Het Grote World of Warcraft topic - Deel 93 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.752 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dan ga ik lvl up ... zit maar anderhalf bar weg van level up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
PromWarMachine schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:04:
[...]
Mijn build op level 70 wordt 10/41/0 waarschijnlijk. Fire doet meer damage en is daarom nuttiger. Overigens ben je dan een PvP wrak. Nagenoeg iedere class maakt gehakt van je, maar aan de andere kant zul je in raids, als je enigszins je best doet, vrij hoog op de damage meters staan. Afhankelijk van je gear natuurlijk. Overigens is die 10/41/0 zonder Dragons Breath. Dat is voor PvP best wel grappig, maar in PvE heb je er werkelijk niets aan.
En die andere 10 punten?

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 08:56

GG85

.......

Ik ga nu denk ik maar voor dit: http://www.wowhead.com/?talent-bc=Rf0VZZVAGIofxsVot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Qoriox schreef op maandag 20 november 2006 @ 08:53:
Zaterdag avond had ik wat tijd over, en ben voor het eerst sinds maanden in ZG geweest met mijn nieuwe guild, The Black Fury , op Dunemaul. Ben Bhender, lvl 60 feral Druid

Heb gelijk wat vijanden gemaakt :P In 1 full run ben ik de trotse eigenaar geworden van :

http://www.thottbot.com/?i=51572 : Jeklik's Crusher : Niemand wilde em hebben, ik vond em mooi, dus rolde 10, en mocht em hebben

http://www.thotbott.com/?i=53666 : Cloak of the Hakkari Worshipers : Rolde 50, voor mijn resto build.

Dan de drop waar ik het meest mazzel mee had :

http://www.thotbott.com/?i=51764 : Will of Arlokk : 1 druid rolde 65, ik rolde 67 :-) Ik blij, w00t.

En toen, last but not least, bij die Gahz' draak :

http://www.thotbott.com/?i=51877 : Nat Pagle's Fish Terminator : Ik was de enige feral druid :P Ik zeg bedankt 8)

Prettige avond dus. Zowieso de eerste keer dat ik een full run heb gedaan. Leuke gevechten daar in ZG, viel me alles mee.

Voor mijn Will of Arlokk is een +22 int de beste enchant denk ik, of moet ik voor nog meer +spi gaan?
Blij dat jij geen guildy bent van me.. lootwhore is de term die me te binnenschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Tranzity schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:33:
Mooi weekend!
Vrijdag Judgement Gauntlets en Shoulders
Zaterdag 3 stukken Felheart
Zondag Betrayer Boots
Enige domper was gister dat de eerste Judgement Chest naar een persoon ging die alleen maar T2 wil looten, en daarom nog in half soulforge loopt. Daarna nog wat tries in AQ40. Blijft vet :P
OMG! Zeg me dat 't niet waar is! :(
MantaMania schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:23:
[...]

Pfff na zo een dik loot weekeind toch nog klagen over een chestje ;) hahahha
Zeker omdat het een backup paladin was die geluk had dat er een spot open bleef.
AQ was echt gaaf om te doen jammer genoeg waren er een paar tanks niet snel genoeg om die adds op te pakken.
En de laatste poging hadden we helaas 3 x skeram op 1 platform en dat is redelijk lastig / dodelijk.
Die mana drain anubis zijn ook irritant hoe doe andere guilds die wij hebben ze nu uit de groep getankt maar dan nog worden de healers die meelopen gemanadrain dus die tank is lastig up te houden en ze worden geraakt door die shadowbolts omdat ze te verweg staan.
Nu lukt het iedere keer net maar blijft wel lastig.
Dan lopen je healers teveel mee denk ik, heb zelf nooit moeite om uit die drain range te blijven om m'n tank te healen.
Kevinp schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:49:
[...]

lastig word als je bv shadowstrom mana drain en Thunderclab en MS hebt

ik denk dat je dan wel het moeilijkste hebt gehad. Ik zou vollegorde niet weten, TC eerst, MS mana drain shadow storm. Iig allemaal erg snel dan :P.
MS, TC, Manaburn, Shadowstorm waarschijnlijk. Beide reflects, Manaburn en Shadowstorm kan ook leuk zijn. :P
Qoriox schreef op maandag 20 november 2006 @ 08:53:
http://www.thotbott.com/?i=53666 : Cloak of the Hakkari Worshipers : Rolde 50, voor mijn resto build.
Als je ook maar enigszins denkt aan resto, koop/farm je Hide of the Wild even. :) (zou IMO iedere beginnende raider moeten doen tbh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 19:42

Ryceck

Constants and Variables

poohbeer schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:28:
[...]

Blij dat jij geen guildy bent van me.. lootwhore is de term die me te binnenschiet.
Gelukkig raid jij niet voor de loot of wel? :)

Niet iedereen die graag loot ziet is een lootwhore fyi :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Ryceck schreef op maandag 20 november 2006 @ 20:52:
[...]

Gelukkig raid jij niet voor de loot of wel? :)

Niet iedereen die graag loot ziet is een lootwhore fyi :)
wanneer je op pure +heal gear need, over iemand die hem veel beter kan gebruiken wel, imo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik speelde voorheen bij elk uur dat ik vrij had wow, en ik zit ook in een van de top guilds van de server, probleem is alleen dat ik meestal alleen maar mee kan naar MC , omdat iedereen al full t1 heeft en de meesten zelfs al full t2 , BWL staat op farm modus, dus daar wil iedereen heen.
zelfde met AQ40 en Naxx .

En ik ben meestal nummer 41 die mee mag :S
Zit er nu aan te denken miss naar een wat mindere guild te gaan , of te wachten
tot TBC uitkomt, want daar kan je geloof ik zelfs tier 4 spul krijgen van de 5 man dungeons.

Mocht er een guild zijn op Azjol Nerub m die nog een warrior nodig heeft met decent
gear , laat het me dan ff weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

addictive schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:00:
[...]

wanneer je op pure +heal gear need, over iemand die hem veel beter kan gebruiken wel, imo ;)
spec houdt niet in dat je niet kan healen :) Een feral druid heeft zijn healgear net zo hard nodig als een healspecced druid. Dus wat dat betreft heeft hij er net zoveel recht op.
En dan nog wat: Je weet niet waar hij hiervoor mee rondliep (of die ander). Als die ander rondrent met een Staff of Dominance en onze feraldruid in kwestie met een Illusionary rod dan wordt het verhaal ineens anders he? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ryceck op 20-11-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 12:09
Ryceck schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:13:
[...]

spec houdt niet in dat je niet kan healen :) Een feral druid heeft zijn healgear net zo hard nodig als een healspecced druid. Dus wat dat betreft heeft hij er net zoveel recht op.
En dan nog wat: Je weet niet waar hij hiervoor mee rondliep (of die ander). Als die ander rondrent met een Staff of Dominance en onze feraldruid in kwestie met een Illusionary rod dan wordt het verhaal ineens anders he? :)
dan ben je sowieso een prutser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Vandaag een Tauren Druid gerolled, best wel geinig eigenlijk. :) M'n eerste ervaringen in Thunder Bluff gingen echter niet zo goed. Lift in, naar boven, wil naar voren lopen, val ik uit de lift naar onder. :X 2e keer ging op zich wel goed, maar toen ik weer naar beneden wilde vergat ik wederom de lift te nemen, waardoor ik dus nog een keer naar onder viel. 8)7

Ik moet zeggen dat ik IronForge toch een heel stuk fijner vind opgebouwd, daar vind ik alles in enkele tellen. In Thunder Bluff moest ik zelfs met aanwijzingen van de guards nog gaan zoeken naar waar ik moest zijn. :X

En ik mistte een paladin-trainer in Thunder Bluff. :+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/296e7c0d0531ba65771feac13c257b8a/thumb.png

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er na 3 weken weer :) En direct met twee leuke vraagjes. Ik heb al rondgezocht op internet en wat gevonden waarmee het mogelijk is, maar ik vind het best pittig allemaal.

Ik wil namelijk mijn interface een beetje verbouwen, zodat ik het fijner vind om te spelen, namelijk zoiets als dit: http://65.98.12.202/mscreens/5898.jpg. Het gaat mij niet om TitanPanel, maar vooral die 2 bars links, dan de minimap, dan weer 2 bars.

Ik vind dit er heel mooi uitzien, ik weet hoe ik alles kan bewegen, met MoveAnything namelijk. Ik snap hoe dit allemaal werkt. Maar ik heb geen idee hoe ik 2 bars link en rechts krijg. Kan iemand mij hier aub een uitleg over geven? Ik had er al een addon voor gevonden, maar ik vond dit veel te moeilijk, en ik WEL mijn best gedaan om het te proberen. (Naam van de addon ben ik even kwijt, edit ik als ik het weet.)

Dan nog een vraag: Is het mogelijk een gedelete character terug te halen? Ik had een lvl 43 hunter, maar dacht dat ik em niet meer nodig had. Nu heb ik er echter wel spijt van.

EDIT: Ik wil ook graag dat ik kan zien hoeveel mana en health ik heb (in cijfers). Weet je een STANDALONE addon, dan zou ik dat graag horen. Ik neem geen addonpakket, omdat ik het zelf zoveel mogelijk naar smaak wil maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 08:53
pasta schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:00:
Vandaag een Tauren Druid gerolled, best wel geinig eigenlijk. :) M'n eerste ervaringen in Thunder Bluff gingen echter niet zo goed. Lift in, naar boven, wil naar voren lopen, val ik uit de lift naar onder. :X 2e keer ging op zich wel goed, maar toen ik weer naar beneden wilde vergat ik wederom de lift te nemen, waardoor ik dus nog een keer naar onder viel. 8)7

Ik moet zeggen dat ik IronForge toch een heel stuk fijner vind opgebouwd, daar vind ik alles in enkele tellen. In Thunder Bluff moest ik zelfs met aanwijzingen van de guards nog gaan zoeken naar waar ik moest zijn. :X

En ik mistte een paladin-trainer in Thunder Bluff. :+
[afbeelding]
Je zult waarschijnlijk ook vaker in Orgrimmar zijn dan in thunderbluff ;)
en ik zeg: Orgrimmar >>>>>>> ironforge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ach alle city's wennen. Ik speel nu ook een weekje als Horde en inmiddels loop je ook blindelings overal heen. Het lijkt inderdaad in het begin niet erg logisch, maar Stormwind was in het begin ook een doolhof.

Vandaag trouwens een Undead Mage gerolled. Ik speelde nu een paar dagen als Tauren Shaman (Level 22) maar kon niet echt mijn draai vinden. Wel leuk enzo, maar voel me toch weer de druid. Alles net niet... Dan maar lekker dik DPSen met een mage. Bevalt tot nu toe wel goed (Level 12). Morgen weer even gelijk trekken met mijn vaste speelmaatje :P

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

Phydomir

Dennis

Hmmz, wat zijn de vervelendste combo's bij Nefarian. Wij hadden vorige keren nooit problemen met phase 1 en nu hebben we Blauw/Bronze en na phase 1 zijn bijna alle healers oom :'(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:55
je moet eens naar Uc gaan dat is helemaal vaag.

maar vandaag na wat redelijke trys gistern farleana neer(3e baas voor ons in naxx) tot nu toe alles bazen in 2 dagen neer dus dat is nice, maar farleana slaat wel flink door zeg, 8k crushing :S. full tier 2 + AQ40 shield(9k armor) dus daardoor ging ik een keer dood, daarna gewoon flaks gebruikt en wat eten(dus >10k hp). en dat gign wel goed, wel leuke fight trouwens niet al te moeilijk kort en vrij dynamisch.

gewoon iedereen fr pot en als je low hp hebt ook nr pot laten gebruiken dan blijft iedereen lang in leven en gaat alles goed.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAnotherDev
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 13:07
Ik zie altijd mensen praten over vorderingen en dergelijke. Hoever ze met twin emps zijn en hoeveel bosses ze al neer hebben in naxx, maar hoe zit het met C`thun bij de meerderheid. Slaat iedereen die over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
Vanmorgen effe snel met de beta gespeeld. Blood Elf start area ziet er erg mooi uit. Silvermoon City is echt dat wat Darnassus had moeten zijn. Ik denk zelf dat Silvermoon City de nieuwe hangplek van Horde zal zijn. Het heeft een directe verbinding met UC. Ik denk dat TB en Orgrimmar spookstadjes zullen worden.

Nog effe snel de Ah gecheckt, een groene level 65 2H axe. 3.5SPD en 73DPS. Ik wil niet weten hoe een blauwe level 65 2H axe eruit ziet. Vendor TUF? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Chooman schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 06:34:
Ik zie altijd mensen praten over vorderingen en dergelijke. Hoever ze met twin emps zijn en hoeveel bosses ze al neer hebben in naxx, maar hoe zit het met C`thun bij de meerderheid. Slaat iedereen die over?
haha, wij zijn gestopt na huhuran idd. Niemand in onze guild vind Aq40 echt leuk, en echt super loot dropt er niet, ok wat NR zooi, dus farmen wij altijd t/m fankriss=easy mode. En gaan daarna naxx in om progress te maken. Onze raid week is iets als dit
naxx
naxx
BWL
AQ40
Naxx
Naxx.

doordat we zo vaak proberen te raiden komt het wel eens voor dat er dagen wat afgelast wordt, maar tja dat is neit zo heel erg met 6 raid dagen. ;). Ik denk wel dat we binnekort een keer een twins weekje inlassen om toch maar een keer hun te killen(of niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
Twins / c'thun loot is best imba

enne, c'thun fight schijnt best ever te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was een nieuwe patch ofzo?
iets van 35mb...

krijgen we morgen alvast de nieuwe patch met talents enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Gisteren een noobje uit de guild geholpen, hij zat er al lang in, lvl 47 priest geloof ik..ging voor het eerst mee met "guildrun" naar Uldaman, 3 guildies, 2 pugjes... toen we binnenkwamen was het al gelijk van: gaan we wel langs het vrouwtje? (eerste boss in de mapchamber, waar je sowieso door moet :S ) ik zei dat we daar vanzelf langs komen, eerst even de quests halen in dit gebied (paladin en die urn geloof ik) daar in dat gebied begon hij weer: we gaan verkeerd, we moeten naar die vrouw!! .. ik reageer al ietwat geirriteerd dat hij zn mond moet houden want we komen automatisch langs dat vrouwtje!
toen kwam er een wat boze reactie dat hij dat zelf wel uitmaakte en toen was het wel even stil, maar wat ik verwacht had kwam uit. ik was een mob aan het pullen en zag de priest niks doen.. geen healing... ik bijna dood, pot gedronken.. ik whisper hem: healing plz...
toen kwam er een reactie van: houd je kop nou eens anders boek ik hem....(dat tegen je raidleader/officer?) volgende mob, weer geen healing.. dan ben ik het zat..(ik was overigens de enige die healing nodig had...) gekickt uit party, replacement gezocht.. gaat hij zielig doen in de guild chat, het was al 2 tegen 1 in de party maar in de guildchat kreeg hij ook nog eens commentaar, en dan zie je even later: "Oliebol has left the guild"... opgelost

Verder hebben wij de grootst mogelijke moeite om een guildrun op te zetten.. niet iedereen gebruikt GEM, en de meeste doen wat anders of hebben geen tijd.. kleine 150 members hebben we en we kunnen er niet eens 5 bij elkaar krijgen... 3, soms 4... en een enkele keer wil het lukken... dit is bijzonder klote aangezien we allemaal naar nax/mc/etc willen, maar gaat wel uber traag zo...

[ Voor 3% gewijzigd door Thrilled op 21-11-2006 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
uit ervaring blijkt dat je allemaal ongeveer op dezelfde tijd lvl 60 moet worden om ook daadwerkelijk de guild te behouden anders gaan de lvl 60 spelers weg omdat die wel kunnen gaan raiden. Zo'n lvl'ing guild is leuk maar vaak niet voor instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Thrilled schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 08:30:
Verder hebben wij de grootst mogelijke moeite om een guildrun op te zetten.. niet iedereen gebruikt GEM, en de meeste doen wat anders of hebben geen tijd.. kleine 150 members hebben we en we kunnen er niet eens 5 bij elkaar krijgen... 3, soms 4... en een enkele keer wil het lukken... dit is bijzonder klote aangezien we allemaal naar nax/mc/etc willen, maar gaat wel uber traag zo...
Ik zou maar eerst beginnen met lvl60 te worden, FR-gear te verzamelen en te beginnen met MC
Of 2 maanden wachten en daarna doorgaan naar Outlands.
Verwacht nou niet dat je zomaar even naxx doorloopt in je blauwe Tier0-set

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Kevinp schreef op maandag 20 november 2006 @ 23:17:
je moet eens naar Uc gaan dat is helemaal vaag.

maar vandaag na wat redelijke trys gistern farleana neer(3e baas voor ons in naxx) tot nu toe alles bazen in 2 dagen neer dus dat is nice, maar farleana slaat wel flink door zeg, 8k crushing :S. full tier 2 + AQ40 shield(9k armor) dus daardoor ging ik een keer dood, daarna gewoon flaks gebruikt en wat eten(dus >10k hp). en dat gign wel goed, wel leuke fight trouwens niet al te moeilijk kort en vrij dynamisch.

gewoon iedereen fr pot en als je low hp hebt ook nr pot laten gebruiken dan blijft iedereen lang in leven en gaat alles goed.
Ik ken UC en OG nu als me broekzak als NE Rogue:)
Heb afgelopen week 63k Honor gescoord zonder maar een BG van binnen te zien met het killen van Horde's in UC/OG (zowel de full health ppl die afgezonderd staan als de mensen die net geduelled hebben de laatste backstab geven. Grappigste was die warlock tussen de andere hordes met 4x ambush/backstab killen en dan weer vanishen).

yup having fun op me rogue ten kosten van andere, i love it (beetje als payback voor al die keren dat ik in IF werd gekilled als je net terug portalled de mystic wing in).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 08:27:
iets van 35mb...

Nee, PTR's zijn sinds afgelopen week up. Ik denk dat de nieuwe patch pas volgende week of de week daarna zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 08:27:
iets van 35mb...

Bij mij begon hij vanochtend ook met downloaden van patch 2.0.1 dacht ik.
Ik kan er op internet nog niks over vinden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:13:
[...]

maar der klopt toch iets niet in het verhaal :P. Hij zegt dat ie de enigste feral druid was en dus die 2hander mocht hebben, maar anderzom was er een healing druid die dan niet die ring mag hebben, dit is gewoon hebbirigheid, als hij niet op jouw finkle ding mog rollen of hij heeft het jouw gegeven dan is het andersom ook zo. Alleen omdat jij feral bent en dan kan je tuurlijk nog healen betekent niet dat je ook gewoon mee kan doen op de healing gear zoals elke druid vind ik, anders mag het andersom ook gewoon :). Zekfde geld voor mij als MT, kan nog wel dps'en maar je moet je afvragen voor wie het ut meest nut geeft, bij die ene druid zou die healing ring waarscheinlijk heel even of zelf nooit in de bag zitten, bij jouw 60% van de tijd vink dus echt een lootwhore :).

hiermee wilk niet zeggen dat feral druids niet kunnern healen of moeten healen.....

EDIT: BTW die andere 2hander is nutteloos voor je, je hebt altijd betere daarvoor kan niet anders dus had je em beter kunnen laten DE'en heeft je guild er ook weer wat aan ;)....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
FireAge schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 08:56:
[...]

Bij mij begon hij vanochtend ook met downloaden van patch 2.0.1 dacht ik.
Ik kan er op internet nog niks over vinden verder.
dat doet bliz wel vaker zodat je neit alles in een keer hoeft te doen en zo dus de servers te ontlasten. Wel kan dit gigantische lag veroorzaken tijdens het spelen.

Verder hoe kan je nu iemand in orgri killen ik zit op pvp server, maar daar staat pvp altijd uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De background downloader is misschien aan de gang met alvast de patches binnen halen ?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Routed schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 08:54:
[...]

Ik ken UC en OG nu als me broekzak als NE Rogue:)
Gek hè, met een Undead Mage als main....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Laatst online: 23:38
poohbeer schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:28:
[...]

Wat? Loothwhore als ik :

1. netjes vraag of ik mag rollen , dan roll en win
2. alle items een verbetering zijn voor wat ik heb
3. ik net zoals als alle (7) druids moet healen voor mijn leven, dus enorm veel baat heb bij +healing gear?

Gast, met alle respect, als je erop rolt, is er niets loot hoerigs aan. Waar jij op doelt, is de hoeveelheid geluk die ik die avond had. En dat was uitzonderlijk veel kan ik je vertellen
! Ik ben met tig MC/BWL/AQ raids meegeweest waar ik niets win, en anderen met 4 tier 1 spul weglopen. Beetje overtrokken reactie dus, dat hele lootwhore.

Ben, met die reactie in mijn achterhoofd, blij dat ik bij "normale" mensen in een guild zit...

[ Voor 3% gewijzigd door M617573 op 21-11-2006 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 08:59:
[...]

dat doet bliz wel vaker zodat je neit alles in een keer hoeft te doen en zo dus de servers te ontlasten. Wel kan dit gigantische lag veroorzaken tijdens het spelen.

Verder hoe kan je nu iemand in orgri killen ik zit op pvp server, maar daar staat pvp altijd uit
als je in een contesten area zit en je gaat naar ogrimarr duurt het 15m voordat je neutral ord in je eigen gebeid. Of hij healde of attackde in zijn eigen gebied gaat pvp enable ook aan.
Zelfde geld voor PvE het is niet zo dat je je pvp flag aanzet iemand killed en gelijk kan uitzetten, dit duurt 5m of 15 of zo zonder da tje iemand helpt of een adnere aanvalt...
Qoriox schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:01:
[...]

Wat? Loothwhore als ik :

1. netjes vraag of ik mag rollen , dan roll en win
2. alle items een verbetering zijn voor wat ik heb
3. ik net zoals als alle (7) druids moet healen voor mijn leven, dus enorm veel baat heb bij +healing gear?

Gast, met alle respect, als je erop rolt, is er niets loot hoerigs aan. Waar jij op doelt, is de hoeveelheid geluk die ik die avond had. Ik ben ook met tig MC/BWL/AQ raids meegeweest waar ik niets win, en anderen met 4 tier 1 spul weglopen. Beetje overtrokken reactie dus, dat hele lootwhore.

Ben, met die reactie in mijn achterhoofd, blij dat ik bij "normale" mensen in een guild zit...
zoals ik al zei, jij mag wel dus rollen op +healing gear, maar hun niet op jouw 2hander beetje vreemd, en die epic mace laten DE'en is vele ebter dan dat jij em vendort of selled :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Kevinp schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 08:59:
[...]

Dat verklaart dan mijn lag van 800 ms. Enorm irritant. Gelukkig was ik een van de twee healers in een group van 5 dus hebben we geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:01:
[...]

als je in een contesten area zit en je gaat naar ogrimarr duurt het 15m voordat je neutral ord in je eigen gebeid. Of hij healde of attackde in zijn eigen gebied gaat pvp enable ook aan.
Zelfde geld voor PvE het is niet zo dat je je pvp flag aanzet iemand killed en gelijk kan uitzetten, dit duurt 5m of 15 of zo zonder da tje iemand helpt of een adnere aanvalt...

[...]
op onze server hoef je dat niet te doen hoor, dan ben je zelf echt dik dood. Te veel pvp monkeys die niks anders doen dan BG en duels.

en ow ja, warlocks kunnen onyxia makkelijk tanken, zeker in phase 3 is dat goed te doen :). Gewoon searing pain spammen en op tank spot gaan staan :) en natuurlijk blijven healen. Zo hebben wij gister phase 3 gedaan(ik kon als warrior echt geen agro pullen).

[ Voor 17% gewijzigd door Kevinp op 21-11-2006 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:07:
[...]

op onze server hoef je dat niet te doen hoor, dan ben je zelf echt dik dood. Te veel pvp monkeys die niks anders doen dan BG en duels.

en ow ja, warlocks kunnen onyxia makkelijk tanken, zeker in phase 3 is dat goed te doen :). Gewoon searing pain spammen en op tank spot gaan staan :) en natuurlijk blijven healen. Zo hebben wij gister phase 3 gedaan(ik kon als warrior echt geen agro pullen).
zelf een warlock in disquise shadow priest kan onyxia tanken, is nog een video van vonk wel cool, het probeel met tanken si dat warrior hun abilities krijgen als ze zelf geraakt worden, zijn ze dat neit hebben ze geen rage en kunnen ze niet tanken, en een walrock heeft mana die kan die gewoon gelijk gebruiken :D....... daarom is een lock ook beter :P alleen ja je meot em fftjes meer healen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Laatst online: 23:38
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:01:

zoals ik al zei, jij mag wel dus rollen op +healing gear, maar hun niet op jouw 2hander beetje vreemd, en die epic mace laten DE'en is vele ebter dan dat jij em vendort of selled :)
Iedereen mag rollen, niemand w i l d e rollen. En ik vendor hem niet, zoals ik al vertelde, help ik nog wel eens in low lvl instances, dan ga ik lekker hakken met die mace. Lees mijn post nog maar eens goed door. Ik heb mijn steentje al bijgedragen aan de guild, daarom doet niemand daar moeilijk over. Als ik dat nou mooi vind, en niemand wil hem, who cares? Vergeet niet dat we het hebben over een nutteloze pre-MC mace....

[ Voor 19% gewijzigd door M617573 op 21-11-2006 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Zondag was er een lv60 hunter die een lv61 elite dragon naar de crossroads lokte. Kan even niet meer op de naam van dat beest komen, grote rode vliegende draak, iets met een hoop e in zijn naam. Wel gaaf, zo'n 30 characters van ongeveer lv20 maar op dat beest schieten en proberen te kiten :) En na een tijdje maakte hij dat beest dan af. Vervolgens kon men inleggen om hem weer dat beest op te laten halen, erg leuk allemaal. Ben 3 keer geonehit door dat beest met mijn lv20 hunter.
Het had ongeveer 30.000 hp en ik heb hem voor ongeveer 200 geraakt :)

EDIT: Ik weet het weer, het was emberstrife

[ Voor 4% gewijzigd door FireAge op 21-11-2006 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
[message=26889581,noline]Qoriox schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:14
[...]

Iedereen mag rollen, niemand w i l d e rollen. En ik vendor hem niet, zoals ik al vertelde, help ik nog wel eens in low lvl instances, dan ga ik lekker hakken met die mace. Lees mijn post nog maar eens goed door. Ik heb mijn steentje al bijgedragen aan de guild, daarom doet niemand daar moeilijk over. Als ik dat nou mooi vind, en niemand wil hem, who cares?
Ik heb je post nog eens gelezen, waarin je zegt dat je bij een nieuwe guild zit en je daar gelijk vijanden maakt. Ik vind het niet gek dat je dat doet, je pakt 3x een 2hander. En je gaat mij niet vertellen dat je ze alle 3 gaat gebruiken, aangezien de andere gewoon een stuk beter zijn dan die mace.

En ik vind eigenlijk ook dat je niet hoort te rollen op een item dat niet in je build past (de cloak), terwijl je aangeeft dat je niet snel van build wisselt... Want anders, zou je weer niet op feral items moeten rollen.

Misschien dat ik iets niet helemaal snap, maar zoals ik het zo zie vind ik het eigenlijk schandalig. Geen reden om iemand uit de guild te kicken, maar zeker een reden voor een gesprekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Resistance_NL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:25:
[...]
En ik vind eigenlijk ook dat je niet hoort te rollen op een item dat niet in je build past (de cloak), terwijl je aangeeft dat je niet snel van build wisselt... Want anders, zou je weer niet op feral items moeten rollen.
Dat is afhankelijk van hoe je het bekijkt. Een druid in instances is nu eenmaal een healer. Als je voor jezelf persoonlijk graag een feral-build hebt houdt dat wel in dat je nog steeds je rol als healer moet kunnen vervullen.
De enige die je ermee hebt door een build buiten je "hokje" (lees: raidrol) te nemen is dat je dubbele items moet regelen (in dit geval healing en feral stuff). Gezien het feit dat je als druid in feralspec in raids net zo veel moet healen als je buurman met een 100% healspec is er mijns inziens toch niets fout aan het regelen van healgear?

Zit zelf in een guild met 3 feral druids welke ook allemaal gewoon healen in raids. Deze gasten hebben gewoon goede healgear nodig, ongeacht of de andere druids nou een healspec hebben of niet. Liever dat de feraldruids in healgear rondrennen en hun rol vervullen als dat ze "ZOMG but im feral so I must dpsssssss" gillen tijdens raids.... toch? :z

[ Voor 24% gewijzigd door Ryceck op 21-11-2006 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
Er is wel een duidelijk verschil. Feral druids hebben een build die het makkelijker maakt om te grinden/pvp-en. Bovendien is het dan ook duidelijk dat healing niet de prioriteit heeft bij een feral spec, immers anders spec je wel healing.

Mijn mening is dan dat healing specs de voorkeur moeten krijgen voor healing items en dat het geen geljke roll moet zijn. Immers iedereen kiest voor zijn spec en de bijzaken die daarmee mee komen.

Healers offeren zichzelf toch een beetje op (voor een guild) en horen daarvoor ook beloond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

Zal niets spoilen, maar het oude gevoel is alweer helemaal terug rondlopend in Outlands. _/-\o_

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
Kevinp schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:07:
[...]

Searing pain (fire) op ony spammen (fire immune) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16:28
On_E schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:40:
Zal niets spoilen, maar het oude gevoel is alweer helemaal terug rondlopend in Outlands. _/-\o_
Vond dat eerste gebied wat tegenvallen eerlijk gezegd :P Nogal dood en saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance_NL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:25:
[...]

Ik heb je post nog eens gelezen, waarin je zegt dat je bij een nieuwe guild zit en je daar gelijk vijanden maakt. Ik vind het niet gek dat je dat doet, je pakt 3x een 2hander. En je gaat mij niet vertellen dat je ze alle 3 gaat gebruiken, aangezien de andere gewoon een stuk beter zijn dan die mace.

Misschien dat ik iets niet helemaal snap, maar zoals ik het zo zie vind ik het eigenlijk schandalig. Geen reden om iemand uit de guild te kicken, maar zeker een reden voor een gesprekje.
ik agree, je apkt 2 - 3 wapens.... makkelijk konden dat een nxus zijn wat g oplevert of je hebt het zelfs nodig voor naxx attunement of zelfs t3 item's enzo.... en goeie enchants wat je guild verder helpt te gaan... je zei dat je nieuw in de guild was idd en je vijanden gelijkt gemaakt had,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Resistance_NL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:39:
Er is wel een duidelijk verschil. Feral druids hebben een build die het makkelijker maakt om te grinden/pvp-en. Bovendien is het dan ook duidelijk dat healing niet de prioriteit heeft bij een feral spec, immers anders spec je wel healing.

Mijn mening is dan dat healing specs de voorkeur moeten krijgen voor healing items en dat het geen geljke roll moet zijn. Immers iedereen kiest voor zijn spec en de bijzaken die daarmee mee komen.

Healers offeren zichzelf toch een beetje op (voor een guild) en horen daarvoor ook beloond te worden.
Euh, en dus die feral monkeys alleen maar feral gear geven waardoor ze dus nog meer reden hebben om te roepen dat ze niet kunnen healen? Hun rol blijft veelal healing misschien kunnen ze bij farm runs dps'en maar bij progress runs kunnen ze dat niet, en hebben ze degelijke healing gear nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. Ik heb het wel een beetje gezien met ZG en wil voor de afwisseling een keer naar MC. Denk dat de guild daar wel voor te porren is, maar als we het plannen kunnen we denk ik maar op zo'n 30 man rekenen.

Als ik alles goed heb gelezen, moet de eerste boss dan gewoon te doen zijn. Maar hoe realistisch is het verder om met 30 man in combo blue/epic naar MC te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:51:
[...]

Euh, en dus die feral monkeys alleen maar feral gear geven waardoor ze dus nog meer reden hebben om te roepen dat ze niet kunnen healen? Hun rol blijft veelal healing misschien kunnen ze bij farm runs dps'en maar bij progress runs kunnen ze dat niet, en hebben ze degelijke healing gear nodig.
wij hebben een feral druid, is ie altijd geweest en we zitten nu in naxx, hij heeft onderhand wat healing gar maar NOOIT voorang gekregne op de andere healing druids....... op het begin had ie maar geneog mana om 3 groepen te buffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
[...]

Luiheid prevails, als je de moeite neemt dan kun je voldoende blauwe loot uit de lvl 55+ instances halen om fatsoenlijk te healen. Maar mensen willen gelijk epics (en in dit geval 2x de beste gear) zonder er al teveel moeite voor te doen.

Daar komt nog bij dat:
* Feral druids niet thuishoren in progressruns, juist in farmruns voegen ze nog iets toe ten opzichte van een healing spec.
* Ik zeg niet dat ze de gear niet nodig hebben. Ik geef aan dat ik vind dat healing spec meer prioriteit op dat soort gear moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:54:
Even een vraagje. Ik heb het wel een beetje gezien met ZG en wil voor de afwisseling een keer naar MC. Denk dat de guild daar wel voor te porren is, maar als we het plannen kunnen we denk ik maar op zo'n 30 man rekenen.

Als ik alles goed heb gelezen, moet de eerste boss dan gewoon te doen zijn. Maar hoe realistisch is het verder om met 30 man in combo blue/epic naar MC te gaan?
prima te doen, je bent ZG geared, neem aan dat je heel ZG farmt intussen en de mensen al deels hun setje daarvandaag hebben

gewoon met 30 man MC ingaan en beginnen, loopt vanzelf wel vol :) desnoods neem je wat pugs mee (zoals mensen die het MC quest item nog willen maar met hun eigen guilld nog maar 1x in de maand MC doen ofzo :P )

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daar vergis je je dan toch sterk in hoor. Wij zitten in naxx een hebben een feral druid altijd mee voor adds te nemen :-) Is veel beter imo een gegearde tank bij op baas terwijl een feral druid met pokkeveel armor & hp (dus weinig aandacht geven) zich bezig houdt met de adds.

Dit is net het probleem met hybrid klassen (priest, paladin, druid, shaman), sommigen roepen dat ze alleen maar kunnen healen omdat ze toevallig daar een tree in hebben, maar hun andere aspecten kunnen ook een heel grote rol spelen.
- shadowpriest in group met warlocks : IMBA
- druid in cat form in melee group: leader of the pack !!!
- druid in bear form: goed als offtank, tank in geval van nood of voor adds te tanken
- paladin: kan wel degelijk dps'en, hebben paladin die laatste percent van heigan alleen heeft gedaan... lang leve bop _/-\o_ Was wel even besterven op ventrilo
- shaman: kan ook wel degelijk goed dps'en.

Al deze klassen worden standaard als healing bestempeld, terwijl je ze evengoed in andere rol kan steken, maar doordat weinig mensen dit beseffen, blijven ze in een healing richting geduwd. Veel naxx guilds begrijpen tegenwoordig dat niet elke klasse dient waarvoor ze altijd gebruikt worden. Je zit in naxx regelmatig feral druids, dpsadins, shadowpriests. Dit allemaal om de dmg output nog te kunnen verhogen tegen bazen zoals patchwerk, loatheb, ...........

Dus je moet hier niet beginnen over het feit dat bovengenoemde klassen enkel kunnen healen, want ze kunnen wel degelijk veel meer.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:43:
[...]

Vond dat eerste gebied wat tegenvallen eerlijk gezegd :P Nogal dood en saai.
Juist niet, vind het erg mooi, maar het is vooral weer erg leuk omdat ik me zo verloren voel, geen idee waar ik heen moet, general channel vol met vragen over quests, opkijken van lvl 70s met flying mounts etc.

Ik ga maar niet teveel verder questen denk ik, wil met mijn maatjes alles ontdekken in de retail. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Ik ben een tijdje gestopt met WoW, maar ik wil weer beginnen met WoW. Ik heb een 60 paladin (saai, gebruikte het alleen maar in raids). Ik heb een rogue die level 47 is met een bloodrazor, alleen het probleem is dat rogues niet vaak in partys worden uitgenodigt ter vergelijking met Warriors/Priest.

Dus mijn vraag is: klopt het, dat je in party/raid rogues minder/niet nodig hebt? En hoe zit het met 5-man instances.

(Want een paar maanden terug op mijn paladin vragen mensen veel meer naar mages/hunter ipv rogues als dps-rs )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:08:
hoi,

Ik ben een tijdje gestopt met WoW, maar ik wil weer beginnen met WoW. Ik heb een 60 paladin (saai, gebruikte het alleen maar in raids). Ik heb een rogue die level 47 is met een bloodrazor, alleen het probleem is dat rogues niet vaak in partys worden uitgenodigt ter vergelijking met Warriors/Priest.

Dus mijn vraag is, klopt je in party/raid rogues minder/niet nodig hebt? En hoe zit het met 5-man instances.

(Want een paar maanden terug op mijn paladin vragen mensen veel meer naar mages/hunter ipv rogues als dps-rs )
Wellicht dat mensen minder graag een rogue hebben omdat veel rogues wel lekker pvp-en maar van PVE geen kaas hebben gegeten. Mijn eigen rogue is PVE specced en heeft van PVP juist geen kaas gegeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:41:
[...]

Searing pain (fire) op ony spammen (fire immune) ?
Dacht ik ook eerst, maar Searing Pain is een ability die meer threat oplevert dan damage.

Stel dat een Shadow bolt 1000 damage doet, dan is dat bijvoorbeeld 1000 threat. Stel je Searing pain doet 500 damage, dan is dit bijvoorbeeld 750 threat.

Zonder de damage levert die Searing Pain dan nog altijd 250 threat op.

De getallen zijn volledig fictief, en het is maar een theorie, maar zo iets zou het best wel kunnen zijn.

Ik heb met mijn lock trouwens nooit ony getanked, dus zou niet weten of het kan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:04:
[...]

Daar vergis je je dan toch sterk in hoor. Wij zitten in naxx een hebben een feral druid altijd mee voor adds te nemen :-) Is veel beter imo een gegearde tank bij op baas terwijl een feral druid met pokkeveel armor & hp (dus weinig aandacht geven) zich bezig houdt met de adds.
Dan nemen wij gewoon een extra warrior mee, of laten een druid feral gear aan doen, main taak blijft healing zeker voor ons in Naxx. en farleana met 7 warriors is een stuk makkelijker dan met 6 :).

en qua dps kan elke warrior die niet full prot is een druid outdmg'en. Wij hebben een van de beste druids in de guild(gemigrate vanwege vrienden) AQ40 fearal gear en 6/8 tier 3 healing. En die mag best adds tanken, maar in naxx moet hij healen. en dan maar een extra warrior, of rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
hoi,

Dus mijn vraag is, klopt je in party/raid rogues minder/niet nodig hebt? En hoe zit het met 5-man instances.

omdat er een rogue overschot is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
SMulTiE schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:00:
[...]

Gek hè, met een Undead Mage als main....
Voorzover ik weet heeft de UD geen blonde females met grote tieten.
Maar Disorder is net zomin horde als Denial :) (al kan het bij jullie op vent wel als horde tekeergaan).

en On-E, ik ben het helemaal met je eens...

Het moment dat ik de darkportal doorging had ik zelfs ff een kippevel momentje over wat me te wachten staat aan de andere kant.

En idd, het was "overweldigend" om maar een woord te gebruiken (en ik ben idd iets verder gegaan dan het eerste area).
Wat me wel verbaasde was het al relatieve hoge aantal lvl70 spelers...

[ Voor 35% gewijzigd door Routed op 21-11-2006 10:20 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:11:
[...]

Dan nemen wij gewoon een extra warrior mee, of laten een druid feral gear aan doen, main taak blijft healing zeker voor ons in Naxx. en farleana met 7 warriors is een stuk makkelijker dan met 6 :).

en qua dps kan elke warrior die niet full prot is een druid outdmg'en. Wij hebben een van de beste druids in de guild(gemigrate vanwege vrienden) AQ40 fearal gear en 6/8 tier 3 healing. En die mag best adds tanken, maar in naxx moet hij healen. en dan maar een extra warrior, of rogue.
Een resto druid in feral gear is niets vergelen met een feral druid...
Discussie al gesloten.

Wij hebben in naxx 2 tanks & 1 druid offtank. Die druid kan beter tanken dan de rest van onze warriors. Niemand in de guild kan aggro nemen van die druid, en wij hebben harde dpsers

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 18:26
Ideale 5 mans party ziet er voor mij zo uit:

Tank (warrior)
Primary healer (priest/ druid)
Secondary healer/ back-up tank/ dps (druid/ pala)
Melee dps (rogue, DPS warrior)
Ranged dps (mage/ warlock/ hunter)

In principe werkt dit altijd het beste in mijn ogen. Je kunt natuurlijk geen secondary healer of geen melee DPS meenemen, maar met bovenstaande opstelling kun je alle situaties aan in mijn ogen.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Routed schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:14:
[...]

Voorzover ik weet heeft de UD geen blonde females met grote tieten.
Maar Disorder is net zomin horde als Denial :) (al kan het bij jullie op vent wel als horde tekeergaan).
Kek, was in de war met een Exomna member... Sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Ik neem zelf eigenlijk als het kan altijd een rogue mee.
Ideaal voor saps op bosses, stunlocks als healer aggro krijgt en openen van kisten.
Ga ook vaak met een rogue friend samen met mijn druid instances af, overal langs stealthen en de bosses killen voor loot.

Maar het is niet noodzakelijk.Gisteren met twee wars, 2 droods en een lock op pad geweest, dat werkte ook prima, moesten alleen ergens een kist laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Masch schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:16:

Tank (warrior)

In principe werkt dit altijd het beste in mijn ogen. Je kunt natuurlijk geen secondary healer of geen melee DPS meenemen, maar met bovenstaande opstelling kun je alle situaties aan in mijn ogen.
iets wat tankt
iets wat healed
iets wat dps doet

classes boeien niet zoveel, zolang er maar iemand is die kan ressen en de mensen weten hoe hun class en die van andere gespeeld moet worden :P
FireAge schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:16:
Ik neem zelf eigenlijk als het kan altijd een rogue mee.
Ideaal voor saps op bosses, stunlocks als healer aggro krijgt en openen van kisten.
Ga ook vaak met een rogue friend samen met mijn druid instances af, overal langs stealthen en de bosses killen voor loot.

Maar het is niet noodzakelijk.Gisteren met twee wars, 2 droods en een lock op pad geweest, dat werkte ook prima, moesten alleen ergens een kist laten staan.
bosses zijn niet de sappen, en de bosses die je wel kan sappen boeien niet, healer die aggro krijgt kan elke dps'er er wel af halen en kisten openenen is leuk maar daarvoor alleen zou ik geen rogue meenemen ^^

stealthruns zijn wel uber, combi van rogues en druids en lekker farmen inderdaad

[ Voor 36% gewijzigd door Bokkie op 21-11-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Dus mijn vraag is: klopt het, dat je in party/raid rogues minder/niet nodig hebt? En hoe zit het met 5-man instances.

eigenlijk ligt het heel simpel een rogue kan imba dps doen, maar hij mag dat niet doen in instances omdat dan een warrior snel agro verliest (deze is namelijk meestal iets van 3 add te gelijk aan het tanken waar ook op alle 3 tegelijk dps komt) en rogue zijn niet zo goed in inhouden van dps (altans de meeste) dus krijgen ze agro en krijgen ze klappen en hebben ze healing nodig, dat krijgen ze weer niet gaan ze dood dpser minder.

hunters en mages hebben daaar veel minder last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021

Tank (warrior)

Afgelopen zondag heel Stratholme leeggemaakt met
2 Warriors
2 Rogues
1 Shaman (elemental build)

Gewoon rammen en een wedstrijd houden op de dps meter. Ik heb me erg vermaakt. De huidige 5 manners kan je prima aan met iets dat tankt, iets dat healt en aanvulling.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:20:
[...]

eigenlijk ligt het heel simpel een rogue kan imba dps doen, maar hij mag dat niet doen in instances omdat dan een warrior snel agro verliest (deze is namelijk meestal iets van 3 add te gelijk aan het tanken waar ook op alle 3 tegelijk dps komt) en rogue zijn niet zo goed in inhouden van dps (altans de meeste) dus krijgen ze agro en krijgen ze klappen en hebben ze healing nodig, dat krijgen ze weer niet gaan ze dood dpser minder.

Tuurlijk wel, gewoon de rogue laten tanken en m healen. Had de tank maar wat beter zijn best moeten doen.

[ Voor 31% gewijzigd door mdmeijer op 21-11-2006 10:24 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Bokkie schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:17:
bosses zijn niet de sappen, en de bosses die je wel kan sappen boeien niet, healer die aggro krijgt kan elke dps'er er wel af halen en kisten openenen is leuk maar daarvoor alleen zou ik geen rogue meenemen ^^

stealthruns zijn wel uber, combi van rogues en druids en lekker farmen inderdaad
Ik bedoel natuurlijk ook de adds bij bosses, niet de boss zelf. En idd stealthruns zijn erg leuk, blijft spannend, want als je foutje maakt ga je der als druid gegarandeerd aan, terwijl de rogue dan gewoon in chicken mode gaat. Ik wou dat ik mijn res abilitie aan de rogue kon lenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tank (warrior)

humm... misschien ga ik dan maar verder met mijn rogue.

Ik vind paladin nu saai. Ik was eens bij Stratholme (Baron run) een keertje main healer geweest. Lukte aardig als ik het mag zeggen, maar helaas moest ik ook een keertje tanken als Holy Paladin.. in healing gear. Wel baron kunnen doden tho. Dat waren nog eens goeie ouwe tijden. Party bestond uit paladin, mage, warlock, hunter, priest.

maar anyways, heeft iemand een leuke grinding build voor rogues? Ik heb momenteel deze build http://www.wowhead.com/?talent=fGxb0xZG0Ez0mz voor pvp is het echt goed. Maar grinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
hunters en mages hebben daaar veel minder last van
Een hunter kan nog redelijk offtanken door zijn hoge leven/dodge/armor. Echter, als er een klasse is die vaak aggro pakt en dan teveel healing nodig heeft, dan is het wel een (fire)mage. Het mooiste vinden ze om met een pyroblast te openen en als die dan crit, dan zijn de poppen aan het dansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Bokkie schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:17:
stealth runs zijn idd uber, we hebben nu een aantal keer een epms run gedaan met 2 rogues en een drood/2droods.

Allemaal in ZGblues/MC epics combi.

Dit werkt perfect, de ene rogue houd de princess bezig (kick/gouge/KS, zoalng ze maar niet doodgaat als iemand de quest nog moet finishen, als dat niet hoeft is het nog makkelijker) terwijl de andere rogue de emp kite en killed.

Deze tic werkt wel het beste met een resto drood aangezien de healing al snel een issue wordt. met 2 druids is het helemaal easy.
Resistance_NL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:24:
[...]

Een hunter kan nog redelijk offtanken door zijn hoge leven/dodge/armor. Echter, als er een klasse is die vaak aggro pakt en dan teveel healing nodig heeft, dan is het wel een (fire)mage. Het mooiste vinden ze om met een pyroblast te openen en als die dan crit, dan zijn de poppen aan het dansen.
Ik doe alleen een wedstrijdje agro pullen van de tank als ik met de guild opstap ben, als ik in een pug zit dan pas ik wel 3keer op aangezien ik niet weet wat de tank/priestt kan, en met tier2,5/3 gear worden de repairs al snel hoger dan d cash die je binnen haalt met een pug (met guild wordt bijna alles gedisst en verdeeld achteraf, dus meestal heb je iig 2 LBS wat samen met de cash/greenies wel genoeg is om de kosten te dekken).

Ow en in het kader van fun hebben, ga maar eens met 2 firemages en een healer Scholo in, je kan iig tot rattlegore gaan en dat werkt erg goed:), we hadden een rogue bij ons die eigenlijk zich afvroeg wat hij daar deed aangezien hij niet eens 2cp's kon opbouwen op een mob voordat die dood was.

[ Voor 44% gewijzigd door Routed op 21-11-2006 10:30 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:15:
[...]

Een resto druid in feral gear is niets vergelen met een feral druid...
Discussie al gesloten.

Wij hebben in naxx 2 tanks & 1 druid offtank. Die druid kan beter tanken dan de rest van onze warriors. Niemand in de guild kan aggro nemen van die druid, en wij hebben harde dpsers
we hebben een feral druid in resto gear :) en wij hebben 2 tanks 1 OT(die meer dps doet als sommige dps warriors) en wat dps warriors. en dus twee feral druids die meestal healen, maar soms worden ingezet, maar nooit in naxx dan gewoon een extra warrior.
[...]

euh.... mages die daar minder minder last van hebben, rogues hebben vanish, maar een fire build mage kan niks behalve rondblinken.

en ow ja, als een mage en een rouge agro krijgen dan gaat de tank(als het goed is) ervoor zorgen dat de mage de mob weer verliest de rogue kan wel wat hebben.

[ Voor 40% gewijzigd door Kevinp op 21-11-2006 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

uhuh :P gewoon mob doodmaken voor je aggro krijgt :P of zoek een GOEDE healer }>
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:24:
[...]

humm... misschien ga ik dan maar verder met mijn rogue.

Ik vind paladin nu saai. Ik was eens bij Stratholme (Baron run) een keertje main healer geweest. Lukte aardig als ik het mag zeggen, maar helaas moest ik ook een keertje tanken als Holy Paladin.. in healing gear. Wel baron kunnen doden tho. Dat waren nog eens goeie ouwe tijden. Party bestond uit paladin, mage, warlock, hunter, priest.

maar anyways, heeft iemand een leuke grinding build voor rogues? Ik heb momenteel deze build http://www.wowhead.com/?talent=fGxb0xZG0Ez0mz voor pvp is het echt goed. Maar grinden....
combat sword

18/33 of 19/32 of 20/31

welke combo je maar fijn vind, zelf heb ik 18/33 grind als de nete, doet ook wel leuke dps in raids, pvp iets minder geschikt (tenzij je warriors wil slopen :P )

[ Voor 39% gewijzigd door Bokkie op 21-11-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
oops

[ Voor 99% gewijzigd door Bokkie op 21-11-2006 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk wel, gewoon de rogue laten tanken en m healen. Had de tank maar wat beter zijn best moeten doen.
Of de rogue in meeste gevallen, ik bedoel een warrior meot aggro houden van 3 tegelijk...... en nog si volluit aggro houden van degene die de rogue aanvalt, gaan de andere nou nog de andere mobs zitten pakken ja dan verlies je aggro, een rogue kan BTW net zo goed Feint 1x doen en dan is ie aggro kwijt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 17:20
Resistance_NL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:24:
[...]

Waarom met een pyroblast openen? Naar mijn weten doet een fireball rank 12 meer dmg dan een pyroblast... Imho kan je veel beter de 5 stackende scorch debuff opzetten, en dan een fireball doen. Meer dmg, minder aggro ;)...
Strat scarlet is te doen met een priest mage en warrior, zelfs heb je de warrior nog niet eens nodig. Wel leuk om gold te farmen tho.. Het gaat er inderdaad om dat je je class begrijpt, en het maakt niet uit wat voor een classes je mee neemt idd.

Voor raids(40 man) verschilt het enorm. Wij hadden eerst een 5 x 8 principe, maar dat is toch niet het best merk ik al. Vaak hoef je maar 3-4 locks, en 4 hunters / paladins, dan kan je alweer een paar extra plekken opvullen met mages/rogues, die toch de meeste dps doen. :+

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:31:
[...]

Of de rogue in meeste gevallen, ik bedoel een warrior meot aggro houden van 3 tegelijk...... en nog si volluit aggro houden van degene die de rogue aanvalt, gaan de andere nou nog de andere mobs zitten pakken ja dan verlies je aggro, een rogue kan BTW net zo goed Feint 1x doen en dan is ie aggro kwijt.....
1x feint is niet genoeg, vanish wel, maar als je vanished zal ie 9 van de 10x op de healer gaan

je krijgt als rogue pas agro als je op 110% van de hate zit op een mob healer dus of je moet feint gebruiken op meerdere cooldowns (in 5 man instance _O- ) of gewoon zo hard door slaan dat de mob dood gaat

maar als het goed is weet je op lvl 60 wel het hoe en wat met aggro/.hate/dps/multimobs etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:32:
[...]

Waarom met een pyroblast openen? Naar mijn weten doet een fireball rank 12 meer dmg dan een pyroblast... Imho kan je veel beter de 5 stackende scorch debuff opzetten, en dan een fireball doen. Meer dmg, minder aggro ;)...
doe ik ook soms, maar dan wel als mijn combustion lekker gestackt staan voor een elite/boss en dan natuurlijk in combinatie met ZHC O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
Ik heb het hier over pug niveau, mages zijn absoluut top in instances (ben er zelf altijd een geweest :P). Maar veel pug mages zijn een ramp voor een party omdat ze spelen zoals ik hierboven beschreef. Wat dat betreft doen rogues het vaak gewoon beter (vind ik), alhoewel ze af en toe wel adds pullen door de afstand tot een andere groep verkeerd in te schatten.

Hunters zijn instances vaak helemaal geen probleem, als er daar iets misgaat dan is het of door een (defensive/aggresive) pet of door multishot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:33:
[...]

1x feint is niet genoeg, vanish wel, maar als je vanished zal ie 9 van de 10x op de healer gaan

je krijgt als rogue pas agro als je op 110% van de hate zit op een mob healer dus of je moet feint gebruiken op meerdere cooldowns (in 5 man instance _O- ) of gewoon zo hard door slaan dat de mob dood gaat

maar als het goed is weet je op lvl 60 wel het hoe en wat met aggro/.hate/dps/multimobs etc
als je rogue complete aggro whipe doet en hij gaat voor de healer dan mag je de tank blamen idd.... en ja ik weet wat dat is..... :) (ben namelijk MT in een naxx guild :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
Ik heb zelf een pve specced rogue. Ik wacht nog even op een slome MC/AQ20/BWL mainhand om weer terug te speccen naar volle combat spec. Ik kan namelijk met mn dagger dagger niet zo goed tanken als ik voorheen kon met mijn krollblade. Rogues in 5 men partys zijn zeker handig. Je doet gewoon verreweg de meeste dmg op singeltargets. daarnaast zijn je stunabilitiet lifesavers voor healers. Zelfs mages die redelijk kunnen aoe'en houden me maar net bij. Ik vind rogues absoluut handiger dan hunters in 5 men. De mobs komen namelijk vaak al snel te dichtbij voor een hunter.

De ideale 5 men party bestaat sowieso uit 1 tank (als hij epic is in dpsgear en zonder shield) en 1 priest. Daarnaast maakt het niet eens zo heel erg veel uit. ik vind 1 rogue 2 mages bijvoorbeeld vaak wel lekker. Alles gaat om snelheid. Mijn 45 minuten baron record ligt op 30 minuten 21 seconden vanaf het openen van de poort(op mn priest).

Het probleem van rogues is dat er inderdaad veel pvp spelers bij zitten, en ook best veel mensen die niet weten hoe ze moeten spelen. Ik heb hier een theorie voor, maar daar zal ik maar niet over beginnen nu ;) Als jij in partys je waarde bewijst heb je altijd binnen no time een 5 men group.

Het feral/ resto druid verhaal: Voor zover ik weet kunnen druids best goed een gecombineerde build maken waarbij ze goed zijn in healing en in tanken/dps. Wij hebben 1 druid die in AQ40 regelmatig tanked, aggro van hem afhalen is dan echt niet makkelijk. Ook in MC tanked ie af en toe voor de lol. Als hij zn healing gear aantrekt staat ie altijd netjes in de bovenste regionen van healing done. Natuurlijk is dit voor een groot deel gear-afhankelijk, maar dat is met alle classes zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:02:
[...]

prima te doen, je bent ZG geared, neem aan dat je heel ZG farmt intussen en de mensen al deels hun setje daarvandaag hebben

gewoon met 30 man MC ingaan en beginnen, loopt vanzelf wel vol :) desnoods neem je wat pugs mee (zoals mensen die het MC quest item nog willen maar met hun eigen guilld nog maar 1x in de maand MC doen ofzo :P )
Alleen Hexxer doen we eigenlijk nooit. Voor de rest hadden we de 4e keer in ZG de aspects, hakkar en Bloodlord dood.

En lucky ik, mn priest had de meeste DKP, dus wie liep er met Hakkar's hart weg :)

Heb nu de trinket en twee zandalar items. Die derde (voor revered) is gewoon nog nooit gedropt. Dropt hexxer die soms? Die necklace heb ik wel, maar gebruik toch liever een andere. Stelt voor exalted niet zo veel voor en exalted duurt nog wel even.

Overigens dood simpel dat ZG. Alleen panther boss geeft nog wel eens problemen, Hakkar zelf is een watje.

edit: Deze zielepoot was ik een pas geleden:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1088862
Let niet op de meuk in de tassen, ik ben bezig wat oude quests op te ruimen en voor een 18 slotter bij AD. Overigens heb ik op die staff nu een +55 healing enchant.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, zeker als je de MC manier gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:40:
[...]

Alleen Hexxer doen we eigenlijk nooit. Voor de rest hadden we de 4e keer in ZG de aspects, hakkar en Bloodlord dood.

En lucky ik, mn priest had de meeste DKP, dus wie liep er met Hakkar's hart weg :)

Heb nu de trinket en twee zandalar items. Die derde (voor revered) is gewoon nog nooit gedropt. Dropt hexxer die soms? Die necklace heb ik wel, maar gebruik toch liever een andere. Stelt voor exalted niet zo veel voor en exalted duurt nog wel even.

Overigens dood simpel dat ZG. Alleen panther boss geeft nog wel eens problemen, Hakkar zelf is een watje.
hexxer moet je wel goen eigenlijk, die enchants zijn gewoon erg goed. Maar is wel de moeilijkste baas in ZG.

en tja ZG is makkelijk, maar hangt erg van je gear af, doe bloodlord maar eens in blues, als wij gaan is dat met tier1 full minstens(sommige full tier 2) en nog wat tier 3 parst dus tja euh... dan gaat het hard, verder hebben we dmg geile mages die regelmatig flasks gebruiken, zelfs in ZG(dus gewoon een flask voor zg en nuken die handel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Onze guild heeft gisteren voor de tweede keer Nef kunnen downen. Na een hele goede run op woensdag (t/m Flamegor gecleared) hadden we zondag erg veel moeite met Chromaggus (niet gek, we hadden hem pas een keer eerder neergekregen ook), waarna we bij Nef drie keer neergingen. Phase 1 gaat over het algemeen erg goed (zonder doden) en ook phase 2 gaat goed, maar bij de zerg verliezen we gewoon iedere keer alle mages en daarna gaan de healers eraan.

Gisteren was ik er niet bij, maar een guildie vertelde me dat ze weer 4 keer zijn gewiped door die zerg. De 5e try hebben ze met geluk (1 mage overlevend) de zerg kunnen overwinnen en Neffie kunnen downen. Hoe doen jullie dat nou met die 20% zerg?

Wij hebben de tactic dat we alle mages op een rij zetten; daarna de pala's een blessing of protection laten geven + een shield van een priest en een limited invulnaribility potion, maar zelfs dan nog gaan de mages meestal neer, door slechte timing.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:42:
[...]

Yep, zeker als je de MC manier gebruikt :)
Kun je deze tactic eens uitleggen? Ben benieuwd wat je bedoeld. Wij gebruiken de 'normale' manier en dan gaat ie ook down, maar ik ben eigenlijk wel nieuwschierig naar een alternatieve tactic.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doet iemand wel eens AQ40...? Ik vind dat ze daar hele mooie gear hebben, vooral voor hunter/rogues..

ik ging daar eens heen met een vriend's character (hunter) alleen die werd binnen 1 hit dood gemaakt. Maar wat is dan beter AQ40 of MC/BWL, want veel guild aimen op MC en de rest van die tier set dungeons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
@ Omega Supreme: met 30 man red je het prima. Je guild is al gewend aan raiden omdat je ZG onder de knie hebt. Dat scheelt enorm. Het is tot aan de flamepacks gewoon een kwestie van tactieken bij bazen volgen en warriors een beetje tijd geven om aggro te krijgen. Als je Sulfuron 3 keer hebt gedaan hebben je hunters genoeg tranqshot en kan je dat lelijke hondje makkelijk neerkrijgen. Met goede hunters kan het ook vrij simpel met 2 tranqshots.

Maar waarom gaan jullie niet AQ20 in? Er dropped erg goede loot, al is de epic droprate een stuk lager dan in ZG. En de verschillende classboekjes zijn absoluut een aanwinst voor je raids. Als je Ossirian eenmaal onder de knie hebt is het helemaal een lootfeest. Daar droppen veel items die beter zijn dan tier2, best de moeite waard dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:47:
Onze guild heeft gisteren voor de tweede keer Nef kunnen downen. Na een hele goede run op woensdag (t/m Flamegor gecleared) hadden we zondag erg veel moeite met Chromaggus (niet gek, we hadden hem pas een keer eerder neergekregen ook), waarna we bij Nef drie keer neergingen. Phase 1 gaat over het algemeen erg goed (zonder doden) en ook phase 2 gaat goed, maar bij de zerg verliezen we gewoon iedere keer alle mages en daarna gaan de healers eraan.

Gisteren was ik er niet bij, maar een guildie vertelde me dat ze weer 4 keer zijn gewiped door die zerg. De 5e try hebben ze met geluk (1 mage overlevend) de zerg kunnen overwinnen en Neffie kunnen downen. Hoe doen jullie dat nou met die 20% zerg?

Wij hebben de tactic dat we alle mages op een rij zetten; daarna de pala's een blessing of protection laten geven + een shield van een priest en een limited invulnaribility potion, maar zelfs dan nog gaan de mages meestal neer, door slechte timing.
gaan jullie wel naar 1 spot (meestal tussen de spawn point en de MT staan), dit moet je wel doen anders kan de zerg net zo goed naar de MT gaan of zijn ze verspreid, iederene moet in een ball links achter neffie gaan staan en w8en op een goeie class caal (stoppen bij 22% neffie). dan als je een leuke krijgt nuke neffie zerg komt iedereen staat toch in die ball mage's protecitong even + pot dan gewoon AoE doot de mage's en de warlock doen ranged een beetje erbij... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
wat is een instance op farm hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:53:
doet iemand wel eens AQ40...? Ik vind dat ze daar hele mooie gear hebben, vooral voor hunter/rogues..

ik ging daar eens heen met een vriend's character (hunter) alleen die werd binnen 1 hit dood gemaakt. Maar wat is dan beter AQ40 of MC/BWL, want veel guild aimen op MC en de rest van die tier set dungeons
je gaat niet in blue's naar AQ40 tenzij je met een guild bent die bosses makkelijk met eentje minder kan killen.

je begint in MC, als je die clear hebt "farm" (alles zsm killen) je deze nog een tijdje, daarna ga je naar BWL toe om dat wat nieuwe bosses en bijkomende gear te verzamelen.
die hoef je niet zo vaak te clearen om naar AQ40 te gaan(eerste paar bosses kunnen vanuit MC). Daarna ga je dus naar AQ40. En als je daar huhuran neer krijgt(denk ik wel een must) dan kan je naar naxx toe om wat makkelijke bazen neer te krijgen. Inmiddels sla je nu MC over, en doe je nog wal alles killen in BWL en alles wat je kan in AQ40 om toch zo veel mogelijk nieuwe gear te krijgen.
Thrilled schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:58:
dat is dat iedereen weet wat hij moet doen op een boss en dat die in een hooguit twee tries dood gaat. En dat dus voor elke boss in een instance.

[ Voor 11% gewijzigd door Kevinp op 21-11-2006 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:50:
[...]

Kun je deze tactic eens uitleggen? Ben benieuwd wat je bedoeld. Wij gebruiken de 'normale' manier en dan gaat ie ook down, maar ik ben eigenlijk wel nieuwschierig naar een alternatieve tactic.
de hakkari priest wordt gemindcontrolled en meegenomen. Deze kan tot 5k heals doen en is dus perfect als healer voor de tanks voor de ganse fight. Ook kan deze chain healen wat lekker handig is. Zeker de moeite om te proberen, het is wat wennen en moeilijk in het begin, maar het gaat wel zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is al je een boss encounter weet en dat je em in 1x (door een foutje kan het 2 x) dood hebt en je neit meer elle lange tactics moet bespreken :D... meestal si dit als je de boss 3 a 4x gedana hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:54

freezer

er komt geen end 'an

Eindelijk na maanden van mijn mageblade af en nu in het gelukkige bezit van de Wraith Blade

http://www.thottbot.com/?i=53849

Maar toch nog een klein vraagje voor de mede Beta spelers onder ons.

Speel nu een week op de Bloodmyst realm met mijn lock nu lvl 63. Wat mij opvalt dat ik nergens nog echt betere gear heb kunnen vinden zoals bijvoorbeeld de blade.

Hebben jullie al coole items kunnen vinden of moet je dan echt lvl 70 zijn en weer gaan raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

freezer schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:01:
Eindelijk na maanden van mijn mageblade af en nu in het gelukkige bezit van de Wraith Blade

http://www.thottbot.com/?i=53849

Maar toch nog een klein vraagje voor de mede Beta spelers onder ons.

Speel nu een week op de Bloodmyst realm met mijn lock nu lvl 63. Wat mij opvalt dat ik nergens nog echt betere gear heb kunnen vinden zoals bijvoorbeeld de blade.

Hebben jullie al coole items kunnen vinden of moet je dan echt lvl 70 zijn en weer gaan raiden.
http://www.thottbot.com/beta?i=5559
Greatsword of Horrid Dreams
Binds when picked up
Unique
Main Hand Sword
35 - 113 Damage Speed 1.80
(41.4 damage per second)
60 Armor
+15 Stamina
+14 Intellect
Durability 90 / 90
Requires Level 70
Equip: Improves spell hit rating by 14.
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 130.
Sells for 8 Gold 94 Silver 62 Copper to vendors
Item Level 115
Je Wraith Blade wordt echt wel vervangen hoor, ook zonder raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net op wow-europe.com, ik zag dat je bij Brood of Nozdormu gratis epic items krjigt @neutral kan je ringen krijgen ,die best wel leuke stats hebben. Weet iemand waar die npc staat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus niet de enige die dus geen fl*kker van die code taal hier begrijpt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:06:
Ik zat net op wow-europe.com, ik zag dat je bij Brood of Nozdormu gratis epic items krjigt @neutral kan je ringen krijgen ,die best wel leuke stats hebben. Weet iemand waar die npc staat? :P
voor de cavern of time, maar ben je al neutral ?? want je beingt by volledig hatred... het kost ongeveer 8xAQ40 runs (niet de boss item;s inleveren pas op 2999/300 neutral) om neutral te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
[...]

Bij progress runs kunnen ze dat, althans bij ons, ook hoor. Enige waar ze echt gedwongen zijn te healen is bij de meeste bosses. (niet allemaal though, maardruid tanks bij Sartura hebben we al vanaf de eerste try naast onze warriors om maar wat te noemen)

Priest en pot hebben we nooit gedaan. Pala's overleggen tijdens P2 kort wie welke mage BoP't en doen dat pas als ze de zerg zien komen. (dus niet tijdens de bossmod warning al, scheelt vaak één of twee sec) Pala's bubblen en doen Holy Wrath, dan consecration, terwijl de mages AoE'en. Met vijf pala's en vijf/zes mages die wij daar normaal hebben ligt de zerg dan binnen tien, vijftien sec plat.
Anachronos, Caverns of Time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister 10 potjes in BG gedaan, totaal iets van rium 150 HKs er bij. Hoop echt dat het genoeg is voor rank3 aangezien ik deze week 40 zal dingen. :)

Nu heb ik zelf ook nog niet veel ervaring in BG, dus ik ben ook zeker geen ster, maar goddamn.. wat is het vaak een ongecontroleerd zooitje (iig Alliance) daar. Wordt niet geluisterd, er zijn (bijna) geen tactics. Lijkt wel of iedereen maar wat doet. :'(

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef je mages een limited invulerability pot, die kunnen ze zelf gebruiken als ze merken dat het nodig is, en nuken maar. Die 6 sec invulnerability zou zowat moeten genoeg zijn om alle risen constructs neer te AOE'en.

Op deze manier nog nooit de zerg niet neergekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Caverns of Time, die grote draak voor de poort, Anachronos.

Eerst ff naar Silithus om de quest op te halen anders kan je niks met hem. Hooguit per ongeluk een mep verkopen waarna hij je one-shot :)

https://discord.com/invite/tweakers

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!