Tip voor Demon gebruikers! (Actie afgelopen)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.675 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:03
Het is eigenlijk gek, meer snelheid voor minder geld

Specificatie huidig abonnement
Abonnement: : DSL Express 6Mb
Maandelijkse kosten: : EUR 36,50

Specificatie nieuw abonnement
Abonnement : DSL Express 12Mb
Maandelijkse kosten : EUR 35,00
Eenmalige kosten : EUR 0,00

Maar mij hoor je voorlopig niet klagen, nu nog even wachten op mijn nieuwe modem

[ Voor 11% gewijzigd door Cardinal op 29-11-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook een mailtje binnen gehad. In mijn mailtje kloppen de prijzen wel.

Ik ga van 6/1 naar 12/1 Mbit, ik krijg ook een nieuwe modem toegestuurd. Iemand enig idee hoelang dit gaat duren? Heb nog geen verzendcode meegekregen @ status pagina. Dus vandaar deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:35
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:21:
Ik heb vandaag ook een mailtje binnen gehad. In mijn mailtje kloppen de prijzen wel.

Ik ga van 6/1 naar 12/1 Mbit, ik krijg ook een nieuwe modem toegestuurd. Iemand enig idee hoelang dit gaat duren? Heb nog geen verzendcode meegekregen @ status pagina. Dus vandaar deze vraag.
Bij mij was het in een paar dagen gebeurd, maar met die vertraging kan het natuurlijk best even duren. Die verzendcode kwam bij mij er later pas bij trouwens.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:03
Ik heb die desbetreffende dinsdag gebeld (samen met heel veel andere tweakers hier), maar heb nog steeds niets gehoord van demon!

Geen e-mail, niets te vinden op mijn status pagina, geen verhoogde snelheid..

Zijn er nog meer mensen hier die nog helemaal niets hebben gehoord? T is haast alsof ik niet gebeld heb! (Al kan ik me het gesprek nog verdomd goed herinneren ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Ik heb vorige week maandag gebeld en ook nog niets gehoort. Nu heb ik aflopen maandag ook nog even gebeld en toen werd mij verteld dat ze er mee bezig waren maar omdat er ineens veel aanmeldingen voor waren het iets langer kon gaan duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:03
SyS_ErroR schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:45:
Geen e-mail, niets te vinden op mijn status pagina, geen verhoogde snelheid..

Zijn er nog meer mensen hier die nog helemaal niets hebben gehoord? T is haast alsof ik niet gebeld heb! (Al kan ik me het gesprek nog verdomd goed herinneren ;))
Bij was tot vandaag ook niets te vinden op de status pagina. Ik heb gelukkig een mail gekregen maar ik zou als je gebeld hebt even geduld hebben.

Toen ik heb gebeld hebben ze gezegd dat het ongeveer 2 weken kon gaan duren. Ik weet niet of de hoeveelheid mensen die hebben gebeld nog implicaties heeft gehad op eventueel verzend data, maar opzich maakt het niet uit. Je hebt al internet toch :)

[ Voor 38% gewijzigd door Cardinal op 29-11-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
cardinal808 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:08:
[...]

Bij was tot vandaag ook niets te vinden op de status pagina. Ik heb gelukkig een mail gekregen maar ik zou als je gebeld hebt even geduld hebben.
Wanneer had jij gebeld? Ik dus vorige week dinsdag, rond een uur of 15.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week maandag (20 nov 06) rond 16 uur gebeld... ook nog niets gehoort/gemaild gekregen enzo... dus had ik gisteren (28 nov 06) maar even zelf naar Demon gemaild... krijg ik vandaag een mailtje terug dat de aanvraag voor een technisch onderzoek gedaan is :)

Ik had namelijk gelezen dat iemand hier ook gemailt had... werkt dus echt... gewoon mailen... binnen 24 uur krijg je dan een mailtje terug (zeer waarschijnlijk) ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet gebeld maar toch is mijn aanvraag verzonden, ze zijn dus alle aanvragen aan het behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ook een mailtje ontvangen hier voor m'n nieuwe 6Mb speed. Kan 3-4 weken duren voor de actuele wijziging, ik hoop maar dat het maar niet zo lang gaat duren. :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook:

Geachte klant,

Hierbij bevestigen wij de korting die wij u hebben aangeboden in het
telefoongesprek. Wij zijn de volgende prijsstelling overeengekomen.

Demon DSL Express 16Mb
Maandbedrag: € 45. –

Bovenstaande prijs geldt in ieder geval totdat uw verbinding overgezet
wordt naar XS4ALL. Tegen die tijd zal u een nieuwe aanbieding gedaan
worden door XS4ALL.

De opzegging die wij hebben ontvangen, zullen wij als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,
Demon Customer Service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus straks kunnen we hogere prijzen verwachten via XS4ALL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona Extra
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 13:50
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:30:
Dus straks kunnen we hogere prijzen verwachten via XS4ALL?
Ach, tegen die tijd kan je natuurlijk alsnog opzeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Ah.. inmiddels heb ik ook mijn mailtje binnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
WTF

25 minuten!!!!! Nadat ik het mailtje krijg van Demon dat ze mijn aanvraag doorgestuurd hebben naar BabyXL (Die vervolgens gaat uitzoeken of de nieuwe snelheid uberhaupt mogelijk is), heb ik al de nieuwe snelheid! :)

Blij isch! \0/

edit:

hmmz.. bij mn Draytek 2600 staat nu SNR margin 10Db, volgens mij was dat eerst veel hoger.. ben ik nu echt t uiterste uit mn lijn aan het persen?

[ Voor 25% gewijzigd door SyS_ErroR op 29-11-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En bij mij is nu ook alles doorgevoerd :) Had al 6Mbit dus verwacht geen snelheidsverandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oshiro
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:27

oshiro

Chill, dude.

Ook hier ontvangen :)

“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Ik heb 'm ook ontvangen :)

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-07 22:09
Wat staat er bij jullie op de statuspagina?
Bij mij is de upgrade uitgevoerd, maar ik zie de normale prijs staan en heb ook geen bevestiging gehad per email van een lagere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph1900
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 07:50
Ik had 22/11 gebeld en tot vanmorgen niets gehoord. Heb vanmiddag een mailtje naar Demon gestuurd en als antwoord gekregen dat het erg druk is en dat het nog twee weken kan duren.
Ik heb net op de stus pagina gekeken en.........
"De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren".!!!!!!!
Bellen of mailen helpt.

Sucses allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph1900
Delph1900 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:32:
Ik had 22/11 gebeld en tot vanmorgen niets gehoord. Heb vanmiddag een mailtje naar Demon gestuurd en als antwoord gekregen dat het erg druk is en dat het nog twee weken kan duren.

Bellen of mailen helpt.

Sucses allemaal
Had m'n mail nog niet geopend maar ook daar een bevestiging en met het juiste bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Delph1900 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:32:
Ik heb net op de stus pagina gekeken en.........
"De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren".!!!!!!!
Bellen of mailen helpt.

Sucses allemaal
Bellen of mailen helpt niet, ik had de 21/11 gebeld, en tot vanmiddag nog niets gehoord..

15.30 mailtje van demon -> jup ontvangen
17.10 mailtje van demon -> onderzoek
17.40 -> nieuwe snelheid!!!

Oftewel, ze handelen ze gewoon van oud naar nieuw af, logisch ook! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoEiJ!!! Mijn snelheid is vandaag ook doorgevoerd!!! Ik had gisteren gemaild omdat ik nog geen verandering gezien had sinds 20nov (toen ik besteld had)... vandaag dus al doorgevoerd.

Ik heb 3Mbit down/1Mbit up besteld... Down = 4Mbit... dik tevreden daarover dus... alleen mijn upload is nog steeds 768kbit :| :'( Ik hoop dat dit snel 1Mbit wordt... want dat kan ik natuurlijk altijd gebruiken.

btw... net ff getest... en ik download nog steeds niet sneller dan 220KB/s (zelfs niet van de demon servers)... Iin mijn modem staat dat mijn "downstream speed" 4096kbps is....dus ik hoop dat dit ook snel gefixt wordt! :(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
ik begin meer en meer te denken dat dit gewoon een actie was om mensen te pushen te upgraden. Door de leuke aanbieding nemen veel mensen een hogere snelheid en straks bij xs4all gaat iedereen gewoon weer de volle mep betalen.
Zie de mailtjes die sommigen ontvangen hebben:
Bovenstaande prijs geldt in ieder geval totdat uw verbinding overgezet
wordt naar XS4ALL. Tegen die tijd zal u een nieuwe aanbieding gedaan
worden door XS4ALL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wberkel schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:09:
ik begin meer en meer te denken dat dit gewoon een actie was om mensen te pushen te upgraden. Door de leuke aanbieding nemen veel mensen een hogere snelheid en straks bij xs4all gaat iedereen gewoon weer de volle mep betalen.
Zie de mailtjes die sommigen ontvangen hebben:

[...]
Ze kunnen niet zomaar de prijzen omhoog gooien, je hebt hiervoor ook ingestemd met Demon. Het gaat om de aanbiedingen die XS4LL aan bied als we straks éénmaal daarbij zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Vandaag kreeg ik ook alle berichten van demon (ingediend, verzonden, bevestigd & opgeleverd van 3 Mb naar 6 Mb). Mijn modem traint echter nog steeds in op 4096 Kbps; de snelheid die ik ook al ongeveer had bij het 3 Mb abo. Daarop heb ik even de firmware van mijn modem (zyxel prestige 650r-31) geupdate en andere kabels geprobeerd maar de snelheid bleeft hangen op die 4 Mb. Nu vraag ik me af of dat het maximum is wat ik hier kan halen (flat op 1000-1050 meter van de centrale volgens de postcodechecks) of dat er iets is misgegaan bij demon/bbned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 14:17
Goozer schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:23:
Vandaag kreeg ik ook alle berichten van demon (ingediend, verzonden, bevestigd & opgeleverd van 3 Mb naar 6 Mb). Mijn modem traint echter nog steeds in op 4096 Kbps; de snelheid die ik ook al ongeveer had bij het 3 Mb abo. Daarop heb ik even de firmware van mijn modem (zyxel prestige 650r-31) geupdate en andere kabels geprobeerd maar de snelheid bleeft hangen op die 4 Mb. Nu vraag ik me af of dat het maximum is wat ik hier kan halen (flat op 1000-1050 meter van de centrale volgens de postcodechecks) of dat er iets is misgegaan bij demon/bbned.
Jij moet even die drie extra threads aktiveren (via XS4all). Dat scheelt wel denk ik.. Meer info over die threads vind je in dit topic of het standaard Demon topic.

Emos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik heb ondertussen ook het mailtje over de prijsverlaging ontvangen :)

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Emos schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:41:
[...]

Jij moet even die drie extra threads aktiveren (via XS4all). Dat scheelt wel denk ik.. Meer info over die threads vind je in dit topic of het standaard Demon topic.
Tenzij ik je verkeerd begrijp heb je het over nieuwsgroepen. Daar ligt niet mijn probleem. Mijn modem traint in op 4 Mb (dus mijn daadwerkelijke verbinding met demon). Maar in ieder geval wel bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph1900
Goozer schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:23:
Heb hetzelfde probleem, lijn (BBNed) is opgeleverd maar snelheid nog steeds bij het oude, heb niets gedaan aan de Zyxel prestige 650r-31 alleen even uit en aan gezet.
Wat gaat er hier mis of wat doe ik niet goed??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is al eerder voorgekomen, zie vanaalten in "Tip voor Demon gebruikers! (Actie afgelo...". Ik zou het gewoon even 3 werkdagen (o.i.d.) afwachten, anders kan een belletje naar Demon natuurlijk geen kwaad.

Verwijderd

De correctie is bij mij ook verwerkt.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Bah, waarom zie ik dit topic pas wanneer de "actie" al weer beeindigd is? *baal* :( Had ik mooi m'n 6/1 abo van 36,50 naar 25 euro omlaag kunnen brengen. Had ook wel 12 Mbit down willen hebben, maar ik denk niet dat dat mogelijk is als je nog een ISDN ipv analoge telefoonlijn hebt. Daarbij ben ik prima tevreden over m'n 6/1 abo, en is minder betalen voor hetzelfde natuurlijk altijd fijn. Helaas, pindakaas, actie afgelopen... :'(

Verwijderd

Topicstarter
Hehehehe ik krijg het vermoeden dat ze me nu aan het upgraden zijn want mijn terminal server sessie vliegt eruit. ff afwachten maar.

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:36
jippie eindelijk zijn de prijzen door gevoerd op mijn status pagina :) 25 euro.
bedankt TS _/-\o_

https://bettyskitchen.nl

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

w00t, hier ook doorgekomen. Mijn statuspagina toont ook 6/1 met 25 euro nu. May the leeching begin. ;)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Hier ook _o_

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Jazeker >:) van BBned over naar BabyXL met een upload van 1176 en een download van 12558
niet verkeerd dacht ik zo. Alleen een minpuntje is dat ik een nieuw IP adres heb gekregen. :|
Maar ik ben wel blij nu *O*

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-09 14:56
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:39:
ik belde woensdag (achteraf net voor closing time vd actie...) en mij werd verteld dat het minimaal afgelopen vrijdag zou worden. Dus ik wacht nog effe af. Ik werd overigens zeer keurig te woord gestaan.
account gjr van mijn tante is vandaag aangepast! Ze hebben netjes woord gehouden.
Nu even weer geduldig wachten tot mijn eigen account fam-roelofs ook aangepast wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Ook maar even hier neerzetten voor jullie info.
Staan wel belangrijke dingen in.

Nieuwsbrief december 2006

1. Welkom bij XS4ALL
2. Overzetten van diensten naar XS4ALL
3. VoIP van XS4ALL vervangt Demon Digital Voice
4. Beëindiging Demon fax-service (DFax)
5. Mailproblemen
6. Storingen voor klanten op het BBned netwerk
7. Storingen voor klanten op het Tiscali netwerk

1. Welkom bij XS4ALL
In deze eerste nieuwsbrief willen we alle Demon klanten nog eens van harte welkom heten. XS4ALL is opgericht in 1993 en staat bekend als kwaliteitsprovider. Regelmatig zijn we als beste getest. Onze deskundige helpdesk is 7 dagen per week bereikbaar. Daarnaast is XS4ALL sterk betrokken bij maatschappelijke vraagstukken over veiligheid, privacy en vrijheid van meningsuiting op internet.

U vindt bij XS4ALL het meest uitgebreide ADSL-abonnement van Nederland met een all-in prijs. Bovendien breiden we de XS4ALL abonnementen telkens uit met innovaties, zonder extra kosten. Dus u krijgt steeds beter internet voor een vaste prijs. Inbegrepen is onder meer veiligheidssoftware van McAfee, VoIP (bellen over internet), spam- en virusfilters, meerdere e-mailadressen, extra grote mailboxen en elke week 1 uur gratis wireless internetten bij KPN Hotspots.

Meer weten? Bezoek onze website op: http://www.xs4all.nl/ Een overzicht van inbegrepen extra’s: http://www.xs4all.nl/allediensten/extra/

2. Overzetten van diensten naar XS4ALL
De voorbereiding om uw DSL dienst van Demon over te zetten naar XS4ALL is inmiddels in volle gang. Zoals we u eerder lieten weten ontwikkelt XS4ALL een speciaal ADSL-portfolio. De snelheid en prijs van dit portfolio zijn nog niet definitief vastgesteld. Wel kunnen wij u vertellen dat u tijdens het overzetten geen instellingen hoeft aan te passen. Ook uw Demon e-mailadres, IP-adres en systeemnaam blijven ongewijzigd. XS4ALL verwacht in januari 2007 de eerste diensten over te zetten en de laatste eind juni.
Minimaal een maand voordat uw dienst aan de beurt is ontvangt u van XS4ALL een brief met meer informatie.

3. VoIP van XS4ALL vervangt Demon Digital Voice Een aantal Demon klanten maakt op dit moment gebruik van Demon Digital Voice (ook wel VoIP genoemd). In verband met de overname door XS4ALL heeft Demon besloten om het VoIP platform van XS4ALL te gaan gebruiken. Met VoIP van XS4ALL kunt u bellen over internet tegen voordelige tarieven. VoIP zit bij het ADSL abonnement inbegrepen, er is geen starttarief en bellen naar ander XS4ALL VoIP nummers is geheel gratis.

Op het moment dat uw DSL abonnement wordt overgezet naar XS4ALL kunt u gebruik maken van XS4ALL VoIP. U hoeft hiervoor dus niet extra te betalen.
Wanneer u nu al gebruik wilt maken van XS4ALL VoIP dan kunt u Pack bestellen bij XS4ALL. (N.B. U sluit daar dan een jaarcontract voor af.) Demon beëindigt per 1 december 2006 de dienst Demon Digital Voice.

Meer over VoIP van XS4ALL: http://www.xs4all.nl/allediensten/voip/
Pack van XS4ALL: http://www.xs4all.nl/allediensten/pack/

4. Beëindiging Demon fax-service (DFax)
Een beperkt aantal Demon klanten maakt op dit moment gebruik van Dfax, een mogelijkheid om faxen per e-mail te ontvangen. In verband met de voorgenomen vernieuwing van de Demon inbelapparatuur heeft Demon besloten deze dienst per 1 januari 2007 te beëindigen. Demon klanten die gebruik maken van DFax zijn inmiddels op de hoogte gesteld. Als alternatief kunt u in het vervolg gebruikmaken van de - eveneens kosteloze dienst - FaxMail in e-mail van KPN.
Meer informatie vindt u op http://zoek.kpn.com/9288000/zolzoek/portal?q=faxmail
.

5. Mailproblemen
Sinds de zomer van 2006 is het mailverkeer dat door de mailservers van Demon wordt afgehandeld verdubbeld. Een belangrijke oorzaak hiervan is de wereldwijde toename van spam. Deze toename van mailverkeer was groter dan door Demon voorzien. Hierdoor zijn de afgelopen weken problemen opgetreden in het tijdig verzenden en ontvangen van mail via de Demon mailservers.
Inmiddels is de storage capaciteit van de Demon mailservers dusdanig vergroot dat de mailservice weer naar behoren functioneert. Tevens heeft Demon besloten om tot nader order mail te weigeren van diverse 'spammailservers'. Deze servers worden bepaald aan de hand van de zogenaamde sbl-xbl.spamhaus.org RBL (realtime blackhole list). Deze RBL zorgt ervoor dat 60 tot 70% van de totale hoeveelheid spammail wordt geweerd. De praktijk wijst uit dat op basis van deze RBL als spam geweerde mail ook inderdaad spam blijkt.

6. Storingen voor klanten op het BBned netwerk In de maanden juli en oktober is tweemaal een forse storing opgetreden in het BBned netwerk. Deze storingen hadden tot gevolg dat veel klanten hun DSL verbinding verloren. Vanzelfsprekend probeerden deze klanten hun DSL verbinding te herstellen. Doordat dit massaal plaatsvond leidde dit tot een ‘overload’ van enkele systemen in het Demon netwerk. Dit had tot gevolg dat klanten soms tot 1 dag geen of beperkte toegang hadden tot internet.
Inmiddels zijn adequate maatregelen genomen om deze 'overloads' in de toekomst te voorkomen.

7. Storingen voor klanten op het Tiscali netwerk Vanaf midden september tot begin november heeft Tiscali haar centrales voorzien van nieuwe software die nodig is om ADSL2+ te leveren aan klanten met een ISDN-aansluiting. Deze software-upgrades van Tiscali hebben, onaangekondigd voor Demon, voor veel verstoring gezorgd van alle DSL aansluitingen (dus ook voor klanten met een reguliere, niet ISDN telefoonaansluiting). Demon heeft getracht door intensief overleg met Tiscali haar klanten zo goed mogelijk te informeren over de tijdstippen van deze upgrades van de centrales en de wijze waarop opgetreden storingen zo snel mogelijk konden worden verholpen.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hmm, wat ik nou vreemd vind hè...

Ik heb in mijn "Up- of Downgrade-menuutje" in m'n "Mijn Demon" ook staan:

[h3]Specificatie huidig abonnement[/]
Abonnement: 		DSL Express 6Mb
Maandelijkse kosten: 		EUR 25,00

Maar ik heb helemaal nooit een mail gekregen op m'n postmaster-adres? Zou dit kunnen door 't feit dat in de "Mijn Gegevens"-pagina een eeuwen-oud @Home-email-adres staat? :+ Je zou zeggen, als ze postmaster zeggen, dan gaat ie ook naar je postmaster-adres en niet naar een eventueel emailadres wat toevallig in hun gegevens staat... Bovenstaande nieuwsbrief heb ik probleemloos gekregen namelijk :P

Verwijderd

Mijn modem is dus al onderweg. :D
Voor de ongeduldige mensen...eventjes wachten nog...Demon komt de belofte na! _/-\o_

• wberkel
Bij mij hebben ze de mailtjes naar postbus en niet naar postmaster gestuurd. Misschien dat jullie het daarom gemist hebben?
Bij mij staat er echter in het mailtje en op de up/downgrade pagina de normale prijs :(
Ben bang dat het dus niet goed gaat.

Verwijderd

Ik wil nu ook gebruik maken van 4) 12Mbit / 1Mbit voor €35 was €59 actie maar weet dus niet of ik daarvoor te laat ben. Zijn er nog gelukkigen die zich vandaag hebben aangemeld en dit voor elkaar hebben gekregen? :)

Ik gebruik namelijk al jaren demon internet en zoals de TS aangeeft betaal ik simpelweg te veel voor een trage verbinding (3 down 1 up).

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-09 14:56
bij mij staat het alleen op de up/downgrade pagina, niet op de statuspagina...
Maar het is dus rond, met dank aan Demon. Nu nog weer terug naar de oude kwaliteit. zie onder.
In het goedkopere segment met wat mindere kwalititeit zijn nog een paar goedkopere... waar ik nu nog niet heel wil...
pecificatie huidig abonnement
Abonnement: DSL Express 6Mb
Maandelijkse kosten: EUR 25,00
uit de nieuwsbrief:
6. Storingen voor klanten op het BBned netwerk In de maanden juli en oktober is tweemaal een forse storing opgetreden in het BBned netwerk. Deze storingen hadden tot gevolg dat veel klanten hun DSL verbinding verloren. Vanzelfsprekend probeerden deze klanten hun DSL verbinding te herstellen. Doordat dit massaal plaatsvond leidde dit tot een ‘overload’ van enkele systemen in het Demon netwerk. Dit had tot gevolg dat klanten soms tot 1 dag geen of beperkte toegang hadden tot internet.
Inmiddels zijn adequate maatregelen genomen om deze 'overloads' in de toekomst te voorkomen.
[quote]

Verwijderd

excusez moi, mijn zoon Tom stond nog ingelogd.... bovenstaande berichtjes kwamen van mijn hand dus....

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 20:08 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 19:52:
Ik wil nu ook gebruik maken van 4) 12Mbit / 1Mbit voor €35 was €59 actie maar weet dus niet of ik daarvoor te laat ben. Zijn er nog gelukkigen die zich vandaag hebben aangemeld en dit voor elkaar hebben gekregen? :)

Ik gebruik namelijk al jaren demon internet en zoals de TS aangeeft betaal ik simpelweg te veel voor een trage verbinding (3 down 1 up).
Zie OP en topic titel... :+

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

mm morge maar weer is bellen naar Demon.. heb nu m'n e-mail binnen.
Geachte klant,

Hierbij bevestigen wij de korting die wij u hebben aangeboden in het
telefoongesprek. Wij zijn de volgende prijsstelling overeengekomen.

Demon DSL Express 6Mb
Maandbedrag: € 25. –
Terwijl ik voor de 12Mb ben gegaan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph1900
Delph1900 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:02:
[...]

Heb hetzelfde probleem, lijn (BBNed) is opgeleverd maar snelheid nog steeds bij het oude, heb niets gedaan aan de Zyxel prestige 650r-31 alleen even uit en aan gezet.
Wat gaat er hier mis of wat doe ik niet goed??
Volgens Demon wel nieuwe snelheid gekregen maar daadwerkelijk is er tot op vandaag nog niets gewijzigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bij mij is ook de nieuwe snelheid opgeleverd ( van 12 naar 16 ) sinds woensdag volgens de mail maar de snelheid is nog als vanouds. Eerder in de topic werd gezegd dat het 3 dagen kan duren dus ik wacht het nog een dagje af en dan eens kijken of een reset helpt, zo niet, dan maar een mailtje sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:08

terabyte

kan denken als een computer

Om 12.03 had ik nog de oude snelheid (1.5 Mb) en nu test ik opnieuw en heb ik de nieuwe snelheid (6 Mb)! Echter, de snelheid fluctueert enorm, het is niet strak v_max, maar gemiddeld kom ik uit op 376 kB/s.
(test gedaan dmv wget ftp://ftp.demon.nl/pub/test/fullfile16M)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph1900
terabyte schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:37:
Om 12.03 had ik nog de oude snelheid (1.5 Mb) en nu test ik opnieuw en heb ik de nieuwe snelheid (6 Mb)! Echter, de snelheid fluctueert enorm, het is niet strak v_max, maar gemiddeld kom ik uit op 376 kB/s.
Zou willen weten wanneer jij het mailtje heb gekregen dat de lijn is opgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:08

terabyte

kan denken als een computer

Ik heb dat mailtje niet ontvangen. Het staat al wel sinds 29-11 op de statuspagina op de Demon website dat de upgrade klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 15:57
terabyte schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:37:
Ik ben ook van 1,5 naar 6 gegaan maar mijn gemiddelde ligt toch stukken hoger, zelfde file met wget binnengehaald met een gemiddelde van 838 kb/s!

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:57
vanaalten schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 08:42:
[...]
... en sinds gisteren haal ik daadwerkelijk 4Mb (400KB)/sec downloadsnelheid. Zomaar spontaan, zonder de helpdesk te bellen. Technisch is het nu helemaal geregeld, nou nog even afwachten of het maandbedrag ook correct gecorrigeerd wordt...
Net maar even naar Demon gebeld. Het was inderdaad niet helemaal goed doorgevoerd, het bedrag gaat gecorrigeerd worden naar 20 euro.

Erg correcte afhandeling wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph1900
Delph1900 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:32:
[...]

Volgens Demon wel nieuwe snelheid gekregen maar daadwerkelijk is er tot op vandaag nog niets gewijzigd
6MB is nu beschikbaar, alleen de up is nog geen 1MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik belde dus vandaag Demon om te vragen of ik ook gebruik kon maken van de tweakers aanbieding maar dat ging dus niet. Teleurgesteld heb ik op het internet gezocht welke provider ik nog meer kon kiezen. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij Tiscali. Zij geven een 6mbit lijn weg voor 15 euro! Of te wel: SUPERCHEAP! Dus meteen gedaan. Ze gaan nu mijn lijn overnemen dmv telco-naar-telco migratie en kan over twee weken al gebruik maken van mijn 6mbit lijn! :D Aanrader voor iedereen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reskobon schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:56:
[...]

Ik ben ook van 1,5 naar 6 gegaan maar mijn gemiddelde ligt toch stukken hoger, zelfde file met wget binnengehaald met een gemiddelde van 838 kb/s!
Ik heb nu demon 1,5 (als het goed is) en haalde het met gem. 196kb/s binnen. Ik ben benieuwd hoe snel dit zal gaan wanneer ik de Tiscali dienst heb op mijn BBned lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn nieuwe modem is binnen ;) nu aleen de snelheid nog van 6 naar 12 mb O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

Upgrade van 3 naar 6 is binnen...

download zit zo net boven de 6000 Kb
upload zit achter in de 700 Kb.

Upload lijkt idd niet helemaal 1Mb te zijn, maar ik ben uiterst tevreden met de nieuwe snelheden !
8)

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ejorne schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 12:57:
Upgrade van 3 naar 6 is binnen...

download zit zo net boven de 6000 Kb
upload zit achter in de 700 Kb.

Upload lijkt idd niet helemaal 1Mb te zijn, maar ik ben uiterst tevreden met de nieuwe snelheden !
8)
hoe getest? je hebt ook nog overhead. Bij Chello was in goede... tijden de upload altijd hoger (=kabel, andere overhead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:13:
[...]
hoe getest? je hebt ook nog overhead. Bij Chello was in goede... tijden de upload altijd hoger (=kabel, andere overhead)
Oeps... overhead? Wat wordt daarmee bedoeld?
Ik heb alleen op speedtest de up en download getest...

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is geen echte goed test. De test die Demon aanhoudt is rechtstreeks op hun ftp down en uploaden, meteen aan het modem. Er voor en erna hebben zij geen invloed op en mag je niet meetesten. Overhead: gebruik de search, is al over geschreven.
De getallen op zich zijn overigens niet gek hoor... zou alleen nog beter kunnen via de ftp meting.
FTP tool demon: ik weet niet meer waar die staat anders even een mail naar de helpdesk heb je heb ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn nieuwe modem al binnen en aangesloten (de lijn is ook al opgeleverd, al verwacht ik de correcte snelheid pas over een paar dagen). Ben BTW van 6/1 naar 12/1 gegaan. Maar nu zit ik met een ander probleem. Nu ik voor mijn router de nieuwe modem heb geplaatst, kan ik via de router niet meer het internet op. Nu heb ik even snel een simpele switch er tussen gezet ipv de router en nu werkt het internet wel.

Modem: ZYXEL P-2602R
Router: OvisLink MU-9000VPN

Heb van beide apparaten al DHCP uit en aangezet, IP adressen veranderd, in dezelfde range gezet, maar geen succes. Deze router heeft ook achter mijn oude modem gehangen en nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:24

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:48:
Ik heb mijn nieuwe modem al binnen en aangesloten (de lijn is ook al opgeleverd, al verwacht ik de correcte snelheid pas over een paar dagen). Ben BTW van 6/1 naar 12/1 gegaan. Maar nu zit ik met een ander probleem. Nu ik voor mijn router de nieuwe modem heb geplaatst, kan ik via de router niet meer het internet op. Nu heb ik even snel een simpele switch er tussen gezet ipv de router en nu werkt het internet wel.

Modem: ZYXEL P-2602R
Router: OvisLink MU-9000VPN

Heb van beide apparaten al DHCP uit en aangezet, IP adressen veranderd, in dezelfde range gezet, maar geen succes. Deze router heeft ook achter mijn oude modem gehangen en nooit problemen gehad.
Ik heb hier exact hetzelfde probleem :(

En als ik het modem in bridge mode zet volgens de bijgeleverde handleiding, dan krijgt dat ding geen WAN adres, dus geen internet.
Heb geen switch, dus zit nu even op een laptop direct aan het modem...

Toch maar even verder zoeken, want dit is natuurlijk niet de bedoeling...

Update:
Heb het nu via een omweg werkende:
1. Heb ZyXEL een andere locale IP range gegeven (10.10 ipv 192.168) omdat mijn LinkSys ook in de 192.168 range zit. Op zich hielp dit niet tav internet, maar ja...
2. Heb elke PC handmatig de DNS ingevuld. Elke PC kreeg nl als DNS 10.10.1.1 (het adres van de ZyXEL)

En met de laatste wijziging werkte het, maar hier moet toch wel een betere oplossing voor zijn toch?

[ Voor 15% gewijzigd door Mars Warrior op 03-12-2006 21:59 ]

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Mars Warrior schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:59:
[...]

Ik heb hier exact hetzelfde probleem :(

En als ik het modem in bridge mode zet volgens de bijgeleverde handleiding, dan krijgt dat ding geen WAN adres, dus geen internet.
Heb geen switch, dus zit nu even op een laptop direct aan het modem...

Toch maar even verder zoeken, want dit is natuurlijk niet de bedoeling...

Update:
Heb het nu via een omweg werkende:
1. Heb ZyXEL een andere locale IP range gegeven (10.10 ipv 192.168) omdat mijn LinkSys ook in de 192.168 range zit. Op zich hielp dit niet tav internet, maar ja...
2. Heb elke PC handmatig de DNS ingevuld. Elke PC kreeg nl als DNS 10.10.1.1 (het adres van de ZyXEL)

En met de laatste wijziging werkte het, maar hier moet toch wel een betere oplossing voor zijn toch?
Mocht je het ADSL2+ modem in bridge zetten, vergeet dan niet de interne firewall van het modem uit te schakelen. O-)

Mijn verbinding is trouwens op geleverd en ik haal 1400-1450 KB/sec en 100KB/s up met het 12MB/1MB abonnement

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:24

Mars Warrior

Earth, the final frontier

freak1982 schreef op zondag 03 december 2006 @ 22:23:
[...]

Mocht je het ADSL2+ modem in bridge zetten, vergeet dan niet de interne firewall van het modem uit te schakelen. O-)

Mijn verbinding is trouwens op geleverd en ik haal 1400-1450 KB/sec en 100KB/s up met het 12MB/1MB abonnement
Ik heb de firewall ook uitstaan, maar in bridge mode krijg ik dat ding icm een Linksys router echt niet aan de gang...

Maar, het vreemde is nu dat de DNS plotseling werkt, dus ik heb enkel de lokale IP adressen moeten aanpassen vanwege het feit dat de ZyXEL en de Linksys op dezelfde range zaten...

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze kan dicht toch? Dit gaat niet meer over de spontane actie. Alles kan je toch kwijt in Ervaringen Demon DSL-Express # 21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit kan inderdaad dicht en doorgelinked worden naar Ervaringen demon dsl express.
Het was mooi voor even en voor degene die er gebruik van konden maken.
maar een slotje is op zijn plaats nu.

Aanvraag voor slotje is weg.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Dan wil ik er toch nog ff snel aan toe voegen dat ik net ook mijn nieuwe Zyxel hier heb neergezet en aan een switch heb gekoppeld. Ik haal tussen de 1,2 en 1,4 MB /sec :9~

Maar wat ik als tip wil geven:

download de nieuwste firmware eerst!! had nogal last van een bug in NAT en DHCP, kreeg het niet op de manier hoe ik wilde aan de praat. Hier de url: ftp://ftp.zyxel.dk/P-2602R-61/firmware/ check ff die data, want pak wel de nieuwste versie :)
Na deze firmware werkte alles een stuk beter :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Gezien de actie is afgelopen, zullen we weer verder gaan in het andere topic. Dan raakt de informatie niet versnippert.

Ervaringen Demon DSL-Express # 21

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zie ook de poll in de Topicstart :)