Tip voor Demon gebruikers! (Actie afgelopen)

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.678 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm ik zou wel een tellertje willen plaatsen in de OP, kunnen we bijhouden hoeveel mensen er al van geprofiteerd hebben.
Maare geen idee hoe dat moet, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 20:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ga het meteen regelen, van 1.5 naar 6 wil ik best, met behoud van nieuwsservers. :P
Hoe lang zou zoiets duren? Ik bedoel, wanneer merk je van de nieuwe snelheid? Die van 3/4 weken neem ik aan is voor 12Mbit? Of is dat voor alle snelheden?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:54:
Hmmm ik zou wel een tellertje willen plaatsen in de OP, kunnen we bijhouden hoeveel mensen er al van geprofiteerd hebben.
Maare geen idee hoe dat moet, iemand een idee?
Maak een poll aan, met als opties of je: Ja / Nee al gebelt hebt.
DoubleJ schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:53:
Net ook maar even gebeld met Demon, die brief waar ik het over had was oud nieuws blijkbaar. Dit is een nieuwe actie.

Zit op dit moment met een 4mbit lijn voor 55eu dus wilde graag voor de 16mbit lijn gaan. Alle online postcode checks vertellen mij dat adsl2 beschikbaar is hier. De demon medewerker vertelde mij echter dat het niet ging lukken. Hij kon het niet heel goed uitleggen maar het had er mee te maken dat er te veel mensen op de centrale zouden zitten oid.

Kan iemand mij hier iets meer over vertellen misschien?
Ik heb hetzelfde probleem. Overal zie ik dat ik ADSL2+ kan krijgen, maar als je inlogt op de site van Demon bij mijn account en zegt dat je wil upgraden, dan staan hier alleen de ADSL abbos bij.

[ Voor 54% gewijzigd door FabiandJ op 21-11-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Whoei we hebben een Poll *O*
Feel free to vote

Even aangepast zodat we 3 antwoorden hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Jippiee! Net 6Mbit besteld. Kan in max 2 weken overgeschakeld zijn op de hogere snelheid volgens het mannetje, maar iemand had de volgende dag al een hogere snelheid dus het kon best eerder. *YAY* Kan haast niet wachten. :D :D :D 4x zo snel voor maar 3 euro per maand meer, damn..

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorammeke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 14:18

jorammeke

Prutser

Zo juist ook ff gebeld met demon. ff 12 min in de wachtrij. De beste man begint te lachen.
Ze waren extra mensen aan het inschakelen om de al die aanvragen te kunnen behandelen.

iig, ik ga van 6mbit naar 12mbit.

Thnx @ TS en demon

4800Wp / Elga-Toshiba / HA / ESP's en andere rommel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:10:
Whoei we hebben een Poll *O*
Feel free to vote

Even aangepast zodat we 3 antwoorden hebben.
Ha en ik zie dat 100% al gebruik gemaakt heeft van de actie :)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TD-er schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:15:
[...]

Ha en ik zie dat 100% al gebruik gemaakt heeft van de actie :)
hmmm doe ik iets fout dan?
nehhh werkt prima, Vote Plzzz :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat dit ook werkt met een nieuwe aanvraag. Heb vandaag mijn huidige abbo opgezegd omdat ik ga verhuizen en had sinds vorige maand een nieuwe besteld. Maar ik kan die natuurlijk nog altijd cancellen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:11
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:50:
[...]

Had het net nog even nagevraagd, indien je voor de 12 mbit kiest, krijg je eerst de modem toegestuurd (gratis) en daarna gaan ze de snelheid verhogen. :)
Correct, ook maar even gebeld. 12 Mbit en nieuwe modem. Ik hoop dat deze wat stabieler is dan mijn oude Zyxel :p Anyway lof voor Demon, minpuntje dat je er zo moet achterkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:34
Die nieuwe Zyxel, die je krijgt als je naar ADSL2 overstapt, is dit alleen een modem of ook meteen een router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:19:
[...]

Correct, ook maar even gebeld. 12 Mbit en nieuwe modem. Ik hoop dat deze wat stabieler is dan mijn oude Zyxel :p Anyway lof voor Demon, minpuntje dat je er zo moet achterkomen.
Toevallig wij ook een nieuw modem. Dat terwijl we al een ADSL2+ modem hadden en van 12Mbit naar 16Mbit gaan.
SyS_ErroR schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:21:
Die nieuwe Zyxel, die je krijgt als je naar ADSL2 overstapt, is dit alleen een modem of ook meteen een router?
Router óf modem, kan je zelf instellen. Alleen moet je wel even kijken hoeveel poorten er achterin zitten.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 11:33
Ik vind dit echt een trieste gang van zaken. Demon is overgenomen door XS4ALL, dan moeten ze ook dat beleid eens gaan gelijktrekken... :/

Ik zit nu al flink lang bij xs4all en krijg daarbij een beetje korting. Met die korting er vanaf betaal ik nog steeds 46 euro voor een Basic ADSL lijntje (6000/768).... Binnenkort toch maar overstappen dan.. Betalen voor kwaliteit is 1 ding, maar deze verschillen in beleidsvoering en prijzen binnen een aanbieder is een erg vreemde manier van zaken doen...

* Savages is gefrustreerd ;(

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:18:
[...]

hmmm doe ik iets fout dan?
nehhh werkt prima, Vote Plzzz :*)
Kun je bij die 2e poll mischien nog een optie toevoegen?
- Gelijk gebleven - kan geen ADSL2 krijgen :(

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
TD-er schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:25:
[...]

Kun je bij die 2e poll mischien nog een optie toevoegen?
- Gelijk gebleven - kan geen ADSL2 krijgen :(
Ja graag die optie mis ik ook :(, maargoed betaal als nog minder voor mijn 6mbit abbo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Savages schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:25:
Ik vind dit echt een trieste gang van zaken. Demon is overgenomen door XS4ALL, dan moeten ze ook dat beleid eens gaan gelijktrekken... :/

Ik zit nu al flink lang bij xs4all en krijg daarbij een beetje korting. Met die korting er vanaf betaal ik nog steeds 46 euro voor een Basic ADSL lijntje (6000/768).... Binnenkort toch maar overstappen dan.. Betalen voor kwaliteit is 1 ding, maar deze verschillen in beleidsvoering en prijzen binnen een aanbieder is een erg vreemde manier van zaken doen...

I feel your pain

Maar bel eens op met xs4all en luister eens wat hun antwoord hierop is.
Ik heb nog niemand hier gehoord die gebeld heeft met xs4all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik nomineer mr24z als onze }) (Demon!) held! _/-\o_ Serieus! d:)b

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGuest
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-01-2024

TheGuest

De enige echte

Hoera, zojuist van 6mbit naar 12mbit gegaan. Demon bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Dutch3men schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:26:
[...]

Ja graag die optie mis ik ook :(, maargoed betaal als nog minder voor mijn 6mbit abbo :)
Heb je toevallig al een mailtje naar je postmaster-adres? :P

* Osiris is trouwens ook gelijk gebleven op 6 Mbit. Bij nader inzien had ik misschien wel kunnen kiezen voor 12 Mbit, maar dat zou ik bijna niet gebruiken. Hoogstens eens in de week een DVD van usenet (Newszilla met 30 threads, IPv6 O-)) afhalen, dat duurt nu slechts 2 uurtjes, dan zou 't ietsjes sneller gaan.. Maar aan de andere kant, of je nou anderhalf of twee uurtjes wacht... M'n hdd zit toch chronisch vol :P

[ Voor 43% gewijzigd door Osiris op 21-11-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:35
Osiris schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:29:
[...]

Ik niet in ieder geval. Maar op de statuspagina staat wel dat ze er mee bezig zijn. Ik heb het voor mijn vader ook geregeld en daar staat nog niets.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trinsec schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:28:
Ik nomineer mr24z als onze }) (Demon!) held! _/-\o_ Serieus! d:)b
:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Osiris schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:29:
[...]

* Osiris is trouwens ook gelijk gebleven op 6 Mbit. Bij nader inzien had ik misschien wel kunnen kiezen voor 12 Mbit, maar dat zou ik bijna niet gebruiken. Hoogstens eens in de week een DVD van usenet (Newszilla met 30 threads, IPv6 O-)) afhalen, dat duurt nu slechts 2 uurtjes, dan zou 't ietsjes sneller gaan.. Maar aan de andere kant, of je nou anderhalf of twee uurtjes wacht... M'n hdd zit toch chronisch vol :P
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:36
misschien moeten de xs4all gebruikers ook eens proberen of ze deze actie ook kunnen na doen.

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
LoL

er hebben al 22 mensen van de actie gebruikt gemaakt

maar er hebben nog maar 19 mensen aangegeven welke snelheid ze nu hebben _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo heb zo goed mogelijk de poll gemaakt, het geeft in iedergeval een indicatie van hoe het loopt.

12Mbit is populair :Y

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Poll: Is ADSL2+ beschikbaar voor jou?
Ja is wel beschikbaar, maar upgraden kan niet.

Die optie mis ik ook nog, aangezien ik het wel kan krijgen als nieuw klant, maar upgraden gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hulde aan Demon!!

Zojuist voor mijn schoonouders de maandelijkse kosten voor 3Mb/1Mb verlaagd van 31 naar 20 euro.
En tevens in hetzelfde telefoongesprek het abbonnment van mijn eigen ouders gewijzigd van 512Kb/256Kb naar 3Mb/1Mb voor maandelijks slechts een paar eurocentjes meer.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Dutch3men schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:44:
Beetje onzinnig denk ik, aangezien er ongetwijfeld genoeg mensen zijn zoals ik die denken: ik heb geen ADSL2 nodig, maar wil wel een cheaper abo :P Ik heb er dan ook helemaal niet om gevraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dutch3men schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:44:

Die optie mis ik ook nog, aangezien ik het wel kan krijgen als nieuw klant, maar upgraden gaat niet.
Snap ik niet :? ben je een nieuwe klant?

Anders is het gewoon de optie dat je er geen gebruik van kan maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 455451n
  • Niet online
Savages schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:25:

Volgens mij zijn jij en ik ongeveer rond dezelfde tijd bij xs4all adsl gaan afnemen. Wij betalen thuis namelijk ook ongeveer hetzelfde bedrag. Het overstappen heb ik eigenlijk al eerder overwogen, ware het niet dat ik eigenlijk nog op glasvezel in Amsterdam(zeeburg en omstreken) wacht.
Misschien moeten wij ook maar gaan bellen, want dat demon nu 4 prijzen hanteert voor 1 abo is toch wel belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik heb net ook maar even gebeld :P Wel 10 minuten moeten wachten maar toen kreeg ik een vriendelijke meneer aan de lijn die mij vertelde dat 12mbit helaas niet geleverd kon worden bij mij. Beetje apart, want er staat me iets van bij dat ik al eens eerder gekeken had en dat het toen wel kon. Maar goed, heb toen maar mijn 6mbit lijntje naar 25 euro omgezet :)

edit: ik had ook nog even gevraagd waar deze actie vandaan kwam en hij wist me te vertellen dat het idd op tweakers gepost was en dat het daarna heel erg druk was geworden daar :P

[ Voor 20% gewijzigd door Bergie op 21-11-2006 17:20 ]

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
455451n schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:55:
[...]

Volgens mij zijn jij en ik ongeveer rond dezelfde tijd bij xs4all adsl gaan afnemen. Wij betalen thuis namelijk ook ongeveer hetzelfde bedrag. Het overstappen heb ik eigenlijk al eerder overwogen, ware het niet dat ik eigenlijk nog op glasvezel in Amsterdam(zeeburg en omstreken) wacht.
Misschien moeten wij ook maar gaan bellen, want dat demon nu 4 prijzen hanteert voor 1 abo is toch wel belachelijk!
DIt is inderdaad wel belachelijk die prijsverschillen, maar zo als in de OP staat dit is geen oficiele actie. En alleen voor bellers.
Maar het blijft krom omdat de prijzen voor veel mensen wel HEEEEEEL ver uit elkaar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Zijn er nog mensen hier die hiervan gebruik gemaakt hebben alhoewel ze nog in hun eerste jaar contract zitten?
edit:
Net gebeld, en geld idd alleen voor klanten waarvan jaarcontract al afgelopen is...
Oh well, niet geschoten is mis geschoten :P

[ Voor 35% gewijzigd door Blisterin_Bull op 21-11-2006 17:15 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 455451n
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:58:
[...]

DIt is inderdaad wel belachelijk die prijsverschillen, maar zo als in de OP staat dit is geen oficiele actie. En alleen voor bellers.
Maar het blijft krom omdat de prijzen voor veel mensen wel HEEEEEEL ver uit elkaar liggen.
Dat dit geen officiele actie is dat begrijp ik. Het was meer een uiting van mijn ongenoegen:P. Misschien straks of morgen even proberen. Hopelijk levert het wat op. Dat zal dan natuurlijk ook weer gemeld worden op tweakers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:05:
Zijn er nog mensen hier die hiervan gebruik gemaakt hebben alhoewel ze nog in hun eerste jaar contract zitten?
edit:
Net gebeld, en geld idd alleen voor klanten waarvan jaarcontract al afgelopen is...
Oh well, niet geschoten is mis geschoten :P
Dat gaat niet lukken, weet ik uit ervaring.
Broertje van mijn vriendin heeft gebeld en hij kon het niet aanpassen omdat hij nog in zijn eerste jaar zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
455451n schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:06:
[...]

Dat dit geen officiele actie is dat begrijp ik. Het was meer een uiting van mijn ongenoegen:P. Misschien straks of morgen even proberen. Hopelijk levert het wat op. Dat zal dan natuurlijk ook weer gemeld worden op tweakers >:)
Don't underestimate the power of tweakers })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera, zojuist van 8mbit naar 16mbit gegaan. Demon bedankt ;)

Ik hoop dat ze mijn ip adres niet veranderen ik heb namelijk een
paar servers draaien.

-----------------------------------------------------------------------
http://rbak.demon.nl/systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fnc
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

fnc

Ik heb daarnet ook gebeld met demon, ga nu 11 euro per maand besparen. Hou dus gewoon mn 6mbit abbo, is snel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:19:
Hoera, zojuist van 8mbit naar 16mbit gegaan. Demon bedankt ;)

Ik hoop dat ze mijn ip adres niet veranderen ik heb namelijk een
paar servers draaien.

http://rbak.demon.nl/systeem
Fietsbel schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:46:
Je ip blijft hetzelfde, nee ik werk niet bij Demon :P
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog 5 min om te bellen ze gaan zo dicht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Zijn er al mensen die vandaag hebben gebeld, en NU al hun nieuwe snelheid hebben? :P

* SyS_ErroR wil 6Mbit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SyS_ErroR schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:26:
Zijn er al mensen die vandaag hebben gebeld, en NU al hun nieuwe snelheid hebben? :P

* SyS_ErroR wil 6Mbit :Y)
Zet je modem maar een keer uit en aan als je ADSL hebt en bent gebleven dan is het een administratieve switch zal ik maar zeggen en zou meteen geregeld moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

laat, maar slaat nergens meer op, sorry

[ Voor 91% gewijzigd door DeMoN op 21-11-2006 17:32 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:28:
[...]

Zet je modem maar een keer uit en aan als je ADSL hebt en bent gebleven dan is het een administratieve switch zal ik maar zeggen en zou meteen geregeld moeten zijn.
Had al een paar keer gereboot, heeft niet geholpen.. (ik ga dus van 3/1 naar 6/1)
Ik denk dat ze het atm een beetje te druk hebben, met al die tweakers! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SyS_ErroR schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:42:
[...]

Had al een paar keer gereboot, heeft niet geholpen.. (ik ga dus van 3/1 naar 6/1)
Ik denk dat ze het atm een beetje te druk hebben, met al die tweakers! :P
Dan zal het de drukte wel zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Ik heb nog steeds het bevestigingsmailtje niet ontvangen, gisteren al van 6Mbit naar 6Mbit gegaan voor minder geld. Ik hoop dat het goed gaat ;)

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:08

terabyte

kan denken als een computer

SyS_ErroR schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:26:
Ik heb vanmorgen gebeld maar nog geen e-mail op postmaster adres ontvangen, en ook op de upgrade status pagina staat nog helemaal niks. Ik ga straks kijken of modem resetten een bep. snelheidsverhogend effect geeft, maar ik verwacht er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RRX schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:53:
Ik heb nog steeds het bevestigingsmailtje niet ontvangen, gisteren al van 6Mbit naar 6Mbit gegaan voor minder geld. Ik hoop dat het goed gaat ;)
Zover ik begrepen heb krijg je die als de lijn is opgeleverd. Als je wil weten wat je status is van je aanvraag dan moet je op de statuspagina van demon kijken waar je in kan loggen.
Kan je meteen zien waar je nieuwe modem is mocht je die moeten krijgen.

Het kan best nu wel even duren vanwege de drukte, beetje geduld is een schone zaak :)

mijn huidige status:

Nieuw product: DSL Express 12Mb
15-11-2006 Ingediend. Demon heeft uw verzoek tot wijziging ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner. Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de verdere afhandeling van uw order naar u worden toegestuurd.

Verzenddatum modem : 16-11-2006
Serienummer modem : S060Y10062126
TPG Track & Trace nummer : XXXXXXXXXXXXXXXXX

Met dit Track & Trace nummer kunt u de status van de verzending van uw modem controleren. Door op de onderstaande link te klikken kunt u de verzend status direct opvragen.
Verzend status controleren
19-11-2006 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.
19-11-2006 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. De wijziging gaat nu uitgevoerd worden.
20-11-2006 Geaccepteerd. Het technisch onderzoek is uitgevoerd en de nieuwe snelheid is mogelijk op uw adres. De nieuwe snelheid zal naar verwachting binnen twee weken worden opgeleverd.

LOL *O*

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is postmaster een apart e-mailadres as in postmaster@systeemnaam.demon.nl of gaat dat mailtje naar alle @systeemnaam.demon.nl adressen? In het eerste geval maar even een postmaster account aanmaken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetsie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:48
Na 12 minuten in de wacht gestaan te hebben en eerst ontkennen dat er ook maar iets op tweakers zou staan ;) ga ik naar 3 Mbit
enige verzoek om een bedankje hier te plaatsen.
Na 2 jaar lurken speciaal voor Demon geregistreerd :o

Bij deze dus.... Bedankt Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:02:
Is postmaster een apart e-mailadres as in postmaster@systeemnaam.demon.nl of gaat dat mailtje naar alle @systeemnaam.demon.nl adressen? In het eerste geval maar even een postmaster account aanmaken. :P
Volgens mij is systeemnaam@systeemnaam.demon.nl je catchall, daarmee zou het dan moeten volstaan. ;)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:33:
Zo ver ik weet is newszilla niet gecapped
http://wiki.hensema.net/doku.php?id=newszilla:handig

Maximale snelheid verbindingen

De verbindingen naar newszilla zijn momenteel gelimiteerd tussen de 150 Kbyte/sec en 250 Kbyte/sec, afhankelijk van de mate van experimenteelheid en het weer op het internet. Met drie verbindingen open zou je dus op 450-750 KByte/s kunnen komen.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
burne schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:14:
[...]

http://wiki.hensema.net/doku.php?id=newszilla:handig

Maximale snelheid verbindingen

De verbindingen naar newszilla zijn momenteel gelimiteerd tussen de 150 Kbyte/sec en 250 Kbyte/sec, afhankelijk van de mate van experimenteelheid en het weer op het internet. Met drie verbindingen open zou je dus op 450-750 KByte/s kunnen komen.
Ga ik even in de OP zetten thanx

edit:

Aangepast in de OP :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX

RRX

@life-

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:55:
[...]

Zover ik begrepen heb krijg je die als de lijn is opgeleverd. Als je wil weten wat je status is van je aanvraag dan moet je op de statuspagina van demon kijken waar je in kan loggen.
Kan je meteen zien waar je nieuwe modem is mocht je die moeten krijgen.

Het kan best nu wel even duren vanwege de drukte, beetje geduld is een schone zaak :)

mijn huidige status:

Nieuw product: DSL Express 12Mb
15-11-2006 Ingediend. Demon heeft uw verzoek tot wijziging ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner. Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de verdere afhandeling van uw order naar u worden toegestuurd.

Verzenddatum modem : 16-11-2006
Serienummer modem : S060Y10062126
TPG Track & Trace nummer : XXXXXXXXXXXXXXXXX

Met dit Track & Trace nummer kunt u de status van de verzending van uw modem controleren. Door op de onderstaande link te klikken kunt u de verzend status direct opvragen.
Verzend status controleren
19-11-2006 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.
19-11-2006 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. De wijziging gaat nu uitgevoerd worden.
20-11-2006 Geaccepteerd. Het technisch onderzoek is uitgevoerd en de nieuwe snelheid is mogelijk op uw adres. De nieuwe snelheid zal naar verwachting binnen twee weken worden opgeleverd.

LOL *O*
Ook bij de orderstatus staat niets vermeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RRX schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:41:
[...]

Tja regelmatig kijken zou ik zeggen, maar er zal vanavond niet veel meer gebeuren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
RRX schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:41:
[...]

Zou ik me niet te druk over maken. Ik heb het voor mijn vader ook geregeld en daar staat ook nog niets. Ik ken het gevoel dat je zoiets regelt en het dan het liefst ook binnen een uur wilt hebben (zal wel Tweaker-eigen zijn ;) ), maar geduld is een schone zaak enzo :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig...Wij bezorgen die mensen @ Demon al overuren door massaal te gaan bellen...En dan hopen de mensen (hier) ook nog dat ze binnen een aantal uur geupgrade zijn naar een snellere verbinding...Als we massaal blijven bellen komen die mensen daar niet aan toe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX

RRX

@life-

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:14:
Wel grappig...Wij bezorgen die mensen @ Demon al overuren door massaal te gaan bellen...En dan hopen de mensen (hier) ook nog dat ze binnen een aantal uur geupgrade zijn naar een snellere verbinding...Als we massaal blijven bellen komen die mensen daar niet aan toe. ;)
Dat begrijp ik, maar die vriendelijke meneer aan de helpdesk zij dat ik binnen enkele momenten een bevestiging zou krijgen. Dat is dus niet gebeurt, vandaag mijn vraag of dit bij andere gebruikers ook het geval was. Dit blijkt zo te zijn, dus ik maak me geen zorgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tech-no-logical
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 15:19
ik kan me daarbij aansluiten : ik heb vanmiddag gebeld, en heb ook nog geen bevestiging... maar die komt vast nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RRX schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:31:
[...]

Dat begrijp ik, maar die vriendelijke meneer aan de helpdesk zij dat ik binnen enkele momenten een bevestiging zou krijgen. Dat is dus niet gebeurt, vandaag mijn vraag of dit bij andere gebruikers ook het geval was. Dit blijkt zo te zijn, dus ik maak me geen zorgen ;)
Ik kan dit bevestigen. Vanmorgen gebelt maar de aanvraag staat er nog niet.

Je kan trouwens gewoon vertellen dat je naar 16MBit wilt upgraden, en dan vraag je hoe duur dit zou kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tech-no-logical schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:57:
ik kan me daarbij aansluiten : ik heb vanmiddag gebeld, en heb ook nog geen bevestiging... maar die komt vast nog wel :)
Mij werd verteld dat het druk was en de bevestiging mogelijk pas morgen of overmorgen kwam op je postmaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 20:46
Toen ik belde beweerde de medewerker (Rik) dat hij nog nooit van Tweakers had gehoord 8)

Na een dikke lach vroeg hij welk abbonement ik wilde. Aangezien ik niet heel veel meer wil betalen voor een abo heb ik de 6 mbit versie gekozen. Ik ben dus van 1,5 mbit naar 6 mbit gegaan!
voor 10% abo-verhoging een 400% prestatiewinst. Alles werd erg soepel geregeld, dus bedankt Rik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
En zometeen krijgen we allemaal netjes een brief met nóg lagere abo's (d'r zou al een brief zijn geweest, maar die heb ik (en m'n ouders) nooit ontvangen? Alleen zo van, "ja houd je postmaster-adres in de gaten voor de overname-nieuwsbrief" etc...

Maar zometeen komen dus de écht cheape abo's met voetnoot: "Mocht u eerder reeds gebruik hebben gemaakt van een aanbieding, dan komt u niet in aanmerking voor deze." :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Osiris schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:16:
En zometeen krijgen we allemaal netjes een brief met nóg lagere abo's (d'r zou al een brief zijn geweest, maar die heb ik (en m'n ouders) nooit ontvangen? Alleen zo van, "ja houd je postmaster-adres in de gaten voor de overname-nieuwsbrief" etc...

Maar zometeen komen dus de écht cheape abo's met voetnoot: "Mocht u eerder reeds gebruik hebben gemaakt van een aanbieding, dan komt u niet in aanmerking voor deze." :+
Nope de garantie dat ik mocht opzeggen hebben ze me gegeven. En als de andere abbonementen er komen dan zien we het op dat moment wel weer. Op dit moment scheelt het gewoon geld en voor sommige veeeel geld.
Ze kunnen met de aanbieding ook pas in Maart komen toch? heb je deze maanden mooi verdiend.
Kan je mooi met de december maanden ergens anders aan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot hoelaat kun je dat nog regelen dan of moet ik tot morgen wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:56:
tot hoelaat kun je dat nog regelen dan of moet ik tot morgen wachten?
Gisteren waren ze tot 17:30 open voor dit soort zaken.
Ik denk dat je het dus morgen nog een keer moet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, moet al dat bellen nou, het hier druk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph1900
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 07:50
Heb vanmorgen om 9 uur gebeld en twee minuten later is het geregeld van 1,5 naar 6MB , je krijg een mail wanneer je nieuwe snelheid beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokkom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-09 22:43
Goede tip, bedankt!
Demon is nog altijd niet de goedkoopste, maar de prijzen zijn nu wel meer marktconform. Ik heb nog overwogen over te stappen naar Tele2. Hun aanbieding is heel erg scherp. Bij de postcode check zag ik dat ze bij ons in Rosmalen nog geen 20 mb aanbieden, helaas, anders was ik naar Tele2 gegaan (20 mb voor hetzelfde geld als 3 mb bij Demon)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:20:
mensen, moet al dat bellen nou, het hier druk.....
Haha, hebben we hier nu eindelijk een Demon medewerker? :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moest toch een keer wat gaan zeggen, we houden dit nu al meer 2 dagen in de gaten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:28:
moest toch een keer wat gaan zeggen, we houden dit nu al meer 2 dagen in de gaten ;-)
Als je er dan toch bent, ik ben hier eigenlijk wel benieuwd naar: heeft Demon er van tevoren rekening mee gehouden dat er zoiets kon gebeuren? Ik neem aan dat deze plotselinge stormloop niet in de planning stond. Of hebben we hier te maken met een gerafineerde marketingactie? :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:28:
natalshark's profiel werd toegevoegd op dinsdag 21 november 2006.

speciaal geabonneerd op tweakers hiervoor zie ik? :)
mss leuk om wat meer "insights" te geven op dit forum over Demon dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
posttoast schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:31:
[...]

Als je er dan toch bent, ik ben hier eigenlijk wel benieuwd naar: heeft Demon er van tevoren rekening mee gehouden dat er zoiets kon gebeuren? Ik neem aan dat deze plotselinge stormloop niet in de planning stond. Of hebben we hier te maken met een gerafineerde marketingactie? :)
Inderdaad als ik het niet was geweest dan was er wel iemand anders mee gekomen.
En fijn dat ook Demon een oogje in het zeil houd. ;)
Yokidrink schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:31:
[...]

natalshark's profiel werd toegevoegd op dinsdag 21 november 2006.

speciaal geabonneerd op tweakers hiervoor zie ik? :)
mss leuk om wat meer "insights" te geven op dit forum over Demon dan
IHet zou wel leuk zijn als we wat meer info en achtergrond over demon zouden kunnen krijgen ja. 8)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit was in iedergeval niet de bedoeling, maar de optie zat er wel in....

en even over de bevestigingen die jullie krijgen, geeft het even gedult, we moeten alle aanloop nog verwerken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo net gebeld , ze sturen een bevestegings mailtje :) ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:36:
Power to the people Tweakers he :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:36:

en even over de bevestigingen die jullie krijgen, geeft het even gedult, we moeten alle aanloop nog verwerken.....
Dan kan je ook vast wel vertellen of Demon een appart onderdeel van xs4all blijf. of dat het helemaal samen gaat.
Want als je nu naar de xs4all abbonementen kijkt dan schrik je toch wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

niet met zijn alleen bellen, ze hebben nu al een storing in het systeem waardoor ze niet meer kunnen zien of een upgrade technisch mogelijk is.

is dit dan het tweakers-effect? :P

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga niet alles vertellen, anders is de verrassing er af.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fenrir schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:48:
niet met zijn alleen bellen, ze hebben nu al een storing in het systeem waardoor ze niet meer kunnen zien of een upgrade technisch mogelijk is.

is dit dan het tweakers-effect? :P
Lol er was ooit het "Henny Huisman effect" met bellen, Demon kan dit nu het "Teakers effect" gaan noemen })
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:50:
ik ga niet alles vertellen, anders is de verrassing er af.....
Das lame :| maar wel begrijpelijk.
Wat kan je ons wel vertellen "off the record" O-)

En zo te zien is 12 Mbit populair, kost jullie zeker veel modems zo?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Laatst online: 12-06 00:33
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:51:
[...]

Lol er was ooit het "Henny Huisman effect" met bellen, Demon kan dit nu het "Teakers effect" gaan noemen })

[...]

Das lame :| maar wel begrijpelijk.
Wat kan je ons wel vertellen "off the record" O-)
*kuch* geheimhoudings clausule *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V1P3R
  • Laatst online: 22-08 08:53
Net ook Demon gebeld. Aanvraag was binnen 1 minuut geregeld. Moest alleen even wachten op de medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als jullie niet zoveel zouden bellen dan zou het wachten op de medewerker ook korter zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:05:
als jullie niet zoveel zouden bellen dan zou het wachten op de medewerker ook korter zijn ;-)
maar je hebt wel tijd om te posten hier? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voel me net een vrouw, multifunctioneel en zo.. de tweakers mensen zijn simpele zielen, kost niet al teveel moeite....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt, dat het bij demon nu al bekend staat als de Tweakers actie :)
Onofficiele actie, die geen actie is, maar die toch gewoon doorgang heeft.
De hoge bazen zullen denken dat het goede reclame is, en dat ze liever minder centjes binnenkrijgen dan helemaal geen centjes.

Het schijnt overigens dat ze het wel druk hebben. Gisteren schijnen meer dan 120 tweakers gebeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:08:
voel me net een vrouw, multifunctioneel en zo.. de tweakers mensen zijn simpele zielen, kost niet al teveel moeite....
Tja.. ze hebben meestal wel verstand van zaken ja ;)

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
  • Laatst online: 27-08 10:56
Zojuist ook gebeld met een vriendelijke medewerker van Demon voor mijn twee aansluitingen (zelfde centrale, een ISDN-aansluiting dicht bij de centrale en een analoge aansluiting op een kleine 2700 meter van de centrale).

Ik wilde ze beide van 6 mbit op 12 mbit zetten, maar dat was alleen mogelijk voor de ISDN-aansluiting. Ook bij "Mijn accounts" op de Demon website kan ik de andere aansluiting niet upgraden, maar als ik de postcodecheck bij andere providers doe, is upgraden wel mogelijk. Wel lees ik dat bij die afstand maximaal zo'n 10 megabit haalbaar is. Is het omdat niet de maximale snelheid leverbaar is dat ik bij Demon niet kan upgraden? Als ik mijn postcode bij bijvoorbeeld TweakDSL invoer, kan ik daar wel 10-16 mbit aanvragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*O* Tweakers right to the point *O* = meer snelheid en/of minder betalen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hartelijk bedankt voor deze tip :). Ze kunnen er gelukkig zelf ook om lachen.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lachen.... huilen, bijna het zelfde toch.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ableeker
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-02-2024
12 Mb helaas niet leverbaar op ons adres! Zou dat door ISDN komen? Het zou ook de afstand kunnen zijn, we zitten bijna 2 km van de centrale. Jammer, ik had graag 12 Mb gehad, maar goed, dan maar de prijs omlaag naar 25 euro per maand. Is ook nooit weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
  • Laatst online: 27-08 10:56
Zie mijn bericht, ik heb ISDN en kon wel upgraden naar 12 Mbit. Mijn analoge aansluiting op dezelfde centrale (maar verder weg) kon ook niet geüpgraded worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:56:
lachen.... huilen, bijna het zelfde toch.....
Lol je klinkt niet echt blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 09:26
Net ook even gebeld.....was binnen 3 min geregeld :)
van 12 naar 16 en een stukkie goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 21:54
Relaxed deze actie, tnx demon!
Ik hoefde niet echt lang te wachten, 5 minuten ofzo, en ze zijn vriendelijk aan de lijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PatMan schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:20:
Zie mijn bericht, ik heb ISDN en kon wel upgraden naar 12 Mbit. Mijn analoge aansluiting op dezelfde centrale (maar verder weg) kon ook niet geüpgraded worden.
Wellicht dat je de postcode bij bbned op de site in kan voeren, zodat je ook kan zien of hij ook ADSL2+ geschikt is.
Of je zit op het babyXL netwerk dat kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik heb net mijn broer gewaarschuwd (hij heeft ook Demon) en hij vond het relaxed. Gaat waarschijnlijk hier ook gebruik van maken. Hij zit nu te dubben tussen 6 en 12mbit. :D
Goeie timing voor nu, waren beiden van plan te overstappen naar andere ISPs. ;)

Edit (Na de TS opnieuw gelezen te hebben):
P.s. over Newszilla: Ik heb het nu in gebruik samen met de Demon newsservers. Gaat prima met binaries. Headers, binaries, you name it. Ik zit met de volle 6 threads te downloaden.

[ Voor 30% gewijzigd door Trinsec op 22-11-2006 12:50 ]

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zie ook de poll in de Topicstart :)