Het honor wat we nu hebben, wordt dat dan omgezet in punten?
Of begint iedereen met 0?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Gewoon vanaf 0.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:45:
Het honor wat we nu hebben, wordt dat dan omgezet in punten?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
/duf bestaat niet volgens wow... Nog andere tips ?Exitium schreef op woensdag 22 november 2006 @ 19:25:
[...]
Heb ik ook niet kunnen vinden, staat verborgen afaik. Even /duf typen en dan staat 'ie in het rijtje geloof ik.
Op je FuBar, onderaan staat waarschijnlijk BartenderFu ofzo... rechtermuisknop daar op, en zoek naar experience bar-->ShowTaenadar schreef op donderdag 23 november 2006 @ 01:06:
[...]
/duf bestaat niet volgens wow... Nog andere tips ?
volgens mij krijg je wel iets van compensatie naar punten toe hoor. Het zou ook goed zijn als je met een aantal punten discount op repairs kan kopen weet niet hoe dat dat straks zit.
[ Voor 61% gewijzigd door Kevinp op 23-11-2006 08:41 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Soeski schreef op donderdag 23 november 2006 @ 08:47:
Guys!
Voor iedereen die denkt dat de patch pas volgende maand komt...ik ben hem nu aan het binnenhalen. De downloader begon automatisch met de 1.12.x --> 2.0.1 download.
En, hij is HUGE.
Downloader-upgrade is 35MB, daarna komt de daadwerkelijke .MPQ file. Deze is...653MB!!!
Staat nu dus te downloaden. Voor iedereen die nog wat wilde regelen in WoW voor deze patch komt; helaas....vanwege maintenance kan je niet inloggen, en daarna ben je dus de pineut.
Just so you all know
Verwijderd
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
wat betekend soit..? en net werk hoor, om zo door SM cath te komen. ik heb het ook weleens 4 man gedaan.. maar dan wel met main healer, en offhealer/dps als mijzelf..FireAge schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:17:
Wat maakt het nu uit dat die traag gaat. Hij komt vanzelf wel binnen.
Wel weer gigantisch hoor 650 mb, ik vraag me af of we dan echt nog tot kerst moeten wachten.
Gisteren sm cath gedaan als lv42 druid met 1 mage, 1 rogue, 1 priest en 1 warlock.
Disconnect die priest bijna meteen. Heb toen de hele instance maar zelf getanked en gehealed en dat wilde prima. Sheep, sap, seduce. En de rest is voor het beertje. Af en toe even wat heals spammen en dan weer verer grommen.
Eindbaas was ook prima te doen, wel een healing pot moeten gebruiken, maar soit.
Klopt, ding was gisteren in BWL aardig bezig wat raidmembers (waaronder de MT) offline te gooien, gelukkig had 80% die background DL'er uit.Websnake schreef op donderdag 23 november 2006 @ 08:55:
Volgens mij is dat ding wat je gedownload hebt (ik niet, ik heb die blizzard downloader compleet uitgeschakeld, haal de patch liever van een 100mbit mirror zodra die uit is) een partial, net zoals ze bij 1.10 en 1.11 hadden gedaan (patch in delen downloaden om de load op de blizzard downloader wat te verlagen wanneer er daadwwerkelijk wordt gepatched).
volgens mij vervoeging van het engelse "so be it" .. iets van "het kan niet anders" , of "het heeft zo moeten zijn" , iets in die trant.. "soit"
Maar denk niet dat dat bedoeld word hiersoit
A term invented by a simple typo. Intended to mean spot SOIT is a person/place/or institution where one can purchase or otherwise illicit drugs and other illegal substances. ie. crack
"Man, my dealer got locked up... so now I'm looking for a good soit..."
Uw advertentie hier?
als jij een tank spec wil nemen moet je dat lekker doen als je dat leuk vind gewoon alles testen is hartstikke leuk juist. Laat die mensen die zeggen dat hoeft pas in bwl maar lullen als je nu een lastige instance wilt doen kan het nog steeds een lifesaver zijn. Vanaf lvl 60 word het wel pas echt nuttig omdat je dan steeds meer instances gaat doen. Maar een tank spec kan best al heel lekker zijn in strat scholo, ubrs mc zg etc etc. In bwl kan je ook zonder tank spec maar dat geldt voor alles dan alleen een echte tank maakt het net even wat makkelijker.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:21:
Zou ook kunnen ja, maar nu tank ik ook wel veel in sm, rfd enzo. En de eerste keer respeccen is gratis toch?
Ziet er netjes uit ik wil ook wel zo een opgeruimd scherm maar ik vraag me al meteen af waar jij bv knoppen hebt voor drinken potions etc etcHelox-in-a-box schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:03:
[...]
hm, kheb ook BigWigs maar nog nooit een bar gezien die bijhoud wat de mages doen... redelijk zeker dattet niet BigWigs zal zijn, maaruh Cosmos is imo een veel te zware addon-pack.
Trouws dit is een echte aanrader: Grid (raid-windows addon), gebruik het nu sinds een week en ben dr echt dol op, neemt superweinig ruimte in en je kan alles tonen wat je wilt (lekker te customizen voor iedere classe)
te downloaden op: http://www.wowace.com/wiki/Grid
[afbeelding]
[ Voor 37% gewijzigd door MantaMania op 23-11-2006 10:10 ]
Mmm, en niemand die gewoon in de dikke van dale heeft gezocht?BootVluchteling schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:24:
[...]
wat betekend soit..? en net werk hoor, om zo door SM cath te komen. ik heb het ook weleens 4 man gedaan.. maar dan wel met main healer, en offhealer/dps als mijzelf..
Verwijderd
Het is Frans en betekend inderdaad "het zij zo".Thrilled schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:55:
[...]
volgens mij vervoeging van het engelse "so be it" .. iets van "het kan niet anders" , of "het heeft zo moeten zijn" , iets in die trant.. "soit"
nu je het zegt:Amafi schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:07:
[...]
Mmm, en niemand die gewoon in de dikke van dale heeft gezocht?
Soit is geen samentrekking of slang maar gewoon een normaal nederlands woord hoor.
Dikke van Dale geeft als antwoord: Zo zij het, goed.
In de context hier, ik moest een hp pot gebruiken maar zo zij het...
[ Voor 14% gewijzigd door Thrilled op 23-11-2006 10:11 ]
Deze plek is te koop.
Het is inderdaad zo dat de patch gedownload wordt, maar nog niet wordt geinstalleerd. Dit zal wel centraal gaan gebeuren zodra Blizzard er klaar voor is. Ik had begrepen dat ze het vanaf nu zo gaan doen met patches, omdat er teveel gebruikers zijn en teveel data verzonden moet worden anders. Ook kunnen ze zo de komende maand nog extra fixes/patches uitbrengen en dit alvast integreren in je 2.0.1 file, voordat deze daadwerkelijk geinstalleerd wordt.Websnake schreef op donderdag 23 november 2006 @ 08:55:
[...]
![]()
Ik kan gewoon inloggen op het moment? Die maintenance message staat er nog van gistere, die blijft altijd even staan na een reguliere maintenance.
Volgens mij is dat ding wat je gedownload hebt (ik niet, ik heb die blizzard downloader compleet uitgeschakeld, haal de patch liever van een 100mbit mirror zodra die uit is) een partial, net zoals ze bij 1.10 en 1.11 hadden gedaan (patch in delen downloaden om de load op de blizzard downloader wat te verlagen wanneer er daadwwerkelijk wordt gepatched).
euh... gewoon goed zoeken, meeste laptops hebben shared video memory dat wil jij eigenlijk niet. ik heb hem op een acer 4100 TM draaien, en dat gaat wel(niet optimaal maar het werkt).Thrilled schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:09:
[...]
nu je het zegt:
soit (tw.)
1 het zij zo, goed
Hoe spreek je dit dan uit?"swat" "sooiet" "sooit" ??
nog nooit van gehoord en dacht zelf meestal gelijk aan So Be It
Hebben jullie trouwens een laptop waarop jullie WoW spelen?
Ik ben nu op het moment aan het sparen voor een laptop, zou niet weten of er wat nieuws uitkomt binnenkort? Ik ben totaal niet thuis op het gebied van laptops, altijd op de pc gebleven, omdat dat qua uitbreiden toch wat makkelijker ging. Veel meer mensen rondom me hebben een laptop en zie daar toch wel de voordelen van in. Ben af en toe even rondkijken in de mediamarkt, en dan is het vaak goede specs, met soms 1 negatief onderdeel, leuke processor, harde schijf, en dan is het videogeheugen weer bagger. Ik had begrepen dat je een laptop niet, of heel moeilijk, kan uitbreiden, dus daarom ben ik nogal voorzichtig in de aankoop, aangezien het gelijk goed moet zijn.
Mijn doeleinden op een laptop zijn vooral gamen.
- Ben echt verslaafd aan WoW en speel het nu op een AMD Athlon 2600+, 1024mb ram, 256 videogeheugen en dat draait redelijk, pc staat vol met troep maar ik wil dus zeker dat WoW op zijn maximum instellingen als een tietje draait op de laptop. Battlefield 2 wil ik er ook misschien wel opgooien
- 3d bewerken. Interesse's in 3dsmax uitgebreid en wil nu met Maya gaan werken. Heb toch de indruk dat maya zwaarder is dan 3dsmax en dus moet dit ook zonder problemen draaien op de laptop.
Wie weet wat de toekomst brengt qua games en 3d software, maar ik wil dus een flinke tijd vooruit met de laptop, en budget heeft in principe niet een limiet, mag hoog zijn, als ik er maar een flinke tijd mee vooruit kan.
minimum:
1024 mb ram
256 videogeheugen
Processoren weet ik niet zo veel vanaf, als het maar snel is, (core 2 duo anyone?)
160gig harde schijf
Hebben jullie aanbevelingen betreft laptops?
Verwijderd
SwatThrilled schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:09:
[...]
Ik kan je wel het volgende vertellen...Thrilled schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:09:
[...]
nu je het zegt:
soit (tw.)
1 het zij zo, goed
Hebben jullie trouwens een laptop waarop jullie WoW spelen?
Ik ben nu op het moment aan het sparen voor een laptop, zou niet weten of er wat nieuws uitkomt binnenkort? Ik ben totaal niet thuis op het gebied van laptops, altijd op de pc gebleven, omdat dat qua uitbreiden toch wat makkelijker ging. Veel meer mensen rondom me hebben een laptop en zie daar toch wel de voordelen van in. Ben af en toe even rondkijken in de mediamarkt, en dan is het vaak goede specs, met soms 1 negatief onderdeel, leuke processor, harde schijf, en dan is het videogeheugen weer bagger. Ik had begrepen dat je een laptop niet, of heel moeilijk, kan uitbreiden, dus daarom ben ik nogal voorzichtig in de aankoop, aangezien het gelijk goed moet zijn.
Mijn doeleinden op een laptop zijn vooral gamen.
- Ben echt verslaafd aan WoW en speel het nu op een AMD Athlon 2600+, 1024mb ram, 256 videogeheugen en dat draait redelijk, pc staat vol met troep maar ik wil dus zeker dat WoW op zijn maximum instellingen als een tietje draait op de laptop. Battlefield 2 wil ik er ook misschien wel opgooien
- 3d bewerken. Interesse's in 3dsmax uitgebreid en wil nu met Maya gaan werken. Heb toch de indruk dat maya zwaarder is dan 3dsmax en dus moet dit ook zonder problemen draaien op de laptop.
Wie weet wat de toekomst brengt qua games en 3d software, maar ik wil dus een flinke tijd vooruit met de laptop, en budget heeft in principe niet een limiet, mag hoog zijn, als ik er maar een flinke tijd mee vooruit kan.
minimum:
1024 mb ram
256 videogeheugen
Processoren weet ik niet zo veel vanaf, als het maar snel is, (core 2 duo anyone?)
160gig harde schijf
Hebben jullie aanbevelingen betreft laptops?
Verwijderd
Bron? Dit is compleet nieuw voor mij namelijkKaap schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:27:
[...]
Ik kan je wel het volgende vertellen...
Mijn PC is een E6400, opgefokt, 2GB DDR667, Geforce 7900GTX en WoW en Windows draaien van een Raptor SATA schijf. Ik speel WoW op 1280*1024 met alle grafische opties op max. Ik haal standaard een constante 60FPS, wat klopt want dualcore CPU's geven met WoW een FPS cap van 60. Ga ik mee met een 40 mans raid, zakt de FPS in naar 40 en in Orgrimmar blijft hij rond de 50-55 hangen.
Kortom, ook al heb je een vrij ubere PC, haal je in WoW nog niet het maximale als je voornamelijk raid. Surely, met het downstellen van grafische opties zal ik dat vast wel terugwinnen.
Mischien heb je daar wat aan om je laptop samen te stellen.
euh. waarschijnlijk heeft hij een tft (60 hz) en vsync aan staan dan klopt dat idd.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:35:
[...]
Bron? Dit is compleet nieuw voor mij namelijk
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:35:
[...]
Bron? Dit is compleet nieuw voor mij namelijk
http://forums.wow-europe....ml?topicId=35983689&sid=1Kevinp schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:49:
[...]
euh. waarschijnlijk heeft hij een tft (60 hz) en vsync aan staan dan klopt dat idd.
[ Voor 30% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-11-2006 10:54 ]
Verwijderd
Ik heb zelf laatst een 14.1" Asus A8Ja gekocht, wow draait hier op als een zonnetje. Heb er 1199,- voor betaald bij de mycom. Maar ik denk dat je even in "complete systemen en laptops" moet kijken.Thrilled schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:22:
Ja maar ik wil wel zn hoogste instellingen kunnen draaien. Weet uit mn hoofd niet of er een centraal topic is voor laptop aankopen, zal wel even kijken. Lijkt me niet dat GoT zit te wachten op nóg een topic van: "welke laptop moet ik nou kopen". En aangezien mijn doeleinde allemaal door jullie gespeeld word en wellicht vele van jullie een laptop hebben dacht ik dat ik hier wel een goed antwoord zou kunnen krijgen.
je zal alles opnieuw moeten leren net als je dat met alle andere proffesions moet. Maar elementium smelten is toch ook echt 10 minuten werk, vraag een guild naar een geclearde instances en ga met een priest erin want die gozer respawnt altijd dus die is er dan vanzelf weer.Kevinp schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:23:
[...]
Btw weet iemand of je smelt elementium verliest als je mining dropt, ik wil die nl ff droppen om mijn oude might set (wat geen SR heeft) te disenchanten en ook mijn valor zooi. Leuk al die sets, maar doe ik wel weer in TBC.
daarvoor wil ik ff mining droppen disenchanten en daarna weer snel lvl'en, wat makkelijk redlijk snel gaat als je het 1x gedaan hebt. Maar ik wil dan niet weer smelt elementium moeten leren, omdat een vriend (ingame) de mats voor TF heeft weet ik niet hoe het precies daarmee zit.
ik dacht dat je zelsf als je geen mining had het kon leren, en een BWl instance is geen probleem onze guild doet iig nog altijd even BWL clearen omdat ondanks dat we 3 naxx bazen killen we nog altijd niet volledig BWL gegeared zijn.MantaMania schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:06:
[...]
je zal alles opnieuw moeten leren net als je dat met alle andere proffesions moet. Maar elementium smelten is toch ook echt 10 minuten werk, vraag een guild naar een geclearde instances en ga met een priest erin want die gozer respawnt altijd dus die is er dan vanzelf weer.
Verwijderd
laatst ook een asus gekocht een a8j ookVerwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:56:
[...]
Ik heb zelf laatst een 14.1" Asus A8Ja gekocht, wow draait hier op als een zonnetje. Heb er 1199,- voor betaald bij de mycom. Maar ik denk dat je even in "complete systemen en laptops" moet kijken.
Het is frans he -> gewoon "swa" feitelijk in uitspraak.
Verwijderd
Dual Core Processor Issues (character rotation, FPS Cap)
There are a couple of known issues connected with Dual Core processors, the following problems are under investigation by our development team:
Character Turning Problems
On dual core systems there is a known issue when turning the character that the head will turn but the body will appear to remain facing forward. After moving forward the character should move in the direction the head is facing and align properly.
Frames Per Second capped at 64fps
Currently Dual Core processors will be limited to 64fps when running World of Warcraft. Our development team are working to remove this cap in a future patch.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Nee je moet de T ook echt uitsprekenBosmonster schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:25:
[...]
Het is een woord dat ik gesproken heel vaak hoor, maar zelden zie uitgeschreven, dus het kan wat vreemd overkomen (en soit en swa lijkt ook in eerste instantie niet zo op elkaar)
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Deze staff is vrij nutteloos voor druids. Als je in feral zit heb je helemaal niets aan die staff, want er zitten geen stats op, weapon damage maakt niets uit en proccen zal 'ie ook niet doen. Ik zou als ik jou was een mage met strength/agi/stamina erop nemen. Als je gaat healen zou ik dan een staff met +int nemen.OkkE schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:39:
3. Na Uldaman nog even met een vriend in Badlands gelopen en wat mobs gekilled, wat dropt er opeens? Black Duskwood Staff! Natuurlijk niet de meest ideale Druid staff, maar zeker een verbetering.
Music is not just a sound, it's a way of living.
Ik heb ook een Inspiron 9300 1.86, 1GB ram, echter een Radeon X300 met 128MB ram. Maar ik heb 1920x1200 scherm en speel op 1680x1050. Loopt perfect.Kapoen schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:39:
[...]
Over dat laptop verhaal:
Ik speel zelf op een Dell Inspiron 9300 (Centrino 1.86Ghz), 1 gig ram, geforce 6800 go met 256 ram.
WoW draait goed, maar ik heb spijt van 2 dingen:
- het scherm is slecht (die met 1440*900 resolutie), veel te veel licht aan de onderkant
- ik ben zo stom geweest om een harde schijf te nemen op 5400 toeren, en dat merk je bij het laden![]()
Dus als je voor een Dell zou gaan raad ik aan om (tenminste voor de 17 inch laptops) te gaan voor het scherm met de hoogste resolutie en zeker een 7200 rpm schijf te nemen.
[ Voor 15% gewijzigd door CyPh op 23-11-2006 12:05 ]
Uw advertentie hier?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ik weet dat 'ie niet echt nuttig is voor mij als (Feral) Druid, maar ik had hier voor de Hydrocane, en die was ook nutteloos. Al heb ik nu wel spijt dat ik die Duskwood Staff niet gewoon op de AH heb gegooit.Gennis schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:45:
[...]
Deze staff is vrij nutteloos voor druids. Als je in feral zit heb je helemaal niets aan die staff, want er zitten geen stats op, weapon damage maakt niets uit en proccen zal 'ie ook niet doen. Ik zou als ik jou was een mage met strength/agi/stamina erop nemen. Als je gaat healen zou ik dan een staff met +int nemen.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 12:10 ]
panther boss is leuk! Hebben wij ook een tijd lang op lopen wipen, kwestie van je mensen geared-up krijgen voor voldoende DPS.Seraphin schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:01:
Begrijp ik het goed als ik zeg dat panther boss een kwestie is van snoeihard de boss DPS-en als je de kans krijgt, voordat de healers helemaal oom zijn van het omhoog houden van tanks / marks, en hopen dat ie down is voordat je aan stukken wordt gescheurd door 3 miljoen adds?
Zo doen wij het ook altijd. Alleen dan zonder de hunter pets.addictive schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:09:
[...]
panther boss is leuk! Hebben wij ook een tijd lang op lopen wipen, kwestie van je mensen geared-up krijgen voor voldoende DPS.
Je hebt 3 tanks nodig, eentje voor de priestess en twee in iedere kooi. Iedere warrior in de kooi heeft een eigen healer, twee hunters zetten hun pet op 'stay' in de kooi en dan op aggressive.
Verder iedereen tegen de muur waar je binnen kwam, vooral de mensen die 'marked' zijn zodat ze geen aggro van de panthers pullen.
En dan is het een kwestie van keihard nuken. Succes!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ja, die hunter pets zijn voor een beetje meer damage op de panthers, alle beetjes helpen, vooral omdat mijn pet 'screech' heeft en daar dus ook weer wat aggro mee kan houden.Phydomir schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:16:
[...]
Zo doen wij het ook altijd. Alleen dan zonder de hunter pets.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 12:40 ]
Verwijderd
Ik kan evt hosten op ftp (vanavond).zwAf schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:40:
Hmm ik mag nou idd de volledige ( denk ik ;x ) patch binnen halen. Wederom via de background downloader. 653 mb... @ 4kbps -_-'
Verwijderd
Hier (Brussel, Belgie) spreken ze die "t" toch wel uit hoor... "swat" dus :-)Bosmonster schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:25:
[...]
Het is een woord dat ik gesproken heel vaak hoor, maar zelden zie uitgeschreven, dus het kan wat vreemd overkomen (en soit en swa lijkt ook in eerste instantie niet zo op elkaar)
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Uit nieuwsgierigheid, waar in Brussel? Altijd leuk om te weten dat er GoT-ers in de buurt zijnVerwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:45:
[...]
Hier (Brussel, Belgie) spreken ze die "t" toch wel uit hoor... "swat" dus :-)
Verwijderd
Wij zetten ook altijd 1 tank op de boss en 2 in de hokken, de enige succesvolle tactiek tot nu toeSeraphin schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:45:
@ Addictive & Phydomir: ja ik dacht me dergelijke tactics al te kunnen herinneren uit de voorgaande topics.
Wat wij gisteren deden was 1 MT op boss, als iemand werd gemarked veel healing op de mark, en mages die de panters AOE-en, wat dus elke keer gebeurde was dat er een heleboel panters los rondliepen. Ik zal vanavond voorstellen 2 tanks bij de hokken neer te zetten om te voorkomen dat die panters verder komen. (die hunter pets in de hokken vind ik ook een slim idee; met name nu geldt voor ons nog dat alle beetjes helpen)
Ik zou het absoluut voorstellen, liefts voor de riad het er al even met de raid leader over hebben, zodat het op dat moment niet snel-snel moet gebeurenSeraphin schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:45:
@ Addictive & Phydomir: ja ik dacht me dergelijke tactics al te kunnen herinneren uit de voorgaande topics.
Wat wij gisteren deden was 1 MT op boss, als iemand werd gemarked veel healing op de mark, en mages die de panters AOE-en, wat dus elke keer gebeurde was dat er een heleboel panters los rondliepen. Ik zal vanavond voorstellen 2 tanks bij de hokken neer te zetten om te voorkomen dat die panters verder komen. (die hunter pets in de hokken vind ik ook een slim idee; met name nu geldt voor ons nog dat alle beetjes helpen)
ook over betabelgian1 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:52:
Kan er hier ook over beta gediscusseerd worden of enkel over de huidige versie?
Music is not just a sound, it's a way of living.
zo doen wij het ook, maar over het algemeen moet je hier wat beter voor gegeared zijn. die met twee warriors werkt meestl voor beginnende guilds beter. dan heb je ook wat langer de tijd om te dps'en.Seraphin schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:45:
[ Voor 12% gewijzigd door Kevinp op 23-11-2006 13:05 ]
Verwijderd
Dworp (Beersel) ten zuiden van brussel...Kapoen schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:49:
[...]
Uit nieuwsgierigheid, waar in Brussel? Altijd leuk om te weten dat er GoT-ers in de buurt zijn
Ik woon in Vilvoorde, net boven Brussel.
Dat is natuurlijk dikke onzin. Het is leuk dat jij een prima systeem koopt, maar op een goede laptop kun je best met hoge fps wow spelen. Het gaat zelfs nog verder, want je hebt het over serieus... Serieus wow spelen heeft niks met fps te maken, meer met concentratie/voorbereiding/skill/volharding.betreft die laptop..
als je serieus WoW wil spelen, met hoge fps, is een laptop een no-go.. ik heb vandaag een nieuwe pc besteld: C2D E6600, G8800GTX, 2 GB ram, 2x320 GB hdd 16 mb cache met een P5B mobootje.. ik móet alles wel op max kunnen zetten..
een laptop moet je iig snelle hdd, groot beelscherm en dikke (liefst standalone) videokaart hebben..
[ Voor 47% gewijzigd door Resistance_NL op 23-11-2006 13:09 ]
Verwijderd
Mijn IBM heeft 5400 schijf btw, kan niet zeggen dat ik daar nu last van heb. Laden is niet merkbaar (irritant) langzamer oid. En dannog, het gaat om laden... seconde langer wachten overleef ik wel ;-)BootVluchteling schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:03:
betreft die laptop..
als je serieus WoW wil spelen, met hoge fps, is een laptop een no-go.. ik heb vandaag een nieuwe pc besteld: C2D E6600, G8800GTX, 2 GB ram, 2x320 GB hdd 16 mb cache met een P5B mobootje.. ik móet alles wel op max kunnen zetten..
een laptop moet je iig snelle hdd, groot beelscherm en dikke (liefst standalone) videokaart hebben..
moet je niet denken hoor... nvidia settings wow laten overriden en je AA&AF op max en je zal niet al te veel frames meer hebben... Ik heb 2x een 7800GT in SLI wat nog steeds beter is dan je 8800GTX en ik kan niet alles maxen. Neemt niet weg dat alles er wel supermooi uitziet...BootVluchteling schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:03:
betreft die laptop..
Wij doen allemaal dmg op de boss, fearen de adds. Als Arlokk dan verdwijnt aoe'en we de adds. Als Arlokk weer verschijnt weer alle DPS erop en adds fearen.Seraphin schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:45:
doen wij ook, maar het probleem is bij wat minder gegearde priest/locks/mages is dat die oom zijn vrij snel met fearen dps healen en dan nog aoe'en.Kaap schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:19:
[...]
Wij doen allemaal dmg op de boss, fearen de adds. Als Arlokk dan verdwijnt aoe'en we de adds. Als Arlokk weer verschijnt weer alle DPS erop en adds fearen.
je hebt dan toch echt of een dedicated healer of een tank nodig.. zitten nogal wat groepjes in ST die vervelend zijn als je geen fatsoenlijke healing/tank hebtVerwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:02:
[...]
Dworp (Beersel) ten zuiden van brussel...
Kan je Sunken Templel clearen met een lvl 56 rogue, lvl 55 warlock en een lvl 60 paladin of heb je toch nog wat PUG members nodig?
blup
Verwijderd
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Verwijderd
Ik hoop van wel want ik ben sinds level 29 revered met Warsong Outriders.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:36:
Als je nu honored bent met WSG dan kan je volgens mij ringen kopen.
Kan dat nog steeds na de patch?
Verwijderd
Voor de WSG/AB/AV items te bekomen zal je moeten tokens inleveren (degenen waarvan je er nu 3 krijgt voor een win en 1 voor een loss). Afhankelijk van de kwaliteit van het item (blue of epic) zal je er meer of minder tokens voor moeten dokken.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:57:
[...]
Ik hoop van wel want ik ben sinds level 29 revered met Warsong Outriders.
Alleen maar om die bow aan te schaffen op level 38, en natuurlijk wat andere goodies van hun.
Ben nu overigens level 36.
dat heeft lijkt mij niks met het nieuwe honor systeem van doen, maar is puur reputation daardoor zou dat niet moeten veranderen.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:16:
Ja zou wel mooi kut zijn als dat niet meer kan >.<
Misschien dat iemand anders het weet..
Bartender2 + pagemaster: SHIFT inhouden - bar switcht naar potions, ALT - bar switcht naar protection pots en tradeskills, CTRL - switcht naar healing spells (maar kan ook gewoon friendly target kiezen en dan switch het ook naar healing spells)MantaMania schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:02:
[...]
Ziet er netjes uit ik wil ook wel zo een opgeruimd scherm maar ik vraag me al meteen af waar jij bv knoppen hebt voor drinken potions etc etc
En wat is dat rondje rechtsonderin met die knoppen eromheen dat ziet er wel erg fancy uit eigenlijk.
Time spend gaming is time spend well
Het enige wat je zelf moet kopen is die Xorothian Stardust voor 150g (na de Black Dragonscales, Shadow power pots etc. natuurlijk)Dampie schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:31:
Ik ben begonnen met mijn epic mount quest voor mijn lockje. Nu heb ik er aardig wat over zitten lezen, maar zie nogal tegenstrijdige dingen. Namelijk de items die je nodig hebt om het ritueel te starten. Hiervan wordt gezegd dat als iemand anders die heeft (andere lock) ik daar gebruik van zou kunnen maken, maar andere zeggen dat dit nu niet meer werkt.
Aangezien mijn goud voorraad redelijk snel geslonken is na het beginnen van deze questline en ik dus momenteel niet genoeg goud heb om die laatste items van de AH te betrekken, ben ik zeer nieuwsgierig of ik nu wel of niet gebruik kan maken van de items die iemand anders reeds heeft verzameld. Zou toch snel weer een 250G schelen.
Is wel een leuke quest line trouwens, van hot naar her over beide eilanden, heb nog nooit zoveel achter elkaar gevlogenEn paard ziet er ook te vet uit met die vlammende nekharen. Kan niet wachten totdat ik hem heb.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Stats van je wapen zijn het belangrijkste, voor cat form wil je véél agi (str en stam zijn ook niet erg trouwens).OkkE schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:36:
Wat vinden jullie het beste wapen voor een Feral Druid van level 40?![]()
Ik loop dus (zoals eerder gepost) nu met een Staff rond, verder kan ik als Night Elf standaard ook Daggers las ik.. Helaas kan ranged niet, wat ik graag zou willen; healen en tussendoor (zonder mana) wat dmg te doen. Maar ik zat te denken, misschien is een Mace of Dagger met leuke stats wel beter?
[ Voor 4% gewijzigd door Seraphin op 23-11-2006 14:45 ]
Zolang je het aan het levelen bent moet je je zeker niet druk maken om gear en stats,OkkE schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:36:
Ik loop dus (zoals eerder gepost) nu met een Staff rond, verder kan ik als Night Elf standaard ook Daggers las ik.. Helaas kan ranged niet, wat ik graag zou willen; healen en tussendoor (zonder mana) wat dmg te doen. Maar ik zat te denken, misschien is een Mace of Dagger met leuke stats wel beter?
Deden we in m'n oude guild ook, alleen dan zonder hunter. Paladins healen de OT's en gebruiken hun aura's. Zet twee tanks en twee pala's in een groep zodat beide tanks Devotion Aura en Retribution Aura op zich hebben (pala's moeten dan in de hoek aan de kant van Arlokk gaan staan ivm range), maakt het tanken een stukje makkelijker. In m'n huidige guild outhealen we die panters gewoon, zelfs in een run met grotendeels alts (blue/ZG/MC gear) werkt dat.addictive schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:09:
[...]
panther boss is leuk! Hebben wij ook een tijd lang op lopen wipen, kwestie van je mensen geared-up krijgen voor voldoende DPS.
Je hebt 3 tanks nodig, eentje voor de priestess en twee in iedere kooi. Iedere warrior in de kooi heeft een eigen healer, twee hunters zetten hun pet op 'stay' in de kooi en dan op aggressive.
Verder iedereen tegen de muur waar je binnen kwam, vooral de mensen die 'marked' zijn zodat ze geen aggro van de panthers pullen.
En dan is het een kwestie van keihard nuken. Succes!
beste tip die ik je kan geven is www.wow-loot.com staat per class alle mooie loot uit instancesOkkE schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:36:
tss, alliance... easy-modeExitium schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:46:
[...]
Deden we in m'n oude guild ook, alleen dan zonder hunter. Paladins healen de OT's en gebruiken hun aura's. Zet twee tanks en twee pala's in een groep zodat beide tanks Devotion Aura en Retribution Aura op zich hebben (pala's moeten dan in de hoek aan de kant van Arlokk gaan staan ivm range), maakt het tanken een stukje makkelijker. In m'n huidige guild outhealen we die panters gewoon, zelfs in een run met grotendeels alts (blue/ZG/MC gear) werkt dat.
Haal even de Illusionary Rod uit SM, daar kun je wel een tijdje mee verder.OkkE schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:36:
Ik heb het heel vlot zien draaien op een Sony Vaio, maar dat ding kostte wel 2700 €BootVluchteling schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:03:
betreft die laptop..
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Devotion aura is relatief nutteloos 700 armor ofzo dat maakt weinig uit retribution aura is grappig maar als je thorns op je hebt en zelf oplet maakt het niks uit. Evt een shield met een spike erop.
Voor level 40 lijkt hij me anders prima en simpel verkrijgbaar met 35% drop kans.
nah zon aura maakt echt wel uit, is altijd lekker bij gevechten zoals sartura. Of een gevecht zoals Maexxna devo + stoneshield + defense pot is toch ruim 3100 armor extra, gooi daar eens improved lay on hands by op en je hebt toch 6000 armor extraMantaMania schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:34:
[...]
Devotion aura is relatief nutteloos 700 armor ofzo dat maakt weinig uit retribution aura is grappig maar als je thorns op je hebt en zelf oplet maakt het niks uit. Evt een shield met een spike erop.
ik vind armor altijd een beetje twijfelachtig maar oke het zal uiteindelijk best schelen maar ik heb altijd zo iets ik zit op 8500 in tank gear ofzo merk je die 700 extra dan echt?DarkShadow schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:49:
[...]
nah zon aura maakt echt wel uit, is altijd lekker bij gevechten zoals sartura. Of een gevecht zoals Maexxna devo + stoneshield + defense pot is toch ruim 3100 armor extra, gooi daar eens improved lay on hands by op en je hebt toch 6000 armor extra= een heleboel extra survivability
[ Voor 3% gewijzigd door MantaMania op 23-11-2006 15:55 ]
Verwijderd
Thousand Needles zit vol TinVerwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:11:
iemand een idee waar ik goed veel tin veins kan vinden?!
Paling Terran & Shaman
http://www.wowhead.com/?object=1732Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:11:
nou ik ben is ff opnieuw begonnen op de ArgentDawn server (RP) gezien ik echt helemaal schijtziek werd van al het idioot ganken en dan de lol snel kwijt raak.
nu lvl 25 NE warrior met mining en BS als proffs. maar ik zit met mining een beetje op me max.....
iemand een idee waar ik goed veel tin veins kan vinden?!
[ Voor 8% gewijzigd door addictive op 23-11-2006 16:34 ]
Met het aantal adds wat je daar op je krijgt is het beter dan BoSanc. Scheelt genoeg inkomende dps, zeker met de attackspeed van die panters. Weet dat we het de keren dat ik met DI in ZG was regelmatig probeerden, zaten vaak met 2 warriors en 3 pala's in de groep, één Devotion, één Retribution en één Consecration voor de adds die naar de pala's komen.MantaMania schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:34:
[...]
Een echte feral heeft geen barst aan int/spi. Wel voor healing, maar dat is een ander verhaal. Zelfde als dat ik met m'n pala voor DPS niet met een Lok'Amir of iets dergelijks rond ga huppelen. Feral is str/sta/agi op dat lvl, dus dan kom je uit op een Ironshod Bludgeon ofzoFireAge schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:42:
[...]
Voor level 40 lijkt hij me anders prima en simpel verkrijgbaar met 35% drop kans.
Ik kan wel warden staff gaan roepen, maar daar is wat moeilijker aan te komen.
Verwijderd
Verwijderd
thanx in thottbot en op allakhazam is het een beetje lastig zoeken maar dit is wel handig, beetje jammer alleen dat ik met lvl 25 geeneens iron-weps of armor kan dragen welke ik wel kan maken.... ach beetje geld is nooit weg natuurlijkaddictive schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:33:
[...]
http://www.wowhead.com/?object=1732
makkelijker kan niet
Verwijderd
mijn mening met wapens is dat het niet zo zeer uit maakt m.b.t. het levelen, wat wel zo is, is dat je voor de moeilijker verkrijgbare onderdelen vaak naar plekken moet gaan waar de exp lvls hoger liggen dan de makkelijk verkrijgbare onderdelen, tenminste als je het niet allemaal op AH en trade kooptVerwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:40:
Ik heb een vraagje over de blacksmith skill.
Naarmate je skill lvl van blacksmithing hoger wordt, moet je uitrusting en wapens maken wat iets meer gecompliceert in elkaar zit dan de die je in het begin maakt.
Ik merk op dat als je een lullig wapentje maakt je niet snel levelt. Ik merk ook op dat als ik een wapen maakt waar veel werk in zit (dus veel ore e.d.) dat dit ten alle tijden maar 1 lvl omhoog gaat in die skill.
Nou heb ik er een axe bij zitten die o.a. een aantal speciale stenen nodig heeft om hem te maken.
Maakt het nou uit of ik dit wapen maak, of kan ik net zo goed een iets minder goed wapen maken, met spullen die sneller te vinden zijn?
Dus... wanneer level je sneller?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq