Ook die 5 men instances zijn best leuk hoor. Ik heb ze allemaal al veel te vaak gedaan. Toch is t soms best leuk met de juiste groep. Enne DiM is zwaar ondergewaardeerd. Ik snap echt niet dat mensen daar zo weinig heen gaan... Voor alliance is het inderdaad niet zo goed te bereiken, maar het is wel de instance met de beste drops voor vrijwel elke class! Ook de PVP arena met die baas die om de 2 uur komt is echt leuk. Zo snel mogelijk de instance uit en die baas neerleggen/ de groep ganken die er al mee bezig is..
Ik speel op een pve server, dus dat beetje world pvp is dan wel geinig!
Ben het er trouwens niet mee eens dat de rest van de groep maar moet opletten dat ie in LoS staat. Hoe vaak er wel niet whipes zijn doordat tankhealers niet meelopen met hun target. Gisteravond ben ik in BWL netjes meegelopen met de melee die ver weg van de rest die mobs aan t killen waren. De eerste keer was niemand van de healers mee, toch weer 5 mensen dood die dan geressed en gebuffed moeten worden + repairbill krijgen waar je niet vrolijk van wordt. LoS en range is juist hetgeen waar je steeds meer moet inspelen hoe verder je komt in het spel. Dat maakt het juist leuk imho...
Ben het er trouwens niet mee eens dat de rest van de groep maar moet opletten dat ie in LoS staat. Hoe vaak er wel niet whipes zijn doordat tankhealers niet meelopen met hun target. Gisteravond ben ik in BWL netjes meegelopen met de melee die ver weg van de rest die mobs aan t killen waren. De eerste keer was niemand van de healers mee, toch weer 5 mensen dood die dan geressed en gebuffed moeten worden + repairbill krijgen waar je niet vrolijk van wordt. LoS en range is juist hetgeen waar je steeds meer moet inspelen hoe verder je komt in het spel. Dat maakt het juist leuk imho...