Nokia N73 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.446 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:05
MrJames schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:16:
[...]

Ik heb deze mobiel eigenlijk besteld om de nieuwste Tom Tom erop te zetten maar zonder de nieuwe firmware gaat dat een beetje moeilijk ;)
Tomtom werkt prima op de 001 versie waarmee de meeste gsm's verscheept zijn (zie topic, en uit eigen ervaring ;) ). Het probleem bij mij was wel dat de BT niet goed werkte.
Ik heb hem hiervoor naar een NSP gebracht (één dag voordat NSU de N73 ondersteunde...) en men heeft geconstateerd dat dit een hardwareprobleem is (FW update was mislukt). De telefoon is opgestuurd en ik krijg een nieuwe/gerepareerde versie (wel 1,5 week geen N73 voor mij :'( )
Ik zou als ik jou was gewoon een unbranded kopen, ik houd zelf ook niet van telefoons met logo's en simlock. Ander voordeel is dat je enkel met Nokia zaken doet wanneer er problemen zijn, en er geen provider tussenzit (met verlate FWupdates e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120970

Toen ik mijn telefoon wou gaan updaten kreeg ik de melding dat er een nieuwere versie van de Nokia Updater online was. Ik moest deze nieuwe versie wel installeren, anders sloot de Nokia Updater zich automatisch af.

Maar nu ik de nieuwste versie van de Nokia Updater heb, vindt deze mijn N73 niet meer :'( Terwijl hij deze bij de vorige versie van NSU wel vond, maar niet kon updaten.....

Meerdere mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525

vegterb schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:04:
Hopelijk kunnen we het vanaf nu weer over de normalere zaken van de N73 hebben niet allemaal codes van je telefoon uitwisselen. Als iets niet werkt is dat fout van Nokia, maar ja... dat was al bekend |:(
Het veranderen van een productcode is abnormaal? Het installeren van een illegale tomtoms waar de afgelopen weken veelvuldig over gesproken is, is normaal? Jij en enkele anderen vinden het blijkbaar illegaal. Ik niet. Nokia wordt absoluut niet gedupeerd, zo ja, vertel me dan hoe? Er wordt pas iemand gedupeerd als de klant overstapt naar een andere provider. Dan heeft het al niets meer met firmware of met nokia te maken maar met simlocks waar voor zover ik weet geen verbod op is om het eraf te halen?
Jawel, dat mogen ze wel doen. Ze passen de telefoon zo voor jou aan dat hij beter werkt met hun netwerk en daar betaal je ook voor! Dus je koopt gewoon een aangepaste telefoon... De gewone N73 (niet aangepast) is ook duurder.
Dus een vrije toestel zal niet of slechter werken met hun netwerk :? Het is een doodnormale N73, alleen zit er providersmeuk in, gwoon om nog wat aan de klant te verdienen door de klant hun netwerk/internet gebruiken. De meesten van ons hebben echter een non-branded toestel zonder enige meuk erin (Ook al geloofd Ginz het niet zo, het is wel zo).

Oh, voor de duidelijkheid, ikzelf hoef geen productcodes omdat ik niet zo een trek in heb dat mijn toestel het niet zal doen na de productchange. Ik was alleen wel benieuwd of de productchange naar een musicedition leuke veranderingen mee zou brengen. Een betere afspeelmethode dat niet alle nrs in 1 afspeellijst zet bijv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

A_A_R schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:45:
[...]

Tomtom werkt prima op de 001 versie waarmee de meeste gsm's verscheept zijn (zie topic, en uit eigen ervaring ;) ). Het probleem bij mij was wel dat de BT niet goed werkte.
Ik heb hem hiervoor naar een NSP gebracht (één dag voordat NSU de N73 ondersteunde...) en men heeft geconstateerd dat dit een hardwareprobleem is (FW update was mislukt). De telefoon is opgestuurd en ik krijg een nieuwe/gerepareerde versie (wel 1,5 week geen N73 voor mij :'( )
Ik zou als ik jou was gewoon een unbranded kopen, ik houd zelf ook niet van telefoons met logo's en simlock. Ander voordeel is dat je enkel met Nokia zaken doet wanneer er problemen zijn, en er geen provider tussenzit (met verlate FWupdates e.d.)
Ik wil gewoon geen gezeik hebben in de toekomst. Er zal wel een optie zijn waardoor je helemaal de software verwijder en opnieuw installeer???

Ik heb hem besteld via de klantenservice bij T-Mobile. Als je hem in de winkel neemt met een abo heb je er geen problemen....

EDIT: Je hebt toch standaard fabrieksgarantie bij Nokia. Als je hem naar hun stuurt krijg je toch die normale versie??

[ Voor 5% gewijzigd door MrJames op 10-11-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120970 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:49:
Toen ik mijn telefoon wou gaan updaten kreeg ik de melding dat er een nieuwere versie van de Nokia Updater online was. Ik moest deze nieuwe versie wel installeren, anders sloot de Nokia Updater zich automatisch af.

Maar nu ik de nieuwste versie van de Nokia Updater heb, vindt deze mijn N73 niet meer :'( Terwijl hij deze bij de vorige versie van NSU wel vond, maar niet kon updaten.....

Meerdere mensen met dit probleem?
Je hebt PCSuite 6.81?

De stappen zijn als volgt:
- Eerst start je NSU op
- Dan klik je op 1e pagina
- Dan pas sluit je je N73 aan
- Dan vraagt je N73 wat je wilt doen, je kiest pcsuite
- NSU neemt het over en dan doe je update.

Je moet wel PCSuite 6.81 hebben en de NSU uiteraard en de bijgeleverde kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrJames schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:59:
[...]

Ik wil gewoon geen gezeik hebben in de toekomst. Er zal wel een optie zijn waardoor je helemaal de software verwijder en opnieuw installeer???
Het schijnt dat als je tomtom uninstalleert en dan weer installeert hij het niet zal doen tenzij je een nieuwere versie installeert. Dit heb ik aantal keren gelezen maar dat waren denk ik allemaal illegale versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

A_A_R schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:45:
De telefoon is opgestuurd en ik krijg een nieuwe/gerepareerde versie (wel 1,5 week geen N73 voor mij :'( )
Dat is erg snel :? Tot nu toe hoor ik verhalen van 4 weken kwijt zijn of zo? Welke NSU was het overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-03 17:32

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Anoniem: 189525 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:54:
[...]

Het veranderen van een productcode is abnormaal? Het installeren van een illegale tomtoms waar de afgelopen weken veelvuldig over gesproken is, is normaal? Jij en enkele anderen vinden het blijkbaar illegaal. Ik niet. Nokia wordt absoluut niet gedupeerd, zo ja, vertel me dan hoe? Er wordt pas iemand gedupeerd als de klant overstapt naar een andere provider. Dan heeft het al niets meer met firmware of met nokia te maken maar met simlocks waar voor zover ik weet geen verbod op is om het eraf te halen?
Rustig, ten eerste heb ik het niet over het veranderen maar posten van je productcodes hier. Als Nokia voor de N73 met bepaalde productcodes nog geen update heeft uitgebracht dan zullen ze daar of een goede reden voor hebben of nog niet aan toegekomen zijn. Het installeren van warez en illegale software is altijd iets wat hier niet besproken mag worden.
Dus een vrije toestel zal niet of slechter werken met hun netwerk :? Het is een doodnormale N73, alleen zit er providersmeuk in, gwoon om nog wat aan de klant te verdienen door de klant hun netwerk/internet gebruiken. De meesten van ons hebben echter een non-branded toestel zonder enige meuk erin (Ook al geloofd Ginz het niet zo, het is wel zo).

Oh, voor de duidelijkheid, ikzelf hoef geen productcodes omdat ik niet zo een trek in heb dat mijn toestel het niet zal doen na de productchange. Ik was alleen wel benieuwd of de productchange naar een musicedition leuke veranderingen mee zou brengen. Een betere afspeelmethode dat niet alle nrs in 1 afspeellijst zet bijv?
Nee, een vrij toestel zal niet beter of slechter werken in hun netwerk. Het zijn alleen extra functies waar je gebruik van kunt maken. Als je dat vervelend vind dan moet je geen branded kopen, je weet gewoon wat je erbij krijgt. Dat de meeste van ons een non-branded hebben zal zeker zo zijn aangezien de branded wat langer op zich laten wachten en de meeste van ons niet koonden wachten om de N73 te krijgen :+

Maar ja, het liep allemaal een beetje uit de hand en we hebben ons te houden aan de regels van dit forum en de wensen van de moderators, of je het daar nou mee eens bent of niet. En -tig blauwe teksten en modbreaks staat ook niet netjes B) Zeker niet als het topic op slot moet omdat het uit de hand loopt. :X

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Anoniem: 114042 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:30:
De code heb ik nu niet bij de hand, vanavond kan ik wel
even kijken. Wel heb ik de code naderhand weer teruggezet
naar mijn oorsponkelijke code ivm garantie.

Ik heb nu dus firmware 3 met de keuze uit ned. eng.
frans duits turks en italiaans.

Als ik *#0000# in toets staat er:
V.3.0638.0.0.1
30-10-1986
RM-133
Nokia N73 (02)
Kan je mij even mailen? heb je hulp nodig

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:59:
[...]

Je hebt PCSuite 6.81?

De stappen zijn als volgt:
- Eerst start je NSU op
- Dan klik je op 1e pagina
- Dan pas sluit je je N73 aan
- Dan vraagt je N73 wat je wilt doen, je kiest pcsuite
- NSU neemt het over en dan doe je update.

Je moet wel PCSuite 6.81 hebben en de NSU uiteraard en de bijgeleverde kabeltje.
Ja dat snapte ik nog net wel ;)
Maar het wazige is dat hij mijn telefoon niet vindt, althans als ik de NSU 5 tot 10 min mijn telefoon laat detecteren heeft de NSU nog niets gevonden...

Dit is allemaal gebeurd nadat ik de nieuwste versie van NSU heb, die versie van gistermiddag vond mijn N73 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Laatst online: 05:05
Anoniem: 189525 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:05:
[...]

Dat is erg snel :? Tot nu toe hoor ik verhalen van 4 weken kwijt zijn of zo? Welke NSU was het overigens?
Je bedoelt NSP neem ik aan? :P Dat is Multicom in Almere. Ik ben gisteren langsgeweest om te vragen hoe het met de update stond, en ik kreeg het bericht dat hij overleden was :'( Hij was al meegegeven aan de externe reparateur, en volgende week zou hij terug zijn, of die week daarop. Zeg maar 1,5 week, uitloop naar twee weken. Ik hoop dus niet dat het vier weken worden... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

A_A_R schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:25:
[...]

Je bedoelt NSP neem ik aan? :P Dat is Multicom in Almere. Ik ben gisteren langsgeweest om te vragen hoe het met de update stond, en ik kreeg het bericht dat hij overleden was :'( Hij was al meegegeven aan de externe reparateur, en volgende week zou hij terug zijn, of die week daarop. Zeg maar 1,5 week, uitloop naar twee weken. Ik hoop dus niet dat het vier weken worden... ;(
Eeeeeh ja NSP ja :P

Ik hoop het voor je dat je hem snel terugkrijgt? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 10-11-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Wat is precies het verschil tussen branded en non-branded? Alleen troep van de provider :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120970 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:17:
[...]

Ja dat snapte ik nog net wel ;)
Maar het wazige is dat hij mijn telefoon niet vindt, althans als ik de NSU 5 tot 10 min mijn telefoon laat detecteren heeft de NSU nog niets gevonden...

Dit is allemaal gebeurd nadat ik de nieuwste versie van NSU heb, die versie van gistermiddag vond mijn N73 wel.
OMG. Ik zie het nu ook. Als je voor nee kiest dan verdwijnt NSU. Je wordt dus gepushed om de nieuwste NSU te installeren. Rara... waarom pushen ze ons? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
MrJames schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:43:
Wat is precies het verschil tussen branded en non-branded? Alleen troep van de provider :?
Ja, als het wil definiëren als 'troep' dan is het puur wat software van de provider en een mooi logo van je provider op je telefoon om te laten ziet dat het een branded is van T-mobile o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrJames schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:43:
Ja en soms een logootje op de toestel zelf waarop de providernaam opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Zo heb eindelijk kunnen updaten :*)
Ghehehehehehe _/-\o_

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

DaveD1109 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:52:
Zo heb eindelijk kunnen updaten :*)
Ghehehehehehe _/-\o_
heb jij een branded versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vegterb schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:09:
Rustig, ten eerste heb ik het niet over het veranderen maar posten van je productcodes hier. Als Nokia voor de N73 met bepaalde productcodes nog geen update heeft uitgebracht dan zullen ze daar of een goede reden voor hebben of nog niet aan toegekomen zijn. Het installeren van warez en illegale software is altijd iets wat hier niet besproken mag worden.
Toen ik mijn eigen productcode postte was ik geeneens op de hoogte dat dit de oorzaak was van het niet kunnen updaten. Dit werd me naderhand pas duidelijk. Ik denk zelf dat Nokia er nog niet aan toe is gekomen, misschien willen ze nog wat testjes doen of zo. Het is geen warez en geen illegaal programma.
Nee, een vrij toestel zal niet beter of slechter werken in hun netwerk. Het zijn alleen extra functies waar je gebruik van kunt maken.
Dat schreef jij hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
MrJames schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:54:
[...]

heb jij een branded versie?
Nou heb em wel uit de orange shop maar er kan wel een andere sim in van bijv. kpn.
Daarom vond ik het ook vreemd dat ik niet kon updaten.
Maar dankzij internet wat ik hier niet mag posten 8)
is het allemaal wel gelukt _/-\o_

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Aub op geen enkele wijze productcode-requests meer!

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 11-11-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oner001
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2024
Hallo allen,

ben zelf nieuw hier, maar even een vraag aan iedereen waarvan de software update wel is gelukt.
Merken jullie echt verschil? Is de telefoon stabiel? Kun je nu in de auto de telefoon aan je GPS ontvanger en aan je carkit (allebei bluetooth) koppelen?
Ben benieuwd naar de reacties

Ik heb zelf geen branded versie maar helaas werkt de update niet ;(
volgens de moderators zal ik dus wel een branded versie hebbem (moet het toch maar eens gaan navragen aan de winkel waar ik het gekocht heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Oner001 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:27:
Hallo allen,

ben zelf nieuw hier, maar even een vraag aan iedereen waarvan de software update wel is gelukt.
Merken jullie echt verschil? Is de telefoon stabiel? Kun je nu in de auto de telefoon aan je GPS ontvanger en aan je carkit (allebei bluetooth) koppelen?

volgens de moderators zal ik dus wel een branded versie hebbem (moet het toch maar eens gaan navragen aan de winkel waar ik het gekocht heb).
Waar heb jij hem gekocht??
Misschien vragen bij Nokia??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125736

Oner001 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:27:
Hallo allen,

Dankzij deze update werkt mijn GPS ontvanger nu eindelijk probleemloos.
Bluetooth probleem zou al opgelost zijn bij versie 2 --> .003 update maar de bluetooth verbinding viel nog steeds uit +/- elk 15 minuten ongeveer 3 minuten uit.
TomTom werkt nu na 5 uurtjes navigeren en de Bluetooth headset aangemeld probleemloos :) .

Ik kan overigens iedereen aanraden om een orginele Nokia GPS ontvanger (LD-3W) te kopen.
Ik heb al aardig wat GPS muizen getest en gehad maar deze heeft echt de beste ontvangst en kost ook niet zo gek veel +/- 90,-.
Deze heeft zelfs binnenshuis ontvangst!
Tevens zit in de verpakking een originele Nokia auto lader die ook voor de N73 geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52866

Even een kort vraagje. Ik heb vandaag ook een N73 bestelt, leuke telefoon, maar met name omdat het bereik van m'n oude 6230 bizar slechte vormen aan begon te nemen. Kan iemand mij zeggen hoe het bereik van de N73 is (zal aan de provider liggen, maar gewoon in het algemeen)? En dan met name in wat moeilijker omstandigheden, collegezalen, kelders, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195565

Even een update wbt mijn probleem.
Anoniem: 195565 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:04:
Goedemiddag,

Even een vraagje:

Ook ik ben in het bezit van een Nokia N73, en ik wil daarmee via GPRS verbindinding maken en synchroniseren met mijn Outlook Agenda.

Is dit mogelijk en wat heb ik hier allemaal voor nodig?

Ik ben een leek op dit gebied, dus graag een duidelijke uitleg.

Alvast bedankt,

Mr.Gratis
Ik heb inmiddels Mail for Exchange geinstalleerd. ( Eigelijk voor de E-series, maar N73 pakt het ook)

Heb netjes instellingen gehad van Telfort voor GPRS

IP adresje aan toestel gehangen.

Maar het toestel wil niet met de Exchange server babbelen.
Wat zie ik over het hoofd????

Heeft een van jullie ook een mailserver waarmee ie synchroniseerd?

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 195565 op 10-11-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Heb me N73 binnen :) :) :) :)
Thema's gevonden

[ Voor 158% gewijzigd door MrJames op 10-11-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

MrJames schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:44:
Heb me N73 binnen :) :) :) :)

Nadeel: T-Mobile troep:s
Heb helemaal niks van Nokia...geen thema geen plaatje??
Kan iemand ze op internet uplouden???
Op internet zijn her en der ook wel themes te vinden voor de N73 :) Google is your friend ;)

Maar die branded toestellen: ik weet dat ze bij de winkels van T-Mobile alleen maar branded verkopen, maar bij webshops heb je vaak wel de keus uit branded of non-branded. Ik heb zelf een non-branded N73 bij een verlenging (en wijziging) van mijn abbo (nu 2jr. Flex 25 van T-Mobile) met bijbetaling van een vreselijke bedrag van € 9,- :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

McBoom schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:30:
[...]
Op internet zijn her en der ook wel themes te vinden voor de N73 :) Google is your friend ;)

Maar die branded toestellen: ik weet dat ze bij de winkels van T-Mobile alleen maar branded verkopen, maar bij webshops heb je vaak wel de keus uit branded of non-branded. Ik heb zelf een non-branded N73 bij een verlenging (en wijziging) van mijn abbo (nu 2jr. Flex 25 van T-Mobile) met bijbetaling van een vreselijke bedrag van € 9,- :)
Ik heb een 1 jarige abo relax 150 voor p.m. 15.95 eenmalig bijbetaling 180 eurotjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uiteindelijk ben ik toch maar gestopt met het proberen te updaten van me N73....

Steeds als k mijn oorspronkelijke code heb ingesteld (en wil updaten) vind NSU de N73 af en toe.... :?
En als ik de code heb veranderd voor te updaten vind NSU me telefoon helemaal niet meer :?
Heb er nu dus geen zin meer in...

dan maar ef wachten tot firmware van T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Anoniem: 120970 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:38:
Uiteindelijk ben ik toch maar gestopt met het proberen te updaten van me N73....

Steeds als k mijn oorspronkelijke code heb ingesteld (en wil updaten) vind NSU de N73 af en toe.... :?
En als ik de code heb veranderd voor te updaten vind NSU me telefoon helemaal niet meer :?
Heb er nu dus geen zin meer in...

dan maar ef wachten tot firmware van T-Mobile
Ik heb er ook geen zin in. Ik weet niet eens hoe en waar ik kan updaten...

Het beste is gewoon afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120970 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:38:
Denk jij niet dat nokia een nieuw soort beveiliging heeft ingebouwd waardoor het sjoemelen met productcodes niet meer gaat? Vanwaar anders het pushen van het installeren van de nieuwste NSU?

Maar ik ben blij dat het niet meer lukt, kunnen we ook niet meer discussieren over het wel of niet illegaal zijn van het wijzigen van een productcodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Anoniem: 195565 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:27:
Even een update wbt mijn probleem.

[...]

Ik heb inmiddels Mail for Exchange geinstalleerd. ( Eigelijk voor de E-series, maar N73 pakt het ook)

Heb netjes instellingen gehad van Telfort voor GPRS

IP adresje aan toestel gehangen.

Maar het toestel wil niet met de Exchange server babbelen.
Wat zie ik over het hoofd????

Heeft een van jullie ook een mailserver waarmee ie synchroniseerd?
Ik gebruik zelf mail2web live. Het is gratis en werkt perfect met exchange server. :)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Telkens als een spel of camera aanzet krijg ik te zien dat het geheugen vol zit en dat ik programmas moet afsluiten.

Is er een soort van Taakbeheer??
En hoe zie ik welke programma's openstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
MrJames schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:41:
Telkens als een spel of camera aanzet krijg ik te zien dat het geheugen vol zit en dat ik programmas moet afsluiten.

Je menu-toets lang ingedrukt houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244

MrJames schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:41:

zie post hierboven :9

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 123244 op 10-11-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196619

Na alle klachten hier even een positieve post.

Heb de N73 al vanaf half september en heb er echt nog nooit problemen mee gehad. TT6 draaide prima (ook langere periodes), camera gaf nooit problemen, alle bekende bugs: nooit last van gehad!kortom prima toestel.

Nu software update gedraaid via nokia website en dat werkte ook direct goed. Zelfs alle programmas konden via pc suite (backup) direct worden teruggezet!

Wat mij betreft: Hulde aan Nokia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Bulltje schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:07:
[...]

Je menu-toets lang ingedrukt houden :)
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 21:52
Anoniem: 123244 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:46:PS: de letter dikte van mijn agenda items op het "bureaublad" van de telefoon... Die lijkt nu wel dikker? Kan iemand dat bevestigen of zie ik spoken?
Ik dacht het ook al te zien ja! :D
Anoniem: 196619 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:27:
Na alle klachten hier even een positieve post.

Heb de N73 al vanaf half september en heb er echt nog nooit problemen mee gehad. TT6 draaide prima (ook langere periodes), camera gaf nooit problemen, alle bekende bugs: nooit last van gehad!kortom prima toestel.

Nu software update gedraaid via nokia website en dat werkte ook direct goed. Zelfs alle programmas konden via pc suite (backup) direct worden teruggezet!

Wat mij betreft: Hulde aan Nokia!
Ik kan niets anders zeggen dan hier helemaal mee eens te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187845

Kunnen er nog smileys worden geplaatst in een smsje door middel van een sneltoets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:32:
[...]

Denk jij niet dat nokia een nieuw soort beveiliging heeft ingebouwd waardoor het sjoemelen met productcodes niet meer gaat? Vanwaar anders het pushen van het installeren van de nieuwste NSU?

Maar ik ben blij dat het niet meer lukt, kunnen we ook niet meer discussieren over het wel of niet illegaal zijn van het wijzigen van een productcodes.
Ja ik denk het eigenlijk ook...
Gisteravond en vanmorgen heb ik ook nog op andere sites zitten te zoeken. O.a. een officieel nokia-forum. Nadat er hier ook enkele reacties stonden m.b.t. de productcodes etc. was het forum verwijderd. Zoals je zegt is het noodzakelijk om de nieuwe update van NSU te installeren, waardoor je de N73 niet meer herkend als je de productcode hebt veranderd....het veranderen van de productcode werkt dus NIET meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Zijn er mensen die via een modem met bluethoot internetten?
Ik heb hier een livebox van orange alleen hij wilt niet kopellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Heb nokia SP gebeld hier in de buurt,maar ze hadden nog geen nieuwe software update vor de N73?
V3.0638.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rooie60 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:44:
Heb nokia SP gebeld hier in de buurt,maar ze hadden nog geen nieuwe software update vor de N73?
V3.0638.0.0.1
De update die jij omschrijft is de nieuwste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Anoniem: 123244 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:15:
[...]

De update die jij omschrijft is de nieuwste ;)
Ja dat snap ik,ik hou dit forum elke dag bij.
Maar zelfs de nieuwste (die ik opnoemde net) hadden ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196643

Heb even klein vraagje.
Ik heb een KPN42 abbootje. Nu heb ik windows messenger geinstalled. Nu vraag ik me af hoe snel de kosten oplopen via gprs aangezien ik geen idee heb hoe hard de kbs worden verbruikt.
Iemand enig idee van?

Heb bij de site van KPN dit gevonden:

Verbruik in een maand Te betalen uit uw tegoed
0-100 kB € 1,-
100-500 kB € 2,50
500 kB-2 MB € 7,50
2-5 MB € 15,-
Boven 5 MB € 1,50 per MB
Streaming - online tv en video's bekijken en radio luisteren € 0,25 per minuut
i-mode bundel € 7,50 /mnd: onbeperkt*

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 196643 op 10-11-2006 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

heeft iemand info over de FW wat ik graag wil weten:

1. wanneer kunnen we met NSU updaten?
2. wanneer komt er nieuwe versie uit?

ik moet namelijk naar deventer karren als ik hem wil updaten als ik dat kan voorkomen of minimaliseren zou dat fijn zijn. zou vervelend zijn als ik erheen ga en dag later kan het via NSU of is er een nieuwere versie 8)7 gezien het feit dat de software de foon herkent en de N73 bij het downloaden al te selecteren is geeft hoop dat het niet lang meer duurt vandaar mn vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196674

Het is mij gelukt om mijn N73 te updaten naar V 3.0638.0.01 van 30-10-2006 met behulp van NSU

Ik heb met behulp van een illegaal programma de productcode gewijzigd.
Daarna met behulp van Nokia sowftware updater (NSU) de update voltooid.
En als laatste natuurlijk mijn oude productcode weer terug gezet.

Warez link + uitleg erover verwijderd!

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 11-11-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Hoe kan je nou updaten??? Bij PcSuite staat die optie er niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.europe.nokia.com/A4176089

Dit is de link om je software via Nokia te updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194339

is het nog meer mensen opgevallen dat de belichtingscompensatie voor geen meter werkt?
en zijn jullie tevreden over de nieuwe firmware, of blijven de meeste bugs?

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 194339 op 10-11-2006 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn bleutooth probleem samen met route 66 is er bij mij iniedergeval uit, verder werkte het goed en dat doet het nogsteeds.

De wachttijd voor dat de camera begint tewerken is een stuk korter geworden tussen 5 sec eerste keer en 3 seconden tweede keer

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 196674 op 10-11-2006 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat werkt dus (nog) niet... ok de productcode aanpassen heeft gewerkt maar nu dus ook niet meer. heb het nog niet geprobeerd maar las er wat over hier... ik hou alles origineel en wacht wel tot het officieel kan zal vast niet lang meer duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelukkig werkt het wel want ik heb hem deze avond geupdate zoals hier boven beschreven. op pagina 10 onderaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 196674 op 10-11-2006 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
Anoniem: 189525 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:48:
[...]

Helaas geeft hij de melding dat er geen softwareupdates beschikbaar zijn, dit terwijl ik de 01 versie heb :(
Je bent nie de enige... Voor de meeste varianten heeft nokia al groen gegeven (de s/w is er), maar voor die van jou (en mij) blijkbaar nog niet. Jij hebt dus een 01? Das met Engels-georiënteerd Language Pack toch? Dus zonder NL? Ik heb een 57.02. Volgens diverse fora zou dat moeten duiden op branding, maar die zit er niet in... Ik heb een doodgewone simlockvrije telefoon zonder trekjes van KPN/Telfort/Vodafone of KPN of T-Mobile, dus ik snap niet wat die 57 dan wél kan betekenen. Anyways, tis voor mij dus ook nog (even) wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-01 11:46
Anoniem: 196674 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:37:
Gelukkig werkt het wel want ik heb hem deze avond geupdate zoals hier boven beschreven. op pagina 10 onderaan.
pff het valt allemaal niet mee

[ Voor 26% gewijzigd door scorpio81 op 11-11-2006 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Anoniem: 114042 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:08:
Ook ik kan niet updaten, heb firmware
V2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)

Hij zegt No software updates available for your phone.
Mijn telefoon wordt wel herkend als een N73 RM-133.

Hoe kan dit nu ???
Iemand enig idee ?
Join the club. Same here! Ook 57.02. WIj behorewn tot de club van mensen die nog even wat langer moeten wachten. Op de Nokia Discussions site staat: Not All variants have been added yet, and more will gradually be added, so if your phone cannot be updated yet, please check back soon. Staat in een topic over N73 firmware en is n post gemaakt door iemand met een Nokia Logo onder z'n naam (nokia staff). Het betreft een officiele mededeling van het Nokia (Europe) Software Update Team. Dus mijn advies is (als je het kunt uithouden) nog even geduld hebben. Maar goed. Nu even mijn vraag aan jou: jij hebt ook een 57.02 versie. heb jij ENIG idee (wellicht kun je het ergens nagaan bij iemand die de up nog niet heeft toegepast) of er verschil is in een 'gewone' 02 versie en een 57.02-versie? Ik heb namelijk geen gemerkte telefoon (open market). Mja, vooralsnog heb je hetzelfde issue als ik dus, en daarom nogmaals: Join The Club!

Hmzzz... Hier mag ik blijkbaar geen productcode meer posten (uitwisseling???) terwijl men er bij Nokia (staff) juist expliciet om Vraagt :? ff uitleg?? Mja, dus ff bericht gewijzigd, zie reden.

[ Voor 16% gewijzigd door csteelooper op 11-11-2006 00:19 . Reden: Policy Complience ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uitleg over illegaal programma verwijderd

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 11-11-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

ik vind het irritant als contactlijsten worden weergegeven op basis van 'achternaam, voornaam'

dit kan je bij contacten makkelijk met de instellingen aanpassen

echter: bij berichten wordt er wel op basis van 'achternaam, voornaam' weergegeven.. hoe pas ik dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

vegterb schreef op zondag 05 november 2006 @ 20:51

Programma's:
...
Automatische toetsenbordvergrendeling
...
ligt het nou aan mij, of klopt bovenstaande info uit de startpost niet?

[ Voor 37% gewijzigd door assass op 11-11-2006 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

csteelooper schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:06:
[...]

Join the club. Same here! Ook 57.02. WIj behorewn tot de club van mensen die nog even wat langer moeten wachten. Op de Nokia Discussions site staat: Not All variants have been added yet, and more will gradually be added, so if your phone cannot be updated yet, please check back soon. Staat in een topic over N73 firmware en is n post gemaakt door iemand met een Nokia Logo onder z'n naam (nokia staff). Het betreft een officiele mededeling van het Nokia (Europe) Software Update Team. Dus mijn advies is (als je het kunt uithouden) nog even geduld hebben. Maar goed. Nu even mijn vraag aan jou: jij hebt ook een 57.02 versie. heb jij ENIG idee (wellicht kun je het ergens nagaan bij iemand die de up nog niet heeft toegepast) of er verschil is in een 'gewone' 02 versie en een 57.02-versie? Ik heb namelijk geen gemerkte telefoon (open market). Mja, vooralsnog heb je hetzelfde issue als ik dus, en daarom nogmaals: Join The Club!

Hmzzz... Hier mag ik blijkbaar geen productcode meer posten (uitwisseling???) terwijl men er bij Nokia (staff) juist expliciet om Vraagt :? ff uitleg?? Mja, dus ff bericht gewijzigd, zie reden.
ik zit ook in die club :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23650

De volgende productcode geeft een firmware update met Nederlands

#0529602: RM-133 CUST.TRX EURO 2 (Deep Plum)

Misschien dat deze ook werkte (maar ik heb een plum versie dus deze heb ik niet geprobeerd)

#0529792: RM-133 CUST.TRX EURO 2 (Met Red)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196448

Na een succes volle update naar:V3.0638.0.0.1
heb ik de volgende gemerkt met het maken van foto's ':
's avonds gewoon in het huis als je een foto maakt is de kleur te roodachtig zou ik zeggen,
voorheen was het beter namelijk.(alle instellingen op automaat)
is het niemand opgevallen?????????
of zijn er al bepaalde oplossingen voor,heb van alles uit geprobeerd met de instellingen maar blijft ongeveer het zelfde. ;(
overdag is het nog steeds mooie foto's :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
edit: laat maar het is al gelukt

[ Voor 89% gewijzigd door scorpio81 op 11-11-2006 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133542

Hoi Bij mij is het vandaag ofwel vanacht ook gelukt om de update te doen.
En mij valt op dat de telefoon sneller is geworden tussen het schakelen van de menu's.En het geluid is bij mij beter geworden. Minpuntje is dat de voorste camera niet veel beter is geworden, is toch nog een rode gloed verder werkt alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Welkom, jongen :)

overigens blijkt 57 (in 57.02) te staan voor Benelux CV. Iemand enig idee waar CV voor zou kunnen staan? Mja vandaag om 9 uur was er nog geen update, dus we wachten nog maar ff... Ik heb absoluut geen zin (en ook geen mogelijkheid) om naar een NSP te gaan nu er perspectief is dat ik het zelf kan gaan doen. Aan de andere kant is het voor mij ook weer niet strikt noodzakelijk dat ik de update doe, want ik heb bijna geen problemen. Desalniettemin zou ik 'm toch graag uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Heb de updater geinstalleerd alleen hij zit de mobiel te zoeken en verder gebeurt er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrJames schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 10:03:
Heb de updater geinstalleerd alleen hij zit de mobiel te zoeken en verder gebeurt er niks.
Doe eerst PC suite eens aan en kijk of hij daarmee verbinding kan krijgen. Doe eerst wel de usb in je comp, en daarna het andere eind in de telefoon (op een andere manier vindt hij hem niet). Waneer hij dus verbonden is kun je pc suite wegklikken en de updater aanzetten en alles gaat vanzelf.

Ohja via PC suite zou je eerst ook nog een backup kunnen maken, erg aan te raden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196674 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:09:
Bij dat illegale programma het rechter knopje,
Het is al eerder gezegd dat dit niet meer werkt. Ik heb het zojuist toch maar voor de gein uitgeprobeerd en geen enkele code werkt nog. Krijg steeds "unable to read softwareupdate, please try again later." Ik denk dat er nu naar meer wordt gekeken dan alleen codes zoals HW en een serial. Zet ik de originele code terug dan staat er dat er geen update beschikbaar zijn.

Einde verhaal dus 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 11-11-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

assass schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:29:
[...]

ligt het nou aan mij, of klopt bovenstaande info uit de startpost niet?
Hoe bedoel je? Er is wel degenlijk een tooltje te downloaden die de N73 automatisch kan toetsblokkeren na een bepaalde inactieve tijd?

Edit: oh eh ja... het ligt aan jou 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 11-11-2006 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
2 vragen en 1 opmerking mijner zijde:

Vraag 1:
Ik heb regelmatig dat ik een foto maak en dat de camera dan niet de foto opslaat. Gebeurt 1 op de 3 keer. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Vraag 2:
Als je via het kabel naar massaopslag gaat dan verschiet hij van thema om vervolgens als je klaar bent weer terug te gaan naar je eiegen thema. Hebben jullie dit ook?

Opmerking:
Als je de nieuwe versie van NSU wilt hebben kun je beter eerst de oude de-instaleren. Ik heb ook eerst problemen gehad. Nadat ik de oude eraf gehaald had en vervolgens via de website de nieuwe gedownload had, was het geen enkel probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nixadus schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:42:
Opmerking:
Als je de nieuwe versie van NSU wilt hebben kun je beter eerst de oude de-instaleren. Ik heb ook eerst problemen gehad. Nadat ik de oude eraf gehaald had en vervolgens via de website de nieuwe gedownload had, was het geen enkel probleem meer.
Wat voor problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-03-2015
Geleuter over illegale praktijken

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 11-11-2006 19:01 ]

« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Weer geleuter over illegale praktijken

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 11-11-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
And again..

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 11-11-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 22:04
Weet iemand een handig tooltje voor een stopwatch & countdown? Ik zag dat dat HandyClock dat ook had, maar ik vind het belachelijk om voor zoiets stompzinnigs geld neer te leggen :).

En is alleen bij mij de Nokia PC Suite zo instabiel? Vooral de Contact Manager wil zo af en toe vastlopen, zelfs als ik contacten open vanaf mijn computer.
Verder vind ik de Music Manager (of hoe het ook heet) echt een ramp.

[ Voor 38% gewijzigd door RemCOW op 11-11-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Laatst online: 12-01 22:53
Volgens mij slapen de mods nog ofzo. Want als ik mij goed herrinner werd deze thread dicht gegooid afgelopen week omdat hier niet over gesproken mocht worden.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

RemCOW schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:33:
En is alleen bij mij de Nokia PC Suite zo instabiel? Vooral de Contact Manager wil zo af en toe vastlopen, zelfs als ik contacten open vanaf mijn computer.
geen last van,.. en sinds nieuwe firmware sowieso hele zuivere verbindingen met mn pc (via kabel,..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

Anoniem: 189525 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:12:
[...]

Hoe bedoel je? Er is wel degenlijk een tooltje te downloaden die de N73 automatisch kan toetsblokkeren na een bepaalde inactieve tijd?

Edit: oh eh ja... het ligt aan jou 8)
Ja,.. maar ik doel alleen dat het geen standaard-functie is!

Overigens,.. ik wil dat autolock hebben, maar ik weet niet zeker welke versie ik moet downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158353

de 3rd version..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
Weet iemand een handig tooltje voor een stopwatch & countdown? Ik zag dat dat HandyClock dat ook had, maar ik vind het belachelijk om voor zoiets stompzinnigs geld neer te leggen :).

over die instabiliteit, daar heb ik ook heel erg last van, vooral bij PhoneBrowser dan staat hij om de minuut vast en moet ik weer Ctrl+Alt+Del 'ten. Misschien ligt het aan het feit dat ik Vista gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

FlameBoy schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:37:
Volgens mij slapen de mods nog ofzo. Want als ik mij goed herrinner werd deze thread dicht gegooid afgelopen week omdat hier niet over gesproken mocht worden.
Sinds wanneer mag je niet vragen of jouw versie van de firmware de meest recente is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb via berichten een mail account ingesteld die werkte niet :S
toen volgens instellingen ergens en nou werkt het wel 8)7

leuk maar nu staan er 2 mail accounts onder berichten en die ene die niet werkt wil ik weg hebben. maar hoe doe je dat :?

wat me ook opvalt is dat het formaat van de fotos erg klein is tussen de 200 en 425 kb en ik heb hem op 3 megapixel staan (maximum)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 11-11-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modjes hebben meer te doen dan alle threads te lezen en zijn dan afhankelijk van de topicreportjes van moraalridders. Die zijn blijkbaar momenteel niet aanwezig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
Nu heb ik het volgende probleem, ik heb vanmorgen deze firmware geinstaleerd:

V3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (01)

deze is in het engels, heb geen problemen mee, maar totdat ik erachter kwam dat woordenboek nu ook niet werkt. Weet iemand of ik dat er weer op kan zetten of dat ik weer naar een nederlandse firmware moet. Wat is de laatste versie van de Nederlandse firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-03 20:57

je kunt met de agenda een dagelijks herhaalde event aanmaken dacht ik... (ook met alarmsignaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb in bestands beheer 2 aplicaties staan, hierbij staat niet geinstalleerd. als ik op installeren druk zegt hij kan niet installeren. Maar er is ook geen optie om het te verwijderen. Ik heb hem daarna aan pc suite gekoppeld om daar het bestand te zoeken, maar kan het daar niet vinden.Weet iemand hier een oplossing voor? + ik heb nu de laatste versie op mijn telefoon V3.0638.0.0.1 En ik heb nog steeds het probleem dat ik thema's die ik heb gedownload nergens kan terugvinden. Ik dacht dat dit verholpen was bij de nieuwe update.
Wel zijn de menu's in de foon sneller geworden en inderdaad de aansluiting van de usb kabel hapert ook niet meet stabiele verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
Ik heb sinds deze week ook de N73 en nou is me opgevallen dat de kwaliteit van foto's (ondanks dat ik hem op standaard instellingen heb staan) nogal varieert. Eerlijk gezegd vind ik het nogal tegenvallen voor een 3 mp camera... Het formaat varieert zo van 250 tot 400 kb per foto terwijl dat meer zou moeten zijn volgens mij. Kan ik iets doen aan de compressie (want daar ligt het aan gok ik?!) ofzo?

Heb de meeste replies uit de delen van dit topic gelezen, ben wel mensen tegen gekomen die het ook hadden, maar inhoudelijke opmerkingen bleven volgens mij vooralsnog uit.

Ben benieuwd of ik een van de weinigen met pech ben, of dat er ook iets aan te doen is...

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nee, je kunt niks aan de compressie doen. Dat wordt hopelijk verbeterd in een nieuwe firmware. Iedereen heeft daar last van en bij iedereen zijn de foto's van wat tegenvallende kwaliteit. Je hebt dus geen pech ofzo, want iedereen heeft er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 21:52
Ik was slechter beeld gewend dus ik ben voorlopig tevreden met de camera. :P Als het beter wordt ben ik alleen maar blij.

En ik vind het soms wel vervelend als het inzoomen in de Gallery traag gaat, dat was sneller.

Nog iets van de nieuwe firmware; ik kan nu in de 6 snelkoppelingen ook eigen geïnstalleerde games zetten, dat kon voorheen niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Heeft er iemand hier nog leuke spelletjes voor de N73. Zo ja, waar kan je deze downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het jammer dat mijn bericht op pagina 10 is aan gepast met de melding dat er verwezen werd naar een warez site.
1. Er werd niet verwezen naar een site met illegalesoftware maar naar een bedrijf dat hardware verkoopt met eigen software
2. Het aan passen van een code die alleen als belang heeft om het kenbaarmaken wat voor software er in jouw telefoon zit is niet illegaal. De code (produktnummer) is van belang of jij kunt updaten of niet en is taal afhankelijk, daarom is er (nog) geen update voor nederland.
3. Met de software van het bedrijf kun je geen aanpassingen verrichten die illegaal zijn ( unlocken/imei veranderen, etc.). Het is een Engels bedrijf en heeft zich tehouden aan de wetten, zoals ook op hun pagina geschreven staat.

Moest het even kwijt en wil als het wordt toegelaten best de link naar het legale programma plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184039

Jij slaapt, want er staat al ergens weer een bericht van een mod dat hij weer open is gegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carinagtifreak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-03 20:38
Ik heb sinds een week of 2 een Nokia N73

Hiervoor had ik een 3510i en een Nokia Cark134 Carkit.

Het schijnt dat je deze carkits zeer simpel om kunt bouwen naar een Carkit met een zgn POP-port. klopt het dat ik hiervoor de Originele Nokia Systeemkabel SCU4 dien te gebruiken?

Bluetooth hoeft van mij niet per se, als deze in de houder perfect werkt met navigatie vind ik het ook goed. Bijkomend voordeel van een telefoonhouder is dat je telefoon opgeladen wordt in de auto, dit gaat helaas nog niet draadloos :P

Ook heb ik nog nergens N73 autohouders kunnen vinden van nokia, komen die nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
assass schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:57:
[...]
Ja,.. maar ik doel alleen dat het geen standaard-functie is!

Overigens,.. ik wil dat autolock hebben, maar ik weet niet zeker welke versie ik moet downloaden?
Gewoon deze downloaden: Autolock versie 1.1

TOPIC/FORUM REGELS UPDATE:

Ik wil bij deze ook even aangeven/rechtzetten dat het NIET illegaal is om je productcode op Internet te zetten. Op het forum van Nokia zelf wordt er zelfs omgevraagd en dit forum is publiekelijk toegankelijk. Het kan dan ook moeilijk verboden worden om in dit forum je productcode te posten!
The Nokia Software Updater checks which software is available for your particular phone by comparing the software you currently have with latest software assigned to the 7 digit product code of your phone. If newer software is available for your 'variant', it will be downloaded.

In case the Nokia Software Updater says no new software is available but you believe this to be incorrect, please post your product code to these boards.

Many thanks for your help,
The Nokia Software Updater team

Your product code can be found on the label in the battery compartment (e.g. 0501234).
Bron: Nokia Forum
Het willen VERANDEREN van je productcode is een ander verhaal en voor zover ik weet is dit niet legaal en wordt dit afgeraden. Heb geduld of mail/bel Nokia:
Posting harmful or inaccurate information: Don’t post information, URLs, or links to websites or servers that contain software viruses or any other computer code, files or instructions that are designed to disrupt, damage, or limit the functioning of any software or hardware or that may void the warranty of a Nokia product.
So, if you do run into problems, it would be a really great idea to let Nokia know what your product code is. If you find yourself needing to call or email Nokia on the topic - please include this code so that our support teams can get straight down to helping you out.
Uiteraard is het posten van links naar Warez/illegale software verboden! Dat spreekt voor zich, dat is over het hele GoT forum verboden! Laten we het gezellig houden en ons aan de regels houden! Ik hoop dat het nu duidelijk is wat wel en niet mag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 196674 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 20:39:
Ik vind het jammer dat mijn bericht op pagina 10 is aan gepast met de melding dat er verwezen werd naar een warez site.
1. Er werd niet verwezen naar een site met illegalesoftware maar naar een bedrijf dat hardware verkoopt met eigen software
2. Het aan passen van een code die alleen als belang heeft om het kenbaarmaken wat voor software er in jouw telefoon zit is niet illegaal. De code (produktnummer) is van belang of jij kunt updaten of niet en is taal afhankelijk, daarom is er (nog) geen update voor nederland.
3. Met de software van het bedrijf kun je geen aanpassingen verrichten die illegaal zijn ( unlocken/imei veranderen, etc.). Het is een Engels bedrijf en heeft zich tehouden aan de wetten, zoals ook op hun pagina geschreven staat.

Moest het even kwijt en wil als het wordt toegelaten best de link naar het legale programma plaatsen.
Het is prima om te linken naar legale software, echter is het niet de bedoeling dat dit topic een uitwisselingsplaats wordt voor productcodes. Dit topic wordt enorm verpest indien het hier alleen nog maar zou gaan over codes en softwareversies.

Wat mij betreft wordt hier dus slechts in zeer beperkte mate gesproken over softwareupdates. Ik begrijp dat het helemaal geweldig is voor ons Tweakers om een telefoon te tweaken en wil daarin geen spelbreker zijn. Echter, de partijen die die rol wel zouden kunnen vervullen, en daarmee doel ik op de fabrikant en de makers van de originele softwareversies, kunnen het ons behoorlijk lastig maken zodra ze bijvoorbeeld de site gelasten de discussie in zijn geheel te verwijderen. Dat soort dingen komt gewoon voor.
Ik hoop dat we dit voorkomen, door er rekening mee te houden wat er gepost wordt.
Voor vragen hierover kun je TinuX of mij een DM of een e-mail sturen, zodat de discussie in dit topic over de N73 blijft gaan :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk maar dat is persoonelijk dat alles in dit topic mogelijk moet zijn dus ook een link naar een side met code's of andere software. (ZOLANG DIT LEGAAL IS)
Ik ben namelijk van mening en ik denk meerdere met mij dat alles in dit topic leuk en belangrijk kan zijn voor het verbeteren of verfraaien van je telefoon. Anders hoef je geen site te openen want voor de normale informatie kun je linken naar de officiele site van Nokia.
En de bedoeling lijkt me toch dat iedereen er iets voor haar/zijn gading kan vinden. De technische gegevens kunnen we langzamerhand wel. ...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164820

beste mensen heb een probleem.toen ik mijn telefoon update ging er iets mis mijn telefoon was uit en nsu zij dat de update misukt was maar nu krijg ik de telefoon niet meer aan.

HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Anoniem: 164820 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 22:57:
beste mensen heb een probleem.toen ik mijn telefoon update ging er iets mis mijn telefoon was uit en nsu zij dat de update misukt was maar nu krijg ik de telefoon niet meer aan.

HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP.
Opsturen naar nokia.. meer kan je volgens mij niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

probeer eens om je batterij er even uit te halen en daarna kijken of hij weer wil..
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vermijd het posten van onnuttige replies waar de policy door bekritiseerd wordt; houd het topic gewoon clean en verpest de sfeer niet!