werkthet schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:02:
Ik heb sinds een week de nokia n73, hij is fijn.
Maar ik heb een vraag, als ik een sms intik in het NL kan dat gewoon met 160 tekens,
als ik m verander in turks staat er in eerste instantie ook 160 tot ik een i intik zonder een puntje en volgens mij is dit ook bij andere leestekens zo maar dat heb ik niet geprobeerd.
maar ik vermoed dat ik iets moet instellen want op mn oudere nokia kon het ook gewoon met 160 leestekens. iemand enig idee wat ik moet instellen want ik heb bijna alles doorlopen wat ik kon aanpassen maar ik heb niets relevants kunnen vinden
alvast bedankt
???????
ik heb 2 winkeliers gebeld die niet wisten wat het kon zijn dus heb ik nokia zelf gebeld (45 cent per minuut.. wat een machtsmisbruik!!)
ik heb de vraag 2 keer voorgelegd (belg begreep het de 1e keer niet, en dat is een proffesionele helpdesk) en hij zegt een ongenblikje, heel even maar hoor, na 7 minuten wachten en een irritant muziekje aan te horen vertelt ie mij dat hij het aan de technicussen (zo noemde hij ze?) heeft gevraagd en dat het inderdaad zo hoort?
Wat voor freaking onzin is dit??? Ik zeg mijn oude nokia toestel (6230i) kan het wel en de nieuwe niet? en dat is vooruitgang? ik zeg het is volgens mij echt een fout hoor? nee meneer het hoort zo. Ik zeg weet je dat wel zeker? En toen ging hij vragen waarom dat zo hoort.. en na een paar min. werd de verbinding verbroken..
10 min. x 0.45 cent = 4.50 euro = 10 gulden (sorry moest even)
4.50 euro voor dit als antwoord? het is gewoon zo? en dat is een proffesionele helpdesk (althans dat krijg je te horen wanneer je belt)
Asociaal! Ik heb de neiging gekregen om mn toestel terug te brengen..
Maar ik wil gewoon een oplossing want ik vond 'm net zo leuk