Ik zal het je nog sterker vertellen: Orange is al bezig met de uitrol van een UMTS-netwerk. Ik heb er geen officiële bron van, maar ik was laatst met dit toestel in het centrum van Amsterdam en toen had ik keurig een 3G-logootje staan met een aantal streepjes erboven. Nog maffer was dat ik ook ontiechelijk snel internet had... Nog nooit gezien, en zeker niet zonder een USIM-kaartje te hebben (hoewel dat laatste bij Vodafone ook niet nodig is; KPN schijnt daarin als enige écht te volharden)...
Anoniem: 189525 schreef op zondag 19 november 2006 @ 01:46:
[...]
De selectie zou alleen naar de voornaam of alleen naar de achternaam moeten kijken, gebaseerd hoe je telefoonboek open gaat en wat als 1e vooraan staat. Dan pas is het een prima systeem. Nu is het een zooitje en blijf ik maar scrollen of letters invoeren.
Edit: Misschien begrijp je me niet? Als ik de letters MAR in voer krijg ik hits op voornamen die met MAR beginnen maar ook hits op achternamen die met MAR beginnen, dat zijn gewoon teveel hits?
Wat ik pas handig zou vinden is als je kon instellen hoe de telefoon zocht. Ik heb mijn telefoonboek gesorteerd op achternaam, voornaam. Ik zou het handig vinden als ik ónafhankelijk van de sortering kon instellen hoe mijn telefoon dan zou zoeken. Maar zoals het nu werkt, werkt het voor mij ook al perfect hoor...
@Rotsvast: Je verbaasde je er in een vorige post over dat ik €250,- "weg zou geven" als mijn huidige spul zou werken he? Eigenlijk doe ik dit soort dingen ook met DVD's en CD's. Eerst downloaden om te kijken wat ik ervan vind en daarna indien goed genoeg ook kopen. Meestal staan de gedownloadde CD's en/of DVD's dan ook op RW's. Die kunnen dan hergebruikt worden.
Bovendien heb ik gehoord dat er voor Nederland een speciale kaart uitkomt voor fietsers, en die zul je wel alleen kunnen kopen. Dus, als ik die wil hebben (en dat wil ik) dan zal ik het spul moeten kopen, of niet soms?
Nog een ander issue is dat je TomTom Mobile 6 voorzover ik heb gezien nog niet offline kunt kopen. En ik hou niet van downloaden als ik iets gekocht heb. Want de gedownloadde versie is dan wel ongeveer even duur als de offline-versie...
En dan is er nog het verhaal productcode versus TomTom. Correct, het is allebei illegaal. I'll be the first to admit that. Maar het veranderen van een productcode is voor diegene zélf een risico; die is z'n garantie kwijt als het misgaat. En dat staat duizenden malen op de Nokia site. Da's mijn reden (geweest) om daarvoor te waarschuwen. Mja, als men dan de productcode nog steeds wil wijzigen dan is men daar vrij in, het gaat niet im mijn telefoon...