Het Grote World of Warcraft topic - Deel 93 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.515 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:49
Ook die 5 men instances zijn best leuk hoor. Ik heb ze allemaal al veel te vaak gedaan. Toch is t soms best leuk met de juiste groep. Enne DiM is zwaar ondergewaardeerd. Ik snap echt niet dat mensen daar zo weinig heen gaan... Voor alliance is het inderdaad niet zo goed te bereiken, maar het is wel de instance met de beste drops voor vrijwel elke class! Ook de PVP arena met die baas die om de 2 uur komt is echt leuk. Zo snel mogelijk de instance uit en die baas neerleggen/ de groep ganken die er al mee bezig is.. :) Ik speel op een pve server, dus dat beetje world pvp is dan wel geinig!

Ben het er trouwens niet mee eens dat de rest van de groep maar moet opletten dat ie in LoS staat. Hoe vaak er wel niet whipes zijn doordat tankhealers niet meelopen met hun target. Gisteravond ben ik in BWL netjes meegelopen met de melee die ver weg van de rest die mobs aan t killen waren. De eerste keer was niemand van de healers mee, toch weer 5 mensen dood die dan geressed en gebuffed moeten worden + repairbill krijgen waar je niet vrolijk van wordt. LoS en range is juist hetgeen waar je steeds meer moet inspelen hoe verder je komt in het spel. Dat maakt het juist leuk imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
daanmsvl schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:54:
OK dus wat doe je in een "typisch" gevecht?? 5 CP opbouwen en dan slice'n'dice eroverheen?? En dan afsluiten met een eviscarate? (en hopen dat die stomshroud armor je zo af en toe +25 energy geeft...)

Ben nl nog steeds niet overtuigd dat het net zoveel geeft als een 5cp eviscarate die tot 1500 crit bij mij
wat is een typisch gevecht? wat is je spec? wat is je speelstijl?

typisch gevecht voor mij?

Trash:
rupture
ss
2cp s&d
ss
.. shit trash dood

Boss:
rupture
2x ss
3cp s&d
5x ss
5 cp s&d
5x ss
5cp evis
5x ss
5cp s&d

rinse & repeat
spec: 18/33/0 sword combat

je evis KAN critten, s&d is steady dps die ook kan critten

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 27-11-2006 14:00 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Bokkie schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:58:
wat is een typisch gevecht? wat is je spec? wat is je speelstijl?

typisch gevecht voor mij?

Trash:
rupture
ss
2cp s&d
ss
.. shit trash dood

Boss:
rupture
2x ss
3cp s&d
5x evis
5 cp s&d
5x evis

rinse & repeat
spec: 18/33/0 sword combat
Denk dat je Garrote bedoeld, maar dan nog kan ik je aanraden om een SS te gebruiken (en dus minder in stealth rond te hobbelen) Dus 2x SS dan direct een SnD erop gooien.

Daarna direct naar de 5CP gaan en dan een 5CP SnD erop gooien en daarna 2 tot 3CP's en een Rupture/Eviscrate doen en dan weer 5CP SnD etc etc.

Ik gebruik na de 1e 5CP SnD altijd mijn Adrenaline Rush en BladeFlurry om zo direct een goede rotatie op te bouwen en direct boven in de lijsten te laveren. (Ik doe eerst 5CP SnD, dan AR aan, dan 5CP Eviscrate, naar 5CP toe en dan weer SnD en dan rustig weer doorgaan met de normale routine.
En, als je echt gek wilt doen kun je natuurlijk 5CP SnD doen, naar 2/3CP gaan en dan een ThistleTea drinken om zo een 5CP Eviscrate/Rupture eruit te persen en alsnog SnD up te houden.

Tevens heeft het vroeg gebruiken van je AR/BF het voordeel dat tijdens het gevecht je BF zeker nog een keer up gaat zijn waardoor je nog een leuke 20% Attackspeed buff hebt op een boss. Als je geluk hebt en dus een lange fight hebt, kan je nog een 2e AR gebruiken en dus helemaal de andere Rogue's verpletteren die hun AR/BF te laat hebben gebruikt (of niet eens zo gespecced zijn!)

Niet alleen voor Bokkie bedoeld, ik geloof wel dat je weet hoe een rogue werkt ;)

[ Voor 16% gewijzigd door RaseriaN op 27-11-2006 14:05 . Reden: Toevoegingen! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
daanmsvl schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:54:
OK dus wat doe je in een "typisch" gevecht?? 5 CP opbouwen en dan slice'n'dice eroverheen?? En dan afsluiten met een eviscarate? (en hopen dat die stomshroud armor je zo af en toe +25 energy geeft...)

Ben nl nog steeds niet overtuigd dat het net zoveel geeft als een 5cp eviscarate die tot 1500 crit bij mij
5cp Slice n Dice is ontzettend goed. Vooral als je wapen een bepaalde dps grens overschrijden. Volgens mij zit die grens ergens rond de 40 dps. Evsicerate doet een standaard hoeveelheid dmg, in principe doe je daarmee met een level 1 grey item evenveel dmg als met een level 70 legendary. Ik doe zelf met improved eviscerates af en toe crits van 2600, toch prefereer ik Slice n Dice. Je moet SnD natuurlijk wel gebruiken als het gevecht nog even duurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151736

gisteren volop begonnen met thaddius tries.

Willen net aan onze 3e try beginne, heel de raid neemt zen flask, want eerste 2 tries gingen al redelijk vlot, crasht die server toch wel zeker... Raid gecancelled en 40 flasks weggegooid, want eer vanavond iedereen weer terug ready is, zijn die wrs al deels uitgewerkt.

trouwens ss van tijdens thaddius fight, ben hard begonnen:
http://img59.imageshack.us/my.php?image=ignitest1.jpg (weet dak deels mijn NR gear aanhad vo die lightningbolts te resisten )
Direct na deze screenshot hebbek wel aggro getrokken van thadius en geoneshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanmsvl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-06-2021

daanmsvl

Daan

Dan ga ik die 15/31/5 build proberen denk ik en dan s&d een nieuwe kans geven :D Dank aan alle rogue experts _/-\o_

Dannog: Garrote, backstab, cheap shot of ambush openen?? Ben zelf een ambush lover (dagger rogue)
En de optie gouge/backstab, alleen voor PvP of ook iets voor pve? Ik vind gouge/bs nogal veel energie kosten nl, maar het is wel lekker dps uitdelen...

"Military intelligence is a contradiction in terms." - Groucho Marx, American Comedian, Actor and Singer, 1890-1977

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:02:
[...]

Denk dat je Garrote bedoeld, maar dan nog kan ik je aanraden om een SS te gebruiken (en dus minder in stealth rond te hobbelen) Dus 2x SS dan direct een SnD erop gooien.

Daarna direct naar de 5CP gaan en dan een 5CP SnD erop gooien en daarna 2 tot 3CP's en een Rupture/Eviscrate doen en dan weer 5CP SnD etc etc.

Ik gebruik na de 1e 5CP SnD altijd mijn Adrenaline Rush en BladeFlurry om zo direct een goede rotatie op te bouwen en direct boven in de lijsten te laveren. (Ik doe eerst 5CP SnD, dan AR aan, dan 5CP Eviscrate, naar 5CP toe en dan weer SnD en dan rustig weer doorgaan met de normale routine.
En, als je echt gek wilt doen kun je natuurlijk 5CP SnD doen, naar 2/3CP gaan en dan een ThistleTea drinken om zo een 5CP Eviscrate/Rupture eruit te persen en alsnog SnD up te houden.

Niet alleen voor Bokkie bedoeld, ik geloof wel dat je weet hoe een rogue werkt ;)
verschilt per boss of ik met een ss of een garrotee gebruike inderdaad :P (haal ze altijd door elkaar)
ad en bf inderdaad na de 1e 5cp
rupture of evis is ook weer boss afhankelijk thistle tea is leuk, maar verschilt of ik het gebruik, hangt van de situatie af of het nodig is of niet om net dat beetje extra eruit te persen vaak vergeet ik het zelfs

sidenote: Vis'kag heeft crap droptrate :F en na de eerste 3x bb wil die ook niet meer droppen
gevolg ik zit nog steeds met een 41 dps dalrend in me mainhand >_< sucks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hoe gaat het zometeen als ik lvl 60 ben trouwens? Hoe snel kan ik aan T1/2/3 komen of moet ik eerst andere dingen doen? Kheb zo'n idee dat je er met lvl 60 nog niet bent :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
daanmsvl schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:09:
Dan ga ik die 15/31/5 build proberen denk ik en dan s&d een nieuwe kans geven :D Dank aan alle rogue experts _/-\o_

Dannog: Garrote, backstab, cheap shot of ambush openen?? Ben zelf een ambush lover (dagger rogue)
En de optie gouge/backstab, alleen voor PvP of ook iets voor pve? Ik vind gouge/bs nogal veel energie kosten nl, maar het is wel lekker dps uitdelen...
voor pve-dagger combat altijd ambush voor pve hoef je niet te gaugen hooguit op trash als je aggro krijgt misschien :P maar in principe kan je met raids altijd wel achter je target staat

gewoon backstab spammen en elke 5 point een s&d up gooien denk ik? geen ervaring met daggers :P heb een schurfthekel aan de message "you must be behind your target" "You're to far away"

beetje bg trauma mbt daggers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
Thrilled schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:11:
Hoe gaat het zometeen als ik lvl 60 ben trouwens? Hoe snel kan ik aan T1/2/3 komen of moet ik eerst andere dingen doen? Kheb zo'n idee dat je er met lvl 60 nog niet bent :')
als je lvl 60 bent... dan kan je beginnen met lvl 70 worden ;).

maar alle gekheid op een stokje, je moet een guild zoeken die MC/ZG doet, en daar wat runs mee mee doen, en veel instances ingaam om je tier 0 compleet te krijgen. Ook vast resistance farmen, met 200 nr kan je misschien nog met wat geluk een AQ guild in komen. Als dat je lukt krijg je gear vrij snel, maar ik denk persoonlijk dat je blij mag zijn als je voor de expansion nog tier 1 kan krijgen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 151736 schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:08:
gisteren volop begonnen met thaddius tries.

Willen net aan onze 3e try beginne, heel de raid neemt zen flask, want eerste 2 tries gingen al redelijk vlot, crasht die server toch wel zeker... Raid gecancelled en 40 flasks weggegooid, want eer vanavond iedereen weer terug ready is, zijn die wrs al deels uitgewerkt.

trouwens ss van tijdens thaddius fight, ben hard begonnen:
http://img59.imageshack.us/my.php?image=ignitest1.jpg (weet dak deels mijn NR gear aanhad vo die lightningbolts te resisten )
Direct na deze screenshot hebbek wel aggro getrokken van thadius en geoneshot.
Of ik zie dubbel of je post hem nog een keer...
Anyways, pop wat minder pots zodat jouw damage niet buiten proporties van de rest springt (als ik zo SWStats zie vind ik het niks gek dat je aggro trekt zo vroeg in de fight)

Tevens, pak in het begin een NatureProtection pot en eventueel tijdens de fight om zo toch minder damage te pakken (of je bandaged een keertje!)
daanmsvl schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:09:

Als Sword rogue heb je weinig keus en begin je meestal met Garrote of SS (SS geniet die voorkeur omdat die meer damage voor je energy geeft)

Als Dagger rogue in PvE, lekker met Ambush beginnen en vanaf daar dus je combinaties gaan afwerken (Hoewel je 3/3 Imp. SnD moet hebben en al je energy nodig gaat hebben om 5CP SnD's te krijgen en dus SnD constant up te houden.

Gouge/BS is alleen voor maar PvP en ik zou zelfs nog zover gaan om Gouge/Restealth/Ambush te doen, maar dat is compleet wat je eigen speelstijl is.
Bokkie schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:09:
verschilt per boss of ik met een ss of een garrotee gebruike inderdaad :P (haal ze altijd door elkaar)
ad en bf inderdaad na de 1e 5cp
rupture of evis is ook weer boss afhankelijk thistle tea is leuk, maar verschilt of ik het gebruik, hangt van de situatie af of het nodig is of niet om net dat beetje extra eruit te persen vaak vergeet ik het zelfs

sidenote: Vis'kag heeft crap droptrate :F en na de eerste 3x bb wil die ook niet meer droppen
gevolg ik zit nog steeds met een 41 dps dalrend in me mainhand >_< sucks
Garrote en Rupture zijn nu een beetje leuke skills geworden (Na de Rogue Patch that is)
Thistle Tea vergat ik eerst ook altijd tot ik er tijdens een fight toevallig aan dacht (goh, je moet wat doen tijdens het buttonmashen) en begon vanaf toen eigenlijk steeds meer te gebruiken.
De kosten zijn het niet en elke Rogue zou het moeten kunnen maken (60 Cooking is zo gehaald)

Vis'kag is een prachtig wapen en heeft echt een droprate waar je akelig van wordt.
Als je je gaat bedenken dat er geen beter Sword is tot CTS dan wordt je helemaal moedeloos als je nog steeds met Dal'Rend rondrent ;)
Bokkie schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:14:
heb een schurfthekel aan de message "you must be behind your target" "You're to far away"
Moet je RogueSpam mod eens opzoeken, geen gezeur meer over "Not enough Energy" "Out of Range" of "Must behind your target". Moet zeggen dat het een hoop op mn scherm scheelt (hoewel er nu BigWigs staat maarja :Y))

[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 27-11-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanmsvl

daanmsvl

Daan

Er zijn sites die zeggen dat WoW pas begint als je 60 bent, maar kan er niet over meepraten zoals gezegd ben 58 rogue. Maar op wowwiki staat een vrij goeie guide "life @ 60" volgens mij, heb hem wel gebookmarkt maar da's voor "later als ik groot ben"

Mijn tier-0 set is shadowcraft armor, heb nu 2 items gekocht op AH en de rest, tja ubrs/lbrs/scholo heeeeel vaak doen. Maar ook dat kan je vinden op wowwiki, wat je classe tier set is en waar 'ie dropt. En idd zoek een 60 guild en ga veel raiden. Tot zover de tips van een fellow-n00b.

Even terug op de s&d discussie: In een instance kan je idd zonder probleem achter een tgt staan want warr heeft aggro (en anders heb je feint nog) maar backstab vreet energie, dus ik vraag me dan af of je wil backstabben en dan pas s&d of toch met ss werken... ben benieuwd naar jullie mening.

Dus situatie: high level elite boss moeilijk algemeen, warr heeft aggro en de rogue doet z'n werk goed en krijgt in pinpiepe geen aggro en staat een beetje te backstabben en daarna s&d versus ss en dan s&d?

"Military intelligence is a contradiction in terms." - Groucho Marx, American Comedian, Actor and Singer, 1890-1977

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Tier 1 krijg je snel als je een guild joined dat al een tijd MC farmed en het nog steeds doet. Als je met je guild nog moet beginnen in MC zal je waarschijnlijk eerst 20 man bij elkaar moeten vinden voor ZG. Als dat goed gaat een beginnetje maken in AQ20. En dan als je mazzel hebt MC in (tier 1).

BWL (tier 2) kan je pas in als je MC gecleared hebt. Dit omdat Razorgore toch best lastig is onder de knie te krijgen. Ragnaros en Major Homo zijn hiervoor leuke opstapjes. Stel je voor dat je Razor neerhaalt met je kleine beetje MC gear, dan kom je never nooit langs Veal, dat is namelijk gewoon een dps gear test.

Als je tier 2 bij elkaar hebt kan je AQ40 in. Hier zijn de eerste 4 bazen relatief makkelijk te doen ( wel al een stukje lastiger dan alles in BWL) De bazen daarna vereisen Nature resistance, dit is ook een redelijke drempel. Huhuran is redelijk goed te doen, daarna komen bazen die erg lastig zijn! Je kan dan kiezen om Naxx (tier 3) alvast in te gaan. Hier zal je met de juiste instelling ook nog wel 3 a 4 bazen kunnen omleggen.

Kortom, je komt helemaal niet zo makkelijk aan tier 1/2/3 items. Aan je vorige posts te zien regelen jullie nu vooral partys voor de normale instances tot en met level 60. A long way to go dus... Maar niet getreurd, het gaat niet om de epix, het gaat om de lol. En als je met je guild progress kan maken is het veel leuker dan als je mee kunt liften op de successen van andere spelers. ( Al kom je dan wel sneller aan je epix!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

daanmsvl schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:19:
Even terug op de s&d discussie: In een instance kan je idd zonder probleem achter een tgt staan want warr heeft aggro (en anders heb je feint nog) maar backstab vreet energie, dus ik vraag me dan af of je wil backstabben en dan pas s&d of toch met ss werken... ben benieuwd naar jullie mening.

Dus situatie: high level elite boss moeilijk algemeen, warr heeft aggro en de rogue doet z'n werk goed en krijgt in pinpiepe geen aggro en staat een beetje te backstabben en daarna s&d versus ss en dan s&d?
http://forums.wow-europe....ml?topicId=13151462&sid=1 :Y)

Besides that, Backstab vreet energy maar geeft daar ook hoge damage voor terug, die je met een SS maar moet afwachten (BS heeft hogere critrate dan SS (talentmatig!)).

Als dagger wil je nooit maar dan ook NOOIT SS'en in een PvE omgeving.
Dit komt omdat je SS berekent word met je weaponspeed (dagger is dit altijd laag) en met je weapondamage (die is ook vrij laag tov. een Sword/Mace/Fist).

Altijd BS gebruiken als je Dagger bent en SS als je Sword/Mace/Fist specced bent.
Lees anders eens over de formules heen die op WoWWiki staan en dan zie je denk ik direct waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
hulkie schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:20:
Tier 1 krijg je snel als je een guild joined dat al een tijd MC farmed en het nog steeds doet. Als je met je guild nog moet beginnen in MC zal je waarschijnlijk eerst 20 man bij elkaar moeten vinden voor ZG. Als dat goed gaat een beginnetje maken in AQ20. En dan als je mazzel hebt MC in (tier 1).

BWL (tier 2) kan je pas in als je MC gecleared hebt. Dit omdat Razorgore toch best lastig is onder de knie te krijgen. Ragnaros en Major Homo zijn hiervoor leuke opstapjes. Stel je voor dat je Razor neerhaalt met je kleine beetje MC gear, dan kom je never nooit langs Veal, dat is namelijk gewoon een dps gear test.

Als je tier 2 bij elkaar hebt kan je AQ40 in. Hier zijn de eerste 4 bazen relatief makkelijk te doen ( wel al een stukje lastiger dan alles in BWL) De bazen daarna vereisen Nature resistance, dit is ook een redelijke drempel. Huhuran is redelijk goed te doen, daarna komen bazen die erg lastig zijn! Je kan dan kiezen om Naxx (tier 3) alvast in te gaan. Hier zal je met de juiste instelling ook nog wel 3 a 4 bazen kunnen omleggen.

Kortom, je komt helemaal niet zo makkelijk aan tier 1/2/3 items. Aan je vorige posts te zien regelen jullie nu vooral partys voor de normale instances tot en met level 60. A long way to go dus... Maar niet getreurd, het gaat niet om de epix, het gaat om de lol. En als je met je guild progress kan maken is het veel leuker dan als je mee kunt liften op de successen van andere spelers. ( Al kom je dan wel sneller aan je epix!)
ik zie bij ons op de server dat je niet voorbij twins hoeft te komen om het redelijk in naxx te doen. Ik denk dat onze guild inmiddels ook wel de twins aan zou kunnen, maar we gaan dan liever progressen in Naxx dan aq.

in BWL gear zijn iig 3 bosses mogelijk(dat doen wij namelijk) maar waarschijnlijk gaan maexxna en hopelijk noth er ook snel aan. dan hebben we er 5 en in totaal 4 set items. dat geared ook wel redelijk door. Dus dan kan je daar ook mee verder gaan. Ik hoop dat we patchwerk nog voor TBC neer kunnen krijgen, dat is beetje het doel van de guild heb ik het gevoel. en ok grobulus want dat schijnt echt de makkelijkste baas van naxx te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
hulkie schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:20:
Thanx, hier gaat het bij ons voorlopig ook om.. ik heb geen ervaring met de endgame content dus ik ga het lekker met mijn guildies ontdekken ipv alles van de grote jongens te horen (daarvoor heb ik jullie :P ) en lekker progressen met de guildies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
daanmsvl schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:19:
[..]

als dagger rogue moet je bs doen om je dmg te halen je white ss dmg is namelijk crap omdat met daggers in vergelijking met dezelfde itemlvl swords je max dmg gewoon lager ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Kevinp schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:31:
ik zie bij ons op de server dat je niet voorbij twins hoeft te komen om het redelijk in naxx te doen. Ik denk dat onze guild inmiddels ook wel de twins aan zou kunnen, maar we gaan dan liever progressen in Naxx dan aq.

in BWL gear zijn iig 3 bosses mogelijk(dat doen wij namelijk) maar waarschijnlijk gaan maexxna en hopelijk noth er ook snel aan. dan hebben we er 5 en in totaal 4 set items. dat geared ook wel redelijk door. Dus dan kan je daar ook mee verder gaan. Ik hoop dat we patchwerk nog voor TBC neer kunnen krijgen, dat is beetje het doel van de guild heb ik het gevoel. en ok grobulus want dat schijnt echt de makkelijkste baas van naxx te zijn.
Wij hebben twins weliswaar daun, maar cthun en Ouro niet (wel de focus van komende 2 weken. Daarnaast farmen we wel 7 bosse sin Naxx (incl patchwerk). Zodra je een paar bosses pakt in Naxx heb je meer dan genoeg compensatie (gear-wise) voor het ontbreken van twins/cthun imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Tbh. vind ik C'thun en Twins een raidcheck.
Dus hoe je guild in de gear steekt (waarschijnlijk al vrij goed anders kom je al niet voorbij Huhuran).
Hoe je raid luistert naar de RaidLeader. (als hij roept, val dit aan, dat ze dat ook doen!)
Hoe je raid zich voorbereid op een raid (dus potions farmed en tactics leest)
Hoe je raid zonder constante aanwijzingen functioneert (dus zelf een beslissing maken en dus niet domweg op C'thun gaan hakken terwijl er Eyes up zijn oid.)

Zelf vind ik C'thun killen nog steeds een prestatie van formaat en een Guild/Raid check.
Heel veel endnaxx guilds recruiten mensen ook op het feit dat ze ervaring hebben met C'thun kills/fights aangezien deze fight vrij intensief is en veel van de persoon/skills vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd, onze raids zijn erg veel beter geworden de laatste tijd, en de gear ook. Tijd om Cthun dus een keer onder handen te nemen. Cthun is een beetje een prestige-kill ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Wij gaan over een week of maybe twee een kijkje nemen in Naxx. We hebben sinds een paar weekjes wat vaste raiders die even geen zin meer hebben. Ik denk dat we door de snelle progress een beetje 'raidmoe' zijn. Van 2 a 3 avonden 40 men instances per week naar 4 a 5 is toch een beetje te veel van het goede. Er zijn ook steeds meer mensen die om deze reden MC niet meer willen doen. Eigenlijk best zonde, er zijn zat mensen die daar nog een paar items nodig hebben. Ook merk ik aan een paar guildies dat ze de looks van AQ gewoon niet mooi vinden. Ik vind t zelf ook niet briljant eruit zien, maar de bossfights zijn juist gevarieerder en dynamischer. Ik denk dat Naxx de spirit wel weer terug zal brengen. Ik ga vanavond meteen even een Naxx raid op de agenda zetten :)

We hadden gister in ieder geval weer een super sterke groep voor BWL! Weer geen priest drops, uiteraard wel onwijs veel netherwind en lock crap. Gelukkig ook wat warrior loot, dat is alleen maar goed voor de progress!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat hoor ik van meer guilds, maar de opzet van Brotherhood of the Wolf is iets anders. Ten eerste is de guild weinig hardcore en zijn er dus spelers die 2 keer per week raiden (dat mag ook, geen probleem), echter, we raiden wel 7 avonden per week ;-) We hebben daartoe wel 125 accounts inguild, en zijn daarmee grofweg 2 keer zo groot als de hardcore guilds. Raidprogress in de semi-top (4 a 5e alliance guild oid op volle server). Natuurlijk zitten er in botw ook hardcore spelers die 5x per week raiden.

Edit: spelers die raid-inactief gaan hoeven ook de guild niet uit en main-to-alt changes zijn toegestaan (kost berg cp basically). Alleen als je een andere guild joined of migreert verlies je je cp, als je een half jaar inactief gaat dus niet. Weinig hardcore, maar zorgt wel voor veel loyaliteit aan de guild.

Edit2: Ik kan erg weinig info vinden over nieuwe itemstats in BC, heeft iemand daar een link voor?

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 27-11-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151736

RaseriaN schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:18:
[...]

Of ik zie dubbel of je post hem nog een keer...
Anyways, pop wat minder pots zodat jouw damage niet buiten proporties van de rest springt (als ik zo SWStats zie vind ik het niks gek dat je aggro trekt zo vroeg in de fight)

Tevens, pak in het begin een NatureProtection pot en eventueel tijdens de fight om zo toch minder damage te pakken (of je bandaged een keertje!)
ja, zie het ook net, dacht niet dat ik het al gepost had... maandagmorgen :/ pots die ik heb genomen zijn verplicht voor iedereen, dus hun fout dat zij slacken in dmg hoor. :-). had gewoon wat meer geluk met men crits zou ik zeggen :-p . men nature pots hou ik enkel voor als de volgende lightning eraan komt en ik nog niet bijgeheald ben, anders heb je 50 pots op 1 avond nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 151736 op 27-11-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik kan the Flying Dutchmen niet echt als hardcore beschouwen, ikzelf ga als officer meestal 2 keer per week mee. Soms een week helemaal niet, soms wel 4 keer in 1 week. Het hangt maar net af van mijn sociale leven. Daarnaast raiden we ook maar max 3 uur per avond. Toch zal je altijd een soort van hardcore groep nodig hebben. Nu moeten we soms noodgedwongen mensen meenemen die gewoon eigenlijk niet goed genoeg zijn, qua skills of gear. Ik bedoel hunters, mages en locks die onder een MT staan... tja. In MC of sommige stukken BWL niet echt een ramp, maar in progress instances moet je gewoon de best mogelijke groep hebben. We recruiten atm van bijna elke class 1 of 2 mensen erbij om toch een beetje kieskeuriger te kunnen zijn met wie we meenemen naar welke instance.

Ik denk dat veel guilds die niet echt de keuze maken tussen hardcore/ fun guild tegen dit probleem aanlopen. We zijn er vooral voor de fun, maar progress is een groot deel van de fun voor veel spelers. Als de helft van de raid dan ontzettend zn best doet en erg goed voorbereid aankomt is het voor die groep best frustrerend en dus minder leuk als de andere helft hier niet aan meedoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, het is prima te combineren als men maar aangeeft hoeveel men wil spelen en de classleader dit weet. Wat betreft activiteit: ik ben al 4 maanden vrijwel raid-inactief en ik ben de GM =)

De raids hebben wel wat hardcore regels trouwens, rank-based, betere gear = hogere rank. Hoogste rank moet je voor genomineerd worden door je classleader alwaarna alle officers voten, 6/8 votes = promote. Elke officer kan een vote oproepen voor een demote op elke player 5/8 votes = demote. Deze rank krijgt 50% meer cp dan andere ranks. Slacken is er dus niet bij =) (alle andere ranks daaronder worden bepaald door de classleader, meestal zijn ze gearbased of een afgeleide daarvan).

Het is allemaal prima te combineren, we hebben echter wel een half wetboek met guild- en raidrules. Deze werken wel prima overigens.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 27-11-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 27963 schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:18:
Nou, het is prima te combineren als men maar aangeeft hoeveel men wil spelen en de classleader dit weet. Wat betreft activiteit: ik ben al 4 maanden vrijwel raid-inactief en ik ben de GM =)

De raids hebben wel wat hardcore regels trouwens, rank-based, betere gear = hogere rank. Hoogste rank moet je voor genomineerd worden door je classleader alwaarna alle officers voten, 6/8 votes = promote. Elke officer kan een vote oproepen voor een demote op elke player 5/8 votes = demote. Deze rank krijgt 50% meer cp dan andere ranks. Slacken is er dus niet bij =)

Het is allemaal prima te combineren, we hebben echter wel een half wetboek met guild en raidrules. Deze werken wel prima overigens.
euh.. dus officers /CL krijgen meer CP en dus meer gear(iig de nieuwe gear als eerste)... Zeker verzonnen door de GM om alle gear als eerste te krijgen?
Dit vind ik echt (sorry hoor) de meest idiote regel die een guild kan hebben, ok bij ons verdiend een trailist de helft dkp, (dus bij membership earned dkp/2 in de min). Daarna krijgt iedereen gewoon hetzelfde. Wel moet je 60% attendence hebben om te bieden, omdat het beter is voor de guild dan, al worden voor sommige wel uitzonderingen gemaakt.

Officers en CL's moeten gewoon bieden en krijgen elke raid net zo veel dkp als alle andere. Vaak hebben die wel veel dkp omdat die veel raiden. Ik ben officer dus praat neit vanuit het punt van member maar vanuit het punt dat deze regel gunstig is voor mijzelf, en ik wil het dus zelf niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 12:44
Anoniem: 27963 schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:02:
Edit2: Ik kan erg weinig info vinden over nieuwe itemstats in BC, heeft iemand daar een link voor?
http://www.thottbot.com/beta geeft je alle nu bekende info vanuit TBC ook met betrekking tot geupdate en nieuwe crafting professions en aangepaste tier 1/2 gear (hunter gear die van agi naar agi + ap gaat bijvoorbeeld)

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 13:12

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Nieuwe topic aangezien deze alweer +1000 is.

Het Grote World of Warcraft topic - Deel 94

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanmsvl

daanmsvl

Daan

(weggehaald zag dat we verder gaan op 94, niet gezien)

[ Voor 95% gewijzigd door daanmsvl op 27-11-2006 15:57 . Reden: Thread beeindigd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:55

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Voor de mensen die met de Burning Crusade op een nieuwe server willen beginnen (RP PvP!), check onze guild dan effe uit:

http://www.frostbitecabal.com/forums/

We hebben nog wat druids enzo nodig. 't is in ieder geval wel handig, al direct in een redelijk grote guild beginnen op een nieuwe server ;)

Half de guild is NL.

[ Voor 3% gewijzigd door FunkyTrip op 27-11-2006 17:05 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:14
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!