Anoniem: 151736 schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:08:
gisteren volop begonnen met thaddius tries.
Willen net aan onze 3e try beginne, heel de raid neemt zen flask, want eerste 2 tries gingen al redelijk vlot, crasht die server toch wel zeker... Raid gecancelled en 40 flasks weggegooid, want eer vanavond iedereen weer terug ready is, zijn die wrs al deels uitgewerkt.
trouwens ss van tijdens thaddius fight, ben hard begonnen:
http://img59.imageshack.us/my.php?image=ignitest1.jpg (weet dak deels mijn NR gear aanhad vo die lightningbolts te resisten )
Direct na deze screenshot hebbek wel aggro getrokken van thadius en geoneshot.
Of ik zie dubbel of je post hem nog een keer...
Anyways, pop wat minder pots zodat jouw damage niet buiten proporties van de rest springt (als ik zo SWStats zie vind ik het niks gek dat je aggro trekt zo vroeg in de fight)
Tevens, pak in het begin een NatureProtection pot en eventueel tijdens de fight om zo toch minder damage te pakken (of je bandaged een keertje!)
daanmsvl schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:09:
Dan ga ik die 15/31/5 build proberen denk ik en dan s&d een nieuwe kans geven

Dank aan alle rogue experts
Dannog: Garrote, backstab, cheap shot of ambush openen?? Ben zelf een ambush lover (dagger rogue)
En de optie gouge/backstab, alleen voor PvP of ook iets voor pve? Ik vind gouge/bs nogal veel energie kosten nl, maar het is wel lekker dps uitdelen...
Als Sword rogue heb je weinig keus en begin je meestal met Garrote of SS (SS geniet die voorkeur omdat die meer damage voor je energy geeft)
Als Dagger rogue in PvE, lekker met Ambush beginnen en vanaf daar dus je combinaties gaan afwerken (Hoewel je 3/3 Imp. SnD
moet hebben en al je energy nodig gaat hebben om 5CP SnD's te krijgen en dus SnD constant up te houden.
Gouge/BS is alleen voor maar PvP en ik zou zelfs nog zover gaan om Gouge/Restealth/Ambush te doen, maar dat is compleet wat je eigen speelstijl is.
Bokkie schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:09:
verschilt per boss of ik met een ss of een garrotee gebruike inderdaad

(haal ze altijd door elkaar)
ad en bf inderdaad na de 1e 5cp
rupture of evis is ook weer boss afhankelijk thistle tea is leuk, maar verschilt of ik het gebruik, hangt van de situatie af of het nodig is of niet om net dat beetje extra eruit te persen vaak vergeet ik het zelfs
sidenote: Vis'kag heeft crap droptrate

en na de eerste 3x bb wil die ook niet meer droppen
gevolg ik zit nog steeds met een 41 dps dalrend in me mainhand >_< sucks
Garrote en Rupture zijn nu een beetje leuke skills geworden (Na de Rogue Patch that is)
Thistle Tea vergat ik eerst ook altijd tot ik er tijdens een fight toevallig aan dacht (goh, je moet wat doen tijdens het buttonmashen) en begon vanaf toen eigenlijk steeds meer te gebruiken.
De kosten zijn het niet en elke Rogue zou het moeten kunnen maken (60 Cooking is zo gehaald)
Vis'kag is een prachtig wapen en heeft echt een droprate waar je akelig van wordt.
Als je je gaat bedenken dat er geen beter Sword is tot CTS dan wordt je helemaal moedeloos als je nog steeds met Dal'Rend rondrent

Moet je RogueSpam mod eens opzoeken, geen gezeur meer over "Not enough Energy" "Out of Range" of "Must behind your target". Moet zeggen dat het een hoop op mn scherm scheelt (hoewel er nu BigWigs staat maarja

)
[
Voor 5% gewijzigd door
RaseriaN op 27-11-2006 14:19
]