Ik heb mijn N73 (02) ook maar ge-updated naar V3.0638.0.0.1 met de NSU. Dat ging prima, maar nu valt mij het volgende op:
Ik kan Orange World niet meer gebruiken met de toepassing 'Web'. Ik krijg dan een melding dat de browser die ik gebruik, geen mobiele webpagina's ondersteunt. OW werkt wel via 'Menu - Diensten'. De browser die je dan te zien krijgt, is wel anders dan die van 'Web'. Met 'Web' krijg je nu een browser met muispijltje, waarmee je met de joystick veel sneller door webpagina's kunt scrollen. Werkt dus helaas niet voor OW, maar wel voor bv nu.nl.
Hoort dit zo ? Ik dacht dat het updaten mss ook de Orange toegangspunt instellingen veranderd had. Dus heb ik deze via de Nokia site opnieuw laten sturen, maar zie geen verschil. Ook het terugzetten van m'n backup van vóór de update, maakt niks uit. In de handleiding staat op blz. 87 dat browser 'Diensten' bedoeld is voor 'speciale pagina's voor mobiele apparaten', zoals OW dus kennelijk. 'Web' is voor 'normale webpagina's.' Dit verklaart dus wel iets, maar dan nog is het vreemd dat OW eerst wel met 'Web' werkte. Nu.nl werkt trouwens met beide browsers.
In de oude firmware zijn de browsers 'Diensten' en 'Web' dus kennelijk hetzelfde en vanaf V3.xxx verschillend.

Heb je de HS-20/AD-41 headset besteld en/of het Peak kaartje ? Btw, van mij had Nokia de oordopjes van die headset wel weg mogen laten. Ik vind ze nog slechter klinken dan de bijgeleverde headset. Ik denk dat de meesten trouwens een eigen hoofdtelefoon aansluiten. Zo heb ik zelf maar een Sennheiser MX300 van een tientje gekocht, die al heel wat beter klinkt.