Hmmm ik zou wel een tellertje willen plaatsen in de OP, kunnen we bijhouden hoeveel mensen er al van geprofiteerd hebben.
Maare geen idee hoe dat moet, iemand een idee?
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Maak een poll aan, met als opties of je: Ja / Nee al gebelt hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:54:
Hmmm ik zou wel een tellertje willen plaatsen in de OP, kunnen we bijhouden hoeveel mensen er al van geprofiteerd hebben.
Ik heb hetzelfde probleem. Overal zie ik dat ik ADSL2+ kan krijgen, maar als je inlogt op de site van Demon bij mijn account en zegt dat je wil upgraden, dan staan hier alleen de ADSL abbos bij.DoubleJ schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:53:
Net ook maar even gebeld met Demon, die brief waar ik het over had was oud nieuws blijkbaar. Dit is een nieuwe actie.
Zit op dit moment met een 4mbit lijn voor 55eu dus wilde graag voor de 16mbit lijn gaan. Alle online postcode checks vertellen mij dat adsl2 beschikbaar is hier. De demon medewerker vertelde mij echter dat het niet ging lukken. Hij kon het niet heel goed uitleggen maar het had er mee te maken dat er te veel mensen op de centrale zouden zitten oid.
Kan iemand mij hier iets meer over vertellen misschien?
[ Voor 54% gewijzigd door FabiandJ op 21-11-2006 16:00 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 16:14 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
4800Wp / Elga-Toshiba / HA / ESP's en andere rommel
Ha en ik zie dat 100% al gebruik gemaakt heeft van de actieVerwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:10:
Whoei we hebben een Poll![]()
Feel free to vote
Even aangepast zodat we 3 antwoorden hebben.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
hmmm doe ik iets fout dan?TD-er schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:15:
[...]
Ha en ik zie dat 100% al gebruik gemaakt heeft van de actie
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 16:19 ]
Verwijderd
Correct, ook maar even gebeld. 12 Mbit en nieuwe modem. Ik hoop dat deze wat stabieler is dan mijn oude ZyxelVerwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:50:
[...]
Had het net nog even nagevraagd, indien je voor de 12 mbit kiest, krijg je eerst de modem toegestuurd (gratis) en daarna gaan ze de snelheid verhogen.
Verwijderd
Toevallig wij ook een nieuw modem. Dat terwijl we al een ADSL2+ modem hadden en van 12Mbit naar 16Mbit gaan.cardinal808 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:19:
[...]
Correct, ook maar even gebeld. 12 Mbit en nieuwe modem. Ik hoop dat deze wat stabieler is dan mijn oude ZyxelAnyway lof voor Demon, minpuntje dat je er zo moet achterkomen.
Router óf modem, kan je zelf instellen. Alleen moet je wel even kijken hoeveel poorten er achterin zitten.SyS_ErroR schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:21:
Die nieuwe Zyxel, die je krijgt als je naar ADSL2 overstapt, is dit alleen een modem of ook meteen een router?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 16:23 ]
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Kun je bij die 2e poll mischien nog een optie toevoegen?Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:18:
[...]
hmmm doe ik iets fout dan?
nehhh werkt prima, Vote Plzzz
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Ja graag die optie mis ik ookTD-er schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:25:
[...]
Kun je bij die 2e poll mischien nog een optie toevoegen?
- Gelijk gebleven - kan geen ADSL2 krijgen
I feel your painSavages schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:25:
Ik vind dit echt een trieste gang van zaken. Demon is overgenomen door XS4ALL, dan moeten ze ook dat beleid eens gaan gelijktrekken...![]()
Ik zit nu al flink lang bij xs4all en krijg daarbij een beetje korting. Met die korting er vanaf betaal ik nog steeds 46 euro voor een Basic ADSL lijntje (6000/768).... Binnenkort toch maar overstappen dan.. Betalen voor kwaliteit is 1 ding, maar deze verschillen in beleidsvoering en prijzen binnen een aanbieder is een erg vreemde manier van zaken doen...
* Savages is gefrustreerd
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Heb je toevallig al een mailtje naar je postmaster-adres?Dutch3men schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:26:
[...]
Ja graag die optie mis ik ook, maargoed betaal als nog minder voor mijn 6mbit abbo
[ Voor 43% gewijzigd door Osiris op 21-11-2006 16:32 ]
Ik niet in ieder geval. Maar op de statuspagina staat wel dat ze er mee bezig zijn. Ik heb het voor mijn vader ook geregeld en daar staat nog niets.Osiris schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:29:
[...]
Heb je toevallig al een mailtje naar je postmaster-adres?
Trinsec schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:28:
Ik nomineer mr24z als onze(Demon!) held!
Serieus!
NopeOsiris schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:29:
[...]
Heb je toevallig al een mailtje naar je postmaster-adres?
* Osiris is trouwens ook gelijk gebleven op 6 Mbit. Bij nader inzien had ik misschien wel kunnen kiezen voor 12 Mbit, maar dat zou ik bijna niet gebruiken. Hoogstens eens in de week een DVD van usenet (Newszilla met 30 threads, IPv6) afhalen, dat duurt nu slechts 2 uurtjes, dan zou 't ietsjes sneller gaan.. Maar aan de andere kant, of je nou anderhalf of twee uurtjes wacht... M'n hdd zit toch chronisch vol
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 16:45 ]
Beetje onzinnig denk ik, aangezien er ongetwijfeld genoeg mensen zijn zoals ik die denken: ik heb geen ADSL2 nodig, maar wil wel een cheaper aboDutch3men schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:44:
Poll: Is ADSL2+ beschikbaar voor jou?
Ja is wel beschikbaar, maar upgraden kan niet.
Snap ik nietDutch3men schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:44:
Poll: Is ADSL2+ beschikbaar voor jou?
Ja is wel beschikbaar, maar upgraden kan niet.
Die optie mis ik ook nog, aangezien ik het wel kan krijgen als nieuw klant, maar upgraden gaat niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 16:50 ]
Volgens mij zijn jij en ik ongeveer rond dezelfde tijd bij xs4all adsl gaan afnemen. Wij betalen thuis namelijk ook ongeveer hetzelfde bedrag. Het overstappen heb ik eigenlijk al eerder overwogen, ware het niet dat ik eigenlijk nog op glasvezel in Amsterdam(zeeburg en omstreken) wacht.Savages schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:25:
Ik vind dit echt een trieste gang van zaken. Demon is overgenomen door XS4ALL, dan moeten ze ook dat beleid eens gaan gelijktrekken...![]()
Ik zit nu al flink lang bij xs4all en krijg daarbij een beetje korting. Met die korting er vanaf betaal ik nog steeds 46 euro voor een Basic ADSL lijntje (6000/768).... Binnenkort toch maar overstappen dan.. Betalen voor kwaliteit is 1 ding, maar deze verschillen in beleidsvoering en prijzen binnen een aanbieder is een erg vreemde manier van zaken doen...
* Savages is gefrustreerd
[ Voor 20% gewijzigd door Bergie op 21-11-2006 17:20 ]
Yamaha MT-09
DIt is inderdaad wel belachelijk die prijsverschillen, maar zo als in de OP staat dit is geen oficiele actie. En alleen voor bellers.455451n schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:55:
[...]
Volgens mij zijn jij en ik ongeveer rond dezelfde tijd bij xs4all adsl gaan afnemen. Wij betalen thuis namelijk ook ongeveer hetzelfde bedrag. Het overstappen heb ik eigenlijk al eerder overwogen, ware het niet dat ik eigenlijk nog op glasvezel in Amsterdam(zeeburg en omstreken) wacht.
Misschien moeten wij ook maar gaan bellen, want dat demon nu 4 prijzen hanteert voor 1 abo is toch wel belachelijk!
[ Voor 35% gewijzigd door Blisterin_Bull op 21-11-2006 17:15 ]
Dat dit geen officiele actie is dat begrijp ik. Het was meer een uiting van mijn ongenoegen:P. Misschien straks of morgen even proberen. Hopelijk levert het wat op. Dat zal dan natuurlijk ook weer gemeld worden op tweakersVerwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:58:
[...]
DIt is inderdaad wel belachelijk die prijsverschillen, maar zo als in de OP staat dit is geen oficiele actie. En alleen voor bellers.
Maar het blijft krom omdat de prijzen voor veel mensen wel HEEEEEEL ver uit elkaar liggen.
Dat gaat niet lukken, weet ik uit ervaring.Blisterin_Bull schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:05:
Zijn er nog mensen hier die hiervan gebruik gemaakt hebben alhoewel ze nog in hun eerste jaar contract zitten?
edit:
Net gebeld, en geld idd alleen voor klanten waarvan jaarcontract al afgelopen is...
Oh well, niet geschoten is mis geschoten
Don't underestimate the power of tweakers455451n schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:06:
[...]
Dat dit geen officiele actie is dat begrijp ik. Het was meer een uiting van mijn ongenoegen:P. Misschien straks of morgen even proberen. Hopelijk levert het wat op. Dat zal dan natuurlijk ook weer gemeld worden op tweakers
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:19:
Hoera, zojuist van 8mbit naar 16mbit gegaan. Demon bedankt
Ik hoop dat ze mijn ip adres niet veranderen ik heb namelijk een
paar servers draaien.
-----------------------------------------------------------------------
http://rbak.demon.nl/systeem
-----------------------------------------------------------------------
Fietsbel schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:46:
Je ip blijft hetzelfde, nee ik werk niet bij Demon
Zet je modem maar een keer uit en aan als je ADSL hebt en bent gebleven dan is het een administratieve switch zal ik maar zeggen en zou meteen geregeld moeten zijn.SyS_ErroR schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:26:
Zijn er al mensen die vandaag hebben gebeld, en NU al hun nieuwe snelheid hebben?
* SyS_ErroR wil 6Mbit
[ Voor 91% gewijzigd door DeMoN op 21-11-2006 17:32 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Had al een paar keer gereboot, heeft niet geholpen.. (ik ga dus van 3/1 naar 6/1)Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:28:
[...]
Zet je modem maar een keer uit en aan als je ADSL hebt en bent gebleven dan is het een administratieve switch zal ik maar zeggen en zou meteen geregeld moeten zijn.
Dan zal het de drukte wel zijnSyS_ErroR schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:42:
[...]
Had al een paar keer gereboot, heeft niet geholpen.. (ik ga dus van 3/1 naar 6/1)
Ik denk dat ze het atm een beetje te druk hebben, met al die tweakers!
Ik heb vanmorgen gebeld maar nog geen e-mail op postmaster adres ontvangen, en ook op de upgrade status pagina staat nog helemaal niks. Ik ga straks kijken of modem resetten een bep. snelheidsverhogend effect geeft, maar ik verwacht er niks van.SyS_ErroR schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:26:
Zijn er al mensen die vandaag hebben gebeld, en NU al hun nieuwe snelheid hebben?
Zover ik begrepen heb krijg je die als de lijn is opgeleverd. Als je wil weten wat je status is van je aanvraag dan moet je op de statuspagina van demon kijken waar je in kan loggen.RRX schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:53:
Ik heb nog steeds het bevestigingsmailtje niet ontvangen, gisteren al van 6Mbit naar 6Mbit gegaan voor minder geld. Ik hoop dat het goed gaat
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 18:00 ]
Verwijderd
Volgens mij is systeemnaam@systeemnaam.demon.nl je catchall, daarmee zou het dan moeten volstaan.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:02:
Is postmaster een apart e-mailadres as in postmaster@systeemnaam.demon.nl of gaat dat mailtje naar alle @systeemnaam.demon.nl adressen? In het eerste geval maar even een postmaster account aanmaken.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
http://wiki.hensema.net/doku.php?id=newszilla:handigVerwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:33:
Zo ver ik weet is newszilla niet gecapped
I don't like facts. They have a liberal bias.
Ga ik even in de OP zetten thanxburne schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:14:
[...]
http://wiki.hensema.net/doku.php?id=newszilla:handig
Maximale snelheid verbindingen
De verbindingen naar newszilla zijn momenteel gelimiteerd tussen de 150 Kbyte/sec en 250 Kbyte/sec, afhankelijk van de mate van experimenteelheid en het weer op het internet. Met drie verbindingen open zou je dus op 450-750 KByte/s kunnen komen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 18:39 ]
Ook bij de orderstatus staat niets vermeldVerwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:55:
[...]
Zover ik begrepen heb krijg je die als de lijn is opgeleverd. Als je wil weten wat je status is van je aanvraag dan moet je op de statuspagina van demon kijken waar je in kan loggen.
Kan je meteen zien waar je nieuwe modem is mocht je die moeten krijgen.
Het kan best nu wel even duren vanwege de drukte, beetje geduld is een schone zaak
mijn huidige status:
Nieuw product: DSL Express 12Mb
15-11-2006 Ingediend. Demon heeft uw verzoek tot wijziging ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner. Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de verdere afhandeling van uw order naar u worden toegestuurd.
Verzenddatum modem : 16-11-2006
Serienummer modem : S060Y10062126
TPG Track & Trace nummer : XXXXXXXXXXXXXXXXX
Met dit Track & Trace nummer kunt u de status van de verzending van uw modem controleren. Door op de onderstaande link te klikken kunt u de verzend status direct opvragen.
Verzend status controleren
19-11-2006 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.
19-11-2006 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. De wijziging gaat nu uitgevoerd worden.
20-11-2006 Geaccepteerd. Het technisch onderzoek is uitgevoerd en de nieuwe snelheid is mogelijk op uw adres. De nieuwe snelheid zal naar verwachting binnen twee weken worden opgeleverd.
LOL
Zou ik me niet te druk over maken. Ik heb het voor mijn vader ook geregeld en daar staat ook nog niets. Ik ken het gevoel dat je zoiets regelt en het dan het liefst ook binnen een uur wilt hebben (zal wel Tweaker-eigen zijn
Verwijderd
Dat begrijp ik, maar die vriendelijke meneer aan de helpdesk zij dat ik binnen enkele momenten een bevestiging zou krijgen. Dat is dus niet gebeurt, vandaag mijn vraag of dit bij andere gebruikers ook het geval was. Dit blijkt zo te zijn, dus ik maak me geen zorgenVerwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:14:
Wel grappig...Wij bezorgen die mensen @ Demon al overuren door massaal te gaan bellen...En dan hopen de mensen (hier) ook nog dat ze binnen een aantal uur geupgrade zijn naar een snellere verbinding...Als we massaal blijven bellen komen die mensen daar niet aan toe.
Verwijderd
Ik kan dit bevestigen. Vanmorgen gebelt maar de aanvraag staat er nog niet.RRX schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:31:
[...]
Dat begrijp ik, maar die vriendelijke meneer aan de helpdesk zij dat ik binnen enkele momenten een bevestiging zou krijgen. Dat is dus niet gebeurt, vandaag mijn vraag of dit bij andere gebruikers ook het geval was. Dit blijkt zo te zijn, dus ik maak me geen zorgen
Verwijderd
Mij werd verteld dat het druk was en de bevestiging mogelijk pas morgen of overmorgen kwam op je postmaster.tech-no-logical schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:57:
ik kan me daarbij aansluiten : ik heb vanmiddag gebeld, en heb ook nog geen bevestiging... maar die komt vast nog wel
Nope de garantie dat ik mocht opzeggen hebben ze me gegeven. En als de andere abbonementen er komen dan zien we het op dat moment wel weer. Op dit moment scheelt het gewoon geld en voor sommige veeeel geld.Osiris schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:16:
En zometeen krijgen we allemaal netjes een brief met nóg lagere abo's (d'r zou al een brief zijn geweest, maar die heb ik (en m'n ouders) nooit ontvangen? Alleen zo van, "ja houd je postmaster-adres in de gaten voor de overname-nieuwsbrief" etc...
Maar zometeen komen dus de écht cheape abo's met voetnoot: "Mocht u eerder reeds gebruik hebben gemaakt van een aanbieding, dan komt u niet in aanmerking voor deze."
Gisteren waren ze tot 17:30 open voor dit soort zaken.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:56:
tot hoelaat kun je dat nog regelen dan of moet ik tot morgen wachten?
Haha, hebben we hier nu eindelijk een Demon medewerker?Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:20:
mensen, moet al dat bellen nou, het hier druk.....
Als je er dan toch bent, ik ben hier eigenlijk wel benieuwd naar: heeft Demon er van tevoren rekening mee gehouden dat er zoiets kon gebeuren? Ik neem aan dat deze plotselinge stormloop niet in de planning stond. Of hebben we hier te maken met een gerafineerde marketingactie?Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:28:
moest toch een keer wat gaan zeggen, we houden dit nu al meer 2 dagen in de gaten ;-)
natalshark's profiel werd toegevoegd op dinsdag 21 november 2006.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:28:
moest toch een keer wat gaan zeggen, we houden dit nu al meer 2 dagen in de gaten ;-)
Inderdaad als ik het niet was geweest dan was er wel iemand anders mee gekomen.posttoast schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:31:
[...]
Als je er dan toch bent, ik ben hier eigenlijk wel benieuwd naar: heeft Demon er van tevoren rekening mee gehouden dat er zoiets kon gebeuren? Ik neem aan dat deze plotselinge stormloop niet in de planning stond. Of hebben we hier te maken met een gerafineerde marketingactie?
IHet zou wel leuk zijn als we wat meer info en achtergrond over demon zouden kunnen krijgen ja.Yokidrink schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:31:
[...]
natalshark's profiel werd toegevoegd op dinsdag 21 november 2006.
speciaal geabonneerd op tweakers hiervoor zie ik?
mss leuk om wat meer "insights" te geven op dit forum over Demon dan
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 09:36 ]
Verwijderd
Power to the people Tweakers heVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:36:
dit was in iedergeval niet de bedoeling, maar de optie zat er wel in....
Dan kan je ook vast wel vertellen of Demon een appart onderdeel van xs4all blijf. of dat het helemaal samen gaat.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:36:
dit was in iedergeval niet de bedoeling, maar de optie zat er wel in....
en even over de bevestigingen die jullie krijgen, geeft het even gedult, we moeten alle aanloop nog verwerken.....
Van klussen krijg je grijze haren
Lol er was ooit het "Henny Huisman effect" met bellen, Demon kan dit nu het "Teakers effect" gaan noemenfenrir schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:48:
niet met zijn alleen bellen, ze hebben nu al een storing in het systeem waardoor ze niet meer kunnen zien of een upgrade technisch mogelijk is.
is dit dan het tweakers-effect?
Das lameVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:50:
ik ga niet alles vertellen, anders is de verrassing er af.....
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 09:59 ]
*kuch* geheimhoudings clausule *kuch*Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:51:
[...]
Lol er was ooit het "Henny Huisman effect" met bellen, Demon kan dit nu het "Teakers effect" gaan noemen
[...]
Das lamemaar wel begrijpelijk.
Wat kan je ons wel vertellen "off the record"
Verwijderd
maar je hebt wel tijd om te posten hier?Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:05:
als jullie niet zoveel zouden bellen dan zou het wachten op de medewerker ook korter zijn ;-)
Verwijderd
Verwijderd
Tja.. ze hebben meestal wel verstand van zaken jaVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:08:
voel me net een vrouw, multifunctioneel en zo.. de tweakers mensen zijn simpele zielen, kost niet al teveel moeite....
- NAC Breda -
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Lol je klinkt niet echt blijVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:56:
lachen.... huilen, bijna het zelfde toch.....
Wellicht dat je de postcode bij bbned op de site in kan voeren, zodat je ook kan zien of hij ook ADSL2+ geschikt is.PatMan schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:20:
Zie mijn bericht, ik heb ISDN en kon wel upgraden naar 12 Mbit. Mijn analoge aansluiting op dezelfde centrale (maar verder weg) kon ook niet geüpgraded worden.
[ Voor 30% gewijzigd door Trinsec op 22-11-2006 12:50 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq