Nokia N73 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.451 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Anoniem: 66797 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:32:
V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)

gisteren 1 keer en vandaag 2 keer iets raars gehad. ik belde in alle gevallen zelf. nu zal ik uitleggen wat er gebeurde.

er werdt opgenomen en zowel ik als de andere partij hoorde zichzelf.

ik heb een Orange nummer het enkele geval betrof een Vodafoon nr en de andere 2 waren ook Orange nummers.

het enige wat ik voor die tijd heb gedaan is een harde reset (incl. geheugenkaart geformateerd) en tom tom 6 geinstalleerd.

meer mensen ervaring mee?
Ik heb ook orange en heb de laatste tijd last van dat ik klink als een robot of dat de andere mij helemaal niet kan horen terwijl ik vol bereik heb.
Ik heb verschillende toestellen getest en ook een andere simkaart van orange en had overal hetzelfde probleem.
Ik ga toch is bellen naar orange hierover.
Ik heb wel vernomen dat ze zeer binnenkort starten met een umts netwerk misschien dat het daardoor komt ivm werkzaamheden?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525

csteelooper schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:20:
Iemand bekend met de Kameo Bluetooth GPS Receiver? En dan bedoel ik in de zin van of die werkt op N73 V2.0628.0.0.1? Ik kan nl. nog niet uppen en ik heb TomTom Mobile 6 al, maar nog geen GPS receiver, dus wilde ik even weten of iemand weet of deze werkt. Ik heb TomTom Mobile 6 van een kennis die een N73 heeft die al wel de nieuwste firmware heeft. Zodra ik weet of het werkt (geen BT-droppings) dan ga ik in ieder geval ook de legale TomTom kopen. Overigens: Iemand bekend met de eigen GPS-receiver van TomTom? Dus degene die je er evt. bij kunt kopen?
Uitgerekend jij die dagelijks loopt te hameren op illegale productcodewijzigingen vertelt zonder moeite dat je een illegale tomtom hebt? :| (oh ja tuurlijk ga je ff 250 euro weggeven zodra je illegale tomtom feilloos op je N73 werkt ;) ) O gast, je HANGT! De tomtompolitie komt straks aan je deur!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 18-11-2006 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaveD1109 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 07:43:
[...]

Ik heb ook orange en heb de laatste tijd last van dat ik klink als een robot of dat de andere mij helemaal niet kan horen terwijl ik vol bereik heb.
Ik heb verschillende toestellen getest en ook een andere simkaart van orange en had overal hetzelfde probleem.
Ik ga toch is bellen naar orange hierover.
Ik heb wel vernomen dat ze zeer binnenkort starten met een umts netwerk misschien dat het daardoor komt ivm werkzaamheden?
probeer eens of het helpt als je je foon niet op dualmode of umts staat maar op gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Anoniem: 189525 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 08:06:
[...]

probeer eens of het helpt als je je foon niet op dualmode of umts staat maar op gsm?
Staat op gsm want anders doet je telefoon het niet. Maar zoals ik al net zei heb het op verschillende toestellen 8)7

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

MaHawK schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:40:
Het is me eigenlijk vanaf het begin af aan al opgevallen dat het stickje op m'n N73 er niet helemaal recht instaat. Op zich niet echt een ramp, maar ik heb het gevoel dat ik naar boven en naar rechts verder moet drukken dan naar beneden en links. Ik vraag me af of dat op de lange termijn problemen op kan leveren?

Heeft iemand anders dit ook?
mijn stickje is ook niet helemaal recht iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

Anoniem: 197425 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:46:
- En ik ben er nog niet :) In mijn berichtenbox, krijg ik bij ontvangen sms berichten eerst de achternaam van de verzender te zien en dan pas de voornaam. Ga ik naar mijn verzonden, ontworpen berichten en rapporten, dan zie ik eerst de voornaam en dan pas de achternaam. BIj het menu in contacten heb ik de optie voornaam- achternaam ingeschakeld.
hier kom ik ook niet uit! zwaar irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Is het iemand al gelukt om divxjes vloeiend af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaveD1109 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 08:40:
[...]

Staat op gsm want anders doet je telefoon het niet. 8)7
mijn telefoon doet het gewoon op umts en dual modus. 8)7

Nou succes verder met zoeken, het was maar een ideetje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:56:
interessante vraag :) Ik wil ook graag grappige leuke filmpjes op mijn n73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Is het mogelijk om de spraaklabels van de contactpersonen zelf in te spreken? Een kennis van me heeft een N73 met bijzonder veel contactpersonen. Het inspreken van een naam heeft óf tot gevolg dat er niets gevonden wordt, óf het gevolg dat de verkeerde persoon gebeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poeh schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:03:
Is het mogelijk om de spraaklabels van de contactpersonen zelf in te spreken? Een kennis van me heeft een N73 met bijzonder veel contactpersonen. Het inspreken van een naam heeft óf tot gevolg dat er niets gevonden wordt, óf het gevolg dat de verkeerde persoon gebeld wordt.
Ik betwijfel het, hier heb ik ook al over zitten te vragen een poosje geleden. Slaat nergens op dat je niet zelf je spraaklabels kan inspreken :(

Ennuh, ik wordt een beetje gek van me telefoonboek. Selekteer ik de letter M dan krijg ik 4 hits:

- Anton
- Corrie
- Mario
- Maurice

Kan iemand me vertellen of er heel misschien zonder dat ik het op school heb bijgekregen een letter M in anton en corrie zitten? :( Is dit opgelost in de nieuwste firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 189525 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:18:
[...]

Ik betwijfel het, hier heb ik ook al over zitten te vragen een poosje geleden. Slaat nergens op dat je niet zelf je spraaklabels kan inspreken :(

Ennuh, ik wordt een beetje gek van me telefoonboek. Selekteer ik de letter M dan krijg ik 4 hits:

- Anton
- Corrie
- Mario
- Maurice

Kan iemand me vertellen of er heel misschien zonder dat ik het op school heb bijgekregen een letter M in anton en corrie zitten? :( Is dit opgelost in de nieuwste firmware?
Ooit van achternamen gehoord 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Anoniem: 189525 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 13:46:
[...]

mijn telefoon doet het gewoon op umts en dual modus. 8)7

Nou succes verder met zoeken, het was maar een ideetje 8)7
Op het orange netwerk??

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Is het dan wel mogelijk om de spraaklabels bij bepaalde contactpersonen te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-06 20:19
Ik plan diverse vergaderingen en taken in de agenda van mijn N73. Nu vind ik het alleen vervelend dat in het standby scherm een vergadering, die pas over een week plaatsvindt, al wordt weergegeven. Net zoals met taken, ik heb nu staan "drie taken niet uitgevoerd", maar dit komt ook omdat deze ook pas over een aantal dagen/weken staan gepland.

Is het mogelijk dat in het standby scherm alleen vergaderingen en taken van vandaag en/of eventueel die van morgen weer te geven?

Daarnaast vind ik het vreemd dat ik niet kan updaten, want ik heb model 02. Als het goed is zou ik toch moeten kunnen updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiddo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-06 22:15
Bij mij worden alleen de vergaderingen van vandaag weergegeven, tenzij ik vandaag geen vergaderingen meer heb dan wordt de eerstvolgende weergegeven (incl datum).
Bij taken kun je niet instellen vanaf wanneer je die wilt uitvoeren, die zijn altijd zichtbaar totdat je aangeeft dat ze volbracht zijn. Als je iets enkel een bepaalde dag wilt laten zien kun je er beter een memo van maken, daarvan kun je aangeven welke dag(en) die zichtbaar moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
Anoniem: 196512 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 19:14:
Heeft iemand ervaring met Twinmos geheugenkaartjes icm de N73? Heb in de andere topics gesearched, maar kon er niks over vinden.

Hij is hier te koop: http://www.komplett.nl/k/...E6-410C-9075-06518B1B62A5
150x snel?

En is er iemand bekend met de volgende code?
V2.0628.0.0.3
27-07-2006
RM-133
Nokia N73 (C5.02)

Want ik kan dus ook niet updaten naar V3...beetje jammer
Ik zal het je sterker vertellen... (C5.02) is een KPN-versie, Jij bent dus deels afhankelijk van KPN... Balen voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Anoniem: 189525 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 07:57:
[...]

Uitgerekend jij die dagelijks loopt te hameren op illegale productcodewijzigingen vertelt zonder moeite dat je een illegale tomtom hebt? :| (oh ja tuurlijk ga je ff 250 euro weggeven zodra je illegale tomtom feilloos op je N73 werkt ;) ) O gast, je HANGT! De tomtompolitie komt straks aan je deur!
Je hebt helemaal gelijk dude... Als TomTom er nou in TRial was geweest he... Ik zei toch al dat ik de leagle versie zou kopen als ik wist dat dit werkte...? Er zijn hier nl heel wat mensen geweest met V2.0628.0.0.1 die GPS<>Bluetooth problems hadden, dus ik dacht ik doe Try before Buy... Mja dat gaat bij TomTom niet op een legale manier helaas... zou wel mooi zijn, anders had ik dat gedaan. Maar ik geef toe, je hebt gelijk!
Edit: sorry voor dubele post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 14:35
johnnyv.nl schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:28:
[...]

ik denk eerder van de twee andere letters op de toets n en o! gewoon volgende letter in tikken dan filtert ie vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja op het orange netwerk ja! Dual of Umts-modus niet perse zeggen dat ie ook dual of umts verbinding hebt. Hij staat dan op GSM maar probeert dual of umts verbinding te krijgen continu, wat een belasting op je accu kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:28:
[...]

Wat wil je nu zeggen? 8)7 Zie jij soms achternamen? 8)7

Die heb ik van te voren weggehaald om te kijken of het zou helpen, maar niks hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hbt68 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 20:38:
[...]

ik denk eerder van de twee andere letters op de toets n en o! gewoon volgende letter in tikken dan filtert ie vanzelf.
en toch krijg ik bij het selecteren van de letter M de namen anton en corrie. 1 ding moet ik wel kwijt, hun achternamen beginnen wel met M maar die achternamen heb ik weggegooid en alleen hun voornamen staan er nog, en nee, ik ben niet scheel, zelfs in bewerken vind ik alleen de voornaam en de telnr verder niks.

Ik heb de optie alles ordenen op voornaam en dan achternaam geprobeerd en andersom. Irrie is het!

Waarom krijgen ik als we zoeken op M zowel de voornamen als achternamen die met een M beginnen door mekaar?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 18-11-2006 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Anoniem: 189525 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 21:12:
[...]

en toch krijg ik bij het selecteren van de letter M de namen anton en corrie. 1 ding moet ik wel kwijt, hun achternamen beginnen wel met M maar die achternamen heb ik weggegooid en alleen hun voornamen staan er nog, en nee, ik ben niet scheel, zelfs in bewerken vind ik alleen de voornaam en de telnr verder niks.

Ik heb de optie alles ordenen op voornaam en dan achternaam geprobeerd en andersom. Irrie is het!

Waarom krijgen ik als we zoeken op M zowel de voornamen als achternamen die met een M beginnen door mekaar?
omdat het handig is. als je teveel hits krijgt toets je een 2e letter erachter en dan wordt de selectie kleiner. ik vind het prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 66797 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 21:17:
omdat het handig is. als je teveel hits krijgt toets je een 2e letter erachter en dan wordt de selectie kleiner. ik vind het prima :D
Het is een vrij brak systeem juist, omdat het niet werkt met tekstvoorspelling (dus op de t9 methode). Dat is bij WM gebaseerde telefoons wel en dan heb je veel sneller de persoon die je wil dan met de Symbian methode. Hij is niet heel slecht ofzo, maar het kan een stuk beter en sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 21:17:

De selectie zou alleen naar de voornaam of alleen naar de achternaam moeten kijken, gebaseerd hoe je telefoonboek open gaat en wat als 1e vooraan staat. Dan pas is het een prima systeem. Nu is het een zooitje en blijf ik maar scrollen of letters invoeren.

Edit: Misschien begrijp je me niet? Als ik de letters MAR in voer krijg ik hits op voornamen die met MAR beginnen maar ook hits op achternamen die met MAR beginnen, dat zijn gewoon teveel hits?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 19-11-2006 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Anoniem: 189525 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 21:05:
[...]

Ja op het orange netwerk ja! Dual of Umts-modus niet perse zeggen dat ie ook dual of umts verbinding hebt. Hij staat dan op GSM maar probeert dual of umts verbinding te krijgen continu, wat een belasting op je accu kan zijn.
Ik zal het je nog sterker vertellen: Orange is al bezig met de uitrol van een UMTS-netwerk. Ik heb er geen officiële bron van, maar ik was laatst met dit toestel in het centrum van Amsterdam en toen had ik keurig een 3G-logootje staan met een aantal streepjes erboven. Nog maffer was dat ik ook ontiechelijk snel internet had... Nog nooit gezien, en zeker niet zonder een USIM-kaartje te hebben (hoewel dat laatste bij Vodafone ook niet nodig is; KPN schijnt daarin als enige écht te volharden)...
Anoniem: 189525 schreef op zondag 19 november 2006 @ 01:46:
[...]

De selectie zou alleen naar de voornaam of alleen naar de achternaam moeten kijken, gebaseerd hoe je telefoonboek open gaat en wat als 1e vooraan staat. Dan pas is het een prima systeem. Nu is het een zooitje en blijf ik maar scrollen of letters invoeren.

Edit: Misschien begrijp je me niet? Als ik de letters MAR in voer krijg ik hits op voornamen die met MAR beginnen maar ook hits op achternamen die met MAR beginnen, dat zijn gewoon teveel hits?
Wat ik pas handig zou vinden is als je kon instellen hoe de telefoon zocht. Ik heb mijn telefoonboek gesorteerd op achternaam, voornaam. Ik zou het handig vinden als ik ónafhankelijk van de sortering kon instellen hoe mijn telefoon dan zou zoeken. Maar zoals het nu werkt, werkt het voor mij ook al perfect hoor...

@Rotsvast: Je verbaasde je er in een vorige post over dat ik €250,- "weg zou geven" als mijn huidige spul zou werken he? Eigenlijk doe ik dit soort dingen ook met DVD's en CD's. Eerst downloaden om te kijken wat ik ervan vind en daarna indien goed genoeg ook kopen. Meestal staan de gedownloadde CD's en/of DVD's dan ook op RW's. Die kunnen dan hergebruikt worden.
Bovendien heb ik gehoord dat er voor Nederland een speciale kaart uitkomt voor fietsers, en die zul je wel alleen kunnen kopen. Dus, als ik die wil hebben (en dat wil ik) dan zal ik het spul moeten kopen, of niet soms?
Nog een ander issue is dat je TomTom Mobile 6 voorzover ik heb gezien nog niet offline kunt kopen. En ik hou niet van downloaden als ik iets gekocht heb. Want de gedownloadde versie is dan wel ongeveer even duur als de offline-versie...

En dan is er nog het verhaal productcode versus TomTom. Correct, het is allebei illegaal. I'll be the first to admit that. Maar het veranderen van een productcode is voor diegene zélf een risico; die is z'n garantie kwijt als het misgaat. En dat staat duizenden malen op de Nokia site. Da's mijn reden (geweest) om daarvoor te waarschuwen. Mja, als men dan de productcode nog steeds wil wijzigen dan is men daar vrij in, het gaat niet im mijn telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elimination
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-05 09:14
De beste oplossing voor al deze naam-zoek problemen is denk ik nog wel alles simpelweg in het hokje voornaam duwen :)
Met als gevolg dat je alleen op voornamen kunt zoeken (Bijv. Johan Hurkmans > H invoeren lukt niet, J wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Johan Hurkmans schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:15:
De beste oplossing voor al deze naam-zoek problemen is denk ik nog wel alles simpelweg in het hokje voornaam duwen :)
Met als gevolg dat je alleen op voornamen kunt zoeken (Bijv. Johan Hurkmans > H invoeren lukt niet, J wel)
Als je alles onder de achternaam zet gaat het volgens mij wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197690

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:56:
Ja ik heb een programmatje waarmee je divx kunt laten afspelen op je N73. ik heb er nu south park afleveringen opstaan :9

hier is het programma voor divx link naar illegale content verwijderd
en dan ergens middenin staat wel divx player. ff downloaden en installeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Canaria op 20-11-2006 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158192

Ik probeer de headset nokia hs 12w op de n73 t everbinden maar ik krijg geen goed geluid doorheen ..

normale telefoon gespreken zijn helder maar zodra ik mp3 afluister klikt de muziek verweg en ik weet dat de hs 12w bedoel is voor de 8800

iemand ervaring mee ??
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b136246.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196345

Anoniem: 197690 schreef op zondag 19 november 2006 @ 13:39:
[...]

Ja ik heb een programmatje waarmee je divx kunt laten afspelen op je N73. ik heb er nu south park afleveringen opstaan :9

ben benieuwd hoelang deze link blijf staan...
denk niet dat dat mag...

[ Voor 6% gewijzigd door Canaria op 20-11-2006 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196345 schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:20:
[...]

ben benieuwd hoelang deze link blijf staan...
denk niet dat dat mag...
waarom zou dit niet mogen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 197690 schreef op zondag 19 november 2006 @ 13:39:
[...]

Maar ook compleet vloeiend?

[ Voor 7% gewijzigd door Canaria op 20-11-2006 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196345

omdat de serials en cracks bij zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

dat programma om divx te kunnen bekijken is gewoon van www.divx.com.
en vloeiend? hangt oa van de bitrate van het filmpje af. Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat divX filmpjes bestemd voor de PC nog net nie vloeiend afspelen, maar op diverse minder legale sites kan je divx films downloaden voor je symbian telefoon van ong. 150MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158192

Anoniem: 158192 schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:44:
Ik probeer de headset nokia hs 12w op de n73 t everbinden maar ik krijg geen goed geluid doorheen ..

normale telefoon gespreken zijn helder maar zodra ik mp3 afluister klikt de muziek verweg en ik weet dat de hs 12w bedoel is voor de 8800

iemand ervaring mee ??
[afbeelding]
niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

csteelooper schreef op zondag 19 november 2006 @ 08:42:
[...]

Ik zal het je nog sterker vertellen: Orange is al bezig met de uitrol van een UMTS-netwerk. Ik heb er geen officiële bron van, maar ik was laatst met dit toestel in het centrum van Amsterdam en toen had ik keurig een 3G-logootje staan met een aantal streepjes erboven. Nog maffer was dat ik ook ontiechelijk snel internet had... Nog nooit gezien, en zeker niet zonder een USIM-kaartje te hebben (hoewel dat laatste bij Vodafone ook niet nodig is; KPN schijnt daarin als enige écht te volharden)...
[...]
ook paar keer gehad! in randstad! 3g, vroeg me al af wat het betekende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Johan Hurkmans schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:15:
Dat heb ik dus ook gedaan. ik heb alle achternamen weggehaald en deze zie je dus ook niet meer. maar als ik op de letter M zoek krijg ik nog steeds hits op voornamen die een achternaam als M hebben ook al is deze niet eens zichtbaar op het display. Echt irritant.

Oh, dat klopt niet wat je zegt. Als ik op J zoek krijg ik je naam, op H zoek krijg ik alweer je naam. Mijn zoekfunctie kijkt dus NIET naar wat vooraan staat en daar klaag ik dus over....

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 19-11-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

assass schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:36:
[...]

ook paar keer gehad! in randstad! 3g, vroeg me al af wat het betekende!
3G heb ik al sins ik hem heb. Alleen voor wat het was wist ik niet maar nu wel...
netwerk: T-Mobile

Vraagje: Hoe kan ik mappen beveiligen door een password te plaatsen???
is er hiervoor een programma??

[ Voor 15% gewijzigd door MrJames op 19-11-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525 schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:45:
[...]

Dat heb ik dus ook gedaan. ik heb alle achternamen weggehaald en deze zie je dus ook niet meer. maar als ik op de letter M zoek krijg ik nog steeds hits op voornamen die een achternaam als M hebben ook al is deze niet eens zichtbaar op het display. Echt irritant.

Oh, dat klopt niet wat je zegt. Als ik op J zoek krijg ik je naam, op H zoek krijg ik alweer je naam. Mijn zoekfunctie kijkt dus NIET naar wat vooraan staat en daar klaag ik dus over....
het is niet irritant je moet eraan wennen das alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het beeld is perfect maar het geluid schokt af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elimination
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-05 09:14
Anoniem: 66797 schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:54:
[...]

Ik kan me voorstellen dat het irritant is, aangezien het volstrekt onlogisch is
Anoniem: 189525 schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:45:
[...]

Goed, ik kan je in ieder geval verzekeren dat ik hier (mits voor en achternaam in het kopje "voornaam" zijn gezet) alleen resultaten krijg van de éérste letter van de contact persoon. Moet erbij vermelden dat dit handmatig is ingevoerd in de N73, dus niet via Outlook oid. Als het laatste wel het geval is, moet je eens goed kijken naar de details van de contactpersonen.

edit:
Ok, ik heb het nog even uitgebreid getest en het blijkt inderdaad zo te zijn dat hij dan dubbele resultaten geeft. Ik zou toch zweren dat het niet zo was.... misschien toch bij de originele firmware die ik erbij kreeg ofzo?

Firmware: 3.0638.0.0.1

[ Voor 17% gewijzigd door Elimination op 20-11-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:31
Ik ga hem ook bestellen 1 december... dan mag ik verlengen. Wil alleen weten als de agenda functie beetje makkelijk is. Die van de 6230 is dikke troep ;)

Ook moet ik ff nieuw houdertje voor de carkit bestellen, iemand goedkope webshop tips? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)

gisteren 1 keer en vandaag 2 keer iets raars gehad. ik belde in alle gevallen zelf. nu zal ik uitleggen wat er gebeurde.

ik heb een Orange nummer het enkele geval betrof een Vodafoon nr en de andere 2 waren ook Orange nummers.

het enige wat ik voor die tijd heb gedaan is een harde reset (incl. geheugenkaart geformateerd) en tom tom 6 geinstalleerd.

het overkomt me ELKE dag 1 a 2 keer knap irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ephymerous schreef op zondag 19 november 2006 @ 23:04:
Ik ga hem ook bestellen 1 december... dan mag ik verlengen. Wil alleen weten als de agenda functie beetje makkelijk is. Die van de 6230 is dikke troep ;)

Ook moet ik ff nieuw houdertje voor de carkit bestellen, iemand goedkope webshop tips? :)
agenda werkt prima.

je kan in een nieuw item kiezen tussen

vergadering
memo
verjaardag
taak

je kan hem op herhaal zetten

je kan qua weergave kiezen tussen:
dagweergave
weekweergave
maandweergave (standaard)

hij synct met outlook:
contacten
afspraken
taken

hopelijk heb je er wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
vreemd vreemd,ik kijk in mijn inbox,zie ik dat het lettertype ineens heel klein is?.
Ik denk nog,staan er wel 250 in dus zal wel automatisch zo gaan?(inkrimpen)
Ik heb alles gewist,kreeg weer 2 smsjes maar nog steeds zo klein?hier snap ik dus echt niks van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797 schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:54:
[...]

Legolas, ik heb het idee dat je nog altijd niet begrijpt wat mijn probleem is? Het is wel irritant omdat er geen enkel logica inzit en je in 1 keer veel te veel hits DOOR ELKAAR krijgt. Nog irritanter is dat de telefoon op 1 of andere manier onthoudt wat de achternaam is geweest ook al wis je deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Johan Hurkmans schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:54:

Goed, ik kan je in ieder geval verzekeren dat ik hier (mits voor en achternaam in het kopje "voornaam" zijn gezet) alleen resultaten krijg van de éérste letter van de contact persoon.
edit:
Moet erbij vermelden dat dit handmatig is ingevoerd in de N73, dus niet via Outlook oid. Als het laatste wel het geval is, moet je eens goed kijken naar de details van de contactpersonen.

Even ter verduidelijking de volgende contactpersonen:
* Pietje Bos
* Bas Pieters

P geeft alléén Pietje Bos
B geeft alléén Bas Pieters

Firmware: 3.0638.0.0.1
Ok, dan moet ik maar zo snel mogelijk updaten voordat ik de foon uit het raam gooi. Ik heb geen outlook btw. Alles kwam van mijn simkaartje of werd handmatig ingevoerd...

Wel heb ik alles bewerkt met de contactmanager van pcsuite. (inmiddels 6.82 geworden, zie meuktracker)

Edit: Daarnet opnieuw geprobeerd, voornaam=Johan achternaam=Hurkmans mobielnr 06********, zoek ik op J krijg ik tussen alle hits je naam, zoek ik op H krijg ik alweer je naam tussen nog boel hits.

Firmware: 2.0628.0.0.1, kan niet updaten, heb een duitse unbranded telefoon (wist ik niet van te voren, dacht dat het gwoon nederlands was)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 20-11-2006 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 23:23
Anoniem: 189525 schreef op maandag 20 november 2006 @ 08:29:Firmware: 2.0628.0.0.1, kan niet updaten, heb een duitse unbranded telefoon (wist ik niet van te voren, dacht dat het gwoon nederlands was)
Toevallig via Marktplaats gekocht bij iemand met de alias Deny? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjomo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-06 00:19
Heeft er iemand al Yahoo Go geïnstalleerd? De N73 staat er niet tussen. Ik heb de N72-versie geprobeerd, maar die wil niet installeren. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
Ik heb Pcsuite 6.82 op Vista RTM draaien, installatie ging beter dan 6.81 op Vista RC2 (cable driver wilde niet). Maar heb nog steeds 5 bluetooth devices staan die niet herkend worden ( Ook in RC2) Voor BT connectie is het niet van belang, want ik kan connecten en installeren. Zullen dus wel modems zijn. Dus nog werk aan de winkel voor Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142689

V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)

Ik heb dit wel eens gehad met de N70 met t-mobile. Ook dat het volume ineens heel zacht wordt zodat ik niks meer hoor. Ik heb ook vaak dat als ik bel ik na de eerste keer overgaan al omgevings geluiden hoor :? dat valt dan weer weg en dan gaat hij nog een paar keer over tot de persoon echt opneemt 8)7 Of het aan het toestel ligt of het netwerk weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb eergisteren een paar spelletje geïnstalleerd, maar ik kan het volume niet zachter zetten. Je kunt in een spel alleen zeggen dat het geluid aan of uit moet staan, maar niet hoe hard. Het werkt ook niet met de zoomknoppen aan de zijkant en ook als ik bv in de mp3speler het geluid op 10% zet dan nog staat het geluid bij het spel op maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oscar Mopperkont schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:35:
Ik heb eergisteren een paar spelletje geïnstalleerd, maar ik kan het volume niet zachter zetten. Je kunt in een spel alleen zeggen dat het geluid aan of uit moet staan, maar niet hoe hard. Het werkt ook niet met de zoomknoppen aan de zijkant en ook als ik bv in de mp3speler het geluid op 10% zet dan nog staat het geluid bij het spel op maximaal.
heb je de nieuwste firmware? daarin schijnt het instellen van volume beter te gaan?
Ik denk dat het toch niet op te lossen is jammer genoeg...

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 20-11-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pvtonger schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:23:
[...]

Toevallig via Marktplaats gekocht bij iemand met de alias Deny? >:)
Nope. gwoon bij belcompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Tjomo schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:46:
Heeft er iemand al Yahoo Go geïnstalleerd? De N73 staat er niet tussen. Ik heb de N72-versie geprobeerd, maar die wil niet installeren. Iemand een suggestie?
zie aantal pagina's terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjomo
Ja, dat heb ik gelezen...maar er staat niet hoe hij/zij het gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Tjomo schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:20:
Je moet in ieder geval NIET de N72-versie hebben; de N72 draait een andere versie van het S60-platform; ik dacht S60 2nd Ed. FP 3, maar dat weet ik niet zeker. Je moet een foon er tussenuit pakken die 3rd Ed. draait, zoals de E61 ofzo... Stond er in de eerder post geen modelnummer van de telefoon die de andere gebruiker heeft gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
csteelooper schreef op zondag 19 november 2006 @ 08:42:
[...]

[...]

Wat ik pas handig zou vinden is als je kon instellen hoe de telefoon zocht. Ik heb mijn telefoonboek gesorteerd op achternaam, voornaam. Ik zou het handig vinden als ik ónafhankelijk van de sortering kon instellen hoe mijn telefoon dan zou zoeken. Maar zoals het nu werkt, werkt het voor mij ook al perfect hoor...

@Rotsvast: Je verbaasde je er in een vorige post over dat ik €250,- "weg zou geven" als mijn huidige spul zou werken he? Eigenlijk doe ik dit soort dingen ook met DVD's en CD's. Eerst downloaden om te kijken wat ik ervan vind en daarna indien goed genoeg ook kopen. Meestal staan de gedownloadde CD's en/of DVD's dan ook op RW's. Die kunnen dan hergebruikt worden.
Bovendien heb ik gehoord dat er voor Nederland een speciale kaart uitkomt voor fietsers, en die zul je wel alleen kunnen kopen. Dus, als ik die wil hebben (en dat wil ik) dan zal ik het spul moeten kopen, of niet soms?
Nog een ander issue is dat je TomTom Mobile 6 voorzover ik heb gezien nog niet offline kunt kopen. En ik hou niet van downloaden als ik iets gekocht heb. Want de gedownloadde versie is dan wel ongeveer even duur als de offline-versie...

En dan is er nog het verhaal productcode versus TomTom. Correct, het is allebei illegaal. I'll be the first to admit that. Maar het veranderen van een productcode is voor diegene zélf een risico; die is z'n garantie kwijt als het misgaat. En dat staat duizenden malen op de Nokia site. Da's mijn reden (geweest) om daarvoor te waarschuwen. Mja, als men dan de productcode nog steeds wil wijzigen dan is men daar vrij in, het gaat niet im mijn telefoon...
Dan moet je toch opzeker dual of gsm mode hebben geselecteerd want umts staat je telefoon toch echt in ofline stand hoor.

En dat van orange umts had ik zelf al een paar topics terug gemeld.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
DaveD1109 schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:36:
[...]

Dan moet je toch opzeker dual of gsm mode hebben geselecteerd want umts staat je telefoon toch echt in ofline stand hoor.

En dat van orange umts had ik zelf al een paar topics terug gemeld.
Sja hier in 's-Hertogenbosch is dat zo, maar in Amsterdam had ik Dual Mode geselecteerd en een #G-teken onder de netwerkdekkingsindicator (das dus UMTS) in plaats van een mast-tekentje (GSM). Ik geloofde het zelf ook niet, en dus zocht ik eens handmatig naar operators. Daar zag ik bij Vodafone en bij Orange en T-Mobile een 3G-teken staan voor de naam... Sja ik wist echt niet dat Orange al UMTS had, of überhaupt daarmee bezig is/was... Ik weet ook nog steeds niet of het nou accuraat was (de waarnemng dus). Van Vodafone en T-mobile weet ik dat ze zelfs hier in 's-Hertogenbosch al dekking hebben op UMTS. Mja, bij Orange wist ik het dus echt niet, en ik weet het nu zelfs nóg niet echt, want ik geloof(de) simpelweg niet wat ik zag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52866

Heb de N73 sinds donderdag en moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben, wel gisteren een vastloper gehad (best apart, al eeuwen niet meer gehad met de pc) maar met name de standby-tijd valt mij bijzonder mee. Heb direct de alleen-gsm-functie ingesteld en vandaag is de vierde dag dat ik hem aan heb zonder opladen tussendoor. Heb nog vier streepjes over, dus al met al bijzonder positief :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194339

die laatste streepjes gaan anders een stuk sneller dan het eerste streepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52866

Anoniem: 194339 schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:34:
die laatste streepjes gaan anders een stuk sneller dan het eerste streepje.
Dat is altijd zo, maar dan nog: vier dagen is heel netjes lijkt mij zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197847

Hoi allemaal, ik ben een trotse eigenaar van een nokia n73 en heb hem al ongeveer 2 maanden. Gisteren toe ik even wou scrollen met de scroll knop merkte ik dat er niet meer was. Hij is er op een of andere manier afgevallen en ik heb geen enige idee waar en hoe. Ik vraag me nu af of het mogelijk is om aan een nieuwe te komen of worden deze niet verkocht ?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190693

Afgelopen zaterdag heb ik mijn telefoon geupdate.. Alles is goed verlopen, en tot vandaag geen problemen gehad..

Alleen wanneer ik nu "Nokia Pc Suite" opstart, ziet deze mijn telefoon niet meer staan. Dus daarom druk ik op verbinden> selecteer ik de telefoon via de datakabel" > en druk ik op voltooien. Maar nog steeds ziet deze mijn telefoon niet staan.. Iemand een idee hoe dit komt..

En ik heb nog een probleem, weet iemand waar de telefoon de Foto's plaatst die je maakt met je camera? Want via Nokia Pc Suite kan ik ze niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
csteelooper schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:11:
[...]

Sja hier in 's-Hertogenbosch is dat zo, maar in Amsterdam had ik Dual Mode geselecteerd en een #G-teken onder de netwerkdekkingsindicator (das dus UMTS) in plaats van een mast-tekentje (GSM). Ik geloofde het zelf ook niet, en dus zocht ik eens handmatig naar operators. Daar zag ik bij Vodafone en bij Orange en T-Mobile een 3G-teken staan voor de naam... Sja ik wist echt niet dat Orange al UMTS had, of überhaupt daarmee bezig is/was... Ik weet ook nog steeds niet of het nou accuraat was (de waarnemng dus). Van Vodafone en T-mobile weet ik dat ze zelfs hier in 's-Hertogenbosch al dekking hebben op UMTS. Mja, bij Orange wist ik het dus echt niet, en ik weet het nu zelfs nóg niet echt, want ik geloof(de) simpelweg niet wat ik zag...
Ik heb hem zelf ook op dual mode nu zal het ook is even checken. Ik reis namelijk vaak met de trein en das een mooie gelegenheid toch?
Hoorde trouwens dat orange dit jaar nog start met UMTS dus das een goed bericht :)
Zag op een ander form dat ze misschien volgende week al gingen starten maar dat blijft maar een gok natuurlijk.
Ik kom dagelijks in Den Haag en heb daar nog geen 3G tekentje op mijn scherm gehad maar zal er is beter op letten.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194339

Alleen wanneer ik nu "Nokia Pc Suite" opstart, ziet deze mijn telefoon niet meer staan. Dus daarom druk ik op verbinden> selecteer ik de telefoon via de datakabel" > en druk ik op voltooien. Maar nog
ja, de kabel connect gewoon heel erg slecht met de nokia n73.. probeer em maar eens flink aan te drukken/te bewegen.. pas als je een usb-logootje op je foon ziet is ie verbonden. Ach ja, tis maar 1 van de vele irritante dingen en bugs van de N73..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
Hallo

Ik zou graag willen weten om de hoeveel seconde het slaapstand lampje knipperd. Hoe fel is het lampje eigenlijk, moet ik denken aan een bouwlamp :-), of is het eerder vergelijkbaar met het backlight lampje van een digitale horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

Anoniem: 197847 schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:21:
Hoi allemaal, ik ben een trotse eigenaar van een nokia n73 en heb hem al ongeveer 2 maanden. Gisteren toe ik even wou scrollen met de scroll knop merkte ik dat er niet meer was. Hij is er op een of andere manier afgevallen en ik heb geen enige idee waar en hoe. Ik vraag me nu af of het mogelijk is om aan een nieuwe te komen of worden deze niet verkocht ?

Alvast bedankt
het joystickje bedoel je? Er af gevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
ZUIVERE311 schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:53:
Hallo

Ik zou graag willen weten om de hoeveel seconde het slaapstand lampje knipperd. Hoe fel is het lampje eigenlijk, moet ik denken aan een bouwlamp :-), of is het eerder vergelijkbaar met het backlight lampje van een digitale horloge.
om de 5 sec, ken je het knipperen van het lampje van de muis als deze op de lader staat? dit is net zoiets, maar zo irri is het nou ook weer niet. Desnoods leg je de telefoon met de bovenkant onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102232

ik kan geen back-up maken ..
ik krijg de hele tijd de melding:
Geen informatie over meest recente back-up beschikbaar. als u content copier eerder hebt gebruikt, kunt u met herstellen naar bestanden zoeken..

maar ik heb nog nooit een backup gemaakt ...

wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102232 schreef op maandag 20 november 2006 @ 20:44:
ik kan geen back-up maken ..
ik krijg de hele tijd de melding:
Geen informatie over meest recente back-up beschikbaar. als u content copier eerder hebt gebruikt, kunt u met herstellen naar bestanden zoeken..

maar ik heb nog nooit een backup gemaakt ...

wie kan me helpen?
In je N73: Ga naar instrumenten, selecteer geheugen, klik dan met de linkertoets en selecteer "reservekopie maken". Werkenlijk alles slaat ie op: van themes tot en met alle smsjes en telnrs. Het enige wat je misschien opnieuw moet doen zijn enkele games opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197847 schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:21:

Alvast bedankt
Ik denk dat het enige oplossing voor jou is garantie claimen, die dingen horen er niet af te vallen, de mijne liet ook los maar ik vond hem gelukkig terug in mijn broekzak (inmiddels weer vastgelijmd met minimale hoeveelheid secondenlijm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok waarom duurt het zolang voor die 3.xxxxxxxxxx firmware voor de nederlandse unbranded telefoon :(

vandaag een NSP gebeld en gevraagd naar een software update en wat schetst mijn verbazing ze kunnen hem wel updaten maar hun nieuwste versie is 2.xxxxxxxx een klein verschil met de versie die ik nu heb maar nog steeds een 2.xx versie

gloeiende ik wil die nieuwste kijken of dat mijn shit oplost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dencoupe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:59
Heb sinds zaterdag de GPS receiver Nokia LD-3W. Elke keer als ik ontvangst heb, loopt TomTom vast. Als ik de GPS receiver af zet, dan begint TomTom weer te lopen (wel zonder ontvangst).

Wie weet er wat er aan de hand kan zijn. (hier op het forum is wel iemand die de LD-3W gebruikt icm TomTom)???

Als de BT verbinding wegvalt, loopt tomtom dan vast? Pas na lange tijd kan via selecteren van de GPS ontvanger weer geconnect worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dencoupe schreef op maandag 20 november 2006 @ 23:17:
Heb sinds zaterdag de GPS receiver Nokia LD-3W. Elke keer als ik ontvangst heb, loopt TomTom vast. Als ik de GPS receiver af zet, dan begint TomTom weer te lopen (wel zonder ontvangst).

Wie weet er wat er aan de hand kan zijn. (hier op het forum is wel iemand die de LD-3W gebruikt icm TomTom)???

Als de BT verbinding wegvalt, loopt tomtom dan vast? Pas na lange tijd kan via selecteren van de GPS ontvanger weer geconnect worden?
hmmm met mijne (ander merk) loopt ie prima. maar meende dat er wat bluetooth bugs waren in de V 2.xxxxxx firmware dus vrees dat je hem moet inruilen of moet wachten tot een update

edit
ik heb dus een Adapt AD-750
heeft een sirf III chipset en dat is de beste die er is
kan 20 satelieten aan
compleet met combi lader (auto of PC) + normale lader via adapter
81€ heb ik ervoor betaald

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 21-11-2006 00:23 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196448

heb vandaag HOLUX GPSSlím 236 gekocht ook sirf III(voor maar 75,- Euro)bij onze bekende winkel van'ik ben toch niet gek'
Het werkt prima met zowel TomTom als Route 66: Binnen aantal seconden heb je een verbinding met N73,zelfs Thuis heb je verbinding dus werkt als een trein.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797 schreef op maandag 20 november 2006 @ 23:17:
ok waarom duurt het zolang voor die 3.xxxxxxxxxx firmware voor de nederlandse unbranded telefoon :(

vandaag een NSP gebeld en gevraagd naar een software update en wat schetst mijn verbazing ze kunnen hem wel updaten maar hun nieuwste versie is 2.xxxxxxxx een klein verschil met de versie die ik nu heb maar nog steeds een 2.xx versie

gloeiende ik wil die nieuwste kijken of dat mijn shit oplost :(
Legolas, ik verzeker je dat als je DIE update van de NSP ophaalt, dat je dan wel de nieuwste update via NSU kan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115565

Tjomo schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:20:
@ Tjomo

Ik heb het icoontje in het applicatiemenu aangeklikt, de boel gedownload op de telefoon en geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjomo
Anoniem: 115565 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 08:17:
[...]

@ Tjomo

Ik heb het icoontje in het applicatiemenu aangeklikt, de boel gedownload op de telefoon en geinstalleerd.
Het werkt! Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dencoupe
Thanx voor de reply's!

Ben vandaag naar VTU-telecom.nl geweest (NSP) en daar firmware versie 3 erop laten zetten. Echt super service, waarvoor nog dank.

Via internet ging niet, had namelijk versie 49.02. Nu draait ie als een zonnetje. Enne voordeel is dat het nu geen 49.02 versie meer is, maar de .02, dus volgende keer wel via internet te updaten.

Gaven ook aan dat binnenkort firmware versie 8 uitkomt, preciese datum konden ze niet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

dencoupe schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:54:
Thanx voor de reply's!

Ben vandaag naar VTU-telecom.nl geweest (NSP) en daar firmware versie 3 erop laten zetten. Echt super service, waarvoor nog dank.

Via internet ging niet, had namelijk versie 49.02. Nu draait ie als een zonnetje. Enne voordeel is dat het nu geen 49.02 versie meer is, maar de .02, dus volgende keer wel via internet te updaten.

Gaven ook aan dat binnenkort firmware versie 8 uitkomt, preciese datum konden ze niet geven.
Dan ga ik maar updaten bij een NSP in schiedam. Maare hun weten er niks van een branded versie? ???
Heb je gezien hoe ze het hebben geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192605

mss is deze vraag al eens gesteld geweest maar ik heb alles gelezen sinds deel 2 en ik herinner mij het niet.
Dus mijn vraag: Hoe kan je de gallery gebruiksvriendelijker maken.
Als ik nu naar mijn gallery ga dan krijg ik altijd al mijn foto’s en filmpjes te zien en ik zou graag eerst als dit kan een map kunnen aanklikken met een paar foto’s in.
Bestaat daar een programma voor of kan je dat gewoon doen met de N73.
Want nu heb ik zo een 50-70 foto’s maar ongeordend ik heb wel albums maar deze kan ik (denk ik) niet direct selecteren eerst moet in naar de gallery waar al de foto’s staan.

Verstaat iemand mijn probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197948

Hi,

ik heb sinds een week een nieuwe N73. Op zich een prima toestel, maar hij schakelt steeds spontaan uit. Batterij is vol, ik heb de slaapstand al uitgezet, maar als ik hem een uur of 2 niet gebruik is hij helemaal uit.
Heeft iemand een idee hoe dat kan en wat ik er aan kan doen, want het is wel heel onhandig om hem steeds opnieuw op te starten.
Dan nog iets vreemds, ik heb Nokia PC Suite geinstalleerd en dat heeft op de een of andere manier Windows Media Player overschreven. Als ik dat programma wil opstarten om een CD te branden krijg ik het scherm van Nokia Nseries. Ra ra...?
Alvast bedankt voor de hulp, mooie site overigens!
Groet,
Inge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietjepuk|IAA
  • Laatst online: 23-09-2010
Anoniem: 192605 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:54:
mss is deze vraag al eens gesteld geweest maar ik heb alles gelezen sinds deel 2 en ik herinner mij het niet.
Dus mijn vraag: Hoe kan je de gallery gebruiksvriendelijker maken.
Als ik nu naar mijn gallery ga dan krijg ik altijd al mijn foto’s en filmpjes te zien en ik zou graag eerst als dit kan een map kunnen aanklikken met een paar foto’s in.
Bestaat daar een programma voor of kan je dat gewoon doen met de N73.
Want nu heb ik zo een 50-70 foto’s maar ongeordend ik heb wel albums maar deze kan ik (denk ik) niet direct selecteren eerst moet in naar de gallery waar al de foto’s staan.

Verstaat iemand mijn probleem
ben het nog niet tegen gekomen. tis idd onmogelijk ff snel wat op te zoeken. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
Anoniem: 196448 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 01:17:
heb vandaag HOLUX GPSSlím 236 gekocht ook sirf III(voor maar 75,- Euro)bij onze bekende winkel van'ik ben toch niet gek'
Het werkt prima met zowel TomTom als Route 66: Binnen aantal seconden heb je een verbinding met N73,zelfs Thuis heb je verbinding dus werkt als een trein.:)
Ook hier nog te koop~70€, zit alleen geen 220v lader bij
http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.com/dut/index.php

Heeft iemand al nav4all gebruikt op de N73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196448

mijne was wel met 220v lader bij......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125736

dencoupe schreef op maandag 20 november 2006 @ 23:17:

Je hebt waarschijnlijk de oude firmware op je N73.
Ik had namelijk exact het zelfde probleem met oude firmware op mijn Nokia.
De LD-3W is na de update nooit meer vast gelopen.
Zoals ik al eerder melden is de LD-3W icm de N73 (nieuwste fimware) de (mijn) beste keuze.
Ook handig dat de bijgeleverde autolader gebruikt kan worden voor je N73 en daar weer de 220 lader van, ook voor de LD-3W.

Niet te vergeten schakeld de LD-3W in standby stand als tomtom word afgesloten zodat de muis tot 7 dagen standby kan blijven liggen in de auto. Stap je vervolgens weer in de auto en schakel je je navigatie software weer in dan heb zo een fix zonder dat je je ontvanger hoeft aan te schakelen.

Ben met de N73 i.c.m. de LD-3W dus erg tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaarten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-01 13:41
Hoop dat die update snel komt heb nu de laatste tijd dat bluetooth het niet doet. Selecteer je een andere thema en bluetooth werkt weer na een paar uur. Iemand ook ervaren?

En als ik mijn p910i met tomtom gebruik en de n73 ernaast leg zie ik echt een heel groot verschil in fps.. Iemand een idee hoe ik dit kan verhogen??
P910i loopt zonder schokken de n73 verspringt om de 25/35 meter rijden.
Is dit echt het verschil in tomtom versie. 5 en 6

Verder het gemis van een berichtenteller begint me steeds meer op mijn zenuwen te werken. Wil mijn rekening niet zien ;) of iemand al wat gevonden?

Als je een backup maakt van de telefoon, zoals een paar pagina's terug beschreven staat, neemt hij dan ook de profielen mee? zou mooi zijn :)
Zit nu na elke update weer die profielen goed in te stellen..

Verder dik tevreden hoor :) :P

[ Voor 4% gewijzigd door bmaarten op 21-11-2006 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79682

Is er al iets bekend over wanneer de N73 Music Edition uitkomt? Bij de introductie werd er Oktober gezegd. Half Oktober gaven 2call.nl en typhone.nl aan dat ze hem binnen 1 a 2 weken verwachte. Op dit moment is hij echter nog steeds nergens te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dencoupe
Heb niet gezien hoe ze hem hebben geupdate. Het duurde niet echt lang, denk minuutje of 10 alles bij elkaar.

Ben net als DeX nu ook super tevreden met de combi LD-3W en N73 O+

Idd autolader er meteen bij, fix is super snel en overal en altijd bereik van de LD-3W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
Anoniem: 79682 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:33:
Is er al iets bekend over wanneer de N73 Music Edition uitkomt? Bij de introductie werd er Oktober gezegd. Half Oktober gaven 2call.nl en typhone.nl aan dat ze hem binnen 1 a 2 weken verwachte. Op dit moment is hij echter nog steeds nergens te krijgen.
Op deze versie zit ik ook te wachten! Check mijn sig voor de verwachting van dat toestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
DaannO schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:28:
[...]

Op deze versie zit ik ook te wachten! Check mijn sig voor de verwachting van dat toestel. :)
In jouw sig staat alleen Week k49.. is dat offcieel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 29-06 13:57

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Mijn verwachting is ook nog 2 weken. En aangezien het nu (volgens mij) week 47 is, kan de voorspelling wel kloppen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79682

Entertainment schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:02:
[...]

In jouw sig staat alleen Week k49.. is dat offcieel???
In zijn sig staat week 51. Ik hoop dat dit nu ook werkelijk het geval zal zijn.
Zit al 1,5 maand te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
nav4all.com software werkt goed. bij mij icm holux 236.
Waar ben ik weet uiterst rap te vinden en aan te geven op een kaart.
Geen idee hoeveel data gegenereerd wordt maar met edge over telfort is het redelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Anoniem: 79682 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:13:
[...]

In zijn sig staat week 51. Ik hoop dat dit nu ook werkelijk het geval zal zijn.
Zit al 1,5 maand te wachten.
zoooo nog erger, week 51:| bizar.. heeft iemand nieuws hierover vanuit een NSP?? dit duurt mij te lang met een 6230i ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57838

software updater van nokia werkt niet bij mij:

prgram failed due to network problems. terwijl ik hier wel perfect kan surfen msnnen mailen en online gamen? mooie servers van nokia :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197948 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:57:
ik heb sinds een week een nieuwe N73. Op zich een prima toestel, maar hij schakelt steeds spontaan uit. Batterij is vol, ik heb de slaapstand al uitgezet, maar als ik hem een uur of 2 niet gebruik is hij helemaal uit.
Heeft iemand een idee hoe dat kan en wat ik er aan kan doen, want het is wel heel onhandig om hem steeds opnieuw op te starten.
ff alles uit je telefoon halen, schoonmaken met bijv stukje wcpapier (de contacten vooral). Dus je accu, geheugenkaart, simkaart. Dit hielp bij een vriendin van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 02:23:
[...]

Legolas, ik verzeker je dat als je DIE update van de NSP ophaalt, dat je dan wel de nieuwste update via NSU kan ophalen.
die moet je echt even uitleggen want de reden dat ik niet kan updaten (57.02) is omdat nokia hem nog niet heeft vrijgegeven voor die serie.

als ik die update neem veranderd er niks aan de serie waar ik in val toch ?

dus waarom zou ik dan wel ineens kunnen updaten :?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vermijd het posten van onnuttige replies waar de policy door bekritiseerd wordt; houd het topic gewoon clean en verpest de sfeer niet!