Nokia N73 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 49.435 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168299

hoe wil je de software er weer op zetten????

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 10-12-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 00:24
MrJames schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:15:
Om een cover los tehalen moet je speciale sleutel hebben. Op 22 december ga ik op vakantie en ik ga er een stuk of 5 meenemen. Bij intresse graag reageren. Dan kan ik bepalen hoeveel ik moet meenemen.
Interessant. Ik zou voor mijn telefoon ook graag een zwart frontje willen maar je hebt dus een speciaal soort sleutel nodig hem open te maken.. nu vraag ik me af vervalt de garantie niet op die manier?
Ik ga minimaal 5 sleutel setjes meenemen. Als ik orginele setjes(covers) kan vinden neem ik er een aantal mee zwart, rood etc

2/3 weken gevraagd bij een NSP een hele set voor een N70, kost ~45,- euro 8)7 . Dan wil ik niet weten hoeveel een setje voor de N73 kost.
Hmm nee dat zal dan minimaal net zoveel kosten.. Ik heb in ieder geval wel interesse in zo'n sleutelsetje + zwarte cover.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 168299 schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:32:
[...]

dan kan dat let op themes kan je niet op de n73 verwijderen oplosing alles op memorycard zetten die kan je formatteren
Ehm.. wat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Hij bedoeld denk ik dat je sommige geinstalleerde thema's niet kan verwijderen in toepassingen beheer.
Ik heb stuk of 30 thema's op foon,maar 6 zijn maar te zien in toep.beh. die kan je dus alleen verwijderen,de anderen zijn daar niet te zien.

Nu heb ik op andere forums gelezen dat je dan je originele nokia thema moet selecteren,dán zou je ze wel allemaal terug kunnen vinden in toep.beh.maar mooi niet dus.
Ik vind dat verder geen probleem meer,maar dat je het maar even weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
Anoniem: 168299 schreef op zondag 10 december 2006 @ 16:50:
hoe wil je de software er weer op zetten????
Als deze opmerking geldt voor de reset, dan kan je een backup maken van wat je nu hebt.

Na de reset zal ie op fabrieksinstellingen terug komen. Enkel het F-secure programma gaat eraf als ik het goed had. Maar ook die kan je gewoon weer downloaden.

Maar kijk in je handleiding en daarin staat precies wat er gebeurd als je het toestel reset.

Code om te reseten staat in het begin scherm van de topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*#7370# harde reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190523

ZUIVERE311 schreef op zondag 10 december 2006 @ 16:30:
[...]

Beetje overdreven misschien. Maar al een reset gedaan?
ja vond ik ook maar heb ik al wel gedaan ja en helpt niet en zit bij KPN trouwens

en probleem is bij de primafoon on bekend en hij zal opgestuurd moeten worden volgens hun maar ik wil hem niet kwijt :P

dus als iemand nog ideeen heeft GRAAG :)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

rooie60 schreef op zondag 10 december 2006 @ 17:12:
[...]

Hij bedoeld denk ik dat je sommige geinstalleerde thema's niet kan verwijderen in toepassingen beheer.
Ik heb stuk of 30 thema's op foon,maar 6 zijn maar te zien in toep.beh. die kan je dus alleen verwijderen,de anderen zijn daar niet te zien.

Nu heb ik op andere forums gelezen dat je dan je originele nokia thema moet selecteren,dán zou je ze wel allemaal terug kunnen vinden in toep.beh.maar mooi niet dus.
Ik vind dat verder geen probleem meer,maar dat je het maar even weet :)
Aha.. duidelijk :)
Bedankt voor de vertaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Entertainment schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:45:
De muzieklevel van de ME edioton is nie echt hoog, zijn er meerdere proggies om dat te verhogen of een player ofzo=??
Iemand hier???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 22:21
Ik heb een buitenlands model (volgens mij voor Engeland). Nu heb ik na een update geen Nederlandse taal meer. Kan ik oude firmware terugzetten op mijn telefoon? Zo ja, waar is deze firmware legaal op het internet te vinden? Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154041

tomvb schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:09:
Ik heb een buitenlands model (volgens mij voor Engeland). Nu heb ik na een update geen Nederlandse taal meer. Kan ik oude firmware terugzetten op mijn telefoon? Zo ja, waar is deze firmware legaal op het internet te vinden? Alvast bedankt voor de reacties.
hi

een engels model heeft ook een 02 taalcode, daar zit ook standaard de Nederlandse taal op, dus je kunt 'm gewoon updaten via de Nokia website ( http://europe.nokia.com/A4176089 )

succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 22:21
Anoniem: 154041 schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:15:
[...]

hi

een engels model heeft ook een 02 taalcode, daar zit ook standaard de Nederlandse taal op, dus je kunt 'm gewoon updaten via de Nokia website ( http://europe.nokia.com/A4176089 )

succes!!
Juist na de update heb ik niet meer de beschikking over de Nederlandse taal, erg vervelend met sms-en :( . Updaten heeft dus geen zin, want dat heb ik net gedaan en vandaar dat ik opzoek ben naar andere/oudere firmware. Weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Anoniem: 190523 schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:13:
[...]

ja vond ik ook maar heb ik al wel gedaan ja en helpt niet en zit bij KPN trouwens

en probleem is bij de primafoon on bekend en hij zal opgestuurd moeten worden volgens hun maar ik wil hem niet kwijt :P

dus als iemand nog ideeen heeft GRAAG :)

Alvast bedankt
dan vermoed ik dat je een branded foon hebt en dat deze bug alleen op KPN voorkomt zo ja naar nokia service point gaan en dan updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200474

Hey, ik heb dus Y-browser geinstalleerd op mijn n73, en ik heb op mijn 2gb Mini-sd kaart programma's en themes gekopierd.

ik heb die proberen te koppieren naar andere telefoons zoals n72 en n70's, maar als ik naar het bestand ga en ik druk op zenden via bluetooth, komt er te staan " Kan beveiligd object niet verzenden "

Ook als ik druk via infrarood verschijnt dat bericht.

Dit komt te staan als ik programma's probeer te versturen of games of zo, het maakt niet uit of deze op me telefoon geheugen staan of op me mini sd kaart.

foto's kan ik wel gewoon verzenden. . . Weet iemand hoe ik deze bestanden wel kan verzenden?

Welke optiest staan verkeerd of zo ?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er zijn programma's daar kandat mee even kijken op www.mobile9.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200474

Anoniem: 168299 schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:06:
er zijn programma's daar kandat mee even kijken op www.mobile9.com
Maar is dat niet gewoon een optie die verkeerd staat ingesteld? of is dat bij iedereen zo . . . .
en moet ik aan een andere filebrowser denken, of een programma dat die melding kan uitschakelen?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 200474 op 11-12-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525

tomvb schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:24:
[...]

Juist na de update heb ik niet meer de beschikking over de Nederlandse taal, erg vervelend met sms-en :( . Updaten heeft dus geen zin, want dat heb ik net gedaan en vandaar dat ik opzoek ben naar andere/oudere firmware. Weet iemand raad?
Dan zal je hoe dan ook naar de 02 moeten gaan, niks geen oudere of rare firmware, gewoon de nieuwste 02 versie. Ik vrees dat de enige mogelijkheid de NSP is en hopen dat ze je matsen en anders moet je je productcode wijzigen om een 02 te kunnen bemachtigen. Hierover kan echter niet gepraat worden op GOT. Googlen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102232

heeft iemand ervaring met python? nokia python

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194231

Wellicht dat er overheen is gelezen...Of ik ben te ongeduldig...Misschien dat iemand me hiermee kan helpen?
Anoniem: 194231 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:32:
Even een vraagje... Mijn muziek heb ik allemaal in een map opgeslagen en is ook te zien via verschillende manieren. Alleen heb ik op de pc het een en ander gewijzigd aan mappenstructuur. De structuur en naamsverandering is wel overgenomen in het gedeelte bestandsbeheer op mijn telefoon maar niet onder het kopje albums en tracks. Hoe krijg ik dit 1 op 1 gelijk?

Alvast bedankt!
Anoniem: 194231 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:39:
En weet iemand sites waar je spelletjes kan downloaden voor de Nokia? Moet je hier voor betalen of is dit gratis? En de anti virus software op de telefoon zelf, kun je die het beste inschakelen?

Sorry voor mijn vragen.... Ben een behoorlijke noob met dit soort dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:57
(jarig!)
Anoniem: 194231 schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:57:
Wellicht dat er overheen is gelezen...Of ik ben te ongeduldig...Misschien dat iemand me hiermee kan helpen?
in Menu Muziek (waar je keuze album, artiest, genres enz kiest)
opties -> muziek bibliotheek vernieuwen ??

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grono112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:40
ik had een vraag.

Ik wil een n73 kopen en er ook tomtom op zetten. Maar hoe werkt dit dan in de auto. Bij een normale tomtom zeggen ze waar je heen moet. Komt dit bij de telefoon gewoon uit zijn eigen speaker of over de auto boxen.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

alles wat ik open via diensten en web - of het nou .sis (applicaties) of .gp3 - ze openen in notities!

zo kan ik dus geen software downloaden
of een filmpje bekijken

wat gaat er dan mis? als alles in notities opent? lijkt wel alsof file-type associations o.i.d. niet goed staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-03 17:32

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Steeds meer mensen hebben de N73, dus dit topic loopt erg hard!

Ik ga vandaag beginnen met Deel 4!!! *O*

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
vegterb schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:40:
Steeds meer mensen hebben de N73, dus dit topic loopt erg hard!

Ik ga vandaag beginnen met Deel 4!!! *O*
Neem ook even de ME in Ts op en de firmware versies van beide.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-06 18:46
geweldig:d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:57
(jarig!)
Grono112 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:19:
ik had een vraag.

Ik wil een n73 kopen en er ook tomtom op zetten. Maar hoe werkt dit dan in de auto. Bij een normale tomtom zeggen ze waar je heen moet. Komt dit bij de telefoon gewoon uit zijn eigen speaker of over de auto boxen.

alvast bedankt
Stem komt gewoon uit je telefoonspeaker
die goed te verstaan is...ook met radio aan...(normaal geluidsniveau ;))

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
Heb veel opgestoken van dit topic, maar is het niet tijd voor een deel4, aangezien er weer allemaal nieuwe info is bijgekomen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Djerique schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:43:
Heb veel opgestoken van dit topic, maar is het niet tijd voor een deel4, aangezien er weer allemaal nieuwe info is bijgekomen? O-)
Als je je geroepen voelt mag je alle nieuwe info wel op een rijtje zetten hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
vegterb schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:07:
[...]
Als je je geroepen voelt mag je alle nieuwe info wel op een rijtje zetten hoor ;)
Ik denk dat dat de taak van de TS is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Djerique schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:43:
Wat wordt er nou gezegd een pagina hiervoor? blind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
rooie60 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:26:
[...]

overheen gelezen. Jammer dat er zo nerderig op wordt gereageerd! }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194339

prutser..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
rooie60 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:26:
[...]

Jongens... Waarschuwing onderin wel even in de gaten houden! Zo erg is het nou ook weer niet -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
vegterb schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:49:
Jongens... Waarschuwing onderin wel even in de gaten houden! Zo erg is het nou ook weer niet -O-
d:)b

Kijk met volle vreugde uit naar deeltje4 van dit vette topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
vreemd genoeg kon ik niet updaten via nsu, maar wel bij een NSP. Heb nu volledig legaal versie 3 van de firmware erop staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200637

is het mogelijk om meerdere agenda afspraken zichtbaar te tonen op het hoofdmenu?
ik weet namelijk niet hoe dit kan.

bijv. een afspraak voor deze week staat er in, maar die voor volgende week niet.
en als ik meerdere afspraken heb staan voor een dag, laat hij maar 1-tje zien.

hoe verander ik dat ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
ik wil mn n73 graag resetten naar fabrieksinstellingen, omdat ik van die antivirus af wil. Vreemd genoeg vraagd ie aan me of ik er zeker van ben, en dan vraagd ie voor een blokkeringscode. Wat moet ik hier invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-03 20:11
12345
Nokia N73 Topic - Deel 2

[ Voor 92% gewijzigd door JohnB op 12-12-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
thxs, ik was maar tot 4 gekomen om te proberen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40235

Ik heb het volgende "probleem" met mijn telefoon (N73) en ben benieuwd of iemand anders dat ook heeft. Als ik naar iemand bel en deze zijn/haar telefoon opneemt dan krijg ik een harde piep te horen. Ik heb nog geen tijd gehad om een nieuwe firmware erop te zetten (heb ook de 57.02 versie dus via NSU niet mogelijk), maar misschien ligt het aan de instellingen. Mocht iemand weten hoe ik die piep eruit krijg dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44791

Ik heb sinds een maand een nieuwe nokia n73 gekocht. Nooit ergens last van gehad, alleen krijg ik steeds vaker te horen van mensen met wie ik bel dat ze zichzelf horen.
Ik zelf heb er geen last van.
Ik begon er last van te krijgen toen ik mijn carkit (parrot) in m'n auto had ingebouwd en gesynchroniseerd met m'n telefoon. Betwijfel of dit de reden is dat ie zo raar doet, maar omdat ik de carkit nu heb, heb ik ook constant m'n bluetooth aan staan.

Er is me wel eens verteld dat als je je hand voor de microfoon houdt dat je dan ook wel een last van echo kan hebben aan de andere kant van de lijn, maar ook daar let ik op en het wil maar niet weggaan.

Heeft iemand hier wel eens last van gehad, en weten ze een oplossing of wordt het een bezoekje naar de telefoon winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Michel-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 10:28
Dat echo probleem is een bekend probleem met de N73. Het probleem doet zich voor nadat je een bluetooth connectie hebt opgezet met je carkit en deze hebt afgesloten. De enige manier om de
echo weg te krijgen is dan je telefoon resetten of te connecten aan een nokia bluetooth carkit of
handsfree set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entertainment
Aanbieden van sites waar je firmware-flasher kan downloaden is not-done!

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 12-12-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
iemand die deze firmware al erop heeft staan?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 12-12-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244

Voor in de startpost:

Mijn link naar de handleiding op de nokia site werkt niet meer... Deze wel: http://nds1.nokia.com/pho...des/Nokia_N73-1_UG_nl.pdf

Voor in deeltje vier! :9

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 123244 op 12-12-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44791

-Michel- schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:50:
Dat echo probleem is een bekend probleem met de N73. Het probleem doet zich voor nadat je een bluetooth connectie hebt opgezet met je carkit en deze hebt afgesloten. De enige manier om de
echo weg te krijgen is dan je telefoon resetten of te connecten aan een nokia bluetooth carkit of
handsfree set.
hmm, er geen andere manier. Want ik heb net m'n carkit geinstalleerd en daar veel geld voor betaald, en heb eigenlijk geen zin om elke keer weer zo omslachtig te werk te gaan.

Misschien een software update van nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-08-2023
Anoniem: 200637 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:58:
is het mogelijk om meerdere agenda afspraken zichtbaar te tonen op het hoofdmenu?
ik weet namelijk niet hoe dit kan.

bijv. een afspraak voor deze week staat er in, maar die voor volgende week niet.
en als ik meerdere afspraken heb staan voor een dag, laat hij maar 1-tje zien.

hoe verander ik dat ?????
dat zou ik ook welleens willen weten :) iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rensariens schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:45:
[...]

dat zou ik ook welleens willen weten :) iemand ?
Dat is niet mogelijk bij mijn weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

heb net een mini-sd kaartje binnen,.. was een tijd aan het kutten om dat ding erin te krijgen; blijkt er in zo'n kaartje geval NOG een kleiner kaartje te zitten (Die wel past) :P

wat ik vaag blijf vinden overigens:

zo'n brute telefoon
zo veel functionaliteit
geniaal

maar waarom kan dat ding niet op zn kant staan
zou wel handig zijn bij t 'tv kijken' en foto's filmpjes etc maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

assass schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:31:
maar waarom kan dat ding niet op zn kant staan
zou wel handig zijn bij t 'tv kijken' en foto's filmpjes etc maken
Nou das niet zo moeilijk, hij loopt scheef af :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:23
Ik zou het eerder handiger vinden als je in het algemeen in landscape kan merken. Soms als je het cameraklepje dichtschuift zie je dat hij die toetsenblokmelding ook gewoon 'op zn kant' weergeeft. Waarom dan niet de hele interface :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:48

Sick Nick

Drop the top!

heb net een mini-sd kaartje binnen,.. was een tijd aan het kutten om dat ding erin te krijgen; blijkt er in zo'n kaartje geval NOG een kleiner kaartje te zitten (Die wel past) :P
Dan heb je zeker nog nooit een microSD kaartje gezien, die is ongveer 30% van het formaat van een miniSD :p Die zitten in veel samsungs en ook in m'n Nokia E50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

El-Loco schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:19:
Ik zou het eerder handiger vinden als je in het algemeen in landscape kan merken. Soms als je het cameraklepje dichtschuift zie je dat hij die toetsenblokmelding ook gewoon 'op zn kant' weergeeft. Waarom dan niet de hele interface :?
idd :) internet in landscape.. zou ideaal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entertainment
Anoniem: 123244 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:53:
[...]

Dat is niet mogelijk bij mijn weten....
staat toc hgewoon dat het kan, en war zit de berichtenteler in de music ediotion??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ohja? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Michel-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 10:28
Link naar forum thread bij parrot over dat echo probleem http://www.parrot.biz/forums/english/viewtopic.php?pid=12045

Het is overigens niet alleen bij parrot maar blijkbaar hebben meerdere bluetooth carkits en handsets hier last van. Mijn bluetooth carkit in mijn Audi heeft exact hetzelfde probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:41
Entertainment schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:54:
De nokia N73 Internet Edition firmware...

*knip*
hmm veel reacties in dat bericht met ppls die hun N73 verpest hebben... ik wacht nog even :X

[ Voor 14% gewijzigd door Eggy op 13-12-2006 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194231

Fox-Racing schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:09:
[...]

in Menu Muziek (waar je keuze album, artiest, genres enz kiest)
opties -> muziek bibliotheek vernieuwen ??
Dit had ik al geprobeerd, maar toch bedankt voor je reactie. Misschien iemand andere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175768

Ja, veel mini-SD kaartjes worden geleverd in zo'n fullsize SD-adapter, zodat je 'm ook in een standaard cardreader kunt gebruiken. Welk merk/type kaartje heb je er nu in (aangezien je je eerdere bestelling gecancelled had) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

Anoniem: 175768 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:53:
[...]

Ja, veel mini-SD kaartjes worden geleverd in zo'n fullsize SD-adapter, zodat je 'm ook in een standaard cardreader kunt gebruiken. Welk merk/type kaartje heb je er nu in (aangezien je je eerdere bestelling gecancelled had) ?
TakeMS (bij EMPC gekocht - vlotte afhandeling overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Aangezien ik had beloofd vandaag nog een nieuw topic te openen, doe ik dat ook!

Hier bij deel 4:Nokia N73 Topic - Deel 4

Het is misschien niet helemaal wat je ervan verwachten zou niet heel spectaculair, maar dat komt nog als de tijd het weer even toe laat. Dus hoop z.s.m. weer wat aanpassingen te maken. Heb al wel aangegeven waar dat gaat gebeuren:

- Firmware
- Music Edition
- FAQ wordt nog bijgewerkt

Verzoekjes hoor ik graag!

Hopelijk vermaken jullie je ook in deel 4... *O*

Helaas geen schokkende veranderingen -O-

Edit: Slotje AUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110828

Kan je ook radio luisteren door de speakers?

Kan je een "normale" koptelefoon gebruiken (of zit er zo'n verlengstukje bij?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Jullie mogen alweer genieten van het vierde deel :)

Nokia N73 Topic - Deel 4

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vermijd het posten van onnuttige replies waar de policy door bekritiseerd wordt; houd het topic gewoon clean en verpest de sfeer niet!