[Algemeen] nVidia Nieuws & Discussie Topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 3.783 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Anoniem: 136640 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:39:
Ik las zo net die review op de frontpage van die 8800GTS/GTX. Nou zag ik die vergelijking van Microsoft van DirectX 9 en 10 in het spel Flight Simulator X.

Als je dat verschil ziet dat is gewoon niet normaal! De DirectX 10 screenshot is gewoon net een foto.
Dat komt doordat (in ieder geval) het water ook gewoon een foto is. Het is geen DX10 screenshot maar Photoshopwerk van een MS-medewerker om een beetje duidelijk te maken wat ze (enkele maanden geleden) verwachtten van FS X en Vista/DX10. Ik weet echter dat MS (of beter gezegd Aces) nu pas bezig zijn (beginnen) met het ontdekken van wat allemaal wel en niet kan met DX10, dus... het blijft even afwachten of de DX10 patch voor FS X daadwerkelijk dit (overigens zeer slechte) Photoshopklusje kan evenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Ik heb wat probleempjes met mijn kaart bij 2 games. BF2 en CoJ. Bij BF2 zie ik in de verte soort van zwarte vlakjes als ik mijn muis beweeg. CoJ soort van vreemde schaduwproblemen. Het gekke is, bij BF2142 heb ik totaal geen last. Evenals alles andere games die ik heb gespeeld vandaag, zoals Gothic 3, Titan Quest, COD2.

Ik hoop maar dat dit een driver probleem is, en niet een probleem met mijnkaart. Temps zijn verder gewoon in orde, 83 onder full load. Net 6 keer 3dmark 06 achter elkaar gedraaid, ook geen gekke dingen. Best vreemd. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

darkphoenix schreef op donderdag 09 november 2006 @ 22:57:
nou zeg ik heb me 8800GTX bij azerty besteld en betaald en nu is ineens de status 14 dagen. terwijl er eerst voorraad stond.

Ik kan hierdoor toch annuleren? al heb ik gelijk met ideal betaald .ik wil gewoon snel die kaart.
lees die site handige. ;) Het voorraadsysteem is realtime. Dus toen jij bestelde was er nog voorraad. Bel ze morgen anders voor de zekerheid.

Trouwens ik denk dat het heus wel losloopt met die voorraad in Utrecht.
Dit soort mobo's worden echt niet per pallet verkocht lijkt me.
Anoniem: 107573 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:03:
Ik heb wat probleempjes met mijn kaart bij 2 games. BF2 en CoJ. Bij BF2 zie ik in de verte soort van zwarte vlakjes als ik mijn muis beweeg. CoJ soort van vreemde schaduwproblemen. Het gekke is, bij BF2142 heb ik totaal geen last. Evenals alles andere games die ik heb gespeeld vandaag, zoals Gothic 3, Titan Quest, COD2.

Ik hoop maar dat dit een driver probleem is, en niet een probleem met mijnkaart. Temps zijn verder gewoon in orde, 83 onder full load. Net 6 keer 3dmark 06 achter elkaar gedraaid, ook geen gekke dingen. Best vreemd. :|
Hier in het ati topic heb ik een aantal vergelijkingspics gepost tussen G70 R580 en G80 waarin ook een raar issue zit.

Het zal, zowel bij jou als in mijn post, hoogstwaarschijnlijk een driverissue zijn maar houdt ons op de hoogte aub !!!! Misschien kunnen anderen het ook testen????

Zonder pic is het ook moeilijk te weten wat er precies mis is bij dat spel bij jou. Ter geruststelling; in BF2 heb je zowel op nvidia als op ati in de verte knipperende textures af en toe maar dat ligt voorzover ik weet ook niet aan de kaart.

[ Voor 62% gewijzigd door Help!!!! op 09-11-2006 23:18 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-05 09:10
Ik was even naar de NVDA earnings conference call aan het luisteren, nVidia zegt met dat ze begin volgend jaar een integrated Intel chipset op de markt zetten, een chipset dat al voor een jaar geleden aangekondigd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162692

http://sg.vr-zone.com/?i=4216&s=27

Mooie review !
Ook een 8800GTX oc @ dry ice fzo :P -65°C
16K ! single card.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-05 20:51

edward2

Schieten op de beesten

Anoniem: 107573 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:03:

Heb ik in CoJ ook met 97.02, maar dan lijken het wel uitlopers van de schaduwen, terwijl 96.89, de driver op de CD, dat niet had. Ook Splintercell4 (demo) heeft issues. Toch verder heel weinig van dit soort klachten voor zo'n nieuwe kaart.

Het oude controlpanel heeft image sharpening ook niet kunnen redden, damn wat zie ik dat graag terug. Ik ga eens iemand van die tweakproggies mailen, want volgens mij zit het gewoon in de fw.

Btw, DarK Messiah is echt ongelooflijk snel op deze kaart _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door edward2 op 10-11-2006 00:05 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-05 13:12
The Source schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:34:
Ik was even naar de NVDA earnings conference call aan het luisteren, nVidia zegt met dat ze begin volgend jaar een integrated Intel chipset op de markt zetten, een chipset dat al voor een jaar geleden aangekondigd was.
Je bedoelt dan north- en southbridge in één chip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Weet iemand wanneer die tech demo's worden vrijgegeven (Froggy & Adrianne)? Of bewaren ze die voor 'het grote feest' op zaterdag?

Afbeeldingslocatie: http://images.tweaktown.com/imagebank/news_nvfroggy_01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449

kutkip schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:58:
Je bedoelt dan north- en southbridge in één chip?
Integrated lijkt me met VGA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edward2 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:52:
[...]

Heb ik in CoJ ook met 97.02, maar dan lijken het wel uitlopers van de schaduwen, terwijl 96.89, de driver op de CD, dat niet had. Ook Splintercell4 (demo) heeft issues. Toch verder heel weinig van dit soort klachten voor zo'n nieuwe kaart.

Het oude controlpanel heeft image sharpening ook niet kunnen redden, damn wat zie ik dat graag terug. Ik ga eens iemand van die tweakproggies mailen, want volgens mij zit het gewoon in de fw.

Btw, DarK Messiah is echt ongelooflijk snel op deze kaart _/-\o_
Hehe thx man 96.89 lost idd het probleem op bij CoJ. Voor BF2 heb ik echter nog geen oplossing helaas. Maar gelukkig toch een driver issue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50893

Modbreak:Reclame maken is niet de bedoeling van het nVidia discussietopic

[ Voor 104% gewijzigd door Ultraman op 10-11-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-05 17:12
biobak schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 00:03:
Weet iemand wanneer die tech demo's worden vrijgegeven (Froggy & Adrianne)? Of bewaren ze die voor 'het grote feest' op zaterdag?

[afbeelding]
Deze blijven inderdaad tot zaterdag bewaard:

Het volgende is te zien:
NVIDIA Tech Demo's:
- Adrianne
- Froggy
- Smoke

Games:
- Trackmania Natrions: een F1-achtig racegame, worden tevens weggegeven op de gratis nVIDIA DVD's
- GTR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

Trackmania Nations was al gratis te downloaden. (legaal bedoel ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Nu online
jorisw86 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:20:
uh kijk paradigit evga 629 xfx 629
Bij de eVGA zit overigens alleen bekabeling en een driver cd en geen andere software of games. Ik weet niet wat er bij de XFX zit, maar als daar wat meer bij zit zou ik die kiezen voor hetzelfde geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er moeten snel officiele drivers gereleased worden zeg:

think its both... Try playing Call of Juarez on a G80...... Omg more artifacting an color distortion.....

We really need new drivers....

It seems like Nv thought FEAR, Oblivion, BF2142 were the only games people play..... Since the drivers pretty much only work for them.....

Niet dat het zó erg is als die persoon zegt, maar het is wel een feit.

Dit ging dus over Splinter Cell: DA. Die game is op dit moment écht onspeelbaar op een G80.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 10-11-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Laatst online: 30-05 17:12
biobak schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:35:
[...]

Bij de eVGA zit overigens alleen bekabeling en een driver cd en geen andere software of games. Ik weet niet wat er bij de XFX zit, maar als daar wat meer bij zit zou ik die kiezen voor hetzelfde geld.
Bij XFX zit ook verder niets bij....volgens mij heeft niemand er extra dingen bij zitten helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Nu online
Cinemaskoop schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:46:
[...]

Bij XFX zit ook verder niets bij....volgens mij heeft niemand er extra dingen bij zitten helaas...
Asus levert Ghost Recon erbij en nog een spel. Dus dat is dan een betere deal voor minder geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reminder
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 12:54

reminder

oi....

Ik heb gister 2 EVGA 8800gtx kaartjes opgehaald samen met een het nieuwe EVGA SLI board (680i) alleen ik loop nu tegen wat preformance problemen aan.

Ik heb op het moment maar 1 kaart er in zitten omdat m'n voeding wat aan de zwakke kant is (500w van Enermax) en ik haal maar 5000 punten in 3DMark, in andere 3d applicaties heb ik ook niet het gevoel dat ik een super snelle videokaart heb. Ik heb al wat tests op m'n CPU en geheugen gedraait maar ik zie hier niets vreemds, Het lijkt er op dat het puur video preformance is.
BIOS settings staan allemaal nog op default. PCI-E bus draait gewoon op 16x. Ik heb ook verschillende drivers geprobeerd (97.02 van nvidia.com en 96.89 van de bijgeleverde CD)

Hebben jullie nog ideeen ? Zou het kunnen dat die 500w voeding ook niet voldoende is voor 1 kaart ?

Detailed specs

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:10
biobak schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:35:
[...]

Evga heeft wel 10 jaar garantie t.o.v. de 3 jaar van asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 20:28
reminder schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:17:
Ik heb gister 2 EVGA 8800gtx kaartjes opgehaald samen met een het nieuwe EVGA SLI board (680i) alleen ik loop nu tegen wat preformance problemen aan.

Ik heb op het moment maar 1 kaart er in zitten omdat m'n voeding wat aan de zwakke kant is (500w van Enermax) en ik haal maar 5000 punten in 3DMark, in andere 3d applicaties heb ik ook niet het gevoel dat ik een super snelle videokaart heb. Ik heb al wat tests op m'n CPU en geheugen gedraait maar ik zie hier niets vreemds, Het lijkt er op dat het puur video preformance is.
BIOS settings staan allemaal nog op default. PCI-E bus draait gewoon op 16x. Ik heb ook verschillende drivers geprobeerd (97.02 van nvidia.com en 96.89 van de bijgeleverde CD)

Hebben jullie nog ideeen ? Zou het kunnen dat die 500w voeding ook niet voldoende is voor 1 kaart ?

Detailed specs
Dat lijkt me niet het probleem. Ik kon ook Crossfire draaien met 2x X1900 XT kaarten en een 550 watt PSU. En die 8800 GTX zouden iets van 20-30 watt meer gebruiken. Ik gebruikte denk ik 460-480 watt max. Dus voor een kaart moet het voldoende zijn voor 2 kaarten zou ik toch wat zwaarder geschut nemen. Te denken aan 650+ watt.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

reminder schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:17:

Detailed specs
Je hebt nu twee kaarten liggen, misschien moet je ze eens omwisselen?
Stel dat de ene kaart problemen heeft en de andere niet, dan merk je dat zo :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Simpele vraag hoor, maar al je drivers zijn goed geinstalleerd? Dus ook je chipsetdrivers?
Laatse DX9c er op enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159308

Sorry mijn fout, ben nog een beetje wakker aan het worden 8)7 :+

PS: reminder post je voltage is van je voeding kan je onder andere zien in je bios.

[ Voor 110% gewijzigd door Anoniem: 159308 op 10-11-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 159308 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:54:
[...]

http://www.tweakguides.com/TGTC.html Hier staat alles goed uitgelegt ik weet niet of je windows opnieuw instaleerd maar toch alles staat er in volgens stapjes voor de rest staan er alle Tweaks en Tricks die je moet hebben, moet je wel even PDF programma hebben http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php
hij heeft ook een nieuw moederbord. Het is erg onverstandig om in dat geval een oude XP image te gebruiken.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Laatst online: 30-05 06:26
Zit er over te denken ook een 8800 GTX aan te schaffen. Maar kan het systeem wat ik nu heb (zie sig) dit aan? Kwa voeding/processor bottleneck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 18:58

Format-C

Tracing Rays

Penetrator schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:07:
Zit er over te denken ook een 8800 GTX aan te schaffen. Maar kan het systeem wat ik nu heb (zie sig) dit aan? Kwa voeding/processor bottleneck?
Misschien de voeding.

Zitten er 2 PCI-e connectors op?

(Ik had zelf een 500W Huntkey, maar heb toch voor de zekerheid maar een Enermax Liberty 620W gekocht voor de zekerheid. :Y) )
Edit; en die processor is nu ook niet echt super, maar je zal zeker wel een vooruitgang merken. (understatement)
Ik zou als ik jou was voor een GTS gaan denk ik. Dan is het iets beter in verhouding.

[ Voor 19% gewijzigd door Format-C op 10-11-2006 13:04 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
RappieRappie schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:24:
[...]

Misschien de voeding.

(Ik had zelf een 500W Huntkey, maar heb toch voor de zekerheid maar een Enermax Liberty 620W gekocht voor de zekerheid. :Y) )
Edit; en die processor is nu ook niet echt super, maar je zal zeker wel een vooruitgang merken. (understatement)
Ik zou als ik jou was voor een GTS gaan denk ik. Dan is het iets beter in verhouding.
Meestal krijg je er toch een omvormertje bij voor die 2e pci connector?
Een nieuwe voeding dus... Iedereen met hem eens?

Maar ik wil wel een GTX >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-03 12:36
verzoekje: kan iemand met een 8800 ff kijken hoe die met deze bonzai-UE3 demo draait:
http://www.k-files.de/dow...&action=details&dlid=6208

BTW, dat zijn al 'Procedural Textures' ;)
http://www.bit-tech.net/g...extures_Future_Gam/1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 12:38

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Modbreak:Jongens ik heb hier net even aardig de bezem doorgehaald. Stick voortaan aan de topicregels. En zie ook de aanvulling er op in de Waarschuwing

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reminder
  • Laatst online: 30-05 12:54

reminder

oi....

Ik heb de drivers er helemaal vanaf gegooit en opnieuw geinstalleerd, alles draait nu als een zonnetje ! (had ik eerder aan moeten denken.... zucht).

Toch bedankt :)

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Joepi schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:19:
verzoekje: kan iemand met een 8800 ff kijken hoe die met deze bonzai-UE3 demo draait:
http://www.k-files.de/dow...&action=details&dlid=6208

BTW, dat zijn al 'Procedural Textures' ;)
http://www.bit-tech.net/g...extures_Future_Gam/1.html
Draait smooth as butter (1600x1200HQx16AF8xaa), maar er is dan ook nog niet veel "zwaars" in te zien.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-05 15:52
cybersteef schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:09:
[modbreak]Jongens ik heb hier net even aardig de bezem doorgehaald. Stick voortaan aan de topicregels. En zie ook de aanvulling er op in de Waarschuwing[/modbreak]
Franse bezem zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-05 11:53
Idd een beetje een franse bezem.
Ik weet dat ik het hier niet mag posten eigenlijk, maar dat is juist hetgene waar ik me mateloos aan irriteer. ff 2 quote'jes van deze pagina:
Cinemaskoop schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:02:
[...]

Deze blijven inderdaad tot zaterdag bewaard:

Het volgende is te zien:
NVIDIA Tech Demo's:
- Adrianne
- Froggy
- Smoke

Games:
- Trackmania Natrions: een F1-achtig racegame, worden tevens weggegeven op de gratis nVIDIA DVD's
- GTR2
Cinemaskoop schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:27:
[...]

De E-VGA is tijdens de launch bij para utrecht 579...en eventueel nog 50,- waardecheque erbij...maar dat is al te vaak voorbij gekomen.....
Hierbij een direct verzoek aan Cinemaskoop of hij aub. zijn mond wil dichthouden over zijn P********
Je loopt nu al enkele pagina's achter elkaar te propaganderen. Je zou bijna vergelijkingen willen gaan maken....

[ Voor 106% gewijzigd door Gurneyhck op 10-11-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou iemand van de 8800GTX bezitters alstublieft een keertje BF2 ( als je die toevallig op je pc hebt staan ) willen testen en kijken of zij van die rare zwarte blokken in de verte op het terrein waarnemen?

Ik krijg het verdorie maar niet voor elkaar om dat weg te krijgen. Met geen enkele driver tot nog toe gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:59:
Zou iemand van de 8800GTX bezitters alstublieft een keertje BF2 ( als je die toevallig op je pc hebt staan ) willen testen en kijken of zij van die rare zwarte blokken in de verte op het terrein waarnemen?

Ik krijg het verdorie maar niet voor elkaar om dat weg te krijgen. Met geen enkele driver tot nog toe gelukt.
Post dan een screenshot dan weten we iig wat je bedoelt. 8)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/my.php?image=screen000zb8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
damn wel erg kleine ss maar ik denk dat het met het geheugen te maken heeft van de videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb wel ns duidelijkere gezien :P maar ik neem aan dat je die zwarte gehoekte "rondjes" bedoeld ter hoogte van je crosshair.

Antwoord: Nee dat lijkt me niet normaal, ik speel best veel BF2 en heb dat nog niet gezien. Wat wel normaal is in BF2 is als bijvoorbeeld de textures van de ramen bij gebouwen in de verte knipperen.

Het lijkt mij zeker een driverissue. Zal vast opgelost worden binnenkort. Geheugen kan mss ook maar dan is het wel apart dat andere spellen er geen last van hebben. Oblivion zal ook behoorlijk wat geheugen gebruiken. Of het is toeval dat BF2 net andere chips addresseert dan de andere spellen en de kapotte precies daar zit.

Wel klote want ik speel eigenlijk alleen maar BF2 :P .

Morgen ns testen.

[ Voor 16% gewijzigd door Help!!!! op 10-11-2006 16:29 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 16:43
kingpin is ondertussen met een single-kaart bezig...17.481 3dmarks :)

http://www.xtremesystems....p?p=1829510&postcount=206

en er komt nog meer leuks aan:

Huang also alluded to the
fact that the company would announce no less than nine DirectX 10 graphics cards based on the G80 family of GPUs.

In a private briefing, DailyTech was then updated to the fact that there are three distinct products launching in February, each of which will be divided into three sub-products.

bron

[ Voor 65% gewijzigd door Mr. Detonator op 10-11-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
Help!!!! schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:26:
[...]

Heb wel ns duidelijkere gezien :P maar ik neem aan dat je die zwarte gehoekte "rondjes" bedoeld ter hoogte van je crosshair.

Antwoord: Nee dat lijkt me niet normaal, ik speel best veel BF2 en heb dat nog niet gezien. Wat wel normaal is in BF2 is als bijvoorbeeld de textures van de ramen bij gebouwen in de verte knipperen.

Het lijkt mij zeker een driverissue. Zal vast opgelost worden binnenkort. Geheugen kan mss ook maar dan is het wel apart dat andere spellen er geen last van hebben. Oblivion zal ook behoorlijk wat geheugen gebruiken. Of het is toeval dat BF2 net andere chips addresseert dan de andere spellen en de kapotte precies daar zit.

Morgen ns testen.
Hoeft niet apart te zijn want er zijn simpelweg spellen met veel betere graphics waardoor de temperatuur van de videokaart en dus ook het geheugen veel hoger worden dan bij een (simpel) spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi
8800-voer. >:)
Friday 11.10.06 - General
PC demos for Double Agent out now!
The PC single- and multi-player demos for Splinter Cell Double Agent are now available!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Joepi schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:24:
8800-voer. >:)
Friday 11.10.06 - General
PC demos for Double Agent out now!
The PC single- and multi-player demos for Splinter Cell Double Agent are now available!
Allen niet met driver 97.02, want dan heb je zoveel artefacten dat het onspeelbaar wordt. Hopelijk komen er snel nieuwe gelekte drivers. Want ik sta te springen om deze game.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 12:38

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Gurneyhck schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:38:
Idd een beetje een franse bezem.
Ik weet dat ik het hier niet mag posten eigenlijk, maar dat is juist hetgene waar ik me mateloos aan irriteer. ff 2 quote'jes van deze pagina:

Hierbij een direct verzoek aan Cinemaskoop of hij aub. zijn mond wil dichthouden over zijn P********
Je loopt nu al enkele pagina's achter elkaar te propaganderen. Je zou bijna vergelijkingen willen gaan maken....
Hmm die tweede quote had ik idd mee moeten pakken, blijkbaar overheen gelezen.
De eerste is een normaal antwoord op een vraag van iemand. En als ik zo kijk gaat het over promotie demo's die ergens te zien zijn, niet iets waar ik me aan stoor.
Even naar jullie toe, jullie ergeren je blijkbaar aan posts maar waarom zie of hoor ik daar nooit iets van?
Maak een topic report Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif als je zoiets tegen kom en dan kunnen wij de draad opschonen waar nodig. Nu heb ik maarliefst 33 posts getrashed, dat is niet bepaald alledaags. Als jullie het hier nog verder over willen hebben doe dat dan niet in de draad maar DM of mail me even.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Help!!!! schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:26:
[...]

Morgen ns testen.
Haha ja sry voor de onduidelijke pic. Had haast en moest er snel vandoor. Maar idd die zwarte gehoekte rondjes bedoel ik ja. Ik speel ook al anderhalf jaar BF, en heb van alles meegemaakt tot en met die vage strepen met de 7900 kaarten aan toe. Dat was idd toen brak geheugen, maar dit komt mij écht niet bekend voor. Moet wel een driver issue zijn want BF2142 heeft het niet 8)7

Tóch maak ik me beetje zorgen, want bij de review sites die óók BF2 getest hebben ( zijn er niet veel, maar goed) wordt er geen melding van gemaakt.

Maar ja, CoJ deed ook raar en na een driver wisselen was dat ook opgelost. Dus daar gok ik dan maar op.

Maa rik hoor het wel van je morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:12:
[...]

. Ik speel ook al anderhalf jaar BF, en heb van alles meegemaakt tot en met die vage strepen met de 7900 kaarten aan toe. Dat was idd toen brak geheugen, maar dit komt mij écht niet bekend voor.
ik heb 't wel ooit gezien van die zwarte vlakken....op een x1800xt volgens mij (of een x850xt)

weet alleen niet meer waar 't aan lag, en of het er hetzelfde uitzag :|

ps..heb je de cache map van bf2 al eens leeggemaakt ?

[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Detonator op 10-11-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep, vanmiddag ook al gedaan. Lol heb zelfs heel BF2 opniew geinstalleerd. Mocht niet baten.
Kwam wel deze thread tegen: http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1118386&page=1

Do you have AA in override mode in nvidia's control panel? The 97.02 release notes said it could cause problems in some games if you do. Battlefield 2: Intermittent random z fighting problems on the terrain

Moet maar eens kijken in mijn CP enzo en gewoon alles op application controlled zetten, maar dacht dat ik dat al wel getets had. Maar ik zou niet weten of die ronde blokken random z fighting problems zijn lol :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:35:
Yep, vanmiddag ook al gedaan. Lol heb zelfs heel BF2 opniew geinstalleerd. Mocht niet baten.
Kwam wel deze thread tegen: http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1118386&page=1

Do you have AA in override mode in nvidia's control panel? The 97.02 release notes said it could cause problems in some games if you do. Battlefield 2: Intermittent random z fighting problems on the terrain

Moet maar eens kijken in mijn CP enzo en gewoon alles op application controlled zetten, maar dacht dat ik dat al wel getets had. Maar ik zou niet weten of die ronde blokken random z fighting problems zijn lol :9
Hier geen problemen. Heb aa op appl. enh. gezet en heb m'n vidconfig weggegooid wat BF2 maakt een shaderconfig aan afhankelijk van je(vorige) vid.kaart (in mijn geval m'n X1900) en heeft geloof ik geen safe of detectie mode als de oude er nog instaat en je vervolgens met een andere GPU start.

BF2 heeft er trouwens nog nooit zo goed uitgezien, dat gras, geen enkele aliasing meer te zien :9~

[ Voor 4% gewijzigd door edward2 op 10-11-2006 20:13 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Kaart is binnen en draait.

3DMark06:

Afbeeldingslocatie: http://img158.imagevenue.com/loc373/th_84691_3D06_122_373lo.JPG

:9

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 19:58

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

post eens een vette ss ingame.. ben wel benieuwd!? :> (@edward)

[ Voor 8% gewijzigd door SAiN ONeZ op 10-11-2006 19:54 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Dames en heren!!!!

Deze kaart geeft het beste beeld OOIT!

Kijk naar de tegeltjes en vergelijk het met een andere (previous gen) kaart.

Afbeeldingslocatie: http://img15.imagevenue.com/loc443/th_86234_css_122_443lo.JPG

Mer vorige kaarten die ik had had ik ALTIJD jaggies. (7800GTX/ 7900GTX/ 7950GX2/ X1900XT/ X1900XTX) Hoe hoog ik de settings ook had staan. Nu is het beeld echt PERFECT!!!! En ik heb er nog maar 4x AA opstaan. _/-\o_

De 2D beeldkwatiteit is ook opvallend goed.

ps: let niet op de FPS op de screen; ik speel altijd met V-Sync aan. :9

[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 10-11-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edward2 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:39:
[...]

Hier geen problemen. Heb aa op appl. enh. gezet en heb m'n vidconfig weggegooid wat BF2 maakt een shaderconfig aan afhankelijk van je(vorige) vid.kaart (in mijn geval m'n X1900) en heeft geloof ik geen safe of detectie mode als de oude er nog instaat en je vervolgens met een andere GPU start.

BF2 heeft er trouwens nog nooit zo goed uitgezien, dat gras, geen enkele aliasing meer te zien :9~
Lol man ja dat was het!! Was vergeten mij video config weg te gooien en ookbij de herinstallatie de profiles bewaard. Nu is alles top. I'm happy now :9

Hehe Rappie niceeeeee _/-\o_

Edit: Maar die niewe aa modes ( Q8aa, Q16aa ) zijn iig niet goed bruibaar bij BF2 ( bij mij dan ).
In BF2142 werken ze dan weer wel :9

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 10-11-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
reminder schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:18:
Ik heb de drivers er helemaal vanaf gegooit en opnieuw geinstalleerd, alles draait nu als een zonnetje ! (had ik eerder aan moeten denken.... zucht).

Toch bedankt :)
Post aub eens verschillen met 3Dmark03, 05, en 06 met single en SLI.
Volgens mij zijn de verschillen minimaal met een E6700

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196528

RappieRappie schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:17:
Dames en heren!!!!

Deze kaart geeft het beste beeld OOIT!

Kijk naar de tegeltjes en vergelijk het met een andere (previous gen) kaart.

[afbeelding]

Mer vorige kaarten die ik had had ik ALTIJD jaggies. (7800GTX/ 7900GTX/ 7950GX2/ X1900XT/ X1900XTX) Hoe hoog ik de settings ook had staan. Nu is het beeld echt PERFECT!!!! En ik heb er nog maar 4x AA opstaan. _/-\o_

De 2D beeldkwatiteit is ook opvallend goed.

ps: let niet op de FPS op de screen; ik speel altijd met V-Sync aan. :9
8)7

Wat ziet dat er mooi uit zeg :9

Ik kan niet wachten op morgen, heb er namelijk 2 besteld (XFX) met 680i SLI bordje.....wordt het nog mooier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
Anoniem: 196528 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:43:
[...]

8)7

Wat ziet dat er mooi uit zeg :9

Ik kan niet wachten op morgen, heb er namelijk 2 besteld (XFX) met 680i SLI bordje.....wordt het nog mooier :+
Aan jou ook de vraag of he benchmarks wilt posten met single en sli.
ben benieuwd naar de verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Extera schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:45:
[...]

''default'' 3dmarks zijn niet meer zo belangrijk bij deze kaarten.....(hoe sneller de cpu, hoe hoger de score)

beter op 1600x1200 met evt. 4xaa/16xaf erbij

[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Detonator op 10-11-2006 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
De resoluties waar de eigenaren van deze prachtige setup's op gaan draaien, die zijn van belang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Detonator schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:53:
[...]

''default'' 3dmarks zijn niet meer zo belangrijk bij deze kaarten.....(hoe sneller de cpu, hoe hoger de score)

beter op 1600x1200 met evt. 4xaa/16xaf erbij
Inderdaad . Al vindt ik 1500 punten verschil in 06 tussen een X2 op 2.7Ghz en een Core2 op 3Ghz best pittig. Maar ja, wie gamed er nou ook op 1280/1024 met zo'n kaart he.

Edit: overigens heb ik mijn idle temp tot onder de 60c gekregen, door in Atitool de 2d core clock speed gewoon lekker op 350Mhz te zetten. Scheelt weer wat graden.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 10-11-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196528

Extera schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:45:
[...]

Ik zal ze zeker gaan posten.....:)

Ik draai op 1920 x 1200.

CPU is een E6600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

FEAR, alles maxed, 1280x 1024, 4x AA, 16x AF, soft shadows on.

Afbeeldingslocatie: http://img160.imagevenue.com/loc488/th_89741_FEAR_122_488lo.JPG

Waar ik echt heel erg van onder de indruk ben is dat ik FEAR op dezelfde settings, maar dan MET V-sync goed kan spelen. Dan komt de kaart nog niet onder de 40 FPS. Ongelofelijk wat gamed dat lekker. :9

Nu nog een nieuwe 22 inch monitor over 4 weken, en het mag van mij winter/ koud/ slecht weer worden. Echt relaxed. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 10-11-2006 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Laatst online: 16-05 11:21

HKS-Skyline

Vroooom ?

zou er iemand een screenshotje van bf2 kunnen posten? ik ben wel erg benieuwd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

BF2,

1280x1024
8xAA (LOL) >:)
16xAF

Strakke AA:

Afbeeldingslocatie: http://img150.imagevenue.com/loc405/th_90529_BF2_122_405lo.JPG

Afbeeldingslocatie: http://img146.imagevenue.com/loc565/th_90811_BF2.2_122_565lo.JPG

[ Voor 30% gewijzigd door Format-C op 10-11-2006 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanavond tóch maar ff proberen die 8AA. WTF moet gewoon kennen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Hoe monitor je de GPU temps Edward of Uploader?

NTune leest hier alleen 56C uit. Onder 3DMark ook. Die doet het dus niet. :X

Edit: hij werkt wel.

De kaart is gewoon 55C idle. :) Hij koelt HEEL snel af na 3DMark. Ben nu ff ATitool aan het draaien om te kijken hoeveel ie stressed is. :)

[ Voor 41% gewijzigd door Format-C op 10-11-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Rappierappie hoeveel frames haal je op die settings ?
:o die nieuwe 8800 kaarten zijn echt :o

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline

HKS-Skyline

Vroooom ?

wauw thnx, ziet er zeker strak uit 8)
ik denk dat ik zelf even wacht op een midrange kaart van rond de 300 euro, dat vind ik meer dan zat voor een videokaart, maar het ziet er zeker netjes uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

waterking schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:48:
Rappierappie hoeveel frames haal je op die settings ?
:o die nieuwe 8800 kaarten zijn echt :o
Weet ik niet. ik denk wel meer dan 80. Maar dat zal ik straks nog wel ff bekijken.

Ik ga nu ff bij mijn vriendin zitten. TV kijken. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

edward2 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:39:
[...]
Edward, wat is nu de max AA setting @ 1600x1200 in BF2 wat goed speelbaar is?

En uiteraard hiervan gaarne een screenshotje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:07
Zier er zeeeeer mooi uit. Ik zou bijna ook in de verleiding komen om een 8800 te halen alleen al om de IQ.....Mmm

Nee, ik denk toch dat ik nog ff wacht op de R600.......................... hoewel??

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RappieRappie schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:47:
Hoe monitor je de GPU temps Edward of Uploader?

NTune leest hier alleen 56C uit. Onder 3DMark ook. Die doet het dus niet. :X

Edit: hij werkt wel.

De kaart is gewoon 55C idle. :) Hij koelt HEEL snel af na 3DMark. Ben nu ff ATitool aan het draaien om te kijken hoeveel ie stressed is. :)
NvTray en Atitool lezen de temps ook correct uit. Die zou je kunnen proberen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Hij leest het toch wel uit.

De kaart blijft gewoon redelijk koel. 55 idle, 75 stressed.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
RappieRappie schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:24:
[...]

Misschien de voeding.

Damn, denken jullie er ook zo over of kan ik prima de GTX halen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:04

justifire

Shut up and squat !!

Anoniem: 196528 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:13:
[...]

Ik zal ze zeker gaan posten.....:)

Ik draai op 1920 x 1200.

CPU is een E6600.
Ik ook.
2 x XFX 8800GTX in SLI
2560x1600
verdere specs zie sig.

Elende is alleen dat het pakket al 2 dagen in dordrecht staat :X TNT bedankt !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

BF2 screens komen morgen wel, ik ga The Ring weer eens kijken ;)
Max AA in dat spel?, eigenlijk niet eens getest, ik speel op HQ in CP op 1600x1200 16AF4xAA en dat ziet er al schitterend uit en heb geen enkle dip onder 85 fps( vsync->85 hz). Ik speel wel met vsync en triple buffering via dx tweaker, want triple buffering in CP is alleen nog steeds voor openGL meestal.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik heb net de nieuwe 93.71 drivers geinstalleerd, maar nu zijn alle video's die ik afspeel roze.
Wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi
Wie zich nog niet kon overtuigen van de sublime IQ die de G80 genereert, moet ff dit video van tombman kijken (een oostenrijkse OC-kultfiguur):
http://www.forum-3dcenter...hp?p=4971127&postcount=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline

HKS-Skyline

Vroooom ?

iedereen zonder 8800 kaart, nu zijn/haar bed in, morgen is het vroeg dag :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Joepi schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:56:
Wie zich nog niet kon overtuigen van de sublime IQ die de G80 genereert, moet ff dit video van tombman kijken (een oostenrijkse OC-kultfiguur):
http://www.forum-3dcenter...hp?p=4971127&postcount=15
ja wel goed maar zou ook wel hetzelfde filmpje willen zien van een G70 en R580. Dan is de progressie wat duidelijker te zien. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
SI4live schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:42:
Kan er iemand bevestigen dat er geen enkel ASUS kaart van de 8 series (GTS/GTX) in NL beschikbaar is?
De ASUS EN8800GTS heb ik gisteren al in het schap van een winkel zien staan, een stuk of vijf. En nee, het waren geen lege dozen, ik heb het nog nagevraagd. ;)
dominator schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:46:
GTX'en zul je niet vinden. (zijn ze nog aan het reworken met dat verdomde weerstandje :) ) GTSén moet je zonder problemen kunnen krijgen.
Dat probleem is inmiddels volledig opgelost. Als het goed is heeft iedereen die voorraad van de GTX had (toegezegd gekregen) nu weer zijn voorraad op peil met de goede kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is BF2142 toch geweldig nu zeg. 1600x1200, 16xCSAA, 16xAF, max ingame, Supersampling.

Nooit onder de 45fps, 75/80 gemiddeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Laatst online: 22:07
Kom op jongens opstaan....... Uit je nest.. Luie varkens.

Jullie moeten shoppen!!!!!

VERGEET JE PINPAS NIET!! :+ :+ :+

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
Zijn er hier ook mensen met een GTX die niet voldoende PCI-X poweraansluitingen hebben? Of bijv maar een aansluiting hebben in plaats van twee? Draait het bij jullie stabiel en hoeveel Watt is je voeding?

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

Ik hoop hem vandaag met de post te krijgen. tnt levert toch ook op zaterdag?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Nu online
darkphoenix schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 10:39:
Ik hoop hem vandaag met de post te krijgen. tnt levert toch ook op zaterdag?
Ja, alleen niet onder rembours geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

biobak schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 10:48:
[...]

Ja, alleen niet onder rembours geloof ik.
oke gelukkig ik heb met ideal betaald.

ps wat is het rustig! is iedereen naar utrecht gefietst? :)

[ Voor 13% gewijzigd door darkphoenix op 11-11-2006 11:36 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Nu online
darkphoenix schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 10:49:
[...]

oke gelukkig ik heb met ideal betaald.

ps wat is het rustig! is iedereen naar utrecht gefietst? :)
Ik denk het. Ik moet toch nog naar Utrecht dus ik ga er zo ook een kijkje nemen en misschien neem ik meteen zo'n 680i SLI mobo mee als ze die nog hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Oke hij is binnen!

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/2766/aleklieff025dj6.jpg

Oke nu ff inbouwen!

tot zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline

HKS-Skyline

Vroooom ?

ik heb ff pauze, lekker druk hier, maargoed de kaarten zijn nogsteeds op vooraad...
ik vraag me af hoeveel mensen ze via internet al binnen hebben gekregen want zo hard gaat het ook weer niet met de voorraad heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
HKS-Skyline schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:35:
ik heb ff pauze, lekker druk hier, maargoed de kaarten zijn nogsteeds op vooraad...
ik vraag me af hoeveel mensen ze via internet al binnen hebben gekregen want zo hard gaat het ook weer niet met de voorraad heb ik het idee.
Heeft volgens mij met de prijs van die dingen te maken.

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107626

darkphoenix schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:04:
Oke hij is binnen!

[afbeelding]

Oke nu ff inbouwen!

tot zo
Heb je zo'n groot mes nodig om die zak kruidnoten open te maken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline

HKS-Skyline

Vroooom ?

KingNothing schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:39:
[...]

Heeft volgens mij met de prijs van die dingen te maken.
ik vind 579 euro voor een eVGA GTX niet slecht als ik eerlijk ben (alleen vandaag hoor)
dat is namelijk 50 euro goedkoper dan normaal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Dan nog; niet iedereen schudt even 579 euro uit zijn knip.

Het blijft een hele hoop geld. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Format-C op 11-11-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Anoniem: 107626 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:43:
[...]

Heb je zo'n groot mes nodig om die zak kruidnoten open te maken? :+
OEPS! die is nog uit de periode van toen ik dacht dat ik een ninja was.

Net even Fear extractionpoint gespeelt met 1920x1200 16af en 8x Q AA alles max en dat doet ie heel goed maar soms bij grootte gebieden is het even sloom en dan ineens weer snel :?

en soms na het quickloaden is de framerate heel laag en na een paar seconde weer goed.

De beeld kwaliteit is echt super!!

nu even HL2 met 16X QAA testen!

edit:

Zo'n 60 frames gemiddeld met 16XQAA en 1920x1200 en alles max en supersampling hiiiihaaaaa _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door darkphoenix op 11-11-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Nu online
HKS-Skyline schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:35:
Tja, de echte hardwarefreaks hebben half NL al afgestruind op 8,9 en 10 november. Ik ben er ook 230 km voor omgereden :) Maar ik heb een mooi 680i SLI moederbord nu (en 3 pennen, 2 muismatten en 2 dvd's). Helaas staan er geen techdemo's op de DVD. Had ik wel op gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:08

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Holy mother of lord Oo

Ik zou er bijna m'n 7950GX2 de deur voor uitkieperen. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

darkphoenix schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:25:
[...]

Net even Fear extractionpoint gespeelt met 1920x1200 16af en 8x Q AA alles max en dat doet ie heel goed maar soms bij grootte gebieden is het even sloom en dan ineens weer snel :?

en soms na het quickloaden is de framerate heel laag en na een paar seconde weer goed.

De beeld kwaliteit is echt super!!
Is een bekend probleem bij Extraction Point. nV is daar inmiddels ookover ingelicht, maar een directe oplossing is helaas nog niet voor handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-05 08:52
Ik heb wat problemen in CS:S, ik denk een driver issue. Ik hoop dat het snel beter wordt, zo is het gamen toch wat minder.

Vooral bij officiele mappen zoals dust2 zijn op afstand de tegenstanders en boxen erg onduidelijk, ook de "rook" wordt niet goed weergegeven. Ik heb met de instellingen lopen te spelen maar dat heeft niet geholpen.

Screens; http://good-times.webshots.com/album/552314341cOWPOa

Bij de laatste 5 screens loop ik naar een maatje toe, op de derde is hij zo goed als onzichtbaar!
Zijn er meer mensen met een 8800GTX en driver 97.02 die hier last van hebben?

[ Voor 18% gewijzigd door Plurk. op 11-11-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Heb ik ook; ik was net aan het uitzoeken wat het was. Ook is het menu best licht, beetje alsof er teveel gamma of brightness opstaat.

Ben dus niet de enige die dat heeft. :)

Ik denk dat het een driver issue is. CSS in heel kieskeurig met nVidia drivers imho. In de tijd dat ik nog een 7800GTX had heb ik ook best lang gezocht naar de perfecte drivers.

Misschien komen er binnenkort wel Xtreme-G drivers uit. Die zijn meestal heel goed.

Edit: ik zal zo de meegeleverde drivers eens proberen.

[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 11-11-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-05 08:52
RappieRappie schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:10:
Heb ik ook; ik was net aan het uitzoeken wat het was. Ook is het menu best licht, beetje alsof er teveel gamma of brightness opstaat.

Ben dus niet de enige die dat heeft. :)

Ik denk dat het een driver issue is. CSS in heel kieskeurig met nVidia drivers imho. In de tijd dat ik nog een 7800GTX had heb ik ook best lang gezocht naar de perfecte drivers.

Misschien komen er binnenkort wel Xtreme-G drivers uit. Die zijn meestal heel goed.

Edit: ik zal zo de meegeleverde drivers eens proberen.
Dat van dat menu was me ook al opgevallen!

Ik hoop dat het snel is verholpen, online CS:S speel ik toch veel, en is zo zoals je ziet op die screen, bijna niet te doen want je ziet je tegenstanders gewoon niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Voor mij geldt hetzelfde. * Format-C is CSS-a Holic :P

Edit:

de 96.83 drivers hebben hetzelfde. Ik zal de 93.51 ook nog ff proberen. Die zaten er ook bij op CD.

[ Voor 45% gewijzigd door Format-C op 11-11-2006 15:37 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je post, neem de topicstart regels door. Die zijn heel simpel.
Bij deze voegen we er aan toe:
- De GeForce 8 serie is leverbaar bij en hij kost
- Je je kaart gaat halen

Nogmaals, kijk naar de _topicregels_ voordat je post !!!