*Update 22 November 2006*
De "Tweakers" actie is niet meer, wegens een TE grote belangstelling op een manier die nooit zo bedoeld is, is de mogelijkheid om te veranderen gestopt, teminste de medewerking van de helpdesk is gestopt. Wellicht dat er iemand nog doorheen glipt maar veel bellers krijgen een harde "nee" te horen.
Het is jammer maar helaas.
Dit moet ik toch even met jullie delen!!
Net even gebeld met demon in verband met het willen opzeggen van mijn 6 mbit verbinding.
Wilde eigenlijk niet opzeggen maar de prijs snelheidverhouding is niet meer up to date zal ik maar zeggen.
Even kort door de bocht:
Medewerker :Vraagt aan mij waarom wil je opzeggen?
Ik : "Ik heb het gevoel dat ik teveel betaal voor relatief weinig snelheid"
Medewerker : Als ik u een ander tarief kan bieden blijft u dan bij ons?
Ik : Ik denk het wel ik heb nu 6 mbit voor 36,50
Medewerker : Ik kan u 12 mbit aanbieden voor 35 euro
Ik : Meteen doen
Over ongeveer drie weken heb ik een gratis nieuwe modem voor ADSL2+ en 12 mbit down
Edit : Werkelijke levertijd is minder dan een week voor de modem.

En nog een extratje als je download via newsgroups dan kan je newszilla.xs4all.nl toevoegen voor 3 extra draadjes
Maximale snelheid verbindingen Newszilla:
De verbindingen naar newszilla zijn momenteel gelimiteerd tussen de 150 Kbyte/sec en 250 Kbyte/sec, afhankelijk van de mate van experimenteelheid en het weer op het internet. Met drie verbindingen open zou je dus op 450-750 KByte/s kunnen komen. En retentie zou 45 dagen moeten zijn maar hier zijn geen rechten aan te ontleden.
Dus je komt op 6 draadjes in totaal. 3 Demon 3 Newszilla mits je newsreader meerdere servers ondersteund
news.xs4all.nl werkt wel, geen error maar binaries is me niet gelukt. waarschijnlijk kan er alleen maar headers mee opgehaald worden
Edit 1:
Even schaamteloze copy van "Posttoast" om de openings post wat te verduidelijken:
Wat je moet doen is:
- bellen naar 0800-0251220
- vertellen dat je over dit aanbod hebt gehoord (De tweakers actie

- kiezen uit de volgende mogelijkheden:
1) 1,5Mbit / 768Kbit voor €15 was €21,95
2) 3Mbit / 1Mbit voor €20 was €31
3) 6Mbit / 1Mbit voor €25 was €36,50
4) 12Mbit / 1Mbit voor €35 was €59
5) 16Mbit / 1Mbit voor €45 was €75
Dit kan je behoorlijk wat geld schelen in de maand
Dit is geen officiële actie, maar een interne actie die alleen voor bellers geld die eigenlijk willen opzeggen. Maar mede door dit topic is het een goed lopende actie geworden

En als je nog geen ADSL2 modem hebt krijg je er een gratis namelijk de ZYXEL P-2602R

Tot dusver heeft nog niemand een draadloos modem erbij kunnen nemen ook niet met bijbetaling.
Wie weet is het later als bekend word wat de nieuwe abbonementen worden dat het wel mogenlijk is.
Bedankt Posttoast voor je lijstje
Edit 2:
Er veranderd NIETS aan je contract met Demon je krijgt dus GEEN nieuw jaarcontract.
Tevens is het sinds 20 November niet meer mogenlijk om abbonementen aan te vragen bij Demon.
Zie Site Demon
Dit heeft eruiteraard mee te maken met de overgang naar XS4ALL.
Wellicht dat er binnenkort meer info op de deurmat ligt.
Poll: Heb jij al gebruik gemaakt van de actie?
• Ja
• Nee
• Kan helaas niet
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Is ADSL2+ beschikbaar voor jou?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Omdat er vraag naar was
Poll: Naar welke verbinding ga je