Het Grote World of Warcraft topic - Deel 93 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.754 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 20:18
www.thottbot.com is een goede site. www.wow-loot.com ook, maar ik weet niet zeker of die ook loot laat zien voor de 5 men instances... In ZF droppen ook wel leuke cloth items hoor. Alle instances zijn zo ingedeeld dat er voor elke class iets dropped. Je moet gewoon een beetje geluk hebben met de loot tables. Wen trouwens ook maar vast aan instances grinden om een item, bijvoorbeeld het laatste deel van je tier 0, te vinden. Er zijn zat mensen die na 80+ runs pas dat laatste deel van hun set hebben. Nou vind ik zelf bijna alle tier 0 sets vrij slecht, losse items uit DiM in combinatie met andere items zijn namelijk vrijwel altijd beter.

Maargoed, via thottbot kan je eigenlijk alle loot wel vinden, inclusief droprates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:28

Phydomir

Dennis

Balkz schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:17:
[...]

De nieuwe arena sets gebruiken dezelfde modellen als de tier 4 sets, maar dan met een andere skin (ze lijken qua look op elkaar maar dat is het dan ook al). Tier 4 haal je zoals ik eerder al zei onder andere uit Karazhan en waarschijnlijk een aantal 25 mans encounters, terwijl tier 5 bij de latere 25 mans dungeons geintroduceerd wordt - denk The Black Temple.
ah. duidelijk.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Yes, we hebben gister voor het eerst Razorgore down gekregen, we zijn heel vaak op de eieren gewiped, maar toen deze eindelijk allemaal neer waren bleek razorgore zelf een eitje, binnen no time was ie neer. Echt geweldige opsteker voor de guild want we zaten al aardig lang vast op dit punt.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poohbeer schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:15:
10gold voor degene die me kan vertellen hoe ik die rot rommel in't midden van me scherm weg krijg.
Ja is een feature van Cosmos addon pack maar ik kan verdomme niet vnden welke addon het precies is.
IUk heb het dus over de 2 frostbolts die gecast worden. Daar komt netjes ELKE cast te staan die mede cosmos users doen trouwens. 'k Krijg dat pokkeding ook niet verhuist naar een minder storend plekje of niks :'(

[afbeelding]
wat die ene zei over big wigs, dat is het niet omdat big wigs alleen maar casts van de boss laat zien. Waarscheinlijk is het arcaneparty casting bar of zoiets..... iets' met arcanebar iig, wat ik me kan herinneren zit dat in cosmos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:55
deadsy33 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:14:
Woei..
Nefarian neer voor de eerste keer. :)
Het was ook eigenlijk de eerste keer dat we hem serieus probeerde ;) Vooralsnog hadden we wat moeite met Ph1, maar na enkele whipes (we hadden ruim de tijd om te proberen) kregen we Ph1 steeds meer onder controle. Onze kleuren waren op dat moment green en blue. Ik heb echter geen idee of dit nou moeilijk, makkelijk of normaal is. Afwachten maar voor volgende week.

Ph2 en Ph3 leken mij wat makkelijker. Helaas ging ik zelf een beetje de mist in tijdens de classcalls. Het was mij een beetje onduidelijk hoe ze werken. Ik weet wel wat ze doen, maar ik kon nergens vinden of ze instant casts zijn of timed-casts. Best wel handig om te weten voor een hunter ;)
Maargoed, eerste keer was mijn MainBow gebroken (magecall--> polymorphed--> huntercall) , en kort daarna was mijn SecBow gebroken als gevolg van lag tijdens Ph3 :D Lollig....

Enfin, toch maar een mod gedownload HuntervsNefarian, en ik moet zeggen dat deze prima werkt.

Loot was ook niet onaardig, priest en mage chest, shadowflamestaff en nog iets wat me even is ontschoten. Al met al een fijne avond :)
gratz op de kill.

nefarian is eigenlijk te makkelijk imho, ik ken geen guild die daar erg lang over heeft gedaan. Het gaat altijd snel, en je ziet veel progress in de fight.

Verder zijn er een aantal manieren, maar de throne manier zou ik mee oppassen in phase 1(weet niet wat jullie doen) want er zit op dit moment een bug in dat BS te veel agro veroorzaakt, ik weet niet in hoe verre dit het lastiger maakt.

verder met wat soulstones en inv pots kan je in phase 3 (als dat ooit niet goed ging) veel goedmaken, en het is eigenlijk te makkelijke fight dus. Had liever iets dynamisch gehad ofzo net als razorgore.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poohbeer schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:15:
10gold voor degene die me kan vertellen hoe ik die rot rommel in't midden van me scherm weg krijg.
Ja is een feature van Cosmos addon pack maar ik kan verdomme niet vnden welke addon het precies is.
IUk heb het dus over de 2 frostbolts die gecast worden. Daar komt netjes ELKE cast te staan die mede cosmos users doen trouwens. 'k Krijg dat pokkeding ook niet verhuist naar een minder storend plekje of niks :'(
Mocht je er nog niet uit zijn, d/l DFM van www.discordmods.com
Deze heeft de optie FrameFinder oid en laat direct zien bij welke addon de betreffende frame hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Gratz met je Razorgorekill! Nu nog even Veal onder de knie krijgen. Als je genoeg priests hebt om de dps up te houden is hij een eitje! Als je eenmaal weet hoe Veal neer moet en de suppression room onder de knie krijgt sta je binnen no time voor Chrommy en Nef!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Paladin schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:47:
Yes, we hebben gister voor het eerst Razorgore down gekregen, we zijn heel vaak op de eieren gewiped, maar toen deze eindelijk allemaal neer waren bleek razorgore zelf een eitje, binnen no time was ie neer. Echt geweldige opsteker voor de guild want we zaten al aardig lang vast op dit punt.
haha idd. Maar vind het wel een geinig gevecht. om te doen, en lekker veel gold in BWL is er ook :).

ik had vorige week nog 200g en zit nu (mede doordat ik 2x tier 3 heb geloot) op 75g, dus of vanavond bwl ofzo in of maar ff wat gold farmen.

btw 7107 hp unbuffed is toch best aardig lijkt mij. met bijna 9200 armor, nu nog 3 andere warriors en healers gearen en tijd voor patchwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:29

vhal

ಠ_ಠ

Kevinp schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:50:
[...]
gratz op de kill.
nefarian is eigenlijk te makkelijk imho, ik ken geen guild die daar erg lang over heeft gedaan. Het gaat altijd snel, en je ziet veel progress in de fight.
Verder zijn er een aantal manieren, maar de throne manier zou ik mee oppassen in phase 1(weet niet wat jullie doen) want er zit op dit moment een bug in dat BS te veel agro veroorzaakt, ik weet niet in hoe verre dit het lastiger maakt.
verder met wat soulstones en inv pots kan je in phase 3 (als dat ooit niet goed ging) veel goedmaken, en het is eigenlijk te makkelijke fight dus. Had liever iets dynamisch gehad ofzo net als razorgore.
Dankje
we hebben bewust geen gebruik gemaakt van Battle Shout, aangezien deze methode in de nieuwe patch toch niet meer werkt. (althans, dat heb ik vernomen). Voor Ph1 hadden we nu 1 DPS en 1 AOE groupje voor resp blauw en groen. Dat werkte eigenlijk best wel goed.
Je tip van de inv.pots hou ik er iig wel even in, bedankt

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Balkz schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:17:
[...]

De nieuwe arena sets gebruiken dezelfde modellen als de tier 4 sets, maar dan met een andere skin (ze lijken qua look op elkaar maar dat is het dan ook al). Tier 4 haal je zoals ik eerder al zei onder andere uit Karazhan en waarschijnlijk een aantal 25 mans encounters, terwijl tier 5 bij de latere 25 mans dungeons geintroduceerd wordt - denk The Black Temple.
T4 is toch tokens uit de hogere 5 mans instances?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
wat is nu eigenlijk de beste plek om gold te "farmen" voor een lvl60 buiten instances?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Thyr's Hand loopt altijd veel volk rond om te farmen.
Pas wel op voor andere facties, die willen ook wel eens honor "farmen" daar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:50:
[...]

gratz op de kill.

het is gewoon zien dat je de correcte mensen voor de juiste kleur meehebt en dat je genoeg aoe'rs meehebt voor phase 3. Voor elke mage een paladin erbij en die gaat zo neer.

Phase 3 doen wij heel gemakkelijk:
- elke mage heeft vaste paladin en macro vo hem te whisperen
- mage stuurt macro -> krijgt bop
- paladin gebruikt macro, die priest verwittigt dat hij bop die mage heeft gebruikt...
- en dan krijg je na 5 sec een shield van priest, heel gemakkelijk en nooit doden bij nef
Yokidrink schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:25:
wat is nu eigenlijk de beste plek om gold te "farmen" voor een lvl60 buiten instances?
- Tyr's hand
- felguard elites in winterspring
- elites in blasted land
- tar pit creatures in felwood/un'goro
- hearthglen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:27:
[...]

het is gewoon zien dat je de correcte mensen voor de juiste kleur meehebt en dat je genoeg aoe'rs meehebt voor phase 3. Voor elke mage een paladin erbij en die gaat zo neer.

Phase 3 doen wij heel gemakkelijk:
- elke mage heeft vaste paladin en macro vo hem te whisperen
- mage stuurt macro -> krijgt bop
- paladin gebruikt macro, die priest verwittigt dat hij bop die mage heeft gebruikt...
- en dan krijg je na 5 sec een shield van priest, heel gemakkelijk en nooit doden bij nef
ja, alleen heeft horde geen palladins ;). dus tja dat soort dingen gaan niet. Ik zou nu best een palladin willen hebben in de guild, zou wel eens patchwork willen proberen en daarbij kan die pally buff goed helpen kan komen al onze warriors >10k HP, nu hebben maar 2 dat denk ik, omdat we tauren zijn.(heb denk ik nu zo'n 10200 hp full buffed, kan dan nog wel 100 bij met fort potions).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anderee grindplek (waar het "nog" altijd rustig is) is Karrazah. Mss niet de meest geweldige, maar lvl60 mobs met 3-4k hp zijn snel dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Luie mages hebben jullie :p
Je kunt ook gewoon een limited invulnerability potion gebruiken en dan aoe doen, als je een beetje op je aoe button zit dan zijn die adds echt wel met 6 seconden neer, zo doen we dat in de horde side :P

Gisteren Maexxna down btw en daarmee spider wing clear en 4de boss down in naxx na 3 weken naxx raiding :P, vorige week ook de twin emps neergelegd, cthun gaan we waarschijnlijk niet proberen meer voor TBC (iedereen heeft nu full raiding specs aangenomen, druids met 51pt in resto etc, om nog dat laatste beetje uit naxx te halen voordat TBC uitkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Websnake schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:39:
Luie mages hebben jullie :p
Je kunt ook gewoon een limited invulnerability potion gebruiken en dan aoe doen, als je een beetje op je aoe button zit dan zijn die adds echt wel met 6 seconden neer, zo doen we dat in de horde side :P

Gisteren Maexxna down btw en daarmee spider wing clear en 4de boss down in naxx na 3 weken naxx raiding :P, vorige week ook de twin emps neergelegd, cthun gaan we waarschijnlijk niet proberen meer voor TBC (iedereen heeft nu full raiding specs aangenomen, druids met 51pt in resto etc, om nog dat laatste beetje uit naxx te halen voordat TBC uitkomt)
daarom zijn wij gestopt bij de twins nu richten we ons op farmen voor gear en naxx progress tot nu toe alle bazen in twee dagen neer(een whipe dag en een dag killen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

gisteren met een andere guild (blood pact) mee geweest omdat ze nog wat mensen nodig hadden en ik met mn alt nog niks had gedaan. Wel grappig met je half blauwe paar random epics priest mee te gaan naar bwl zeker omdat er verder nog maar 1 priest was die 7/8 tier 2 had dus alles was voor mij.
Helaas ging het niet super lekker en dropte er ook weinig priest spul maar toch ff gratis een essence gatherer en een black ash robe opgehaald!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 22 november 2006 @ 01:15:
We hebben vandaag wat tries gedaan op Anub, maar dat loopt nog niet echt. Halve raid krijgt een impale (geen spreading), tank gaat extreem snel dood, etc. Al met al hebben we nog geen Locust Swarm overleefd. Iemand tips? :)
voor de eerste 2 spinnetjes zetten we ze op elkaar zodat rogues BF aan kunnen zetten voor wat extra damage.. tanks laten swappen ivm buffs hierzo (je wilt eigenlijk niemand dood bij anub)
Verder is het inderdaad tank zorgen dat hij langs de buitenrand rent met een hunter voor hem.. starten met rennen op het moment dat hij zn staart omhoog gooit: LS is Casting! op dat moment zou hij wat HoT's moeten hebben en een shieldje van een priest..

Melee rent terug op de +/_10 sec before LS warning.. mages gaan hier naar de corpsen van de grote spinnen aangezien deze de kleine spinnetjes spawnen.. en zorgen dat je altijd de kleine spinnetjes van tank/hunter afhaald.. je wilt niet dat ze gedazed worden door aspect ^^..

wat altijd gezegd wordt ong:
1 LS is np
2 LS is doable
3 LS is hard with healing
4 LS is about a wipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:51:
[...]

voor de eerste 2 spinnetjes zetten we ze op elkaar zodat rogues BF aan kunnen zetten voor wat extra damage.. tanks laten swappen ivm buffs hierzo (je wilt eigenlijk niemand dood bij anub)
Verder is het inderdaad tank zorgen dat hij langs de buitenrand rent met een hunter voor hem.. starten met rennen op het moment dat hij zn staart omhoog gooit: LS is Casting! op dat moment zou hij wat HoT's moeten hebben en een shieldje van een priest..

Melee rent terug op de +/_10 sec before LS warning.. mages gaan hier naar de corpsen van de grote spinnen aangezien deze de kleine spinnetjes spawnen.. en zorgen dat je altijd de kleine spinnetjes van tank/hunter afhaald.. je wilt niet dat ze gedazed worden door aspect ^^..

1 LS is np
2 LS is doable
4 LS is about a wipe
melee kan als je het gevecht beter kent steeds later terug rennen immers kan de MT ook de locus swarm voor blijven dus zou je op 2 seconden weglopen en nog ruim op tijd weg zijn. Wel als je op 10 sec impale krijgt meteen weg lopen en bandagen!!! <--- <--- ja bandagen zorgen dat iedereen zo veel mogelijk full life is, en daarvoor is iedereen verantwoordelijk, krijg je geen heal, gebruik een potion/bandage.

verder farm wiper root tubers, gratis makkelijke heals, Hs van locks misschien voor MT healers maar tja die kunnen ze niet eeuwig geven.

verder moeten rogues die spinnen gewoon stunlocken zodat je geen debuffs krijgt(ik heb zelf ooit 10 gehad, en moet zeggen 2k..2k..2k gaat toch wel erg hard ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Lijkt me allemaal redelijk duidelijk... maar:
1 LS is np
2 LS is doable
4 LS is about a wipe
Ik heb geen idee wat je hiermee bedoeld (ik snap wel dat LS = Locust Swarm). Wordt dit tijdens het gevecht gezegd om de spirit te ver-hogen/lagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Nee, Locust Swarm stackt. Als de MT 1 keer LS op zich heeft, is dat geen probleem, 3 wordt al wat lastiger en 4 of 5 is bijna niet meer bij te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Thrilled schreef op woensdag 22 november 2006 @ 08:32:
Mmm gister al gezegd dat ik lvl 48 was maar toen ik thuis kwam was ik nog 47, wishfull thinking zullen we maar zeggen..even gequest, ZF in, helemaal gecleared en lvl up, dus nu wel 48 :P , in ZF alleen maar plate en druid items... ik wil mage phat lewt ;( .. mja ZF is nu niet meer leuk voor mij, 4x gedaan ofzo en dan heb ik hem wel gezien... nu ga ik me richten op Maraudon en Sunken Temple denk ik..

edit/ is er ergens ook een overzichtje met welke instances leuke loot heeft voor mages.. of sowieso een overzicht met welke loot er is in een instance?
Zum'rah's Vexing Cane. Die kan je nog halen uit ZF, een hele goede staff imo. Mijn mage is nu bijna 60 en heeft het ding nog steeds equipped.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Wij gebruiken op het moment dat de tank moet gaan rennen een hunter met aspect of the... wild? Monkey? iig dat je 20% sneller rent, scheelt voor de MT aanzienlijk om voor anub te blijven.
Daarnaast is de positionering van de adds erg belangrijk; wij laten ze allemaal op '9:00' dood gaan (westen van de kamer), 2 mages erop die Frost nova doen, zodoende heb je zelden adds die ontsnappen.

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 20:48
Sorry van de korte vraag, maar weet iemand misschien wanneer PCT weer open gaat?`

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:41
NielZ schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:11:
Wij gebruiken op het moment dat de tank moet gaan rennen een hunter met aspect of the... wild? Monkey? iig dat je 20% sneller rent, scheelt voor de MT aanzienlijk om voor anub te blijven.
Daarnaast is de positionering van de adds erg belangrijk; wij laten ze allemaal op '9:00' dood gaan (westen van de kamer), 2 mages erop die Frost nova doen, zodoende heb je zelden adds die ontsnappen.
aspect of the pack :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:07
Het is overigens 30% sneller rennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
NielZ schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:11:
haha, maar het hoeft ook maar 1x fout te gaan, NAxx zijn gevechten waar je als MT gewoon niet dood kan gaan. omdat het dan een whipe is(iig tot nu toe) Ok we hebben farleana van 20% naar 2% gekregen zonder warrior.

en raz heeft ook geen warrior nodig, maar gevechten waar getanked wordt kan een warrior niet dood gaan.

in BWL /AQ is dat heel anders.

BWL kan meestal wel iemand overnemen omdat bijna alle bosses meerder tanks vereisen die hoog in agro staan.

anub = onmogelijk
farleana = mogelijk, maar meestal is dps daar te hoog voor.
raz tja geen MT
verder ben ik nog niet, dus weet ik verder ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:16
bij maexxna is dat dus absoluut niet zo, zodra de tank dood is is het gg, hopelijk kunnen je rogues nog even evasion, maar meestal kan je er hooguit 5% vanaf peelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Hoeveel belf's denken jullie trouwens dat er gerolled gaan worden met TBC? En met name welke classes?

Ik verwacht dat er best een golf(je?) aan zit te komen; enerzijds omdat dit pallies voor horde gaat opleveren, maar de racial stats lijken mij ook erg mooi voor priests en mages. Ik zit er zelf aan te denken een belf mage te rollen (op men huidige server; ik vind het toch wel prettig om meteen 4 14-slot bags te hebben b.v.).

Ook ben ik wel benieuwd of er verstokte alliance players zijn die belf's gaan rollen omdat die "er leuker uitzien dan de rest van horde". :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:41
Racemol schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:52:
Het is overigens 30% sneller rennen :)
36% met talents :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Seraphin schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:55:
Ook ben ik wel benieuwd of er verstokte alliance players zijn die belf's gaan rollen omdat die "er leuker uitzien dan de rest van horde". :P
Soort van schuldig. ;) Ik ga zeker Blood Elf rollen omdat ik ze er heel leuk uit vind zien. :) Of ze nu Horde of Alliance zijn, dat maakt me niet uit.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
Seraphin schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:55:
maar de racial stats lijken mij ook erg mooi voor priests en mages.
Ik ben niet zo overtuigd van die racials. Met m'n (frost) mage bleef is toch graag op een afstand van m'n mobs, en dan cast Mana Tap toch niet zo handig, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeg ik eerder ion dit deel nog of MC met 20 man realistisch was, heeft de guild in mijn afwezigheid gisteren avond de eerste baas met 15 man plat gelegd.

Iedereen overigens in gedeeltelijk ZG gear/Kurinaxx gear.

Tijd dat we Rajaxx ook plat leggen. Laatste keer dat we het probeerden, ging het goed totdat de event bugde en de laatste drie waves in 1 keer kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Hoeveel belf's denken jullie trouwens dat er gerolled gaan worden met TBC? En met name welke classes?

Ik verwacht dat er best een golf(je?) aan zit te komen; enerzijds omdat dit pallies voor horde gaat opleveren, maar de racial stats lijken mij ook erg mooi voor priests en mages. Ik zit er zelf aan te denken een belf mage te rollen (op men huidige server; ik vind het toch wel prettig om meteen 4 14-slot bags te hebben b.v.).

Ook ben ik wel benieuwd of er verstokte alliance players zijn die belf's gaan rollen omdat die "er leuker uitzien dan de rest van horde".
Ikzelf ga ook voor een belf mage, alleen waarschijnlijk gaat de hele guild naar een "nieuwe" server om helemaal overnieuw te beginnen. Dan ga ik wel mee verwacht ik

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
Ik speel op beta server een belf paladin. Ik vind zelf de racials niet zo geweldig als dat ik vooraf dacht.

Ik denk dat Bloodelf Paladins en Warlocks het populairst gaan worden met daarachter mages en priests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben de laatse weken echt flinke progressie gemaakt... BWL farmen we nu, hoewel we op Nef soms nog wel eens een wipe hebben (en op Vael ofcourse :P) en AQ schieten we ook echt doorheen.. Echter lopen we nu behoorlijk vast op Twins.. bah wat een kut gevecht.. lol
Al 2 avonden lekker zitten wipen erop..

En die "trash" voor de Twins is ook leuk... dat kan je toch geen Trash meer noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:04:
Nee, Locust Swarm stackt. Als de MT 1 keer LS op zich heeft, is dat geen probleem, 3 wordt al wat lastiger en 4 of 5 is bijna niet meer bij te healen.
Gister een stack van 7 LS overleeft :o
Hunter was gewebbed, dus moest het zonder AotP doen.
Ik kan hem kiten zonder LS op me te krijgen, of als ik net iets te traag ben krijg ik er 1 op me.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:22:
Vroeg ik eerder ion dit deel nog of MC met 20 man realistisch was, heeft de guild in mijn afwezigheid gisteren avond de eerste baas met 15 man plat gelegd.

Iedereen overigens in gedeeltelijk ZG gear/Kurinaxx gear.

Tijd dat we Rajaxx ook plat leggen. Laatste keer dat we het probeerden, ging het goed totdat de event bugde en de laatste drie waves in 1 keer kwamen.
lucifron neer met 15 man en dus ook alle trash ervoor maar rajaxx niet beetje apart imo, denk je niet dat ze je in de zeik nemen? Zeker als je zg / aq gear hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 11:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

nou ik moet zeggen dat rajaxx bij ons nog nooit NIET gebugged heeft.. en dat het altijd in een whipe resulteerde, terwijl MC gewoon op farm staat.. doe je alles goed, heb je 4 waves neer.. PAF blijven ze weer staan... pull je er 1tje, komt nr 2 na 3s ook aanzetten...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03
Rajaxx is nog nooit gebugged bij ons...

[ Voor 8% gewijzigd door ImdaMned op 22-11-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

CyPh schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:23:
[...]

Ikzelf ga ook voor een belf mage, alleen waarschijnlijk gaat de hele guild naar een "nieuwe" server om helemaal overnieuw te beginnen. Dan ga ik wel mee verwacht ik
Zou ik ook doen, met de hele guild lijkt me ook wel leuk. Dat verwacht ik alleen niet bij ons.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ImdaMned schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:52:
lucky you.. je mag telkens nl 15 minuten gaan wachten na een whipe tot die npc's terug zijn :/ geweldig :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
idd bij ons ook niet, maar wij hebben veel anub bugs gehad die andere nooit hebben gehad. Dus tja als je iets op farm hebt gaat het op een of andere manier altijd goed, en ben je aan het oefenen gaat het fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Wanneer Rajaxx bugt moet je *meteen* de correcte groep pullen. Als je de verkeerde groep pullt krijg je inderdaad twee of meer groepen tegelijk en ben je er geweest.

Tip van de dag: laat een warrior een van de warriors een stuk weg tanken, sloop de rest van de mobs, sloop de captain. Zodra de captain neer is en de volgende wave nog niet loopt kunnen mensen die dood zijn naar binnen komen.

Laat de NPCs een hoop werk doen, die doen een BERG dps, dedicated healer voor puur Andorov en de elites werkt erg prettig.

Het heeft de guild waar ik in zit ook een hele hoop tijd gekost om voorbij Rajaxx te komen, maar het is uiteindelijk gelukt :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons ook niet, wel een paar keer 2 groeps gehad, maar dit kwam omdat er te vroeg gefeared werd en de feared mobs de andere groep meenam als visite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

zo doen wij het ook, alleen rooten we de andere warriors en fearen we ze mochten er nog wat over blijven. tgaat ook gewoon goed totdat het weer bugged.. en ja welk groep dan de correcte is?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de duidelijkheid, wij hebben slechts twee keer Rajaxx geprobeerd. De eerste keer van nog niemand friendly met CH. De tweede keer bijna iedereen en in iedergeval de melee klasses. Alleen bugde de event toen.

Edit: Nemen ze me in de maling? Denk het niet. Maar heb nu wel wat meer info en denkdat ik het verkeerd heb begrepen. Als ik het goed begrijp hebben ze met 15 man een goede poging op luci gehad. Het eerste bericht dat ik las kan op twee manieren worden uitgelegd.

In ZG doen we ook verschillende bosses met 10 man, dus zo bijzonder is het niet dat je geen full raid nodig hebt. Ik ga er gezien de beschrijving vanuit dat Luci ook geen probleem mag opleveren. maar wellicht is 25-30 man realistischer.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

De volgorde van de waves:

Midden, links, rechts, verder naar links, verder naar rechts, ver in de linker hoek, ver in de rechter hoek.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rajaxx is idd een buggy fight, dus ik kan zeker geloven dat je'm niet neerkrijgt en lucifron wel.

Lucifron is dan ook te makkelijk voor woorden. Minder mensen zijn ook minder mensen die je moet dispelen. De twee adds neernuken en Lucifron zelf ligt zo op zijn gat. 350k hp ofzo?

Denk dat bijna heel mc wel kan met 15 man, buiten mss Garr en Domo door de vele adds. Als je AQ40/Naxx geared bent kan je volgens mij zelfs raggy met 10 dps'ers neernuken voor de eerste sons. 1 Miljoen hp in 3 minuten is zo'n 5.5kdps, met pots en buffs en cooldowns moet dat lukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Toch vind ik het niet reeel overkomen dat je met 15 man een boss in MC neer krijgt in ZG gear. Misschien 15 man over aan het einde of iets dergelijks.
Met 10 man de snake neerkrijgen ipv. met 20 man is iets heel anders dan een baas met 2 adds en ontzettend veel curses met 15 man ipv met 40 man pakken. Ook de trash voor Sulfuron is echt niet makkelijk met 15 man.

Bij Rajaxxx is het heel erg belangrijk dat niemand op die rotsen staat. Dat kan nog wel is voor bugs zorgen. Andorov en zn adds up houden is iets dat je absoluut moet doen. Andorov tanked niet meer zo goed als voor de patch, maar is nog steeds vrij betrouwbaar. Zn elites slaan inderdaad hard. Als je daar een goede priest op zet tijdens de waves blijven ze allemaal leven en is het gevecht eigenlijk een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Seraphin schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:52:
[...]
Zou ik ook doen, met de hele guild lijkt me ook wel leuk. Dat verwacht ik alleen niet bij ons.
Ja ziet iedereen bij ons wel zitten, om ook een race te houden wie het eerst helemaal gelvled is, plus er zijn een paar die waren vertrokken voor een andere guild een tijd geleden die dan weer terugkomen om mee te doen. Wel lachen om met 5 groepen tegelijkertijd bijvoorbeeld Deadmines in te gaan en kijken welke groep het snelste is en zo ;)

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:14:
Toch vind ik het niet reeel overkomen dat je met 15 man een boss in MC neer krijgt in ZG gear. Misschien 15 man over aan het einde of iets dergelijks.
Met 10 man de snake neerkrijgen ipv. met 20 man is iets heel anders dan een baas met 2 adds en ontzettend veel curses met 15 man ipv met 40 man pakken. Ook de trash voor Sulfuron is echt niet makkelijk met 15 man.

Bij Rajaxxx is het heel erg belangrijk dat niemand op die rotsen staat. Dat kan nog wel is voor bugs zorgen. Andorov en zn adds up houden is iets dat je absoluut moet doen. Andorov tanked niet meer zo goed als voor de patch, maar is nog steeds vrij betrouwbaar. Zn elites slaan inderdaad hard. Als je daar een goede priest op zet tijdens de waves blijven ze allemaal leven en is het gevecht eigenlijk een eitje.
Heb even wat gebeld en inderdaad niet dood. Wel met 15 man tot de boss gekomen. Daarna echter niet de boss dood.

Ik geloof dat ons record voor snake inmiddels op 7 man staat, en bat en spider ergens tussen de 10 en de 15 man. Bloodlord op 13 of 14 man. Tiger op 16 man en panther met 19 man evenals hakkar. Jindo nog maar 1 keer geprobeerd. En toen waren we er duidelijk nog niet klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp

ja idd je kan tegenwoordig makkelijk agro stelen, maar ach als wij aq20 gaan is dat niet erg, maar ik vond rajax vroeger in MC gear wel lastig hoor. Tegenwoordig in BWL gear echt totaal niet, de dmg wordt echt zo veel hoger.

simpel voorbeeld. Eerste keer quest run naxx(die mostrosaries) hebben we die groep 4x gedaan, op de vierder try ging die groep dood, gister ging het bagger, maar toch versloegen we die groepen steeds goed zonder echt gefocussed te zijn.

btw zou een MC guild die 4 abomanations kunnen verslaan als ze die in MC zouden proppen(gewoon die trash).

of die monstrosarys groeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:05:
Rajaxx is idd een buggy fight, dus ik kan zeker geloven dat je'm niet neerkrijgt en lucifron wel.

Lucifron is dan ook te makkelijk voor woorden. Minder mensen zijn ook minder mensen die je moet dispelen. De twee adds neernuken en Lucifron zelf ligt zo op zijn gat. 350k hp ofzo?

Denk dat bijna heel mc wel kan met 15 man, buiten mss Garr en Domo door de vele adds. Als je AQ40/Naxx geared bent kan je volgens mij zelfs raggy met 10 dps'ers neernuken voor de eerste sons. 1 Miljoen hp in 3 minuten is zo'n 5.5kdps, met pots en buffs en cooldowns moet dat lukken :+
lucifron is inderdaad wel minder disspellen maar ik denk dat je met zg gear gewoon mana te kort komt omdat je te veel dmg pakt van die adds / lucifron met 15 man in zg gear kan je hem niet zo even neer nuken dat duurt echt wel even.

Ik betwijfel ook echt wel of je met maar 10dpsers rag voor de sons neer krijgt.
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:23:
[...]

Heb even wat gebeld en inderdaad niet dood. Wel met 15 man tot de boss gekomen. Daarna echter niet de boss dood.

Ik geloof dat ons record voor snake inmiddels op 7 man staat, en bat en spider ergens tussen de 10 en de 15 man. Bloodlord op 13 of 14 man. Tiger op 16 man en panther met 19 man evenals hakkar. Jindo nog maar 1 keer geprobeerd. En toen waren we er duidelijk nog niet klaar voor.
toch netjes hoor tot de boss gekomen das best nog wel een pittig stuk het voordeel is met 15 man dat iedereen wat meer oplet en je minder snel verkeerde agro trekt maar als je echt verder wilt komen word het denk ik wel heel lastig zowieso is je dmg output heel laag met maar 15 natuurlijk.

[ Voor 29% gewijzigd door MantaMania op 22-11-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik vind het zeker wel een goede prestatie om met 15 man tot Luci te komen. Als jullie nou even 20 man extra vinden met het zelfde skillniveau en inzet zijn jullie zo door MC heen. Het enige dat dan in de weg staat is FR gear. Daarna is BWL ook echt een eitje. Items dragen zeker bij aan de snelheid waarmee je instances doorgaat. Veal kan daar een bottleneck zijn, dat is gewoon een dps wedstrijdje tegen de klok. Bat en spider zijn allebei best wel mana intensief voor healers, helemaal als je tanks niet echt dikke gear hebben. Dat vangen jullie vast op door veel pods te gebruiken. Wel netjes hoor!

Om even aan te geven hoe belangrijk gear kan zijn: Ik heb op mijn priest samen met onze best gegearde dps warrior (Hand of Raganros + AQ40 dps gear) UBRS tot en met de eerste baas gecleared, dat kan gewoon niet met mindere gear. Je verzint af en toe is wat heh? Ben benieuwd wat de ideale groep is om UBRS mee te 5 mannen... Ik denk dat 2 warriors toch wel erg handig zijn. Een priest een mage en een rogue bijvoorbeeld? Of een pally ipv een 2de warrior?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
hulkie schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:05:
Ik vind het zeker wel een goede prestatie om met 15 man tot Luci te komen. Als jullie nou even 20 man extra vinden met het zelfde skillniveau en inzet zijn jullie zo door MC heen. Het enige dat dan in de weg staat is FR gear. Daarna is BWL ook echt een eitje. Items dragen zeker bij aan de snelheid waarmee je instances doorgaat. Veal kan daar een bottleneck zijn, dat is gewoon een dps wedstrijdje tegen de klok. Bat en spider zijn allebei best wel mana intensief voor healers, helemaal als je tanks niet echt dikke gear hebben. Dat vangen jullie vast op door veel pods te gebruiken. Wel netjes hoor!

Om even aan te geven hoe belangrijk gear kan zijn: Ik heb op mijn priest samen met onze best gegearde dps warrior (Hand of Raganros + AQ40 dps gear) UBRS tot en met de eerste baas gecleared, dat kan gewoon niet met mindere gear. Je verzint af en toe is wat heh? Ben benieuwd wat de ideale groep is om UBRS mee te 5 mannen... Ik denk dat 2 warriors toch wel erg handig zijn. Een priest een mage en een rogue bijvoorbeeld? Of een pally ipv een 2de warrior?
1 warrior
1 druid/shaman
1 priest/shaman
2 mages(of 1 rogue met sap).

die druid kan eventueel wat tanken, shaman goed gegeared ook, en met shaman of druid hoef je nooit OOM te raken. mages for crowd control, maar drakki word lastig hier.

voor alles incl drakki.
1 warrior(dps)
1 druid/shaman
1 priest/shaman
1 hunter
1 imbah dps'er

warrior kan makkelijk 2 adds op zich houden en hunter kan drakki ff afleiden.

[ Voor 12% gewijzigd door Kevinp op 22-11-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Denk dat in UBRS de beste setup als volgt is:

1 Prot warrior
1 semi-Feral druid
1 holy priest
2 Ice mage

edit: 1 mage kan Drakki ook prima kiten en dan nog zonder (swiftness)potions.

[ Voor 26% gewijzigd door Resistance_NL op 22-11-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

kan een bow van de hunter breken? :S

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 11:29
Erikie schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:29:
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Nefarian houd ervan om bogen te breken van hunter's
Hij haat echt die pewpew-shooters van jullie

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Jup, als je damage krijgt (of dood gaat) verliezen je items (waaronder je bow) een deel van hun durability, als dit 0 is, is het "broken". In de Nefarian fight kan een hunter bow in 1x naar 0 durability gaan als de hunter classcall uitgevoerd wordt door Nefarian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:05:

Ik ben er mee bezig. De guild waar ikk u in zit werkt samen met de guild waar ik vandaan kom. Mijn huidige guild is casual en gericht op raiden. Mijn oude guild voornamelijk casual en niet reden. Bij mijn huidige guild zijn er nu 25 level 60, die allemaal redelijk tot goed gegeared zijn voor een guild in ZG. Meestal hebben we 18 tot 20 man voor ZG maar vanwege het casual karakter wil het ookk wel eens een avond niet lukken om meer dan 15 man te krijgen.

Samane met mijn oude guild hebben we een pool van zo'n 60 level 60's. Die spelen allemaal alleen zie ik in mijn oude guild vaak maar 10-15 man online tegelijk. Ik heb net voorgesteld in mijn huidige guild om op zondag avond MC te gaan doen vast wanneer we genoeg mensen van mijn oude guild mee kunnen krijgen.

We hopen door dit op een vaste avond te doen wat meer van de casuals mee te kunnen krijgen, die dan niet naar ZG mee gaan. Gevolg is dan wel dat de helft van de raid in pre ZG gear rondloopt, maar daar is niets aan te doen.

De drang om te groeien is minder aangezien we stiekum al kijken naar de 25-mans raids in TBC. Ons doel is om daar vanafhet begin mee te draaien in het raid gebeuren. De raids zijn nu tussen de gevechten grote chaos met op het moment dat de gevechten beginnen een ijzeren dicipline. Class leaders wijzen de taken toe en die worden foutloos uitgevoerd. Met uitzondering van Jin'do en nu dus Luci, zijn alle bosses dood gegaan de eerste keer dat we (met een volle raid) voor ze stonden en sommige zelfs de eerste keer zonder volle raid.

En dat alles zonder Ventrilo of Teamspeak voor de raid. Alleen een klein groepje met healers, waaronder ik, zitten op ventrilo. Wat vooral gebruikt wordt om een innervate te vragen. Meestal hebben we meer druids mee dan priests om te healen, dus de mana problmen zijn zeldzaam.

Verder nemen we de healing targets van healers die OOM zijn automatisc erbij zodat die kunnen regennen. Dit vaak zonder dat er om gevraagd wordt.

Ik heb met andere guild geprobeerd te raiden en mijn ervaringen daarmee waren aanzienlijk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Wat wordt er veranderd in patch 2.0.1?
Ik kan nergens iets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Talents die je ook in TBC zult gaan zien.
Nieuw honorsysteem.
Nieuwe PvP-instance (???)

En verder nog de wat kleinere veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
SMulTiE schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:23:
Nieuw honorsysteem.

Ik hoop dat het nieuwe honor systeem beter is, ik heb geen tijd om ooit rank 14 te worden -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb samen met 5 guildies de snakeboss gedaan, duurd wel wat langer dan normaal maar het is goed te doen met 6 mensen met redelijke gear.

Ik heb wel zelf volledig tier 2 en de rest ook volledig in epics.

Op onze server (twisting Nether) heeft een horde guild met 15 man heel MC gecleared inclusief Ragnaros. ( deze gasten hebben al wel Kel thuzad neer gekregen in Naxx)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik wil binnenkort eens in Badlands gaan kijken, en dan vooral in Uldaman. Moet opzich geen probleem zijn. Naast de quests die ik er sowieso ga doen voor de XP, hoop ik toch ook wel dan Ironshod Bludgeon gaat droppen. Lijkt me wel een leuke staff, zeker als vervanger voor Hydrocane, die ik nu heb. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

OkkE schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:43:
Ik wil binnenkort eens in Badlands gaan kijken, en dan vooral in Uldaman. Moet opzich geen probleem zijn. Naast de quests die ik er sowieso ga doen voor de XP, hoop ik toch ook wel dan Ironshod Bludgeon gaat droppen. Lijkt me wel een leuke staff, zeker als vervanger voor Hydrocane, die ik nu heb. :)
hydrocane wel bewaren he!! Das toch een handige special die erop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
OkkE schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:43:
wat voor class speel je? Hydrocane is namelijk voor geen enkele class een goede staff, enkel als je een stuk moet zwemmen. En Ironshod Bludgeon lijkt me een leuke feral staff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 11:28

Phydomir

Dennis

addictive schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:24:
[...]

wat voor class speel je? Hydrocane is namelijk voor geen enkele class een goede staff, enkel als je een stuk moet zwemmen. En Ironshod Bludgeon lijkt me een leuke feral staff :)
of als je in Naxx wat frost res. nodig hebben.

edit: oh.. lvl 27... mischien ook niet :P

[ Voor 6% gewijzigd door Phydomir op 22-11-2006 16:29 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

MantaMania schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:23:
[...]

hydrocane wel bewaren he!! Das toch een handige special die erop zit.
Ik ben zelf Druid, dus meestal als ik onderwater ben, ben ik in Aquaform. :)
addictive schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:24:
[...]

Ben dus Druid, en wel Feral op dit moment. :) Dus ook voor grote stukken zwemmen is het in mijn geval niet boeiend. Maar dropchange van Ironshod Bludgeon is 18%, dus moet wel veel geluk hebben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

OkkE schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:38:
[...]

Ik ben zelf Druid, dus meestal als ik onderwater ben, ben ik in Aquaform. :)

[...]

Ben dus Druid, en wel Feral op dit moment. :) Dus ook voor grote stukken zwemmen is het in mijn geval niet boeiend. Maar dropchange van Ironshod Bludgeon is 18%, dus moet wel veel geluk hebben dan.
dan word het wel hoog tijd voor een nieuwe inderdaad dit is echt de slechste staff om gewoon te gebruiken dan kan je nog beter iets uit deadmines halen daar zit tenminste nog stats op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Phydomir schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:29:
[...]

of als je in Naxx wat frost res. nodig hebben.

edit: oh.. lvl 27... mischien ook niet :P
en dan nog, 15 frost resistance verkiezen boven andere stats is dus wel héél slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

MantaMania schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:44:
[...]

dan word het wel hoog tijd voor een nieuwe inderdaad dit is echt de slechste staff om gewoon te gebruiken dan kan je nog beter iets uit deadmines halen daar zit tenminste nog stats op.
Ja I know, misschien had ik ook een andere moeten kopen, maar ben aan 't sparen voor mijn mount. :) Deadmines is anders ook wel een goed idee, misschien alleen en anders met een vriend. Op level 39 moet zoiets toch wel te solo'en zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:23:
Nieuw honorsysteem.

Is het al bekend wanneer deze patch komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

OkkE schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:49:
[...]

Ja I know, misschien had ik ook een andere moeten kopen, maar ben aan 't sparen voor mijn mount. :) Deadmines is anders ook wel een goed idee, misschien alleen en anders met een vriend. Op level 39 moet zoiets toch wel te solo'en zijn.
ja hoor ik heb hem op 36 gedaan met mn shaman van cleef is wel behoorlijk pittig nog en dat zal die op 39 nog steeds zijn met zijn adds. Maar oke de belangrijkste drop is van die greenskin voor hem dan voor jou sta int en spi dus dat komt wel goed dan neem ik aan.

Zeker als je ook nog eens erheen kan stealthen is dat zo gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 22-11-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

MantaMania schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:56:
[...]

ja hoor ik heb hem op 36 gedaan met mn shaman van cleef is wel behoorlijk pittig nog en dat zal die op 39 nog steeds zijn met zijn adds. Maar oke de belangrijkste drop is van die greenskin voor hem dan voor jou sta int en spi dus dat komt wel goed dan neem ik aan.

Zeker als je ook nog eens erheen kan stealthen is dat zo gedaan.
Als je dan toch een casting staff wil hebben kan hij beter SM Lib in voor illusionary rod, die ironshod bludgeon is een mooie feral staff

Iemand trouwens een tip om mijn embrace of the lycan te vervangen? Ik ben nu 58 en loop nog steeds met die wolvekop rond :P

...... Tis inderdaad wel handig om zsm iets beters te pakken en dus solo deadmines te doen :P Zou WC al solo lukken als 39 druid trouwens? (zelf pas midden 40 geprobeerd), die crescent staff als quest reward is ook leuk.

[ Voor 22% gewijzigd door Seraphin op 22-11-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Thanks! Ik ga het eens proberen vanavond, aangezien we waarschijnlijk pas in 't weekend naar Uldaman gaan. Ik kan er inderdaad heen stealthen. Al ben ik verder nog niet echt heel goed, dus level 39 zal ik wel nodig hebben. :D

-- edit --

@Seraphin; Ik ben dus feral. :) En, juist het vinden van genoeg (goede) mensen en tijd is op dit moment even wat lastig. Denk daarom dat DM de beste oplossing is (kan alleen) en anders Uldaman, aangezien een aantal vrienden van me daar ook sowieso heen willen/gaan voor quests. :)

[ Voor 41% gewijzigd door OkkE op 22-11-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Seraphin schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:59:
[...]

Als je dan toch een casting staff wil hebben kan hij beter SM Lib in voor illusionary rod, die ironshod bludgeon is een mooie feral staff

Iemand trouwens een tip om mijn embrace of the lycan te vervangen? Ik ben nu 58 en loop nog steeds met die wolvekop rond :P
maar die illusionary rod kan die niet soloen op lvl 39 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:17
hm, kheb ook BigWigs maar nog nooit een bar gezien die bijhoud wat de mages doen... redelijk zeker dattet niet BigWigs zal zijn, maaruh Cosmos is imo een veel te zware addon-pack.

Trouws dit is een echte aanrader: Grid (raid-windows addon), gebruik het nu sinds een week en ben dr echt dol op, neemt superweinig ruimte in en je kan alles tonen wat je wilt (lekker te customizen voor iedere classe)

te downloaden op: http://www.wowace.com/wiki/Grid

Afbeeldingslocatie: http://chin.media-id.net/wow/raid600.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Helox-in-a-box op 22-11-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Helox-in-a-box schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:03:
[...]
Trouws dit is een echte aanrader: Grid (raid-windows addon),
Linkje? Ik kan 'm niet vinden op curse-gaming.com ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, is er ook een site met allemaal diverse talent builds? Ik ben een 41 warrior en wil later wel raiden, dus wil ik protection specced zijn, maar weet iemand ook goede builds zodat ik geen punten verspil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:13:
Mensen, is er ook een site met allemaal diverse talent builds? Ik ben een 41 warrior en wil later wel raiden, dus wil ik protection specced zijn, maar weet iemand ook goede builds zodat ik geen punten verspil?
pas 'later' respeccen en tijdens het lvlen voor een combi van arms/fury gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ook kunnen ja, maar nu tank ik ook wel veel in sm, rfd enzo. En de eerste keer respeccen is gratis toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Hm, ben 20% rank7 nu, en ik kan rank8 in één week halen, m'n vraag alleen: heeft het nog nut?
Ik heb geen zin om 200+k honor te gaan farmen en dan, omdat de patch komt, alles kwijt te raken ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:21:
Zou ook kunnen ja, maar nu tank ik ook wel veel in sm, rfd enzo. En de eerste keer respeccen is gratis toch?
wordt steeds duurder, eerste keer 1g, dan 5g dan 10g etc etc.

Maar je hebt pas protection spec nodig in BWL, de rest kan prima met een andere spec. Vanaf ZG heb je uiteraard wel decent tank gear nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:18:
[...]

pas 'later' respeccen en tijdens het lvlen voor een combi van arms/fury gaan :)
Inderdaad, alles voor de raid instances is prima te tanken met een arms/fury spec. En bij het questen tussendoor heb je er zo'n voordeel van.

Ik gaf zelf de voorkeur aan eerst arms naar 31 ounten opbouwen en daarna fury. Mortal strike is heerlijk en minder afhankelijk van goede gear als een fury build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:33:
Ik gaf zelf de voorkeur aan eerst arms naar 31 ounten opbouwen en daarna fury. Mortal strike is heerlijk en minder afhankelijk van goede gear als een fury build.
precies, fury komt qua damage output pas goed tot z'n recht bij BWL gear. Maar heeft een aantal leuke buffs onderin de tree zitten, en die zijn erg lekker bij het lvlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:28:
Hm, ben 20% rank7 nu, en ik kan rank8 in één week halen, m'n vraag alleen: heeft het nog nut?
Ik heb geen zin om 200+k honor te gaan farmen en dan, omdat de patch komt, alles kwijt te raken ><
Krijgen we volgende week woendag de patch ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:49:
[...]

wat die ene zei over big wigs, dat is het niet omdat big wigs alleen maar casts van de boss laat zien. Waarscheinlijk is het arcaneparty casting bar of zoiets..... iets' met arcanebar iig, wat ik me kan herinneren zit dat in cosmos :)
DAT IS HEM!!!!
THANKS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:57
Hoe kan je in photekUI zien hoeveel XP je nog moet ? Kan nergens een bar vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 08:53
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:43:
[...]

Ze verwachten de patch mid december.

Bron heb ik zo even niet, als je em persé wil hebben zalk em wel ff zoeken voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel leuk zijn :)
Mid december ...

Grote kans dat ie volgende week niet komt?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
1.2Q When will 2.0.1 be released?

1.2A Before the expansion gets released. Current ETA is during the holiday/End of the year.
1.2S http://blue.cardplace.com/newcache/en/77638259.htm

bron: http://forums.wow-europe....ml?topicId=82139529&sid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke thanks... zal wel in de kerst vakantie zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:43:
[...]

Neuh, het zou kunnen, maar aan die posts te zien zal het ergens in december worden en das mooi :) nog ff pvpset pieces halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar kan iemand uitleggen hoe het nieuwe pvp syteem gaat werken?
Alle ranks gaan weg, als ik het goed heb begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Taenadar schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:47:
Hoe kan je in photekUI zien hoeveel XP je nog moet ? Kan nergens een bar vinden :S
Heb ik ook niet kunnen vinden, staat verborgen afaik. Even /duf typen en dan staat 'ie in het rijtje geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:19:
Maar kan iemand uitleggen hoe het nieuwe pvp syteem gaat werken?
Alle ranks gaan weg, als ik het goed heb begrepen?
Ranks gaan idd weg, je kan er wel voor kiezen om je hoogste rank te laten zien.
Als je nou bg's gaat spelen win je nogsteeds marks, en krijg je geen honor, maar honor points, met die points ( die ook ge-edit worden, 1x per week net als nu met honor is dus ) Van die honor points kan je rewards kopen, net als je nu in principe met je rank kan

De discount van rank3 gaat weg.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!