Nokia N73 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 49.502 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al filmpjes met een goede kwaliteit d'r op gekregen? (liefst H264)
Met audio waar je wel naar wilt luisteren?

Ik heb de plugin in de SP al geprobeerd, en heb al op het internet rond gekregen maar kan niets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, na 2 maanden in het bezit haal ik gisteren mijn N73 uit m'n broek/jas zak, is die nav button er gewoon af... gelukkig zat ie nog in mijn zak, maar hij valt er zo weer af...

gevalletje garantie of zelf lijmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:15:
[...]

Ik ben dus garantie gaan claimen en nu zeggen ze dat het niet onder garantie valt en de kosten voor 1 zoon knopje is 80 euro. ze spraken me aan net alsof ik hem er af heb geforseerd, die dingen horen er niet af te vallen zeggen ze, maar ja toch is het gebeurd. Dan maar een tijdje zonder de scroll knop gebruiken misschien dat ik hem er later weer op laat zetten.
ff lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:15:
[...]

Ik ben dus garantie gaan claimen en nu zeggen ze dat het niet onder garantie valt en de kosten voor 1 zoon knopje is 80 euro. ze spraken me aan net alsof ik hem er af heb geforseerd, die dingen horen er niet af te vallen zeggen ze, maar ja toch is het gebeurd. Dan maar een tijdje zonder de scroll knop gebruiken misschien dat ik hem er later weer op laat zetten.
ik had een stukje plastic op maat gemaakt en erop gelijmt

al is het wel klote natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Toch vreemd Zojuist mn firmware ge-update...Hij gaf aan dat de update mislukt was maar staat er uiteindleijk wel op...lekker vaag dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSD1982 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 23:02:
Toch vreemd Zojuist mn firmware ge-update...Hij gaf aan dat de update mislukt was maar staat er uiteindleijk wel op...lekker vaag dus...
ik zou hem wel even opnieuw doen, die melding komt er niet voor niks lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:15:
ik heb 3 keer de nokiaclub opgebeld toen kreeg ik 3 keer te horren dat ik mijn update niet goed had
uitgevoerd of dat het aan mijn memerycard ligt die durven niet toe te geven aan hun eigen fouten
Ik heb zelf ook via NSU geupdate,dáárvoor kon ik al geen themas in toep.beh. verwijderen.....
Na de SW update heb ik ook de mem card geformateerd en alles er weer opnieuw opgezet,maar nee,nog steeds maar 6 of 7 in toep.beh.

Met de 3650,6600,6681 heb ik nooit dit probleem gehad! deze N73 valt me in meer opzichten beetje tegen.
En wat ik al helemaal ondoordacht vind is dat navigatie knoprje dat er al bij meerdere af is!
Tja zal wel door een man verzonnen zijn .......... geintjuh heren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:02:
Ik heb sinds een week de nokia n73, hij is fijn.
Maar ik heb een vraag, als ik een sms intik in het NL kan dat gewoon met 160 tekens,
als ik m verander in turks staat er in eerste instantie ook 160 tot ik een i intik zonder een puntje en volgens mij is dit ook bij andere leestekens zo maar dat heb ik niet geprobeerd.

maar ik vermoed dat ik iets moet instellen want op mn oudere nokia kon het ook gewoon met 160 leestekens. iemand enig idee wat ik moet instellen want ik heb bijna alles doorlopen wat ik kon aanpassen maar ik heb niets relevants kunnen vinden

alvast bedankt
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:11:
[...]

als ik een e of een a met een hoedje of streepje erop intik in het nederlands, dan kost me dat ook 100 tekens.... hoe kan dat dan?
berichten ===> opties ===> instellingen ===> SMS ===> teken codering

dan kan je kiezen tussen volledige en beperkte teken ondersteuning dat is de oplossing lijkt me waarom die standaard op beperkt staat zou ik niet weten. maar probeer dat eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:43:
Nou, na 2 maanden in het bezit haal ik gisteren mijn N73 uit m'n broek/jas zak, is die nav button er gewoon af... gelukkig zat ie nog in mijn zak, maar hij valt er zo weer af...

gevalletje garantie of zelf lijmen?
op de vorige pagina is te lezen dat iemand anders met hetzelfde probleem als jij er 80 euro voor moet betalen omdat "het helemaal niet kan dat dat ding erafvalt". Ik heb het echter ook meegemaakt en het weer vastgelijmd met minimale hoeveelheid secondenlijm (niet eens een druppel maar meer een dipje ervan).

Schande vind ik het. Diegeen zou gewoon andere NSP moeten proberen of nokia contacteren want het is wel hun productiefout als er nu al 3 gevallen zijn met loslatende pookjes. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 23:25:
berichten ===> opties ===> instellingen ===> SMS ===> teken codering

dan kan je kiezen tussen volledige en beperkte teken ondersteuning dat is de oplossing lijkt me waarom die standaard op beperkt staat zou ik niet weten. maar probeer dat eens
Had ik inderdaad ook geprobeerd maar werkt ook niet.
Lijkt op een softwarefout?
Maar toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkthet schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:02:
Ik heb sinds een week de nokia n73, hij is fijn.
Maar ik heb een vraag, als ik een sms intik in het NL kan dat gewoon met 160 tekens,
als ik m verander in turks staat er in eerste instantie ook 160 tot ik een i intik zonder een puntje en volgens mij is dit ook bij andere leestekens zo maar dat heb ik niet geprobeerd.

maar ik vermoed dat ik iets moet instellen want op mn oudere nokia kon het ook gewoon met 160 leestekens. iemand enig idee wat ik moet instellen want ik heb bijna alles doorlopen wat ik kon aanpassen maar ik heb niets relevants kunnen vinden

alvast bedankt
???????
ik heb 2 winkeliers gebeld die niet wisten wat het kon zijn dus heb ik nokia zelf gebeld (45 cent per minuut.. wat een machtsmisbruik!!)

ik heb de vraag 2 keer voorgelegd (belg begreep het de 1e keer niet, en dat is een proffesionele helpdesk) en hij zegt een ongenblikje, heel even maar hoor, na 7 minuten wachten en een irritant muziekje aan te horen vertelt ie mij dat hij het aan de technicussen (zo noemde hij ze?) heeft gevraagd en dat het inderdaad zo hoort?

Wat voor freaking onzin is dit??? Ik zeg mijn oude nokia toestel (6230i) kan het wel en de nieuwe niet? en dat is vooruitgang? ik zeg het is volgens mij echt een fout hoor? nee meneer het hoort zo. Ik zeg weet je dat wel zeker? En toen ging hij vragen waarom dat zo hoort.. en na een paar min. werd de verbinding verbroken..

10 min. x 0.45 cent = 4.50 euro = 10 gulden (sorry moest even)
4.50 euro voor dit als antwoord? het is gewoon zo? en dat is een proffesionele helpdesk (althans dat krijg je te horen wanneer je belt)

Asociaal! Ik heb de neiging gekregen om mn toestel terug te brengen..
Maar ik wil gewoon een oplossing want ik vond 'm net zo leuk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tescione
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 16:41
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:50:
[...]

???????
ik heb 2 winkeliers gebeld die niet wisten wat het kon zijn dus heb ik nokia zelf gebeld (45 cent per minuut.. wat een machtsmisbruik!!)

ik heb de vraag 2 keer voorgelegd (belg begreep het de 1e keer niet, en dat is een proffesionele helpdesk) en hij zegt een ongenblikje, heel even maar hoor, na 7 minuten wachten en een irritant muziekje aan te horen vertelt ie mij dat hij het aan de technicussen (zo noemde hij ze?) heeft gevraagd en dat het inderdaad zo hoort?

Wat voor freaking onzin is dit??? Ik zeg mijn oude nokia toestel (6230i) kan het wel en de nieuwe niet? en dat is vooruitgang? ik zeg het is volgens mij echt een fout hoor? nee meneer het hoort zo. Ik zeg weet je dat wel zeker? En toen ging hij vragen waarom dat zo hoort.. en na een paar min. werd de verbinding verbroken..

4.50 euro voor dit als antwoord? het is gewoon zo? en dat is een proffesionele helpdesk (althans dat krijg je te horen wanneer je belt)

Ik heb het probleem ook al sinds het begin met mijn Nokia 6600. Wanneer je meerdere speciale tekens gebruikt kunnen het zelfs 5 smsjes worden en dat je terwijl je niet over de 160 tekens heen gaat.

Ik heb me er nooit druk over gemaakt, ik haal dan gewoon de tekens weg en verstuur het smsje.
Beetje gezocht op het internet en ik kom de volgende handleiding tegen:

http://fetcher.fw-notify....7675424/Nokia6822-DUT.pdf

op pagina 48 staat inderdaad dat bepaalde unicode-tekens meer ruimte kosten. Nou vind ik dat een understatement, maar het is dus wel bekend.

Irritante software-fout, en fijn om te lezen dat het bij de N73 die ik deze week in huis krijg nog niet is opgelost1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF???
In de handleiding van de n73:
Met uw apparaat kunnen tekstberichten worden
verzonden die langer zijn dan de tekenlimiet voor één
bericht. Langere berichten worden verzonden als twee
of meer berichten. Uw serviceprovider kan hiervoor de
desbetreffende kosten in rekening brengen. Tekens met
accenten of andere symbolen en tekens in sommige
taalopties zoals het Chinees, nemen meer ruimte in beslag
waardoor het aantal tekens dat in één bericht kan worden
verzonden, wordt beperkt. Op de navigatiebalk ziet u hoe
de indicator van de berichtlengte terugtelt. 10 (2) betekent
bijvoorbeeld dat u nog 10 tekens kunt toevoegen als u de
tekst in twee berichten wilt verzenden
Maar ligt het aan mij of wat? Zodra ik een i zonder puntje intik gaan er 100 leestekens vanaf in een keer? Dat is toch alles behalve logisch? Dit is sinds het symbian OS heb ik het vermoeden dan als je 6600 het ook al had, want met mijn 6230i kan het perfect! Sterker nog, er gaat GEEN EEN teken van af, m.a.w. het is WEL mogelijk.. ooohh ik ben zooo kwaaaad!! :(

Ik ga de fabrikant van symbian bellen, mailen of iets in die richting aaarghhhh :X

edit:
wat is de link tussen s60 en symbian? s60 is een product van symbian? wie moet ik hebben?
en hoe kan ik zei bereiken ik kan niet veel vinden behalve feedback knopjes op hun fancy websites?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:50:
[...]

???????

Volgende keer dan maar 0900-2026055 (5 cpm) bellen

offtopic:
En om rekenen naar guldens is zoooooo fout...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:54:

:) Heb je de HS-20/AD-41 headset besteld en/of het Peak kaartje ? Btw, van mij had Nokia de oordopjes van die headset wel weg mogen laten. Ik vind ze nog slechter klinken dan de bijgeleverde headset. Ik denk dat de meesten trouwens een eigen hoofdtelefoon aansluiten. Zo heb ik zelf maar een Sennheiser MX300 van een tientje gekocht, die al heel wat beter klinkt.
beide! de peak en de headset :) en idd ook voor een eigen hoofdtelefoon aan te sluiten,.. die ad-41 gooi ik bij mijn momenteel 23 stuks headsets niet in gebruik (varieerend van samsungs, irivers, ipods en nu dus nokia's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

hoe open je (handmatig) een nieuw internet-venster in Web? ik zit steeds vast met een venster, tenzij ik een website raadpleeg die links opent in een nieuw venster

maar soms wil ik gewoon zelf op een moment in meerdere verschillende internet-vensters internetten; opnieuw Web starten werkt niet. Diensten erbij opstarten wel (maar zit toch vaag verschil tusesn Diensten en Web)

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:27:
WTF???
In de handleiding van de n73:

[...]

Maar ligt het aan mij of wat? Zodra ik een i zonder puntje intik gaan er 100 leestekens vanaf in een keer? Dat is toch alles behalve logisch? Dit is sinds het symbian OS heb ik het vermoeden dan als je 6600 het ook al had, want met mijn 6230i kan het perfect! Sterker nog, er gaat GEEN EEN teken van af, m.a.w. het is WEL mogelijk.. ooohh ik ben zooo kwaaaad!! :(

Ik ga de fabrikant van symbian bellen, mailen of iets in die richting aaarghhhh :X

edit:
wat is de link tussen s60 en symbian? s60 is een product van symbian? wie moet ik hebben?
en hoe kan ik zei bereiken ik kan niet veel vinden behalve feedback knopjes op hun fancy websites?
Dit heeft niet met je telefoon te maken, mijn windows mobile telefoon doet dit ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Voor mensen die nog een bureaulader zoeken deze is geschikt voor de N73 en is maar 8.95.

Zijn er al ervaringen met de cover verwisselen? en waar hebben ze deze gekocht?(in nederland)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
Ik geloof dat het in deel twee is, dat iemand beschrijft hoe je ook flash filmpjes op je n73 kan bekijken. Zijn uitleg snap ik alleen niet helemaal. Ik heb een leuk normaal flash filmpje dat ik wil kijken op mn n73. Hoe krijg ik hem echter flash lite compatible? Daar kom ik niet uit |:( Kan iemand me verder helpen? O+

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:04
mad_max234 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:12:

Zijn er al ervaringen met de cover verwisselen? en waar hebben ze deze gekocht?(in nederland)
Dit wil ik ook wel graag weten. Zijn er mensen die ervaring hebben met andere covers wisselen. En dan niet van de telefoonds die daarvoor geschikt zijn :9

En dan nog een vraag:
Ik krijg mijn mail adressen niet voor elkaar.

Bij mijn Hotmail geeft de telefoon aan dat hij de server niet kan vinden. Deze heb ik handmatig geprobeerd in te stellen en via de wizard. Beide keren zonder succes.

En bij mijn @Home mail adres kan de telefoon wel verbinding maken, maar krijg ik geen emails te zien. En ik heb wel aangegeven dat er 30 mails ingelezen moeten worden. Kan iemand mij stapsgewijs uitleggen hoe hij/zij het gedaan heeft.

Ik heb ook de T-Mobile server als uitgaandeberichten server ingesteld.

Edit: TakeMS 2GB Mini SD doet het ook. Voor maar €34,- bij Azerty

[ Voor 3% gewijzigd door JaMaaT op 06-12-2006 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Konstantine schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:19:
Ik geloof dat het in deel twee is, dat iemand beschrijft hoe je ook flash filmpjes op je n73 kan bekijken. Zijn uitleg snap ik alleen niet helemaal. Ik heb een leuk normaal flash filmpje dat ik wil kijken op mn n73. Hoe krijg ik hem echter flash lite compatible? Daar kom ik niet uit |:( Kan iemand me verder helpen? O+
Ja dat wil ik ook graag weten, ikheb laats ff lopen zoeken maar nog niet echt iets gevonden.

Ga deeltje 2 maar ff door zoeken naar dat flash filmpie. :)

Maar er zijn nog geen ervaringen van mede tweakers, want ik moet zeker over een tijdje een nieuwe cover ik ga dat schermpje nooit kras vrij houden. (zitten nu al een paar kleine krasjes op)

Ik heb er al een paar gevonden op nederlandse web winkels, voor een euro of 16 het is dan alleen de voorkant.(dus niet zoals die van Ebay in de TS) Is één van jullie misschien nog een goedkopere tegen gekomen?

[ Voor 32% gewijzigd door mad_max234 op 06-12-2006 19:40 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Om een cover los tehalen moet je speciale sleutel hebben. Op 22 december ga ik op vakantie en ik ga er een stuk of 5 meenemen. Bij intresse graag reageren. Dan kan ik bepalen hoeveel ik moet meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Eindelijk gelukt om een flash file af te spelen op de N73 (Voor de geïnteresseerden: in flash, onder publish settings, flash version: flash lite 1.0 en dan publishen..)
Dat was dus uit deel 2. Dus als je een bestaand flash filmpje, een .fla dus, (.swf kan je in flash volgens mij niet converten naar flash-lite.. misschien is er wel een programma voor, geen idee) wil omzetten naar flash-lite (wat je n73 dus kan afspelen) ga je in Flash onder File, Publish settings, dan de tab 'Flash', dan naar Version, daar flash-lite 1.0 selecteren en dan op publish drukken en op je n73 zetten.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

JaMaaT schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:20:
[...]

Edit: TakeMS 2GB Mini SD doet het ook. Voor maar €34,- bij Azerty
Nu €25,98
http://azerty.nl/producte...digital-mini-2048-mb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 16:44
ik zie in de starttopic dat een kingston 2gb kaartje in de n73 geen problemen geeft. Houd dit in dat ik ook de volle 2 gig kan gebruiken voor dataopslag?

maakt het daarnaast veel uit welk kaartje je gebruikt voor tomtom mbt de laadsnelheid van kaarten en herberekenen ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

MrJames schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:15:
Om een cover los tehalen moet je speciale sleutel hebben. Op 22 december ga ik op vakantie en ik ga er een stuk of 5 meenemen. Bij intresse graag reageren. Dan kan ik bepalen hoeveel ik moet meenemen.
Ga je alleen de sleutel halen of ook covers, of zoals op Ebay een setje?

Maar in alle gevallen heb ik wel intresse. ;)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een geweldige N73, mooi apparaatje! Ik heb er een geheugenkaartje van 1Gb bijgekocht, werkt uitstekend. Alleen één vraagje, als ik muziek wil overzetten van pc naar m'n N73, dan kan ik ze alleen kopieren naar m'n telefoongeheugen?! Ik zie nergens de optie om m'n muziek direct op m'n 1Gb geheugenkaartje te zetten.

Enig idee, iemand? Dank :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:10:
Ik heb nu ook een geweldige N73, mooi apparaatje! Ik heb er een geheugenkaartje van 1Gb bijgekocht, werkt uitstekend. Alleen één vraagje, als ik muziek wil overzetten van pc naar m'n N73, dan kan ik ze alleen kopieren naar m'n telefoongeheugen?! Ik zie nergens de optie om m'n muziek direct op m'n 1Gb geheugenkaartje te zetten.

Enig idee, iemand? Dank :)
Selecteer is bij toepassingen en dan usb-kabel, mass-storage. Dan zie je hem gelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
  • Laatst online: 02-09 12:46
Is het mogelijk om met m'n latop in bv de trein te internetten via de n73 ? :) (heb de n73 nog niet, dus als het een domme vraag is dont shoot me :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

rensariens schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:50:
Is het mogelijk om met m'n latop in bv de trein te internetten via de n73 ? :) (heb de n73 nog niet, dus als het een domme vraag is dont shoot me :D)
ja! althans als je netwerk het toelaat
bij alle nokia software zit een programma waardoor je je telefoon gemakkelijk als modem kan gebruiken

ideaal (alleen nog maar thuis getest,.. dus niet echt gebruik van gemaakt,.. maar het lijkt me ideaal :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

rensariens schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:50:
Ja dat kan. ;)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

mad_max234 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:01:
[...]

Ga je alleen de sleutel halen of ook covers, of zoals op Ebay een setje?

Maar in alle gevallen heb ik wel intresse. ;)
Ik ga minimaal 5 sleutel setjes meenemen. Als ik orginele setjes(covers) kan vinden neem ik er een aantal mee zwart, rood etc

2/3 weken gevraagd bij een NSP een hele set voor een N70, kost ~45,- euro 8)7 . Dan wil ik niet weten hoeveel een setje voor de N73 kost.

[ Voor 16% gewijzigd door MrJames op 06-12-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
  • Laatst online: 02-09 12:46
assass schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:55:
[...]

ja! althans als je netwerk het toelaat
bij alle nokia software zit een programma waardoor je je telefoon gemakkelijk als modem kan gebruiken

ideaal (alleen nog maar thuis getest,.. dus niet echt gebruik van gemaakt,.. maar het lijkt me ideaal :))
k merci, weet je toevallig welk netwerk het niet toelaat? Moet ik die ieder geval niet hebben:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

MrJames schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:01:
[...]

Ik ga minimaal 5 sleutel setjes meenemen. Als ik orginele setjes(covers) kan vinden neem ik er een aantal mee zwart, rood etc

2/3 weken gevraagd bij een NSP een hele set voor een N70, kost ~45,- euro 8)7 . Dan wil ik niet weten hoeveel een setje voor de N73 kost.
Hier is ook zo een setje te koop om je N73 te openen. Link kost 17.50.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:17:
[...]

Had ik inderdaad ook geprobeerd maar werkt ook niet.
Lijkt op een softwarefout?
Maar toch bedankt.
wanneer gaan die 100 tekens eraf? want als ik een speciaal teken invoer in een SMSje gaat er gewoon 1 af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

darklord007 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:42:
maakt het daarnaast veel uit welk kaartje je gebruikt voor tomtom mbt de laadsnelheid van kaarten en herberekenen ed?
Deze vraag heb ik ook, maakt het uit welk kaartje je specifiek neem? Er is namelijk wel wat verschil tussen de verschillende snelheden.
:/

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

rensariens schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:06:
[...]

k merci, weet je toevallig welk netwerk het niet toelaat? Moet ik die ieder geval niet hebben:)
naja ik bedoelde meer: je moet wel gprs/umts of iets in die trend hebben,.. bijv t-mobiel pit of orange world :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
ik heb sinds paar dagen de ME, maar ik zie geen update staan op de nokia site.. kan dat kloppen?

heb nu V. 3.0638.0.0.30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mensen, ik heb een vraag over internet op je telefoon via de PC.

Ik heb alles aangesloten, (USB) kabel verbinding en vervolgens naar PC suite gegaan. Ik heb hem gezet op orange nederland (daar heb ik mijn telefoon abbo) en klik vervolgens op "verbinding maken met het internet" en dan gaat hij connecten en gebruikersnaam en wachtwoord verifiëren maar dan weigert hij een verbinding tot stand te brengen en zegt controleer de instellingen.

Wat doe ik verkeerd, of wat zijn deze instellingen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

RommelD schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:07:
[...]

Deze vraag heb ik ook, maakt het uit welk kaartje je specifiek neem? Er is namelijk wel wat verschil tussen de verschillende snelheden.
:/
Kijk eens in de SP onder het kopje "Geheugenkaartjes"
En verder moet je voor TT in de TT-topic zijn.

Over het algemeen kun je wel stellen dat hoe sneller je kaartje is des te sneller je telefoon er mee overweg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Entertainment schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:33:
ik heb sinds paar dagen de ME, maar ik zie geen update staan op de nokia site.. kan dat kloppen?

heb nu V. 3.0638.0.0.30
Ik heb inderdaad ook deze versie. Er is gewoon nog geen nieuwe software voor beschikbaar. Zal misschien nog wel even duuren. Ik heb echter wel al een paar bugs ontdekt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

.KeN. schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:09:
[...]

Kijk eens in de SP onder het kopje "Geheugenkaartjes"
En verder moet je voor TT in de TT-topic zijn.

Over het algemeen kun je wel stellen dat hoe sneller je kaartje is des te sneller je telefoon er mee overweg kan.
In dat kopje staat alleen welke kaartjes werken en niets over de snelheid en dus ook niet of het veel uitmaakt.

Penny for your thoughts. _/-\o_

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die kaartjes kunnen toch veel hogere snelheden aan dan dat de telefoon kan schrijven? dus maakt in principe allemaal nix uit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 19:21
€ 25,42 ex btw= € 30,25 inc btw en niet direkt iets kunnen vinden over verzend kosten

http://www.empc.nl/index.php?page=56&Id=16358
€26 + €7, 75 verzenden

[ Voor 19% gewijzigd door hbt68 op 07-12-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 18:02
Als je hier een cover koopt : http://cgi.benl.ebay.be/w...em=120057322570&rd=1&rd=1
krijg je er een tool om de cover te openen bij.

Ik heb die cover besteld en 6 dagen later was hij in de bus...

Je kan zelfs je cover openen met een creditkaart
http://howardforums.com/showthread.php?t=998729

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 13-09 08:20
hgeert schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:02:
Als je hier een cover koopt : http://cgi.benl.ebay.be/w...em=120057322570&rd=1&rd=1
krijg je er een tool om de cover te openen bij.

Ik heb die cover besteld en 6 dagen later was hij in de bus...

Je kan zelfs je cover openen met een creditkaart
http://howardforums.com/showthread.php?t=998729
is deze cover zelfde kwaliteit als het origineel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 18:02
de cover zelf is heel mooi en niet te onderscheiden van een originele, maar het venster is van goedkoop plastiek, je hebt snel krassen, ofwel moet je er een screenprotector op kleven ofwel doe je als ik en bestel 3 covers 8)7 .

Ik verslijt die covers nu en als ik hem terug verkoop , dan lever ik hem met de originele krasvrije cover en is mijn gsm in nieuwstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:02:
Ok mensen, ik heb een vraag over internet op je telefoon via de PC.

Ik heb alles aangesloten, (USB) kabel verbinding en vervolgens naar PC suite gegaan. Ik heb hem gezet op orange nederland (daar heb ik mijn telefoon abbo) en klik vervolgens op "verbinding maken met het internet" en dan gaat hij connecten en gebruikersnaam en wachtwoord verifiëren maar dan weigert hij een verbinding tot stand te brengen en zegt controleer de instellingen.

Wat doe ik verkeerd, of wat zijn deze instellingen?
die instellingen zeggen mij echt helemaal nix,.. volgens mij is dat ook niet nodig

zorg iig dat je toegangspunten op je telefoon goed zijn ingesteld (dus zorg dat internet daarop werkt)

enige instelling die ik me kan voorstellen:

Instellingen > selecteer modem > Nokia N73 USB Modem
gewoon vervolgens verbinden kiezen

werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

assass schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:18:
[...]

zorg iig dat je toegangspunten op je telefoon goed zijn ingesteld (dus zorg dat internet daarop werkt)

enige instelling die ik me kan voorstellen:

Instellingen > selecteer modem > Nokia N73 USB Modem
gewoon vervolgens verbinden kiezen

werkt niet?
1. Die toegangspunten kunnen het wel eens zijn, hoe doe ik dat? (sorry ben een leek met instellingen voor wap/gprs of wat dan ook ;) (Zit bij orange btw)

2. Nokia N73 USB Modem instelling had ik al :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entertainment
DaannO schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:12:
[...]

Ik heb inderdaad ook deze versie. Er is gewoon nog geen nieuwe software voor beschikbaar. Zal misschien nog wel even duuren. Ik heb echter wel al een paar bugs ontdekt. :)
Ja ik dus ook, en gister liep ie ff vast.. maar dat kwam omdat ik foto´s maakte, gesmst werd en music player aan had, lol :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:20:
die kaartjes kunnen toch veel hogere snelheden aan dan dat de telefoon kan schrijven? dus maakt in principe allemaal nix uit toch?
Als iemand hier uitsluitsel over kan geven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:31:
[...]

1. Die toegangspunten kunnen het wel eens zijn, hoe doe ik dat? (sorry ben een leek met instellingen voor wap/gprs of wat dan ook ;) (Zit bij orange btw)
Hier staan plaatjes van rabo mobiel hoe het te doen, of vraag SMS aan.
Ik weet niet of de settings exact hetzelfde zijn, maar rabo gebruikt ook orange

http://help.rabomobiel.nl/qelp/qelp/usecase/search.jsf

orange UMTS instellingen:

Nooit meer je favoriete programma missen? Met UMTS op je telefoon kun je nu overal en altijd tv kijken op je mobiele telefoon. Lees hieronder hoe je je telefoon kunt instellen:
toets de Nokia's menu knopga vervolgens naar > Media > Realplayer > Opties > Instellingen > Verbinding > Proxy > Hier dienen de volgende instellingen gemaakt te worden:Proxy gebruiken: JaProxy-serveradress: 10.160.129.210Proxy-poortnummer: 554Let op! Deze instellingen werken alleen als je een 3G Simkaart hebt, deze worden niet standaard bij telefoons geleverd in de Orange online shop maar zijn te koop bij de Orange shops; Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
RommelD schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:43:
[...]

Als iemand hier uitsluitsel over kan geven _/-\o_
Volgens mij heeft hij helemaal gelijk. Alleen als je het kaartje uit je telefoon in een cardreader doet, om foto's over te zetten of om data overdrachten tussen het kaartje en computer uit te wisselen. Volgens mij merk je alleen dan verschil.

Ik denk niet dat de telefoon snel genoeg kan wegschrijven of lezen dat je merkbaar verschil zult waarnemen met snellere kaartjes op je telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
JaMaaT schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:20:
[...]

Ik krijg mijn mail adressen niet voor elkaar.

Bij mijn Hotmail geeft de telefoon aan dat hij de server niet kan vinden. Deze heb ik handmatig geprobeerd in te stellen en via de wizard. Beide keren zonder succes.

En bij mijn @Home mail adres kan de telefoon wel verbinding maken, maar krijg ik geen emails te zien. En ik heb wel aangegeven dat er 30 mails ingelezen moeten worden. Kan iemand mij stapsgewijs uitleggen hoe hij/zij het gedaan heeft.

Ik heb ook de T-Mobile server als uitgaandeberichten server ingesteld.
Ik heb gelezen dat je Hotmail helemaal niet werkend kunt krijgen via de mailbox? Alleen maar webbase kunt opvragen?

Ik wil dus gewoon graag mijn hotmail en mijn @home mail via de mailboxen van de N73 werkend krijgen. Dat ze 30 mailtjes binnen halen en om het half uur checken naar nieuwe mail. Want via de ingebakken mailbox krijg ik denk ik een mail alert of niet?

Een ander programma dat mail binnen haalt en om het half uur checken en alerts geeft bij nieuwe mail is ook goed.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

en order gecancelled,.. pff 1 1/2 week leveringstijd voor die stomme headset en onbekende leveringstijd voor die geheugenkaart :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-06 20:19
Ik heb de update voor mijn telefoon uitgevoerd. Alleen nu kan ik de Nederlandse taal niet meer selecteren. Is er een mogelijkheid om dit wel te kiezen of is het wachten op een nieuwe update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:10
tomvb schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:41:
Ik heb de update voor mijn telefoon uitgevoerd. Alleen nu kan ik de Nederlandse taal niet meer selecteren. Is er een mogelijkheid om dit wel te kiezen of is het wachten op een nieuwe update?
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk een buitenlands toestel oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
hbt68 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:51:
[...]

Hier staan plaatjes van rabo mobiel hoe het te doen, of vraag SMS aan.
Ik weet niet of de settings exact hetzelfde zijn, maar rabo gebruikt ook orange

http://help.rabomobiel.nl/qelp/qelp/usecase/search.jsf

orange UMTS instellingen:

Nooit meer je favoriete programma missen? Met UMTS op je telefoon kun je nu overal en altijd tv kijken op je mobiele telefoon. Lees hieronder hoe je je telefoon kunt instellen:
toets de Nokia's menu knopga vervolgens naar > Media > Realplayer > Opties > Instellingen > Verbinding > Proxy > Hier dienen de volgende instellingen gemaakt te worden:Proxy gebruiken: JaProxy-serveradress: 10.160.129.210Proxy-poortnummer: 554Let op! Deze instellingen werken alleen als je een 3G Simkaart hebt, deze worden niet standaard bij telefoons geleverd in de Orange online shop maar zijn te koop bij de Orange shops; Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht.
Ben toch maar langs shop geweest. 3GSim, Usim, of wat voor naam ze er ook aan geven gehaald. Eerste keer gratis!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-06 20:19
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk een buitenlands toestel oid?
Klopt, ik kreeg er ook een aparta oplader bij (volgens mij voor GB). Wat zijn de mogelijkheden nu? Langs gaan bij Nokia Servicepoint? Of kan ik zelf oudere firmware erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hbt68 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:50:
[...]

Ben toch maar langs shop geweest. 3GSim, Usim, of wat voor naam ze er ook aan geven gehaald. Eerste keer gratis!!
Wat is dit voor simkaart? Hoor dit nu voor het eerst....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:33:
[...]

Wat is dit voor simkaart? Hoor dit nu voor het eerst....
Bij KPN en Orange heb je speciale sim nodig voor UMTS. Vodafone levert ze al direkt
Een recente prepaid T-mobile doet het gewoon direkt bij mij
Telfort heeft geen UMTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

hbt68 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:57:
[...]

Bij KPN en Orange heb je speciale sim nodig voor UMTS. Vodafone levert ze al direkt
Een recente prepaid T-mobile doet het gewoon direkt bij mij
Telfort heeft geen UMTS
Ik zit nu bij T-Mobile en heb een Relax abo. Doet UMTS daar nou op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Als ik een mp3 kopieër naar mijn telefoon zet hij hem op de telefoon zelf ipv mijn geheugenkaartje, is er een manier zodat het rechtstreeks op het kaartje geplaatst word? Dit gebeurt trouwens ook met afbeeldingen en gemaakt foto's. heb me telefoon al even doorgespit maar kan het nergens vinden :?

[ Voor 27% gewijzigd door Gekkenhuis op 08-12-2006 18:57 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

ik heb de usim binnen!

heb alle instructies opgevolgd,..

heb trouwens in telefoon instellingen > netwerk > dual mode ingesteld (is dat de bedoeling, of moest ik GSM behouden?)

maaaaarrrrrrrrrrrrr

hoe kan ik nou tv kijken dan? :S ik bedoel: die instructie van orange slaat nergens op,.. want het menu item Media staat geen eens ergens,.. maar heb realplayer wel ingesteld, maar goed: dat geeft me nog geen tv op mn mob

hoe moet dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJames schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:15:
Ik zou wel een zwarte cover + key willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn N73 valt laatste tijd regelmatig uit, als ik hem weer aanzet zie ik dat de accu gewoon vol is of half vol. Ook loopt hij 9 van de 10 keer vast bij camera mode, dan zie ik alleen het achtergrond, verder niks.

Iemand bekend met dit probleem ? Ik heb nieuwste firmware (3. nog wat..) en toestel is paar weken oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
assass schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:33:
ik heb de usim binnen!

heb alle instructies opgevolgd,..

heb trouwens in telefoon instellingen > netwerk > dual mode ingesteld (is dat de bedoeling, of moest ik GSM behouden?)

maaaaarrrrrrrrrrrrr

hoe kan ik nou tv kijken dan? :S ik bedoel: die instructie van orange slaat nergens op,.. want het menu item Media staat geen eens ergens,.. maar heb realplayer wel ingesteld, maar goed: dat geeft me nog geen tv op mn mob

hoe moet dit?
Je moet in real player de settings veranderen voor de proxy.
en dan met services op het UMTS netwerk naar wap.orange.nl
daar kun je kanalen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:09
Ik heb een vraagje aan alle N73 (ME) bezitters. Als ik een foto maak en deze foto wil ik instellen als achtergrond instellen, vult deze foto niet helemaal het beeldscherm. Bij mijn N70/N91 vult net boven bv contacten en net onder de batterij indicatie. Bij de N73 zie bij de nokia them met foto zo`n blauwe streep/lijn. (je ziet kleurverschil. Je ziet duidelijk dat vanaf die plek niet opgevuld word)

[ Voor 7% gewijzigd door pinokkia op 08-12-2006 22:16 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:18:
[...]

Ik zou wel een zwarte cover + key willen?
is goed... Ik koop alleen de cover als het orgineel is.
de key neem ik standaard mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Help.... ik wil een programma via massaopslagmodus instaleren,maar ik krijg alleen schijf F te zien? wat doe ik fout??
ik moet E hebben

[ Voor 7% gewijzigd door rooie60 op 08-12-2006 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

hbt68 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:59:
[...]

Je moet in real player de settings veranderen voor de proxy.
en dan met services op het UMTS netwerk naar wap.orange.nl
daar kun je kanalen kiezen.
call me stupid,.. maar ik heb het volgende gedaan:

instellingen>netwerk>dual mode
realplayer>instellingen>proxy ingesteld
diensten>wap.orange.nl> hier vind ik alleen > orange world video > film & tv >film nieuws :S

oftewel,.. kom er nog niet uit,.. iemand die kan helpen?

ben overigens (Bonkdoos in "\[GPRS/UMTS] Orange World") niet de enige met dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

assass schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 07:51:
[...]

diensten>wap.orange.nl> hier vind ik alleen > orange world video > film & tv >film nieuws :S

ben overigens (Bonkdoos in "\[GPRS/UMTS] Orange World") niet de enige met dit probleem
Aan orange zelf vragen heeft geen nut zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
pinokkia schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:14:
Ik heb een vraagje aan alle N73 (ME) bezitters. Als ik een foto maak en deze foto wil ik instellen als achtergrond instellen, vult deze foto niet helemaal het beeldscherm. Bij mijn N70/N91 vult net boven bv contacten en net onder de batterij indicatie. Bij de N73 zie bij de nokia them met foto zo`n blauwe streep/lijn. (je ziet kleurverschil. Je ziet duidelijk dat vanaf die plek niet opgevuld word)
Niemand die mijn vraagje wil beantwoorden. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 11:37:
[...]

Nee, puur omdat deze vraag slechts 28 keren is gesteld en beantwoord. Het kunnen er ook 56 zijn. Zeker weten doe ik het niet maar meervoudig beantwoord dus. Volgens mij staat er ook iets over in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
mijn vraag ben ik nog niet tegengekomen,maar krijg ook geen antwoord,ik wil heel graag diy (do it yourself) instaleren op mijn N73 om zo full screen afbeeldingen te krijgen als achtergrond.
Het moet via kabel en massagestore en in E,maar ik krijg alleen F te zien

Darbij komt.....ik heb al wel 6 x de vraag gezien dat mensen dat blauwe lampje weg willen hebben (wat ook al tig x beantwoord is) en toch krijgen ze antwoord.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
rooie60 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:50:
mijn vraag ben ik nog niet tegengekomen,maar krijg ook geen antwoord,ik wil heel graag diy (do it yourself) instaleren op mijn N73 om zo full screen afbeeldingen te krijgen als achtergrond.
Het moet via kabel en massagestore en in E,maar ik krijg alleen F te zien

Darbij komt.....ik heb al wel 6 x de vraag gezien dat mensen dat blauwe lampje weg willen hebben (wat ook al tig x beantwoord is) en toch krijgen ze antwoord.........
Had er ook de nokia helpdesk eens over gemaild.
Geachte meneer ... , Bedankt voor het contacteren van de Nokia Helpline. Om te antwoorden op uw vraag, helaas is dit de enige manier om het blauwe lampje uit te schakelen. Ik ga dit zeker als feedback doorgeven naar onze bevoegde dienst. Indien u nog verdere informatie wenst , aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren. Met vriendelijke groeten, Wendy Nokia Service Professional Nokia Helpline 0900/202.19.77
Maar nu ff een serieus vraagje, hou krijg je dat sms geluid zachter, telkens als ik een sms krijg kan heel de buurt meegenieten :?

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

ik bezit momenteel een Qtek 9100, deze is vooral handig voor tomtom. Nu heb ik gelezen dat ik met de N73 ook tomtom6 kan gebruiken. echter bij mijn Qtek bedien ik deze met touchscreen. heeft iemand ervaring enof screenshots hoe dat te werk gaat op de N73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joint_me schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:59:
[...]

Had er ook de nokia helpdesk eens over gemaild.

[...]

Maar nu ff een serieus vraagje, hou krijg je dat sms geluid zachter, telkens als ik een sms krijg kan heel de buurt meegenieten :?
profielen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:27:
[...]

Nee, puur omdat deze vraag slechts 28 keren is gesteld en beantwoord. Het kunnen er ook 56 zijn. Zeker weten doe ik het niet maar meervoudig beantwoord dus. Volgens mij staat er ook iets over in de startpost?
Ik heb de startpost over het hoofd gezien. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Jep daar kan ik het BELvolume aanpassen.

En nu het smsvolume ;)

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Joint-me? om dat blauwe ledje uit te schakelen hoef je de nokia toch niet te mailen???staat hier wel 10 x beschreven hoe,slaapstand uit.

Maar daar ging mijn reactie niet om.......ik reageerde omdat ik ook nog steeds geen antwoord heb op een vraag die ik hier nog nooit gezien heb. en de meeste wel antwoord krijgen op vragen die al 100 x gesteld zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar is dat do it yourself te halen, site? Is het freeware of zit er licentie op? Heb al ff gegoogled maar kan zo 1,2,3 geen link vinden. Ik wil ook zoooo graag fullscreen wallpapers, dus ik wil ook wel ff prutsen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 16:43:
waar is dat do it yourself te halen, site? Is het freeware of zit er licentie op? Heb al ff gegoogled maar kan zo 1,2,3 geen link vinden. Ik wil ook zoooo graag fullscreen wallpapers, dus ik wil ook wel ff prutsen 8)
Het is freeware,ik zat op fullmaza in het forum te lezen en kwam het ook daar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:46:
Beste mensen,

ik bezit momenteel een Qtek 9100, deze is vooral handig voor tomtom. Nu heb ik gelezen dat ik met de N73 ook tomtom6 kan gebruiken. echter bij mijn Qtek bedien ik deze met touchscreen. heeft iemand ervaring enof screenshots hoe dat te werk gaat op de N73.
TomTom ? Probeer het hier eens -> Het TomTom Navigator 6 Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 16:49:
[...]

Het is freeware,ik zat op fullmaza in het forum te lezen en kwam het ook daar tegen.
Heb je ook een link naar dat topic? De zoekfunctie van die site is een ramp! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:22:
[...]

Heb je ook een link naar dat topic? De zoekfunctie van die site is een ramp! :P
[/quote

Voor ik weer iets verkeerds zeg hier wat niet mag.....mail me ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is freeware toch :9 (maar ik heb je ondertussen gemaild)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:33:
het is freeware toch :9 (maar ik heb je ondertussen gemaild)
klopt,maar van die sites ben ik niet zeker.
duurt wel erg lang dat mailtje.....zie niks

[ Voor 9% gewijzigd door rooie60 op 09-12-2006 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem nu 2x gestuurd naar shutup.....@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 18:25:
heb hem nu 2x gestuurd naar shutup.....@hotmail.com
Raar hoor?heb mijn man net een mailtje naar mij laten sturen en die komt gelijk aan?? dan geef me jou email maar,or try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
assass schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 07:51:
[...]

Beter alleen UMTS inschakelen, dan zie je wanneer netwerk er niet is op gprs werkt het niet.

http://shop.orange.nl/tex...d=UMTSinstellingenNokiaII

Ook via web icon werkt World niet en via services wel. Ik zie het verschil nog niet.
Kontroleer ook of je wel via orange world netwerk settingen connect en niet via Isp GPRS.

[ Voor 18% gewijzigd door hbt68 op 09-12-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entertainment
De muzieklevel van de ME edioton is nie echt hoog, zijn er meerdere proggies om dat te verhogen of een player ofzo=??

iemand reih===??? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Entertainment op 10-12-2006 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje... Mijn muziek heb ik allemaal in een map opgeslagen en is ook te zien via verschillende manieren. Alleen heb ik op de pc het een en ander gewijzigd aan mappenstructuur. De structuur en naamsverandering is wel overgenomen in het gedeelte bestandsbeheer op mijn telefoon maar niet onder het kopje albums en tracks. Hoe krijg ik dit 1 op 1 gelijk?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weet iemand sites waar je spelletjes kan downloaden voor de Nokia? Moet je hier voor betalen of is dit gratis? En de anti virus software op de telefoon zelf, kun je die het beste inschakelen?

Sorry voor mijn vragen.... Ben een behoorlijke noob met dit soort dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb volgende probleem al mooi poosje maar misschien weet iemand hier een oplossing voor:

Ik krijg geen smsjes meer op me telefoon (ligt niet aan dat ik geen vrienden heb :P) maar als ik me telefoon dan uit doe, en weer aanzet, dan krijg ik ze pas binnen.

Iemand idee om dit op te lossen ??

grz. jans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 11:37:
[...]

als je Carbide.ui S60 Theme Edition 3.1 installeerd
dan kan dat let op themes kan je niet op de n73 verwijderen oplosing alles op memorycard zetten die kan je formatteren

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2006 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
De eerste 6a7 themes verschijnen wel op je mem card,die kan je dan wel verwijderen,is al 2 x zo bij mij gegaan.
De rest van de 30,staan er niet op (mem card)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:57:
Hey,

Ik heb volgende probleem al mooi poosje maar misschien weet iemand hier een oplossing voor:

Ik krijg geen smsjes meer op me telefoon (ligt niet aan dat ik geen vrienden heb :P) maar als ik me telefoon dan uit doe, en weer aanzet, dan krijg ik ze pas binnen.

grz. jans
WTF dat is vaag zeg :S welke provider heb je ? en heb je het daar al eens aangegeven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:57:
Hey,

grz. jans
Beetje overdreven misschien. Maar al een reset gedaan?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vermijd het posten van onnuttige replies waar de policy door bekritiseerd wordt; houd het topic gewoon clean en verpest de sfeer niet!