Nokia N73 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.503 views sinds 30-01-2008

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
DaTiezl schreef op donderdag 30 november 2006 @ 19:01:
Ik krijg maar niet versie 3.0638.0.0.1 erop.

Als ik de updater draai dan zegt hij dat ik de laatste versie heb. Ik heb echter versie 2 :(
No offense, maar als je beetje had gezocht dan weet je dat als je onder *#0000# kijkt en er staat achter "Nokia N73" geen (02) maar (xx.02) of iets dergelijks dan kun je nog niet updaten. Reden: Onbekend

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
vegterb schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:58:
[...]

No offense, maar als je beetje had gezocht dan weet je dat als je onder *#0000# kijkt en er staat achter "Nokia N73" geen (02) maar (xx.02) of iets dergelijks dan kun je nog niet updaten. Reden: Onbekend
Ok dank je. Ik heb overal gezocht maar heb dit nergens kunnen vinden, nu inmiddels wel ja.

[ Voor 4% gewijzigd door DaTiezl op 30-11-2006 21:17 ]

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Verwijderd

DaTiezl schreef op donderdag 30 november 2006 @ 19:01:
Ik krijg maar niet versie 3.0638.0.0.1 erop.

Als ik de updater draai dan zegt hij dat ik de laatste versie heb. Ik heb echter versie 2 :(
Even langs een NSP gaan en binnen 15 minuten flashen ze je toestel naar de nieuwste firmware.

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:10
DaannO schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:21:
[...]

Dit heb ik inderdaad ook. Ik heb nu ook tomtom werkend gekregen zonder al te veel moeite. Het werkt veel sneller dan op mijn pda. Ik heb er nog niet mee genavigeerd echter. Verder is het even uitpusselen hoe je nou muziek toevoegd aan je afspeellijst, had wat makkelijker gekund. Verder dik te vreden. :)
Wil jij nog een mooie review v/d foon geven Daanno??? Ik ben erg benieuwd en weet wel voor 80% zeker dat dit mijn volgende foon, wordt maar wellicht kan jouw review mij geheel over de streep trekken :-) Alvast bedankt!

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Leut schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:04:
[...]

Wil jij nog een mooie review v/d foon geven Daanno??? Ik ben erg benieuwd en weet wel voor 80% zeker dat dit mijn volgende foon, wordt maar wellicht kan jouw review mij geheel over de streep trekken :-) Alvast bedankt!
Ik ben het wel van plan, echter zit ik in een drukke periode met school en werk. Ik heb pas vanaf dinsdag weer tijd. :S

Ik post straks nog wel even pics en een filmpje van de tel. :)

Pics gemaakt met mijn oude W800i:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2f638d24405f982bd908838218dd29c5/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e0549aff26bde16187d6492bdb568d75/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/85924abba5f42b07cfaaa1c7060f4ab0/thumb.jpg

Pics met de N73:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/77d899e7eacba9ac0bc7794300b7c1c0/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5c3e513ff28938e382640da39c5bf6d4/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d4a92102d0a31d3ab787e40a2bdddc48/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fb7406355268377e771059445522f5e8/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/091f613818e781d5e70c741f92cb99c1/thumb.jpg

En nog een brak filmpje gemaakt met de W800I:
Filmpje

Dat is het dan. :)

[ Voor 59% gewijzigd door DaannO op 30-11-2006 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
is de ME al verkrijgbaar in de winkels in Rotterdam??? Ik kan echt niks vinden daarover op et internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 19:21
pinokkia schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:20:
[...]

Ja dat word misschien mijn volgende gsm. (houd persoonlijk niet van slide gsms)
N95 is ook slider
Afbeeldingslocatie: http://www.convergedigest.com/images/articles/v13n185-n95.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.techtree.com/ttimages/story/76154_n95big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Entertainment schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:35:
is de ME al verkrijgbaar in de winkels in Rotterdam??? Ik kan echt niks vinden daarover op et internet
Ik denk dat weinig winkels hem standaard zullen gaan voeren. Je moet echt naar binnen gaan en hem laten bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:09
Ik weet dat de N95 een slide gsm is. Maar ik wil wel een keer een uitzondering maken. (vanwege de gps dat erin zit)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Kan ik de snooze nog veranderen? Mijn oude nokia die had 7 minuten snooze voor mijn wekker en nu moet ik het doen met 5 minuten snooze (vind ik persoonlijk een beetje kort).

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joint_me schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:24:
Kan ik de snooze nog veranderen? Mijn oude nokia die had 7 minuten snooze voor mijn wekker en nu moet ik het doen met 5 minuten snooze (vind ik persoonlijk een beetje kort).
nee volgens mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:22:
[...]

Ik weet dat de N95 een slide gsm is. Maar ik wil wel een keer een uitzondering maken. (vanwege de gps dat erin zit)
ben wel benieuwd hoe goed die GPS functie is. zou hij kunnen tippen aan de sirf III chip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
pinokkia schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:22:
[...]

Wat ik wel zou willen weten is hoeveel in processor power het scheelt.
Ik weet van N73 het is een 206Mhz Arm en een E50 heeft een 236Mhz arm procesor (zef gemeten met Nsysinfo). Waar kan ik meer van dat soort info vinden o.a. N95 etc
deze tabel is niet erg officieel en klopt niet met eigen bevindingen, wel als globale richtlijn. geruchten zeggen dat N95 330Mhz wordt (Ti-omap)
http://3lib.ukonline.co.uk/s60history.htm

[ Voor 19% gewijzigd door hbt68 op 01-12-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-03 20:11
Gewoon even overclocken? >:)
Kon dat maar. lol.
Persoonlijk denk ik dat de verschillen minimaal zullen zijn. Cijfermatig altijd, maar
bij gebruik zul je het niet merken.

De mijne weer naar NSP gebracht. Hij bleef zwart scherm geven bij gewoon alleen bladeren al. Niet constant, maar zeker te vaak.
Ben hem zu minstens 2 wk kwijt! :'(

Ben ook benieuwd wat Rabo gaat doen als er reparatiekosten gerekend worden....

[ Voor 98% gewijzigd door JohnB op 01-12-2006 19:27 . Reden: tekst toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Als berichttoon kan ik alleen maar diegene van Nokia kiezen. Ik wil graag mijn eigen toon kiezen maar ik zie niet hoe ik dat moet instellen. Iemand enige idee?

Ook heb ik een bug ontdekt. Als je met je headset muziek aan het luisteren bent en je belt iemand dan gaat de muziek door en dan even uit en opeens kij hard aan en dan schakelt hij over op de telefoon. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiddo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:26
DaannO schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:14:
Als berichttoon kan ik alleen maar diegene van Nokia kiezen. Ik wil graag mijn eigen toon kiezen maar ik zie niet hoe ik dat moet instellen. Iemand enige idee?
Dat moet je aanpassen in het profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hiddo schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:44:
[...]

Dat moet je aanpassen in het profiel.
Dat weet ik, maar kan je ook een custom tone instellen. Dus een mp3`tje als berichtoon. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:45:
[...]

Dat weet ik, maar kan je ook een custom tone instellen. Dus een mp3`tje als berichtoon. :?
heb je het al geprobeerd?
de mp3tjes zitten namelijk in de lijst waar je dan terecht komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sprak net met de NSP op schiphol, heeft iemand daar zijn software laten updaten?
Er werd me verteld dat het een half uur kan duren, terwijl ik hier lees dat mensen thuis binnen 6min klaar zijn..

Ben ik zo wie zo een half uur kwijt? of nemen ze het een beetje ruim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:18:
ik sprak net met de NSP op schiphol, heeft iemand daar zijn software laten updaten?
Er werd me verteld dat het een half uur kan duren, terwijl ik hier lees dat mensen thuis binnen 6min klaar zijn..

Ben ik zo wie zo een half uur kwijt? of nemen ze het een beetje ruim?
Ze nemen het een beetje ruim zodat je niet na 6 minuten gaat klagen waar je toestel blijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
Mijn update duurde idd een minuut of 10 bij VTU. Er werden wel meerdere mensen tegelijk geholpen. En het is daar al zo krap op de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de N73 nu sinds twee weken en ben er erg tevreden over. Zojuist via GPSPlaza een actieve houder aangeschaft, welke ter vervanging van mijn houder voor de 6230 komt, maar wel kan worden aangesloten op de CK-7W carkit (qua voeding en qua verbinding).

Het enige waar ik me ontzettend aan stoor, is dat je zelf geen spraaklabels in kunt spreken. Ik heb zoveel namen in mijn telefoon staan, dat heel vaak de verkeerde persoon gebeld wordt of dat ik te horen krijg dat er niemand gevonden wordt. Heeft iemand hier een oplossing voor? Is het mogelijk om bij de mensen die ik nagenoeg nooit bel, het spraaklabel te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Wat is de makkelijkste manier om via de datakabel te internetten? Ik krijg het niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

REDFISH schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:53:
Wat is de makkelijkste manier om via de datakabel te internetten? Ik krijg het niet aan de praat.
wil je met je tel op internet via verbinding van je pc?
kan niet volgens mij,.. andersom wel (of bedoelde je dat juist :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

is het trouwens iemand al gelukt om streaming video van sites als youtube en google video in te laden en af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:53:
Via pcsuite de optie "verbinding maken met het internet" kiezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

en nog iets: ik probeer steeds google maps te downloaden

lijkt me rete handig!

maar elke keer als ik naar www.google.com/gmm ga,.. wordt ik geredigeerd naar de download pagina voor de SymbiaOS 9 (lijkt me prima)

maar dan volgt een error status 406!

iemand dit al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:04:
[...]

heb je het al geprobeerd?
de mp3tjes zitten namelijk in de lijst waar je dan terecht komt..
Ik kan alleen uit aac en mid`s kiezen. Dus ik zie geen mp3`tje er tussen zitten. Moet het misschien op mijn telefoon geheugen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

DaannO schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 20:50:
[...]

Ik kan alleen uit aac en mid`s kiezen. Dus ik zie geen mp3`tje er tussen zitten. Moet het misschien op mijn telefoon geheugen staan?
als je die daar hebt opgeslagen,.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:27:
[...]

Ze nemen het een beetje ruim zodat je niet na 6 minuten gaat klagen waar je toestel blijft :P
nou ik wordt mooi weer weggestuurd met het verhaald, dat omdat het nu via internet kan. ze het niet meer daar kunnen doen...
Mocht ik het wel willen moet ik naar een premium NSP die in alkmaar zit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
assass schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 21:14:
[...]

als je die daar hebt opgeslagen,.. O-)
Staat op een mem kaartje. ;)

Edit: gelukt. Het moet dus op de main mem staan. :)

[ Voor 12% gewijzigd door DaannO op 01-12-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
Thanks DaannO! Ziet er gaaf uit!! Denk dat mijn keuze haast wel vast staat... Nu alleen nog wachten, wachten, wachten.... Vandaag eens wat rondgebeld naar telecomzaken in Emmen, maar geen van allen heeft de telefoon al voorradig, of verwacht deze op korte termijn :(

Iemand enig idee hoe snel Orange deze telefoon in hun assortiment opneemt?

"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Leut schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:03:
[...]

Thanks DaannO! Ziet er gaaf uit!! Denk dat mijn keuze haast wel vast staat... Nu alleen nog wachten, wachten, wachten.... Vandaag eens wat rondgebeld naar telecomzaken in Emmen, maar geen van allen heeft de telefoon al voorradig, of verwacht deze op korte termijn :(

Iemand enig idee hoe snel Orange deze telefoon in hun assortiment opneemt?
Orange zal alleen de normale n73 verkopen. De rest doen ze niet aan omdat de software dan aangepast moet worden. Je moet gewoon even naar een telco shop gaan en vragen of ze hem voor je willen bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een bureaulader gespot met dataconnectie ? Dus laden en mogelijkheid om via USB aan te sluiten ? Ik heb alleen deze kunnen vinden voor N73 maar das alleen laden.

Ik zoek dus zoiets maar dan voor de N73, liefs origineel Nokia maar die bestaat volgens mij niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 23:32:
Iemand al een bureaulader gespot met dataconnectie ? Dus laden en mogelijkheid om via USB aan te sluiten ? Ik heb alleen deze kunnen vinden voor N73 maar das alleen laden.

Ik zoek dus zoiets maar dan voor de N73, liefs origineel Nokia maar die bestaat volgens mij niet ?
Lijkt me reuzehandig ja!! Ik zou dus ook zoiets willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
DaannO schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:06:
[...]

Orange zal alleen de normale n73 verkopen. De rest doen ze niet aan omdat de software dan aangepast moet worden. Je moet gewoon even naar een telco shop gaan en vragen of ze hem voor je willen bestellen. :)
Hmmm das een flink stuk minder van Orange :( Zie namelijk ook de prijzen bij de telco's en deze leggen toch echt hoger dan bij Orange zelf.... Daarnaast vind ik het persoonlijk plezierig rechtstreeks bij een Orange-shop zaken te doen dan via een derde... Enfin, zal dadelijk eens Emmen gaan bezoeken en een nokia service point benaderen met de vraag of de foon al te bestellen is (deze had ik nog niet gebeld namelijk).

Jij hebt de foon ook via een plaatselijke telco besteld? Of via inet? Ik zie wel al wat webshops de foon aanbieden maar zelfs met 2-jr abonnementen schrik ik mij het apezuur v/d prijzen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:09
Leut schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 09:33:
[...]

Hmmm das een flink stuk minder van Orange :( Zie namelijk ook de prijzen bij de telco's en deze leggen toch echt hoger dan bij Orange zelf.... Daarnaast vind ik het persoonlijk plezierig rechtstreeks bij een Orange-shop zaken te doen dan via een derde... Enfin, zal dadelijk eens Emmen gaan bezoeken en een nokia service point benaderen met de vraag of de foon al te bestellen is (deze had ik nog niet gebeld namelijk).

Jij hebt de foon ook via een plaatselijke telco besteld? Of via inet? Ik zie wel al wat webshops de foon aanbieden maar zelfs met 2-jr abonnementen schrik ik mij het apezuur v/d prijzen....
Orange is sowieso al veels te duur bij 1 jarige abonnementen met een toestel erbij. Ik heb zelf een telfort 1 jaar icm N73 music voor 103 euro bij leggen. Bij orange kost datzelfde abonnement icm N73 ME een bijbetaling van 299 euro!!! via de goedkoopste internetshop. (dezelfde internetshop waar ik N73 ME ook heb gekocht)

Dus Orange is schandalig duurder geworden.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 08:10:
[...]

[...]

Ik heb Salland Automatisering gevraagd, of ze de HS-20/AD-41 konden leveren en dat was geen probleem :) Hij staat nu ook op hun site. Ik heb 'm besteld, voor €24,- excl. verzendkosten. Raalte is niet ver van Zwolle waar ik woon, dus ik ga 'm gewoon afhalen. Moet nog wel wachten tot 21-11, want ik heb er ook een 2Gb mini SD-card van Peak bij besteld en die wordt dan verwacht.
heb je maar na-geaapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn usb kabel is kapot geen Nieuwe firmware
dus Baalen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZUIVERE311
Kijk even op marktplaats. Daar staan usb kabels voor een mooie prijs. Onder 5 euro zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 14:08:
mijn usb kabel is kapot geen Nieuwe firmware
dus Baalen
En je caps-lock is ook al kapot, niet zo mooi allemaal.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wilde datde caps-lock kapot was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Is het mogelijk om mappen te beveiligen met een wachtwoord via een programma??

[ Voor 66% gewijzigd door MrJames op 02-12-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Ben ik zo stom, of staat er gewoon ergens beschreven hoe die MMC erin moet?
De handleiding geeft niet goed aan hoe dat kaartje erin moet. In de breedte lukt niet, want dan is ie te breed. In de lengte zit het kaartje los :?
Kan iemand mij even heel simpel uitleggen of ik het kaartje in de lengte of in de breedte moet doen, en waar het hoekje moet zitten? :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
contacten naar de bovenkant (toetsen) en als eerste naar binnen.
maar volgens mij kan het niet anders tenzij RMMC toch niet hetzelfde is als MiniSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Laatst online: 12-09 16:11
Cis schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:11:
Ben ik zo stom, of staat er gewoon ergens beschreven hoe die MMC erin moet?
De handleiding geeft niet goed aan hoe dat kaartje erin moet. In de breedte lukt niet, want dan is ie te breed. In de lengte zit het kaartje los :?
Kan iemand mij even heel simpel uitleggen of ik het kaartje in de lengte of in de breedte moet doen, en waar het hoekje moet zitten? :)
er passen helemaal geen MMC kaarten in de N73... alleen MiniSD
en die gaat er idd in door de contacten omhoog en als eerste naar binnen.

vraagje van mij...(heel stom maar zit er mee te rommelen)

ik heb op m'n N70 m'n berichten en contacten op m'n geheugenkaart staan
hoe krijg ik deze snel op m'n N73??
wie weet waar deze op de geheugenkaart worden opgeslagen?

Transfer via instrumenten menu werkt niet... :(

[ Voor 18% gewijzigd door Fox-Racing op 02-12-2006 20:27 ]

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

hbt68 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:32:
contacten naar de bovenkant (toetsen) en als eerste naar binnen.
maar volgens mij kan het niet anders tenzij RMMC toch niet hetzelfde is als MiniSD
Ok, bedankt. Dan ga ik mezelf nog 's achter de oren krabben. Ik heb van mijn werk een Nokia N73 gekregen en een MMC Mobile (RS-MMC). Dit laatste is dus zo'n mini-dingetje :)
Desalniettemin is het me nog niet gelukt om die kaart erin te krijgen. Vreemd, zeer vreemd :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cis schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 22:38:
[...]

Ok, bedankt. Dan ga ik mezelf nog 's achter de oren krabben. Ik heb van mijn werk een Nokia N73 gekregen en een MMC Mobile (RS-MMC). Dit laatste is dus zo'n mini-dingetje :)
Desalniettemin is het me nog niet gelukt om die kaart erin te krijgen. Vreemd, zeer vreemd :)
dat is niet vreemd. wat wel vreemd is is dat ze je de verkeerde geheugenkaart hebben gegeven :D

op zich weer niet zo heel vreemd aangezien de vorige nokia`s wel met MMC kaarten werkte (iig t/m de Nokia 6600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZUIVERE311
Ook de N70 werkt nog met de MMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n73 mini sd card
n70 duel rs mmc dv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Weet iemand een programma waarmee ik .wmv , mpg bestanden kan openen en bekijken??
Heb Divx maar daarmee kan ik hem niet bekijken, ook met RealPlayer lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Bij mijn weten kan dat helemaal niet. :) Het wordt converten naar mp4.

Overigens; standaard .rm's worden niet afgespeeld door de RealPlayer... Bekend onder jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

El-Loco schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:42:
Bij mijn weten kan dat helemaal niet. :) Het wordt converten naar mp4.

Overigens; standaard .rm's worden niet afgespeeld door de RealPlayer... Bekend onder jullie?
Met welke programma kan je zo snel mogelijk converteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mp4-video-converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Ik ben de snelstart icoontjes kwijt op mijn 'beginpagina' hoe krijg ik deze terug?

Misschien een vraag voor de SP?

edit:
Antwoord al gevonden in de manual. Het schijnt dus 'Actief Standby' te heten en aan/uit gezet kan worden via instrumenten>instellingen>telefoon>Standby Modus>Actief standby. Lang lopen zoeken, niet ver genoeg gekeken.

[ Voor 49% gewijzigd door DaTiezl op 04-12-2006 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn N73 (02) ook maar ge-updated naar V3.0638.0.0.1 met de NSU. Dat ging prima, maar nu valt mij het volgende op:

Ik kan Orange World niet meer gebruiken met de toepassing 'Web'. Ik krijg dan een melding dat de browser die ik gebruik, geen mobiele webpagina's ondersteunt. OW werkt wel via 'Menu - Diensten'. De browser die je dan te zien krijgt, is wel anders dan die van 'Web'. Met 'Web' krijg je nu een browser met muispijltje, waarmee je met de joystick veel sneller door webpagina's kunt scrollen. Werkt dus helaas niet voor OW, maar wel voor bv nu.nl.

Hoort dit zo ? Ik dacht dat het updaten mss ook de Orange toegangspunt instellingen veranderd had. Dus heb ik deze via de Nokia site opnieuw laten sturen, maar zie geen verschil. Ook het terugzetten van m'n backup van vóór de update, maakt niks uit. In de handleiding staat op blz. 87 dat browser 'Diensten' bedoeld is voor 'speciale pagina's voor mobiele apparaten', zoals OW dus kennelijk. 'Web' is voor 'normale webpagina's.' Dit verklaart dus wel iets, maar dan nog is het vreemd dat OW eerst wel met 'Web' werkte. Nu.nl werkt trouwens met beide browsers.

In de oude firmware zijn de browsers 'Diensten' en 'Web' dus kennelijk hetzelfde en vanaf V3.xxx verschillend.
:) Heb je de HS-20/AD-41 headset besteld en/of het Peak kaartje ? Btw, van mij had Nokia de oordopjes van die headset wel weg mogen laten. Ik vind ze nog slechter klinken dan de bijgeleverde headset. Ik denk dat de meesten trouwens een eigen hoofdtelefoon aansluiten. Zo heb ik zelf maar een Sennheiser MX300 van een tientje gekocht, die al heel wat beter klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Om een of andere vage reden krijg ik mijn contactgroups niet te zien. Als ik een nieuwe groep aanmaak komt die niet bij contact groups te staan. Als ik nog een groep aan maak met de zelfde naam als de eerste dan geeft mijn n73 aan dat de groep al bestaad, ik zie hem echter niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt de firmware eerst in de nokiaservice point
of eerst op het internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:54:
:) Heb je de HS-20/AD-41 headset besteld en/of het Peak kaartje ? Btw, van mij had Nokia de oordopjes van die headset wel weg mogen laten. Ik vind ze nog slechter klinken dan de bijgeleverde headset. Ik denk dat de meesten trouwens een eigen hoofdtelefoon aansluiten. Zo heb ik zelf maar een Sennheiser MX300 van een tientje gekocht, die al heel wat beter klinkt.
Ik heb een aantal weken de HS20/HD41 bij T for Telecom in Sneek gekocht á €29,95 :) Die headset.... tja... ik gebruik 'm nog steeds, maar ik zit er ook aan te denken om andere te kopen. Ik wilde altijd graag in-ears, maar ik ben er nu achter gekomen dat dat ook niet helemaal geweldig is. Dat ze je oor afsluiten is leuk zolang je stil zit, maar zodra je geet lopen of je gaat ergens op kauwen hoor je dat duidelijk, ook hoor je echt _helemaal_ niets meer van je omgeving.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt de firmware eerst in de nokiaservice point
of eerst op het internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Laatst online: 12-09 16:11
je valt in herhaling :p

lijkt mij eerst bij de NSP's... weet niet hoe snel ze zijn tegenwoordig met site updaten...

heb trouwens iets gevonden wat m'n N73me niet leuk vind...
had van m'n N70 m'n berichten gekopieert van m'n mem kaart (system/mail)
en gekopieerd naar nieuwe memkaart

werkte perfect.. alleen als ik mp3's wilde versturen mocht m'n berichten niet naar de memkaart verwijzen (kreeg melding) dus even verwijzing terug gezet naar telefoongeheugen

mp3's erop gezet... en nu als ik hem terug wijzig naar memkaart duurt het zo lang dat hij
(volgens mij) is vast gelopen :( er staan ongeveer 1500 smsjes in.. (mischien toch maar is opschonen)
maar vind het vreemd dat hij het eerst wel deed en nu niet meer.... :(

jammer dat er nog geen FExplorer is voor deze symbian versie...
weet er iemand ander een goede filemanager??

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Volgens mij had ik het al eerder gevraagd, maar kan het niet terugvinden in dit topic.

Bestaan er programma's dat je je N73 als afstandsbediening kunt gebruiken?

Verder heb ik nu TomTom, maar ik vind het niet heel handig werken als "kaart op zak". Wat dat betreft werkt Mapopolis voor WM makkelijker. Zijn er programma's die hiet meer voor geschikt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:27:
Bestaan er programma's dat je je N73 als afstandsbediening kunt gebruiken?
Als afstandsbediening waarvoor? Tv? Ik heb het namelijk wel werkend op mn pc via bluetooth, winamp/powerpoint regelen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Voor de TV. Had ik er inderdaad even bij moeten zetten, dus via IR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Dan ben ik net zover als dat jij bent, nog niet kunnen vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Bulltje schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:33:
[...]

Als afstandsbediening waarvoor? Tv? Ik heb het namelijk wel werkend op mn pc via bluetooth, winamp/powerpoint regelen etc..
Kan je mij of meerdere mensen die daarin geintresseerd zijn uitleggen hoe je dat doet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
Bulltje schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:33:
[...]

welk programma gebruik je voor de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblackhawk
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 14:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Ik gebruik Bluetooth Remote Control 2.0 RC7, werkt goed op XP Pro hier. Even programma installeren op je pc, vervolgens op je phone, het wijst zichzelf wel. Het is freeware, maar je moet wel een key invoeren na een bepaalde periode :)
Link / Download
Screenshots

[ Voor 10% gewijzigd door Bulltje op 04-12-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
MrJames schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:59:
[...]

Met welke programma kan je zo snel mogelijk converteren?
Ik gebruik het programma SUPER, meende ik hier ergens gevonden te hebben. Samen met een vooraf ingesteld voorkeursprofiel (dit kun je inladen) haal je de beste kwaliteit mogelijk, en je kunt heel veel verschillende videoformaten als input aanleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

El-Loco schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:37:
[...]

Ik gebruik het programma SUPER, meende ik hier ergens gevonden te hebben. Samen met een vooraf ingesteld voorkeursprofiel (dit kun je inladen) haal je de beste kwaliteit mogelijk, en je kunt heel veel verschillende videoformaten als input aanleveren.
Die heb ik ook gisteren geprobeert en alles omegezet naar mp4 maar ik kreeg alleen geluid:s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
MrJames schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:45:
[...]

Die heb ik ook gisteren geprobeert en alles omegezet naar mp4 maar ik kreeg alleen geluid:s.
Met dat profiel erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Ik heb vandaag ook mijn hs20 binnen gekregen alleen hij past niet in mijn N73. Doe ik nu iets verkeerd of kan het ook zo zijn dat ik er eentje heb voor een ander model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan de H.264 niet afspelen op m'n mobiel .. ik heb daar toch geen speciale codecs voor nodig? ik dacht namelijk dat die er al in zaten..

Ik gebruik de preset van de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Ja met de profiel erbij.
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:18:
ik kan de H.264 niet afspelen op m'n mobiel .. ik heb daar toch geen speciale codecs voor nodig? ik dacht namelijk dat die er al in zaten..

Ik gebruik de preset van de TS
Zelfde probleem hier, alleen geluid.

Ik heb de formaat 3gp geprobeerd en geen problemen. Geluid is wat minder maar dan heb je ook beeld erbij.

[ Voor 30% gewijzigd door MrJames op 04-12-2006 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJames schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:33:
[...]

Ja met de profiel erbij.

[...]

Zelfde probleem hier, alleen geluid.

Ik heb de formaat 3gp geprobeerd en geen problemen. Geluid is wat minder maar dan heb je ook beeld erbij.
het geluid van de 3gp is bij mij zo slecht dat ik dan liever niet kijk :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpio81 schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:12:
Ik heb vandaag ook mijn hs20 binnen gekregen alleen hij past niet in mijn N73. Doe ik nu iets verkeerd of kan het ook zo zijn dat ik er eentje heb voor een ander model?
Misschien heb je het stekkertje per ongeluk verkeerd om? Het past maar op 1 manier, met het display van de foon naar je toe en de pop connector naar beneden, moet het snoer naar rechts lopen, dus van de lader aansluiting af. Ik moest in het begin wel aardig wat kracht zetten, voordat ie vast klikte en had het gevoel de connector stuk te drukken, maar nu gaat ie soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 18:02
Hier het N95 thema voor je N73 , 1 woord..... prachtig !

http://www.schuetzner.de/themes/s603rd/N95.sis

[ Voor 24% gewijzigd door hgeert op 05-12-2006 06:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-03 19:07

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

Dankje!

Kittekat.net ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Hij is zeker prachtig. Zijn er meer themas van N95 voor N73?? of andere mooie themas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!! Ziet er super uit.

Heb net een dag mijn N73 Music Edition en dit thema past er perfect bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je wel...mooie thema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan themas niet verwijderen op mn n73 firmware
v 3 0638.0.0.1
30-10 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:57:
[...]

Ik denk dat het enige oplossing voor jou is garantie claimen, die dingen horen er niet af te vallen, de mijne liet ook los maar ik vond hem gelukkig terug in mijn broekzak (inmiddels weer vastgelijmd met minimale hoeveelheid secondenlijm).
Ik ben dus garantie gaan claimen en nu zeggen ze dat het niet onder garantie valt en de kosten voor 1 zoon knopje is 80 euro. ze spraken me aan net alsof ik hem er af heb geforseerd, die dingen horen er niet af te vallen zeggen ze, maar ja toch is het gebeurd. Dan maar een tijdje zonder de scroll knop gebruiken misschien dat ik hem er later weer op laat zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
MrJames schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:59:
[...]

Hij is zeker prachtig. Zijn er meer themas van N95 voor N73?? of andere mooie themas...
Het kost even tijd, vooral als je alle iconen wilt vervangen. Maar staan er ook genoeg:
http://www5.ownskin.com/theme?m=3:Nokia+N73

http://www5.ownskin.com/theme_detail?t=zcjf3376

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 18:02
Themas in overvloed

http://www.zedge.net/?p=themes&zd=921-0-0-1-

http://gallery.mobile9.com/c/nokia-n73-themes/1/

en als je het prachtige nokia music edition theme wil hebben...

http://e61life.com/posts/2006/10/23/green.sis

Afbeeldingslocatie: http://www.hgeert.be/0006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hgeert.be/0007.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door hgeert op 05-12-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
vind de meeste theme's van bar slechte kwaliteit, zou er bijna van moeten huilen :'(

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week de nokia n73, hij is fijn.
Maar ik heb een vraag, als ik een sms intik in het NL kan dat gewoon met 160 tekens,
als ik m verander in turks staat er in eerste instantie ook 160 tot ik een i intik zonder een puntje en volgens mij is dit ook bij andere leestekens zo maar dat heb ik niet geprobeerd.

maar ik vermoed dat ik iets moet instellen want op mn oudere nokia kon het ook gewoon met 160 leestekens. iemand enig idee wat ik moet instellen want ik heb bijna alles doorlopen wat ik kon aanpassen maar ik heb niets relevants kunnen vinden

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:02:
Ik heb sinds een week de nokia n73, hij is fijn.
Maar ik heb een vraag, als ik een sms intik in het NL kan dat gewoon met 160 tekens,
als ik m verander in turks staat er in eerste instantie ook 160 tot ik een i intik zonder een puntje en volgens mij is dit ook bij andere leestekens zo maar dat heb ik niet geprobeerd.

maar ik vermoed dat ik iets moet instellen want op mn oudere nokia kon het ook gewoon met 160 leestekens. iemand enig idee wat ik moet instellen want ik heb bijna alles doorlopen wat ik kon aanpassen maar ik heb niets relevants kunnen vinden

alvast bedankt
als ik een e of een a met een hoedje of streepje erop intik in het nederlands, dan kost me dat ook 100 tekens.... hoe kan dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Ik heb een tijdje geleden NSysinfo geinstalleerd en ik kreeg bij 'Number of Colors dit staan: 16777216' maar normaal moet je er 262.144 kleuren hebben. Is dit een bug ofzo???

Heb wel de nieuwste versie: Version 1.16 (16.10.2006)
http://symbian91.euro.ru/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJames schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:21:
Ik heb een tijdje geleden NSysinfo geinstalleerd en ik kreeg bij 'Number of Colors dit staan: 16777216' maar normaal moet je er 262.144 kleuren hebben. Is dit een bug ofzo???

Heb wel de nieuwste versie: Version 1.16 (16.10.2006)
http://symbian91.euro.ru/en/
ik heb even gekeken maar dat heb ik ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan geen thema's verwijderen is dat ook een bug
30 10 2006
v3 06380.0.1

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:51:
ik kan geen thema's verwijderen is dat ook een bug
30 10 2006
v3 06380.0.1
Je moet het we; via Toepassings beheer doen anders loopt het fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar staat nou net 3 van de 10 thema's van wat er op de telefoon
staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:23:
daar staat nou net 3 van de 10 thema's van wat er op de telefoon
staat
Hoeveel themas heb je geinstalleerd? De standaard themas kan je volgens mij niet verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een stuk of 7 op mijn telefoon geheugen
en mijn mini sd kaart heb ik geformateerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Ik heb de onderstaande Vista skins, het zijn erg mooie en duidelijke skins, op de site staan nog wel meer mooie skins:

Afbeeldingslocatie: http://abul.mobile9.com:8080/download/wmpreview/162/vistagrass2929.jpg Afbeeldingslocatie: http://abul.mobile9.com:8080/download/wmpreview/162/vistagrass2929-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://abul.mobile9.com:8080/download/wmpreview/162/vistagrass4230.jpg Afbeeldingslocatie: http://abul.mobile9.com:8080/download/wmpreview/162/vistagrass4230-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk dan maar ins bij toepassingsbeheer

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:07:
kijk dan maar ins bij toepassingsbeheer
Je hebt gelijk ook ik kan er maar 7 van de 25 terugvinden in toepassingen beheer,op engelse forums lees je dat probleem ook.
Sommige zeggen dat je eerst een standaard nokia theme moet kiezen en dat je dan pas in toep.beh.alles kan verwijderen,nou bij mij niet.
Zelfs met syst.explorer en taskmanager kan ik ze niet terug vinden,hoop dat dit opgelost wordt bij een volgende SW update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 3 keer de nokiaclub opgebeld toen kreeg ik 3 keer te horren dat ik mijn update niet goed had
uitgevoerd of dat het aan mijn memerycard ligt die durven niet toe te geven aan hun eigen fouten
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vermijd het posten van onnuttige replies waar de policy door bekritiseerd wordt; houd het topic gewoon clean en verpest de sfeer niet!