moet richten. De P90 heb ik wel als unlock maar kan er niet echt mee overweg. (maar goed dat kon ik in het begin ook niet met de L85A1) Mmmm.... Thx voor de info en tips!
Uiteraard is meer van dit soort info altijd welkom
( ik moet trouwens zeggen dat ik vaker dan me lief is wordt afgemaakt door een F2000, Meestal op mid-range)
( ik moet trouwens zeggen dat ik vaker dan me lief is wordt afgemaakt door een F2000, Meestal op mid-range)
Zelf heb ik de F2000 en de FB unlockt. De FB gebruik ik niet veel omdat het idd erg lastig is om hem zo te gooien dat je teammates en jij zelf er geen last van hebben.Anoniem: 178361 schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:07:
Uiteraard heb ik de L96A1 al geunlocked, En ben ook zeer te spreken over dit rifle. Hij schiet vele malen preciezer dan de M95 om er nog maar niet van te spreken dat je met de M95 op grote afstand niet kan richten omdat de crosshair VEEL te dik is. De SCAR-L wordt dus door sommigen aan- en af geraden. Ik Heb nog een paar dagen de tijd voordat ik mag kiezen dus ik kan er nog even rustig over na denken. Ik speel voornamelijk Karkand INF only dus gaat mijn voorkeur nog steeds lichtelijk naar de FB uit. De beschreven nadelen van de FB Zijn idd wel punten waar ik nog even goed over na moet denken. De F2000 is voor mij trouwens ook nog een unlock Ik heb hier een paar keer mee geschoten (kit gejat) en ik moet zeggen dat hij mij erg aan de P90 deed denken. Een proppenschieter die je erg goed moet richten. De P90 heb ik wel als unlock maar kan er niet echt mee overweg. (maar goed dat kon ik in het begin ook niet met de L85A1) Mmmm.... Thx voor de info en tips!Uiteraard is meer van dit soort info altijd welkom
De F2000 gebruik ik ook zelden want ik raak er geen pepernoot mee, zij raken mij er echter wel mee maar ik zie ze niet zo heel veel
De Scar-L was wel een favoriet wapen van mij maar sinds patch 1.4 lijkt eraan gemorreld te zijn want ook daar schiet ik geen hond meer mee raak.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
grapjasAnoniem: 178361 schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:07:
Uiteraard heb ik de L96A1 al geunlocked, En ben ook zeer te spreken over dit rifle. Hij schiet vele malen preciezer dan de M95 om er nog maar niet van te spreken dat je met de M95 op grote afstand niet kan richten omdat de crosshair VEEL te dik is. De SCAR-L wordt dus door sommigen aan- en af geraden. Ik Heb nog een paar dagen de tijd voordat ik mag kiezen dus ik kan er nog even rustig over na denken. Ik speel voornamelijk Karkand INF only dus gaat mijn voorkeur nog steeds lichtelijk naar de FB uit. De beschreven nadelen van de FB Zijn idd wel punten waar ik nog even goed over na moet denken. De F2000 is voor mij trouwens ook nog een unlock Ik heb hier een paar keer mee geschoten (kit gejat) en ik moet zeggen dat hij mij erg aan de P90 deed denken. Een proppenschieter die je erg goed moet richten. De P90 heb ik wel als unlock maar kan er niet echt mee overweg. (maar goed dat kon ik in het begin ook niet met de L85A1) Mmmm.... Thx voor de info en tips!Uiteraard is meer van dit soort info altijd welkom

Ik kan me nog steeds niet aan de indruk ontrekken dat de diverse wapens per server/map anders schieten.
Ik speel de laatste tijd veel medic (om de 100 uur vol te maken) en kijk meestal eerst even waar de meeste kills mee gemaakt worden. Op de ene server raak je alles met de G36e, op een andere server wil die ineens voor geen meter en kan je beter de AK101 selecteren.
Er is echt geen touw aan vast te knopen....
Ik schoot gisteren weer eens met de Scar-L en ik was weer helemaal happy ermee. Ding is (meestal dus!) erg precies! Je maakt dus makkelijk, ook op afstand een headshot.
Ik speel de laatste tijd veel medic (om de 100 uur vol te maken) en kijk meestal eerst even waar de meeste kills mee gemaakt worden. Op de ene server raak je alles met de G36e, op een andere server wil die ineens voor geen meter en kan je beter de AK101 selecteren.
Er is echt geen touw aan vast te knopen....
Ik schoot gisteren weer eens met de Scar-L en ik was weer helemaal happy ermee. Ding is (meestal dus!) erg precies! Je maakt dus makkelijk, ook op afstand een headshot.
Sowieso beter een AK dan een unlockbvk schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:24:
Ik kan me nog steeds niet aan de indruk ontrekken dat de diverse wapens per server/map anders schieten.
Er is echt geen touw aan vast te knopen....![]()
En die willekeur heb ik dus ook, bijvoorbeeld met de tv-guided van een chopper. De ene dag raak ik alles, de andere dag mis ik de ene helft, en de andere helft vliegt er dwars doorheen (hitboxes

sar·cas·me (het ~)
Even een vraagje aan de vliegtuig experts.
Als jullie een lock on krijgen omdat er een vliegtuig achter jullie aanzit en je hebt geen flares meer. Wat is dan de truc om de enemy vliegtuig van je af te schudden?
Ik heb zelf al verschillende dingen geprobeerd: Recht omhoog vliegen, veel scherpe bochten naar links en rechts, laag over de grond vliegen etc. Echte raken de enemy rockets mij altijd en is het respawn op het vliegveld. Ik vroeg mij af wat de echte profs doen
Als jullie een lock on krijgen omdat er een vliegtuig achter jullie aanzit en je hebt geen flares meer. Wat is dan de truc om de enemy vliegtuig van je af te schudden?
Ik heb zelf al verschillende dingen geprobeerd: Recht omhoog vliegen, veel scherpe bochten naar links en rechts, laag over de grond vliegen etc. Echte raken de enemy rockets mij altijd en is het respawn op het vliegveld. Ik vroeg mij af wat de echte profs doen
Ik vlieg niet héél veel, omdat ik het gedoe om het verkrijgen van een jet zat ben. Maar als ik erin zit heb ik niet zo'n moeite met het ontwijken.OCTheEagle schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:48:
Ik heb vroeger wel veel Falcon 4.0 gespeeld, een F16 sim. Daar zit een dik handboek bij wat je leert om niet alleen naar de moves te kijken die je maakt, maar ook om naar bijvoorbeeld je bochtsnelheid te kijken.
Bij een hogere snelheid wordt je bocht (radius) immers ook veel groter! Een tegenstander kan daar dankbaar gebruik van maken door bijvoorbeeld de bocht met een lagere snelheid te maken. Hij komt dan automatisch weer achter je....
Een "truc" die ik zelf vaak toepas (ze blijven er in trappen) is om als je achtervolgd wordt heel even in rechte lijn te vliegen en dan plots je gas dicht te gooien en de neus omhoog te brengen. Je remt dan maximaal af waardoor je achtervolger vaak over je heen schiet en je weer achter hém zit!
Een halfvol glas volle melk rechts naast je toetsenbord zetten en je onderbroek een week niet verschonen...als je dan een lock krijgt snel 3 rondjes linksom(! anders werkt het niet) je stoel rennen.OCTheEagle schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:48:

Alle gekheid op een stokje....ik zou het echt niet weten Wouter. Ik gebruik sowieso op zo'n moment altijd mijn frontview (dus naar achteren kijken) en daar anticipeer ik op. Het merendeel kom ik er levend uit. Op dat moment ben ik wel fullhealth hoor, bij flinke damage ben je kansloos.
Wat ook erg belangrijk is dat je DIRECT je knuppel een ram geeft wanneer iemand je probeert te locken. Bij het eerste beepje dus....dit kan een kwestie zijn van leven of dood.
En als je dan probeert om de missiles te ontwijken kan de combinatie van roll, rudder, afterburner en voorover pitchen misschien helpen voor hele korten bochten. Tenminste dat is mijn beleving, of het echt zo is durf ik niet te zeggen.
Reclamerend: Zo snel mogelijk aan je Joystick trekken totdat je vingers wit zien! En niet te snel willen flaren.
Uiteraard is het belangrijk wie in welke jet vliegt. Als jij @Daqing in de F15 vliegt en de J10 lockt jou, want dan is er één optie --> 'E'. Behalve als ik achter je zit natuurlijk!
De rekening voor dit advies valt binnenkort op de mat.
Ik hoor opeens de soundtrack van TopGun.bvk schreef op maandag 20 november 2006 @ 20:05:
[...]
...
Een "truc" die ik zelf vaak toepas (ze blijven er in trappen) is om als je achtervolgd wordt heel even in rechte lijn te vliegen en dan plots je gas dicht te gooien en de neus omhoog te brengen. Je remt dan maximaal af waardoor je achtervolger vaak over je heen schiet en je weer achter hém zit!
[ Voor 12% gewijzigd door Oemfoefoe op 20-11-2006 21:05 ]
Dat late flaren helpt inderdaad. Gister heb ik daar zowat nog een J-10 achter mijn F35 mee afgeschud. Hij vloog achter me, ik zette een looping in, en wachtte met flaren. Pas toen ik zag dat hij raketten releasde (frontvieuw) flarede ik. Zijn 3 raketten gingen wonder boven wonder mis, en na een snelle draai naar links draaide ik hem eruit. Maarja, toen zat er een 2e bogey an me tail en toen was het over. Wat bvk zegt is inderdaad wel handig, als ik in een fighter achter een bomber aanzit, en ik geef vol gas met de afterburner wil ik er nog wel eens overheen schieten. Dan duurt het erg lang voordat ik er weer achter zit, dan moet ik eerst draaien enzo.
Ik zit eigenlijk niet zoveel in een plane, en dat komt doordat ik A. geen joystick heb, en B. sommige jets veel te overpowered vind. Ik wil een eerlijk gevecht waarbij het op skills aankomt, en als er 'pwn3d' in de chat getypt wordt als ik door een J-10 neergehaald ben is de lol er voor mij snel af. Als je echt veel oefent dan maak je steeds meer kans tegen die superieure jets, maar geef mij maar een Cobra, hellfire versus hellfire
.
Ik zit eigenlijk niet zoveel in een plane, en dat komt doordat ik A. geen joystick heb, en B. sommige jets veel te overpowered vind. Ik wil een eerlijk gevecht waarbij het op skills aankomt, en als er 'pwn3d' in de chat getypt wordt als ik door een J-10 neergehaald ben is de lol er voor mij snel af. Als je echt veel oefent dan maak je steeds meer kans tegen die superieure jets, maar geef mij maar een Cobra, hellfire versus hellfire
sar·cas·me (het ~)
als je een lock hebt, en je krijgt een raket achter je aan, kan je snel een kurkentrekker maken, dat help ook redelijk goed (en eventueel flares te gooien). 2 a 3 raketen kan je er met een beetje geluk wel mee ontwijken. voor de andere 3 raketen heb je een beetje geluk nodig.
(nooit direct je flares afgooien bij een lock, herladen duurt te lang)
(ik dacht dat je kan horen wanneer er echt geschoten wordt.)
Als je een ander vijandig vliegtuig ziet, ga er dan achtervliegen. Als een raket jou mist, is het mogelijk dat ie zn eige teamgenoot raakt. (leuk als er dan een teamkill/s komt). Geen punten voor jou, maar wel -4 voor je tegenstander, hehe
je kan ook eventueel richting een vijandige heli vliegen (in "raketstand" opzoeken, en dan in bommenstand verder gaan, zodat ie geen flares gooit). op het laatste moment ontwijk je de heli. En dan met een beetje geluk, raakt ie de heli.(teamdamage/kill
) kan je ook doen met je eige team-heli. maar daarmee help je je team niet zo mee
(nooit direct je flares afgooien bij een lock, herladen duurt te lang)
(ik dacht dat je kan horen wanneer er echt geschoten wordt.)
Als je een ander vijandig vliegtuig ziet, ga er dan achtervliegen. Als een raket jou mist, is het mogelijk dat ie zn eige teamgenoot raakt. (leuk als er dan een teamkill/s komt). Geen punten voor jou, maar wel -4 voor je tegenstander, hehe
je kan ook eventueel richting een vijandige heli vliegen (in "raketstand" opzoeken, en dan in bommenstand verder gaan, zodat ie geen flares gooit). op het laatste moment ontwijk je de heli. En dan met een beetje geluk, raakt ie de heli.(teamdamage/kill
Volvo EX40 Ultra SMER MY25 Vapour Grey 19" Microtech
Kwam dat grapje met snel "remmen" uit Topgun? Ik dacht dat ik het in JAG gezien had, maar het werkt wel, er zijn er iig genoeg die er in trappen 
Edit:
Edit:
Je kunt natuurlijk ook gewoon die heli meteen afschieten, hopelijk gaat je achtervolgers raket dan op de vuurbal af, twee in 1 klapMicroStar_NL schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:59:
je kan ook eventueel richting een vijandige heli vliegen (in "raketstand" opzoeken, en dan in bommenstand verder gaan, zodat ie geen flares gooit). op het laatste moment ontwijk je de heli. En dan met een beetje geluk, raakt ie de heli.(teamdamage/kill) kan je ook doen met je eige team-heli. maar daarmee help je je team niet zo mee
[ Voor 67% gewijzigd door bvk op 20-11-2006 22:24 ]
Dat rem trucje werd toch ook verboden door de commendant ofzoiets in die film toch? Ik ga die film maar eens opzoeken
Anyway, thanks voor de tips.
Verder pas ik tegenwoordig de truc toe dat ik een andere friendly plane op grote afstand achtervolg. De enemy gaat vervolgens achter die friendly plane aan, waardoor ik hem makkelijk kan neerhalen.
Verder heb ik het gevoel dat als een enemy plane erg langzaam vliegt, dat dan automatisch alle missiles die je afvuurt op dat vliegtuig, mis gaan.
Verder pas ik tegenwoordig de truc toe dat ik een andere friendly plane op grote afstand achtervolg. De enemy gaat vervolgens achter die friendly plane aan, waardoor ik hem makkelijk kan neerhalen.
Verder heb ik het gevoel dat als een enemy plane erg langzaam vliegt, dat dan automatisch alle missiles die je afvuurt op dat vliegtuig, mis gaan.
Anoniem: 102880
99% van de beelden uit JAG zijn gewoon uit Top Gun gejat...maar goed..bvk schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:16:
Kwam dat grapje met snel "remmen" uit Topgun? Ik dacht dat ik het in JAG gezien had, maar het werkt wel, er zijn er iig genoeg die er in trappen
hmm ik vind de MI-28 van MEC toch ook beter dan de AH-1Z van USMC...Equalized schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:26:
Dat late flaren helpt inderdaad. Gister heb ik daar zowat nog een J-10 achter mijn F35 mee afgeschud. Hij vloog achter me, ik zette een looping in, en wachtte met flaren. Pas toen ik zag dat hij raketten releasde (frontvieuw) flarede ik. Zijn 3 raketten gingen wonder boven wonder mis, en na een snelle draai naar links draaide ik hem eruit. Maarja, toen zat er een 2e bogey an me tail en toen was het over. Wat bvk zegt is inderdaad wel handig, als ik in een fighter achter een bomber aanzit, en ik geef vol gas met de afterburner wil ik er nog wel eens overheen schieten. Dan duurt het erg lang voordat ik er weer achter zit, dan moet ik eerst draaien enzo.
Ik zit eigenlijk niet zoveel in een plane, en dat komt doordat ik A. geen joystick heb, en B. sommige jets veel te overpowered vind. Ik wil een eerlijk gevecht waarbij het op skills aankomt, en als er 'pwn3d' in de chat getypt wordt als ik door een J-10 neergehaald ben is de lol er voor mij snel af. Als je echt veel oefent dan maak je steeds meer kans tegen die superieure jets, maar geef mij maar een Cobra, hellfire versus hellfire.
de AH-1Z is wel wendbaarder, maar die mitrailleur van de MI-28 is super krachtig daar knal je alle infantry mee weg
bij planes is dat hetzelfde al is het verschil tussen F35 en J-10 wel erg groot.
maar je hebt toch zeker geen joystick nodig om te kunnen ownen met een plane? ik gebruik al muis vanaf t begin en ik zou niet anders kunnen denk ik...vraag me ook af hoe het is om gericht te schieten met de secondary gun van een plane, lijkt me niet zo nauwkeurig als met de muis, ligt er denk ik ook maar aan wat je gewend bent
weet niet of ik een expert benOCTheEagle schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:48:
maar de truc is: er is geen truc? als je geen flares hebt zo snel mogelijk draaien of alle kanten op vliegen of op E drukken
[ Voor 29% gewijzigd door SuX DeLuXe op 21-11-2006 13:44 ]
Vergeet niet dat je de Cobra uit elkaar laat spatten met die gun terwijl de Cobra gun pas 3 streepjes ver isThrills33ka schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:35:
hmm ik vind de MI-28 van MEC toch ook beter dan de AH-1Z van USMC...
de AH-1Z is wel wendbaarder, maar die mitrailleur van de MI-28 is super krachtig daar knal je alle infantry mee weg
Dacht ik ook maar na 2 uur met joystick kloten wist ik wel betervraag me ook af hoe het is om gericht te schieten met de secondary gun van een plane, lijkt me niet zo nauwkeurig als met de muis, ligt er denk ik ook maar aan wat je gewend bent
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Hier moet ik toch ff op replyen. Eeuwige discussie, maar ik heb echt 10x liever de cobra dan de mi-28. Hoe krachtig die gun ook is. Met die Cobra kan je (ik) zoveel moves, je draait barrel rolls als geen ander, je cirkelt makkelijk rondom bases.Thrills33ka schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:35:
[...]
hmm ik vind de MI-28 van MEC toch ook beter dan de AH-1Z van USMC...
De Mi-28 is daarentegen zo'n lomp en groot ding, als je de handling van de Cobra gewend ben is het echt 4 keer niks. Hij is ook zo groot dat hij nauwelijks te missen is voor de enemy gunner
Het zal wel tussen de oren zitten, maar ik vind de hellfire van de Cobra ook lekkerder besturen dan die van de Havoc. Ik merk sowieso verschil tussen de handling van de 3 hellfires. Zit misschien ook tussen de oren.
sar·cas·me (het ~)
de mi-28 lijkt ook een stuk lomper ja...maar als je boven een base hangt hoef je niet eens meer te cirkelen je hoeft alleen maar die gunner zn werk te laten doen en gewoon willekeurig laten sproeien, en waar ze ook zitten, in welke hoek maakt niet uit maar dood gaan ze toch wel danEqualized schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:34:
[...]
Hier moet ik toch ff op replyen. Eeuwige discussie, maar ik heb echt 10x liever de cobra dan de mi-28. Hoe krachtig die gun ook is. Met die Cobra kan je (ik) zoveel moves, je draait barrel rolls als geen ander, je cirkelt makkelijk rondom bases.
De Mi-28 is daarentegen zo'n lomp en groot ding, als je de handling van de Cobra gewend ben is het echt 4 keer niks. Hij is ook zo groot dat hij nauwelijks te missen is voor de enemy gunner.
Het zal wel tussen de oren zitten, maar ik vind de hellfire van de Cobra ook lekkerder besturen dan die van de Havoc. Ik merk sowieso verschil tussen de handling van de 3 hellfires. Zit misschien ook tussen de oren.
maar ik heb hetzelfde bijvoorbeeld bij tanks...de m1a2 lijkt in mijn ogen een stuk sterker dan een T-90 (MEC)...
maar ik weet niet of dat ook echt zo is
helaasAnoniem: 178361 schreef op maandag 20 november 2006 @ 00:42:
@Thrills33ka,
Kun je de mensen die lopen te flamen en te zeiken niet gewoon kicken ipv het hele topic te sluiten?
is misschien maar goed ook (voor jullie)
[ Voor 11% gewijzigd door SuX DeLuXe op 21-11-2006 17:32 ]
kijk dit filmpje is. Vliegen met fly-by is echt heel erg handigOCTheEagle schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:48:
http://www.captiva.cc/dogfighter.html
Verder altijd achter je kijken en pas flares gebruiken als er daadwerkelijk geschoten is. Verder is een truuk om je gas dicht te doen en dan wel turbo erbij. Dan lijkt het alsof je nog volgas geeft. Zodra je de turbo loslaat vermindert je snelheid en vliegt de ander je voorbij. Je kan ook naar 800 meter vliegen en dan weer terug laten vallen. Dan ben je ze ook kwijt. De besturing is dan zo traag dat ze niet kunnen volgen. Of ze schieten je voorbij en gaan uit de combat-area.
In de bommer is een leuke truuk om je gas dicht te doen en dan naar stoel 2 te switchen. Dan valt ie praktisch stil in de lucht. Iedereen zal je voorbij gaan en dan kan je er vrolijk achteraan vliegen
Lomp is de MI-28 zeker. Maar zn gun maakt veel goed, (gevreest bij de infantie, en bij dog-fights).Maar als je niet zo'n ervaren piloot hebt in de mi-28, krijg je weinig kans op je hellfires op de goede plaats te krijgen. (of een piloot die voor zich zelf bezig is, zonder rekening te houden met zn co-piloot) De crosshair van de piloot zit een stuk hoger dan die van de co-piloot.

http://www.secretsofbattlefield.com/heliguide.php
als je piloot hier geen rekening mee houdt, heb je weinig aan je hellfires.
Van de AH-1Z en de Z-10 is dit probleem stukke minder.
'k vind de AH-1Z ook het mooiste geluid maken.
, het voelt je er gewoon machtig mee. (of als je hem ziet/hoort vliegen) Heli's zijn ook erg machtig (tank-buster), maar ook weer kwetsbaar.

'k vind de AH-1Z ook het mooiste geluid maken.

Jeutje, dat wist ik niet, heb wel eens van stoel gewisseld en dan gekeken waar de crosshairs zaten en toen leek het dat ze allebei op hetzelfde punt gericht waren, weer wat geleerdMicroStar_NL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:21:
Lomp is de MI-28 zeker. Maar zn gun maakt veel goed, (gevreest bij de infantie, en bij dog-fights).Maar als je niet zo'n ervaren piloot hebt in de mi-28, krijg je weinig kans op je hellfires op de goede plaats te krijgen. (of een piloot die voor zich zelf bezig is, zonder rekening te houden met zn co-piloot) De crosshair van de piloot zit een stuk hoger dan die van de co-piloot.
Ik wist ook niet dat er verschil zat tussen de verschillende crosshairs in de gevechtsheli's, daarom ben ik er vanavond eens op gaan vliegen, Eerst aan de US zijde en daarna PLA (Wake) Mijn gunner beviel het erg goed, Tanks waren al kapot voordat ze goed en wel een lock hadden en hij haalde de ene na de andere gevechtsheli de lucht uit. Zelfs 1 jet kon niet op tijd wegkomen. Normaal zuig ik met vliegen (ben te onrustig enzo) maar ging vandaag erg goed.
Thx voor de tip!

Ooit in SF met Apache/Hind gevlogen ?? Daar moet je NOG lager aimen als piloot voor je gunnerMicroStar_NL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:21:
[afbeelding]
'k vind de AH-1Z ook het mooiste geluid maken., het voelt je er gewoon machtig mee. (of als je hem ziet/hoort vliegen) Heli's zijn ook erg machtig (tank-buster), maar ook weer kwetsbaar.
Alleen jammer dat de tv switch bug weer terug is na 1.4

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Onderin het vizier van de pilot zie je een dun balkje waarin je ziet welke kant de gunner uitkijkt, dat nam ik altijd als reference-punt als het onderste zicht van de gunner..
In de MEC heli ligt dit indd lager waardoor de pilot zijn neus hoger moet optillen.
Zelf heb ik als eerste de medic unlock vrij gespeeld, daarna alle en ook die van SF, maar heb eigenlijk altijd die Entfield gebruikt, totdat ik SF ging spelen en de SCAR-L vrijspeelde en ik deze weer tot in den treure ben blijven gebruiken, nudat ik wat meer infantry only speel, is de medic weer me favoriet zeker als squadleader op afstand is ie levensgevaarlijk op single shot (ook de scar-L) maar de vergroting als je inzoomt en zijn dodelijke precisie werken perfect.
De damage van de scar-L is weer stuk groter dan de Entfield, ook weer op single shot waardoor er amper recoil is en t makkelijk aimen is op grote afstand, mede door het open vizier van beide guns in de ironsight view..
In de MEC heli ligt dit indd lager waardoor de pilot zijn neus hoger moet optillen.
Zelf heb ik als eerste de medic unlock vrij gespeeld, daarna alle en ook die van SF, maar heb eigenlijk altijd die Entfield gebruikt, totdat ik SF ging spelen en de SCAR-L vrijspeelde en ik deze weer tot in den treure ben blijven gebruiken, nudat ik wat meer infantry only speel, is de medic weer me favoriet zeker als squadleader op afstand is ie levensgevaarlijk op single shot (ook de scar-L) maar de vergroting als je inzoomt en zijn dodelijke precisie werken perfect.
De damage van de scar-L is weer stuk groter dan de Entfield, ook weer op single shot waardoor er amper recoil is en t makkelijk aimen is op grote afstand, mede door het open vizier van beide guns in de ironsight view..
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Gelukkig... ik was al bang dat het aan mezelf lag... en na 1.41 heb ik helemaal dat idee. De ene dag werkelijk ALLE missiles raak en de andere dag 3 van de 4 die mis gaan... GEK wordt ik ervan..!Equalized schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:46:
[...]
Sowieso beter een AK dan een unlock.
En die willekeur heb ik dus ook, bijvoorbeeld met de tv-guided van een chopper. De ene dag raak ik alles, de andere dag mis ik de ene helft, en de andere helft vliegt er dwars doorheen (hitboxes). Ook wel met guns, maar minder.
trouwens mijn all-time favo unlocks:
en 
lekker plekje zoeken, comfortabel gaan liggen en blaffen voor het leven.
De 1ste is wat stiller en stabieler en valt vooral wat minder op. De 2de doet meer damage en is nauwkeuriger (1ste schot is alla sniper nauwkeurig), maar heeft nogal een groot "pleur hier eens een nade neer" gehalte.
De 1ste gebruik ik meer in een offensieve rol, omdat je er ook sneller naar switched voor mijn gevoel, terwijl de 2de voor defensief goed is als je weet dat je door je teamleden wordt gedekt.
anyway, mijn favo unlocks dus. En nu met infantry-only helemaal een feestje
mbt de F2000. Als je er door gekilled wordt, let dan goed op of er "F2000" of "F2000 GL" staat. In het 2de geval ben je namelijk gekilled door de grenadelauncher die er onder hangt, net ff subtiel adners dus

De 1ste is wat stiller en stabieler en valt vooral wat minder op. De 2de doet meer damage en is nauwkeuriger (1ste schot is alla sniper nauwkeurig), maar heeft nogal een groot "pleur hier eens een nade neer" gehalte.
De 1ste gebruik ik meer in een offensieve rol, omdat je er ook sneller naar switched voor mijn gevoel, terwijl de 2de voor defensief goed is als je weet dat je door je teamleden wordt gedekt.
anyway, mijn favo unlocks dus. En nu met infantry-only helemaal een feestje
mbt de F2000. Als je er door gekilled wordt, let dan goed op of er "F2000" of "F2000 GL" staat. In het 2de geval ben je namelijk gekilled door de grenadelauncher die er onder hangt, net ff subtiel adners dus
haha, dat vind ik dus echte noob guns
Het enige voordeel van die kit is onbeperkt nades gooien. Ik speel inf only alleen medic met de ak101. Kan je jezelf healen enzo..
Dat ding schiet ook preciezer dan de support guns.
Trouwens!!gyedema schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:00:
[...]
Gelukkig... ik was al bang dat het aan mezelf lag... en na 1.41 heb ik helemaal dat idee. De ene dag werkelijk ALLE missiles raak en de andere dag 3 van de 4 die mis gaan... GEK wordt ik ervan..!
Ik heb denk een nieuwe 'bug' ontdekt (or is it a feature?), ik heb na 1.41 véél meer die 'private bug' dan voorheen. Die houdt in dat je rank niet weergeven wordt, en soms mis je je unlocks, soms niet. Niet zo'n probleem natuurlijk, alleen ik heb het nu echt zeker 1/3 van alle potjes die ik connect. Best slordig, en een klein minpuntje is dat sommige mensen je nu als 'noob' aanzien, in plaats van een ervaren speler. Die rank laat toch wel dat stukje ervaring zien vind ik. Unlocks mis ik toch niet, die gebruik ik niet.
Het schijnt dat EA zich dus aan hun oude gewoonte vastgehouden hebben: een patch bevat bugfixes, maar er komen ook nieuwe bugs bij.
sar·cas·me (het ~)
Hebben meer mensen problemen met eht installeren van de patch ? Blijft maar aangeven dat hij de install dir niet kan vinden
Heb het in e:\battlefield 2 staan....
Iemand een idee?
Iemand een idee?
"hahaha dat vind ik echt een noob kit, alleen maar jezelf healen."R-O-Y schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:17:
haha, dat vind ik dus echte noob gunsHet enige voordeel van die kit is onbeperkt nades gooien. Ik speel inf only alleen medic met de ak101. Kan je jezelf healen enzo..
Dat ding schiet ook preciezer dan de support guns.
"alle medics zijn loosers die alleen maar voor de stats en revives gaan"
Wat is dat nou weer voor loze, ononderbouwde en nietszeggende opmerking

btw:
L85A1 (medic 1ste unlock)
Min Deviation 0.3
Deviation Prone 1.2
Deviation Added per Shot 0.3
PKM (medic 1ste unlock)
Min Deviation 0.1
Deviation Prone 0.8
Deviation Added per Shot 0.1
H&K MG36 (support 2de unlock)
Min Deviation 0.1
Deviation Prone 0.8
H&K G36-E (medic 2de unlock)
Min Deviation 0.25
Deviation Prone 1.1
Deviation Added per Shot 0.25
bron
dus zolang je maar gaat liggen en bursts schiet, is de supportgun nauwkeuriger

@Qoriox: zijn in het verleden vaak problemen geweest bij mensen die hem niet in de default locatie hebben. Ik heb mijn bf2 in de default dir (c:\program files\ea games of zo iets) en run altijd de volledige patch. Resultaat: nog nooit problemen gehad met patches
precies ja...en 90 % van de spelers is te naab om dat te weten...nero355 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 08:55:
[...]
Ooit in SF met Apache/Hind gevlogen ?? Daar moet je NOG lager aimen als piloot voor je gunner
Alleen jammer dat de tv switch bug weer terug is na 1.4![]()
dus conclusie choppers in SF zuigen big time
Anoniem: 109640
Misschien is de support gun wel nauwkeuriger.
maar heeft het een voordeel tegen een medic.
antwoord nee ,niet in een 1vs1 combat iedergeval.
medic hoeft alleen een nade op de plek te gooien waar de gunner light en volia jij bent in het voordeel.
medic hoeft alleen een nade op de plek te gooien waar de gunner light en volia jij bent in het voordeel.
ben k t wel mee eens ja...Medics zijn ook maar statshoeren (waaronder ikzelfRac-On schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:12:
[...]
"hahaha dat vind ik echt een noob kit, alleen maar jezelf healen."
Wat is dat nou weer voor loze, ononderbouwde en nietszeggende opmerking
ik gebruik de medic kit ook 80 % van de tijd...
maar support is gewoon sterk...bijvoorbeeld in een City map maai je iedereen neer zonder te reloaden...
op een map als Fushe pass of wake island ofzo zuigt ie dan wel weer dik
ik ben de laatste tijd ook wat meer met de standaard guns aan het spelen: dus de AK-101, de AK-47 en de M16....M16 is wel wennen moet je echt ff mee leren omgaan die ak's zijn sowieso al goeie guns
en het grote nadeel, niet te vergeten, is natuurlijk dat je bij support gun altijd moet liggen of bukken anders is ie te scheef voor woorden...Anoniem: 109640 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:33:
Misschien is de support gun wel nauwkeuriger.
loopt er iemand op een verhogingkje of een trapje dan ben je dus de lul want dan kan hij jou vaak eerder neerknallen
Thrills33ka schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:37:
[...]
en het grote nadeel, niet te vergeten, is natuurlijk dat je bij support gun altijd moet liggen of bukken anders is ie te scheef voor woorden...
loopt er iemand op een verhogingkje of een trapje dan ben je dus de lul want dan kan hij jou vaak eerder neerknallen
maar op middle range zijn support en medic even krachtig.
want medic heeft singel shot om niet te vergeten en kan pratice ook op long range de support aan.
\Rac-On schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:12:
[...]
"hahaha dat vind ik echt een noob kit, alleen maar jezelf healen."
Wat is dat nou weer voor loze, ononderbouwde en nietszeggende opmerking![]()
btw:
L85A1 (medic 1ste unlock)
Min Deviation 0.3
Deviation Prone 1.2
Deviation Added per Shot 0.3
PKM (medic 1ste unlock)
Min Deviation 0.1
Deviation Prone 0.8
H&K MG36 (support 2de unlock)
Min Deviation 0.1
Deviation Prone 0.8
H&K G36-E (medic 2de unlock)
Min Deviation 0.25
Deviation Prone 1.1
Deviation Added per Shot 0.25
bron
dus zolang je maar gaat liggen en bursts schiet, is de supportgun nauwkeurigermoet je natuurlijk wel korte bursts schieten en niet als een gek liggen raggen...
![]()
@Qoriox: zijn in het verleden vaak problemen geweest bij mensen die hem niet in de default locatie hebben. Ik heb mijn bf2 in de default dir (c:\program files\ea games of zo iets) en run altijd de volledige patch. Resultaat: nog nooit problemen gehad met patches
Je zegt zelf dat je zo'n gun pakt en gaat campen
Verder is de ammo bug leuk. Als iemand doodgemaakt wordt en je revived hem binnen 3 sec heeft ie nieuwe ammo. Als hij een andere kit selecteert krijgt hij die. Dus als je een nieuwe kit wilt. Laat je in je hoofd schieten en zorg dat je gelijk gerevived wordt. Heb je de kit naar keuze
Verder zijn die cijfertjes nog zo leuk met een ak101 vs pkm weet ik wel wie er wint. Ak101 schiet namelijk ook goed als je staat of loopt.
ik speel ook vaak mg36. ik blijf alleen niet graag ergens liggen want dan ben ik binnen 30 sec. doodRac-On schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:13:
trouwens mijn all-time favo unlocks:
[afbeelding] en [afbeelding]
Dit heb ik ook. Aangezien ik wel vaak met unlocks speel heb ik er behoorlijk last van.Equalized schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:43:
[...]
Trouwens!!
Ik heb denk een nieuwe 'bug' ontdekt (or is it a feature?), ik heb na 1.41 véél meer die 'private bug' dan voorheen. Die houdt in dat je rank niet weergeven wordt, en soms mis je je unlocks, soms niet. Niet zo'n probleem natuurlijk, alleen ik heb het nu echt zeker 1/3 van alle potjes die ik connect. Best slordig, en een klein minpuntje is dat sommige mensen je nu als 'noob' aanzien, in plaats van een ervaren speler. Die rank laat toch wel dat stukje ervaring zien vind ik. Unlocks mis ik toch niet, die gebruik ik niet.
Het schijnt dat EA zich dus aan hun oude gewoonte vastgehouden hebben: een patch bevat bugfixes, maar er komen ook nieuwe bugs bij.
campen? als iets moet verdedigen dan moet je toch campen? campen is n.v.t. in BF2 IMO. en als je dan toch ergens stil blijft staan dan ben je redelijk snel dood.R-O-Y schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:53:
[...]
Je zegt zelf dat je zo'n gun pakt en gaat campenDat vind ik niet echt skillvol spelen
Verder ga ik niet voor revives maar alleen om mezelf te healen. Is erg makkelijk tegen tegenstanders die dat niet kunnen
Overigens kan je zo op elke kit iets aanmerken.
edit:
behalve spawncampen op een non-cap. dat is redelijk lame
edit2:
nou zal zometeen wel iemand beginnen over choppers of een ander voertuig dat om een vlag hangt en alles afknalt. lullig maar ja zo kan je tegenstander wel uiteindelijk de vlag proberen te pakken dus in mijn ogen hoort dat erbij
[ Voor 5% gewijzigd door JohnD op 22-11-2006 16:10 ]
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
zoals gezegd: de pkm voor defense. De essentie van defense is campen, goedemorgen. Maar goed, dat gaat zoals gezegd alleen goed als je team je dekt aan de zijkanten, anders ben je zo dood.
VOor offense de G36, daarmee kan je lekker snel oprukken en dan ergens neerploffen, beetje schieten en weer verder. En hij is licht genoeg om ook on-the-run een beetje mee te raggen.
VOor offense de G36, daarmee kan je lekker snel oprukken en dan ergens neerploffen, beetje schieten en weer verder. En hij is licht genoeg om ook on-the-run een beetje mee te raggen.
Inderdaad wat SunStorms_sletje zegt is campen in BF2 niet aan de orde (spawncampen daar gelaten)! In ieder geval niet in de negatieve zin! Want dan zou elke sniper toch in feite een camper zijn? En snipers kunnen héél skillvol zijn kan ik je vertellen. IRL rennen ze ook niet met honderden mensen tegelijk vooruit, zij gebruiken ook linies en tactieken. De naam zegt het eigenlijk al, support gun om support (ondersteuning) te geven. Die ligt dus relatief veel stil om supressing fire te geven.R-O-Y schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:53:
[...]
\
Je zegt zelf dat je zo'n gun pakt en gaat campenDat vind ik niet echt skillvol spelen
Verder ga ik niet voor revives maar alleen om mezelf te healen. Is erg makkelijk tegen tegenstanders die dat niet kunnen
![]()
Verder is de ammo bug leuk. Als iemand doodgemaakt wordt en je revived hem binnen 3 sec heeft ie nieuwe ammo. Als hij een andere kit selecteert krijgt hij die. Dus als je een nieuwe kit wilt. Laat je in je hoofd schieten en zorg dat je gelijk gerevived wordt. Heb je de kit naar keuze![]()
Verder zijn die cijfertjes nog zo leuk met een ak101 vs pkm weet ik wel wie er wint. Ak101 schiet namelijk ook goed als je staat of loopt.
BF2 is in dat opzicht (jammergenoeg) niet zo uitgewerkt, het loopt eigenlijk altijd uit op een rush feestje, maakt niet uit welke medic. Daarom zijn clanwars ook zo leuk, dan heb je tenminste een beetje tactiek, en strijd zoals het bedoelt is. Op pubs is het vaak met één grote groep tegen een andere grote groep knallen, met alle naderegens en claymores van dien. In een public kan je makkelijk in je eentje langs bijv. Hotel sneaken en alle achtergelegen vlaggen (Suburb, Market, Train, Gatehouse) cappen. Vooral bij inf. only is dit het geval. Misschien dwaal ik een beetje af, maar zo zit BF2 nou eenmaal in elkaar -> waar de support gun 'eigenlijk' voor bedoelt is, en waar hij in BF2 voor gebruikt wordt (vaak toch rushen). Ik wil trouwens niet zeggen dat dit altijd voorkomt, maar meestal missen dergelijke tactics wel.
1on1 met de AK ligt er trouwens aan wie er de beste aim heeft. Ik geef toe dat de AK in close-combat een killer is, vanwege zijn hoge damage. Maar als ik met een RPK/PKM/you name it voor je _lig_ en ik maak eerder een headshot, ben jij echt wel eerder de pijp uit
Ennuh, [insert random kit] whores vind ik een beetje een vaag begrip. Ben je een medic whore als je veel medic speelt? Als je er veel kills mee maakt? Als je veel revived? Ik heb als medic nu de meeste tijd, AT als tweede. Dit komt omdat ik (vooral in het begin heel erg) veel city maps speelde. Dan ben je gewoon veel medic vanwege het healen, reviven en close-combat. AT omdat er in zo'n stad relatief veel tanks/APC's rondkarren.
sar·cas·me (het ~)
Ik heb sniper de meeste tijd, ik speel alleen vaak sniper in jets en choppers om evt de voertuigen van de vijand te kunnen pikken
Verder breng je het leuk met dat support ondersteuning moet geven maar meestal (niet altijd dus, gelukkig!) is het zo dat het ieder voor zich is. Dus mooi je team ondersteunen is er dan ook niet echt bij.
Sniper is uiteraard anders. Veel mensen gaan op een dak liggen en snipen. Ik loop zelf gewoon rond en schiet zo alles neer. Vaak is een schot genoeg (soms headshot) en anders even snel je pistol pakken
Dat een sniper per definitie ligt te campen is zeker niet zo. Ik lig eigenlijk nooit op een dak 
Clanwars is gewoon een vak apart. Daar is een commander die fatsoenlijk spot en ondersteuning op TS geeft. Daar glipt niemand ongemerkt langs. Verder is vaak iedereen medic. Simpelweg omdat dat gewoon het beste werkt. Ammo heb je niet nodig want dan teamkill je gewoon en revive je in 3 sec -> nieuwe ammo. Heb je geen support meer nodig
Ik vind de PKM trouwens wel chill, zeker als ik in de muur zit bij market
Verder breng je het leuk met dat support ondersteuning moet geven maar meestal (niet altijd dus, gelukkig!) is het zo dat het ieder voor zich is. Dus mooi je team ondersteunen is er dan ook niet echt bij.
Sniper is uiteraard anders. Veel mensen gaan op een dak liggen en snipen. Ik loop zelf gewoon rond en schiet zo alles neer. Vaak is een schot genoeg (soms headshot) en anders even snel je pistol pakken
Clanwars is gewoon een vak apart. Daar is een commander die fatsoenlijk spot en ondersteuning op TS geeft. Daar glipt niemand ongemerkt langs. Verder is vaak iedereen medic. Simpelweg omdat dat gewoon het beste werkt. Ammo heb je niet nodig want dan teamkill je gewoon en revive je in 3 sec -> nieuwe ammo. Heb je geen support meer nodig

Ik vind de PKM trouwens wel chill, zeker als ik in de muur zit bij market
[ Voor 24% gewijzigd door R-O-Y op 23-11-2006 00:15 ]
Kost alleen wel dure tickets.....R-O-Y schreef op donderdag 23 november 2006 @ 00:12:
Ammo heb je niet nodig want dan teamkill je gewoon en revive je in 3 sec -> nieuwe ammo. Heb je geen support meer nodig![]()
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Ik speel meestal met een maat van me op Infantry Only servers. Dan vooral de map Strike at Karkand. Ben toch wel meestal Medic of Sniper. Omdat ik die wapens zo lekker vind
Vooral de L96A1.
Ik ben het trouwens eens met Equilized. Gaat niet om de wapens. Maar hoe je aimt. Je kan wel met een sniper zitten maar als je niks raakt schiet dan houd het ook op.
Ik ben ook sniper maar camp ook niet op het dak. Vooral niet met bijvoorbeeld Artillerie dat is zwaar irritant. Ik ga gewoon richting waar de vijand zich bevind. Wel een beetje afstand houden, en dan ze neerschieten.
De G3 voor de aanvaller is ook wel meesterlijk als je goed kan aimen. Alleen jammer dat je ammo zo snel op is.
Teamkill voor ammo is gewoon lame. Je tickets gaan er ook door omlaag.R-O-Y schreef op donderdag 23 november 2006 @ 00:12:
Ammo heb je niet nodig want dan teamkill je gewoon en revive je in 3 sec -> nieuwe ammo. Heb je geen support meer nodig![]()
Ik ben het trouwens eens met Equilized. Gaat niet om de wapens. Maar hoe je aimt. Je kan wel met een sniper zitten maar als je niks raakt schiet dan houd het ook op.
Ik ben ook sniper maar camp ook niet op het dak. Vooral niet met bijvoorbeeld Artillerie dat is zwaar irritant. Ik ga gewoon richting waar de vijand zich bevind. Wel een beetje afstand houden, en dan ze neerschieten.
De G3 voor de aanvaller is ook wel meesterlijk als je goed kan aimen. Alleen jammer dat je ammo zo snel op is.
[ Voor 5% gewijzigd door robvanderaart op 23-11-2006 08:39 ]
Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
als je een death weer revived kost het geen ticket
Dat is nou net de bedoeling van reviven. Verder boeien teamkills ook niet in een clanmatch zoalng je maar wint door outcappen of ticketloss van de vijand
wtf?
Wil weer sinds lange tijd BF2 spelen, begon het meteen bij inlog, mijn inlog en pasword niet bekend? 2de keer wel gelukkig. zie een leuke 24/7 server wil inloggen, lukt niet cd-code onbekend?
wiet weet wat er hier gebeurd? wat kan ik doen?
Wil weer sinds lange tijd BF2 spelen, begon het meteen bij inlog, mijn inlog en pasword niet bekend? 2de keer wel gelukkig. zie een leuke 24/7 server wil inloggen, lukt niet cd-code onbekend?
wiet weet wat er hier gebeurd? wat kan ik doen?
me vermoeden is dat je onder een subaccount anders dan de admin van je OS de patch geinstalleerd hebt (1,41) waardoor die keymelding komt, en dat inloggen zal komen doordat je, ongeduldig als je bent om deze toffe game weer te gaan spelen, op een key tijdens t introfilmpje hebt gedrukt, waardoor hij dat aan je pass toevoegd...
lekker onduidelijk in je post, maar ik hou wel van wat puzzelen...
lekker onduidelijk in je post, maar ik hou wel van wat puzzelen...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Kunt het niet echt veroorloven om iemand neer te schieten tijdens een clan.R-O-Y schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:01:
als je een death weer revived kost het geen ticketDat is nou net de bedoeling van reviven. Verder boeien teamkills ook niet in een clanmatch zoalng je maar wint door outcappen of ticketloss van de vijand
[ Voor 10% gewijzigd door DrumandBass op 23-11-2006 11:45 ]
volgens mij zat er geen woord balkendeiaans bijsain onez schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:42:
me vermoeden is dat je onder een subaccount anders dan de admin van je OS de patch geinstalleerd hebt (1,41) waardoor die keymelding komt, en dat inloggen zal komen doordat je, ongeduldig als je bent om deze toffe game weer te gaan spelen, op een key tijdens t introfilmpje hebt gedrukt, waardoor hij dat aan je pass toevoegd...
lekker onduidelijk in je post, maar ik hou wel van wat puzzelen...![]()
ik vind dit veeeeeeeeeeeeel triester:robvanderaart schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:55:
Sorry dat ik het zeg. Maar ik vind je dan gewoon triest als je zoiets doet tijdens een clanwar.
R-O-Y schreef op donderdag 23 november 2006 @ 00:12:
Ik vind de PKM trouwens wel chill, zeker als ik in de muur zit bij market![]()
mja check wel even de smilies in die zin
FKA SunStorms_Sletje
och ja, hoort bij het spel he. Net als dat je jezelf kan healen. Dat hoort ook niet. Jezelf onbeperkt ammo geven ook niet. Zijn zoveel dingen die niet horen. Het gebeurt allemaal wel. Ik doe het trouwens ook gewoon op publics. Laat ik me afsnipen en dan revived m'n broertje me gelijk. Heb ik mooi een andere kitrobvanderaart schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:55:
Sorry dat ik het zeg. Maar ik vind je dan gewoon triest als je zoiets doet tijdens een clanwar.
Verder staan er bij market idd wat smilies, let daar dan ook op

[ Voor 9% gewijzigd door R-O-Y op 23-11-2006 13:45 ]
ik denk als je gebruikt maakt van glitches in clanwars (dat je een forfeit krijgt)R-O-Y schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:42:
[...]
och ja, hoort bij het spel he. Net als dat je jezelf kan healen. Dat hoort ook niet. Jezelf onbeperkt ammo geven ook niet. Zijn zoveel dingen die niet horen. Het gebeurt allemaal wel. Ik doe het trouwens ook gewoon op publics. Laat ik me afsnipen en dan revived m'n broertje me gelijk. Heb ik mooi een andere kit(of nieuwe ammo). Dat is net als met c4 gooien. Zolang zoiets mogelijk is zullen veel mensen het gebruiken.
Verder staan er bij market idd wat smilies, let daar dan ook opPas nog iemand die zat te glitchen daar doodgemaakt. Er bij gegaan zonder dat ie het zag, daarna was ie meteen de server uit gegaan
Ik blijf mensen trouwens dom vinden die maar naar zo'n gozer toe blijven lopen. Als je er gewoon wegblijft is er niks aan de hand
Als je vaak door een glitcher gedood wordt ben je imo niet slim bezig
Die glitch is nu trouwens wel bekender. Ik zie tegenwoordig steeds vaker iemand ind e muur zitten. Vriend of vijand
EA nodigt je ook wel uit zeg : @ Warlord kan je gewoon in het paleis op een stel dozen gaan zitten via de grappling hookR-O-Y schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:42:Verder staan er bij market idd wat smilies, let daar dan ook opPas nog iemand die zat te glitchen daar doodgemaakt. Er bij gegaan zonder dat ie het zag, daarna was ie meteen de server uit gegaan
Ik blijf mensen trouwens dom vinden die maar naar zo'n gozer toe blijven lopen. Als je er gewoon wegblijft is er niks aan de hand
Als je vaak door een glitcher gedood wordt ben je imo niet slim bezig
Die glitch is nu trouwens wel bekender. Ik zie tegenwoordig steeds vaker iemand ind e muur zitten. Vriend of vijand

jcvjcvjcv Is server admin @ NOD SF Server en die liet het me zien na patch 1.41
In Kharkand zit een bug waardoor je ten hoogte van het hoge gebouw (maar dan meer noorden) (weet even niet uit mijn hoofd hoe het heet) "in" de muur kunt gaan zitten waardoor je zelf niet geraakt kunt worden maar anderen wel prima kunt raken. Ik heb het vanmiddag al op 2 servers misbruikt zien worden. En dan nog stemmen mensen op "nee" in een kickvote.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Vind ik niet, in een clanwar is (bijna) alles allowed, je doet dus alles voor je team wat het spel (en de regels) toestaat.robvanderaart schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:55:
Agreed.Rac-On schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:05:
[...]
ik vind dit veeeeeeeeeeeeel triester:
[...]
Hij heeft zulke dingen al meedere dingen gepost, samen met de bekende '
En een '

sar·cas·me (het ~)
Laten we opvrolijken
see and hear the difference: http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=23029
uh duh..Anoniem: 109640 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:46:
[...]
ik denk als je gebruikt maakt van glitches in clanwars (dat je een forfeit krijgt)
Dubbelpost

[ Voor 96% gewijzigd door Equalized op 23-11-2006 16:11 . Reden: dubbelpost :X ]
sar·cas·me (het ~)
Hé, grappig. Ik speel wel eens met hem (hij zit op de totalbf2.com fora), alleen niet zo heel veel, omdat hij op US servers zit waar mij ping nogal hoog is.Anoniem: 109640 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:03:
Laten we opvrolijken
Ik kan de bug trouwens niet zo snel zien.
Voor de laatste keer, voordat ik mijn beheersing verlies.R-O-Y schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:05:
[...]
uh duh..Glitchen in een clanwar is gewoon triest. In een public interesseert het me geen reet.
Wat geeft jou het recht om lekker bugs te zitten misbruiken om servers waar wél mensen zijn die een leuk spelletje proberen te spelen? Mag jij het voor hun verneuken door van die bugs te misbruiken, terwijl zij wel gewoon eerlijk spelen
'het is toch maar een public

[ Voor 21% gewijzigd door Equalized op 23-11-2006 16:12 ]
sar·cas·me (het ~)
Als je moet teamkillen in een clanmatch, zou ik toch serieus gaan nadenken of je wel in een goede clan zit.R-O-Y schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:01:
...Verder boeien teamkills ook niet in een clanmatch...
Sinds waneer spreekt een UMSC guy MEC taalEqualized schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:11:
[...]
Hé, grappig. Ik speel wel eens met hem (hij zit op de totalbf2.com fora), alleen niet zo heel veel, omdat hij op US servers zit waar mij ping nogal hoog is.
Ik kan de bug trouwens niet zo snel zien.
en dat tweede stukje zie een boot heel snel bewegen wat eigenlijk niet moet kunnen
ok ok ik heb me vergist. Ik dacht dat je maar een grapje maakte maar blijkbaar ben jij zo'n persoon die het leuk vind om het spelplezier van anderen te verzieken.R-O-Y schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:05:
[...]
uh duh..Glitchen in een clanwar is gewoon triest. In een public interesseert het me geen reet.
verder ben ik het eens met Equalized.
Nog ongeveer 5000 punten en dan promoveer ik eindelijk. Vind het gat tussen first sergeant en sergeant major toch wel erg groot.
FKA SunStorms_Sletje
Tja Insurgent met SAS stemmetje kan gewoon : Red name bugAnoniem: 109640 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:21:
Sinds waneer spreekt een UMSC guy MEC taal![]()
en dat tweede stukje zie een boot heel snel bewegen wat eigenlijk niet moet kunnen
haha, iets over mij zeggen en dan zo'n opmerking over punten. Who cares dude, tis een spelletje. Ik start bij 50000 elke keer een nieuwe account omdat ik niet bij de scorewhores wil horenSunStorms_sletje schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:51:
[...]
ok ok ik heb me vergist. Ik dacht dat je maar een grapje maakte maar blijkbaar ben jij zo'n persoon die het leuk vind om het spelplezier van anderen te verzieken.
verder ben ik het eens met Equalized.
Nog ongeveer 5000 punten en dan promoveer ik eindelijk. Vind het gat tussen first sergeant en sergeant major toch wel erg groot.

Als het andere team zo slecht is dat jij ze de hele tijd dood is je ammo ook een keer op heMr. Bondt schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:16:
[...]
Als je moet teamkillen in een clanmatch, zou ik toch serieus gaan nadenken of je wel in een goede clan zit.
EDIT: hoop trieste mensen met hoge rangen hier

[ Voor 35% gewijzigd door R-O-Y op 23-11-2006 18:16 ]
Wat heeft het misbruiken van bugs op een _public_ server met punten te maken? Die jongen geeft gewoon even aan dat hij nog 5000 moet voor zijn nieuwe rank, niks aan de hand lijkt mij? Nu begin je opeens over 'scorewhores' (weer een nieuw '-whore' woordjeR-O-Y schreef op donderdag 23 november 2006 @ 18:08:
[...]
haha, iets over mij zeggen en dan zo'n opmerking over punten. Who cares dude, tis een spelletje. Ik start bij 50000 elke keer een nieuwe account omdat ik niet bij de scorewhores wil horenPromoties en medailles kunnen me echt niet boeien. Het zegt totaal niks over hoe je speelt oid.
[...]
Als het andere team zo slecht is dat jij ze de hele tijd dood is je ammo ook een keer op heGewoon afschieten en reviven en je hebt nieuwe. Werkt wel goed hoor
Kom nu eens met een onderbouwend antwoord met wat jou het recht geeft te bugabusen in servers waar ook andere mensen spelen?
En tot zo ver mijn posts hierover, ik heb geen zin om de discussie er verder mee te vergiftigen
sar·cas·me (het ~)
Ik heb een probleempje (alweer):
heb sinds kort een X-Fi, waarbij de optie ''extreem hoog'' voor geluid bij BF2 tevoorschijn komt. Maar: op sommige stukjes hoor ik heel veel gekraak en gepiep van het geluid. Wat is er aan de hand?
heb sinds kort een X-Fi, waarbij de optie ''extreem hoog'' voor geluid bij BF2 tevoorschijn komt. Maar: op sommige stukjes hoor ik heel veel gekraak en gepiep van het geluid. Wat is er aan de hand?
Kan iemand mij vertellen hoe ik sneller dan 30Kb/s patch 1.41 download, ik heb ea downloader of ealink of hoe dat ook heet maar ik zie nergens staan download hier de laatste update iod.?
Ik vind het erg triest dat je hier überhaupt onderscheid tussen maakt.R-O-Y schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:05:
[...]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Beginnend bij je thuissituatie, stop andere downloads/laat iedereen stoppen met downloaden/upgrade je aboPin0 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 19:55:
Kan iemand mij vertellen hoe ik sneller dan 30Kb/s patch 1.41 download, ik heb ea downloader of ealink of hoe dat ook heet maar ik zie nergens staan download hier de laatste update iod.?
En anders:
http://files.i3d.nl//Inde.../Battlefield%202/patches/
http://www.gamershell.com/download_16477.shtml
http://binsearch.info/?q=...&max=25&adv_age=7&server=
Go Go Go!
Jongens, het is allemaal heel makkelijk en stress heb je er niet voor nodig:
Start een kickvote, want waarschijnlijk ben jij niet de enige die zich irriteert aan de betreffende persoon. Daar zijn die votes voor...
Start een kickvote, want waarschijnlijk ben jij niet de enige die zich irriteert aan de betreffende persoon. Daar zijn die votes voor...
...en waarom?
Opnieuw geinstald, je hebt dus helemaal gelijk!! Dank voor je aanzet in de goede richting!!sain onez schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:42:
lekker onduidelijk in je post, maar ik hou wel van wat puzzelen...![]()
Het is inderdaad een spelletje en ik vind het leuk om voor punten te spelen. Door dat te doen verderf ik niet het speelplezier van andere mensen. Beetje vreemde associatie die je daar maakt. Ik heb er trouwens een half jaar over gedaan dus ja ik ben er wel blij mee dat ik er bijna ben.R-O-Y schreef op donderdag 23 november 2006 @ 18:08:
[...]
haha, iets over mij zeggen en dan zo'n opmerking over punten. Who cares dude, tis een spelletje. Ik start bij 50000 elke keer een nieuwe account omdat ik niet bij de scorewhores wil horenPromoties en medailles kunnen me echt niet boeien. Het zegt totaal niks over hoe je speelt oid. Net als mensen die bvb expert spec-ops gaan halen. Doen ze in een heli omdat ze anders de 40 kills niet halen. Dan ben je niet goed als spec-ops maar als heli-mannetje. Je kan wel alle medailles hebben maar er staat nergens hoe je er aan komt
Beetje jammer van het systeem.
en waarom moet jij opnieuw beginnen? Je hoeft toch niet op ranked servers te spelen? Oh je wil natuurlijk een statement maken. succes daarmee.
edit:
http://cibs.tamu.edu/waib/
[ Voor 3% gewijzigd door JohnD op 24-11-2006 10:02 ]
FKA SunStorms_Sletje
Mijn clan heeft een ranked server
Daar speel ik dus wel op ja. Verder veel WAIB infantry only
waarom zou je een nieuwe account starten???R-O-Y schreef op donderdag 23 november 2006 @ 18:08:
[...]
haha, iets over mij zeggen en dan zo'n opmerking over punten. Who cares dude, tis een spelletje. Ik start bij 50000 elke keer een nieuwe account omdat ik niet bij de scorewhores wil horenPromoties en medailles kunnen me echt niet boeien. Het zegt totaal niks over hoe je speelt oid. Net als mensen die bvb expert spec-ops gaan halen. Doen ze in een heli omdat ze anders de 40 kills niet halen. Dan ben je niet goed als spec-ops maar als heli-mannetje. Je kan wel alle medailles hebben maar er staat nergens hoe je er aan komt
Beetje jammer van het systeem.
[...]
Als het andere team zo slecht is dat jij ze de hele tijd dood is je ammo ook een keer op heGewoon afschieten en reviven en je hebt nieuwe. Werkt wel goed hoor
EDIT: hoop trieste mensen met hoge rangen hiertjek dit
![]()
[afbeelding]
ik bedoel je wilt toch niet voor ubern00b aangezien worden?
en sowieso je hebt de keuze uit de unlocks...en je kan sneller commander worden
ik zou het nut niet in zien van opnieuw beginnen
Mij maakt het ook niet uit..Thrills33ka schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:13:
[...]
waarom zou je een nieuwe account starten???
ik zou het nut niet in zien van opnieuw beginnenis toch leuk als je een beetje je eigen stats bij kan houden....dan ben ik maar een statwhore
soms ben ik gewoon aan een nieuwe naam toe
Mijn stelling is dat mensen, juist doordat je per class verschillende niveau's kunt halen (basic/vet/exp) en verschillende medailles kunt scoren, ook daadwerkelijk met andere classes gaan spelen en daardoor met andere wapens moeten leren omgaan en andere tactieken / speelstijlen moeten verzinnen.
Als dit er niet zou zijn was iedereen meestal medic wss. Simpelweg om de reden dat je je dan altijd zelf kunt healen.
Als dit er niet zou zijn was iedereen meestal medic wss. Simpelweg om de reden dat je je dan altijd zelf kunt healen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Een n00bvraag, maar hoe speel ik een mod? Als ik BF2 opstart zie ik nergens iets waar ik dat kan kiezen.
Ik heb ze geïnstalleerd. Het gaat om gratis mods, Allied Intent in mijn geval.robvanderaart schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:57:
Kopen of/en Installeren. Zoals Special Forces, PoE etc.
Anoniem: 68393
Meestal staat er ergens een snelkoppeling waarmee je het kan opstarten. Zo niet, start Battlefield 2 en start de mod bij het onderdeel "Community".--Christiaan-- schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 16:11:
[...]
Ik heb ze geïnstalleerd. Het gaat om gratis mods, Allied Intent in mijn geval.
Thrills33ka schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:13:
[...]
waarom zou je een nieuwe account starten???
ik zou het nut niet in zien van opnieuw beginnenis toch leuk als je een beetje je eigen stats bij kan houden....dan ben ik maar een statwhore
Vond vooral PoE2 en OPK wel (heel) even afwisselend leuk, keb wat andere geprobeerd die vaak al tijdens install brak waren en me de moeite niet genomen, deze ken ik echter niet, simpele install file, en hoe bevalt ie je?!--Christiaan-- schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 16:11:
[...]
Ik heb ze geïnstalleerd. Het gaat om gratis mods, Allied Intent in mijn geval.
en nog belangrijker, word ie veel gespeeld en niet enkel op wat US +100ms servers?
Ik ga hem straks proberen, heb hem nog niet geprobeerdsain onez schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:57:
[...]
Vond vooral PoE2 en OPK wel (heel) even afwisselend leuk, keb wat andere geprobeerd die vaak al tijdens install brak waren en me de moeite niet genomen, deze ken ik echter niet, simpele install file, en hoe bevalt ie je?!
en nog belangrijker, word ie veel gespeeld en niet enkel op wat US +100ms servers?
Ik had even een vraag ik wil graag Battlefield 2: Euro Force en Battlefield 2: Armored Fury downloaden dit moet via EA Link maar de games staan er niet eens en als je via de site op download klikt kom je steeds hier uit http://www.ea.com/ealink/index.jsp en ik heb EA Link er al op staan. Hoe kan ik nu de 2 uitbreidingen downloaden. Misschien zie ik wel iets over het hoofd ik denk het niet omdat alle links op de site naar http://downloader.ea.com verwijzen het “oude” programma (EA link nieuwe naam) en die gaat automatische weer naar http://www.ea.com/ealink/index.jsp
downloaden? moet je 2 keer 10 euro voor dokken hoor
dat zie je over het hoofd...
Nee hoor dat zie ik niet over het hoofd dat weet ik.Jorn1986 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 22:17:
downloaden? moet je 2 keer 10 euro voor dokken hoordat zie je over het hoofd...
Maar dan nog kan is die niet te vinden in EA Link
En wanneer is de laatste keer dat dat ook werkte?The_Alchemist schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:51:
Jongens, het is allemaal heel makkelijk en stress heb je er niet voor nodig:
In mijn 200 uur BF2 nog nooit ook maar 1 succesvolle gezien zonder dat de player zelf t spel verlaatte.
Stuur mij even een mailtje over Armored Fury, ik heb nog wel wat leuks voor je. Zal binnenkort even testen of het nog werkt.pimpimmers schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 21:32:
Ik had even een vraag ik wil graag Battlefield 2: Euro Force en Battlefield 2: Armored Fury downloaden dit moet via EA Link maar de games staan er niet eens en als je via de site op download klikt kom je steeds hier uit http://www.ea.com/ealink/index.jsp en ik heb EA Link er al op staan. Hoe kan ik nu de 2 uitbreidingen downloaden. Misschien zie ik wel iets over het hoofd ik denk het niet omdat alle links op de site naar http://downloader.ea.com verwijzen het “oude” programma (EA link nieuwe naam) en die gaat automatische weer naar http://www.ea.com/ealink/index.jsp
Die votes werken vaak alleen met een speler of 10 in het spel, met meer vaak niet.:X
Anoniem: 160435
EA Link (voorheen EA Downloader) werkt bij mij momenteel ook niet, hij zegt dat de servers waarschijnlijk down zijn dus ik denk dat je even geduld moet hebben.pimpimmers schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 22:54:
[...]
Nee hoor dat zie ik niet over het hoofd dat weet ik.
Maar dan nog kan is die niet te vinden in EA Link
Effe wat anders,
Ik heb SF en speel erg eigenlijk nooit mee. Momenteel staat ie ook niet meer geïnstalleerd. Een kameraad van me wil hem wel hebben (met name voor de unlocks) Is dat wel mogelijk of kun je een uitbreiding van BF helemaal niet door verkopen??? Wat ik in het laatste geval erg vindt zuigen
BTW: kan iemand mij uitleggen wat deze grafieken betekenen?
Ik heb SF en speel erg eigenlijk nooit mee. Momenteel staat ie ook niet meer geïnstalleerd. Een kameraad van me wil hem wel hebben (met name voor de unlocks) Is dat wel mogelijk of kun je een uitbreiding van BF helemaal niet door verkopen??? Wat ik in het laatste geval erg vindt zuigen
BTW: kan iemand mij uitleggen wat deze grafieken betekenen?
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 178361 op 26-11-2006 03:03 ]
SPM = Score per Minute
WLM = Win/Loss Ratio
en dat van Special forces zou ik eigelijk ook niet weten...
ik heb hem zelf ook, speel hem ook bijna niet...eigelijk meer omdat ie net wat te zwaar is voor me systeem (met alles op high dan)
het moet natuurlijk niet zo zijn dat je opeens je unlocks kwijt bent als iemand anders jouw SF installeert...zal ook wel niet
WLM = Win/Loss Ratio
en dat van Special forces zou ik eigelijk ook niet weten...
ik heb hem zelf ook, speel hem ook bijna niet...eigelijk meer omdat ie net wat te zwaar is voor me systeem (met alles op high dan)
het moet natuurlijk niet zo zijn dat je opeens je unlocks kwijt bent als iemand anders jouw SF installeert...zal ook wel niet
Er moet meer Special Forces gespeeld worden, want als je een beetje goed bent, haal je met gemak elke ronde over de 100 punten. Ook de toevoeging van grappling hooks, zip lines en gas grenades is altijd erg handig en tegelijkertijd oppassen.
Ik heb twee snelkoppelingen op mijn bureaublad, één voor vanilla en één voor SF. Als ik BF2 wil doen, kan ik af en toe gewoon niet kiezen tussen die twee
Ik heb twee snelkoppelingen op mijn bureaublad, één voor vanilla en één voor SF. Als ik BF2 wil doen, kan ik af en toe gewoon niet kiezen tussen die twee
ach ja, voor Special Forces zijn nog servers, om voor Armored Fury maar te zwijgen. Met een beetje geluk zie je dr een Euro Force tussen. Ik heb nu 1 EF server gevonden die goed draait(qua ping), en 2 AF servers.
Erg jammer dat deze uitbreidingen zo weinig gespeeld worden.
Erg jammer dat deze uitbreidingen zo weinig gespeeld worden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:Lees dit door voordat je post
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt: