Nokia N73 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.506 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisderoo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
Volgens de specs op de Nokia website kan de N73 ook screensavers aan. Nu de vraag, waar kan ik deze maken/instellen??? ik kan het namelijk niet vinden en op internet lees ik er ook niets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:51:
software updater van nokia werkt niet bij mij:

prgram failed due to network problems. terwijl ik hier wel perfect kan surfen msnnen mailen en online gamen? mooie servers van nokia :-s
update:

het werkt ! blijkbaar stond de oude versie nog geinst, en installeerde hij de nieuwe versie 1.1.40 er ook nog eens naast. Beide verwijderd in remove software op config scherm in windows en de nieuwste versie manueel gedownload en geinstalleerd.
Deze werkte wel

Nu heb ik:
V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (01)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 23:07:
[...]

die moet je echt even uitleggen want de reden dat ik niet kan updaten (57.02) is omdat nokia hem nog niet heeft vrijgegeven voor die serie.

als ik die update neem veranderd er niks aan de serie waar ik in val toch ?

dus waarom zou ik dan wel ineens kunnen updaten :?
De NSP heeft een andere software waarmee ze gemakkelijk alle mobiele telefoons kunnen updaten.
De nieuwe firmware is wat stabieler en er zitten nog een aantal bugs die opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Salesplaza is firmware Nokia N73 (RM-133) v 3.0638.0.0.30 al uit!!!!

http://www.salesplaza.nl/...topic=11100.msg199574#new

we hebben het hier allemaal over de v 3.0638.0.0.1 terwijl ze het hier over de .30 hebben??

heeft iemand deze firmware al op zijn phone?

heb gisteren mijn N73 aan de updater gehangen maar waren geen update's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:37
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:16:
Volgens Salesplaza is firmware Nokia N73 (RM-133) v 3.0638.0.0.30 al uit!!!!

http://www.salesplaza.nl/...topic=11100.msg199574#new

we hebben het hier allemaal over de v 3.0638.0.0.1 terwijl ze het hier over de .30 hebben??

heeft iemand deze firmware al op zijn phone?

heb gisteren mijn N73 aan de updater gehangen maar waren geen update's
Zeker weten dat dat niet de firmware van de ME (Music Edition) is van de N73? Volgens mij had die firmware versie 3.0638.0.0.30... Maar misschien is er ook een dergelijke versie uit voor de gewone N73 hoor, daar heb ik alleen nog niets van gehoord of gelezen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

sinds kort orange world en internet

wil nu bezig met e-mailen,.. ik zou graag het volgende willen:

dat mijn telefoon alleen e-mails van vandaag en de dag daarvoor (of 2 dagen ervoor) opslaat en bij zich houdt,.. bij verbinden en ophalen van e-mails deze regel toepassen en de rest weggooien (daar heb ik pc en echte mailbox voor)

is dit haalbaar? volgens mij kan het met de pda van een vriend van me wel

overigens,.. e-mails verwijderen levert een rood kruisje door het bericht op, maar verwijdert niet het bericht

van dat e-mailen snap ik echt nog weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 19:21
Dennisderoo schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 23:36:
Volgens de specs op de Nokia website kan de N73 ook screensavers aan. Nu de vraag, waar kan ik deze maken/instellen??? ik kan het namelijk niet vinden en op internet lees ik er ook niets over.
Ik heb handyclock draaien en die geeft mogelijkheid om maand kalender als powersaver achter elk theme aan te zetten (default is text of Date and time). Naar verloop van tijd wordt wel hele scherm donker.
Geen idee of ze dat als screen saver classificeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

m0ridin schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:05:
[...]

Zeker weten dat dat niet de firmware van de ME (Music Edition) is van de N73? Volgens mij had die firmware versie 3.0638.0.0.30... Maar misschien is er ook een dergelijke versie uit voor de gewone N73 hoor, daar heb ik alleen nog niets van gehoord of gelezen verder.
Klopt, is voor de Music Edition. Waarschijnlijk is dit dezelfde als de normale N73 versie 3 firmware, maar dan met de Music Edition customazation.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:37
Ginz schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:48:
[...]

Klopt, is voor de Music Edition. Waarschijnlijk is dit dezelfde als de normale N73 versie 3 firmware, maar dan met de Music Edition customazation.
Idd, heb wel gelezen van mensen die hun normale N73 met deze ME firmware hebben geflashed trouwens en het lijkt goed te werken (hoewel sommigen toch aardige bugs schijnen te hebben).

Njah, ik wacht nog maar even af voor ik met die geintjes begin... Voorlopig bevalt de huidige V3 firmware prima hoewel ik nog steeds hoop dat de camera nog wat verbeterd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet of dat deze bluetooth headset geschikt is voor de n73?

staat dat die werkt voor mobiele telefoons en toestellen die compatibel zijn met Bluetooth-specificatie 1.2 of hoger en ondersteuning bieden voor het profiel Handsfree en/of Headset

Nokia Bluetooth Hoofdtelefoon
BH-501

Beleef de muziek

Luister vanaf je compatibel toestel draadloos naar stereomuziek en schakel probleemloos tussen muziek en telefoonoproepen met de Nokia Bluetooth Hoofdtelefoon BH-501.

Beheer je telefoonoproepen met de toetsen die geïntegreerd zijn in de hoofdtelefoon. De grote, comfortabele oorstukjes worden rond het oog gedragen. Je weet dus dat ze goed vastzitten terwijl je je naar hartenlust verplaatst. Als je je oren voor iets anders nodig hebt, kan je de hoofdtelefoon compact opvouwen. En het geluid is ronduit schitterend.

Uitstekende stereogeluidskwaliteit met de draadloze Bluetooth-technologie

Luister naar je favoriete digitale muziek die opgeslagen is op je compatibele telefoon, PC, PDA of MP3-speler

Opvouwbaar om ruimte te besparen als je de hoofdtelefoon niet gebruikt

Een betere pasvorm met grote, comfortabele oorstukjes

Beschikbaarheid:
Gepland in het derde kwartaal van 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

n73 heeft geen stereo bt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Een tijdje geleden heeft iemand op ebay een gereedschap gezien om het hoesje van N73 los te halen. Ik ga binnenkort op vakantie (buitenland) en wil kijken of ze daar beschikbaar zijn en er een aantal mee te nemen om hier te verkopen.
Alleen het linkje naar ebay niet gevonden iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05
Iemand enig idee als hij volgende maand goedkoper word? Kan nog 2 maand met verlengen wachten en moet helaas overal bij leggen... :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

ik snap hier echt niks van! ik wil alleen de laatste x mails in mijn mailbox op mn telefoon,.. kan hem niet helemaal vol hebben :)

dus heb ingesteld via e-mail instellingen > inst. voor ophalen > aantal 20

maar hoe zorg ik ervoor dat ik daardoor nooit meer dan 20 mails in mn box heb

of bijv. nooit meer dan de mails van de laatste 2-3 dagen of whatever in mn box heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
ephymerous schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:48:
Iemand enig idee als hij volgende maand goedkoper word? Kan nog 2 maand met verlengen wachten en moet helaas overal bij leggen... :)
Belcompant site en phonehouse site bijhouden,bij mij was de N73 €35 euro met verlenging bij belcompany het goedkoopst,dan komt t for telecom en dan phonehouse.
Dus gewoon ff sites bijhouden zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
Tot nu toe alleen deze modellen van nokai ondersteunen BTA2DP Stereo audio profiel
Nokia 8800 Gun Grey
Nokia 8800 Gold Edition
Nokia 8800
Nokia 8800 Black Edition
Nokia 8800 Sirocco Edition
Nokia 6085
Nokia N91 8 GB Music Edition
Nokia 7390
Nokia N95

dus ook niet de N73 ME!!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
hbt68 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 23:02:
[...]

Tot nu toe alleen deze modellen van nokai ondersteunen BTA2DP Stereo audio profiel
Nokia 8800 Gun Grey
Nokia 8800 Gold Edition
Nokia 8800
Nokia 8800 Black Edition
Nokia 6085
Nokia 7390
Nokia N95

dus ook niet de N73 ME!!
Goeie info; ik denk alleen niet dat je al zeker lunt zijn over de N73 ME... Die is immers nog niet gereleased... Voor de N95 geldt dat in principe ook, maar daar is Nokia zelf al opener over geweest dan over de N73 ME...

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

hbt68 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 23:02:
[...]

Nokia 8800 Gun Grey
Nokia 8800 Gold Edition
Nokia 8800
Nokia 8800 Black Edition
Nokia 6085
Nokia 7390
Nokia N95

dus ook niet de N73 ME!!
6233 en de 6131 in ieder geval ook (soms pas na firmware update)

-

Verwijderd

Ginz schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:12:
[...]

maar wat als je die headset er dan toch op aansluit?
hij is verder compitabel met bluetoothversie hoger dan 1.2 en de n 73 heeft 2.0

neem aan dat de headset het toch gewoon dooet, of zou dan maar 1 kant van de headset het doen??

Verwijderd

Heeft iemand al ervaring met een actieve autohouder voor de N73?

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MrJames schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:29:
Een tijdje geleden heeft iemand op ebay een gereedschap gezien om het hoesje van N73 los te halen. Ik ga binnenkort op vakantie (buitenland) en wil kijken of ze daar beschikbaar zijn en er een aantal mee te nemen om hier te verkopen.
Alleen het linkje naar ebay niet gevonden iemand anders wel?
Nokia N73 - Deel 3, de startpost :)

• assass

assass

Salon GoT'er

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

ephymerous schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:48:
Hmm, ik heb van de week een twee jarige relax 300 abo afgesloten, icm de N73 zonder bijbetaling.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 23:07:
[...]

die moet je echt even uitleggen want de reden dat ik niet kan updaten (57.02) is omdat nokia hem nog niet heeft vrijgegeven voor die serie.

als ik die update neem veranderd er niks aan de serie waar ik in val toch ?

dus waarom zou ik dan wel ineens kunnen updaten :?
Nou omdat een vriend van mij dezelfde productcode had en zelfde softwareversie. Toen molde hij zijn display en werd het gerepareerd en kreeg hij hem terug met een versie dat alle NSP op het moment aanbieden (die waarvan jij telefonisch had gehoord). En toen hing ik hem voor de gein diezelfde dag nog aan de updater en toen zei NSU dat er een nieuwere versie was en die heb ik geinstalleerd en nu heeft hij de nieuwste die de meesten van jullie naar binnen hebben gesleept via NSU.

Daarom beweer ik dat dus :)

(ik had voor meer duidelijkheid kunnen zorgen door de versienrs op te gaan zoeken maar dit heb ik al meer dan 3 keren verteld, dus ik doe het maar ff zo....)

Verwijderd

Ik heb na het updaten problemen met de verbinding tussen mijn PC-suite en mijn Noka n73. Als ik het item "bestandbeheer" open, dan zie ik wel de geplaaste mp3's staan, maar kan nergens mijn genomen foto's terug vinden..

Weet iemand hoe dit komt, of waar de genomen foto's in geplaatst staan..?

Ook wanneer ik verbinding maak met de telefoon via de USB kabel, ziet die deze wel staan, maar wanneer ik op voltooien druk en weer in het hoofdmenu van de PC-suite kom, is die nog steeds verbinding aan het maken, en staat er "er zijn geen telefoons aangesloten".

Heb de kabel ook al goed aangedrukt, maar dit helpt ook niet...

Kan iemand me helpen..?

Verwijderd

Sinds paar dagen ook in bezit van een N73, tot nu erg blij mee. Nu komt het, zal wel de 100ste TomTom vraag zijn maar ik kon zo 123 geen antwoord vinden...

Ik wil tomtom om mijn N73 maar geen enkele pakket ondersteund officieel N73. Ik wil deze pakket gaan aanschaffen maar dan moet ik het eerst wel weten of het werkt op N73. PDAShop geeft geen garanties en TomTom zegt dat ze N73 niet ondersteunen.

Dus mijn vraag, zal die pakket werken op mijn N73 ook al wordt ie (nog ?) niet officieel ondersteund door TomTom zelf ?

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Dus mijn vraag, zal die pakket werken op mijn N73 ook al wordt ie (nog ?) niet officieel ondersteund door TomTom zelf ?
Je kan hem gerust aanschaffen, hij werkt namelijk goed. Bij mij heeft tomtom altijd goed gewerkt, sommige hebben problemen gehad maar met de nieuwe software is dat ook opgelost.
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:58:
Heeft iemand al ervaring met een actieve autohouder voor de N73?
Ja, ik heb een brodit houder en die werkt gewoon goed. D.m.v. een sigarettenaanstekerplug kan ik de N73 ook opladen.

• MaHawK
  • Laatst online: 12-03-2020
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:19:
Ik heb na het updaten problemen met de verbinding tussen mijn PC-suite en mijn Noka n73. Als ik het item "bestandbeheer" open, dan zie ik wel de geplaaste mp3's staan, maar kan nergens mijn genomen foto's terug vinden..

Weet iemand hoe dit komt, of waar de genomen foto's in geplaatst staan..?

Ook wanneer ik verbinding maak met de telefoon via de USB kabel, ziet die deze wel staan, maar wanneer ik op voltooien druk en weer in het hoofdmenu van de PC-suite kom, is die nog steeds verbinding aan het maken, en staat er "er zijn geen telefoons aangesloten".

Heb de kabel ook al goed aangedrukt, maar dit helpt ook niet...

Kan iemand me helpen..?
Misschien even de software updaten. Mocht je dat al gedaan hebben dan weet ik niet wat het zou kunnen zijn. :)

Daar doe ik niet aan.

Verwijderd

scorpio81 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:44:
Je kan hem gerust aanschaffen, hij werkt namelijk goed. Bij mij heeft tomtom altijd goed gewerkt, sommige hebben problemen gehad maar met de nieuwe software is dat ook opgelost.

Ja, ik heb een brodit houder en die werkt gewoon goed. D.m.v. een sigarettenaanstekerplug kan ik de N73 ook opladen.
Bedankt ! Meteen besteld, krijg het als het goed is morgen binnen :)

Welke brodit houder heb je ? Type ? Shop ? Bij PDAshop zie ik er geen vinden die voor N73 is..

Verwijderd

Hoi mensen
Ik had een paar vraagjes waar ik niet uit kom:
- Ik heb het programma van deze site gedownload voor de automatische toetsenblokkering. Nu geeft mijn telefoon aan dat hij deze niet kan installeren, maar als ik mijn telefoon opnieuw start zit hij wel bij mijn actieve programma's. Hij werkt echter niet, maar ik kan hem niet verwijderen, omdat hij niet bij toepassingsbeheer staat. Wat moet ik doen om het te laten werken of om hem te verwijderen.
- Ik heb een nieuw thema ingesteld op mijn telefoon, maar als ik mijn muziekspeler open, krijg ik alleen bij dat scherm het oude thema (blauw met balletjes) Is dit normaal of komt dit door het thema? Heb bij alle thema's dit probleem.
- En ik ben er nog niet In mijn berichtenbox, krijg ik bij ontvangen sms berichten eerst de achternaam van de verzender te zien en dan pas de voornaam. Ga ik naar mijn verzonden, ontworpen berichten en rapporten, dan zie ik eerst de voornaam en dan pas de achternaam. BIj het menu in contacten heb ik de optie voornaam- achternaam ingeschakeld.
Nou dat was het voor nou Hoop dat jullie mij kunnen helpen om mijn probleempjes op te lossen.
Bedankt en groetjes

• scorpio81
Welke brodit houder heb je ? Type ? Shop ? Bij PDAshop zie ik er geen vinden die voor N73 is..
Ik heb de Brodit Active Houder met sigaretenplug, deze heb ik bij gpsplaza besteld (had hem wel pas na een week).

http://www.gpsplaza.nl/br...tegory=brodit_gsm_houders

• hbt68
Ginz schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:12:
[...]

Dan ben ik erg benieuwd hoe je dat kan zien en of V3 op N73 dat heeft of niet.
N73 krijgt het van nokia niet als spec mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Voor ik ga beginnen met software update van N73 ff dit:ik lees 2 verschillende dingen,de een zegt:eerst kabel op telefoon aansluiten en dán pas in pc en de ander zegt net andersom,welke is het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben in bezit van de N73 en heb een vraag hoe je de icoontjes( 6 stuks) en het agenda items logo uit je hoofdscherm kan halen.
Ik heb met theme gemaakt bij http://www5.ownskin.com en je achtergrond vult nu het hele scherm maar die icoontjes( contacten,sms,agenda,muziekspeler,web en galerij) blijven bestaan.
Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

hbt68 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:37:
[...]

Dan ben ik erg benieuwd hoe je dat kan zien en of V3 op N73 dat heeft of niet.
N73 krijgt het van nokia niet als spec mee.
Nee, zowel de N73 als de Music Edition hebben A2DP niet toegevoegd gekregen met de update naar versie 3. En aangezien hij ook nog geen A2DP ondersteuning had, heeft `ie dat volgens mij nog niet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:37
Verwijderd vanwege gevoelige content (aanbieden van software)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2006 09:52 ]

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 12:12:
Voor ik ga beginnen met software update van N73 ff dit:ik lees 2 verschillende dingen,de een zegt:eerst kabel op telefoon aansluiten en dán pas in pc en de ander zegt net andersom,welke is het nou?
Eerst PC dan N73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
DaveD1109 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 12:51:
[knipje ivm illegaliteit, of iig niet toegelaten hier]
Ga zo door en het topic kan weer dicht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
thanx en nu hopen dat het me lukt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 12:17:
Ben in bezit van de N73 en heb een vraag hoe je de icoontjes( 6 stuks) en het agenda items logo uit je hoofdscherm kan halen.
Ik heb met theme gemaakt bij http://www5.ownskin.com en je achtergrond vult nu het hele scherm maar die icoontjes( contacten,sms,agenda,muziekspeler,web en galerij) blijven bestaan.
Iemand een idee??
Druk op de toets om alle iconen in beeld te krijgen, ga naar instellingen, ga naar telefoon, ga naar standby, zet actief standby uit, klaar.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2006 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Laatst online: 09-09 09:27
Ik heb gisteren een Abo afgesloten bij Orange (2 jaar 25 euro) en kreeg de N73 er gratis bij! _/-\o_

Het is echt even wennen deze telefoon en ik baal van de C-knop, zoals in de review, misschien toch maar linkshandig worden :?

Wou eigenlijk eerst de N72 hebben, omdat ik die wel gratis kon krijgen, maar toen ik de phonehouse binnen liep (enigste met de N72 voor zover ik weet) en daar alle display-telefoons zag hangen die allemaal kapot waren (van ellende uit elkaar vallend), wat een triest gezicht! Ben ik toch maar de orange shop binnen gelopen. (was trouwens eerst in de Bel Company geweest, waar iemand beweerde dat ik hem nergens goedkoper kon vinden dan 45 euro en simlock vrij, toch gelukt! :9 )

P.s.1 mijn vriendin is groen van jaloezie :D
P.s.2 Nog een hoop door te spitten zie ik :/
P.s.3 Iemand nog tips voor goede telefoon games (ik ben gek van puzzle bobble)

[ Voor 4% gewijzigd door joint_me op 24-11-2006 14:14 . Reden: ps 3 ]

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

ik heb heel vaak dat ik niet kan bellen

als ik een spraakoproep probeer (vaak nadat ik een oproep gemist heb, in stil modus) blokkeert de groene belknop,.. ook menu>opties>spraakoproep e.d. werkt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
joint_me schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 14:13:
P.s.3 Iemand nog tips voor goede telefoon games (ik ben gek van puzzle bobble)
Puzzle Bobble is er in een java versie (maar daar zal vast voor betaald moeten worden denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
oeps database error?
posts weg?

ik wist niet dat nokia's ook meestal arm's hebben net als windows pda's smartphone

http://symbian91.euro.ru/en/ nsysinfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Gelukt! heb alle themas weer opnieuw erop gezet en nu kan ik ze welweghalen in toepassingen beheer met deze nieuwe software versie.idd 10 minuten en het was gebeurd.(updaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Tot gisteren had ik een branded :( N73 (49.02). Ben naar een NSP gegaan en hem laten updaten en het is gelukt. Alle T-Mobile troep is verwijderd uit het telefoon alleen een logo'tje op het frontje voor en achter.
_/-\o_
Versie _/-\o_ :
V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RN-133
Nokia N73 (02)

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
de music edition is al bestel- en leverbaar??!!

http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=328091

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Ja hij is leverbaar. Als je hem besteld word ereen gereserveerd/besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
MrJames schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 10:35:
[...]

Ja hij is leverbaar. Als je hem besteld word ereen gereserveerd/besteld.
Ze zijn op voorraad hoor als je goed keek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJames schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 10:12:
Tot gisteren had ik een branded :( N73 (49.02). Ben naar een NSP gegaan en hem laten updaten en het is gelukt. Alle T-Mobile troep is verwijderd uit het telefoon alleen een logo'tje op het frontje voor en achter.
_/-\o_
Versie _/-\o_ :
V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RN-133
Nokia N73 (02)

_/-\o_
die heb ik nu ook ik had geen branded telefoon maar de (57.02) die alle updates weigerde.

nu zie ik iets raars bij toepassing beheer weet niet of het door de FW update komt maar heb nu
* toep. dwnlds (hoort er lijkt me)
* MMSSync die wilde hij installeren nadat ik de nokia suite had geupdate en verbinding maakte lijkt me ook prima
* Search-localplug... die staat er 10 keer in!
* Search staat er 2 keer in!
* settingswizard lijkt me ook normaal
* antivirus installer lijkt me ook prima
* TomTom NAVI... heb ik er zelf opgezet

meer mensen dit fenomeen?
kan ik ze verwijderen zonder trouble of kan ik beter jarde reset doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Entertainment schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 13:20:
[...]

Ze zijn op voorraad hoor als je goed keek ;)
Niet bij hun maar bij de leverancier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik heb gisteren ook mijn N73 geupdate naar V3.0638.0.0.1 en zag ook dat search er vaker in voor kwam en ook search localplug,weet ook niet of ik de dubbele kan verwijderen.
Het enigste wat me tot nu toe opvalt is dat ik nu de themas wel kan verwijderen bij toep.beh.verder heb ik nog geen veranderingen opgemerkt.

Maar.....ik heb net weet 6 themas erop gezet en die vind ik niet terug in toep.beheer? :( lijkt wel of ie aleen de eerste in toep.beh.zet??

[ Voor 18% gewijzigd door rooie60 op 25-11-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 14:48:
Ik heb gisteren ook mijn N73 geupdate naar V3.0638.0.0.1 en zag ook dat search er vaker in voor kwam en ook search localplug,weet ook niet of ik de dubbele kan verwijderen.
Het enigste wat me tot nu toe opvalt is dat ik nu de themas wel kan verwijderen bij toep.beh.verder heb ik nog geen veranderingen opgemerkt.

Maar.....ik heb net weet 6 themas erop gezet en die vind ik niet terug in toep.beheer? :( lijkt wel of ie aleen de eerste in toep.beh.zet??
blijft vaag inderdaad...

iemand die trouwens weet hoe je de history van TomTom 6 delete ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
Begrijp ik nu goed dat ook 57.02 telefoons met NSU geüpdate kunnen worden?

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ok las ergens dat de firmware versie (c5.02) van kpn is.

heeft iemand die al geupdate. want ik heb nog steeds v 2.0628.0.0.3

verder leuk toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Konstantine schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:41:
Begrijp ik nu goed dat ook 57.02 telefoons met NSU geüpdate kunnen worden?
nee dat begrijp je niet goed ;)

je moet naar nokia service punt gaan daar je foon laten updaten en dan krijg je een 02 software ipv de 57.02 en die kan je dan voortaan wel sneller updaten als er een nieuwe versie is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
johnnyv.nl schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:10:
[...]

Ga zo door en het topic kan weer dicht :/
Het gaat hier niet om illigale software hoor maar om orginele software er is dus niets verkeerds aan.
Het is volgens de nederlandse wet dus ook NIET verboden om dat te koop aan te bieden.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er niet uit met TomTom..heb van de week deze pakket gekocht maar aangezien TomTom officieel geen N73 ondersteund is er ook geen uitleg over de installatie.

Ik heb eerst de N73 via USB aangesloten en verbinding gemaakt met Nokia PC Suite. TomTom Home geinstalleert maar die kan geen apparaten vinden dus toen handmatig gaan klooien; ttn.symbian_6.010 uitgepakt die in de map app zit op Tomtom DVD en die naar sd gekopieert en TomTom-NAVIGATOR_S60_3_0_v_6_0_1_7640_PA bestand uitgevoerd op n73 maar kan niet installeren zegt mijn N73. Ook via PC Suit "Toepassingen installeren" lukt het niet.

Kan iemand mij in stappen uitleggen hoe ik TomTom op mijn N73 krijg ? En hoe je mappen installeert ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:14:
Het gaat hier niet om illigale software hoor maar om orginele software er is dus niets verkeerds aan.
Het is volgens de nederlandse wet dus ook NIET verboden om dat te koop aan te bieden.
Je zit op GoT en hier gelden wetten van Got en je mag niks aanbieden op forum volgens FAQ, daar hebben we V&A voor maar op V&A mag je geen software aanbieden dus dat is dubbel pech voor jou....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:29:
[...]

Je zit op GoT en hier gelden wetten van Got en je mag niks aanbieden op forum volgens FAQ, daar hebben we V&A voor maar op V&A mag je geen software aanbieden dus dat is dubbel pech voor jou....
Gaat alleen over software met copywrite bescherming en dat is dit niet.
Maar goed als dat niet mag even goede vrienden zou het in het vervolg wel op prijs stellen in een iet wat beschaafder antwoord ipv dubbel pech voor jou dat klinkt namelijk zo kinderlijk.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:36:
[...]

Gaat alleen over software met copywrite bescherming en dat is dit niet.
Maar goed als dat niet mag even goede vrienden zou het in het vervolg wel op prijs stellen in een iet wat beschaafder antwoord ipv dubbel pech voor jou dat klinkt namelijk zo kinderlijk.
Zelf vind ik het niet kinderachtig hoor maar goed...zeg alleen niet dat TomTom Software niet copyrighted is, weet je wel wat dat betekent ? Zoek maar eens op in Google zou ik zeggen...

Goede vrienden hoor, no hard feelings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Na mijn SU heb ik weer wat themas die ik al had teruggezet op mijn N73,af en toe kan ik sommige niet instaleren??dan zegt ie:kan niet instaleren of niet goed geupdate.??
En ze hebben er allemaal vor de software update opgestaan?zonder deze meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:42:
[...]

Zelf vind ik het niet kinderachtig hoor maar goed...zeg alleen niet dat TomTom Software niet copyrighted is, weet je wel wat dat betekent ? Zoek maar eens op in Google zou ik zeggen...

Ik heb het ook niet over tomtom hoor maar een klein progje voor dvd te kijken dus geen tomtom

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:42:
[...]

En ja ik weet wat dat betekend :)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:26:
Ik kom er niet uit met TomTom..heb van de week deze pakket gekocht maar aangezien TomTom officieel geen N73 ondersteund is er ook geen uitleg over de installatie.

Ik heb eerst de N73 via USB aangesloten en verbinding gemaakt met Nokia PC Suite. TomTom Home geinstalleert maar die kan geen apparaten vinden dus toen handmatig gaan klooien; ttn.symbian_6.010 uitgepakt die in de map app zit op Tomtom DVD en die naar sd gekopieert en TomTom-NAVIGATOR_S60_3_0_v_6_0_1_7640_PA bestand uitgevoerd op n73 maar kan niet installeren zegt mijn N73. Ook via PC Suit "Toepassingen installeren" lukt het niet.

Kan iemand mij in stappen uitleggen hoe ik TomTom op mijn N73 krijg ? En hoe je mappen installeert ?
Hoe komt dat ik hier niets van geloof? Als ik op donderdag 17.45 vertel dat tomtom goed werkt en jij zegt om 18.10 dat jij het besteld hebt en morgen in huis hebt geloof ik daar niets van.

Maargoed dat maakt verder ook niet uit. Naar mijn mening wordt het duidelijk omschreven in de gebruiksaanwijzing. Verder is er een algemeen tomtom topic, mocht je verder nog vragen hebben dan kun je ze daar stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpio81 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 19:32:
[...]

Hoe komt dat ik hier niets van geloof? Als ik op donderdag 17.45 vertel dat tomtom goed werkt en jij zegt om 18.10 dat jij het besteld hebt en morgen in huis hebt geloof ik daar niets van.

Maargoed dat maakt verder ook niet uit. Naar mijn mening wordt het duidelijk omschreven in de gebruiksaanwijzing. Verder is er een algemeen tomtom topic, mocht je verder nog vragen hebben dan kun je ze daar stellen.
Tja, vandaag bestellen en morgen in huis bij PDAShop dus waarom niet ?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2289ef33e7f17d5bebfb263c4ddd6c60/full.jpg

Geloof je me nuwel ? In de gebruiksaanwijzing staat niks over installatie op Symbian toestellen en ook in TT6 topic kan ik geen handleiding vinden over de installatie.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
DaveD1109 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 18:08:
[...]

En ja ik weet wat dat betekend :)
DaveD1109 in "Nokia N73 - Deel 3" zou toch al enigzins een hint moeten zijn :X

Anyways, zit te wachten op m'n 2gb minisd, maandag verzonden van supermemory.nl (volgens de mail), onverzekerd helaas, nog niets ontvangen. Ga ze maandag eens bellen. Was zo slim geweest om pas ná het bestellen de shop survey te lezen 8)7

Vandaag de screen protector uit de TS ontvangen, werkt prima :)

Heerlijk als je in de file staat om even te checken waaróm er file staat met t-mobile PIT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

-

[ Voor 99% gewijzigd door MrJames op 26-11-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een manier om de smsjes te backuppen en dan ALLEEN de smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
Ik begin me te ergeren aan pc suite, het opstarten van mijn pc gaat daardoor traag (al een aardig oud beestje). En nu wil ik hem uit mijn autorun "tweaken", welke processen moet ik daarvoor uitschakelen?

Ik heb nu alleen launchapplication.exe uitgeschakeld via msconfig? Lijkt me genoeg, maar ik wil het zeker weten.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu de nieuwste update, en toch klopt er nog altijd geen zak van me telefoonboek. Vul ik in: voornaam Anton achternaam Mosterd dan krijg ik zowel op A als op M deze hit. Vul ik in Anton Mosterd bij de voornaam, krijg ik alweer bij A en M deze hit. Nokia is niet helemaal goed bij hun hoofd om deze systeem van zoeken te nemen....

Oh, de telefoonboek is leeggehaald en de simcontacten ook, handmatig invoeren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:32:
ik heb nu de nieuwste update, en toch klopt er nog altijd geen zak van me telefoonboek. Vul ik in: voornaam Anton achternaam Mosterd dan krijg ik zowel op A als op M deze hit. Vul ik in Anton Mosterd bij de voornaam, krijg ik alweer bij A en M deze hit. Nokia is niet helemaal goed bij hun hoofd om deze systeem van zoeken te nemen....
[quote]

ik hoor er weinig klachten over sorry :D
Oh, de telefoonboek is leeggehaald en de simcontacten ook, handmatig invoeren dus.
ehhhh syncen met outlook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:05:
is er een manier om de smsjes te backuppen en dan ALLEEN de smsjes?
niet dat ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joint_me schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:05:
Ik begin me te ergeren aan pc suite, het opstarten van mijn pc gaat daardoor traag (al een aardig oud beestje). En nu wil ik hem uit mijn autorun "tweaken", welke processen moet ik daarvoor uitschakelen?

Ik heb nu alleen launchapplication.exe uitgeschakeld via msconfig? Lijkt me genoeg, maar ik wil het zeker weten.
een tweaker met een PC die traag wordt van een proggie als pc suite _O-

sorry :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

------------
Geachte heer De Leeuw,

Bedankt voor het contacteren van de Nokia Helpline.

Om te antwoorden op uw vraag, de instellingen die u heeft ingesteld slaat op het feit dat de N73 de eerste 20 emails zal ophalen van uw email server als er meer zijn dan 20 emails uiteraard.

De mails in uw inbox zal u hantmatig moeten selecteren en verwijderen. Voor het gene dat u wenst is er helaas geen instelling aanwezig bij de N73.

Indien u nog verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Kristoffel
Nokia Service Professional
Nokia Helpline
0900/2021977
-----------

overigens wel snelle reactie van die lui! vindt t wel jammer dat de mailbox niet wat beter ingesteld kan worden,.. smsjes die auto onbeperkt worden opgeslagen ok,.. maar mails krijg je al snel 20-30 per dag van en dat vult toch wel erg hard je telefoonmailbox

elke keer als je even je tel wilt gebruiken om op nieuwe mails te checken moet je dus al die mails downloaden
je lijst wordt iig verschrikkelijk lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

msn link (die link in vorig topic werkt niet meer)
http://www.freewebtown.co....00.S60.SymbianOS9.1.sisx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op Sunday 26 November 2006 @ 15:11:
ik hoor er weinig klachten over sorry :D
Bedankt voor het uitlachen.
ehhhh syncen met outlook 8)7
Voor de 2e keer: Kep GEEN outlook. Probeer het te onthouden, schrijf het op een papiertje of zo, bij voorbaat dank. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 16:34:
[...]

Bedankt voor het uitlachen.

[...]

Voor de 2e keer: Kep GEEN outlook. Probeer het te onthouden, schrijf het op een papiertje of zo, bij voorbaat dank. 8)7
volgende keer ff nummers backuppen op de mini SD kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:13:
[...]

een tweaker met een PC die traag wordt van een proggie als pc suite _O-

sorry :D
Zo geloof ik natuurlijk niks van je excuus 8)7

Tweaken staat ook tussen aanhalingstekens misschien dat dat een tip is, dat ik geen echte tweaker ben, maar 1 van die wannebe's die hier rondhangen, in de hoop net zo stoer te kunnen worden als echte tweakers zoals Leoglas_1973 :X

En ja, ik ben op mijn tenen getrapt.

En ja, mij pc start trager op met pcSuite aan, dan met pcSuite uit.

En ja, langzaam opstartende pc's staat in de top10 van grootste ergenissen die mensen hebben bij het gebruik van computers.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joint_me schreef op zondag 26 november 2006 @ 16:48:
[...]

Zo geloof ik natuurlijk niks van je excuus 8)7

Tweaken staat ook tussen aanhalingstekens misschien dat dat een tip is, dat ik geen echte tweaker ben, maar 1 van die wannebe's die hier rondhangen, in de hoop net zo stoer te kunnen worden als echte tweakers zoals Leoglas_1973 :X
pssstt ik ben ook een wannebe tweaker
En ja, ik ben op mijn tenen getrapt.
sorry
En ja, mij pc start trager op met pcSuite aan, dan met pcSuite uit.

En ja, langzaam opstartende pc's staat in de top10 van grootste ergenissen die mensen hebben bij het gebruik van computers.
persoonlijk niet zoveel last van daar ik de pc maar 1 keer per dag aanzet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hbt68 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 18:43:
[...]

Ik ben bij NSP Teleworld A'dam kinkerstraat 6 geweest vandaag.
Gevraagd of het mogelijk is Spaans en Portugees als T9 te hebben. Dat kon maar dan zou ik wel NL verliezen in EURO1 update. Dat maakte mij niet uit, NL spelling weet ik zelf wel en scrhijf het meest in It, Sp en Pt. En telefoon heb ik altijd al in Engels staan ivm rare vertalingen.

Kreeg:
V2.0628.0.0.3
27-07-2006
RM-133

Nokia N73 (01)

Nu heb ik hem thuis aan de Nokia updater gehangen en geupdate naar:

V3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133

Nokia N73 (01)

Geen gezeur met product codes of eigenhandige illegale handelingen ;>) !!!!

En erg blij met mijn vreemde talen, niet aan te bevelen voor vestokte nederlanders (ben zelf ook kaaskop!)
Hoe is je dit gelukt??
Heb zelf de volgende firmware:
Kreeg:
V2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133

Nokia N73 (57.02)

Eerst backup gemaakt en toen aan de NSU maar deze meldt dat er geen software beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt aan je 57.02 ipv 01 of 02..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

wie weet waar je leuke spellen kunt downloaden voor je n73?

[ Voor 3% gewijzigd door assass op 26-11-2006 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:49
Iemand tips?

Vandaag is mijn joystickje afgebroken en ik kan dat ding nergens meer vinden..
Terug naar de winkel, garantie. Hoe lang telefoon kwijt?!
Andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:08:
[...]

Hoe is je dit gelukt??
Kreeg:
V2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133

Nokia N73 (57.02)

Eerst backup gemaakt en toen aan de NSU maar deze meldt dat er geen software beschikbaar is?
ga naar een Nokia Service Point en laat hem daar updaten dan heb je de nieuwste versie en hoef je minder lang te wachten als er weer een nieuwe uitkomt.

als je hem bij NSP laat updaten krijg je namelijk de 02 versie ipv de 57.02 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

assass schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:45:
wie weet waar je leuke spellen kunt downloaden voor je n73?
gewoon zoeken op symbian + games en je komt op diverse legale sites waar je het spel kan kopen (soms na een trial versie te hebben getest)

verdere links dan wel info is logischerwijs niet toegestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nl_umpire schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:19:
Iemand tips?

Vandaag is mijn joystickje afgebroken en ik kan dat ding nergens meer vinden..
Terug naar de winkel, garantie. Hoe lang telefoon kwijt?!
Andere manier?
oei dat is minder. denk wel dat het onder garantie valt maar hoe lang je hem kwijt bent geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-03 20:11
Toestel gratis. N73 Rabo Mobiel. (17.95 per maand abo)! 10cnt per minuut.
Problemen: denk het wel, al regelmatig gehad dat ie vanzelf herstart of vast loopt bij sms sturen of gewoon bladeren!
Al enkele keren reset *#7370# gedaan maar het blijft. Niks geinstalleerd en alles standaard.
Morgen ga ik geheugenkaartje halen maar eerst naar Nokia Service point om er naar te laten kijken.

V 2.0628.0.01
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)

Camera doet het wel goed.
Heb toestel nu 2 dagen en heb wat foto`s gemaakt. Met de juiste instellingen moet het dus goed kunnen gaan en beter. De kamer was heel donker (zolder).
WinnieXX in "[WC] Het grote waterkoelings topic deel ..."

WinnieXX in "[WC] Het grote waterkoelings topic deel ..."

[ Voor 47% gewijzigd door JohnB op 26-11-2006 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag 'm nog niet staan, dus bij deze een kleine aanvulling op de lijst probleemloze geheugenkaartjes in de SP:

Peak 2GB mini SD card

Heb 'm een tijdje getest en tot nu toe probleemloos. Zo uit de verpakking in de N73 en wordt meteen als 2GB herkend. Eerst formatteren is niet nodig. Met de datakabel tover je de foon zo om in een usb stick van 2 gig. Ben erg blij met dit kaartje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoveel mensen met TomTom en niemand die antwoord wil geven op mijn vraag ? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 23:16:
Het TomTom Navigator 6 Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien handig om de laatste post van die topic eerst te lezen voordat je me een link geeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 23:29:
[...]

Misschien handig om de laatste post van die topic eerst te lezen voordat je me een link geeft ;)
Waarom vraag je het nog hier als je daar al hebt gepost :?
Dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op maandag 27 november 2006 @ 00:11:
[...]

Waarom vraag je het nog hier als je daar al hebt gepost ? Dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Als je goed opgelet had dan had je gezien dat ik eerst hier had gevraagd maar aangezien niemand hier antwoord wil geven heb ik het daar ook gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:08:
[...]

Hoe is je dit gelukt??
Kreeg:
V2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133

Nokia N73 (57.02)

Mij is het ook gewoon gelukt met een productcode waar NSU steeds op antwoordde dat er geen updates beschikbaar waren. Het toestel ging stuk bij aankoop en bij reparatie hadden ze een nieuwe versie ingeflashed, het was echter niet de huidige nieuwste. NSU zei nu ineens wel updates te hebben en installeerde de huidige nieuwste versie.

Het verschil is dat NSU een lijst heeft met wat wel en wat niet geupdated kan of mag worden en zich daar strikt aan houdt. De NSP die zoekt gewoon 1 update uit en die installeert het vervolgens. Dat kan voor sommigen een zegen zijn aangezien ze soms van hun branded troep af zijn. Soms krijgen ze een niet zo nieuwste versie geinstalleerd. Soms heb je mazzel en wilt NSU deze niet zo nieuwste versie wel updaten.

Het is voor mij ook raar waarom er zoveel vertraging en onduidelijkheden zijn hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 23:16:
Als je de originele gekocht hebt, waarom maak je dan geen gebruik van de support van TomTom? Ik vind het verder wel lullig voor je dat het niet werkt.

Misschien is het een idee om de illegale versie te downen en te gebruiken. Zodra de illegale versie om een key gaat vragen doe je gewoon de key van je gekochte product? Of misschien kan je de structuur van de illegale versie bekijken om te begrijpen hoe de legale structuur van mappen en bestanden uit hoort te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
Happy with my phone!
Afbeeldingslocatie: http://img163.imagevenue.com/loc309/th_08893_Screenshot0001_122_309lo.jpg

Wel iets raars. Bij veranderen van volume met hoofd telefoon crash ie vaak. Anders niet. brakke usb dus ook brakke verbinding met hoofdtelefoon?

[ Voor 27% gewijzigd door JohnB op 27-11-2006 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 04:03:
[...]

Als je de originele gekocht hebt, waarom maak je dan geen gebruik van de support van TomTom? Ik vind het verder wel lullig voor je dat het niet werkt.

Misschien is het een idee om de illegale versie te downen en te gebruiken. Zodra de illegale versie om een key gaat vragen doe je gewoon de key van je gekochte product? Of misschien kan je de structuur van de illegale versie bekijken om te begrijpen hoe de legale structuur van mappen en bestanden uit hoort te zien?
LoL !

Ten eerste bedankt voor reactie ! Ten tweede, TomTom ondersteund officieel geen N73 dus support via TomTom kan ik wel vergeten ;)

Je idee over illegale versie is misschien wel goed maar daar hoef je niks te activeren dus dan heb ik een illegale versie op mijn telefoon (als het werkt) en dat is niet echt bedoeling aangezien ik een legale versie hier heb liggen :)

Ik dacht dat ik de nieuwste firmware had omdat Nokia Software Updater zei dat er geen updates beschikbaar zijn voor mij telefoon maar na paar pagina's hier gelezen te hebben begreep ik dat die Nokia Software Updater niet echt lekker werkt en als ik *#0000# intyp zie ik het volgende....

V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)

Oude firmware dus ! Zal dit de reden zijn dat ik geen tomtom kan installeren ?

Overigens is de telefoon gewoon en NL toestel die ik los gekocht heb bij BelCompany zonder provider logos en simlockvrij. Ik gebruik de nieuwste PC suite en heb op 2 PC's geprobeert te updaten maar dat lukt niet. Iemand een andere manier van updaten behalve die illegale manier die paar pagina's teug te vinden is (al verwijderd) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
TomTom moet in ieder geval te installeren zijn. Ik had Tomtom ook draaiend voordat ik (hbt68 in "Nokia N73 - Deel 3") Via NokiaServiceCenter een update kreeg naar euro-1 (zonder NL) maar euro-2 (met NL) moet ook kunnen. Dan kun je via NSU gewoon naar V3 (betere BT) en is geen illegale methode.

[ Voor 12% gewijzigd door hbt68 op 27-11-2006 10:37 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vermijd het posten van onnuttige replies waar de policy door bekritiseerd wordt; houd het topic gewoon clean en verpest de sfeer niet!