de code taal snap ik nog wel een beetjeVerwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:09:
[...]
Ik ben dus niet de enige die dus geen fl*kker van die code taal hier begrijpt!
Een instance zonder al teveel problemen en wipes (volledig dooie raid waarna iedereen moet terug rennen vanaf de graveyard) volledig doorlopen en alle bosses omleggen.Thrilled schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:58:
wat is een instance op farm hebben?
Dat is een instance "farmen".
Hoe sneller je een instance op farm hebt, des te sneller gaan de volgende keren aangezien jezelf en je guild genoten meer en meer gear uit die instance verzamelen. Meer betere gear > nog sneller, circeltje rond
Dat je er niets van begrijpt is logisch, dat je dan niet vraagt wat het betekend is niet al te handig. De taal die hier gebruikt wordt, wordt ook regelmatig in het spel gebruikt. Bovendien zijn hier (volgens mij) genoeg mensen die echt wel een antwoord geven wanneer je vraagt wat iets betekend.Ik ben dus niet de enige die dus geen fl*kker van die code taal hier begrijpt!
En het is ook niets om voor te schamen
ok schop me niet gelijk het noob hokje in aubredfoxert schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:19:
[...]
Een instance zonder al teveel problemen en wipes (volledig dooie raid waarna iedereen moet terug rennen vanaf de graveyard) volledig doorlopen en alle bosses omleggen.
Dat is een instance "farmen".
Hoe sneller je een instance op farm hebt, des te sneller gaan de volgende keren aangezien jezelf en je guild genoten meer en meer gear uit die instance verzamelen. Meer betere gear > nog sneller, circeltje rond
idd, ik gebruik ook veel wowwiki voor afkortingen , mja 9 van de 10 afkortingen die ik lees zijn instances, dan open ik mn atlas mod en kijk welke beginletter, dan match je al gauw de afkorting bij de instance, is niet zo moeilijkResistance_NL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:22:
[...]
Dat je er niets van begrijpt is logisch, dat je dan niet vraagt wat het betekend is niet al te handig. De taal die hier gebruikt wordt, wordt ook regelmatig in het spel gebruikt. Bovendien zijn hier (volgens mij) genoeg mensen die echt wel een antwoord geven wanneer je vraagt wat iets betekend.
En het is ook niets om voor te schamen
[ Voor 29% gewijzigd door Thrilled op 21-11-2006 11:24 ]
dubbel
[ Voor 98% gewijzigd door Thrilled op 21-11-2006 11:24 ]
mja wordt in meerdere contexts gebruiktThrilled schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:22:
[...]
ok schop me niet gelijk het noob hokje in aubwhipen is wel bekend ja, maar een instance op farm hebben dacht ik gewoon aan een bepaalde modus wat een instance kon zijn.. had wel door dat het de instance dan makkelijk voor je zou zijn, en zonder problemen door kan lopen.. dus Deadmines is voor mijn lvl 48 mage op farm
uldaman bijna met een goede party
op farm hebben is meer gewoon de instance doen voor de items/cash en niet meer voor de uitdaging
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Pas in TBC krijg je instances die je op verschillende modus kan spelen. Normal en Hard meen ik. Normal speel je hem dus als je aan het levellen bent. Hard speel je hem als je lvl 70 bent (de mobs binnen zijn dan ook level 70) om de goeie loot eruit te halen. Zo krijg je dus eigenlijk 2 instances voor de prijs van 1Thrilled schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:22:
[...]
ok schop me niet gelijk het noob hokje in aubwhipen is wel bekend ja, maar een instance op farm hebben dacht ik gewoon aan een bepaalde modus wat een instance kon zijn.. had wel door dat het de instance dan makkelijk voor je zou zijn, en zonder problemen door kan lopen.. dus Deadmines is voor mijn lvl 48 mage op farm
De leader van de party bepaald welk level je de instance speelt.
Deadmines op level 48 is inderdaad farm, of het een uitdaging is en of je dr nog wat leuks uit haalt... das een tweede
Uldaman is altijd naar met een slechte groep, zelfs een level 60 kan daar moeite hebben met een slecht groep
haha zo zou je het ook kunnen zien, mar vaak wordt op farm alleen gebruikt voor guild runs en 20/40 man instances.Thrilled schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:22:
[...]
[...]
idd, ik gebruik ook veel wowwiki voor afkortingen , mja 9 van de 10 afkortingen die ik lees zijn instances, dan open ik mn atlas mod en kijk welke beginletter, dan match je al gauw de afkorting bij de instance, is niet zo moeilijk
[ Voor 13% gewijzigd door Kevinp op 21-11-2006 11:28 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Heheh toen ik net was begonnen met WoW hanteerde ik de stelregel: "als ik de afkorting niet ken, ben ik er nog niet aan toe".Thrilled schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:22:
idd, ik gebruik ook veel wowwiki voor afkortingen , mja 9 van de 10 afkortingen die ik lees zijn instances, dan open ik mn atlas mod en kijk welke beginletter, dan match je al gauw de afkorting bij de instance, is niet zo moeilijk
De eerste dagen had ik b.v. geen idee waarom al die mensen in de Barrens toch steeds naar de WC moesten
*edit*
Terugkomend op de "ideale" groepsopbouw voor een 5-man: tijdje terug deed ik regelmatig runs met de volgende groep:
- Prot. Warrior
- Holy Priest
- Feral Druid (ik)
- Fire Mage
- Frost Mage
Ik moet zeggen dat die runs (Mara, ST, BRD) heel erg leuk waren. Aleen al de 2 sheep & 1 sleep (voor de beesten dan) helpt behoorlijk met de crowd control. Harde DPS van de fire mage en niet bang hoeven zijn voor aggro pullen (warrior kon altijd door mij worden bijgestaan als off-tank). Ikzelf vulde een beetje de behoefte van het moment in: standaard in cat form, indien nodig overschakelen op bear (om b.v. aggro van de mages / healer af te trekken als het wat veel werd voor de warrior), of in caster form een innervate + wat heals losgooien.
[ Voor 33% gewijzigd door Seraphin op 21-11-2006 11:41 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
klopt, gister een lvl 60 priest, lvl 48 mage (ik) , lvl 40 lock, 41 warrior, 41 rogue, nou we zijn wel tig keer gewhiped omdat de priest toch wel de mobs had onderschat en niet echt focussed op het healen..uiteindelijk archaedas niet gehaald, wel balen, blijf ik een toffe boss vinden... ik kwam er voor de loot en mn guildies helpen...beetje voor de exp maar die instance heb ik nog wel gezien..
ook deadmines met een lvl 40 lock even doorgelopen, "you landlubbers are tougher then i thought, ill have to improvise" blijft stoer, alhoewel je die phase changes krijgt na 1 spell
ook deadmines met een lvl 40 lock even doorgelopen, "you landlubbers are tougher then i thought, ill have to improvise" blijft stoer, alhoewel je die phase changes krijgt na 1 spell
Misschien heb je hier wat aan: Game Terms @ WoW Wiki.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:09:
[...]
Ik ben dus niet de enige die dus geen fl*kker van die code taal hier begrijpt!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Afgelopen zaterdag met 4 man (Alles tier 2 of beter: warrior / shammie / mage / hunter) rond lopen banjeren in alliance gebied. Met z'n allen met de zep vanaf orgrimmar naar grom'gol en kwamen net buiten de poorten van grom'gol al een groepje van 7 lvl 30 alliance tegen. Da's best leuk AoE-en.
Daarna doorgerend naar nesingway maar dat was leeg. Verder door naar duskwood en daar nog mensen van een ZG raid lopen meppen. En m'n maatjes m'n oude nemesis (mor'ladim, oldschool toen er nog maar 1 GY in duskwood zat) laten zien.
Nu is 1 van ons bezig om een piraten outfit te krijgen (als tauren zijnde, zucht....) en was al neutral/friendly/honoured met de bloodsail buccaneers om een first admirals hat te kopen. Hij is nu alleen wel at war met alle goblin towns. Nu blijkt dat je als horde een quest kan krijgen in westfall bij de lighthouse en dan moet je old murlock eye killen en krijg je een stuur van een piratenschip al off hand.
Uiteraard ook even deadmines gedaan. Lopen we in het begin verkeerd en is onze hunter opeens dood.. wtf? bleek er een 2tal rogues van een van de beste alliance guilds een guildie van hun te helpen. Komen er daarna een warrior, mage en shammie aanlopen. Had ze vast niet verwacht : )
De middag afgesloten met de stockades (crap instance !) en wat pvp buiten stormwind.
Owja, tip voor de mensen die low lvl zijn en in alliance territory zijn: NIET meppen op de totems van een shammie, daardoor kom je dus pvp enabled te staan en word je ge1shot...
Al bij al een prettige zaterdagmiddag : )
Daarna doorgerend naar nesingway maar dat was leeg. Verder door naar duskwood en daar nog mensen van een ZG raid lopen meppen. En m'n maatjes m'n oude nemesis (mor'ladim, oldschool toen er nog maar 1 GY in duskwood zat) laten zien.
Nu is 1 van ons bezig om een piraten outfit te krijgen (als tauren zijnde, zucht....) en was al neutral/friendly/honoured met de bloodsail buccaneers om een first admirals hat te kopen. Hij is nu alleen wel at war met alle goblin towns. Nu blijkt dat je als horde een quest kan krijgen in westfall bij de lighthouse en dan moet je old murlock eye killen en krijg je een stuur van een piratenschip al off hand.
Uiteraard ook even deadmines gedaan. Lopen we in het begin verkeerd en is onze hunter opeens dood.. wtf? bleek er een 2tal rogues van een van de beste alliance guilds een guildie van hun te helpen. Komen er daarna een warrior, mage en shammie aanlopen. Had ze vast niet verwacht : )
De middag afgesloten met de stockades (crap instance !) en wat pvp buiten stormwind.
Owja, tip voor de mensen die low lvl zijn en in alliance territory zijn: NIET meppen op de totems van een shammie, daardoor kom je dus pvp enabled te staan en word je ge1shot...
Al bij al een prettige zaterdagmiddag : )
Bovenstaande zegt genoegOkkE schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:12:
Gister 10 potjes in BG gedaan, totaal iets van rium 150 HKs er bij. Hoop echt dat het genoeg is voor rank3 aangezien ik deze week 40 zal dingen.
Nu heb ik zelf ook nog niet veel ervaring in BG, dus ik ben ook zeker geen ster, maar goddamn.. wat is het vaak een ongecontroleerd zooitje (iig Alliance) daar. Wordt niet geluisterd, er zijn (bijna) geen tactics. Lijkt wel of iedereen maar wat doet.
Net als jij vind 95% van de alliance HK belangrijker dan objective
Zegt voldoende als ik met een mage van een ander realm zegt en ik een compliment krijg dat ik heal
3 shamans vs mage/priest -> 3 dead shamans waarvan 1 in full T2
Had iets van 50 HK die ronde en heb de volledige tijd op guard gestaan bij de mine.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Over slechte shamans gesproken dan zeg. Grounding Totem, Tremor Totem, nuke priest met earthshock en chain lightning, finish mage, capture flag. Serieus, 3 shamans versus mage priest zou een redelijk bekeken zaak moeten zijn. Maar dat is het leuke van BGs in het algemeen, je kan je plezier uit een hoop dingen halen: HKs farmen, 1 op 1 duellen in afgelegen gebieden, mensen dik ownen (en geowned worden). En als je wat samen speelt binnen je groep, merk je al snel dat dat meerwaarde geeft. Ik vermaak me in elk geval nog steeds in AB en AV, WSG gaat wat vervelen.sabriel schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:52:
[...]
Bovenstaande zegt genoeg
Zegt voldoende als ik met een mage van een ander realm zegt en ik een compliment krijg dat ik heal
3 shamans vs mage/priest -> 3 dead shamans waarvan 1 in full T2![]()
Had iets van 50 HK die ronde en heb de volledige tijd op guard gestaan bij de mine.
Paling Terran & Shaman
* Seraphin eens issabriel schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:52:
[...]
Bovenstaande zegt genoeg
3 shamans vs mage/priest -> 3 dead shamans waarvan 1 in full T2![]()
BG objectives > HK, je krijgt een stuk meer honour van het winnen van het spel dan HK farmen.
Overigens wel apart dat die 3 shamans niet eerst plantenvoer van jou hebben gemaakt. Ik merk toch regelmatig in BG's dat ik een populair doelwit ben voordat men op b.v. de warrior naast me begint in te hakken. (ben feral specced maar in BG's heal ik behoorlijk veel)
Vind AB trouwens de leukste BG... AV duurt te lang en is IMBA (niet leuk om als mid-50 een tier 3 60 tegen te komen). WSG is wat saai aan het worden, maar kan nog wel leuk zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Seraphin op 21-11-2006 12:08 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Het punt is; ik vind het zo af en toe heel leuk om AB te doen. Maar of a) er worden geen tactics besproken of b) die worden genegeerd door 75% van de spelers.. Sja, dan is het voor mij ook niet moeilijk: HKs scoren. Dat was tenslotte het doel.sabriel schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:52:
[...]
Bovenstaande zegt genoeg
Ik had liever 10x gewonnen, met minder HKs, maar dat zit er gewoon niet in. Ik ga niet als enige in defence als niemand me wil helpen. Nee, dan ren ik ook naar waar andere Alliance vechten, kill zoveel Horde als ik kan, en klaar. Zeker nu ik bezig ben voor Rank3.
Alleen al dat de groep waar je in zit niet bij elkaar blijft! Ja sjeez... Ik wil zeker wel healen, maar als ik mensen van andere groepen moet aanklikken en kijken hoe het met hun HP is, dat schiet niet op. En van mijn groep rent iedereen vrolijk een andere kant op.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Tsja, daar zul je aan moeten wennen denk ik. Als je je mouse pointer over een medespeler heen beweegt, zie je hoe het ongeveer met zn health is. Op die manier "scan" ik vaak even gauw mijn directe omgeving van medespelers om te zien of iemand een heal nodig heeft.OkkE schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:12:
Alleen al dat de groep waar je in zit niet bij elkaar blijft! Ja sjeez... Ik wil zeker wel healen, maar als ik mensen van andere groepen moet aanklikken en kijken hoe het met hun HP is, dat schiet niet op. En van mijn groep rent iedereen vrolijk een andere kant op.
Het is inderdaad wat lastiger dan gewoon het icoontje op je UI aanklikken, maar net zo effectief. Het is IMO erg moeilijk (zelfs in een premade groep) om je team bij elkaar te houden. Helemaal in AB waar je toch al snel in groepjes van 3 werkt, en/of waar je soms nog al heen en weer moet rennen op het veld.
Dat zal voor een deel ook wel mijn gebrek aan ervaring zijn, maar het is gewoon klote. Maar dan nog; je hebt 3 groepjes van 5 nodig, elke groep bij 1 objective, en je wint. Maar nee, ook daar mislukt het: mensen rennen na het pakken van 1 objective gelijk door. Niets bewaken, door naar de volgende... sja, niet vreemd dat dan even laten de eerste weer overgenomen is.
Anyways, ik ben ook niet echt een fan van PvP en/of BG, dus ik zal het waarschijnlijk toch niet veel meer spelen. Mede omdat ik me erger aan het gebrek aan samenspel en luisteren bij Alliance.
Anyways, ik ben ook niet echt een fan van PvP en/of BG, dus ik zal het waarschijnlijk toch niet veel meer spelen. Mede omdat ik me erger aan het gebrek aan samenspel en luisteren bij Alliance.
das dus een denkfoutOkkE schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:24:
Dat zal voor een deel ook wel mijn gebrek aan ervaring zijn, maar het is gewoon klote. Maar dan nog; je hebt 3 groepjes van 5 nodig, elke groep bij 1 objective, en je wint. Maar nee, ook daar mislukt het: mensen rennen na het pakken van 1 objective gelijk door. Niets bewaken, door naar de volgende... sja, niet vreemd dat dan even laten de eerste weer overgenomen is.
met 3 punten in handen in AB win je wel, MAAR dan moet je wel de druk op de punten houden die je niet hebt, als je in de verdedeging gedrukt wordt op 3 punten zonder zelf aan te vallen is de kans groot dat je 1 of zelfs 2 punten snel achter elkaar kwijtraakt
2 man per punt op defense, deel druk opvoeren op bijv farm/mine en een mobiele groep die snel kan reageren voor terug defense
Af en toe een rogue op avontuur sturen met sap e.d. is al irritant genoeg
Verwijderd
Hoe vaak ik al niet gesapt ben in AB, en dan sta je daar gewoon een minuut uit je neus te eten, super irritant
BG is eigenlijk ook alleen leuk met een goede pre-made.
Daarom wordt arena wel leuk. 2 vs 2 met een oomkin druid/mage wordt wel lache. 3vs3 met een warrior of shadow priest erbij wordt helemaal leuk.
Daarom wordt arena wel leuk. 2 vs 2 met een oomkin druid/mage wordt wel lache. 3vs3 met een warrior of shadow priest erbij wordt helemaal leuk.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
2v2 met 2 Locks wordt pas leuk. (1 met Succy en 1 met Felhunter)Phydomir schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:40:
BG is eigenlijk ook alleen leuk met een goede pre-made.
Imba.
Beetje jammer alleen dat per arena-gevecht een lock zo 3-4 shards kwijt is, en je er 0 terugkrijgt.
[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 21-11-2006 12:49 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
ImdaMned schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:31:
Af en toe een rogue op avontuur sturen met sap e.d. is al irritant genoeg
True. Gister ook weer een aantal keer gehad... zwaar irritant!Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:39:
Hoe vaak ik al niet gesapt ben in AB, en dan sta je daar gewoon een minuut uit je neus te eten, super irritant
Het leukste van PVP is als je in AB een ander team zo owned dat ze je gewoon niet meer aanvallen.
pas met een pre made PVE build mensen(ik dus full tier 2 met shield ed) AB in gegaan, en omdat we een pre made tegen hadden die erg goed begonnen, dus wij 3 basisen halen. En maar verdedigen, daarna vielen ze ons wel nog aan maar dat sloegen we steeds af, toen we op 1500 recourses waren gingen ze gewoon bij stables staan dansen(en wij dus ook).
pas met een pre made PVE build mensen(ik dus full tier 2 met shield ed) AB in gegaan, en omdat we een pre made tegen hadden die erg goed begonnen, dus wij 3 basisen halen. En maar verdedigen, daarna vielen ze ons wel nog aan maar dat sloegen we steeds af, toen we op 1500 recourses waren gingen ze gewoon bij stables staan dansen(en wij dus ook).
ff een vraagje over de arenas, ga je er "dood" in of blijf je met 1 hp zitten net als in een duel? In het eerste geval zouden soulstones een leuk effect geven namelijk
Alleen kan je geen consumables gebruiken in een Arena fight dus kan je ook een Soulstone niet gebruiken (consumable)sebasgrif schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:55:
ff een vraagje over de arenas, ga je er "dood" in of blijf je met 1 hp zitten net als in een duel? In het eerste geval zouden soulstones een leuk effect geven namelijk
Ze probeerder het wel, maar het was ook een goede mage.Seraphin schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:04:
[...]
Overigens wel apart dat die 3 shamans niet eerst plantenvoer van jou hebben gemaakt. Ik merk toch regelmatig in BG's dat ik een populair doelwit ben voordat men op b.v. de warrior naast me begint in te hakken. (ben feral specced maar in BG's heal ik behoorlijk veel)
sheep, ik doe fear, mage neemt een target, ik nuke mee, daarna de volgende en als laatste de sheep
Moet wel zeggen dat mijn set natuurlijk helpt. 5000HP hebben veel mensen moeite mee.
en mijn racial ability, instant heal what meeschaald in mijn +healing dus een instant 2k5 healing.
Maar ben het wel mee eens dat de skill van de shamans belabberd was. Ik heb op onze server shamans rank 10 meegemaakt waarvoor ik banger was, dan voor rank 14 warrior/mages.
Kan je ze niet gebruiken, of verdwijnen ze zodra je een arena instapt? om ze vervolgens in de minuut voor het gevecht begint opnieuw te maken. Dit is namelijk wat ik uit posts op het wow-europe forum begrijp.redfoxert schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:58:
[...]
Alleen kan je geen consumables gebruiken in een Arena fight dus kan je ook een Soulstone niet gebruiken (consumable)
Tja, een rank zegt momenteel dan ook weinig over hoe skilled iemand is.sabriel schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:58:
Maar ben het wel mee eens dat de skill van de shamans belabberd was. Ik heb op onze server shamans rank 10 meegemaakt waarvoor ik banger was, dan voor rank 14 warrior/mages.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
SS heeft een cooldown van 30 minuten en kan dus volgens mij niet gebruikt worden.sebasgrif schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:59:
[...]
Kan je ze niet gebruiken, of verdwijnen ze zodra je een arena instapt? om ze vervolgens in de minuut voor het gevecht begint opnieuw te maken. Dit is namelijk wat ik uit posts op het wow-europe forum begrijp.
rank heeft nooit iets gezegd over iemands skillPhydomir schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:59:
[...]
Tja, een rank zegt momenteel dan ook weinig over hoe skilled iemand is.
voor zover ik weet kan je ze gewoon niet gebruiken, als ze al beschikbaar zijn.sebasgrif schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:59:
[...]
Kan je ze niet gebruiken, of verdwijnen ze zodra je een arena instapt? om ze vervolgens in de minuut voor het gevecht begint opnieuw te maken. Dit is namelijk wat ik uit posts op het wow-europe forum begrijp.
enige wat er bleef was conjured water en voedsel van mages.
of ik heb een slecht geheugen
hehe, ik ga het vanavond zelf wel ff nakijken, heb eindelijk mn chars kunnen kopieren naar het test realmredfoxert schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:03:
[...]
voor zover ik weet kan je ze gewoon niet gebruiken, als ze al beschikbaar zijn.
enige wat er bleef was conjured water en voedsel van mages.
of ik heb een slecht geheugen
true, doelde ook meer op het feit dat het met Arena wel wat gaat betekenen. Als ik alle veranderingen goed heb begrepen.Bokkie schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:01:
[...]
rank heeft nooit iets gezegd over iemands skill
mijne staan er al, kheb er alleen nog weinig tot geen gebruik van gemaakt.sebasgrif schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:05:
[...]
hehe, ik ga het vanavond zelf wel ff nakijken, heb eindelijk mn chars kunnen kopieren naar het test realm
WoW is een beetje .... op wat mij betreft.
Nieuwe talents hebben mij nog niet weten te boeien om TBC te gaan spelen.
@redfoxert; En die lieve Blood Elfjes hebben je ook niet kunnen overtuigen?
Een weinig onderbouwde mening. Ik denk namelijk dat je, wanneer je 100 rank 1's tegen 100 ranks 14's zal laten vechten (met dezelfde gear aan) dat er toch echt een verschil in zal zitten. Gemiddeld gezien zal het echt wel wat over skill zeggen.Bokkie schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:01:
[...]
rank heeft nooit iets gezegd over iemands skill
lala
*fluit onschuldig in de lucht*
lala
*fluit onschuldig in de lucht*
lala
[ Voor 93% gewijzigd door ImdaMned op 21-11-2006 13:42 . Reden: verkeerd gelezen ]
even de vergelijking rechttrekkenResistance_NL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:27:
[...]
Een weinig onderbouwde mening. Ik denk namelijk dat je, wanneer je 100 rank 1's tegen 100 ranks 14's zal laten vechten (met dezelfde gear aan) dat er toch echt een verschil in zal zitten. Gemiddeld gezien zal het echt wel wat over skill zeggen.
100 rank's 14 tegen 100 rank 1's die al naxx farmen
edit: trollie, lezen hij zegt met gelijke gear ^^ ga desoalce farmen prutser
[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 21-11-2006 13:38 ]
Vergelijking rechttrekken? Waarvoor is dat nodig, volgens mij staat de vergelijking als een huis.
Edit: het gaat niet over verschil in ervaring ofzo. Het gaat puur om het verschil tussen ranks. De gemiddelde rank 1 zal ook minder speelervaring hebben dan de gemiddelde rank 14. Waarschijnlijk ook wat betreft PvP-ervaring
Edit: het gaat niet over verschil in ervaring ofzo. Het gaat puur om het verschil tussen ranks. De gemiddelde rank 1 zal ook minder speelervaring hebben dan de gemiddelde rank 14. Waarschijnlijk ook wat betreft PvP-ervaring
[ Voor 54% gewijzigd door Resistance_NL op 21-11-2006 13:46 ]
ja idd, maar 100 rank 6 vs 100 ran 14's met dezelfde gear, dan zou ik het nog wel eens willen zien wie dat d'r wint.Resistance_NL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:45:
Vergelijking rechttrekken? Waarvoor is dat nodig, volgens mij staat de vergelijking als een huis.
Ik kan best aardig pvp'en(rank 3) maar geen tijd voor naast het raiden dus hou ik rank 3 voor lower repari costs.
Even iets anders, ik lees af en toe wel eens dat mensen openen met een rank 1 frostbolt ofzo, of een andere attack maar dan wel van rank 1, waarom zou je dit doen? dan doe je toch minder schade? of heeft het te maken met aggro/threat ofzo?
je haalt in wow rank door tijd te steken in honor farmen
elke kutnub kan honor farmen, Rank 14 zegt alleen dat je de tijd en moeite hebt genomen om 6 maanden lang 20 uur per dag honor te farmen
logisch dat je in die periode ook wel wat ervaring op doet.
opgeteld blijft voor mij Rank != skill
edit:
voorbeeldje
Rank 12 warrior waar ik gisteren tegen speelde in AB, maaide alles neer op BS omdat er een druid achter hem stond
toen ik hem te grazen nam op LM was zijn druid nergens te bekennen en scheurde ik hem aan stukken, skill me ass
elke kutnub kan honor farmen, Rank 14 zegt alleen dat je de tijd en moeite hebt genomen om 6 maanden lang 20 uur per dag honor te farmen
logisch dat je in die periode ook wel wat ervaring op doet.
opgeteld blijft voor mij Rank != skill
edit:
voorbeeldje
Rank 12 warrior waar ik gisteren tegen speelde in AB, maaide alles neer op BS omdat er een druid achter hem stond
toen ik hem te grazen nam op LM was zijn druid nergens te bekennen en scheurde ik hem aan stukken, skill me ass
[ Voor 84% gewijzigd door Bokkie op 21-11-2006 13:57 ]
Rank1 frostbolt cast je omdat de casttime veel lager is dan je hoogste rank (1.5s uit m'n hoofd) maar je je target wel langzamer laat lopen.Thrilled schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:51:
Even iets anders, ik lees af en toe wel eens dat mensen openen met een rank 1 frostbolt ofzo, of een andere attack maar dan wel van rank 1, waarom zou je dit doen? dan doe je toch minder schade? of heeft het te maken met aggro/threat ofzo?
Ik gebruik rank 1 frostbolt bijvoorbeeld altijd op Chromaggus. Deze baas heeft op een bepaald moment een bepaalde status waarbij hij kwetsbaar is voor frost/ fire/ nature/ shadow of arcane. Dit wil je als raid zsm te weten komen natuurlijk. Laat nu frostbolt rank 1 maar een castingtime hebben van 1 seconde, terwijl de normale 2.5 seconden duurtThrilled schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:51:
Verder kan het effect van de spel (slow bv. bij fb) belangrijker zijn dan de damage in bepaalde situaties.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Frostbolt rank 1 1.5 sec casttijd (1 met talents) : target te slowen/kiten
Frostnova rank 1 : iemand vast te zetten aan de grond om afstand te nemen/kiten. 50 of 200 dmg maakt dan niet uit. wel dat je minder mana gebruikt
Arcane explosion rank 1 : rogue/druid uit staelth te halen. Niet om dmg te doen. Scheelt bakken met mana
Frostnova rank 1 : iemand vast te zetten aan de grond om afstand te nemen/kiten. 50 of 200 dmg maakt dan niet uit. wel dat je minder mana gebruikt
Arcane explosion rank 1 : rogue/druid uit staelth te halen. Niet om dmg te doen. Scheelt bakken met mana
zucht, en ik had al zo weinig ruimte in mn bars
Water rank 1: Die level 10's moeten ook drinken!ImdaMned schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:59:
Frostbolt rank 1 1.5 sec casttijd (1 met talents) : target te slowen/kiten
Paling Terran & Shaman
Is het nou al duidelijk hoe je aan Tier 4 kan komen in TBC ?
Ik hoorde dat door 5 man instances op hard te spelen , de bazen
tokens droppen die je kan inleveren voor tier 4 .
En sommige stukken zullen wel droppen in 10 man dungeons .
De fun is voor mij op dit moment wel een beetje van WoW af namelijk,
en ik hoop dat TBC die fun weer een beetje terug brengt .
en ik hoop dat TBC die fun weer een beetje terug brengt .
ik begreep dat er in een update de functie zal komen waarbij je de persoon selecteert die water/eten nodig heeft, dan je water cast, en dat hij automatisch zijn/haar water creëerd, dus niet meer zoeken naar matchend water-level.. wel handigmdmeijer schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:09:
[...]
Water rank 1: Die level 10's moeten ook drinken!
Weet je wat handig is? Als iemand je vraagt om water (niet in raid/ party of als het een guildmember is) automatisch je macro opstarten die antwoord:Thrilled schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:17:
[...]
ik begreep dat er in een update de functie zal komen waarbij je de persoon selecteert die water/eten nodig heeft, dan je water cast, en dat hij automatisch zijn/haar water creëerd, dus niet meer zoeken naar matchend water-level.. wel handig
Dear %target%,
Currently i am breadspecced and therefore unable to make water.
Greetings,
Masch
Breadvendor lt.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
zelfde wat de mod arcanum nu ook al doetThrilled schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:17:
[...]
ik begreep dat er in een update de functie zal komen waarbij je de persoon selecteert die water/eten nodig heeft, dan je water cast, en dat hij automatisch zijn/haar water creëerd, dus niet meer zoeken naar matchend water-level.. wel handig
mag ook wel tijd worden dat de 5 mans instance harder worden in de tbc, want als je nu scholo strat scarlet ziet het is gewoon te makkelijk als je een beetje gear hebt. en nu moet je in de tbc dus wel moeite doen om in de tbc je tier 4 te krijgen.
maar het is wel jammer dat je met lvl 65 bijv al je tier 1 2 3 kan verkopen/dcen omdat het niets waard is tegenover het blauwe gear. maar ik denk dat je met tier 3 nog wel tot lvl 67 kan blijven lopen
maar het is wel jammer dat je met lvl 65 bijv al je tier 1 2 3 kan verkopen/dcen omdat het niets waard is tegenover het blauwe gear. maar ik denk dat je met tier 3 nog wel tot lvl 67 kan blijven lopen
Verwijderd
valt ook wel weer reuze mee, een lvl 70 normal instnace droppd een blauwe helm die mssn 80 meer health heeft als wrath voor warrior's maar daar houd het ook wel mee op d8 ik, dus zo een improvement heeft het niet.....remcio schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:22:
mag ook wel tijd worden dat de 5 mans instance harder worden in de tbc, want als je nu scholo strat scarlet ziet het is gewoon te makkelijk als je een beetje gear hebt. en nu moet je in de tbc dus wel moeite doen om in de tbc je tier 4 te krijgen.
Inderdaad, alleen gebruik ik meestal gewoon: Sorry, im breadspecced ..Masch schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:20:
[...]
Weet je wat handig is? Als iemand je vraagt om water (niet in raid/ party of als het een guildmember is) automatisch je macro opstarten die antwoord:
Dear %target%,
Greetings,
Masch
Breadvendor lt.
Altijd leuk
meestal een: "???" als reactie
doe scholo eens met full tier 0/greens. die 5 man instances zijn niet moeilijker, maar tja je gear is slechter(in vergelijking).remcio schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:22:
Waarom kon ik bij de eerste quests in Hellfire Peninsula dan al rewards kiezen met +30 stamina of meer ?Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:28:
[...]
valt ook wel weer reuze mee, een lvl 70 normal instnace droppd een blauwe helm die mssn 80 meer health heeft als wrath voor warrior's maar daar houd het ook wel mee op d8 ik, dus zo een improvement heeft het niet.....
30 stamina meer dan tier2?On_E schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:45:
[...]
Waarom kon ik bij de eerste quests in Hellfire Peninsula dan al rewards kiezen met +30 stamina of meer ?
Nee, gewoon Green Items met o.a. +30 stamina erop.
Dus dan zullen lvl 70 Blues nog wel wat meer hebben dacht ik.
Verwijderd
Dat zal ook het grootste verschil worden, items zullen veel meer +sta krijgen. Word puur daarom wel interesant denk ik, betere stats of meer sta (voor bepaalde classes wel moeilijk kiezen).
is het alleen +30 stam of met extra stats.On_E schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:48:
[...]
Nee, gewoon Green Items met o.a. +30 stamina erop.
Dus dan zullen lvl 70 Blues nog wel wat meer hebben dacht ik.
Set-rewards, en resistances + 24 stam is mij meer waard dan alleen +30sta.
Sowieso ga ik mijn sets nog niet disenchanten voordat ik aanverwachte-resistemitems terug ervoor heb. Liever 80stam minder met genoeg res dan 80sta meer zonder resistances. 800 HP is 1 mep, met resistance resist je wel meer dan dat. Maar laten we maar afwachten in de retail wat het gaat worden.
Zijn er mensen hier die met het volgende te maken hebben/gehad?
http://transgaming.org/forum/
World of Warcraft Account Bans
As some users have noticed, Blizzard's recent security updates to World of Warcraft have been incorrectly identifying Cedega users as cheaters, and banning them. We have been in direct contact with Blizzard's engineering team about this issue, and they have told us that it is not their intention to ban Cedega players. We are currently working on the issue, and hope to have a resolution shortly.
We will post updates on www.transgaming.org when we have more information.
http://transgaming.org/World of Warcraft Account Ban - Update - Nov 16 2006
We are continuing to investigate issues reported by Cedega users with World of Warcraft. Some of the tests have shown textbook botting behavior while other Cedega users are still able to play and are not at risk of being banned. We have tested a large number of scenarios and they come up clean, but we are still looking.
We are asking that users provide some details about their setups so we can attempt to find a link between all of the ban cases. Please visit the information page and let us know about your system setup so we can find the problem. The information on this page may be shared between TransGaming and Blizzard but will not be given to third parties.
If you have previously submitted your information in the forums or in to transgaming.com through other means please resubmit this information through the information page.
We apologize for any inconvenience to our customers and we will continue to work on the problem.
http://transgaming.org/forum/
ik hoorde ingame ook al dat er veel meer gebanned werd de laatste tijd, terwijl ze niks fout deden (zit de bajes vol mee moet je zeggen
) maar toch, ben benieuwd.
Meer stats erbij !sabriel schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:54:
[...]
is het alleen +30 stam of met extra stats.
Verwijderd
we nemen een the shattered halls instnace lvl 70 - 72, een boss dropd daar deze helm bij:On_E schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:45:
[...]
Waarom kon ik bij de eerste quests in Hellfire Peninsula dan al rewards kiezen met +30 stamina of meer ?
http://thottbot.com/beta?i=7186
en dan neem je de normale wrath
http://thottbot.com/beta?i=1003
vergelijk ze eens
het is een improvement, ik zeg neit dat het neit zo is maar dit is een end instnace dus zoals scholomance nu is
dus pas rond lvl 68 hard mode isntances ga je dingetjes vervangen
edit: JIj bedoelde zeker deze: http://www.thottbot.com/beta?i=14383.... beetje uitzondering op 2handed wapens en andere dingen
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 15:23 ]
Toch niet met je warrior mag ik hopen hé?Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:39:
Tier 4 tokens zijn - in ieder geval voor een deel - in Karazhan te halen. Het systeem op de beta servers is op het moment vergelijkbaar met dat van de tier 3 sets uit Naxxramas behalve dat de token (zoals een paar handschoentjes) direct als betaalmiddel gebruikt kan worden, in plaats van dat het onderdeel is van een quest waarvoor je ook nog eens een karrevracht aan andere zooi nodig hebt. Voor zover ik weet zijn de tokens uit de heroic mode dungeons weliswaar in te ruilen voor nieuw spul zoals trinkets of socket gems, maar de set zul je dus niet uit 5 mans instances halen kunnen.KunDun schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:10:
Is het nou al duidelijk hoe je aan Tier 4 kan komen in TBC ?
en ik hoop dat TBC die fun weer een beetje terug brengt.
Iedere tier 4 set bestaat uit vijf delen, volgens mij zijn de overige slots te vullen met passende items welke direct van een boss te looten zijn. Afhankelijk van je klasse zijn er trouwens ook verschillende varianten van elke set te koop. Een paladin kan kiezen uit een healing, dps of tank set (on a side note: voor de grapjassen is het beter om ze op die laatste twee punten binnenkort maar eensch wat serieuzer te gaan nemen). Interessant genoeg zijn dit ook meteen de eerste sets die bonussen geven voor vaardigheden uit de talent trees. De tank set geeft bijvoorbeeld een boost aan holy shield.
Zowel in het nieuwe honor-, token- en reputatiesysteem (combinaties zul je ook geregeld tegekomen) kun je op een vergelijkbare manier aan je spul komen. In alle gevallen is het menu dat je voorgeschoteld krijgt een normaal vendorschermpje zoals we het nu gewend zijn. Het verschil zit 'm in de betaalwijze. Zo heb je voor pvp gear een flink aantal honor punten nodig naast battleground marks (zelfde marks als nu maar ze gaan stacken tot 100 iirc), de tokens uit heroic mode werken haast hetzelfde, met het verschil dat een enkele token natuurlijk véél meer waard is dan een honorpuntje. Zoals ik al zij werkt tier 4 met een enkele token voor een bepaalde equipment slot. Een "heroic token" (voor gebrek aan een betere naam) is, net als deze dingen, door ieder groepslid van een boss te looten. Daarentegen is een tier 4 token weer uniek - dat wordt onderlinge strijd dus.
Tot slot kan ik wel zeggen dat het spel er post 60 een stuk beter op wordt. Voor iedere levelrange is er een specifieke, relatief grote zone aanwezig boordevol quests. Daarmee is het dus gedaan met het eindeloze heen en weer reizen tussen plekken als Winterspring, Felwood en Un'goro - dat wil me ook nu, met mijn vijfde soon-to-be-60 karakter nog wel eens flink vervelen. De instances zijn verkleind en een stuk korter geworden, ook weer iets wat me persoonlijk erg bevalt omdat ik mijn tijd zo een stuk beter in kan delen en me meer kan richten op content die me ook inderdaad boeit.
Een tijdje terug alweer heb ik mijn mage via Hellfire Peninsula, toen Zangarmarsh, vervolgens Terrokar en daarna in Nagrand naar level 66 geholpen. In die laatste zone ben ik nog niet eens klaar, quests genoeg en alles sluit tot nu toe prima op elkaar aan.
Zeau, tijd voor die boterham, heb het weer veel te lang gemaakt.
Was nichts kostet, ist auch *NIX.
Verwijderd
Waarom antwoord niemand meVerwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:25:
Ik ben er na 3 weken weerEn direct met twee leuke vraagjes. Ik heb al rondgezocht op internet en wat gevonden waarmee het mogelijk is, maar ik vind het best pittig allemaal.
Ik wil namelijk mijn interface een beetje verbouwen, zodat ik het fijner vind om te spelen, namelijk zoiets als dit: http://65.98.12.202/mscreens/5898.jpg. Het gaat mij niet om TitanPanel, maar vooral die 2 bars links, dan de minimap, dan weer 2 bars.
Ik vind dit er heel mooi uitzien, ik weet hoe ik alles kan bewegen, met MoveAnything namelijk. Ik snap hoe dit allemaal werkt. Maar ik heb geen idee hoe ik 2 bars link en rechts krijg. Kan iemand mij hier aub een uitleg over geven? Ik had er al een addon voor gevonden, maar ik vond dit veel te moeilijk, en ik WEL mijn best gedaan om het te proberen. (Naam van de addon ben ik even kwijt, edit ik als ik het weet.)
Dan nog een vraag: Is het mogelijk een gedelete character terug te halen? Ik had een lvl 43 hunter, maar dacht dat ik em niet meer nodig had. Nu heb ik er echter wel spijt van.
EDIT: Ik wil ook graag dat ik kan zien hoeveel mana en health ik heb (in cijfers). Weet je een STANDALONE addon, dan zou ik dat graag horen. Ik neem geen addonpakket, omdat ik het zelf zoveel mogelijk naar smaak wil maken.
Ik zit een beetje op de wow site te kijken en zie daar de armor sets t1, t2, t3 .. de t3 (frostfire set?) is erg mooi
maar hoe snel krijg je nou zo'n set compleet? Als ik hoor dat je instances op lvl 60 met 40 man doet, hoe vaak moet je zo'n instance dan wel niet door, wil je uberhaupt een keer een item krijgen ALS het item al dropt..... en ik lees ook wel eens t0, of t0.5?? wat is dat dan? de dungeon sets?
eerste vraag weet ik niet, 2e vraag is helaas voor jou, weg = weg... gedelete is volgens mij ook deleten op de wow servers dus die krijg je niet meer terug...vraag blijft, waarom zou je uberhaupt een mid 40 character deleten?
[ Voor 32% gewijzigd door Thrilled op 21-11-2006 15:54 ]
Volgens mij kan je de weergave van je eigen mana/health instellen in je interface-options.
En van terughalen van characters, dat zal je aan blizzard moeten vragen. Maar heb volegns mij wel gehoord dat je dat maar eenmalig kan doen per account (niet per charackter)
Hoe zit het met die patch van 36 MB die je kunt downloaden? Ik krijg het niet voor elkaar, de snelheid zit er niet in
Verwijderd
de mod waarvan gebruikt wordt gemaakt is discord (www.discordmods.com). Dit kan je zowel voor bars, artwork, unitframes en andere gebruiken. er staan ook veel templates erbij en anders zelf experimentere e ;-)Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:25:
Ik ben er na 3 weken weerEn direct met twee leuke vraagjes. Ik heb al rondgezocht op internet en wat gevonden waarmee het mogelijk is, maar ik vind het best pittig allemaal.
Ik wil namelijk mijn interface een beetje verbouwen, zodat ik het fijner vind om te spelen, namelijk zoiets als dit: http://65.98.12.202/mscreens/5898.jpg. Het gaat mij niet om TitanPanel, maar vooral die 2 bars links, dan de minimap, dan weer 2 bars.
Ik vind dit er heel mooi uitzien, ik weet hoe ik alles kan bewegen, met MoveAnything namelijk. Ik snap hoe dit allemaal werkt. Maar ik heb geen idee hoe ik 2 bars link en rechts krijg. Kan iemand mij hier aub een uitleg over geven? Ik had er al een addon voor gevonden, maar ik vond dit veel te moeilijk, en ik WEL mijn best gedaan om het te proberen. (Naam van de addon ben ik even kwijt, edit ik als ik het weet.)
Dan nog een vraag: Is het mogelijk een gedelete character terug te halen? Ik had een lvl 43 hunter, maar dacht dat ik em niet meer nodig had. Nu heb ik er echter wel spijt van.
EDIT: Ik wil ook graag dat ik kan zien hoeveel mana en health ik heb (in cijfers). Weet je een STANDALONE addon, dan zou ik dat graag horen. Ik neem geen addonpakket, omdat ik het zelf zoveel mogelijk naar smaak wil maken.
Vraag 2: ingame een GM ticket sturen met char name en kleine uitleg en dan wordt die automatisch gerestored. Let wel op, dit wordt maar 1 of 2 keer gedaan per account.
Tier 0 : dropt in scholo, strat, ubrsThrilled schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:53:
Ik zit een beetje op de wow site te kijken en zie daar de armor sets t1, t2, t3 .. de t3 (frostfire set?) is erg mooimaar hoe snel krijg je nou zo'n set compleet? Als ik hoor dat je instances op lvl 60 met 40 man doet, hoe vaak moet je zo'n instance dan wel niet door, wil je uberhaupt een keer een item krijgen ALS het item al dropt..... en ik lees ook wel eens t0, of t0.5?? wat is dat dan? de dungeon sets?
tier 0.5: questline voor tier 0 te upgraden (heb je dus t0 voor nodig)
tier 1: dropt in molten core
tier 2: dropt van bwl bazen, ragnaros & onyxia
tier 2.5:questitems droppen van bazen in ahn'qiraj 40, deze moet je samen met allerlei andere items binnendoen bij questgiver om dan je tieritem te krijgen
tier 3: questitems droppen van bazen in naxxramas, deze moet je samen met allerlei andere items binnendoen bij questgiver om dan je tieritem te krijgen
De tijd dat je erover doet, kan hard verschillen. weet nog dat ik in men eerste MC run 5 arcanist stukken heb gekregen. Heb ondertussen toch al zeker 10-15 naxxramas bazen verslagen en nog altijd geen tier 3
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrorsShady15 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:04:
Hoe zit het met die patch van 36 MB die je kunt downloaden? Ik krijg het niet voor elkaar, de snelheid zit er niet in
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 16:22 ]
Klopt het dat ik zeg dat t4 een beetje wordt zoals nu de dungeon set (verkrijgbaar in 5-10 mans instances) en t5 wordt zoals de huidige tier set, dropt in de 25mans raid instances?
[ Voor 10% gewijzigd door Phydomir op 21-11-2006 16:38 ]
Nee, want de ''T4'' set die men liet zien blijkt de Arena set te zijn, en de ''T5'' set dus de echte T4, die met tokens te krijgen is.Phydomir schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:38:
Klopt het dat ik zeg dat t4 een beetje wordt zoals nu de dungeon set (verkrijgbaar in 5-10 mans instances) en t5 wordt zoals de huidige tier set, dropt in de 25mans raid instances?
Wat ook handig is, is om een minuut voor je medespeler vrij te maken en hem/haar gewoon dat water/food/portaltje geven. Is ook sociaal trouwens.Masch schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:20:
[...]
Weet je wat handig is? Als iemand je vraagt om water (niet in raid/ party of als het een guildmember is) automatisch je macro opstarten die antwoord:
Dear %target%,
Greetings,
Masch
Breadvendor lt.
Altijd leuk
zolang dit normaal gevraagd word, nooo problem.. maar je wordt hedendaags verplicht om water/food te maken... ik loop rond, trade schermpje opent, whisper: giev water/foodResistance_NL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:49:
[...]
Wat ook handig is, is om een minuut voor je medespeler vrij te maken en hem/haar gewoon dat water/food/portaltje geven. Is ook sociaal trouwens.
soms een tradeschermpje met 50 silver, dan doe ik het nog wel, maar dat onbeleefde gezeik, rot maar op
Hmmz, dus wat nu de ronde doet als t4 is eigenlijk de nieuwe pvp set?On_E schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:44:
[...]
Nee, want de ''T4'' set die men liet zien blijkt de Arena set te zijn, en de ''T5'' set dus de echte T4, die met tokens te krijgen is.
maar wat krijg je dan uit de 25mans raid instances?
Water kopen bij een vendor kan ook gewooon.Resistance_NL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:49:
[...]
Wat ook handig is, is om een minuut voor je medespeler vrij te maken en hem/haar gewoon dat water/food/portaltje geven. Is ook sociaal trouwens.
Word altijd helemaal dood gegooid met vragen om water als ik weer zit te idlen in IF. Toen ik zelf nog geen mage was kocht in mijn water gewoon of wachte te het dropte van mobs.
Ok, ik voel me stupid. Speel al tijdje WoW en lees al heel lang deze topics. Maar kan iemand me uitleggen wat Tier nou precies betekend? Tier 0, 1, 2, 3 ?!?!?!
Default blanke hetero
Tier staat voor de rangorde van de verschillende armor sets (zie een paar posts hierboven welke nummers betrekking hebben op welke sets).Ebayzo schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:34:
Ok, ik voel me stupid. Speel al tijdje WoW en lees al heel lang deze topics. Maar kan iemand me uitleggen wat Tier nou precies betekend? Tier 0, 1, 2, 3 ?!?!?!
Letterlijk is een "Tier" een laag (als in: eerste laag, tweede laag, derde laag), vaak wordt de bovenste laag impliciet als kwalitatief de beste gezien, hoewel dit qua betekenis van het woord niet altijd zo hoeft te zijn.
Wat die discussie betreft over wel/niet water geven: bij mij zou het er van afhangen hoe netjes het me gevraagd wordt. Iemand die plompverloren zn trade scherm in m'n bakkes duwt met "gief water", komt op mn ignore lijst te staan. Zelf haalde ik mn drinken ook bij vendors. Aan de andere kant; als iemand het netjes zou vragen zou ik het geen probleem vinden. Beetje hetzelfde als buffs: iemand die gewoon om buffs vraagt kan ze altijd krijgen, iemand die aankomt met "hey stomme koe, laat mij ook eens loeien" kan het vergeten. (hoewel: dat laatste zou van mij de originaliteitsprijs krijgen
Mijn eigen geintje als ik melig ben (ben een tauren druid): in Orgrimmar melk uitdelen aan players
[ Voor 47% gewijzigd door Seraphin op 21-11-2006 17:56 . Reden: Betere uitleg en extra opmerkingen ]
Lees nu de post inderdaad. Dank jeSeraphin schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:47:
[...]
Tier staat voor de rangorde van de verschillende armor sets (zie een paar posts hierboven welke nummers betrekking hebben op welke sets).
Letterlijk is een "Tier" een laag (als in: eerste laag, tweede laag, derde laag), vaak wordt de bovenste laag impliciet als kwalitatief de beste gezien, hoewel dit qua betekenis van het woord niet altijd zo hoeft te zijn.
Default blanke hetero
10gold voor degene die me kan vertellen hoe ik die rot rommel in't midden van me scherm weg krijg.
Ja is een feature van Cosmos addon pack maar ik kan verdomme niet vnden welke addon het precies is.
IUk heb het dus over de 2 frostbolts die gecast worden. Daar komt netjes ELKE cast te staan die mede cosmos users doen trouwens. 'k Krijg dat pokkeding ook niet verhuist naar een minder storend plekje of niks
Ja is een feature van Cosmos addon pack maar ik kan verdomme niet vnden welke addon het precies is.
IUk heb het dus over de 2 frostbolts die gecast worden. Daar komt netjes ELKE cast te staan die mede cosmos users doen trouwens. 'k Krijg dat pokkeding ook niet verhuist naar een minder storend plekje of niks

[ Voor 28% gewijzigd door witchdoc op 21-11-2006 19:16 ]
Sociaal: gewoon trade opengooien, of 'water' wisperen zonder het in een normale vraag te stoppen...Resistance_NL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:49:
[...]
Het moet van 2 kanten komen. Daarom heb ik gewoon mijn trade standaard geblokkeerd.
Als men mij op een normale manier vraagt voor wat water/food of een buff met mijn priest, no prob,
maar als zij het grof spelen ik ook.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
ik wordt zowat gek van mensen die't constant vragen.. gooi gewoon dat trade venstertje open als je gvd een slot gepicked wil. Bedankje achteraf en ik ben gelijk weer blij zonder eerst een half uur te verspillen aan formaliteiten.Kapoen schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:18:
[...]
Sociaal: gewoon trade opengooien, of 'water' wisperen zonder het in een normale vraag te stoppen...
Het moet van 2 kanten komen. Daarom heb ik gewoon mijn trade standaard geblokkeerd.
Als men mij op een normale manier vraagt voor wat water/food of een buff met mijn priest, no prob,
maar als zij het grof spelen ik ook.
/ccwatchpoohbeer schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:15:
10gold voor degene die me kan vertellen hoe ik die rot rommel in't midden van me scherm weg krijg.
[afbeelding]
doet niks
Net Bindings of the Windseeker geloot trouwens
[ Voor 28% gewijzigd door witchdoc op 21-11-2006 22:17 ]
enemycastbar ofzoiets is datpoohbeer schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:15:
[afbeelding]
Probeer /necb eenspoohbeer schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:15:
[afbeelding]
ok, nature enemy cast bar heb'k inderdaad maar welke optie zorgt dan voor die zooi?
De NECB is trouwens veel langer en staat linksonderaan in me beeld. Ben je zeker dat dit daar een functie/optie van is? If so, dan heeft NECB 2 verschillende bars en hoor'k graag welke.
[ Voor 4% gewijzigd door witchdoc op 21-11-2006 23:35 ]
Tis wel NECB, moet je ff in opties op Moveable bar drukken, dan kan je een voorbeeld bar verplaatsen naar de plek waar je hem wilt hebben.poohbeer schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 23:34:
[...]
ok, nature enemy cast bar heb'k inderdaad maar welke optie zorgt dan voor die zooi?
De NECB is trouwens veel langer en staat linksonderaan in me beeld. Ben je zeker dat dit daar een functie/optie van is? If so, dan hoor'k graag welke.
Nope.. zoals ik al zei, die NECB heb'k op een andere plek staan, is 3 keer zo breed en is makkelijk te moven door op die knop te drukken.SouLmaN schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 23:35:
[...]
Tis wel NECB, moet je ff in opties op Moveable bar drukken, dan kan je een voorbeeld bar verplaatsen naar de plek waar je hem wilt hebben.
Die zooi die ik te zien krijg in't midden van me scherm komt ENKEL van mensen die ook cosmos hebben dus het moet echt iets zijn dat standaard in cosmos inzit denk'k
We hebben vandaag wat tries gedaan op Anub, maar dat loopt nog niet echt. Halve raid krijgt een impale (geen spreading), tank gaat extreem snel dood, etc. Al met al hebben we nog geen Locust Swarm overleefd. Iemand tips?
Beta server gelukkig geen maintenance, zodoende vanmorgen effe gespeelt op me belf paladin. Hopen dat ik asap mijn lock kan kopieren, GIEF felguard+black book.
Euh rennnen....Exitium schreef op woensdag 22 november 2006 @ 01:15:
We hebben vandaag wat tries gedaan op Anub, maar dat loopt nog niet echt. Halve raid krijgt een impale (geen spreading), tank gaat extreem snel dood, etc. Al met al hebben we nog geen Locust Swarm overleefd. Iemand tips?
impale hoeft niemand te krijgen behalve healers impale heeft 35y range en dmg zou dat ook moeten hebben(mits ze de juiste talents hebben).
en warrior moet rennen, hunter er naast die aspect of the cheeter aanzet, en tank die dan naar andere kant rent. Zorg ook voor wat swiftness pots dat mocht de tank ooit een bug op hem hebben dat hij dan die gebruikt ipv dazed is. En veel oefenen. Zorgen voor light feathers, eventueel flasks of titans voor MT healers, maar gebruik bij voorkeur pally/shamans, en een of twee priests/druids(voor renew dots).
Als je een locus swarm goed doet kan je d'r ook 10 goed doen dus tijd is niet echt het probleem.
btw na gister de bracers gewonnen te hebben heb ik nu ook de boots, nu ff sparen voor de derde set item
btw merk je het verschil voor die 75 meer dmg van revenge die die set bonus geeft, ik bedoel het is toch bijna een verdubeling.
[ Voor 10% gewijzigd door Kevinp op 22-11-2006 08:09 ]
Mmm gister al gezegd dat ik lvl 48 was maar toen ik thuis kwam was ik nog 47, wishfull thinking zullen we maar zeggen..even gequest, ZF in, helemaal gecleared en lvl up, dus nu wel 48
, in ZF alleen maar plate en druid items... ik wil mage phat lewt
.. mja ZF is nu niet meer leuk voor mij, 4x gedaan ofzo en dan heb ik hem wel gezien... nu ga ik me richten op Maraudon en Sunken Temple denk ik..
edit/ is er ergens ook een overzichtje met welke instances leuke loot heeft voor mages.. of sowieso een overzicht met welke loot er is in een instance?
edit/ is er ergens ook een overzichtje met welke instances leuke loot heeft voor mages.. of sowieso een overzicht met welke loot er is in een instance?
[ Voor 20% gewijzigd door Thrilled op 22-11-2006 08:36 ]
Was gisteren maar weer eens wat lekker aan het grinden in Hinterlands.
Kom ik twee hordes tegen, en natuurlijk, die meppen je gelijk het hoekje om.
Ik trok me er weinig vaan aan, en ben gewoon weer geressed, even verder spelen, weer die twee. Weer dood. Weer ressen, weer dood.
Affijn, dat heeft zich zo een uurtje doorgezet, en ik trok mij werkelijk niets aan van die gasten, deed gewoon de dingen die ik wilde doen.
En toen waren zij het op een gegeven moment toch ook maar zat, want ze liepen op een gegeven moment achter mij zonder ook nog maar iets te doen. Hebben de rest van de tijd vrijwel naast elkaar gespeeld.
Blijkt toch dat dat werkt, negeren dat ganken, en gewoon je eigen ding blijven doen.
Oh ja, 49 gedinged gisteren, nieuwe mijlpaal met mijn priest
Kom ik twee hordes tegen, en natuurlijk, die meppen je gelijk het hoekje om.
Ik trok me er weinig vaan aan, en ben gewoon weer geressed, even verder spelen, weer die twee. Weer dood. Weer ressen, weer dood.
Affijn, dat heeft zich zo een uurtje doorgezet, en ik trok mij werkelijk niets aan van die gasten, deed gewoon de dingen die ik wilde doen.
En toen waren zij het op een gegeven moment toch ook maar zat, want ze liepen op een gegeven moment achter mij zonder ook nog maar iets te doen. Hebben de rest van de tijd vrijwel naast elkaar gespeeld.
Blijkt toch dat dat werkt, negeren dat ganken, en gewoon je eigen ding blijven doen.
Oh ja, 49 gedinged gisteren, nieuwe mijlpaal met mijn priest
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Tis Bigwigs de bossmod..poohbeer schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 23:34:
[...]
De NECB is trouwens veel langer en staat linksonderaan in me beeld. Ben je zeker dat dit daar een functie/optie van is? If so, dan heeft NECB 2 verschillende bars en hoor'k graag welke.
moet je ff in de options kijken op de command line..
http://thottbot.com/?z=bThrilled schreef op woensdag 22 november 2006 @ 08:32:
Mmm gister al gezegd dat ik lvl 48 was maar toen ik thuis kwam was ik nog 47, wishfull thinking zullen we maar zeggen..even gequest, ZF in, helemaal gecleared en lvl up, dus nu wel 48, in ZF alleen maar plate en druid items... ik wil mage phat lewt
.. mja ZF is nu niet meer leuk voor mij, 4x gedaan ofzo en dan heb ik hem wel gezien... nu ga ik me richten op Maraudon en Sunken Temple denk ik..
dan je instance uitzoeken en op blue+unique zone drops klikken onder items...
[ Voor 45% gewijzigd door Routed op 22-11-2006 08:58 ]
Woei..
Nefarian neer voor de eerste keer.
Het was ook eigenlijk de eerste keer dat we hem serieus probeerde
Vooralsnog hadden we wat moeite met Ph1, maar na enkele whipes (we hadden ruim de tijd om te proberen) kregen we Ph1 steeds meer onder controle. Onze kleuren waren op dat moment green en blue. Ik heb echter geen idee of dit nou moeilijk, makkelijk of normaal is. Afwachten maar voor volgende week.
Ph2 en Ph3 leken mij wat makkelijker. Helaas ging ik zelf een beetje de mist in tijdens de classcalls. Het was mij een beetje onduidelijk hoe ze werken. Ik weet wel wat ze doen, maar ik kon nergens vinden of ze instant casts zijn of timed-casts. Best wel handig om te weten voor een hunter
Maargoed, eerste keer was mijn MainBow gebroken (magecall--> polymorphed--> huntercall) , en kort daarna was mijn SecBow gebroken als gevolg van lag tijdens Ph3
Lollig....
Enfin, toch maar een mod gedownload HuntervsNefarian, en ik moet zeggen dat deze prima werkt.
Loot was ook niet onaardig, priest en mage chest, shadowflamestaff en nog iets wat me even is ontschoten. Al met al een fijne avond
Nefarian neer voor de eerste keer.
Het was ook eigenlijk de eerste keer dat we hem serieus probeerde
Ph2 en Ph3 leken mij wat makkelijker. Helaas ging ik zelf een beetje de mist in tijdens de classcalls. Het was mij een beetje onduidelijk hoe ze werken. Ik weet wel wat ze doen, maar ik kon nergens vinden of ze instant casts zijn of timed-casts. Best wel handig om te weten voor een hunter
Maargoed, eerste keer was mijn MainBow gebroken (magecall--> polymorphed--> huntercall) , en kort daarna was mijn SecBow gebroken als gevolg van lag tijdens Ph3
Enfin, toch maar een mod gedownload HuntervsNefarian, en ik moet zeggen dat deze prima werkt.
Loot was ook niet onaardig, priest en mage chest, shadowflamestaff en nog iets wat me even is ontschoten. Al met al een fijne avond
De nieuwe arena sets gebruiken dezelfde modellen als de tier 4 sets, maar dan met een andere skin (ze lijken qua look op elkaar maar dat is het dan ook al). Tier 4 haal je zoals ik eerder al zei onder andere uit Karazhan en waarschijnlijk een aantal 25 mans encounters, terwijl tier 5 bij de latere 25 mans dungeons geintroduceerd wordt - denk The Black Temple.Phydomir schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:08:
[...]
Hmmz, dus wat nu de ronde doet als t4 is eigenlijk de nieuwe pvp set?
maar wat krijg je dan uit de 25mans raid instances?
Was nichts kostet, ist auch *NIX.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!