Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 13] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 140.231 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenzer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 11:15
Bedankt voor de scan!
Mijn vraag is eigenlijk .. is dit nou wat? Medion staat bij mij niet heel hoog aangeschreven, Philips / LG zouden dan meer de voorkeur genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 14:54
Met alle respect, maar dan was die LiteOn van een paar dagen terug toch een betere deal? Deze heeft ongeveer dezelfde specs, maar ziet er uit als goedkope troep... Maar goed, de Medion is natuurlijk wel makkelijker terug te brengen en langer dan een dag in de aanbieding. Toch zou ik nog even wachten, ik wed dat de merkspelers binnen nu en een paar maanden dezelfde specs bieden voor dezelfde prijs.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Wat wordt bij die Medion eigenlijk verstaan onder "DV ingang" en wat kun je ermee? Betekent dit dat je een mini-DV direct naar MPEG2 kunt omzetten en dan branden in een nette DVD structuur?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenzer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 11:15
mvdklip schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:03:
Met alle respect, maar dan was die LiteOn van een paar dagen terug toch een betere deal?
Ik zag dat je 'm had doorgestreept omdat 'ie niet meer geldig is, da's jammer. Overigens zie ik niet 1-2-3 een meerwaarde bij LiteOn, al is dat een wat respectabeler merk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
Spotmatic schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:25:
Wat wordt bij die Medion eigenlijk verstaan onder "DV ingang" en wat kun je ermee? Betekent dit dat je een mini-DV direct naar MPEG2 kunt omzetten en dan branden in een nette DVD structuur?
Dan kun je je filmcam er toch op aansluiten en opnemen op je disk of dvd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Over de LiteOn, uiterlijk zegt niet alles, maar in dit geval toch wel veel, vind ik. Dit kon ik nog vinden:

http://audio-video.marktp...d-a970gx-320gb-nieuw.html
http://www.beslist.nl/ele...06/Lite-On_HD-A970GX.html

Die is dus nog steeds voor minder dan 300,- euro te vinden. ;)
Zoals gezegd geen Guide+ volgens mij, maar dat heeft die Medion ook niet zo te zien.

[ Voor 11% gewijzigd door mvdklip op 03-05-2007 20:12 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Dit is trouwens wel heel goedkoop:

http://www.ioffer.nl/prod...&subcatid=&productid=2306

Een Sony digitale camera met 6MP en 3x optische zoom voor 79,- euro? 8)7 Ik zie niet in waarom mensen nog digicams bij de Lidl of Aldi zouden willen halen. :P

En de reviews zijn ook nog eens goed:

http://www.steves-digicams.com/2006_reviews/s600_pg5.html

[ Voor 31% gewijzigd door mvdklip op 04-05-2007 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 14:56
Aldi Sud heeft vanaf vandaag de nieuwe MEDION MD 96220 (PNA315T) met GoPal 3.0 ME
inclusief TMC en Europa DVD (4e kwartaal 2006, 39 landen) voor 199,-

Zeer uitgebreide test hier
http://www.geo24.de/artic...-GoPal-3.0-ME/4.3.14.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me vandaag de Silvercrest 6510/6511 gekocht. Super dingetje voor dat geld, maar er is 1 ding wat me wat stoort. De fonts. Komt er ooit nog firmware voor de Zoran Vaddis 886 die er een zwarte outline rond zet ? of is die niet te upgraden ? vind er vrij weinig info over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Bij de Lidl is de (standalone) VOIP telefoon vanaf maandag weer in de aanbieding:

http://www.lidl.nl/nl/hom...p.Draadloze_VoIP-telefoon

Dit is dus een vermomde Siemens Gigaset C450 IP. Voor de geinteresseerden, er loopt een topic op telecomvergelijker.nl:

http://www.telecomvergelijker.nl/thread/20789

Voor de duidelijkheid: deze telefoon hoef je niet aan te sluiten op je PC. Je kan de VoipBuster of whatever configuratie gewoon direct op de telefoon invoeren en bellen maar! En dan is 50,- euro best cheap.

[ Voor 24% gewijzigd door mvdklip op 04-05-2007 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Aldi.be:

Vanaf 9 mei een Motorola L6 voor 99 euro

Linkje naar moto-site

Voor wie toch op zoek is.

En voor de Nederlanders die reageren: hou er wel rekening mee dat het systeem waarmee jullie je gsms meestal kopen (koppelverkoop) hier niet mogelijk is, want illegaal.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontevreden klant hier.

Ik heb al wat langere tijd geleden een micro-hifiset van mt logic gekocht bij de aldi. Lekker goedkoop. nu een aantal jaar later is het apparaat compleet versleten. De cd speler(voor mij toch wel het belangrijkste in zo'n systeem werkt niet meer goed. Met veel knarsen en piepen weet hij nog wel eens muziek eruit te persen maar meestal ben je al 2 min onderweg eer hij de cd geladen heeft.
Wat me altijd wel opgevallen is aan het systeem is dat het erg warm werd tijdens het spelen van cd's. inmiddels heb ik hem nu eens opengemaakt en inderdaad een koelelement wat maar aangesloten zit op 3 halfgeleidertjes wordt na 2 minuten spelen al zo heet dat je je vingers eraan zou verbranden. Nadeel van halfgeleidertjes is wel dat ze slecht tegen warmte kunnen. |:( Mijn conclusie is dus dat mijn cd-speler totaal onbruikbaar is geworden omdat deze halfgeleiders onderhand wel doorgebrand zijn. Ik heb op internet al meer berichten gevonden over MT LOGIC spelers/autoradio's, die door oververhitting niet fatsoenlijk achter elkaar cd's af kunnen spelen.

Mijn conclusie is dus. Koop geen mt logic audiosystemen.
Deze gebruiken slechte halfgeleiders met veel energieverlies waardoor ze uiteindelijk zichzelf doodbranden.

Goedkoop duurkoop,
As usual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 15:44
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:11:
Ontevreden klant hier.

Ik heb al wat langere tijd geleden een micro-hifiset van mt logic gekocht bij de aldi. Lekker goedkoop. nu een aantal jaar later is het apparaat compleet versleten.

Mijn conclusie is dus. Koop geen mt logic audiosystemen.
Deze gebruiken slechte halfgeleiders met veel energieverlies waardoor ze uiteindelijk zichzelf doodbranden.

Goedkoop duurkoop,
As usual
Volgens mij heb je gewoon 3 jaar garantie op MTlogic. Is je garantie al verlopen, leg je probleem dan eens voor aan de aldi via een email of telefoongesprek met het hoofdkantoor.
Op deze manier geef je de Aldi de kans om zich te reageren op jouw kritiek, of om met een passende oplossing te komen.

groet Maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of dit een beetje een stabiele recorder is? http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_19/P_OFF01.HTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ik zal nog maar een keer benadrukken dat een recorder van LiteOn met soortgelijke specs voor ongeveer dezelfde prijs te krijgen is:

Ik heb zelf bijzonder slechte ervaringen met gecompliceerde electronica halen bij een Aldi oid. Dan heb ik het met name over het gebrek aan informatie, firmware-updates etc. Een DVD-speler van 50,- euro is voor mij tot daar aan toe, maar een recorder van 300,- euro? :?

[ Voor 10% gewijzigd door mvdklip op 07-05-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van de lidl is toch een recorder EN een DVD speler..
Wat betekend die "Double-layer" opname bij Lite-On? Kan je dan 2 programma's tegelijk opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:53
Ik denk dat dit een opvolger is van het apparaat wat vorig jaar in de aanbieding was voor dezelfde prijs, die ik een maand of 4 later met aanzienlijke korting kon kopen. Ben er tevreden mee. Maar als volgens de andere reactie een LiteOn met zelfde specs voor dezelfde prijs is, zou denk ik daar toch wel mijn voorkeur naar uit gaan.

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:32

InSanex

serenity now!

Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:07:
Wat betekend die "Double-layer" opname bij Lite-On? Kan je dan 2 programma's tegelijk opnemen?
Dual Layer betekend niets meer dan dat je 8,5gb schijfjes kan gebruiken, om 2 programma's op te nemen heb je een dubbele tuner nodig.
Verder vind ik de medion hd recorder zeker geen spectaculaire aanbieding, voor nog geen 80 euro meer koop je een fraaie panasonic HD recorder.....

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, nou ik zal wel even kijken. Die Lite-On heeft geen digitale TV Gids.. dus die wordt het sowieso niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:32

InSanex

serenity now!

Bedenk dat je die digitale tv gids alleen kan gebruiken icm het analoge kabelsignaal

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Die LiteOn haalde ik ook alleen aan om te laten zien hoe klein het verschil met merk-recorders is. Voor een beetje meer heb je inderdaad een nog mooiere recorder met televisiegids. Die medion zou ik lekker bij de Aldi laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Is iemand toevallig bekend met ioffer.nl, aangezien de aanbieding die ze hebben met die camera wel interesant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ik ben bekend met Ioffer, maar ik had die aanbieding van de Sony camera dan ook al genoemd. ;)

Kan verder weinig zeggen over de afhandeling. Ik heb er onlangs iets besteld, maar heb het nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Als iemand nog interesse heeft in die Invion 160GB DVD-recorder met DVB-T tuner... Hij staat nu net sinds een paar minuten voor 150,- euro op Ioffer.nl:

http://www.ioffer.nl/prod...&subcatid=&productid=2313

Geldig tot morgen 20:00 (of tot ie op is natuurlijk). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm wel interessante aanbieding.. alleen wil ik eigenlijk wel Guide+
Maargoed.. voor €150 moet ik dat misschien maar even laten varen..
Maar dit merk zegt mij ook weinig.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
InSanex schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:43:
[...]

Dual Layer betekend niets meer dan dat je 8,5gb schijfjes kan gebruiken, om 2 programma's op te nemen heb je een dubbele tuner nodig.
Verder vind ik de medion hd recorder zeker geen spectaculaire aanbieding, voor nog geen 80 euro meer koop je een fraaie panasonic HD recorder.....
Het is een verwarrende benaming en wordt steeds door elkaar heengebruikt, maar betekend toch maar 1 ding.
idd, 2 dvd`s in 1.
nieuws: Lite-On SOHW-832S double layer dvd-brander getest

De heren van Hardware.info hebben van Lite-On als eerste een double layer DVD+R-brander ontvangen om deze eens stevig aan de tand te voelen. De SOHW-832S wordt aangeduid als double layer (DL), omdat dual layer, volgens de makers van de nieuwe techniek, te veel lijkt op dual format

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 23:42

Klippy

Still Game

mvdklip schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 20:10:
Over de LiteOn, uiterlijk zegt niet alles, maar in dit geval toch wel veel, vind ik. Dit kon ik nog vinden:

http://audio-video.marktp...d-a970gx-320gb-nieuw.html

Die is dus nog steeds voor minder dan 300,- euro te vinden. ;)
Zoals gezegd geen Guide+ volgens mij, maar dat heeft die Medion ook niet zo te zien.
LiteOn is echt een ruk merk.
En dat zeg ik niet vaak. Vooral hun DVD spelers zijn vaak niet 100%. Vage specificaties, vaak werken dingen gewoon niet zoals het hoort. Als het eenmaal werkt, dan werkt het wel, ze hebben best een paar aardige spelers gemaakt.
Alleen die support is te slecht. Let vooral op met aanbiedingen daar, ze plakken overal hun eigen merkje op, ook op producten die helemaal niet meer ondersteund worden.
Ik ken al minimaal 3 types waarbij dat het geval was. Verkopen ze een paar maanden en daarna 0,0 support meer. En de service is helemaal slecht. Heb je een firmware die nog niet af is en een paar belangrijke onderdelen gewoon mist. Ondertiteling bijvoorbeeld.
Veel winkels nemen die dingen niet eens retour omdat LiteOn extreem lastig is met retourneren en garantie.

Dat is iig mijn ervaring en op internet kan ik ook wel een paar linkjes aanwijzen over dit soort problemen.
Persoonlijk heb ik dan nog liever Medion. Zeker van bij de Aldi, dat lever je gewoon weer in en je krijgt je geld terug.

qua specificaties scheelt het weinig en je vergelijkt gewoon 2 B-merken, waarvan ongetwijfeld van beide merken spookverhalen verteld worden.
Maar LiteOn is voor mij iig geen optie meer. dus om hem klakkeloos beter te vinden op basis van 2 reviews vind ik wat ver gaan.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
Aegir2002 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:49:
[...]

Volgens mij heb je gewoon 3 jaar garantie op MTlogic. Is je garantie al verlopen, leg je probleem dan eens voor aan de aldi via een email of telefoongesprek met het hoofdkantoor.
Op deze manier geef je de Aldi de kans om zich te reageren op jouw kritiek, of om met een passende oplossing te komen.

groet Maurice
Aldi geeft je altijd de fabrikant door om te reageren, dit al bij aankoop, je hoeft, kunt niet eens via Aldi je garantie claimen.
Aldi is zuiver en alleen voor verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:44:
Maar dit merk zegt mij ook weinig.........
Dat klopt. Het is een "merk" van SupportPlus:

http://www.supportplus.cn/invion/

Die zijn onder andere bekend/berucht van de herintroductie van het Commodore merk.

Het schijnt te gaan om typenummer "SP-DVD50E-0947", maar daar is echt bijna niks over te vinden. Deze lijkt er op, maar die heeft geen DVB-T:

http://www.yakumo.com/products/mode=article/art_nr=1041076

Overigens denk ik nog steeds dat die DVB-T tuner alleen Free To Air is, dus dan heb je er betrekkelijk weinig aan in Nederland.

[ Voor 34% gewijzigd door mvdklip op 08-05-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Klippy schreef op maandag 07 mei 2007 @ 22:04:
LiteOn is echt een ruk merk.
Ik heb geen slechte ervaringen met LiteOn. Het meeste bouwen ze trouwens OEM dat wil zeggen voor andere fabrikanten. Maar goed, kan best zijn dat de standalone DVD spelers en/of recorders niet zo tof zijn van dat merk. Ik ken ze niet goed genoeg. En ja, ik laat me dan dus leiden door de naam en ga er klakkeloos van uit dat LiteOn beter is dan Medion. :P De praktijk is natuurlijk anders: al die apparaten worden ergens goedkoop in China geproduceerd en de ene partij is nou eenmaal wat beter van kwaliteit dan de andere. Toch denk ik dat je met een onafhankelijk merk (onafhankelijke fabrikant zelfs in dit geval) een betere kans maakt om een goede partij te treffen dan bij low-budget merken als Medion.

Anyway, het ging niet om die LiteOn specifiek, maar om het feit dat die Medion met z'n prijs zeer dicht tegen de "echte" merken aan zit. Persoonlijk vind ik het prijsverschil veel te klein en het bedrag veel te hoog om de gok te wagen.

[ Voor 24% gewijzigd door mvdklip op 08-05-2007 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-09 14:37

Yuco

Womanizer!

mvdklip schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:02:
Als iemand nog interesse heeft in die Invion 160GB DVD-recorder met DVB-T tuner... Hij staat nu net sinds een paar minuten voor 150,- euro op Ioffer.nl:

http://www.ioffer.nl/prod...&subcatid=&productid=2313

Geldig tot morgen 20:00 (of tot ie op is natuurlijk). ;)
Ik zit heel erg te twijfelen of ik deze zal aanschaffen. Enerzijds omdat het een onbekend merk is en omdat ik geen gebruikerservaringen kan vinden, anderzijds heb ik het liefst een dvd/hdd recorder met hdmi aansluiting, maar voor voorzer ik weet zijn deze er niet. Of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Nou ehm, lees de hele discussie rondom de Medion en LiteOn recorder nog maar eens door en je zult zien dat beiden een HDMI interface hebben. Waarschijnlijk zijn er nog wel goedkoper recorders (kleinere HDD) te vinden met HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:29

DaBARDmaN

- slide -

InSanex schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:43:
[...]

Deze versie van de Lidl heeft dus als ik het goed begrijp niet de mogelijkheid om 2 dingen tegelijk op te nemen?

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaBARDmaN schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:38:
[...]

Deze versie van de Lidl heeft dus als ik het goed begrijp niet de mogelijkheid om 2 dingen tegelijk op te nemen?
Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:54
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:07:
Ik denk dat je hier een Double-layer dvd schijf in kan doen, dan kun je 2x zoveel branden, zeg maar een soort Superdrive.

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij kan inderdaad niet 2 prog's tegelijk opnemen. Die van ioffer wel. Maar ik vraag mij alleen af of je 2 prog's tegelijk kan opnemen via alleen analoog. Of gaat er dan 1 via analoog en 1 via die DVB-T?

Anyway.. ik heb die van de Aldi vandaag gekocht.. even het boekje lezen als bevalt hou ik hem anders breng ik hem terug. Ik heb nog geen tijd gehad om er goed naar te kijken, maar ik kon niet zo snel zien of hij wel die tv gids functie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem bij de Aldi meegenomen de dvd recorder hdd.
Even maandje aankijken en als hij niet bevalt mag hij terug:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lite-0n 970 en medion 81888 zijn dezelfde speler, intern dan, buitenkant iets anders..
mvdklip schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:03:
Met alle respect, maar dan was die LiteOn van een paar dagen terug toch een betere deal? Deze heeft ongeveer dezelfde specs, maar ziet er uit als goedkope troep... Maar goed, de Medion is natuurlijk wel makkelijker terug te brengen en langer dan een dag in de aanbieding. Toch zou ik nog even wachten, ik wed dat de merkspelers binnen nu en een paar maanden dezelfde specs bieden voor dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Da's goed nieuws, longdutcher. Dat betekent wat mij betreft dat het niet ultragoedkope Chinese troep is, maar gewoon een OEM met waarschijnlijk ook firmware compatibiliteit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvdklip schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:56:
Da's goed nieuws, longdutcher. Dat betekent wat mij betreft dat het niet ultragoedkope Chinese troep is, maar gewoon een OEM met waarschijnlijk ook firmware compatibiliteit etc.
Waarschijnlijk moet de firmware compatible zijn, heb hem inmiddels ook gekocht en moet zeggen de eerste indrukken zijn goed.
Wat de garantie betreft (3 jaar) daar is Aldi over het algemeen heel gemakkelijk mee..
Men maakt duidelijke afspraken met de leveranciers om probleem (lees gezeik, dus tijd en geld) te voorkomen...
Dus een kwestie van smaak of je de Lite-on of Medion neemt, Lite-on ziet er wat gelikter uit (mijn mening), maar bij mij heeft de garantie de doorslag gegeven om de Medion te nemen...

Verders over de Chinese troep, werk veel in China en over het algemeen komt de duurdere electronica maar uit een paar fabrieken, heb uit de fabriek van LG en een naamloze een hele hoop producten zien komen met gerenomeerde merknamen erop.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag van een newbie.
Als ik de aldi dvd recorder component aan sluit heb ik toch geen scart meer nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,
ik heb de Aldi DVD/HDD recorder gekocht maar zit nu met het volgende probleem.
De diverse aansluitingen zitten als volgt.
van de muurdoos naar mijn amsung digitale tv decoder (coax), vanhieruit scart naar de recorder, van hieruit scart en HDMI naar mijn JVC LCD. nu kan ik alleen zenders op mijn recorder ontvangen als ik een extra coax van de muurdoos dmv een spitter direct naar mijn recorder doe, met als resutaat dat ik alleen mijn basis zenders op mijn recorder heb en niet alle andere digitale die via mijn decoder binnen komen. Wie heeft voor mij de gouden tip hoe dit alles aan te sluiten zodat ik op mijn recorder ook alle digitale zenders kan krijgen.
Groetjes. Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Frank, ik moet je teleurstellen. In de recorder zit een analoge tuner, derhalve kun je in principe alleen de basiszenders opnemen met die recorder. Enige manier om dat te omzeilen is via SCART op te nemen van je digitale decoder, maar dat betekent dat je:
  1. Je digitale decoder aan moet zetten en op de juiste zender moet zetten
  2. Je analoge recorder aan moet zetten en op het av-kanaal van de decoder moet zetten
  3. Je opname starten
  4. Analoog zappen/kijken tijdens de opname, maar vooral niet aan de digitale decoder komen
Ik heb zelf ook digitale TV en had dit probleem al een beetje zien aankomen. Daarom heb ik zelf een analoge recorder zonder HDD gekocht voor weinig en huur ik daarnaast een decoder met HDD van UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
In het laatste krantje staat een "zolid" mp3 speler met 2Gb geheugen. Het is natuurlijk een iPod rip-off, die er wel een stuk slechter uitziet (schroefjes aan de zijkant enzo). Het gaat mij voornamelijk om het afspelen van de muziek. Mijn google-fu laat me een beetje in de steek (ik heb ook geen typenummer oid). Heeft iemand ervaring met deze apparaten? Werkt het een beetje of kan je er wel veel op kwijt, maar kan je niet makkelijk een nieuw nummer kiezen/zoeken bijvoorbeeld?

Afbeeldingslocatie: http://www.free4up.com/view.axd?fn=133108122198071.png

NB vanaf 16 mei te verkrijgen.

Grrrr, vanochtend stond hij nog niet op de Aldi site, maar nu wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Wehkamp:
De LG 42pc3ra voor € 809,-
Staat wel een fout bij: 2xhdmi volgens Wehkamp maar dit is slechts 1x volgens mij.

http://www.wehkamp.nl/zoe...Nty=1&Ntk=ART&Ntt=42pc3ra

€ 69,- voor 5 jaar extra garantie en € 25,- voor bezorgen. 3 weken levertijd. Ik heb hem zojuist telefonisch besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 07:57

Obi

De iBOOD van vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/site/pics/products/other/hitachi02Large.jpg

Hitachi 55 inch (141 cm) HD ready plasmatelevisie « terug
Stroom voorziening: AC100-240V
Frequenties 50/60 Hz
Stroom verbruik: 490W / <3W (stand-by)
Afmeting (B x H x D) 1510 x 840 x 105mm (ex. standaard)/1510 x 933 x 450mm (incl. standaard)
Gewicht 62.0kg (ex. standaard)/73.5kg (incl. standaard)
Standaard: Elektronisch draaiplateau
Grootte display: 1230 x 692mm (1412mm diagonaal)
Aspect ratio 16:9
Aantal pixels: 1366 x 768 pixels (e-ALiS)
Aantal kleuren (grijs levels) 68.6 biljoen kleuren (1024 grijs schaal)
Transmissie van front filter: 36%
Brightness (at white peak) Panel brightness : 1000cd/m2
Contrast ratio (Panel) 1000:1 Typical
Input Signal: RF V/U/Kabel/Hyperband
Signal PAL B ? G - H / I / D - K SECAM B - G/D - K/K1/L ? L?
RF Multiplex A2/NICAM
Text 1200 pagina?s
Video Signaal PAL/SECAM/PAL60/NTSC4.43/NTSC3.58/PAL-M/PAL-N/SCART RGB
Component Signaal 480i/p - 576i/p - 720p(50/60) - 1080(50/60)
HDMI Signaal Video mode 480i/p - 576i/p - 720p(50/60) - 1080(50/60) ? VGA
Analoog RGB Signaal VGA-UXGA (15kHz - 30 tot 106kHz - 50Hz to 85Hz)
Digitale tuner
Digitale Teletext (MHEG 5): For "U" versie
DVB EPG (7days)
Programma Reminder & Event timer
Multi Language Subtitle Decoding en Display
RGB Input RGB : Mini D-sub 15-pin
Audio: Stereo mini jack
Control terminal: Service use only (RS-232C : D-sub 9-pin) Female
Video Input: Video1 (CVBS/S - L+R): 21-pin SCART / Video2 (CVBS/SCART-RGB - L+R) : 21-pin SCART / Video3 (CVBS/SCART-RGB - L+R) : 21-pin SCART / Video4 (CVBS/Y ? Pb ? Pr - L+R) : RCA pin Video5 (CVBS/S-video - + L+R) : RCA pin (Side Input)/HDMI1 (Video)/HDMI2 (Video) +3.5mm Stereo Mini Jack
Foto Input: USB & SD
Signaal Output: Hoofdtelefoon
Sub woofer out
A/V output 1 (CVBS+L/R) : RCA pin
Picture: Comb Filter 3D Y/C Comb Filter
Noise Reduction
LTI/CTI
AVL (Perfect Volume)
Picture mode 3 (Dynamic/Natural/Cinema)
White Balance 4 (Cool/Normal/Warm/Black & White)
Dynamic Contrast
Kleuren Management
Film Mode
Geluid: Surround SRS WOW
Correction BBE
Sound mode 4 (Movie/Music/Speech/Favourite)
Audio Power (RMS) 36W 3 way 10 speakers
Operation: OSD talen UK/SW/NO/FIN/DA/CZ/POL/HUN/SLO/CRO
DTT OSD talen: UK/FR/GE/SP/IT
Timer (Aan/Uit)
Multi picture functie PIP
Wide Mode (Grootte) TV/Video: Panoramic/Zoom/Cinema/Full 1 & 2/4:3
Wide Mode (Grootte) PC: Full/Real/Normal/Zoom1/Zoom2/Zoom3
Side Input
Knoppen: Hoofd Power Switch/Sub Power Switch/Programma Up-Down/Volume Up-Down/Menu/Input select

Prijs: € 1.999,00

Nette prijs voor een 720p 55inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:39:
Bij de Wehkamp:
De LG 42pc3ra voor € 809,-
Staat wel een fout bij: 2xhdmi volgens Wehkamp maar dit is slechts 1x volgens mij.

http://www.wehkamp.nl/zoe...Nty=1&Ntk=ART&Ntt=42pc3ra

€ 69,- voor 5 jaar extra garantie en € 25,- voor bezorgen. 3 weken levertijd. Ik heb hem zojuist telefonisch besteld.
Ze gaan mij niet wijs maken dat het een aanbieding is die eerst 1799 euro heeft gekost. Maarja dat doet natuurlijk elke winkel ;)
resolutie: 1024x768
Voor mij al genoeg reden om hem niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
JeroenE schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:31:
In het laatste krantje staat een "zolid" mp3 speler met 2Gb geheugen. Het is natuurlijk een iPod rip-off, die er wel een stuk slechter uitziet (schroefjes aan de zijkant enzo). Het gaat mij voornamelijk om het afspelen van de muziek. Mijn google-fu laat me een beetje in de steek (ik heb ook geen typenummer oid). Heeft iemand ervaring met deze apparaten? Werkt het een beetje of kan je er wel veel op kwijt, maar kan je niet makkelijk een nieuw nummer kiezen/zoeken bijvoorbeeld?

[afbeelding]

Ik heb zo'n ding in huis liggen van m'n zus, maar ik krijg hem niet eens aan het afspelen zelf :P . Heb ook nog nooit het instructieboekje doorgelezen, maar ik vind dat dat niet zou hoeven bij een mp3 speler. Tevens vind ik het maar niets dat je alleen bijgeleverde oordopjes kunt gebruiken omdat ze een speciale (kleiner dan mini-jack) plug gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:53:
[...]
Ze gaan mij niet wijs maken dat het een aanbieding is die eerst 1799 euro heeft gekost. Maarja dat doet natuurlijk elke winkel ;)
Dat klopt, ik heb hem vaak zien staan voor € 999,- . Ik ben al 2 maanden op zoek naar een 42 inch plasma lg42pc3ra, pc1r of pc1rr en dit is echt het goedkoopste wat ik ooit ben tegengekomen!

En een hogere resolutie dan 1024*768 voor een 42" scherm is veeele malen duurder.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:08:
[...]

Dat klopt, ik heb hem vaak zien staan voor € 999,- . Ik ben al 2 maanden op zoek naar een 42 inch plasma lg42pc3ra, pc1r of pc1rr en dit is echt het goedkoopste wat ik ooit ben tegengekomen!

En een hogere resolutie dan 1024*768 voor een 42" scherm is veeele malen duurder.
Waarom niet voor 850 euro een 42 inch Panasonic? Die zijn stukken beter dan de LG's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Zijn de VOIP telefoons van Philips zo slecht of zo? Bij wehkamp 2 voor de prijs van 1:

http://www.wehkamp.nl/win...ArtiestID=&FromSterkMerk=

Voor 72,- euro lijkt me dat een uitzonderlijk lage prijs voor twee losstaande DECT toestellen met Windows Live Messenger functionaliteit. Wel onhandig dat je dit soort toestellen met USB op je PC aan moet sluiten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:45:
Waarom niet voor 850 euro een 42 inch Panasonic? Die zijn stukken beter dan de LG's.
Bij Kieskeurig scoort die LG anders erg hoog. Beter dan de € 850,- panasonic's. Hij zou een beetje vergelijkbaar zijn met de Panasonic TH 42PV60 / 62 geloof ik, en die kost € 1200,- . (heeft bij MM een keer € 1000,- gekocht in de aanbieding maar heb hem daarna nergens meer zo goedkoop gezien helaas).

Maar goed het maakt ook niet uit, voor wie hem hebben wil heb ik het gepost en wie zweert bij Panasonic leest er maar overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:27
Ik heb van het weekend die Aldi DVD/HDD recorder gekocht (MD 81888).
Het apparaat aangesloten via de Scart. Kon goed dingen opnemen, maar het ging de volgende dag mis. Als je iets via de timer instelt en dan op standby zet, dan ging hij de eerste paar keer wel aan op de juiste tijd, alleen je kon niet meekijken op de tv.
Nu werkt de op standby zetten en dan op de juiste tijd aangaan helemaal niet meer. Op nemen lukt nu alleen als het apparaat voledig aan is.

Iemand dezelfde problemen tegengekomen?

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 09:21:
[...]

Bij Kieskeurig scoort die LG anders erg hoog. Beter dan de € 850,- panasonic's. Hij zou een beetje vergelijkbaar zijn met de Panasonic TH 42PV60 / 62 geloof ik, en die kost € 1200,- . (heeft bij MM een keer € 1000,- gekocht in de aanbieding maar heb hem daarna nergens meer zo goedkoop gezien helaas).

Maar goed het maakt ook niet uit, voor wie hem hebben wil heb ik het gepost en wie zweert bij Panasonic leest er maar overheen.
Voor 854 euro de 42 inch PV60 bij wehkamp. Hij heet de PV45 maar het is 100% exact gelijk de PV60. Ik heb geen enkele test van een vakblad of een vakforum gelezen waarbij een LG ook maar in de buurt van een Panasonic kwam. Kieskeurig is een forum waar iedereen wat kan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:27:
[...]

De Medion hier werkt prima, maar ik houd het in de gaten _/-\o_ :Y
De layout van de remote had Medion niet hoeven wijzigen, die ziet er bij de Lite-on handiger uit.
Beter goed gejat, dan slecht gekopieerd!! >:) :w
Geen EPG helaas, maar daar is goed mee te leven.
Handige grote schijf, mogelijkheid tot editen is prima.
Ziet er gelikt uit, niets mis mee.
Jij kan dus wel goed via timer opnemen als de recorder in standbye staat? Ook met beeld er dan bij (als je bijv halvewege even op de tv kijkt als hij aan het opnemen is) ?

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 04:43:
[...]

Heb ik nog even voor je gecheckt en ja, er is 'gewoon' beeld te zien tijdens opname met de timer.
Timer opname loopt goed, controle op het correcte kanaal/programma is dus mogelijk, maar ik ga het hele verhaal morgen nog een keer uitgebreid checken. _/-\o_
Vreemd genoeg schakelt het apparaat na een OneKey snelstart met OTR, niet op standby na afloop opname. 8)7
Misschien doe ik het verkeerd?? |:(
Heb je al geprobeerd de recorder een keer te resetten??
Ja maar de reset vanuit het menu reset niet alles. Ik heb geen hardwarematige reset gevonden. Mischien weet jij een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:10
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 09:21:
[...]

De Panasonic TH-42PV62EH is nu voor € 999,- te krijgen bij MM te Utrecht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

JeroenE schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:31:

[afbeelding]

Is er al meer informatie over bekend? ik vind het ook wel een interessant apparaatje zeker vanwege die 2gig en video afspeel funcite is ook altijd grappig.

nieuwe advertentie:
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_20/BILD04.JPG
MP3 speler slimline
2 GB intern geheugen
per stuk 49.99
• 1.8" TFT-display
• voor muziek (MP3, WMA),
films (AMV) en foto's
(JPG, BMP)
• e-book en voice-
recordingfunctie
• ingebouwde FM-radio
• interne oplaadbare lithiumbatterij
• extra plat formaat (8 mm)
• inclusief batterij-oplader,
USB-kabel,
siliconenbeschermhoesje,
hoofdtelefoon en armband

AMV films??? kan dat ook AVI en MPG en xvid afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
koekoek2003nl schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:29:
[...]

Is er al meer informatie over bekend? ik vind het ook wel een interessant apparaatje zeker vanwege die 2gig en video afspeel funcite is ook altijd grappig.

nieuwe advertentie:
[afbeelding]
MP3 speler slimline
2 GB intern geheugen
per stuk 49.99
• 1.8" TFT-display
films (AMV) en foto's
(JPG, BMP)
• e-book en voice-
recordingfunctie
• ingebouwde FM-radio
USB-kabel,
siliconenbeschermhoesje,
hoofdtelefoon en armband

Houd je er rekening mee dat zoals ik al eerder zei je enkel de bijgeleverde oordopjes kunt gebruiken? Niet andere. En ik vind de orginele niet zo super fijn zitten en niet super klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

dat las ik idd ja, mijn mobiel heeft denk ik dezelfde aansluiting ook zoon mini ding, dr zijn ook van die snoertjes tekoop van klein naar groot, dus dat is niet echt een heel groot probleem.
Weet je hoe lang je met de accu kan doen ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:44
heracles schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:35:
Houd je er rekening mee dat zoals ik al eerder zei je enkel de bijgeleverde oordopjes kunt gebruiken? Niet andere. En ik vind de orginele niet zo super fijn zitten en niet super klinken.
Je kan toch gewoon een andere koptelefoon op het plugje modden? Beetje knip en soldeerwerk, afgewerkt met een stukje kripkous ofzo. Beetje crea bea zijn he O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-09 08:52
[...]

...

AMV is een spelfout in de advertentie. Dat moet SMV zijn. Niet dat dat veelzeggend is, maar het is in ieder geval een speciaal filetype voor deze players. Dat betekent dat elk filmpje dat je wilt bekijken omgezet moet worden met meegeleverde software. Ik heb sinds krap een uur deze mp3speler, nog geen ervaring met films omzetten. Als ik daar meer informatie over heb zal ik het posten. Ben wel benieuwd hoeveel ruimte dat inneemt en hoe de kwaliteit is.

Tot zover ben ik positief verrast. De €50 lijkt tot nu toe nog geen weggegooid geld te zijn. De geluidskwaliteit is in orde, volume kan ook lekker hard (handig in de trein). Het display is helder (lelijk font helaas). Het is niet mogelijk een specifiek nummer op te zoeken. Via de menuview is het mogelijk om per map de bestanden door te scrollen. Helaas ziet dit er niet uit en werkt het ontzettend traag.

Ik ga er de komende dagen nog wat mee spelen, hoop dat ik dan meer informatie kan posten over SMV, de accuduur en andere features (radio, opname, e-book, foto's).

Er zit overigens een 2,5mm naar 3,5mm stekkertje meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:37
Dus je kan dus geen nummer dan je dan wilt afspelen opzoeken en afspelen

dat vind ik wel een gebrek als je is een bepaald nummer wilt afspelen kan dat niet.

of zie ik dat verkeerd.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-09 08:52
Davidshadow13 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 10:04:
Dus je kan dus geen nummer dan je dan wilt afspelen opzoeken en afspelen

dat vind ik wel een gebrek als je is een bepaald nummer wilt afspelen kan dat niet.

of zie ik dat verkeerd.
Ik legde het verkeerd uit. Mijn vorige mp3speler had een zoekfunctie, dan kon je een paar letters intypen (met veel pijn en moeite) en dan met de zoekresultaten het gewenste nummer beluisteren. Dat mist deze dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren de Medion MD 81888 HDD/DVD recorder gekocht. Ziet er tot nu toe goed uit.
Weet iemand hoe je hem regio-vrij kunt maken? Of hoe je de copieer-beveiliging kunt omzeilen zodat ik mijn oude videobanden op DVD kan zetten?
Heeft iemand er al een FW-update voor gevonden?

greetz.

Grobro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:17:
Heb gisteren de Medion MD 81888 HDD/DVD recorder gekocht. Ziet er tot nu toe goed uit.
Weet iemand hoe je hem regio-vrij kunt maken? Of hoe je de copieer-beveiliging kunt omzeilen zodat ik mijn oude videobanden op DVD kan zetten?

greetz.

Heb je al gekeken of je ook mijn probleem hebt met je apparaat. Ik heb er al twee geprobeerd en allebei dezelfde problemen. Ik heb ze allebei teruggebracht en heb een recorder via internet besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 14:19
Ik heb deze Medion MD 81888 ook gekocht. Maar heb ik na een dag weer teruggebracht, want ik kreeg totaal de zenders tijdens opnemen niet scherp. Ik heb daarvoor in de plaats een panasonic DMR-EH65 gekocht. Wat is dat een verademing tegenover de medion. Ik vond ook helaas het menu niet fijn van de medion. Het menu is een stuk gemakkelijker van de panasonic. Jammer medion geen mooie opname heeft, want het is voor de rest een prachtig toestel.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steven2 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:22:
[...]

Heb je al gekeken of je ook mijn probleem hebt met je apparaat. Ik heb er al twee geprobeerd en allebei dezelfde problemen. Ik heb ze allebei teruggebracht en heb een recorder via internet besteld.
Ja, voor zover ik het kan zien doetie het goed. Heb nog niet alles kunnen testen, maar tot zover OK.

gr.

Grobro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:17:

greetz.

Region free hack:
1) Press "Setup" on remote.
2) Scroll down and highlight "Exit" (bottom box in menu).
3) While "Exit" is highlighted enter 2,9,6, and 0 and press "Enter".
(When I tested on this machine, did not have to press "Enter").
4) A hidden menu pops up and you can select your region.
5) Select "region free"
6) Press "Setup" to exit
Machine is now Region Code-Free.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of dit een aanrader of afrader is, heb even gespit door het topic maar kon zosnel niets vinden.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/1337.h4x0r/radio.JPG

Alvast bedankt, Sjorzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

nieuwe advertentie:
[afbeelding]
MP3 speler slimline
2 GB intern geheugen
per stuk 49.99
• 1.8" TFT-display
films (AMV) en foto's
(JPG, BMP)
• e-book en voice-
recordingfunctie
• ingebouwde FM-radio
USB-kabel,
siliconenbeschermhoesje,
hoofdtelefoon en armband

Dit model hebben ze ook bij de mediamarkt.. En zat bij mij binnen 2 uur onder de krassen.. Verder schijnen de toetsjes ook problemen te geven wist de mediamarkt mevrouw mij te vertellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:56:
[...]

Region free hack:
5) Select "region free"
6) Press "Setup" to exit
Bedankt!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:35
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:16:
[...]

Dit model hebben ze ook bij de mediamarkt.. En zat bij mij binnen 2 uur onder de krassen.. Verder schijnen de toetsjes ook problemen te geven wist de mediamarkt mevrouw mij te vertellen..
Die van mijn dochter vandaag weer teruggebracht, het flashgeheugen was niet meer toegankelijk vanuit Windows. Aardig aaparaatje, maar volgens mij erg storingsgevoelig. Kan het niet bewijzen maar is puur een gevoel, maar voor deze prijs mag je eigenlijk ook niet zeuren. Voor dit geld, en als het blijft werken, niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de gebruiksaanwijzing heeft de afstandsbediening verlichte toetsen. Bij de mijne is dat niet zo, weet iemand of dit een defect is of gewoon een foutje in de gebruiksaanwijzing?

gr.

Grobro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roanaldo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-08 22:46
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:12:
Weet iemand of dit een aanrader of afrader is, heb even gespit door het topic maar kon zosnel niets vinden.

[afbeelding]

Alvast bedankt, Sjorzo
Goede vraag. Het enige wat ik kan vinden is dat dit een audiosonic CSR 3038 USB is. (zie http://www.audiosonic.com/, maar daar staat ook niet veel meer info).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reply, inderdaad daar krijg je ook niet erg veel informatie.

Trouwens speelt dat ding mp3 op cd's af of geven ze gewoon aan dat er een mp3 speler in kan?

Groeten Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:12:

[afbeelding]

Alvast bedankt, Sjorzo
Denk dat je voor die prijs beter de goedkoopste pioneer kan pakken, weet je iig dat je kwaliteit hebt :) (en als je die uit Duitsland besteld scheelt je dat ook weer geld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 22:29
Xof schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 13:22:
[...]

Denk dat je voor die prijs beter de goedkoopste pioneer kan pakken, weet je iig dat je kwaliteit hebt :) (en als je die uit Duitsland besteld scheelt je dat ook weer geld)
Kwaliteit is gewoon goed, anders durven ze er geen 3 jaar garantie op te geven.
Geluidskwaliteit is ook gewoon goed (voor het geld), kortom: gewoon kopen
En de goedkoopste Pioneer heeft nog niet de helft aan mogelijkheden van wat deze radio heeft.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne ook niet denk dat het een foutje is

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

zijn het misschien 'glow-in-the-dark' toetsen op de afstandsbediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, vermodelijk is dat deel rechtstreeks gekopieerd uit de handleiding van die andere universele afstandsbedieningen die Medion in het verleden al eens geleverd heeft via Aldi. Denk dat als je hem open maakt, de electronica exact hetzelfde zal zijn. Deze hadden namelijk toetsen voor apparaat selectie die oplichten op het moment dat je ze indrukte.

Als je de apparaatcodes vergelijkt van die MD81889 en die oude universele medion afstandsbedieningen zijn ze temet voor de volle 100% gelijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 20:12
Hoe weet ik of het geluid van die Aldi autoradio (MT Logic) goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 22:05
Niet echt een aanbieding maar gewoon een goedkope prijs:
Toshiba Camileo camcorder
Dit speeltje kost 100,- wat natuulijk niet veel geld is. En de kwaliteit is voor zijn prijs ook nog is best aardig. (Ik had er zelf 1 besteld en die bezit ik nu reeds 2 weken)

Hij werkt op SD kaartjes. Op een 2GB kaartje kan je 100 minuten filmen met zijn hoogste kwalitiet en de accu gaat 150 minuten mee ipv 180 wat op de doos staat :P Extra accutje kost 15,-
NP60 accu

Hij is ook lekker compleet met tig kabeltjes en weet ik wat niet allemaal. Ik had hem gekocht gewoon tijdelijk mee te spelen tot dat ik een goede koop.

Zelf gemaakt foto's van het ding:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/review/camileo/001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/review/camileo/002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/review/camileo/003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/review/camileo/004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/review/camileo/005.jpg

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:52

Jazzper

BB4E^Guerilla

Lijkt het nou zo of heeft die camera mega last van vignettering?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 19:22
Sir_Hendro schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:17:
Niet echt een aanbieding maar gewoon een goedkope prijs:
Toshiba Camileo camcorder
Dit speeltje kost 100,- wat natuulijk niet veel geld is. En de kwaliteit is voor zijn prijs ook nog is best aardig. (Ik had er zelf 1 besteld en die bezit ik nu reeds 2 weken)

Hij werkt op SD kaartjes. Op een 2GB kaartje kan je 100 minuten filmen met zijn hoogste kwalitiet en de accu gaat 150 minuten mee ipv 180 wat op de doos staat :P Extra accutje kost 15,-
NP60 accu

Hij is ook lekker compleet met tig kabeltjes en weet ik wat niet allemaal. Ik had hem gekocht gewoon tijdelijk mee te spelen tot dat ik een goede koop.

Zelf gemaakt foto's van het ding:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zou je wat foto's en misschien een klein filmpje kunnen posten? Ben wel benieuwd naar de kwaliteit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Hmmm ik weet niet. Ik vind de foto's wel goed ondanks dat de foto's die ik nu laat zien verkeerd zijn genomen. Ik wist nog niet hoe de focus werkte dus zijn beide genomen met de figuur focus wat bedoelt is voor tot 2 meter :P (doh)

Afbeeldingslocatie: http://www.hmdlive.com/fotos/sessie001/014.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.hmdlive.com/fotos/sessie001/036.JPG

Ik heb de focus ondertussen wel onder de knie :P Verder ben ik ook maar een camera noobje. Ik blijf video camera's vet vinden. :D

Video die ik gemaakt heb (helaas ook met de 2m focus 8)7 ) hier op youtube:
klik hier

Ik maak binnenkort wel even een mooie kort demo video in hoge kwalitiet voor jullie ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Sir_Hendro op 21-05-2007 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank|A
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01-2013
Ik kwam net in het foldertje van de expert een fotolijstje tegen voor 55 euro (alleen op vrijdag), het bijzondere is dat hij een usb aansluiting heeft en ook divx en mp3's afspeeld:

Quote van de expert site:

D-VISION digitale fotolijst
Digitale fotolijst met 18 cm beeldscherm en geïntegreerde luidspreker. Geschikt voor diavoorstelling van JPEG fotobestanden, MP3 muziekweergave en DivX weergave. Regelbaar volume. Met USB aansluiting, intern geheugen en hoofdtelefoonaansluiting. Incl. afstandsbediening. Type: DPF740MR.

Van 89,- voor 55,-

Heeft iemand hier meer info over, ik kan niks vinden en de specs lijken TE mooi om waar te zijn. Anders ga ik vrijdag denk ff bij expert langs. Je films in Divx op je usb stick en kijken maar, ideaal voor op vakantie.

Edit: Hij lijkt sterk op de Salora DPF7002MR. Ik was even vergeten dat zonder stroom je de lijstjes niet mee kan nemen. Dus toch niet zo intressant voor vakantie. Daarnaast is de resolutie slecht 320x480...Mits dit dezelfde is natuurlijk

[ Voor 11% gewijzigd door Frank|A op 22-05-2007 09:21 ]

Pentax k10d - Blog - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Sir_Hendro schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:27:
Hmmm ik weet niet. Ik vind de foto's wel goed ondanks dat de foto's die ik nu laat zien verkeerd zijn genomen. Ik wist nog niet hoe de focus werkte dus zijn beide genomen met de figuur focus wat bedoelt is voor tot 2 meter :P (doh)

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb de focus ondertussen wel onder de knie :P Verder ben ik ook maar een camera noobje. Ik blijf video camera's vet vinden. :D

Video die ik gemaakt heb (helaas ook met de 2m focus 8)7 ) hier op youtube:
klik hier

Ik maak binnenkort wel even een mooie kort demo video in hoge kwalitiet voor jullie ;)
Leuk ding, ook wel interessant als "helmet cam".

Ik ben benieuwd naar de resultaten met juiste instellingen.
Kun je ook eens binnen opnames maken? (om te kijken hoe hij presteerd in het donker).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Beetje late reactie, maar goed. Rond dit bericht kan je ook nog wat meer ervaringen lezen. Ik heb in ieder geval besloten hem niet te kopen. Ik geef dan liever wat meer geld uit aan een apparaat wat iets beter in elkaar is gezet. Waarschijnlijk wordt het een Samsung YP-Z5FAB die nu bij bol.com voor 149 euro te koop is. Twee keer zo duur, maar ook 2 keer zo veel geheugen. En die speelt ook .ogg af ;) Weliswaar geen video, maar dat interesseerde mij toch al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:04

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Frank|A schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:14:
Ik kwam net in het foldertje van de expert een fotolijstje tegen voor 55 euro (alleen op vrijdag), het bijzondere is dat hij een usb aansluiting heeft en ook divx en mp3's afspeeld:

Quote van de expert site:

D-VISION digitale fotolijst
Digitale fotolijst met 18 cm beeldscherm en geïntegreerde luidspreker. Geschikt voor diavoorstelling van JPEG fotobestanden, MP3 muziekweergave en DivX weergave. Regelbaar volume. Met USB aansluiting, intern geheugen en hoofdtelefoonaansluiting. Incl. afstandsbediening. Type: DPF740MR.

Van 89,- voor 55,-

Heeft iemand hier meer info over, ik kan niks vinden en de specs lijken TE mooi om waar te zijn. Anders ga ik vrijdag denk ff bij expert langs. Je films in Divx op je usb stick en kijken maar, ideaal voor op vakantie.

Edit: Hij lijkt sterk op de Salora DPF7002MR. Ik was even vergeten dat zonder stroom je de lijstjes niet mee kan nemen. Dus toch niet zo intressant voor vakantie. Daarnaast is de resolutie slecht 320x480...Mits dit dezelfde is natuurlijk
Voor dat geld zal dat echt wel 320x480 zijn. Dat is gewoon veel te weinig om een beetje leuk je foto's mee te kunnen laten zien.
Ik heb van de week nog zo'n lijstje van de Marskramer (van 59,59) terug gebracht. Je foto's zagen er gewoon niet uit op dat ding.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEiPiE
  • Laatst online: 28-09 20:46

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

whatzert schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:39:
Hoe weet ik of het geluid van die Aldi autoradio (MT Logic) goed is?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, net als naar: hoe makkelijk gaan ze met usb sticks om (niet dat je straks alleen bestandsnamen van 32 tekens kunt hebben ofzo) en zit er een aux-in op?

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Gutteguttegut schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:11:
[...]
Leuk ding, ook wel interessant als "helmet cam".

Ik ben benieuwd naar de resultaten met juiste instellingen.
Kun je ook eens binnen opnames maken? (om te kijken hoe hij presteerd in het donker).
Jammer genoeg was het weer vandaag niet zo mooi dus heb ik het even gehouden bij een filmpje in het donker.

Badkamer in het donker
In deze video zie je de badkamer die verlicht wordt met slechts 2 zwakke ledlampjes die op batterijen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:38
Ik ben ook zeker geintresseerd in die camera. Vraag me wel af hoe die kwaliteit van zo'n CMOS sensortje is. Ben dus benieuwd naar verdere video's. Hoe zit het eigenlijk met die CMOS dingen op de lange termijn, blijven ze lang goed?
EDIT: dat video'tje is wel ERG donker... :P (desondanks zag het er niet verkeerd uit zo)
Was laatst ook bijna een inkoopactie van op ia.net en samenkopen.net. Die ging niet door. (ding was ook iets slechter dan deze volgens mij.)

[ Voor 33% gewijzigd door warcow op 23-05-2007 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
warcow schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 00:47:
Ik ben ook zeker geintresseerd in die camera. Vraag me wel af hoe die kwaliteit van zo'n CMOS sensortje is. Ben dus benieuwd naar verdere video's. Hoe zit het eigenlijk met die CMOS dingen op de lange termijn, blijven ze lang goed?
EDIT: dat video'tje is wel ERG donker... :P (desondanks zag het er niet verkeerd uit zo)
Was laatst ook bijna een inkoopactie van op ia.net en samenkopen.net. Die ging niet door. (ding was ook iets slechter dan deze volgens mij.)
Tja je moet iig niet teveel verwachten van zo een goedkope camera als de Camileo. Het is gewoon een leuk stuk speelgoed en hij levert best aardig beeld voor zijn geld moet ik zeggen maar het is natuurlijk niks vergeleken een dikke Sony Camera van 500+ euros ofzo :P

Ik lees dat veel mensen liever 3CCD's hebben ipv van een CMOS alhoewel ik die CMOS sensoren van die duurdere cams zeker niet mis vind.

Ik zal iig binnenkort nog wat buiten filmen zodra we wat mooier weer hebben.

//edit

Nieuwe filmpje:
4 spotjes met dimmer in het donker
Hier zie je eerst het vershil tussen zo een led lampje geval en de flitser van de cam en daarna het licht van mijn kamer dat ik met een dimmer regel.

[ Voor 12% gewijzigd door Sir_Hendro op 23-05-2007 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 00:06:
Ik heb deze Medion MD 81888 ook gekocht. Maar heb ik na een dag weer teruggebracht, want ik kreeg totaal de zenders tijdens opnemen niet scherp. Ik heb daarvoor in de plaats een panasonic DMR-EH65 gekocht. Wat is dat een verademing tegenover de medion. Ik vond ook helaas het menu niet fijn van de medion. Het menu is een stuk gemakkelijker van de panasonic. Jammer medion geen mooie opname heeft, want het is voor de rest een prachtig toestel.
Ook ik heb de medion md81888 en moet zeggen het beeld is perfect , zie geen verschil tussen opnames en het feitelijke beeld, dvd recorder sttat aangesloten op een philips full hd 37pf 9731d/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:56:
[...]

Region free hack:
5) Select "region free"
6) Press "Setup" to exit
Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:38:
[...]

Waarschijnlijk moet de firmware compatible zijn, heb hem inmiddels ook gekocht en moet zeggen de eerste indrukken zijn goed.
Wat de garantie betreft (3 jaar) daar is Aldi over het algemeen heel gemakkelijk mee..
Men maakt duidelijke afspraken met de leveranciers om probleem (lees gezeik, dus tijd en geld) te voorkomen...
Dus een kwestie van smaak of je de Lite-on of Medion neemt, Lite-on ziet er wat gelikter uit (mijn mening), maar bij mij heeft de garantie de doorslag gegeven om de Medion te nemen...

Verders over de Chinese troep, werk veel in China en over het algemeen komt de duurdere electronica maar uit een paar fabrieken, heb uit de fabriek van LG en een naamloze een hele hoop producten zien komen met gerenomeerde merknamen erop.....
Dat van die duurdere electronica klopt, ik heb een A5 Musical Fidelity versterker en idem Cd speler, is engels, echter in china gebouwd met top componenten, maar door mensen die goed opgeleid zijn tgen lagere loonkosten, anders word zo'n versterker helemaal onbetaalbaar, voor high end B&W speakers geld hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Voor de mensen die wat demonstratie materiaal willen de Toshiba Camileo kunnen hieronder kijken naar 2 fragmenten:

Demo video 2 - Soort evenement in het Haarlemmermeersebos.

Voor foto's van diezelfde dag klik dan hier

Demo video 3 - Camileo in het donker.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/review/camileo/005.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Sir_Hendro op 24-05-2007 13:25 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.