Het Grote World of Warcraft topic - Deel 93 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.756 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het honor wat we nu hebben, wordt dat dan omgezet in punten?
Of begint iedereen met 0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:45:
Het honor wat we nu hebben, wordt dat dan omgezet in punten?
Of begint iedereen met 0?
Gewoon vanaf 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 20:21

Osxy

Holy crap on a cracker

Die discount baal ik van, want mijn repears zijn nu in SW en IF 20% goedkoper (rank3+honored), en dat scheelt flink na paar keer wipen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 16:31
Exitium schreef op woensdag 22 november 2006 @ 19:25:
[...]

Heb ik ook niet kunnen vinden, staat verborgen afaik. Even /duf typen en dan staat 'ie in het rijtje geloof ik.
/duf bestaat niet volgens wow... Nog andere tips ?

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 15:28

Thermometer

Whoop Whoop!

Taenadar schreef op donderdag 23 november 2006 @ 01:06:
[...]

/duf bestaat niet volgens wow... Nog andere tips ?
Op je FuBar, onderaan staat waarschijnlijk BartenderFu ofzo... rechtermuisknop daar op, en zoek naar experience bar-->Show

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
volgens mij krijg je wel iets van compensatie naar punten toe hoor. Het zou ook goed zijn als je met een aantal punten discount op repairs kan kopen weet niet hoe dat dat straks zit.

gisten lekker de raidweek begonnen. Ondanks dat we wat later gestard waren zijn we toch naar naxx gegaan. En hadden we ff anub om gelegd, en gingen door naar farleana, dat ging goed tot 10% daarna ging een warrior dood waardoor de MC te laat kwam :s. Maar die kwam gelukkig nog wel en met wat kiten de laatste 5% toen de MT dood was ff eraf genuked, had zelf moeten zeggen dat we ff 2 minuten moesten wachten dan kon ik shield wall gebruiken, dat ging nu niet.

het was op 30% wel ff spannend wand de healers kregen een warme douche(fire aoe din) en ik had echt maar 300 hp over :S. dus lifegivig gem wiper root, en last stand. En ik was nog in leven :). Maar eigenlijk is dat een van de makkelijkste bazen in Naxx makkelijker dan razuvious en anub. Die kan een MC guild misschien nog wel aan(buiten dat ze dan wel vol in de flask moeten zitten).

Wel was d'r iets raars, alle mobs stonden anders dan vorige week, sommige patrols waren er nog(dat kan omdat we vorige keer na anub gestopt waren). Maar alles stond anders.

[ Voor 61% gewijzigd door Kevinp op 23-11-2006 08:41 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 18:00

BioHazard

*\o/*

Of je typt bij Photek even /aguf config
En dan geef je aan dat hij de XP bar onder de unitframe moet tonen :)

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 21:22
Guys!

Voor iedereen die denkt dat de patch pas volgende maand komt...ik ben hem nu aan het binnenhalen. De downloader begon automatisch met de 1.12.x --> 2.0.1 download.
En, hij is HUGE.

Downloader-upgrade is 35MB, daarna komt de daadwerkelijke .MPQ file. Deze is...653MB!!!
Staat nu dus te downloaden. Voor iedereen die nog wat wilde regelen in WoW voor deze patch komt; helaas....vanwege maintenance kan je niet inloggen, en daarna ben je dus de pineut.

Just so you all know :)

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Soeski schreef op donderdag 23 november 2006 @ 08:47:
Guys!

Voor iedereen die denkt dat de patch pas volgende maand komt...ik ben hem nu aan het binnenhalen. De downloader begon automatisch met de 1.12.x --> 2.0.1 download.
En, hij is HUGE.

Downloader-upgrade is 35MB, daarna komt de daadwerkelijke .MPQ file. Deze is...653MB!!!
Staat nu dus te downloaden. Voor iedereen die nog wat wilde regelen in WoW voor deze patch komt; helaas....vanwege maintenance kan je niet inloggen, en daarna ben je dus de pineut.

Just so you all know :)
:?

Ik kan gewoon inloggen op het moment? Die maintenance message staat er nog van gistere, die blijft altijd even staan na een reguliere maintenance.

Volgens mij is dat ding wat je gedownload hebt (ik niet, ik heb die blizzard downloader compleet uitgeschakeld, haal de patch liever van een 100mbit mirror zodra die uit is) een partial, net zoals ze bij 1.10 en 1.11 hadden gedaan (patch in delen downloaden om de load op de blizzard downloader wat te verlagen wanneer er daadwwerkelijk wordt gepatched).

Verwijderd

Hunter vraagje.
Ik ben nu op level 36 bezig de abilities voor Cats te verzamelen en deze te leren aan m'n Pet (The Rake). Deze heb ik vanaf het begin en bevalt me goed met z'n 1.2 AS.

Maar nu komt het. Je Pet heeft maar een x-aantal punten te besteden aan Pet-spells. Wist ik veel. Dus nu kon ik hem Natural Armor Rank 6 leren, maar dan kan ik volgens mij geen Claw en Bite updaten naar een hogere rank.
Of moet ik de berekening soms anders maken?
Natural Armor (Rank 6 - 5) (50-25=25 punten restitutie).
Kan iemand dit uitleggen?

Tevens, gisteravond na afsluiten van WoW, bleek de Blizz Background Downloader bezig te zijn met het binnenhalen van patch 2.01. Enige idee wanneer deze live gaat?

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 11:59
Iemand niet een direct URL voor de patch? Die download gaat super traag :(

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 08:16
Wat maakt het nu uit dat die traag gaat :?. Hij komt vanzelf wel binnen.
Wel weer gigantisch hoor 650 mb, ik vraag me af of we dan echt nog tot kerst moeten wachten.

Gisteren sm cath gedaan als lv42 druid met 1 mage, 1 rogue, 1 priest en 1 warlock.
Disconnect die priest bijna meteen. Heb toen de hele instance maar zelf getanked en gehealed en dat wilde prima. Sheep, sap, seduce. En de rest is voor het beertje :). Af en toe even wat heals spammen en dan weer verder grommen.
Eindbaas was ook prima te doen, wel een healing pot moeten gebruiken, maar soit.

EDIT: spelling

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 13:04
FireAge schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:17:
Wat maakt het nu uit dat die traag gaat :?. Hij komt vanzelf wel binnen.
Wel weer gigantisch hoor 650 mb, ik vraag me af of we dan echt nog tot kerst moeten wachten.

Gisteren sm cath gedaan als lv42 druid met 1 mage, 1 rogue, 1 priest en 1 warlock.
Disconnect die priest bijna meteen. Heb toen de hele instance maar zelf getanked en gehealed en dat wilde prima. Sheep, sap, seduce. En de rest is voor het beertje :). Af en toe even wat heals spammen en dan weer verer grommen.
Eindbaas was ook prima te doen, wel een healing pot moeten gebruiken, maar soit.
wat betekend soit..? en net werk hoor, om zo door SM cath te komen. ik heb het ook weleens 4 man gedaan.. maar dan wel met main healer, en offhealer/dps als mijzelf..

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Websnake schreef op donderdag 23 november 2006 @ 08:55:
Volgens mij is dat ding wat je gedownload hebt (ik niet, ik heb die blizzard downloader compleet uitgeschakeld, haal de patch liever van een 100mbit mirror zodra die uit is) een partial, net zoals ze bij 1.10 en 1.11 hadden gedaan (patch in delen downloaden om de load op de blizzard downloader wat te verlagen wanneer er daadwwerkelijk wordt gepatched).
Klopt, ding was gisteren in BWL aardig bezig wat raidmembers (waaronder de MT) offline te gooien, gelukkig had 80% die background DL'er uit. :)

• Smultie
  • Niet online
Een soort van "vooruit dan maar".

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
SMulTiE schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:26:
[...]

Een soort van "vooruit dan maar".
volgens mij vervoeging van het engelse "so be it" .. iets van "het kan niet anders" , of "het heeft zo moeten zijn" , iets in die trant.. "soit"

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
soit

A term invented by a simple typo. Intended to mean spot SOIT is a person/place/or institution where one can purchase or otherwise illicit drugs and other illegal substances. ie. crack

"Man, my dealer got locked up... so now I'm looking for a good soit..."
Maar denk niet dat dat bedoeld word hier ;)

Uw advertentie hier?

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:21:
Zou ook kunnen ja, maar nu tank ik ook wel veel in sm, rfd enzo. En de eerste keer respeccen is gratis toch?
als jij een tank spec wil nemen moet je dat lekker doen als je dat leuk vind gewoon alles testen is hartstikke leuk juist. Laat die mensen die zeggen dat hoeft pas in bwl maar lullen als je nu een lastige instance wilt doen kan het nog steeds een lifesaver zijn. Vanaf lvl 60 word het wel pas echt nuttig omdat je dan steeds meer instances gaat doen. Maar een tank spec kan best al heel lekker zijn in strat scholo, ubrs mc zg etc etc. In bwl kan je ook zonder tank spec maar dat geldt voor alles dan alleen een echte tank maakt het net even wat makkelijker.
Helox-in-a-box schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:03:
[...]

hm, kheb ook BigWigs maar nog nooit een bar gezien die bijhoud wat de mages doen... redelijk zeker dattet niet BigWigs zal zijn, maaruh Cosmos is imo een veel te zware addon-pack.

Trouws dit is een echte aanrader: Grid (raid-windows addon), gebruik het nu sinds een week en ben dr echt dol op, neemt superweinig ruimte in en je kan alles tonen wat je wilt (lekker te customizen voor iedere classe)

te downloaden op: http://www.wowace.com/wiki/Grid

[afbeelding]
Ziet er netjes uit ik wil ook wel zo een opgeruimd scherm maar ik vraag me al meteen af waar jij bv knoppen hebt voor drinken potions etc etc
En wat is dat rondje rechtsonderin met die knoppen eromheen dat ziet er wel erg fancy uit eigenlijk.

[ Voor 37% gewijzigd door MantaMania op 23-11-2006 10:10 ]

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

BootVluchteling schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:24:
[...]
wat betekend soit..? en net werk hoor, om zo door SM cath te komen. ik heb het ook weleens 4 man gedaan.. maar dan wel met main healer, en offhealer/dps als mijzelf..
Mmm, en niemand die gewoon in de dikke van dale heeft gezocht?
Soit is geen samentrekking of slang maar gewoon een normaal nederlands woord hoor.

Dikke van Dale geeft als antwoord: Zo zij het, goed.
In de context hier, ik moest een hp pot gebruiken maar het zij zo...

Verwijderd

Thrilled schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:55:
[...]
volgens mij vervoeging van het engelse "so be it" .. iets van "het kan niet anders" , of "het heeft zo moeten zijn" , iets in die trant.. "soit"
Het is Frans en betekend inderdaad "het zij zo".

• Thrilled
Amafi schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:07:
[...]

Mmm, en niemand die gewoon in de dikke van dale heeft gezocht?
Soit is geen samentrekking of slang maar gewoon een normaal nederlands woord hoor.

Dikke van Dale geeft als antwoord: Zo zij het, goed.
In de context hier, ik moest een hp pot gebruiken maar zo zij het...
nu je het zegt:

soit (tw.)
1 het zij zo, goed

Hoe spreek je dit dan uit? :P "swat" "sooiet" "sooit" ??

nog nooit van gehoord en dacht zelf meestal gelijk aan So Be It

Hebben jullie trouwens een laptop waarop jullie WoW spelen?

Ik ben nu op het moment aan het sparen voor een laptop, zou niet weten of er wat nieuws uitkomt binnenkort? Ik ben totaal niet thuis op het gebied van laptops, altijd op de pc gebleven, omdat dat qua uitbreiden toch wat makkelijker ging. Veel meer mensen rondom me hebben een laptop en zie daar toch wel de voordelen van in. Ben af en toe even rondkijken in de mediamarkt, en dan is het vaak goede specs, met soms 1 negatief onderdeel, leuke processor, harde schijf, en dan is het videogeheugen weer bagger. Ik had begrepen dat je een laptop niet, of heel moeilijk, kan uitbreiden, dus daarom ben ik nogal voorzichtig in de aankoop, aangezien het gelijk goed moet zijn.

Mijn doeleinden op een laptop zijn vooral gamen.
- Ben echt verslaafd aan WoW en speel het nu op een AMD Athlon 2600+, 1024mb ram, 256 videogeheugen en dat draait redelijk, pc staat vol met troep maar ik wil dus zeker dat WoW op zijn maximum instellingen als een tietje draait op de laptop. Battlefield 2 wil ik er ook misschien wel opgooien
- 3d bewerken. Interesse's in 3dsmax uitgebreid en wil nu met Maya gaan werken. Heb toch de indruk dat maya zwaarder is dan 3dsmax en dus moet dit ook zonder problemen draaien op de laptop.

Wie weet wat de toekomst brengt qua games en 3d software, maar ik wil dus een flinke tijd vooruit met de laptop, en budget heeft in principe niet een limiet, mag hoog zijn, als ik er maar een flinke tijd mee vooruit kan.

minimum:
1024 mb ram
256 videogeheugen
Processoren weet ik niet zo veel vanaf, als het maar snel is, (core 2 duo anyone?)
160gig harde schijf

Hebben jullie aanbevelingen betreft laptops?

[ Voor 14% gewijzigd door Thrilled op 23-11-2006 10:11 ]

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

@thrilled: misschien verkeerde topic om dit soort vragen te stellen ?? WoW draait al op een minimum specced machine dus daar moet je het niet vanaf laten hangen...

Deze plek is te koop.

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 21:22
Websnake schreef op donderdag 23 november 2006 @ 08:55:
[...]

:?

Ik kan gewoon inloggen op het moment? Die maintenance message staat er nog van gistere, die blijft altijd even staan na een reguliere maintenance.

Het is inderdaad zo dat de patch gedownload wordt, maar nog niet wordt geinstalleerd. Dit zal wel centraal gaan gebeuren zodra Blizzard er klaar voor is. Ik had begrepen dat ze het vanaf nu zo gaan doen met patches, omdat er teveel gebruikers zijn en teveel data verzonden moet worden anders. Ook kunnen ze zo de komende maand nog extra fixes/patches uitbrengen en dit alvast integreren in je 2.0.1 file, voordat deze daadwerkelijk geinstalleerd wordt.

Sorry guys, paniek voor niks! Het kan dus best nog wel een maand duren voor hij geactiveerd wordt.

• Thrilled
Ja maar ik wil wel zn hoogste instellingen kunnen draaien. Weet uit mn hoofd niet of er een centraal topic is voor laptop aankopen, zal wel even kijken. Lijkt me niet dat GoT zit te wachten op nóg een topic van: "welke laptop moet ik nou kopen ;( ". En aangezien mijn doeleinde allemaal door jullie gespeeld word en wellicht vele van jullie een laptop hebben dacht ik dat ik hier wel een goed antwoord zou kunnen krijgen.

• Kevinp
Thrilled schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:09:
[...]

nu je het zegt:

soit (tw.)
1 het zij zo, goed

Ik ben nu op het moment aan het sparen voor een laptop, zou niet weten of er wat nieuws uitkomt binnenkort? Ik ben totaal niet thuis op het gebied van laptops, altijd op de pc gebleven, omdat dat qua uitbreiden toch wat makkelijker ging. Veel meer mensen rondom me hebben een laptop en zie daar toch wel de voordelen van in. Ben af en toe even rondkijken in de mediamarkt, en dan is het vaak goede specs, met soms 1 negatief onderdeel, leuke processor, harde schijf, en dan is het videogeheugen weer bagger. Ik had begrepen dat je een laptop niet, of heel moeilijk, kan uitbreiden, dus daarom ben ik nogal voorzichtig in de aankoop, aangezien het gelijk goed moet zijn.

- Ben echt verslaafd aan WoW en speel het nu op een AMD Athlon 2600+, 1024mb ram, 256 videogeheugen en dat draait redelijk, pc staat vol met troep maar ik wil dus zeker dat WoW op zijn maximum instellingen als een tietje draait op de laptop. Battlefield 2 wil ik er ook misschien wel opgooien
- 3d bewerken. Interesse's in 3dsmax uitgebreid en wil nu met Maya gaan werken. Heb toch de indruk dat maya zwaarder is dan 3dsmax en dus moet dit ook zonder problemen draaien op de laptop.

Wie weet wat de toekomst brengt qua games en 3d software, maar ik wil dus een flinke tijd vooruit met de laptop, en budget heeft in principe niet een limiet, mag hoog zijn, als ik er maar een flinke tijd mee vooruit kan.

minimum:
1024 mb ram
256 videogeheugen
Processoren weet ik niet zo veel vanaf, als het maar snel is, (core 2 duo anyone?)
160gig harde schijf

euh... gewoon goed zoeken, meeste laptops hebben shared video memory dat wil jij eigenlijk niet. ik heb hem op een acer 4100 TM draaien, en dat gaat wel(niet optimaal maar het werkt).

Verder weet ik niet wat je met dat ding wil doen, want vaak zijn laptops die jij nu noemt meer destop replacers en dus redelijk zwaar en reletief korte batterijduur.

ik draai wow op dezelfde pc als jij hebt, en dat werkt hier perfect, alles op z'n hoogst (1024x768) ik raid gewoon met 40 man bwl aq en naxx en eigenlijk nooit disc, soms dat wow hangt(pc doet het nog wel, maar wow stopt). Op die pc staat eigenlijk alleen maar word en wow, en wat troep spelletjes (klein zusje met onzinnige zooi). Verder gebruik ik een laptop zelf om te typen enzo voor school, en msn'en tijdens het tanken(ja dat kan in veel fights makkelijk), al whipen we gister daardoor bijna op anub(tanken van spider spawns).

Btw weet iemand of je smelt elementium verliest als je mining dropt, ik wil die nl ff droppen om mijn oude might set (wat geen SR heeft) te disenchanten en ook mijn valor zooi. Leuk al die sets, maar doe ik wel weer in TBC ;).

daarvoor wil ik ff mining droppen disenchanten en daarna weer snel lvl'en, wat makkelijk redlijk snel gaat als je het 1x gedaan hebt. Maar ik wil dan niet weer smelt elementium moeten leren, omdat een vriend (ingame) de mats voor TF heeft weet ik niet hoe het precies daarmee zit.

Verwijderd

[...]
Swat

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 07:41
[...]

nu je het zegt:

soit (tw.)
1 het zij zo, goed

minimum:
1024 mb ram
256 videogeheugen
160gig harde schijf

Ik kan je wel het volgende vertellen...

Mijn PC is een E6400, opgefokt, 2GB DDR667, Geforce 7900GTX en WoW en Windows draaien van een Raptor SATA schijf. Ik speel WoW op 1280*1024 met alle grafische opties op max. Ik haal standaard een constante 60FPS, wat klopt want dualcore CPU's geven met WoW een FPS cap van 60. Ga ik mee met een 40 mans raid, zakt de FPS in naar 40 en in Orgrimmar blijft hij rond de 50-55 hangen.

Kortom, ook al heb je een vrij ubere PC, haal je in WoW nog niet het maximale als je voornamelijk raid. Surely, met het downstellen van grafische opties zal ik dat vast wel terugwinnen.

Mischien heb je daar wat aan om je laptop samen te stellen.

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:27:
[...]

Ik kan je wel het volgende vertellen...

Mijn PC is een E6400, opgefokt, 2GB DDR667, Geforce 7900GTX en WoW en Windows draaien van een Raptor SATA schijf. Ik speel WoW op 1280*1024 met alle grafische opties op max. Ik haal standaard een constante 60FPS, wat klopt want dualcore CPU's geven met WoW een FPS cap van 60. Ga ik mee met een 40 mans raid, zakt de FPS in naar 40 en in Orgrimmar blijft hij rond de 50-55 hangen.

Kortom, ook al heb je een vrij ubere PC, haal je in WoW nog niet het maximale als je voornamelijk raid. Surely, met het downstellen van grafische opties zal ik dat vast wel terugwinnen.

Mischien heb je daar wat aan om je laptop samen te stellen.
Bron? Dit is compleet nieuw voor mij namelijk :)

• Smultie
  • Niet online
Klinkt mij ook niet echt logisch in de oren tbh :o

• Kevinp
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:35:
[...]

euh. waarschijnlijk heeft hij een tft (60 hz) en vsync aan staan dan klopt dat idd.

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:35:
[...]

Kevinp schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:49:
[...]

euh. waarschijnlijk heeft hij een tft (60 hz) en vsync aan staan dan klopt dat idd.
http://forums.wow-europe....ml?topicId=35983689&sid=1
Daar staat het in. Blue confirmation.

[ Voor 30% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-11-2006 10:54 ]

Verwijderd

Thrilled schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:22:
Ja maar ik wil wel zn hoogste instellingen kunnen draaien. Weet uit mn hoofd niet of er een centraal topic is voor laptop aankopen, zal wel even kijken. Lijkt me niet dat GoT zit te wachten op nóg een topic van: "welke laptop moet ik nou kopen ;( ". En aangezien mijn doeleinde allemaal door jullie gespeeld word en wellicht vele van jullie een laptop hebben dacht ik dat ik hier wel een goed antwoord zou kunnen krijgen.
Ik heb zelf laatst een 14.1" Asus A8Ja gekocht, wow draait hier op als een zonnetje. Heb er 1199,- voor betaald bij de mycom. Maar ik denk dat je even in "complete systemen en laptops" moet kijken. :)

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:23:
[...]

Btw weet iemand of je smelt elementium verliest als je mining dropt, ik wil die nl ff droppen om mijn oude might set (wat geen SR heeft) te disenchanten en ook mijn valor zooi. Leuk al die sets, maar doe ik wel weer in TBC ;).

daarvoor wil ik ff mining droppen disenchanten en daarna weer snel lvl'en, wat makkelijk redlijk snel gaat als je het 1x gedaan hebt. Maar ik wil dan niet weer smelt elementium moeten leren, omdat een vriend (ingame) de mats voor TF heeft weet ik niet hoe het precies daarmee zit.
je zal alles opnieuw moeten leren net als je dat met alle andere proffesions moet. Maar elementium smelten is toch ook echt 10 minuten werk, vraag een guild naar een geclearde instances en ga met een priest erin want die gozer respawnt altijd dus die is er dan vanzelf weer.

• Kevinp
MantaMania schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:06:
[...]

je zal alles opnieuw moeten leren net als je dat met alle andere proffesions moet. Maar elementium smelten is toch ook echt 10 minuten werk, vraag een guild naar een geclearde instances en ga met een priest erin want die gozer respawnt altijd dus die is er dan vanzelf weer.
ik dacht dat je zelsf als je geen mining had het kon leren, en een BWl instance is geen probleem onze guild doet iig nog altijd even BWL clearen omdat ondanks dat we 3 naxx bazen killen we nog altijd niet volledig BWL gegeared zijn.

zeker genzien de waarde van de nexus ga ik dit zaterdag toch maar doen en dan zie ik wel of smelt elementium nog heb achteraf.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:56:
[...]

Ik heb zelf laatst een 14.1" Asus A8Ja gekocht, wow draait hier op als een zonnetje. Heb er 1199,- voor betaald bij de mycom. Maar ik denk dat je even in "complete systemen en laptops" moet kijken. :)
laatst ook een asus gekocht een a8j ook

specs:

Intel Centrino Duo 2.0 Ghz
2048 Intern Geheugen
512 50% shared ati radeon hyper....
120gb HD
17'' scherm

werkt als een zonnetje, kan gewoon alt tabben instant wanneer ik wil, geen lag FPS is in raid ongeveer 40 - 45

• Bosmonster
  • Laatst online: 18-09 16:28
Het is frans he -> gewoon "swa" feitelijk in uitspraak.

Het is een woord dat ik gesproken heel vaak hoor, maar zelden zie uitgeschreven, dus het kan wat vreemd overkomen (en soit en swa lijkt ook in eerste instantie niet zo op elkaar :P)

Verwijderd

Inderdaad, echt totaal nieuw voor mij:
Dual Core Processor Issues (character rotation, FPS Cap)

There are a couple of known issues connected with Dual Core processors, the following problems are under investigation by our development team:

Character Turning Problems
On dual core systems there is a known issue when turning the character that the head will turn but the body will appear to remain facing forward. After moving forward the character should move in the direction the head is facing and align properly.

Frames Per Second capped at 64fps
Currently Dual Core processors will be limited to 64fps when running World of Warcraft. Our development team are working to remove this cap in a future patch.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Goed, was gister weer een aardig avondje...

1. Deadmines solo'en
Ging niet goed. Eerst keer ging ik al dood bij die Orge, daarna bij Sneek. Toen heb ik 't maar opgegeven, lijkt me duidelijk dat ik nog niet goed genoeg ben ik mijn class. :P

2. Uldaman
Ging er met 2 hunters, 1 warroir en 2 druids (waaronder ik) in. Vooraf zeg ik "i'm feral, so i could do some dps'. Maar de andere Druid riep gelijk "no! we have to heal". Nou oke, prima. :) We gaan die instance in, gaat die andere druid in catform en komt er niet meer uit... Nou goed, dan heal ik wel. Krijg ik opeens aggro, omdat er 5 mobs tegelijk gepulled worden (grmbl), blijft die andere druid in catform.. dus ik dood, want ja ik had niet genoeg mana na het healen van hun. Damnit! Ben er toen maar mee gestopt.

3. Na Uldaman nog even met een vriend in Badlands gelopen en wat mobs gekilled, wat dropt er opeens? Black Duskwood Staff! Natuurlijk niet de meest ideale Druid staff, maar zeker een verbetering. :P

4. Grinden in Arathi
Later nog even wat killen in Arathi. Ik wilde mijn Herbalism nog wat omhoog krijgen, dus ben daar Wild Steelbloom gaan zoeken; verkoopt ook gelijk lekker. Ondertussen wat van die Spiders killen voor de Silk. Al met al lekker veel spul geloot voor op de AH, en nog level 40 geworden ook!

Vanavond dus eens die Moonkin form bekijken. :) En ik kan mijn mount halen. Maar ik ben dus nog geen Rank3, dus ik krijg nog niet de korting. Nu las ik hier dat met de volgende patch ook die korting weg gaat? Dan moet ik dus nog snel even naar Battlegrounds...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:44
Bosmonster schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:25:
[...]

Het is een woord dat ik gesproken heel vaak hoor, maar zelden zie uitgeschreven, dus het kan wat vreemd overkomen (en soit en swa lijkt ook in eerste instantie niet zo op elkaar :P)
Nee je moet de T ook echt uitspreken :)

Over dat laptop verhaal:
Ik speel zelf op een Dell Inspiron 9300 (Centrino 1.86Ghz), 1 gig ram, geforce 6800 go met 256 ram.
WoW draait goed, maar ik heb spijt van 2 dingen:
- het scherm is slecht (die met 1440*900 resolutie), veel te veel licht aan de onderkant
- ik ben zo stom geweest om een harde schijf te nemen op 5400 toeren, en dat merk je bij het laden |:(

Dus als je voor een Dell zou gaan raad ik aan om (tenminste voor de 17 inch laptops) te gaan voor het scherm met de hoogste resolutie en zeker een 7200 rpm schijf te nemen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Qck
  • Laatst online: 19-09 15:43

Qck

Bazinga

OkkE schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:39:
3. Na Uldaman nog even met een vriend in Badlands gelopen en wat mobs gekilled, wat dropt er opeens? Black Duskwood Staff! Natuurlijk niet de meest ideale Druid staff, maar zeker een verbetering. :P
Deze staff is vrij nutteloos voor druids. Als je in feral zit heb je helemaal niets aan die staff, want er zitten geen stats op, weapon damage maakt niets uit en proccen zal 'ie ook niet doen. Ik zou als ik jou was een mage met strength/agi/stamina erop nemen. Als je gaat healen zou ik dan een staff met +int nemen. :)

Music is not just a sound, it's a way of living.

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Kapoen schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:39:
[...]
Over dat laptop verhaal:
Ik speel zelf op een Dell Inspiron 9300 (Centrino 1.86Ghz), 1 gig ram, geforce 6800 go met 256 ram.
WoW draait goed, maar ik heb spijt van 2 dingen:
- het scherm is slecht (die met 1440*900 resolutie), veel te veel licht aan de onderkant
- ik ben zo stom geweest om een harde schijf te nemen op 5400 toeren, en dat merk je bij het laden |:(

Dus als je voor een Dell zou gaan raad ik aan om (tenminste voor de 17 inch laptops) te gaan voor het scherm met de hoogste resolutie en zeker een 7200 rpm schijf te nemen.
Ik heb ook een Inspiron 9300 1.86, 1GB ram, echter een Radeon X300 met 128MB ram. Maar ik heb 1920x1200 scherm en speel op 1680x1050. Loopt perfect.
Thuis speel ik op een Pentium 4 2.6Ghz, 1GB DDR met een Radeon 7600GS ook op 1680x1050 en loopt ook goed.

Gisteren voor het eerst BRD ingegaan met mijn guild trouwens, met mijn vriendin (52 hunter) en een lvl 60 pally en 60 hunter. Ging erg goed, maar wat hebben we gelachen met Jailbreak :) Wat een puinhoop in zo'n aparte groep... Die gast blijft maar aanvalle en de mobs blijven maar komen :) Maar we hebben het wel geflikt :D

edit: typo's ;)

[ Voor 15% gewijzigd door CyPh op 23-11-2006 12:05 ]

Uw advertentie hier?

• OkkE

OkkE

WoW op een laptop;

Ik heb het op mijn Acer gespeeld met P4 2.66GHz, 1024MB ram, 17" scherm, 256MB shared videokaart en een 5400rpm schijf. Vooral de 512MB > 1024MB merkte ik wel. Maar het feit dat het geen losse videokaart is, merk je goed. En de langzame schijf tijdens het laden is ook niet prettig.

Ik merkte trouwens wel verschil tussen WoW onder Linux en onder WinXP op die laptop. Linux draaide soepeler.. Ik heb WoW iedergeval nóóit op alles max kunnen spelen. Als ik het op medium zet dan loopt het aardig, en had ik een fps van rond de 20 tot 30...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 22:34

Seraphin

Meep?

Gisteren voor de tweede keer in mijn WoW leven een endgame instance gedaan. :P

ZG: spider en tiger down, na een flink aantal wipes op panther zijn we gestopt (zijn tot de 30% gekomen). Dat was op zich wel jammer, want mijn guild heeft panther boss al een aantal keer neer gekregen. Vanaaf lukt het hopelijk snel, zodat we door kunnen naar Hakkar (nog niet eerder down gekregen).

Begrijp ik het goed als ik zeg dat panther boss een kwestie is van snoeihard de boss DPS-en als je de kans krijgt, voordat de healers helemaal oom zijn van het omhoog houden van tanks / marks, en hopen dat ie down is voordat je aan stukken wordt gescheurd door 3 miljoen adds?

Heel leuk om nu de guild ontwikkeling te zien: ZG moet binnen een week of twee wel in zn geheel op farm te krijgen zijn, de guild heeft nu 2 MC runs gedaan (luci beide keren down, niet verder gekomen).

Ik denk dat we nu bij iedere raid wel succesvoller worden: niet alleen qua tactics, maar ook omdat iedereen toch elke keer weer een beetje betere gear krijgt (ikzelf heb bijvoorbeeld nu nog 3 stuks T0 en verder AH blues en greens). Is het voor mij trouwens de moeite waard om UBRS, Strat etc. te farmen om T0 compleet te krijgen, of kan ik beter meteen upgraden met ZG (en binnenkort MC)?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• OkkE

OkkE

Gennis schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:45:
[...]

Deze staff is vrij nutteloos voor druids. Als je in feral zit heb je helemaal niets aan die staff, want er zitten geen stats op, weapon damage maakt niets uit en proccen zal 'ie ook niet doen. Ik zou als ik jou was een mage met strength/agi/stamina erop nemen. Als je gaat healen zou ik dan een staff met +int nemen. :)
Ik weet dat 'ie niet echt nuttig is voor mij als (Feral) Druid, maar ik had hier voor de Hydrocane, en die was ook nutteloos. Al heb ik nu wel spijt dat ik die Duskwood Staff niet gewoon op de AH heb gegooit. :D Mja...

Verwijderd

Ik zoek een standalone addon zodat ik de health van mobs in % kan zien, en me eigen health en die van me party in cijfers. Hij moet wel STANDALONE zijn, ik wil niet zo'n heel pakket. Iemand die er 1tje weet?

EDIT: ik dacht opeens aan ctmod, heb nu alleen ct_unitframes gedownlaod, is zien of dat werkt als standalone!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 12:10 ]

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Seraphin schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:01:
Begrijp ik het goed als ik zeg dat panther boss een kwestie is van snoeihard de boss DPS-en als je de kans krijgt, voordat de healers helemaal oom zijn van het omhoog houden van tanks / marks, en hopen dat ie down is voordat je aan stukken wordt gescheurd door 3 miljoen adds?
panther boss is leuk! Hebben wij ook een tijd lang op lopen wipen, kwestie van je mensen geared-up krijgen voor voldoende DPS.
Je hebt 3 tanks nodig, eentje voor de priestess en twee in iedere kooi. Iedere warrior in de kooi heeft een eigen healer, twee hunters zetten hun pet op 'stay' in de kooi en dan op aggressive.
Verder iedereen tegen de muur waar je binnen kwam, vooral de mensen die 'marked' zijn zodat ze geen aggro van de panthers pullen.

En dan is het een kwestie van keihard nuken. Succes!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

addictive schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:09:
[...]

panther boss is leuk! Hebben wij ook een tijd lang op lopen wipen, kwestie van je mensen geared-up krijgen voor voldoende DPS.
Je hebt 3 tanks nodig, eentje voor de priestess en twee in iedere kooi. Iedere warrior in de kooi heeft een eigen healer, twee hunters zetten hun pet op 'stay' in de kooi en dan op aggressive.
Verder iedereen tegen de muur waar je binnen kwam, vooral de mensen die 'marked' zijn zodat ze geen aggro van de panthers pullen.

Zo doen wij het ook altijd. Alleen dan zonder de hunter pets.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• addictive
Phydomir schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:16:
[...]

Zo doen wij het ook altijd. Alleen dan zonder de hunter pets.
ja, die hunter pets zijn voor een beetje meer damage op de panthers, alle beetjes helpen, vooral omdat mijn pet 'screech' heeft en daar dus ook weer wat aggro mee kan houden.
Maar is niet noodzakelijk hoor, kan ook prima zonder hunter pets :)

Verwijderd

hier een IBM T60, 1.6ghz intel core duo, 1g intern, onboard gfx (intel 945, 128mb shared). Niet gekocht om mee te gamen, eigenlijk juist om er niet mee te gamen. Het werkt wel, je kunt er ook mee raiden (zelfs razergore, geen hoge fps natuurlijk, maar echt problematisch wordt het niet), maar mooi/handig is het niet. Edit: Alle instellingen zo laag mogelijk, maar wel 1024x768 voor de natuurlijke resolutie van het beeldscherm.

intel onboard (945 iig) is dus geen aanrader voor WoW, maar dat wisten we natuurlijk al ^^

Desktop, 3.2ghz northwood, 1gb intern, 6600GT, alles max behalve AA (off). Werkt prima, zal vast wel wat lagere fps hebben bij imps in MC, maar niet echt merkbaar.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 12:40 ]

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 22:47
Hmm ik mag nou idd de volledige ( denk ik ;x ) patch binnen halen. Wederom via de background downloader. 653 mb... @ 4kbps -_-'

Verwijderd

zwAf schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:40:
Hmm ik mag nou idd de volledige ( denk ik ;x ) patch binnen halen. Wederom via de background downloader. 653 mb... @ 4kbps -_-'
Ik kan evt hosten op ftp (vanavond).

• Thrilled
ik had eergisteravond wow opgestart en de background downloader startte op, 3 uur zitten wowen en toen ik naar bed ging zag ik dat ie op 2% stond. PC snachts aanlaten staan en toen ik sochtends wakker werd was het icoontje weg.. geen idee of ik hem nu binnen heb :P nergens een "Complete" melding ofzo..

btw: thnx voor info over laptops ;)

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:25:
[...]

Hier (Brussel, Belgie) spreken ze die "t" toch wel uit hoor... "swat" dus :-)

• Seraphin

Seraphin

Meep?

@ Addictive & Phydomir: ja ik dacht me dergelijke tactics al te kunnen herinneren uit de voorgaande topics.

Wat wij gisteren deden was 1 MT op boss, als iemand werd gemarked veel healing op de mark, en mages die de panters AOE-en, wat dus elke keer gebeurde was dat er een heleboel panters los rondliepen. Ik zal vanavond voorstellen 2 tanks bij de hokken neer te zetten om te voorkomen dat die panters verder komen. (die hunter pets in de hokken vind ik ook een slim idee; met name nu geldt voor ons nog dat alle beetjes helpen)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Kapoen
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:45:
[...]

Hier (Brussel, Belgie) spreken ze die "t" toch wel uit hoor... "swat" dus :-)
Uit nieuwsgierigheid, waar in Brussel? Altijd leuk om te weten dat er GoT-ers in de buurt zijn :)
Ik woon in Vilvoorde, net boven Brussel.

Verwijderd

Seraphin schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:45:
@ Addictive & Phydomir: ja ik dacht me dergelijke tactics al te kunnen herinneren uit de voorgaande topics.

Wat wij gisteren deden was 1 MT op boss, als iemand werd gemarked veel healing op de mark, en mages die de panters AOE-en, wat dus elke keer gebeurde was dat er een heleboel panters los rondliepen. Ik zal vanavond voorstellen 2 tanks bij de hokken neer te zetten om te voorkomen dat die panters verder komen. (die hunter pets in de hokken vind ik ook een slim idee; met name nu geldt voor ons nog dat alle beetjes helpen)
Wij zetten ook altijd 1 tank op de boss en 2 in de hokken, de enige succesvolle tactiek tot nu toe :)

Succes ;)

• addictive

Ik zou het absoluut voorstellen, liefts voor de riad het er al even met de raid leader over hebben, zodat het op dat moment niet snel-snel moet gebeuren :)
En ja, als je nog bezig met met je raid te gearen, dan is het super zonde om de mages de panthers te laten AOE-en, die mages kunnen dan veel beter de priestess nuken :)

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Kan er hier ook over beta gediscusseerd worden of enkel over de huidige versie?

• Thrilled
belgian1 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:52:
Kan er hier ook over beta gediscusseerd worden of enkel over de huidige versie?
ook over beta ;)

• Qck
  • Laatst online: 19-09 15:43

Qck

Bazinga

Maar omdat niet iedereen alles wil zien, kun je het in spoiler zetten eventueel. :)

Music is not just a sound, it's a way of living.

• Kevinp

zo doen wij het ook, maar over het algemeen moet je hier wat beter voor gegeared zijn. die met twee warriors werkt meestl voor beginnende guilds beter. dan heb je ook wat langer de tijd om te dps'en.

Zg = zodra je MC beetjeonder de knie hebt en gear krijgt gewoon en aoe nuke feest. innervates gaan dan niet meer naar healers maar naar mages etc etc.

btw jullie tactic heeft een foutje, je moet niet aoe'en als die boss te nuken is dan moet iedereen gewoon op die boss schieten dan maar wat losse panters aoe'en in de fase dat hij weg is.

wel moet je hem in 2/3 x neer krijgen(dus dat hij weg gaat) anders zijn healers oom.

[ Voor 12% gewijzigd door Kevinp op 23-11-2006 13:05 ]

Verwijderd

Kapoen schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:49:
[...]

Uit nieuwsgierigheid, waar in Brussel? Altijd leuk om te weten dat er GoT-ers in de buurt zijn :)
Ik woon in Vilvoorde, net boven Brussel.
Dworp (Beersel) ten zuiden van brussel...

Kan je Sunken Templel clearen met een lvl 56 rogue, lvl 55 warlock en een lvl 60 paladin of heb je toch nog wat PUG members nodig?

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 13:04
betreft die laptop..

als je serieus WoW wil spelen, met hoge fps, is een laptop een no-go.. ik heb vandaag een nieuwe pc besteld: C2D E6600, G8800GTX, 2 GB ram, 2x320 GB hdd 16 mb cache met een P5B mobootje.. ik móet alles wel op max kunnen zetten..

een laptop moet je iig snelle hdd, groot beelscherm en dikke (liefst standalone) videokaart hebben..

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Mij lijkt niet echt dat die hunter pets iets toevoegen bij de panters...?

Oke, op aggresive is mooi, dan pakt hij een panter... doet er vervolgens 30 seconden over om hem dood te krijgen en dan pakt ie weer een andere panter... etc. Dat schiet toch niet op? kun je hem toch net zo goed op de boss laten dps-en.

Het verschil tussen 3 of geen panters is niet zo heel groot qua damage op een mt...
betreft die laptop..

als je serieus WoW wil spelen, met hoge fps, is een laptop een no-go.. ik heb vandaag een nieuwe pc besteld: C2D E6600, G8800GTX, 2 GB ram, 2x320 GB hdd 16 mb cache met een P5B mobootje.. ik móet alles wel op max kunnen zetten..

een laptop moet je iig snelle hdd, groot beelscherm en dikke (liefst standalone) videokaart hebben..
Dat is natuurlijk dikke onzin. Het is leuk dat jij een prima systeem koopt, maar op een goede laptop kun je best met hoge fps wow spelen. Het gaat zelfs nog verder, want je hebt het over serieus... Serieus wow spelen heeft niks met fps te maken, meer met concentratie/voorbereiding/skill/volharding.

[ Voor 47% gewijzigd door Resistance_NL op 23-11-2006 13:09 ]

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:03:
betreft die laptop..

Mijn IBM heeft 5400 schijf btw, kan niet zeggen dat ik daar nu last van heb. Laden is niet merkbaar (irritant) langzamer oid. En dannog, het gaat om laden... seconde langer wachten overleef ik wel ;-)

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op mijn een jaar oude laptop (centrino 2ghz, 512 mb ddr, radeon x600) loopt WoW prima. 40-60fps in vrijwel all situaties, rond de 20fps in raids (genoeg, zit toch alleen maar op healthbars te staren) en 5-10 fps in de stad. Laatste twee komen door de 512 mb. Hij is nu ter reparatie, daarna gooi ik er 1g in.

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-08 21:12
betreft die laptop..

moet je niet denken hoor... nvidia settings wow laten overriden en je AA&AF op max en je zal niet al te veel frames meer hebben... Ik heb 2x een 7800GT in SLI wat nog steeds beter is dan je 8800GTX en ik kan niet alles maxen. Neemt niet weg dat alles er wel supermooi uitziet...

• Thrilled
wow ik hoor jullie over 60 fps, in mijn titanpanel zit een functie waarin hij mij zegt dat ik continue rond de 20 fps zit (dus overal...) kan ik dit verhogen?

• JeroenNietDoen

Wij doen allemaal dmg op de boss, fearen de adds. Als Arlokk dan verdwijnt aoe'en we de adds. Als Arlokk weer verschijnt weer alle DPS erop en adds fearen.

• Kevinp
Kaap schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:19:
[...]

Wij doen allemaal dmg op de boss, fearen de adds. Als Arlokk dan verdwijnt aoe'en we de adds. Als Arlokk weer verschijnt weer alle DPS erop en adds fearen.
doen wij ook, maar het probleem is bij wat minder gegearde priest/locks/mages is dat die oom zijn vrij snel met fearen dps healen en dan nog aoe'en.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:02:
[...]

Dworp (Beersel) ten zuiden van brussel...

Kan je Sunken Templel clearen met een lvl 56 rogue, lvl 55 warlock en een lvl 60 paladin of heb je toch nog wat PUG members nodig?
je hebt dan toch echt of een dedicated healer of een tank nodig.. zitten nogal wat groepjes in ST die vervelend zijn als je geen fatsoenlijke healing/tank hebt

blup

Verwijderd

Als je nu honored bent met WSG dan kan je volgens mij ringen kopen.

Kan dat nog steeds na de patch?

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

De strategie die voor ons goed werkt bij panther is 2 warlocks die hellfire spammen in het midden om alle adds neer te krijgen, elk krijgen een druid om ze te healen zodat ze kunnen lifetappen. De rest van de raid nuked de boss.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:36:
Als je nu honored bent met WSG dan kan je volgens mij ringen kopen.

Kan dat nog steeds na de patch?
Ik hoop van wel want ik ben sinds level 29 revered met Warsong Outriders.
Alleen maar om die bow aan te schaffen op level 38, en natuurlijk wat andere goodies van hun.
Ben nu overigens level 36.

Verwijderd

Ja zou wel mooi kut zijn als dat niet meer kan >.<
Misschien dat iemand anders het weet..

• Kapoen
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:57:
[...]

Ik hoop van wel want ik ben sinds level 29 revered met Warsong Outriders.
Alleen maar om die bow aan te schaffen op level 38, en natuurlijk wat andere goodies van hun.
Ben nu overigens level 36.
Voor de WSG/AB/AV items te bekomen zal je moeten tokens inleveren (degenen waarvan je er nu 3 krijgt voor een win en 1 voor een loss). Afhankelijk van de kwaliteit van het item (blue of epic) zal je er meer of minder tokens voor moeten dokken.

Btw: Voor die boog alleen zou ik geen rep gegrind hebben, die kan je zo vervangen door betere bows uit instances...

• Kevinp
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:16:
Ja zou wel mooi kut zijn als dat niet meer kan >.<
Misschien dat iemand anders het weet..
dat heeft lijkt mij niks met het nieuwe honor systeem van doen, maar is puur reputation daardoor zou dat niet moeten veranderen.

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:17
MantaMania schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:02:
[...]

Ziet er netjes uit ik wil ook wel zo een opgeruimd scherm maar ik vraag me al meteen af waar jij bv knoppen hebt voor drinken potions etc etc
En wat is dat rondje rechtsonderin met die knoppen eromheen dat ziet er wel erg fancy uit eigenlijk.
Bartender2 + pagemaster: SHIFT inhouden - bar switcht naar potions, ALT - bar switcht naar protection pots en tradeskills, CTRL - switcht naar healing spells (maar kan ook gewoon friendly target kiezen en dan switch het ook naar healing spells)
http://www.wowace.com/wiki/Bartender2
http://www.wowace.com/wiki/Bartender2_Pagemaster

De ronde knoppen rechtsonder: das Serenity, soort van holyhope voor priests
http://www.curse-gaming.c...dons-4920-1-serenity.html

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Ik ben begonnen met mijn epic mount quest voor mijn lockje. Nu heb ik er aardig wat over zitten lezen, maar zie nogal tegenstrijdige dingen. Namelijk de items die je nodig hebt om het ritueel te starten. Hiervan wordt gezegd dat als iemand anders die heeft (andere lock) ik daar gebruik van zou kunnen maken, maar andere zeggen dat dit nu niet meer werkt.

Aangezien mijn goud voorraad redelijk snel geslonken is na het beginnen van deze questline en ik dus momenteel niet genoeg goud heb om die laatste items van de AH te betrekken, ben ik zeer nieuwsgierig of ik nu wel of niet gebruik kan maken van de items die iemand anders reeds heeft verzameld. Zou toch snel weer een 250G schelen.

Is wel een leuke quest line trouwens, van hot naar her over beide eilanden, heb nog nooit zoveel achter elkaar gevlogen :) En paard ziet er ook te vet uit met die vlammende nekharen. Kan niet wachten totdat ik hem heb.

Time spend gaming is time spend well

• On_E
  • Laatst online: 09:49

On_E

Housemusic

Dampie schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:31:
Ik ben begonnen met mijn epic mount quest voor mijn lockje. Nu heb ik er aardig wat over zitten lezen, maar zie nogal tegenstrijdige dingen. Namelijk de items die je nodig hebt om het ritueel te starten. Hiervan wordt gezegd dat als iemand anders die heeft (andere lock) ik daar gebruik van zou kunnen maken, maar andere zeggen dat dit nu niet meer werkt.

Aangezien mijn goud voorraad redelijk snel geslonken is na het beginnen van deze questline en ik dus momenteel niet genoeg goud heb om die laatste items van de AH te betrekken, ben ik zeer nieuwsgierig of ik nu wel of niet gebruik kan maken van de items die iemand anders reeds heeft verzameld. Zou toch snel weer een 250G schelen.

Is wel een leuke quest line trouwens, van hot naar her over beide eilanden, heb nog nooit zoveel achter elkaar gevlogen :) En paard ziet er ook te vet uit met die vlammende nekharen. Kan niet wachten totdat ik hem heb.
Het enige wat je zelf moet kopen is die Xorothian Stardust voor 150g (na de Black Dragonscales, Shadow power pots etc. natuurlijk)

De laatste 3 items hoef je niet te kopen, een andere lock die ze al heeft kan ze voor je gebruiken.

Sterker nog, weet niet of dat nog steeds werkt, maar je hoeft niet eens Dire Maul te doen, als jij de laatste quest hebt (om met dat gesummonde paard te babbelen) kun je nadat iemand DM gecleared heeft en die Demon boss verslagen heeft die party joinen en zo naar dat paard lopen en je quest completen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• OkkE

OkkE

Wat vinden jullie het beste wapen voor een Feral Druid van level 40? :)

Ik loop dus (zoals eerder gepost) nu met een Staff rond, verder kan ik als Night Elf standaard ook Daggers las ik.. Helaas kan ranged niet, wat ik graag zou willen; healen en tussendoor (zonder mana) wat dmg te doen. Maar ik zat te denken, misschien is een Mace of Dagger met leuke stats wel beter?

• Seraphin

Seraphin

Meep?

OkkE schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:36:

Ik loop dus (zoals eerder gepost) nu met een Staff rond, verder kan ik als Night Elf standaard ook Daggers las ik.. Helaas kan ranged niet, wat ik graag zou willen; healen en tussendoor (zonder mana) wat dmg te doen. Maar ik zat te denken, misschien is een Mace of Dagger met leuke stats wel beter?
Stats van je wapen zijn het belangrijkste, voor cat form wil je véél agi (str en stam zijn ook niet erg trouwens).

Ik heb op mijn druid 3 wapens: een 2h mace met agi & str voor cat, een 2h mace met sta en str voor bear, en een staff met int en spi voor healing.

Dagger zou ik niet aanraden voor een druid; de meeste daggers die ik heb gezien, hebben niet zo veel stats als een 2-hander, ik heb nog nooit een leuke combo gezien met een OH item die meer agi / str / sta opleverde dan een 2h mace.

[ Voor 4% gewijzigd door Seraphin op 23-11-2006 14:45 ]

• Kapoen

Zolang je het aan het levelen bent moet je je zeker niet druk maken om gear en stats,
al equip je vendor thrash items, aan level 60 geraak je toch :)

• Exitium
addictive schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:09:
[...]

Deden we in m'n oude guild ook, alleen dan zonder hunter. Paladins healen de OT's en gebruiken hun aura's. Zet twee tanks en twee pala's in een groep zodat beide tanks Devotion Aura en Retribution Aura op zich hebben (pala's moeten dan in de hoek aan de kant van Arlokk gaan staan ivm range), maakt het tanken een stukje makkelijker. In m'n huidige guild outhealen we die panters gewoon, zelfs in een run met grotendeels alts (blue/ZG/MC gear) werkt dat.

• addictive

beste tip die ik je kan geven is www.wow-loot.com staat per class alle mooie loot uit instances :)
Exitium schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:46:
[...]

Deden we in m'n oude guild ook, alleen dan zonder hunter. Paladins healen de OT's en gebruiken hun aura's. Zet twee tanks en twee pala's in een groep zodat beide tanks Devotion Aura en Retribution Aura op zich hebben (pala's moeten dan in de hoek aan de kant van Arlokk gaan staan ivm range), maakt het tanken een stukje makkelijker. In m'n huidige guild outhealen we die panters gewoon, zelfs in een run met grotendeels alts (blue/ZG/MC gear) werkt dat.
tss, alliance... easy-mode

:+

• OkkE

OkkE

@Seraphin & Kapoen;
Thanks! Denk dat ik dan eens 2H Mace ga trainen en opzoek naar een leuke Mace met goede stats. :)

addictive;
Ook bedankt. Ik kende de link al, maar zeker een goede website.

• FireAge

Haal even de Illusionary Rod uit SM, daar kun je wel een tijdje mee verder.

• Exitium
Illu Rod is geen feral wapen. :)

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
betreft die laptop..

Ik heb het heel vlot zien draaien op een Sony Vaio, maar dat ding kostte wel 2700 € :9~

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Devotion aura is relatief nutteloos 700 armor ofzo dat maakt weinig uit retribution aura is grappig maar als je thorns op je hebt en zelf oplet maakt het niks uit. Evt een shield met een spike erop.

• FireAge
Voor level 40 lijkt hij me anders prima en simpel verkrijgbaar met 35% drop kans.
Ik kan wel warden staff gaan roepen, maar daar is wat moeilijker aan te komen.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 07:16
MantaMania schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:34:
[...]

Devotion aura is relatief nutteloos 700 armor ofzo dat maakt weinig uit retribution aura is grappig maar als je thorns op je hebt en zelf oplet maakt het niks uit. Evt een shield met een spike erop.
nah zon aura maakt echt wel uit, is altijd lekker bij gevechten zoals sartura. Of een gevecht zoals Maexxna devo + stoneshield + defense pot is toch ruim 3100 armor extra, gooi daar eens improved lay on hands by op en je hebt toch 6000 armor extra :P = een heleboel extra survivability

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

DarkShadow schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:49:
[...]

nah zon aura maakt echt wel uit, is altijd lekker bij gevechten zoals sartura. Of een gevecht zoals Maexxna devo + stoneshield + defense pot is toch ruim 3100 armor extra, gooi daar eens improved lay on hands by op en je hebt toch 6000 armor extra :P = een heleboel extra survivability
ik vind armor altijd een beetje twijfelachtig maar oke het zal uiteindelijk best schelen maar ik heb altijd zo iets ik zit op 8500 in tank gear ofzo merk je die 700 extra dan echt?
Stoneshield is wel heeeel kort natuurlijk nu ken ik het maexxna gevecht niet maar lijkt me dat het langer duurt als 8 sec.

Ben het wel met je eens dat alle kleine beetje helpen !!

[ Voor 3% gewijzigd door MantaMania op 23-11-2006 15:55 ]

Verwijderd

nou ik ben is ff opnieuw begonnen op de ArgentDawn server (RP) gezien ik echt helemaal schijtziek werd van al het idioot ganken en dan de lol snel kwijt raak.

nu lvl 25 NE warrior met mining en BS als proffs. maar ik zit met mining een beetje op me max.....

iemand een idee waar ik goed veel tin veins kan vinden?!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:11:
Thousand Needles zit vol Tin

Paling Terran & Shaman

• addictive
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:11:
nou ik ben is ff opnieuw begonnen op de ArgentDawn server (RP) gezien ik echt helemaal schijtziek werd van al het idioot ganken en dan de lol snel kwijt raak.

nu lvl 25 NE warrior met mining en BS als proffs. maar ik zit met mining een beetje op me max.....

http://www.wowhead.com/?object=1732

makkelijker kan niet :)

[ Voor 8% gewijzigd door addictive op 23-11-2006 16:34 ]

• Exitium
MantaMania schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:34:
[...]

Met het aantal adds wat je daar op je krijgt is het beter dan BoSanc. Scheelt genoeg inkomende dps, zeker met de attackspeed van die panters. Weet dat we het de keren dat ik met DI in ZG was regelmatig probeerden, zaten vaak met 2 warriors en 3 pala's in de groep, één Devotion, één Retribution en één Consecration voor de adds die naar de pala's komen.
FireAge schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:42:
[...]

Voor level 40 lijkt hij me anders prima en simpel verkrijgbaar met 35% drop kans.
Ik kan wel warden staff gaan roepen, maar daar is wat moeilijker aan te komen.
Een echte feral heeft geen barst aan int/spi. Wel voor healing, maar dat is een ander verhaal. Zelfde als dat ik met m'n pala voor DPS niet met een Lok'Amir of iets dergelijks rond ga huppelen. Feral is str/sta/agi op dat lvl, dus dan kom je uit op een Ironshod Bludgeon ofzo

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de blacksmith skill.

Naarmate je skill lvl van blacksmithing hoger wordt, moet je uitrusting en wapens maken wat iets meer gecompliceert in elkaar zit dan de die je in het begin maakt.

Ik merk op dat als je een lullig wapentje maakt je niet snel levelt. Ik merk ook op dat als ik een wapen maakt waar veel werk in zit (dus veel ore e.d.) dat dit ten alle tijden maar 1 lvl omhoog gaat in die skill.
Nou heb ik er een axe bij zitten die o.a. een aantal speciale stenen nodig heeft om hem te maken.
Maakt het nou uit of ik dit wapen maak, of kan ik net zo goed een iets minder goed wapen maken, met spullen die sneller te vinden zijn?
Dus... wanneer level je sneller?

Verwijderd

thanx in thottbot en op allakhazam is het een beetje lastig zoeken maar dit is wel handig, beetje jammer alleen dat ik met lvl 25 geeneens iron-weps of armor kan dragen welke ik wel kan maken.... ach beetje geld is nooit weg natuurlijk

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:40:
Ik heb een vraagje over de blacksmith skill.

Naarmate je skill lvl van blacksmithing hoger wordt, moet je uitrusting en wapens maken wat iets meer gecompliceert in elkaar zit dan de die je in het begin maakt.

Ik merk op dat als je een lullig wapentje maakt je niet snel levelt. Ik merk ook op dat als ik een wapen maakt waar veel werk in zit (dus veel ore e.d.) dat dit ten alle tijden maar 1 lvl omhoog gaat in die skill.
Nou heb ik er een axe bij zitten die o.a. een aantal speciale stenen nodig heeft om hem te maken.
Maakt het nou uit of ik dit wapen maak, of kan ik net zo goed een iets minder goed wapen maken, met spullen die sneller te vinden zijn?
Dus... wanneer level je sneller?
mijn mening met wapens is dat het niet zo zeer uit maakt m.b.t. het levelen, wat wel zo is, is dat je voor de moeilijker verkrijgbare onderdelen vaak naar plekken moet gaan waar de exp lvls hoger liggen dan de makkelijk verkrijgbare onderdelen, tenminste als je het niet allemaal op AH en trade koopt ;)

ik gebruik nu nogsteeds een Two-Handed sword met beastslaying voor een lvl 13 op lvl 25 en heb toch zo een 40dps gemiddelt.... dus gaan de beessies net zo snel dood als met een veelste duur wapen dat evenveel damage doet ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!