Even er op in haken ik ben ook op de TBC server bezig en ik moet zeggen het ziet er goed uit. Ik ben niet zo erg met quests bezig maar gewoon met rond rijden en kijken waar ik kan komen. In elk land waar ik geweest ben is er de mogelijkheid om PvP te doen er zijn verschillende objecten die je kan doen. Wat ik kan zien aan grote is dat het ongeveer 75% Azeroth is, alleen we kunnen nog niet de Caverns of Time questen doen en terug in de tijd hier voor moet je een quest lijn volgen maar weet niet waar deze begint. In de Caverns of Time ziten drie portals twee zijn bekend Mount Hijayl en Alterac dat stuk de derde portal krijg je te zien dat deze nog niet actief is en geeft geen verdere informatie. Het levelen gaat redelijk snel maar level 69 naar 70 is 1 miljoen xp voor nodig. De flying mounts zijn 800 gold voor een normale en 5000 voor een epic, over gold zit ik niet in momenteel aangezien je erg veel verdient met questen en groene items leveren wat ik heb gepakt al gauw 2 gold minimaal op, een groene zwaard wat gistere dropte was 4g 50s waard. Er valt ook genoeg trash zodat je genoeg kan vendoren.Kaap schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 23:25:
Vandaag eens echt op de beta gestort met mijn warlock. Hellfire Peninsula is echt mega-groot, niet normaal. Afijn, levelen maar. Level 61 vereist al 581.000 EXP. Ik zit nu na 1 dagje spelen op 548.000 en ben nog steeds niet door mijn quests uit deze zone heen en ben ook nog geen dungeon ingegaan. Nog zon 5 quests over voor deze zone. Je krijgt zon 8000 tot 11000 EXP / quest turnin.
Zitten een paar erg leuke quests in. Wat denk je op een windryder meevliegen en bommen gooien op bepaalde mobs en doelen
Ook het rep gedeelte is goed geworden. Elke quest levert je 250 rep op en kun je voor de main Outlands faction orcs van de Shattered Hand en Bleeding Hollow clans killen voor extra rep. Deze faction geefts je rewards aan de hand van je reputation. Outlands bevat ook outdoor PVP. In ieder geval Hellfire Peninsula en de zone ernaast hebben dit. Door mee te doen aan die PVP krijg je ook weer nieuwe tokens waarvoor je weer gear kunt krijgen.
Ik zag er nogal tegenop om te levelen maar het is allemaal erg simpeler geworden. Een level 60 mob geeft zon 500 EXP. Verdubbel dit voor rested bonus en tel maar uit hoe hard het kan gaan.
Ik heb mijn warlock Felguard gespecced en dat bevalt goed. Deze pet kan makkelijk 3 of 4 level 61 mobs in elkaar meppen waar ik enkel op alle mobs even corruption gooi. Men roept op alle forums al hard dat ze imba zijn enzo, maar das niet waar. Een felguard heeft op level 60 maar rond de 4K HP en dat valt best mee voor een melee. Daarnaast ben ik van mening dat hij in PVP niet erg nuttig is. Hij hoekt maar voor 175-225 gemiddeld en een tegenstander zal zich toch richten op mij ipv de pet. Uiteindelijk doet de lock de grootste damage, de felguard is niet een bepalende factor. Werd gewoon in elkaar gehoekt door een BM specced hunter in equal gear. Weer een storm in een glas water dus.
Ik zal even kijken of ik wat foto's kan uploaden.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.