Tip voor Demon gebruikers! (Actie afgelopen)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.680 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:35
Reloader schreef op woensdag 22 november 2006 @ 21:40:
maar nu is het dus niet meer te krijgen....?
dan gaan we maar in overleg met de rekeningbetaler hier... ipv met demon
orange zit op 20 mbit voor 25 euro oid?

wel erg jammer. dat er maar een aantal mensen van kunnen profiteren. ik bedoel ik betaal netjes mijn abbo, en iemand anders betaald het zelfde maar heeft 4x zo snel internet in mijn ogen klopt er dan iets niet...
Niets let je om Demon op te zeggen. En wie weet doen ze je, als blijkt dat je écht weg gaat, alsnog hetzelfde aanbod

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
posttoast schreef op woensdag 22 november 2006 @ 21:45:
[...]

Niets let je om Demon op te zeggen. En wie weet doen ze je, als blijkt dat je écht weg gaat, alsnog hetzelfde aanbod
Pressies dat is wat ik ook denk, dat als je echt op zegt dan gaan ze overstag. Als dit zo is dan graag even melden hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 14:17
Jeetje mensen wat reageren jullie geirriteerd. Wees blij voor die mensen die misschien wel een keer een mazzeltje hebben. Ik denk overigens dat Demon het tijdelijk stop heeft gezet omdat de aanloop gewoon te groot was. Verder moet Demon rekening houden met wat XS4All wilt. Dus misschien heeft de directie van XS4All dit wel stopgezet. Ik denk dat ze de aanvragen zullen uitvoeren om dan officieel deze aanbiedingen te doen, zodat de rest ook in fases mee kan.

Emos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Emos schreef op woensdag 22 november 2006 @ 22:18:
Jeetje mensen wat reageren jullie geirriteerd. Wees blij voor die mensen die misschien wel een keer een mazzeltje hebben. Ik denk overigens dat Demon het tijdelijk stop heeft gezet omdat de aanloop gewoon te groot was. Verder moet Demon rekening houden met wat XS4All wilt. Dus misschien heeft de directie van XS4All dit wel stopgezet. Ik denk dat ze de aanvragen zullen uitvoeren om dan officieel deze aanbiedingen te doen, zodat de rest ook in fases mee kan.
Dit negatieve had ik al voorspeld ja, en wat betreft de echte achterliggende reden dat zullen we voorlopig niet weten denk ik.
Wellicht als iemand het over een tijdje nog eens probeert dat het dan wel weer mogelijk is.
De tijd zal het leren, en een goede reden om dit topic open te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond de actie hier voor het eerst gelezen.

Vanmorgen meteen de telefoon gepakt en gebeld.
Medewerker: ja, dat tweakersverhaal dat kennen we nu wel. Wil je korting of
snellere verbinding.

Heb nu 8 mb en wilde graag voor de 16 mb gaan maar dat kon de mast niet aan ofzo. Ik zit er maar 700 meter vandaan. Beetje jammer maar niets aan te doen. Dus maar voor de korting gegaan.
Betaalde eerst 55 euro per maand en nu maar 25 euro !!

Ik dank mr24z en natuurlijk Demon !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verneem nu voor het eerst iets over de behandelingen/aanbiedingen die demon geeft aan eventueel vertrekkende klanten. Uit eigen financieel belang had ik dit natuurlijk graag eerder geweten. Toch hoop ik dat er binnenkort Demon besluit een prijsverlaging door te voeren, want eerlijk gezegd vind ik me nu gepasseerd. Ik betaal nu blijkbaar in vergelijking teveel dan nodig is. Juist door deze ongelijke behandeling ga ik ook maar eens aan vertrekken denken...

• Emos
Maar beste Bostown dat is toch met alles zo? Koop een PC en morgen is hij ouderwets en mag je je GRAKA vernieuwen. Koop software en je bent nog sneller aan de beurt. Ga een mobiel scoren en je buurman heeft overmorgen een snellere, mooiere en goedkopere. Zo werkt dat toch? Ik snap de fuzz op het forum op dit moment niet. Als Demon gebruiker kan je na het 1e jaar contract gewoon elke maand opzeggen. Je kan dus rondkijken en overstappen. Maar dat doen de mensen niet. Pas als zoiets als dit uit de hand loopt dan beginnen ze te piepen. Nou kijk dan rond denk ik en stap over. Oftewel, ik gun het iedereen die eventueel deze mazzel heeft. En als ik Demon slecht of duur vind dan maak ik wel de overstap.
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 23:39:
Ik verneem nu voor het eerst iets over de behandelingen/aanbiedingen die demon geeft aan eventueel vertrekkende klanten. Uit eigen financieel belang had ik dit natuurlijk graag eerder geweten. Toch hoop ik dat er binnenkort Demon besluit een prijsverlaging door te voeren, want eerlijk gezegd vind ik me nu gepasseerd. Ik betaal nu blijkbaar in vergelijking teveel dan nodig is. Juist door deze ongelijke behandeling ga ik ook maar eens aan vertrekken denken...

Emos

• wberkel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-07 22:09
Bij mij staat er op mijn accountpagina nu ineens een Business DSL verhaal.
Heeft dit met de actie te maken?
Ik vind het wel raar:

DSL Business
Systeemnaam: <systeemnaam>
Hieronder staan een aantal opties die u kunt gebruiken.

* Demon spamfilter (aan- of uitzetten)

DSL Express
Abonnement: DSL Express 1.5Mb
DSL Partner: babyxl

* Up- of Downgraden van uw aansluiting.
* Uw order annuleren.
* Bekijk de status van uw aanvraag.
* Annuleren van uw opzegging.

• Dmitri
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
wberkel schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:51:
Is bij mij ook het geval, maar de gewenste wijziging is nog niet zichtbaar.
Is er iemand bij wie dit al wel zichtbaar is op de site?

Ik heb geduld, maar zou het toch fijn vinden als er iets van een bevestiging is.... Ik ben allang blij dat ik van dit aanbod gebruik heb kunnen maken

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

^ ah, ik ben niet de enige. dat heb ik ook

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
wberkel schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:51:
Heeft dit met de actie te maken?
Ik vind het wel raar:

DSL Business

DSL Express
Abonnement: DSL Express 1.5Mb
DSL Partner: babyxl

* Up- of Downgraden van uw aansluiting.
* Uw order annuleren.
* Bekijk de status van uw aanvraag.
* Annuleren van uw opzegging.
Ik heb hetzelfde als jou.

• wberkel
Oh gelukkig dat ik niet de enige ben.
Ik hoef geen business dsl :)

Is er inderdaad al iemand waarbij gewoon de orderstatus zichtbaar is zoals bij een normale upgrade?

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

mmm same here... of het is een fout van demon of het heeft te maken met de update (misschien dat ADSL2 onder het Business pakket valt)

• fnc
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

fnc

Bij mij staat het ook, en ik heb gekozen voor een prijsverlaging van mijn 6mbit abbonement. Het staat dus los van wel/geen adsl2.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 01:41
Heren, rustig.

Demon heeft wegens het overweldigende succes van deze officieuze aktie (RIP) het nogal druk hiermee.
Het zal vast goed komen. Heb geduld...

Abort, Retry, Quake ???

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

aZuL2001 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:20:
Heren, rustig.

Demon heeft wegens het overweldigende succes van deze officieuze aktie (RIP) het nogal druk hiermee.
Het zal vast goed komen. Heb geduld...
Aha, hier spreekt nog een insider? ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Nooit verkeerd om wat inside information te krijgen. dus vooral demon medewerkers hou je niet in. 8)

• wberkel
Ik heb het ook even in demon.nl.support gevraagd.
Een medewerker bevestigt daar dat het goed komt:

"Er wordt op dit moment wat gesleuteld aan de database, er is mij net
verzekerd dat het spoedig goed komt."

• reminder
  • Laatst online: 11-09 16:14

reminder

oi....

Net gebeld:

Volgens de man die ik aan de telefoon had is de actie stop gezet door het management omdat de actie "niet gebruikt werd voor waar voor hij bedoelt was" (mensen die willen opzeggen een beter aanbod geven)

Bah....

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

• esvedebe
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 19:03
Net even geprobeerd en ook ik (met m'n karige 1,5 verbinding) vis achter 't net.
Jammer.

Verwijderd

reminder schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:54:
Net gebeld:

Volgens de man die ik aan de telefoon had is de actie stop gezet door het management omdat de actie "niet gebruikt werd voor waar voor hij bedoelt was" (mensen die willen opzeggen een beter aanbod geven)

Bah....
Same for me ... balen zeg :(

Verwijderd

Topicstarter
reminder schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:54:
Net gebeld:

Bah....
Tja dat het zo druk is geworden daar kon je gif op innemen. Was ik het niet geweest dan was iemand anders het wel geweest die het gedaan had.
Naar mijn idee moeten ze gewoon met een nieuwe aanbieding komen, en geen aanbieding net als bij xs4all want die prijzen zijn echt niet meer up to date zeg maar.

• vanaalten
  • Laatst online: 13-09 21:57
Hmmm... gisteren om 13:00 gebeld, wijziging ingevoerd (1.5 naar 3Mb), geen probleem.
Kijk ik bij m'n account info:
In elk geval niets over Business DSL - da's nog wel goed dus.
Bij status:
23-11-2006 Opgeleverd. De wijziging is opgeleverd. U kunt vanaf nu gebruik maken van uw gewijzigde Demon DSL Express abonnement.
... da's ook nog wel goed.
Echter, als ik naar 'Up- of Downgraden van uw aansluiting.' kijk:
Specificatie huidig abonnement
Abonnement: DSL Express 3Mb
Maandelijkse kosten: EUR 31,00
... da's minder mooi. 31 euro i.p.v. 20. Even afwachten of dit nog goed gaat komen.

• aZuL2001
DeMoN schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:29:
[...]
Aha, hier spreekt nog een insider? ;)
Nope, maar wel iemand die de hele draad gelezen heeft en zijn gezonde verstand gebruikt :+

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Jeetje zeg ik ga 3 dagen ff naar frankrijk lees dit nu net.. en ben dus al te laat.
Baal al vanaf feburari/maart vanwege de upgrade problemen van 3/1 naar 6/1 snelheid...
Stuitert aan alle kanten zeg maar... en dan dit weer ..
Voel me in de steek gelaten door Demon!
Heb liever dat die connectie eindelijk weer stabiel wordt!
Maargoed ik ga toch maar even bellen vandaag (afgesproken zaken die weer niet nagekomen zijn informeren) en anders is opzeggen nog hetgeen wat ik kan doen.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:30:
Jeetje zeg ik ga 3 dagen ff naar frankrijk lees dit nu net.. en ben dus al te laat.
Baal al vanaf feburari/maart vanwege de upgrade problemen van 3/1 naar 6/1 snelheid...
Stuitert aan alle kanten zeg maar... en dan dit weer ..
Voel me in de steek gelaten door Demon!
Heb liever dat die connectie eindelijk weer stabiel wordt!
Maargoed ik ga toch maar even bellen vandaag (afgesproken zaken die weer niet nagekomen zijn informeren) en anders is opzeggen nog hetgeen wat ik kan doen.
Zolang je Tweakers.net maar niet noemt, want dan sta je opeens voor een dichte deur omdat ze denken dat je net zo'n aasgier bent als de rest van ons ;)

• wberkel
vanaalten schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:10:
Hmmm... gisteren om 13:00 gebeld, wijziging ingevoerd (1.5 naar 3Mb), geen probleem.
Bij status:

[...]

[...]

... da's minder mooi. 31 euro i.p.v. 20. Even afwachten of dit nog goed gaat komen.
Je bent in ieder geval de eerste die hier meldt dat er daadwerkelijk iets gebeurd is.

Bij mij is die business DSL ook weer verdwenen. Maar ik zie nog niets bij status over een upgrade.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

wberkel schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:35:
[...]

Je bent in ieder geval de eerste die hier meldt dat er daadwerkelijk iets gebeurd is.

Bij mij is die business DSL ook weer verdwenen. Maar ik zie nog niets bij status over een upgrade.
WTF :? Bij mij stond idd ook ineens Business DSL en is nu ook weer weg :o

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Osiris schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:32:
[...]

Zolang je Tweakers.net maar niet noemt, want dan sta je opeens voor een dichte deur omdat ze denken dat je net zo'n aasgier bent als de rest van ons ;)
Ik heb ze al 1,5 week terug al verteld dat dit zo'n beetje de laatste kans wordt voor ze om met een oplossing te komen omdat ik het inmiddels helemaal zat ben.
Verbaas me er nog steeds over dat er jaren en jaren geen problemen zijn en ineens alleen maar problemen... voor de mensen van Demon misschien precies dezelfde ervaring ( zoals ik hem beleef) maar dan mis ik wel die communicatie die er voorheen wel was en wat nu al 3/4 jaar gewoon niet meer is.
Jammer.. erg jammer ;(

Verwijderd

wberkel schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:59:
Oh gelukkig dat ik niet de enige ben.
Ik hoef geen business dsl :)

Is er inderdaad al iemand waarbij gewoon de orderstatus zichtbaar is zoals bij een normale upgrade?
Ja, ik heb er gewoon staan dat de order voor 12Mb verstuurt is naar de dsl partner, en dat is het zelfde als toen ik naar 6Mb upgrade.

• posttoast
Mijn modem is in ieder geval binnen, dus vanavond eens kijken of ie werkt! :)

omniscale.nl

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 20:55

Arno

PF5A

Hmm, ik heb gekozen voor goedkopere maandkosten en die zie ik niet staan bij de selfservice :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

did just call demon, tould them that I have an friend in amsterdam that have got 2x my speed for less money..He tould me that there was an action for the first 500 ppl that concider changing provider, and that they have stoped the action.

Is it legal to offer different prices to a small amont of ppl?

Can answere in dutch,,i'm an norwegian, so my dutch wrighting aint so good, but reading is fine

Verwijderd

Topicstarter
posttoast schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:31:
Mijn modem is in ieder geval binnen, dus vanavond eens kijken of ie werkt! :)
Bij mij werk hij prima, snelheid is ook al omhoog naar 8Mbit maar nog geen ADSL2+
Waarschijnlijk volgende week *O*

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:39:
did just call demon, tould them that I have an friend in amsterdam that have got 2x my speed for less money..He tould me that there was an action for the first 500 ppl that concider changing provider, and that they have stoped the action.

Is it legal to offer different prices to a small amont of ppl?

Can answere in dutch,,i'm an norwegian, so my dutch wrighting aint so good, but reading is fine
Well is it legal? I don't know. this was never a "official" action, so there is no way we can do anything about it.
Demon has the right to do what they want with this "action"

But is it nice to "cut off" this so abruptly. I don't think so. But that is a different story.

But about the 500 people, thats new for me, I think there were more people who made use of this.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 14:53 ]

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 20:17
mij is het vandaag niet meer gelukt
maar mij is wel verteld dat voor het dubbele wat wij betalen, dat we daar wel goeie service en een 0800 nummer er voor terug krijgen :P

ik heb ook ff gevraagd of zo'n actie van die 500 mensen wel mocht
ik kreeg daarop het antwoord wat hier boven net is gepost, het is geen "officiële" actie.

jammer :(

owja hij zei dat de grote veranderingen met xs4all/demon pas 2e kwartaal 2007 zullen plaats vinden

Verwijderd

Topicstarter
Black_Mage schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:56:
maar mij is wel verteld dat voor het dubbele wat wij betalen, dat we daar wel goeie service en een 0800 nummer er voor terug krijgen :P
Sorry maar _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- dat is crap!
voor dat antwoord koop je toch nix. :?

Verwijderd

vanaalten schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:10:
Bij status:

[...]

[...]

Ik heb disndag gebeld en alles geregeld en er is geen fuck veranderd in mijn status.

• posttoast
Jongens, doe nou even relaxed. Het komt heus wel goed. Demon start een "actie" bedoeld voor opzeggers en plotseling gaat een enorme massa mensen bellen die dit ook willen. Daar is niet op gerekend, dus dat het allemaal wat langer duurt lijkt me niet meer dan normaal. :)

omniscale.nl

Verwijderd

Ik heb gebeld om op te zeggen en ik kreeg een aanbod. Als ze mijn correctie niet verwerken, kras ik alsnog op na al die jaren.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:13:
Ik heb gebeld om op te zeggen en ik kreeg een aanbod. Als ze mijn correctie niet verwerken, kras ik alsnog op na al die jaren.
Dit bevestigd mijn gedachte, je moet nu gewoon meer lef hebben en keihard opzeggen.
dan is de aanbieding er alsnog.

Verwijderd

Did just call Demon, tould them that I found it strange that someone ("Common.sense") could call after I did, and that he still got the actie. The answere was that they was alsow supprised, and that they did not think that he did call tody, but for some days ago (or until yesterday).

Common.Sense when did you make that pgone call? today?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 15:52 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:52:
Did just call Demon, tould them that I found it strange that someone ("Common.sense") could call after I did, and that he still got the actie. The answere was that they was alsow supprised, and that they did not think that he did call tody, but for some days ago (or until yesterday).

Common.Sense when did you make that pgone call? today?
Read, I called Tuesday and confirmed by phone by Demon. Not today..

Verwijderd

Topicstarter
Mensen kom laten we het vriendelijk houden.

• posttoast
Zo, mijn modem is binnen en aangesloten. Ik heb nog geen snelheidsupgrade gehad, maar merk (en zie) dat mijn upstreamsnelheid wat hoger is. Op het vorige modem was deze ingetraind op 800kb/s, nu zit hij op 1055kb/s. Toch weer een stukje winst :)

omniscale.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:50:
[...]

Had het net nog even nagevraagd, indien je voor de 12 mbit kiest, krijg je eerst de modem toegestuurd (gratis) en daarna gaan ze de snelheid verhogen. :)
Zie hierboven. ;)

Verwijderd

Topicstarter
posttoast schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:55:
Zo, mijn modem is binnen en aangesloten. Ik heb nog geen snelheidsupgrade gehad, maar merk (en zie) dat mijn upstreamsnelheid wat hoger is. Op het vorige modem was deze ingetraind op 800kb/s, nu zit hij op 1055kb/s. Toch weer een stukje winst :)
Had jij al 8 mbit of 6 mbit, mij hebben ze meteen naar 8 gezet want ik zat op 6.
toch leuk van ze :)

• posttoast
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:36:
[...]

Had jij al 8 mbit of 6 mbit, mij hebben ze meteen naar 8 gezet want ik zat op 6.
Ik ga van 3 naar 12 en zit nu nog steeds op 3.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 03-09 09:15
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:36:
[...]

Mensen via BabyXL hebben een 6/1 verbinding en via BBned een 8/1 verbinding. Dit is vanwege het feit dat BabyXL geen 8/1 profielen heeft en BBned geen 6/1.

Hij had het over de upload. Die hogere upload heeft ermee te maken dat je een ADSL-2 modem gebruikt. Zie ook de startpost van Ervaringen Demon DSL-Express # 21

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexe_Gozer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

mailtje gekregen:
Geachte klant,

Hierbij bevestigen wij de korting die wij u hebben aangeboden in het
telefoongesprek. Wij zijn de volgende prijsstelling overeengekomen.

Demon DSL Express 12Mb
Maandbedrag: € 35. –

Bovenstaande prijs geldt in ieder geval totdat uw verbinding overgezet
wordt naar XS4ALL. Tegen die tijd zal u een nieuwe aanbieding gedaan
worden door XS4ALL.

De opzegging die wij hebben ontvangen, zullen wij als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,
Demon Customer Service
hmmz totdat uw verbinding wordt overgzet naar xs4all...
als ze dan maar weer een betere aanbieding doen.......

Volgens track en trace vandaag modem binnen... zit nu al op 8mb :)
ken niet wachten..

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emos
Op mijn paginaoverzicht staat inmiddels ook dat mijn aanvraag ontvangen is en doorgezet is naar de DSL partner. 8)

Emos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexe_Gozer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

Waar de afgelopen dagen DSL Business stond staat nu gelukkig weer DSL Express...

denk dat het te maken heeft met de overgang...

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Laatst online: 12-06 00:33
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:59:
[...]

Ik heb disndag gebeld en alles geregeld en er is geen fuck veranderd in mijn status.
Same here...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

TD-er schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 00:46:
[...]

Mensen via BabyXL hebben een 6/1 verbinding en via BBned een 8/1 verbinding. Dit is vanwege het feit dat BabyXL geen 8/1 profielen heeft en BBned geen 6/1.
Ik heb toch zeker 2 jaar lang een 8/1 verbinding via BaByXL gehad :?

En dat 6/1 profiel van BaByXL is ook niet helemáál 6/1:

WAN:
Line Status: Up
Upstream Speed: 768 kbps
Downstream Speed: 6848 kbps

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
OK dan, ik ben omgezet :)

WAN:
Line Status: Up
Upstream Speed: 1117 kbps
Downstream Speed: 13658 kbps

En dat alles voor € 35 per maand!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, net gebeld,kreeg een keihard nee te horen. Toch maar opzeggen en naar SurfnetADSL, 27,95 voor 10Mbit down/ 1 Mbit up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
ik heb staan:
Nieuw product: DSL Express 6Mb
20-11-2006 Ingediend. Demon heeft uw verzoek tot wijziging ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner. Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de verdere afhandeling van uw order naar u worden toegestuurd.
21-11-2006 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.
21-11-2006 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. De wijziging gaat nu uitgevoerd worden.
21-11-2006 Opgeleverd. De wijziging is opgeleverd. U kunt vanaf nu gebruik maken van uw gewijzigde Demon DSL Express abonnement.
en mijn leverancier is BBned.
heb ik dan 8Mbit (ipv 6) ? :9
(ben niet thuis, dus kan geen speedtest doen O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:46:
Nou, net gebeld,kreeg een keihard nee te horen. Toch maar opzeggen en naar SurfnetADSL, 27,95 voor 10Mbit down/ 1 Mbit up
Nou ja, op zich ook prima toch? Wel vervelend dat je dat dan weer helemaal moet regelen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
DarkChylde schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:46:
ik heb staan:
[...]
Ja je zou dat speeds kunnen halen van 8Mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Same here :(

offtopic:
the drop dead dork was het toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:36
Bij mij is ook nog niks veranderd sinds dinsdag dat word dan zo maar ff bellen in de pauze

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 20:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Beetje geduld, toch? Ze zeiden officieel dat het tot max 2 weken kon duren, maar misschien sneller. Ik zou ook willen dat ik nu al geupgradet ben. ;)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb staan:

[...]

Ik heb nu een half jaar 6Mbit via BBned, maar die zit rond de 6Mbit, dus als je geluk hebt krijg je 8Mb maar ik zou er maar niet van uitgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren staat op de Demon pagina dat mijn 16Mbit verbinding is opgeleverd (geüpgraded van 12Mbit).

Mijn verbinding wordt er alleen niet sneller op. Het probleem van toen ik van 2Mbit naar 4Mbit ging lijkt zich te herhalen. Helpdesk kon me helaas niet helpen (omdat de 95% van de gevallen met spyware, e.d. te maken heeft). Oele_ heeft toen geregeld dat iemand er naar zou kijken en dat heeft het uiteindelijk opgelost.

Ben ik de enige met dit probleem?

Ik sta overigens gewoon netjes ingetuned.
Afbeeldingslocatie: http://img97.imageshack.us/img97/1736/tunediniv7.th.png

1,25MB/s van redbus, even snel als toen ik 12Mbit had.
Afbeeldingslocatie: http://img297.imageshack.us/img297/8259/1000mbredbusrs6.th.png

De afstand vanaf mijn postcode naar mijn telefooncentrale is naar schatting: 734 meter. Dus in theorie moet dit makkelijk haalbaar zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Mmm,,, ik heb maandag gebeld maar heb nog niets op m'n pagina staan, terwijl ik hier wel ADSL2 kan krijgen. Misschien zo maar even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:24

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Mr_Dark schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 11:33:
Mmm,,, ik heb maandag gebeld maar heb nog niets op m'n pagina staan, terwijl ik hier wel ADSL2 kan krijgen. Misschien zo maar even bellen.
Bij mij werd aangegeven dat het ook niet op de statuspagina terecht komt, maar dat ik mail op het postmaster account zou krijgen. En ook ik heb nog niets ontvangen, maar was blijkbaar wel net op tijd met het omzetten ;)

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

ik heb staan:

[...]

Heb je dit sinds vrijdag bij de statuspagina van je aanvraag staan?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 09:52:
Sinds gisteren staat op de Demon pagina dat mijn 16Mbit verbinding is opgeleverd (geüpgraded van 12Mbit).
...................
1,25MB/s van redbus, even snel als toen ik 12Mbit had.
[afbeelding]

De afstand vanaf mijn postcode naar mijn telefooncentrale is naar schatting: 734 meter. Dus in theorie moet dit makkelijk haalbaar zijn.
je moet de ftp test van Demon doen.... de garantie vd snelheid geldt alleen daarvoor ,de rest vh internet is niet " van Demon".....
Ftp tool kun je downloaden bij Demon, mail Demon anders even voor de weblink.
En je doet je test achter een router 192.168.1.1 dat mag ook niet... het moet rechtstreeks aan het modem en zoveel mogelijk services (MSN, Azereus etc.....) uitschakelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 09:52:

Mijn verbinding wordt er alleen niet sneller op. Het probleem van toen ik van 2Mbit naar 4Mbit ging lijkt zich te herhalen. Helpdesk kon me helaas niet helpen (omdat de 95% van de gevallen met spyware, e.d. te maken heeft). Oele_ heeft toen geregeld dat iemand er naar zou kijken en dat heeft het uiteindelijk opgelost.

Ben ik de enige met dit probleem?
Ik weet niet of het bij jou hetzelfde is als bij mij (imageshack werkt even niet mee dus kan je plaatje niet bekijken), maar:
Opgeleverd volgens het statusoverzicht (van 1.5 naar 3Mb), die 1.5 was eigenlijk 2Mb dus ik haalde altijd zo'n 200KB/s downloadsnelheid. Nu echter nog steeds. Modem is ingetraind op 4Mb. Zou ik eigenlijk het dubbele verwachten, maar de snelheid is totaal niet gewijzigd.

Hoe getest:
* Met de Speedtest.bbned.nl meting;
* de 32MB file download op diezelfde site;
* download vanaf m'n demon homepageruimte (ftp);

Waarop getest:
* Windows XP machine, up-to-date wat patches betreft, geen andere machines op het netwerk, spyware- en virusvrij volgens de scanners;
* Linux (Debian Sarge/Stable) machine, up-to-date met updates, geen andere machines op het netwerk.

Modem/routers getest:
* Zyxel Prestige 650 (bridge mode)
* SMC7908VoWBRA (router mode)

Aangezien het modem niet meer op 2Mb maar 4Mb ingetraind staat zou ik een snelheidsverandering verwachten - maar niet dus.

Systeemnaam, voor het geval een Demonees meekijkt: vanaalten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:30:
[...]
je moet de ftp test van Demon doen.... de garantie vd snelheid geldt alleen daarvoor ,de rest vh internet is niet " van Demon".....
Ftp tool kun je downloaden bij Demon, mail Demon anders even voor de weblink.
En je doet je test achter een router 192.168.1.1 dat mag ook niet... het moet rechtstreeks aan het modem en zoveel mogelijk services (MSN, Azereus etc.....) uitschakelen.
FTP tool kan ik zo snel even niet googlen. Ik zal eens een mailtje naar Demon sturen of ze die FTP tool kunnen linken.

Hoezo doe ik mijn test achter een router? Als ik het modem in bridge modus heb kan ik mijn modem alleen maar rechtstreeks benaderen. Het probleem zit hem niet in mijn netwerk. Bij demon/bbned's upgrades lijkt iets goed fout te gaan.

Ik ben er 100% zeker van dat ik hetzelfde probleem als vanaalte heb. Dit is nu de 2e(!!) keer dat het zich voor doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 03-09 09:15
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:48:
[...]

FTP tool kan ik zo snel even niet googlen. Ik zal eens een mailtje naar Demon sturen of ze die FTP tool kunnen linken.
[...]
Ervaringen Demon DSL-Express # 21
Iets naar beneden scrollen naar het 16 MB test-bestand.

Maar goed, ook bij de upgrades van een aantal maand geleden, is voor een aantal klanten toen de sync van het modem wel aangepast, maar bleven ze gewoon de oude snelheid houden.
Was toen vrij simpel op te lossen door even een belletje naar Demon te plegen.

Trouwens voor het meten van de snelheid, kun je beter het menu van je modem gebruiken, die meet vrij nauwkeurig hoeveel data er door komt. Dan weet je zeker dat syware of een 2e systeem of wat dan ook niet het probleem is.
Die meting is ook veel nauwkeuriger dan de schatting van IE.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die ftp tool is een rechtstreekse down en up load via een batch bestand, niks geen IE gedoe, dus dat geeft een prima indicatie.
Alles wat ertussen zit kan invloed hebben, dus rechtstreeks aan het modem. Zorg wel dat je MAC adres van de Pc die je eraan hangt even tijdelijk hetzelfe adres geeft asl je router... (anders moet je het MAC adres opnieuw aanmelden...).
Het voordeel van dit script is dat er nog meer getest wordt, dat rapportje kun je naar de helpdesk sturen voor analyse.... Stuur anders een PB met jouw mail adres dan krijg je dat bestand van 92kB.
Voorbeeld v/e deel vd analyse: je ziet dat ik toen ook nog achter de router zat...
Actieve verbindingen

Proto Lokaal adres Extern adres Status
TCP 0.0.0.0:21 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren
TCP 0.0.0.0:25 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren
TCP 0.0.0.0:110 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren
TCP 0.0.0.0:135 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren
TCP 0.0.0.0:445 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren
TCP 0.0.0.0:1089 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren
TCP 0.0.0.0:2869 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren
TCP 0.0.0.0:3260 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren
TCP 0.0.0.0:3261 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren
TCP 0.0.0.0:5679 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren
TCP 0.0.0.0:5800 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren
TCP 0.0.0.0:5900 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren
TCP 127.0.0.1:1026 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren
TCP 127.0.0.1:2059 127.0.0.1:2060 ESTABLISHED
TCP 127.0.0.1:2060 127.0.0.1:2059 ESTABLISHED
TCP 127.0.0.1:10110 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren
TCP 127.0.0.1:10110 127.0.0.1:2439 TIME_WAIT
TCP 127.0.0.1:14147 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren
TCP 192.168.0.2:139 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren
TCP 192.168.0.2:2434 32.107.56.11:80 ESTABLISHED
TCP 192.168.0.2:2435 12.120.101.14:80 ESTABLISHED
TCP 192.168.40.1:139 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren
TCP 192.168.67.1:139 0.0.0.0:0 Bezig met luisteren
UDP 0.0.0.0:445 *:*
UDP 0.0.0.0:500 *:*
UDP 0.0.0.0:1028 *:*
UDP 0.0.0.0:1055 *:*
UDP 0.0.0.0:1056 *:*
UDP 0.0.0.0:1063 *:*
UDP 0.0.0.0:1064 *:*
UDP 0.0.0.0:1066 *:*
UDP 0.0.0.0:1068 *:*
UDP 0.0.0.0:1434 *:*
UDP 0.0.0.0:2066 *:*
UDP 0.0.0.0:4500 *:*
UDP 127.0.0.1:123 *:*
UDP 127.0.0.1:1900 *:*
UDP 192.168.0.2:123 *:*
UDP 192.168.0.2:137 *:*
UDP 192.168.0.2:138 *:*
UDP 192.168.0.2:1900 *:*
UDP 192.168.40.1:123 *:*
UDP 192.168.40.1:137 *:*
UDP 192.168.40.1:138 *:*
UDP 192.168.40.1:1900 *:*
UDP 192.168.67.1:123 *:*
UDP 192.168.67.1:137 *:*
UDP 192.168.67.1:138 *:*
UDP 192.168.67.1:1900 *:*
FTP DOWNLOAD TEST

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 22:42

OMX2000

By any means necessary...

Ik heb gekozen voor een upgrade van 8 naar 12 mbit.
Mijn modem (linksys WAG54G v2) traint nog steeds op 8mbit, maar hij geeft wel "DSL Modulation Mode: ADSL2+" aan. Een restart van mijn modem heeft geen effect... Morgen maar een kijken of de helpdesk hier wat mee kan.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Afgelopen dinsdag gebeld en maar heb tot op heden nog geen mailtje gezien :? Ook de orderstatus pagina is niks in veranderd :?

Nog maar even afwachten tot aanstaande dinsdag en dan ga ik er maar eens achteraan bellen.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
Wat zijn de mensen toch ongeduldig.

Lees het topic en concludeer dat het nog tot anderhalve week kan duren voordat alles verwerkt is, en je een mailtje gehad hebt.

Heb dat geduld dan ook.
Geef die mensen de tijd om het te regelen.

Dank.

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

aZuL2001 schreef op zondag 26 november 2006 @ 16:52:
Wat zijn de mensen toch ongeduldig.

Lees het topic en concludeer dat het nog tot anderhalve week kan duren voordat alles verwerkt is, en je een mailtje gehad hebt.

Heb dat geduld dan ook.
Geef die mensen de tijd om het te regelen.

Dank.
geduld heb ik ook best wel. Maar als mij aan de telefoon verteld wordt dat ik vanwege de drukte pas de volgende dag een bevestigingsmailtje kan verwachten en ik na een week nog niets gehoord heb raak ik toch benieuwd naar de status van mijn aanvraag ;)

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik belde woensdag (achteraf net voor closing time vd actie...) en mij werd verteld dat het minimaal afgelopen vrijdag zou worden. Dus ik wacht nog effe af. Ik werd overigens zeer keurig te woord gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vorige week gebeld en vrijdag had ik de nieuwe snelheid al :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Afgelopen dinsdag gemeld & nog niets van demon gehoord en ook nog geen nieuwe snelheid

For your info..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ik heb mijn nieuwe snelheid, mijn vader (die een dag later dan ik gebeld heeft) nog niet. En bij hem staat er ook niets op zijn statuspagina. Maar ik maak me geen zorgen en ik stel voor dat jullie dat ook niet doen :)

Waarom zouden ze over zoiets liegen?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emos
Net op mijn gebruikerspagina gekeken en zag dat per vandaag de 12Mb is opgeleverd. Dat is toch echt snel, als je weet dat ik vorige week woensdag (dacht ik) gebeld heb. Toppertje Demon!

Emos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

SyS_ErroR schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:56:
Afgelopen dinsdag gemeld & nog niets van demon gehoord en ook nog geen nieuwe snelheid

For your info..
Ik ook vorige week dinsdag gebeld:
DeMoN in "Tip voor Demon gebruikers! (Actie afgelo..."
En nog helemaal niks te zien op de stats-page van Demon of aan mijn snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail van de Save-Desk
Onze excuses voor dit ongemak. Door een enorme plotselinge toeloop van aanvragen voor een prijsverlaging is er enige vertraging ontstaan in het verwerken van deze aanvragen. Wij zullen er alles aan doen om dit alsnog zo spoedig mogelijk voor u in orde te maken. Uw vverzoek is namelijk wel netjes ingediend en staat klaar om in behandeling genomen te worden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Als u nog vragen heeft dan horen wij dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook ik ben nog niet geupgrade maar wacht nog geduldig even af .
Suc6 met je snelheid posttoast d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net naar demon gebeld :) ik moet helaas ook wachten op mijn upgrade. van 6 naar 12 mbit.
het is erg druk daar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Oftewel, de mensen die wel dat aanbod hebben gekregen van Demon komen gewoon aan de beurt. We moeten alleen ff geduld hebben! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
vanaalten schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:33:
[...]
Opgeleverd volgens het statusoverzicht (van 1.5 naar 3Mb), die 1.5 was eigenlijk 2Mb dus ik haalde altijd zo'n 200KB/s downloadsnelheid. Nu echter nog steeds. Modem is ingetraind op 4Mb. Zou ik eigenlijk het dubbele verwachten, maar de snelheid is totaal niet gewijzigd.
... en sinds gisteren haal ik daadwerkelijk 4Mb (400KB)/sec downloadsnelheid. Zomaar spontaan, zonder de helpdesk te bellen. Technisch is het nu helemaal geregeld, nou nog even afwachten of het maandbedrag ook correct gecorrigeerd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eergisteren een mailtje gestuurt naar Demon, nu werkt het ook zoals het moet. Ik weet niet zeker of het door het mailtje kwam want ik heb er nooit een terug gehad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
Ik krijg net het bevestingsmailtje. Op postbus ipv op postmaster trouwens!
Daarin staat dat ze het verzoek tot upgrade hebben vervangen en daarna de specificaties oude en nieuwe situatie.
MAAR: bij de nieuwe situatie staat de normale prijs! En niet de afgesproken lagere prijs.
Dit lijkt dus op een upgrade zoals altijd al mogelijk was en dat wil ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook net zo'n mailtje gekregen voor mijn upgrade van 6 naar 12 met ook de oude prijs erbij vermeld, dus ik heb gelijk gebeld. toen werd er gezegt dat ik die upgrade vandaag pas had aangevraagd maar dat klopt niet dat is vorige week algeweest toen werd ik in de wacht gezet. en zou het toch allemaal goed moeten komen, want ik ga natuurlijk geen 59 eurie betallen ipv 35 dan hoef ik het nl niet. maar goed even afwachten wat er nu gaat gebeuren. voor ik mijn conclusies trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
freak1982 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:13:
[...]

Heb je dit sinds vrijdag bij de statuspagina van je aanvraag staan?
ik heb zo te zien 6mbit.
en ik had die status al dinsdag erbij staan.
bij mij op de pagina staat er ook geen prijs. dus moet het maar goed in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
DarkChylde schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:05:

ik heb zo te zien 6mbit.
en ik had die status al dinsdag erbij staan.
bij mij op de pagina staat er ook geen prijs. dus moet het maar goed in de gaten houden.
Heb je ook een bevestigingsmail gehad met prijzen?
Wat stond daar dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
DarkChylde schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:05:
[...]
Als ik op m'n DSL-express pagina ingelogd ben heb ik de keuze 'Up- of Downgraden van uw aansluiting.'. Op die pagina zie ik de beschrijving van m'n huidige abonnement, inclusief de maandelijkse kosten. Wat staat daar bij jou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
nope, net nog gekeken. ik heb dus geen mail of brief ontvangen.
zie dit allemaal op de "Status Demon DSL Orders'' onder mijn gegevens, als je inlogt bij demon.

maar zal allemaal wel goed komen. ga ervan uit dat ze het gewoon administratief op orde moeten krijgen. en anders ga ik toch wel (was dat al van plan door hoge prijsverschil)

edit:
staat op die pagina bij mij dus ook fout:
Specificatie huidig abonnement

Abonnement: DSL Express 6Mb
Maandelijkse kosten: EUR 36,50

[ Voor 20% gewijzigd door DarkChylde op 28-11-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
Dat is tijdelijk niet mogelijk, omdat er een upgrade loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wberkel
Ik heb zojuist nog even gebeld.
En volgende de meneer aan de telefoon heb ik een 'standaardmailtje' ontvangen.
Zodra de nieuwe snelheid is opgeleverd komt er nog een bevestiging waarin ook de juiste prijs staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Laatst online: 12-06 00:33
DeMoN schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:43:
[...]

Same here :(

offtopic:
the drop dead dork was het toch? :P
offtopic:
Yup, the one and only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Ik heb zojuist een mailtje mogen ontvangen:
Geachte klant,

Hierbij bevestigen wij de korting die wij u hebben aangeboden in het
telefoongesprek. Wij zijn de volgende prijsstelling overeengekomen.

Demon DSL Express 6Mb
Maandbedrag: € 25. –

Bovenstaande prijs geldt in ieder geval totdat uw verbinding overgezet
wordt naar XS4ALL. Tegen die tijd zal u een nieuwe aanbieding gedaan
worden door XS4ALL.

De opzegging die wij hebben ontvangen, zullen wij als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,
Demon Customer Service
Ik heb helemaal niet opgezegd, maar goed. Dit is natuurlijk gewoon een standaardmailtje en de actie was eigenlijk bedoeld voor mensen die wel wilden opzeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 20:55

Arno

PF5A

Ik zag um ook in de mail staan ja 8)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Arno schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:14:
Ik zag um ook in de mail staan ja 8)
Same here :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: