Tip voor Demon gebruikers! (Actie afgelopen)

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.677 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

*Update 22 November 2006*

De "Tweakers" actie is niet meer, wegens een TE grote belangstelling op een manier die nooit zo bedoeld is, is de mogelijkheid om te veranderen gestopt, teminste de medewerking van de helpdesk is gestopt. Wellicht dat er iemand nog doorheen glipt maar veel bellers krijgen een harde "nee" te horen.
Het is jammer maar helaas.

Dit moet ik toch even met jullie delen!!

Net even gebeld met demon in verband met het willen opzeggen van mijn 6 mbit verbinding.
Wilde eigenlijk niet opzeggen maar de prijs snelheidverhouding is niet meer up to date zal ik maar zeggen.

Even kort door de bocht:
Medewerker :Vraagt aan mij waarom wil je opzeggen?
Ik : "Ik heb het gevoel dat ik teveel betaal voor relatief weinig snelheid"
Medewerker : Als ik u een ander tarief kan bieden blijft u dan bij ons?
Ik : Ik denk het wel ik heb nu 6 mbit voor 36,50
Medewerker : Ik kan u 12 mbit aanbieden voor 35 euro
Ik : Meteen doen

Over ongeveer drie weken heb ik een gratis nieuwe modem voor ADSL2+ en 12 mbit down
Edit : Werkelijke levertijd is minder dan een week voor de modem.

*O* Kon het niet laten om jullie het mede te delen doe er je voordeel mee *O*

En nog een extratje als je download via newsgroups dan kan je newszilla.xs4all.nl toevoegen voor 3 extra draadjes :P kan je meteen gebruik maken van je eventuele nieuwe snelheid 8)

Maximale snelheid verbindingen Newszilla:

De verbindingen naar newszilla zijn momenteel gelimiteerd tussen de 150 Kbyte/sec en 250 Kbyte/sec, afhankelijk van de mate van experimenteelheid en het weer op het internet. Met drie verbindingen open zou je dus op 450-750 KByte/s kunnen komen. En retentie zou 45 dagen moeten zijn maar hier zijn geen rechten aan te ontleden.
Dus je komt op 6 draadjes in totaal. 3 Demon 3 Newszilla mits je newsreader meerdere servers ondersteund
news.xs4all.nl werkt wel, geen error maar binaries is me niet gelukt. waarschijnlijk kan er alleen maar headers mee opgehaald worden

Edit 1:
Even schaamteloze copy van "Posttoast" om de openings post wat te verduidelijken:

Wat je moet doen is:

- bellen naar 0800-0251220
- vertellen dat je over dit aanbod hebt gehoord (De tweakers actie O-) )
- kiezen uit de volgende mogelijkheden:
1) 1,5Mbit / 768Kbit voor €15 was €21,95
2) 3Mbit / 1Mbit voor €20 was €31
3) 6Mbit / 1Mbit voor €25 was €36,50
4) 12Mbit / 1Mbit voor €35 was €59
5) 16Mbit / 1Mbit voor €45 was €75

Dit kan je behoorlijk wat geld schelen in de maand ;)

Dit is geen officiële actie, maar een interne actie die alleen voor bellers geld die eigenlijk willen opzeggen. Maar mede door dit topic is het een goed lopende actie geworden *O*

En als je nog geen ADSL2 modem hebt krijg je er een gratis namelijk de ZYXEL P-2602R
Afbeeldingslocatie: http://zylamp.zyxel.nl/uploads/product/img/img_p2602r-61_p1114133815.jpg
Tot dusver heeft nog niemand een draadloos modem erbij kunnen nemen ook niet met bijbetaling.
Wie weet is het later als bekend word wat de nieuwe abbonementen worden dat het wel mogenlijk is.

Bedankt Posttoast voor je lijstje :>

Edit 2:
Er veranderd NIETS aan je contract met Demon je krijgt dus GEEN nieuw jaarcontract.

Tevens is het sinds 20 November niet meer mogenlijk om abbonementen aan te vragen bij Demon.
Zie Site Demon
Dit heeft eruiteraard mee te maken met de overgang naar XS4ALL.
Wellicht dat er binnenkort meer info op de deurmat ligt.

Poll: Heb jij al gebruik gemaakt van de actie?
Ja
Nee
Kan helaas niet
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=152997&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Is ADSL2+ beschikbaar voor jou?
Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=153015&layout=6&sort=org

Omdat er vraag naar was :P

Poll: Naar welke verbinding ga je
1,5 Mbit
3 Mbit
6 Mbit
12 Mbit
16 Mbit
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=152998&layout=6&sort=prc

Damn heb de smaak te pakken :9

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Bedankt voor de tip, ga ik even bij een kennis uitproberen...

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze mijn verbinding op tijd "stabiel" krijgen, dan blijf ik bij Demon. Eerst moeten ze eens regelen dat de grondkabel vervangen word, zodat er geen uitval meer optreed en ik normaal kan downloaden.

Maar goed, wel een goeie tip, ze willen natuurlijk niet alle klanten kwijt. Gek hé dat ze dan met dit soort "behoud" acties aankomen. :+

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
t lullige is als ik het probeer en ze zeggen nou jammer dat u onze diestverlening wilt beindigen ik met een probleem zit,, kan neit zonder internet ivm bedrijf en al helemaal niet zonder de @demon email adressen... (kan ik het bedrijf weer 100 mailtjes versturen over een gewijzigd email adres...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Reloader schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:26:
t lullige is als ik het probeer en ze zeggen nou jammer dat u onze diestverlening wilt beindigen ik met een probleem zit,, kan neit zonder internet ivm bedrijf en al helemaal niet zonder de @demon email adressen... (kan ik het bedrijf weer 100 mailtjes versturen over een gewijzigd email adres...
Beetje bedrijf heeft een eigen domein, die gewoon ISP onafhankelijk is. Wat kost een domein nog tegenwoordig?

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
Reloader schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:26:
Je moet ook niet zeggen dat je op wilt zeggen. Gewoon mededelen dat je vernomen hebt dat er prijswijzigingen zijn bij een aantal gebruikers en dat jij ook deze prijs wilt betalen voor eenzelfde abbo. Daarna kun je zeggen dat je anders eens gaat overwegen om op te stappen.

http://Compusmurf.xs4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Compusmurf schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:30:
[...]

Je moet ook niet zeggen dat je op wilt zeggen. Gewoon mededelen dat je vernomen hebt dat er prijswijzigingen zijn bij een aantal gebruikers en dat jij ook deze prijs wilt betalen voor eenzelfde abbo. Daarna kun je zeggen dat je anders eens gaat overwegen om op te stappen.
Pressies zo moet het, anders ben je een dief van je eigen portemonnee. zo zie ik het teminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:38:
[...]

Pressies zo moet het, anders ben je een dief van je eigen portemonnee. zo zie ik het teminste
Dit is toch ook niet gek. Als klant A 10 appels krijgt voor eur 2,- en jij staat langs heb en zegt doe mij ook 10 appels en je de verkoper zegt, das dan 3 euro. Dan zeg je toch ook laat maar zitten.

Doet een beetje aan die cola reclame denken.

http://Compusmurf.xs4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:58:
En nog een extratje als je download via newsgroups dan kan je newszilla.xs4all.nl toevoegen voor 3 extra draadjes :P kan je meteen gebruik maken van je eventuele nieuwe snelheid 8)
Wow, nu kan ik wel mijn connectie helemaal dicht trekken.

Bedankt voor de info :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:42:
[...]

Wow, nu kan ik wel mijn connectie helemaal dicht trekken.

Bedankt voor de info :D
Lol dat doe ik nu inderdaad met 6 Mbit, trek mijn verbinding helemaal dicht.
Kan ook niet wachten dat ik 12 Mbit heb :9
Kan ik downloaden en internetten tegelijk zonder haperingen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42

OMX2000

By any means necessary...

Hmmm, beetje vreemde actie gezien de de XS4ALL overname.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
RaZ schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:28:
[...]

Beetje bedrijf heeft een eigen domein, die gewoon ISP onafhankelijk is. Wat kost een domein nog tegenwoordig?
1mans bedrijfje
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:35
Kijk, dat is nog eens interessant. Ik ga dit vanavond maar eens proberen. Als er anderen zijn die dit lukt hoor ik het graag. Bedankt mr24z! :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 18:14

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

ik trek mijn lijn dicht met 24 mbit!

You are NIJL-ed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 22:15
Ik betaal 34,95 voor een 3072/512 verbinding van Orange. Orange (voorheen Wanadoo) heeft ook nog eens slechte nieuwsgroepen welke praktisch onbruikbaar zijn, ik heb het wel eens geprobeerd maar na 2 downloads maar weer mee gestopt.

De pest is alleen dat ik in een buitengebied zit waar alleen nog maar ADSL via KPN beschikbaar is en dan niet eens ADSL2. Kabel hebben we ook niet, ook niet voor TV dus ik zit wat dat betreft een beetje in het nauw, 3 Mbit voor 35 euro is nog zo'n beetje de beste prijs/snelheid verhouding die ik kan krijgen.

Ik klaag niet echt, ik heb ADSL sinds 2003, daarvoor moest ik nog inbellen met de telefoonlijn en dat was echt behelpen. Ik was zo'n beetje de eerste op de centrale met ADSL maar nu iedereen met 20 Mbit zit te internetten voor een lager bedrag dan mijn 3 Mbit is het leuke er ook wel weer vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadonder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-09 07:05
Zijn er al meerdere gevallen hier bekend waar de snelheid is verhoogd? Dan moet ik het ook maar eens proberen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
OK, posttoast is een gelukkig man. Ook ik heb een upgrade. Dit moet je doen:

- bellen naar 0800-0251220
- vertellen dat je over dit aanbod hebt gehoord
- kiezen uit de volgende mogelijkheden:
1) 1,5Mbit / 768Kbit voor €15
2) 3Mbit / 1Mbit voor €20
3) 6Mbit / 1Mbit voor €25
4) 12Mbit / 1Mbit voor €35
5) 16Mbit / 1Mbit voor €45

Let op: deze vlieger gaat dus alleen op als je aangeeft dat je je abonnement wilt opzeggen. En eerlijk gezegd denk ik dat als alle Tweakers hier massaal op ingaan de stekker wel uit deze actie gehaald wordt. Zorg dat je er snel bij bent dus ;)

[ Voor 91% gewijzigd door posttoast op 20-11-2006 11:50 . Reden: Lijstje met mogelijkheden aangepast ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 14:30
Ik heb hem vorige week gedaan... krijg nu ook 12Mbit voor €35,-... Nieuwe Zyxel modem kwam zaterdag met de post... toch aardig van Demon! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even proberen bij mijn adsl abbo (van andere provider), bij mijn TVsignaalleverancier, bij mijn telefoonprovider en bij mijn GSM provider en mijn school.

Jullie hebben geluk dat het werkt, en ben er idd maar snel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexe_Gozer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

Ook net aangevraagd... Yippie!

duurde ff een kwartiertje aan de lijn maar jah..
voor die 1.5 euro verschil wil ik best naar een gratis nummer bellen!

*Flexe_Gozer snapt niet dat ie de first post over het hoofd gezien heeft op de 13e*

_/-\o_ aan mr24z en Posttoast

[ Voor 22% gewijzigd door Flexe_Gozer op 20-11-2006 10:03 . Reden: balen dat ik het zo laat zag.. ]

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ en ook ik heb vrijdag mijn modem binnen gehad. en het mooie is dat mijn snelheid nu al omhoog is gegaan naar 8 Mbit.
Misschien dat ze dat al administratief hebben kunnen doen.
Volgens de inlog pagina van demon is het al geaccepteerd _/-\o_

Suc6 aan iedereen die het nog gaat aanvragen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadonder
  • Laatst online: 05-09 07:05
Ik heb het ook aangevraagd van 3Mbit naar 6Mbit. Hoelang duurde het voordat jullie de bevestiging kregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

* SinergyX @ 8/1mbit 79euro in de maand bij Xs4all (oud cistron).

Wij gaan eens even bellen met die lieve mensen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
goede tip. ben nu aan het bellen.
moet je trouwens nog special toegang vragen tot newszilla?
en kan je evt ook een draadloos modem kijgen bij de upgrade?

en net geholpen...
geen wireless modem (bij de adsl2), ook niet met bijbetaling...
dus heb nu 6mbit voor 25 euro :P

[ Voor 27% gewijzigd door DarkChylde op 20-11-2006 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DarkChylde schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:05:
goede tip. ben nu aan het bellen.
moet je trouwens nog special toegang vragen tot newszilla?
en kan je evt ook een draadloos modem kijgen bij de upgrade?
Nee geen speciale toegang nodig, en bij mij werdt alleen de niet wireless versie aangeboden wellicht als je bijbetaald dat het wel mogenlijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Ook net even gebeld, dus straks heb ik ook een 6 Mbit voor 25 euro. Bedankt voor de tip :)
Ik kreeg trouwens te horen dat ik geen nieuw modem krijg als dat niet nodig is.

Nou ligt mijn Zyxel dingetje nog rustig in de kast omdat ik een modem/router/Voip-combi apparaat heb, dus voor mij maakt het niet uit. Maar misschien is het voor anderen wel interessant om er even rekening mee te houden.

Ik kon overigens ook mijn 1536/768 houden, maar dan voor 15 euro. Nou, dan liever toch iets meer snelheid.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laat m'n pa straks ook even bellen. Hoe hebben jullie de situatie onder woorden gebracht? Ik heb mijn pa verteld dat hij tegen Demon moet zeggen dat hij vernomen heeft dat er goedkopere abonnementen rondzweven. Hopen dat het werkt.

In ieder geval dank voor de tips mr24z en posttoast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:53

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Bij Demon hebben ze inmiddels ook lucht gekregen van deze post op GoT, want toen mijn pa net belde, vroeg een medewerker van Demon: 'Dit heeft u zeker op Tweakers gelezen? Wij worden helemaal platgebeld hier.' :P

Het heeft overigens alleen zin om te bellen als je contract met Demon al is afgelopen. Als je nog aan hun contract vast zit, dan willen ze je geen 'voordeelabonnement' aanbieden.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zojuist gebeld, cistron mensen vissen flink naast de boot :/
Niets aanbieding, niets alternatief. Alleen wat vaag geblabla over een 'nieuwe' dienst volgend jaar, met het verzoek dan maar weer terug te bellen (fyi, dat zeiden ze al in oktober 2005 :P). Komend abo wordt dan ongeveer zelfde prijs (80-90 euro) maar (!!) met VoiP bellen erbij.. alsof ik dat nu nog niet had :/ Toen het mailtje van Xs4all helpdesk aangehaald waar letterlijk wordt gezegt dat er plannen zijn voor overzetting naar Bitstream netwerk (dateert okt. 2006).. natuurlijk was daar ook niets van waar.

En natuurlijk, toen ik de aanbieding van Demon aanhaalde was dat helemaal niet waar, er liepen helemaal geen aanbiedingen.

Ze nog wel fijn gewezen op mijn 1 maand opzegtermijn van de Cistron AV en ik verder geen akkoord heb getekend voor een nieuwe AV. Oftewel, ik ga vertrekken naar TweakDSL :) Nu nog even de downtime zien te fixen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Ah, ideaal toch weer dat GoT.

12Mbit helaas niet leverbaar, maar nu de 6Mbit die ik al had voor €25,- ipv voor €36,50 :)

Bedankt voor de tip!

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Paddixx schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:17:
Bij Demon hebben ze inmiddels ook lucht gekregen van deze post op GoT, want toen mijn pa net belde, vroeg een medewerker van Demon: 'Dit heeft u zeker op Tweakers gelezen? Wij worden helemaal platgebeld hier.' :P

Het heeft overigens alleen zin om te bellen als je contract met Demon al is afgelopen. Als je nog aan hun contract vast zit, dan willen ze je geen 'voordeelabonnement' aanbieden.
MWhahahhahaha hier was ik al bang voor... :D :D
Just glad I could help >:)

Ik denk wel dat we nu wat "druk" achter Demon (Xs4all) gezet hebben met het komen van nieuwe abbonementen, want als ze nu al platgebeld worden door dit kleine draadje. :*)
Sorry "Demon" kon het niet voor me houden O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
lol

Ik heb nog steeds TweakDsl voor 39,95 pm
24 mb :9 adsl2

ik had hiervoor 8mbit adsl demon, die later omgezet naar 4 mbit. Uiteindelijk overgestapt omdat het bijna pure afzetterij was.

ik betaalde 35 euro voor 4 mbit volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Laatst online: 30-08 08:32
Viper® schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:54:
lol

Ik heb nog steeds TweakDsl voor 39,95 pm
24 mb :9 adsl2

ik had hiervoor 8mbit adsl demon, die later omgezet naar 4 mbit. Uiteindelijk overgestapt omdat het bijna pure afzetterij was.

ik betaalde 35 euro voor 4 mbit volgens mij.
LoL hier ook precies de zelfde stap, Demon/BBned 2Mbit naar 8Mbit daarna terug naar 4Mbit omdat ze de 8Mbit niet waar konden maken. Nu ook via TweakDSL/Tiscali voor 39 euro ;) 20Mbit effectief! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceria
  • Nu online

Oceria

I've been in between....

Hier ook goede berichten: mijn vader heeft ook zonder morren de 1.5/0.7 mbit versie voor 15 euro aangeboden gekregen. Hij zou vanavond al de nieuwe snelheid hebben ....

Je kunt praten wat je wilt, maar dat zijn toch mooie prijzen voor dit soort verbindingen en ik heb ook niet te klagen over de snelheid waarmee ze dingen voor je in orde maken.
Klasse Demon/XS4ALL.

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:36
heb nu 8mbit van demon. dus denk dat ik dit vanmiddag als ik thuis kom ook maar eens ga proberen.
trouwens nooit problemen gehad met de snelheid bij demon. altijd 8mb/s of nog wat sneller

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Chutney schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:27:
[...]

LoL hier ook precies de zelfde stap, Demon/BBned 2Mbit naar 8Mbit daarna terug naar 4Mbit omdat ze de 8Mbit niet waar konden maken. Nu ook via TweakDSL/Tiscali voor 39 euro ;) 20Mbit effectief! _/-\o_
Prima, mooi, ik ben heel blij voor jullie maar dit is bedoeld voor de mensen die graag bij demon blijven net zoals ik.
Hier hebben wij voordeel mee en dat wilde ik met jullie delen, maar ik begrijp niet wat Tweakdsl hier in dit draadje aan meehelpt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:32:
[...]

Prima, mooi, ik ben heel blij voor jullie maar dit is bedoeld voor de mensen die graag bij demon blijven net zoals ik.
Hier hebben wij voordeel mee en dat wilde ik met jullie delen, maar ik begrijp niet wat Tweakdsl hier in dit draadje aan meehelpt. :?
Ja heel mooi dat je dit met ons deelt :).. kan ik mijn kennisen ook aan een korting helpen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Chutney schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:27:
[...]

_O-

mijna traint in op 20~21

hiervoor was het rond de 17. Linksys firmware update gedaan, gelijk 3 mbit erbij O+
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:32:
[...]

Het gaat om het feit dat ik 1 jaar lang 65 euro betaald heb voor 8 mbit. Hier verder geen problemen mee, daarna wilde ik naar een lager abbo, omdat voor 40/50 euro je bij de meeste providers inmiddels dik adsl2 had.
Ik heb geïnformeerd en ze kwamen toen met die nieuwe abbo's
de 3/6 mbit demon dsl express oid

maar dat was alleen voor nieuwe klanten, niet voor bestaande
(als klant word je overal en altijd genaaid, mobiele telefoons/kabel overal. Gratis telefoon bij nieuw abbo, maar verlenging, 50 euro korting that's it :r)

Het feit dat ze mij niet konde vertellen wanneer er nieuwe prijzen zouden komen heeft mij doen overstappen.

Dat ik nu Tweakdsl heb heeft dus 100% met Demon te maken

[ Voor 54% gewijzigd door Viper® op 20-11-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Chutney schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:45:
[...]

Ja heel mooi dat je dit met ons deelt :).. kan ik mijn kennisen ook aan een korting helpen. :+
offtopic:
Wat mr24z denk ik probeert te zeggen: je hoeft niet te reageren in dit topic. Als je echt persé Demon wilt bashen, doe dat dan in het grote Demon topic.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Viper® schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:47:
[...]

_O-

mijna traint in op 20~21

hiervoor was het rond de 17. Linksys firmware update gedaan, gelijk 3 mbit erbij O+
Edit: Posttoast was me voor ;)

Laat dit nou geen opsom topic worden aub. :/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hmmmm, ik héb nu al 6 Mbit (traint in op 8 Mbit :+).. Ik wíl helemaal geen 12 Mbit.. Zou het nuttig zijn om te bellen met "Hoi, ja, gehoord van aanbiedingen, ik heb 6 Mbit voor 36,nogwat maar ik wil er ook wel 25 euro voor betalen..."

Zou dat werken? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Osiris schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:52:
Hmmmm, ik héb nu al 6 Mbit (traint in op 8 Mbit :+).. Ik wíl helemaal geen 12 Mbit.. Zou het nuttig zijn om te bellen met "Hoi, ja, gehoord van aanbiedingen, ik heb 6 Mbit voor 36,nogwat maar ik wil er ook wel 25 euro voor betalen..."

Zou dat werken? :X
Alleen als je bereid bent het op te zeggen, en in proberen zie ik het probleem niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:54:
[...]

Alleen als je bereid bent het op te zeggen, en in proberen zie ik het probleem niet 8)
Dat komt wel zeer lullig over :X

"Ja, ik heb gehoord van lagere prijzen.. Doe mij maar een aanbod of anders overweeg ik over te stappen.."

Da's gewoon pure chantage 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Osiris schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:55:
[...]

"Ja, ik heb gehoord van lagere prijzen.. Doe mij maar een aanbod of anders overweeg ik over te stappen.."

De huidige prijs voor 8Mbit ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
[...]

Ik zie dat niet als chantage hoor. Ik heb het net ook voor een collega geregeld en die gaat nu gewoon minder betalen voor dezelfde snelheid. Gewoon zeggen dat je het op GoT gelezen hebt, maken ze geen probleem van. :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
8)7 Ok, Tweakers noemen, minder dokken, da's de moeite waard 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Osiris schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:58:
Waarom de 8)7 ? Vind je het zo'n gek idee? Als ze het niet voor dit bedrag aan willen bieden moeten ze dat niet doen toch? :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Dat is pure concurrentie :)
Is zit 79 euro voor 8mbit, voor 10 euro minder kan ik ook op een 16-24mbit lijn zitten.
Maargoed, net weer migratie-desk gebeld, er is weer een cistron-run bezig. Andere providers hebben ook wel VoiP, maar xs4all heeft het goedkoopste tarief voor bellen naar singapore, waar ik toch erg afhankelijk van ben... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het is hier ook gelukt :*)

M'n pa wou eerst nog het hele verhaal vertellen maar bleek onnodig, alleen postcode opgeven :) . Nu 2 weken wachten tot het klaar is maar net als de vorige upgrade vermoed ik dat het sneller zal zijn. Toch netjes van Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Osiris schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:58:
Als jij teveel wil betalen ga je gang, maar STEL dat ze pas in februari met de nieuwe abbonementen komen, dan het je die euro's al verdiend. Ja toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Dude waarvan ik de naam nu alweer vergeten ben (sorry daarvoor): bedankt d:)b

edit:
Bespaart weer wat tegenover die huursverhoging die d'r op 1 januari 2007 aan komt :+

[ Voor 36% gewijzigd door Osiris op 20-11-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Toch doet demon het knap dat jullie ze dankbaar zijn nadat jullie zelf moeten vragen om deze wijziging. Ik zit bij internlnet en die geven pro-actief aan dat je gratis van een hogere snelheid gebruik kan gaan maken of een lagere prijs krijgt.
Nu melken ze bij demon in feite hun klanten gewoon uit en men is er nog blij mee ook. Vreemde wereld 8)7

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
SinergyX schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:59:
[...]

Dat is pure concurrentie :)
Is zit 79 euro voor 8mbit, voor 10 euro minder kan ik ook op een 16-24mbit lijn zitten.
Maargoed, net weer migratie-desk gebeld, er is weer een cistron-run bezig. Andere providers hebben ook wel VoiP, maar xs4all heeft het goedkoopste tarief voor bellen naar singapore, waar ik toch erg afhankelijk van ben... :/
Dan gebruik je freecall?. Dat is ook erg goedkoop. Of skype..

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

edit: toch wel. laat maar :P

[ Voor 71% gewijzigd door SinergyX op 20-11-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WooK schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:07:
Toch doet demon het knap dat jullie ze dankbaar zijn nadat jullie zelf moeten vragen om deze wijziging. Ik zit bij internlnet en die geven pro-actief aan dat je gratis van een hogere snelheid gebruik kan gaan maken of een lagere prijs krijgt.
Nu melken ze bij demon in feite hun klanten gewoon uit en men is er nog blij mee ook. Vreemde wereld 8)7
Tja zo kan je wel meer providers Zwart maken, maar de mensen die hiermee het meest geholpen zijn zijn tevreden Demon gebruikers. En tja je kan altijd zeggen dat ze uitzichzelf hadden moeten komen, maar je kan een bedrijf niet kwalijk nemen dat ze winst willen maken.
En de nieuwe abbonementen komen er toch aan. Ik vind het netjes dat ze het over de telefoon zo hebben gedaan. Ze hadden me ook nee kunnen verkopen.
En tja je hebt altijd klanten die tussen wal en schip vallen, jammer zeker. Maar iedereen tevreden houden en maken kan niet.
Ik had graag verlost willen worden van KPN nu maar dat zit er NOG niet in helaas, maar ik wil wel wachten erop. Komt er zeker aan XS4ALL kennende.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Laatst online: 22:50
Net gebeld.. helaas niet leverbaar op mijn lijn, waarschijnlijk omdat ik ISDN heb. :'(

Weet iemand via welke telco deze actie geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
WooK schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:07:
Pro-actief is inderdaad het sleutelwoord. Als ze mij keurig van deze actie op de hoogte hadden gesteld zat ik nu nog bij Demon. Kortom: dom, dom, dom van Demon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:12:
[...]

Tja zo kan je wel meer providers Zwart maken, maar de mensen die hiermee het meest geholpen zijn zijn tevreden Demon gebruikers. En tja je kan altijd zeggen dat ze uitzichzelf hadden moeten komen, maar je kan een bedrijf niet kwalijk nemen dat ze winst willen maken.
En de nieuwe abbonementen komen er toch aan. Ik vind het netjes dat ze het over de telefoon zo hebben gedaan. Ze hadden me ook nee kunnen verkopen.
En tja je hebt altijd klanten die tussen wal en schip vallen, jammer zeker. Maar iedereen tevreden houden en maken kan niet.
Ik had graag verlost willen worden van KPN nu maar dat zit er NOG niet in helaas, maar ik wil wel wachten erop. Komt er zeker aan XS4ALL kennende.
winst maken kan ook op een eerlijke manier en het is heel leuk dat er enkele mensen zijn die nu "voordeel" hebben aan deze regeling maar je vergeet dat het gros van de klanten gewoon verder uitgemolken wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
Mooi ik heb er ook een telefoontje aan gewaagd, en tadah ik heb het voorelkaar : -)

Maar nog 1 vraagje, kan je nu al gebruik maken van newzilla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerste kwartaal 2007 :) Werd mij verteld iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
aj viasco schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:32:
Mooi ik heb er ook een telefoontje aan gewaagd, en tadah ik heb het voorelkaar : -)

Maar nog 1 vraagje, kan je nu al gebruik maken van newzilla?
Ja dit kan al

Mja ik zou dit wel willen dus bellen en dan een snellere lijn krijgen, maar ik zit met een vreemd probleem. Als ik bij een isp een nieuwe klant word kan ik namelijk wel ADSL2 krijgen, maar als ik wil upgraden van ADSL naar ADSL2 kan ik dit niet :(

[ Voor 36% gewijzigd door FabiandJ op 20-11-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:55

Arno

PF5A

Hmm, zo es bellen dan :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
Dutch3men schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:32:
[...]

Ja dit kan al

Mja ik zou dit wel willen dus bellen en dan een snellere lijn krijgen, maar ik zit met een vreemd probleem. Als ik bij een isp een nieuwe klant word kan ik namelijk wel ADSL2 krijgen, maar als ik wil upgraden van ADSL naar ADSL2 kan ik dit niet :(
newszilla.xs4all.nl port 119 ?

Ik krijg het niet voor elkaar om te connecten.

Of moet ik ook gebruikersnaam invoeren etc?

//edit

het is gelukt :) woei

bedankt :)

ps. Weet iemand de retentie van NewZilla?

[ Voor 8% gewijzigd door Nimoleda op 20-11-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Hoe snelde duurde 't bevestigingsmailtje naar postmaster@~ bij diegene die ook gebeld hebben?

Tot op heden nog niets hiero, maar kan ook zijn dat ik de medewerker verkeerd verstaan had.. Ik kan me iets van 'meteen' herinneren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Osiris schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:39:
Hoe snelde duurde 't bevestigingsmailtje naar postmaster@~ bij diegene die ook gebeld hebben?

Tot op heden nog niets hiero, maar kan ook zijn dat ik de medewerker verkeerd verstaan had.. Ik kan me iets van 'meteen' herinneren :+
Ik heb het mailtje ook nog niet gehad maar ik denk dat dat komt als alles opgeleverd is, wel kan je op de pagina van demon je status bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[quote
[/quote]

Volgensmij 45 dagen

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:43:
[quote
[/quote]

Volgensmij 45 dagen
wow dat zou heel mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
offtopic:
Retentie van Newszilla is ronduit kut vergeleken met Supernews. Ik had laatst simpele MP3-tjes van 18 dagen oud waarbij ik al tientallen 'article not found'-meldingen kreeg.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Laatst online: 12-09 07:46
[...]
Huh? Ik snap het niet? Wat komt er aan bij XS4ALL??

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-09 19:15

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Tegen lunch tijd demon even gebeldt, de beste vent aan de lijn vroeg meteen of ik de tip van tweakers had >:) . Tuurlijk, tweakers is uber 8)

12Mbit voor € 35, Zyxel 2602R volgt en omzetting van 8Mbit naar 12 Mbit met ca. 2 weken.

Bedankt voor de tip _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:59:
En het is hier ook gelukt :*)

M'n pa wou eerst nog het hele verhaal vertellen maar bleek onnodig, alleen postcode opgeven :) . Nu 2 weken wachten tot het klaar is maar net als de vorige upgrade vermoed ik dat het sneller zal zijn. Toch netjes van Demon.
Heeft jou vader niet eens hoeven te vertellen van dat je wou opzeggen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Dutch3men schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:50:
[...]

Heeft jou vader niet eens hoeven te vertellen van dat je wou opzeggen of zo?
Ze worden spontaan enorm veel gebeld vanaf de datum dat dit topic geopend is, nee, ze zijn dom daar en zien het verband niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik ook maar eens ga bellen maar ik zit eigenlijk nog met 1 vraag. Krijg ik nu een nieuw contract waardoor je niet binnen een jaar kan opzeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is eerder 4,5 dagen... max 7 of 8 dagen volgens mij!

OT: ik heb ook maar ff gebeld :) En hij vroeg idd ook of ik het toevallig op tweakers had gelezen... hehe uiteraard >:)
Ik vroeg waarom ze dit nou eigenlijk deden. Hij zei omdat demon voor xs4all niet teveel klanten wil kwijt raken... de actie is idd ook eigenlijk alleen bedoeld voor klanten die bij demon weg willen.
Zeer mooi actie!

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:53:
Ik denk dat ik ook maar eens ga bellen maar ik zit eigenlijk nog met 1 vraag. Krijg ik nu een nieuw contract waardoor je niet binnen een jaar kan opzeggen?
Ik heb het ook even gevraagd en: nee, je krijgt geen nieuw contract. Het oude loopt gewoon door :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Luuk1983 schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:49:
[...]

Huh? Ik snap het niet? Wat komt er aan bij XS4ALL??
Bellen via internet met Voip zonder KPN abbonement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Ik heb net ook gebeld en ik heb nu 12MB /1MB voor €35 ipv 2MB /1MB voor €31

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:02:
[...]
Bellen via internet met Voip zonder KPN abbonement
dat is knap want hoe wil je dan je adsl signaal binnen krijgen? Of bedoel je dat je dan de 9,40 kale lijn kosten niet meer hoeft te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb ook gebeld en het is gelukt. Er was wel 1 voorwaarde ik moest een bedankje plaatsen op tweakers van de demon medewerker. Nou bij deze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Hebben alle Demon klanten een paar maanden geleden niet gewoon een brief gehad met dit aanbod? Ik wel hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WooK schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:06:
[...]

dat is knap want hoe wil je dan je adsl signaal binnen krijgen? Of bedoel je dat je dan de 9,40 kale lijn kosten niet meer hoeft te betalen?
Pressies daar gaat het om want Tele2 en Orange en nog een paar aanbieders hebben dat al MET nummerbehoud en KPN heeft al abbonementen met Voip. Het zal dus niet lang meer duren voordat je geen vaste kosten mer hebt voor een "vaste lijn" en iedereen een SIP account kan aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook maar even gebeld en mijn 1.5Mbit abbo omgezet naar 3MBit voor 20 euro.

mr24z _/-\o_ Bedankt voor deze gouden tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DoubleJ schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:08:
Hebben alle Demon klanten een paar maanden geleden niet gewoon een brief gehad met dit aanbod? Ik wel hoor!
Had het dan gepost :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ja, die mensen zijn het ergste. Dan nu hier vrolijk gaan posten dat ze dit al 3 maanden geleden wisten, en hoe oud dit nieuws wel niet is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Ja, ik ben inderdaad heel erg dat ik dit niet gepost had omdat iedereen (naar mijn weten) hier gewoon een brief over ontvangen heeft. Shame on me! Daarnaast hoor je mij niet klagen over dat dit oud nieuws is.

Ik snap je geïrriteerde reactie niet helemaal, viper. Maar da's verder offtopic. Ik wens iedereen verder veel plezier met zijn of haar snelheidsverhoging hoor ;)

Over die brief, zal eens kijken of de huisbaas hem voor me kan in scannen en mailen.

[ Voor 55% gewijzigd door DoubleJ op 20-11-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DoubleJ schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:17:
Ja, ik ben inderdaad heel erg dat ik dit niet gepost had omdat iedereen (naar mijn weten) hier gewoon een brief over ontvangen heeft. Shame on me! Daarnaast hoor je mij niet klagen over dat dit oud nieuws is.
Dan zou het leuk zijn om de ingescande brief hier te posten zodat we weten wat voor leuks er nog meer in staat. en kan ik hem in de OP zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

OMFG ik ga ook GoT promoten bij die Demon helpdesk en zeggen dat ik meer voor weinig wil :P

En met deze nick moet dat helemaal lukken lijkt me, hallo meelezende Demon helpdeskers, tot vanavond :w

En boeiend van die brief verder, dat zal ook allemaal wel maar als je daar op moet gaan zitten wachten heb je het pas ergens in 2007 automatisch voor elkaar terwijl het blijkbaar ook tussen nu en 3 weken zomaar even kan, toch :)

[ Voor 36% gewijzigd door DeMoN op 20-11-2006 17:21 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

DoubleJ schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:08:
Heb helemaal niks gehad, beetje mosterd na de maaltijd zo'n post :'( ...trouwens heb demon al opgezegd. Stap over op 20mbit+telefonie voor 24,95.
Beter ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DeMoN schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:19:
OMFG ik ga ook GoT promoten bij die Demon helpdesk en zeggen dat ik meer voor weinig wil :P

En met deze nick moet dat helemaal lukken lijkt me, hallo meelezende Demon helpdeskers, tot vanavond :w

En boeiend van die brief verder, dat zal ook allemaal wel maar als je daar op moet gaan zitten wachten heb je het pas ergens in 2007 automatisch voor elkaar terwijl het blijkbaar ook tussen nu en 3 weken zomaar even kan, toch :)
Klopt zo blijf je de grote meute voor en hoef je straks niet 3 maanden op je upgrade te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Dus Xs4all heeft straks een hele zooi aan verschillende groep gebruikers. Oud-Xs4all (<2004) leden met het oude tarief (50eur/6Mbps), oud Demon leden (36,50eur/6Mbps), oud klagende Demon leden (25eur/6Mbps) en niet klagende "nieuwe" Xs4all leden (60eur/6Mbps).
Dat verschilt nogal in de de bedragen zeg :o. Ik zit uiteraard in de meest betalende groep :z

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Is misschien een onnodige reactie hier van mij, maar:

Dat Demon te duur was vond ik vorig jaar al, toen begonnen andere providers de prijzen te wijzigen en Demon niet. Daarom ben ik toen overgestapt van Demon 512kbit (20euro) naar TweakDsl 8Mbit (20 euro).

Deze aanbieding (er waren er nog meer) heb ik op de HCC-beurs gevonden. Als er dit jaar weer aanbiedingen zijn zal ik ze posten, zodat jullie nog goedkoper uit kunnen zijn (als je overstapt danwel)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
Ik ben gewoon een dief van mijn portefuille door 49,95 te betalen aan casema/orange (wanadoo) voor een premium account: 6400/880 kbit/s => 6,4/0,88 Mbit (ja toch?)
Ik pak soms tegen de 700 KB/s down en 100 KB/s up.

[ Voor 13% gewijzigd door Dazsur op 20-11-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 10:05
Nou, ik heb ook net gebeld. Ik natuurlijk vragen of het klopt van dit aanbod. Reactie: "Zou u het nog geloven als ik nee zou zeggen?" :P

Ik zou wel één van de laatsten zijn voor vandaag, want vanavond zouden ze niet daarvoor open zijn.

Helaas niet mogelijk om over te stappen op ADSL2+, dus maar op het 6mbit abbo gebleven. Ook nog even gevraagd of hij wel zou blijven intrainen op 8mbit, en dat zou wel zo zijn :)

Morgen zou ik waarschijnlijk de bevestiging krijgen van de nieuwe prijs.

Goede zaak van demon :D

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Net even met demon gebelt maar het systeem gaf de mededeling dat er helemaal geen pakketten beschikbaar zijn voor mij 8)7 terwijl ik 8mbit heb (in het systeem staat 6mbit maar maakt niet uit :P).

Hij zou gewoon 12mbit aanvragen en als dit niet mogelijk zou zijn dan ga ik €25 betalen voor mijn huidige abbo.. dus eigenlijk een win win situatie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Nee ik bel dus net en zijn ze gesloten.. vanaf half 6 dicht. :(

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

zo, dan was ik zeker ook één van de laaste :o

hope voor de rest dat ze er moge ook nog mee door gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 03-09 09:15
Ik heb ook maar ff een linkje geplaatst naar dit topic vanuit het Ervaringen-Demon-topic.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DeMoN schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:35:
Nee ik bel dus net en zijn ze gesloten.. vanaf half 6 dicht. :(
Tja ze zijn de tweakers voor vandaag beu "geef ze eens ongelijk" >:)
Maar morgen weer een dag.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:37:
[...]

Tja ze zijn de tweakers voor vandaag beu "geef ze eens ongelijk" >:)
Maar morgen weer een dag.. :P
shit.. ik twijfelde nog tussen eerst douchen & dan bellen, of eerst bellen & dan douchen.. k heb dus voor het eerste gekozen! :/

maareh, zijn hier brieven voor verzonden? :| dat is wel erg dan, heb nooit iets ontvangen!
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zie ook de poll in de Topicstart :)