Nokia N73 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.505 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:57:
Je idee over illegale versie is misschien wel goed maar daar hoef je niks te activeren dus dan heb ik een illegale versie op mijn telefoon (als het werkt) en dat is niet echt bedoeling aangezien ik een legale versie hier heb liggen :)
Ook de illegale versie moet je activeren ;)

Maar ik snap dat je het gewoon legaal wilt doen. Hoe staat het allemaal op de CD? Want anders moet je de boel allemaal kopiëren naar de root van je geheugenkaart en dan gaat de rest vanzelf als je hem in je telefoon doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:42:
[...]

Ook de illegale versie moet je activeren ;)

Maar ik snap dat je het gewoon legaal wilt doen. Hoe staat het allemaal op de CD? Want anders moet je de boel allemaal kopiëren naar de root van je geheugenkaart en dan gaat de rest vanzelf als je hem in je telefoon doet.
Zal straks als ik thuis ben een screenshotje maken van de root van de DVD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
De Nokia N73 Music Edition is gerealsed! Ik hoop hem aan het eind van deze week in mijn handen te hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tescione
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 16:41
DaannO schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:28:
De Nokia N73 Music Edition is gerealsed! Ik hoop hem aan het eind van deze week in mijn handen te hebben! :)
Bij wie kan je hem al kopen dan?? Ik zag hem vandaag ook in de lijst bij algebeld.nl staan maar bij telefonische navraag bleek dat hij bij de leverancier ook nog in back-order stond (dus nog niet leverbaar :) ).

Zou wel mooi zijn want kan eind deze week mijn abbo verlengen dus komt precies op tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

DaannO schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:28:
Ik heb al een N73 met ME firmware kunnen testen, maar er is erg weinig verschil merkbaar. De standaard thema is niet meer blauw, maar groen. Dan ook nog een aangepaste musicplayer, maar meer niet.

Natuurlijk zullen ze de N73 ME positioneren als een MP3 telefoon, om de strijd aan te gaan met de W-serie van SonyEricsson. Rebranden is the name

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:06:
Zal straks als ik thuis ben een screenshotje maken van de root van de DVD :)
Je moet de volgende mappen in de root van de geheugenkaart knallen:
  • licences
  • private
  • raster
  • resource
  • sys
  • tomtom
  • voices
Of dat bij jouw versie werkt weet ik niet, maar je kunt het allicht proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
tescione schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:59:
[...]

Bij wie kan je hem al kopen dan?? Ik zag hem vandaag ook in de lijst bij algebeld.nl staan maar bij telefonische navraag bleek dat hij bij de leverancier ook nog in back-order stond (dus nog niet leverbaar :) ).

Zou wel mooi zijn want kan eind deze week mijn abbo verlengen dus komt precies op tijd!
De leveranciers hebben hem nu op voorraad, dus deze week worden ze in de winkels verwacht.
Ginz schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:06:
[...]

Ik heb al een N73 met ME firmware kunnen testen, maar er is erg weinig verschil merkbaar. De standaard thema is niet meer blauw, maar groen. Dan ook nog een aangepaste musicplayer, maar meer niet.

Natuurlijk zullen ze de N73 ME positioneren als een MP3 telefoon, om de strijd aan te gaan met de W-serie van SonyEricsson. Rebranden is the name
Ik heb er inderdaad ook mee kunnen spelen. Ik vind vooral het zwarte erg mooi met dat groene scherm. En natuurlijk de 1gb die je erbij krijgt. Ik had deze al erg lang op het oog als opvolger van mijn W800i. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:09
Ik heb vandaag via mail te horen gekregen dat de nokia N73 music edition pas over circa 2 weken leverbaar is. Aangezien ik dat eerder geloof dan dat deze as week al geleverd wordt. Nokia is altijd te laat met het uitbrengen van gsms. (ik heb ook 5 maanden moeten wachten op de N91)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:19:
[...]

Je moet de volgende mappen in de root van de geheugenkaart knallen:
  • licences
  • private
  • raster
  • resource
  • sys
  • tomtom
  • voices
Of dat bij jouw versie werkt weet ik niet, maar je kunt het allicht proberen :)
Root van mijn TT DVD ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/34f68c440bf1deae371016868838d85d/thumb.jpg

Dus van de mapen die je noemt heb ik alleen licences, raster en voices. Als ik die 3 in de root van mij sd kopier (sd is geformatteerd in n73) dan gebeurt er niks, ook niet na opstarten van telefoon. Als ik de map app en Resources (zit in de map Install TomTom HOME.app\Contents op dvd root) ook kopier gebeurt er ook niks. Er is ook geen enkele bestand (behalve auto/text/foto) in die mappen die ik op de N73 kan uitvoeren.

Firmware heb ik ondertussen succesvol ge-update naar v3.0638.0.0.1 dus daar ligt het ook niet aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
DaannO schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:19:
[...]

De leveranciers hebben hem nu op voorraad, dus deze week worden ze in de winkels verwacht.

[...]

Ik heb er inderdaad ook mee kunnen spelen. Ik vind vooral het zwarte erg mooi met dat groene scherm. En natuurlijk de 1gb die je erbij krijgt. Ik had deze al erg lang op het oog als opvolger van mijn W800i. :)
je krijgt een 2 gig kaartje erbij hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
pinokkia schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:43:
Ik heb vandaag via mail te horen gekregen dat de nokia N73 music edition pas over circa 2 weken leverbaar is. Aangezien ik dat eerder geloof dan dat deze as week al geleverd wordt. Nokia is altijd te laat met het uitbrengen van gsms. (ik heb ook 5 maanden moeten wachten op de N91)
Ik zal foto`s posten zodra ik hem heb. :)
Entertainment schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:25:
[...]

je krijgt een 2 gig kaartje erbij hoor..
Ik zit inderdaad zelf ook te twijfelen, want volgens mij is dit ook zo. Echter staat op de leveranciers site dat het 1gb is. Iemand die dat kan bevestigen. :?

Ah, ik zie inderdaad dat het 2gb is. *O*

[ Voor 3% gewijzigd door DaannO op 27-11-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entertainment
DaannO schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:44:
[...]

Ik zal foto`s posten zodra ik hem heb. :)

[...]

Ik zit inderdaad zelf ook te twijfelen, want volgens mij is dit ook zo. Echter staat op de leveranciers site dat het 1gb is. Iemand die dat kan bevestigen. :?

Ah, ik zie inderdaad dat het 2gb is. *O*
Ik heb ook maar voor de ckerheid gekekekn..

"Ontspan je en geniet van maximum 1.500* songs die je kan opslaan op je 2GB miniSD-kaart. Blijf op de hoogte van de nieuwste muziek met de FM-radio. En aangezien muziek bedoeld is om in gezelschap van te genieten, kan je gebruikmaken van de geïntegreerde stereoluidsprekers om een feestje te bouwen met vrienden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 03:59:
[...]

Mij is het ook gewoon gelukt met een productcode waar NSU steeds op antwoordde dat er geen updates beschikbaar waren. Het toestel ging stuk bij aankoop en bij reparatie hadden ze een nieuwe versie ingeflashed, het was echter niet de huidige nieuwste. NSU zei nu ineens wel updates te hebben en installeerde de huidige nieuwste versie.

Het verschil is dat NSU een lijst heeft met wat wel en wat niet geupdated kan of mag worden en zich daar strikt aan houdt. De NSP die zoekt gewoon 1 update uit en die installeert het vervolgens. Dat kan voor sommigen een zegen zijn aangezien ze soms van hun branded troep af zijn. Soms krijgen ze een niet zo nieuwste versie geinstalleerd. Soms heb je mazzel en wilt NSU deze niet zo nieuwste versie wel updaten.

Het is voor mij ook raar waarom er zoveel vertraging en onduidelijkheden zijn hoor...
Dank je voor de informatie.
Ik heb nog even met Vodafone gebeld en omdat het een "branded telefoon"is zou de NSP het in principe niet doen maar moest ik hem ter reparatie aanbieden aan Vodafone zodat ze de recenste firmware er op zullen zetten. Ben ik hem geheid weer een week kwijt.
F*** Vodafone ,ik ga gewoon naar de NSP en ze flashen m maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het topic zo een beetje door gelezen te hebben kan ik dan de volgende conclusie trekken ?

Ik heb een N73 met V2, (57.02), deze is dus nog niet up te daten via de nokia NSU tot v3 ?

Ik moet hiervoor eerst naar een Nokia service point, laten updaten en dan kan ik het thuis verder zelf doen ?

Even voor de duidelijkheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:09:
Het topic zo een beetje door gelezen te hebben kan ik dan de volgende conclusie trekken ?

Ik heb een N73 met V2, (57.02), deze is dus nog niet up te daten via de nokia NSU tot v3 ?

Ik moet hiervoor eerst naar een Nokia service point, laten updaten en dan kan ik het thuis verder zelf doen ?

Even voor de duidelijkheid....
Klopt, of ff googlen hoe je productnummer van je n73 kan wijzigen zodat je alsnog kan updaten, mag hier niet over gepraat worden helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostdeSuproost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 15:15
Aha... joepie! Hij staat er eindelijk tussen:

Nokia N73 Music Edition

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je idee over illegale versie is misschien wel goed maar daar hoef je niks te activeren dus dan heb ik een illegale versie op mijn telefoon (als het werkt) en dat is niet echt bedoeling aangezien ik een legale versie hier heb liggen :)
klopt niet, tomtom vraagt wel degenlijk om activatie. Maar met behulp van een crack kan je dat omzeilen en dat moet jij dus niet doen en gewoon je eigen legale key gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:10
DaannO schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:19:
Zou het ook mogelijk zijn het groene thema door het blauwe thema te vervangen? Ik vind persoonlijk de zwarte look wel erg gaaf en positioneer deze foon als absolute opvolger van mijn SPV (welke na 2jr gewoon brak is :)), alleen ik ben nog niet 1,2,3 weg van het groene thema, alhoewel dat wel "iets" heeft... Echter vermoed ik te weinig om het lang interessant te vinden...

Hoe zit het verder qua specificaties tov de normale N73? En wellicht belangrijker, hoe is deze firmwar in vergelijking met de normale N73 en daarmee de alom bekende problemen?

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Leut schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:07:
[...]

Zou het ook mogelijk zijn het groene thema door het blauwe thema te vervangen? Ik vind persoonlijk de zwarte look wel erg gaaf en positioneer deze foon als absolute opvolger van mijn SPV (welke na 2jr gewoon brak is :)), alleen ik ben nog niet 1,2,3 weg van het groene thema, alhoewel dat wel "iets" heeft... Echter vermoed ik te weinig om het lang interessant te vinden...

Hoe zit het verder qua specificaties tov de normale N73? En wellicht belangrijker, hoe is deze firmwar in vergelijking met de normale N73 en daarmee de alom bekende problemen?
het blauwe thema is zeker in te stellen. Echter is er over de firmware nog erg weinig bekend omdat het toestel nog erg slecht beschikbaar is.

Dit laatste zal moeten we dus nog evne afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

LoL !

Ten eerste bedankt voor reactie ! Ten tweede, TomTom ondersteund officieel geen N73 dus support via TomTom kan ik wel vergeten ;)

Ik dacht dat ik de nieuwste firmware had omdat Nokia Software Updater zei dat er geen updates beschikbaar zijn voor mij telefoon maar na paar pagina's hier gelezen te hebben begreep ik dat die Nokia Software Updater niet echt lekker werkt en als ik *#0000# intyp zie ik het volgende....

V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)

Oude firmware dus ! Zal dit de reden zijn dat ik geen tomtom kan installeren ?

Overigens is de telefoon gewoon en NL toestel die ik los gekocht heb bij BelCompany zonder provider logos en simlockvrij. Ik gebruik de nieuwste PC suite en heb op 2 PC's geprobeert te updaten maar dat lukt niet. Iemand een andere manier van updaten behalve die illegale manier die paar pagina's teug te vinden is (al verwijderd) ?
ehh ik heb tomtom 6 werkend gekregen op mijn foon met dezelfde software versie als jij hebt.

ps. je hebt mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 11:21
Hmm... Gaat dat USB-kabeltje nogal makkelijk kapot ofzo? Nauwelijks gebruikt, en nu al hoor ik m'n USB steeds dis/connecten. Erg irritant, vooral als ik de kabel bij de connector bij de mobielkant wat er aan frunnik. Als het echt daar aan ligt, kan ik nog langs Vodafone? Heb de mobiel nog geen 3 weken...
DaveD1109 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 07:43:
[...]

Ik heb ook orange en heb de laatste tijd last van dat ik klink als een robot of dat de andere mij helemaal niet kan horen terwijl ik vol bereik heb.
Ik heb verschillende toestellen getest en ook een andere simkaart van orange en had overal hetzelfde probleem.
Ik ga toch is bellen naar orange hierover.
Ik heb wel vernomen dat ze zeer binnenkort starten met een umts netwerk misschien dat het daardoor komt ivm werkzaamheden?
Hee dat had ik ook vandaag en gisteren. Maar ik heb Vodafone, versie V 2.0628.0.0.1 / 10-07-2006 / RM-133 / Nokia N73 57.02. Aan en uit doen verhielp het probleem.

[ Voor 55% gewijzigd door RemCOW op 27-11-2006 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk gelukt met TomTom :)

Wat ik raar blijf vinden is dat legale versie niet werkt en illegale versie wel 8)7

Heb btw Royaltek BT GPS RBT-1000 en het werkt goed zonder (net getest), alleen gaat de bluetooth niet automatisch uit als ik TT afsluit, is hier wat aan te doen ? (heb nieuwste firmware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:10
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 23:16:
Eindelijk gelukt met TomTom :)

Wat ik raar blijf vinden is dat legale versie niet werkt en illegale versie wel 8)7

Heb btw Royaltek BT GPS RBT-1000 en het werkt goed zonder (net getest), alleen gaat de bluetooth niet automatisch uit als ik TT afsluit, is hier wat aan te doen ? (heb nieuwste firmware).
That's not a bug, it's a feature! ;)

M.a.w. niets aan te doen. Aangezien ik ook veel van BT gebruik maak en ook niet de hele tijd BT aan wil hebben heb ik BT nu in de toepassingen gezet van de actieve standby. Dan is het voor mij drie handelingen om het aan en uit te zetten. Er is geen snellere manier om BT uit te zetten helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A_A_R schreef op maandag 27 november 2006 @ 23:32:
[...]
M.a.w. niets aan te doen. Aangezien ik ook veel van BT gebruik maak en ook niet de hele tijd BT aan wil hebben heb ik BT nu in de toepassingen gezet van de actieve standby. Dan is het voor mij drie handelingen om het aan en uit te zetten. Er is geen snellere manier om BT uit te zetten helaas...
Hier ook BT bij toepassingen gezet. Is het trouwens mogelijk om snelkoppelingen op desktop te wijzigen ? Dus bv TT snelkoppeling ipv muziekspeler te zetten ? Dacht dat ik daar iets over had gelezen maar kan het niet meer terug vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 23:37:
[...]

Hier ook BT bij toepassingen gezet. Is het trouwens mogelijk om snelkoppelingen op desktop te wijzigen ? Dus bv TT snelkoppeling ipv muziekspeler te zetten ? Dacht dat ik daar iets over had gelezen maar kan het niet meer terug vinden..
instrumenten ===> instellingen ===> telefoon ===> standby modus ===> toep. actief standy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 23:54:
[...]
Instrumenten ===> instellingen ===> telefoon ===> standby modus ===> toep. actief standy
TnQ ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 19:14:
Heeft iemand ervaring met Twinmos geheugenkaartjes icm de N73? Heb in de andere topics gesearched, maar kon er niks over vinden.
...
Heb je inmiddels de Twinmos gekocht en geprobeerd?

Of iemand anders die nog een geheugenkaartje heeft die nog niet in de lijst staat op de eerste pagina. Dat geld dus ook voor bluetooth GPS apparaten. Zodat we die lijst een beetje up-to-date houden. Ik probeer zo vaak mogelijk aanwezig te zijn, maar afgelopen dagen ben ik niet in staat geweest aanwezig te zijn.

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Ik ben bijna bereid om de N73 te kopen, maar heb nog een paar kleine vraagje om me over de brug te helpen:

- Passen er ook MMC kaartjes in deze mobiel? Heb namelijk een 1 Gb MMC kaartje nu in mijn 6230 zitten die ik graag over wil zetten.
- Op dit moment zijn er acties van Orange dat je met een contract van 2 jaar de eerste 4 maanden helft van het abb. geld moet betalen bij een Orange 25 euro en je de N73 gratis krijgt. Deze actie loopt tot eind Nov. en dan komen er weer nieuwe acties. Weet iemand of de nieuwe acties beter of slechter worden in geld opzicht?
- Kan deze mobiel net zo goed films afspelen als de N91?

Penny for your thoughts _/-\o_

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

RommelD schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:50:
- Kan deze mobiel net zo goed films afspelen als de N91?
Ik weet niet hoe goed de N91 er in is, maar de N73 doet het redelijk. Het kan beter, de framerate is nog vrij laag. Weet niet hoe je die hoger krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 16:52
Gisteren even bij GAMI (Nokia servicepoint in Arnhem) binnen gelopen om mij firmware te laten updaten.

Ook ik kon via internet niet updaten, maar ik beschik nu inmiddels ook over de v 3.0638.0.0.1

De vriendelijke baliemedewerker wist mij te vertellen dat er naast de kwaliteitsverbetering van foto's vooral ook problemen met bluetooth opgelost zijn in deze firmware.

Ik had eergister nog een vastlopen met "bluetooth remote control", en ik dacht dat het aan deze applicatie lag, maar dit lag dus hoogstwaarschijnlijk aande oude firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Kent iemand trouwens een programma voor Symbian dat je je Nokia als AB voor je tv kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
- Passen er ook MMC kaartjes in deze mobiel? Heb namelijk een 1 Gb MMC kaartje nu in mijn 6230 zitten die ik graag over wil zetten.
Penny for your thoughts _/-\o_
Nee. Ik had op werk eigenlijk een N70 besteld icm een mmc-kaart. De mmc kaart heb ik ontvangen, maar de n70 is een n73 geworden. Ik kan je garanderen dat mmc in miniSD niet past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bijna bereid om de N73 te kopen, maar heb nog een paar kleine vraagje om me over de brug te helpen:

Nee kan niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vegterb schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:30:
[...]

Heb je inmiddels de Twinmos gekocht en geprobeerd?

Of iemand anders die nog een geheugenkaartje heeft die nog niet in de lijst staat op de eerste pagina. Dat geld dus ook voor bluetooth GPS apparaten. Zodat we die lijst een beetje up-to-date houden. Ik probeer zo vaak mogelijk aanwezig te zijn, maar afgelopen dagen ben ik niet in staat geweest aanwezig te zijn.
Yep, ik heb ook een geheugenkaartje dat in de lijst kan:
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 23:03:
Ik zag 'm nog niet staan, dus bij deze een kleine aanvulling op de lijst probleemloze geheugenkaartjes in de SP:

Peak 2GB mini SD card

Heb 'm een tijdje getest en tot nu toe probleemloos. Zo uit de verpakking in de N73 en wordt meteen als 2GB herkend. Eerst formatteren is niet nodig. Met de datakabel tover je de foon zo om in een usb stick van 2 gig. Ben erg blij met dit kaartje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

R Kuipers schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:19:
[...]

Nee. Ik had op werk eigenlijk een N70 besteld icm een mmc-kaart. De mmc kaart heb ik ontvangen, maar de n70 is een n73 geworden. Ik kan je garanderen dat mmc in miniSD niet past.
Thanx, dan moet ik deze maar doorverkopen.

Iemand nog een idee voor mijn 2e vraag over nieuw abbonement?

[ Voor 8% gewijzigd door RommelD op 28-11-2006 11:45 ]

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
R Kuipers schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:18:
Gisteren even bij GAMI (Nokia servicepoint in Arnhem) binnen gelopen om mij firmware te laten updaten.

Ook ik kon via internet niet updaten, maar ik beschik nu inmiddels ook over de v 3.0638.0.0.1

De vriendelijke baliemedewerker wist mij te vertellen dat er naast de kwaliteitsverbetering van foto's vooral ook problemen met bluetooth opgelost zijn in deze firmware.

Ik had eergister nog een vastlopen met "bluetooth remote control", en ik dacht dat het aan deze applicatie lag, maar dit lag dus hoogstwaarschijnlijk aande oude firmware.
Ja en het probleem themas verwijderen in toepassingen beheer blijft.
Kon na de update (zelf gedaan NSU) sommige themas niet meer instaleren,nadat ik het originele nokia theme eropzette lukte dat wel weer.
Maar nog steeds zie je niet alle themas die je installeerd in je toep.beh. terug!
En verbetering fotokwaliteit zie ik echt niet hoor.BT problemen heb ik nooit gehad en gebruik het dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
R Kuipers schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:18:

Heb jij een link voor me van dat bluetooth remote control? Kan alleen maar aan oude versies van symbian komen.. Tenzij het illegaal is natuurlijk, want dat mag niet he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment zijn er acties van Orange dat je met een contract van 2 jaar de eerste 4 maanden helft van het abb. geld moet betalen bij een Orange 25 euro en je de N73 gratis krijgt. Deze actie loopt tot eind Nov. en dan komen er weer nieuwe acties. Weet iemand of de nieuwe acties beter of slechter worden in geld opzicht?
Actie's komen en gaan en dat geldt ook voor telefoons. Over een jaar kun je de N73 gratis krijgen met 1 jaar contract maar dan komen er ook nieuwe en betere telefoons uit en dan ga je wachten op acties van die betere telefoon en ga zo maar door... ;)

Zelfde met elektronica die koopt, je koopt iets nu dat 500 euro kost en over maand kost dat 400 euro maar je hebt al een maand die product in gebruik.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:01:
[...]

Actie's komen en gaan en dat geldt ook voor telefoons. Over een jaar kun je de N73 gratis krijgen met 1 jaar contract maar dan komen er ook nieuwe en betere telefoons uit en dan ga je wachten op acties van die betere telefoon en ga zo maar door... ;)

Zelfde met elektronica die koopt, je koopt iets nu dat 500 euro kost en over maand kost dat 400 euro maar je hebt al een maand die product in gebruik.
Maar nu met het verschil dat deze week de genoemde actie afloopt en daarna weer een nieuwe actie komt. Vandaar mijn vraag of iemand weet wat voor acties er na deze week komen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:01:
[...]

Wat je zegt gaat niet altijd op, het is soms erg dom om niet te wacht op nieuw producten die er binnen nu een enige tijd uitkomen. Ik vind dat dit wel vaak word geroepen en ik ben er maar zelde mee eens. Je moet (eigelijk) altijd wacht tot je niet meer kan wachten of echt niet meer wil wacht zo bespaar je een hoop geld en kinderziekte problemen. :)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 00:32:
[...]

Als je goed opgelet had dan had je gezien dat ik eerst hier had gevraagd maar aangezien niemand hier antwoord wil geven heb ik het daar ook gevraagd.
Mijn punt was meer dat jij beter had moeten opletten en het in eerste instantie daar had moeten posten. En dat toen je het daar al had gepost, het zeker niet in deze topic weer specifiek moest gaan lopen bumpen. Daar is de TT-topic namelijk voor. Dit heet namelijk crossposten (sort of) en wordt niet echt gewaardeerd hier (zie daarvoor de FAQ)

Dus nogmaals, en nu voor iedereen zo te zien:
Kan de TT-praat hier stoppen en in de juiste topic verder gaan ? Thanks :)

EDIT: Dôh.. beetje mosterd na de maaltijd.. er was nóg een pagina :D

[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 28-11-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royaldust
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-01 18:39
Ik heb nog een site waar je Screen protectors voor 10 euro kan bestellen. En dat ze over het algemeen binnen een week bij je thuis zijn: (uit eigen ervaring).

Ze hebben nu tot 20-12-06 gratis verzenden.

Brando Screen Protector

Afbeeldingslocatie: http://shop.brando.com.hk/image/screenprotector03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://shop.brando.com.hk/image/screenprotector02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

waarom zo moeilijk doen?
pda-shop heeft ze voor 8 euro (ook van brando) en ook gratis verzendkosten en de volgende dag in huis..(EN je kan zelf langsgaan in hun winkel in r'dam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
Bulltje schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 12:49:
[...]

Heb jij een link voor me van dat bluetooth remote control? Kan alleen maar aan oude versies van symbian komen.. Tenzij het illegaal is natuurlijk, want dat mag niet he :+
http://www.blueshareware....emote_control_changes.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie op de pricewatch achter sommige merken staan 80x of 150x, wat houd dat in?
Is dat de snelheid van het kaartje? En als je een 80x hebt merk je dat dan ook tegenover een 150x in praktijk? En als je het merkt is dat dan alleen op je pc of ook op je telefoon?
Want ik ben van plan een 2gb kaartje te kopen voor in m'n N70, maar als je het niet merkt dan kan je net zo goed een 80x kopen. Of zit ik er naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:29:
Ik zie op de pricewatch achter sommige merken staan 80x of 150x, wat houd dat in?
Is dat de snelheid van het kaartje? En als je een 80x hebt merk je dat dan ook tegenover een 150x in praktijk? En als je het merkt is dat dan alleen op je pc of ook op je telefoon?
Want ik ben van plan een 2gb kaartje te kopen voor in m'n N70, maar als je het niet merkt dan kan je net zo goed een 80x kopen. Of zit ik er naast?
Das inderdaad de snelheid maar in de praktijk merk je daar bijna niks van in je telefoon, misschien ietsjes sneller laden van bestanden van geheugen kaartje en met kopiëren maar voor de rest niet echt merkbaar verschil. Ik zou er iig geen extra geld aan uitgeven.

In fototoestellen is het wel duidelijk merkbaar (verwerken van mb's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroennl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:30
Heb sinds vanmiddag een klein probleempje. Mijn N73 is leeg. Dacht even opladen als je thuis komt, maar nee hoor lader erin schermpje blijft gewoon mooi zwart en kan hem ook niet aanzetten.

Hij hangt nu al een uur aan het stopcontact lijkt me toch dat hij dan wel aan zou gaan normaal?

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
Jeroennl schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:04:
Heb sinds vanmiddag een klein probleempje. Mijn N73 is leeg. Dacht even opladen als je thuis komt, maar nee hoor lader erin schermpje blijft gewoon mooi zwart en kan hem ook niet aanzetten.

Hij hangt nu al een uur aan het stopcontact lijkt me toch dat hij dan wel aan zou gaan normaal?

Iemand enig idee?
Batterij er even uit voor een aantal minuten, dat wil wel eens helpen. Anders zou je een andere batterij kunnen proberen om dat uit te sluiten (maar ik kan me voorstellen dat je die niet hebt). En anders ff langs de winkel of NSP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroennl
Mocht niet baten. Net met Nokia gebeld en die raden met natuurlijk aan even langs een NSP te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
@ R Kuipers: Dankje, werkt perfect hier! _/-\o_

Edit: Althans bijna dan, mouse controller werk niet meer na een tijdje bewogen te hebben..

[ Voor 16% gewijzigd door Bulltje op 28-11-2006 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RommelD schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:45:
Thanx, dan moet ik deze maar doorverkopen.
Voor hoeveel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer een backup te maken, maar krijg de hele tijd bij 80% de foutmelding: Een andere pc-suite-toepassing gebruikt de verbindin met de telefoon wacht tot de andere toepassing de taak heeft voltooid en probeer het opnieuw..

dat heb ik uiteraard een aantal keer geprobeerd, en ik kan niets vinden wat contact probeert te maken..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:49:
ik probeer een backup te maken, maar krijg de hele tijd bij 80% de foutmelding: Een andere pc-suite-toepassing gebruikt de verbindin met de telefoon wacht tot de andere toepassing de taak heeft voltooid en probeer het opnieuw..

dat heb ik uiteraard een aantal keer geprobeerd, en ik kan niets vinden wat contact probeert te maken..
de volhouder wint, geen idee waar het nu aan lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb flash bestanden naar me foon gesleept via usb-kabel (wat een HEL om dat ding aan te sluiten trouwens) en hij zegt dat ie ze niet kan afspelen omdat het bestand beschadigd is.. heb verschillende .swf bestanden geprobeerd maar geen doet het. Iemand een idee waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee of en wanneer er een nieuwe software komt voor de N73 ? of over een nieuwe versie die al in andere landen dan wel series de ronde gaan (beta of niet) de huidige versie is al van 30-10-2006 en dat is een poosje geleden hoop namelijk dat ze de camera compressie snel aan gaan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 02:53:
iemand een idee of en wanneer er een nieuwe software komt voor de N73 ? of over een nieuwe versie die al in andere landen dan wel series de ronde gaan (beta of niet) de huidige versie is al van 30-10-2006 en dat is een poosje geleden hoop namelijk dat ze de camera compressie snel aan gaan passen.
Ik heb vorige week een update gedraaid, en de FW versie die ik heb is 3.0638.0.0.1, 30-10-2006 (rm-133, 02). Dus deze is al beschikbaar? :?

De camera is er trouwens wel beter van geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om de n73 op te laden via de usb kabel??

Thanks,
Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:14:
Weet iemand of het mogelijk is om de n73 op te laden via de usb kabel??

Thanks,
Bas
Voor zover mij bekend niet mogelijk.

Er is wel een CA-70, wat een kabel is die je in de USB poort van je PC aansluit en waaruit 2 kabeltjes komen. Een laadkabel en een USB pop-poort aansluiting.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:21:
[...]

Voor zover mij bekend niet mogelijk.

Er is wel een CA-70, wat een kabel is die je in de USB poort van je PC aansluit en waaruit 2 kabeltjes komen. Een laadkabel en een USB pop-poort aansluiting.
Thanks!
Wel apart... Lijkt me niet geheel onhandig als het wel zou kunnen.

Naja, dan maar de oplader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Heeft iemand de N73 music edition al? Ben nml benieuwd of er nog misschien verschil in is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

pinokkia schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:46:
Heeft iemand de N73 music edition al? Ben nml benieuwd of er nog misschien verschil in is.
Firmware is een beetje anders, meer niet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroennl
Jeroennl schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:31:
Mocht niet baten. Net met Nokia gebeld en die raden met natuurlijk aan even langs een NSP te gaan.
Zoja en mijn N73 kan ik weer opladen. Lader was kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 01:50:
ik heb flash bestanden naar me foon gesleept via usb-kabel (wat een HEL om dat ding aan te sluiten trouwens) en hij zegt dat ie ze niet kan afspelen omdat het bestand beschadigd is.. heb verschillende .swf bestanden geprobeerd maar geen doet het. Iemand een idee waarom niet?
Al behandeld in deel 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik heb mijn N73 Music Edition binnen!! En hij is erg mooi en compleet... Pics volgen later en meer info. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Waar heb je N73 ME besteld en voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotharian
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08-2022
Hallo!

Ben ook sinds een weekje in het bezit van de N73 (via Rabo Mobiel...dekking valt overigens een beetje tegen). Een mooi apparaatje met veel opties............MAAR: het toestel valt bij mij regelmatig uit als ik naar muziek luister (zowel radio als MP3). Ik kon in deel I, II en III niets vinden over uitvallen tijdens muziek luisteren.

Heeft iemand hier ervaringen mee? En...eventueel ook tips, oplossingen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tescione
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 16:41
DaannO schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:32:
Ik heb mijn N73 Music Edition binnen!! En hij is erg mooi en compleet... Pics volgen later en meer info. :)
zonder dwingend over te komen........maar kom door met die info :), ik wil hem ook :9~ en weten waar ik hem kan halen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
DaannO schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:32:
Ik heb hem een uurtje terug ook binnen gekregen. Heb hem nog steeds niet getest, want ik moest gelijk weg. Ga hem vanavond uitvoerig uittesten, want nu lukt dat niet met 2 kids om me heen. Mijn oprechte excusus aan DaannO, omdat ik hem/haar niet geloofde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 16:11
is het geen succes pinokkia?? dat hij nu al op marktplaats staat :P

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Fox-Racing schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:59:
is het geen succes pinokkia?? dat hij nu al op marktplaats staat :P
Ben gewoon benieuwd wat de gsm kan opleveren als het inderdaad geen succes is. Maar daar kom ik vanavond pas achter. Mocht het wel een succes worden met de gsm. Dan haal ik hem van internet af. Maar niet veel soeps die er opbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-03 20:11
Rotharian schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:57:
Hallo!

Ben ook sinds een weekje in het bezit van de N73 (via Rabo Mobiel...dekking valt overigens een beetje tegen). Een mooi apparaatje met veel opties............MAAR: het toestel valt bij mij regelmatig uit als ik naar muziek luister (zowel radio als MP3). Ik kon in deel I, II en III niets vinden over uitvallen tijdens muziek luisteren.

Heeft iemand hier ervaringen mee? En...eventueel ook tips, oplossingen?

Bedankt!
Idem hiero. Ook rabo mobiel sinds vorige week vrijdag.
Muziek luisteren, regelmatig uitvallers. Vooral als ik volume wil wijzigen.
Ook dat scherm vaag zwart wordt of gewoon een `reboot`. Hoef dan wel pin niet opnieuw in te voeren.
Maar gebeurd me ook met na telefoon tijd met rust te laten dat ie vanzelf herstart of uitvalt.

Heb net update laten doen in servicepoint Raamsdonkveer en werdt direct geholpen met een bak koffie. Echt goed dus. Nu versie:
V 2.0628.0.0.3
27-07-2006
RM-133
Nokia N73 (02)
Bij paar foto`s en filmpjes maken ging alles goed. Dacht laat ik filmpje dan es kijken,
weer zwart scherm. :(
Misschien morgen toch maar terug voor ander toestel? Echt balen want ik ben weg van het ding.
Nooit zo`n lux telefoontje gehad n.l.!
Van het weekend alle drie delen van N73 hier doorgelezen. En dank jullie allen voor de vele info. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotharian
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08-2022
Ah! Het komt dus vaker voor....ik zal vanavond de software is even updaten...wellicht dat dat bij mij wel helpt. Helpt dat ook niet dan ga ik zeker om een ander toestel vragen....

Maar apparaatje is zekers gaaf...wat een opties joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
WinnieXX schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:41:
[...]

Idem hiero. Ook rabo mobiel sinds vorige week vrijdag.
Muziek luisteren, regelmatig uitvallers. Vooral als ik volume wil wijzigen.
Ook dat scherm vaag zwart wordt of gewoon een `reboot`. Hoef dan wel pin niet opnieuw in te voeren.
Maar gebeurd me ook met na telefoon tijd met rust te laten dat ie vanzelf herstart of uitvalt.

Heb net update laten doen in servicepoint Raamsdonkveer en werdt direct geholpen met een bak koffie. Echt goed dus. Nu versie:
V 2.0628.0.0.3
27-07-2006
RM-133
Nokia N73 (02)
Bij paar foto`s en filmpjes maken ging alles goed. Dacht laat ik filmpje dan es kijken,
weer zwart scherm. :(
Misschien morgen toch maar terug voor ander toestel? Echt balen want ik ben weg van het ding.
Nooit zo`n lux telefoontje gehad n.l.!
Van het weekend alle drie delen van N73 hier doorgelezen. En dank jullie allen voor de vele info. _/-\o_
Dan zou ik nog eens terug gaan. Vraag dan om de nieuwste versie

V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (02)

Is volgens mij de meest aktuele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
Ok. Doe ik. Morgen ff bellen of ze die update versie hebben voor me.
Hoe zit dat met Rabomobiel eigenlijk? Want je hebt geen aankoopbon of zoiets.
(Voor het geval ik ander toestel wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik heb de N73 music edition effe vlug getest. Maar volgens mij heb ik nu nieuwste software versie erop zitten. V 3.0638.0.0.30 30-10-2006 RM-133 nokia N73 (02)

Eerste indruk tegenover de N70: lekker smal, scherm is net zo mooi, het menu doorlopen gaat net zo lekker vlot als de N70, joystick is naar mijn mening iets te gevoelig. De nokia N70 werkt fijner met de navigatietoets. (persoonlijke mening) Tot zo ver mijn vlugge test. Vanavond als de kids op bed liggen, zal ik iets meer mijn eerste ervaring plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

WinnieXX schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:17:
Ok. Doe ik. Morgen ff bellen of ze die update versie hebben voor me.
Hoe zit dat met Rabomobiel eigenlijk? Want je hebt geen aankoopbon of zoiets.
(Voor het geval ik ander toestel wil)
Als je ff langs gaat bij een NSP vragen ze niet om een bon. Ze controlleren iets en dan updaten ze.
Vraag gewoon om de nieuwste firmware. Heb je een branded mobiel?

NSP = Nokia Service Point
http://nokia.nl/NL/support/serviceP.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
MrJames schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:53:
[...]

Heb je een branded mobiel?

NSP = Nokia Service Point
http://nokia.nl/NL/support/serviceP.html Vandaag geweest.
Denk het niet, Rabo Mobiel staat nog steeds rechts naast de tjd bovenin.

[ Voor 12% gewijzigd door JohnB op 29-11-2006 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:41
Zijn er dual-sim mogelijkheden voor de N73???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan is ie niet meer branded ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
pinokkia schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:17:
Ik heb de N73 music edition effe vlug getest. Maar volgens mij heb ik nu nieuwste software versie erop zitten. V 3.0638.0.0.30 30-10-2006 RM-133 nokia N73 (02)

Eerste indruk tegenover de N70: lekker smal, scherm is net zo mooi, het menu doorlopen gaat net zo lekker vlot als de N70, joystick is naar mijn mening iets te gevoelig. De nokia N70 werkt fijner met de navigatietoets. (persoonlijke mening) Tot zo ver mijn vlugge test. Vanavond als de kids op bed liggen, zal ik iets meer mijn eerste ervaring plaatsen
Ik heb inderdaad de zelfde versie. Of het de nieuwste is ga ik nog even na vragen.

• lekker smal, scherm is net zo mooi, het menu doorlopen gaat net zo lekker vlot als mn W800i :P Mee eens

• Joystick Werkt bij mij heerlijk, komt doordat ik die van de W800 gewend ben. Ik ben nu al dik tevreden.

Meer info volgt nog omdat ik nu pas tijd heb om achter de pc te kruipen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
DaannO schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:01:
[...]

Ik heb inderdaad de zelfde versie. Of het de nieuwste is ga ik nog even na vragen.

• lekker smal, scherm is net zo mooi, het menu doorlopen gaat net zo lekker vlot als mn W800i :P Mee eens

• Joystick Werkt bij mij heerlijk, komt doordat ik die van de W800 gewend ben. Ik ben nu al dik tevreden.

Meer info volgt nog omdat ik nu pas tijd heb om achter de pc te kruipen. :P
Het joystickje van mijn nokia N91 was vanafhet begin al veel soepeler dan de N73. ( Jaja. Ik ga mijn N serie compleet maken. Dure hobby :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
Op naar de N95 dus :P _/-\o_ _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ja dat word misschien mijn volgende gsm. (houd persoonlijk niet van slide gsms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entertainment
Waar hebben jullie de N73 ME gekocht?? En kregen jullie een 2 gig kaart bij??

dit bericht aaan Daanno en pikokkio..

ben echt benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Entertainment schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:43:

Je krijgt er inderdaad een 2gieg geheugen kaart bij. Ik heb hem via mijn werk geregeld, maar je kan volgende week een winkel binnen stappen en vragen of ze hem willen bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Een vraagje aan alle N73 music edition of de gewone uitvoering: Ik heb mijn toetstonen op uitgezet en toch hoor ik dat irritante toetstoon nog. Hebben jullie daar ook last van? Bij mijn nokia N70 en N91 staat het ook op uit en hoor echt geen toetstoon. Misschien een software foutje? Ik word knettergek van die toetstoon. Please antwoord jullie graag mijn vraagje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
DaannO schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:45:
[...]

Je krijgt er inderdaad een 2gieg geheugen kaart bij. Ik heb hem via mijn werk geregeld, maar je kan volgende week een winkel binnen stappen en vragen of ze hem willen bestellen. :)
Klopt inderdaad dat er een 2GB mini sd geheugenkaart erbij zit. En ik heb hem bij 2call besteld op 23-11-2006 (was toen nog niet leverbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:41
Pierre_nr1 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:19:
Zijn er dual-sim mogelijkheden voor de N73???
Iemand hier al ervaring mee? En dan zonder geknip in je sim kaarten......

Verwijderd

Bij het installeren van me nieuwe software had ik gewoon een backup gemaakt. Daarna heb ik gewoon alles weer op ze plaats gezet inc. spelletjes enzo. Hier gaat het juist om. De spelletjes kwamen in eerste instantie onder toepassingen te staan. Toen heb ik ze gewoon naar de spelletjesmap gezet. Alleen als ik nu zown spelletje probeer te openen doet ie gewoon helemaal niets. Iemand hier ervaring/oplossing daarmee?
Anders kan ik al die spellen er weer opnieuw opzetten

Verwijderd

Entertainment schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:43:

Heb een maand geleden via 2call.nl besteld, ze hebben sinds 2 dagen op voorraad. Vandaag heb ik mijn n73 ME gekregen :9 , en uiteraard zit er 2 gig kaart bij.

Ik zou 2call.nl voor iedereen aanraden, ze doen het gewoon goed..

Verwijderd

Vögel schreef op donderdag 30 november 2006 @ 01:31:
Bij het installeren van me nieuwe software had ik gewoon een backup gemaakt. Daarna heb ik gewoon alles weer op ze plaats gezet inc. spelletjes enzo. Hier gaat het juist om. De spelletjes kwamen in eerste instantie onder toepassingen te staan. Toen heb ik ze gewoon naar de spelletjesmap gezet. Alleen als ik nu zown spelletje probeer te openen doet ie gewoon helemaal niets. Iemand hier ervaring/oplossing daarmee?
Anders kan ik al die spellen er weer opnieuw opzetten
Je zult ze idd overnieuw moeten installeren. Heel af en toe kan je in toepassingbeheer zien onder de naam van een bepaald spelletje "niet geinstalleerd". Dan kan je erop klikken en vraagt ie of je alsnog wilt installeren.

• pinokkia
@ DaannO en alle andere N73 (music) bezitters

Bij mijn nokia N73 music is de binnenkant (onder de batterij normaal zit) waar nokia informatie, imeinummer etcetera staat een beetje bol. Nu is mijn vraag: Heb jij dat ook? Of hoort dat gewoon zo? Mijn nokia N70 en N91 heeft dat niet. (zit wel bedekt mijn ijzere plaat eronder. Dat heeft de N73 music niet) Graag jullie reacties of jullie het wel/niet hebben, want dan weet ik of het een produktiefoutje is.

Ps: de eerste beste vastloper heb ik al gehad met bleutooth verbinding.

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Ik hoor regelmatig mensen, waar ik me bel, zeggen dat ze een echo horen. Hebben daar meer mensen last van? Zelf hoor ik 't trouwens niet. Ik heb de laatste firmware van Nokia geinstalleerd en maak gebruik van een T-Mobile abonnement.

• DaTiezl
  • Laatst online: 08-09 08:48
Ik heb onlangs ook een N73 aangeschaft. Ik zit echter met nog een klein probleempje met mijn emailinstellingen.

Ik heb alles geprobeerd (Nokia.nl, GoTSearch, Google, handmatig instellen etc etc) maar ik blijf de foutmelding 'Packet ggvns- Packet gegevens verbinding niet beschikbaar' krijgen. Weet iemand hier de oorzaat van?
edit:
Never mind ik heb het al opgelost, De Orange World was nog niet geactiveerd in mijn abbo, meteen maar ff gedaan via orange.nl

[ Voor 20% gewijzigd door DaTiezl op 30-11-2006 14:41 ]

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

• DaannO
pinokkia schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:39:
@ DaannO en alle andere N73 (music) bezitters

Bij mijn nokia N73 music is de binnenkant (onder de batterij normaal zit) waar nokia informatie, imeinummer etcetera staat een beetje bol. Nu is mijn vraag: Heb jij dat ook? Of hoort dat gewoon zo? Mijn nokia N70 en N91 heeft dat niet. (zit wel bedekt mijn ijzere plaat eronder. Dat heeft de N73 music niet) Graag jullie reacties of jullie het wel/niet hebben, want dan weet ik of het een produktiefoutje is.

Ps: de eerste beste vastloper heb ik al gehad met bleutooth verbinding.
Dit heb ik inderdaad ook. Ik heb nu ook tomtom werkend gekregen zonder al te veel moeite. Het werkt veel sneller dan op mijn pda. Ik heb er nog niet mee genavigeerd echter. Verder is het even uitpusselen hoe je nou muziek toevoegd aan je afspeellijst, had wat makkelijker gekund. Verder dik te vreden. :)

• Bulltje
  • Niet online
GPS Bluetooth Reciever van de Mediamarkt, GPS-BT74S (officieel van het merk Wonde Proud Technology Co.? Weet niet helemaal zeker) werkt ook probleemloos met de N73 btw :) € 99,99.

Link
Foto 1
Foto 2

Verwijderd

Bulltje schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:25:
GPS Bluetooth Reciever van de Mediamarkt, GPS-BT74S (officieel van het merk Wonde Proud Technology Co.? Weet niet helemaal zeker) werkt ook probleemloos met de N73 btw :) € 99,99.

Link
Foto 1
Foto 2
ik heb de GPS-BT74R High Sensitivity GPS Bluetooth Receiver van de zelfde firma,
werkt heel goed op de nokia N73 en TT

• DaTiezl
  • Laatst online: 08-09 08:48
Ik krijg maar niet versie 3.0638.0.0.1 erop.

Als ik de updater draai dan zegt hij dat ik de laatste versie heb. Ik heb echter versie 2 :(

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik heb de telefoon nu een week en bevalt echt super.

Wat ik me af vraag of er nog wat freeware site zijn voor games en ander software.

Deze heb ik al doorzocht
  • allaboutsymbian.com
  • Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic
En ik ben nog opzoek naar een goede mp3 player voor mijn telefoon.

Iemand nog tips. :)

[ Voor 21% gewijzigd door mad_max234 op 30-11-2006 19:48 ]

-Andere hobby- -

Verwijderd

kijk maar in deel 2 van N73

staan wel leuke dingen bij..

Nokia N73 Topic - Deel 2

succes..
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vermijd het posten van onnuttige replies waar de policy door bekritiseerd wordt; houd het topic gewoon clean en verpest de sfeer niet!