Het Grote World of Warcraft topic - Deel 93 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.533 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:52
Thrilled schreef op maandag 27 november 2006 @ 08:48:
Mm gister lag Turalyon er uit.. even andere realm gekozen en pally aangemaakt, vind ze wel sterk, ik was lvl 1 en bij de eerste quest moest ik vlees verzamelen dus ik trek 3 lvl 2 wolfjes aan, met gemak dood... moest mezelf niet eens healen... :{ mja wel leuk, die ga ik zeker nog levelen in de toekomst :P
Als je paladin hoog is in zijn lvl, dan kom je daar nog wel op terug ;)

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 13:53

BioHazard

*\o/*

Ik zit zelf in een guild, die in 2-3 maanden tijd vanaf scratch, ZG, AQ20, MC en BWL volledig op farm hebben nu. Maar de epicfever van sommige mensen heeft de leader tot quitten gebracht. Ze wilden :/ alsmaar BWL farmen voor Naxx. Terwijl het al makkelijk te doen was. Razuvious @ 10% gehad. En dat tijdens de eerste pogingen.

Ikzelf ben er nu ook even mee gekapt, ff alles back-on-track krijgen. Zo actief als ik eerst was zal ik nooit meer worden. Nou vraag ik me af, /gquit? Ik denk het wel. Heb gewoon geen zin meer in dat continue raiden. Het voelt goed, geen tot weinig WoW doen.

En idd, een paladin is leuk. Maar op level60 doet hij zowat geen dmg, in vergelijking met andere classes. Wel is ie dan zowat unkillable met bubbles en plate armor enzo maar ja. Ik vind het een beetje jammer. Misschien dat je met een Retrib spec wat verder komt. Maar als je gaat raiden word een paladin zo waardeloos buiten het raiden 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door BioHazard op 27-11-2006 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Als 'ie lvl 60 is kan 'ie nog steeds 3 lvl 2 wolfjes aan hoor. :P

Toen Tura gisteren down lag ben ik maar weer op de PTR bezig geweest. Wat Arena PvP gedaan (is über) en wat verder getest met m'n build. De build (Seal of Command voor judgen) waarmee ik begin @ 60 staat al vast in ieder geval, wil alleen m'n judge set nog compleet maken voor de spelldmg en setbonus eigenlijk.

Ben ook nog even gaan kijken op de grens van EPL en Ghostlands, daar stonden een lading Scourge Siege Engineers, stuk of twintig. Heb ze allemaal gepulled, ZHC geactiveerd en met Holy Wrath en Consecration neergewerkt, tussendoor mezelf healend. Wel bubble gebruikt, maar met Consecration ticks van 115 met ZHC gaat het erg snel, stuk beter dan de 60 die ik op live haal. Zelfde met Seal of Righteousness, haal met Herald of Woe 268 extra dmg per hit (Judgement of the Crusader actief, maar niet improved) ipv de 103 op live. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:59

Snuffel

Vroem!

Ach, ik level als sinds 12 samen met een Palladin, en ik zie de waarde van hem wel degelijk.
Aangezien ik Shadow-specced ben met mijn Priest, doe ik vele malen meer damage.
Oftewel: een uitstekende healer die Palladin!
Wij twee zijn wat dat betreft een uitstekende combinatie en vullen elkaar perfect aan. 't Is dus maar net wie er achter de knoppen van de Palladin zit :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-04 09:11
voor mensen die zichzelf vervelen en nog wat screens willen zien van Burning Crusade;

http://wow.jebus.be

lvl63 rogue atm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:52
Snuffel schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:17:
Ach, ik level als sinds 12 samen met een Palladin, en ik zie de waarde van hem wel degelijk.
Aangezien ik Shadow-specced ben met mijn Priest, doe ik vele malen meer damage.
Oftewel: een uitstekende healer die Palladin!
Wij twee zijn wat dat betreft een uitstekende combinatie en vullen elkaar perfect aan. 't Is dus maar net wie er achter de knoppen van de Palladin zit :)
Er is hier ook niemand die zegt dat een Paladin onbruikbaar is (edit, zie nu deze zin pas: Maar als je gaat raiden word een paladin zo waardeloos buiten het raiden 8)7) en ik zeker niet aangezien mijn main er 1 is, maar voor dmg zijn ze niet gemaakt. Dat merk ik nu gewoon nu ik de 50 voorbij ben. Ik lvl al vanaf lvl 1 met mijn vriendin samen die hunter is. In het begin deed ik gewoon meer dmg, maar nu is dat gewoon niet meer mogelijk, enige wat ik nu nog doe is zorgen dat ik de klappen krijg ipv haar, alhoewel aggro houden met een pally echt moeilijk is. In instances met mijn guild ben ik gewoon de healer. En ik heb geen klachten gehad, dus waarschijnlijk doet degene die bij mij achter de knoppen zit het gewoon goed :+

[ Voor 5% gewijzigd door CyPh op 27-11-2006 09:26 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Nog meer info over mijn verwachtte levelingduur voor 52 > 60 ? Doordeweeks vecht ik regelmatig in rested bonus exp.. stage + slaap is toch elke keer weer een balkje of 4 double exp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ik moet ook nog 8 levels tot 60, maar heb er wel wat meer tijd voor uitgetrokken :)
Speel ongeveer 2 avonden per week, en in het weekend wanner het kan. Soms een heel weekend, soms maar een paar uurtjes.
In ieder geval zegt mijn teller dat ik al 17 hele dagen (...) met mijn Priest heb rondgedoold.
Waarom nog geen level 60 dan vraag je je af?
Nou, omdat ik alles op mijn dooie gemak aan het uitvogelen ben. Het is mijn eerste character, en weet dus echt tot in details wat ik wel en niet kan met mijn priest. Verder vind ik het leuk om mensen en guildies te levellen in instances. En dat kost tijd...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-05 20:36
level 52>60 duurt best wel lang. Veel mensen hebben een dip als ze level 55 zijn. Ik zou zeggen, probeer gewoon zo veel mogelijk te questen. Als je daar mobs tegenkomt die je erg snel killed (welke dat zijn verschilt per class) moet je die maar een tijdje grinden. Daarnaast kan je voor gear upgrades instances in gaan. Voor de experience hoef je de instances niet in, solo grinden en questen gaat veel sneller. Behalve natuurlijk als je veel quests hebt voor de betreffende instance. Als je flink doorspeelt kan je per 5 uur played ongeveer wel een leveltje DINGen. Succes! Met zn 2en questen wil de snelheid ook nog wel eens omhoog brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Thrilled schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:23:
Nog meer info over mijn verwachtte levelingduur voor 52 > 60 ? Doordeweeks vecht ik regelmatig in rested bonus exp.. stage + slaap is toch elke keer weer een balkje of 4 double exp :)
Zoals alles met Wow, is dat puur een kwestie van de tijd die je er in steekt. Ook maakt het veel uit welke quests je pakt en of je veel instances doet. Ik zou iig rond 53/54 de Fordring quests doen (3 grote grind/kill quests). Verder raad ik je aan om even goed op thott/ allakhazam te kijken naar quests en ze zo efficient mogelijk (ofwel zoveel mogelijk tegelijk) doen. Zorg voordat je gaat questen in Winterspring bijvoorbeeld dat je de feather questline oppikt in elfjesland.
Verder gaat grinden misschien wel het snelst, maar hierdoor loop je ook de grootste kans om het al erg snel zat te zijn.

Ik ben zelf helemaal gestopt met raiden en speel alleen nog wanneer ik tijd heb een beetje met mijn (nu level 37) warrior. Zit er over na te denken om hem verder maar protection te gaan levelen, omdat ik tanken toch het leukst vind (en hem daar voor gemaakt heb)
Iedereen raad mij het alleen af, gezien het langzamer solo'd. Ik heb echter het idee dat je met goede wapens zelfs met prot vrij snel kan levelen? (hoewel ik misschien na het levelen van een pre pally patch pally en een holy priest misschien wel gewend ben aan traag levelen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-04 18:27
Anoniem: 136453 schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:39:
[...]

Zoals alles met Wow, is dat puur een kwestie van de tijd die je er in steekt. Ook maakt het veel uit welke quests je pakt en of je veel instances doet. Ik zou iig rond 53/54 de Fordring quests doen (3 grote grind/kill quests). Verder raad ik je aan om even goed op thott/ allakhazam te kijken naar quests en ze zo efficient mogelijk (ofwel zoveel mogelijk tegelijk) doen. Zorg voordat je gaat questen in Winterspring bijvoorbeeld dat je de feather questline oppikt in elfjesland.
Verder gaat grinden misschien wel het snelst, maar hierdoor loop je ook de grootste kans om het al erg snel zat te zijn.

Ik ben zelf helemaal gestopt met raiden en speel alleen nog wanneer ik tijd heb een beetje met mijn (nu level 37) warrior. Zit er over na te denken om hem verder maar protection te gaan levelen, omdat ik tanken toch het leukst vind (en hem daar voor gemaakt heb)
Iedereen raad mij het alleen af, gezien het langzamer solo'd. Ik heb echter het idee dat je met goede wapens zelfs met prot vrij snel kan levelen? (hoewel ik misschien na het levelen van een pre pally patch pally en een holy priest misschien wel gewend ben aan traag levelen :P)
Ik heb een lvl 60 warrior met MC/BWL gear en heb 1,5 maand geleden gerespect naar fury dit killt zo veel makkelijker mobs dan als prot spect nu sinds deze week weer prot spect. Waar ik een mob met 8 hits (Dual wielded) neer haalde en crits van 500 tot 1000 deed met een 1H doe ik als prot spect echt niet zo veel dmg meer de gevechten duren langer en als prot spect kan je je niet healen door klappen uit te delen wat je wel kan als furry warr.

Als ik die mobs grinde hoefde ik nooit wat te eten als furry was alleen maar door gaan en door gaan nu als prot moet ik wel ongeveer om de 5 tot 8 mobs :( eten echt gaar ik ga denk deze wek nog terug of misschien ff arms proberen heb nog een mooie 2h in mn bank :P

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
Thrilled schreef op maandag 27 november 2006 @ 08:53:
[...]

zie sig ;) mage..

paar dagen? ik deed 2 weken over lvl 40 > 50 ofzo.. geloof ik..
ja ik ook

en van lvl 50 naar zestig in 1 week, met minder playtime dan dat daar genoemd is.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ehh, beetje komma's en punten gebruiken maakt je verhaal een stuk makkelijker lezen.
Mijn god wat een woordenbrij bak jij ervan... :| :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Kevinp schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:48:
[...]

ja ik ook

en van lvl 50 naar zestig in 1 week, met minder playtime dan dat daar genoemd is.
Op de een of andere manier gaat 50-60 bij mij ook altijd sneller dan 40-50. Ten eerste omdat ik standaard op level 40 een dip van jewelste krijg, je hebt opeens een mount, je top tier skill, nieuwe gear mogelijkheden en de enige fatsoenlijke instance in het verschiet is Uldaman :P
Ik heb met mijn hunter zelfs 55-60 in 3,5 (laaaaange) dagen gedaan.
Echter met mijn warrior wil ik niks meer te maken hebben met rep/xp grinden of wat dan ook. Alleen maar lol hebben en alles rustig op mijn eigen tempo doen. Misschien besluit ik wel om dit char straks naar 70 te levelen met TBC.
Wordt nog lastig kiezen dan, 4 60's. Ik denk dat het een char actief levelen wordt en voor de rest alleen de rested bonus wegwerken (behalve mijn pally, die vergaart al 4 maanden stof en daar zal weinig aan veranderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:35
52-60 was voor mij aardig wat werk.. als dit je enige lowbie char is (onder de 60) dan moet je zorgen dat je zoveel mogelijk rested xp heb. 150% is max (1,5 lvl dus) en dat jaag je er wel lekker snel doorheen.. heb gisteren van 43,95 naar 45 geleveld. samen met een shadowpriest en ik een paladin (zie vorige pagina) zo een beetje alle Q's in tanaris complete (ook de lvl 48Q's) en daarna wilde we de laatere STV Q's gaan doen, maar een paar horde's gooide roet in het eten..

vanavond verder met mn hunter misschien.. die is nu lvl 43.. met een boel rested xp :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Gisteren voor het eerst 4Horsemen gekilled (Guild had het al 2 of 3 keer eerder gedaan maar voor mij was het compleet nieuw). Maar wat is dat toch een vette fight zeg!

Enige rotte was even inschatten hoe lang je nou in range kan blijven staan en dan ook nog optijd weg te komen zonder een 3k of 5k mark op je reet te krijgen :/
Helaas kon ik Sapphiron niet meedoen omdat ik tot nu toe nog maar 115Frost Resistance heb (zucht, weer een Resistance fight/grind) en dus vervangen werd door een andere Rogue.
Dit gebeurt me niet nog een keer, want die rush die je krijgt bij het downen van een nieuwe boss/zien van nieuwe contect, word ik helemaal gelukkig ;)

@jarnotjuh, nee dit keer droptte er geen Ashbringer! En ik hoorde Solidus (guild-leader) al roepen dat er dit keer geen gewhine mocht komen over het uitdelen van dat ding :Y) (Er is wat chaos geweest op de server aangezien deze guild 2 Ashbringers heeft, 1 op een Paladin en 1 op een Hunter ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ach, Dps-warriors gaan maar Fury.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Oh vergeten te zeggen, ik level al vanaf lvl 36 met Jame's Alliance Leveling Guide... dus ik zal zeker altijd de juiste quests en grinding locations hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

SMulTiE schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:11:
Ach, Dps-warriors gaan maar Fury.
Prachtige one-liner...

Anyways, een 2H Fury doet als ik het goed heb toch nog redelijk damage tov. DW Fury Warriors.
Sowieso vind ik dat die soort wapens op een Paladin of een Warrior moet komen, maar nooit op een Hunter terecht mogen kunnen komen. De stats zijn compleet niet gericht op een Hunter, terwijl een Paladin/Warrior er het beste gebruik van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 136453 schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:58:
[...]

Op de een of andere manier gaat 50-60 bij mij ook altijd sneller dan 40-50. Ten eerste omdat ik standaard op level 40 een dip van jewelste krijg, je hebt opeens een mount, je top tier skill, nieuwe gear mogelijkheden en de enige fatsoenlijke instance in het verschiet is Uldaman :P
Ik heb met mijn hunter zelfs 55-60 in 3,5 (laaaaange) dagen gedaan.
Echter met mijn warrior wil ik niks meer te maken hebben met rep/xp grinden of wat dan ook. Alleen maar lol hebben en alles rustig op mijn eigen tempo doen. Misschien besluit ik wel om dit char straks naar 70 te levelen met TBC.
Wordt nog lastig kiezen dan, 4 60's. Ik denk dat het een char actief levelen wordt en voor de rest alleen de rested bonus wegwerken (behalve mijn pally, die vergaart al 4 maanden stof en daar zal weinig aan veranderen)
degene met de beste rep, ik kan me voorstellen dat die zandalar potions nog steeds erg goed zijn in TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Thanks ;-)

Mjah, we hebben een warrior die PvE 2h fury build had i.c.m. Hand of Ragnaros, en die is een maand of wat geleden ook maar 2 1h-ers gaan dragen omdat hij zag dat een klein gnoompje met sterk inferieure gear hem makkelijk bijhield/voorbijschoot in damagelist.
Ik wil niet zeggen dat ik het eens ben met het feit dat een hunter het wapen kreeg, maar een paladin vind ik absoluut geen rare keuze hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Corrupted Ashbringer is gewoon een prestige item op dit moment. Als dat guild die hunter blijkbaar zoveel waardeerde dan kan ik me voorstellen dat 1 van die ashbringers naar hem toe ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 21:19
Ach.. een mage met een kingsfall is net zo nuttig als een hunter met een ashbringer. Als jij dat "waardering" noemt... wat jij wil

Vooral die -250 hp is natuurlijk erg te preferen als stat

[ Voor 19% gewijzigd door ImdaMned op 27-11-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:49:

K*T, dat wou ik nét zeggen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ImdaMned schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:49:
Ach.. een mage met een kingsfall is net zo nuttig als een hunter met een ashbringer. Als jij dat "waardering" noemt... wat jij wil

waardeing....
heeft die hunter in z'n eentje kel dood gekregen? imho is het gewoon onzin, ik ben tank in onze guild, en ok wij zijn daar nog niet, maar mocht ik die nog zien droppen voor de uitbreiding. Zal ik daar niet op bieden(heb ook TF maar toch). Ik hoop dat onze dps warrior die dan vrij goedkoop krijgt. Al heeft hij in dps gear maar 5k hp(buffed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05 22:15

Seraphin

Meep?

Ein-de-lijk 60 gedinged gisteren! Het leuke was dat onze guild gisteren ook nog eens precies 1 jaar bestond.

Ik mag me nu dus de trotse bezitter noemen van een 60 Druid. Vanaf nu flink meedraain met raids (vanaf 58 mocht ik al mee naar ZG, nu dan voor het eggie in MC). Ook gerespecced naar resto, ik zal mn pluizebol missen ;)

Wat ik me alleen nog afvraag: is het handig om Sholo/Strat/LBRS te blijven doen voor mn wildheart set (heb nu alleen de 3 BoE items), of kan ik beter ZG/AQ20 gear bij elkaar gaan sprokkelen? (ik wil zowieso die staff van de panther boss...... sweeeet).

Ik heb nu 2.8k hp & 5k mana unbuffed, 12mp5 en +50ish healing, dus ik betwijfel of verdere T0 set items me nog wel verbeteren.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Seraphin schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:05:
[..]

Wat ik me alleen nog afvraag: is het handig om Sholo/Strat/LBRS te blijven doen voor mn wildheart set (heb nu alleen de 3 BoE items), of kan ik beter ZG/AQ20 gear bij elkaar gaan sprokkelen? (ik wil zowieso die staff van de panther boss...... sweeeet).

Ik heb nu 2.8k hp & 5k mana unbuffed, 12mp5 en +50ish healing, dus ik betwijfel of verdere T0 set items me nog wel verbeteren.
Die twijfel is terecht. T0/0.5 is echt inferieur aan ZG/AQ20 spul. Bovendien zal je als druid in MC ook binnen notime een aantal stukjes overhandschoen Cenarion aan gaan trekken, dus ik zou me echt geen zorgen maken over Wild/Feralheart. :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online

Tier 0 zuigt, je kunt beter óf voor tier 0.5 gaan (duurrrrr) of je gaat DiM in voor goede blauwe healinggear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Als je items kan halen die op dit moment een verbetering zijn voor je druid als healer zou ik dat zeker doen. In DiM east vallen wel wat leuke druid + healing items. Het mooie is dat je DiM east met een goede party binnen 15 minuten kan clearen. Ik heb het gister nog 5 keer gedaan in 1,5 uur samen met 4 guildies. Leuk voor de shards, en nog een 7 nr (14str, 9 stam) cloak en die + %hit bow voor mn rogueje ook (zit nu op +8% hit + 12% crit van gear)!

Voor zover ik weet is + healing voor druids echt het belangrijkste, pin me er niet op vast, ik speel zelf namelijk geen druid. Maar ik zou er zeker nog wat gear bij halen als ik jou was. Ik vind het zelf wel zo netjes om goed geequiped deel te nemen aan raids. Ik ben zelf op mijn rogue pas meegegaan naar ZG en AQ20 toen ik ongeveer de beste normale blauwe gear had. Toen ik eenmaal veel AQ20 en ZG gear had ging ik eens mee naar ony en MC. Nu ga ik af en toe stukjes mee BWL in, al valt er nog veel te halen aan tier 1 epix. Ik moet zeggen dat ik tier 1 niet zo heel veel beter vind als de AQ20 & ZG items. Maarja, de pixels zijn paars, en het oog wil ook wat! ;)

Nog maar even een vraag voor GoTers: Ik heb nu Vis'kag en Core Hound Tooth, ik denk zelf dat het handig is de CHT te vervangen door een Brutality Blade omdat ik swordspec ben, als je swordspec procced krijgt je mainhand namelijk een extra swing als ik het goed heb. Daarmee procced mn crusader ook weer meer, en als ik mazzel heb de chance on hit van Vis'Kag. Jullie mening zou ik erg op prijs stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Ook gerespecced naar resto, ik zal mn pluizebol missen ;)
Waarom zou je die moeten missen? Zelf heb ik een 5/0/46 spec op mijn druidje en zelfs met die build tank ik af en toe Zath of een add bij Garr. Met de nodige gear kom ik echter wel op ruim 8,5k armor.

Als druid ben je multi inzetbaar!

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Ein-de-lijk 60 gedinged gisteren! Het leuke was dat onze guild gisteren ook nog eens precies 1 jaar bestond.

Ik mag me nu dus de trotse bezitter noemen van een 60 Druid. Vanaf nu flink meedraain met raids (vanaf 58 mocht ik al mee naar ZG, nu dan voor het eggie in MC). Ook gerespecced naar resto, ik zal mn pluizebol missen ;)

altijd als je tijd hebt je gear verbeteren, waarom niet is goed voor jou reputatie, want immers je doet je best om het beste buiten instances te krijgen. En je hebt wat te doen.

Daarnaast gewoon ZG en MC in gaan en daar zo veel mogelijk krijgen, maar ondertussen gewoon het best mogelijke farmen. Al zou ik niet aan die tier 0.5 questline beginnen, dat is namelijk nogal duur.
Tular schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:20:
[...]

Waarom zou je die moeten missen? Zelf heb ik een 5/0/46 spec op mijn druidje en zelfs met die build tank ik af en toe Zath of een add bij Garr. Met de nodige gear kom ik echter wel op ruim 8,5k armor.

omdat van je verwacht wordt dat je main healer bent, zeker in een beginnende guild is het gewoon het best(in 95% van de gevallen) om resto te zijn. Eventueel wat bear points erbij, zodat je nog af en toe iets kan tanken.

[ Voor 19% gewijzigd door Kevinp op 27-11-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:55
Gisteren met guildies door de Sunken Temple heen geweest.
LV60 rogue, LV60 mage, LV51 warrior LV46 rogue en LV45 druid (ik).

Geweldige run, enorm veel lol gehad. Was binnen 5 minuten twee keer dood. De eerste keer omdat een lv60 allie rogue langskwam en die mij van achteren fileerde voordat ik het doorhad. De tweede keer omdat ik iets te ver naar beneden sprong voor we de instance ingingen. Niet daarheen riep een guildie nog voordat ik in 5 seconden afgemaak werd door wat lv53 elites :)

Vervolgens in de instance geen problemen gehad tot aan Erikanus, ik was ruim in staat om de rest van de groep te healen :)

Erikanus was wel een probleem, omdat mijn heals daar eigenlijk wat te traag voor waren.
Warrior en rogue namen agro en twee keer raakte de een gesleeped, waarna de ander gekilled werd.
Vervolgens kwam erik dan naar mij toe en dat duurde nooit lang, de ene keer 2 klappen, de andere keer 3 (barkskin :) )

Derde keer wel voor mekaar gekregen door gewoon flink te overhealen. Had toch 3800 mana to waste en nog een innervate erbij. Alleen de mage heeft het niet overleeft, omdat hij twee keer ericanus van mij af moest halen (2x, want hij wou battleres)

Uiteindelijk aan de rit overgehouden:
Dragon's Eye: http://www.thotbott.com/?i=4996
Spire of Hakkar: http://www.thotbott.com/?i=2969
Windscale Sarong: http://www.thotbott.com/?i=6911
Book: Gift of the Wild: http://www.thottbot.com/?i=39915

Kan geen van allen nog gebruiken, maar ik ben een blije drood :)

Heb de wildheart bracers en belt ook al in de bank liggen. Guild heeft groot gebrek aan actieve druids, dus in de guildbank liggen ook al 3 cenarion set items te wachten. Nu moet ik alleen nog zo snel mogelijk 60 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

hulkie schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:20:
Nog maar even een vraag voor GoTers: Ik heb nu Vis'kag en Core Hound Tooth, ik denk zelf dat het handig is de CHT te vervangen door een Brutality Blade omdat ik swordspec ben, als je swordspec procced krijgt je mainhand namelijk een extra swing als ik het goed heb. Daarmee procced mn crusader ook weer meer, en als ik mazzel heb de chance on hit van Vis'Kag. Jullie mening zou ik erg op prijs stellen!
Klopt, dus het is aan te raden om voor 2 Swords te gaan als je Swordspecced bent.
Die extra proc komt nog best vaak moet ik zeggen, en het wordt helemaal feest als je constant SnD up houdt wat dus voor meer hits, meer procs, meer damage, meer aggro (:Y)) zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

FireAge schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:21:
[..]

Heb de wildheart bracers en belt ook al in de bank liggen. Guild heeft groot gebrek aan actieve druids, dus in de guildbank liggen ook al 3 cenarion set items te wachten. Nu moet ik alleen nog zo snel mogelijk 60 worden.
3 Cenarion items? Da's knap, welk item ga je dubbel aantrekken? :P Slechts de bracers en belt zijn BoE ;)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
FireAge schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:21:
Gisteren met guildies door de Sunken Temple heen geweest.
LV60 rogue, LV60 mage, LV51 warrior LV46 rogue en LV45 druid (ik).

Geweldige run, enorm veel lol gehad. Was binnen 5 minuten twee keer dood. De eerste keer omdat een lv60 allie rogue langskwam en die mij van achteren fileerde voordat ik het doorhad. De tweede keer omdat ik iets te ver naar beneden sprong voor we de instance ingingen. Niet daarheen riep een guildie nog voordat ik in 5 seconden afgemaak werd door wat lv53 elites :)

Vervolgens in de instance geen problemen gehad tot aan Erikanus, ik was ruim in staat om de rest van de groep te healen :)

Erikanus was wel een probleem, omdat mijn heals daar eigenlijk wat te traag voor waren.
Warrior en rogue namen agro en twee keer raakte de een gesleeped, waarna de ander gekilled werd.
Vervolgens kwam erik dan naar mij toe en dat duurde nooit lang, de ene keer 2 klappen, de andere keer 3 (barkskin :) )

Derde keer wel voor mekaar gekregen door gewoon flink te overhealen. Had toch 3800 mana to waste en nog een innervate erbij. Alleen de mage heeft het niet overleeft, omdat hij twee keer ericanus van mij af moest halen (2x, want hij wou battleres)

Uiteindelijk aan de rit overgehouden:
Dragon's Eye: http://www.thotbott.com/?i=4996
Spire of Hakkar: http://www.thotbott.com/?i=2969
Windscale Sarong: http://www.thotbott.com/?i=6911
Book: Gift of the Wild: http://www.thottbot.com/?i=39915

Kan geen van allen nog gebruiken, maar ik ben een blije drood :)

toon volledige bericht
geweldig om zulke dingen te lezen! :D vanavond heb ik een guildrun geplanned (hij zit zowaar vol!! , misschien wordt het toch nog wat..) voor Sunken Temple, wordt mijn eerste keer, maar er gaan 2 60'ers mee geloof ik, heb er best veel zin in en ben benieuwd of ik wat leuke loot kan krijgen... maar eigenlijk ga ik voor de exp en instance ervaring... van het weekend ook Mara gedaan maar daar kregen we de princess niet neer, best jammer...

Trouwens, als mensen praten over de boss hebben wij op 30%, hoe weet je dat? Is er een addon ofzo die laat zien dat de boss 30% health heeft, gokken jullie maar wat? Kan je ergens een optie aanvinken in WoW dat de boss zn health wordt weergegeven in % ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ik gebruik Cosmos daarvoor, dan kan je precies zien hoeveel hij nog over heeft.

Afgelopen zaterdag overigens ook ST gedaan, met een wel heel merkwaardige groep:

50 Priest
49 Rogue
53 Rogue
52 Pally
50 Mage

En waarempel, alles gecleared!
Helaas zelf geen loots kunnen ontvangen, ik rollde er steeds net 1 of 2 punten naast (echt waar!).
Wel weer een ervaring rijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-05 13:07
MobHealth gebruik ik, krijg je ook aantallen te zien, met procenten erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Er is een mod die aangeeft hoeveel HP de mobs nog hebben. Ik geloof dat ie zoiets heet als mob bar ofzo. Ben hem zelf een tijdje terug kwijt geraakt.

@ Raserian: bedankt voor je bevestiging, ik ga toch maar snel een extra zwaardje halen dan :) SnD is inderdaad heerlijk, ben blij dat ik daar netjes 3 punten in heb gestopt. En daarnaast Aggro is my game. Ik haal uiteindeljik toch niet zoveel aggro als die crittende backstabbers op bazen!

PS. Je 'DPS we deliver ' is echt te cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Laatst ZF run gedaan met 4 frost mages en 1 priest, ging geweldig, echt boven verwachting gewoon.. ik was de hoogste mage, en invite een andere mage... group vinden ging echt kut en tijdje later weer een whisper van een mage... toen nog een priest.. en op het einde vonden we nóg een mage :P Toch maar ZF in en gewoon schitterend als op je eerste frostbolt de mob freezed, 4 frostbolts van al je mages erop, meeste critten, geen tank nodig :P mob was al dood voordat hij bij ons kwam.. plus het feit dat je 4 sheeps hebt :P alleen bij sommige bosses (piramide ;( ) kregen we het wel lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ja, wat dat betreft bestaat een ideale group niet in mijn ogen.
Ik heb vaker met vreemde partys een instance gedaan, en die gewoon gecleared terwijl je in het begin zoiets had van: 'als dat maar goed komt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 18:34

Nvidiot

notepad!

Inderdaad, vandaag nog een stukje lbrs gedaan met 4 man zonder op te letten op mana/teveel pullen enzo. Ik (tank), rogue, shaman, mage. Was echt geen enkel probleem :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:55
Blistimo schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:26:
[...]
3 Cenarion items? Da's knap, welk item ga je dubbel aantrekken? :P Slechts de bracers en belt zijn BoE ;)
Ha, dat wist ik niet, ik weet alleen dat ze al 3 keer een BoE item hadden meegenomen terwijl er geen druids aanwezig waren. Dus dat zal dan twe keer de een en één keer de ander zijn, hoop ik :)

Maar dat maakt verder niet uit, ik weet ook niet of ik ze dan mag hebben, ik zal eerst wel al mijn attunements moeten doen en naar resto moeten speccen vrees ik. Was liever bearspec gegaan, maar we hebben genoeg tanks en veel te weinig healing.

Verder is healing wel zo makkelijk, je hoeft alleen die balkjes in de gaten te houden, en niet moeilijk rond te rennen oid.

Ik moet alleen nog even een Ui change hebben, want ik ben teveel scherm ruimte kwijt aan die koppen in beeld, ik wil alleen balkjes en namen. En ik zie bijvoorbeeld nog vaak de hunter's pet uit het oog.

Heb een hunter tot lv20 gebracht, maar dat is niks voor mij, ik ben daar niet snel genoeg voor. Druid vereist ook wel tactics om optimaal gebruik te maken van je hybride natuur, maar daar heb ik gewoon macro's voor gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05 22:15

Seraphin

Meep?

Tular schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:20:
[...]

Ik doelde er meer op dat ik nu niet meer xp zal grinden, waar ik dus 90% van de tijd in cat form was. Tijdens raids zal ik voorlopig een healbot zijn: beginnende guild qua raids (nu 3 guild-MC runs achter de rug), tijdens ZG ben ik al een keer backup-tank geweest bij tiger boss, maar met name in MC zal ik alleen maar heals spammen (guild heeft meer dan voldoende warriors, genoeg DPS, redelijk wat shammy's / priests en véél te weinig druids).

Op de rustige dagen zal ik zeker nog wel DiM & LBRS ingaan, maar dan meer om b.v. een lock te helpen met zn epic mount dan dat ik 100 keer dezelfde boss ga killen in de hoop mijn volgende T0 itempje ga krijgen.

Maar aangezien er dus een chronisch tekort aan druids is, kan ik elke dag ZG/AQ20 in zonder dat guildies dat vervelend vinden (sterker nog: afgelopen 2 weken kreeg ik nauwelijks de kans om van 58 naar 60 te komen omdat ze me expliciet vroegen mee te gaan :P ).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Snuffel schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:49:
Ja, wat dat betreft bestaat een ideale group niet in mijn ogen.
Ik heb vaker met vreemde partys een instance gedaan, en die gewoon gecleared terwijl je in het begin zoiets had van: 'als dat maar goed komt'.
ideale groep bestaat wel, alleen kan het ook op andere manieren.
warrior is in 95% van de gevallen een must(zeker horde)
druid/pally/shaman/priest is wel fijn meestal 2 healers(+ank van shaman altijd fijn)
mage/lock
rogue/lock

2x dps liefst in low lvl instances rogue met imp sap, anders iig een sheep
lock = imp of eventueel seduce.
priest shackle in strat en scholo wel handig zeker icm mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Wat een weekendje...

Kwamen twee vrienden van me langs met pc, hebben we 't hele weekend WoW gespeeld. :D Een Warrior, Hunter en Druid (ik). Zijn we met nog twee SM in gegaan, en wat denk je? Dropt dus Illusionary Rod! Maar ik mocht niet needen van de andere twee die er bij waren :{ gelukkig wel gewonnen met de roll. _O_ [edit: I know, hoge drop kans, maar toch was ik erg blij.]
Wil nu ook nog een goede Mace, maar die ben ik nog niet tegen gekomen...

Verder ondertussen level 42 geworden, dus gelijk mijn Mount gehaald! Woehoe! Een witte tijger. Ziet er vooral erg cool uit.

Voor de grap ook maar eens in mijn eentje Deadmines in geweest. Had geen tijd mee, dus niet verder gekomen als Sneer. Maar dat komt binnenkort wel. :)

Ben ondertussen ook level 288 met Skinning, dus dat gaat ook hard. En met Herbalism zit in al weer op de level 228 ofzo. Gaat erg lekker, en verdien veel geld. Als ik level 60 ben ga ik misschien wel een andere prof. nemen. Maar denk dat ik beter een alt kan gebruiken voor andere profs.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
OkkE schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:08:
Wat een weekendje...

Kwamen twee vrienden van me langs met pc, hebben we 't hele weekend WoW gespeeld. :D Een Warrior, Hunter en Druid (ik). Zijn we met nog twee SM in gegaan, en wat denk je? Dropt dus Illusionary Rod!
Dropkans 35%, niet echt heel bijzonder hoor :), maar idd wel een goede staf.
Maar ik mocht niet needen van de andere twee die er bij waren :{ gelukkig wel gewonnen met de roll. _O_
Wat een onzin, die staf is prima voor een druid. Als er een item dropt dat jij wilt equipen (beter dan wat je nu hebt) gewoon needen.
Eindbaas (de dame :) ) in SM cathedral dropt een goede healing mace. http://www.thottbot.com/?i=7662

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

FireAge schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:55:
[...]

Verder is healing wel zo makkelijk, je hoeft alleen die balkjes in de gaten te houden, en niet moeilijk rond te rennen oid.
wacht maar healen kan soms net zo lastig zijn en soms moet je ook flink rennen om in range te blijven ;)
Als ossirian hebt gedaan als healer is dat volgens mij flink lastig om goed in range te blijven.
Kevinp schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:01:
[...]

ideale groep bestaat wel, alleen kan het ook op andere manieren.
warrior is in 95% van de gevallen een must(zeker horde)
druid/pally/shaman/priest is wel fijn meestal 2 healers(+ank van shaman altijd fijn)
mage/lock
rogue/lock

2x dps liefst in low lvl instances rogue met imp sap, anders iig een sheep
lock = imp of eventueel seduce.
priest shackle in strat en scholo wel handig zeker icm mage
in sommige instances is een hunter toch ook wel erg handig denk aan de drakki kite in ubrs.
Maar ik ben het met je eens dat het niet vaak een vereiste class is.
Ik heb eigenlijk altijd zoiets heb je een warrior en healer dan kan de rest gewooon lekker random zijn.

[ Voor 46% gewijzigd door MantaMania op 27-11-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
MantaMania schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:21:
[...]

wacht maar healen kan soms net zo lastig zijn en soms moet je ook flink rennen om in range te blijven ;)
Als ossirian hebt gedaan als healer is dat volgens mij flink lastig om goed in range te blijven.

[...]

in sommige instances is een hunter toch ook wel erg handig denk aan de drakki kite in ubrs.
Maar ik ben het met je eens dat het niet vaak een vereiste class is.
Ik heb eigenlijk altijd zoiets heb je een warrior en healer dan kan de rest gewooon lekker random zijn.
Nja niet echt random in principe, tank + healer en de rest dps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

wacht maar healen kan soms net zo lastig zijn en soms moet je ook flink rennen om in range te blijven
Daar maak ik gelijk korte metten mee.
Ik verwacht van mijn partymemebers dat ze ook weten waar ik sta.
Als zij besluiten heen en weer te vliegen, dan is het pech voor hen.
Iemand die niet in mijn LoS staat heeft pech.
Maak dit altijd van te voren bekend, en dit wordt ook altijd geaccepteerd.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar over het algemeen is degene die dood gaat in 'mijn' party ook degene die zichzelf verontschuldigd dat hij tever weg was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106398

Snuffel schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:31:
[q]wacht maar healen kan soms net zo lastig zijn en soms moet je ook flink rennen om in range te blijven [q/]

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar over het algemeen is degene die dood gaat in 'mijn' party ook degene die zichzelf verontschuldigd dat hij tever weg was :D
Leuk om nu te zeggen, maar wacht maar tot je wat verder endgame bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151736

gisteren volop begonnen met thaddius tries.

Willen net aan onze 3e try beginne, heel de raid neemt zen flask, want eerste 2 tries gingen al redelijk vlot, crasht die server toch wel zeker... Raid gecancelled en 40 flasks weggegooid, want eer vanavond iedereen weer terug ready is, zijn die wrs al deels uitgewerkt.

trouwens ss van tijdens thaddius fight, ben hard begonnen:
http://img59.imageshack.us/my.php?image=ignitest1.jpg (weet dak deels mijn NR gear aanhad vo die lightningbolts te resisten :p)
Direct na deze screenshot hebbek wel aggro gehad en geoneshot. :P
[...]

sommigen endgame instances zijn zo bugged dat iemand niet in los staat terwijl hij er eigenlijk wel staat. het is aan de GANSE groep om zich correct te positioneren

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 151736 op 27-11-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

als healer moet je gewoon zorgen dat je kunt healen. Partymembers kunnen nooit uit LoS staan. De healer wel.

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

sure ik zal dan ook zeker niet de runners oppakken die adds meepullen, ik vanish wel :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
OkkE schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:08:
Wat een weekendje...

Kwamen twee vrienden van me langs met pc, hebben we 't hele weekend WoW gespeeld. :D Een Warrior, Hunter en Druid (ik). Zijn we met nog twee SM in gegaan, en wat denk je? Dropt dus Illusionary Rod! Maar ik mocht niet needen van de andere twee die er bij waren :{ gelukkig wel gewonnen met de roll. _O_

Verder ondertussen level 42 geworden, dus gelijk mijn Mount gehaald! Woehoe! Een witte tijger. Ziet er vooral erg cool uit.

Voor de grap ook maar eens in mijn eentje Deadmines in geweest. Had geen tijd mee, dus niet verder gekomen als Sneer. Maar dat komt binnenkort wel. :)

Ben ondertussen ook level 288 met Skinning, dus dat gaat ook hard. En met Herbalism zit in al weer op de level 228 ofzo. Gaat erg lekker, en verdien veel geld. Als ik level 60 ben ga ik misschien wel een andere prof. nemen. Maar denk dat ik beter een alt kan gebruiken voor andere profs.
een crafting proffession lvl'en is een stuk lastiger dan een gathering proffession, pas ff enchanting genomen om mijn oude tier 1 te disenchanten en mijn valor aangezien het in de patch lvl gebonden is. En daarna weer mining terug genomen.
DCM schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:34:
[...]

als healer moet je gewoon zorgen dat je kunt healen. Partymembers kunnen nooit uit LoS staan. De healer wel.
ben zelf warrior en ben regelmatig dood gegaan doordat ik zelf weg liep tijdens het tanken. vooral bij trash in MC(toen die nog moeilijk was). Als healer moet je lopen ja, maar als party member moet/kan je er rekening mee houden.

maar gevechten als satura, ossirian, anub, farleana zijn typisch gevechten waar je als healer de taak hebt op in heal range te blijven en niet andersom.

[ Voor 18% gewijzigd door Kevinp op 27-11-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

vanishen..............ja daar ben jij goed in ja :)

Daarom hoef je rogues ook niet te healen :P Die kunnen wel vanishen. Zo bespaar je weer mana om de belangrijkere classes te healen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
DCM schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:34:
[...]

Mjah, dat is wel een heel erg beperkte opvatting. Kan je zo wel een paar voorbeelden noemen waar het wel degelijk de taak van de non-healer is om in los van de healer te blijven.

SFK, laatste baas. Healer gaat bij de ingang op de rand van de trap staan, en blijft daar. Alle partymembers moeten dan zorgen dat ze niet op de trap richting de baas gaan staan, want dat is out of sight.

ZF, Piramide stairs fight: dps'ers moeten niet op de trap gaan staan want dan staan ze out of sight voor de healer die altijd achteraan blijft staan.

UBRS, drakki fight. Mensen die achter de rotsen in de kamer gaan staan dps'en hebben een grote kans dat ze niet in LOS van de healer staan. Healer kan niet altijd maar naar ze toe rennen door de fire aoe van drakki.

ZG. melee classes moeten altijd zorgen dat ze niet om een hoekje (bij muurtjes en hutjes ed.) gaan staan bij het vechten tegen de trash mobs omdat healers op afstand moeten blijven vanwege de aoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

I rest my case :)

Maar waar het eigenlijk op neerkomt is dat de hele party/raid min of meer verplicht is om op te letten wat de overige leden doen.
Als een gek rondrennen heeft imho geen enkele zin, daarmee doe je je andere partymembers tekort.
Gewoon goed opletten wie wat doet voorkomt dit soort 'problemen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanmsvl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-06-2021

daanmsvl

Daan

Ook een mooi weekend gehad, als 57 rogue naar DiM gegaan waar een tweetal mages en een priest al waren. Wij met z'n vieren op zoek naar een Q die als quest reward de mages een spell gaf waarmee ze water kunnen maken dat 4000 mana herstelt.

Allemaal harstikke leuk maar als rogue vind ik mana nogal sneu dus i just tagged along for the ride

Was geweldig!! Eerste keer DiM, wat een gave instance, goeie drops en met zo'n klein clubje krijg je dus 800 - 900 xp (Ok ook een goed stuk rested) per kill. Goeie drops ook, raar boek dat voor 20G op AH ging.

Les voor mij was dus: Je komt ook een heel eind als je NIET een standaard groepje hebt (war, priest, mage, random random). Alleen kon ik voor dik 2 G repairen aan het eind :(

Andere leuke is ook: Ik heb nu zelf een sleutel voor DiM. Leuk voor m'n guild want dan kunnen we later eens met een echte groep. Kan iedereen een DiM run aanbevelen. Is weer eens wat anders dan BRD...

Miji / 58 ne rogue / laughing skull pvp

"Military intelligence is a contradiction in terms." - Groucho Marx, American Comedian, Actor and Singer, 1890-1977

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

UltraR-pc schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:05:
[...]

Mjah, dat is wel een heel erg beperkte opvatting. Kan je zo wel een paar voorbeelden noemen waar het wel degelijk de taak van de non-healer is om in los van de healer te blijven.

1.SFK, laatste baas. Healer gaat bij de ingang op de rand van de trap staan, en blijft daar. Alle partymembers moeten dan zorgen dat ze niet op de trap richting de baas gaan staan, want dat is out of sight.

2.ZF, Piramide stairs fight: dps'ers moeten niet op de trap gaan staan want dan staan ze out of sight voor de healer die altijd achteraan blijft staan.

3.UBRS, drakki fight. Mensen die achter de rotsen in de kamer gaan staan dps'en hebben een grote kans dat ze niet in LOS van de healer staan. Healer kan niet altijd maar naar ze toe rennen door de fire aoe van drakki.

4.ZG. melee classes moeten altijd zorgen dat ze niet om een hoekje (bij muurtjes en hutjes ed.) gaan staan bij het vechten tegen de trash mobs omdat healers op afstand moeten blijven vanwege de aoe.
toon volledige bericht
1. zijn genoeg andere plaatsen waar je als healer kunt staan.
2. sowieso niemand op trap staan. Laat NPC's het maar oplossen daar (zelf de elites eruit pakken)
3. waarom achter de rotsen staan?? je kunt er ook op staan :P
4. hmmz nooit problemen mee gehad in ZG

Waar het mij om gaat is dat als je die regel wat ik zei gewoon in je achterhoofd houdt gaat het in 99% van de gevallen goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
daanmsvl schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:13:
Ook een mooi weekend gehad, als 57 rogue naar DiM gegaan waar een tweetal mages en een priest al waren. Wij met z'n vieren op zoek naar een Q die als quest reward de mages een spell gaf waarmee ze water kunnen maken dat 4000 mana herstelt.

Allemaal harstikke leuk maar als rogue vind ik mana nogal sneu dus i just tagged along for the ride

Was geweldig!! Eerste keer DiM, wat een gave instance, goeie drops en met zo'n klein clubje krijg je dus 800 - 900 xp (Ok ook een goed stuk rested) per kill. Goeie drops ook, raar boek dat voor 20G op AH ging.

Les voor mij was dus: Je komt ook een heel eind als je NIET een standaard groepje hebt (war, priest, mage, random random). Alleen kon ik voor dik 2 G repairen aan het eind :(

Andere leuke is ook: Ik heb nu zelf een sleutel voor DiM. Leuk voor m'n guild want dan kunnen we later eens met een echte groep. Kan iedereen een DiM run aanbevelen. Is weer eens wat anders dan BRD...

Miji / 58 ne rogue / laughing skull pvp
toon volledige bericht
haha 2g, euh, da's helemaal niks hoor. ik heb 2,5g per death, ben blij met avonden van 10g repair cost. heb nu ook nog zo'n 5g staan omdat gister de server craste.
ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan DM, ok veel geld, ziet er mooi uit, niet te lang. Maar zoals in elke 5 man instance is het gewoon goede mobs pullen of voorbij lopen, en bos tanken en killen. Of mis ik nu iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanmsvl

daanmsvl

Daan

Kevinp schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:18:
[...]

haha 2g, euh, da's helemaal niks hoor. ik heb 2,5g per death, ben blij met avonden van 10g repair cost. heb nu ook nog zo'n 5g staan omdat gister de server craste.
ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan DM, ok veel geld, ziet er mooi uit, niet te lang. Maar zoals in elke 5 man instance is het gewoon goede mobs pullen of voorbij lopen, en bos tanken en killen. Of mis ik nu iets.
Pullen / lopen / tanken / killen, a short summary of life below lvl60 :D

Haha de rest komt vanzelf wel, dit was gewoon weer een nieuwe leuke instance als je het ST / BRD verhaal wel kent zeg maar.... En ja ik weet het de repairs vallen nog wel mee, maar zo heeft iederen z'n eigen problemen.

Toch blijft DiM leuk hehe

"Military intelligence is a contradiction in terms." - Groucho Marx, American Comedian, Actor and Singer, 1890-1977

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Kevinp schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:18:
[...]

Geld dat niet voor 85% van de preraid instances...? zo, ik snap echt niet wat mensen nou zo leuk vinden aan WoW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

UltraR-pc schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:25:
Geld dat niet voor 85% van de preraid instances...? zo, ik snap echt niet wat mensen nou zo leuk vinden aan WoW ;)
Pimpen met je gear in IF imo! En gold maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
UltraR-pc schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:25:
[...]

euh... nee, met een groep van 5 man een instance doen die iedereen op 2/3 na al 300x heeft gedaan. Ja idd de eerset keer DM LBRS(nou ja..) UBRS Strat Scholo waren leuk die andere 299x omdat je iets wilde hebben een stuk minder.

en euh... pimpen in IF? vrees dat ik dat maar ff vol hou hoor.

pimpen op de bank in orgrimmar gaat makkelijker.(voor mij dan).

[ Voor 12% gewijzigd door Kevinp op 27-11-2006 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanmsvl

daanmsvl

Daan

Zit trouwens een paar rogue talent builds te bekijken om kom eigenlijk heel vaak improved slice and dice tegen.
Ik gebruik dat echt noooooit. Wat is toch het voordeel van slice&dice :? Ik zie wel staan " best dps for lowest energy" enzo maar zie dan niet echt zo, heb daar ook niet echt beeld en geluid bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
daanmsvl schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:42:
Zit trouwens een paar rogue talent builds te bekijken om kom eigenlijk heel vaak improved slice and dice tegen.
Ik gebruik dat echt noooooit. Wat is toch het voordeel van slice&dice :? Ik zie wel staan " best dps for lowest energy" enzo maar zie dan niet echt zo, heb daar ook niet echt beeld en geluid bij....
ik gebruik het altijd :)
snellere attackspeed = meer dps met improved duurt hij langer en kan je tussendoor een andere finisher gebruiken

als je hem goed gebruikt heb je pratisch het hele gevecht 20% meer attackspeed
in the end is dat een enorme dps boost

edit:@raserian
mja klopt, maar ik had het over rank 1 O-) :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 27-11-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

daanmsvl schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:42:
Slice en Dice verhoogt je Attackspeed met 30% (of formuleer ik het nou fout :P)
Anyways, je slaat 30% sneller wat dus een gigantische increase in je DPS zal zijn.

Heb geen berekeningen bij de hand, maar ik kan nog wel herinneren dat Eviscrate en Rupture niet in de buurt komen van een 5CP SnD qua damage.

@Bokkie
BladeFlurry is 20% Attackspeed increase ;)

[ Voor 8% gewijzigd door RaseriaN op 27-11-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand een link met de BC-stats van dragonstalker and cryptstalker? (tier2/3 van hunter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanmsvl

daanmsvl

Daan

OK dus wat doe je in een "typisch" gevecht?? 5 CP opbouwen en dan slice'n'dice eroverheen?? En dan afsluiten met een eviscarate? (en hopen dat die stomshroud armor je zo af en toe +25 energy geeft...)

Ben nl nog steeds niet overtuigd dat het net zoveel geeft als een 5cp eviscarate die tot 1500 crit bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ook die 5 men instances zijn best leuk hoor. Ik heb ze allemaal al veel te vaak gedaan. Toch is t soms best leuk met de juiste groep. Enne DiM is zwaar ondergewaardeerd. Ik snap echt niet dat mensen daar zo weinig heen gaan... Voor alliance is het inderdaad niet zo goed te bereiken, maar het is wel de instance met de beste drops voor vrijwel elke class! Ook de PVP arena met die baas die om de 2 uur komt is echt leuk. Zo snel mogelijk de instance uit en die baas neerleggen/ de groep ganken die er al mee bezig is.. :) Ik speel op een pve server, dus dat beetje world pvp is dan wel geinig!

Ben het er trouwens niet mee eens dat de rest van de groep maar moet opletten dat ie in LoS staat. Hoe vaak er wel niet whipes zijn doordat tankhealers niet meelopen met hun target. Gisteravond ben ik in BWL netjes meegelopen met de melee die ver weg van de rest die mobs aan t killen waren. De eerste keer was niemand van de healers mee, toch weer 5 mensen dood die dan geressed en gebuffed moeten worden + repairbill krijgen waar je niet vrolijk van wordt. LoS en range is juist hetgeen waar je steeds meer moet inspelen hoe verder je komt in het spel. Dat maakt het juist leuk imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
daanmsvl schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:54:
OK dus wat doe je in een "typisch" gevecht?? 5 CP opbouwen en dan slice'n'dice eroverheen?? En dan afsluiten met een eviscarate? (en hopen dat die stomshroud armor je zo af en toe +25 energy geeft...)

Ben nl nog steeds niet overtuigd dat het net zoveel geeft als een 5cp eviscarate die tot 1500 crit bij mij
wat is een typisch gevecht? wat is je spec? wat is je speelstijl?

typisch gevecht voor mij?

Trash:
rupture
ss
2cp s&d
ss
.. shit trash dood

Boss:
rupture
2x ss
3cp s&d
5x ss
5 cp s&d
5x ss
5cp evis
5x ss
5cp s&d

rinse & repeat
spec: 18/33/0 sword combat

je evis KAN critten, s&d is steady dps die ook kan critten

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 27-11-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bokkie schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:58:
wat is een typisch gevecht? wat is je spec? wat is je speelstijl?

typisch gevecht voor mij?

Trash:
rupture
ss
2cp s&d
ss
.. shit trash dood

Boss:
rupture
2x ss
3cp s&d
5x evis
5 cp s&d
5x evis

rinse & repeat
spec: 18/33/0 sword combat
toon volledige bericht
Denk dat je Garrote bedoeld, maar dan nog kan ik je aanraden om een SS te gebruiken (en dus minder in stealth rond te hobbelen) Dus 2x SS dan direct een SnD erop gooien.

Daarna direct naar de 5CP gaan en dan een 5CP SnD erop gooien en daarna 2 tot 3CP's en een Rupture/Eviscrate doen en dan weer 5CP SnD etc etc.

Ik gebruik na de 1e 5CP SnD altijd mijn Adrenaline Rush en BladeFlurry om zo direct een goede rotatie op te bouwen en direct boven in de lijsten te laveren. (Ik doe eerst 5CP SnD, dan AR aan, dan 5CP Eviscrate, naar 5CP toe en dan weer SnD en dan rustig weer doorgaan met de normale routine.
En, als je echt gek wilt doen kun je natuurlijk 5CP SnD doen, naar 2/3CP gaan en dan een ThistleTea drinken om zo een 5CP Eviscrate/Rupture eruit te persen en alsnog SnD up te houden.

Tevens heeft het vroeg gebruiken van je AR/BF het voordeel dat tijdens het gevecht je BF zeker nog een keer up gaat zijn waardoor je nog een leuke 20% Attackspeed buff hebt op een boss. Als je geluk hebt en dus een lange fight hebt, kan je nog een 2e AR gebruiken en dus helemaal de andere Rogue's verpletteren die hun AR/BF te laat hebben gebruikt (of niet eens zo gespecced zijn!)

Niet alleen voor Bokkie bedoeld, ik geloof wel dat je weet hoe een rogue werkt ;)

[ Voor 16% gewijzigd door RaseriaN op 27-11-2006 14:05 . Reden: Toevoegingen! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
daanmsvl schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:54:

5cp Slice n Dice is ontzettend goed. Vooral als je wapen een bepaalde dps grens overschrijden. Volgens mij zit die grens ergens rond de 40 dps. Evsicerate doet een standaard hoeveelheid dmg, in principe doe je daarmee met een level 1 grey item evenveel dmg als met een level 70 legendary. Ik doe zelf met improved eviscerates af en toe crits van 2600, toch prefereer ik Slice n Dice. Je moet SnD natuurlijk wel gebruiken als het gevecht nog even duurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willen net aan onze 3e try beginne, heel de raid neemt zen flask, want eerste 2 tries gingen al redelijk vlot, crasht die server toch wel zeker... Raid gecancelled en 40 flasks weggegooid, want eer vanavond iedereen weer terug ready is, zijn die wrs al deels uitgewerkt.

http://img59.imageshack.us/my.php?image=ignitest1.jpg (weet dak deels mijn NR gear aanhad vo die lightningbolts te resisten )
Direct na deze screenshot hebbek wel aggro getrokken van thadius en geoneshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanmsvl

daanmsvl

Daan

Dan ga ik die 15/31/5 build proberen denk ik en dan s&d een nieuwe kans geven :D Dank aan alle rogue experts _/-\o_

Dannog: Garrote, backstab, cheap shot of ambush openen?? Ben zelf een ambush lover (dagger rogue)
En de optie gouge/backstab, alleen voor PvP of ook iets voor pve? Ik vind gouge/bs nogal veel energie kosten nl, maar het is wel lekker dps uitdelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:02:
[...]

Denk dat je Garrote bedoeld, maar dan nog kan ik je aanraden om een SS te gebruiken (en dus minder in stealth rond te hobbelen) Dus 2x SS dan direct een SnD erop gooien.

Daarna direct naar de 5CP gaan en dan een 5CP SnD erop gooien en daarna 2 tot 3CP's en een Rupture/Eviscrate doen en dan weer 5CP SnD etc etc.

Ik gebruik na de 1e 5CP SnD altijd mijn Adrenaline Rush en BladeFlurry om zo direct een goede rotatie op te bouwen en direct boven in de lijsten te laveren. (Ik doe eerst 5CP SnD, dan AR aan, dan 5CP Eviscrate, naar 5CP toe en dan weer SnD en dan rustig weer doorgaan met de normale routine.
En, als je echt gek wilt doen kun je natuurlijk 5CP SnD doen, naar 2/3CP gaan en dan een ThistleTea drinken om zo een 5CP Eviscrate/Rupture eruit te persen en alsnog SnD up te houden.

Niet alleen voor Bokkie bedoeld, ik geloof wel dat je weet hoe een rogue werkt ;)
toon volledige bericht
verschilt per boss of ik met een ss of een garrotee gebruike inderdaad :P (haal ze altijd door elkaar)
ad en bf inderdaad na de 1e 5cp
rupture of evis is ook weer boss afhankelijk thistle tea is leuk, maar verschilt of ik het gebruik, hangt van de situatie af of het nodig is of niet om net dat beetje extra eruit te persen vaak vergeet ik het zelfs

sidenote: Vis'kag heeft crap droptrate :F en na de eerste 3x bb wil die ook niet meer droppen
gevolg ik zit nog steeds met een 41 dps dalrend in me mainhand >_< sucks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Hoe gaat het zometeen als ik lvl 60 ben trouwens? Hoe snel kan ik aan T1/2/3 komen of moet ik eerst andere dingen doen? Kheb zo'n idee dat je er met lvl 60 nog niet bent :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
daanmsvl schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:09:
Dan ga ik die 15/31/5 build proberen denk ik en dan s&d een nieuwe kans geven :D Dank aan alle rogue experts _/-\o_

Dannog: Garrote, backstab, cheap shot of ambush openen?? Ben zelf een ambush lover (dagger rogue)
En de optie gouge/backstab, alleen voor PvP of ook iets voor pve? Ik vind gouge/bs nogal veel energie kosten nl, maar het is wel lekker dps uitdelen...
voor pve-dagger combat altijd ambush voor pve hoef je niet te gaugen hooguit op trash als je aggro krijgt misschien :P maar in principe kan je met raids altijd wel achter je target staat

gewoon backstab spammen en elke 5 point een s&d up gooien denk ik? geen ervaring met daggers :P heb een schurfthekel aan de message "you must be behind your target" "You're to far away"

beetje bg trauma mbt daggers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Thrilled schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:11:
Hoe gaat het zometeen als ik lvl 60 ben trouwens? Hoe snel kan ik aan T1/2/3 komen of moet ik eerst andere dingen doen? Kheb zo'n idee dat je er met lvl 60 nog niet bent :')
als je lvl 60 bent... dan kan je beginnen met lvl 70 worden ;).

maar alle gekheid op een stokje, je moet een guild zoeken die MC/ZG doet, en daar wat runs mee mee doen, en veel instances ingaam om je tier 0 compleet te krijgen. Ook vast resistance farmen, met 200 nr kan je misschien nog met wat geluk een AQ guild in komen. Als dat je lukt krijg je gear vrij snel, maar ik denk persoonlijk dat je blij mag zijn als je voor de expansion nog tier 1 kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 151736 schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:08:

http://img59.imageshack.us/my.php?image=ignitest1.jpg (weet dak deels mijn NR gear aanhad vo die lightningbolts te resisten )
Direct na deze screenshot hebbek wel aggro getrokken van thadius en geoneshot.
Of ik zie dubbel of je post hem nog een keer...
Anyways, pop wat minder pots zodat jouw damage niet buiten proporties van de rest springt (als ik zo SWStats zie vind ik het niks gek dat je aggro trekt zo vroeg in de fight)

Tevens, pak in het begin een NatureProtection pot en eventueel tijdens de fight om zo toch minder damage te pakken (of je bandaged een keertje!)
daanmsvl schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:09:

Als Sword rogue heb je weinig keus en begin je meestal met Garrote of SS (SS geniet die voorkeur omdat die meer damage voor je energy geeft)

Als Dagger rogue in PvE, lekker met Ambush beginnen en vanaf daar dus je combinaties gaan afwerken (Hoewel je 3/3 Imp. SnD moet hebben en al je energy nodig gaat hebben om 5CP SnD's te krijgen en dus SnD constant up te houden.

Gouge/BS is alleen voor maar PvP en ik zou zelfs nog zover gaan om Gouge/Restealth/Ambush te doen, maar dat is compleet wat je eigen speelstijl is.
Bokkie schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:09:
verschilt per boss of ik met een ss of een garrotee gebruike inderdaad :P (haal ze altijd door elkaar)
ad en bf inderdaad na de 1e 5cp
rupture of evis is ook weer boss afhankelijk thistle tea is leuk, maar verschilt of ik het gebruik, hangt van de situatie af of het nodig is of niet om net dat beetje extra eruit te persen vaak vergeet ik het zelfs

sidenote: Vis'kag heeft crap droptrate :F en na de eerste 3x bb wil die ook niet meer droppen
gevolg ik zit nog steeds met een 41 dps dalrend in me mainhand >_< sucks
Garrote en Rupture zijn nu een beetje leuke skills geworden (Na de Rogue Patch that is)
Thistle Tea vergat ik eerst ook altijd tot ik er tijdens een fight toevallig aan dacht (goh, je moet wat doen tijdens het buttonmashen) en begon vanaf toen eigenlijk steeds meer te gebruiken.
De kosten zijn het niet en elke Rogue zou het moeten kunnen maken (60 Cooking is zo gehaald)

Vis'kag is een prachtig wapen en heeft echt een droprate waar je akelig van wordt.
Als je je gaat bedenken dat er geen beter Sword is tot CTS dan wordt je helemaal moedeloos als je nog steeds met Dal'Rend rondrent ;)
Bokkie schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:14:
heb een schurfthekel aan de message "you must be behind your target" "You're to far away"
Moet je RogueSpam mod eens opzoeken, geen gezeur meer over "Not enough Energy" "Out of Range" of "Must behind your target". Moet zeggen dat het een hoop op mn scherm scheelt (hoewel er nu BigWigs staat maarja :Y))

[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 27-11-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanmsvl

daanmsvl

Daan

Er zijn sites die zeggen dat WoW pas begint als je 60 bent, maar kan er niet over meepraten zoals gezegd ben 58 rogue. Maar op wowwiki staat een vrij goeie guide "life @ 60" volgens mij, heb hem wel gebookmarkt maar da's voor "later als ik groot ben"

Mijn tier-0 set is shadowcraft armor, heb nu 2 items gekocht op AH en de rest, tja ubrs/lbrs/scholo heeeeel vaak doen. Maar ook dat kan je vinden op wowwiki, wat je classe tier set is en waar 'ie dropt. En idd zoek een 60 guild en ga veel raiden. Tot zover de tips van een fellow-n00b.

Even terug op de s&d discussie: In een instance kan je idd zonder probleem achter een tgt staan want warr heeft aggro (en anders heb je feint nog) maar backstab vreet energie, dus ik vraag me dan af of je wil backstabben en dan pas s&d of toch met ss werken... ben benieuwd naar jullie mening.

Dus situatie: high level elite boss moeilijk algemeen, warr heeft aggro en de rogue doet z'n werk goed en krijgt in pinpiepe geen aggro en staat een beetje te backstabben en daarna s&d versus ss en dan s&d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Tier 1 krijg je snel als je een guild joined dat al een tijd MC farmed en het nog steeds doet. Als je met je guild nog moet beginnen in MC zal je waarschijnlijk eerst 20 man bij elkaar moeten vinden voor ZG. Als dat goed gaat een beginnetje maken in AQ20. En dan als je mazzel hebt MC in (tier 1).

BWL (tier 2) kan je pas in als je MC gecleared hebt. Dit omdat Razorgore toch best lastig is onder de knie te krijgen. Ragnaros en Major Homo zijn hiervoor leuke opstapjes. Stel je voor dat je Razor neerhaalt met je kleine beetje MC gear, dan kom je never nooit langs Veal, dat is namelijk gewoon een dps gear test.

Als je tier 2 bij elkaar hebt kan je AQ40 in. Hier zijn de eerste 4 bazen relatief makkelijk te doen ( wel al een stukje lastiger dan alles in BWL) De bazen daarna vereisen Nature resistance, dit is ook een redelijke drempel. Huhuran is redelijk goed te doen, daarna komen bazen die erg lastig zijn! Je kan dan kiezen om Naxx (tier 3) alvast in te gaan. Hier zal je met de juiste instelling ook nog wel 3 a 4 bazen kunnen omleggen.

Kortom, je komt helemaal niet zo makkelijk aan tier 1/2/3 items. Aan je vorige posts te zien regelen jullie nu vooral partys voor de normale instances tot en met level 60. A long way to go dus... Maar niet getreurd, het gaat niet om de epix, het gaat om de lol. En als je met je guild progress kan maken is het veel leuker dan als je mee kunt liften op de successen van andere spelers. ( Al kom je dan wel sneller aan je epix!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

daanmsvl schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:19:
Even terug op de s&d discussie: In een instance kan je idd zonder probleem achter een tgt staan want warr heeft aggro (en anders heb je feint nog) maar backstab vreet energie, dus ik vraag me dan af of je wil backstabben en dan pas s&d of toch met ss werken... ben benieuwd naar jullie mening.

Dus situatie: high level elite boss moeilijk algemeen, warr heeft aggro en de rogue doet z'n werk goed en krijgt in pinpiepe geen aggro en staat een beetje te backstabben en daarna s&d versus ss en dan s&d?
http://forums.wow-europe....ml?topicId=13151462&sid=1 :Y)

Besides that, Backstab vreet energy maar geeft daar ook hoge damage voor terug, die je met een SS maar moet afwachten (BS heeft hogere critrate dan SS (talentmatig!)).

Als dagger wil je nooit maar dan ook NOOIT SS'en in een PvE omgeving.
Dit komt omdat je SS berekent word met je weaponspeed (dagger is dit altijd laag) en met je weapondamage (die is ook vrij laag tov. een Sword/Mace/Fist).

Altijd BS gebruiken als je Dagger bent en SS als je Sword/Mace/Fist specced bent.
Lees anders eens over de formules heen die op WoWWiki staan en dan zie je denk ik direct waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
hulkie schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:20:
Tier 1 krijg je snel als je een guild joined dat al een tijd MC farmed en het nog steeds doet. Als je met je guild nog moet beginnen in MC zal je waarschijnlijk eerst 20 man bij elkaar moeten vinden voor ZG. Als dat goed gaat een beginnetje maken in AQ20. En dan als je mazzel hebt MC in (tier 1).

BWL (tier 2) kan je pas in als je MC gecleared hebt. Dit omdat Razorgore toch best lastig is onder de knie te krijgen. Ragnaros en Major Homo zijn hiervoor leuke opstapjes. Stel je voor dat je Razor neerhaalt met je kleine beetje MC gear, dan kom je never nooit langs Veal, dat is namelijk gewoon een dps gear test.

Als je tier 2 bij elkaar hebt kan je AQ40 in. Hier zijn de eerste 4 bazen relatief makkelijk te doen ( wel al een stukje lastiger dan alles in BWL) De bazen daarna vereisen Nature resistance, dit is ook een redelijke drempel. Huhuran is redelijk goed te doen, daarna komen bazen die erg lastig zijn! Je kan dan kiezen om Naxx (tier 3) alvast in te gaan. Hier zal je met de juiste instelling ook nog wel 3 a 4 bazen kunnen omleggen.

Kortom, je komt helemaal niet zo makkelijk aan tier 1/2/3 items. Aan je vorige posts te zien regelen jullie nu vooral partys voor de normale instances tot en met level 60. A long way to go dus... Maar niet getreurd, het gaat niet om de epix, het gaat om de lol. En als je met je guild progress kan maken is het veel leuker dan als je mee kunt liften op de successen van andere spelers. ( Al kom je dan wel sneller aan je epix!)
toon volledige bericht
ik zie bij ons op de server dat je niet voorbij twins hoeft te komen om het redelijk in naxx te doen. Ik denk dat onze guild inmiddels ook wel de twins aan zou kunnen, maar we gaan dan liever progressen in Naxx dan aq.

in BWL gear zijn iig 3 bosses mogelijk(dat doen wij namelijk) maar waarschijnlijk gaan maexxna en hopelijk noth er ook snel aan. dan hebben we er 5 en in totaal 4 set items. dat geared ook wel redelijk door. Dus dan kan je daar ook mee verder gaan. Ik hoop dat we patchwerk nog voor TBC neer kunnen krijgen, dat is beetje het doel van de guild heb ik het gevoel. en ok grobulus want dat schijnt echt de makkelijkste baas van naxx te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
hulkie schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:20:
Thanx, hier gaat het bij ons voorlopig ook om.. ik heb geen ervaring met de endgame content dus ik ga het lekker met mijn guildies ontdekken ipv alles van de grote jongens te horen (daarvoor heb ik jullie :P ) en lekker progressen met de guildies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
daanmsvl schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:19:
[..]

als dagger rogue moet je bs doen om je dmg te halen je white ss dmg is namelijk crap omdat met daggers in vergelijking met dezelfde itemlvl swords je max dmg gewoon lager ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kevinp schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:31:
ik zie bij ons op de server dat je niet voorbij twins hoeft te komen om het redelijk in naxx te doen. Ik denk dat onze guild inmiddels ook wel de twins aan zou kunnen, maar we gaan dan liever progressen in Naxx dan aq.

in BWL gear zijn iig 3 bosses mogelijk(dat doen wij namelijk) maar waarschijnlijk gaan maexxna en hopelijk noth er ook snel aan. dan hebben we er 5 en in totaal 4 set items. dat geared ook wel redelijk door. Dus dan kan je daar ook mee verder gaan. Ik hoop dat we patchwerk nog voor TBC neer kunnen krijgen, dat is beetje het doel van de guild heb ik het gevoel. en ok grobulus want dat schijnt echt de makkelijkste baas van naxx te zijn.
Wij hebben twins weliswaar daun, maar cthun en Ouro niet (wel de focus van komende 2 weken. Daarnaast farmen we wel 7 bosse sin Naxx (incl patchwerk). Zodra je een paar bosses pakt in Naxx heb je meer dan genoeg compensatie (gear-wise) voor het ontbreken van twins/cthun imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Tbh. vind ik C'thun en Twins een raidcheck.
Dus hoe je guild in de gear steekt (waarschijnlijk al vrij goed anders kom je al niet voorbij Huhuran).
Hoe je raid luistert naar de RaidLeader. (als hij roept, val dit aan, dat ze dat ook doen!)
Hoe je raid zich voorbereid op een raid (dus potions farmed en tactics leest)
Hoe je raid zonder constante aanwijzingen functioneert (dus zelf een beslissing maken en dus niet domweg op C'thun gaan hakken terwijl er Eyes up zijn oid.)

Zelf vind ik C'thun killen nog steeds een prestatie van formaat en een Guild/Raid check.
Heel veel endnaxx guilds recruiten mensen ook op het feit dat ze ervaring hebben met C'thun kills/fights aangezien deze fight vrij intensief is en veel van de persoon/skills vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd, onze raids zijn erg veel beter geworden de laatste tijd, en de gear ook. Tijd om Cthun dus een keer onder handen te nemen. Cthun is een beetje een prestige-kill ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Wij gaan over een week of maybe twee een kijkje nemen in Naxx. We hebben sinds een paar weekjes wat vaste raiders die even geen zin meer hebben. Ik denk dat we door de snelle progress een beetje 'raidmoe' zijn. Van 2 a 3 avonden 40 men instances per week naar 4 a 5 is toch een beetje te veel van het goede. Er zijn ook steeds meer mensen die om deze reden MC niet meer willen doen. Eigenlijk best zonde, er zijn zat mensen die daar nog een paar items nodig hebben. Ook merk ik aan een paar guildies dat ze de looks van AQ gewoon niet mooi vinden. Ik vind t zelf ook niet briljant eruit zien, maar de bossfights zijn juist gevarieerder en dynamischer. Ik denk dat Naxx de spirit wel weer terug zal brengen. Ik ga vanavond meteen even een Naxx raid op de agenda zetten :)

We hadden gister in ieder geval weer een super sterke groep voor BWL! Weer geen priest drops, uiteraard wel onwijs veel netherwind en lock crap. Gelukkig ook wat warrior loot, dat is alleen maar goed voor de progress!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat hoor ik van meer guilds, maar de opzet van Brotherhood of the Wolf is iets anders. Ten eerste is de guild weinig hardcore en zijn er dus spelers die 2 keer per week raiden (dat mag ook, geen probleem), echter, we raiden wel 7 avonden per week ;-) We hebben daartoe wel 125 accounts inguild, en zijn daarmee grofweg 2 keer zo groot als de hardcore guilds. Raidprogress in de semi-top (4 a 5e alliance guild oid op volle server). Natuurlijk zitten er in botw ook hardcore spelers die 5x per week raiden.

Edit: spelers die raid-inactief gaan hoeven ook de guild niet uit en main-to-alt changes zijn toegestaan (kost berg cp basically). Alleen als je een andere guild joined of migreert verlies je je cp, als je een half jaar inactief gaat dus niet. Weinig hardcore, maar zorgt wel voor veel loyaliteit aan de guild.

Edit2: Ik kan erg weinig info vinden over nieuwe itemstats in BC, heeft iemand daar een link voor?

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 27-11-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:18:
[...]

Of ik zie dubbel of je post hem nog een keer...
Anyways, pop wat minder pots zodat jouw damage niet buiten proporties van de rest springt (als ik zo SWStats zie vind ik het niks gek dat je aggro trekt zo vroeg in de fight)

Tevens, pak in het begin een NatureProtection pot en eventueel tijdens de fight om zo toch minder damage te pakken (of je bandaged een keertje!)
ja, zie het ook net, dacht niet dat ik het al gepost had... maandagmorgen :/ pots die ik heb genomen zijn verplicht voor iedereen, dus hun fout dat zij slacken in dmg hoor. :-). had gewoon wat meer geluk met men crits zou ik zeggen :-p . men nature pots hou ik enkel voor als de volgende lightning eraan komt en ik nog niet bijgeheald ben, anders heb je 50 pots op 1 avond nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 151736 op 27-11-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik kan the Flying Dutchmen niet echt als hardcore beschouwen, ikzelf ga als officer meestal 2 keer per week mee. Soms een week helemaal niet, soms wel 4 keer in 1 week. Het hangt maar net af van mijn sociale leven. Daarnaast raiden we ook maar max 3 uur per avond. Toch zal je altijd een soort van hardcore groep nodig hebben. Nu moeten we soms noodgedwongen mensen meenemen die gewoon eigenlijk niet goed genoeg zijn, qua skills of gear. Ik bedoel hunters, mages en locks die onder een MT staan... tja. In MC of sommige stukken BWL niet echt een ramp, maar in progress instances moet je gewoon de best mogelijke groep hebben. We recruiten atm van bijna elke class 1 of 2 mensen erbij om toch een beetje kieskeuriger te kunnen zijn met wie we meenemen naar welke instance.

Ik denk dat veel guilds die niet echt de keuze maken tussen hardcore/ fun guild tegen dit probleem aanlopen. We zijn er vooral voor de fun, maar progress is een groot deel van de fun voor veel spelers. Als de helft van de raid dan ontzettend zn best doet en erg goed voorbereid aankomt is het voor die groep best frustrerend en dus minder leuk als de andere helft hier niet aan meedoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, het is prima te combineren als men maar aangeeft hoeveel men wil spelen en de classleader dit weet. Wat betreft activiteit: ik ben al 4 maanden vrijwel raid-inactief en ik ben de GM =)

De raids hebben wel wat hardcore regels trouwens, rank-based, betere gear = hogere rank. Hoogste rank moet je voor genomineerd worden door je classleader alwaarna alle officers voten, 6/8 votes = promote. Elke officer kan een vote oproepen voor een demote op elke player 5/8 votes = demote. Deze rank krijgt 50% meer cp dan andere ranks. Slacken is er dus niet bij =) (alle andere ranks daaronder worden bepaald door de classleader, meestal zijn ze gearbased of een afgeleide daarvan).

Het is allemaal prima te combineren, we hebben echter wel een half wetboek met guild- en raidrules. Deze werken wel prima overigens.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 27-11-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 27963 schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:18:
Nou, het is prima te combineren als men maar aangeeft hoeveel men wil spelen en de classleader dit weet. Wat betreft activiteit: ik ben al 4 maanden vrijwel raid-inactief en ik ben de GM =)

De raids hebben wel wat hardcore regels trouwens, rank-based, betere gear = hogere rank. Hoogste rank moet je voor genomineerd worden door je classleader alwaarna alle officers voten, 6/8 votes = promote. Elke officer kan een vote oproepen voor een demote op elke player 5/8 votes = demote. Deze rank krijgt 50% meer cp dan andere ranks. Slacken is er dus niet bij =)

Het is allemaal prima te combineren, we hebben echter wel een half wetboek met guild en raidrules. Deze werken wel prima overigens.
euh.. dus officers /CL krijgen meer CP en dus meer gear(iig de nieuwe gear als eerste)... Zeker verzonnen door de GM om alle gear als eerste te krijgen?
Dit vind ik echt (sorry hoor) de meest idiote regel die een guild kan hebben, ok bij ons verdiend een trailist de helft dkp, (dus bij membership earned dkp/2 in de min). Daarna krijgt iedereen gewoon hetzelfde. Wel moet je 60% attendence hebben om te bieden, omdat het beter is voor de guild dan, al worden voor sommige wel uitzonderingen gemaakt.

Officers en CL's moeten gewoon bieden en krijgen elke raid net zo veel dkp als alle andere. Vaak hebben die wel veel dkp omdat die veel raiden. Ik ben officer dus praat neit vanuit het punt van member maar vanuit het punt dat deze regel gunstig is voor mijzelf, en ik wil het dus zelf niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 12:44
Anoniem: 27963 schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:02:
Edit2: Ik kan erg weinig info vinden over nieuwe itemstats in BC, heeft iemand daar een link voor?
http://www.thottbot.com/beta geeft je alle nu bekende info vanuit TBC ook met betrekking tot geupdate en nieuwe crafting professions en aangepaste tier 1/2 gear (hunter gear die van agi naar agi + ap gaat bijvoorbeeld)

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-05 11:55

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Nieuwe topic aangezien deze alweer +1000 is.

Het Grote World of Warcraft topic - Deel 94

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanmsvl

daanmsvl

Daan

(weggehaald zag dat we verder gaan op 94, niet gezien)

[ Voor 95% gewijzigd door daanmsvl op 27-11-2006 15:57 . Reden: Thread beeindigd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-05 11:14

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Voor de mensen die met de Burning Crusade op een nieuwe server willen beginnen (RP PvP!), check onze guild dan effe uit:

http://www.frostbitecabal.com/forums/

We hebben nog wat druids enzo nodig. 't is in ieder geval wel handig, al direct in een redelijk grote guild beginnen op een nieuwe server ;)

Half de guild is NL.

[ Voor 3% gewijzigd door FunkyTrip op 27-11-2006 17:05 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:11
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!