http://www.hmdlive.com/fotos/sessie002/005.jpg
wat een mooe foto zeg.
zijn die met die Toshiba Camileo camcorder gemaakt?
hoe lang kan je ongeveer filmen op een 2gig kaartje?
krijg je gewoon *.avi bestanden op je kaartje? inclusief geluid?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Yup die foto's zijn met de Camileo gemaakt. Op een 2GB SD kaartje kan je ietjes meer dan 100 minuten filmen op zijn hoogste kwaliteit of 1250 5MP fotos. De opnames worden inderdaad avi bestanden met mono geluid.koekoek2003nl schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 19:41:
[...]
wat een mooe foto zeg.
zijn die met die Toshiba Camileo camcorder gemaakt?
hoe lang kan je ongeveer filmen op een 2gig kaartje?
krijg je gewoon *.avi bestanden op je kaartje? inclusief geluid?
[ Voor 8% gewijzigd door Sir_Hendro op 25-05-2007 00:54 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Zelf zo'n radio gekocht... eerste ging na één maand kapot. Teruggebracht, half jaar later nog is geprobeerd en die heeft het nu toch al een jaar goed uitgehouden. Wel veel lampjes/licht maar voor de rest heeft die prima gewerkt. Nu andere auto met ingebouwde radio/cdSjorzo schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:12:
Weet iemand of dit een aanrader of afrader is, heb even gespit door het topic maar kon zosnel niets vinden.
[afbeelding]
Alvast bedankt, Sjorzo
Echt smooth in en uitzoomen is er dus niet bij zie ikSir_Hendro schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:26:
[...]
//edit
Hier het filmpje:
Schiphol gefilmd met statief
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Dat is inderdaad waar ik hem ook voor in gedachten had. Voor mountainbiken/snowboarden lijkt het me wel erg gaaf filmpjes te schieten (doe ik nu met mij fotocamera-filmmodus), zonder al te bang voor grote financiele gevolgen.Echt smooth in en uitzoomen is er dus niet bij zie ik
Ik ben benieuwd hoe de camera zich houdt bij snelle bewegingen (snowboarden/fietsen/motorrijden).
Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"
Misschien voldoet deze opname:Gutteguttegut schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:26:
[...]
Echt smooth in en uitzoomen is er dus niet bij zie ik
Ik ben benieuwd hoe de camera zich houdt bij snelle bewegingen (snowboarden/fietsen/motorrijden).
Anoniem: 212261
ik heb deze radio woensdag gekocht en ingebouwd en ik moet zeggen dat het me erg meevalt..LEiPiE schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:30:
[...]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, net als naar: hoe makkelijk gaan ze met usb sticks om (niet dat je straks alleen bestandsnamen van 32 tekens kunt hebben ofzo) en zit er een aux-in op?
Cool, dat valt mee dan. Nog iets van een aux-in/line-in gezien misschien?Anoniem: 212261 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:47:
[...]
ik heb deze radio woensdag gekocht en ingebouwd en ik moet zeggen dat het me erg meevalt..
geluidskwaliteit is hetzelfde als de pioneer die ik hiervoor had, alleen komt er nu wat meer geluid uit.
ook de mp3 functie ben ik tot nu toe wel over te spreken, ik heb een cd vol met mp3's in verschillende mappen gebrand en werkt goed kan met de afstandsbediening zo door de mappen heen bladeren ideaal
Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber
Anoniem: 212261
ik heb alleen een aansluiting voor een versterker gezien meer niet.LEiPiE schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:27:
[...]
Cool, dat valt mee dan. Nog iets van een aux-in/line-in gezien misschien?
Beetje laat misschien, maar het ding komt vast wel weer een keer in de aanbieding dus misschien dat iemand er dan iets aan heeft...LEiPiE schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:30:
[...]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, net als naar: hoe makkelijk gaan ze met usb sticks om (niet dat je straks alleen bestandsnamen van 32 tekens kunt hebben ofzo) en zit er een aux-in op?
Gamertag: FinrazielNL
Anoniem: 787
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 787 op 26-05-2007 11:34 ]
Wat is dat voor een ding? Heeft nog niet in dit topic gestaan, toch?hjs schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 13:26:
We hebben van morgen de lcd tv incl dvd speler gehaald voor op de slaapkamer.
Leuk ding en het beeld is best te doen, straks nog maar eentje halen voor op zolder
Nederlands is makkelijker als je denkt
hjs schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 14:56:
Oh, die bij de aldi vandaan. 40cm tv met dvd speler voor 279,- geloof ik.
Zie hem nu niet meer op de site
Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda
[ Voor 6% gewijzigd door Henk007 op 27-05-2007 13:53 ]
Dat is trouwens precies dezelfde camera als de Toshiba Camileo. Hij is nu alleen zilver kleurig en ipv Toshiba staat er Traveler of Medion op.Anoniem: 787 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:31:
Was deze al gemeld? Vanaf 30 mei videocamera bij ALDI.
Alleen die vermelde harde schijf: zoiets heeft ie toch niet???
Edit: ...en de LIDL heeft de dag erna statieven van 25 en 15 euro.
Sir_Hendro schreef op zondag 27 mei 2007 @ 17:00:
[...]
Dat is trouwens precies dezelfde camera als de Toshiba Camileo. Hij is nu alleen zilver kleurig en ipv Toshiba staat er Traveler of Medion op.
Als je dus wilt weten hoe hij presteerd kun je gewoon mijn eerder geposte voorbeelden bekijken.
[ Voor 23% gewijzigd door mvdklip op 02-06-2007 06:57 ]
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Ik heb ze weer weggehaald om ruimte te maken voor andere video opnames. Op youtube kun je ze iig nog wel bekijken:webmail schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:20:
[...]
de eerder geposte linkjes naar filmpjes van deze camera doen het niet
Ik heb deze radio afgelopen vrijdag bij de Aldi gekocht (vervang Audiosonic door MT Logic), tot nu toe voldoet hij ruimschoots aan de verwachtingen. Ik heb ook nog een Pioneer, maar die had geen SD-card reader en dat wilde ik toch wel heel erg graag. Qua geluidskwaliteit vind ik het gewoon vergelijkbaar, de knoppen voelen ook vrij solide aan.roanaldo schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 10:12:
[...]
Goede vraag. Het enige wat ik kan vinden is dat dit een audiosonic CSR 3038 USB is. (zie http://www.audiosonic.com/, maar daar staat ook niet veel meer info).
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Stom, daar had ik zelf ook wel op kunnen komen.. Bedankt!sjun schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:54:
Ik vermoed dat die 4GB kaart een andere formattering heeft
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
[ Voor 11% gewijzigd door MuSeLive op 04-06-2007 18:16 ]
Daar wilde ik net over posten =DMuSeLive schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:15:
Mediamarkt: Externe HD Maxtor 320GB: 79 euro
Die Toshiba Camileo is ook bij de kruidvat verkrijgbaar. Online is deze uitverkocht, maar in sommige winkels nog verkrijgbaar.Anoniem: 787 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:31:
Was deze al gemeld? Vanaf 30 mei videocamera bij ALDI.
Alleen die vermelde harde schijf: zoiets heeft ie toch niet???
Edit: ...en de LIDL heeft de dag erna statieven van 25 en 15 euro.
[ Voor 18% gewijzigd door DAW op 05-06-2007 21:22 ]
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Vandaag bij het Kruidvat een Watsvision 19" LCD-TV met ingebouwde (slot-in) DVD speler gehaald.
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Maar voor 1 maal serieus.
Ik zit te twijfelen om deze te kopen voor op mijn slaapkamer, heb er nu een oud Philips TVtje op staan van 34cm ofzo iets.3ddie schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:11:
Heb net ook de Watsvision 19" LCD tv gekocht, bevalt erg goed! Resolutie is volgens boekje 1280x1024, lijkt me raar aangezien het een 16:9 tv is. Heeft ook gewone VGA aansluiting dus ook als monitor te gebruiken
Teteringen
Prima dingetje voor op de slaapkamer, ook genoeg licht (wil zelfs nog de brightness enzo wat omlaag brengen).Arie26 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 06:37:
[...]
Ik zit te twijfelen om deze te kopen voor op mijn slaapkamer, heb er nu een oud Philips TVtje op staan van 34cm ofzo iets.
Is het een aanrader of niet. Want als ik daar tv op kijk is het toch altijd donker en dat komt volgens mijn zo'n tv alleen ten goede, toch ?
Jep, hij is lekker snel en stil. geen idee wat ik er nog meer moet over zeggenInuyasha schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:49:
[...]
Daar wilde ik net over posten =D
Nog wat specs:
Maxtor Externe HD U14H320
320 GB
16 Mb cache
7200rpm
Heeft iemand ervaring met deze externe HD?
Bedankt je hebt mijn overtuigdKoffie schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:15:
[...]
Prima dingetje voor op de slaapkamer, ook genoeg licht (wil zelfs nog de brightness enzo wat omlaag brengen).
Teteringen
[ Voor 54% gewijzigd door woekele op 08-06-2007 23:46 ]
[ Voor 6% gewijzigd door SalimRMAF op 11-06-2007 22:23 ]
Gulfstream G650
249 euroAdmiral Freebee schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:50:
Wat is de prijs van dat navigatiesysteem? Ik kan het precies niet direct vinden of ik kijk misschien niet goed
Anoniem: 30225
In de folder staat ook nog het volgende:
[ Voor 20% gewijzigd door jaguarxj16 op 12-06-2007 10:53 ]
Als je een fiets nodig hebt, doen.Anoniem: 30225 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 00:03:
[...]
In de folder staat ook nog het volgende:
- Geruisloze Shimano naafdynamo
- Halogeen koplamp met automatische inschakeling
- LED achterlicht met automatische inschakeling
- Verende voorvork
- Shimano Nexu 7-versnellingen
- Slot met ART-keurmerk en anti-diefstal kettingslot
- Vredestein banden met antileksysteem
- Incl. fietspomp
- Verstelbaar stuur
- 28" Aluminium frame
Sorry, WiFi op een fiets...?maartend schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:03:
[...]
Als je een fiets nodig hebt, doen.
Maar zit er wel of geen WiFi op?
Eeuhm, jij wilt zeggen dat een 3,5 Inch Prut-navigatiesysteem van 99 euro beter is dan de Medion, met 2X betere hardware...?swiebert schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:17:
Nu bij kruidvat:autoverzekering met gratis daarbij een navigatieding.Kan Aldi niet tegen op volgens mij:
klik hier maar of anders daar :-)
Gulfstream G650
Als ik jou was zou ik deze week ook even langs de mediamarkt gaan. daar is het deze week navigatieweek. 199,- voor een europa versie! (mio dacht ik uit me hoofd)salimrmaf schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:46:
Een week geleden heb ik een folder opgehaald bij de ALdi, waarin ze een Medion GPS-systeem verkopen.
SITE: Medion.nl
Maar 249 Euro...
Dat is wel een eind goedkoper dan zijn concurrentie... PS: Exclusief 40 cent verwijderingsshlt...
Het gaat hier om de Medion GoPal 96260. Waarschijnlijk is het een 465/470T. Deze navigatiesysteem is volgens sommigen zelfs nog beter dan de TomTom 910.
• Extreem plat design
• Reusachtig transreflectief 4,3" touchscreen display
• 2,5 GB opslagcapaciteit
• (512 MB intern geheugen en 2 GB geheugenkaart)
• Gedetailleerde spraakinstructies (Text-To-Speech)
• Grensoverschrijdend kaartmateriaal voor Europa (reeds
• volledig voorgeïnstalleerd op de geheugenkaart en op dvd-rom)
• Travel Guide
• Keuze uit 16 talen
• MP3-speler
• Photo-Viewer
... en nog veel meer
Vanaf 13 Juni is hij te koop bij de Aldi.
Wie is van plan deze te kopen en wat ga je ermee doen? Ik in ieder geval wel.
Gulfstream G650
en ook bij de Gamma zag ik deze week.salimrmaf schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:22:
Mio.... Als er een merk is die mij niet bevalt, is dat 'm.
Ik heb altijd gezegd: Tom Tom voor de gebruiksvriendelijkheid, Garmin voor Proffesionele kwaliteit en Medion voor de specificaties. Medion zag ik dus niet echt zitten, en Mio al helemaal niet. De TT710 kost 299 bij BelCompany (Actie). Maar ik weet zeker als ik daar aankom, dat er iemand zegt dat die is uitverkocht: "Maar we hebben wel de TomTom 910, voor maar 499."![]()
De Medion's zijn nu ook bij Mediamarkt te vinden. (Medion is aan het uitbreiden).
Anoniem: 130832
TMC lijkt er niet op te zitten.DaOverclocker schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:40:
[...]
Over dat navigatie systeem; zit er geen TMC op? Bij de vorige medion zat dit wel. Ook op de fot van de acc. zie je geen tmc antenne?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 130832 op 12-06-2007 17:11 ]
Gulfstream G650
Die ziet er niet mooi uit, heb ik gezien. En het merk... Ook niet mooi. Flitspalen-info heb ik btw wel ergens gezien/gelezen i.c.m. de 465. 249 is geen geld.Anoniem: 130832 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:06:
[...]
TMC lijkt er niet op te zitten.
Overigens heeft de Lidl op 18 juni ook een navigatiesysteem in de aanbieding, dit is wel met TMC.
Verder vergelijkbaar met het Aldi systeem o.a. Europakaarten en een 4,3" scherm.
De prijs is 269 euro.
Wel leip dat het hierover alleen iets in de Lidl folder is te vinden. Op de website staat niks over het navigatie-apparaat.
Gulfstream G650
[ Voor 98% gewijzigd door Joepi op 12-06-2007 19:07 ]
Lees eens de ts. Staat duidelijk dat de pc's ergens anders moeten. Dit is het Audio&Video topic.
[ Voor 75% gewijzigd door heracles op 12-06-2007 18:23 ]
Gulfstream G650
Volgens mij is dit de Daenyx DV2001... ook te zien hier: http://www.toysrus.ca/web...langId=-1&productId=79761RemcoDelft schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 08:59:
Blokker heeft deze DivX/DVD-speler te koop voor 29,95.
Er staat een heel rijtje formaten, maar niet of-ie XviD afspeelt... Ik heb nu de CyberHome DVD4620, deze speelt DVD/DivX/XviD/MP3/etc., maar kan toch niet alles afspelen qua films wat Xine softwarematig wel kan, bijvoorbeeld >720 pixels breed doet het niet, en 20 fps films.
Iemand die iets kan zeggen over dit Blokker-apparaat?
[ Voor 6% gewijzigd door AntiPasta op 13-06-2007 12:45 ]
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Anoniem: 91735
Gulfstream G650
Anoniem: 91735
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Deze staat nu weer in de folder van de Aldi. Zit er over te twijfelen om hem aan te schaffen. Heeft iemand ervaringen met deze televisie.j-a-s-p-e-r schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:51:
[afbeelding]
LCD 15" TV met DVD-speler
per stuk 289.-
[...]
Best compleet, met dvdspeler, VGA aansluiting en gewoon scart enzo. Wat denken jullie hier van?
Ik denk hem voor bij mn ouders te kopen, als vervanging voor hun 25 jaar oude philips keuken tv (zonder scart..)
Goede koop? Heb voor rond de 300 euro als wat philips en LG tv's gezien, ook 15 in enzo, soms iets groter, maar iig zonder dvd enzo.
Woendag 31- jan in de winkel!
Hier in Nijmegen was ie al uitverkocht. Die Blokkergast zei dat dat al bij alle filialen hier in de buurt was.Anoniem: 91735 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:35:
In apeldoorn hebben ze er nog een helestapel van 29,95, het is een hiteker
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 130832 op 13-06-2007 21:51 ]
Xvid confirmed. Zie mijn topic op Hiteker XDV-910Anoniem: 130832 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 21:42:
[...]
Hier in Nijmegen was ie al uitverkocht. Die Blokkergast zei dat dat al bij alle filialen hier in de buurt was.
Volgens deze link zou ie ook xvid ondersteunen.
Vraagje: heb je de mio-software al gebruikt?salimrmaf schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:22:
Mio.... Als er een merk is die mij niet bevalt, is dat 'm.
Ik heb altijd gezegd: Tom Tom voor de gebruiksvriendelijkheid, Garmin voor Proffesionele kwaliteit en Medion voor de specificaties. Medion zag ik dus niet echt zitten, en Mio al helemaal niet.
Gulfstream G650
Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"
mahahaa ik zie toevallig bovenstaande reactie van een exact een jaar geleden...Anoniem: 26353 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:12:
[...]
Ik heb die tower ventilator gekocht bij de Aldi, ding werkt perfect. Afstandsbediening is echt heeeerlijk!
[...]
Stand 1 gaat wel, maar stand 2 en 3 natuurlijk helemaal, produceren best wel veel geluid vind ik, maar dat is persoonlijk, denk ik.
Maar nut heeft het zeer zeker.
[ Voor 12% gewijzigd door DarkChylde op 14-06-2007 16:37 ]
Nou aangezien ik een vast ingebouwde radio/cdspeler in mijn auto heb zitten, leek het mij ook wel handig een mp3speler via die FM-transmitter te kunnen gebruiken.mamahuhu schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:36:
In de Blokker folder van deze week, blz 10, (zie http://www.blokker.nl) staat een FM radio transmittor voor E9.99.
Het is zo'n ding om je MP3 speler in de auto via de FM van de autoradio te beluisteren. Er lijkt zelfs een sigarettenaanstekerplug bij te zitten.
Kent iemand dit ding?? Weet iemand of dit ding goed werkt??
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Volgens mij is Aristona van Philipssalimrmaf schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:13:
Aristona: was een week geleden bij de V&D, en zag een Philips DVD speler die vreemd genoeg ook bijna dezelfde type naam had als de Aristona. Daarna keek ik naar de knopjes en de aansluiting: precies hetzelfde!Alleen de prijs was anders... 88
Life is not about specs, it is about joy!
Gulfstream G650
De kant en klare software zal weinig voorstellen? Daar zou videoplayer ook bijzitten.salimrmaf schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:49:
Heb mijn Medion GoPal 96260 PNA-460T zitten verkennen, en wil graag ergens meer info over:
Ik wil XviD bestanden kunnen afspelen op mijn GPS. Je hebt daarvoor het programma TCPMP nodig. Ik kan niets vinden hierover op het internet. Wie kan mij helpen? Heb totnu toe eigenlijk alleen info gevonden waardoor je bMP3's kan bekijken op een andere Medion.. Alvast bedankt.
Heb 'm ook gekocht, voor 9,95 geen prijs om te laten liggen. Deze kan zowel met 2 AA penlites werken of via een 12V auto adapter.Vulcan750 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:03:
[...]
Nou aangezien ik een vast ingebouwde radio/cdspeler in mijn auto heb zitten, leek het mij ook wel handig een mp3speler via die FM-transmitter te kunnen gebruiken.
Ben dus naar de Blokker getogen en heb dat ding gekocht. Van tevoren gevraagd of ik 'm terug mag brengen als het zwaar tegenvalt, aangezien veel transmitters niet geweldig goed werken. Dat was goed! Direct op de parkeerplaats m'n mp3speler via de transmitter aangesloten en een lege frequentie opgezocht. Ik moet zeggen, het werkt! Maar daar is ook alles mee gezegd. Het volume moet erg ver open worden gedraaid om wat geluid te krijgen, en de geluidskwaliteit is te vergelijken met een gemiddelde wekkerradio van 10 euro. (ligt niet aan de autoradio, want die klinkt normaal erg goed!) Kortom, direct weer teruggebracht. Niet aan te raden dus!
Ik geloof dat die Mio's op een verouderde Win CE 4.2 draaiden. Zijn meerdere sites over te vinden om er gewoon mp3's etc mee te spelen. Was geloof ik kwestie van paar dll's erbij gooien en dan kon je dingen installeren. Kwam het vorige week tegen. Heb net nog even gegoogled maar kon het niet meer vinden.MrDummy schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 01:06:
[...].
Ik heb nog nooit WM-proggies gezien die toegevoegd zijn op navigatie systemen. De hoofdreden is dat er gewoon weinig cpu power is, en ze hebben altijd kant en klare besturingssysteem in 1 keer.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Ik vond het geluid heel erg vlak, totaal geen dynamiek en geen lage tonen! Mijn mp3speler is een Creative Muvo2, volume op vol en goede kwaliteits mp3's. (minimaal 192kbit) Mijn autoradio is volgens mij van Alpine, speciaal type gemaakt voor Honda Accord (2003>). Normaal klinkt zowel de radio als ook de cd wel erg goed. Misschien ben jij wel snel tevreden...roalt schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:27:
[...]
Heb 'm ook gekocht, voor 9,95 geen prijs om te laten liggen. Deze kan zowel met 2 AA penlites werken of via een 12V auto adapter.
Drie presets mogelijk voor frequenties. In NL is de frequentieband vrij vol dus het is wel even zoeken naar een goede plek.
Kwaliteit vind ik zelf wel iets beter dan een wekker radio. Viel me niet tegen. Wel merk ik regelmatig kleine storing-tjes in het geluid. Ik denk dat de kwaliteit uiteindelijk erg afhankt van je radio en antenne in de auto, en wellicht het uitgangssignaal van je mp3-speler.
Ik wil 'm misschien gebruiken om wat luisterboeken te lezen dus dan is een kraakje iets minder irritant met muziek.
Als je telefoon een 3.5mm plug heb kan 'm trouwens ook met dit apparaat gebruiken...
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Anoniem: 87302
Volgens mij ligt die slang onderaan in dat bakje op de foto?Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:28:
Een mobiele airco voor 229 inc bij de Aldi next week. Zie ik het goed en is dit er een waar je geen slang door je deur/raam moet plaatsen?
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_25/P_OFF01.HTM
[afbeelding]
Pay peanuts get monkeys !
Ja, want waar moet de warmte anders heen? Naar een ingebouwd zwart gat ofzo?Dutch_guy schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:40:
Ik zie toch echt aan de linkerachterkant een stuk van de slang. Bovendien heeft zo een ding volgens mij altijd een slang eraan zitten.
_██_
(ಠ_ృ)
Zoals al gezegd dit apparaat ontrekt warmte uit de lucht en dit moet ergens heen!! (raam open, slang naar buiten en een deel van je energie die je voor het koelen gebruikt verdwijnt via het raam)Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:28:
Een mobiele airco voor 229 inc bij de Aldi next week. Zie ik het goed en is dit er een waar je geen slang door je deur/raam moet plaatsen?
[afbeelding]
mcb1
Het is wel mogelijk om programma's toe te voegen aan navigatiesystemen. Het verschil tussen een navigatiesysteem en een PDA zit hem niet in de cpu power maar vooral in het gebruikte OS. Een PDA heeft Windows Mobile en een navigatiesysteem over het algemeen Windows CE.MrDummy schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 01:06:
[...]
Ik heb nog nooit WM-proggies gezien die toegevoegd zijn op navigatie systemen. De hoofdreden is dat er gewoon weinig cpu power is, en ze hebben altijd kant en klare besturingssysteem in 1 keer.
Alleen TomTom's zijn linux machines. En omdat ze al erg populair zijn, zijn er wellicht al custom linux firmware pakketten gemaakt. Maar al met al, algemeen kan het niet. Ze zijn niet ontworpen om meer programma's toe te voegen. Dat moet je met PDA/MDAs doen! Deze apparaten zijn wel op ontworpen en hebben WM5 erop zitten. Voor medion en minder bekende andere apparaten: vergeet het maar.
Gulfstream G650
Ik zou nooit een airco (=energievreter!) kopen met energieklasse B ...Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:28:
[afbeelding]
Kijk eens op de Microsoft site of er een nieuwere versie van Activesync is. Ik had ooit dat de bij mijn Medion PDA geleverde Activesync niet wilde werken. Een nieuwere versie werkte wel.salimrmaf schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 13:03:
Ik durf alles wel te proberen, maar mijn PDA, eeuh GPS wilt geen contact leggen met ActiveSync, waardoor alles dus niet door kan gaan.
Gulfstream G650
Budget airco's zijn zelden zuinig. Bovendien is de onzin dat je geen slang voor hoeft te zetten. Er komt altijd twee luchtstromen tevoorschijn: warm en koud. Warmte wordt onttrokken zodat andere deel kouder kan, maar moet afgevoerd worden. Doe je echter in dezelfde kamer waar je warme deel niet afvoert naar buiten, dan heb je koele deel compleet teniet gedaan en zit je alleen maar voor niks energie te verbruiken.RemcoDelft schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 13:58:
[...]
Ik zou nooit een airco (=energievreter!) kopen met energieklasse B ...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq