Nokia N73 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.448 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164820

heb de batterij er al heel vaak uit gehaald en er weer in andere sim even aan de lader helpt niks aan de pc ook niet. maar zou belachelijk zijn dak nu naar nsp moet terwijl de update op inet staat mag dan toch niks fout gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
Anoniem: 164820 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 22:57:
beste mensen heb een probleem.toen ik mijn telefoon update ging er iets mis mijn telefoon was uit en nsu zij dat de update misukt was maar nu krijg ik de telefoon niet meer aan.

HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP.
You're going to have to get iy up to an NSP then! Sorry, maar als je foon niet meer aan gaat, dan moet je 'm weg brengen en garantie claimen! NSU gebruiken voor het updaten van de software is (mits volledig legaal, dus zonder verandering van productcode ofzo) NIET onderhevig aan garantieverlies. Als jij dus je foon niet meer aan kan krijgen na een mislukte update, kun je gewoon garantie claimen! Als je NSP en/of dealer zegt dat dat NIET kan en je (onderzoeks-)kosten laat betalen, kun je ze doorverwijzen naar een van de talloze onderwerpen op de Nokia Discussie- en Support Fora. Daar wordt namelijk VAAK ZAT gezegt dat NSU je garantie niet beïnvloedt. Mja, je komt nu iig duidelijk niet door de ROM TEST heen, en daar kun je als consument niks meer aan doen.
Anoniem: 196674 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 20:39:
Ik vind het jammer dat mijn bericht op pagina 10 is aan gepast met de melding dat er verwezen werd naar een warez site.
1. Er werd niet verwezen naar een site met illegalesoftware maar naar een bedrijf dat hardware verkoopt met eigen software
2. Het aan passen van een code die alleen als belang heeft om het kenbaarmaken wat voor software er in jouw telefoon zit is niet illegaal. De code (produktnummer) is van belang of jij kunt updaten of niet en is taal afhankelijk, daarom is er (nog) geen update voor nederland.
3. Met de software van het bedrijf kun je geen aanpassingen verrichten die illegaal zijn ( unlocken/imei veranderen, etc.). Het is een Engels bedrijf en heeft zich tehouden aan de wetten, zoals ook op hun pagina geschreven staat.

Moest het even kwijt en wil als het wordt toegelaten best de link naar het legale programma plaatsen.
Even iets rechtzetten. Jij hebt dit bericht gepost ná 8-11-06, en toen was er WEL een update voor Euro 2 (Nederland) [Nokia N73 (02)]. De enige series die nog niet konden (en kunnen worden ge-update zijn de xx.02-modellen ([Nokia N73 (xx.02)], zoals 49.02: Germany Euro 2 en 57.02: Benelux CV Euro 2. Voor de mainstream modellen (01) (02) en (03), alledrie ook te zien in de EU, waren vanaf 8-11-06 wél updates beschikbaar.
Bovendien is het POSTEN van je productcode NIET illegaal, maar het aanpassen ervan wel. En buiten dat dat laatste illegaal is kun je er ook je foon mee om zeep helpen, of in ieder geval het risico lopen om toekomstige updates te moeten missen als gevolg van een versie comflict tussen je foon en de database. Uit steeds meer berichten op het net blijkt namelijk dat Nokia de IMEI-nummers wil gaan gebruiken als extra controle en die dan afzetten tegen de productcode. Als ze dat gaan doen en je hebt een mismatch ben je pas echt de {BLEEP}!
Nog een issue is dat het programma zich niet helemaal vanzelf wijst en er is niet snel een handleiding te vinden die specifiek een Nokia N7x (of andere N-Series) foon behandelt. Niet dat ik daarop zit te wachten maar goed... Doordat het programma verder ook algemeen te gebruiken is (met de juiste apparatuur kun je zo ongeveer ALLES flashen) kan een misstap hierin dus desastreuze gevolgen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Anoniem: 164820 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:25:
heb de batterij er al heel vaak uit gehaald en er weer in andere sim even aan de lader helpt niks aan de pc ook niet. maar zou belachelijk zijn dak nu naar nsp moet terwijl de update op inet staat mag dan toch niks fout gaan?
geen idee of het kan en hoe maar misschien helpt een harde reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

csteelooper schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:37:
[...]

You're going to have to get iy up to an NSP then! Sorry, maar als je foon niet meer aan gaat, dan moet je 'm weg brengen en garantie claimen! NSU gebruiken voor het updaten van de software is (mits volledig legaal, dus zonder verandering van productcode ofzo) NIET onderhevig aan garantieverlies. Als jij dus je foon niet meer aan kan krijgen na een mislukte update, kun je gewoon garantie claimen! Als je NSP en/of dealer zegt dat dat NIET kan en je (onderzoeks-)kosten laat betalen, kun je ze doorverwijzen naar een van de talloze onderwerpen op de Nokia Discussie- en Support Fora. Daar wordt namelijk VAAK ZAT gezegt dat NSU je garantie niet beïnvloedt. Mja, je komt nu iig duidelijk niet door de ROM TEST heen, en daar kun je als consument niks meer aan doen.

[...]

Even iets rechtzetten. Jij hebt dit bericht gepost ná 8-11-06, en toen was er WEL een update voor Euro 2 (Nederland) [Nokia N73 (02)]. De enige series die nog niet konden (en kunnen worden ge-update zijn de xx.02-modellen ([Nokia N73 (xx.02)], zoals 49.02: Germany Euro 2 en 57.02: Benelux CV Euro 2. Voor de mainstream modellen (01) (02) en (03), alledrie ook te zien in de EU, waren vanaf 8-11-06 wél updates beschikbaar.
Bovendien is het POSTEN van je productcode NIET illegaal, maar het aanpassen ervan wel. En buiten dat dat laatste illegaal is kun je er ook je foon mee om zeep helpen, of in ieder geval het risico lopen om toekomstige updates te moeten missen als gevolg van een versie comflict tussen je foon en de database. Uit steeds meer berichten op het net blijkt namelijk dat Nokia de IMEI-nummers wil gaan gebruiken als extra controle en die dan afzetten tegen de productcode. Als ze dat gaan doen en je hebt een mismatch ben je pas echt de {BLEEP}!
Nog een issue is dat het programma zich niet helemaal vanzelf wijst en er is niet snel een handleiding te vinden die specifiek een Nokia N7x (of andere N-Series) foon behandelt. Niet dat ik daarop zit te wachten maar goed... Doordat het programma verder ook algemeen te gebruiken is (met de juiste apparatuur kun je zo ongeveer ALLES flashen) kan een misstap hierin dus desastreuze gevolgen hebben.
precies de reden dat ik niet ga kutten met die codes of andere proggies. ik wacht wel als ik het zo lees kan het nooit lang meer duren voor mijn/onze serie aan de beurt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164820

ik heb gewoon de normale nsu gebruikt die op dit forum als legaal staat dus niks veranderd.hier zal ik ook niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anglico
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 18:21
zojuist men rood/witte N73 van de lader afgehaald en opgestart.

staat firmware 2.0628.0.0.8 op, dus terwijl ik dit intyp, is NSU (v1.1.40en) bezig met de update, hoop ik toch :-)
maar denk dat hij eerder van het internet iets aan het downloaden is? is normaal veronderstel ik?

Update: tis is gelukt, heb nu 3.0638.0.0.1

hoe stel ik de phone in dat hij enkel de contacts op de sim mag gebruiken en geen anderen? of gaat dat niet? indien neen, hoe kopieer ik van de contacts van de sim naar de phone?

[ Voor 30% gewijzigd door anglico op 12-11-2006 03:51 ]

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:05
Wat ik nog steeds verbazend vind is dat sommige hier, niet gehinderd door enige kennis ervan, zomaar productcodes lopen te wijzigen om maar de laatste versie te hebben van de Firmware. Is het niet in je opgekomen dat dat misschien problemen op zal leveren, of om nog maar een weekje te wachten totdat er wel een firmwareupdate is? Om maar niet te spreken van alle figuren die voor een dubbeltje een N73 gescoord hebben en lopen te zeuren dat hun telefoon geen update kan doen vanwege branded firmware. (en als het niet lukt moeten er hier HELPPP posts geplaatst worden...)
Waar komt die updatedrang vandaan? Om maar altijd het laatste en nieuwste van het nieuwste te hebben? :/ Er zal, zoals gezegd, een reden zijn waarom je niet kan updaten. Als je dan toch door "klooien" een vastloper hebt, neem je verlies en ga je garantie bij Nokia claimen.
Sorry voor de frustratie, maar het begint hier een broedplaats te worden van "help me please" en "ik kan geen update doen" figuren ;(

[ Voor 18% gewijzigd door A_A_R op 12-11-2006 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
anglico schreef op zondag 12 november 2006 @ 02:37:
zojuist men rood/witte N73 van de lader afgehaald en opgestart.

staat firmware 2.0628.0.0.8 op, dus terwijl ik dit intyp, is NSU (v1.1.40en) bezig met de update, hoop ik toch :-)
maar denk dat hij eerder van het internet iets aan het downloaden is? is normaal veronderstel ik?

Update: tis is gelukt, heb nu 3.0638.0.0.1

hoe stel ik de phone in dat hij enkel de contacts op de sim mag gebruiken en geen anderen? of gaat dat niet? indien neen, hoe kopieer ik van de contacts van de sim naar de phone?
Je kunt (standaard) NIET alleen je sim-contacten gebruiken. Maar Kopieëren van je SIM naar je foon is heel makkelijk. Ga naar je Contacten, druk Opties, kies SIM-contacten en dan SIM-telefoonboek in het submenu, druk nu weer Opties en kies Kopie naar Contact. Als je nu maar één contact in je contsacten hebt, moet je de procedure herhalen, maar dan nog niet kiezen voor Kopie naar Contact, maar eerst voor Markeringen Aan/Uit>>Alle Markeren en dán pas voor Kopie naar Contact.
Ik hoop dat je er zo uit komt. Keep in mind: dit is de werkwijze in v2.0268.0.0.x, ik weet niet of het nog steeds zo werkt in V3, aangezien er met name veel kleine veranderingen lijken te zijn.
A_A_R schreef op zondag 12 november 2006 @ 10:23:
Wat ik nog steeds verbazend vind is dat sommige hier, niet gehinderd door enige kennis ervan, zomaar productcodes lopen te wijzigen om maar de laatste versie te hebben van de Firmware. Is het niet in je opgekomen dat dat misschien problemen op zal leveren, of om nog maar een weekje te wachten totdat er wel een firmwareupdate is? Om maar niet te spreken van alle figuren die voor een dubbeltje een N73 gescoord hebben en lopen te zeuren dat hun telefoon geen update kan doen vanwege branded firmware. (en als het niet lukt moeten er hier HELPPP posts geplaatst worden...)
Waar komt die updatedrang vandaan? Om maar altijd het laatste en nieuwste van het nieuwste te hebben? :/ Er zal, zoals gezegd, een reden zijn waarom je niet kan updaten. Als je dan toch door "klooien" een vastloper hebt, neem je verlies en ga je garantie bij Nokia claimen.
Sorry voor de frustratie, maar het begint hier een broedplaats te worden van "help me please" en "ik kan geen update doen" figuren ;(
* csteelooper Agrees

[ Voor 30% gewijzigd door csteelooper op 12-11-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 21:52
A_A_R schreef op zondag 12 november 2006 @ 10:23:
Klopt. Het hoofdstuk TomTom-overleg is reeds afgesloten en het update-verhaal is - hopelijk - nog maar van korte duur. Ik zie dat andere berichten/vragen buiten dit onderwerp om bijna 'verdwijnen in de massa'. Zonde.

Update gewoon met de NSU en wacht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anglico
tnx de contacts kopieren van de sim kaart is idem in v2 en v3, vind het wel stom dat je niet de sim kaart kan gebruiken :-(
maar ja, nieuw toestel nieuwe functies en nieuwe stommiteiten .... :-)

was men 6230 na 3 jaar beu

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Precies,want als ik dan vraag hoe ik DoItYourself (progje voor N73) op mijn foon moet lrijgen,kan niemand mij helpen omdat ze allemaal te druk zijn met updaten.
En hier zijn zóveel mensen,er is er toch wel 1 die weet hoe ik dat moet doen?
Het gaat erom dat als ik het uitpak,ik 4 mappen krijg,die via plakken/copieeren in mijn foon moeten komen,maar hoe?
Ik heb al 5 programmaatjes op mijn foon gezet gewoon via BT,gaat zonder moeite,maar deze is dus anders.
Zou graag een simpele uitleg willen hoe deze op mijn fon te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196345

rooie60 schreef op zondag 12 november 2006 @ 10:55:
Precies,want als ik dan vraag hoe ik DoItYourself (progje voor N73) op mijn foon moet lrijgen,kan niemand mij helpen omdat ze allemaal te druk zijn met updaten.
En hier zijn zóveel mensen,er is er toch wel 1 die weet hoe ik dat moet doen?
Het gaat erom dat als ik het uitpak,ik 4 mappen krijg,die via plakken/copieeren in mijn foon moeten komen,maar hoe?
Ik heb al 5 programmaatjes op mijn foon gezet gewoon via BT,gaat zonder moeite,maar deze is dus anders.
Zou graag een simpele uitleg willen hoe deze op mijn fon te krijgen.
als het freeware,heb je daar een link (url) van..wil dat ook eens uitproberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Anoniem: 196345 schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:17:
[...]

als het freeware,heb je daar een link (url) van..wil dat ook eens uitproberen..
Ik kan je het progje sturen en een screenshot ervan,het is een progje zodat je fullscreen wallpapers op je N73 kan krijgen (voor zover ik het begrepen heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244

anglico schreef op zondag 12 november 2006 @ 10:50:
tnx de contacts kopieren van de sim kaart is idem in v2 en v3, vind het wel stom dat je niet de sim kaart kan gebruiken :-(

Na een week weet je niet beter, heb ook 2,5 jaar een 6230 gehad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525

Ik heb me afgelopen weken geergerd aan de TomTom illegale vragen. Echter hoorde ik nooit iemand van jullie en kreeg ik totaal geen bijval. Nu roept er 1 dat productcode misschien wel illegaal is en komen ineens de moraalriddertjes als paddestoelen uit de grond, waar waren jullie toch al die tijd? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rooie60 schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:38:
[...]

Ik kan je het progje sturen en een screenshot ervan,het is een progje zodat je fullscreen wallpapers op je N73 kan krijgen (voor zover ik het begrepen heb)
ja stuur maar eens op...wil best kijken en proberen..misschien komen we er samen uit

wim12@tiscali.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Anoniem: 189525 schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:41:
Ik heb me afgelopen weken geergerd aan de TomTom illegale vragen. Echter hoorde ik nooit iemand van jullie en kreeg ik totaal geen bijval. Nu roept er 1 dat productcode misschien wel illegaal is en komen ineens de moraalriddertjes als paddestoelen uit de grond, waar waren jullie toch al die tijd? ;(
wtf is er illegaal aan de productcode an sich? Het VERANDEREN ervan is illegaal, and for obvious reasons... Bovendien kan ik me herinneren dat er hier heel veel mensen waren die TomTom legáál hadden gekocht en het niet werkend kregen op de N73 -- da's dus wat anders dan de mensen die piracy-related vragen stelden. In princiepe heb je natuurlijk gelijk dat het een beetje voelt als "meten met twee maten" dat er nú wel zogenaamde "moraalriddertjes" zijn en toen (ten tijde van TomTom) niet. Daar heb ik me ook vreselijk aan geërgerd. Áls je dan al zo nodig iets wilt doen wat niet volgens de regels is, moet je zélf voor kennis van zaken zorgen. Dat geldt voor een product code change en dat geldt ook voor TomTom. Ik heb zelf echter geen enkel idee wat er illegaal is aan het posten van je P/C zonder dat je daarmee wilt aangeven hoe je 'm wil veranderen. Er zijn hier op GoT ook al diverse mensen die hebben aangegeven dat het posten van je P/C zélf NIET illegaal is: het is zelfs op de fora van Nokia toegestaan 'm te posten, en het wordt zelfs gevráágd als je problemen ondervindt met het gebruiken van NSU. Want men kan dan bij Nokia gaan achterhalen waaróm je problemen hebt met het gebruiken van NSU. Het blijft alleen te allen tijde illegaal om die code te WIJZIGEN. Nét zoals het illegaal is om TomTom te gebruiken zonder betaling!
Er is hier niemand die beweert dat dat niet zo is, en ik denk dat er weinig aan te doen is dat de mods van GoT meer op illegale P/C-change praktijken letten dan dat men aandacht had voor illegaal TomTom gebruik.
Goed, nu even een vraag van mij zelf:
Ik heb een tijdje geleden Snake 2 EX geprobeerd op mijn N73. an sich werkte dat, maar het speelveld (en het spel zelf) was ZO klein dat je het nauwelijks kon zien. Dus ik heb het weer verwijderd. Maar als ik mijn foon nu in de 'Modus voor Massa-opslag' aan de PC hang zie ik nog steeds snakeex.jar op mijn foon staan. Kan ik die app zondermeer verwijderen of vern**k ik dan het een of andere registry van de foon?? Ik zie de app namelijk NERGENS op de telefoon zelf. en ook niet in app. manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

csteelooper schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:01:
Goed, nu even een vraag van mij zelf:
Ik heb een tijdje geleden Snake 2 EX geprobeerd op mijn N73. an sich werkte dat, maar het speelveld (en het spel zelf) was ZO klein dat je het nauwelijks kon zien. Dus ik heb het weer verwijderd. Maar als ik mijn foon nu in de 'Modus voor Massa-opslag' aan de PC hang zie ik nog steeds snakeex.jar op mijn foon staan. Kan ik die app zondermeer verwijderen of vern**k ik dan het een of andere registry van de foon?? Ik zie de app namelijk NERGENS op de telefoon zelf. en ook niet in app. manager.
Hoe heb je hem verwijderd? En hoe heb je hem geinstalleerd (op telmem of memcard?). Als je hem echt netjes hebt geuninstalleerd zoals het hoort, kan je de map die is achtergebleven na een onvolledige uninstall gwoon verwijderen zonder problemen. Ik heb wel vaker gezien dat als ik iets uninstalleer er nog genoeg bestanden achter zijn gebleven (waarschijnlijk voor hergebruik) en die heb ik zonder problemen verwijderd.

Dat de spelletjes niet fullscreen zijn kan kloppen, zijn jammer genoeg maar weinig spelletjes die echt fullscreen zijn. www.digitalchocolate.com maken hele mooie fullscreen maar nergens zie je hoe je voor een spel kan betalen of bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Anoniem: 189525 schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:18:
[...]

Hoe heb je hem verwijderd? En hoe heb je hem geinstalleerd (op telmem of memcard?). Als je hem echt netjes hebt geuninstalleerd zoals het hoort, kan je de map die is achtergebleven na een onvolledige uninstall gwoon verwijderen zonder problemen. Ik heb wel vaker gezien dat als ik iets uninstalleer er nog genoeg bestanden achter zijn gebleven (waarschijnlijk voor hergebruik) en die heb ik zonder problemen verwijderd.

Dat de spelletjes niet fullscreen zijn kan kloppen, zijn jammer genoeg maar weinig spelletjes die echt fullscreen zijn. www.digitalchocolate.com maken hele mooie fullscreen maar nergens zie je hoe je voor een spel kan betalen of bemachtigen.
Thanks, dude! Ik heb hem netjes gedeïnstalleerd. Mja dat er weinig Full-screen apps zijn is niet helemaal correct. Check www.my-symbian.com en je vindt er loads... Snake II EX was oorspronkelijk gemaakt voor de 6230 dus het is logisch dat die kleiner zou zijn. Ik schrok alleen van HOE klein het was, en het is dan ook nog zo dat het niet gecentreerd werd weergegeven, maar in de linker bovenhoek. Maar goed, iig bedankt voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159213

Wat doe ik verkeerd??
Ik heb de telefoon via kabel geconnect met pc...kan er via verkenner gewoon bij!

Maar als ik de Nokia software updater draai...dan blijft hij staan op het beeld: Searching for a connected phone...

Na 20 min heb ik dan zoiets van, annuleren maar...

Maar wat doe ik verkeerd, of hoe moet ik anders connecten?

Ik heb gekozen voor de PC Suite verbinding, en standaard profiel staat geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Anoniem: 159213 schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:29:
Wat doe ik verkeerd??
Ik heb de telefoon via kabel geconnect met pc...kan er via verkenner gewoon bij!

Maar als ik de Nokia software updater draai...dan blijft hij staan op het beeld: Searching for a connected phone...

Na 20 min heb ik dan zoiets van, annuleren maar...

Maar wat doe ik verkeerd, of hoe moet ik anders connecten?

Ik heb gekozen voor de PC Suite verbinding, en standaard profiel staat geactiveerd.
Check éérst of je in PC Suite zélf ook daadwerkelijk verbinding kunt krijgen met je foon |(i.e. daadwerkelijk bijvoorbeeld een back-up kunt draaien). Vervolgens draai je dus daadwerkelijk een backup, dan start je voor de veiligheid de pc opnieuw op en sluit je de kabel daarná opnieuw aan. Als PC Sync standaard wordt geladen tijdens het opstarten, gooi je die plat vóór je NSU opstart. Als je NSU opstart zal het dan waarschijnlijk wel gaan. Tip: zorg ervoor dat je de automatische (toensenbord)blokkering uitschakelt. Waarschijnlijk is het Nokia Serive Layer Host Process (Sub-proces van NSU) vast gelopen -- ik had dat hier ook eens. Je moet er voor zorgen dat je ALLE apps die potentieel gebruik maken van je foon AFSLUIT, dus ook PC Sync. Vervolgens zorg je er ook voor dat alle apps op je foon zelf (evt. andere kalender-toepassingen zoals AquaCal) OOK afsluit. De énige app die je open mag hebben is Standby (die kan nl. niet gesloten worden). Probeer ook de foon eens op een andere poort aan te sluiten, bij voorkeur één die aan de achterkant van de comp zit. Je hebt toch niet (per ongeluk) de productcode aangepast he, want dat wil ook wel eens voor dit soort sjit zorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

het helpt soms ook wel om je pc opnieuw te starten (soms 'kan/wilt' hij bij mij gewoon geen drivers installeren en krijg ik een onbekend usb apparaat ipv de n73)

weet iemand hoe je je n73 HELEMAAAL weer 'leeg' als uit de fabriek kan krijgen?
alleen fabrieksinstellinegn helpen niet, dat zijn alleen de instellingen (duh :P)
maar dingen als themes, applications etc blijven toch wel hangen bij mij.
Meeste applications kan je wel wegkrijgen met applicatiebeheer, maar er blijven toch dingetjes achter.
Themes lukken me bijv. niet om zomaar te uninstalleren

en iemand ook enig idee wat die search plugins zijn? je hebt search, search global en search local met landenafkortingen maar geen 1 met NL of DU (edit: ik denk dat dat Yahoo plugins zijn voor als je gaat zoeken op inet)

[ Voor 4% gewijzigd door randje op 12-11-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196643

Even over www.digitalchocolate.com

Getting DChoc Products
1) How much do Digital Chocolate products cost?
Each application is unique so prices vary between $2.00 and $8.00 for unlimited use, or, if available, between $2.00 and $4.00 for a 30 day subscription. For specific pricing information from your carrier, locate the application on your phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand anders nog problemet met de mp4's? Had een filmpje in mp4 maar die wordt niet herkend. Was filmpje van rond de 500mb. Telefoon herkende het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159213

csteelooper schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:38:
[...]

Check éérst of je in PC Suite zélf ook daadwerkelijk verbinding kunt krijgen met je foon |(i.e. daadwerkelijk bijvoorbeeld een back-up kunt draaien). Vervolgens draai je dus daadwerkelijk een backup, dan start je voor de veiligheid de pc opnieuw op en sluit je de kabel daarná opnieuw aan. Als PC Sync standaard wordt geladen tijdens het opstarten, gooi je die plat vóór je NSU opstart. Als je NSU opstart zal het dan waarschijnlijk wel gaan. Tip: zorg ervoor dat je de automatische (toensenbord)blokkering uitschakelt. Waarschijnlijk is het Nokia Serive Layer Host Process (Sub-proces van NSU) vast gelopen -- ik had dat hier ook eens. Je moet er voor zorgen dat je ALLE apps die potentieel gebruik maken van je foon AFSLUIT, dus ook PC Sync. Vervolgens zorg je er ook voor dat alle apps op je foon zelf (evt. andere kalender-toepassingen zoals AquaCal) OOK afsluit. De énige app die je open mag hebben is Standby (die kan nl. niet gesloten worden). Probeer ook de foon eens op een andere poort aan te sluiten, bij voorkeur één die aan de achterkant van de comp zit. Je hebt toch niet (per ongeluk) de productcode aangepast he, want dat wil ook wel eens voor dit soort sjit zorgen...
Het is gelukt!! Idd andere poort, en herstart pc hielp.
Had ik ook al gedaan..maar blijkbaar was er nog iets in gebruik ofzo :S

Maargoed...heb nu firmware: V3.0638.0.0.1

En draait als lekker...lijkt sneller te gaan dan vorige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

csteelooper schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:11:
[...]

Thanks, dude! Ik heb hem netjes gedeïnstalleerd. Mja dat er weinig Full-screen apps zijn is niet helemaal correct. Check www.my-symbian.com en je vindt er loads...
Die site kende ik al. Ik vind het echter maar niks, te rommelig en de ene game die ik daar uitprobeerde deed het niet eens op mijn mobiel.
Snake II EX was oorspronkelijk gemaakt voor de 6230 dus het is logisch dat die kleiner zou zijn. Ik schrok alleen van HOE klein het was, en het is dan ook nog zo dat het niet gecentreerd werd weergegeven, maar in de linker bovenhoek. Maar goed, iig bedankt voor je antwoord!
Ik weet het, ik had ook een aantal spelletjes uitgeprobeerd, een aantal van gingen idd in de linkerbovenscherm zitten. Hier schreef ik toen ook wat over, in de vorige deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196643 schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:38:
Even over www.digitalchocolate.com

Getting DChoc Products
1) How much do Digital Chocolate products cost?
Each application is unique so prices vary between $2.00 and $8.00 for unlimited use, or, if available, between $2.00 and $4.00 for a 30 day subscription. For specific pricing information from your carrier, locate the application on your phone.
Ok? Dat zijn dus de prijzen, maar hoe bemachtig ik 1 zo een spel dan? Ik zou graag die kaartspel willen waar ook freecell in zit. Daar ben ik een fan van.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 12-11-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
pokeran schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:16:
het helpt soms ook wel om je pc opnieuw te starten (soms 'kan/wilt' hij bij mij gewoon geen drivers installeren en krijg ik een onbekend usb apparaat ipv de n73)

weet iemand hoe je je n73 HELEMAAAL weer 'leeg' als uit de fabriek kan krijgen?
alleen fabrieksinstellinegn helpen niet, dat zijn alleen de instellingen (duh :P)
maar dingen als themes, applications etc blijven toch wel hangen bij mij.
Meeste applications kan je wel wegkrijgen met applicatiebeheer, maar er blijven toch dingetjes achter.
Themes lukken me bijv. niet om zomaar te uninstalleren

en iemand ook enig idee wat die search plugins zijn? je hebt search, search global en search local met landenafkortingen maar geen 1 met NL of DU (edit: ik denk dat dat Yahoo plugins zijn voor als je gaat zoeken op inet)
Hmz... ik kan themes gewoon deïnstalleren via de themalijst. Ga op een thema staan en druk op C.
Complete format: probeer *#7780# eens.
De searchplugins (global_search en Local_search_CC (waar CC staat voor de landsafkorting) horen bij de toepassing Zoekopdracht (opnieuw te downloaden via mobilesearch.nokia.com). Let op: ik ben na het herstellen van de fabrieksinstellingen met *#7780# de Instellingwizard kwijtgeraakt; grote kans dat dit bij jou/jullie ook een gevolg is van deze actie.Maak, voordat je deze code gebruikt, EERST een back-up met PC Suite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

hey thanks, ik had dacht ik ergens wel de instellingwizard apart als application. (edit: ik heb hem zelf niet, maar ik weet wel dat hij te downloaden is, maar waar.... geen idee :? )

[ Voor 41% gewijzigd door randje op 12-11-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu verscheidene videobestanden omgezet naar mp4 maar constant word hij niet herkend. Heb ook al een divx-player gedload. Niks wordt herkend. Wie oh wie kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

csteelooper schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:01:
[...]

Hmz... ik kan themes gewoon deïnstalleren via de themalijst. Ga op een thema staan en druk op C.
Complete format: probeer *#7780# eens.
De searchplugins (global_search en Local_search_CC (waar CC staat voor de landsafkorting) horen bij de toepassing Zoekopdracht (opnieuw te downloaden via mobilesearch.nokia.com). Let op: ik ben na het herstellen van de fabrieksinstellingen met *#7780# de Instellingwizard kwijtgeraakt; grote kans dat dit bij jou/jullie ook een gevolg is van deze actie.Maak, voordat je deze code gebruikt, EERST een back-up met PC Suite!
op jouw manier kan ik geen thema's uninstalleren, als ik op C druk, gebeurt er niets.
de code die je gaf *#7780# is gewoon fabrieksinstellingen en geen format eigenlijk, hij verwijderd niets bij mij namelijk.
maar thxs anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
pokeran schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:38:
[...]

op jouw manier kan ik geen thema's uninstalleren, als ik op C druk, gebeurt er niets.
de code die je gaf *#7780# is gewoon fabrieksinstellingen en geen format eigenlijk, hij verwijderd niets bij mij namelijk.
maar thxs anyway
Owkey... Welke S//W heb je?? Probeer anders eens *#737#. Als dat niet werkt schijn je het volgende nog te kunnen proberen: *, 3 en [groen] inhouden terwijl je de foon aanzet; dit zou een "Hard Reset" moeten opleveren. Sja, bij mij werkte die niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

csteelooper schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:42:
[...]

Owkey... Welke S//W heb je?? Probeer anders eens *#737#. Als dat niet werkt schijn je het volgende nog te kunnen proberen: *, 3 en [groen] inhouden terwijl je de foon aanzet; dit zou een "Hard Reset" moeten opleveren. Sja, bij mij werkte die niet...
haha ik wilde NET posten dat ik met *#7370# wel een format heb gekregen!
ik heb firmware 3 trouwens,
en wat ik me afvraag he (en nee geen illegale request ofzo)
ik heb ook op de niet-officiele manier geupdated en veel mensen zitten hier als nadeel te noemen: 'als je je productcode veranderd, heb je in de toekomst misschien geen support meer'
maar na het updaten kan je toch gewoon je productcode weer terugveranderen?

[ Voor 28% gewijzigd door randje op 12-11-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194339

sjongejonge wat is het een ramp om gewoon je telefoon met de USB kabel aan je PC te verbinden :s
op de telefoon staat steeds dat ie connect, maar er verschijnt in 1 van de 100 gevallen geen USB tekentje op de telefoon. Alleen dan is ie ook daadwerkelijk verbonden, maar als je em aanraakt verbreekt ie alweer. Als ie al verbonden is komt de backup niet verder dan 3%. Nog meer mensen last hier van? Ik erger me steeds meer en meer aan de N73.. de belichtingscompensatie werkt ook voor geen meter, de camera maakt regelmatig zwarte foto's en zo kan ik nog wel tig dingen opnoemen. Binnenkort maar eens terug naar de winkel..

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 194339 op 12-11-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Anoniem: 194339 schreef op zondag 12 november 2006 @ 16:36:
sjongejonge wat is het een ramp om gewoon je telefoon met de USB kabel aan je PC te verbinden :s
op de telefoon staat steeds dat ie connect, maar er verschijnt in 1 van de 100 gevallen geen USB tekentje op de telefoon. Alleen dan is ie ook daadwerkelijk verbonden, maar als je em aanraakt verbreekt ie alweer. Nog meer mensen last hier van? (...)
Bluetooth O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee, de USB hoort ook gewoon te werken! Ik ga toch geen blutooth aanschaffen omdat nokia toevallig nietwerkende rommel maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175768

op de telefoon staat steeds dat ie connect, maar er verschijnt in 1 van de 100 gevallen geen USB tekentje op de telefoon. Alleen dan is ie ook daadwerkelijk verbonden, maar als je em aanraakt verbreekt ie alweer.
Ja, die usb-kabel. Ik heb vaker gelezen dat deze slecht contact maakt met de popup connector, net als de headset. Eventjes eraan bewegen zou al tot gevolg hebben dat de connectie weg valt. Echter, kostte het jou ook veel moeite om dat ding aan te sluiten? Ik vond dat de eerste paar keer dat ik datakabel of headset aansloot of lostrok, ik wel erg veel kracht moest zetten. Ik had echt het idee dat ik die hele popup connector zou mollen! Of hoort dat zo? Het gaat nu wel makkelijker, dus mss is het de nieuwigheid. Maar de kabels blijven wel stevig aan de foon vastzitten, ik kan het geheel bewegen, zonder verbinding te verliezen.

Ik vind wel dat de FM-ontvangst van bijgeleverde headset matig is. Ok, ik weet dat de N73 een foon is en geen super hifi FM-tuner, maar toch. Ondanks sterke zenders, krijg ik meestal mono- /ruisend stereogeluid. Daarom wil ik de headset HS-20/AD-41 bestellen. Is de FM-ontvangst hiermee veel beter dan de bijgeleverde HS-23? Er is ook de Nokia audio adapter AD-46, dat is net de HS-20/AD-41 zonder headset en muziek selectie knoppen, maar met FM-antenne versterker. Heeft de HS-20/AD-41 dat ook (staat niet in de specs) ?

Voor de rest supertevreden over de N73, wat een vooruitgang na 2,5 jaar een 6230 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175768 schreef op zondag 12 november 2006 @ 16:49:
[...]

Ja, die usb-kabel. Ik heb vaker gelezen dat deze slecht contact maakt met de popup connector, net als de headset. Eventjes eraan bewegen zou al tot gevolg hebben dat de connectie weg valt. Echter, kostte het jou ook veel moeite om dat ding aan te sluiten? Ik vond dat de eerste paar keer dat ik datakabel of headset aansloot of lostrok, ik wel erg veel kracht moest zetten. Ik had echt het idee dat ik die hele popup connector zou mollen! Of hoort dat zo? Het gaat nu wel makkelijker, dus mss is het de nieuwigheid. Maar de kabels blijven wel stevig aan de foon vastzitten, ik kan het geheel bewegen, zonder verbinding te verliezen.
ja ik d8 ook dat dat veels te stroef ging allemaal. Ben er nu ook al achter wat de fout was met verbinden. Je kan namelijk kiezen welke verbinding hij aan moet gaan als je een kabel aansluit (vragen, pc suite, etc.) Ik had em standaard op PC Suite staan en nu hij op ' Vragen' staat connect hij wel gewoon in 1x. Weer een vette bug dus. Kuttelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Anoniem: 194339 schreef op zondag 12 november 2006 @ 16:45:
nee, de USB hoort ook gewoon te werken! Ik ga toch geen blutooth aanschaffen omdat nokia toevallig nietwerkende rommel maakt?
True, bij mij is ie ook gaar hoor. Het is dat ik toevallig ergens anders bluetooth voor nodig had, en gebruik het nu gelijk maar voor mn N73.. Problemen met die kabel zijn trouwens niiet alleen met de N73, N70 had er ook last van geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
pokeran schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:45:
[...]

haha ik wilde NET posten dat ik met *#7370# wel een format heb gekregen!
ik heb firmware 3 trouwens,
en wat ik me afvraag he (en nee geen illegale request ofzo)
ik heb ook op de niet-officiele manier geupdated en veel mensen zitten hier als nadeel te noemen: 'als je je productcode veranderd, heb je in de toekomst misschien geen support meer'
maar na het updaten kan je toch gewoon je productcode weer terugveranderen?
Sja... You've got a point there. Maar... Stel je dit eens voor. Je hebt oorspronkelijk een (49.02). Je changed je productcode naar een (02) versie, en je voert de up uit. Vervolgens zet je de code weer terug om de (49.02) versie te matchen. Het zou zo maar eens kunnen dat er voor de (49.02) een versie uit komt die niet voor de andere "varianten" is bedoeld, of dat er voor de (02) versie een versie is uitgekomen die al een hoger nummer had dan de nieuwere voor de (49.02). Dat zijn allemaal factoren waar je rekening mee moet houden. Er zijn hier en bij Nokia Posts geweest over x.0.8 versies. O.a. de T-mobile customs hebben die software. Als er dan een nieuwere versie komt voor die mensen, en ze zouden hebben ge-upped naar een .x.3 versie, dan zou het kunnen dat het versienummer voor hun eigen nieuwe software láger is dan het nummer van de 'violated' software... En een downgrade is niet mogelijk, dus dan zit je mooi...

Een voorbeeld: Op de N70 heb je dezelfde "productcodes". Dat houdt in dat er ook van de N70 meerdre varianten zijn. Ik weet toevallig dat er voor de N70 in Euro 3 een ander versieverloop is dan voor de andere versies van de N70. Iemand die een Euro 3 versie heeft, z'n foon bijwerlt met een Euro 2 versie en vervolgens terugschakelt naar de Euro 3 code heeft een probleem, omdat de versienumemrs voor de Euro 3 software altijd lager liggen (tot nu toe) dan die voor de Euro 2 software... Wat ik wil zeggen: men is van plan om de matching niet meer alleen met de productcode te doen, maar ook met andere factoren, zoals softwarerevisie match-ups en IMEI-nummers...
op de telefoon staat steeds dat ie connect, maar er verschijnt in 1 van de 100 gevallen geen USB tekentje op de telefoon. Alleen dan is ie ook daadwerkelijk verbonden, maar als je em aanraakt verbreekt ie alweer. Nog meer mensen last hier van? Ik erger me steeds meer en meer aan de N73.. de belichtingscompensatie werkt ook voor geen meter, de camera maakt regelmatig zwarte foto's en zo kan ik nog wel tig dingen opnoemen. Binnenkort maar eens terug naar de winkel..
Hmzzz... voorzover ik weet ben je de enige met het USB-rpbleem. Witbalans schijnt softwarematig te zijn net als het andere cameraprobleem (zwarte foto's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja ik w8 ook de update nog even af. Kan me trouwens idd niet voorstellen dat het updaten dmv veranderen van productcodes etc. goed is. Anders zou de update voor iedereen wel verkrijgbaar zijn..

ik heb het trouwens niet over de witbalans, maar over de belichtingscompensatie! probeer maar eens.. als je em verandert werkt ie de eerste keer goed, daarna lijkt et of ie goed staat maar dat is niet zo. Heel af en toe maakt ie weer wel de gewenste flits, maar zo kan je er nix mee..

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 194339 op 12-11-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Anoniem: 194339 schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:04:
tja ik w8 ook de update nog even af. Kan me trouwens idd niet voorstellen dat het updaten dmv veranderen van productcodes etc. goed is. Anders zou de update voor iedereen wel verkrijgbaar zijn..

ik heb het trouwens niet over de witbalans, maar over de belichtingscompensatie! probeer maar eens.. als je em verandert werkt ie de eerste keer goed, daarna lijkt et of ie goed staat maar dat is niet zo. Heel af en toe maakt ie weer wel de gewenste flits, maar zo kan je er nix mee..
sja, ok... Heb je al de nieuwe software?? Mja ook de belichtingscompensatie (TL, Daglicht, etc...) is softwarematig. De mensen met V3 melden op de nokia site dat het al beter gaat met die nieuwe software. Ik kan daar zelf nog niet over mee praten want ik heb zelf de (57.02) versie en daarvoor is (was) nog geen nieuwe software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben weer een stapje verder in het customizen van de N73.

Na aanleiding van een post over transparante PNG afbeeldingen (zie plaatje) op een ander forum ben ik aan het fotoshoppen geslagen.

Afbeeldingslocatie: http://img123.imageshack.us/img123/4290/hottiezf9.png

Dit plaatje komt dus van een ander, er zitten randen in en dat vind ik niet mooi. Dus ben zelf ff aan het photoshoppen geslagen met andere afbeeldingen en het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf. Voor iedereen die photoshop heeft is het makkelijk:

1. Je zoekt een leuk plaatje uit waarvan je de achtergrond transparant maakt (tovergummetje in PS)
2. Resize het plaatje naar 240 240
3. Bewerken - Vrije transformatie (om het 1 en ander op juiste grote te zetten)
4. Opslaan als .PNG

Voilla je transparante background is klaar. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokjah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-06 11:33
El-Loco schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:05:

Nog iets van de nieuwe firmware; ik kan nu in de 6 snelkoppelingen ook eigen geïnstalleerde games zetten, dat kon voorheen niet :)
Heej bedankt voor de tip, ik heb nu tomtom onder een snel toets gezet. ergerde me eraan dat ik steeds het menu door moest browsen om erbij te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Anoniem: 123244 schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:02:
Ik ben weer een stapje verder in het customizen van de N73.

Na aanleiding van een post over transparante PNG afbeeldingen (zie plaatje) op een ander forum ben ik aan het fotoshoppen geslagen.

[afbeelding]

Dit plaatje komt dus van een ander, er zitten randen in en dat vind ik niet mooi. Dus ben zelf ff aan het photoshoppen geslagen met andere afbeeldingen en het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf. Voor iedereen die photoshop heeft is het makkelijk:

1. Je zoekt een leuk plaatje uit waarvan je de achtergrond transparant maakt (tovergummetje in PS)
2. Resize het plaatje naar 240 240
3. Bewerken - Vrije transformatie (om het 1 en ander op juiste grote te zetten)
4. Opslaan als .PNG

Voilla je transparante background is klaar. 8)
Wasseggienou??? Ondersteunt de N73 Transparent PNG? Hoe moet ik dat zien? Zie ik dan als achtergrond van m'n afbeelding de achtergrond die standaard ingesteld staat (stel: ik heb Nokia thema, zie ik dan de blauwige kleur als achtergrond van m'n afbeeldinng)? Waar ik heen wil is: waar dient de transparantie voor in dit geval?
tokjah schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:22:
[...]

Heej bedankt voor de tip, ik heb nu tomtom onder een snel toets gezet. ergerde me eraan dat ik steeds het menu door moest browsen om erbij te komen :)
Mja mooi idee, maar je kon TomTom voorheen natuurlijk al wel in het hoofdmenu plaatsen he... (zoek TomTom op, druk Opties, Kies "Verplaatsen Naar Map, kies Menu en klaar is klara... TomTom in het hoofdmenu. Daarna kun je 'm nog op de tweede rij in het midden zetten en dan kon je m met twee knoppen openen... Menu > Joystick. Mja nu even een wedervraag: kun je dan wellicht TomTom (of welke andere app dan ook) ook als één van de 6 apps in Active Standby neerzetten? (het rijtje koppelingen boven de agenda- en taak-items)?

[ Voor 24% gewijzigd door csteelooper op 12-11-2006 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet het plaatje niet 320x240 zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

anglico schreef op zondag 12 november 2006 @ 10:50:

Dan heb ik het beter volgehouden met mijn 7210 die ik volgens mij in 2002 heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

csteelooper schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:23:
[...]

Wasseggienou??? Ondersteunt de N73 Transparent PNG? Hoe moet ik dat zien? Zie ik dan als achtergrond van m'n afbeelding de achtergrond die standaard ingesteld staat (stel: ik heb Nokia thema, zie ik dan de blauwige kleur als achtergrond van m'n afbeeldinng)? Waar ik heen wil is: waar dient de transparantie voor in dit geval?
Ja die ondersteunt hij. Je ziet dus de kleur vanje theme als achtergrond, je kunt er een mooi meisje (oid) op de voorgrond plaatsen. Sla die afbeelding maar eens op die ik net postte, en dan als background selecteren. Dan zie je wat ik bedoel. ;)
Nee want dan zie je gare lijnen en die zijn met 240 x 240 mooi weggewerkt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
MrJames schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:26:
[...]

Dan heb ik het beter volgehouden met mijn 7210 die ik volgens mij in 2002 heb gehaald.
Sja zo kan ik het ook... Ik had de 2110 voordat ik een 6150 haalde. Maar tussen díe toestellen zat wel 8 jaar. Ik had de 2110 dus een (kleine) 8 jaar. En de 6150 was inmiddels zélf al niet meer Top of the Bill toen. Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe lang ik met m'n N73 ga doen, omdat ik m'n 6610 en m'n 6230 allebei slechts 2 jaar had... Wat ik wel geinig vind is dat de N73 middels een simpele update nieuwe functies kan krijgen endat ik daarvoor niet meer naar een NSP hoef. Want die zitten niet bij mij in de buurt... Ik ben van mening dat je niet altijd de nieuwste software hoeft te hebben, maar bij de S60 telefoons valt het me wel op dat het meer verschíl maakt of je nieuwere software draait. Althans, dat k;an zo zijn. Rn middels die updates zou je ook support in kunnen bouwen voor nieuwe accessoires of diensten. Dat vergroot oom de lifespan van een product.
Anoniem: 123244 schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:29:
[...]
Ja die ondersteunt hij. Je ziet dus de kleur vanje theme als achtergrond, je kunt er een mooi meisje (oid) op de voorgrond plaatsen. Sla die afbeelding maar eens op die ik net postte, en dan als background selecteren. Dan zie je wat ik bedoel. ;)
Heheheh... Idd, das best cool al zeg ik het zelf!!! Ik heb nu alleen wel nog die randjes maarja dat maakt niet zoveel uit; ging me nu om 't idee! Cool joh! Ik wist dit echt niet! Weer wat geleerd 8)

[ Voor 20% gewijzigd door csteelooper op 12-11-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Zijn er mensen die hier leuke spelletjes voor de N73 hebben?? zoals andere snake spellen??
Ik heb zelf Need for Speed Carbon. Op aanvraag kan ik die op ergens op internet uplouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaHawK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-03-2020
Anoniem: 66797 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:17:
....

wat me ook opvalt is dat het formaat van de fotos erg klein is tussen de 200 en 425 kb en ik heb hem op 3 megapixel staan (maximum)
Ja dat viel mij in eerste instantie ook op. Vaak worden delen van de foto geblurred. Jammer is dat. Maar ik ben er wel achter gekomen dat als je foto's maakt bij voldoende licht (daglicht is het best) en als je foto een onderwerp heeft (persoon, voertuig, whatever) dat je dan behoorlijk scherpe en goede foto's krijgt. Ik heb dus foto's van boven de 1MB. Check de link maar.

http://members.chello.nl/h.groot22/images/08112006021.jpg

Daar doe ik niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244 schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:29:

Nee want dan zie je gare lijnen en die zijn met 240 x 240 mooi weggewerkt. :9
Dat begrijp ik niet? De display is niet vierkant dus dan zou het plaatje van jou uitgerekt worden in de lengte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrJames schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:53:
Zijn er mensen die hier leuke spelletjes voor de N73 hebben?? zoals andere snake spellen??
Ik heb zelf Need for Speed Carbon.
NFSC op een N73? Dat lijkt me nogal grappig. Ziet dat er mooi uit of nogal simpel?

Verder heb ik wat over leuke spellen geschreven in deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vegterb, je kan de Holux 236 GPSslim toevoegen als goedwerkende GPS-muis met de N73. Verder zag ik een spelfout. centimer=centimeter (dat deel over pixelige bovenkant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Kweenie of dit al bekend is, maar hier is een changelog voor de nieuwste firmware voor de N73:
Version 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133

Known problems
  • Gallery still doesn't close properly (you can see it running if you have a task manager installed - this may be by design)
  • Camera white balance preview still does not work properly
  • While listening to music with 3D tones on, you get a missed call. Click Show > Dial - phone reboots. This does not happen with 3D Tones off (regression?)
Known fixes
  • Active Standby is now in bold font
  • Radio station is now displayed properly, without the extraline above it, in white color (previously it was black font)
  • Camera - overall feeling is that the camera works a bit faster (opening up, switching to and from Video Mode)
  • Gallery zooming is now slower (progress bar displayed on all zoom levels, on previous firmware progress bar was only displayed for the first step to 25%), but appears to be better quality - hence the reason for slowing down.
  • New Modem app in the Applications folder, it can connect via infrared (only). No help is included for the new app.
  • Phone Memory backup restore now works
  • 3D Tones seem to work properly now
  • New ringtones added (some labeled 3D Effect #)
  • Voice dialling now works while listening to the radio
  • Music playback resumes after a call
New problems / regressions
  • While listening to music with 3D tones on, you get a missed call. Click Show > Dial - phone reboots. This does not happen with 3D Tones off (maybe an old bug)
Bron: N73 firmware versions - All About Symbian Forums

[ Voor 7% gewijzigd door csteelooper op 12-11-2006 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

csteelooper schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:18:
[...]

Kweenie of dit al bekend is, maar hier is een changelog voor de nieuwste firmware voor de N73:
Version 3.0638.0.0.1
Cteeloper, interessante leesvoer!!!.

Je hoeft mij btw niet te quoten :P

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 13-11-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
hehehe owkeey, zal ik dan niet doen hoor :P Mja, ik dacht dit wil men hier vast wel weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Iemand enig idee hoe je die certeficaat melden weg krijg bij gmail op de n73? geeft wel geen problemen maar vind het wel erg irritant 8)
Heb het overigings wel op bijna alle telefoons hoor waar ik gmail op had.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158192

Is het mogelijk dta je na de product wijziging aan hebt gebracht om de update uit te voeren om hem na de update naar de orginele product code terug te zetten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Anoniem: 158192 schreef op maandag 13 november 2006 @ 01:38:
Is het mogelijk dta je na de product wijziging aan hebt gebracht om de update uit te voeren om hem na de update naar de orginele product code terug te zetten ??
Das al eerder besproken en het antwoord is :)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 23:23
Ik heb mijn N93 verkocht voor een N73. Wat me opvalt is dat ik nu niet eenvoudig naar het Stil profiel kan schakelen. Op de N93 moest ik de #-toets enkele seconden ingedrukt houden. Zit er een soortgelijke functie op de N73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja doet het bij mij ook via #

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525 schreef op zondag 12 november 2006 @ 22:46:
[...]

Dat begrijp ik niet? De display is niet vierkant dus dan zou het plaatje van jou uitgerekt worden in de lengte?
In eerste instantie wordt hij idd uitgerekt maar in photoshop heb je een mooie tool (vrije transformatie) waarmee je je plaatje weer terug kan vormen. Die 240x240 is dus voor het display dat je ziet onder je agenda intems en boven je twee snelkoppelingen die je je toetsen hebt gegeven. Bij mij werkt het super, probeer het eens zou ik zeggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Ehhh, hij doet 't bij mij niet via de #-toets. Misschien is die feature aan een nieuwere firmware toegevoegd? Ik heb momenteel nog 2.0628.0.0.1. Straks maar eens updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiddo
  • Laatst online: 22:15
pvtonger schreef op maandag 13 november 2006 @ 08:38:
[...]

Ehhh, hij doet 't bij mij niet via de #-toets. Misschien is die feature aan een nieuwere firmware toegevoegd? Ik heb momenteel nog 2.0628.0.0.1. Straks maar eens updaten.
Bij mij werkte dat voor updaten ook al gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Hiddo schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:11:Bij mij werkte dat voor updaten ook al gewoon.
Als ik 'm lang ingedrukt houd, krijg ik de vraag of ik de uitgaande telefoonlijn wil wijzigen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
pvtonger schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:20:
[...]

Als ik 'm lang ingedrukt houd, krijg ik de vraag of ik de uitgaande telefoonlijn wil wijzigen. :?
Heb je een dual-line sim dan? Normaalgesproken is de #-toets ervoor bedoeld om Stil te activeren; het werkt in alle bestaande firmwareversies. Jou probleem ken ik alleen van mensen die (bijvoorbeeld bij Vodafone) een dual-line sim hebben... Even een sidenote (correct me if I'm wrong): Check vóór je gaat uppen welke "variant" van de N73 je hebt; de nieuwe firmware is via NSU alleen nog beschikbaar voor de (02) variant, niet voor (xx.02). Dit is te zien via *#0000#; check het nummer na N73, tussen de haakjes. Staat daar Alléén (02) dan kun je gerust je gang gaan, zodra er (xx.02) staat (waar xx staat voor een andere combi van 2 cijfers) dan kun je voorlopig niet via NSU uppen. Helaas. Hoop zelf ook dat het niet meer al te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-03 17:32

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Anoniem: 189525 schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:11:
Vegterb, je kan de Holux 236 GPSslim toevoegen als goedwerkende GPS-muis met de N73. Verder zag ik een spelfout. centimer=centimeter (dat deel over pixelige bovenkant).
Cool, tnx! Ik zal 'm erbij zetten! En de fout verbeteren... :+
csteelooper schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:18:
Version 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133

...
Goede info, ik zal dit z.s.m. verwerken in de startpost! Tnx!

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Nee. Ik heb een 'normaal' T-Mobile abonnement.
csteelooper schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:37:Check vóór je gaat uppen welke "variant" van de N73 je hebt; de nieuwe firmware is via NSU alleen nog beschikbaar voor de (02) variant, niet voor (xx.02).
Mijn N73 laat dit zien:
V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (84.02)

Dus ik kan niet via de website van Nokia updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
pvtonger schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:13:
[...]
Nee. Ik heb een 'normaal' T-Mobile abonnement.
[...]

Mijn N73 laat dit zien:
V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (84.02)

Dus ik kan niet via de website van Nokia updaten?
Voorzover ik weet nog niet... Iig kunnen mensen met 57.02 (onderwie yours truly) en 49.02 nog niet uppen. Wellicht kan jij het al wel; 84.02 is voor mij een onbekende code, maar het zal me niet verbazen als jij het ook nog niet kunt -- je hebt immers een andere code dan (02), en die andere codes zijn nog niet allemaal doorgelicht voor de nieuwe firmware. Die staan er met andere woorden dus nog niet allemaal op. Jer zou natuurlijk het internet kunnen afstruinen naar manieren om het wel te kunnen, mja, ik ben daar persoonlijk geen voorstander van en het is bovendien no go om er hier over te praten... Ik denk dus dat er helaas niet veel anders op zit dan wachten.

Edit: Heb je een t-mobile 'branded' telefoon toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158353

Ik vind het een beetje vaag dat wanneer je muziek luistert, je het volume niet altijd kunt wijzigen, dus als ie op lock springt (autolock), kun je het volume niet meer wijzigen..best jammer, want dan moet je m eerst weer van lock afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158353 schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:59:
Ik vind het een beetje vaag dat wanneer je muziek luistert, je het volume niet altijd kunt wijzigen, dus als ie op lock springt (autolock), kun je het volume niet meer wijzigen..best jammer, want dan moet je m eerst weer van lock afhalen.
Ja maar dat is ook het idee van een auto lock, dat ie alles locked :9 Zelfde heb je met [oa] de iPods als je hem op hold zet, zit ook alles gelocked.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anglico
heb een beetje hulp nodig :? heb zelf al wat gezocht maar vind het niet of kijk erover?

hoe kan ik surfen via bluetooth? ik kan wel de phone pairen met mijn laptop maar wat moet ik instellen op de n73?
en op mijn laptop (XP SP2), moet ICS daar aanstaan en op welke verbinding dan? op de bluetooth of de lan? bluetooth netwerk access heb ik aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
csteelooper schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:37:84.02 is voor mij een onbekende code
Het toestel komt uit Duitsland. Van E-Plus. Is via marktplaats (als nieuw toestel) gekocht. Helaas zag ik thuis pas dat alles in het Duits was. De software op het toestel is wel Nederlands (maar dat is waarschijnlijk een van de geinstalleerde talen)
csteelooper schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:37:Edit: Heb je een t-mobile 'branded' telefoon toevallig?
Geen idee. Aan de buitenkant is in ieder geval niets te zien. Ook de software is operator-vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anglico schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:03:
heb een beetje hulp nodig :? heb zelf al wat gezocht maar vind het niet of kijk erover?

hoe kan ik surfen via bluetooth? ik kan wel de phone pairen met mijn laptop maar wat moet ik instellen op de n73?
en op mijn laptop (XP SP2), moet ICS daar aanstaan en op welke verbinding dan? op de bluetooth of de lan? bluetooth netwerk access heb ik aanstaan.
Dat kan niet..... [shoot me if I'm wrong]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

csteelooper schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:37:
[...]
Check vóór je gaat uppen welke "variant" van de N73 je hebt; de nieuwe firmware is via NSU alleen nog beschikbaar voor de (02) variant, niet voor (xx.02). Dit is te zien via *#0000#; check het nummer na N73, tussen de haakjes.
zegt dat nummer (xx.02) iets over de software of over de hardware o.i.d.? is een hoog nummer beter dan een laag nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158353

Anoniem: 123244 schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:02:
[...]

Ja maar dat is ook het idee van een auto lock, dat ie alles locked :9 Zelfde heb je met [oa] de iPods als je hem op hold zet, zit ook alles gelocked.....
Ja, maar met mn SE W800 had ie ook gewoon een automatische blokkering, en dan is de volumeknop ook niet gelocked, zo bedoel ik het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158192

DaveD1109 schreef op maandag 13 november 2006 @ 07:41:
[...]

Das al eerder besproken en het antwoord is :)
dus ik kan na het updaten terug zetten naar me orginele code ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
pvtonger schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:03:
[...]
Het toestel komt uit Duitsland. Van E-Plus. Is via marktplaats (als nieuw toestel) gekocht. Helaas zag ik thuis pas dat alles in het Duits was. De software op het toestel is wel Nederlands (maar dat is waarschijnlijk een van de geinstalleerde talen)
[...]
Je hebt dus géén t-mobile branded handset... Als je een toestel in Duitsland koopt, zit er ook Euro 2 software op. ([xx.]02). Dus Nederlands is dan idd voorgeïnstalleerd. Op het internet kun je vast en zeker achterhalen of 84.02 op de een of andere manier nog specifiek voor Germany is bedoeld. 57.02 is bijvoorbeeld Benelux CV, Euro 02 en als ik mijn productcode (onder batterij) door google heen schiet komt er uit dat-ie BeneLux CV Euro 02 FLICKR Metal Red is, en dat klopt. Flickr is een fotodeeldienst en ook dat staat keurig op de doos. Dus haal je productcode eens door google heen. Wellicht zie je daar dan ook een verwijzing staan naar een Excel file waar je in kunt zien of de nieuwe firmware voor jou al wel beschikbaar is. Deze file zelf mag ik hier helaas niet posten (ik snap zelf niet helemaal waarom; het is immer niet illegaal om te kijken wat nou precies de status is voor je productcode :?).
Anoniem: 194339 schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:40:
[...]

zegt dat nummer (xx.02) iets over de software of over de hardware o.i.d.? is een hoog nummer beter dan een laag nummer?
Nope... Dat nummer zegt je waar je toestel oorspronkelijk op de markt is gezet en geeft info over eventuele characteristics of ectra diensten... Sowie gesagt is 57.02 Benelux CV Euro 02 Flickr Metal Red. Dus: 5702 wil zeggen dat ik Euro 02 (open market) taalpakket heb en een rode kleur en dat ik gebruik kan maken van Flickr (dat kan iedereen in principe, maar goed...). Een laag nummer is niet slechter dan een hoog nummer. 49.02 is bijvoorbeeld (correct me if i'm wrong) zilver, en komt uit Duitsland en is ongemerkt (niet-branded).

[ Voor 23% gewijzigd door csteelooper op 13-11-2006 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
csteelooper schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:40:Op het internet kun je vast en zeker achterhalen of 84.02 op de een of andere manier nog specifiek voor Germany is bedoeld.
Helaas. Ik kan niets bruikbaars vinden over 84.02. Over 54.02 zie ik in ieder geval meer. Misschien kun je me die lijst anders even mailen. Mijn mailadres is heel even zichtbaar gemaakt :) Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145854

MrJames schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:53:
Ik heb zelf Need for Speed Carbon. Op aanvraag kan ik die op ergens op internet uplouden.
dump die maar ergens aub :) megaupload als t kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
Het zal je niet verbazen dat er op dat spel een copyright zit. Om die zelfde reden is het dan ook niet toegestaan om dat spel hier te posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195424

Ik krijg steeds als ik een applicatie wil installeren de volgende boodschap:
"Installatie van ***** niet ondersteund"
waarbij ***** het programma is wat ik wil installeren. Heb tot nu toe 2 progarmma's geprobeerd te installeren, maar beiede kreeg ik deze boodschap. Ligt dit aan m'n firmware versie of wat gaat er fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195424 schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:09:
Ik krijg steeds als ik een applicatie wil installeren de volgende boodschap:
"Installatie van ***** niet ondersteund"
waarbij ***** het programma is wat ik wil installeren. Heb tot nu toe 2 progarmma's geprobeerd te installeren, maar beiede kreeg ik deze boodschap. Ligt dit aan m'n firmware versie of wat gaat er fout?
negeren en doorgaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195424

Hoe ga ik dan door? Hij geeft die melding en stopt ermee voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Ik ga vandaag of morgen een geheugenkaart bestellen voor me N73.
Maakt het wat uit kwa merk?

zie pricewatch: http://tweakers.net/price...riceMin=0&priceMax=&land=

[ Voor 3% gewijzigd door MrJames op 13-11-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195424 schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:22:
Hoe ga ik dan door? Hij geeft die melding en stopt ermee voor zover ik weet.
Ik heb vaak de keuze doorgaan of afbreken, tenzij het apps/games zijn die niet op de N73 kunnen draaien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat kan niet hoor? Dan annuleert hij zichzelf en kan je verder niks doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrJames schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:41:
Ik ga vandaag of morgen een geheugenkaart bestellen voor me N73.
Maakt het wat uit kwa merk?

zie pricewatch: http://tweakers.net/price...riceMin=0&priceMax=&land=
Lees startpost eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115565

Heeft iemand toevallig Yahoo! Go al werkend gekregen op een N73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525 schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:15:
[...]

Dat kan niet hoor? Dan annuleert hij zichzelf en kan je verder niks doen?
Als het echte bagger is annuleert hij zelf, maar als je de right stuff download kun je op doorgaan klikken (ik wel) :9

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 123244 op 13-11-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244 schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:26:
[...]

Als het echte bagger is annuleert hij zelf, maar als je de right stuff download kun je op doorgaan klikken (ik wel) :9
Je bent in de war. :9 Deze applicatie wordt niet ondersteund of deze applicatie heeft geen geldige certificaat zijn 2 verschillende dingen. De 1e wordt prompt geannuleerd en de 2e krijg je de keuze om door te gaan.

Oh, voor de mensen die willen weten waar hun telefoon vandaan komt, ff *#0000# en daarop de gegevens opzoeken en vergelijken met http://www.twisterflasher...BB5_PPM_info_by_hk2k2.xls. Je moet de onderste tablad wel ff op N73 zetten.

Bij mij kwam eruitrollen dat het een telefoon bestemd voor duitsland is (49.02). :|

Heel misschien dat er mensen zijn die geen Excell-bestanden kunnen lezen, microsoft heeft een gratis excell-viewer. Ff googlen en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101514

Wie heeft nog meer krasjes op de achterkant op de grijze ring rondom de lens waar Carl Zeiss blablabla opstaat? Hoogstwaarschijnlijk van het telkens open en dichtdoen van de camera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101514 schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:14:
Wie heeft nog meer krasjes op de achterkant op de grijze ring rondom de lens waar Carl Zeiss blablabla opstaat? Hoogstwaarschijnlijk van het telkens open en dichtdoen van de camera...
Count me in! Vuil en het schuiven zijn ongetwijfeld de oorzaak. Zolang de lens maar niet krast, dat zal ook niet zo snel gebeuren aangezien die dieper ligt dan het uitstekende plastic.
Anoniem: 189525 schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:07:
[...]

Je bent in de war. :9 Deze applicatie wordt niet ondersteund of deze applicatie heeft geen geldige certificaat zijn 2 verschillende dingen. De 1e wordt prompt geannuleerd en de 2e krijg je de keuze om door te gaan.
Dat zal het zijn :)

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 123244 op 13-11-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 14:35
Anoniem: 158353 schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:08:
[...]

Ja, maar met mn SE W800 had ie ook gewoon een automatische blokkering, en dan is de volumeknop ook niet gelocked, zo bedoel ik het...
Headset volume werkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
pvtonger schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:37:
[...]

Helaas. Ik kan niets bruikbaars vinden over 84.02. Over 54.02 zie ik in ieder geval meer. Misschien kun je me die lijst anders even mailen. Mijn mailadres is heel even zichtbaar gemaakt :) Alvast bedankt!!
Zie enkele psots hierboven, op p15. Je hebt een E-Plus toestel, en op 9-11-2006 was er nog geen nieuwe S/W voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
csteelooper schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:49:Zie enkele psots hierboven, op p15. Je hebt een E-Plus toestel, en op 9-11-2006 was er nog geen nieuwe S/W voor je!
Csteelooper, bedankt voor je antwoorden. Ik heb mijn firmware inmiddels geupdate naar V 3.0638.0.0.1. Er staat nu ook (02) ipv (84.02). En nu werkt het schakelen tussen Stil en Algemeen ook via de #-toets. Fantastisch :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
pvtonger schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:45:
[...]

Csteelooper, bedankt voor je antwoorden. Ik heb mijn firmware inmiddels geupdate naar V 3.0638.0.0.1. Er staat nu ook (02) ipv (84.02). En nu werkt het schakelen tussen Stil en Algemeen ook via de #-toets. Fantastisch :*)
Hmzz. je productcode ge-changed???
*naughty boy* :P... Gefeli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
csteelooper schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:28:Hmzz. je productcode ge-changed???
*naughty boy* :P... Gefeli!
Dank je. })
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vermijd het posten van onnuttige replies waar de policy door bekritiseerd wordt; houd het topic gewoon clean en verpest de sfeer niet!