Tip voor Demon gebruikers! (Actie afgelopen)

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.679 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 10:56
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:40:
[...]

Wellicht dat je de postcode bij bbned op de site in kan voeren, zodat je ook kan zien of hij ook ADSL2+ geschikt is.
Ja, volgens de website van bbned is ADSL2+ op beide aansluitingen leverbaar.
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:40:
Of je zit op het babyXL netwerk dat kan natuurlijk ook.
Nee, allebei bbned en allebei zelfde centrale...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trinsec schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:45:
Ik heb net mijn broer gewaarschuwd (hij heeft ook Demon) en hij vond het relaxed. Gaat waarschijnlijk hier ook gebruik van maken. Hij zit nu te dubben tussen 6 en 12mbit. :D
Goeie timing voor nu, waren beiden van plan te overstappen naar andere ISPs. ;)

Edit (Na de TS opnieuw gelezen te hebben):
P.s. over Newszilla: Ik heb het nu in gebruik samen met de Demon newsservers. Gaat prima met binaries. Headers, binaries, you name it. Ik zit met de volle 6 threads te downloaden.
Schiet lekker op he :9~
Alleen news.xs4all.nl krijg ik geen data overheen, volgens mij alleen headers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PatMan schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:55:
[...]

Ja, volgens de website van bbned is ADSL2+ op beide aansluitingen leverbaar.

[...]

Nee, allebei bbned en allebei zelfde centrale...
Dan zal waarschijnlijk Demon geen poorten meer vrij hebben in die centrale en andere aanbieders wel.
Wellicht kan de Demon medewerker hier meer info over geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 20:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:57:
[...]

Schiet lekker op he :9~
Alleen news.xs4all.nl krijg ik geen data overheen, volgens mij alleen headers.
Misschien moet je de opties van je client napluizen. Data gaat prima hier met beiden. Heb headers bij Newszilla uitgezet, anders deed mijn client er dubbel over voor hetzelfde resultaat. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trinsec schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:05:
[...]

Misschien moet je de opties van je client napluizen. Data gaat prima hier met beiden. Heb headers bij Newszilla uitgezet, anders deed mijn client er dubbel over voor hetzelfde resultaat. :P
Weet ik news.demon.nl en newszilla.xs4all.nl werken prima.
maar news.xs4all.nl geeft geen error maar binaries krijg ik er niet overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Is dit alleen voor bestaande abonnees of kun je, in tegenstelling tot wat de website zegt, je toch ook nog nieuw aanmelden? Een vriendin van mij wil het modem maar 'ns opzij zetten en zoekt een supersimpel abonnementje. Klinkt best goed om voor EUR 15,- bij Demon/XS4All te zitten (i.p.v. voor EUR 10 bij 12move).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ableeker
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-02-2024
Ik zit bij BabyXL. Kunnen die geen ADSL2+ leveren over ISDN? De Demon-medewerker wist niet waarom 12 Mbit niet kon, maar volgens het Demon-systeem kan ik blijkbaar maximaal een 6 Mbit-vebinding hebben, en die heb ik al. Daarom is nu de prijs verlaag naar 25 euro. Maar het zou leuk zijn om 12 Mbit te hebben voor 35 euro! Hoe kan ik controleren ik of BabyXL ADSL2+ levert op de centrale in Diemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Birdie schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:13:
Is dit alleen voor bestaande abonnees of kun je, in tegenstelling tot wat de website zegt, je toch ook nog nieuw aanmelden? Een vriendin van mij wil het modem maar 'ns opzij zetten en zoekt een supersimpel abonnementje. Klinkt best goed om voor EUR 15,- bij Demon/XS4All te zitten (i.p.v. voor EUR 10 bij 12move).
Sorry alleen voor bestaande abonnees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:23:
*O* Tweakers right to the point *O* = meer snelheid en/of minder betalen d:)b
Er pas laat achterkomen dat je op een hogere snelheid had kunnen zitten valt me eigenlijk tegen van een tweaker }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:35
Misschien een stomme vraag hoor, maar ik lees dit nu voor het eerst. Stel ik bel en ik krijg netjes een ander tarief. Wat gebeurt er dan als ik naar Xs4All ga? Dan geldt deze aanbieding vast niet meer en om nou voor die paar maandjes om te schakelen.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:36
nou reken maar uit stel dat het drie maanden zou zijn voordat je over gezet word naar xs4all en dat je eerst 8mbit voor 55 had en dan nu voor 25 das toch wel 3*30=90 euro verdient voor 5 min aan de telefoon

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:35
reskobon schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:16:
Misschien een stomme vraag hoor, maar ik lees dit nu voor het eerst. Stel ik bel en ik krijg netjes een ander tarief. Wat gebeurt er dan als ik naar Xs4All ga? Dan geldt deze aanbieding vast niet meer en om nou voor die paar maandjes om te schakelen.
Ten eerste zou ik niet weten waarom ze dit weer terug zouden draaien en ten tweede is het een heel kleine moeite. Dus zelfs als het maar voor een paar maanden is lijkt het me prima.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kostelijk dit :D

Ik lach me echt scheel hierom

goeie shit

Zelf 2 jaar Demon gehad. Super service, super verbinding.
Goed goed, de nieuwsgroepen werden gecapped, maarja daarvoor had ik chello waar niks goed op binnenkomt en na 3 dagen weer weg is. In dat geval is alles een verbetering.

Sorry Demon, ik was graag bij jullie gebleven, maar kreeg toen via hcc (ook weer tweakers hè) voor Tweakdsl een code en een super adsl2 aanbod.

Al raad ik Demon nog steeds aan bij mensen, als ze niet prijs gefixeerd zijn maar gewoon shit willen hebben die werkt met goeie support :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halo schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:29:
nou reken maar uit stel dat het drie maanden zou zijn voordat je over gezet word naar xs4all en dat je eerst 8mbit voor 55 had en dan nu voor 25 das toch wel 3*30=90 euro verdient voor 5 min aan de telefoon
en dat allemaal dankzij de heel erg behulpzame demon medewerkers.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:15:
[...]

Er pas laat achterkomen dat je op een hogere snelheid had kunnen zitten valt me eigenlijk tegen van een tweaker }:O
Ik snap je niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:47:
[...]

en dat allemaal dankzij de heel erg behulpzame demon medewerkers.....
_/-\o_ voor de demon medewerkers _/-\o_

Wel even zeggen dat ze hier een berichtje moeten plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Viper® schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:40:
Al raad ik Demon nog steeds aan bij mensen, als ze niet prijs gefixeerd zijn maar gewoon shit willen hebben die werkt met goeie support :Y)
En dat is dus niet meer mogelijk: je kan geen nieuwe Demon abbonnementen afsluiten. Je wordt dan doorverwezen naar XS4ALL.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

ableeker schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:13:
Ik zit bij BabyXL. Kunnen die geen ADSL2+ leveren over ISDN? De Demon-medewerker wist niet waarom 12 Mbit niet kon, maar volgens het Demon-systeem kan ik blijkbaar maximaal een 6 Mbit-vebinding hebben, en die heb ik al. Daarom is nu de prijs verlaag naar 25 euro. Maar het zou leuk zijn om 12 Mbit te hebben voor 35 euro! Hoe kan ik controleren ik of BabyXL ADSL2+ levert op de centrale in Diemen?
Ik kreeg hetzelfde (onduidelijke) verhaal en heb ook BabyXL over ISDN. Graag zou ik ook zien wat het probleem nou precies is. Dacht dat ADSL2 inmiddels niet zo'n probleem meer was icm. ISDN ed. ;(

[ Voor 9% gewijzigd door DoubleJ op 22-11-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 17:49
Zojuist zelf ook gebeld. Mijn bestaande abootje van 3Mbit/1Mbit gehandhaafd maar i.p.v. 31 euro per maand kost het me nu maar 20 euro per maand. Meer download snelheid heb ik niet nodig (up wel, maar goed) maar meer geld is altijd welkom. :)

Super SUPER bedankt voor de tip mr24z! Je hebt daadwerkelijk wat teweeg gebracht bij Demon. De medewerker die ik sprak vertelde met dat het wellicht enige dagen kon duren vanwege de onverwachte actie op tweakers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:35
Jofel schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:15:
Zojuist zelf ook gebeld. Mijn bestaande abootje van 3Mbit/1Mbit gehandhaafd maar i.p.v. 31 euro per maand kost het me nu maar 20 euro per maand. Meer download snelheid heb ik niet nodig (up wel, maar goed) maar meer geld is altijd welkom. :)

Super SUPER bedankt voor de tip mr24z! Je hebt daadwerkelijk wat teweeg gebracht bij Demon. De medewerker die ik sprak vertelde met dat het wellicht enige dagen kon duren vanwege de onverwachte actie op tweakers. :)
Haha hier hetzelfde verhaal. Ik ga van 1,5 mbit naar 6 mbit :)

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Graag gedaan Tweakers d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oRc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2022

oRc

\o/ Garfield \o/

Van 59 euro naar 35 euro, dankjewel!

Die van mij moest ook lachen toen ik belde. Het kan idd iets langer duren sinds het op Tweakers stond, haha.

[ Voor 60% gewijzigd door oRc op 22-11-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:11
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:53:
[...]

_/-\o_ voor de demon medewerkers _/-\o_

Wel even zeggen dat ze hier een berichtje moeten plaatsen :)
natalshark IS een Demon support mannetje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

support??? nee hoor. dat niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Goede tip! Scheelt me toch weer €11,50 per maand. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je gaat waarschijnlijk over contract beïndiging

druk op jouw afdeling :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Wat doe je dan precies voor Demon? :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-07 22:09
Hoe zit het nu precies met dat ADSL2 modem?
Kan iedereen dat krijgen? Of alleen als je upgrade naar snelheden vanaf 12 Mbit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toen was de actie voorbij, sorry mensen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:20:
Waren de modems op? ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is de stekker eruit getrokken :?

wat bedoel je pressies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hmm, jammer, heb 2x geprobeerd m'n ouders te bellen, zou ze 5 euro in de maand schelen.. Dan maar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:21:
[...]

Is de stekker eruit getrokken :?

wat bedoel je pressies.
de stekker is er idd uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:24:
[...]

de stekker is er idd uitgehaald.
En wat nu als er iemand belt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
't Management kreeg er lucht van zeker :+ Wie van jullie afdeling heeft 't aan z'n chef vertelt?!? :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Osiris schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:25:
't Management kreeg er lucht van zeker :+ Wie van jullie afdeling heeft 't aan z'n chef vertelt?!? :( :P
Ja laten we hem kennismaken met de tweakers knokploeg :o lol :D

Het zat er natuurlijk wel aan te komen dat het zo niet meer zou gaan.
Ze kunnen beter weer op de site zetten dat bestaande mensen via de servicepagina hun wensen doorvoeren.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pruttelpot
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-06-2022
Normaal is t drukker op support dan op t save team. Eindelijk zijn de rollen eens omgedraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pruttelpot schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:32:
Normaal is t drukker op support dan op t save team. Eindelijk zijn de rollen eens omgedraait.
Bespeur ik hier onderlinge concurentie, en nog een Demon medewerker op het forum hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-09 21:36
ach, sorry, graag of niet hoor, dan ben ik toch weg :) Ik als trouwe DSLxpress 8Mbit gebruiker die al maanden teveel betaalt ;)

Helaas, te laat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
mr24z, misschien moet je even in de OP zetten dat de pret over is. Of laten we iedereen gewoon doorgaan met bellen? ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
posttoast schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:34:
mr24z, misschien moet je even in de OP zetten dat de pret over is. Of laten we iedereen gewoon doorgaan met bellen? ;)
Whehehehehe tja denk denk
Eigenlijk wil ik een officiele reactie met een waarom. dan pas ik de OP aan en dan worden ze ook niet meer lastig gevallen.
Dan is het over met de Tweakers actie, en kan alles weer in het centrale Demon topic.

Deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pruttelpot
Achja, t was leuk. Het is weer uit met de pret geloofik.

[ Voor 86% gewijzigd door Pruttelpot op 22-11-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:11
Eigenlijk ook wel te begrijpen.. straks hebben alle mensen die fora in de gaten houden een veel goedkoper abbonement als mensen die alleen dslexpress.nl in de gaten houden!

Zolang we straks bij XS4ALL niet allemaal opeens lagere snelheden/hogere tarieven krijgen... ik kan je verzekeren dat dan 99% van de tweakers opstapt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SyS_ErroR schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:38:
[...]

Eigenlijk ook wel te begrijpen.. straks hebben alle mensen die fora in de gaten houden een veel goedkoper abbonement als mensen die alleen dslexpress.nl in de gaten houden!

Zolang we straks bij XS4ALL niet allemaal opeens lagere snelheden/hogere tarieven krijgen... ik kan je verzekeren dat dan 99% van de tweakers opstapt! :P
Ze weten nu wel hoeveel mensen met tweakers in contact komen en wat de slagkracht daarvan is.
En die is blijkbaar toch wel flink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:40
hm wilde vandaag nog bellen, ben dus te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-Eraser- schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:42:
hm wilde vandaag nog bellen, ben dus te laat :(
Jammer zeker, maar ik wacht op een waarom dan pas ik de OP even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:39:
[...]

Ze weten nu wel hoeveel mensen met tweakers in contact komen en wat de slagkracht daarvan is.
En die is blijkbaar toch wel flink.
Als TweakDSL lucht krijgt dat 90% van de Demon-hebbend Tweakers weg wil bij Demon, dan kunnen we vast wel een leuk aanbiedinkje krijgen van TweakDSL :9

Afgezien van 't feit dat TweakDSL een 'jong' bedrijf (ik zit liever bij Demon/Xs4all) is, is er maar weinig mis met TweakDSL qua technische issues geloof ik.

Dus Demon/Xs4all, pas maar op :P Vooral de Demon-gebruikers, die in principe weinig extra "Tweakers"-diensten krijgen als IPv6, zijn zo weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 01:41
En de topictitel laten updaten ;)

actie voorbij toevoegen oid.

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:36:
[...]

Eigenlijk wil ik een officiele reactie met een waarom. dan pas ik de OP aan en dan worden ze ook niet meer lastig gevallen.
Je wil een officieel statement bij een on-officiele actie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Osiris schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:45:
[...]

Als TweakDSL lucht krijgt dat 90% van de Demon-hebbend Tweakers weg wil bij Demon, dan kunnen we vast wel een leuk aanbiedinkje krijgen van TweakDSL :9

Afgezien van 't feit dat TweakDSL een 'jong' bedrijf (ik zit liever bij Demon/Xs4all) is, is er maar weinig mis met TweakDSL qua technische issues geloof ik.

Dus Demon/Xs4all, pas maar op :P Vooral de Demon-gebruikers, die in principe weinig extra "Tweakers"-diensten krijgen als IPv6, zijn zo weg :P
Ik moet zeggen dat ik deze stormloop niet verwacht had, en nu is mij wel duidelijk dat er een grote groep tweakers is gevoelig is voor dit soort dingen.
Hoe je het bekijkt, het scheelt voor veel mensen behoorlijk veel geld of snelheid.
En als je terugkijkt op deze actie zijn waren er al best veel die aan overstappen dachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Osiris schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:46:
[...]

Je wil een officieel statement bij een on-officiele actie? :+
duhhhhh je snapt t wel, gewoon een waarom zou op zijn plaats zijn niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GH45T schreef op maandag 20 november 2006 @ 08:51:
Ik betaal 34,95 voor een 3072/512 verbinding van Orange. Orange (voorheen Wanadoo) heeft ook nog eens slechte nieuwsgroepen welke praktisch onbruikbaar zijn, ik heb het wel eens geprobeerd maar na 2 downloads maar weer mee gestopt.

De pest is alleen dat ik in een buitengebied zit waar alleen nog maar ADSL via KPN beschikbaar is en dan niet eens ADSL2. Kabel hebben we ook niet, ook niet voor TV dus ik zit wat dat betreft een beetje in het nauw, 3 Mbit voor 35 euro is nog zo'n beetje de beste prijs/snelheid verhouding die ik kan krijgen.

Ik klaag niet echt, ik heb ADSL sinds 2003, daarvoor moest ik nog inbellen met de telefoonlijn en dat was echt behelpen. Ik was zo'n beetje de eerste op de centrale met ADSL maar nu iedereen met 20 Mbit zit te internetten voor een lager bedrag dan mijn 3 Mbit is het leuke er ook wel weer vanaf.
Precies hetzelfde geval hiero, kan zelf niet hoger dan 8mbit met een andere provider dus we zulle moeten wachten op iets snellers |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net op tijd upgrade van 12 naar 16. :D
Toch weer 15 euro in the pocket. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
ehm er veranderd niets aan je contract? dus ze kunne mij technisch gezien volgendjaar de volle mep vragen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:D :D :D net even met demon gebeld ( Hoi Rik) :w
En inderdaad ze hebben de grote stormloop niet verwacht, en de actie was nooit zo bedoeld geweest.
Nadat ik verteld had wie ik was veranderde zijn toon :X
Maakt niet uit d:)b toch vriendelijk blijven.

Dus bij deze hij is niet meer geldig de Tweakers actie.

Als een modje meekijkt gelieve de OP aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDiver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 08:27
Om 15.35 uur gebeld, kan dus idd niet meer. Als Demon een beetje sportief is laten zij dit door lopen tot CS dicht is. Nee, kan mag niet enz.
Ben al jaren vaste klant die een 8/1 verbinding heeft en nu een 16/1 verbinding wil voor € 10 minder per maand.

Eigenlijk te gek voor woorden .... ennuh ... als je een persoon hoger in de boom wil spreken geven zij niet thuis. Bel je met hoofdkantoor krijg je de naam zo 8)7 Klantvriendelijk (terwij ik correct bleef) .... nee niet echt....
Misschien iets voor KASSA ;)

[ Voor 27% gewijzigd door TheDiver op 22-11-2006 16:15 ]

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gewijzigd, doch op postmaster nog geen bevestiging gekregen. Jullie wel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:02:
:D :D :D net even met demon gebeld ( Hoi Rik) :w
En inderdaad ze hebben de grote stormloop niet verwacht, en de actie was nooit zo bedoeld geweest.
Nadat ik verteld had wie ik was veranderde zijn toon :X
Maakt niet uit d:)b toch vriendelijk blijven.

Dus bij deze hij is niet meer geldig de Tweakers actie.

Als een modje meekijkt gelieve de OP aan te passen.
Wil toch wat meer details. Wat veranderde aan zijn toon. Wat was de originele actie dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulevasa
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-04-2023
ik heb net gebeld met Demon, maar ze weten nergens van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:07:
[...]

Wil toch wat meer details. Wat veranderde aan zijn toon. Wat was de originele actie dan wel?
Tja het ging van een vrolijke toon naar een toon van WTF. thats it. Voor de rest gewoon bedankt voor alles en :w

En de OP is aangepast nu alleen een modje die de topic titel aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDiver
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:51:
Net op tijd upgrade van 12 naar 16. :D
Toch weer 15 euro in the pocket. :)
Hoe laat heb jij gebeld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ulevasa schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:11:
ik heb net gebeld met Demon, maar ze weten nergens van.
In de zin van: De tweakers actie.
:? of dat de actie gestopt is?

Het kan natuurlijk ook zijn dat de medewerkers het niet meer "zomaar" mogen upgraden.
Laten we zeggen dat de criteria aangepast zijn, maar dat kreeg ik niet uit het telefoongesprek naar voren.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDiver
Men houd nu stijf hun lippen opelkaar, eigenlijk te zielig voor woorden. Wees gewoon sportief.
Maar kap een "actie" niet zo maar af.

[ Voor 17% gewijzigd door TheDiver op 22-11-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheDiver schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:14:
[...]

Hoe laat heb jij gebeld dan?
Half 2 a 2 uur. :)
Hopen dat het ook daadwerkelijk verwerkt wordt, gezien de reactie van hierboven over de postmaster.
Maar dat zal dan wel door de 'drukte' komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheDiver schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:19:
Men houd nu stijf hun lippen opelkaar, eigenlijk te zielig voor woorden. Wees gewoon sportief.
Maar kap een "actie" niet zo maar af.
ahaaaaa dat is het, ze willen gewoon niet meer.....

Inderdaad heel onsportief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clevy
  • Laatst online: 03-07-2024

clevy

It's a race !

grmbl.. wilde vanavond ff bellen.. scheelde toch wel klauwen.. 59 of 35 euri.. vin het niet kunnen dat sommige klanten wel en anderen niet gebruik kunnen maken van een actie alleen maar op basis van of je t toevallig op tijd hoorde.

a word to the wise is more often the start of an argument than the help it ought to be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
clevy schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:22:
grmbl.. wilde vanavond ff bellen.. scheelde toch wel klauwen.. 59 of 35 euri.. vin het niet kunnen dat sommige klanten wel en anderen niet gebruik kunnen maken van een actie alleen maar op basis van of je t toevallig op tijd hoorde.
Ik baal ook, maar ten eerste was het een onofficiele actie, en ten tweede hebben ze het recht de actie in te trekken indien ze willen, en ten derde was er nooit een officiele "geldig tot" datum vastgesteld.

Jij gaat toch ook niet klagen als je een dag te laat hoort dat de albert heijn een "alles voor de halve prijs" actie had ;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het zal ze sieren om snel met een wel "Officiële" actie te komen.
Want nu zullen mensen niet echt blij worden die bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clevy
  • Laatst online: 03-07-2024

clevy

It's a race !

Morax schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:25:
[...]

Jij gaat toch ook niet klagen als je een dag te laat hoort dat de albert heijn een "alles voor de halve prijs" actie had ;)
klagen niet direct.. iig wel ff zielig zijn in t algemeen.
daarbij heb ik geen abbonnement bij de AH, als ik dat wel had zou ik als vaste klant op enige loyaliteit rekenen. zonder abbo kies je (ik tenminste) een winkel eerder op locatie, gemak of lokkende aanbieding dan dat ik perse vestiging trouw ben (voorkeur voor merk daargelaten).

a word to the wise is more often the start of an argument than the help it ought to be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat de mensen er zichzelf toch erbij moeten neerlegen. Hetzelfde als een actie van een product in de winkel. Kom je te laat en het is uitverkocht, dan heb je pech. Helaas voor de mensen die deze 'actie' zijn misgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDiver
Wat ik eigenlijk nog veel slechter vind is dat je als vaste klant (ruim 8 jaar met 2 abbo's) niet iets van een coulanceregeling hebt.
Laatst stond mijn huidige verbinding voor ruim 15 euro goedkoper (was 65 euri, betaal nu 55). Bedrag kon niet overgezet worden ten voordele van mij, tenzij ik mijn abbo opzegde ( ook technisch) en het zelfde abbo er weer voor terug nam. Begrijp de achterliggende gedachten wel maar is wel heel erg omslachtig, terwijl er alleen een administratieve handeling verricht hoefde te worden. Heb wel een brief mogen ontvangen waarin XS...LL secure webmail enz. aan gaat bieden. DIT HEB IK AL via DEMON, moet niet gekker worden.... Echt xtra is VoIP waar ik niet op zit te wachten. Kosten 60 euro via XS.

Moe word ik ervan ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:36
denk dat dit nooit een actie is geweest maar een regeling om klanten binnen boord te houden en die regeling hebben ze dan nu veranderd. niet dat ik dit eerlijk vind ofzo maar ja het is nu eenmaal zo veel mogelijk geld binnen halen he.

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:56

Zenix

BOE!

slaat nergens op

de ene wel en andere niet. :(

Ik lees het net dus telaat.

[ Voor 24% gewijzigd door Zenix op 22-11-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDiver
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:30:
Denk dat de mensen er zichzelf toch erbij moeten neerlegen. Hetzelfde als een actie van een product in de winkel. Kom je te laat en het is uitverkocht, dan heb je pech. Helaas voor de mensen die deze 'actie' zijn misgelopen.
Punt is dat er dan ruim reclame voor gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:56

Zenix

BOE!

TheDiver schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:33:
[...]

Inderdaad, dan had ik het ook wel eerder geweten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, laten we een beetje positief blijven.
Het kan niet altijd feest blijven natuurlijk...
En wie weet komt ze wel weer een andere (betere) aktie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 01:41
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:12:
[...]En de OP is aangepast nu alleen een modje die de topic titel aanpast.
Daar heb je zo'n handig knoppie voor -=> Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif
Zie links boven op de pagina

[ Voor 4% gewijzigd door aZuL2001 op 22-11-2006 16:35 . Reden: aanvulling ]

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDiver
halo schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:32:
denk dat dit nooit een actie is geweest maar een regeling om klanten binnen boord te houden en die regeling hebben ze dan nu veranderd.
Bied dit dan in ieder geval aan je vaste klanten die er lange tijd zitten..... Ook om die vast te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze actie liep al 9 dagen, vind ik lang genoeg voor een on-officiële actie en iedereen heeft genoeg tijd gehad om een belletje te plegen. Ik denk dat ze nu eerst alle abbo's gaan overzetten en misschien gaat de actie daarna weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is jammer, zeker voor dit Topic.
Vanaf nu zal de negatieve toon hier gevoerd worden. dat is jammer want een berichtje van demon hier zou veel kwaad bloed wegnemen.
Met dit topic zijn veel mensen rechtstreeks in hun portemonee geholpen of dan wel snelheid.
Maar de situatie die er nu is, zal geen blije klanten maken. Willen ze de klanten behouden dan moeten ze heel snel met iets komen. want anders zal een Tweakdsl of Tele2 enz heel wat tweakers bij krijgen en zeker Tele2 nu je de mogelijkheid hebt om de Newsserver van Tweakdsl te gebruiken tegen geringe vergoeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheDiver schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:33:
[...]

Hiervoor is ook geen reclame gemaakt, het is ook niet vermeld op de website. Dus hier is niet te spreken over een actie. Door een tweaker die door zijn 'ervaring' ons op de hoogte ervan heeft gesteld, zijn de mensen hier het als een 'actie stunt' gaan zien. Maar dat is niet het geval...Zo staat het ook in het OP.
[b]mr24z schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:58

Dit moet ik toch even met jullie delen!!

Net even gebeld met demon in verband met het willen opzeggen van mijn 6 mbit verbinding.
Wilde eigenlijk niet opzeggen maar de prijs snelheidverhouding is niet meer up to date zal ik maar zeggen.

Even kort door de bocht:
Medewerker :Vraagt aan mij waarom wil je opzeggen?
Ik : "Ik heb het gevoel dat ik teveel betaal voor relatief weinig snelheid"
Medewerker : Als ik u een ander tarief kan bieden blijft u dan bij ons?
Ik : Ik denk het wel ik heb nu 6 mbit voor 36,50
Medewerker : Ik kan u 12 mbit aanbieden voor 35 euro
Ik : Meteen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
aZuL2001 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:34:
[...]

Daar heb je zo'n handig knoppie voor -=> [afbeelding]
Zie links boven op de pagina
Thnx, en is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDiver
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:34:
Deze actie liep al 9 dagen, vind ik lang genoeg voor een on-officiële actie en iedereen heeft genoeg tijd gehad om een belletje te plegen. Ik denk dat ze nu eerst alle abbo's gaan overzetten en misschien gaat de actie daarna weer verder.
Niet helemaal met je eens. Volgens de officiële site is er niets van te vinden, kwam er ook hier achter, vandaag. Ik kijk zelden op de site van Demon alleen als de verbinding in de kruip ligt. Wat zelden voorkomt. Dus niet iedereen heeft tijd gehad om een belletje te plegen, omdat het gewoon weg via de reguliere kanalen niet bekend is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Ik ben benieuwd of ik nog krijg wat ze hebben belooft dan. Gister alles met de 'aanbieding' om laten zetten maar het zou me niks verbazen als er niks van komt.

Heeft iemand daadwerkelijk al een nieuwe snelheid gekregen? Ik vraag het me af.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
DeMoN schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:44:
Ik ben benieuwd of ik nog krijg wat ze hebben belooft dan. Gister alles met de 'aanbieding' om laten zetten maar het zou me niks verbazen als er niks van komt.

Daar zou ik me geen zorgen om maken. Bij mij staat het inmiddels al op de statuspagina bijvoorbeeld. Ze hebben zelfs al een track&trace nummer gegeven voor het modem, alleen is hij nog niet verstuurd volgens de TNT site.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Bekijk je demon support pagina daar zou het moeten staan.
Maar als het er nog niet staat dan is dat te begrijpen wat de "actië" is pas vanaf gisteren heeeeeel hard gegaan dus ze lopen achter met het invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Dat vraag ik mij dus nu ook af! Ik heb op 20 November aangegeven om te willen overstappen naar 12MB ipv dat ik mijn abonnenment opzeg. En ik heb nog steeds geen mailtje gehad met bevestiging op postmaster@systeemnaam.demon.nl

Mocht ik voor vrijdag nog geen email gehad hebben dan ben ik alsnog weg :D

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
freak1982 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:48:
[...]

Dat vraag ik mij dus nu ook af! Ik heb op 20 November aangegeven om te willen overstappen naar 12MB ipv dat ik mijn abonnenment opzeg. En ik heb nog steeds geen mailtje gehad met bevestiging op postmaster@systeemnaam.demon.nl

Mocht ik voor vrijdag nog geen email gehad hebben dan ben ik alsnog weg :D
Zucht, je krijgt pas als de lijn is opgeleverd de mail. in tegenstelling wat de medewerkers zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:49:
[...]

Zucht, je krijgt pas als de lijn is opgeleverd de mail. in tegenstelling wat de medewerkers zeggen.
Ik hoop dat het per 1 dec geregeld is, anders wordt het erg moeilijk voor ze om het abonnementsgeld om te rekenen voor een deel van de maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:49:
[...]

Er valt bij mij weinig 'op te leveren' :+ Alleen facturatie anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osiris schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:03:
[...]

Er valt bij mij weinig 'op te leveren' :+ Alleen facturatie anders :P
Te hopen valt dat ze verder niks veranderen, ik heb een 6Mbit abonn. maar haal meestal 8 a 10 Mbit en dat wil ik wel zo houden en dan wel 11,50 minder zien op mijn bankafschrift *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet in je profiel het bedrag zien veranderen zei de medewerker gisteren. Ook krijg je mail met de bevestiging op je postmaster@

Wie heeft dezze bevestiging? De topicstarter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:14:
Je moet in je profiel het bedrag zien veranderen zei de medewerker gisteren. Ook krijg je mail met de bevestiging op je postmaster@

Nee nog niet, tegen mij is gezegd dat dit komt als de lijn ook werkelijk opgeleverd is.
Zo is het bij voorgaande opleveringen ook gegaan als ik me niet vergis.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:07:
[...]

Te hopen valt dat ze verder niks veranderen, ik heb een 6Mbit abonn. maar haal meestal 8 a 10 Mbit en dat wil ik wel zo houden en dan wel 11,50 minder zien op mijn bankafschrift *O*
Als ze dat zouden willen veranderen, dan hadden ze dat al wel eerder gedaan lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:14:

Het verzoek tot wijzigen van 6 naar 12mbit is ontvangen, als ik de vorige verandering van 3 naar 6mbit erbij pak, dan duurt het een paar weken voordat ik mijn nieuwe snelheid kan gebruiken.

Dus ik heb een bevestiging dat ze er mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:47:
[...]

Bekijk je demon support pagina daar zou het moeten staan.
Maar als het er nog niet staat dan is dat te begrijpen wat de "actië" is pas vanaf gisteren heeeeeel hard gegaan dus ze lopen achter met het invoeren.
Ik was er al bang voor :/
"Status Demon DSL Orders" laat dus niets zien :/
Ze hebben het denk ik vanaf gister niet meer doorgevoerd :/
Ik ga denk ik eens naar TweakDSL kijken als er binnen een week nog niets staat.

Wel jammer, ben al 6 jaar lid van Demon maar dit wordt echt te duur.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
DeMoN schreef op woensdag 22 november 2006 @ 19:59:
[...]

Ik was er al bang voor :/
"Status Demon DSL Orders" laat dus niets zien :/
Ze hebben het denk ik vanaf gister niet meer doorgevoerd :/
Ik ga denk ik eens naar TweakDSL kijken als er binnen een week nog niets staat.

Wel jammer, ben al 6 jaar lid van Demon maar dit wordt echt te duur.
Denk je nu werkelijk dat je voorgelogen bent? Daar geloof ik persoonlijk helemaal niets van. Dat ze nu die actie stopzetten (lullig voor hen die niet op tijd waren, maar op zich staan ze volledig in hun recht natuurlijk) is één ding, maar dat ze de mensen aan wie het al toegezegd is nu laten zitten kan ik me niet voorstellen. :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pruttelpot
Vandaag zijn er ook nog gewoon ingediend hoor. Iedereen die te horen gekregen heeft hogere snelheid of lagere facturatie te krijgen, kan er gewoon vanuit gaan dat dat gewoon gaat gebeuren.

Echter, door de velen tientallen (zo niet honderden) aanvragen zal het me niks verbazen dat er wat vertraging in het doorvoeren aan zit te komen, hoewel ik daar natuurlijk niet zeker van kan zijn (ik ga er niet over/heb er zga geen inzicht in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
maar nu is het dus niet meer te krijgen....?
dan gaan we maar in overleg met de rekeningbetaler hier... ipv met demon
orange zit op 20 mbit voor 25 euro oid?

wel erg jammer. dat er maar een aantal mensen van kunnen profiteren. ik bedoel ik betaal netjes mijn abbo, en iemand anders betaald het zelfde maar heeft 4x zo snel internet in mijn ogen klopt er dan iets niet...
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zie ook de poll in de Topicstart :)