Tip voor Demon gebruikers! (Actie afgelopen)

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.674 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
SyS_ErroR schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:42:
[...]

maareh, zijn hier brieven voor verzonden? :| dat is wel erg dan, heb nooit iets ontvangen!
Je bent niet de enige.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgensmij 99% van de personen hier hebben geen brief ontvangen.
De enigste brief die ik ontvangen heb is die vertelde dat er "binnenkort" nieuwe abbonementen aan komen.
Er werdt geen woord gerept over eigenlijke prijzen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:35
Ik heb ook geen brief ontvangen. Maar goed, geen probleem: het kan nu alsnog.

Trouwens: je kunt volgens mij wél overstappen naar ADSL2+. Ik heb nu 3Mbit en ben overgestapt naar 12Mbit en krijg gratis een nieuw modem.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
posttoast schreef op maandag 20 november 2006 @ 20:30:
[...]

Trouwens: je kunt volgens mij wél overstappen naar ADSL2+. Ik heb nu 3Mbit en ben overgestapt naar 12Mbit en krijg gratis een nieuw modem.
Hangt er ook maar net vanaf of de centrale waarop je zit, ondersteuning heeft voor ADSL2+

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Laatst online: 22:50
TD-er schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:11:
[...]
Hangt er ook maar net vanaf of de centrale waarop je zit, ondersteuning heeft voor ADSL2+
Mijn centrale (Dordrecht Sterrenburg) heeft wel ondersteuning voor ADSL2+ (via alle telco's), maar hoger dan 6Mbit kon ik niet krijgen. :'(
En ik zit 1300 meter van de centrale, dus dat is het probleem ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
TD-er schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:11:
[...]

Dat is ook wel weer waar :)
Jimster schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:23:
[...]

Mijn centrale (Dordrecht Sterrenburg) heeft wel ondersteuning voor ADSL2+ (via alle telco's), maar hoger dan 6Mbit kon ik niet krijgen. :'(
En ik zit 1300 meter van de centrale, dus dat is het probleem ook niet.
Dat is raar. Heb je gevraagd waarom het niet kon?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Laatst online: 22:50
posttoast schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:42:
Dat is raar. Heb je gevraagd waarom het niet kon?
Ja, kon hij mij ook niet vertellen. Ik vroeg: komt het doordat ik ISDN heb? Toen zei hij: waarschijnlijk wel.
Maar alle telco's kunnen ook ADSL2+ over ISDN leveren, dus misschien moet ik volgende week nog maar eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Jimster schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:45:
[...]

Ja, kon hij mij ook niet vertellen. Ik vroeg: komt het doordat ik ISDN heb? Toen zei hij: waarschijnlijk wel.
Maar alle telco's kunnen ook ADSL2+ over ISDN leveren, dus misschien moet ik volgende week nog maar eens bellen.
Tiscali kan dat pas sindskort volgens mij.. maar of dat ook officieel al doorgevoerd is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:54:
[...]

Ik heb het ook even gevraagd en: nee, je krijgt geen nieuw contract. Het oude loopt gewoon door :)
waar staan die voorwaarden? .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurt er nou als ik morgen opbel en ik zeg "Ik wil m'n abo opzeggen" en ze zeggen "Oke, bij deze is je abo afgesloten" :) ?

-O-

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:37:
Wat gebeurt er nou als ik morgen opbel en ik zeg "Ik wil m'n abo opzeggen" en ze zeggen "Oke, bij deze is je abo afgesloten" :) ?

-O-
Dan word je afgesloten. ;)

Dat moet je dus ook niet zeggen. Gewoon eerlijk vertellen dat je deze actie hier gevonden hebt. Daar doen ze blijkbaar niet moeilijk over.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
posttoast schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:51:
[...]

Dan word je afgesloten. ;)

Dat moet je dus ook niet zeggen. Gewoon eerlijk vertellen dat je deze actie hier gevonden hebt. Daar doen ze blijkbaar niet moeilijk over.
Lol je zegt gewoon doe mij de tweakers actie maar *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat betekent dit nu voor het bovenstaande?
http://www.demon.nl/producten/dslexpress/index.html
Met ingang van 20 november 2006 is het niet langer mogelijk om DSL Express te bestellen. Wij verwijzen u graag door naar de ADSL producten van XS4ALL. Uw bestaande account kunt u nog steeds up- en downgraden door in te loggen via mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gaat zover ik weet nog door, alleen DSL Express kan niet meer 'nieuw' aangevraagd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het je met je contract dan? Wordt die verlengt met een jaar oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:55

Arno

PF5A

Dat werd mij niet verteld :P

Maar ik heb alleen afgesproken minder te gaan betalen :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:20

Reptile209

- gers -

Wel handig: al die Demon emailadressen in de profielen :X.
"Onze excuses voor het per ongeluk beeindigen van uw account, wij trachten u zo spoedig mogelijk opnieuw aan te sluiten. Houdt u rekening met een vertraging van circa 3 weken :P "

[/paranoia]

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Voor de mensen die bang zijn dat hun contract met een jaar verlengd wordt: dit is niet het geval. Dit is mij mondeling toegezegd door een medewerker van Demon. Ik zou niet weten waarom hij daarover zou liegen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even in de openingspost gezet dat je contract gewoon hetzelfde blijft.
De Demon medewerker die ik aan de telefoon had zei zelf als het volgende maand niet beviel ik gewoon 30 dagen vantevoren kon opzeggen.
Dus zelfs nog niet eens aan het eind van de maand nee, pas op de dag dat je opzegd gaan de 30 dagen in zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Laatst online: 12-06 00:33
Geweldig, net gebeld en verteld dat ik aan het overwegen was om te switchen, maar dat ik op internet gelezen heb dat Demon dan wat aan het maandbedrag kan doen.

Nou we kunnen u 25 euro per maand laten betalen ipv. 36,50.

DOEN!!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 14:17
Ik hang nu aan de telefoon en heb in 5 minuten tijd de upgrade besteld. Modem wordt opgestuurd en prijs wordt €35,-. Aan het contract verandert helemaal niets en de oplevertijd is zo rond de drie weken. Goede aktie van Demon dus weer. Vorige keer van 3 naar 6 en nu van 6 naar 12 Mbitjes. Nu alleen nog een permanente stabiele lijn en ik ben helemaal gelukkig. Maar ik heb alle vertrouwen in Demon. Anders was ik niet gebleven.

Emos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
Ik heb dit al een paar weken geleden gedaan, toen Orange met hun actie kwam. Had ik jullie wel even kunnen laten weten :X Ik zeg nog tegen die gozer: "Had ik nu maar een paar weken eerder gebeld!" Maar volgens hem was deze "aanbieding" pas net ingegaan om in te kunnen spelen op acties van andere providers. Iets zegt me dat iedereen dit bij zijn huidige ISP moet proberen, omdat er geen ISP is die zijn klanten naar de concurrent wil zien lopen.

PS Wel nog bedankt voor de newszilla.xs4all.nl server, nu haal ik ook eindelijk eens mijn snelheid met de nieuwsgroepen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kleinelievewolff schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:12:
Ik heb dit al een paar weken geleden gedaan, toen Orange met hun actie kwam. Had ik jullie wel even kunnen laten weten :X Ik zeg nog tegen die gozer: "Had ik nu maar een paar weken eerder gebeld!" Maar volgens hem was deze "aanbieding" pas net ingegaan om in te kunnen spelen op acties van andere providers. Iets zegt me dat iedereen dit bij zijn huidige ISP moet proberen, omdat er geen ISP is die zijn klanten naar de concurrent wil zien lopen.

PS Wel nog bedankt voor de newszilla.xs4all.nl server, nu haal ik ook eindelijk eens mijn snelheid met de nieuwsgroepen :*)
Het is je vergeven, en blij dat ik kon helpen met newszilla ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Fuck ze kunnen bij mij de wijk geen 12mbit leveren. Wel 6mbit voor 25,- en da's toch weer 11,50 euro goedkoper. Dan dat maar gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Japser op 21-11-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Oh, en als ze zeggen dat het twee weken duurt.... da's ook niet altijd zo. Zeker als je je oude modem kunt blijven gebruiken.

Ik heb ze gisterochtend gebeld, en vanmorgen had ik mijn nieuwe snelheid al :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
dreamscape schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:35:
Oh, en als ze zeggen dat het twee weken duurt.... da's ook niet altijd zo. Zeker als je je oude modem kunt blijven gebruiken.

Ik heb ze gisterochtend gebeld, en vanmorgen had ik mijn nieuwe snelheid al :)
Ik ben heel benieuwd :) Ik heb nog geen mailtje gekregen op mijn postmaster adres, maar in het statusoverzicht op de site wordt wel al aangegeven dat mijn aanvraag in behandeling is (de eerste stap).

Voor mijn vader heb ik het ook vanmorgen aangevraagd, maar bij hem is het nog niet te zien.

edit:
hoe gaat dat bij mij eigenlijk werken? Ik ga nu van ADSL naar ADSL2. Heb ik zodra de lijn omgezet is geen verbinding meer totdat ik mijn nieuwe modem heb aangesloten? Of kan ik mijn oude modem gewoon blijven gebruiken en haal ik niet hoger dan 8Mbit?

[ Voor 17% gewijzigd door posttoast op 21-11-2006 11:39 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:00

SilencerNL

No remorse

silitek schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:21:
[...]

Heb helemaal niks gehad, beetje mosterd na de maaltijd zo'n post :'( ...trouwens heb demon al opgezegd. Stap over op 20mbit+telefonie voor 24,95.
Beter ;)
Bij welke provider haal jij dan? 24,95 is wel erg weinig geld voor 20mbit

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 01:41
Top, dank voor het ons er op attent maken.

_/-\o_ :+
* aZuL2001 happy

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

thnx

* CV_SmileY 3mbit -> 6mbit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:08

terabyte

kan denken als een computer

Thanks, ook ik ga naar een hogere snelheid voor een lage prijs.
Maar wat ik ben vergeten te vragen is hoe het zit met die XS4All nieuwsserver, moest je daar nog expliciet om vragen, of krijg je dat er automatisch bij na de upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doc
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 16:31

doc

En hop, ook 6mbit van 36,50 naar 25 euro. Kan niet naar 12 omdat ik op een oud gedeelte van de centrale zit. Nieuwe lijnen kunnen het wel. Ach best netjes zo :)

*al sinds 97 een tevreden demon klant is*

Me Tarzan, U nix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tech-no-logical
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 15:19
3 -> 12 voor 4 euro meer per maand :) thanks for the tip... erg grappig gesprek wel trouwens met die medewerker :

demon : "ja eigenlijk is die actie daar niet voor bedoeld, maar als ik dat zeg, zegt u natuurlijk gewoon dat u wilt opzeggen"
ik : "en dan bent u volgens uw draaiboek verplicht mij alsnog de aanbieding te doen"
demon : "precies :)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
terabyte schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:20:
Thanks, ook ik ga naar een hogere snelheid voor een lage prijs.
Maar wat ik ben vergeten te vragen is hoe het zit met die XS4All nieuwsserver, moest je daar nog expliciet om vragen, of krijg je dat er automatisch bij na de upgrade?
Voor de news server hoef je niets te doen nee gewoon newszilla.xs4all.nl toevoegen en hoppa gassen maar >:)

[/quote]
3 -> 12 voor 4 euro meer per maand thanks for the tip... erg grappig gesprek wel trouwens met die medewerker :

demon : "ja eigenlijk is die actie daar niet voor bedoeld, maar als ik dat zeg, zegt u natuurlijk gewoon dat u wilt opzeggen"
ik : "en dan bent u volgens uw draaiboek verplicht mij alsnog de aanbieding te doen"
demon : "precies :)"
[/quote]

Ze hebben blijkbaar geen rekening gehouden met Tweakers :P
Maar door deze reactie krijg ik wel door dat hiervoor nooit een brief aan mensen verstuurd is.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:58
Zojuist demon aan de telefoon gehad. Ff geupgrade van 1,5 mbit naar 3 mbit. Geen probleem... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 08:16

orca

Zwem goed, Broeder.....

net ook even van 3 naar 6 gegaan en toch een paar euri minder betalen...

de vriendelijke man aan de telefoon maakte helemaal geen probleem, vertelde me zelfs wat voor mooi medium tweakers is.

Heel erg bedankt voor deze gouden tip!!!

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
posttoast schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:38:
[...]

Ik ben heel benieuwd :) Ik heb nog geen mailtje gekregen op mijn postmaster adres, maar in het statusoverzicht op de site wordt wel al aangegeven dat mijn aanvraag in behandeling is (de eerste stap).

Voor mijn vader heb ik het ook vanmorgen aangevraagd, maar bij hem is het nog niet te zien.

edit:
hoe gaat dat bij mij eigenlijk werken? Ik ga nu van ADSL naar ADSL2. Heb ik zodra de lijn omgezet is geen verbinding meer totdat ik mijn nieuwe modem heb aangesloten? Of kan ik mijn oude modem gewoon blijven gebruiken en haal ik niet hoger dan 8Mbit?
Volgensmij blijft je modem 8mbit doen omdat zo ver ik weet de DSL kaart in de centrale zich insteld op je modem, maar dit weet ik niet 100% zeker. Wellicht staat er in het demon DSL express topic meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:03
LOL!

Net gebeld, en een upgrade van 3/1 naar 6/1! :)
Nog nooit zo snel geholpen bij Demon! Helpdesk-medewerker die ik net sprak, bedankt! :Y)

Toch wel grappig eigenlijk, je belt, meneer neemt op, je zegt "ik bel naar aanleiding van een actie die op tweakers loopt", meneer lacht & vraagt wat je wil, je geeft je keus door & geregeld! :)

Demon & Demon-support mannetje -> bedankt! :Y)

verwacht nu eigenlijk wel een reactie hier van demon-support-mannetje... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:36
nou net ook ook maar ff mijn abo kosten gewijzigd. mooie is dat ik gewoon mijn 8mbit kan houden voor 25 euro inplaats van de 6mbit voor 25 euro :)

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 07:46
Zou willen dat XS4ALL dit gaat doen. Ik vind XS4ALL een prima provider en heb er nog nooit problemen mee gehad, maar ik vind de prijzen niet echt meer van deze tijd. Zeker niet in verhouding met een heleboel andere providers. Ik wil best voor kwaliteit betalen, maar het begint me een beetje de keel uit te hangen. 40 euro voor een 3000 / 512 abonnement...

Balen dat je Demon niet meer aan kunt vragen :(

[ Voor 6% gewijzigd door Luuk1983 op 21-11-2006 13:39 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SyS_ErroR schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:36:
LOL!

Net gebeld, en een upgrade van 3/1 naar 6/1! :)
Nog nooit zo snel geholpen bij Demon! Helpdesk-medewerker die ik net sprak, bedankt! :Y)

Toch wel grappig eigenlijk, je belt, meneer neemt op, je zegt "ik bel naar aanleiding van een actie die op tweakers loopt", meneer lacht & vraagt wat je wil, je geeft je keus door & geregeld! :)

Demon & Demon-support mannetje -> bedankt! :Y)

verwacht nu eigenlijk wel een reactie hier van demon-support-mannetje... :+
Laten we hem de TWEAKERS actie noemen :*) dat verkort de aanvraagtijd en is voor beide partijen het snelst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
Bedankt voor de tip!
Zojuist ook gebeld, persoon aan de telefoon zei ook dat het eigenlijk alleen is voor mensen die willen opzeggen, maar hij deed niet moeilijk. Helaas is 12mbit niet leverbaar op mijn adres, dus dan maar 8mbit voor 25 euro.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Voor de mensen die al een sneller abonnement hebben (ADSL-2+)...
Wat is de max upload die jullie nu halen?
Oftewel cappen ze de verbinding op 1 Mbit up, of haal je wat meer dan zo'n 115 kB/s up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tech-no-logical
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 15:19
adsl2+ heeft nog steeds een technisch maximum van 1Mbit up, afaik...

edit : zie net dat de annex M variant (ADSL2+M) tot 3.5 Mbit zou moeten kunnen, maar denk niet dat die variant hier wordt gevoerd ?

[ Voor 49% gewijzigd door tech-no-logical op 21-11-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TD-er schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:48:
Oftewel cappen ze de verbinding op 1 Mbit up, of haal je wat meer dan zo'n 115 kB/s up?
Ik kan het je hopenlijk snel vertellen, nu train hij in op 992 de nieuwe zyxel modem die ik afgelopen vrijdag heb gehad en de downstream traint op 8062 in. Deze hebben ze dus nu al vrijgegeven.
Blijkbaar is dat een spreekwoordelijk vinkje veranderen bij hun en de overzetting naar adsl2+ een fysieke omzetting. best logisch eigenlijk (8> .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Volgens mij worden ze plat gebelt want ik zit al 9:44 minuten in de wacht :D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
tech-no-logical schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:53:
adsl2+ heeft nog steeds een technisch maximum van 1Mbit up, afaik...

edit : zie net dat de annex M variant (ADSL2+M) tot 3.5 Mbit zou moeten kunnen, maar denk niet dat die variant hier wordt gevoerd ?
Voor zover ik weet gaat de "normale" ADSL-2+ variant tot een max van 1.3 Mbit up.
Dus als ze het niet cappen en je lijn is van zo'n goede kwaliteit, zou je max zo'n 140 kB/s moeten kunnen halen.
Het zou me niets verbazen als ze de upload wel cappen, al was het alleen al omdat het dan stabieler is voor een hoop mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zow, mijn 3 mbit omgezet naar 6 mbit, en nog eens 6 euro per maand goedkoper.
Bedankt mensen :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
moet je trouwens handmatig je modem rebooten, of traint je modem zelf automatisch in als je verhoging is doorgevoerd? Volgens mij het 1e :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Voor de mensen waarbij de snelheid al is verhoogd. Hoe snel is dit gebeurt??..
Ik kreeg gister te horen dat het wel een week kon gaan duren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

Fietsbel schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:04:
Zow, mijn 3 mbit omgezet naar 6 mbit, en nog eens 6 euro per maand goedkoper.
Bedankt mensen :)
Zojuist hetzelfde gedaan...
Wel een beetje belachelijk dat je als klant hier niet op wordt gewezen door Demon.
Ze laten je dus gewoon vet teveel geld betalen als je gewoon netjes trouwe klant blijft. 8)7

Helaas krijg ik geen nieuw modem, die van mij maakt een herrie daar wordt je niet goed van.
Maarja dat heb ik al opgelost door hem in een kistje te bouwen met eiertreefjes...

Maar, nogmaals, ik vind het echt belachelijk dat je als trouwe klant op deze manier toch wel een beetje bedonderd wordt...

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Ejorne schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:10:
[...]

Zojuist hetzelfde gedaan...
Wel een beetje belachelijk dat je als klant hier niet op wordt gewezen door Demon.
Ze laten je dus gewoon vet teveel geld betalen als je gewoon netjes trouwe klant blijft. 8)7

Helaas krijg ik geen nieuw modem, die van mij maakt een herrie daar wordt je niet goed van.
Maarja dat heb ik al opgelost door hem in een kistje te bouwen met eiertreefjes...

Maar, nogmaals, ik vind het echt belachelijk dat je als trouwe klant op deze manier toch wel een beetje bedonderd wordt...
je kon ook kiezen voor 12/1 voor €35,= dan kreeg je wel een nieuw modem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Ejorne schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:10:
[...]

Hoezo?
Deze actie is ook niet bedoeld zoals 'ie nu gebruikt wordt.
Het is de bedoeling dat mensen die willen opzeggen overgehaald kunnen worden om te blijven.

Zo gaat dat in alle sectoren. Als je niets tegen je telecomprovider zegt, blijf je ook gewoon doorbetalen,terwijl als je aan het eind van je contract zegt dat je wilt verlengen met een aanbieding (korting/telefoon) dan kan dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne

Ejorne

Twisted Pairs

TD-er schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:14:
[...]

Hoezo?
Deze actie is ook niet bedoeld zoals 'ie nu gebruikt wordt.
Het is de bedoeling dat mensen die willen opzeggen overgehaald kunnen worden om te blijven.

Zo gaat dat in alle sectoren. Als je niets tegen je telecomprovider zegt, blijf je ook gewoon doorbetalen,terwijl als je aan het eind van je contract zegt dat je wilt verlengen met een aanbieding (korting/telefoon) dan kan dat ook.
Bij de veel telecombedrijven gaat dat tegenwoordig heel anders... Je krijgt netjes een melding dat je contract bijna verlopen is en dat je kan verlengen wat samen gaat met een nieuw toestel of een forse korting op je maadelijks bedrag... Maar meestal is het inderdaad voordeliger om toch van provider te wisselen...

Maar het is toch van de zotte dat een product niet gewoon een vast prijskaartje heeft? Zo maak je alleen je vaste en trouwe klant erg heel erg boos! Ik was (ben misschien nog wel) van plan om van provider te wisselen door zo een geintje... Als ik niet toevallig deze topic gelezen had was ik gewoon een te veel betalende klant gebleven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
TD-er schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:48:
Ik heb zelf hier nog ADSL het 6mbit pakket en ik zit met uploaden rond de 105kB/s en soms hoger.
Eerst zat ik altijd rond de 90kB/s maar na een ander modem te hebben aan gezien de vorige keuren kreeg kon ik sneller uppen.

Zelf moet ik ook nog maar eff bellen, maarja stage en laat thuis.
Iemand die weet van hoe laat, tot hoe laat ze te bereiken zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door FabiandJ op 21-11-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hornage
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-09-2024
mmm, ik heb net ook gebeld, wel ff van 8 mbit voor 55 euro naar 25 euro gegaan.
Jammer genoeg kan ik niet upgraden naar 16mbit door afspraken met BBNed ofzo. Wel jammer. Maarja, 30 euro goedkoper is ook wel ok :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Dutch3men schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:21:
[...]

Ik heb zelf hier nog ADSL het 6mbit pakket en ik zit met uploaden rond de 105kB/s en soms hoger.
Eerst zat ik altijd rond de 90kB/s maar na een ander modem te hebben aan gezien de vorige keuren kreeg kon ik sneller uppen.

9 tot half 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Dutch3men schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:21:
[...]

Het is een 0800-nummer, kost een paar minuten en het enige wat ze van je vragen is postcode/huisnummer en mischien een "mja" bij de vraag of je systeemnaam correct is.
Je kunt nu ook internetten, dus vast ook wel even een minuutje een gratis nummer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hornage schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:22:
mmm, ik heb net ook gebeld, wel ff van 8 mbit voor 55 euro naar 25 euro gegaan.
Jammer genoeg kan ik niet upgraden naar 16mbit door afspraken met BBNed ofzo. Wel jammer. Maarja, 30 euro goedkoper is ook wel ok :D
Kijk voor dat soort bedragen ken je weer leuke andere dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Gebeld en done :)

Ik zei: "Ik bel ivm een vraag over mijn abo en u weet vast wel over welke actie ik het heb, ik heb het op internet gelezen"
Hij: "hehe", en vroeg meteen welke snelheid ik wilde hebben :P

Ook even over het modem gevraagd:

Als je nog een oud modem hebt, je verbinding (in mijn geval 6 -> 12mbit) wordt gewoon omgezet en je ziet vanzelf aan het lampje op je modem op welke snelheid hij loopt. Als je een oud modem hebt is dat meestal dus max. 8 mbit. Als je geen lampjes hebt merk je het natuurlijk sowieso aan je dl snelheid ;)
Je oude modem blijft dus werken icm ADSL 2 :)
Ondertussen komt ook gewoon dat nieuwe modem binnen en die kan je ertussen knallen wanneer je zelf wilt. En dat wil je omdat je dan naar de 12 mbit kan ipv 8 :)

Ik ben alleen vergeten te vragen of je IP veranderd. Heb nogal wat aan servers staan en zo.

Misschien dat iemand van de Demon helpdesk dat hier even kan vertellen? ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:46
Net ook gebeld, je hoeft niet eens meer wat te zeggen zowat of ze vragen je postcode al :P Ze worden echt plat gebeld op 't moment, dus doe je er voordeel mee zolang 't nog kan :).

Ze doen er erg makkelijk over, kost je nog geen 20 seconden en scheelt toch aardig in de prijs :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je ip blijft hetzelfde, nee ik werk niet bij Demon :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 14:26
Zo, nog nooit zo makkelijk geld verdiend! M'n 12mbit gehouden, wel 20 euro per maand minder betalen! En ik kreeg een nieuwe modem toegestuurd, terwijl ik al een zyxel adsl2+ modem heb van demon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Fietsbel schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:46:
Je ip blijft hetzelfde, nee ik werk niet bij Demon :P
Bedankt he, Demon infiltrant >:) :P

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zo ik heb ook gebelt, helaas was 6mbit het snelste wat ik kon krijgen wat ik ook al had en maar gedaan aangezien ik dan toch minder betaal per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de openingspost een beetje aangepast, ik hoop dat het nu nog iets duidelijker is geworden.
Hij was een beetje gehaast opgezet.
Als er nog meer dingen in moeten hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Done :)
Wachttijd ca. 8 minuten. 16 Mbit voor 45,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harstikke bedankt voor deze info _/-\o_
Heb inmiddels mijn 6mbit abbo omgezet naar 12mbit :P
Helpdeskmedewerker vond dat er wel erg veel mensen tweakers bezochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:01:
Ik heb de openingspost een beetje aangepast, ik hoop dat het nu nog iets duidelijker is geworden.
Wat was er niet duidelijk dan :P gewoon bellen en vragen naar de tweakers actie :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joennie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 18:46

joennie

Certified SCRUM Professional

Hoppaté, gelukt!

Ik koos eerst verkeerd (sales voor consumenten) en die mevrouw snapte al niet waarom het bij de opzeggings-balie zo druk was.
Daarna goed doorgeschakeld, waar ik ontzettend goed werd geholpen.
Van 3 MB flexpress naar 12 MB express.

Bedankt allen! _/-\o_

Linux aanhanger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:02:
Done :)
Wachttijd ca. 8 minuten. 16 Mbit voor 45,-
Het wachten is voor een goed doel, als ik zo zie dan scheelt het voor veel mensen een hoop geld.
Best veel mensen hebben nog het € 55 abonnement.

Bedankt Demon voor dit leuke <+:) cadeautje. *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne

Ejorne

Twisted Pairs

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:01:
Nee hoor, ik vond het al duidelijk genoeg !!!
Bedankt dat je deze topic hebt geopend, scheelt voor veel mensen een hoop geld! (of een enorme snelheidswinst)

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ejorne schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:05:
[...]

Bedankt dat je deze topic hebt geopend, scheelt voor veel mensen een hoop geld! (of een enorme snelheidswinst)

_/-\o_
Hehe voor mij allebei!!! Krijg nu 3/1 voor 20 euro/maand inplaats van 1,5/0,75 voor 22 euro/maand :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ejorne schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:05:
[...]

_/-\o_
Of beide :Y

Gaat steeds harder dit topic, nog ff en ze kunnen geen tweaker meer horen })

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik mij afvraag

zijn er ook nog verschillen nu na die overname door Xs4all met de gewone Xs4all klanten en de Demon klanten?

Ik betaal nu namelijk voor 6mbit 59euro per maand (Waar ik overigens heel tevreden mee ben!) en hier liggen de prijzen wel een stuk lager voor de zelfde snelheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XS4All zag de opzeggingen wekelijks groeien en probeert op deze manier leuke cijfers te rapporteren aan het einde van dit jaar. Elk lid telt, zeker richting de aandeelhouders.
Goede jaarcijfers zijn belangrijk als je weer wilt investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:11:
Wat ik mij afvraag

zijn er ook nog verschillen nu na die overname door Xs4all met de gewone Xs4all klanten en de Demon klanten?

Ik betaal nu namelijk voor 6mbit 59euro per maand (Waar ik overigens heel tevreden mee ben!) en hier liggen de prijzen wel een stuk lager voor de zelfde snelheid..
Zo ver ik weet is Xs4all nooit een prijsvechter geweest maar volgensmij kunnen ze zo niet lang doorgaan anders beginnen Xs4all klanten dadelijk weg te lopen.
Wie weet hebben hun nu ook een "Tweakers actie" naar aanleiding van dit topic O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:11:
Wat ik mij afvraag

Ik zat idd net die XS4ALL site te checken maar dat is idd wel duur, 59 euro p/m :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, mijn 6mbit lijn ingeruild voor 12mbit. Ging lekker snel, en ik hoefde maar een minuut te wachten, daarna was het binnen een paar sec klaar. 2x zo snel en toch 1,50 per maand minder betalen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:21:
Zo, mijn 6mbit lijn ingeruild voor 12mbit. Ging lekker snel, en ik hoefde maar een minuut te wachten, daarna was het binnen een paar sec klaar. 2x zo snel en toch 1,50 per maand minder betalen O-)
Welkom bij de club d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog bedankt voor het melden van deze tip, je hebt er veel mensen mee blij gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 07:46
Cool, op FOK! Hebben ze dit topic ook gemeld. Nog even en het halve Demon klantenbestand gaat bellen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Luuk1983 op 21-11-2006 15:28 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
als nou ook iemand die xs4all heeft dit nou ook even bij hun probeert dan en dan hier even meld of het gelukt is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Luuk1983 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:28:
Cool, op FOK! Hebben ze dit topic ook gemeld. Nog even en het halve Demon bestand gaat bellen :P
Koel zal het eens even checken.
edit:
Fok wordt niet geladen, lol zoveel aanloop :')

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Damn, zit ik nu toch te twijfelen. Was van plan volgende maand te overstappen naar een andere provider, maar dit is ook wel lekker. :P Is de nieuwsgroep nog steeds gecapped? Of kunnen Demon gebruikers ook die newszilla zut gebruiken en is dat gecapped? (Jaja, nieuwsgroepen zijn belangrijk voor me :))
Err, oeps. Over dat newszilla had ik de TS beter opnieuw kunnen nalezen. Dus dat is Demon 3 draadjes + Newszilla 3 draadjes, en dus gewoon lekker samen op max? Das ook wel lekker dan.

[ Voor 23% gewijzigd door Trinsec op 21-11-2006 15:32 ]

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Hier ook van van 6mbit naar 12mbit gegaan + nieuw modem _/-\o_

Vraag me alleen wel af wat er met deze abo's gaat gebeuren als we worden overgezet naar xs4all... maar goed, dat zal nog wel even duren...

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trinsec schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:30:
Damn, zit ik nu toch te twijfelen. Was van plan volgende maand te overstappen naar een andere provider, maar dit is ook wel lekker. :P Is de nieuwsgroep nog steeds gecapped? Of kunnen Demon gebruikers ook die newszilla zut gebruiken en is dat gecapped? (Jaja, nieuwsgroepen zijn belangrijk voor me :))
Zo ver ik weet is newszilla niet gecapped maar ja ik heb nog niet kunnen testen op 12 Mbit maar mijn 8 Mbit doet ie volledig 720Kb/s als ik het goed zeg. zit nu nog op ADSL en niet op ADSL2+ dus nu al omgezet naar max ADSL=8Mbit ook netjes van ze :Y

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:28:
[...]

Koel zal het eens even checken.
edit:
Fok wordt niet geladen, lol zoveel aanloop :')
dat zijn nu al die demon klanten die hun nieuwe connectie aan het checken zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ze Tweakers nooit meer zullen vergeten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:37:
Ik denk dat ze Tweakers nooit meer zullen vergeten :')
Bij de eerst volgende actie vragen ze eerst of je een account op tweakers hebt, als je die hebt dan ontkennen ze de actie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willen bij mij niet eens de telefoon opnemen. :( Denk dat ze vandaag eerder stoppen met werken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:39:
[...]

Bij de eerst volgende actie vragen ze eerst of je een account op tweakers hebt, als je die hebt dan ontkennen ze de actie ;)
Geen dure advertentie kosten meer, gewoon een draadje op Tweakers openen. _O-

Fok nog steeds down lol

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:41:
[...]

Geen dure advertentie kosten meer, gewoon een draadje op Tweakers openen. _O-

Fok nog steeds down lol
Daar heb je ook weer gelijk in.

Ps. duurt het echt 3/4 weken voordat je extra snelheid krijgt of krijg je eerst 8mbit?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon me zin nog niet afmaken of hij vroeg al naar me postcode! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oshiro
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:27

oshiro

Chill, dude.

Toffe service van Demon :D
Meteen ook maar even gedaan, van 1,5 naar 6 mbit gegaan. Wachttijd was 10 a 11 minuten, en het gesprekje zelf hooguit een minuut :D

Bij deze nog een bedankje voor de medewerker(s) van Demon _O_ *O*

“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:45:
[...]

Ps. duurt het echt 3/4 weken voordat je extra snelheid krijgt of krijg je eerst 8mbit?
Binnen 2 weken van 6 naar 12 zij hij me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Nope als je je demon pagina bijhoud dan zie je daar hoe de status is. en naar 8Mbit zetten kunnen ze meteen alleen omzetten naar ADSL2+ daarvoor moeten ze in de centrale fysiek ompatchen zeg maar en ik denk dat het 2 weken totaal duurt.
Hangt er wel van af hoe storm dit loopt want anders krijgen ze het nog druk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Had het net nog even nagevraagd, indien je voor de 12 mbit kiest, krijg je eerst de modem toegestuurd (gratis) en daarna gaan ze de snelheid verhogen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:49:
[...]

Nope als je je demon pagina bijhoud dan zie je daar hoe de status is. en naar 8Mbit zetten kunnen ze meteen alleen omzetten naar ADSL2+ daarvoor moeten ze in de centrale fysiek ompatchen zeg maar en ik denk dat het 2 weken totaal duurt.
Hangt er wel van af hoe storm dit loopt want anders krijgen ze het nog druk >:)
Aah ok, het zal waarschijnlijk wel druk worden, maarja dan zie ik wel waarneer ik van mijn nieuwe snelheid kan genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan merk ik wel wanneer ik van me nieuwe snelheid mag gaan genieten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Net ook maar even gebeld met Demon, die brief waar ik het over had was oud nieuws blijkbaar. Dit is een nieuwe actie.

Zit op dit moment met een 4mbit lijn voor 55eu dus wilde graag voor de 16mbit lijn gaan. Alle online postcode checks vertellen mij dat adsl2 beschikbaar is hier. De demon medewerker vertelde mij echter dat het niet ging lukken. Hij kon het niet heel goed uitleggen maar het had er mee te maken dat er te veel mensen op de centrale zouden zitten oid.

Kan iemand mij hier iets meer over vertellen misschien?
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zie ook de poll in de Topicstart :)